• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:53
Net tomb raider temple of Osiris 100% uitgespeeld. Had het spel nog in mijn bibliotheek nadat het van de zomer een plus spel was bij PlayStation.

Het is best een uitdagend spel als je het met meerdere spelers coöp speelt. Als je het spel alleen speelt dan is het het makkelijkst. En dat heb ik bij een paar levels wel moeten doen voor speedrun uitdagingen. Lollig maar ook een uitdagende spel om coöp te spelen, een aanrader.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Kak, foutje gemaakt vorige week :P
Ik moest nog 5 trophies van Diablo III en ik had 2495 trophies. De platinum van Diablo had dus mijn 2500e kunnen worden. Maar ik had die platinum zelf even niet meegerekend dus nu wordt dat mijn 2501e _O-
Gisteren wel mijn laatste char naar level70 gebracht (op Torment I/II ging dat echt belachelijk snel), dus enkel nog 60 bounties.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

@ dvdkiwi: Ai, enigszins een hard gelag.

Zelf ben ik bezig geweest met Driveclub en WRC 3 (de laatste online trofee behaald). Vanavond verder met DIRT 3, challenges in Driveclub en ook een Duitser helpen met zijn WRC 3 Trophies, mits zijn slechte W-Lan verbinding het houdt...

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
dvdkiwi schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:52:
Kak, foutje gemaakt vorige week :P
Ik moest nog 5 trophies van Diablo III en ik had 2495 trophies. De platinum van Diablo had dus mijn 2500e kunnen worden. Maar ik had die platinum zelf even niet meegerekend dus nu wordt dat mijn 2501e _O-
Gisteren wel mijn laatste char naar level70 gebracht (op Torment I/II ging dat echt belachelijk snel), dus enkel nog 60 bounties.
Op naar de 5000 dan ;)

Zonnepanelen

Dat duurt nog wel een jaar of 10 :P
Ik koop/speel lang niet zoveel games als ik op de PS3 deed; ik ben een stuk selectiever geworden ;)

*edit*
2500e trophy: Batting500
2501e trophy: Diablo 3 Reaper of Souls platinum :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2016 17:29 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Totaal niet lastig, maar wel een spel waar ik goed van genoten heb: Life is Strange. Hele makkelijke Platinum, maar ben blij dat ik ermee gewacht heb tot de Limited Edtion beschikbaar kwam. Iedere Euro waard.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gopgpPrm4mflLA5n0EGs7CRg/full.jpg

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:52
Fallout 4 bijna op Platinum hier, alleen nog Benevolent Leader halen.

Shikata ga nai.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:10

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:44:
Dat duurt nog wel een jaar of 10 :P
Ik koop/speel lang niet zoveel games als ik op de PS3 deed; ik ben een stuk selectiever geworden ;)

*edit*
2500e trophy: Batting500
2501e trophy: Diablo 3 Reaper of Souls platinum :*)
Netjes!

Verwijderd

Nice kiwi!!!!
Congratz.

Ikzelf heb dragonball xenoverse ps3 editie op platinum behaald, nu bezig met de ps4 editie..
Leuke spellen, alleen zeer frustrerend op momenten.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:40:
ik heb de uitleg gebruikt die hier gepost is (die bij Red Rocket) dat is de makkelijkste, daarvoor heb ik het geprobeerd in Sanctuary maar dat werkte niet.

PSN ID: Svennie-NL

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 19:59
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:40:
Doe het bij de red rocket idd. Let erop dat je een naamloze settler neemt en niet een vaste volger.

• voxxel
Echt een van de vervelendste trophies die ik heb gehaald. Geen skill nodig, niks moeilijks aan, maar alleen een random glitchy gedoe waarbij je vooral heel lang staat te wachten.. Tergend.

Zonnepanelen

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 19:59
Heel irritant ja, en dan is het nog slechts een bronzen trophy ook.

Mag hopen dat ze in de aankomende dlc zulke geintjes overslaan.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

voxxel schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:41:
Geen skill nodig, niks moeilijks aan, maar alleen een random glitchy gedoe waarbij je vooral heel lang staat te wachten.. Tergend.
Dit zou zo maar mijn review van de game Fallout 4 kunnen zijn. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• voxxel
Nog 1 missie en ik heb Styx platinum. De game valt me jammer genoeg wel wat tegen na alle positieve geluiden. Het verhaal kan me echt niet boeien en na een tijdje ben ik maar cutscenes gaan skippen (wat ik normaal nooit doe). En het is behoorlijk repetitief. De missies zijn allemaal op verschillende manier door te spelen en dat moeten de makers ook gedacht hebben. Na missie 4 speel je alle levels nog een keer maar dan met andere objectives. De trophies zelf zijn allemaal goed te doen, je moet elke missie 2x doorlopen voor 2 speelstijlen en behoorlijk wat tokens verzamelen. De rest komt redelijk vanzelf.

Zonnepanelen

Verwijderd

Gisteravond verder gegaan met Uncharted: Golden Abyss. Het nadeel is dat alleen de collectibles (de Bounties) en schiet zoveel vijanden neer met wapen X overgebleven zijn. De collectibles zijn compleet random te verdienen, maar de game geeft tenminste wel aan welke levels je ze in kunt behalen. Ten aanzien van de wapenspecifieke trofeëen is er geen manier om te achterhalen hoe ver je bent, omdat er geen statistieken geraadpleegd kunnen worden in de game. De GAU-19 met 200 kills slaat dan ook alles. Nog even volhouden en de volgende Platinum is daar...

