• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:23

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:23:
[...]

Die 6 keer tot level 70 heb je zo.
Ik ben nu aan mijn 3e poppetje bezig, speel op expert of master en de xp (van bounties) komt binnen als een gek.
Op een paar uurtjes van lvl35 naar 62 gegaan.
Ik doe ook enkel bounties om mijn chars te levellen, heb er nu zo'n 130 klaar.
Kun je eigenlijk ergens zien hoeveel bounties je al gedaan hebt? Gok dat ik rond de 50 zit pas.
Ja, als je bij challenges > adventure mode kijkt zie je hoeveel je er hebt gedaan.
Zoltun Kule farmen is de snelste manier, die bounty kost het minste tijd.
Maar buiten dat, het zijn er gewoon belachelijk veel.

*edit*
Een uurtje bounties in co-op en ik ben van lvl 1 naar 45 gegaan :P

[ Voor 55% gewijzigd door Superkiwi op 08-01-2016 22:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12 14:41
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:37:
Ik heb gisteren Uncharted: Golden Abyss uitgespeeld op Crushing. Het laatste gevecht in de game heb ik op gegeven moment aan de kant gelegd om een aflevering van Daredevil via Netflix te kijken. Gaandeweg ook nog enkele sets van de collectables kunnen completeren.
Het laatste gevecht in Uncharted: Golden Abyss was echt een crime. Zelden zo blij geweest met het verslaan van de boss

PSN: Edgyi-

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Awesome, ik heb de 191/191 scavenging sites challenge gehaald in mad max :) Dat betekent dat die bij mij niet geglitched is. Als ik nu ook nog alle insignia's zonder glitch kan halen dan staat niks me nog in de weg van de platinum!

Zonnepanelen

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
voxxel schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:58:
Awesome, ik heb de 191/191 scavenging sites challenge gehaald in mad max :) Dat betekent dat die bij mij niet geglitched is. Als ik nu ook nog alle insignia's zonder glitch kan halen dan staat niks me nog in de weg van de platinum!
Backups maken van je save file. ;)

Dit kan met een USB stick of PS Plus.

Via PS Plus word je save file automatisch geupload, het is daarom slim om dat tijdelijk uit te zetten als je weet dat een trophy bij meerdere gamers glitched.

Verwijderd

voxxel schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:58:
Awesome, ik heb de 191/191 scavenging sites challenge gehaald in mad max :)
Beter, ik ben nog een stuk eerder in de game. Heb net Jeet's gebied 'bevrijd'. Wel een aardige game, Mad Max, trophies lijken verder ook niet heel moeilijk. Vooral een grind denk ik.

• voxxel
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:34:
[...]

Beter, ik ben nog een stuk eerder in de game. Heb net Jeet's gebied 'bevrijd'. Wel een aardige game, Mad Max, trophies lijken verder ook niet heel moeilijk. Vooral een grind denk ik.
Ja een behoorlijk lange grind, vooral alle scavenging sites. Maar ik heb twitch aangezet met awesome games done quick en toen kon ik tegelijk die challenge doen en wat leuks kijken. Ik heb nog niks echt moeilijks meegemaakt, de meeste challenges heb ik zonder er op te letten gehaald. Misschien dat 8 fury kills nog even lastig kan zijn. Er blijven bij mij eigenlijk alleen vrij specifieke vehicle challenges over.

Zonnepanelen

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Gisteren mijn 10e platinum behaald: DriveClub. Was niet al te moeilijk maar wel erg leuk. Ik heb nog voldoende uitdagingen te gaan om veel sterren en trophies van de DLC te behalen.
Ondertussen ook begonnen aan Assassin's Creed: Syndicate en Tales from the Borderlands. De laatste is vind ik weer zo'n makkelijke maar oh zo vermakelijke game.

PSN ID: MrMichel_75

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:30

spaceboy

Op grote hoogte

Yeah, vanavond mijn 3000e trophy. ☺

Ik zat trouwens eens te kijken naar die wereldwijde top op PSNprofiles he? Zie bv die nummer 1. Die haalt gewoon 50 platinum trophies in een week of 10. Dat is bijna 1 per dag. Ik weet dat er makkelijke trophies bij zitten, maar ZELFS als je 6 uur per etmaal slaapt en verder je hele leven zou gamen... Dan is dit toch NOG niet haalbaar? Hoe doen die lui dat? Of zitten die met een heel stel maten op 1 account ofzo?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:46:
Yeah, vanavond mijn 3000e trophy. ☺

Ik zat trouwens eens te kijken naar die wereldwijde top op PSNprofiles he? Zie bv die nummer 1. Die haalt gewoon 50 platinum trophies in een week of 10. Dat is bijna 1 per dag. Ik weet dat er makkelijke trophies bij zitten, maar ZELFS als je 6 uur per etmaal slaapt en verder je hele leven zou gamen... Dan is dit toch NOG niet haalbaar? Hoe doen die lui dat? Of zitten die met een heel stel maten op 1 account ofzo?
Veel van die personen die delen hun account inderdaad.

Ik heb ook iemand in mijn lijst staan, die is letterlijk 24/7 on-line.... speelt een paar uur lang dezelfde game en dan komt de volgende online en die gaat verder met een andere game.

Ik zou dat dus nooit doen, dan hebben trophy's toch totaal geen nut?.
Haalt een beetje het persoonlijke eer weg.

Ik heb zelf weer eventjes een Gaming pauze ingelast, was het weer eventjes zat na een aantal weken veel gamen..

Lekker TV Series kijken de komende tijd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2016 23:58 ]

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 20:50
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:56:
[...]

Ik heb ook iemand in mijn lijst staan, die is letterlijk 24/7 on-line.... speelt een paar uur lang dezelfde game en dan komt de volgende online en die gaat verder met een andere game.

Ik heb zelf weer eventjes een Gaming pauze ingelast, was het weer eventjes zat na een aantal weken veel gamen..

