• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 12:35

spaceboy

Op grote hoogte

skreppiedoe schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:20:
[...]

Volgens mij heb ik m ook. Zal morgen wel even kijken en als ik hem idd heb zal ik je wel toevoegen.
Mooi man, we hebben hem! 8)
Eindelijk Pure Chess op 100%, inclusief die gouden trophy Grandmaster, mijn meest unieke (1,16% ultra rare).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-12 20:57
Kleine update. Na binding heb ik niet stilgezeten. Begonnen met Bloodborne, halverwege toch Dark Souls 2 SOTFS opgepakt op de ps4. Die eerst platinum gespeeld (nr 50). Daarna Bloodborne opnieuw begonnen en zaterdag eindelijk platinum (nr 51).

Het gat in tijd naar The Witcher 3 opgevult met Apotheon, vandaag platinum afgesloten (nr 53). De illusie die ik had om Guacamelee: Super Turbo Championship Edition platinum te halen heb ik aan de kant gezetn na de eerste 12 challenge rooms.

Untappd: politrix

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

politrix schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:29:
Kleine update. Na binding heb ik niet stilgezeten. Begonnen met Bloodborne, halverwege toch Dark Souls 2 SOTFS opgepakt op de ps4. Die eerst platinum gespeeld. Daarna Bloodborne opnieuw begonnen en zaterdag eindelijk platinum.

Het gat in tijd naar The Witcher 3 opgevult met Apotheon, vandaag platinum afgesloten. De illusie die ik had om Guacamelee: Super Turbo Championship Edition platinum te halen heb ik aan de kant gezetn na de eerste 12 challenge rooms.
He kerel. Ff rustig aan. Zo krijgen we je nooit van plek 1... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ik heb van de week een paar korte games doorgespeeld. Murasaki Baby, Brothers en Machinarium (Vita versie) moesten eraan geloven. Dit waren zeker geen moeilijke games, maar anders kom ik nooit door mijn backlog heen. :P

Btw, psnprofiles.com is tijdelijk offline in verband met wat technische issues. Het bijwerken van de Trophycards kan dus even op zich laten wachten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 10:44 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Woei! Van mij mag er wel weer een update komen van de hitlijst :-p ik ben dan bijna in de top 10 beland! Bijna!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:02:
Woei! Van mij mag er wel weer een update komen van de hitlijst :-p ik ben dan bijna in de top 10 beland! Bijna!
is inderdaad al weer te lang geleden, heb vanavond wel tijd

------------------------- UPDATED ------------------------------

ik heb enkel de lijst geupdate, ik heb geen tijd gehad om terug te lezen om te kijken wie er toegevoegd wil worden, dit doe ik morgen avond of meld het even opnieuw in het topic of via DM

[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 19-05-2015 22:38 ]

PSN ID: Svennie-NL

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Top Svennie! En ik ben weer een paar plaatsen gestegen 8) #36. Pas maar op politrix, ik kom er aan :+

Zonnepanelen

Verwijderd

Top Svennie! inderdaad! Ik zit helaas nog net niet in de top 10 :-P Maar eens kijken of ik daar de komende tijd nog verandering in kan aanbrengen. Momenteel wat minder tijd om te jagen, helaas.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Thanks voor de update! Top 15... Vrees dat die plek vasthouden het hoogst haalbare is. Teveel gasten hier met structureel teveel tijd en/of skillz. :P

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Ik heb me weer laten overhalen om een game te kopen in de PSN store. Need for Speed Rivals en dan vooral omdat de trophies niet verschrikkelijk ingewikkeld zijn. Ik heb nog geen PS4 gekocht (vakantiegeld oa aan nieuwe auto besteedt) dus vermaak mij nog maar even met wat trophiehunten de 3.
Rivals is een redelijk makkelijke platinum inderdaad :)
En een erg vermakelijke game ook!

Zelf nu bezig met Project Cars.
De meeste trophies daarvan zijn pretty straightforward en niet al te lastig.
Er zijn ook redelijk wat trophies simpel en in relatief korte tijd te te boosten.

Bloodborne heeft even plaats moeten maken voor pCars, maar de challice dungeons moet ik toch ook nog een keer gaan doen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Gisteravond eindelijk weer trophies behaald. Wel bijzondere trophies al zeg ik 't zelf: m'n 6e platinum wat dan ook meteen mijn 500e trophy is! *O*
Dragon Age: Inquisition op nightmare uitgespeeld. Was een heel erg leuke game maar na 2 playthroughs na elkaar ben ik er voorlopig wel klaar mee.