Vanavond ga ik verder met DIRT 3 (PS3). Ik ga een boost methode proberen om sneller online level 35 te behalen. Via psnprofiles.com heb ik daarom maar een gaming session georganiseerd. Mocht iemand willen aansluiten, meld je aan. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2016 07:38 . Reden: Toevoeging DIRT 3 ]

Dirt 3... daar moet ik er volgens mij ook nog een hoop van.
Weet zelfs niet of ik ooit wel eens online heb gespeeld daarin, maar weet ook niet of ik daar écht zin in heb.
Misschien start ik 'm wel weer eens op. Dirt 2 had ik tenslotte ook platinum.
*edit*
Trophy lijst bekeken > Gymkhana > laat maar :P

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 03-02-2016 08:29 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:59:
Dirt 3... daar moet ik er volgens mij ook nog een hoop van.
Weet zelfs niet of ik ooit wel eens online heb gespeeld daarin, maar weet ook niet of ik daar écht zin in heb.
Misschien start ik 'm wel weer eens op. Dirt 2 had ik tenslotte ook platinum.
*edit*
Trophy lijst bekeken > Gymkhana > laat maar :P
Hahaha! oOo

Tja, Gymkhana, daar moet je van houden inderdaad, maar ik doe toch een poging. Ook omdat ik DIRT 2 ook Platinum heb behaald. Ik ben inmiddels al behoorlijk ver gevorderd, maar die Gymkhana tricks zouden nog roet in het eten kunnen gooien. Dan ligt het echter aan mij en niet aan het feit dat een bepaalde online trofee niet meer te behalen is.

• voxxel
Platinum nummer 14 is binnen! Styx: Master of Shadows.

Niet de leukste game, maar geeft toch wel veel voldoening :) Misschien dat ik morgen Bloodborne weer eens ga oppakken!

Zonnepanelen

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:42

spaceboy

Op grote hoogte

voxxel schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:22:
Platinum nummer 14 is binnen! Styx: Master of Shadows.

Niet de leukste game, maar geeft toch wel veel voldoening :) Misschien dat ik morgen Bloodborne weer eens ga oppakken!
Congratz! Die Styx moet ik toch ook nog een keer halen vind ik... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Driveclub bijna platinum. Ik moet alleen nog Credits where its due trophy met die accolades. Ook de meeste DLC al op 100%. Een paar zijn echt lastig dus die staan nog op 50%.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• voxxel
Wel jammer trouwens dat dlc er voor zorgt dat je % omlaag gaat. Ik heb in een aantal games platinum, maar door de dlc toch maar 60-80%. Ik speel eigenlijk nooit dlc en ik heb het alleen als het toevallig bij een goty edition zit oid.

Zonnepanelen

Verwijderd

Helaas ik heb de Mad Max glitch te pakken, zal dus op 91% blijven staan. Game valt mij ook wel aardig tegen, verhaal is mwah en zodra je dat uitgespeeld hebt blijft er niet veel van de game over. Desondanks wel vermaakt ermee.

Nu met The Witness bezig, platinum moet wel lukken. En volgende week Firewatch en Dying Light Enhanced Edition. Nu nog tijd vinden. :)

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:17:
Helaas ik heb de Mad Max glitch te pakken, zal dus op 91% blijven staan. Game valt mij ook wel aardig tegen, verhaal is mwah en zodra je dat uitgespeeld hebt blijft er niet veel van de game over. Desondanks wel vermaakt ermee.

Nu met The Witness bezig, platinum moet wel lukken. En volgende week Firewatch en Dying Light Enhanced Edition. Nu nog tijd vinden. :)
Ah shit dat is balen. 190/191 scavenging plekken?

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:51:
[...]
Ah shit dat is balen. 190/191 scavenging plekken?
Ja, helaas. :) Alles wat op trophy websites staat ook al geprobeerd. Het is niet anders, misschien komt er nog een patch, ooit.

• voxxel
Ik heb me aan me voornemen gehouden om Bloodborne weer op te pakken. 9 maanden niet gespeeld en ik zit er weer helemaal in!

Twee bazen in een poging verslagen (Amygdala en Mergo's wet nurse) en het eerste einde ook meteen gehaald. Gherman wilde niet in 1 poging dood (ook niet in 5). Hopelijk kan ik dit weekend alle eindes uitspelen en dan volgende week de Chalice Dungeons in.

Als er iemand is die het leuk vind om co-op mee te gaan, dan hou ik me aanbevolen :)

[ Voor 9% gewijzigd door voxxel op 05-02-2016 20:16 ]

Zonnepanelen

Als je ergens hulp nodig hebt laat maar weten ;)

Ik ben nu bezig met Need For Speed.
Redelijk makkelijke en snelle platinum, maar wat een slechte game...
De 27 in de store nu niet waard.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 01:22:
Ik ben nu bezig met Need For Speed.
Redelijk makkelijke en snelle platinum, maar wat een slechte game...
De 27 in de store nu niet waard.
Dat had ik gelukkig tijdens de beta al gemerkt, vond het inderdaad het kopen niet waard.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:52
Fallout 4 eindelijk op Platinum na 150+ uur gespeeld te hebben, al was het voornamelijk meer locaties ontdekken en quests doen. Later ben ik pas echt gericht voor de trophies gegaan.

Benevolent Leader heb ik gedaan in Hangman's Alley; één bewoner die een tier drie restaurant bemant, 40 mutfruit, 30 purified water, twee pompen en twee turrets. Na een uur gelijk 100%.

Shikata ga nai.