Eigenlijk zou hiervoor toch een aparte leaderbord voor geïntroduceerd moeten worden, aangezien heel veel van ons totaal die shared accounts niet boeit als referentiekader. Helaas denk ik dat dat te lastig zal zijn ivm welke accounts wel en niet (of ooit) geschared zijn/waren.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Verwijderd

Hahaha. Ik moet nog aan Driveclub aan beginnen. Ik wil wel, maar tijd...
Encryla schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:27:
[...]

Het laatste gevecht in Uncharted: Golden Abyss was echt een crime. Zelden zo blij geweest met het verslaan van de boss
Ja, ik ook. Bij vlagen frustrerend en daarom heb ik de game even aan de kant gelegd.

*O* De 35e Platinum is een feit (PSABR) en het is tevens mijn 3500e trofee! *O*

Next goal: even wat games opgepakt, die ik al een tijdje ter zijde had geschoven en ja, binnenkort ook Driveclub en Rocket League oppakken aangezien zoveel mensen dit nu nog actief spelen. :Y

• voxxel
Mad Max is binnen!

Goede game, maar wel een paar manco's. Dit is wel de langste grind die ik tot nu toe heb gedaan voor een game. Nou Diablo 3 was misschien langer, maar die had ik praktisch al binnen voor ik besloot de platinum te willen.

Zonnepanelen

• Niku

Niku

Alagaesii

Merk dat ik eigenlijk wel helemaal klaar ben met Diablo 3, die 450 bounties ga ik niet voor mijn lol nog halen in ieder geval. Ik leg 'm even aan de kant, game staat op 78%, dus daar kan ik wel mee leven.
[...]
Dat heb ik dus met al die kleine easy-platinum-spelletjes. Soms zie je dat mensen 3 of 4 keer dezelfde kleine k#tgame in hun lijst hebben staan op platinum.
Zo kan ik het ook.
Ik vind trophies ook tof, maar dan moeten het wel toffe spellen zijn om te spelen. Niet omdat het snelle makkelijke trophies zijn.
Zelf nu 33 platinums en allemaal "grote" games. Ben ik best wel trots op :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:08:
[...]

Dat heb ik dus met al die kleine easy-platinum-spelletjes. Soms zie je dat mensen 3 of 4 keer dezelfde kleine k#tgame in hun lijst hebben staan op platinum.
Zo kan ik het ook.
Ik vind trophies ook tof, maar dan moeten het wel toffe spellen zijn om te spelen. Niet omdat het snelle makkelijke trophies zijn.
Ik heb ook wel wat easy platinums in mijn lijst, al de telltale games..
Maar die speel ik omdat het bijna allemaal fantastische games zijn.

Voor de rest maakt moeilijkheid mij niet echt uit, gaat mij er om of ik nog genoeg plezier heb in een game om hem platinum te halen

Verwijderd

voxxel schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:49:
Mad Max is binnen!

Goede game, maar wel een paar manco's. Dit is wel de langste grind die ik tot nu toe heb gedaan voor een game. Nou Diablo 3 was misschien langer, maar die had ik praktisch al binnen voor ik besloot de platinum te willen.
Poeh ik vind die challenges van Mad Max nogal een uitdaging (vooral die van car combat met archangels en de storm challenges). Hoe heb jij dat gedaan? Met een guide of kwamen de meeste gewoon door missies en side-quests te doen? Ik heb die van 8 enemies in fury mode al wel. ;)

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:21:
[...]

Poeh ik vind die challenges van Mad Max nogal een uitdaging (vooral die van car combat met archangels en de storm challenges). Hoe heb jij dat gedaan? Met een guide of kwamen de meeste gewoon door missies en side-quests te doen? Ik heb die van 8 enemies in fury mode al wel. ;)
Ik heb bijna alle storm challenges (en eigenlijk uberhaupt het overgrote deel van de challenges) gewoon gehaald door te spelen, maar sommige heb ik wel echt moeten grinden. Je kan storm challenges ook halen door buiten de map te gaan, op het moment dat je te ver gaat en schade krijgt telt het alsof je in een storm bent. Dat heb ik met overly specific gedaan.

Zonnepanelen

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:08:
[...]

Zo kan ik het ook.
Welke kleine easy-platinum-games bedoel je dan? Ik ken eigenlijk alleen Sound Shapes die door verschillende versies per regio meer dan 3 keer Platinum behaald kan worden. Ik kan die game alleen niet echt makkelijk noemen vanwege de Death Mode, die velen vervloeken.

Of je moet de Telltale serie bedoelen...(die zijn wel easy natuurlijk).

Inmiddels ben ik zelf naast Uncharted: Golden Abyss druk met DIRT 3, maar de laatste Trophies vragen nog wel wat inspanning. Helaas blijkt de Superstar Trophy alleen online te behalen te zijn, terwijl ik pas level 23 ben (ouch!). Verder probeer ik de Cheez-it Trophy nog te behalen. En offline, tja, Gymkhana, je moet ervan houden. Ik weet niet of het me gaat lukken om alles te halen. Ik wil eigenlijk dit weekend ook los met de PS4 (bijv. Driveclub).

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Welke kleine easy-platinum-games bedoel je dan? Ik ken eigenlijk alleen Sound Shapes die door verschillende versies per regio meer dan 3 keer Platinum behaald kan worden. Ik kan die game alleen niet echt makkelijk noemen vanwege de Death Mode, die velen vervloeken.

Of je moet de Telltale serie bedoelen...(die zijn wel easy natuurlijk).
Je hoeft Sound Shapes maar 1 keer aan te schaffen voor 3 platinum trophies.

De nr.1 van psnprofiles heeft honderden spellen meerdere keren gekocht uit verschillende regio's om zo hetzelfde spel meerdere keren 100% / Platinum te spelen 8)7

http://psnprofiles.com/Ro...&order=a-z&pf=all#content

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gevoel bij die kleine games, sommigen zijn best prima maar ze geven mij veel minder voldoening dan een Witcher 3 of Last of Us platinum. Voor komend jaar heb ik mij voorgenomen om meer grotere games te doen (en dus wat minder trophies waarschijnlijk). Nu Mad Max maar Dying Light staat ook nog op de planning.

