• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Is Dying Light eng ja? Ik dacht altijd dat het een goedkope rip-off was van dat zombie spel op dat eiland (Riptide nogwat...). Nu heb ik helemaal zin om het te gaan spelen. Zucht...en ik heb zo weinig tijd :(

[edit] f*ck die shit, vanavond haal ik hem. Wat een bruut spel!

[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 18-02-2016 14:06 ]

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:03:
Is Dying Light eng ja? Ik dacht altijd dat het een goedkope rip-off was van dat zombie spel op dat eiland (Riptide nogwat...). Nu heb ik helemaal zin om het te gaan spelen. Zucht...en ik heb zo weinig tijd :(
Njaah,
80% van het spel is niet eng.

Maar die andere 20% vind plaats in donkere flatgebouwen, donkere riool, donkere kamers.
Ik hou daar niet zo van :P.

Eerst liep ik rustig die plaatsen in en nam mijn tijd omdat ik daar niet van hou, en dan schrok ik met kapot als er weer 1 een kast uit dook of 1 opstond..

Nu loop ik meteen met mijn shotgun schietend de plaatsen in om meteen iedereen alerted te krijgen en komen ze meteen op me afgerend :P.

Games zoals dead space, resident evil, alien.
Deze zijn niet voor mij gemaakt..
Dan heb ik de hele avond een hartslag van 180 :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:09:
[...]

.

Nu loop ik meteen met mijn shotgun schietend de plaatsen in om meteen iedereen alerted te krijgen en komen ze meteen op me afgerend :P.
Ze blocken hier trophy cards op het werk. Heb je Outlast 100%/Platinum? :D >:)
Ik vind het altijd wel fijn spanning in games. Niks zo fijn als een heel team wat dood is en jij de beslissende ronde vecht. Net of de tijd dat automatisch langzamer gaat en je opeens heel creatief wordt. Die goede oude pro-CSS tijd mis ik regelmatig nog ;w

Gepaard met trophy hunten vind ik dit vermakelijke games in elk geval.

[ Voor 32% gewijzigd door Typhone op 18-02-2016 14:18 ]

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:17:
[...]

Ze blocken hier trophy cards op het werk. Heb je Outlast 100%/Platinum? :D >:)
Ik vind het altijd wel fijn spanning in games. Niks zo fijn als een heel team wat dood is en jij de beslissende ronde vecht. Net of de tijd dat automatisch langzamer gaat en je opeens heel creatief wordt. Die goede oude pro-CSS tijd mis ik regelmatig nog ;w

Gepaard met trophy hunten vind ik dit vermakelijke games in elk geval.
Spanning daar hou ik ook van.
In S&D als laatste over zijn of in een survival mode nog een paar rondes overleven met minimale health..
I love that.

Maar spanning kwa engheid... nee dat niet :P
En nee ik heb outlast niet gespeeld, en ook niet van plan :P

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09

dat ziet er inderdaad goed uit ja, zo lang het licht is :+

PSN ID: Svennie-NL

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Meat Wall Trophy van Rainbow Six Siege begint me nu al koppijn te bezorgen. Enemy killen met een breach charge. Twee keer al 'bijna' gelukt maar ipv dood gaat ie down en m'n teammates killen hem. Dat telt niet voor mij. Twee keer iemand gedowned vanochtend, wil ik een charge naast hem plaatsen word ik neergeknald door de enige overgebleven andere tegenstander (wij waren nog met 4 en daarna met 5). What are the odds??? :@

Verwijderd

De DLC the Following is nog beter..
Heb deze nou uitgespeeld, en heb me er echt mee vermaakt. >:) .

Heerlijk duizenden zombies met een Buggy overrijden >:)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:10

Niku

Alagaesii

Ik zit in een complete dip wat betreft trophy hunten (en qua gamen), en dat terwijl ik belachelijk veel tijd heb momenteel. Speel alleen nog een beetje BF4, verder kan ik me totaal niet tot iets zetten.

Verwijderd

Niku schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:13:
Ik zit in een complete dip wat betreft trophy hunten (en qua gamen), en dat terwijl ik belachelijk veel tijd heb momenteel. Speel alleen nog een beetje BF4, verder kan ik me totaal niet tot iets zetten.
Dat heb ik helaas ook wel eens vaker als een mede trophy hunter...

Wat bij mij altijd wel helpt is een paar weekjes helemaal stoppen met gamen(meestal 2).
En gewoon lekker een tv serie kijken ofzo.

Daarna kan ik er meestal weer een aantal maandjes tegen aan 8)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:10

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:14:
[...]

Dat heb ik helaas ook wel eens vaker als een mede trophy hunter...