Hier eindelijk nog eens een Platinum : The Witness. Is eigenlijk behoorlijk gemakkelijk te doen als je van puzzelgames houdt. Denk dat het mij alles samen een uur of 25 gekost heeft. Best wel een goed spel. Enkel zonde van de povere trophies. De meest spitsvondige puzzels, en die het spel wel heel bijzonder maken, hebben immers helemaal geen trophies.

• Lasmibalsingh
Had gisteren platina van far cry 4 behaald. Het was mijn eerste far cry game na de originele far cry op pc. Ik vind deel 4 bijzonder vernakelijk afgezien van de arenagevechten. Ik speelde de rest van het spel namelijk meer stealthachtig.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Netjes, mooie platinums ook alle 3 hierboven!
Het valt me op dat er hier best veel Fallout 4 wordt geplat _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2016 09:29 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

Typhone

Who Dares Wins

Level 60 bij NFS: Rivals.
Vanavond beginnen met Spec OPS: The Line (PS3) en gisteren ook begonnen met Rainbow Six Siege met 2 vrienden. Mochten er nog mensen zin hebben te mee te doen (en voice te hebben!) join ons gerust. Die gaat ook de platinum lijst op in elk geval. Prachtig spel vind ik het!
LVL60 bij racer én cops? Congrats!
Rivals vond ik een hele toffe game om te platten; heb die laatste race echt vaak gedaan :)

Verwijderd

Platinum #36: Uncharted: Golden Abyss is een feit. Gelukkig is het geen echte mijlpaal voor psnprofiles.com, want de Platinum heet .... Platinum |:(

De laatste Trophies zagen op het kills grinden met de M79, GAU-19 en SAS (shotgun). Via het wereldwijde web een aantal waardevolle tips opgedoken. Mocht je deze game ook willen spelen, dan geef ik je deze mee.

Kills:
- De meeste Trophies die gerelateerd zijn aan een specifiek wapen, zul je vanzelf behalen tijdens 1 van de 2 minimaal vereiste playthroughs (Hard en Crushing).
- In feite dien je voor de resterende Trophies steeds bepaalde passages overnieuw te spelen. Mocht je de update op je PSVita hebben gedownload, dan moet je ervoor zorgen dat je steeds een level uitspeelt of anders zelf afgaat (spring het ravijn in o.i.d.).
- Reloaden van het laatste checkpoint werkt niet, want dan worden je kills gereset! (als je de update hebt geïnstalleerd

Bounties (de meeste zeldzame Trophies op dit punt zijn Cadiz en Arcana):
- Het makkelijkste is uiteraard om een PSN buddy te hebben en daarmee de Bounties uit te wisselen. Dat maakt de zoektocht veel eenvoudiger.
- Speel eerst de game twee keer door (Hard en Crushing), daarna zie je welke Trophies erover blijven.
- Installeer de update (de droprate zou verhoogd zijn, hoewel ik mijn twijfels daarover heb).
- Selecteer een hoofdstuk waarin de betreffende items zijn te verdienen, waarin een passage zit waarin veel vijanden zich als vrijwillige schietschijf aanmelden. >:) De laatste vijand(en) laat je over om jou om zeep te helpen.
- Speel een aantal keer totdat je twee bounties hebt verdiend. Daarna ga je terug naar het hoofdmenu en vervolgens sluit je de game af.
- Start de game opnieuw op en kies via Chapter Select hetzelfde hoofdstuk en herhaal de stap hiervoor. Dit bleek voor mij zeer effectief, hoewel ik soms de passage wel 7 keer opnieuw moest spelen. Het was echter veel beter dan dezelfde hoofdstukken telkens opnieuw spelen met een geringe kans op een nieuw item in het kader van de Trophy.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 12:23 . Reden: te snel geklikt + naam vd game aangepast ]

• voxxel
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:20:
Platinum #36: Uncharted: Golden Abyss is een feit. Gelukkig is het geen echte mijlpaal voor psnprofiles.com, want de Platinum heet .... Platinum |:(
Lekker bezig, ik was er wel begonnen, maar ik kwam er door de controls op de vita niet lekker doorheen (en ik kon er niks van).

Zelf ben ik inmiddels begonnen aan de laatste fase van bloodborne, de chalice dungeons. Dit gaat wel even duren, ik ben pas in de lower pthumeru dungeon en ik vind het nu al tergend :P

Zonnepanelen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:32:
Rivals vond ik een hele toffe game om te platten; heb die laatste race echt vaak gedaan :)
Cops ben ik level 12 ofzo. Maar die speel ik nu een uurtje of 2 per dag 'on the side'.
Dus dat is nog een hele grind. Ik moet nog iemand hebben om een race tegen te winnen en te busten. Maar dat moet ergens wel lukken.

NoFi, maar ik vond het het slechtste racespel wat ik in mijn herinnering gespeeld heb (let wel: wat ik dus zelf gespeeld heb). Op vrijwel alle moeilijkheidsniveau's crasht de nummer 1 'onverklaarbaar' binnen een km ofzo voor de finish. Gruwelijke onzin vind ik dat. Camera positie is ook rampzalig gedaan. Maar dat komt wel goed als de platinum er eindelijk is :).

Verwijderd

voxxel schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:11:
[...]

Lekker bezig, ik was er wel begonnen, maar ik kwam er door de controls op de vita niet lekker doorheen (en ik kon er niks van).