• voxxel
Dying Light lijkt me een hele leuke platinum. Het type game is helemaal in mijn straatje. Ik kan alleen niet zo goed tegen de spanning en volgens mij is het best een intense game :P Om die reden laat ik Alien: Isolation ook liggen (die is nu 9€ op psn..).

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:50:
Dying Light lijkt me een hele leuke platinum. Het type game is helemaal in mijn straatje. Ik kan alleen niet zo goed tegen de spanning en volgens mij is het best een intense game :P Om die reden laat ik Alien: Isolation ook liggen (die is nu 9€ op psn..).
Zo ben ik ook wel een beetje, daarom heb ik de dead space serie nog nooit gespeeld.

Maar dying light valt heel erg mee kwa engheid, alleen tegen het einde zit er 1 stuk wat de hartslag wel omhoof brengt.

Vind het een beetje in categorie vallen als the last of us kwa engheid.
En een tip van mij......... gewoon continu verwachten dat er een zombie om de hoek staat.... dan kan je ook niet verrast worden :)

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:11:
[...]

Je hoeft Sound Shapes maar 1 keer aan te schaffen voor 3 platinum trophies.

De nr.1 van psnprofiles heeft honderden spellen meerdere keren gekocht uit verschillende regio's om zo hetzelfde spel meerdere keren 100% / Platinum te spelen 8)7

http://psnprofiles.com/Ro...&order=a-z&pf=all#content
Dat weet ik plus een versie in een andere regio kopen (weer 3 x Platinum).

Ik heb deze game overigens zelf wel weten te voltooien (en ja, dan dus drie keer).
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:41:
Ik heb hetzelfde gevoel bij die kleine games, sommigen zijn best prima maar ze geven mij veel minder voldoening dan een Witcher 3 of Last of Us platinum. Voor komend jaar heb ik mij voorgenomen om meer grotere games te doen (en dus wat minder trophies waarschijnlijk). Nu Mad Max maar Dying Light staat ook nog op de planning.
Ik heb me dit ook voorgenomen. Doordat ik eerst een hele tijd druk geweest het recenseren van games en vervolgens regelmatig met de kleinere PSN games (zonder Platinum Trophy overigens), heb ik diverse grote titels in de seal op de plank laten liggen. Die schade ben ik nu enigszins aan het inhalen. Bioshock als 40e Platinum lijkt me wel wat (en die is zeker niet gemakkelijk).

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2016 14:28 . Reden: toevoeging ]

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-12 19:35
3 nieuwe platina gehaald samen met mijn zoontje van 10 :)
Lego marvel super heroes
Rocket League
Skylanders Trap team

Zelf bezig met Grim fandango en AC Unity.

Verwijderd

Ben nu begonnen aan Gran Turismo 5.

Deze kan ik helaas niet meer platinum halen omdat de servers off-line zijn gehaald en 2 bronze trophy's helaas onhaalbaar zijn daardoor.
Maar heb er wel weer zin in!!

Weer Endurance races.... .

Gaat wel weer een game worden waar minimaal 500 uur in gaat zitten.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:22:
Ben nu begonnen aan Gran Turismo 5.

Deze kan ik helaas niet meer platinum halen omdat de servers off-line zijn gehaald en 2 bronze trophy's helaas onhaalbaar zijn daardoor.
Succes met de rest van de trophies ;).
Enige reden dat ik die niet platinum heb is omdat ik de laatste Vettel race niet op goud krijg gezet :'(

PSN ID: Hanssuh

Die Vettel races... wat waren die ont-zet-tend vet!!
Dat moeten ze in een toekomstige GT weer doen :)
Ik had 'm platinum maar had het stiekje-truccje toegepast om 1000 (verschillende) auto's te verzamelen (met de Red Bull Indy 500 over en over).
Toen had ik 1000 auto's en de platinum, kreeg ik er spijt van.
Dus mijn savegame verwijderd en alle, incl alle gouden medailles, opnieuw gedaan :P

Verwijderd

Ooooooo die &^%$# Pylon slalom.... pffff.
Elke license haal ik met gemak op goud... Maar de pyolonenslasom van IB-3 haal ik niet eens op zilver...

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:03

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Dat zijn deels ook reviewers en gaming magazines die dat zo doen ;).

- Uncharted 2 platinum
- Uncharted 1 komt eraan ;), Uncharted 3 komt eraan
- Dead Nation alleen nog op Morbid uitspelen en de Memento's collecten
- Saints Row IV + Gat of Hell komen eraan

Het regent platinums!

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 17-01-2016 21:53 ]

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Laatst Driveclub, Driveclub Bikes en the Walking Dead season 1 op platinum gehaald. Nou bezig met First Light en Rocket League.

PSN: Alvanosa

Verwijderd

Gisteren bezig geweest met de diverse singleplayer events in DIRT 3 (PS3). Er is nog behoorlijk wat werk aan de winkel in de singleplayer. Daarnaast ook de Cheez-it trofee behaald met enig geluk. Qua online heb ik alleen de Superstar trofee nog nodig. Daarvoor dien ik level 35 te behalen (ik ben momenteel level 24) en dat vraagt dus nog wat geduld.

's Avonds had ik zin in een andere game. Derhalve ben ik begonnen met Driveclub. Vrij snel had ik al 6 Trophies binnengehaald, welke vermoedelijk ook de gemakkelijkste zijn.

De 128 te behalen Trophies hebben mijn gemiddelde (behaalde vs niet behaalde Trophies) helaas wel weer fors naar beneden gehaald, maar dat viel natuurlijk te verwachten (van 50,84% naar 49,54%). Als ik de komende tijd gewoon lekker blijf doorracen, dan zal dat geen probleem vormen natuurlijk. ;)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:01:
De 128 te behalen Trophies hebben mijn gemiddelde (behaalde vs niet behaalde Trophies) helaas wel weer fors naar beneden gehaald, maar dat viel natuurlijk te verwachten (van 50,84% naar 49,54%). Als ik de komende tijd gewoon lekker blijf doorracen, dan zal dat geen probleem vormen natuurlijk. ;)
Gewoon lekker door blijven rijden, dan komt de platinum bij Driveclub bijna vanzelf (althans, dat was bij mij het geval).

