nothing stops this train
Shikata ga nai.
Weer nieuwe leden toegevoegdKol Nedra schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:50:
Voor de mensen die nog niet lid zijn please join: in totaal nu 40 Tweakers lid van deze community
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
teller staat nu op 42!
nothing stops this train
De eerste paar DLC's zijn het moeilijkst, daarna vallen ze op zich wel mee.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
43Kol Nedra schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:53:
[...]
Weer nieuwe leden toegevoegd
teller staat nu op 42!
PSN: TDBtje
inmiddels gehaald, eerste platinum
[ Voor 10% gewijzigd door TDB op 20-09-2015 14:23 ]
PSN: TDBtje
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Na ruim een jaar weer een weekje bezig met Battlefield 4 (PS3). Had de campaign bijna 100% maar sinds vandaag is mijn save data van de campaign foetsie! Ook mijn backup via PS Plus werkt niet.
Rank 25 van de multiplayer haal ik volgende week wel (2x XP volgend weekend). Ik weet nog niet of ik de SP nog eens helemaal opnieuw ga doen met alle assignments en collectibles
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 21-09-2015 22:31 ]
Shikata ga nai.
Als je dat nog wilt gaan doen kun je ook de PS4 in restmode zetten toch en een dag later weer verder gaan?Ike. schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:35:
Ik weet nog niet of ik de SP nog eens helemaal opnieuw ga doen met alle assignments en collectibles
Dan sluit de game niet af en heb je midner risico dat je savegame foetsie gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 20-09-2015 20:38 ]
Teslagrad is een prima vermakelijke game ja. En ook vrij eenvoudig te platten.Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:55:
Vandaag begonnen met Teslagrad, wel aardig. Al is het qua narratief vrij vaag, maar op een enkele trophy na wel een makkelijke Platinum als ik het moet geloven.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Netjes.dvdkiwi schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:55:
Driveclub staat weer op 100%
De eerste paar DLC's zijn het moeilijkst, daarna vallen ze op zich wel mee.
Ik ben sinds een dag of twee begonnen met Driveclub. De trophies komen gestaag binnen. Maar leuke game! Wat mij betreft ondergewaardeerd op reviewsites, maar dat heeft natuurlijk te maken met de slechte start.
Voor het eerst in maanden dat ik weer een keertje aan het gamen ben.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb even de trophy guide doorgenomen en dit gaat een langdurig project worden
Precies de reden dat ik 'm gekocht heb dus helemaal niet erg.
Kol Nedra schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:50:
Voor de mensen die nog niet lid zijn please join: in totaal nu 40 Tweakers lid van deze community
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
Valt best mee. Als ik 'm platinum heb, dan kan iedereen 'm platinum halen.dvdkiwi schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:56:
Zojuist the complete editie van Destiny besteld.
Ik heb even de trophy guide doorgenomen en dit gaat een langdurig project worden
Precies de reden dat ik 'm gekocht heb dus helemaal niet erg.
Het is inderdaad niet zo dat je de platinum in een week gaat halen, maar binnen een klein maandje zou moeten lukken als je dedicated gaat trophy hunten.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het wordt mijn nieuwe lange termijn game, gezien er toch geen BF uitkomt dit jaar.
Dus ik heb tijd zat
Ik speel BF4 op de PS3. Ik heb nog geen PS4.dvdkiwi schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:38:
[...]
Als je dat nog wilt gaan doen kun je ook de PS4 in restmode zetten toch en een dag later weer verder gaan?
Dan sluit de game niet af en heb je midner risico dat je savegame foetsie gaat.
Vandaag rank 25 gehaald. XP gaat hard als je een goede squad hebt bij Operation Locker (Conquest)
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 21-09-2015 22:39 ]
Volgende Sniper Elite 3, Zombie Army Trilogy en dan vrees ik dat ik weer moet schipperen tussen werk, sport en trophies
Ach, zolang ik in de top-20 blijf vind ik 't goed. Probeer 't trophy-hunten een beetje los te laten, maar merk dat het toch diep zit.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
PSN ID: MrMichel_75
Ik heb van het weekend WItcher 3 platinum gehaald. Gelukkig in 1 playthrough. Er zitten een aantal hatelijke trophies in, ik wens je veel succes. Moeilijk is het niet, maar de frustratie en de tijd die er in gaat zitten pfff.spaceboy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:02:
Pfff... ik schiet maar niet op qua trophies. Ben nu al weer tijden bezig met de 2e playthrough voor The Witcher 3, maar om die platinum te halen... dat vergt nogal wat.