Zelf ben ik inmiddels begonnen aan de laatste fase van bloodborne, de chalice dungeons. Dit gaat wel even duren, ik ben pas in de lower pthumeru dungeon en ik vind het nu al tergend :P
De touchscreen controls zijn inderdaad verre van optimaal. Tijdens de finale op de hoogste moeilijkheidsgraad (Crushing), waar je je geen fouten kunt permitteren, is dat behoorlijk frustrerend. Ik heb de game ook even aan de kant gelegd en na een uurtje weer opgepakt om het vervolgens in 2 tot 3 pogingen klaar te spelen. Zie ook mijn post enkele pagina's terug.

Ik ben blij dat ik er klaar mee ben. Naast de PS4 games die ik nu speel, heb ik nog niet bedacht welke Vita game ik zal gaan spelen (wellicht Tearaway of Gravity Rush).

• voxxel
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:49:
[...]

De touchscreen controls zijn inderdaad verre van optimaal. Tijdens de finale op de hoogste moeilijkheidsgraad (Crushing), waar je je geen fouten kunt permitteren, is dat behoorlijk frustrerend. Ik heb de game ook even aan de kant gelegd en na een uurtje weer opgepakt om het vervolgens in 2 tot 3 pogingen klaar te spelen. Zie ook mijn post enkele pagina's terug.

Ik ben blij dat ik er klaar mee ben. Naast de PS4 games die ik nu speel, heb ik nog niet bedacht welke Vita game ik zal gaan spelen (wellicht Tearaway of Gravity Rush).
Tearaway kan ik zeker aanraden! En op 3 trophies na een leuke platinum om te halen!

Zonnepanelen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tearaway eens even mijn vriendin cadeau geven denk ik :D Vita spelletjes zijn vaak lastig in te schatten vind ik m.b.t. de amusementswaarde voor mezelf ;).

Afbeeldingslocatie: https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/12716183_961147597297692_2257433227957416028_o.jpg

Gisteren begonnen met SPEC:OPS, en dat is goed bevallen. Was alleen even vergeten dat er ook nog zoiets was als 720P only games. Op de BENQ Gaming monitor had ik de hele tijd een klein schermpje, maar na het aanzetten van overscan op 100% was dat probleem opgelost.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:32:
Rivals was inderdaad een fantastische race game.
1 van de weinige games die ook een fantastische soundtrack had 8) .

Helaas heb ik deze niet op platinum behaald omdat ik nog een race met een vriend moet doen.
Deze heb ik destijds met jou geprobeerd, alleen toen ging het niet helemaal goed in de vriendenlijst in rivals.

Kijken of ik deze een keer kan lenen om die laatste trophy te behalen.

Ik was vorige week begonnen met World of Tanks, ik wou deze op platinum behalen.
Maar dat gaat een klus worden van 750+ uur, en die tijd besteed ik liever aan 10 andere games :P .
Dus deze blijft helaas op 40% staan.

Nu opnieuw begonnen met Dragon age, moet alle DLC trophy's nog. Dus weer helemaal opnieuw :)
Geef maar een gil als je die 2 Rivals trophies wilt doen; heb ze een paar weken geleden ook nog met een Tweaker gedaan ;)

• voxxel
Ik voel me een beetje vies na echt te simpele trophies gehaald te hebben in Rocket League. Echt een leuke game (vooral om even stoom af te blazen tijdens die frustrerende chalice dungeons), maar bijna jammer dat de trophies zo simpel zijn. Ze zijn zelfs bijna allemaal te halen zonder ook maar enige tegenstand..

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:57:
Ik voel me een beetje vies na echt te simpele trophies gehaald te hebben in Rocket League. Echt een leuke game (vooral om even stoom af te blazen tijdens die frustrerende chalice dungeons), maar bijna jammer dat de trophies zo simpel zijn. Ze zijn zelfs bijna allemaal te halen zonder ook maar enige tegenstand..
Het is ook nogal een verschil: Bloodborne vs Rocket League. Zonder meer zal de Platinum bij Bloodborne je meer voldoening gaan geven. Het was mij ook al opgevallen dat bij Rocket League veel Trophies al binnen enkele minuten vrijgespeeld kunnen worden. Bij mij resteren er in principe ook alleen nog de 'grind' Trophies. Overigens moet je hierdoor in verband met de latere update wel 190 matches spelen om alles vrij te spelen. Gelukkig maakt het eindresultaat van de wedstrijd niet uit (winst / verlies). Ik zit nu ongeveer op een derde van de te spelen wedstrijden en ik moet feitelijk nog 5 Trophies tot de Platinum, waarbij er twee gerelateerd zijn aan een speltype, waarin ik mij tot op heden niet heb begeven (Practice Drill). Gelukkig is de game wel erg leuk, waardoor Trophies echt op het tweede plan komen.

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:40:
[...]

Het is ook nogal een verschil: Bloodborne vs Rocket League. Zonder meer zal de Platinum bij Bloodborne je meer voldoening gaan geven. Het was mij ook al opgevallen dat bij Rocket League veel Trophies al binnen enkele minuten vrijgespeeld kunnen worden. Bij mij resteren er in principe ook alleen nog de 'grind' Trophies. Overigens moet je hierdoor in verband met de latere update wel 190 matches spelen om alles vrij te spelen. Gelukkig maakt het eindresultaat van de wedstrijd niet uit (winst / verlies). Ik zit nu ongeveer op een derde van de te spelen wedstrijden en ik moet feitelijk nog 5 Trophies tot de Platinum, waarbij er twee gerelateerd zijn aan een speltype, waarin ik mij tot op heden niet heb begeven (Practice Drill). Gelukkig is de game wel erg leuk, waardoor Trophies echt op het tweede plan komen.
Zelfs al die matches kan je echt in een uur halen door in exhibition mode zonder tegenstander met 1 goal limiet te spelen. Geen zak aan, maar het kan. Ook raar, trophies voor een match winnen kunnen allemaal gehaald worden in exhibition mode zonder tegenstander. Bizar toch?