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
heb dit weekend NFS platinum gehaald (platinum nr 10), in de planning lag ook de platinum voor FO4 maar de laatste trophy wil nog niet echt lukken (100% happiness in een large settlement), deze week verder proberen

PSN ID: Svennie-NL

Let wel dat je de game op "standard" laat staan en niet op "easy".
Elk DLC pack heeft een trophy voor het winnen van alle sterren, maar die krijg je alleen als je alle gouden sterren hebt, niet alle zilveren.
FYI: game op easy = zilveren sterren, game op normal = gouden sterren.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Let wel dat je de game op "standard" laat staan en niet op "easy".
Elk DLC pack heeft een trophy voor het winnen van alle sterren, maar die krijg je alleen als je alle gouden sterren hebt, niet alle zilveren.
FYI: game op easy = zilveren sterren, game op normal = gouden sterren.
Bedankt voor de tip. Ik ben niet bij de settings / het optiemenu geweest. Staat de game 'af fabriek' niet gewoon op normal?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:32:
[...]
Staat de game 'af fabriek' niet gewoon op normal?
:Y

• Dmp1982
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:32:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik ben niet bij de settings / het optiemenu geweest. Staat de game 'af fabriek' niet gewoon op normal?
Let wel, de fout dat je hem per ongeluk op easy zet is snel gemaakt . Ik geloof dat het met r2 1 maal indrukken de difficulty al veranderd

Je ziet het gelukkig heel snel omdat dan alle gouden sterren en balkjes in beeld zilver worden.

Verwijderd

Bedankt voor het attenderen. Ik zal erop letten. Tijdens mijn eerste ritjes alleen maar gouden balkjes gezien. :D

• voxxel
Svennie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:11:
heb dit weekend NFS platinum gehaald (platinum nr 10), in de planning lag ook de platinum voor FO4 maar de laatste trophy wil nog niet echt lukken (100% happiness in een large settlement), deze week verder proberen
Is het al gelukt met Fallout? Ik gebruik nu deze guide en ik ben bijna op de 100 (alhoewel het wel lang duurt allemaal).

Edit: En fallout 4 ook platinum :)

[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 20-01-2016 01:34 ]

Zonnepanelen

• Svennie
voxxel schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:11:
[...]

Is het al gelukt met Fallout? Ik gebruik nu deze guide en ik ben bijna op de 100 (alhoewel het wel lang duurt allemaal).

ik moet het nog opnieuw proberen, ik ga jou guide volgen, ziet er een stuk makkelijk uit dan de guide die ik nu volg, ik kwam tot 92% en toen ging het zakken, heb bij 87% de boel uitgezet en moet het weer opnieuw proberen, nog 1 trophy dus dat moet gaan lukken

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 21-12 19:59
Fallout 4 platinum. De laatste trophy (benevolent leader) was wel een pain in the ass, qua tijd. Ik zou adviseren om er al vroeg mee te beginnen en de juiste guide op youtube opzoeken (red rocket, 1 settler).

• Svennie
ChrisLNFF schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:08:
Fallout 4 platinum. De laatste trophy (benevolent leader) was wel een pain in the ass, qua tijd. Ik zou adviseren om er al vroeg mee te beginnen en de juiste guide op youtube opzoeken (red rocket, 1 settler).
vroeg mee beginnen, zegt ie nu :9 ik ga het vanavond nog eens proberen, ben verder klaar met het spel, heb alle eindes gespeeld, ben lvl 57 geloof ik nu. Heb het ook niet meer gespeeld en verwacht het ook niet veel te doen of de DLC moet me aanspreken. Vind FO4 toch minder zonder karma systeem en ik werd niet zo in het verhaal gezogen als eerdere FO's.

• voxxel
Ja ik ben er nu ook echt helemaal klaar mee, ik denk niet dat ik het nog een keer ga spelen tenzij de dlc heel tof blijkt. Deze fallout is een stuk minder herspeelbaar dan de vorige delen helaas.

Zonnepanelen

Verwijderd

Gisteren even verder gegaan met Uncharted. De Survivor Trophy binnengehaald en daarnaast druk met schatzoeken. Dat gaat vrij snel, dus hopelijk volgt de Platinum vrij snel.

Sommige treasures mis ik alleen door ze simpelweg over het hoofd te zien... |:(
spoiler:
In hoofdstuk 13 zie je tijdens de filmpjes allerlei schatten oplichten. Het duurde even voordat ik doorhad dat je tijdens het filmpje dus de schatten kan meepakken door op je touchscreen te rammen.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 21-12 19:59
Svennie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:28:
[...]

vroeg mee beginnen, zegt ie nu :9 ik ga het vanavond nog eens proberen, ben verder klaar met het spel, heb alle eindes gespeeld, ben lvl 57 geloof ik nu. Heb het ook niet meer gespeeld en verwacht het ook niet veel te doen of de DLC moet me aanspreken. Vind FO4 toch minder zonder karma systeem en ik werd niet zo in het verhaal gezogen als eerdere FO's.
Ik begon er ook te laat mee dus. Vervelend, want om 't te halen heb je perks nodig die ik anders niet gekozen zou hebben. Moet je dus eerst weer levelen, wat al met al veel tijd kost. Maar goed, ik ben er klaar mee en wacht wel op de dlc.
Zijn er mensen die Project Cars spelen en de "Pentapodia" tophy willen halen? (= 50 podiums in online public races)
Ik kan een lobby starten waar maximaal 3 man in kunnen, zodat iedere finish een podiumplaats is.
Eén rondje per keer en het moet redelijk snel gaan. Om het leuk te houden wissel ik na elk event van baan en wagen.
Als er animo is laat het maar weten, dan kunnen we een tijd plannen ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik wilde beginnen met Project Cars maar heb hem nog ingepakt liggen. Kan je zo instappen?
Heb de volledige trophy list nog niet bekeken namelijk anders doe ik wel mee.
Je kan zo instappen ja; alle wagens en events zijn vanaf begin unlocked ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Geef een gil wanneer je zin/tijd hebt. Ik ben er do t/m zondag vaak, door de week meestal in hotel(s) en dan met single player only games bezig ;')
Donderdag of vrijdag ergens in de middag, lukt dat? Of anders 's avonds.
Als we telkens 1-lap races doen duurt het iets langer dan een uurtje denk ik, valt mee.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:42:
Als we telkens 1-lap races doen duurt het iets langer dan een uurtje denk ik, valt mee.
Ik kan ook mee doen, wél alleen avonduren.