PSN ID: MrMichel_75

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Congratz! DA kan ik gewoon niet ofzo. ;)

Verwijderd

wheeler schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:21:
Ik heb me weer laten overhalen om een game te kopen in de PSN store. Need for Speed Rivals en dan vooral omdat de trophies niet verschrikkelijk ingewikkeld zijn. Ik heb nog geen PS4 gekocht (vakantiegeld oa aan nieuwe auto besteedt) dus vermaak mij nog maar even met wat trophiehunten de 3.
Vergis je niet in de grind in dit spel. Je moet de carrière 6 keer doorspelen om rank 60 te worden. Kostte mij een uur of 50 als ik me niet vergis. Wel leuk om te doen hoor maar ook lang.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vandaag de laatste van de 270 collectibles gevonden in Batman: Arkham Origins :X
Daarmee gelijk 3 trophies behaald.

100% zal ik het spel niet halen. Die challenge maps zijn al sinds Batman: Arkham Asylum te lastig om ze allemaal perfect te spelen. De multiplayer ga ik niet eens opstarten 8)7

Alleen nog de Cold, Cold Heart DLC en dan ben ik klaar met de laatste Batman game.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 26-05-2015 20:36 ]

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:51
Driveclub hoon a tic trophy is helaas geglitched, nu wachten op de 1.16 update voor mijn platinum. Net begonnen aan apotheon, die is volgens mij wel te doen en daarnaast het laatste stukje dlc wegwerken van the evil within.(the executioner)

Heb eigenlijk in tussentijd sinds mijn laatste post hier enkel wat dlc content weggewerkt en de meest behapbare trophies gehaald voor trials fushion. (76%) verder ga ik niet, gaat teveel tijd en controllers kosten ben ik bang :D..... Verder een keus maken uit een gigantisch backlog. Kweet zowaar niet waar ik moet beginnen...

Ach ja. First world problems..

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Hoe bedoel je geglitched?
Ik had 'm nadat ik met tour events 1 miljoen drift punten had gehaald.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:54
Eergisteren Valiant Hearts eindelijk uitgespeeld, had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Makkelijke 100%, alleen Healing Hero is enigszins taai.

Gisteren Never Alone op 100%. Best vermakelijk, maar de AI wil op momenten niet echt meewerken.

Shikata ga nai.

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:40
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:31:
Hoe bedoel je geglitched?
Ik had 'm nadat ik met tour events 1 miljoen drift punten had gehaald.
Ik heb hetzelfde als dmp1982. Zit inmiddels op 2 miljoen drift punten maar geen throphy.
Maar ik lees dat er dus een update komt in 1.16 die dit fixed?
Ik was al bang dat ik de game overnieuw moest starten door alles te verwijderen en een paar uurtjes alleen te driften voor deze laatste throphy..

Heb je ergens een link van die fix hiervoor dmp1982?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Dat is mooi kak...
Hopelijk fixt de patch het voor jullie ;)

Verwijderd

Zelf besloten om na tijdenlang een Playstation 3 te hebben gehad, en nu al een jaar Playstation 4 om een keer Platinum te halen voor het eerst. De gelukkige game? Diablo 3. Een van de makkelijke als ik het zo zie.

• Dmp1982
Dbm12 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:51:
[...]

Ik heb hetzelfde als dmp1982. Zit inmiddels op 2 miljoen drift punten maar geen throphy.
Maar ik lees dat er dus een update komt in 1.16 die dit fixed?
Ik was al bang dat ik de game overnieuw moest starten door alles te verwijderen en een paar uurtjes alleen te driften voor deze laatste throphy..

Heb je ergens een link van die fix hiervoor dmp1982?
ik had het niet helemaal correct dat het zeker op 1.16 wordt gefixt. Maar dit staat
in de patch notes van 1.15

-Hoon-a-Tic fix: We’re fixing the Drift stat issue some of you are seeing that affects the Hoon-a-tic trophy. We will keep you posted on which update that will be added to once it’s confirmed and fully tested.

Traditioneel gezien qua updates zal de patch einde van volgende maand beschikbaar zijn.

• Dbm12
Dmp1982 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:59:
[...]

ik had het niet helemaal correct dat het zeker op 1.16 wordt gefixt. Maar dit staat
in de patch notes van 1.15

-Hoon-a-Tic fix: We’re fixing the Drift stat issue some of you are seeing that affects the Hoon-a-tic trophy. We will keep you posted on which update that will be added to once it’s confirmed and fully tested.

Traditioneel gezien qua updates zal de patch einde van volgende maand beschikbaar zijn.
Super tnx! Dat scheelt me weer 3 uur driften hiervoor ;-)

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:05:
Zelf besloten om na tijdenlang een Playstation 3 te hebben gehad, en nu al een jaar Playstation 4 om een keer Platinum te halen voor het eerst. De gelukkige game? Diablo 3. Een van de makkelijke als ik het zo zie.
Moeilijk? Nee. Tijdrovend? Ja!