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:50:
[...]

Zelfs al die matches kan je echt in een uur halen door in exhibition mode zonder tegenstander met 1 goal limiet te spelen. Geen zak aan, maar het kan. Ook raar, trophies voor een match winnen kunnen allemaal gehaald worden in exhibition mode zonder tegenstander. Bizar toch?
Ehm ja, daar heb je gelijk in. Ik wist dat overigens niet dat dat kon. Het lijkt me ook niet erg leuk. Ik speel liever online, maar stel dat er geen tegenstanders zijn te vinden of het internet platligt, dan is er een alternatief in geval van een eventuele Rocket League verslaving. ;)

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
ook ik wil me graag aanmelden hier! Leuk topic, meteen toegevoegd als bookmark!

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/rubenkuijsters.png

[ Voor 50% gewijzigd door 0xrubennft op 10-02-2016 09:52 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:55:
Geef maar een gil als je die 2 Rivals trophies wilt doen; heb ze een paar weken geleden ook nog met een Tweaker gedaan ;)
Gil Gil Gil!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

voxxel schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:50:
[...]

En fijn voor ons trophy hunters oOo

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben vanaf 18:00 in hotel ongeveer dus dan kan ik wel. Even de PS opbouwen en dan lukt het wel :D
Ik add je preventief al eventjes voordat ik dat weer vergeet.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Cool trouwens, je hebt ongeveer 100 trophies meer dan ik :)
Straks nog maar 98 :P
Maar vanmiddag haal ik de laatste NFS trophy incl de plat dus is het verschil weer 100 :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dan moet ik daarna flink hard gaan spec:opszzen =).
Al vrees ik dat het lampje vanavond vroeg uitgaat (vanochtend om 03:00 vertrokken richting Kempten in Allgau)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Zojuist voor LEGO Marvel Super Heroes de Platinum Trophy gehaald, blijven toch geinige games die LEGO games.

De volgende Platinums worden de Nathan Drake Collection, hopelijk alle 3 achter elkaar :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Thnx voor de 23 trophies kiwi! :D NFS Rivals gaat snel platinum zijn!

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Juhrat schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:35:
Zojuist voor LEGO Marvel Super Heroes de Platinum Trophy gehaald, blijven toch geinige games die LEGO games.

De volgende Platinums worden de Nathan Drake Collection, hopelijk alle 3 achter elkaar :)
Die platinums zijn prima te doen :). En de games zijn gewoon leuk om te spelen. Afgelopen week de platinum voor deel 3 binnengehaald, waardoor het rijtje met deel 1 en 2 compleet is.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Typhone schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 07:18:
Thnx voor de 23 trophies kiwi! :D NFS Rivals gaat snel platinum zijn!
No prob!
Wat lekker om Rivals er weer eens in te hebben! Zó hoort een NFS te spelen 8)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:02:
[...]

No prob!
Wat lekker om Rivals er weer eens in te hebben! Zó hoort een NFS te spelen 8)
I strongly disagree with you :D
Hoe is dit spel vergeleken met die oude games zoals NFS 3, Underground 1 + 2?
De échte NFS? NFS2:SE W00000t w0000t ;)

En die hadden geen trophies })

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 11-02-2016 14:04 ]

Rivals, of de nieuwe?
Met de nieuwe zijn ze een beetje terug naar de roots van underground gegaan, tenminste, dat wilden ze.
Customization is er, maar meer dan 3 bumpers/skirts/fenders per wagen hoef je niet te verwachten.
Er zijn zelfs wagens waarbij helemaal niks mogelijk is, beetje jammer.
En de handling hebben ze echt helemaal opgekloot deze NFS. Ont-zet-tend slecht gewoon.

Rivals is niet te vergelijken met games als Underground. Rivals past meer in het straatje van Most Wanted en MW2012. Alle 3 topgames met prima besturing.

Net zoals je de Need For Speeds sinds Underground niet kan vergelijken met de NFS's daarvoor ;)

Verwijderd

Word trouwens de lijst nog een keer bijgewerkt?.

Deze zou eind December worden bijgewerkt, maar dat is destijds niet gebeurd volgens mij.
Er zijn best wel wat veranderingen in de lijst ondertussen..

@de NFS discussie.
Ben het eens met Kiwi..
De nieuwe is gewoon 1 van de slechtste NFS games die is uitgekomen.
Ik heb elke NFS grijs gespeeld, maar deze heb ik na een aantal uurtjes in de Beta al opgegeven.

Hoop dat de volgende weer een beetje word zoals Rivals..

• Svennie
je hebt helemaal gelijk, ik ging er van uit dat de lijst in december bijgewerkt was maar ook dan werd het wel weer eens tijd.

De lijst is nu gesorteerd, nieuwe mensen toevoegen en kijken of we van de profielen linkjes kunnen maken gebeurd dit weekend.

Juhrat heeft aangeboden mee te helpen waarvoor dank!

Dit is de eerste keer (geloof ik) dat er 2 mensen gelijk aantal punten hebben, FireFly3k en dvdkiwi. Ik heb gesorteerd op aantal trophies nu maar completion rate zou ook kunnen natuurlijk.