Ach, zolang ik in de top-20 blijf vind ik 't goed. Probeer 't trophy-hunten een beetje los te laten, maar merk dat het toch diep zit.
Ik ga verder met MGS: Phantom Pain
Untappd: politrix
Niet erg lastig alleen de 45 kills met de handgun 1911 is een lange grind, maar wel goed te doen verder. De singleplayer is erg vermakelijk, maar wel veel trophys zijn glitched.
Voor Fifa 16 alle trophies binnen behalve uiteraard 1, de 4 online wedstrijden op rij
EDIT: was vorige week blijkbaar al aangehaald...
[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 01-10-2015 09:04 ]
Verwijderd
Daar ben ik inderdaad ook mee aan het klooien ,Juhrat schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:41:
Ook maar weer eens het stof van mijn Playstation gehaald. Van de week al Far Cry 4 Platinum gehaald (had enkel nog de online trophies staan) en nu Fifa 16.
Voor Fifa 16 alle trophies binnen behalve uiteraard 1, de 4 online wedstrijden op rij
Het hoogste wat ik tot nu toe ben gekomen is 3 op een rij, de vierde verloor ik uiteindelijk door strafschoppen
Aiii, das balen inderdaad! Ik zag wél een manier voorbij komen om het te boosten middels subaccounts maar lijkt me nogal wat werkVerwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:58:
[...]
Daar ben ik inderdaad ook mee aan het klooien ,
Het hoogste wat ik tot nu toe ben gekomen is 3 op een rij, de vierde verloor ik uiteindelijk door strafschoppen
Ik zit nu ook op een paar trophies na op de 100, voor Fifa 16..maar die trophy gaat hem niet worden. Ga ik ook niet meer dan 1x proberen. Wel zonde dat Fifa 15 en 16 hangen in de 9x%Juhrat schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:41:
Ook maar weer eens het stof van mijn Playstation gehaald. Van de week al Far Cry 4 Platinum gehaald (had enkel nog de online trophies staan) en nu Fifa 16.
Iemand die even wil helpen vandaag?
dat zal niet al te moeilijk zijn, kan het met de volgende update wel eens proberen, kijken of het bevalt.Twixie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:24:
Simpel vraagje, maar kunnen van de PNSProfile kaarten in de openingspost geen links gemaakt worden naar de eigenlijke PSNProfiles profielen ?
PSN ID: Svennie-NL
De trophies druppelen langzaam binnen
Op zich is de platinum niet moeilijk, ik zie alleen nog niet hoe ik de triple play trophy ga halen
Verwijderd
Veel control spelen, daar heb ik hem gehaald(en veel vrienden uit mijn lijst ook).dvdkiwi schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:06:
Vorige week begonnen aan Destiny.
De trophies druppelen langzaam binnen
Op zich is de platinum niet moeilijk, ik zie alleen nog niet hoe ik de triple play trophy ga halen
En dan maar hopen dat je ze alle 3 tegen komt, en dan je ze alle 3 ook snel kan doden(je super dus proberen te bewaren)
Mocht het niet lukken dan gewoon een paar mensen uit je vriendenlijst vragen om FFA met je te spelen, en dan gewoon ze een andere klasse laten kiezen en je ergens te laten ontmoeten op de map;)
Het lijkt alsof er veelal titans rondlopen in de multiplayer.
Verwijderd
Klopt ,dvdkiwi schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:25:
Gisteren wel een aantal triple en quadruple kills gemaakt met mijn super, maar je moet maar net geluk hebben dat daar een poppetje van iedere klasse bij zit.
Warlocks kom je het minste tegen.
Mocht je echt geen warlock tegen komen, dan kan ik hem wel een keertje opstarten met mijn warlock

Kan hem alleen niet verder customizen volgens mij...
Je kunt je draagbare id helaas niet zelf aanpassen. Als je de avatar en achtergrond voor je draagbare id al hebt gekozen, kun je deze houden - maar nieuwe gebruikers krijgen een standaard draagbare id. Houd onze nieuwsberichten in de gaten. Er komt binnenkort meer informatie over onze plannen met draagbare id's.
[ Voor 39% gewijzigd door ralph075 op 01-10-2015 15:17 ]
http://psnprofiles.com/ralph075 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:15:
Hèhè, eindelijk gevonden wat jullie ook hebben:
[afbeelding]
Kan hem alleen niet verder customizen volgens mij...