PSN ID: Hanssuh

Prima :)

Lol, net 1 race gereden en de "mailbox full" trophy popt :) (laatste race van seizoen 21)
Dus ik denk ik ga even een online lobby maken...
Eén rondje online en de "Pentapodia" trophy popt :P
Enkel nog "Community Ambassador" maar daarvoor is het wachten op nieuwe community events.

Ik wil jullie nog wel helpen hoor ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2016 00:05 ]

Verwijderd

Gisteren verder gegaan met Driveclub; de Clubman Trophy en diegene die je ontvangt wanneer de Club level 10 of hoger is, wordt pas vrijgegeven wanneer je je aansluit bij een club met meerdere leden plus het daadwerkelijk rijden van een race voor deze club. Tot op heden vind ik dat de Trophies elkaar in hoog tempo opvolgen. Al zie ik ook wel in, dat enkele gouden en zilveren Trophies een langere adem hebben.

Ook een speurtocht in Uncharted: Golden Abyss heeft me weer enkele Trophies opgeleverd. Tot op heden nog geen guide gebruikt en zolang ik zelf nog nieuwe treasures kan vinden, zie ik daar ook geen aanleiding toe. De bounties zijn behoorlijk random, dus dat kan nog wel even wat aanvullende speeltijd vragen. Eventueel kan ik deze nog via een Trade middels Near trachten te bemachtigden.

De average 50% komt weer in zicht. :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:42:
Vanavond ben ik er als het goed is. Krijg alleen even een tuinman over de vloer om de laatste details te bespreken en daarna beschikbaar :). Ik add je t.z.t. @ PSN en yes ik heb voice ;)

Gisteravond nog bezig geweest met de Morbid playthrough in Dead Nation (Apocalypse). Dat is toch wel ongelofelijk easy als je rustig speelt en je tijd neemt. Ben nu de Graveyard over en nog geen enkele keer gekilled geweest. Level 4 zonder damage te krijgen (!!!) uitgespeeld wat zorgde voor een zieke multiplier.
Oh trophies wat zijn jullie toch leuk.

[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 21-01-2016 08:28 ]

• Svennie
Typhone schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:22:
[...]

Vanavond ben ik er als het goed is. Krijg alleen even een tuinman over de vloer om de laatste details te bespreken en daarna beschikbaar :). Ik add je t.z.t. @ PSN en yes ik heb voice ;)
Gaat dit over Driveclub of speelden jullie project cars? Driveclub heb ik ook, kan ik ook mee meehelpen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Svennie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:26:
[...]

Gaat dit over Driveclub of speelden jullie project cars? Driveclub heb ik ook, kan ik ook mee meehelpen
Project Cars was dit. Ik heb ze allebei nog liggen ingesealed en wel. Zonder platinumkans begin ik vaak niet eens meer aan een game. Mocht iemand (svp een beetje skills) nog zin hebben om te helpen bij de Veteran Run No Deaths (Blops III) dan hou ik me aanbevolen.
Svennie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:26:
[...]
Driveclub hoef je niet online te rijden voor trophies ;)
Daar heb je enkel wat challenge trophies die een online verbinding vereisen.
Typhone schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:29:
[...]
Zonder platinumkans begin ik vaak niet eens meer aan een game.
Dit zie ik ook vaak op ps3trophies voorbij komen.
Ik snap er werkelijk geen hout van... waarom niet? Zoveel toffe games die je laat liggen daardoor.

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2016 11:43 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:42:
[...]

Driveclub hoef je niet online te rijden voor trophies ;)
Daar heb je enkel wat challenge trophies die een online verbinding vereisen.

[...]

Dit zie ik ook vaak op ps3trophies voorbij komen.
Ik snap er werkelijk geen hout van... waarom niet? Zoveel toffe games die je laat liggen daardoor.
Vrij simpel, ik heb er geen tijd voor om ze allemaal te spelen. Motto is game spelen is platinum. Er zijn wel uitzonderingen zoals GTA, RDR en dergelijke. Maar in de regel kijk ik daar inmiddels wel mee uit. De meeste games hebben een bepaalde diepte als je voor de platinum gaat. Zijn het echter saaie grinds dan valt het wel mee. Challenging games vind ik prima. Suffe shit zoals MAG met een oerend harde grind en dan plots shutdown van de servers laat ik hangen. Ik neig ook steeds vaker naar coop games. Lekker babbelen over dagelijkse shit met mensen en tegelijk gamen. Heerlijk.

Ergens zonder uitdaging of challenge doorheen rennen doe ik niet meer.

• Dmp1982
Challenges in DC vereisen geen online verbinding die zitten er gewoon ingebakken

Verwijderd

Coop games hebben ook steeds meer mijn voorkeur,

Precies om de reden die Typhone ook aangeeft.
Lekker lullen over de headset terwijl je gamed.

Nu lekker met een vriend op de ps3 Xenoverse aan het spelen, nou daar heb ik weer de grootste plezier mee.