Ik heb de platinum gehaald omdat ik de game gewoon heel veel gespeeld heb omdat ik helemaal hooked was en dus uit mezelf bijna alles al had. Maar je moet de game wel echt heel leuk vinden om platinum te halen. 7 characters naar 70 levelen en 500 bounties doen kost waarschijnlijk het meeste tijd. Gelukkig had ik die laatste al voor ik besloot voor de platinum te gaan :P

Zonnepanelen

Verwijderd

500 bounties zit ik zo aan, met m'n vrouw gaat dat lekker snel. En ik heb de tijd :) geen haast om het binnen X tijd te halen. Enige waar ik tegen op zie is laatste 10 levels WD en 70 levels Wizard.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 11:18 ]

De lastigste trophies van Project Cars zijn uit de weg:
Double Rainbow, No "I" in Team, From Zero to Hero, Defending Champ & Triple Crown.
En morgen begin van de avond hoop ik "A day in the life" op te zien poppen.
Vergeleken met GT5 is dit echt een appeltje-eitje supersimpele platinum.

Verwijderd

Lekker hoor Kiwi , ik ga er volgende week aan beginnen.

Ben nu net Level 14 geworden , en ben weer lekker begonnen aan de mass effect trilogie

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik pass voor die Project Cars platinum, die ga ik echt never nooit halen. Weinig trek om tijd aan die careermode te besteden. Geen enkele uitdaging en echt een puur grindfestijn, met die lengte en moeilijkheidsgraad sliders zijn ze bovendien gewoon niets waard imo. Ik ben sowieso vrij selectief in games waarvoor ik voor platinum ga maar bij de lijst van Project Cars had ik direct iets van "laat ik maar gewoon lekker echt gaan racen".

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Dat ga ik dus doen nadat ik de meeste trophies heb weggewerkt ;)
Ik moet ook nog 50 podiums in online public races, dus ik verwacht daar écht te gaan racen.

Verwijderd

Ikzelf heb van de week Assassin's Creed Rogue platinum gehaald. Vermakelijke game en mustplay voor de echte AC fan. :) Makkelijke platinum trouwens, vooral een grind qua collectables.

Toen zag ik AC Liberaration HD staan en ook maar opgepakt. Platinum is simpel maar de game zelf is niet goed. ;)

Verwijderd

Njaah de on-line trophies van project cars die laat ik denk ik schieten..

Heb slechte ervaringen met de online trophies van racegames., veelal dat je tegen idioten komt te spelen die denken dat ze in de botsauto's zitten(of gta spelen)..

En ik ben niet de beste racer te wereld haha , dat heeft er ook wel wat mee te maken.
Ik doe het vaak wel redelijk on-line , alleen ik bezwijk vaak onder de druk waardoor ik tegen het einde toch stomme foutjes ga maken of te onzeker ga rond rijden.

Dus ik hou het wel bij de off-line denk ik.

Hard op weg voor de Mass Effect 1 platinum(alweer :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 13:42 ]

Alle online trophies zijn ook vrij makkelijk te boosten in je uppie hoor, mocht je dat willen ;)

• matthijsg
  • Laatst online: 02-12 23:07
Mijn tweede platinum binnen voor Bloodborne. Wow. Wat een game zeg!
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Matthijs100.png

[ Voor 46% gewijzigd door matthijsg op 30-05-2015 16:03 ]

• MisterMichel
En de 7e platinum is binnen. Infamous: First Light.
Toch echt wel een erg leuke game. Ik vond Infamous: Second Son al een zeer geslaagd spel en ook met de uitbreiding heb ik me prima vermaakt. De challenge arena's waren soms frustrerend. Met name de Rescue arena's waren vervelend. Als zo'n arena dan uiteindelijk 'schoon' gespeeld is, is de voldoening ook wel weer erg groot - en de opluchting ook ;)

Volgende slachtoffer uit m'n backlog: The Walking Dead - Season 2.
Hier zal ik niet al te lang mee bezig zijn en gisteren bijna episode 1 afgerond en ik moet zeggen dat het verhaal weer prima in orde is.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

MisterMichel schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:37:

Volgende slachtoffer uit m'n backlog: The Walking Dead - Season 2.
Hier zal ik niet al te lang mee bezig zijn en gisteren bijna episode 1 afgerond en ik moet zeggen dat het verhaal weer prima in orde is.
Erg de moeite waard deze games. Season 2 heeft echter geen platinum!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Laatst deze eindelijk gehaald!
Afbeeldingslocatie: http://psnprofiles.com/lib/img/games/c066b2/trophies/1La7446b.png

En gister en vandaag Ether One en LBPv :9

Afbeeldingslocatie: http://psnprofiles.com/lib/img/games/175c59/trophies/1L33acbe.png
Afbeeldingslocatie: http://psnprofiles.com/lib/img/games/b1afa1/trophies/1L1ae359.png

Ben nog bezig met Velocity 2X, maar kost me toch meer moeite dan gedacht pak het zo nu en dan is op om een level Perfect te halen. Ben bij level 37/50 oid :+

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• MisterMichel
Voxalizer schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:32:
[...]