Wat bij mij altijd wel helpt is een paar weekjes helemaal stoppen met gamen(meestal 2).
En gewoon lekker een tv serie kijken ofzo.

Daarna kan ik er meestal weer een aantal maandjes tegen aan 8)
Ik herken het ook wel bij mezelf als een periode die ik af en toe heb. Kijk nu meer Netflix en ga ineens weer naar de sportschool :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die periode heb ik altijd in de zomer. Lekker licht buiten, warm, skates eronder en 30km rondjes maken. Mountainbike erbij en regelmatig hardlopen. Nu is het beperkt tot krachttraining en mtb in het weekend en alle avonden vullen (behalve weekend) met trophy hunting. Ik heb wel altijd een korte periode in de zomer dat ik helemaal into the game raak. Aankomende zomer wellicht wat meer trouwens want nu hebben we in het hele huis airco ;).

Wat ik wel een superpré vindt aa het trophy hunten is dat je steeds meer mensen leert kennen (Nederlanders en Belgen) die dezelfde mindset hebben en dat maakt coop opeens een stuk leuker. Weet niet of iemand ooit met een 'casual' vriend getrophy hunt heeft maar dat is vaak huilen met de pet op. De trophy hunters zijn fanatiek en gaan er vol voor en niet geheel onbelangrijk, ze zijn niet zelfzuchtig en altruïstisch. Dan kan je nog eens een multiplayer only game oppikken :).

Verwijderd

Typhone schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:00:
Die periode heb ik altijd in de zomer. Lekker licht buiten, warm, skates eronder en 30km rondjes maken. Mountainbike erbij en regelmatig hardlopen. Nu is het beperkt tot krachttraining en mtb in het weekend en alle avonden vullen (behalve weekend) met trophy hunting. Ik heb wel altijd een korte periode in de zomer dat ik helemaal into the game raak. Aankomende zomer wellicht wat meer trouwens want nu hebben we in het hele huis airco ;).

Wat ik wel een superpré vindt aa het trophy hunten is dat je steeds meer mensen leert kennen (Nederlanders en Belgen) die dezelfde mindset hebben en dat maakt coop opeens een stuk leuker. Weet niet of iemand ooit met een 'casual' vriend getrophy hunt heeft maar dat is vaak huilen met de pet op. De trophy hunters zijn fanatiek en gaan er vol voor en niet geheel onbelangrijk, ze zijn niet zelfzuchtig en altruïstisch. Dan kan je nog eens een multiplayer only game oppikken :).
Inderdaad,
Heb in het verleden ook wel eens hulp gevraagd aan een "casual" friend..
Maar dat is echt waardeloos.
9 van de 10 keer snappen ze niet waarom trophy hunten zo leuk is en krijg je die discussie weer.
Of dan snappen ze niet wat ze moeten doen en waarvoor we hulp nodig hebben.

Nee...
Vaak als ik hulp nodig heb of gezelschap dan doe ik het via dit topic.(Zoals Spaceboy pas geleden met borderlands.) We weten beide wat we moeten doen dus dat doen we.
Dan is het gewoon gezellig lullen en ondertussen als een raket te trophy's binnen halen.

Of wat vrienden die ik in het verleden heb leren kennen tijdens het hunten..

Ik begin over een weekje weer met een vriend aan de nieuwe plants vs. zombies.
Dus als daar mensen interesse in hebben, dan kunnen die altijd mee doen.

Maar met randoms...
Nee..
Ik erger me al dood aan randoms in een normale mp game...laat staan coop :P

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:09
Iemand die even een rondje Rocket league op PS4 wilt spelen? Even de throphy whore uithangen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Rocket League is glitched met die verzameltrophy atm! En wie had die nog niet? Juist ik... :(

Verwijderd

Bij mij zal het levelen de komende tijd iets langzamer gaan denk ik.

Ben nu bezig om alle games die ik al een keer heb uitgespeeld weer opnieuw te spelen.
Waarom?
Omdat bij al die games ondertussen tig DLC pakketten zijn uitgekomen die mijn totale percentage omlaag gooien..
Dus de komende tijd staat op het programma.
Dragon age Inq.
Tropico 5
c.o.d Advanced warfare.
Driveclub.

Ben ik wel weer een maandje zoet mee verwacht ik :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2016 01:43 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Advanced Warfare nog leuke trophies? Anders even gillen dan doe ik mee ze halen if you want :)

Verwijderd

Typhone schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 01:50:
Advanced Warfare nog leuke trophies? Anders even gillen dan doe ik mee ze halen if you want :)
Geen idee.

Moet alle DLC trophy's nog(dus voornamelijk al het zombie gedoe).
En moet ook nog een keer die survival modus 2 keer uitspelen in 1 ronde...maar dat is geen probleem.

