Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het gat in tijd naar The Witcher 3 opgevult met Apotheon, vandaag platinum afgesloten (nr 53). De illusie die ik had om Guacamelee: Super Turbo Championship Edition platinum te halen heb ik aan de kant gezetn na de eerste 12 challenge rooms.
Untappd: politrix
He kerel. Ff rustig aan. Zo krijgen we je nooit van plek 1...politrix schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:29:
Kleine update. Na binding heb ik niet stilgezeten. Begonnen met Bloodborne, halverwege toch Dark Souls 2 SOTFS opgepakt op de ps4. Die eerst platinum gespeeld. Daarna Bloodborne opnieuw begonnen en zaterdag eindelijk platinum.
Het gat in tijd naar The Witcher 3 opgevult met Apotheon, vandaag platinum afgesloten. De illusie die ik had om Guacamelee: Super Turbo Championship Edition platinum te halen heb ik aan de kant gezetn na de eerste 12 challenge rooms.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Btw, psnprofiles.com is tijdelijk offline in verband met wat technische issues. Het bijwerken van de Trophycards kan dus even op zich laten wachten.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 10:44 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
is inderdaad al weer te lang geleden, heb vanavond wel tijdVerwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:02:
Woei! Van mij mag er wel weer een update komen van de hitlijst :-p ik ben dan bijna in de top 10 beland! Bijna!
------------------------- UPDATED ------------------------------
ik heb enkel de lijst geupdate, ik heb geen tijd gehad om terug te lezen om te kijken wie er toegevoegd wil worden, dit doe ik morgen avond of meld het even opnieuw in het topic of via DM
[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 19-05-2015 22:38 ]
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
En een erg vermakelijke game ook!
Zelf nu bezig met Project Cars.
De meeste trophies daarvan zijn pretty straightforward en niet al te lastig.
Er zijn ook redelijk wat trophies simpel en in relatief korte tijd te te boosten.
Bloodborne heeft even plaats moeten maken voor pCars, maar de challice dungeons moet ik toch ook nog een keer gaan doen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dragon Age: Inquisition op nightmare uitgespeeld. Was een heel erg leuke game maar na 2 playthroughs na elkaar ben ik er voorlopig wel klaar mee.
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Vergis je niet in de grind in dit spel. Je moet de carrière 6 keer doorspelen om rank 60 te worden. Kostte mij een uur of 50 als ik me niet vergis. Wel leuk om te doen hoor maar ook lang.wheeler schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:21:
Ik heb me weer laten overhalen om een game te kopen in de PSN store. Need for Speed Rivals en dan vooral omdat de trophies niet verschrikkelijk ingewikkeld zijn. Ik heb nog geen PS4 gekocht (vakantiegeld oa aan nieuwe auto besteedt) dus vermaak mij nog maar even met wat trophiehunten de 3.
Daarmee gelijk 3 trophies behaald.
100% zal ik het spel niet halen. Die challenge maps zijn al sinds Batman: Arkham Asylum te lastig om ze allemaal perfect te spelen. De multiplayer ga ik niet eens opstarten
Alleen nog de Cold, Cold Heart DLC en dan ben ik klaar met de laatste Batman game.
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 26-05-2015 20:36 ]
Heb eigenlijk in tussentijd sinds mijn laatste post hier enkel wat dlc content weggewerkt en de meest behapbare trophies gehaald voor trials fushion. (76%) verder ga ik niet, gaat teveel tijd en controllers kosten ben ik bang
Ach ja. First world problems..
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Ik had 'm nadat ik met tour events 1 miljoen drift punten had gehaald.
Gisteren Never Alone op 100%. Best vermakelijk, maar de AI wil op momenten niet echt meewerken.
Shikata ga nai.
Ik heb hetzelfde als dmp1982. Zit inmiddels op 2 miljoen drift punten maar geen throphy.dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:31:
Hoe bedoel je geglitched?
Ik had 'm nadat ik met tour events 1 miljoen drift punten had gehaald.
Maar ik lees dat er dus een update komt in 1.16 die dit fixed?
Ik was al bang dat ik de game overnieuw moest starten door alles te verwijderen en een paar uurtjes alleen te driften voor deze laatste throphy..
Heb je ergens een link van die fix hiervoor dmp1982?