Voor de rest probeer ik het echte platinum hunten een beetje los te laten, ik merk dat ik bij veel games gefrustreerd raak als het te lang duurt en daardoor er geen plezier meer in heb en zelfs een beetje moe word van gamen.
Ik probeer mijn games nog wel boven de 70% te halen, maar als ik er dan geen zin meer in heb dan stop ik er lekker mee .
Ieder zo zijn ding, prima hoor :)
Ik probeer ook meestal wel voor platinum te gaan, maar soms weet ik op voorhand al dat dat nooit gaat lukken. Zie bijvoorbeeld een Street Fighter.
De trophy list laten bepalen of ik een game ga spelen wil ik niet. Ongemerkt doe ik het soms toch, maar ik wil het niet ;)
Dmp1982 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:27:
Challenges in DC vereisen geen online verbinding die zitten er gewoon ingebakken
Hoe wil je ze dan naar iemand sturen? :P

*iemand heeft me een friend request gestuurd vandaag.
Die heb ik verwijderd omdat ik geen blanco friend requests accepteer :P
Als het iemand van hier was: doe 'm nog een keer en zet het er even bij ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2016 19:56 ]

• Dmp1982
Ja maar je zegt dat dc challenge trophies online zijn ? Dat zijn toch enkel dc driveclub challenges die daarvoor benodigd zijn? En dus offline zijn te halen? In dc zit geen enkele online trophy?? Huh 😀

Succes met het halen van de challenge trophies zonder internet ;)
Ik heb je post 3 keer gelezen maar ik kan er niet echt iets van maken :P

• voxxel
Ik kijk eigenlijk ook altijd eerst naar de trophy lijst voor ik een game koop of aan een game ga beginnen. Goede games speel ik sowieso wel, ongeacht de trophies. Maar bij twijfel bepalen de trophies vaak toch of ik aan een game begin of niet. Niet dat ik al super veel platinums heb, maar ik merk toch dat ik het belangrijk vind dat de platinum 'haalbaar' is voor me.

Net trouwens de Grim Fandango platinum gehaald. Ik kan niet zeggen dat ik er trots op ben, want ik heb een groot deel van de game met guide gespeeld. Maar vermakelijk was het zeker! Even een tussendoortje na 2 lange grinds in Mad Max en Fallout 4. Ik zit nu nog tegen Bloodborne en The Witcher 3 aan te hikken. Misschien dat ik eerst nog een kleine titel speel, Styx Master of Shadows lijkt me wel een leuke game.

Zonnepanelen

Als je co-op hulp wilt in Bloodborne laat het maar weten ;)

• voxxel
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 01:15:
Als je co-op hulp wilt in Bloodborne laat het maar weten ;)
Thanks! Nog even mezelf mentaal opladen en dan ergens komende weken moet het maar gebeuren. Ik hoef eigenlijk alleen nog maar de challice dungeons (en 2 bazen in de main story, maar die wil ik sowieso alleen doen).

Zonnepanelen

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-12 13:32
Nog 'maar' de chalice dungeons... Dat is wel een tijdrovend klusje met een paar pittige bosses ;). Maar wel heel vet.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

voxxel schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:36:
Styx Master of Shadows lijkt me wel een leuke game.
Is het ook. Verbazingwekkend diepe stealth gameplay. Wel een erg lange grind voor de platinum. Je moet het een keer of 4 uitspelen en dan nog wat missies grinden als ik het me goed herinner. (Zelf 1 keer uitgespeeld en weggelegd voor later. Lees: opgenomen in mijn oneindige lijst incomplete games die ik nooit meer ga spelen ondanks dat ze best goed zijn.)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:02
Ik heb vandaag eindelijk de laatste trofee in watch dogs behaald. De 'traced' trofee is zo'n onzinnige trofee, je moet daarin het geluk hebben dat 5 menen je ongezien achtervolgen. Ik heb alleen voor deze trofee die ik nog moest behalen mij PS4 3 nachten lang aangelaten in free roam modus.

Maar eindelijk is de platina trofee daar, #5.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Svennie
voxxel schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:11:
[...]

hier ook :) thx voor de guide, stuk makkelijker dan die die ik volgde, Plat nr 11 _/-\o_

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-12 13:32
Gisteren mijn 15e Platinum vrijgespeeld: Until Dawn. De volgende wordt Uncharted 3 Remastered; dan is het rijtje met deel 1 en 2 ook compleet.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-12 21:58
Conscience NL schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:38:
Gisteren mijn 15e Platinum vrijgespeeld: Until Dawn. De volgende wordt Uncharted 3 Remastered; dan is het rijtje met deel 1 en 2 ook compleet.
Ik heb Until Dawn ook gehaald! Ik vond het wel de extra moeite waard omdat je toch extra dingen ziet door hem platinum te halen.

Verwijderd

Pfoe..

Hard op weg naar de Xenoverse ps3 platinum, ik moet alleen nog 6 online matches winnen.
Laat dat nou net eventjes het grote probleem zijn..

90% van de mensen die het spel nog spelen on-line, zijn allemaal max level en hebben de skills van een japanner die 20 uur per dag speelt..

Damn zeg.
19 matches gespeeld, 19 verloren haha 7(8)7

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:30

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:23:
Pfoe..

Hard op weg naar de Xenoverse ps3 platinum, ik moet alleen nog 6 online matches winnen.
Laat dat nou net eventjes het grote probleem zijn..

90% van de mensen die het spel nog spelen on-line, zijn allemaal max level en hebben de skills van een japanner die 20 uur per dag speelt..

Damn zeg.
19 matches gespeeld, 19 verloren haha 7(8)7
Haha, hou vol he? Dat spel SPELEN tenminste nog wat Japanners. ☺ Pixeljunk Shooter doet niemand meer.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:29:
[...]

Haha, hou vol he? Dat spel SPELEN tenminste nog wat Japanners. ☺ Pixeljunk Shooter doet niemand meer.
Als ik dit spel op Platinum haal, dan is dat meteen DE platinum waar ik hem meest trots op ben. 8)
Edit..

Hmmm..
Ik heb nou de benodigde aantal keren gewonnen, maar ik krijg de trophy niet...
Dat zou wel heel erg zuur zijn mocht deze glitchen... :(
Dan ben ik er ook direct klaar mee... :P
Je moet er voor de trophy 7 winnen, ik heb er nou 11 gewonnen :(

Never mind..
Na 15 overwinningen popte die eindelijk :P |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 03:49 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pwakkkk, helemaal geen tijd afgelopen voor Project Cars :@. Server down dus hele weekend in Bad Oeynhausen gezeten.

In hotel wel Dead Nation Apocalypse Edition platinum gehaald. Grim Fandango maar even gestart (in mijn gedachten was dat een mooi spel) maar goed, leuk om nog een keer te spelen en een supereasy platinum erbij.