Erg de moeite waard deze games. Season 2 heeft echter geen platinum!
Ja, dit tweede deel vind ik ook al een prima start hebben. Als 't dit niveau volhoudt tot het einde, dan ben ik helemaal tevreden. Ergens vind ik 't helemaal niet erg/vreemd dat dit soort games geen platinum hebben. Als je gewoon het verhaal doorloopt, behaal je alle trophies al. Je hoort me niet klagen als er wel een platinum bij is hoor ;)
The Wolf Among Us heb ik ook nog liggen maar die mag nog even wachten voor ik daar aan begin.
Bear schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:20:
Laatst deze eindelijk gehaald!
[afbeelding]

En gister en vandaag Ether One en LBPv :9

[afbeelding]
[afbeelding]

Ben nog bezig met Velocity 2X, maar kost me toch meer moeite dan gedacht pak het zo nu en dan is op om een level Perfect te halen. Ben bij level 37/50 oid :+
Wow, netjes!
Velocity 2X heb ik ook even geprobeerd maar kon me in het begin niet echt pakken. Wellicht dat ik 'm nog eens een tweede kans ga geven.
Zo staat Strider (PSN game van juli vorig jaar of zo) ook nog ergens te wachten op een tweede kans.
Genoeg leuke games te spelen en veel te weinig tijd...

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:20:
Alle online trophies zijn ook vrij makkelijk te boosten in je uppie hoor, mocht je dat willen ;)
Dat zou wel een goede optie zijn ja ..

Maar de grootste reden waarom ik het spel wil spelen is de 24 uurs race...
Dat miste ik nogal in de laatste Gran turismo , dus ben blij dat ik dat nu weer kan doen.

Verwijderd

Ik heb eindelijk Sparkle 2 uitgespeeld op de PS4!
Een stuk moeilijker dan op de Playstation Vita, waar je lekker op het scherm kon tikken om je ballen in de juiste richting te stoten.

Wat schepte mijn verbazing: Precies toen ik Sparkle 2 uitspeelde, kwam de nieuwe uit: Sparkle Unleashed.
Ik kan dus de komende tijd mijn frustratie weer afvuren in de hard mode en daarna nightmare mode, want de normal mode heb ik al helemaal klaar.

Lekker lekker, it never gets old!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12 22:56
^ Kende dat spel niet, maar lijkt mij inderdaad redelijk verslavend!

Gister mijn eerste platinum binnen, Driveclub. Moest meer dan 250 single races doen van circa 1,5 minuut per stuk, maar dan heb je ook wat :-) Nu even rustig aan en dan in de zomer beginnen met Watch_Dogs of Thief!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Helaas is mijn tweede PS3 fat nu ook overleden... ga nog proberen om wat hitte er doorheen te jagen om zodoende mijn NfS en GT6 savegames te redden. Koop ik nog wel eens een tweedehandsje voor erbij. Nu maar gaan sparen voor een PS4 dus ;)

• Dmp1982
Iemand hier die nog bezig is met destiny? Zoek nog lui om mee te spelen :) psn: arc_xev

• politrix
Update van mijn kant. Witcher 3 heb ik even een break gegeven. Besloten wat vita backlog weg te spelen, wat heeft geresulteerd in twee nieuwe platinum trophies.

Playstation All-Star Battle (vita) en Lego Harry Potter: Years 5-7 (vita)

Totaal staat nu 54 platinum trophies.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-12 21:07
politrix schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:28:
Update van mijn kant. Witcher 3 heb ik even een break gegeven. Besloten wat vita backlog weg te spelen, wat heeft geresulteerd in twee nieuwe platinum trophies.

Playstation All-Star Battle (vita) en Lego Harry Potter: Years 5-7 (vita)

Totaal staat nu 54 platinum trophies.
Moet ook eindelijk eens aan de slag met Lego Harry Potter, door Senran Kagura en Minecraft ligt HP even stof te happen.

Maar morgen is het zover, na 50 dagen elke dag SAM in Jetpack Joyride krijg ik de Strong Arm Tactics trophy :P

Verwijderd

De 2 a 3 weken druk bezig geweest met mass effect.

