• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
skreppiedoe schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:21:
Gisteren eindelijk episode 5 van Tales From The Borderlands uitgespeeld, dus weer een platinum trophy in de pocket.
Ik blijf die Telltale games erg leuk vinden, lekker languit op de bank en spelen maar :+
TT kennende komt de game ook nog wel op disc, dus ik wacht nog even. Ben ook een groot voorstander van hun games.

Verwijderd

skreppiedoe schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:21:
Gisteren eindelijk episode 5 van Tales From The Borderlands uitgespeeld, dus weer een platinum trophy in de pocket.
Ja die heb ik vanmorgen ook gehaald, TFTB is echt een geweldige game. Aanrader, zeker wanneer je fan bent van Borderlands 2 (en the Pre-Sequel). Daarnaast ook Uncharted 2 platinum erbij, 100% gaat 'm voor deze en deel één niet worden. Vond de Crushing difficulty genoeg. ;)

Volgende platinums zijn waarschijnlijk AC Syndicate en Uncharted 3.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:52
Tales From the Borderlands gisteren nog op de valreep gekocht in de Playstation Store voor €9,99,-. :D Die zal na Shadow of Mordor aan de beurt komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 22-10-2015 20:37 ]

Shikata ga nai.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Ik had verleden jaar rond de kerst de TT collection gekocht met een fikse korting in de store, was iets van €35 ofzoiets. Dus ik heb er nog een paar te gaan. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zijn er hier meer mensen die last hebben van een opstapelende Backlog aan games? 8)7

Ik heb klaar liggen om uit te spelen:
- Broken Age (PS4)
- Dead or Alive 5 - Last Round (PS4)
- Dust: An Elysium Tail (PS4)
- Ether One (PS4)
- Goat Simulator (PS4)
- Grow Home (PS4)
- LEGO The Hobbit (PS4)
- Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4)
- Metro: Last Light Redux (PS4)
- MotoGP 14 (PS4)
- Mousecraft (PS4)
- Plants vs Zombies: Garden Warfare (PS4)
- Sportsfriends (PS4)
- Strider (PS4)
- Super Exploding Zoo (PS4)
- Tales From The Borderlands (PS4)
- The Amazing Spiderman 2 (PS4)
- Titan Attacks (PS4)
- Unmechanical Extended (PS4)

Allemaal relatief makkelijke games, in totaal goed voor 581 trophies. Nu alleen de tijd er nog voor :X

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Juhrat schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:02:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van een opstapelende Backlog aan games? 8)7

- Goat Simulator (PS4)

Allemaal relatief makkelijke games, in totaal goed voor 581 trophies. Nu alleen de tijd er nog voor :X
Really? :+

Ik adviseer Grow Home als je echt in chillmodus een game wilt spelen. Heb me daar goed mee vermaakt.

• Juhrat
Niku schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Really? :+

Ik adviseer Grow Home als je echt in chillmodus een game wilt spelen. Heb me daar goed mee vermaakt.
Haha, een Easy Platinum is altijd goed. Lijkt me ook echt een verschrikkelijke game maar goed haha

Grow Home wilde ik dit weekend mee beginnen, ben benieuwd :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Juhrat schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:04:
[...]

Haha, een Easy Platinum is altijd goed. Lijkt me ook echt een verschrikkelijke game maar goed haha
Dat soort games ga ik toch niet spelen voor de easy plat :+

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03

- Broken Age (PS4)
- Ether One (PS4)
- Goat Simulator (PS4)
- Grow Home (PS4)
- LEGO The Hobbit (PS4)
- MotoGP 14 (PS4)
- Mousecraft (PS4)
- Sportsfriends (PS4)
- Strider (PS4)
- Titan Attacks (PS4)

Erg herkenbaar. Van je lijstje heb ik er zelf ook al enkele helemaal uitgespeeld.
Wat me opvalt aan je lijstje is dat er diverse PSPlus games bijzitten. Ook ik vermaak me regelmatig prima met PSPlus games.
Dust: An Elysiun Tail heb ik me prima mee vermaakt. Platinum is niet al te moeilijk.
Titan Attacks heb ik ooit per ongeluk opgestart en toen ben ik er mee aan de slag gegaan. Precies 5 uur en 55 minuten over gedaan voor de 100%. Eigenlijk een heel erg grappig spelletje van 'vroeger'.
Broken Age ben ik recentelijk mee begonnen. Heb Act 1 afgerond. Moet nu nog beginnen aan Act 2. Erg leuke game. Mijn huidige playthrough probeer ik zonder guides te doen. Alleen als ik echt vastzit, zoek ik even op hoe ik verder moet. Nadeel is wel dat ik een 2e playthrough nodig ga hebben wil ik alle ontbrekende trophies gaan halen.
Strider ben ik ooit aan begonnen maar nooit mee verder gegaan. Toch kriebelt 't om die ook op platinum te krijgen.
Tales From The Borderlands staat inderdaad ook nog klaar om aan te beginnen.