NFS: Rivals ook maar oppakken en dan Saints Row IV. Recordjaar voor platinums gaat het worden (3 "al" dit jaar op een totaal van 33 platinums)

Verwijderd

Nu nog alleen 7 mensen reviven, en dan heb ik de platinum van xenoverse...
Hoppa.

Jammere is wel dat er bijna niemand down gaat, en als er eens iemand down gaat dan heb ik meteen 3 mensen die op mij in staan te beuken :( .

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 01:43 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:59:
Nu nog alleen 7 mensen reviven, en dan heb ik de platinum van xenoverse...
Hoppa.

Jammere is wel dat er bijna niemand down gaat, en als er eens iemand down gaat dan heb ik meteen 3 mensen die op mij in staan te beuken :( .
Hahaha, dat doet me denken aan de vorige Battlefield. Moest je 5x een bom plaatsen en exploden. Als je met een team speelt lukt dat prima, doe je het in je eentje dan is dat andere koek op een huge server. Kan me nog herinneren hoe ik daar in een hoekje lag te knallen als een loco in de hoop dat mijn bom afging. De frustratie als het bijna lukte (op 5 sec na ofzo) was groot! :o
Typhone schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:35:
[...]
Hahaha, dat doet me denken aan de vorige Battlefield. Moest je 5x een bom plaatsen en exploden. Als je met een team speelt lukt dat prima, doe je het in je eentje dan is dat andere koek op een huge server.
En daarom deed ik die op een server waar zo min mogelijk man op zat, dan is het zo gepiept.
2 vs 2 of 3 vs 3 en de match werd gestart ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:37:
[...]

En daarom deed ik die op een server waar zo min mogelijk man op zat, dan is het zo gepiept.
2 vs 2 of 3 vs 3 en de match werd gestart ;)
Haha ja dat probeerde ik extreem vaak. Maar dan wisten ze vaak meteen wat ik van plan was en schijnbaar is het dan bruut mij neer te knallen of te campen bij een bombspot :O

Was blij dat ik die uit de weg geruimd had :D. Geef mij maar die 'X-aantal kills' trophies. Als er een leuke game omheen zit zijn die prima te doen. Ik kan me een 007 game herinneren die zo uitermate crappy controls had dat ik er gauw mee ben gestopt toen ik alles klaar had :)

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kan iemand mij matsen met een trophy van Driveclub? Ik moet 5 uitdagingen versturen naar een vriend en die vriend moet dan langzamer rijden dan mijn tijd. Wil het ook wel terug doen als iemand die trophy nog nodig heeft.
Bosluis schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:14:
Kan iemand mij matsen met een trophy van Driveclub? Ik moet 5 uitdagingen versturen naar een vriend en die vriend moet dan langzamer rijden dan mijn tijd. Wil het ook wel terug doen als iemand die trophy nog nodig heeft.
Ik moet die ook dus elkaar helpen lijkt me prima!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Bosluis
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:18:
[...]

Ik moet die ook dus elkaar helpen lijkt me prima!
Deal LuPo! Ik stuur je vanavond wel even 5 uitdagingen. Ik moet je nog wel even als vriend toevoegen.

Voor de rest kom ik niet meer zo veel toe aan trophy hunten. Probeer wel van een aantal games het trophy % wat omhoog te krijgen, wil rond de 70% totaal zitten.

Ik zie nu ook dat ik na de volgende update uit de top 10 verdwijn, kan ook niet anders natuurlijk ;-)

Op de Vita ben ik nog bezig met Guacamelee, erg vermakelijk spelletje en leuke trophies.

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:35:
[...]

Hahaha, dat doet me denken aan de vorige Battlefield. Moest je 5x een bom plaatsen en exploden. Als je met een team speelt lukt dat prima, doe je het in je eentje dan is dat andere koek op een huge server. Kan me nog herinneren hoe ik daar in een hoekje lag te knallen als een loco in de hoop dat mijn bom afging. De frustratie als het bijna lukte (op 5 sec na ofzo) was groot! :o
Liever weer die trophy halen dan deze haha..

Ik heb 49 matches moeten spelen, maar ik heb eindelijk de revives binnen, dacht dat dat de enige trophy was die ik nog moest..
Maar onderaan stond nog 1 trophy die ik nog niet had, maar deze heb ik vandaag wel binnen.

Xenoverse is bij mij nu de meest makkelijke maar tegelijk de meest moeilijke platinum die ik heb gehaald :P

• Bosluis
  • Niet online
Heb je de uitdagingen ontvangen LuPo? Ik heb geprobeerd zo kort mogelijke uitdagingen te maken. Paar drift uitdagingen en een korte race. Ik heb de timer op 2 dagen gezet. Als je nu slechter presteert dan mijn tijden/punten dan zou ik de trophy moeten hebben als de timer afgelopen is. Stuur je mij ook 5 uitdagingen?

• Svennie
Bosluis schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:29:
Heb je de uitdagingen ontvangen LuPo? Ik heb geprobeerd zo kort mogelijke uitdagingen te maken. Paar drift uitdagingen en een korte race. Ik heb de timer op 2 dagen gezet. Als je nu slechter presteert dan mijn tijden/punten dan zou ik de trophy moeten hebben als de timer afgelopen is. Stuur je mij ook 5 uitdagingen?
je mag ze mij ook sturen, kan ik die trophy ook meteen halen.

• Bosluis
  • Niet online
Svennie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:43:
[...]

je mag ze mij ook sturen, kan ik die trophy ook meteen halen.
Je moet ze mij dan ook sturen volgens mij. Jij moet mij 5 uitdagingen sturen en ik moet de uitdagingen dan minder goed doen dan jij. Dan krijg je de trophy, als ik het goed heb gelezen ;)

• Svennie
Bosluis schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:04:
[...]

Je moet ze mij dan ook sturen volgens mij. Jij moet mij 5 uitdagingen sturen en ik moet de uitdagingen dan minder goed doen dan jij. Dan krijg je de trophy, als ik het goed heb gelezen ;)
ok, werkt het zo, dan stuur ik ze jou ook.