Hopelijk fixt de patch het voor jullie
Verwijderd
ik had het niet helemaal correct dat het zeker op 1.16 wordt gefixt. Maar dit staatDbm12 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:51:
[...]
Ik heb hetzelfde als dmp1982. Zit inmiddels op 2 miljoen drift punten maar geen throphy.
Maar ik lees dat er dus een update komt in 1.16 die dit fixed?
Ik was al bang dat ik de game overnieuw moest starten door alles te verwijderen en een paar uurtjes alleen te driften voor deze laatste throphy..
Heb je ergens een link van die fix hiervoor dmp1982?
in de patch notes van 1.15
-Hoon-a-Tic fix: We’re fixing the Drift stat issue some of you are seeing that affects the Hoon-a-tic trophy. We will keep you posted on which update that will be added to once it’s confirmed and fully tested.
Traditioneel gezien qua updates zal de patch einde van volgende maand beschikbaar zijn.
Super tnx! Dat scheelt me weer 3 uur driften hiervoor ;-)Dmp1982 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:59:
[...]
ik had het niet helemaal correct dat het zeker op 1.16 wordt gefixt. Maar dit staat
in de patch notes van 1.15
-Hoon-a-Tic fix: We’re fixing the Drift stat issue some of you are seeing that affects the Hoon-a-tic trophy. We will keep you posted on which update that will be added to once it’s confirmed and fully tested.
Traditioneel gezien qua updates zal de patch einde van volgende maand beschikbaar zijn.
Moeilijk? Nee. Tijdrovend? Ja!Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:05:
Zelf besloten om na tijdenlang een Playstation 3 te hebben gehad, en nu al een jaar Playstation 4 om een keer Platinum te halen voor het eerst. De gelukkige game? Diablo 3. Een van de makkelijke als ik het zo zie.
Ik heb de platinum gehaald omdat ik de game gewoon heel veel gespeeld heb omdat ik helemaal hooked was en dus uit mezelf bijna alles al had. Maar je moet de game wel echt heel leuk vinden om platinum te halen. 7 characters naar 70 levelen en 500 bounties doen kost waarschijnlijk het meeste tijd. Gelukkig had ik die laatste al voor ik besloot voor de platinum te gaan
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 11:18 ]
Double Rainbow, No "I" in Team, From Zero to Hero, Defending Champ & Triple Crown.
En morgen begin van de avond hoop ik "A day in the life" op te zien poppen.
Vergeleken met GT5 is dit echt een appeltje-eitje supersimpele platinum.
Verwijderd
Ben nu net Level 14 geworden , en ben weer lekker begonnen aan de mass effect trilogie
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik moet ook nog 50 podiums in online public races, dus ik verwacht daar écht te gaan racen.
Verwijderd
Toen zag ik AC Liberaration HD staan en ook maar opgepakt. Platinum is simpel maar de game zelf is niet goed.
Verwijderd
Heb slechte ervaringen met de online trophies van racegames., veelal dat je tegen idioten komt te spelen die denken dat ze in de botsauto's zitten(of gta spelen)..
En ik ben niet de beste racer te wereld haha , dat heeft er ook wel wat mee te maken.
Ik doe het vaak wel redelijk on-line , alleen ik bezwijk vaak onder de druk waardoor ik tegen het einde toch stomme foutjes ga maken of te onzeker ga rond rijden.
Dus ik hou het wel bij de off-line denk ik.
Hard op weg voor de Mass Effect 1 platinum(alweer
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 13:42 ]
[ Voor 46% gewijzigd door matthijsg op 30-05-2015 16:03 ]
Toch echt wel een erg leuke game. Ik vond Infamous: Second Son al een zeer geslaagd spel en ook met de uitbreiding heb ik me prima vermaakt. De challenge arena's waren soms frustrerend. Met name de Rescue arena's waren vervelend. Als zo'n arena dan uiteindelijk 'schoon' gespeeld is, is de voldoening ook wel weer erg groot - en de opluchting ook
Volgende slachtoffer uit m'n backlog: The Walking Dead - Season 2.
Hier zal ik niet al te lang mee bezig zijn en gisteren bijna episode 1 afgerond en ik moet zeggen dat het verhaal weer prima in orde is.
Erg de moeite waard deze games. Season 2 heeft echter geen platinum!MisterMichel schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:37:
Volgende slachtoffer uit m'n backlog: The Walking Dead - Season 2.
