• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:17:
[...]

Nou, daar ga ik nu aan beginnen.

Ben in chapter 10 en heb pas 1 challenge gemist, dus hoop dat dat zo doorgaat.

Maar jij haalt je platinum wel vandaag;) ?
Vandaag of morgen ja, alleen de training missions nog, wil niet weten hoeveel uur er inmiddels in de game zit :+

Verwijderd

Niku schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:41:
[...]

Vandaag of morgen ja, alleen de training missions nog, wil niet weten hoeveel uur er inmiddels in de game zit :+
Het leek vooraf een lekkere korte platinum te worden...
Helaas :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:46:
[...]

Het leek vooraf een lekkere korte platinum te worden...
Helaas :P
Hoever ben je?

Verwijderd

Chapter 11.

Maar moet alle trainingsmissies en Rift missies nog doen..
Voor de rest heb ik alles wel gedaan gelukkig, alle upgrade points heb ik binnen.
En alle collectibles ook.

Dus echt alleen nog maar missie, missie, missie :P.
Hopen dat die challenges een beetje soepel gaan vandaag, dan zit de platinum er ook wel in voor mij morgen :)

• Niku

Niku

Alagaesii

En platinum :D

Verwijderd

Congratz:)

Hoop je snel te volgen :)

• Niku

Niku

Alagaesii

98% in totaal, laat die laatste Dead Kings trophy maar zitten :+

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Niku schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:19:
98% in totaal, laat die laatste Dead Kings trophy maar zitten :+
Welke? Zo lastig zijn de trophies van Dead Kings niet.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:23:
[...]

Welke? Zo lastig zijn de trophies van Dead Kings niet.
100% sync. Wellicht komt die er ook nog wel, maar nu even niet.

Verwijderd

Wel mooi.
Al die challenges lukken uiteindelijk makkelijk.

Behalve 1.. Heb hem ondertussen al 15 keer gedaan :(
Seq. 3 memory 2.
Kill 2 terwijl je hidden ben :(

[ Voor 180% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2015 18:37 ]

Verwijderd

Denk dat ik morgen de platinum wel binnen haal, ben er nu eventjes klaar mee haha.
Even een avondje Assassins creed pauze..
Wopwop, platinum nummer 33: Destiny :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:10:
Nice!.
Eindelijk haha, congratz :)

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:50
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:10:
Gefeliciteerd =)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Niku

Niku

Alagaesii

Lekker!

Mijn teller inmiddels op 20 :)
Nu maar eens die laatste Project Cars trophies uit de weg zien te ruimen ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ah, die 100% sync trophy in Dead Kings vraagt om drie 'don't get into conflict' challenges. Laat maar lekker zitten dus :+

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Iemand hier die last of us alle multiplayer trophies wil boosten?
(PS4 faction fireflies)

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

hanssuh schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:16:
Iemand hier die last of us alle multiplayer trophies wil boosten?
(PS4 faction fireflies)
Die kan je niet echt boosten toch..

Hoe ik het heb gedaan is.
1 Match spelen zodat je wat survivors heb en voedsel.
Dan een paar matches meteen leaven, dan kan zolang er in ieder geval 1 levend is.
Dan weer 1 serieus spelen en repeat :P

In plaats van 200 matches zeg maar, hoefde je er nu maar 50...

Valt niet echt te boosten met een ander persoon omdat je toch die X aantal dagen moet overleven..

• hanssuh
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:21:

Die kan je niet echt boosten toch..
Sorry, doelde meer op dlc trophies. De 5 downs/executions per map/mode

Verwijderd

hanssuh schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:29:
[...]

Sorry, doelde meer op dlc trophies. De 5 downs/executions per map/mode
Oooo die.
Die hoef je niet echt te boosten hoor, je speelt voldoende potjes op die mappen.
En daar haal je ze zo bij:).
Meestal haal je ze zelfs binnen 1 potje op die mappen...

Maar het is mij eindelijk gelukt.
Heb mijn eerste ps4 controller kapot gegooid :( :P ..

Na 3.5 uur hetzelfde klimstukje te doen in assassins creed, werd het me eventjes iets teveel..

Een stukje dat je de speciale armor moet bemachtigen, waar je langs een muur moet klimmen waarbij er telkens van die uitlaatgassen uit de gaten komen waar jij langs moet...
Het wilt me niet lukken, denk dat dit spel een net niet platinum gaan worden voor mij..

Nee, save game verwijderd.. game verwijderd..
Ben er helemaal klaar mee.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 19:50 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-12 15:17

Typhone

Who Dares Wins

Nog 1 missie op realistic in Black Ops 3 en dan kan ik single player alles gaan fixen. Dat wordt nog een helse kluif maar wel een leuke challenge naast het 'grinden' van Just Cause 3 ;). Die speel ik vooral in hotels op m'n portable PS4 :)

• hanssuh
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:31:
Zal wel aan mij liggen dan :( word altijd laatste ;w

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Oooo die.
Die hoef je niet echt te boosten hoor, je speelt voldoende potjes op die mappen.

Heb mijn eerste ps4 controller kapot gegooid :( :P ..

Na 3.5 uur hetzelfde klimstukje te doen in assassins creed, werd het me eventjes iets teveel..

Een stukje dat je de speciale armor moet bemachtigen, waar je langs een muur moet klimmen waarbij er telkens van die uitlaatgassen uit de gaten komen waar jij langs moet...
Het wilt me niet lukken, denk dat dit spel een net niet platinum gaan worden voor mij..