Heb nu Mass effect 1 op platinum
Net Mass effect 2 op platinum behaald .
En Mass effect 3 ben ik bijna klaar mee.

Lekker 3 platinums erbij dan.

• politrix
Update!

Ether one en Walking Dead season 1 inclusief 400 Days platinum. 56 platina trophies en we zijn nog niet klaar!

Verwijderd

Sorry, dubbel.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 12:47 ]

Verwijderd

politrix schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:15:
Update!

Ether one en Walking Dead season 1 inclusief 400 Days platinum. 56 platina trophies en we zijn nog niet klaar!
Goed bezig! Hoe was Ether One, geen rare glitches bij jou?

• politrix
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:47:
[...]

Goed bezig! Hoe was Ether One, geen rare glitches bij jou?
Ik vond Ether One best een leuk spel, ik heb niet veel last gehad van glitches. Alleen tegen het einde werd het spel laggy (framedrops) en had ik last van hele lange laadtijden.

Verwijderd

poef, te weinig tijd om goed trophy te hunten, vorige week nog wel een paar mooie gehaald in Singstar :P

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:43

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:50:
De 2 a 3 weken druk bezig geweest met mass effect.

Heb nu Mass effect 1 op platinum
Net Mass effect 2 op platinum behaald .
En Mass effect 3 ben ik bijna klaar mee.

Lekker 3 platinums erbij dan.
Digitaal gevonden of die hele box gekocht?
Ik krijg die box nooit gevonden. Al 3-4x besteld maar elke keer na 5-6 weken wachten maar opgegeven.

Over een dikke maand helemaal klaar met verbouwen/verhuizen en dan slinger ik de PS4 weer eens aan voor het eerst in 5 maanden _/-\o_ :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 26-06-2015 10:34 ]

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Na een paar maanden mijn PS4 niet aangeraakt te hebben het Trophy Hunten maar weer 's opgepakt, Far Cry 4 Complete Editon :D Love it.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:25
Juhrat schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:42:
Na een paar maanden mijn PS4 niet aangeraakt te hebben het Trophy Hunten maar weer 's opgepakt, Far Cry 4 Complete Editon :D Love it.
Far Cry4 is een leuke plat om te halen. Ben zelf nu bezig met lego jurrasic world :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
skreppiedoe schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:21:
[...]

Far Cry4 is een leuke plat om te halen. Ben zelf nu bezig met lego jurrasic world :+
Good luck with that! Ik denk dat dat ook mijn volgende game wordt, vond de film onwijs gaaf dus wil de game ook wél spelen. Even kijken of ik hem ergens tweedehands op kan pikken :)

Verwijderd

Typhone schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Digitaal gevonden of die hele box gekocht?
Ik krijg die box nooit gevonden. Al 3-4x besteld maar elke keer na 5-6 weken wachten maar opgegeven.

Over een dikke maand helemaal klaar met verbouwen/verhuizen en dan slinger ik de PS4 weer eens aan voor het eerst in 5 maanden _/-\o_ :9~
Digitaal gekocht 2 maanden geleden toen je alle 3 de delen inclusief alle dlc voor zo'n 50 euro kon kopen in de store..

Nu bezig met Gran turismo 6 , en daarna denk ik eventjes een gamepauze voordat ik ga beginnen met The witcher..
Fftjes gamemoe haha.

Verwijderd

The Witcher is tof! Wel een heel aantal missable trophies, daar kwam ik halverwege pas achter. ;) Heb er zelf nu drie gemist, dus moet nog een playtrough doen. Maar het verhaal, de wereld zelf en de mensen die je tegenkomt maken het een mooie ervaring.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:03:
The Witcher is tof! Wel een heel aantal missable trophies, daar kwam ik halverwege pas achter. ;) Heb er zelf nu drie gemist, dus moet nog een playtrough doen. Maar het verhaal, de wereld zelf en de mensen die je tegenkomt maken het een mooie ervaring.
Same here. Ben gisteren met de 2e playthrough begonnen (nu op hoogste moeilijkheidsgraad: is wel pittig, maar het is te doen, zelfs voor een net-geen-game-god zoals ik). Of het een platinum wordt weet ik nog niet.

Tijdens de vakantie heb ik trouwens een groot aantal trophies voor PixelJunk Monsters gehaald. Gelijk weer 3 nieuwe trophies in mijn zeldzaamsten-top-5. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ernstig.com/psnp.jpg

• Dbm12
Vandaag driveclub op platinum gezet. Nummertje acht.
Nummer 9 is ook bijna binnen en dat wordt Tropico 5.