[...]
http://psnprofiles.com/r-a-t-0-7-5

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 01-10-2015 15:48 ]
Hoef dus helemaal niet bij Sony te zijn daarvoor.....
* ralph075 dankt Ike
[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 01-10-2015 16:45 ]
- Drive Club ( Ik heb Platinum maar die DLC's zijn écht lastig )
- Advanced Warfare ( Ik heb Platinum maar € 49,- voor die DLC's? )
- Destiny ( Hard Raid / Raid without Dying / DLC's allemaal lastig )
Ik HAAT DLC's.
Komt goed, ik had hem vrij snel en onopgemerkt gehaald... toen als ik dat men dat de lastigste vond. En ik ben echt absoluut geen fan van de Crucible en speel het ook erg weinig... of ik heb veel geluk gehad natuurlijk...dvdkiwi schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:25:
Gisteren wel een aantal triple en quadruple kills gemaakt met mijn super, maar je moet maar net geluk hebben dat daar een poppetje van iedere klasse bij zit.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Vooral die driveclub..Juhrat schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:30:
Pfff frustrerend dit, ik wilde zojuist even al mijn games die ik nog open had staan naar de 100% brengen, ik zit alleen nog met 3 games:
- Drive Club ( Ik heb Platinum maar die DLC's zijn écht lastig )
- Advanced Warfare ( Ik heb Platinum maar € 49,- voor die DLC's? )
- Destiny ( Hard Raid / Raid without Dying / DLC's allemaal lastig )
Ik HAAT DLC's.
Heb je hem op platinum...maar staat die alsnog op 30% completion
En dan te bedenken dat die andere 70% slechts €12,99 kost...Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:36:
[...]
Vooral die driveclub..
Heb je hem op platinum...maar staat die alsnog op 30% completion
Shikata ga nai.
Durf niet zo goed aan die game te beginnen, bang dat het me ontzettend gaat tegenvallen.Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:13:
Teslagrad op Platinum. Wel een aardige game, maar op momenten erg frustrerend. En ja, ik heb ook gelijk de eindbaas erbij gepakt, met het geheime einde.
[ Voor 4% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 03-10-2015 01:11 ]
Shikata ga nai.
Nee joh, Teslagrad is leuk!Niku schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:15:
[...]
Durf niet zo goed aan die game te beginnen, bang dat het me ontzettend gaat tegenvallen.
Een aantal makkelijke 100% / Platinum:LuPo schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 06:51:
Zijn er nog andere korte, makkelijke platina die afgelopen jaren in PS+ zijn geweest? Heb een ontzettende backlog namelijk.
Trine 2
Super Exploding Zoo!
Contrast
Sportsfriends
Lumines Electronic Symphony
Thomas was alone
The Swapper
Mousecraft
Doki-Doki Universe
Never alone
Stick It to the Man!
Rain
Brothers: A Tale of Two Sons
Machinarium
Papo & Yo
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 03-10-2015 09:17 ]
Trine 2? Het is mij niet gelukt. Net als met Trine 1. Super games, maar 100%... nee, ik zit bij allebei op 85% ofzo.Ike. schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:12:
[...]
Een aantal makkelijke 100% / Platinum:
Trine 2
Super Exploding Zoo!
Contrast
Sportsfriends
Thomas was alone
The Swapper
Mousecraft
Doki-Doki Universe
Never alone
Stick It to the Man!
Rain
Machinarium
Papo & Yo
Trine 2 vond ik erg makkelijk om 100% te halen. Welke trophy mis je nog?spaceboy schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:42:
[...]
Trine 2? Het is mij niet gelukt. Net als met Trine 1. Super games, maar 100%... nee, ik zit bij allebei op 85% ofzo.
http://www.playstationtro...oad-map-trophy-guide.html
Trine heb ik niet 100%. Kan het laatste level niet halen op hard.
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 03-10-2015 14:55 ]
De laatste 2. Walk in the park. Er zit ergens halverwege zo'n k-stuk (volgens mij bij zo'n mini boss) waar ik gewoon de skills lack om te overleven.Ike. schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
Trine 2 vond ik erg makkelijk om 100% te halen. Welke trophy mis je nog?
http://www.playstationtro...oad-map-trophy-guide.html
Trine heb ik niet 100%. Kan het laatste level niet halen op hard.
Ten tweede de Grand Collector. Maar die is wel te doen (maar als ik Walk in the park niet kan voelt dat zinloos).
[ Voor 8% gewijzigd door Bad_Boy op 03-10-2015 17:39 ]
Thanks. Ik ga er naar kijkenIke. schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:12:
[...]