Nee, save game verwijderd.. game verwijderd..
Ben er helemaal klaar mee.
Ah zuur!
[...]
Brings back memories :P
Dat was inderdaad een lastig k#tstukje. Nu werkt de besturing van AC je toch al vaak tegen, en dan zo'n puzzel er in stoppen... :X

• hanssuh
Heb mijn eerste ps4 controller kapot gegooid :( :P
Dat is helemaal klote..;(

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 21 december 2015 @ 00:53:
[...]

Brings back memories :P
Dat was inderdaad een lastig k#tstukje. Nu werkt de besturing van AC je toch al vaak tegen, en dan zo'n puzzel er in stoppen... :X
Daar werd ik dus zo gefrustreerd van.
Dan had ik de timing eindelijk goed voor elkaar, maar dan bleef Arno weer als een debiel aan de muur hangen terwijl je 50 keer op de knop drukte waar die heen moest gaan..

Ik kan daar zo slecht tegen.

Prima als ik het zelf verkloot, dan word ik boos op mezelf en dan zeg ik ook gewoon lul tegen mijzelf :P
Maar als dan die besturing zo tegen werkt, en je het zo moeilijk maakt..
Nee, na bijna 4 uur klooien en dan heb je hem bijna eindelijk en dan door weer een control-dwaling dat je naar achteren moet springen maar dat die doodleuk ergens anders heen springt :P.

Dat was toen mijn controller vliegles kreeg :+, eerste controller die die les heeft gekregen sinds gran turismo 5 waarin je alle gouden medailles moest halen voor de rijbewijzen en ik er 1 miste op 0.001 na uren proberen :P ..

@ hanssuh.
Ik wil je wel helpen met the last of us.
Maar dat word dan donderdag op zijn vroegst.
Ben nu eerst bezig met game of thrones.
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 00:59:
[...]
Dat was toen mijn controller vliegles kreeg :+, eerste controller die die les heeft gekregen sinds gran turismo 5 waarin je alle gouden medailles moest halen voor de rijbewijzen en ik er 1 miste op 0.001 na uren proberen :P ..
En daarom heb ik een stuur. Die zit vast > is lastig te gooien :P
GT5 vond ik erg goed te doen trouwens, laat er maar snel een nieuwe komen!

Nu rustig verder met Diablo III.
Ik weet niet hoeveel tijd dat gaat kosten, maar gezien de tijd die er nu al in zit en waar ik ben in de story gaat dat nog wel een aantal maandjes duren ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 21 december 2015 @ 01:09:
[...]

En daarom heb ik een stuur. Die zit vast > is lastig te gooien :P
GT5 vond ik erg goed te doen trouwens, laat er maar snel een nieuwe komen!

Nu rustig verder met Diablo III.
Ik weet niet hoeveel tijd dat gaat kosten, maar gezien de tijd die er nu al in zit en waar ik ben in de story gaat dat nog wel een aantal maandjes duren ;)
De duur van de story valt in principe nog wel mee, denk dat het te vergelijken is met Destiny.
Waarom het zo lang duurt is dat je met elke klasse max level moet halen en een insane amount of bounties...

Wel een tof spel, heb er veel plezier aan gehad:)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:27
Het ergerlijke aan die speciale outfit in Unity is dat het uiteindelijk helemaal niet zo speciaal is, het heeft geen bijzonder eigenschap of dergelijk. Louter een cosmetisch dingetje.

In AC4:Black Flag had de speciale outfit nog een kogelwerende eigenschap, wat het behalen van die outfit vroeg in het spel een beetje een gamebreaker maakte voor battles met veel schutters om je heen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op maandag 21 december 2015 @ 01:18:
Het ergerlijke aan die speciale outfit in Unity is dat het uiteindelijk helemaal niet zo speciaal is, het heeft geen bijzonder eigenschap of dergelijk. Louter een cosmetisch dingetje.

In AC4:Black Flag had de speciale outfit nog een kogelwerende eigenschap, wat het behalen van die outfit vroeg in het spel een beetje een gamebreaker maakte voor battles met veel schutters om je heen.
Nou is de balans sowieso ver te zoeken in Unity.

In het begin ga je echt heel snel en vaak dood door pistolen en geweren die je 1 shotten.
Maar na 5 chapters ben je zelf alweer zo overpowered dat je gewoon niet dood kan gaan.
Smoke bombs+Pistolen en een redelijk zwaard en je zaagt overal doorheen...

Het verhaal zelf is ook wel redelijk, en de omgeving vind ik zelf persoonlijk fantastisch.
Maar de besturing is gewoon zo slecht, en de camera op momenten ook..

Unity maakt het voor mij lastig om te kiezen wat ik het slechtste spel op de ps4 vind, dat was voorheen zonder twijfel Thief... Maar Unity maakt het hem lastig.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 02:27:
[...]

Nou is de balans sowieso ver te zoeken in Unity.

In het begin ga je echt heel snel en vaak dood door pistolen en geweren die je 1 shotten.
Maar na 5 chapters ben je zelf alweer zo overpowered dat je gewoon niet dood kan gaan.
Smoke bombs+Pistolen en een redelijk zwaard en je zaagt overal doorheen...

Het verhaal zelf is ook wel redelijk, en de omgeving vind ik zelf persoonlijk fantastisch.
Maar de besturing is gewoon zo slecht, en de camera op momenten ook..