Ik hoop platinum nummer tien gta v te laten zijn, maar ik heb nog heeeel veel uur daarvoor nodig. De vraag is dan ook of ik het wel uithou om al die tijd gta weer te spelen. Moet namelijk nog een behoorlijk aantal online levels ( meer dan 50) en daarnaast nog 1 SP throphy.... 70 gouden plakken voor de missies... Valt te doen maar kost zeker nog wel een uurtje of 70 ofzo....

We shall see!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

The Witcher 3 is echt heel erg goed. Of de platinum er gaat komen weet ik nog niet... De Death March moeilijkheidsgraad trophy heb ik al binnen. Eerlijk gezegd een lachertje: quen, axii en igni zijn gelevelled gewoon extreem sterk. Maarja, deze game speel je ook niet voor de uitdaging imo.

Wat de platinum trophy vooral in de weg staat is Gwent. En dan vooral het verzamelen van alle kaarten. De term "missable" krijgt een nieuwe betekenis bij deze minigame.

Verder ben ik begonnen aan de nieuwe Batman. Boven verwachting goed. Bloodborne, The Witcher 3, Batman Arkham Knight... 2015 is eigenlijk best een gruwelijk gamejaar tot nu toe.

[ Voor 16% gewijzigd door Voxalizer op 28-06-2015 23:39 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:36:
The Witcher 3 is echt heel erg goed. Of de platinum er gaat komen weet ik nog niet... De Death March moeilijkheidsgraad trophy heb ik al binnen. Eerlijk gezegd een lachertje: quen, axii en igni zijn gelevelled gewoon extreem sterk. Maarja, deze game speel je ook niet voor de uitdaging imo.

Wat de platinum trophy vooral in de weg staat is Gwent. En dan vooral het verzamelen van alle kaarten. De term "missable" krijgt een nieuwe betekenis bij deze minigame.

Verder ben ik begonnen aan de nieuwe Batman. Boven verwachting goed. Bloodborne, The Witcher 3, Batman Arkham Knight... 2015 is eigenlijk best een gruwelijk gamejaar tot nu toe.
Beetje off-topic, maar Batman... ga je die ná uitspelen bewaren/nog een keer doen? Of is het wel een spel wat je straks goed tweedehands kunt regelen? Ik wil 'm wel hebben, maar heb geen haast (want: eerst Witcher 3 nog 'n keer, plus zomerse temperaturen).

Ben trouwens wel van plan om die Gwent trophy te halen. Al is het inderdaad nasty hoe je sommige kaarten kunt missen.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

spaceboy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:37:
[...]

Beetje off-topic, maar Batman... ga je die ná uitspelen bewaren/nog een keer doen? Of is het wel een spel wat je straks goed tweedehands kunt regelen? Ik wil 'm wel hebben, maar heb geen haast (want: eerst Witcher 3 nog 'n keer, plus zomerse temperaturen).

Ben trouwens wel van plan om die Gwent trophy te halen. Al is het inderdaad nasty hoe je sommige kaarten kunt missen.
Er zit wel een NG+ mode in, of ik die ga spelen weet ik nog niet. In het eerste deel wel gedaan, maar in Arkham City niet. Ik vind de puzzels / riddles in de Arkham games altijd wel vermakelijk, bieden een hoop extra speeltijd naast de story. Combatsysteem van de games vind ik dan weer minder boeiend.

Edit over Gwent: ik had het tof gevonden als je dat verzamelen van kaarten juist na de story had kunnen doen. Tijdens de main story heb ik in games tenminste weinig trek in al teveel side-dingen. Zoals het er nu naar uitziet moet ik weer opnieuw beginnen puur voor Gwent... Tja.

[ Voor 14% gewijzigd door Voxalizer op 29-06-2015 10:40 ]

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Laatste tijd weer wat meer aan het gamen en zodoende weer twee platinums binnen:

- The Walking Dead S1 -> Telltale Pack gekocht dus zitten nog een aantal makkelijk platinums in. Maar heb nu wel weer even genoeg van. Over een tijdje maar weer een oppakken!
- Dishonored -> Verassend goede game waar ik nooit aan toe was gekomen.