Een aantal makkelijke 100% / Platinum:
Trine 2
Super Exploding Zoo!
Contrast
Sportsfriends
Thomas was alone
The Swapper
Mousecraft
Doki-Doki Universe
Never alone
Stick It to the Man!
Rain
Machinarium
Papo & Yo
Ether One
Trine 2: Complete Story, iets lastiger
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Herkenbaar. Dat is eigenlijk wel raar he, dat heb ik dus wel met games. Als ik dan de platinum heb, dan speel ik tóch liever eerst nog iets anders (waar nog wél trophies gehaald moeten worden). Hebben jullie dat niet?ralph075 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:41:
Woohoo....tweede platinum trophy is binnen, Driveclub geplat (maar nog lang niet klaar met het spel...)
Ik heb het met:
- Bloodborne
- Peggle 2
Die games zijn eigenlijk veel te goed/leuk om al te laten liggen.
Zodra ik de Platinum heb gehaald gaat bij mij de game de verkoop in, Trophy Whorespaceboy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
Herkenbaar. Dat is eigenlijk wel raar he, dat heb ik dus wel met games. Als ik dan de platinum heb, dan speel ik tóch liever eerst nog iets anders (waar nog wél trophies gehaald moeten worden). Hebben jullie dat niet?
Ik heb het met:
- Bloodborne
- Peggle 2
Die games zijn eigenlijk veel te goed/leuk om al te laten liggen.
Fifa's zijn de enige games die ik het hele jaar door speel.
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Witcher 3 ga ik helaas geen platinum pakken. Gisteren hele avond bezig geweest met alle Gwent kaarten. Dat is gelukt (na veel geklooi)
Jammer, dit soort makkelijk te missen trophies.
Maar, binnen een week m'n backlog aardig weten bij te werken met het uitspelen van FC4 en Until Dawn, Fifa staat nu op 77%. Heb er wel de tijd voor genomen dit keer.
Wat vind je van Until Dawn? Hoop hem deze week nog ergens voor een leuke prijs op te kunnen pikken want hij lijkt me onwijs vet!Exorcist schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 23:22:
Ik speel spellen normaliter geen tweede keer. Zonde van de tijd. Kleine uitzondering zijn spellen met per-level playtrough. Net met een vriend eerst wat trophies gehaald in Far Cry 4, op een paar na nu platinum..daarna Until Dawn uitgespeeld (damn). Sta echter pas op 5 trofeeen in dat spel dus die ga ik met chapter select nog wel naspelen. Te meer omdat je scenes hebt gemist/keuzes waardoor het herspelen anders is.
Maar, binnen een week m'n backlog aardig weten bij te werken met het uitspelen van FC4 en Until Dawn, Fifa staat nu op 77%. Heb er wel de tijd voor genomen dit keer.
Vind het één van de beste spellen van dit jaar, zo niet het beste. Geweldige sfeer, geluid, graphics. Je geld waard iigJuhrat schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 00:59:
[...]
Wat vind je van Until Dawn? Hoop hem deze week nog ergens voor een leuke prijs op te kunnen pikken want hij lijkt me onwijs vet!
Moeilijk is een understatement. Ik ga er zoveel mogelijk proberen te halen, maar dit is waarschijnlijk de moeilijkste platinum tot nu toe.
Ondertussen Witcher 3 en Wolf Among Us platinum en Walking Dead Season 2 100%. Volgende doelstelling is restjes opruimen die ik nog heb staan en Super Meat Boy spelen (als ik mijn vita heel kan houden)
Untappd: politrix
mompelt iets met no death runs
Shikata ga nai.
- Until Dawn
- Minecraft
- LEGO The Hobbit
Verwijderd
Keurig. Ik twijfel. Heb hem wel uitgespeeld maar heb slechts 23%... Hoe heb jij alle secrets gevonden??Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:51:
De platinum van Uncharted Drake's Fortune (PS4) is binnen.Blijft een toffe game en er is groot verschil met de PS3 versie. Daarin kwam ik echt niet door Crushing moeilijkheidsgraad heen en nu was het veel beter te doen. Controls, framerate en graphics zijn stuk voor stuk beter. Op naar deel 2.
Succes met Until Dawn, trophies worden niet scheutig uitgedeeldJuhrat schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:07:
Het wordt weer tijd om te gaan klimmen op de leaderboard, morgen zou de postbezorger moeten komen met:
- Until Dawn
- Minecraft
- LEGO The Hobbit
Youtube videos?spaceboy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:57:
[...]
