Netjes :)
Nu loop je exact 1 platinum voor op mij; tijd om weer aan de slag te gaan dus :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:57

Niku

Alagaesii

Heb al lang geen plat meer gehaald. Moet nog steeds laatste twee trophies Super Exploding Zoo binnen tikken. Nu met Dragon Age bezig (wat een game!), maar platinum gaat 'm niet worden.

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:41:
Woei deze maand op Plus is dat Rocket League wel erg gemakkelijk qua trophies hoor, in een paar uur tijd al 26 stuks binnen van de 37. En er is een platinum trophy bij! :-)
Zin om de laatste online trophies te boosten? Lemme know

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Rain op 100%, geen plat maar wel erg goede game! Nog wat trophies gehaald voor Tony Hawk, deze game komt ooit wel op platinum speel hem namelijk voornamelijk tussendoor. Ook eindelijk eens begonnen met shadow of the colossus maar weet nu al dat dat geen platinum gaat worden. Als ik het zo lees heb je 6 playthrough nog waarvan twee time attacks zijn. En laat ik nou een pest hekel hebben aan meerdere playthroughs en time attack modi in games :p

@juhrat: ik wil ook wel meedoen met de online trophies. Game lijkt mij erg vermakelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bad_Boy op 13-07-2015 01:17 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Verwijderd

Juhrat schreef op maandag 13 juli 2015 @ 00:21:
[...]

Zin om de laatste online trophies te boosten? Lemme know
Ja hoor! Gezellig! Vanmiddag later op de middag of vanavond? of morgenmiddag ofzo? Roep maar een keer als ik online ben ;-)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21
Pfff, wat is de Stocked trophy van Rocket League een pain in the ass, 165 potten van 5 minuten spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:12:
Pfff, wat is de Stocked trophy van Rocket League een pain in the ass, 165 potten van 5 minuten spelen.
Komt vanzelf wel..het is een leuk spel, als je het gaat forceren haal je de lol eraf. Ik moet die nog en de 500KM, dan is het Platinum..maar verwacht dat het met gemak nog ene halfjaar kan duren. FIFA 15 heb ik overigens wel opgegeven, de Extra Effort gaat hem niet worden.

• Niku

Niku

Alagaesii

Wil iemand me vrijdag helpen met de laatste twee trophies in Super Exploding Zoo? :)
Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:33:
[...]

Komt vanzelf wel..het is een leuk spel, als je het gaat forceren haal je de lol eraf. Ik moet die nog en de 500KM, dan is het Platinum..maar verwacht dat het met gemak nog ene halfjaar kan duren. FIFA 15 heb ik overigens wel opgegeven, de Extra Effort gaat hem niet worden.
Ook de reden dat ik de plat voor Fifa 15 heb opgegeven. Helaas.

• Jumpman
Hier ook om die reden de FIFA 15 Platinum opgegeven.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:59
Hmm, ik moet nog 2 trophys voor rocket league waarvan er 1 niet schijnt te werken. De afstand die ik afleg staat stil, er komt niks meer bij. Maakt niet uit welke banden ik kies. Vreemd.

Verder uiteraard nog alles vrijspelen. Die moet wel lukken.

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:10
ChrisLNFF schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:00:
Hmm, ik moet nog 2 trophys voor rocket league waarvan er 1 niet schijnt te werken. De afstand die ik afleg staat stil, er komt niks meer bij. Maakt niet uit welke banden ik kies. Vreemd.
Ik heb die bug ook, op internet staat dat die bug alleen online is. Als je offline (seizoen) zou spelen dan zou het wel moeten werken. Al heb ik het zelf nog niet getest.

• ChrisLNFF
Muffinn schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Ik heb die bug ook, op internet staat dat die bug alleen online is. Als je offline (seizoen) zou spelen dan zou het wel moeten werken. Al heb ik het zelf nog niet getest.
Balen, heb het seizoen uiteraard al gespeeld en aangezien dit maar een kilometer of 5 heeft opgeleverd wordt het voor mij teveel om hiermee door te gaan. Zonde.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Het is overigens geen 500km hoor, ergens tussen de 50-75 zou die moeten unlocken.
Die moet ik ook nog even halen. ;)

• ChrisLNFF
dutchgio schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:50:
Het is overigens geen 500km hoor, ergens tussen de 50-75 zou die moeten unlocken.
Die moet ik ook nog even halen. ;)
Wat alsnog een seizoen of 10-15 is. En elk seizoen duurt 10 potjes van 5 minuten, exclusief herhalingen van goals enz. :(

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:58
Zo rocket league platinum is binnen en is nummer 10 geworden :). Erg leuk spel moet ik zeggen.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Jumpman
De 500 KM Trophy heb ik binnen, nu nog zo'n 115 wedstrijden van vijf minuten spelen om Stocked te behalen. Maar die komen er langzaam wel.