Svennie schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:30:
Dit is de eerste keer (geloof ik) dat er 2 mensen gelijk aantal punten hebben, FireFly3k en dvdkiwi.
Nu niet meer :P
Ik moest even mijn profiel updaten, hij had een aantal trophies niet megepakt waaronder de laatste platinum.
Mijn NFS platinum is trouwens ook gelijk mijn snelste platinum: 6 dagen _O-

Wat mij betreft sorteer je gewoon op level en percentage (het gele balkje), zo klopt het ook met de landelijke en globale rank ;)

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Is de lijst nu al bijgewerkt?
Ik zie dat ik er niet meer tussen sta :S

PSN ID: Hanssuh

• Svennie
hanssuh schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:17:
Is de lijst nu al bijgewerkt?
Ik zie dat ik er niet meer tussen sta :S
we hebben de lijst een tijd geleden opgeschoond, er stonden veel mensen in die nooit meer in het topic actief waren. We voegen je weer toe.

Verwijderd

Nice!

Ziet er weer goed uit na de update..
Thanks!.

Bijna in de top 20... Wel uitkijken want Juhrat die zit me nog steeds op de hielen... :+

Verwijderd

Ik schiet lekker op met Rocket League. Nog maar twee Trophies te gaan. Sowieso niet een lastige game qua Trophies. Hoewel de aerial shot maken me wel wat moeite gekost heeft.

Ik sta volgens mij nog steeds stabiel op de 5e plaats en alles daarboven zit volgens mij redelijk buiten mijn bereik.

• Juhrat
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:39:
Nice!

Ziet er weer goed uit na de update..
Thanks!.

Bijna in de top 20... Wel uitkijken want Juhrat die zit me nog steeds op de hielen... :+
Beetje concurrentie kan geen kwaad ;) We stomen gewoon samen door de top 10 binnen :D

Verwijderd

Juhrat schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:15:
[...]

Beetje concurrentie kan geen kwaad ;) We stomen gewoon samen door de top 10 binnen :D
Wij staan daar ook wel lekker met onze hoge Completion Rate.
Oke.. Jij nog een stuk hoger dan die van mij.
Maar daar word aan gewerkt :P

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Ik kom ook geen centimer van die 6e plek af he :p Ik game de laatste tijd niet zoveel meer op de beide Playstations. Vooral de ps4 gaat amper aan...Heb nu wel Dead Space 2 eens een keer uitgespeeld met alle throphies die ik wilde halen. Een hard core run is mij...erhm...wat te hard core (max 3 saves en geen checkpoints). En een run through op Zealot ga ik misschien in de toekomst nog wel eens doen. Hierna waarschijnlijk Assassins Creed Roque maar eens proberen, ligt al een tijd on aangeroerd in de kast. Is dst een beetje goede game? Ik lees voornamelijk dat het eigenlijk gewoon Black Flag is alleen in een andere setting?

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• voxxel
Platinum #15 is binnen, Rocket League. Super trots :P

Gek genoeg popte Far, far away (500km rijden) vanmiddag in het eerste potje. En dat terwijl ik in totaal pas een paar uurtjes had gespeeld. Glitchy, maar in dit geval prima!

Zonnepanelen

Verwijderd

Nu bezig om Dying Light op platinum te halen.
Ook de intentie om op 100% te halen, maar er zijn 2 trophy's in de Bozak horde mode DLC waarbij ik wel een coop partner nodig heb.

Mocht hier iemand zijn die deze ook nog moet en/of mij wilt helpen, dan graag;)

• Lasmibalsingh
Ik ben momenteel met Tomb Raider definitive edition op weg naar platinum maar ik heb me behoorlijk verkeken op een paar online-only trofeeën waarbij je in alle spelmodi bovenaan het klassement moet staan. Nu wil echter het geval dat je minimaal 4 spelers in de modi moet hebben en de servers werkelijk vrijwel dood zijn. De grootst mogelijke problemen dus voor mij, nu ben ik constant op zoek naar minstens 3 spelers die deze trofee met mij willen boosten, echt een drama :p

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zijn er hier mensen die met Rainbow Six bezig zijn? Iedereen die zin heeft het grinden wat gezelliger te maken be my guest. Die vuile 'Meat Wall' Trophy is niet zo lastig als hij lijkt. Wel een beetje geluk hebben heb ik al gemerkt. Zodra je iemand 'downed' zo snel mogelijk in de buurt een breachcharge op de muur zetten (zorgen dat je ALTIJD met een breach charge speelt als off) en dan ping, trophy netten.
Zou een prestigeprojectje van mezelf zijn deze te halen in elk geval :).
In Februari de volgende platinums halen zou wel mooi zijn:

Uncharted 1 (PS4)
Rocket League (nog paar trophies)
NFS:Rivals
Far Cry 4
Spec OPS: The Line
Grim Fandango
This War of Mine

Ver moet ik komen met Rainbow Six maar ik verwacht niet dat ik al ver genoeg kom aangezien ik die alleen in het weekend kan spelen vanwege m'n werk in het buitenland ;)
Lasmibalsingh schreef op zondag 14 februari 2016 @ 11:28:
Ik ben momenteel met Tomb Raider definitive edition op weg naar platinum maar ik heb me behoorlijk verkeken op een paar online-only trofeeën waarbij je in alle spelmodi bovenaan het klassement moet staan.
Heb je die grind naar level 60 al wel gedaan?
Dat was echt een ontzettend lange, saaie grind.
Jammer dat er altijd zulke hatelijke mp trophies in een sp game moeten zitten. AC precies hetzelfde.

• voxxel
dvdkiwi schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:59:
[...]