The Order: 1886 heb ik ooit voor een aardig prijsje samen met Bloodborne kunnen kopen. Bloodborne zit ik aardig in, maar ik heb The Order nog steeds gesealed in het doosje zitten.

Tja en dan ben ik nog bezig met DriveClub, Diablo III, Rayman: Legends en Transistor.

Veel te veel leuke games in de backlog en veel te veel leuke games die recentelijk uitgekomen zijn of binnenkort uitkomen.

PSN ID: MrMichel_75

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 12:30

spaceboy

Op grote hoogte

- Broken Age (PS4)
- Ether One (PS4)
- Goat Simulator (PS4)
- Grow Home (PS4)
- LEGO The Hobbit (PS4)
- MotoGP 14 (PS4)
- Mousecraft (PS4)
- Sportsfriends (PS4)
- Strider (PS4)
- Titan Attacks (PS4)

Ik probeer me continu te beheersen om me niet door "games vanwege de trophies" te laten leiden. Ik wil gewoon lekker gamen. Daarom laat ik veel van die PS+ games hangen, dan maar geen trophies. Ben nu bezig met Metal Gear Solid 5 en Uncharted. Gewoon 2 lekkere games waar ik geen gehaast gevoel bij wil hebben (wat een backlog je toch altijd geeft). Daarom loos ik vaak zelfs games die ik nog niet heb uitgespeeld maar waar ik toch niet meer aan toekom...

Zoiets dus: http://www.enjoythegoodlife.nl/100-dingen-opruimen/

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Ik heb een backlog die waarschijnlijk nog groter is (en dan nog met maar weinig plus games erin). Kwestie van teveel willen en te weinig game tijd zullen we maar zeggen ;)
Daarom inderdaad maar gewoon spelen waar ik zin in heb. Momenteel is dat Driveclub. Maar die wil ik wel 100% krijgen 8)

PSN ID: Hanssuh

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben blij dat ik alleen games koop waarvan ik weet dat ik ze ook daadwerkelijk zal gaan spelen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
hanssuh schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:28:
Daarom inderdaad maar gewoon spelen waar ik zin in heb. Momenteel is dat Driveclub. Maar die wil ik wel 100% krijgen 8)
Driveclub 100% ga ik zeker nooit halen hoe goed ik m'n best ook doe. Sommige races, auto's, events of tracks liggen me gewoon niet dat ik 3 sterren niet haal.
Platinum is wel iets waar ik voor ga en zoveel mogelijk bronze en silver trophies halen in de DLC. Het spel is leuk genoeg om lekker te racen. De trophies zijn niet het doel voor me bij dit spel.

PSN ID: MrMichel_75

• Shinobi-vs-Gast

[...]

Dust: An Elysium Tail en Strider zijn tof. Met name Dust heeft me erg verrast.

[ Voor 42% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 23-10-2015 19:31 ]

Shikata ga nai.

• hanssuh
MisterMichel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:30:
Driveclub 100% ga ik zeker nooit halen hoe goed ik m'n best ook doe. Sommige races, auto's, events of tracks liggen me gewoon niet dat ik 3 sterren niet haal.
Er zitten inderdaad paar pittige events en face-offs in maar eerste 10 dlc packs heb ik 100%. Dan zullen die overige 8 ook wel gaan lukken ;) (met controller btw)

spaceboy schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Ik probeer me continu te beheersen om me niet door "games vanwege de trophies" te laten leiden. Ik wil gewoon lekker gamen. Daarom laat ik veel van die PS+ games hangen, dan maar geen trophies. Ben nu bezig met Metal Gear Solid 5 en Uncharted. Gewoon 2 lekkere games waar ik geen gehaast gevoel bij wil hebben (wat een backlog je toch altijd geeft). Daarom loos ik vaak zelfs games die ik nog niet heb uitgespeeld maar waar ik toch niet meer aan toekom...

Zoiets dus: http://www.enjoythegoodlife.nl/100-dingen-opruimen/
Doe ik tegenwoordig ook. Moet zeggen dat het een stuk relaxter gamen is. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• M0otje
  • Laatst online: 22:05
Je moet gewoon een streep trekken en gewoon geen games meer aanschaffen totdat je een groot deel van je backlog hebt afgerond.

Geeft meer voldoening dan dat je overload aan games hebt en steeds bij koopt. En je log alsmaar groter wordt.

Soms moet je hard wezen op jezelf XD

• Exorcist
  • Niet online
Peggle 2 Platinum. Niet moeilijk, wel een tijd mee bezig geweest..maar goed, 't is ook een leuk spel :)

Verwijderd

Het platinum halen van elke game ben ik al eventjes mee gestopt.
Haal ook geen games meer omdat het eventueel een easy platinum is.