Zombies en die DLC trophy's zou wel fijn zijn als je kan helpen ja;), anders word ik weer bij randoms gedropt..

Zal hier waarschijnlijk in Maart ergens aan beginnen, geef dan wel even een gil.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zombies ben ik zeer goed tot extreem goed in ;). Let me know when the fun starts!

• assasinbats
Typhone schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 01:26:
Rocket League is glitched met die verzameltrophy atm! En wie had die nog niet? Juist ik... :(
Glitch? Wat dan? Dat ie m niet pakt ofzo, zelfs als je alle items hebt?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

assasinbats schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:56:
[...]

Glitch? Wat dan? Dat ie m niet pakt ofzo, zelfs als je alle items hebt?
Je je moest eerst 168 dingen verzamelen, nu zijn dat er 200. Daar zitten uncommon items bij en die unlocken niet meer op het moment als je ze hebt.

Bron: hier

[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 20-02-2016 10:13 ]

• assasinbats
Typhone schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:10:
[...]

Je je moest eerst 168 dingen verzamelen, nu zijn dat er 200. Daar zitten uncommon items bij en die unlocken niet meer op het moment als je ze hebt.

Bron: hier
Gatver. Nou ja, het lijkt alsof ze een quick fix beloven.
Heb je die 500 miles trophy al? Altijd leuk om je controller met elastiekjes een avondje rondjes te laten rijden :')

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

assasinbats schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:48:
[...]

Gatver. Nou ja, het lijkt alsof ze een quick fix beloven.
Heb je die 500 miles trophy al? Altijd leuk om je controller met elastiekjes een avondje rondjes te laten rijden :')
Die is leuk die 500 trophy nu. Ik denk als je je game opstart dat hij meteen popped na het eerste spel :). Bij wel (ik had 119km).

Vannacht even doorgehaald met Rainbow Six (bad me). Plaats ik op een gegeven moment een breach charge totaal random. Blaas ik hem op, heb ik opeens een kill (zat er iemand achter). Sodeju :D :D _/-\o_ :D :D
De killer trophy te pakken (make or break the platinum zeg maar). Meat Wall Trophy.

Verwijderd

Weet je wat me wel een leuk lijkt als dat eventueel ooit toegevoegd word aan PSN.

Als je bij je vriendenlijst kijkt dan zie je meteen welk level al je vrienden zijn, allemaal leuk natuurlijk.
Alleen ik zou wel graag makkelijk kunnen zien welke completionrate iemand heeft.

Iemand kan dan wel level 10 zijn.
Maar dat kunnen 100 games op 10% zijn
Of 10 games op 100%.

Mijn idee is dan.
Dat je je level gewoon blijft zien, maar dat deze een bepaalde kleur krijgt.

Completion rate tussen de 0% en 25% = brons
Completion rate tussen de 25% en 50% = glanzend brons
Completion rate tussen de 50% en 65% = Zilver
Completion rate tussen de 65% en 80% = glanzend zilver
Completion rate tussen de 80% en 90% = goud
Completion rate tussen de 90% en 99.9% = glanzend goud
EN 100% = Uiteraard een mooie glanzende platinum.

Lijkt mij wel een geinig idee..

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Maar dan krijg je natuurlijk allerlei lieden die alles onder de 100% gewoon via hun profiel verbergen. :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Lijkt me een beetje nutteloos, dat kun je prima zien op bijv. Psnprofiles.com

Ik opteer nog wel voor een verwijder knop. Heb aantal games 1x gespeeld en 1% v/d trophies. 1 trophy voor het starten van een game o.i.d

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Voxalizer schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:02:
Maar dan krijg je natuurlijk allerlei lieden die alles onder de 100% gewoon via hun profiel verbergen. :+
Als je het verbergt, dan brengt dat je Completion Rate niet omhoog hoor.
Mensen kunnen die games gewoon niet zien in je lijst, that's it.

En een game verwijderen uit je lijst lijkt mij dan weer een beetje vreemd..
Dan kan ik 6 games uit mijn lijst verwijderen en dan is opeens mijn completion rate ook 10% hoger..
Beetje "vals spelen" lijkt mij dat :P
Of dan moet er bij je trophy profile komen te staan.
This gamer deleted ... games out of this list..

Games die ik maar 1 of 2x heb gespeeld die ga ik hierna allemaal inhalen..
(Don't starve, bloodborne, Metro, MLB the show).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2016 15:32 ]

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:30:
[...]

Als je het verbergt, dan brengt dat je Completion Rate niet omhoog hoor.
Mensen kunnen die games gewoon niet zien in je lijst, that's it.
In theorie heb je gelijk maar in de praktijk, en waar vrijwel iedereen psnprofiles gebruikt, zul je zien dat iedereen die alleen 100% completed trophies heeft gedeeld gewoon 100% completion rate op zijn profile heeft staan.