Keurig. Ik twijfel. Heb hem wel uitgespeeld maar heb slechts 23%... Hoe heb jij alle secrets gevonden??
Er zijn veel goede trophy guides voor alle Uncharted spellen.
Veel treasures zijn niet te vinden zonder zulke guides/videos.
Ik vind dit soort 'hidden collectibles' in spellen echt helemaal niets toevoegen.
Uncharted heb ik overwogen maar laat ik lekker zitten. PS3 versies al platinum en verder vind ik het maar een overrated serie eigenlijk.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Pff ja The Witcher 3, wat een topgame! Ik moet 'm alleen nog uitspelen op Deathmarch (ben bij die één-na-laatste eindbaas) en die 50 headshots trophy halen voor de platinum. Ga wel kijken of dat nog lukt voor AC Syndicate, anders wordt het december denk ik.Voxalizer schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 00:06:
Zo dichtbij de The Witcher 3 platinum, wat een werk. Er is niks moeilijks aan deze platinum maar het is echt een enorme timesink. Voor de kenners: paar Gwent cards bij vendors in Skellige regelen en dan nog 50 headshots en klaar. Maarja, Hearts of Stone expansion net uit dus dat heeft even voorrang. Wel echt een topgame vind ik. De strijd tussen Game of the Year zal bij mij tussen Bloodborne en The Witcher 3 gaan iig.
Uncharted heb ik overwogen maar laat ik lekker zitten. PS3 versies al platinum en verder vind ik het maar een overrated serie eigenlijk.
Die Uncharted collectables voegen inderdaad 0,0 toe aan de game, beetje jammer wel. Ik hoop dat Uncharted 4 dit beter doet. Maar de meeste treasures wist ik nog van mijn PS3 playtrough. Gelukkig kan je de treasures die je mist toch nog ophalen via chapter select. Enne overrated? Dat is voor iedereen weer anders denk ik, maar persoonlijk vond/vind ik het schitterende games en zeker voor deel 4 weer tof om ze te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 08:39 ]
Ben nu begonnen met BF4 en heb ook BF Hardline aangeschaft (PSN deal van vorige week), daar zal ik wel de nodige trophies mee gaan verdienen. Jammer dat er relatief weinig online trophies zijn.
Respect! na level 37 kwamen er meerdere levels die ik niet meer goud haalde, meer dan 10 seconden onder de tijdDmp1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:26:
Velocity 2x aanrader! Super verslavend! Gisteren 100% gehaald.nu verder met gta 5 (moet de laatste Heist nog) maar met randoms is het onmogelijk om daar te komen. Verder nog wat driveclub en spitten door mijn backlog.. Gelukkig een weekend vol gamen
Met GTA moet ik nog alle heists halen wil wel een keer mee
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
doorzetten, super meat boy kun je met volharding goed lerenNiku schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:53:
Vrees dat ik met Super Meat Boy voor eeuwig op 0% blijf staan. Wat een moeilijkheidsgraad kent die game zeg
Ben nu begonnen met BF4 en heb ook BF Hardline aangeschaft (PSN deal van vorige week), daar zal ik wel de nodige trophies mee gaan verdienen. Jammer dat er relatief weinig online trophies zijn.
Sommige levels waarvan je denkt..'ik ga dit nooooit halen' is gewoon een kwestie van doorzetten..meestal zijn de lvls niet lang en is het dus herhalen en herhalen.. Als je nog wat heists moet doen help ik je er graag mee.. Psn: arc_xevBear schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:12:
[...]
Respect! na level 37 kwamen er meerdere levels die ik niet meer goud haalde, meer dan 10 seconden onder de tijd![]()
Met GTA moet ik nog alle heists halen wil wel een keer mee
Trophy card hieronder.. (Wellicht kan ik een keer toegevoegd worden aan de leaderbord?)
90,9% completion... Wow...Dmp1982 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:40:
[...]
Trophy card hieronder.. (Wellicht kan ik een keer toegevoegd worden aan de leaderbord?)
[afbeelding]
Of is dat vrij common voor de trophy hunters hier?
[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 18-10-2015 11:14 ]
Een hoge completion is, denk ik, te wijten aan de leeftijd. Jong, meer tijd en minder geld: dan ga je vanzelfsprekend meer de spellen spelen die je hebt gekocht. Ikzelf heb een enorm lage completion, niet eens 24 dacht ik..maar ik koop te veel en heb te weinig tijd.ralph075 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:09:
[...]