Hier zal ik niet al te lang mee bezig zijn en gisteren bijna episode 1 afgerond en ik moet zeggen dat het verhaal weer prima in orde is.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

En gister en vandaag Ether One en LBPv

Ben nog bezig met Velocity 2X, maar kost me toch meer moeite dan gedacht pak het zo nu en dan is op om een level Perfect te halen. Ben bij level 37/50 oid
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Ja, dit tweede deel vind ik ook al een prima start hebben. Als 't dit niveau volhoudt tot het einde, dan ben ik helemaal tevreden. Ergens vind ik 't helemaal niet erg/vreemd dat dit soort games geen platinum hebben. Als je gewoon het verhaal doorloopt, behaal je alle trophies al. Je hoort me niet klagen als er wel een platinum bij is hoorVoxalizer schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:32:
[...]
Erg de moeite waard deze games. Season 2 heeft echter geen platinum!
The Wolf Among Us heb ik ook nog liggen maar die mag nog even wachten voor ik daar aan begin.
Wow, netjes!Bear schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:20:
Laatst deze eindelijk gehaald!
[afbeelding]
En gister en vandaag Ether One en LBPv
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben nog bezig met Velocity 2X, maar kost me toch meer moeite dan gedacht pak het zo nu en dan is op om een level Perfect te halen. Ben bij level 37/50 oid
Velocity 2X heb ik ook even geprobeerd maar kon me in het begin niet echt pakken. Wellicht dat ik 'm nog eens een tweede kans ga geven.
Zo staat Strider (PSN game van juli vorig jaar of zo) ook nog ergens te wachten op een tweede kans.
Genoeg leuke games te spelen en veel te weinig tijd...
Verwijderd
Dat zou wel een goede optie zijn ja ..dvdkiwi schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:20:
Alle online trophies zijn ook vrij makkelijk te boosten in je uppie hoor, mocht je dat willen
Maar de grootste reden waarom ik het spel wil spelen is de 24 uurs race...
Dat miste ik nogal in de laatste Gran turismo , dus ben blij dat ik dat nu weer kan doen.
Verwijderd
Een stuk moeilijker dan op de Playstation Vita, waar je lekker op het scherm kon tikken om je ballen in de juiste richting te stoten.
Wat schepte mijn verbazing: Precies toen ik Sparkle 2 uitspeelde, kwam de nieuwe uit: Sparkle Unleashed.
Ik kan dus de komende tijd mijn frustratie weer afvuren in de hard mode en daarna nightmare mode, want de normal mode heb ik al helemaal klaar.
Lekker lekker, it never gets old!
Gister mijn eerste platinum binnen, Driveclub. Moest meer dan 250 single races doen van circa 1,5 minuut per stuk, maar dan heb je ook wat :-) Nu even rustig aan en dan in de zomer beginnen met Watch_Dogs of Thief!
Playstation All-Star Battle (vita) en Lego Harry Potter: Years 5-7 (vita)
Totaal staat nu 54 platinum trophies.
Moet ook eindelijk eens aan de slag met Lego Harry Potter, door Senran Kagura en Minecraft ligt HP even stof te happen.politrix schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:28:
Update van mijn kant. Witcher 3 heb ik even een break gegeven. Besloten wat vita backlog weg te spelen, wat heeft geresulteerd in twee nieuwe platinum trophies.
Playstation All-Star Battle (vita) en Lego Harry Potter: Years 5-7 (vita)
Totaal staat nu 54 platinum trophies.
Maar morgen is het zover, na 50 dagen elke dag SAM in Jetpack Joyride krijg ik de Strong Arm Tactics trophy
Verwijderd
Heb nu Mass effect 1 op platinum
Net Mass effect 2 op platinum behaald .
En Mass effect 3 ben ik bijna klaar mee.
Lekker 3 platinums erbij dan.
Ether one en Walking Dead season 1 inclusief 400 Days platinum. 56 platina trophies en we zijn nog niet klaar!
Verwijderd
Goed bezig! Hoe was Ether One, geen rare glitches bij jou?politrix schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:15:
Update!
Ether one en Walking Dead season 1 inclusief 400 Days platinum. 56 platina trophies en we zijn nog niet klaar!