Gewoon spelen waar ik zin in heb, en ermee stoppen zodra ik geen zin meer heb
Probeer nog wel maar algehele trophy completion boven de 70% te houden, maar meestal is het klaar daarna.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Stiekem geef ik eigenlijk geen ene fuck om trophies. Er zijn games die ik veel speel, en daarvan vind ik het af en toe als ik toch al dichtbij ben wel leuk om er een platinum bij te halen. Het is bij mij vaak meer een reden om met een specifiek doel wat extra gameplay uit een game te halen. Echt puur voor de trophies gamen doe ik eigenlijk niet, nooit gedaan ook.

Dark Souls 1 (PS3) platinum ook binnen trouwens. Wat een monsterlijke game, remaster please.

[ Voor 11% gewijzigd door Voxalizer op 26-10-2015 23:30 . Reden: add ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Niku

Niku

Alagaesii

Unmechanical Extended uitgespeeld, net begonnen met Magicka 2, best een toffe game. Alleen de trophylist ziet er behoorlijk veeleisend uit :+

• Exorcist
  • Niet online
Gisteren na 7 maanden en in totaal 33u speeltijd Far Cry 4 op Platinum gezet. Moest de twee co-op trophies nog en een vriend van me toevallig ook, dus hij had gisteren z'n Vita en PSTV mee om zijn eigen PS4 thuis over te nemen om co-op en tóch op de bank die laatste twee te halen.

M'n backlog gaat redelijk zo..koop minder direct als het uitkomt, speel meer spellen die ik reeds heb liggen.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:05:
Gisteren na 7 maanden en in totaal 33u speeltijd Far Cry 4 op Platinum gezet.
Nog een 0 erachter?
Anders vind ik de 7 maanden wonderbaarlijker dan de 33 uur :+

• Exorcist
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:17:
[...]

Nog een 0 erachter?
Anders vind ik de 7 maanden wonderbaarlijker dan de 33 uur :+
Nee, heb er uiteindelijk 7 maanden over gedaan en in totaal 33 uur gespeeld. Dus die 33 uur binnen de 7 maanden :P

• ralph075
  • Niet online
Ok, dus toch. Heb zelf Far Cry niet gespeeld, maar is 33 uur niet erg snel? (just curious)
30-35 uur is een normale tijd om op het gemakje de platinum te halen ;)
Ps3trophies heeft het over 21-25 uur maar daar zitten wel de meeste speedhunters.

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 05-11-2015 09:32 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
Far Cry 4 wil ik ook nog gaan spelen, heb 3 met plezier gespeeld. Mocht je hem willen verkopen dan houd ik me aanbevolen.

PSN ID: Svennie-NL

• Niku

Niku

Alagaesii

Die PS Plus games zijn wel killing voor mijn completion rate overigens :+

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
weet het ook niet precies, maar far cry 4 (en 3) zijn geen moeilijke platinums. Kost alleen tijd, denk dat ik er zelf ook ergens tussen de 35 een 40 uur mee bezig ben geweest. Maar ook dit was op mijn dooie gemak, kan dus zeker sneller.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:30:
Ps3trophies heeft het over 21-25 uur maar daar zitten wel de meeste speedhunters.
Ok, wat weinig.

Zoals ik al zei, ik heb FC nooit gespeeld. Dacht dat het een open-wereld game is, net als GTA, maar daarvoor vind ik een platinum in 33 uur wel erg rap.

• Exorcist
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:30:
Klopt, heb hem ook zeer op m'n gemak gespeeld. Speel voor de lol en niet om z.s.m. iets uit te spelen/trophies te halen.
Svennie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:36:
Far Cry 4 wil ik ook nog gaan spelen, heb 3 met plezier gespeeld. Mocht je hem willen verkopen dan houd ik me aanbevolen.
Ik verkoop nooit spellen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 05-11-2015 10:43 ]

• Svennie
ralph075 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:41:
[...]

Ok, wat weinig.

Zoals ik al zei, ik heb FC nooit gespeeld. Dacht dat het een open-wereld game is, net als GTA, maar daarvoor vind ik een platinum in 33 uur wel erg rap.
het is een open wereld maar als je gericht de story line volgt en verder niks doet dan gaat het een stuk sneller natuurlijk dan dat je alle hoeken en gaten van de map gaat verkennen.

• ralph075
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:43:
[...]

het is een open wereld maar als je gericht de story line volgt en verder niks doet dan gaat het een stuk sneller natuurlijk dan dat je alle hoeken en gaten van de map gaat verkennen.
Ja, klopt, maar mijn idee bij een platinum voor dergelijke open wereld games is dat je dan ook 1001 collectibles en andersoortige zaken in alle hoeken en gaten moet verzamelen... vandaar mijn (niet kloppende) verwachting.

• Exorcist
  • Niet online
ralph075 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:48:
[...]