Jammer dat er altijd zulke hatelijke mp trophies in een sp game moeten zitten. AC precies hetzelfde.
Voor mij precies de reden om er niet aan te beginnen. Hier en daar een lange grind is prima, maar het moet wel leuk blijven.

Zonnepanelen

Ik had een paar goede dubstep/hiphop/dance mixjes opgezet, dan wordt het opeens een stuk aangenamer ;)
Voordeel van Tomb Raider is dat je het ook gewoon in je uppie kan doen.

Ben nu bezig met de Bloodborne DLC.
Uiteraard gaat die op 100%, maar damn! Wat is ie brutal :D

• Lasmibalsingh
dvdkiwi schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:59:
[...]

Nee nog niet, ik zit nu op level 32 en vanaf nu gaat het wel behoorlijk traag inderdaad. Ik denk dat ik beter een boosting session kan organiseren via playstationtrophies want als je het gaat doen op de normale manier dan ben je wel maanden bezig.

Klopt wat AC betreft maar ik heb gehoord dat Syndicate geen MP-trofeeën heeft. Eerlijk gezegd heb ik niet meer zo'n behoefte om na Unity weer een AC te spelen.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
dvdkiwi schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:18:
Voordeel van Tomb Raider is dat je het ook gewoon in je uppie kan doen.
Kun je alle MP trophies van Tomb Raider in je eentje halen?
Zo ja, 2 puntjes:

+ Misschien moet ik die dan toch maar eens op gaan pakken
- Waarom zijn 't MP trophies als je ze ook alleen kan halen :? Ok, ik heb de MP trophies van AC: Black Flag ook zowat allemaal in m'n eentje gehaald, maar dat was vooral omdat de meeste spelers de MP van AC: Black Flag niet snappen.

PSN ID: MrMichel_75

• voxxel
MisterMichel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Zo ja, 2 puntjes:

- Waarom zijn 't MP trophies als je ze ook alleen kan halen :? Ok, ik heb de MP trophies van AC: Black Flag ook zowat allemaal in m'n eentje gehaald, maar dat was vooral omdat de meeste spelers de MP van AC: Black Flag niet snappen.
Je kan alle rocket league multi player trophies ook alleen halen. Zelfs win een potje 4 vs 4. Gewoon een potje 4 vs 4 offline starten zonder bots en hij telt gewoon 8)7

Zonnepanelen

MisterMichel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Zo ja, 2 puntjes:

- Waarom zijn 't MP trophies als je ze ook alleen kan halen :?
Nee, niet allemaal, ik had het puur over de trophy om het hoogste level te halen ;)
Voor de gamemode trophies heb je wel degelijk andere spelers nodig.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die grind van tomb raider.... blèèghhhh. Überhaupt stomme trophies zoals max level halen in single player (80%) games is onzin. Kijk bij CoD of Battlefield een bepaald level halen is prima. Maar volledig tekeer gaan in een sucky multiplayer modus die puur en alleen bedoeld is om de reviews op te krikken gaat me wat te ver.

• voxxel
Nog 1 trophy in Bloodborne. Ik zit nu in de defiled dungeon, halve hp is best wel terror, maar het is nog te doen. Ik merk vooral dat de motivatie afneemt. De sessies die ik speel worden korter en de intervallen tussen de sessies langer. Het einde komt nog niet echt in zicht en het is steeds meer van het (vaak tergende) zelfde.

Zonnepanelen

Dat heeft iedereen.
Komt ook omdat iedereen de dungeons tot het laatst bewaart ipv ze tussen het verhaal door te doen.
Dan is het behoorlijk veel van hetzelfde achter elkaar.
Ik vond ze best tof, maar heb bij 2 bazen in de Defiled toch een belletje gerinkeld ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Weer een epic momentje bij NFS:Rivals gisteren hoor. Bijna total loss waar ik in een single sessie 100.000 moest netten. Rijd ik superrustig 80 km/h 4.6km naar mijn command post. Rij ik erin, komt er een random racer (offline nota bene) aan die vol op me knalt: WRECKED.

Hoe vaak me dat al niet gebeurd is als racer... wat een horrorgame (srry kiwi :P). Blij als het over is. Nog 39 leveltjes te gaan ^^.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:21:
Word trouwens de lijst nog een keer bijgewerkt?.

Hoop dat de volgende weer een beetje word zoals Rivals..
Zie ik net op tijd deze quote. :+
Wil je vechten? ;)

Wat dacht je ervan zo'n pure racer te maken zoals NFS:Underground. Toen het fenomeen rubberbanding (in elk geval op de PC) afwezig was. Daar werd je gewoon op 1 rondje gereden als je zat te kloten. Een tijdje terug was er ook een leuke NFS (jaar of 4-5 geleden op de PS3). Ben even vergeten hoe die heette.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:15
Typhone schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:15:
[...]