• Niku

Niku

Alagaesii

Niku schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:15:
Wil iemand me vrijdag helpen met de laatste twee trophies in Super Exploding Zoo? :)
Anyone? Gaat om Rollin en What Does This Switch Do? Ah..... :)

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 14:31
Niku schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:53:
[...]

Anyone? Gaat om Rollin en What Does This Switch Do? Ah..... :)
Ik moet ook nog alle Mp trophies (VS mode nog niet geprobeerd), maar ik weet nog niet wanneer ik online ben...

[ Voor 4% gewijzigd door Zitilites op 16-07-2015 12:55 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Zitilites schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:54:
[...]

Ik moet ook nog alle Mp trophies (VS mode nog niet geprobeerd), maar ik weet nog niet wanneer ik online ben...
Ik ben morgen de hele dag beschikbaar.

• ChrisLNFF
Jumpman schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:45:
De 500 KM Trophy heb ik binnen, nu nog zo'n 115 wedstrijden van vijf minuten spelen om Stocked te behalen. Maar die komen er langzaam wel.
Heb je de 500 km gewoon online gehaald of moest je steeds seasons afwerken. Bij mij komt er geen meter meer bij nu, speel mijn potjes gewoon online.

• Jumpman
ChrisLNFF schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:30:
[...]

Heb je de 500 km gewoon online gehaald of moest je steeds seasons afwerken. Bij mij komt er geen meter meer bij nu, speel mijn potjes gewoon online.
Online telt hij geen kilometers, alles moet behaald worden offline. Ergens rond de 80 KM op dezelfde banden (je mag niet wisselen tussendoor) kreeg ik de Trophy.

Er gaan geruchten dat ze dit binnenkort gaan patchen, en geloof me 500 KM wil je echt niet rijden (je krijg per wedstrijd van 5 minuten zo'n 0,9 KM erbij gereden).

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 16-07-2015 13:49 ]

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12 13:22
Naar mijn idee kun je de voortgang van deze trophy nergens bekijken.
Ik vermoed namelijk dat online wel gewoon mee telt en dat het niet uitmaakt welke banden je gebruikt.

Dat zou verklaren dat je verhalen leest tussen de 10km en 150km (volgens de statistieken van je banden in de garage) dat mensen deze trophy unlocken (daar wordt alleen het offline deel weergegeven).

Zelf bewaar ik deze trophy voor het laatst, hopelijk heb ik hem dan al binnen of is dan duidelijk of online ook telt, en anders maar een nachtje met een elastiekje om de controller rondjes reiden.

Hiernaast moet ik alleen de trophy waarbij je alle items unlocked nog.

• Niku

Niku

Alagaesii

Veel mensen hier die Dragon Age: Inquisition platinum hebben? Ben na 16 uur op Normal een nieuwe playtrough op Nightmare begonnen, met de plat als doel.

Verwijderd

Niku schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:09:
Veel mensen hier die Dragon Age: Inquisition platinum hebben? Ben na 16 uur op Normal een nieuwe playtrough op Nightmare begonnen, met de plat als doel.
Ik heb die platinum ja...

Zal je wel eventjes snel 1 tip geven , voor de trofee waarbij je alle draken kapot moet maken...
Maak eventjes een save-game voordat je de laatste dood , deze trofee die glitche bij mij waardoor ik een hele playtrough opnieuw moest doen(nou was dat geen straf want het is een fantastische game)..
Maar dat kan je nog wel eens wat tijd schelen :P ...

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-12 16:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

jongf7 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:07:
Naar mijn idee kun je de voortgang van deze trophy nergens bekijken.
Ik vermoed namelijk dat online wel gewoon mee telt en dat het niet uitmaakt welke banden je gebruikt.

Dat zou verklaren dat je verhalen leest tussen de 10km en 150km (volgens de statistieken van je banden in de garage) dat mensen deze trophy unlocken (daar wordt alleen het offline deel weergegeven).

Zelf bewaar ik deze trophy voor het laatst, hopelijk heb ik hem dan al binnen of is dan duidelijk of online ook telt, en anders maar een nachtje met een elastiekje om de controller rondjes reiden.

Hiernaast moet ik alleen de trophy waarbij je alle items unlocked nog.
Je kan het zien waar je je auto kan customizen en dan de wielen selecteren. Dan geeft hij rechts in een informatieschermpje aan hoeveel km er mee gereden is. Telt per set en de trophy unlockt bij ongeveer 75-80km op één set banden, bij mij dan. Dat was tot dat moment ook de enige set die ik gebruikt had.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:28:
[...]