Unity maakt het voor mij lastig om te kiezen wat ik het slechtste spel op de ps4 vind, dat was voorheen zonder twijfel Thief... Maar Unity maakt het hem lastig.
De besturing, de pop-up maken unity voor mij ook een kandidaat tot ps4 flop. Samen met bloodborne ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik vind Unity top, echt van genoten. Zitten nu ook nauwelijks bugs meer in, dus daar heb ik ook geen last van gehad.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 12:30

spaceboy

Op grote hoogte

Ik wil toch echt eigenlijk wel de Borderlands 2 platinum. Moet ik nog HEEL veel voor doen, maar het spel is leuk en blijf je lekker mee bezig.

Iemand hier die Borderlands 2 ook speelt? Een trophy is dat je iemand moet reviven uit je friends list of zoiets.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:09:
Ik wil toch echt eigenlijk wel de Borderlands 2 platinum. Moet ik nog HEEL veel voor doen, maar het spel is leuk en blijf je lekker mee bezig.

Iemand hier die Borderlands 2 ook speelt? Een trophy is dat je iemand moet reviven uit je friends list of zoiets.
Ik heb hem ook op mijn ps4 staan en wil er een keer aan beginnen.
Alleen dat word pas na kerst denk ik :) .

Dan kan ik die trophy ook wel gebruiken, voeg me maar toe :)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zojuist begonnen aan Grim Fandango, wat ongelofelijk dom spel zeg :+

Verwijderd

Juhrat schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:59:
Zojuist begonnen aan Grim Fandango, wat ongelofelijk dom spel zeg :+
Easy platinum ;).

Ik wou je eigenlijk weer inhalen kwa level, maar met zulke games gaat dat lastig worden :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 14:16 ]

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:15:
[...]

Easy platinum ;).

Ik wou je eigenlijk weer inhalen kwa level, maar met zulke games gaat dat lastig worden :+
Hehe dat is ook de enige reden dat ik deze game nu ook afmaak, frustrerende besturing en een dom verhaal 8)7

• Niku

Niku

Alagaesii

Speel nu Diablo 3 en Tearaway door elkaar heen. Ben benieuwd hoe moeilijk die plats blijken te zijn.

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:23:
Speel nu Diablo 3 en Tearaway door elkaar heen. Ben benieuwd hoe moeilijk die plats blijken te zijn.
Niet moeilijk:).
Lang, zeer lang :P

Verwijderd

En The Witcher 3 op 100%! Heel goede DLC hoor, mooie uitbreiding op de toch al uitgebreide game. Trophies waren goed te doen, meesten zonder enige moeite gehaald. Had helaas wel last van de glitch bij de Wild Rose trophy. Volgend doel is de Jack the Ripper DLC van Assassin's Creed Syndicate.

Wie heeft hier trouwens Mad Max gedaan? Is het wat, ook qua trophies?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 20:13 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Juhrat schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:18:
[...]

Hehe dat is ook de enige reden dat ik deze game nu ook afmaak, frustrerende besturing en een dom verhaal 8)7
GF moet je (kunnen) waarderen, als je dat niet kunt, kun je beter stoppen met spelen. Het spel staat niet voor niets zeer hoog aangeschreven bij point-and-click liefhebbers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:12:
En The Witcher 3 op 100%!

Wie heeft hier trouwens Mad Max gedaan? Is het wat, ook qua trophies?
Van harte. Ben ook met W3 bezig nu. Top spel!

Mad Max is super simpel qua trophies. Wel een grindfest. Ik heb genoten maar het is niet ieders kopje thee. De wasteland voelt voor sommige leeg aan en anderen vinden de combat niks. Ik vond de wasteland lekker ontspannen en de Arnhem combat briljant. Lees vooraf de trophy beschrijving voor de challenges door. Dat helpt om veel tijd te besparen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 21:50 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:40:
[...]

Ik heb hem ook op mijn ps4 staan en wil er een keer aan beginnen.
Alleen dat word pas na kerst denk ik :) .

Dan kan ik die trophy ook wel gebruiken, voeg me maar toe :)
Hey! Mooi dat we gisteren in elk geval die ene "heal me" trophy gehaald hebben. Maar ik begin even te twijfelen of ik wel voor die platinum ga. Zie net dat je minstens tot level 21 met een gunzerker class moet gaan. Die phaselock-trophy is nog wel te doen (level 5 met zo'n siren class). Maar ik ben gewoon met mijn main class een commando (nu level 36) en weet eigenlijk niet of ik nog een keer met een gunzerker zover wil gaan... :(

Ga jij wel voor plat.?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ik heb het ook al gevraagd in het PSVita topic, maar zijn er hier nog Tweakers die zich momenteel bezig houden met Uncharted: Golden Abyss? Ik zou graag wat items willen ruilen op de Black Market en helaas hebben de meeste PSN vrienden die game inmiddels al lang en breed uitgespeeld.

ID staat in mijn sig, mocht je me toevoegen vermeld dan even dat het om Uncharted gaat (via Tweakers forum). Anonieme requests verwijder ik altijd.

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:39:
[...]

Hey! Mooi dat we gisteren in elk geval die ene "heal me" trophy gehaald hebben. Maar ik begin even te twijfelen of ik wel voor die platinum ga. Zie net dat je minstens tot level 21 met een gunzerker class moet gaan. Die phaselock-trophy is nog wel te doen (level 5 met zo'n siren class). Maar ik ben gewoon met mijn main class een commando (nu level 36) en weet eigenlijk niet of ik nog een keer met een gunzerker zover wil gaan... :(

Ga jij wel voor plat.?
Ik ga zeker wel proberen om voor de plat te gaan.
En in principe kan het levelen heel snel gaan, als je gewoon coop of split screen met een level 50+ karakter speelt dan is je level 0 karakter binnen no time tig levels omhoog.