Over of dat zo eerlijk is kun je twisten. Enerzijds boost je hiermee je completion rate. Anderzijds knalt je PSN level omlaag omdat die games die je niet op 100% hebt naar buiten toe niet meer meer meetellen voor je level en totaal behaalde trophies.

"Elk voordeel heb zn nadeel".

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Voxalizer schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:56:
[...]

In theorie heb je gelijk maar in de praktijk, en waar vrijwel iedereen psnprofiles gebruikt, zul je zien dat iedereen die alleen 100% completed trophies heeft gedeeld gewoon 100% completion rate op zijn profile heeft staan.

Over of dat zo eerlijk is kun je twisten. Enerzijds boost je hiermee je completion rate. Anderzijds knalt je PSN level omlaag omdat die games die je niet op 100% hebt naar buiten toe niet meer meer meetellen voor je level en totaal behaalde trophies.

"Elk voordeel heb zn nadeel".
Njaah,
Ik vind dat nep :P

Heb je een 1% game in je lijst staan, pech.. dan maar nog een keer spelen en de trophy's halen.
Dat is toch een beetje het lot van een trophy hunter :P .

Ik heb niets verborgen op mijn profile.
Games op 0 of 1 % staan er dan ook gewoon op, als ik dan weer eens mijn lijst bekijk dan weet ik meteen weer dat ik die nog omhoog moet doen.

Mensen moeten het uiteraard zelf weten, zeg alleen dat ik het persoonlijk zeer nep vind :P

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:06:
[...]

Njaah,
Ik vind dat nep :P

Heb je een 1% game in je lijst staan, pech.. dan maar nog een keer spelen en de trophy's halen.
Dat is toch een beetje het lot van een trophy hunter :P .

Ik heb niets verborgen op mijn profile.
Games op 0 of 1 % staan er dan ook gewoon op, als ik dan weer eens mijn lijst bekijk dan weet ik meteen weer dat ik die nog omhoog moet doen.

Mensen moeten het uiteraard zelf weten, zeg alleen dat ik het persoonlijk zeer nep vind :P
Vaak met die psn games heb ik dat, even kijken of het wat is je start het op en *pling! Aarghhh |:( zou verboden moeten worden.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Ik heb The Playroom en Singstar verborgen.
Die stonden opeens zomaar in het menu en bij het proberen te verwijderen zijn ze in mijn trophy lijst gekomen.
Dankjewel Sony.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• assasinbats
assasinbats schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:25:
Iemand die even een rondje Rocket league op PS4 wilt spelen? Even de throphy whore uithangen.
Little bump

Verwijderd

Probeer het eventjes op het topic ervan..
Onder de vast trophy hunters hier zijn er maar weinig die dit spel nog spelen volgens mij.

Ik moet er eigenlijk ook nog een keer aan beginnen.
Maar dat komt wel een keer :P

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
dvdkiwi schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:25:
Ik heb The Playroom en Singstar verborgen.
Die stonden opeens zomaar in het menu en bij het proberen te verwijderen zijn ze in mijn trophy lijst gekomen.
Dankjewel Sony.
0% kan je gewoon deleten he :) hoef je niet eens te verbergen. 0% werkt ook niet negatief voor je completion rate, pas van 1% tellen ze mee.

Ik zou overigens best willen dat ik al die 1% games ook kan deleten. Ik zou me daar totaal niet schuldig over voelen. Die games heb ik notabene alleen maar een paar minuten gespeeld om te kijken of het tof is.

Zonnepanelen

Hoe delete ik die dan, is dat een nieuwe optie?
Het is me in het verleden niet gelukt.

Verwijderd

voxxel schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:13:
[...]

0% kan je gewoon deleten he :) hoef je niet eens te verbergen. 0% werkt ook niet negatief voor je completion rate, pas van 1% tellen ze mee.

Ik zou overigens best willen dat ik al die 1% games ook kan deleten. Ik zou me daar totaal niet schuldig over voelen. Die games heb ik notabene alleen maar een paar minuten gespeeld om te kijken of het tof is.
Zodra er een optie komt om die games te verwijderen.
Dan kan de totale % rate in een profiel verwijderd worden, dat heeft dan totaal geen nut meer..

Iedereen gaat dan die games verwijderen uit hun profiel, al die games waarvoor ze zelf hebben gekozen om niet uit te spelen en daarmee in mijn optiek.. een lagere % geaccepteerd

Ik (en vele andere) trophy hunten juist om die completion rate hoog te houden.
Ook games die we minder leuk vinden die spelen we zo ver mogelijk uit..
Platinums zijn daarbij mooi meegenomen, maar het gaat ons om die totale percentage.
En om dat EERLIJK te halen, en niet door dingen te verwijderen ..