Ik heb die platinum ja...

Zal je wel eventjes snel 1 tip geven , voor de trofee waarbij je alle draken kapot moet maken...
Maak eventjes een save-game voordat je de laatste dood , deze trofee die glitche bij mij waardoor ik een hele playtrough opnieuw moest doen(nou was dat geen straf want het is een fantastische game)..
Hoe vond je Nightmare?

Verwijderd

Niku schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:23:
[...]

Hoe vond je Nightmare?
Tot dat je level 10 ben is het op bepaalde stukken wel bovengemiddeld moeilijk , maar zodra je de wat betere skills krijgt dan is het een walk in the park..

Vooral als je als Mage speelt en je de Barrier skill kiest en deze goed upgrade...
Als je dan ook nog als Knight-Enchanter speelt dan is de moeilijkheid lachwekkend makkelijk , volgens mij op de enige plek waar ik enigzins moeite mee had was de plek met giants enz...

Ik zou de moeilijkheid persoonlijk oordelen als 3/10 (ninja gaiden black als een 10/10 meetpunt )

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:58
Gisteren ook platinum nummer 11 binnen namelijk voor tropico 5. Op naar nummer 12 gta V. Zou eigenlijk nummer 10 moeten worden, maar rocket league en tropico hun aantrekkingskracht waren toch groter

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:34:
[...]

Tot dat je level 10 ben is het op bepaalde stukken wel bovengemiddeld moeilijk , maar zodra je de wat betere skills krijgt dan is het een walk in the park..

Vooral als je als Mage speelt en je de Barrier skill kiest en deze goed upgrade...
Als je dan ook nog als Knight-Enchanter speelt dan is de moeilijkheid lachwekkend makkelijk , volgens mij op de enige plek waar ik enigzins moeite mee had was de plek met giants enz...

Ik zou de moeilijkheid persoonlijk oordelen als 3/10 (ninja gaiden black als een 10/10 meetpunt )
Kun je voor al je companions een specialization class kiezen of alleen voor jezelf? Speel zelf als een dual-dagger rogue.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Ik heb de platinum ook. 2 playthroughs, 1 op normal als Elf Mage en 1 op nightmare als Rogue Archer.
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:28:
[...]
Ik had dat probleem ook. Alle 10 de draken dood maar geen trophy. Mijn laatste save gestart waarbij ik nog 2 draken moest. Bij de eerste draak kwam de trophy al binnen. Dus, ja er is een bug, maar die hoeft niet erg te zijn.
Niku schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:23:
[...]

Hoe vond je Nightmare?
Nightmare was prima te doen. Het lastigste stuk is het stuk waarbij je verder gaat met een storyline - nog voor je in Skyhold bent. Toen was ik op een stuk waarbij ik alle side-quests gedaan had en dus niet meer kon levelen. Dat was even roeien met de riemen die je hebt en uiteindelijk met filmpjes op Youtube een slimme taktiek weten te gebruiken. Na dat stuk kwamen er zo ontzettend veel gebieden en sidequests vrij dat er geen enkel moeilijk moment meer was eigenlijk. Lukte een bepaalde storyline me niet, ging ik eerst wat sidequests doen om te levelen en daarna verder met storyline.

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

Niku schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:23:
[...]

Kun je voor al je companions een specialization class kiezen of alleen voor jezelf? Speel zelf als een dual-dagger rogue.
Nee ,

Al je companions hebben een vaste specilization class , ik speelde altijd samen met Vivienne , Sera en Iron bull(Vivienne voor de protection die ze me geeft en ally's die ze weer tot leven kan brengen met haar specialiteit , Sera voor de long range damage met de bow en omdat ik iets met elfen heb :P , en Iron bull die mijn tank was 8) )

Dual-dagger roque is wel een een sterke klasse om mee te spelen ,vooral als je de goede equipment en de juiste skills heb dan is het volgens mij de klasse met de hoogste DPS...

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:23:
[...]

Nee ,

Al je companions hebben een vaste specilization class , ik speelde altijd samen met Vivienne , Sera en Iron bull(Vivienne voor de protection die ze me geeft en ally's die ze weer tot leven kan brengen met haar specialiteit , Sera voor de long range damage met de bow en omdat ik iets met elfen heb :P , en Iron bull die mijn tank was 8) )

Dual-dagger roque is wel een een sterke klasse om mee te spelen ,vooral als je de goede equipment en de juiste skills heb dan is het volgens mij de klasse met de hoogste DPS...
Ik speel met Solas als 'barrier mage', Vivienne als 'fire mage', Cassandra als tank en mezelf dus als dual-dagger rogue. Ben nu level 9. Lees dat er drie specialization classes zijn voor rogues, het zal de assassin wel worden. Nog tips voor mijn party/specilization?