Waar ik me meer zorgen om maak zijn die rare spawns trophy's, maar ben nu nog maar level 12 ofzo dus eventjes nog een paar dagen powerlevelen :P..

Heb in ieder geval nog een stuk of 35 golden keys >:)

Verwijderd

The Swapper op 100% gehaald, trophies zijn een beetje simpel qua opzet maar een zeer vermakelijke game. Sommige puzzels waren wel even hersenkrakers, maar extra voldoening wanneer het lukte.

Eerste game die ik op de Vita gedaan heb in een jaar denk ik. Daarnaast heb ik Bastion nog voor de Vita en volgende week komt Volume uit. Dus kan weer even vooruit op dat ding. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 14:04 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
Ik heb weer een aantal mensen toegevoegd, teller staat nu op 47 leden!!

om te joinen:
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485

nothing stops this train

• Niku

Niku

Alagaesii

Diablo staat inmiddels op 40%, gisteren Diablo in Hardcore mode verslagen. Gave game, lijkt me geen moeilijke platinum.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:55:
Ik heb het ook al gevraagd in het PSVita topic, maar zijn er hier nog Tweakers die zich momenteel bezig houden met Uncharted: Golden Abyss? Ik zou graag wat items willen ruilen op de Black Market en helaas hebben de meeste PSN vrienden die game inmiddels al lang en breed uitgespeeld.

ID staat in mijn sig, mocht je me toevoegen vermeld dan even dat het om Uncharted gaat (via Tweakers forum). Anonieme requests verwijder ik altijd.
Ik heb alle items kunnen vinden zonder deze te 'ruilen' via de Near app.

Via playstationtrophies.org kan je spelers vinden die ook op zoek zijn naar items voor dit spel.

http://www.playstationtro...m/uncharted-golden-abyss/

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
Niku schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:21:
Diablo staat inmiddels op 40%, gisteren Diablo in Hardcore mode verslagen. Gave game, lijkt me geen moeilijke platinum.
niet moeilijk idd, maar wel tijdrovend om alles te lvlen :)
ik heb weinig games op platinum maar diablo RoS is het mij wel gelukt :)

nothing stops this train

Jij gaat er hard doorheen of niet Niku?
Ik speel Diablo enkel een beetje tussendoor en zit nog in Act V van de normale story.
35% hier.
Maar hardcore mode valt wel mee dus?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, ik sluit 2015 in stijl af: platinum Borderlands 2 is binnen. Zwaarbevochten en zaten paar nare grinds in (Jeeeenkiiiiiins!!), maar verder erg leuk spel. Ook met dank aan Just_jan waar ik leuk mee ge-co'opt heb!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 31 december 2015 @ 20:55:
Zo, ik sluit 2015 in stijl af: platinum Borderlands 2 is binnen. Zwaarbevochten en zaten paar nare grinds in (Jeeeenkiiiiiins!!), maar verder erg leuk spel. Ook met dank aan Just_jan waar ik leuk mee ge-co'opt heb!
Yeahhh,
Hoop dat ik je morgen volg :).

Nu maar eventjes een niet nadenk spel spelen..
Plants vs. zombies.
Mochten er hier nog mensen zijn die daar nog de Garden Ops op Crazyyy moeten doen, dan kan ik de hulp goed gebruiken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2016 00:39 ]

• Lasmibalsingh
Deze week heb ik platinum voor Batman Arkham Knight en Driveclub binnen. 2 games waar ik in de zomer mee was begonnen maar na verloop van tijd uit het oog was verloren. De Brutality 101 trophy kon ik niet halen, had maar even hulp ingeschakeld via shareplay.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Lame...
Op PS3trophies zie ik ook al mensen om shareplay vragen vanwege die trophy.
Ben je dan nog wel trots op je platinum als je zelf niet goed genoeg bent (of er niet écht de moeite in wilt steken) om 'm te halen?

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 01-01-2016 12:21 ]

• Lasmibalsingh
Ja, de rest van de trofeeën heb ik zelf gehaald en ik had best uitzonderlijk lang geprobeerd brutality 101 te halen. Ik ging de moves ook tellen en ik kwam telkens maar tot 12, gelukkig heb ik een paar vrienden die goed zijn in dit soort spellen. En omdat ik een half jaar dat spel niet meer had aangeraakt was ik de meeste moves vergeten, mijn vriend had een paar weken geleden het spel uitgespeeld en was dus nog in de flow qua moves en controls.

Toch: lame ;)
De rest van de trophies zijn behoorlijk simpel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 16:24:
Ja inderdaad. Als je op DEZE manier trophies haalt... :/ :/ :/ :/ :/ :/

Maar goed, als je jezelf er maar goed bij voelt joh. :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 16:24:
I have to Agree..

Anders had ik allang jou heel aardig gevraagd of jij 1 of 2 races van Driveclub voor mij wil doen :P .

Maar daar is geen eer aan voor mij, dus dan heb ik liever het spel op een laag % rate, dan dat iemand anders het doet :)

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:44

TDB

mijn 2e platinum binnen: the order 1886. Kost een paar uurtjes, maar dan heb je ook wat. Nu even niet op trophy jacht, maar gewoon even genieten van Star Wars Battlefront :-)

PSN: TDBtje

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Het nieuwe jaar goed begonnen met mijn 10e platinum. Dishonored definitive edition. Leuke platinum!