Als die optie er dan ook op een dag komt, dat is dan ook meteen de dag dat ik stop met trophy hunten. :)
En ik gok dat ik niet alleen ben...

Edit:
Een betere optie zou zijn dat je trophy's uit kan zetten voordat je een game begint.
Zodat je die game gewoon kan testen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2016 18:50 ]

Het verwijderen van 1% games welke je in je lijst hebt staan omdat je een keer gekeken hebt of het wat voor je is, of misschien doordat er een keer iemand bij je langs is geweest om een game te laten zien waardoor deze nu in je lijst staat, daar zou ik me als trophy hunter echt niet druk om maken.

Zo heb ik een keer een gratis pinball game geprobeerd en er een trophy voor gehaald.
Maar het was niks voor mij (niet in de laatste plaats omdat je elke tafel moest kopen), die game wil ik dus weg hebben uit mijn lijst.
Dat jij daar als trophy hunter je aan stoort omdat ik "er zelf voor gekozen heb de game niet uit te spelen" dat zal mij werkelijk aan mijn reet roesten ;)

Als jij plezier haalt uit het verzamelen van trophies moet je dat gewoon blijven doen, omdat jij het leuk vindt.
Je moet er niet mee stoppen omdat er mensen hun 0% en/of 1% probeergames verwijderen.
Ik vind het een beetje een rare redenatie van je...
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:45:
[...]
Edit:
Een betere optie zou zijn dat je trophy's uit kan zetten voordat je een game begint.
Zodat je die game gewoon kan testen...
Dit meen je?
Zo kunnen mensen op voorhand trophies uitzetten als ze weten dat ze geen hoog percentage gaan halen.
Hun trophy completion rate blijft zo wel lekker hoog natuurlijk.
En dat vindt je wel eerlijk?
Misschien maak je je een beetje té druk ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 21-02-2016 19:04 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:00:
Het verwijderen van 1% games welke je in je lijst hebt staan omdat je een keer gekeken hebt of het wat voor je is, of misschien doordat er een keer iemand bij je langs is geweest om een game te laten zien waardoor deze nu in je lijst staat, daar zou ik me als trophy hunter echt niet druk om maken.

Zo heb ik een keer een gratis pinball game geprobeerd en er een trophy voor gehaald.
Maar het was niks voor mij (niet in de laatste plaats omdat je elke tafel moest kopen), die game wil ik dus weg hebben uit mijn lijst.
Dat jij daar als trophy hunter je aan stoort omdat ik "er zelf voor gekozen heb de game niet uit te spelen" dat zal mij werkelijk aan mijn reet roesten ;)

Als jij plezier haalt uit het verzamelen van trophies moet je dat gewoon blijven doen, omdat jij het leuk vindt.
Je moet er niet mee stoppen omdat er mensen hun 0% en/of 1% probeergames verwijderen.
Ik vind het een beetje een rare redenatie van je...
Ik bedoel daar meer mee.
Dat er mensen zijn die jaren hebben gegamed en als doel hadden hun completion rate zo hoog mogelijk te houden.
En die zijn daar ook trots op(waaronder ik).
Dus dat betekent ook die k*tgames spelen die je na 1 keer aanzetten helemaal niets vind..

Als dan iedereen hun trophy lijst kan bijwerken om opeens van een 40% profile naar een 80% profile te gaan.... Dan vind ik dat nogal k*t ja :P

Dan valt er voor mij geen eer meer te behalen om mijn profile zo hoog mogelijk te houden, aangezien 9 van de 10 mensen de boel dan toch bedonderen met hun hoge profile.

Dat mensen hun games niet uitspelen is hun probleem, moeten ze maar een paar avondjes doorzetten en toch uitspelen ... anders niet janken dat je een 1% game in je lijst heb staan...want daar kies je zelf voor..

Maar ik ga er niet meer verder op in,
Discussie over persoonlijke voorkeuren en meningen hebben geen eind, dus nutteloos :)

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
dvdkiwi schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:48:
Hoe delete ik die dan, is dat een nieuwe optie?
Het is me in het verleden niet gelukt.
Gewoon op de ps4 bij de trophy lijst. Je kan een game selecteren en dan via options deleten. Dit werkt dus alleen bij games met 0% en dus 0 trophies.