Verwijderd

Niku schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Ik speel met Solas als 'barrier mage', Vivienne als 'fire mage', Cassandra als tank en mezelf dus als dual-dagger rogue. Ben nu level 9. Lees dat er drie specialization classes zijn voor rogues, het zal de assassin wel worden. Nog tips voor mijn party/specilization?
Zorgen dat Vivienne Resurgence krijgt (want mocht het ooit bijna misgaan dan is dat letterlijk een life-safer).

Ik zou persoonlijk Solas eruit gooien voor een archer(maar dat komt omdat ik Solas een irritante karakter vind :P )

Voor Cassandra damage protection en "lokroep" skills all the way , zij is diegene midden in de battle en moet alle enemy's naar haar toe lokken en uiteraard zo lang mogelijk in leven blijven zodat de rest de echte damage kan doen..

Voor jezelf als rogue...ik weet niet meer precies hoe die skill heet (thousand cuts volgens mij van de tempest skill)..
Met de juiste wapens en skills en andere matrialen die de damage omhoog maken(zoals gif en vuur) , dan kan alle enemy's die je tegenkomt in 1 keer doodmaken (met uitzondering van de draken , die hebben 3 of 4 keer nodig :P )

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
/edit

[ Voor 97% gewijzigd door Ike. op 26-07-2015 18:08 ]

• ChrisLNFF
Rocket League platinum is binnen, uiteraard met de 'stiekje om pookje' truuk. Toch jammer dat ze er zo'n trophy tussen doen.

• Jumpman
Journey 100% is een drama op de PS4, telkens geen medespelers in het Snow level of mensen die voortijdig afhalen ik het Sky level.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:47
Platinum voor Rocket League is eindelijk binnen na 82 kilometer rijden. :*)

Vrij makkelijk eigenlijk, maar best veel grinden. Gelukkig is het een leuk spel. Bovendien heb ik het op de legitieme wijze verdient en dus niet het trucje met de elastiekjes. :Y)

Shikata ga nai.

Verwijderd

Mijn profiel. Nu GTA V platinum halen.
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Achillias.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 00:23 ]

Verwijderd

The Vanishing of Ethan Carter uitgespeeld in een uurtje of 4. Prachtige game qua visuals, ziet er echt geweldig uit. Trophies zijn goed te doen, paar doordenkers maar niet moeilijk. Nadelen van de game is de korte speelduur en het verhaal is nogal vaag.

• Jumpman
Rocket League Platinum, twee grind Trophies, verder een vermakelijke game!

Ik heb weer wat te doen de komende maanden :P
Limbo, Mortal Kombat X en Batman Arkham Knight gekocht.
Bij alle 3 ben ik van plan om 100% te halen.
Al vraag ik me af of mijn skills goed genoeg zijn om MK te platten (zou geen hele moielijke plat moeten zijn).
Project Cars zit ik nu op 92%, dus dat is enkel nog een kwestie van tijd.
Voor Driveclub moet ik nog 6 of 8 DLC's spelen, maar die game is zo frsutrerend dat ik die in kleine stapjes doe :X

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 06-08-2015 06:27 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 06:26:
Voor Driveclub moet ik nog 6 of 8 DLC's spelen, maar die game is zo frsutrerend dat ik die in kleine stapjes doe :X
Wat is er zo frustrerend aan (heb de game zelf nog niet gedaan namelijk)? Grind Trophies?
Batman Arkham Knight zit ik ook over te twijfelen. Heb de voorgaande twee games wel gedaan maar vond het niet echt hele toffe games voor mij.

Volgende week Everybody's Gone To the Rapture (nog geen trophy lijst online helaas) en uiteraard kijk ik uit naar de Uncharted Collectie, daar gaat vast wel veel tijd in zitten. Ben benieuwd of er nog andere trophies bij komen i.p.v. de online trophies.
Er zitten absoluut geen grind trophies in DC. Tenminste, niet als je de season pass hebt ;)
Het is puur de rubberbanding en de slechte AI.
Je kan je beste ronde ooit rijden, een halve lap later heeft de AI je alweer ingehaald.
En de AI beukt alles wat jij bestuurt, waarbij jij natuurlijk de controle verliest en hun vrolijk doorrijden.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 06:26:
Ik heb weer wat te doen de komende maanden :P
Limbo, Mortal Kombat X en Batman Arkham Knight gekocht.
Bij alle 3 ben ik van plan om 100% te halen.
Al vraag ik me af of mijn skills goed genoeg zijn om MK te platten (zou geen hele moielijke plat moeten zijn).
Project Cars zit ik nu op 92%, dus dat is enkel nog een kwestie van tijd.
Ik ben dus ook begonnen aan MK , helaas kwam ik al snel tot de conclusie dat ik nog steeds heel erg slecht ben in vecht games :o .
Dus dat kan nog wel eens heel leuk gaan worden :+