Ja, klopt, maar mijn idee bij een platinum voor dergelijke open wereld games is dat je dan ook 1001 collectibles en andersoortige zaken in alle hoeken en gaten moet verzamelen... vandaar mijn (niet kloppende) verwachting.
FC4 heeft collectibles e.d., maar je hoeft ze niet allemaal te pakken/vernietigen voor de bijbehorende trophies. Bijv. lost letters hoef je maar, dacht ik, 10 stuks ipv. het totale aantal van ik meen 60.
Ik heb vanochtend LBP3 uitgespeeld. Binnenkort even de laatste twee levels acen en dan is de platinum ook bijna binnen. LBP1 en 2 heb ik ook platinum. Dus dat wordt een leuk rijtje. :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ja inderdaad, die community trophies :')
Volgens mij gebruikte ik daarvoor het forum van psntrophies.org

Elkaar hartjes geven.

• Juhrat
Ik ben zojuist begonnen aan Black Ops III, dit gaat een HELE pittige worden 8)7
Zojuist de laatste twee (en moeilijkste) levels van LBP3 geaced. Nu nog de quests trophy.

• Niku

Niku

Alagaesii

PS3 weer eens aangeslingerd, Sly trilogy aan het spelen. Toffe games, makkelijke trophies.
Sinds lange tijd weer eens een platinum gehaald. LBP3 :)

• Exorcist
  • Niet online
Speel net Watch_Dogs (eindelijk :+ ) uit. Wel wat weinig trophies, ben er nog niet specifiek voor gegaan dus nog even kijken of er leuke zijn, anders door naar m'n volgende backlog projectje: Thief.

• Shinobi-vs-Gast
Mijn laatste Platinum is Tales from the Borderlands geweest. Nu even rustig achterover hangen met Fallout 4. Deze zal ik puur voor het plezier spelen, al zal ik uiteraard wel kijken of de Platinum haalbaar is.

Shikata ga nai.

Verwijderd

Assassin's Creed Syndicate platinum. Ik ben zelf een groot fan van de AC serie en Syndicate is een return to form. Jammer is wel dat de game gewoon makkelijk is wanneer je eenmaal bepaalde skills unlocked. Hetzelfde met de trophies, de meesten heb ik gehaald zonder er enige extra moeite voor te doen.

Volgende doelen: Witcher 3 (nog 2 trohpies) en Uncharted 3 platinum.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 13:05 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Bijna Sly 2 platinum, daarna beginnen aan AC Unity. Wat zijn jullie meningen over die trophies?
Unity is goed te doen qua trophies.
Ik had 'm in 65-70 uur, maar heb dan ook alles gedaan wat er was te doen (niet nodig voor de plat).
De standaard verzameldingetjes zitten er natuurlijk ook weer in, waardoor het wel wat tijd in beslag neemt.
Het enige waar ik altijd al een hekel aan heb in AC is multiplayer.
Gelukkig hebben ze dat nu vervangen door co-op missies, die eigenlijk best leuk zijn om te doen.
Goede zet van Ubi!

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2015 13:19 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Zo, Sly 2 platinum. Nu maar eens rustig Unity gaan spelen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vandaag de credits van Assassin's Creed Unity voorbij zien komen.

Is er iemand die met mij alle co-op & heist missies wilt doen?
+ 10 co-op sync kills trophy
+ alle sync point collectibles vinden

PSN: iikkee

• hanssuh
Driveclub (cars) 100% :Y, althans voorlopig

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:56:
Vandaag de credits van Assassin's Creed Unity voorbij zien komen.

Is er iemand die met mij alle co-op & heist missies wilt doen?
+ 10 co-op sync kills trophy
+ alle sync point collectibles vinden

PSN: iikkee
Ik wil dit weekend wel ergens. Ben alleen pas net begonnen met Unity.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Het komt niet in de BUURT van platinum, maar IK ben trots op mijn silver trophy dat ik alle dieren in Metal Gear Solid 5 heb gevangen. Mijn dierentuin is compleet! :P

http://psnprofiles.com/tr...NTOM-PAIN/40-Conservation

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Oke, ik heb mijn doelen wat bijgesteld :P
Was van plan om zowel Destiny als MK X platinum te gaan spelen, maar nadat ik van de week eens MK heb gespeeld heb ik dat uit mijn hoofd gezet...
Ik dacht dat een trage fighter was vergeleken met SF, maar niets is minder waar :D
Die blijven we dus gewoon voor de lol spelen, trophies of niet maakt niet uit.

Destiny nog 2 trophies te gaan, maar flawless raider is een partijtje lastig :D
Ook begonnen aan Diablo III, die kost voornamelijk veel tijd. Dat wordt de tussendoor-game ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2015 13:25 ]

Verwijderd

hanssuh schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:48:
Driveclub (cars) 100% :Y, althans voorlopig
Wauw..
Respect _/-\o_

Dat is er wel 1 waar ik jaloers op ben :)
Als je de physics eenmaal doorhebt is het niet zo moeilijk als het in eerste instantie lijkt ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik ben inmiddels bezig aan AC: Unity, toffe game, trophies lijken me tot nu toe ook niet super moeilijk.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:30:
Als je de physics eenmaal doorhebt is het niet zo moeilijk als het in eerste instantie lijkt ;)
Veel van de races lukken mij wel goed..
Alleen er zitten er altijd een paar tussen die mij niet lukken..