Zonnepanelen

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Dat games uitproberen kan toch veel makkelijker? Ik heb gewoon op zowel mijn PS3 als PS4 een extra account aangemaakt voor het proberen van games. Als ik de game leuk vindt dan pak ik hem op met mijn "main account". Best of both worlds: je kunt de games proberen maar je lijst komt niet vol te staan met lage percentage games en je hoeft niet games "verplicht" te spelen zelfs als je ze niets aan vind

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik vind de optie überhaupt jammer om trophies uit te zetten. Het geeft soms ook aan wat iemand geprobeerd heeft te spelen of een algemene voorkeur van games. In de tijd dat er nog geen trophies waren (ja,ja) heb ik genoeg van die spelletjes geprobeerd (Tom Clancy's HAWX, Heroes over Europe) en daar staat 1% nog fier bovenaan. Die waren toen al niet zo denderend en nu kan ik ze wel weghalen maar ach. Why bother.

Hoge completion rate is leuk maar zegt niks. Moeilijke platinums op een lijst is veel toffer. Sommige games (ik noem een Evolve, Starwars Battleforce) vallen zo hard tegen dat ik ze meteen laat liggen. Too bad ;)
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:08:
[...]

Ik bedoel daar meer mee.
Dat er mensen zijn die jaren hebben gegamed en als doel hadden hun completion rate zo hoog mogelijk te houden.
En die zijn daar ook trots op(waaronder ik).
Dus dat betekent ook die k*tgames spelen die je na 1 keer aanzetten helemaal niets vind..

Als dan iedereen hun trophy lijst kan bijwerken om opeens van een 40% profile naar een 80% profile te gaan.... Dan vind ik dat nogal k*t ja :P

Dan valt er voor mij geen eer meer te behalen om mijn profile zo hoog mogelijk te houden, aangezien 9 van de 10 mensen de boel dan toch bedonderen met hun hoge profile.

Dat mensen hun games niet uitspelen is hun probleem, moeten ze maar een paar avondjes doorzetten en toch uitspelen ... anders niet janken dat je een 1% game in je lijst heb staan...want daar kies je zelf voor..

Maar ik ga er niet meer verder op in,
Discussie over persoonlijke voorkeuren en meningen hebben geen eind, dus nutteloos :)
Je maakt er zowat een wetenschappelijke theorie van.

En zoals hierboven gezegd; iemand die allemaal makkelijke games naar 100% speelt heeft wel een hoge completion rate maar dat is dan niet echt bijzonder te noemen. Diegene zou in jouw theorie dus wel een platinum kleur krijgen. 8)7 :F

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jungs, rustig hè ;). Maak je vooral zorgen om je naam die je niet kan veranderen. Ooit aangemaakt met iets van AFCA in de naam en dat was niet zo slim kan ik je zeggen ;). En dat kan je niet veranderen. Want dan ben je ALLE progress kwijt ^^.
Bad_Boy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:31:
Dat games uitproberen kan toch veel makkelijker? Ik heb gewoon op zowel mijn PS3 als PS4 een extra account aangemaakt voor het proberen van games.
Dit is toch niet makkelijker?
Ik wil en ga in ieder geval geen 2e account aanmaken om games te testen.
Waar is de tijd dat ze gewoon demo's uitbrachten of we een uurtje of wat trial tijd kregen...

Wat Typhone zegt is waar: moeilijke en hardearned platinums zijn toffer en geven veel meer genoegdoening imo.
Nu we het er toch over hebben, wat zijn jullie 3 platinums waar je het meest trots op bent?
De mijne:
-Final Fantasy XIII (vooral door de "heb alle items in je inventory" trophy);
-Killzone 2 (de game op Elite uitspelen was een hel);
-God of War III (de game op hard en de challenges hebben me een schorre stem bezorgd).

Gran Turismo 5 en Bloodborne hebben de top 3 niet gehaald, maar die vond ik dan ook lang niet zo moeilijk als bovenstaande, vooral GT5 niet. Opvallend is dat dat wel mijn meest zeldzame trophy is.

Nog 1 baas in de Bloodborne DLC en die game staat weer op 100% :)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2016 10:35 ]

- LittleBigPlanet (het acen is in sommige levels erg lastig)
- LittleBigPlanet 2 (" ")
- Call of Duty Black Ops

Met een eervolle vermelding voor Trine, en dan met name de Better Than Developers! trophy.

Verwijderd

Op 1 staat bij mij ook.

-Final Fantasy XIII (fantastisch spel, en heb me geen enkel moment verveeld...zelfs niet tijdens het uren en uren farmen)

-Grand theft auto 5(zoveel collectibles :( )
-Voor de nummer 3 was ik aan het twijfelen tussen de Mass effect trilogie of The last of us.
Kies uiteindelijke maar voor The last of us.