• Exorcist
  • Niet online
Tijdens de vakantie wat Resistance Burning Skies (Vita) gespeeld. Makkelijke trophies, en zag dat ik er nog eentje moest voor Platinum. Deze is echter online, en ik gók dat de server(s) down zijn. Blijf dus steken op 90% :+

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Afbeeldingslocatie: http://psnprofiles.com/lib/img/games/b9aa79/trophies/1L7b8776.png

Bloodborne platinum! Die Yharnam-trophy was het meest tijdrovend door die chalice dungeons die je daarvoor moet doorlopen (met soms écht pittige bazen).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Niku

Niku

Alagaesii

Verknocht aan Dragon Age: Inquisition. Nu 50% van de basic game, op naar de plat :)

Verwijderd

Nou heb ik de laatste weken niet veel gespeeld , maar nu heb ik toch in de laatste 4 dagen 2 platinums behaald...
Far cry 3 en South park Stick of truth.

Bijna level 15 , en zo sluip ik de top 25 binnen in deze tweakers lijst :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 19:45 ]

Conscience NL schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:16:
[afbeelding]

Bloodborne platinum! Die Yharnam-trophy was het meest tijdrovend door die chalice dungeons die je daarvoor moet doorlopen (met soms écht pittige bazen).
Nice!!! :*)
Welkom bij de club ;)

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:02:
[...]

Nice!!! :*)
Welkom bij de club ;)
Thnx 8).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:33:
Nou heb ik de laatste weken niet veel gespeeld , maar nu heb ik toch in de laatste 4 dagen 2 platinums behaald...
Far cry 3 en South park Stick of truth.

Bijna level 15 , en zo sluip ik de top 25 binnen in deze tweakers lijst :P
Ik heb aardig wat trophies gehaald de laatste weken (geen plat., wel 10x goud) en nog steeds geen 16.
Maakt verder ook niet uit, maar South Park ben ik ooit mee begonnen en toen laten liggen.

Jammer dat ik dat spel (en andere PS3 games) niet op mijn Vita via Remote Play kan doen.

• Shinobi-vs-Gast
Hierzo bezig om Transistor op Platinum te krijgen. Best een vermakelijke game.

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:41:
Hierzo bezig om Transistor op Platinum te krijgen. Best een vermakelijke game.
Ben daar nooit echt lekker in gekomen. Misschien binnenkort nog eens proberen.

Verwijderd

Gisteren Super Exploding Zoo platinum gehaald, grappige game maar op het eind wel een kleine grind. Game wordt na 30 levels wel wat eentonig. Nu beginnen aan Everybody's Gone to the Rapture, lijkt me tof!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:07:
Gisteren Super Exploding Zoo platinum gehaald, grappige game maar op het eind wel een kleine grind. Game wordt na 30 levels wel wat eentonig. Nu beginnen aan Everybody's Gone to the Rapture, lijkt me tof!
Laatstgenoemde wil ik ook nog gaan spelen (en de eerste is inderdaad repetitief na x aantal levels). Maar moet The Vanishing of Ethan Carter ook nog verder spelen.

Gisteravond wel wat vrienden op bezoek gehad, eentje ging Goat Simulator spelen en heeft de laatste trophy gehaald die nog gedaan moet worden: Flapmaster.

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Na een dikke 3 jaar zojuist de Fallout 3 platinum gehaald. Had toendertijd net Fallout New Vegas uitgespeeld en daarna direct deze gekocht, misschien was dat wat teveel van het goede aangezien ik hem na een paar uur weg heb gelegd :) nu even zien of ik nog alle dlcs van de GOTY door ga spelen. Hangt er helaas erg vanaf hoe glitchy de game wordt, de DLC van Fallout 3 heeft nou niet echt een goede reputatie op de ps3.

Hierna de ps4 maar weeer eens gebruiken voor of Batman Arkham Knight of Assasins Creed Unity

[ Voor 8% gewijzigd door Bad_Boy op 22-08-2015 17:23 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Exorcist
  • Niet online
Topic start mag overigens weleens worden bijgewerkt :)

• Shinobi-vs-Gast
Eén plek naar boven opgeschoven zie ik. Weliswaar met 60 punten, maar toch. :+

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Dragon Age Inquisition uitgespeeld op Nightmare, op naar de plat! Wat een game :)

• Jumpman
Ik ben nu bezig met Driveclub, nadat ik vorige week werd getriggerd door de 2x score bonus, in een paar dagen van level 43 naar 50 gegaan. Nu de accolades trophy nog als enige, Nog 27 races voor level 5, en daarna nog level maxen. Wellicht toch beter voor drift kiezen. Maar wat een grind is dit om de Platinum trophy ye behalen.