• Bosluis
  • Niet online
Svennie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:12:
[...]

ok, werkt het zo, dan stuur ik je jou ook.
Zet de timer niet op 1 dag maar op 2. Vanavond heb ik geen tijd, morgenavond pas.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

NFS Rivals bestempel ik bij deze als een makkelijke maar retesaaie grind. Spel an sich is wel ok maar de opzet van het geheel slaat natuurlijk nergens op. Ook altijd in de laatste KM (zelfs laatste 500m) dat de nummer 1 'zogenaamd crashed' en je als eerste over de finish komt. Snel even de racer challenges doen, de copper dingetjes even 2 trophies boosten met iemand en de platinum is er.

Heb nog wat oudjes ontdekt die me erg leuk lijken om te spelen:

- Castlevania 1 (PS3)
- Castlevania 2 (PS3)
- Enslaved: Odyssey to the West (PS3)
- Darksiders 1 (is bij mij geglitched)
- Darksiders 2 (lukt wel)
- The Saboteur (PS3)
- LA Noire (PS3)
- Spec Ops: The Line (PS3)

Old but gold!
Darksiders I en II zijn erg toffe games!

Rivals heb ik met erg veel plezier gespeeld.
Kan me niet herinneren dat ik heb moeten grinden voor de plat.

Diablo III schiet lekker op: Nog 1 poppetje naar lvl70 (45 nu) en nog 90 bounties.
Hier ook heel veekl plezier in de game dus absoluut geen grind :)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2016 15:16 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:15:

Diablo III schiet lekker op: Nog 1 poppetje naar lvl70 (45 nu) en nog 90 bounties.
Hier ook heel veekl plezier in de game dus absoluut geen grind :)
Poh, dan doe je het beter dan ik, ik heb 'm weggelegd, te veel (saaie) grind voor mij.
Ik speel dan ook niet om zo snel mogelijk die plat te halen, ik speel omdat ik het gewoon een hele toffe game vind ;)
Dan is het al gauw een stuk leuker om te doen en komt die plat vanzelf wel. Natuurlijk speel ik wel doelgericht naar die plat toe.
Games spelen puur omdat ze een makkelijke plat hebben (net als deze game een belachelijk makkelijke plat heeft) doe ik niet, dat ga ik namelijk niet leuk vinden. Ik moet wel plezier hebben in een game.
Soms ontkom je er niet aan om toch voor een aantal trophies te grinden, zoals bij de multiplayer van bijvoorbeeld Assassins Creed. Hatelijk slechte en saaie grind was dat :/

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:31:
Ik speel dan ook niet om zo snel mogelijk die plat te halen, ik speel omdat ik het gewoon een hele toffe game vind ;)
Dan is het al gauw een stuk leuker om te doen en komt die plat vanzelf wel. Natuurlijk speel ik wel doelgericht naar die plat toe.
Games spelen puur omdat ze een makkelijke plat hebben (net als deze game een belachelijk makkelijke plat heeft) doe ik niet, dat ga ik namelijk niet leuk vinden. Ik moet wel plezier hebben in een game.
Soms ontkom je er niet aan om toch voor een aantal trophies te grinden, zoals bij de multiplayer van bijvoorbeeld Assassins Creed. Hatelijk slechte en saaie grind was dat :/
Njaah..
Ik heb wel een aantal makkelijke games platinum behaald.
Bijvoorbeeld alle TellTale gamen, maar ik ben dan ook gewoon een groot fan van zulke games..
En heb ze meerdere keren uitgespeeld.

Over het algemeen hou ik me ook meer bezig met games waar je een langere tijd mee bezig ben.
Nu met Xenoverse ps3... dat is ook weer 100+ uur.
Daarna doe ik de ps4 versie.... ook weer 100+ uur :P
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:37:
[...]

Njaah..
Ik heb wel een aantal makkelijke games platinum behaald.
Bijvoorbeeld alle TellTale gamen, maar ik ben dan ook gewoon een groot fan van zulke games..
En heb ze meerdere keren uitgespeeld.
Vanwaar die "Njaaah" dan? :+
Je speelt ze omdat je fan bent van zulke games, niet enkel omdat ze een makkelijke platinum hebben toch ;)
De makkelijke platinum is een leuke bijkomstigheid, dat wel.

Ieder moet het voor zich weten hoor, er zijn genoeg mensen die enkel games spelen voor de platinum en elke game zo snel mogelijk platinum willen hebben.
Zo is er voor Bloodborne ook een platinum in 10 uur speed guide.
Moeten mensen natuurlijk zelf weten, maar je mist zo verschrikkelijk veel tofs op deze manier.
Ik zou het heel zonde vinden om games te rushen voor een platinumpje.

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2016 15:43 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:40:
[...]

Vanwaar die "Njaaah" dan? :+
Je speelt ze omdat je fan bent van zulke games, niet enkel omdat ze een makkelijke platinum hebben toch ;)
De makkelijke platinum is een leuke bijkomstigheid, dat wel.
Omdat de telltale games normaal gesproken nogal beschouwd word als de games die bijna elke trophy"hunter" in zijn lijst heeft..

Net zoals Avatar en Terminator op de ps3 :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Mijn laatste platinum was overigens Unity (een maand geleden) en krijg nu toch wel erg veel zin om Syndicate aan te schaffen. Vond Unity echt top, Syndicate is beter en meer van datzelfde, en ik vind het tof om voor de platinum te gaan in ACs.
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Omdat de telltale games normaal gesproken nogal beschouwd word als de games die bijna elke trophy"hunter" in zijn lijst heeft..

Net zoals Avatar en Terminator op de ps3 :P
Uj, ik heb er maar één :+

[ Voor 40% gewijzigd door Niku op 27-01-2016 15:45 ]

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:43:
[...]
Ik jaag alleen op beren en wilde zijnen.
Niet op konijntjes enkel en alleen omdat die zo makkelijk te vangen zijn :P
Leuk beestje, maar als jezelf respecterend jager kun je niet trots zijn op gevangen konijntjes.
Tenzij je plezier hebt in het vangen van kleine konijntjes natuurlijk...

*is sarcasme he. Ga er aub niet serieus op in ;)

Pagina: 1 ... 54 ... 119 Laatste