90,9% completion... Wow...![]()
Of is dat vrij common voor de trophy hunters hier?Even de lijst gecheckt... Niet bepaald, wat een waanzinnige completion...
Interesseert me verder ook niet, en ik bewonder mensen wel die de wilskracht (en tijd
Ik zie bij mensen bovenin de lijst heel veel kleine (indie) games voorbij komen, soms zelfs 3 of 4 dezelfde game op 100%.
Ikzelf hou het voornamelijk bij AAA games; heb helemaal niks met die kleine games.
En om ze nou te gaan spelen omdat ze makkelijke trophies hebben... Zo erg is het ook weer niet
@Excorsist: tijd maak je
Gemiddeld kijkt de Nederlander 3-4 uur tv per dag.
Het tv aanbod gaat echt helemaal nergens over (ik weet niet waarom ik nog een tv abo heb), dus als hier de tv aan gaat, dan de PS4 ook
Verwijderd
Moet je maar eens naar Stallion83 op de Xbox kijken.Twixie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:38:
Je moet anders eens op PSNProfiles naar de top kijken. Dat is pas sick, of valsgespeeld... I mean 800+ games en daarbij meer dan 98% completion halen. Is zoiets überhaupt mogelijk, zelfs als je gemiddeld 12u per dag speelt ? En sommige completions zijn gewoon abnormaal snel, dat het bijna niet anders kan dan dat ze gewoon al direct met een walkthrough of trophy guide werken, maar wat is daar dan nog fun aan...
http://www.trueachievements.com/Stallion83.htm
979 completions en 51k trophies heeft hij (wel maar 78% completion). Ik zit op een tiende van hem. (Dat is overigens wel meer dan de nummer 1 op deze leaderboard.
Die Stallion had als eerste 1 miljoen gamerscore. Zijn best leuke filmpjes van voor trophy- en achievementhunters.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 17:05 ]
Ja, tijd maak je. Feit is wel dat je met een 40 tot 45-urige werkweek, 2 kinderen, eigen huis en een sociaal leven wat minder tijd hebt dan pak 'm beet een scholier van 15dvdkiwi schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 11:51:
Het ligt er ook aan wat voor spellen je speelt
Ik zie bij mensen bovenin de lijst heel veel kleine (indie) games voorbij komen, soms zelfs 3 of 4 dezelfde game op 100%.
Ikzelf hou het voornamelijk bij AAA games; heb helemaal niks met die kleine games.
En om ze nou te gaan spelen omdat ze makkelijke trophies hebben... Zo erg is het ook weer niet![]()
@Excorsist: tijd maak je![]()
Gemiddeld kijkt de Nederlander 3-4 uur tv per dag.
Het tv aanbod gaat echt helemaal nergens over (ik weet niet waarom ik nog een tv abo heb), dus als hier de tv aan gaat, dan de PS4 ook
Good old times...Exorcist schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:12:
[...]
Ja, tijd maak je. Feit is wel dat je met een 40 tot 45-urige werkweek, 2 kinderen, eigen huis en een sociaal leven wat minder tijd hebt dan pak 'm beet een scholier van 15.
dat lijkt me een gedeeld account. Of iemand die 24/7 aan het gamen is.Twixie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:38:
Je moet anders eens op PSNProfiles naar de top kijken. Dat is pas sick, of valsgespeeld... I mean 800+ games en daarbij meer dan 98% completion halen. Is zoiets überhaupt mogelijk, zelfs als je gemiddeld 12u per dag speelt ? En sommige completions zijn gewoon abnormaal snel, dat het bijna niet anders kan dan dat ze gewoon al direct met een walkthrough of trophy guide werken, maar wat is daar dan nog fun aan...
PSN ID: Svennie-NL
Ik weet het, veel van je tijd gaat op naar zaken waar je eigenlijk geen tijd voor hebtExorcist schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:12:
[...]
Ja, tijd maak je. Feit is wel dat je met een 40 tot 45-urige werkweek, 2 kinderen, eigen huis en een sociaal leven wat minder tijd hebt dan pak 'm beet een scholier van 15.
Ben zelf 33 en werk onregelmatige tijden (Luchtmacht), maar ben wel vrijgezel; en dát scheelt ook een hoop
Anyway, Destiny gaat lekker!
Meer van de game aan het genieten dan trophies aan het hunten, maar we zijn er bijna
Alle mp trophies zijn uit de weg; blij dat ik geen crucible meer hoef te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2015 14:30 ]
Ik blijf die Telltale games erg leuk vinden, lekker languit op de bank en spelen maar
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL