• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Niku schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:14:
Wat enigszins mijn doel is, is om mijn completion rate boven de 50% te krijgen. Veel hoger zal niet meevallen door random PS Plus games die rond de 0% staan. Sound Shapes, Meat Boy, Magicka 2 :+
Grappig. Dat is ook het doel wat ik heb.

Ik ben nu met teveel spelletjes tegelijk bezig. Gisteren begonnen aan Uncharted deel 1. Maar ben ook nog bezig met Rayman - wat een heerlijk spel vind ik dat toch. Of de platinum me ooit gaat lukken weet ik niet maar ik vermaak me er prima mee.
Verder had ik laatst nog Assassin's Creed: Syndicate gekocht. Die moet maar even wachten tot ik deel 1 van Uncharted afgerond heb.
Gelukkig komen de donkere dagen voor kerst aan dus er moet tijd zijn om een paar spelletjes weg te werken.

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

Wat enigszins mijn doel is, is om mijn completion rate boven de 50% te krijgen. Veel hoger zal niet meevallen door random PS Plus games die rond de 0% staan. Sound Shapes, Meat Boy, Magicka 2 :+
Gelukkig zit die van mij op de 70% :P .

Al die indies van PS Plus die koop ik altijd wel maar ik speel ze vrijwel nooit, heb er minimaal 30 in mijn bibliotheek staan die nog onaangeraakt zijn..
Idem dito voor de gratis "echte" games..

Wat ik wel jammer vind is dat al die PS2 games die via de emulator naar de ps4 komen ook trophy's gaan krijgen, daar gaan sowieso een hele hoop games bij zitten waarbij je maar 4 uur hoeft te gamen voor een platinum..

Hoop eigenlijk dat deze games hetzelfde gaan worden als indies.
Geen platinums maar alleen maar 100%... :)

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:59:
Om het Trophies jagen nog wat kracht bij te zetten, heb ik een PS4 aangeschaft. Qua Trophyhunt heb ik nog geen zin gehad om Bioshock weer op te pakken. Wel al enkele uren gestoken in Zen Pinball / Star Wars Pinball voor wat uitdagende Trophies. Tussendoor ook nog Playstation All-Stars Battle Royale gespeeld. Helaas moet ik nog 1 online trofee (Triple Kill), want voor de rest hoe ik alleen nog de Story mode met meerdere personages te doorlopen en de Platinum is binnen.
Ik moet ook nog steeds Bioshock deel 1 afmaken vervolgens deel 2 deel 3 + dlc :X platinums van die games laat ik lekker zitten
Met PS Allstars gebruikte ik de special van Raiden vaak, dan hoef je alleen in de buurt van 3 andere te staan en bereik daarvan is best groot.
dvdkiwi schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:39:
The Taken King DLC staat sinds gisteren op 100%; King's Fall op hard voltooid :)
Destiny vanilla heeft nog één trophy open staan: flawless raider.
Dat wordt lastig...
Met crota kan je met 2-3 man wel flawless halen, heb alleen vanilla destiny met eerste uitbreiding geen idee of ik daar nog mee online kan anders wil ik wel een keer een poging doen.

Ben nu bezig met Rocket League, heb em pas een week gespeeld hoef alleen nog Stocked en die 500km trophy. Weet iemand of je na de patch nu daadwerkelijk 500km moet rijden of zijn die tellers nog steeds bugged? heb nu 55km ongeveer

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 15:44:
[...]
Wat ik wel jammer vind is dat al die PS2 games die via de emulator naar de ps4 komen ook trophy's gaan krijgen, daar gaan sowieso een hele hoop games bij zitten waarbij je maar 4 uur hoeft te gamen voor een platinum..
Vraag me wel af hoe jij tot die conclusie komt. Ik snap niet waarom trophies op een PS2 game per definitie gemakkelijker zouden zijn.

Verwijderd

Twixie schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:25:
[...]

Vraag me wel af hoe jij tot die conclusie komt. Ik snap niet waarom trophies op een PS2 game per definitie gemakkelijker zouden zijn.
Omdat een gemiddelde ps2 game veel korter duurt dan een ps4 game..

Gemiddeld dan he..
En dat basseer ik op ongeveer 250 games die ik op de ps2 heb gespeeld.

Maar ook omdat je nu niet te maken krijgt met MP trophy's.

Een Vice city of een GTA 3 die 100% je wel een stuk sneller dan een GTA 5.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 09:09
Sowieso waren die ps2 games nooit ingericht om thropy's te ondersteunen, waardoor wellicht een hoop collectible achtige trophy's afvallen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
0% spellen kan je uit je trophy lijst verwijderen. ;)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:38:
[...]

0% spellen kan je uit je trophy lijst verwijderen. ;)
Past de completion rate zich dan ook aan, of zijn ze dan alleen onzichtbaar?

Verwijderd

Niku schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:45:
[...]

Past de completion rate zich dan ook aan, of zijn ze dan alleen onzichtbaar?
Haha, was het maar zo'n feest.
Dan had ik nu een Rate van 100% gehad..

Nee je completion rate blijft hetzelfde, lijkt me ook niet leuk om die games eruit te halen..
Extra motivatie om toch die games nog te halen :),

Ik heb nu nog 3 games op 0% staan.
The crew
Bloodborne
Don't starve.

Kom er maar niet aan toe :+

• M0otje
  • Laatst online: 22:05
Games met 0% op je lijst kan je verwijderen uit je lijst , kunnen sommige hun lijst schoonamken.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:15:
[...]

Haha, was het maar zo'n feest.
Dan had ik nu een Rate van 100% gehad..

Nee je completion rate blijft hetzelfde, lijkt me ook niet leuk om die games eruit te halen..
Extra motivatie om toch die games nog te halen :),

Ik heb nu nog 3 games op 0% staan.
The crew
Bloodborne
Don't starve.

Kom er maar niet aan toe :+
Don't starve is echt enorm vermakelijk, aanrader!

En in ieder geval alle Cockades van Unity verzameld. Nu de rest nog. Zit op 92% van de kisten geloof ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Niku op 06-12-2015 15:41 ]

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:50
Gisteren eindelijk destiny plat gehaald! wat een grindfest :S . ik sta geloof ik nog niet in de lijst... dus wie het ook update graag mij toevoegen :D

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Arc_Xev.png

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Bear

Bear

wench

Dmp1982 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:38:
Gisteren eindelijk destiny plat gehaald! wat een grindfest :S . ik sta geloof ik nog niet in de lijst... dus wie het ook update graag mij toevoegen :D

[afbeelding]
nice! Met welke tactiek heb je flawless raider gehaald (behalve niet dood gaan) :+

Grindfest?
Zo ervaar ik het totaal niet.
Maar ik speel het dan ook gewoon veel ;)

Die flawless raider moet ik ook nog steeds; laatste openstaande trophy :-(
Dus als je een keer zin hebt Dmp1982 ;) Bear wilde ook wel een keertje meehelpen had ik begrepen.
Ik heb een 316 Titan en 314 hunter.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Dmp1982
dvdkiwi schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:49:
Grindfest?
Zo ervaar ik het totaal niet.
Maar ik speel het dan ook gewoon veel ;)

Die flawless raider moet ik ook nog steeds; laatste openstaande trophy :-(
Dus als je een keer zin hebt Dmp1982 ;) Bear wilde ook wel een keertje meehelpen had ik begrepen.
Ik heb een 316 Titan en 314 hunter.
ik zal eens vragen aan de ouwe groupies of ze willen.Of hier moeten meer mensen zijn die crota hebben gedaan? kan je de first part solo? aangezien je hunter bent?

Ik kan het eerste gedeelte niet solo ;)
Het zijn meestal anderen die dat kunnen :P

• Dmp1982
dvdkiwi schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:04:
Ik kan het eerste gedeelte niet solo ;)
Het zijn meestal anderen die dat kunnen :P
ik zal ff kijken .. voeg me ff toe op psn wellicht kan ik een uber party vinden...

Is je psn hetzelfde als je forumnaam?
Ik voeg je eind van de middag toe, thanks :)

• Dmp1982
nee, is arc_xev

• Bear

Bear

wench

Dmp1982 schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:06:
[...]

ik zal ff kijken .. voeg me ff toe op psn wellicht kan ik een uber party vinden...
Ik kan alleen met atheon of crota joinen, heb de andere uitbreidingen niet ;)
Maar een fireteam vinden wat bereid is om voor flawless te gaan is de vaak de grootste uitdaging 8)7

Crota is ook het makkelijkst, want: geen jumppuzzles en over het algemeen een redelijk simpele raid.
Het eerste stuk (met de lampen) kan iemand solo doen terwijl de rest gewoon wacht.
Ook heb je niet per se 6 man nodig bij de Crota raid.

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2015 15:11 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:10:
Crota is ook het makkelijkst, want: geen jumppuzzles en over het algemeen een redelijk simpele raid.
Het eerste stuk (met de lampen) kan iemand solo doen terwijl de rest gewoon wacht.
Ook heb je niet per se 6 man nodig bij de Crota raid.
Nice, congratz met je hard...

Ik heb net mijn 2000ste trophy behaald :) 8) .
"Back Stage Pass" van de spel Deus ex Directors cut was de gelukkige trophy....

+ level 16 bereikt vandaag
+ Deus ex op platinum behaald..

Productief dagje :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 20:24 ]

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:34:
...
Congratz!! Je gaat hard, hebt me alweer ingehaald ;)

PSN ID: Hanssuh

• MisterMichel
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:34:
[...]

Nice, congratz met je hard...

"Back Stage Pass" van de spel Deus ex Directors cut was de gelukkige trophy....

Productief dagje :)
Wow, goed bezig! Proficiat.

Verwijderd

Nog steeds in de top 5 ondanks een bijna 6 maanden durende pauze. Ik zag dat ik bijna uit de top 5 was gevallen, maar ik kan me momenteel nog net staande houden als gevolg van het hernieuwen van mijn carrière als trofeëenjager. Op termijn zal nr. 6 mij wel passeren, als er niet al mensen zich hier aanmelden die op psnprofiles.com hoger staan. Ik ben immers nr. 626, dus er zitten er nog voldoende voor mij.

Gisteravond Never Alone (mijn eerste PS4 game) doorlopen. Vanavond zal ik dan de Trophyrun maar even doen. Wellicht is er nog tijd om de DLC uit te spelen. Verder ben ik blij dat mijn completion rate weer boven de 50% zit.

Next goal? Er zijn meerdere doelen met de 35e Platinum, 3500 Trophies en level 21 in het vooruitzicht.

• Niku

Niku

Alagaesii

Mensen hier die de Diablo 3 platinum hebben? Hoeveel playtroughs? Tips?

Verwijderd

Niku schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:10:
Je moet sowieso alle klasses een keer doorlopen, dus je bent er wel aardig zoet mee....
Het spel zelf is totaal niet moeilijk, zorg dat je op Hardore en daarboven niet een groep vijanden in rusht maar rustig je tijd neemt en altijd het zekere voor het onzekere nemen..

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Niku schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:10:
Ja plat :)

Probeer zoveel mogelijk te levelen icm adventure mode bounties.
De 500 bounties ben ik veruit het langst mee bezig geweest. En inderdaad beetje voorzichtig zijn in je hardcore run ;)

PSN ID: Hanssuh

Ik ben er ook pas aan begonnen; dit wordt een lange termijn platinum ;)
Verrassend leuke game!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zojuist alweer mijn 31e PS4 Platinum behaald, ben ook begonnen met Transformers Rise of the Dark Spark.

Daarnaast van plan om volgende week in mijn vakantie maar 's wat games af te ronden voor het 100% complete %.

Verwijderd

Vraagje.

als ik minecraft ps3 editie speel en daarbij de trophy haal van x aantal dagen in een wereld..

en ik importeer deze sage game naar de ps4 (vlak voordat de trophy popt). Werkt dat..

Want het is de enige trophy die ik nog moet op de ps4 editie

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-12 14:24
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/BlackthunderAwf.png

Begin steeds wat actiever te worden. Nog een paar trophies in Need for Speed Rivals en Call of Duty Ghosts en dan heb ik die Platinum.
Heb nog aardig wat games staan, wordt een moeilijke keus om daar één van uit te zoeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:07:
Vraagje.

als ik minecraft ps3 editie speel en daarbij de trophy haal van x aantal dagen in een wereld..

en ik importeer deze sage game naar de ps4 (vlak voordat de trophy popt). Werkt dat..

Want het is de enige trophy die ik nog moet op de ps4 editie
Automatisch unlocken door savegame te syncen werkt niet bij deze game (Sound Shapes is één van de weinige games die dat kan), maar het zou best kunnen werken wanneer je de savegame vlak voor de Trophy unlock laadt bij je PS4. Uit een guide op psnprofiles.com leid ik slechts af dat all Trophies per versie apart unlocked moeten worden.

Het lijkt me in ieder geval het proberen waard.

Verwijderd

Minecraft ps3 op platinum behaald, dat ging een heel stuk sneller dan verwacht...
Alle drops zaten perfect mee..

Nu begonnen met Sniper Elite V2, en na het weekend EINDELIJK verder met Phantom Pain op de ps4..

Sniper Elite word waarschijnlijk geen platinum, ligt er een beetje aan of er coop nog een beetje word gespeeld..

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:27:
[...]

Automatisch unlocken door savegame te syncen werkt niet bij deze game (Sound Shapes is één van de weinige games die dat kan), maar het zou best kunnen werken wanneer je de savegame vlak voor de Trophy unlock laadt bij je PS4. Uit een guide op psnprofiles.com leid ik slechts af dat all Trophies per versie apart unlocked moeten worden.

Het lijkt me in ieder geval het proberen waard.
Bij Motorstorm RC en Sly Cooper: Thieves in Time unlocken de trophies ook automatisch als je je save file synced.

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Fallout 4 Platinum is binnen :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Niku

Niku

Alagaesii

Netjes. De eerste in dit topic?

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Niku schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:23:
[...]

Hm, zou het niet weten :p.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Niku

Niku

Alagaesii

Net The Walking Dead: Season 2 op 100% gezet, wat een ontzettend toffe 'game' zeg. Nu wil ik Season 1 ook spelen.

• Ike.
  • Niet online
Niku schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:00:
Net The Walking Dead: Season 2 op 100% gezet, wat een ontzettend toffe 'game' zeg. Nu wil ik Season 1 ook spelen.
Jammer dat je eerst Season 2 hebt gespeeld.

Ik ben deze week opnieuw begonnen met The Walking Dead op de PS4 (Had S01 en S02 al gespeeld op de PS Vita)

Ik ben een fan van Telltale games. Alleen Back to the Future vond ik niet leuk.

Ben al een lange tijd aan het wachten totdat Life is Strange ook in de NL Store eindelijk eens in de aanbieding komt voor €10,00 of minder. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 13-12-2015 23:25 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
Niku schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:23:
[...]

de eerste die het meld in ieder geval, ik ben er ook mee bezig maar speel lekker langzaam, ben level 43 of zo nu en nog maar 6 main story quests gedaan geloof ik. Platinum duurt nog wel even.

PSN ID: Svennie-NL

Ike. schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:59:
[...]
Jammer dat je eerst Season 2 hebt gespeeld.
Kun je ook zeggen waarom ? Loopt S2 verder op wat er in S1 gebeurd is, en mis je daardoor dus wel stukken van het verhaal, of krijg je dan spoilers voor wanneer je S1 later speelt ?

S2 zat in de Instant Game Collection en heb ik hier dus ook staan. Denk dat ook daardoor Niku die eerst gespeeld heeft...

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb S2 eerst gespeeld omdat die in PS Plus zat inderdaad.

• Ike.
  • Niet online
Twixie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:46:
[...]

Kun je ook zeggen waarom ? Loopt S2 verder op wat er in S1 gebeurd is, en mis je daardoor dus wel stukken van het verhaal, of krijg je dan spoilers voor wanneer je S1 later speelt ?
Als je een nieuwe TV serie gaat kijken dan start je toch ook niet bij seizoen 2?

Net als bij een TV serie mis je de ontwikkeling van de personages en wat er al met de hoofdpersonen allemaal is gebeurd en waarom ze misschien vriendelijk of juist vijandig reageren.

In season 2 vertellen personages wat ze al hebben meegemaakt in het eerste seizoen. Als je season 1 niet hebt gespeeld dan word dit willekeuring gekozen voor je.

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 14-12-2015 13:09 ]

• MisterMichel
De keuzes die je maakt in seizoen 1 hebben invloed op het verhaal in seizoen 2. Een karakter wat je in seizoen 1 laat doodgaan bijvoorbeeld zul je dus niet in seizoen 2 zien - of andersom natuurlijk.

Verwijderd

Groot gemis inderdaad dat je niet seizoen 1 speelt, vooral bij de The Walking Dead. Het einde van seizoen 1... :'(

Zelf heb ik ein-de-lijk The Witcher 3 op platinum, moet zeggen dat ik op deze nogal trots ben. Veel tijd en moeite in gestoken maar een fijne platinum om te halen. Nu de DLC nog maar komende tijd weer weinig tijd dus ben bang dat ik uit de top 20 ga vallen. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:38:
Groot gemis inderdaad dat je niet seizoen 1 speelt, vooral bij de The Walking Dead. Het einde van seizoen 1... :'(

Zelf heb ik ein-de-lijk The Witcher 3 op platinum, moet zeggen dat ik op deze nogal trots ben. Veel tijd en moeite in gestoken maar een fijne platinum om te halen. Nu de DLC nog maar komende tijd weer weinig tijd dus ben bang dat ik uit de top 20 ga vallen. ;)
Ik wacht met mijn Platinum playtrough van the witcher tot dat de laatste DLC uitkomt, dan zal ik er ook wel weer 2 weekjes zoet mee zijn :o .

Maar chapeau, Witcher is een mooie platinum op te hebben :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:46:
[...]

Ik wacht met mijn Platinum playtrough van the witcher tot dat de laatste DLC uitkomt, dan zal ik er ook wel weer 2 weekjes zoet mee zijn :o .

Maar chapeau, Witcher is een mooie platinum op te hebben :)
Thanks! Ik ben heel benieuwd naar de laatste DLC, schijnt nogal een groot pakket te worden. Hearts Of Stone is ook een fijne uitbreiding, enig kritiekpunt misschien is dat het soms meer van hetzelfde is. Maar wel hoge kwaltiteit.

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:39:
[...]

Bij Motorstorm RC en Sly Cooper: Thieves in Time unlocken de trophies ook automatisch als je je save file synced.
Goed om te weten! Bij een check zag ik dat ik dat inderdaad ook al bij Motorstorm RC had gedaan.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 12:30

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:52:
[...]

Thanks! Ik ben heel benieuwd naar de laatste DLC, schijnt nogal een groot pakket te worden. Hearts Of Stone is ook een fijne uitbreiding, enig kritiekpunt misschien is dat het soms meer van hetzelfde is. Maar wel hoge kwaltiteit.
Ik wilde ook voor platinum gaan, maar toen kwam ik erachter dat er (rond level 15) een missable trophy in zit (met die King Radovid questline). Na 2 playthroughs geloof ik 't wel. Misschien ooit. Alle Gwent kaarten heb ik in elk geval al. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

The Walking Dead S1 en 2 waren inderdaad goed. Ik heb S1 eerst gespeeld en toen S2. Wel zo leuk inderdaad. :P

Ik ben nog bezig met Shadow of Mordor en wil eigenlijk gaan beginnen met The Order 1886.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Juhrat
LuPo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:21:
The Walking Dead S1 en 2 waren inderdaad goed. Ik heb S1 eerst gespeeld en toen S2. Wel zo leuk inderdaad. :P

Ik ben nog bezig met Shadow of Mordor en wil eigenlijk gaan beginnen met The Order 1886.
The Order vind ik wel een aanrader, géén hele lange game maar heb me opmerkelijk goed vermaakt ermee :)

Verwijderd

Als je een makkelijke platinum wil is dan zou ik beginnen met The Order 1886, in twee dagen platinum zonder enige moeite. De game zelf was fantastisch... als tech-demo. Veel te kort. Maar er zit wel heel veel potentie in dus ik hoop op een goed deel 2.

Verwijderd

Shadow of mordor vond ik een hele leuke platinum 8) , is nog steeds mijn verassing van de ps4 tot nu toe :)

@the walking dead discussie.
Ik heb ze al eens op de ps4 uitgespeeld, maar ik ga ze nog eens op te ps3 uitspelen omdat ik ze zo goed vind....
En ook eens andere keuzes maken, alhoewel ik denk ik wel dezelfde keuzes maak in de 2de game.. "girlpower!" :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Unity staat inmiddels op 91%. Ik kom er wel. Ooit.

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:44:
Unity staat inmiddels op 91%. Ik kom er wel. Ooit.
Zag jou hem inderdaad spelen, ben er ook maar aan begonnen.
Stond al een tijdje klaar om te spelen.

Ik vermaak me er tot nu toe prima mee, wel helaas weer 43532 collectibles :(

Wat ik wel jammer vind is dat je de hogere lockpick skills pas rond sequentie 9 krijg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2015 15:37 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:24:
[...]

Shadow of mordor vond ik een hele leuke platinum 8) , is nog steeds mijn verassing van de ps4 tot nu toe :)

@the walking dead discussie.
Ik heb ze al eens op de ps4 uitgespeeld, maar ik ga ze nog eens op te ps3 uitspelen omdat ik ze zo goed vind....
En ook eens andere keuzes maken, alhoewel ik denk ik wel dezelfde keuzes maak in de 2de game.. "girlpower!" :P
Ik vond mijn einde erg mooi in seizoen 2. Opnieuw spelen is voor mij dus niet nodig. :P

spoiler:
Ik kwam samen met Kenny aan bij Wellington. Ik besloot naar binnen te gaan met AJ.

• Niku

Niku

Alagaesii

LuPo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:20:
[...]

spoiler:
Ik kwam samen met Kenny aan bij Wellington. Ik besloot naar binnen te gaan met AJ.
Ik deed het tegenovergestelde :+

Iemand die Tearaway Unfolded (PS4) platinum heeft? Ik ben er net aan begonnen, heerlijke sfeer in die game, moet er alleen wel mijn PS4 voor instellen op Engels, anders zijn de stemmen echt niet te harden

Verwijderd

Heb nu alle Coop missies gedaan in Unity.
Nu nog alle Heist missies..

EN dan pas beginnen aan de SP..
Zit nog in Seq. 3...
Heb wel 75% van alle collectibles al gepakt, alleen diegene die locked zijn kan ik nog niet maar dat doe ik later wel.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Platinum nr 49 is binnen, Game of Thrones van TT games was de gelukkige. Nu nog beslissen welke nr 50 gaat worden: JC3 of The Order 1886. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

skreppiedoe schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:26:
Platinum nr 49 is binnen, Game of Thrones van TT games was de gelukkige. Nu nog beslissen welke nr 50 gaat worden: JC3 of The Order 1886. :)
Daar moet je uiteraard wel een speciale voor doen he;) :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:33:
[...]

JC3 dus, The Order zou te makkelijk zijn :+
Voor zaterdagavond heb ik 6 man bij elkaar gekregen voor de Crota raid.
Hopelijk lukt het, dan is Destiny eindelijk platinum :)

• MisterMichel
Niku schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:49:
[...]

Hehe, dat is precies de reden waarom ik The Order ook nog niet heb aangeraakt; die heb ik al enkele maanden ongeopend in de kast liggen omdat ik toch wel een iets moeilijkere platinum dan The Order als mijn 10e platinum wil behalen. Helaas wil die 10e platinum maar niet komen..

Rayman is op dit moment wel hard op weg voor de platinum. Druk bezig met de challenges maar ja, die duren nog zo'n 3-4 maanden denk ik met het huidige tempo. Dus dat wil ook niet echt vlotten.

Driveclub lijkt de 10e platinum te gaan worden. Ben bijna level 50 en daarna nog alleen maar van iedere gameplay mode minstens 1 per categorie op level 6 halen. Dus ik denk dat dat wel moet gaan lukken nog dit jaar.

• Svennie
MisterMichel schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:46:
[...]
Hehe, dat is precies de reden waarom ik The Order ook nog niet heb aangeraakt; die heb ik al enkele maanden ongeopend in de kast liggen omdat ik toch wel een iets moeilijkere platinum dan The Order als mijn 10e platinum wil behalen. Helaas wil die 10e platinum maar niet komen..
mijn 10e wordt Fallout 4, gaat dit weekend/volgende week wel lukken, daarna wil ik The Order ook gaan spelen maar ook Far Cry 4 moet ik nog uitspelen (en platinum halen natuurlijk).

• Dmp1982
dvdkiwi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:58:
Voor zaterdagavond heb ik 6 man bij elkaar gekregen voor de Crota raid.
Hopelijk lukt het, dan is Destiny eindelijk platinum :)
Mocht het zijn dat er 1tje uitvalt, kan ik misschien ook nog wel. hoe laat heb je hem gepland staan?

Tussen 2000 en 2030 verzamelen ;)
Je hebt het gejinxt: er is er één die niet kan omdat ie moet kaarten :P
Dus je bent welkom!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik ben nog steeds op weg naar de Unity plat, inmiddels ook alle Enigma opgelost (dankjewel internet guide). Wil niet weten hoeveel uur er inmiddels in die game zitten :+

• Grizzz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-12 16:00
Hoppaaa gisteren Driveclub Cars op 100% gereden. De eerste platinum / 100% die ik deel in dit topic. Moet zeggen dat de eerste DLC's best tegen vielen qua moeilijkheid, maar op ten duur begon ik het spel echt in de vingers te krijgen. Prachtig spel en ik kan 'm iedereen aanraden!

• MisterMichel
Grizzz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:37:
Hoppaaa gisteren Driveclub Cars op 100% gereden. De eerste platinum / 100% die ik deel in dit topic. Moet zeggen dat de eerste DLC's best tegen vielen qua moeilijkheid, maar op ten duur begon ik het spel echt in de vingers te krijgen. Prachtig spel en ik kan 'm iedereen aanraden!
Wow, congrats! Sommige events heb ik echt moeite mee om 3 sterren te behalen. Vooral de drift events blijf ik lastig vinden.

• Juhrat
Grizzz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:37:
Ik moet er ook echt weer aan gaan beginnen maar zie er ongelofelijk tegen op, de Platinum was eitje maar die 100% wordt écht lastig. Wil er eigenlijk volgende week aan beginnen maar blijf het maar uitstellen |:(

Kleine accomplishment: mijn 50.000e PSN punt is binnen (enkel PS4) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Juhrat op 17-12-2015 12:50 ]

Verwijderd

Juhrat schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:48:
[...]

Ik moet er ook echt weer aan gaan beginnen maar zie er ongelofelijk tegen op, de Platinum was eitje maar die 100% wordt écht lastig. Wil er eigenlijk volgende week aan beginnen maar blijf het maar uitstellen |:(

Nice!,
Congratz... Op naar de 100.000.
Ik moet nog 450 punten en dan ben ik ook op de 50.000 >:) .
Had trouwens niet door dat jij mij alweer heb ingehaald, moet ik toch weer een inhaalslag maken :+

@Niku
Inderdaad die Enigma's.
Ik dacht bij mijzelf dit word een lekkere snelle 100%, helaas....
Vandaag nog de rest van de Moordmysteries en Enigma's oplossen, dan nog een paar sidequests.. en dan eindelijk verder met de sp :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 13:08 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Juhrat schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:48:
[...]

Uj, ik sta nu precies op 45.000 :+

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Yes, ik ben er weer bij. Nadat mijn tweede PS3 in mei stuk ging heb ik gewacht op mooie Playstation 4 aanbieding en die was deze week aangebroken :P

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/12/17/Schermafbeelding2015-12-16om11.54.16.md.png

Grafiek laat lange rechte lijn zien maar de eerste 4 trophies voor Project Cars zijn al in de pocket.

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-12 18:13

Hakker

a.k.a The Dude

De rode lantaarn meld dat het wat moeilijker is geworden nu ik bijna 20% in punten ben gestegen :D

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:02:
[...]

Nice!,
Congratz... Op naar de 100.000.
Ik moet nog 450 punten en dan ben ik ook op de 50.000 >:) .
Had trouwens niet door dat jij mij alweer heb ingehaald, moet ik toch weer een inhaalslag maken :+

@Niku
Inderdaad die Enigma's.
Ik dacht bij mijzelf dit word een lekkere snelle 100%, helaas....
Vandaag nog de rest van de Moordmysteries en Enigma's oplossen, dan nog een paar sidequests.. en dan eindelijk verder met de sp :P
Die detective missies hoef je niet per se te doen voor de Platinum trophy

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:33:
[...]

Niku schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:49:
[...]

Jullie laten me geen keus dus het wordt JC3, een waardige kandidaat voor plat nr 50. Hopelijk heeft de patch wel de crashes aangepakt aangezien de game bij mij al 4 keer is gecrashed tijdens een missie en ik ben nog maar net begonnen .

Mijn eerste trophy die ik lang geleden heb gehaald was ook een toepasselijke, nl: Win nr one van GT5 :+ .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

skreppiedoe schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:50:
[...]

[...]

Jullie laten me geen keus dus het wordt JC3, een waardige kandidaat voor plat nr 50. Hopelijk heeft de patch wel de crashes aangepakt aangezien de game bij mij al 4 keer is gecrashed tijdens een missie en ik ben nog maar net begonnen .

Mijn eerste trophy die ik lang geleden heb gehaald was ook een toepasselijke, nl: Win nr one van GT5 :+ .
Leuk zulke dingen inderdaad.
Zo was mijn eerste trophy getiteld .
First Steps (Van het spel Bound by Flame)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:19:
[...]

Die detective missies hoef je niet per se te doen voor de Platinum trophy
Ander vraagje over Unity. Weet iemand of je voor die missie challenges de missie ook moet uitspelen nadat je er een gehaald hebt?

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:14:
[...]

Ander vraagje over Unity. Weet iemand of je voor die missie challenges de missie ook moet uitspelen nadat je er een gehaald hebt?
Volgens mij niet..

Althans ,
Je hoeft ook niet de missie af te maken om bijvoorbeeld een vergeten synchro punt te paken uit een coop missie..

• Bear

Bear

wench

dvdkiwi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:40:
Tussen 2000 en 2030 verzamelen ;)
Je hebt het gejinxt: er is er één die niet kan omdat ie moet kaarten :P
Dus je bent welkom!
Ik ben erbij! :P first try denk??

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:17:
[...]

Volgens mij niet..

Althans ,
Je hoeft ook niet de missie af te maken om bijvoorbeeld een vergeten synchro punt te paken uit een coop missie..
Hmm, volgens mij moet dat wel :/

• Ike.
  • Niet online
Niku schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:14:
[...]

Ja, dat moet

• Niku

Niku

Alagaesii

Enige reden dat ik de plat van Unity niet ga halen is door de 'don't get into conflict' challenges. Wat een verschrikking.

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:02:
Enige reden dat ik de plat van Unity niet ga halen is door de 'don't get into conflict' challenges. Wat een verschrikking.
Zijn het er veel?

Heb hem volgens mij nog maar 1 keer gehad, maar ik ben dan ook pas in seq. 8

Heb daar ook zo'n hekel aan :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 23:06 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:06:
[...]

Zijn het er veel?

Heb hem volgens mij nog maar 1 keer gehad, maar ik ben dan ook pas in seq. 8

Heb daar ook zo'n hekel aan :(
Stuk of drie gok ik, en moet ze nog allemaal :/

Game staat inmiddels wel op 92%, dan moet ik van mezelf de plat ook halen vrees ik.
Ben ik te veeleisend als ik zeg dat de OP wel wat vaker mag geüpdatet worden ? Is alweer 4 maanden geleden dat er een update was...

• Svennie
Twixie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:08:
Ben ik te veeleisend als ik zeg dat de OP wel wat vaker mag geüpdatet worden ? Is alweer 4 maanden geleden dat er een update was...
nee, je hebt groot gelijk, heb er dit weekend wel tijd voor.

Thanks :). Zou ook leuk zijn als de profile cards clickable zijn en je naar het overeenkomstige profiel op psnprofiles brengt.

• Svennie
Twixie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:26:
Thanks :). Zou ook leuk zijn als de profile cards clickable zijn en je naar het overeenkomstige profiel op psnprofiles brengt.
ik ga eerst de lijst de update geven (morgen denk ik), dan kan ik erna kijken of het clickable te maken is, zal niet moeilijk zijn maar het moet ook onderhoudbaar blijven.

Scriptje maken om het lijstje te genereren kan toch niet zo moeilijk zijn, lijkt me :). EDIT: maar sowieso zijn de URLs voor de gif zelf en de link naar het profiel allebei statisch, dus eens het gebeurd is, is het enkel een kwestie van de volgorde nu en dan te updaten.

[ Voor 51% gewijzigd door Twixie op 18-12-2015 10:41 ]

• Svennie
Twixie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:40:
Scriptje maken om het lijstje te genereren kan toch niet zo moeilijk zijn, lijkt me :). EDIT: maar sowieso zijn de URLs voor de gif zelf en de link naar het profiel allebei statisch, dus eens het gebeurd is, is het enkel een kwestie van de volgorde nu en dan te updaten.
de lijst updaten is sowieso niet zo moeilijk, er wordt gesorteerd op de punten en die staan op het plaatje maar hoe je dat in een script wil doen, die moet dan het aantal punten weten en dat wordt lastig, die kan je niet zo opvragen, ten minste niet dat ik weet.

Klopt: ivm script dacht ik voor het genereren van de URLs, maar dan bedacht ik me dat die eigenlijk gewoon compleet statisch zijn, en dus ook helemaal niet telkens opnieuw gegenereerd moeten worden. Lijstje gesorteerd houden zie ik idd niet direct hoe dat geautomatiseerd kan. Maar lijkt me anderzijds 1 minuut werk. Ook nu zie ik maar een paar verschuivingen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Zal ook eens kijken of ik dit weekend tijd heb. Mag inderdaad wel weer geupdate worden.
The Order 1886 uitgespeeld en platinum gehaald vandaag. Erg leuk spel! Heeft me positief verrast.

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:21:
The Order 1886 uitgespeeld en platinum gehaald vandaag. Erg leuk spel! Heeft me positief verrast.
Congratz ;) .

Ik weet 1 ding zeker..
Als ik Unity heb uitgespeeld, kan ik echt eventjes geen chest meer zien |:(

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 09:09
gewoon een telltale tussendoor :P
gisteren GoT "behaald", ondanks de negatieve geluiden vond ik hem zelf leuker dan borderlands.
Ik heb de serie nooit gezien, dus misschien maakt dat uit.

Volgend spel word Walking Dead, is de uitbreiding van season1 nog een must voor season2?

[ Voor 19% gewijzigd door Sinned123 op 18-12-2015 21:32 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Sinned123 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:30:
gewoon een telltale tussendoor :P
gisteren GoT "behaald", ondanks de negatieve geluiden vond ik hem zelf leuker dan borderlands.
Ik heb de serie nooit gezien, dus misschien maakt dat uit.

Volgend spel word Walking Dead, is de uitbreiding van season1 nog een must voor season2?
Er zijn wel een aantal links tussen 400 days en season 2, tussen een aantal personages ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

!@#@##$%#$%*& don't get into conflict !@@#%!53

:'(

Ik neem het terug, die in sequence 12 is gelukt :+ En dat was bij nader inzien de enige die ik nog moest, de andere die ik me niet lukte eerst zit blijkbaar in Dead Kings. Nice.

Alle challenges gelukt, nu nog de overige sync points en veel van de training missions.

[ Voor 90% gewijzigd door Niku op 19-12-2015 13:14 ]

Verwijderd

Niku schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:43:
!@#@##$%#$%*& don't get into conflict !@@#%!53

:'(

Ik neem het terug, die in sequence 12 is gelukt :+ En dat was bij nader inzien de enige die ik nog moest, de andere die ik me niet lukte eerst zit blijkbaar in Dead Kings. Nice.

Alle challenges gelukt, nu nog de overige sync points en veel van de training missions.
Nou, daar ga ik nu aan beginnen.

Ben in chapter 10 en heb pas 1 challenge gemist, dus hoop dat dat zo doorgaat.

Maar jij haalt je platinum wel vandaag;) ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2015 13:47 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 119 Laatste