En Driveclub is voor mij een 1 avond in de maand spel.
Binnenkort maar eens aan Project Cars beginnen, die staat ook al te lang te wachten...

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:50
dvdkiwi schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:24:
Oke, ik heb mijn doelen wat bijgesteld :P
Was van plan om zowel Destiny als MK X platinum te gaan spelen, maar nadat ik van de week eens MK heb gespeeld heb ik dat uit mijn hoofd gezet...
Ik dacht dat een trage fighter was vergeleken met SF, maar niets is minder waar :D
Die blijven we dus gewoon voor de lol spelen, trophies of niet maakt niet uit.

Destiny nog 2 trophies te gaan, maar flawless raider is een partijtje lastig :D
Ook begonnen aan Diablo III, die kost voornamelijk veel tijd. Dat wordt de tussendoor-game ;)
Afgelopen avond flawless gehaald. crota's end normal.. Had hem in een half uurtje. Groep gevonden via ps3t.org ;)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

The Walking Dead Season 1 platinum :)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-12 15:17

Typhone

Who Dares Wins

Nog goede BOIII zombie masters in the house? :D

*update 3 dagen later* Mensen die in het weekend graag wat zombie trophies willen hunten en bekend zijn met het spel meld je even. We zijn met 2 high skilled players maar het hele design is in principe voor 4 gebouwd. Easy trophy hunting binnen een paar uurtjes mits comms in orde. Stuur PB als je zin hebt. Met de Engelse people van PS trophies is er geen beginnen aan in elk geval. Allemaal kiddo's van 10 die gillen als magere biggen en totaal geen hulp zijn.

[ Voor 83% gewijzigd door Typhone op 18-11-2015 08:53 ]

Verwijderd

Ik had even een lange Trophy pauze ingelast, maar ik ben voornemens om de draad weer op te pakken. Te beginnen met het doorspelen van Bioshock. :)

• Juhrat
Typhone schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:54:
Nog goede BOIII zombie masters in the house? :D

*update 3 dagen later* Mensen die in het weekend graag wat zombie trophies willen hunten en bekend zijn met het spel meld je even. We zijn met 2 high skilled players maar het hele design is in principe voor 4 gebouwd. Easy trophy hunting binnen een paar uurtjes mits comms in orde. Stuur PB als je zin hebt. Met de Engelse people van PS trophies is er geen beginnen aan in elk geval. Allemaal kiddo's van 10 die gillen als magere biggen en totaal geen hulp zijn.
Haha herkenbaar inderdaad! Ik zou graag willen helpen aangezien ik de trophies ook nog moet, helaas ben ik nou niet bepaald een zombie master :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Juhrat schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:28:
[...]

Haha herkenbaar inderdaad! Ik zou graag willen helpen aangezien ik de trophies ook nog moet, helaas ben ik nou niet bepaald een zombie master :+
Als je comms hebt hoef je geen zombie master te zijn :). Maak zelf ook regelmatig fouten omdat ik te gretig ben alles te snel te wil doen. Mocht je interesse hebben stuur even PB. Ik word gek van het proberen rituals te doen met lui die de hele tijd alle kanten van de map opvliegen omdat ze de levels simpelweg niet kennen (ronde 6-7 kun je pack-a-punch machine vrijhebben). Ik elke keer reviven en dan al m'n kostbare perks kwijt als ik zelf lig (als dat al gebeurt want meestal is dat einde ronde).
The Taken King DLC staat sinds gisteren op 100%; King's Fall op hard voltooid :)
Destiny vanilla heeft nog één trophy open staan: flawless raider.
Dat wordt lastig...

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:20
Gisteren seizoen 1 van Game of thrones platinum gespeeld. Niet erg lastig ;)

To dare is to do

• Ike.
  • Niet online
Slaapje schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:37:
Van de week ook dit spel uitgespeeld.

Erg goed verhaal. De keuzen die je maakt hebben naar mijn idee véél meer impact dan bij bijvoorbeeld The Walking Dead of Tales from the Borderlands maar het spel ziet er slecht uit op de PS3. Ook heeft het spel veel glitches. (audio en gameplay). Ik heb de laatste 20 min. van het verhaal zonder geluid moeten spelen omdat het geluid bleef 'hangen' en bang was dat een restart mijn save file zou verpesten. Had gelukking wel ondertitels aan staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 22-11-2015 14:14 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Slaapje schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:37:
Net ook gehaald. Vond het een heel moeilijke platinum. ;)

Wel buggy as hell. Stotteringen in beeld en geluid. En uiteindelijk maken je keuzes bar weinig uit. Ik vond het niet echt spectaculair.