Ik vond Ether One best een leuk spel, ik heb niet veel last gehad van glitches. Alleen tegen het einde werd het spel laggy (framedrops) en had ik last van hele lange laadtijden.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:47:
[...]
Goed bezig! Hoe was Ether One, geen rare glitches bij jou?
Verwijderd
Digitaal gevonden of die hele box gekocht?Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:50:
De 2 a 3 weken druk bezig geweest met mass effect.
Heb nu Mass effect 1 op platinum
Net Mass effect 2 op platinum behaald .
En Mass effect 3 ben ik bijna klaar mee.
Lekker 3 platinums erbij dan.
Ik krijg die box nooit gevonden. Al 3-4x besteld maar elke keer na 5-6 weken wachten maar opgegeven.
Over een dikke maand helemaal klaar met verbouwen/verhuizen en dan slinger ik de PS4 weer eens aan voor het eerst in 5 maanden
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 26-06-2015 10:34 ]
Far Cry4 is een leuke plat om te halen. Ben zelf nu bezig met lego jurrasic worldJuhrat schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:42:
Na een paar maanden mijn PS4 niet aangeraakt te hebben het Trophy Hunten maar weer 's opgepakt, Far Cry 4 Complete EditonLove it.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Good luck with that! Ik denk dat dat ook mijn volgende game wordt, vond de film onwijs gaaf dus wil de game ook wél spelen. Even kijken of ik hem ergens tweedehands op kan pikkenskreppiedoe schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:21:
[...]
Far Cry4 is een leuke plat om te halen. Ben zelf nu bezig met lego jurrasic world
Verwijderd
Digitaal gekocht 2 maanden geleden toen je alle 3 de delen inclusief alle dlc voor zo'n 50 euro kon kopen in de store..Typhone schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:33:
[...]
Digitaal gevonden of die hele box gekocht?
Ik krijg die box nooit gevonden. Al 3-4x besteld maar elke keer na 5-6 weken wachten maar opgegeven.
Over een dikke maand helemaal klaar met verbouwen/verhuizen en dan slinger ik de PS4 weer eens aan voor het eerst in 5 maanden![]()
Nu bezig met Gran turismo 6 , en daarna denk ik eventjes een gamepauze voordat ik ga beginnen met The witcher..
Fftjes gamemoe haha.
Verwijderd
Same here. Ben gisteren met de 2e playthrough begonnen (nu op hoogste moeilijkheidsgraad: is wel pittig, maar het is te doen, zelfs voor een net-geen-game-god zoals ik). Of het een platinum wordt weet ik nog niet.Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:03:
The Witcher is tof! Wel een heel aantal missable trophies, daar kwam ik halverwege pas achter.Heb er zelf nu drie gemist, dus moet nog een playtrough doen. Maar het verhaal, de wereld zelf en de mensen die je tegenkomt maken het een mooie ervaring.
Tijdens de vakantie heb ik trouwens een groot aantal trophies voor PixelJunk Monsters gehaald. Gelijk weer 3 nieuwe trophies in mijn zeldzaamsten-top-5.
Nummer 9 is ook bijna binnen en dat wordt Tropico 5.
Ik hoop platinum nummer tien gta v te laten zijn, maar ik heb nog heeeel veel uur daarvoor nodig. De vraag is dan ook of ik het wel uithou om al die tijd gta weer te spelen. Moet namelijk nog een behoorlijk aantal online levels ( meer dan 50) en daarnaast nog 1 SP throphy.... 70 gouden plakken voor de missies... Valt te doen maar kost zeker nog wel een uurtje of 70 ofzo....
We shall see!
Wat de platinum trophy vooral in de weg staat is Gwent. En dan vooral het verzamelen van alle kaarten. De term "missable" krijgt een nieuwe betekenis bij deze minigame.
Verder ben ik begonnen aan de nieuwe Batman. Boven verwachting goed. Bloodborne, The Witcher 3, Batman Arkham Knight... 2015 is eigenlijk best een gruwelijk gamejaar tot nu toe.