Over de mad max platinum. Ik ben er mee bezig (geen idee of ik het door ga zetten), maar ik las dat er een paar dingen glitched zijn. Zo lopen veel mensen er tegen aan dat ze tot 190/191 scavenging locations komen, of dat ze 1 scrotus insignia missen, 1 historic fragment of 1 scarecrow. Terwijl ze echt alles hebben. Je kan hier blijkbaar niks tegen doen, dus als je pech hebt kan je de platinum nooit halen..

Zonnepanelen

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met Mad Max. Het schijnt dat de laatste patch van die game, 1.04, de glitch voor veel mensen heeft opgelost. Ik zie wel, komt uiteindelijk vast wel een patch om het helemaal op te lossen.

Verwijderd

Lekker bezig met Borderlands the Pre Sequel..

Ik wou Borderlands 2 ook op platinum halen, MAAR de trophy dat je alle challenges die glitched bij mij.
En ik ga het niet helemaal opnieuw doen, dus die blijft lekker rond de 80% hangen...

De Pre Sequel bevalt me tot nu een stuk beter..
De omgeving vind ik een stuk interessanter, en tot nu toe is ook het basisverhaal wat leuker..

Wat Borderlands 2 voor mij dan wel onvergetelijk maakt is MR. Torgue.
Mijn favoriete quote van hem

"A LOT OF PEOPLE BEEN ASKING ME WHY MY VOICE BEEPS ALL THE FCKIN TIME. THE TORGUE SHAREHOLDERS WIRED MY VOICEBOX WITH A DIGITAL CENSOR SO I CAN'T SAY STUFF LIKE SHT, CCK, OR PSSY FCKIN' DCKBALLS! THATS HALF MY FCKIN' VOCABULARY, IT'S GODDAMN BULLSHT!"

Wat een fantastische vent is dat zeg, en een heerlijke DLC... 1 van de betere DLC van 2015.
Poppetje 1 is level 70 bij Diablo III, nog 5 te gaan :P
Na het uitspelen van de story (op expert, eitje) was ik lvl69, dus lvl70 was niet veel meer voor nodig.
Maar ik weet even niet wat ik nu moet doen; eerst een nieuwe char maken en hardcore tackelen?
Of eerst wat bounties (heb ik er nu 20 van gedaan) en/of rifts?

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
dvdkiwi schreef op zondag 03 januari 2016 @ 10:09:
Na het uitspelen van de story (op expert, eitje) was ik lvl69, dus lvl70 was niet veel meer voor nodig.
Maar ik weet even niet wat ik nu moet doen; eerst een nieuwe char maken en hardcore tackelen?
Je hebt nu Adventure Mode unlocked. Ik zou een nieuw poppetje aanmaken en deze levelen in Adventure Mode via bounty's.
Op Hardcore begin je weer vanaf 0 en moet je de story weer helemaal opnieuw doen en alles unlocken.

Ikzelf heb net mijn 5 poppetje naar 70 gebracht en zit op 250 bounty's.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op zondag 03 januari 2016 @ 10:09:
Zelfde situatie hier, alleen heb ik 'm op hardcore, geen bijzondere prestatie verder.
Nee moeilijk is het allemaal niet.
Mag ook wel eens; gewoon een simpele, no-nonsense, lekker wegspelende game :)
WillieWuks schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:00:
[...]
Ik zou een nieuw poppetje aanmaken en deze levelen in Adventure Mode via bounty's.
Op Hardcore begin je weer vanaf 0 en moet je de story weer helemaal opnieuw doen en alles unlocken.
Dat ik voor de hardcore trophy de game nog een keer moest spelen wist ik. Dan gaan we dat eerst doen :)
Het levellen in adventure mode is een goede, ik was al van plan om 6 keer de story door te lopen :z

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:26:
Nee moeilijk is het allemaal niet.
Mag ook wel eens; gewoon een simpele, no-nonsense, lekker wegspelende game :)

[...]

Dat ik voor de hardcore trophy de game nog een keer moest spelen wist ik. Dan gaan we dat eerst doen :)
Het levellen in adventure mode is een goede, ik was al van plan om 6 keer de story door te lopen :z
Hardcore is gelukkig totaal niet lastig, zolang je niet rambo in een groep vijanden loopt doe je het met 2 vingers in je neus.
En uiteraard terugtrekken wanneer de situatie daar om vraagt

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:32:
[...]

Hardcore is gelukkig totaal niet lastig, zolang je niet rambo in een groep vijanden loopt doe je het met 2 vingers in je neus.
En uiteraard terugtrekken wanneer de situatie daar om vraagt
Gewoon een Witch Doctor rollen, heb ik ook gedaan! Je pets doen al het werk en jij kan van een afstandje toekijken >:)

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Ik heb de Witch Doctor al gebruikt voor mijn eerste playthough ;)
Gigantuar en 4 zombie dogs erbij en je hoeft nauwelijks iets te doen :P
Het wordt een Barbarian denk ik.

Verwijderd

Ik speelde mijn eerste playtrough met een Demon hunter en mijn Hardcore daarna met een Wizard.