Verwijderd

Hmmm vanwege het goede weer toch wat te weinig gegamed de laatste tijd. Wel Rise Of The Tomb Raider uitgespeeld (en slechts 1 trophy niet gehaald, maar ben er wel een beetje klaar mee nu).
Jumpman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:12:
Driveclub...........
Maar wat een grind is dit om de Platinum trophy ye behalen.
Heb je de season pass?
Ik heb echt op geen enkel punt moeten grinden in Driveclub, zoveel content zit er in de season pass.

Zelf bezig met Arkham Knight.
Game nu op 100% staan, dus we kunnen de resterende AR challenges afmaken en ons daarna focussen op de moeilijke trophies Brutality 101 & Point of Impact.
Die gaan heel wat frustrerende momenten opleveren denk ik zo...

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
Exorcist schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:28:
Topic start mag overigens weleens worden bijgewerkt :)
als het vanavond regent heb ik wel tijd anders ben ik niet thuis.Zet het meteen een herinnering in de telefoon.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Toppie ,
Ben toch weer een paar plaatjes gestegen op de eeuwige ranglijst haha,

Nu hard bezig met Payday 2 Crimewave Edition.
Maar nog niet echt bezig geweest voor de trofeeën, veel te veel fun met het spel zelf.

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12 23:07
Bijna Rocket league op Platinum. Moet alleen nog Stocked (Haal alle items) wat volgens de fora op zo'n 165 potjes moet neerkomen. Nu 85 potjes onderweg, dus dat moet nog even.

• Exorcist
  • Niet online
matthijsg schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:25:
Bijna Rocket league op Platinum. Moet alleen nog Stocked (Haal alle items) wat volgens de fora op zo'n 165 potjes moet neerkomen. Nu 85 potjes onderweg, dus dat moet nog even.
Heb hem ook pas sinds deze week platinum. Dat terwijl ik voor zijn kleinere broertje nooit een trophy gehaald heb :+

• matthijsg
Exorcist schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:25:
[...]

Heb hem ook pas sinds deze week platinum. Dat terwijl ik voor zijn kleinere broertje nooit een trophy gehaald heb :+
Weet je toevallig of je nog iets speciaals moet doen voor alle items? Moet me met elke car body rijden of gewoon 165 potjes met een of twee car bodies of ander speciale dingen?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Items krijg je vanzelf, gewoon veel spelen.
De laatste car body krijg je na het winnen van minstens 1 potje met elke andere car body.

• Exorcist
  • Niet online
matthijsg schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:58:
[...]

Weet je toevallig of je nog iets speciaals moet doen voor alle items? Moet me met elke car body rijden of gewoon 165 potjes met een of twee car bodies of ander speciale dingen?
Neu, gewoon 165x spelen volgens mij. Heb het als mengelmoes van online, online met vrienden (lokaal), lokaal MP etc. Komt vanzelf :)

• ChrisLNFF
dutchgio schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:02:
Items krijg je vanzelf, gewoon veel spelen.
De laatste car body krijg je na het winnen van minstens 1 potje met elke andere car body.
Niet alle auto's, maar wel veel. Gewoon elk potje een andere auto kiezen en dan komt de laatste vanzelf. Jammer dat je die niet kunt customizen trouwens.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:12:
Ik ben nu bezig met Driveclub, nadat ik vorige week werd getriggerd door de 2x score bonus
Huh? Vertel..
Vorige week was het dubbel xp als je met één van de 15 auto's reed die in de PS editie zitten ;)

• Jumpman
http://www.psx-sense.nl/2...end-ontvang-je-dubbel-xp/

Om iedereen te bedanken is er een speciale actie van start gegaan. Vanaf nu tot en met aanstaande maandag kan je namelijk dubbel Fame (XP) verdienen. Dit geldt overigens enkel voor de auto’s die ook beschikbaar zijn in de PlayStation Plus Edition, om zo elke speler evenveel kans te geven. Een overzicht van deze auto’s kan je hier vinden. Dit wordt tevens in de game aangeduid.

Was van 20 t/m 24 augustus 2015.

• matthijsg
ChrisLNFF schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:24:
[...]

Niet alle auto's, maar wel veel. Gewoon elk potje een andere auto kiezen en dan komt de laatste vanzelf. Jammer dat je die niet kunt customizen trouwens.
Heb al wel alle bodies maar ik "maak me zorgen om alle stickers/decals" op de auto's. Volgens mij speel je die stickers los vrij per auto dus zou je met elke body die stickers heeft net zo lang moeten spelen tot je alle stickers voor die body hebt en dan naar de volgende. Weet iemand of dit klopt of niet?