[ Voor 16% gewijzigd door Voxalizer op 28-06-2015 23:39 ]
Beetje off-topic, maar Batman... ga je die ná uitspelen bewaren/nog een keer doen? Of is het wel een spel wat je straks goed tweedehands kunt regelen? Ik wil 'm wel hebben, maar heb geen haast (want: eerst Witcher 3 nog 'n keer, plus zomerse temperaturen).Voxalizer schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:36:
The Witcher 3 is echt heel erg goed. Of de platinum er gaat komen weet ik nog niet... De Death March moeilijkheidsgraad trophy heb ik al binnen. Eerlijk gezegd een lachertje: quen, axii en igni zijn gelevelled gewoon extreem sterk. Maarja, deze game speel je ook niet voor de uitdaging imo.
Wat de platinum trophy vooral in de weg staat is Gwent. En dan vooral het verzamelen van alle kaarten. De term "missable" krijgt een nieuwe betekenis bij deze minigame.
Verder ben ik begonnen aan de nieuwe Batman. Boven verwachting goed. Bloodborne, The Witcher 3, Batman Arkham Knight... 2015 is eigenlijk best een gruwelijk gamejaar tot nu toe.
Ben trouwens wel van plan om die Gwent trophy te halen. Al is het inderdaad nasty hoe je sommige kaarten kunt missen.
Er zit wel een NG+ mode in, of ik die ga spelen weet ik nog niet. In het eerste deel wel gedaan, maar in Arkham City niet. Ik vind de puzzels / riddles in de Arkham games altijd wel vermakelijk, bieden een hoop extra speeltijd naast de story. Combatsysteem van de games vind ik dan weer minder boeiend.spaceboy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:37:
[...]
Beetje off-topic, maar Batman... ga je die ná uitspelen bewaren/nog een keer doen? Of is het wel een spel wat je straks goed tweedehands kunt regelen? Ik wil 'm wel hebben, maar heb geen haast (want: eerst Witcher 3 nog 'n keer, plus zomerse temperaturen).
Ben trouwens wel van plan om die Gwent trophy te halen. Al is het inderdaad nasty hoe je sommige kaarten kunt missen.
Edit over Gwent: ik had het tof gevonden als je dat verzamelen van kaarten juist na de story had kunnen doen. Tijdens de main story heb ik in games tenminste weinig trek in al teveel side-dingen. Zoals het er nu naar uitziet moet ik weer opnieuw beginnen puur voor Gwent... Tja.
[ Voor 14% gewijzigd door Voxalizer op 29-06-2015 10:40 ]
- The Walking Dead S1 -> Telltale Pack gekocht dus zitten nog een aantal makkelijk platinums in. Maar heb nu wel weer even genoeg van. Over een tijdje maar weer een oppakken!
- Dishonored -> Verassend goede game waar ik nooit aan toe was gekomen.
Op het moment bezig met Far Cry 4 en het is weer net zo tof als Far Cry 3. Eigenlijk is het gewoon dezelfde game iets verfijnder en in een ander gebied, wat ik totaal niet erg vind!
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Ik kan je hier wel mee helpen. Ik moet er zelf ook nog één van doen. Ze zijn inderdaad redelijk eenvoudig om te behalen, 5 minuten en we zouden klaar moeten zijnBad_Boy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:20:
Op het moment bezig met Far Cry 4 en het is weer net zo tof als Far Cry 3. Eigenlijk is het gewoon dezelfde game iets verfijnder en in een ander gebied, wat ik totaal niet erg vind!Zitten trouwens nog wel drie co-op trophies. Iemand hier die mij daar mee kan helpen? Als ik het o lees zijn ze vrij snel te halen.
PSN: Edgyi-
Verwijderd
Net the Witcher 3 uitgespeeld, wat een game zeg. Moet nog vijf trophies waaronder die gwent cards en Death March. Maar daar begin ik over een tijdje wel mee denk ik.
Zou mooi zijn, voeg me maar even toe dan kunnen we hem binnenkort wel doen. Mijn PSN staat in mijn sig. Alhoewel ik denk dat ik met de hitte de komende dagen ik wat minder online zal zijn, iets met geen airco en meer glas dan muur in huisEncryla schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:41:
[...]
Ik kan je hier wel mee helpen. Ik moet er zelf ook nog één van doen. Ze zijn inderdaad redelijk eenvoudig om te behalen, 5 minuten en we zouden klaar moeten zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Bad_Boy op 30-06-2015 15:32 ]
Is geen excuus. De fan in de PS4 draait zo hard dat als je er maar dicht genoeg bij gaat zitten je vanzelf afkoelt. Of is het warme lucht...Bad_Boy schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:30:
[...]