Daarna volgens mij nog met een monk naar level 70 gegaan en toen was ik het zat haha.
We kunnen ook een keer co-op iets in adventure mode of in de story doen, wellicht dat het dan wat leuker wordt om je resterende poppetjes naar lvl70 te halen.
Misschien met meer mensen, gewoon een beetje co-op levellen ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:16:
We kunnen ook een keer co-op iets in adventure mode of in de story doen, wellicht dat het dan wat leuker wordt om je resterende poppetjes naar lvl70 te halen.
Misschien met meer mensen, gewoon een beetje co-op levellen ;)
Waardeer het aanbod, maar ik laat Diablo lekker op 82% staan.
Dit is 1 van de weinige games die ik niet digitaal had gekocht en ook niet meer in bezig heb.

En ben nou eindelijk goed onderweg om mijn Backlog helemaal weg te werken, dus laat ik daar maar geen titels aan toevoegen die ik al een aantal keer heb uitgespeeld.

Toch thanx,

En het is een goed idee voor diegene die daar wel interesse in hebben :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 02:11:
Lekker bezig met Borderlands the Pre Sequel..

Ik wou Borderlands 2 ook op platinum halen, MAAR de trophy dat je alle challenges die glitched bij mij.
En ik ga het niet helemaal opnieuw doen, dus die blijft lekker rond de 80% hangen...
He dat is balen man. Welke glitched er precies dan?

Pre-sequel ga ik denk ik vrijdag aan beginnen, maar die ga ik coop (op 1 scherm zelfs) proberen. Kijken of dat wat is. Verder ben ik nu ff bezig met Uncharted, vandaag deel 2 uitgespeeld (maar of ik platinum ga doen... mwoah...) :P

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:15
Iemand die even met mij online een rondje Rocket League wil doen? Even de trophy whore uithangen :P

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:52:
[...]

He dat is balen man. Welke glitched er precies dan?

Pre-sequel ga ik denk ik vrijdag aan beginnen, maar die ga ik coop (op 1 scherm zelfs) proberen. Kijken of dat wat is. Verder ben ik nu ff bezig met Uncharted, vandaag deel 2 uitgespeeld (maar of ik platinum ga doen... mwoah...) :P
Haha.

Ik moet wel zeggen het is wel veel leuker als er een beetje uitdaging in zit;)..

Op level 50 de hele Story doorlopen terwijl alle enemys minimaal 25 levels lager zijn, is een beetje saai.
Maar mocht je hulp nodig hebben met de bosses of iets dergelijks, dan moet je maar een gil geven.
Vooral die DLC bosses schijnen weer leuk te zijn :)

Vergeet niet die golden keys in te leveren, ik heb er nu een stuk of 90 door shift codes :+.

Ik weet niet welke er glitched, ik heb ze allemaal gedaan, maar de trophy popped niet :(

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 16:07:
[...]

Haha.

Ik moet wel zeggen het is wel veel leuker als er een beetje uitdaging in zit;)..

Op level 50 de hele Story doorlopen terwijl alle enemys minimaal 25 levels lager zijn, is een beetje saai.
Maar mocht je hulp nodig hebben met de bosses of iets dergelijks, dan moet je maar een gil geven.
Vooral die DLC bosses schijnen weer leuk te zijn :)

Vergeet niet die golden keys in te leveren, ik heb er nu een stuk of 90 door shift codes :+.

Ik weet niet welke er glitched, ik heb ze allemaal gedaan, maar de trophy popped niet :(
Thanks, we gaan kijken hoever we komen. We gamen niet ZO vaak real life coop zeg maar, dus voordat we bij een DLC laat staan een DLC boss komen is het vast wel eind 2016 ofzo. 8) Maar ik zal nog een update geven later deze maand. Ik heb inderdaad ook al een stuk of 40 van die keys. Moet genoeg zijn voorlopig. :)

Zonde van die glitchende trophy. Je bent die hele lijst (http://borderlands.wikia.com/wiki/Challenge_Accepted) vast wel langsgelopen neem ik aan... Zaten op die rare spawns ook nog wel wat dingetjes bij dat ik echt nog wel effe wat kills moest maken.

Maar goed, dan maar de platinum van de pre-sequel he? :P

Edit: vandaag even aan wat Uncharted backlog gewerkt: 38 trophies erbij. Komende tijd weer minder game-tijd dus moet wel zorgen dat ik in die top-15 blijf hier. :P

[ Voor 9% gewijzigd door spaceboy op 03-01-2016 21:22 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Just Cause 3 vorige week platinum gehaald. Dead Nation Apocalypse edition komt eraan, Rocket League komt eraan en deze week in het hotel ook weer verder met Uncharted 2 (platinum run).

Rocket League vind ik trouwens echt supersaai, ik snap niet dat mensen dit leuk kunnen vinden tenzij je met 6-8 bekenden online zit. Skechy gameplay, concept wel leuk bedacht maar mij kan het niet boeien. Echter wel zo simpel dat ik hem even moet platinummen ;)

Verwijderd

Dead Nation is echt geweldig, moeilijke maar mooie platinum om te halen. Van dezelfde makers komt over twee maanden, dacht ik, ook Aliennation uit. Hetzelfde concept maar dan met aliens. ;) Die gaat er sowieso komen voor mij.

Mad Max afgelopen weekend gedaan, bevalt mij heel goed. Fijne gameplay, iets andere maar toch vrij standaard opzet van een open wereld. Vind ik niet erg. En mooie trophy lijst, die platinum gaat wel lukken. (tenzij de 190/191 glitch er bij mij ook komt).

• voxxel
Typhone schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:41:
Just Cause 3 vorige week platinum gehaald. Dead Nation Apocalypse edition komt eraan, Rocket League komt eraan en deze week in het hotel ook weer verder met Uncharted 2 (platinum run).