Verwijderd

assasinbats schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:25:
Ik wil je wel helpen, zoals eerder aangegeven in het Rocket League topic. Helaas hebben wij elkaar nog niet online getroffen
Typhone schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 01:26:
Je bent niet de enige. Er schijnt deze week een patch aan te komen om het euvel te verhelpen, terwijl het euvel was ontstaan vanwege een andere patch...
dvdkiwi schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:33:

Nu we het er toch over hebben, wat zijn jullie 3 platinums waar je het meest trots op bent?
De mijne:
-Final Fantasy XIII (vooral door de "heb alle items in je inventory" trophy);
-Killzone 2 (de game op Elite uitspelen was een hel);
-God of War III (de game op hard en de challenges hebben me een schorre stem bezorgd).
- DIRT 2 (toffe game en met veel plezier online geraced om de benodige xp te vergaren. Trailblazer FTW!)
- Motorstorm RC (game waar ik blindelings de DLC heb aangeschaft om weer verder te gaan met het behalen van de snelste tijd (secondenspel))
- LittleBigPlanet 1 & 2 (al blijft dat community gedoe met H4H eigenlijk een crime...)

• Bad_Boy
Poeh trots, dat is een moeilijke. Ik heb niet echt games op platinum staan die als extreem moeilijk (games die een tijd investment vragen beschouw ik in deze niet als moeilijk) te boek staan. Enige drie die ervoor in aanmerking komen zijn denk ik:

- God of war 1 t/m 3 op platinum.

Er zijn wel wat individuele trophies waar ik best trots op ben:
- Dead Space: "Don't get cocky, kid" <- deze heeft mij enige echte rage quit ooit opgeleverd, met een kapotte DS3 controller als gevolg :p
- Super Meat Boy: "The Kid" <- Damn dit blijven een setje van 3 erg moeilijke levels, gelukkig al wat training gehad toen ik hem nog op de pc speelde.

[ Voor 3% gewijzigd door Bad_Boy op 22-02-2016 12:29 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

1) Call of Duty World at War (vlammenwerper level en Heart of the Reich...)
2) Medal of Honor (Firecontroller Trophy I wish you luck!)
3) Watch Dogs (drinking game gedaan toen hij nog NIET gepatched was, Google timestamp patch & behalen trophy maar mocht je me niet geloven ;))

World at War heeft me een controller gekost, 800 euro (door het dak heen geslagen in m'n oude huis) en een gekneusde hand. Medal of Honor m.b.t. die Firecontroller was 25 kills halen in een rij zonder dood te gaan in multiplayer. Ik geef het je te doen in elk geval. Als defender was dit vrij moeilijk omdat je teruggedrongen werd, als aanvaller moest je op tijd vooraan zitten en je moest hopen dat de tijd niet verloren ging. Toen ik die eindelijk had was ik ziekelijk blij.
Watch Dogs was klote maar met goeie muziek gehaald ;)
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:21:
[...]

[...]

- DIRT 2 (toffe game en met veel plezier online geraced om de benodige xp te vergaren. Trailblazer FTW!)
- Motorstorm RC (game waar ik blindelings de DLC heb aangeschaft om weer verder te gaan met het behalen van de snelste tijd (secondenspel))
- LittleBigPlanet 1 & 2 (al blijft dat community gedoe met H4H eigenlijk een crime...)
DiRT 2 heb ik ook platinum. Dat was ook ff een grind alleen verder niet heel erg moeilijk eigenlijk.
Bad_Boy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:28:
[...]

Er zijn wel wat individuele trophies waar ik best trots op ben:
- Dead Space: "Don't get cocky, kid" <- deze heeft mij enige echte rage quit ooit opgeleverd, met een kapotte DS3 controller als gevolg :p
Hehe, die was wel lastig om te halen inderdaad. Heb ik ook platinum. :+

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik geef op zich niet zo heel veel om trophies an sich. Ik redeneer meestal zo dat als ik een game echt geweldig vind dat ik hem dan ook platinum wil hebben. Dit heeft dan weer meer als reden om er wat extra gameplay uit te persen dan dat het met eergevoel ofzo te maken heeft. Ik geef iig niet om aantallen, completion rate (hoewel die van mij dan wel weer vrij hoog is) en PSN levels of wat dan ook
Dat gezegd hebbende, mijn lijstje:

1. Dark Souls (PS3).
Naast het feit dat ik dit de beste game ooit vind (en hem dus sowieso platinum wilde hebben) is het ook nog eens een flinke kluif qua trophies. De From games hebben altijd trophies die je alle aspecten van hun games laten ervaren. De covenanten, spells en weapon trophies zijn echt afzien. Een foutje en je kunt weer een nieuwe playthrough inplannen.

2. Gran Turismo 5 (PS3).
De game waar ik eigenlijk de PS3 voor kocht. Leuke uitdagende trophies... Vettel challenge, Nordschleife in 7.21 in een GTR, licenses op goud (hoewel dat uiteindelijk niet zoveel voorstelde). Heerlijke racegame ook sowieso.