Heb vandaag ook MGS5 'uitgespeeld'. Alle missies in elk geval. 69% van de trophies. Goed genoeg. :) Ben er ook wel klaar mee.

Nu wachten op Bloodborne. :9

• Ike.
  • Niet online
spaceboy schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:33:
[...]

Net ook gehaald. Vond het een heel moeilijke platinum. ;)

Wel buggy as hell. Stotteringen in beeld en geluid. En uiteindelijk maken je keuzes bar weinig uit. Ik vond het niet echt spectaculair.
Ik denk dat het wel veel uitmaakt.
spoiler:
Meerdere personages kunnen sterven of juist niet wat invloed heeft op het verdere verhaal. De laatste episode had een aantal belangrijke keuzes die veel invloed zullen hebben op hoe jou verhaal verder gaat in Season 2

• Exorcist
  • Niet online
Het gerucht gaat dat er later ook trophy support komt op PS2 backwards compatible titels. Dan is nog de vraag of fysieke discs worden ondersteund (zou prettig zijn, heb er meer dan 300) en of bijv. de PS1 ook nog meedoet. Zou op zich wel stimuleren om nog 's die klassiekers te spelen.

• Ike.
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:44:
Het gerucht gaat dat er later ook trophy support komt op PS2 backwards compatible titels. Dan is nog de vraag of fysieke discs worden ondersteund (zou prettig zijn, heb er meer dan 300) en of bijv. de PS1 ook nog meedoet. Zou op zich wel stimuleren om nog 's die klassiekers te spelen.
Zal hoogstwaarschijnlijk alleen voor PS2 spellen zijn die je straks digitaal kan kopen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Afgelopen weekend veel zombie trophies uit de weg geruimd in black ops 3. Daarna in de eerste prestige gaan knallen en toen viel het me op dat ik ongelofelijk veel XP punten kreeg per rondje en allerlei challenges heb gehaald. Bleek dus Patch 1.03 te zijn waardoor de platinum weer mogelijk is en die fixte links en rechts van alles wat ik niet eens wist :D. Met 2 uurtjes gamen van level 1 naar level 37 gegaan in multiplayer. Kijk dat zet zoden aan de dijk! =)

• Niku

Niku

Alagaesii

AC Unity uitgespeeld, Dead Kings nog niet. Vraag me af in hoeverre ik in deze game nog ga trophy hunten, vond het een super toffe game, maar eigenlijk niet zo veel zin om om jacht te gaan naar alle collectibles.

• Ike.
  • Niet online
Niku schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:00:
AC Unity uitgespeeld, Dead Kings nog niet. Vraag me af in hoeverre ik in deze game nog ga trophy hunten, vond het een super toffe game, maar eigenlijk niet zo veel zin om om jacht te gaan naar alle collectibles.
Je kan een 'cheat' kopen met Helix points waarmee je alle kisten en Nostradamus locaties op je kaart te zien krijgt. Door naar Uplay te gaan in het spel krijg je genoeg Helix punten om deze 2 'cheats' te unlocken.

Het zijn erg veel kisten. Het is saai om aan één stuk al die kisten te openen daarom deed ik er een stuk of 15 per keer en ging daarna verder met andere missies/trophies.
Die kisten hebben totaal geen nut. Ik heb nu meer dan F1.000.000 en ik heb het nergens meer voor nodig, ik heb alle beste wapens en armor die ik het beste vind. (+ alle upgrades)

Ik moet alleen nog een stuk of 8 co-op missies en dan heb ik de Platinum.

[ Voor 28% gewijzigd door Ike. op 23-11-2015 20:31 ]

Weet niet of dat je vraag is, maar de kans op beide samen (i.e. oude disk games + trophies) is volgens mij 0.0. Die trophies zijn er nooit in gecodeerd, dus hoe kan je PS4 ineens weten welke trophies er zijn en/of wanneer je ze verdient, voor games die 10j oud zijn...
Ik geloof zelfs nooit dat oude disk based games gaan ondersteund worden, al zou ik dat ook wel graag willen (ook paar 100 PS1/PS2 games hier).

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-12 18:53

Fresh

nee is nee

Star Wars: Racer Revenge heeft dit al op de PS4.

http://www.playstationtro...-Wars--Racer-Revenge.html

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:23:
[...]

Je kan een 'cheat' kopen met Helix points waarmee je alle kisten en Nostradamus locaties op je kaart te zien krijgt. Door naar Uplay te gaan in het spel krijg je genoeg Helix punten om deze 2 'cheats' te unlocken.