Rocket League vind ik trouwens echt supersaai, ik snap niet dat mensen dit leuk kunnen vinden tenzij je met 6-8 bekenden online zit. Skechy gameplay, concept wel leuk bedacht maar mij kan het niet boeien. Echter wel zo simpel dat ik hem even moet platinummen ;)
Lekker bezig hoor! Is de JC3 platinum leuk om te doen en is die moeilijk? Het leek me een beetje repetetief met zo'n extreem grote wereld.

Zonnepanelen

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:26:
[...]

Ik heb alle items kunnen vinden zonder deze te 'ruilen' via de Near app.

Via playstationtrophies.org kan je spelers vinden die ook op zoek zijn naar items voor dit spel.

http://www.playstationtro...m/uncharted-golden-abyss/
Ik ben nu bezig met mijn playthrough op Crushing (zit in hoofdstuk 28 of 29 inmiddels). De bossfight vond ik op Hard al best frustrerend omdat je niet of nauwelijks fouten kunt permitteren en dan alles overnieuw mag doen. Ik ben benieuwd of dat op Crushing anders zal zijn (ik denk van niet). Ik ga zien hoe ver ik kom. Helaas heb ik nog niet alles kunnen vinden. Meestal omdat ik diegene die recht voor mijn neus liggen over het hoofd zie. :P Het schijnt dat op een hogere moeilijkheidsgraad de collectibles makkelijker binnengeharkt kunnen worden (dat stond in een guide op psnprofiles.com). Het zelf vinden van alle collectibles geeft natuurlijk wel veel meer voldoening dan boosten (hoeveel de game natuurlijk wel de functionaliteit biedt).

Ik wissel het af met een rondje in Playstation All-Stars Battle Royale, waarbij ik nog circa 10 keer de Arcade Mode moet doorlopen (saai!!!!) en 1 online trofee (Triple Kill) moet tot de Platinum. Snel maar behalen voor mijn eerste Platinum van 2016! Dat er maar vele mogen volgen.

Via TrueTrophies.com (waar het Tweakers leaderboard te vinden) ontving ik trouwens een mailtje dat ik 505 Trophies had behaald in 2015. 8)
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 02:11:
Welke Trophy is er glitched en is er geen workaround om alsnog de trofee vrij te spelen?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

voxxel schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:16:
[...]

Lekker bezig hoor! Is de JC3 platinum leuk om te doen en is die moeilijk? Het leek me een beetje repetetief met zo'n extreem grote wereld.
Leuk om te doen zeer zeker. Repetitief is het voor een deel ook wel maar veel minder dan bijvoorbeeld Just Cause 2. Trophy Guide is niet eens nodig. Er zijn nu wat trucs gekomen zag ik om de moeilijkere wingsuitchallenges te halen (de make or break trophy voor de platinum) en in dat geval zakt de moeilijkheidsgraad in mijn ogen naar 3/10. Misschien 4/10. Moeilijk: nee, er gaan wel wat uurtjes inzitten.
Vind je dit soort games leuk dan zeker doen. Easy platinum en hersenloze actie kan nooit kwaad.

COD BLOPS III staat ook nog hoog op het lijstje maar dat is een gigantische grind en de veteran run no deaths valt ook nog vies tegen omdat het niet aansluit bij mijn manier van spelen helaas. Als die ooit platinum wordt ben ik trots op mezelf maar voorlopig zie ik het nog niet gebeuren ;). Dead Nation vind ik persoonlijk niet moeilijk. CooP is helaas (nog steeds) voorzien van veel bugs maar dat mag de pret niet drukken. Heb hem al platinum op de PS3 dus nu de PS4 ook even 'netten'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:28:

Welke Trophy is er glitched en is er geen workaround om alsnog de trofee vrij te spelen?
De trophy dat ik alle eerste levels van de challenges moet halen.

Ik heb ze allemaal gehaald, maar de trophy popped niet, enige oplossing is om die challenges te resetten en overnieuw te beginnen..

Daar heb ik niet zoveel zin in :P :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:16:
[...]

Ik heb ze allemaal gehaald, maar de trophy popped niet, enige oplossing is om die challenges te resetten en overnieuw te beginnen..

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat veel werk is (het klinkt wel zo + het feit dat ik deze game nog altijd in mijn PS3 backlog heb zitten. :'( ). De game opnieuw beginnen met een ander personage allicht? Ik weet niet of dat de game weer een nieuwe impuls geeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat veel werk is (het klinkt wel zo + het feit dat ik deze game nog altijd in mijn PS3 backlog heb zitten. :'( ). De game opnieuw beginnen met een ander personage allicht? Ik weet niet of dat de game weer een nieuwe impuls geeft.
Om alle challenges weer te halen, betekent dat je ook weer alle missies en zij-missies moet doen.
Dus dat betekent dat je wel weer ongeveer 50 uur daarmee bezig ben.

Het spel zelf is inderdaad wel leuk om nog een keer door te spelen, maar op dit moment heb ik daar geen trek in omdat ik nog zoveel andere games heb liggen :) :)

• voxxel
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:16:
[...]

Levelen en/of een nieuwe challenge halen werkt niet? Ik las in een trophy guide dat dit de glitch oplost.

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:58:
[...]

Levelen en/of een nieuwe challenge halen werkt niet? Ik las in een trophy guide dat dit de glitch oplost.
Een nieuwe challenge is er niet aangezien ik ze allemaal heb :P.
1 levelen is wel een optie inderdaad, dat ga ik morgen wel even proberen.