• ChrisLNFF
Stickers krijg je willekeurig geloof ik. Dus als jij met auto A speelt kun je ook een sticker krijgen voor auto B.

Gewoon heel veel potjes spelen en dan komt het vanzelf goed.

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:47:
Vorige week was het dubbel xp als je met één van de 15 auto's reed die in de PS editie zitten ;)
Dank voor de uitleg. Dit weekend is er dubbele roem voor alle roem die verzamelt met de Ferrrari 488. Kreeg ik gisteravond een melding van in Driveclub en heb er gelijk 2 levels bijgespaard (58 nu).
ChrisLNFF schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:51:
Stickers krijg je willekeurig geloof ik. Dus als jij met auto A speelt kun je ook een sticker krijgen voor auto B.

Gewoon heel veel potjes spelen en dan komt het vanzelf goed.
Klopt, je kan met 1 auto alle stickers voor alle auto's verzamelen. Gewoon een kwestie van 165 potjes spelen.

• matthijsg
Nou, de Platinum Rocket league is binnen. Is gemakkelijk te halen. Alleen de 165 potjes die je moet spelen zou een obstakel kunnen vormen. Maar je zou hem ook op de lange termijn kunnen doen. De rest ff snel grinden (want ze zijn wel erg makkelijk, zeker met een 2e controller) en dan op de lange termijn met af en toe een potje die 165 potjes en die '500 km rijden' (wat er bij mij maar 80 waren) trophies binnen harken.

• Svennie
Paar dagen later dan beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Verwijderd

Nice!

Verwijderd

Hoppa top 20 binnengekomen! :) Maar verwacht dat ik er wel weer uitval. Komende maand weinig tijd om trophies te scoren, hoop wel The Witcher 3 platinum te halen. Daarna is het wachten op de eerste expansion daarvan en de Uncharted collectie (allebei in oktober). :D

• Exorcist
  • Niet online
Traditioneel gezien zijn deze maanden ook wat minder qua gametijd. Drukker privé, drukker op het werk. Maar goed, vanmiddag nog wat The Order kunnen spelen (ook al lang liggen, nauwelijks iets mee gedaan) en daar iets mee behaald. Zag net pas de trophy list, geen wonder dat ik nog niets had; zijn allen gebaseerd op zoveel kills hier, zoveel kills zus etc. Maar dan wel easy.

• Dmp1982
  • Laatst online: 09:51
The order heb ik van de week ook nog op de kop getikt. Aangezien ik meestal spel voor spel speel (een soort van tik) moet hij nog even wachten aangezien ik bezig ben met 'the last of us' zeer toffe game en leuke multiplayer ook. Inmiddels bezig met mijn grounded playtrough en gaat nog redelijk goed ook. Ik had trouwens hiervoor goatsimulator gedaan erg grappig wel zeer korte platinum (iets van 3-6 uur)

Na the last of us ga ik waarnschijnlijk beginnen met until dawn, hopelijk is die ook een beetje te doen :)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-12 15:14

Dograver

>> Insert Title Here <<

Gisteravond na lang stilgelegen te hebben Prototype2 Platinum gehaald.
Na de eerste run van de game (hij moet eigenlijk 2 keer) een tijdje laten liggen.
In een tijdsbestek van één zaterdagmiddag en gisteravond de Big Boss Alex Mercer op hard verslagen.
Daarmee mijn 5e platinim trophy in de pocket.

Volgende missie wordt Rocket League. Daar begint binnenkort een groot toernooi mee binnen de clan.
Anders in ieder geval voor de 500 kilometer even een paar elastiekjes om de controller... of telt dat niet >:)

PSN-ID Dograver

• Shinobi-vs-Gast
Sinds een paar weken bezig om Strider op Platinum te krijgen. Best nice moet ik zeggen.

Shikata ga nai.

Weer een platinum erbij: Batman Arkham Knight :*)
Nu Porject Cars eens proberen te platten ;)

• Dmp1982
dvdkiwi schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:03:
Hoe is arkham knight trouwens in het algemeen? En zitten er Weer van die vervelende arena combo's die je moet uitoefenen?

Arkham Knight is voor mij de beste en leukste uit de trilogie.
Ik vond de story erg tof; de side missies zijn ook goed te doen.
Er zitten ook lang niet zoveel riddles in als in Arkham City.
Nee, er zitten deze keer geen combat challenges in ;) *gelukkig*
Die challenges zijn ook de enige reden dat ik Arkham Asylum niet op platinum heb.