Zie ik net op tijd deze quote. :+
Wil je vechten? ;)

Wat dacht je ervan zo'n pure racer te maken zoals NFS:Underground. Toen het fenomeen rubberbanding (in elk geval op de PC) afwezig was. Daar werd je gewoon op 1 rondje gereden als je zat te kloten. Een tijdje terug was er ook een leuke NFS (jaar of 4-5 geleden op de PS3). Ben even vergeten hoe die heette.
Need For Speed Most Wanted (2012) is een leuke game, deze leek veel op Burnout Paradise. Beide zijn door Criterion Games gemaakt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jaaa die waren tof!
Maar Burnout was, net als Most Wanted 2012, net zo frustrerend als het op verkeer en crashes aankwam :P
Vooral aan het eind van lange races kwam er altijd toevallig een vrachtwagen jou tegemoet vlak na een blinde bocht :(
Burnout Paradise was trouwens mijn eerste platinum ooit :)
Speciaal een camera aangeschaft voor die mugshot... nooit meer :N

Burnout Paradise was ook mijn eerste plat. :*)

• Svennie
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:22:
Speciaal een camera aangeschaft voor die mugshot... nooit meer :N
ik ook, doe ik inderdaad ook nooit meer nee, nooit meer gebruikt ook |:(

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb speciaal een PS4 gekocht om een trophy te halen :). Gelukkig neem ik die doordeweeks mee naar hotels om het trophy hunten te vervolgen ^^

Verwijderd

voxxel schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:02:
Platinum #15 is binnen, Rocket League. Super trots :P

Gek genoeg popte Far, far away (500km rijden) vanmiddag in het eerste potje. En dat terwijl ik in totaal pas een paar uurtjes had gespeeld. Glitchy, maar in dit geval prima!
Ze schijnen de criteria aangepast te hebben. Bij mij popte hij ook ineens bij de eerste wedstrijd. Ook de beschrijvingen van enkele Trophies zijn aangepast. Ik hoef zelf nog maar enkele matches tot de Platinum om i.p.v. alle 200 items te halen (170 matches).
Lasmibalsingh schreef op zondag 14 februari 2016 @ 11:28:
Ik ben momenteel met Tomb Raider definitive edition op weg naar platinum maar ik heb me behoorlijk verkeken op een paar online-only trofeeën waarbij je in alle spelmodi bovenaan het klassement moet staan. Nu wil echter het geval dat je minimaal 4 spelers in de modi moet hebben en de servers werkelijk vrijwel dood zijn. De grootst mogelijke problemen dus voor mij, nu ben ik constant op zoek naar minstens 3 spelers die deze trofee met mij willen boosten, echt een drama :p
Boost sessie via psnprofiles.com in de avonduren wellicht een idee? Dat heb ik ook gedaan, maar dan wel al een jaar terug.

En ja, ook ik heb een deel solo geleveld naar level 60. Pff, wat een grind.
LuPo schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:44:
Burnout Paradise was ook mijn eerste plat. :*)
Ook de mijne. Met 8 man in het stadion. :D

Eigenlijk moet ik de DLC Trophies ook nog eens halen....

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:52:
Ook de mijne. Met 8 man in het stadion. :D
Haha, dit kan ik me ook nog herinneren.
Burnout Paradise was best een toffe game als ik er zo aan terugdenk. Ook zo'n stuk ergens in het westen waar je van zo'n treinrails af kon springen waardoor je op een stel daken uitkwam en een stel van die superjumps kon maken.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Lasmibalsingh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:52:

Boost sessie via psnprofiles.com in de avonduren wellicht een idee? Dat heb ik ook gedaan, maar dan wel al een jaar terug.

En ja, ook ik heb een deel solo geleveld naar level 60. Pff, wat een grind.
Ja klopt, had vandaag een boostingsessie voor 'I'm all that!' trofee en heb nu eindelijk platina voor Tomb Raider DE. Een hele goede single-player :) maar zeer zuigende, overbodige en onzinnige multi-player :r.

Verwijderd

Hoppa.
Dying Light platinum is binnen.
Nu beginnen aan The following.

Wat wel "jammer" is, dat ik een hekel had aan de riool levels in Dying Light...
Het allereerste wat je doet in The Following.... In een riool lopen :( .

Ik haat...donkere stukjes met monsters :P (nog steeds)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 23:58 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:56:
Hoppa.
Dying Light platinum is binnen.
Nu beginnen aan The following.

Wat wel "jammer" is, dat ik een hekel had aan de riool levels in Dying Light...
Het allereerste wat je doet in The Following.... In een riool lopen :( .

Ik haat...donkere stukjes met monsters :P (nog steeds)
Dying Light goed coop te doen? Wilde ik nog aan beginnen.
Gisteren de 50 golden medailles gouden trophy gehaald bij NFS:Rivals. Nu nog wat grinden en dan verwacht ik hem dit weekend platinum te hebben. Uiterlijk volgende week ;)
Lasmibalsingh schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:21:
[...]

Ja klopt, had vandaag een boostingsessie voor 'I'm all that!' trofee en heb nu eindelijk platina voor Tomb Raider DE. Een hele goede single-player :) maar zeer zuigende, overbodige en onzinnige multi-player :r.
Ik ben blij dat ik mijzelf niet meer tot zulk soort dingen verplicht. :P

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:26
Iemand bezig met de Platinum voor Battlefront? Alle missies op Master halen met alle sterren is nog geen kattepis.

Heb de meeste MP trophies wel al, op de lvl 50 na (ben 46) dus is kwestie van tijd.

als er iemand zin heeft om de missions te coopen, voeg me toe ;-)

psn: qoriox

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:39:
[...]

Dying Light goed coop te doen? Wilde ik nog aan beginnen.
Gisteren de 50 golden medailles gouden trophy gehaald bij NFS:Rivals. Nu nog wat grinden en dan verwacht ik hem dit weekend platinum te hebben. Uiterlijk volgende week ;)
Ik heb hem zelf helemaal solo gespeeld.
Had de coop trophy's vorig jaar al gehaald.

Maar coop zal die vast wel makkelijker zijn, en uiteraard ook gezelliger.. :)
En minder eng :P
Pagina: 1 ... 55 ... 119 Laatste