Heb de Pre-Sequel vandaag uitgespeeld, moet alleen nog wat side-missions doen en daarna weer opnieuw beginnen voor level 50 :P..

Het is allemaal aanzienlijk korter dan Borderlands 2, maar het spel zelf bevalt me wel een stuk beter dan BL2.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 02:50:
[...]

Heb de Pre-Sequel vandaag uitgespeeld, moet alleen nog wat side-missions doen en daarna weer opnieuw beginnen voor level 50 :P..

Het is allemaal aanzienlijk korter dan Borderlands 2, maar het spel zelf bevalt me wel een stuk beter dan BL2.
Wow, nu al? Gaat lekker rap! Bevalt Athena? ☺

• voxxel
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 02:50:
[...]

Kijk even in deze guide bij de trophy challenge accepted, daar leggen ze dat uit.

Zonnepanelen

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 06:52:
[...]

Wow, nu al? Gaat lekker rap! Bevalt Athena? ☺
Athena is een beest.

Bijna onmogelijk om met haar down te gaan.
Ze heeft een schild die je moet oproepen als special.

En al je die juist upgrade dan regent het shild gezondheid en je schild, maar absorbeert ook enemy en friendly fire en zet dat ook weer om in gezondheid/schild en kogels.

En met je juiste skills is dat ding zo'n 20 seconden actief en hoef je maar 5 a 10 seconden te wachten voordat je hem weer kan oproepen.

Bossfights zijn een lachertje met haar :+.
Gisteren bij de eindbaas een aantal keren gehad dat ik bijna down ging, nou hup... eventjes schild opgooien ze op me laten schieten en ik was weer 100% :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 14:25 ]

Hardcore mode level 70 gehaald in Diablo III (= alle hardcore trophies), dus we gaan weer terug naar softcore.
Dat altijd op je hoede moeten zijn werkt te veel op mijn zenuwen, ondanks dat ik slechts 2 keer een health potion heb moeten gebruiken. Wel na iedere baas netjes de savegame op usb gezet maar dat bleek helemaal niet nodig; de Barbarian is baas!

Ik moet zeggen dat de game mij steeds meer begint te boeien. Qua rpg element is het bijna een 1 op 1 kopie van Destiny.
Ik heb nu ook (deels) door hoe de Kanai's Cube werkt; had een wapen met +50% damage tegen elites, die power had ik eruit getrokken en nu standaard bij. Jammer dat dat niet gedeeld wordt met je softcore mode...
Nu gaan we maar bounties, bounties en nog eens bounties doen. Kanai's Cube vullen en groene armor sets verzamelen.
Heb nog 4 chars om naar lvl70 te brengen en nog 440 bounties om te doen dus we hebben de tijd :P

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik vond Diablo ook fantastisch (heb de platinum wel) maar mijn spelplezier was totaal verziekt toen ik merkte dat er gemodificeerde items in het spel zaten. Zo'n Russisch level 1 zwaard met 3 slots waarbij je elke tegenstander probleemloos te grazen nam bijvoorbeeld.

Echt erg jammer, want qua gameplay vond ik hem ook geweldig.

Daarom speel ik ook geen public games ;)

• voxxel
Ik vond Diablo 3 ook echt geweldig. De platinum kwam bijna vanzelf zonder dat ik daar moeite voor moest doen, omdat ik de game toch al heel veel speelde. Maar eigenlijk doet de platinum geen recht aan de game, omdat de game pas echt tot z'n recht komt na lvl 70 als je naar de hogere torments gaat werken. Daar kom je nauwelijks aan toe als je de game puur voor de platinum speelt. Desalniettemin, ook zonder dat is het heel tof om te doen :)

Zonnepanelen

Verwijderd

Ik heb gisteren Uncharted: Golden Abyss uitgespeeld op Crushing. Het laatste gevecht in de game heb ik op gegeven moment aan de kant gelegd om een aflevering van Daredevil via Netflix te kijken. Gaandeweg ook nog enkele sets van de collectables kunnen completeren.

Nu ga ik eerst verder met de Playstation All-Stars en daarna de gemiste Trophies nog oppakken.

• Niku

Niku

Alagaesii

Denk dat ik bij Diablo 3 alleen de 500 bounties en de 6 keer tot level 70 trophies niet ga halen. Hoewel, misschien blijf ik wel door spelen :+

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:37:
Nu ga ik eerst verder met de Playstation Driveclub All-Stars en daarna de gemiste Trophies nog oppakken.
Bedoel je het niet ^zo^? O-)

[ Voor 33% gewijzigd door ralph075 op 07-01-2016 16:01 ]

• voxxel
Ik ben bezig om de kaart van mad max leeg te krijgen inclusief alle challenges. Dit is wel de eerste keer dat ik voor mijn gevoel zo aan het grinden ben voor wat endorfine die vrij komt met de bijbehorende trophy *pling* :p Wat een werk zeg, maar ik vermaak me stiekem wel goed.

Zonnepanelen

Niku schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:51:
Denk dat ik bij Diablo 3 alleen de 500 bounties en de 6 keer tot level 70 trophies niet ga halen.
Die 6 keer tot level 70 heb je zo.
Ik ben nu aan mijn 3e poppetje bezig, speel op expert of master en de xp (van bounties) komt binnen als een gek.
Op een paar uurtjes van lvl35 naar 62 gegaan.
Ik doe ook enkel bounties om mijn chars te levellen, heb er nu zo'n 130 klaar.

Pagina: 1 ... 53 ... 119 Laatste