Het zijn erg veel kisten. Het is saai om aan één stuk al die kisten te openen daarom deed ik er een stuk of 15 per keer en ging daarna verder met andere missies/trophies.
Die kisten hebben totaal geen nut. Ik heb nu meer dan F1.000.000 en ik heb het nergens meer voor nodig, ik heb alle beste wapens en armor die ik het beste vind. (+ alle upgrades)

Ik moet alleen nog een stuk of 8 co-op missies en dan heb ik de Platinum.
Ik moet zo'n beetje alle co-o trophies nog geloof ik.
Fysieke ondersteuning zal er niet komen verwacht ik, zou me ten zeerste verrassen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
Kol Nedra schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:50:
Voor de mensen die nog niet lid zijn please join: in totaal nu 40 Tweakers lid van deze community :)

http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
Inmiddels alweer meer leden, wie nog niet lid is, join :)

http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485

Laatste Platinum tophy: Farcry 4

nothing stops this train

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb Unity nu op 74% staan (inclusief DLC), nu heb ik ineens weer zin om verder te gaan met AC3 :+

Goed, na een kwartier AC3 merk ik hoeveel er verbeterd is in de AC reeks. Al blijft de sfeer in 3 voor mij ongeëvenaard.

[ Voor 38% gewijzigd door Niku op 26-11-2015 12:24 ]

• Juhrat
Mijn Platinum voor Need For Speed 2015 is ook weer binnen, loved it :D

Door met Wolfenstein en ook maar meteen de uitbreiding er achteraan, 2 Plats dus.

• Niku

Niku

Alagaesii

Juhrat schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:26:
Mijn Platinum voor Need For Speed 2015 is ook weer binnen, loved it :D

Door met Wolfenstein en ook maar meteen de uitbreiding er achteraan, 2 Plats dus.
Hoog tempo! Haha.

Ik ben nog steeds kistjes aan het verzamelen in Unity, wellicht zit de plat er op termijn wel in. Gaat echter geen 2015 worden vrees ik.

• Juhrat
Niku schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:46:
[...]

Hoog tempo! Haha.

Ik ben nog steeds kistjes aan het verzamelen in Unity, wellicht zit de plat er op termijn wel in. Gaat echter geen 2015 worden vrees ik.
Good luck with that, ongelofelijke grind was dat zeg ál die collectibles in Unity.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 09:09
Een tijdje terug stond ik in de lijst, maar ben er blijkbaar al een tijd uitgehaald.
Sinds kort weer begonnen met thropy hunten dus ik mag wel weer op de lijst.
Eerst maar eens alle telltale games doen (die zijn erg vermakelijk).

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/sinned123.png

[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 30-11-2015 23:10 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Niku

Niku

Alagaesii

Juhrat schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:54:
[...]

Good luck with that, ongelofelijke grind was dat zeg ál die collectibles in Unity.
Weet ik, maar heb er tot nu toe nog steeds plezier in. Enige wat ik echt tegenop zie, zijn de submissies van het verhaal.

• Ike.
  • Niet online
Niku schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:09:
[...]

Weet ik, maar heb er tot nu toe nog steeds plezier in. Enige wat ik echt tegenop zie, zijn de submissies van het verhaal.
De mission challenges zijn in Unity een stuk makkelijker vergeleken met de voorgaande Assassin's Creed spellen. unlock eerst zoveel mogelijk skills dat maakt de missies een stuk makkelijker.

Ik heb gisteren de platinum gehaald van Unity,
De Co-op missies kan je alleen doen behalve 'The Tournament' die is bijna onmogelijk om in je eentje te doen.

Ik vond het verhaal van de DLC 'Dead Kings' leuker dan de main story van Unity :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 01-12-2015 10:45 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sinned123 schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:04:
Een tijdje terug stond ik in de lijst, maar ben er blijkbaar al een tijd uitgehaald.

[afbeelding]
Shit, kerel... Ik heb juist als vaag toekomst-doel om ooit in de top-10 terecht te komen, maar met lui als jij... Daar kan ik toch niet tegenop man... :P

Ik blijf knokken om in elk geval in de top-15 te blijven. 8)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 09:09
spaceboy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:49:
[...]

Shit, kerel... Ik heb juist als vaag toekomst-doel om ooit in de top-10 terecht te komen, maar met lui als jij... Daar kan ik toch niet tegenop man... :P

Stond op een gegeven moment zelfs 3e of 4e. Ik zie dat ik links en rechts ook aardig ben ingehaald.

Ik wilde je net aanraden om alle telltale games te doen, maar die heb je al :P
Verder is het best lastig om leuke easy plats te vinden.
Ik vond zelf de hele GoW serie erg leuk om te doen, wel stukje moeilijker en tijdrovender.

Ik zit nog even door me lijst te kijken en 2 bronze throphies voor the last of us die ik heb uitgespeeld really.....

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 01-12-2015 11:01 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:49:
[...]

Ik zat eens naar de ranglijst te kijken en vond het al raar dat ik niet zo hard meer steeg. ;)

Maar toen schoot mij ook te binnen dat ik van zoveel mogelijk trophies scoren langzaamaan overga naar een betere completion rate. Dus minder games maar wel zoveel mogelijk 100% (of in ieder geval 80%+). Het is misschien een idee dat we daar ook een ranglijst van maken...