Op het moment bezig met Far Cry 4 en het is weer net zo tof als Far Cry 3. Eigenlijk is het gewoon dezelfde game iets verfijnder en in een ander gebied, wat ik totaal niet erg vind! :) Zitten trouwens nog wel drie co-op trophies. Iemand hier die mij daar mee kan helpen? Als ik het o lees zijn ze vrij snel te halen.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12 14:41
Bad_Boy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:20:

Op het moment bezig met Far Cry 4 en het is weer net zo tof als Far Cry 3. Eigenlijk is het gewoon dezelfde game iets verfijnder en in een ander gebied, wat ik totaal niet erg vind! :) Zitten trouwens nog wel drie co-op trophies. Iemand hier die mij daar mee kan helpen? Als ik het o lees zijn ze vrij snel te halen.
Ik kan je hier wel mee helpen. Ik moet er zelf ook nog één van doen. Ze zijn inderdaad redelijk eenvoudig om te behalen, 5 minuten en we zouden klaar moeten zijn :)

PSN: Edgyi-

Verwijderd

Die Far Cry trophies zijn goed te doen inderdaad. Walking Dead is makkelijk maar wel een heel toffe game.

Net the Witcher 3 uitgespeeld, wat een game zeg. Moet nog vijf trophies waaronder die gwent cards en Death March. Maar daar begin ik over een tijdje wel mee denk ik. :)

• Bad_Boy
Encryla schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:41:
[...]

Ik kan je hier wel mee helpen. Ik moet er zelf ook nog één van doen. Ze zijn inderdaad redelijk eenvoudig om te behalen, 5 minuten en we zouden klaar moeten zijn :)
Zou mooi zijn, voeg me maar even toe dan kunnen we hem binnenkort wel doen. Mijn PSN staat in mijn sig. Alhoewel ik denk dat ik met de hitte de komende dagen ik wat minder online zal zijn, iets met geen airco en meer glas dan muur in huis :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bad_Boy op 30-06-2015 15:32 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bad_Boy schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:30:
[...]
Zou mooi zijn, voeg me maar even toe dan kunnen we hem binnenkort wel doen. Mijn PSN staat in mijn sig. Alhoewel ik denk dat ik met de hitte de komende dagen ik wat minder online zal zijn, iets met geen airco en meer glas dan muur in huis :+
Is geen excuus. De fan in de PS4 draait zo hard dat als je er maar dicht genoeg bij gaat zitten je vanzelf afkoelt. Of is het warme lucht... :P

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:33

Niku

Alagaesii

Heel weinig tijd (gehad) om te gamen de laatste maanden. Nu mondjesmaat begonnen met Dragon Age: Inquisition, Skulls of the Shogun en Super Exploding Zoo. De laatste is hersenloos, maar het stijltje sprak me wel aan (+ easy trophies), Skulls is lastig, tof en heeft ook een gaaf stijltje en Dragon Age spreekt voor zich denk ik.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:54
Super Exploding Zoo ziet er inderdaad uit als een makkelijke Platinum.

Shikata ga nai.

Verwijderd

Xcom Enemy Within op platinum behaald , was wel een leuke platinum om te halen.
Geen moment verveeld en geen moment frustratie gehad (op 1 moment na toen mijn sniper een 99% shot miste en daardoor dood ging)..

Nu maar beginnen aan de bioshock trilogie

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12 14:41
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:23:
Super Exploding Zoo ziet er inderdaad uit als een makkelijke Platinum.
Het IS een makkelijke platinum :)

PSN: Edgyi-

• Ike.
  • Niet online
Is er iemand die met mij de MP trophies van Super Exploding Zoo wilt 'boosten'?

PSN: iikkee

8)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:10:
Is er iemand die met mij de MP trophies van Super Exploding Zoo wilt 'boosten'?

PSN: iikkee

8)
Yes, ik.

Vanavond om 20.00?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Niku schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Yes, ik.

Vanavond om 20.00?
Ja, ik ook wel. 20:00 is ook prima. Kan dat met z'n 3en? Of ben ik te laat? :-)

• Niku

Niku

Alagaesii

spaceboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:25:
[...]

Ja, ik ook wel. 20:00 is ook prima. Kan dat met z'n 3en? Of ben ik te laat? :-)
Kan maar met z'n 2en vrees ik.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Niku schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:33:
[...]

Kan maar met z'n 2en vrees ik.
Ok, ik haak af. Jij was sneller. ;)
Game'ze. Ga ik vanavond gewoon rustig verder met Witcher 3.

• Niku

Niku

Alagaesii

spaceboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:36:
[...]

Ok, ik haak af. Jij was sneller. ;)
Game'ze. Ga ik vanavond gewoon rustig verder met Witcher 3.
Ben je wel beschikbaar als Ike. niet blijkt te kunnen om 20.00? :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Niku schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:45:
[...]

Ben je wel beschikbaar als Ike. niet blijkt te kunnen om 20.00? :)
Yes, no problem. Weet alleen niet zeker of ik een headset op heb dan. Voeg me maar toe op PSN (of zijn we al gelinked?): erno1978.

• Ike.
  • Niet online
Vanavond is goed. Voeg me maar toe.