Zou mooi zijn, voeg me maar even toe dan kunnen we hem binnenkort wel doen. Mijn PSN staat in mijn sig. Alhoewel ik denk dat ik met de hitte de komende dagen ik wat minder online zal zijn, iets met geen airco en meer glas dan muur in huis
Shikata ga nai.
Verwijderd
Geen moment verveeld en geen moment frustratie gehad (op 1 moment na toen mijn sniper een 99% shot miste en daardoor dood ging)..
Nu maar beginnen aan de bioshock trilogie
Het IS een makkelijke platinumShinobi-vs-Gast schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:23:
Super Exploding Zoo ziet er inderdaad uit als een makkelijke Platinum.
PSN: Edgyi-
Yes, ik.Ike. schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:10:
Is er iemand die met mij de MP trophies van Super Exploding Zoo wilt 'boosten'?
PSN: iikkee
Vanavond om 20.00?
Ja, ik ook wel. 20:00 is ook prima. Kan dat met z'n 3en? Of ben ik te laat? :-)
Kan maar met z'n 2en vrees ik.spaceboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:25:
[...]
Ja, ik ook wel. 20:00 is ook prima. Kan dat met z'n 3en? Of ben ik te laat? :-)
Ok, ik haak af. Jij was sneller.
Game'ze. Ga ik vanavond gewoon rustig verder met Witcher 3.
Ben je wel beschikbaar als Ike. niet blijkt te kunnen om 20.00?spaceboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:36:
[...]
Ok, ik haak af. Jij was sneller.
Game'ze. Ga ik vanavond gewoon rustig verder met Witcher 3.
Yes, no problem. Weet alleen niet zeker of ik een headset op heb dan. Voeg me maar toe op PSN (of zijn we al gelinked?): erno1978.Niku schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:45:
[...]
Ben je wel beschikbaar als Ike. niet blijkt te kunnen om 20.00?
Voeg je straks toe!Ike. schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:26:
Vanavond is goed. Voeg me maar toe.
Niku als jij mij helpt, dan help ik Spaceboy.
Die VS mode snap ik ook enigszins, maar wat moeten we daar precies voor doen?
http://www.playstationtro...trophy-guide-roadmap.htmlspaceboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:23:
Hoe gaan die online trophies eigenlijk? Ik heb me net eens ff verdiept in deze game en vind het best grappig. Nu in de 3e wereld.
Die VS mode snap ik ook enigszins, maar wat moeten we daar precies voor doen?
Overigens hoef ik nog maar twee trophies for the plat. De 'kill met rhino' en de 'kill met panda' trophies.
Moet er zelf nog 1. "I will survive"
Binnenkort nog maar eens proberen?
[ Voor 58% gewijzigd door Ike. op 03-07-2015 20:40 ]
Iikkee: thanks so far!
Edit: platinum!
[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 04-07-2015 11:01 ]
Maar we zijn er bijna, enkel nog de allerlaatste dungeon
Je kan het! Heb bij die laatste eindbaas (bazin) ;-) wel hulp gehad. Solo vond ik het too much...dvdkiwi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:27:
Potdomme die laatste trophy van Bloodborne is een pain in the ass.
Maar we zijn er bijna, enkel nog de allerlaatste dungeon
De laatste baas vond ik redelijk simpel; ik had een moeilijker gevecht verwacht.
Eens kijken wat we nu nog kunnen gaan doen
Congratz!
Gefeliciteerd. Het is een mooie platinum!dvdkiwi schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:53:
Bloodborne platinum!!
De laatste baas vond ik redelijk simpel; ik had een moeilijker gevecht verwacht.
Eens kijken wat we nu nog kunnen gaan doen
Dark Souls 2 SotFS al plat? (ik niet)
Beelden van gezien, maar de verouderde graphics vallen me tegen.
Ik wacht wel op Dark Souls 3
[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 06-07-2015 22:08 ]
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
nothing stops this train
Ah man. Dan mis je het verhaal!! Oh wacht... Er is geen verhaal.dvdkiwi schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:04:
Nee, die heb ik niet
Beelden van gezien, maar de verouderde graphics vallen me tegen.
Ik wacht wel op Dark Souls 3
Verwijderd