Zelf heb ik nu de Uncharted Nathan Drake collectie helemaal op platinum, maar laat die brutal difficulty maar zitten hoor, genoeg frustraties gehad op Crushing. :p Volgend doel is The Witcher en voor de langere termijn Destiny.

Verwijderd

wat een drukte de laatste tijd zeg! erg weinig tijd gehad om actief hier op het forum deel te nemen. Ondertussen actief aan de slag gegaan met de trophies voor Driveclub DLC en Driveclub bikes. Het lukt steeds beter, maar ik ben nog lang niet de beste rijder die er is... helaas dan maar :-P

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:44:
[...]

De mission challenges zijn in Unity een stuk makkelijker vergeleken met de voorgaande Assassin's Creed spellen. unlock eerst zoveel mogelijk skills dat maakt de missies een stuk makkelijker.
Weet ik, maar ik moet ze gaan herspelen en volgens mij kun je de helft van de cutscenes doorspoelen. Daar zie ik tegenop. Enfin.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-12 22:01

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik kan ook weer meedoen *O*

Afgelopen weekend een PS4 aangeschaft. Nathan Drake Collection erbij gekregen maar de disc is nog niet uit het doosje geweest. Weinig tijd (heb m stiekem voor de kinderen gekocht). Wel een uurtje LBP3 gespeeld. Iets chaotischer dan de vorige delen, maar de sfeer blijft fantastisch!

Wie weet vind ik ooit nog tijd om weer een spel tot platinum te spelen :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Svennie
Sinned123 schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:04:

[afbeelding]
we hebben een tijd geleden de lijst opgeschoond, we voegen je toe met de volgende update. Word het weer tijd voor trouwens, zal kijken of ik deze week en anders in het weekend tijd heb (moet ik Fallout 4 even links laten liggen, wordt lastig :P )

• Ike.
  • Niet online
Niku schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:17:
[...]

Weet ik, maar ik moet ze gaan herspelen en volgens mij kun je de helft van de cutscenes doorspoelen. Daar zie ik tegenop. Enfin.
Er zijn maar weinig cutscenes die je niet kan skippen. Zover ik weet alleen de opening scene niet.
De missies zijn aan de korte kant dus als je tijdens de eerste keer spelen al zoveel mogelijk hebt gehaald dan gaat het je niet heel veel tijd kosten.

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:17:
[...]

Hey Niku..

Ga eens wat rustiger met die trophy's :P, als je zo door gaat heb je mij binnen no-time ingehaald op de lijst :P.
Die Sly games van je die hebben best je best wel puntjes opgeleverd volgens mij :+

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:50:
[...]

Hey Niku..

Ga eens wat rustiger met die trophy's :P, als je zo door gaat heb je mij binnen no-time ingehaald op de lijst :P.
Die Sly games van je die hebben best je best wel puntjes opgeleverd volgens mij :+
Zo snel ga ik niet hoor :p En heb maar één Sly game uitgespeeld laatst, de andere is al lang geleden, haha.

Verwijderd

Om het Trophies jagen nog wat kracht bij te zetten, heb ik een PS4 aangeschaft. Qua Trophyhunt heb ik nog geen zin gehad om Bioshock weer op te pakken. Wel al enkele uren gestoken in Zen Pinball / Star Wars Pinball voor wat uitdagende Trophies. Tussendoor ook nog Playstation All-Stars Battle Royale gespeeld. Helaas moet ik nog 1 online trofee (Triple Kill), want voor de rest hoe ik alleen nog de Story mode met meerdere personages te doorlopen en de Platinum is binnen.

• Juhrat
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:50:
[...]

Hey Niku..

Sorry, ik ben je wél voorbij gegaan :X

7 plekken gestegen sinds laatste update 8)7

Verwijderd

Juhrat schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:24:
[...]

Sorry, ik ben je wél voorbij gegaan :X

7 plekken gestegen sinds laatste update 8)7
Ik moet die van mij ook nog updaten.
2 nieuwe platinum en bijhorend andere trophys.

Dus zal spannend worden;)

Hoop dat ik dit jaar nog de top 20 haal , dan ben ik eigenlijk wel tevreden

• Juhrat
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:57:
[...]

Ik moet die van mij ook nog updaten.
2 nieuwe platinum en bijhorend andere trophys.

Dus zal spannend worden;)

Hoop dat ik dit jaar nog de top 20 haal , dan ben ik eigenlijk wel tevreden
Gas erop dan, jaar is niet lang meer >:)

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat enigszins mijn doel is, is om mijn completion rate boven de 50% te krijgen. Veel hoger zal niet meevallen door random PS Plus games die rond de 0% staan. Sound Shapes, Meat Boy, Magicka 2 :+
Pagina: 1 ... 51 ... 119 Laatste