Wel moet je voor een trophy 69 sterren in AR challenges halen, maar daar iedereen op de PS4 de Scarecrow DLC erbij krijgt en daar ook 9 easy sterren mee te verdienen zijn hoef je de meest moeilijke challenges niet op 3 sterren te halen.
De enige trophy die mij 7(!) uur gekost heeft is Brutality 101: 15 verschillende moves in 1 freeflow.
Verder is de game een 4/10 qua moeilijkheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-09-2015 14:14 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:30

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:03:
Respect! Die wil ik ook. Ooit. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:17

Typhone

Who Dares Wins

Iemand hier die nog op zoek is naar de Menz in the Hood trophy voor Battlefield Hardline? Ik ben op zoek naar iemand die 2 x 10 potjes wil doen voor de Tier 4 upgrade. Grinden is lastig en echt een bitch met die trophy.

• Jumpman
Gisteren de Driveclub Platinum Trophy behaald. Het is me nog niet gelukt het driften echt goed onder de knie te krijgen.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Jumpman schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:05:
Gisteren de Driveclub Platinum Trophy behaald. Het is me nog niet gelukt het driften echt goed onder de knie te krijgen.
Netjes! Ik ben sinds vrijdag ook met Driveclub aan de slag gegaan. Vrij vlug al de full game en season pass gehaald en ondertussen al de nodige trophies binnen gehaald waaronder de gouden trophy voor het behalen van het podium in een race zonder een andere auto te raken. *O*
Het driften moet ik ook nog onder de knie krijgen. Toch zie ik af en toe een paar puntjes erbij komen dus uiteindelijk zal die trophy ook wel een keer binnen komen.

Naast Driveclub ben ik met nog 4 andere games bezig :$
Bloodborne, Transistor en sinds vrijdag ook Rayman. Daarnaast speel ik Diablo III samen met m'n vrouw.
Daar hoop ik toch uiteindelijk nog 3 platinum trophies uit te kunnen halen maar door de spreiding zal het wel even gaan duren voor er weer eens eentje binnen komt.

PSN ID: MrMichel_75

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij mij is de Rocket League platinum trophy ook binnen :)
Degene van 500km rijden was de laatste die ik nog moest. Ik heb de statistieken in het spel in de gaten gehouden en het leek erop dat de gereden afstand erg langzaam omhoog ging, maar gisteren kreeg ik onverwacht dan toch opeens de laatste benodigde trophy voor de platinum :)

Het was niet de gemakkelijkste platinum aller tijden, maar zeker een die goed te doen is door gewoon het spel te spelen. En qua tijd om de platinum te halen tijd viel het ook goed mee.

Ik zie trouwens dat ik niet meer in de lijst sta? Ik heb mijn trophy card maar even een update gegeven:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/NL_SToRM.png

Als ik het zo bekijk goed voor een 18e plaats :)

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 09-09-2015 10:19 ]

PSN id: NL_SToRM

• Svennie
we hebben de lijst opgeschoond een tijd geleden, iedereen die op die oproep reageerde staat in de lijst, we voegen je de volgende update weer toe.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Thanks, ik dacht al zoiets :)

PSN id: NL_SToRM

• Shinobi-vs-Gast
Strider op Platinum, best vermakelijk moet ik zeggen. :)

Shikata ga nai.

Driveclub heb ik al sinds januari op platinum, ben nu bezig om 'm op 100% te halen.
Ik denk dat dit de game is met zo'n beetje de meeste trophies: 122 in totaal.
Heb er nu 92, moet de laatste 6 DLC packs nog even op 45 sterren halen.

• Dmp1982
Velocity 2x meegenomen op vakantie. Zit dus in de zon op de vita te knallen maar je ziet geen reet op dat glossy scherm. Inmiddels op Lvl 38 en alles daarvoor op perfect gehaald. Best pittig en heb gehoord dat alles na deze lvls helemaal retemoeilijk zijn vooral de befaamde Lvl 47.. Fingers crossed

• Dmp1982
dvdkiwi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:03:
Driveclub heb ik al sinds januari op platinum, ben nu bezig om 'm op 100% te halen.
Ik denk dat dit de game is met zo'n beetje de meeste trophies: 122 in totaal.
Heb er nu 92, moet de laatste 6 DLC packs nog even op 45 sterren halen.
Succes. Best pittige game imho. De platinum is easy maar om alles te halen op 100% pfff

Het valt wel mee ;)
Heb de tour en de eerste 12 13 DLC's op 100%, hoef er dus nog maar 6 5.
En de latere DLC's lijken wel makkelijker dan de eerste paar.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 12-09-2015 12:36 ]

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
Iemand Super Time Force Ultra al gespeeld? Erg vermakelijk en leuke trophies..
Pagina: 1 ... 49 ... 119 Laatste