Niku als jij mij helpt, dan help ik Spaceboy.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:26:
Vanavond is goed. Voeg me maar toe.

Niku als jij mij helpt, dan help ik Spaceboy.
Voeg je straks toe!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hoe gaan die online trophies eigenlijk? Ik heb me net eens ff verdiept in deze game en vind het best grappig. Nu in de 3e wereld.

Die VS mode snap ik ook enigszins, maar wat moeten we daar precies voor doen?

• Ike.
  • Niet online
spaceboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:23:
Hoe gaan die online trophies eigenlijk? Ik heb me net eens ff verdiept in deze game en vind het best grappig. Nu in de 3e wereld.

Die VS mode snap ik ook enigszins, maar wat moeten we daar precies voor doen?
http://www.playstationtro...trophy-guide-roadmap.html

:)

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat boosten zit er niet in, psn is down :')

Overigens hoef ik nog maar twee trophies for the plat. De 'kill met rhino' en de 'kill met panda' trophies.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zat net met Iikkee te boosten (we hoeven allebei volgens mij alleen nog die I Will Survive), toen klapte PSN eruit ja...

• Ike.
  • Niet online
Ging wel lekker. :)

Moet er zelf nog 1. "I will survive"

Binnenkort nog maar eens proberen?

[ Voor 58% gewijzigd door Ike. op 03-07-2015 20:40 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ga ff gezellig doen met de vriendin. Als PSN het weer doet: ga jullie gang. Ik vraag later nog wel een keer hulp voor die I Will Survive trophy.

Iikkee: thanks so far!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb de I Will Survive trophy ondertussen zelf ff gehaald (Vita en PS4 tegelijk inloggen). Als ik nog iemand moet helpen, roep maar. Ik ga ff de laatste paar levels singleplay proberen...

Edit: platinum!

[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 04-07-2015 11:01 ]

• Dbm12
Yes... Nieuw record tijd voor platinum. Binnen 21 uur volgens psnprofile. In realiteit 6 uurtjes voor super exploding zoo. Grappig spelletje en makkelijke platinum.

Potdomme die laatste trophy van Bloodborne is een pain in the ass.
Maar we zijn er bijna, enkel nog de allerlaatste dungeon :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:27:
Potdomme die laatste trophy van Bloodborne is een pain in the ass.
Maar we zijn er bijna, enkel nog de allerlaatste dungeon :)
Je kan het! Heb bij die laatste eindbaas (bazin) ;-) wel hulp gehad. Solo vond ik het too much...

Bloodborne platinum!! :*)
De laatste baas vond ik redelijk simpel; ik had een moeilijker gevecht verwacht.

Eens kijken wat we nu nog kunnen gaan doen :P

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Congratz! :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:53:
Bloodborne platinum!! :*)
De laatste baas vond ik redelijk simpel; ik had een moeilijker gevecht verwacht.

Eens kijken wat we nu nog kunnen gaan doen :P
Gefeliciteerd. Het is een mooie platinum!

Dark Souls 2 SotFS al plat? (ik niet) :P

Nee, die heb ik niet ;)
Beelden van gezien, maar de verouderde graphics vallen me tegen.
Ik wacht wel op Dark Souls 3 ;)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-12 21:07
Eindelijk klaar (nou, 3 dagen terug dan :) ), het is niet het moeilijkste spel qua trophies, maar de SAM trophy kost je wel 50 dagen lang 1 keer per dag SAM halen, en die kan maar 1x per dag.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KCrROLdVkTQXv3wuE4hBiG4R/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 06-07-2015 22:08 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
Voor de mensen die nog niet lid zijn van Tweakersclub:

http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485

nothing stops this train

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:04:
Nee, die heb ik niet ;)
Beelden van gezien, maar de verouderde graphics vallen me tegen.
Ik wacht wel op Dark Souls 3 ;)
Ah man. Dan mis je het verhaal!! Oh wacht... Er is geen verhaal. :P

Verwijderd

Woei deze maand op Plus is dat Rocket League wel erg gemakkelijk qua trophies hoor, in een paar uur tijd al 26 stuks binnen van de 37. En er is een platinum trophy bij! :-)

• Niku

Niku

Alagaesii

Als iemand nog omkijkt naar de PS Plus games van vorige maand: probeer Skulls of the Shogun echt eens uit, toffe game!

• Bad_Boy
Zojuist met Encryla de twee coop trophies van Far Cry 4 gehaald. Hiermee ook direct voor ons beide (nadat ik nog 1 lvl heb gehaald voor de all skills trophy) ook de platinum. Dank voor de hulp Encryla, dat is platinum trophy 32 voor mij :)

Pagina: 1 ... 48 ... 119 Laatste