3. Bloodborne (PS4)
Toch nog een PS4 game. Niet al te moeilijke platinum, maar wat een meesterwerk. Net als Dark Souls echt zo'n trophy list die je alle aspecten van de game laat zien. Zo zouden alle trophy lists moeten zijn.

Eervolle vermeldingen: Red Dead Redemption, Uncharted 2.

• Bad_Boy
LuPo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:58:
[...]

DiRT 2 heb ik ook platinum. Dat was ook ff een grind alleen verder niet heel erg moeilijk eigenlijk.

[...]

Hehe, die was wel lastig om te halen inderdaad. Heb ik ook platinum. :+
Nice dat is geen makkelijke platinum, heb hem zelf op 1 trophy: runtrough op impossible

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12 23:07
Heb de laatste tijd de trophy jacht virus ook te pakken en ik zoek wat goede games die eenvoudig te platten zijn. Een voorbeeld van zo'n game vind ik persoonlijk Uncharted 2 en ik weet dat bijvoorbeeld The Order (afgezien van de kritiek op de tijd icm met de prijs) makkelijk schijnt te zijn, evenals Far Cry 4. Zijn hier nog aanraders van goede games met een 'eenvoudige' platinum trophy?
(Zelf heb ik Uncharted 2, Fifa 16, Rocket League, Goat Simulator en Bloodborne platinum)
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Matthijs100.png

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
matthijsg schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:10:
Heb de laatste tijd de trophy jacht virus ook te pakken en ik zoek wat goede games die eenvoudig te platten zijn. Een voorbeeld van zo'n game vind ik persoonlijk Uncharted 2 en ik weet dat bijvoorbeeld The Order (afgezien van de kritiek op de tijd icm met de prijs) makkelijk schijnt te zijn, evenals Far Cry 4. Zijn hier nog aanraders van goede games met een 'eenvoudige' platinum trophy?
(Zelf heb ik Uncharted 2, Fifa 16, Rocket League, Goat Simulator en Bloodborne platinum)
[afbeelding]
Ik ben momenteel bezig met de Uncharted Collection, sta op het punt om de 2e Platinum te halen van de 3. Écht een absolute aanrader! Zéér vermakelijke games en makkelijke Platinums. Ben van plan om direct na #3 de DLC's te doen, die zijn wel wat lastiger.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
matthijsg schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:10:
Zijn hier nog aanraders van goede games met een 'eenvoudige' platinum trophy?

[afbeelding]
Life is Strange
Driveclub
The Wolf Among Us
Tales from the Borderlands
Game of Thrones - A Telltale Games Series
Assassin's Creed Unity

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 22-02-2016 22:35 ]

Verwijderd

Ike. schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:34:
[...]

Life is Strange
Driveclub
The Wolf Among Us
Tales from the Borderlands
Game of Thrones - A Telltale Games Series
Assassin's Creed Unity
Driveclub is inderdaad wel een makkelijk platinum, maar als je deze op 100% wil halen dan zou ik hem niet aanraden..
Zeker niet..

• Juhrat
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:51:
[...]

Driveclub is inderdaad wel een makkelijk platinum, maar als je deze op 100% wil halen dan zou ik hem niet aanraden..
Zeker niet..
De DLC's moet ik inderdaad ook nog eens doen, eens ... wacht er al 13 maanden op :z

Verwijderd

Juhrat schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 01:03:
[...]

De DLC's moet ik inderdaad ook nog eens doen, eens ... wacht er al 13 maanden op :z
Ik wil ermee wachten tot eindelijk een keer alle DLC klaar is, en ik dan gewoon het spel op 100% kan halen.

Maar ze blijven die DLC er maar uit pompen(wat uiteraard fantastisch is en je nog nooit zo verwend ben met een season pass als met deze)

Heb nu net de DLC uitgespeeld van Dragon Age, en die was ook wel weer zeer vermakelijk.
Nu beginnen aan een ontspannend spel.
Tropico 5.

Mocht iemand deze ook spelen..
Ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken bij een aantal mp trophy's.
Driveclub is sinds de update een lange grind geworden, aangezien je nu alle accolades op niveau 6 moet hebben. Ik heb alle tours incl. DLC gedaan en moet nu nog iets van 400 keer op Canada tracks racen. Ben level 4 met nog 140 x tot level 5. Daarna nog naar level 6.

• assasinbats
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Ik wil je wel helpen, zoals eerder aangegeven in het Rocket League topic. Helaas hebben wij elkaar nog niet online getroffen

[...]
Dit moment gaat komen! Thanks!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
LuPo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:40:
Driveclub is sinds de update een lange grind geworden, aangezien je nu alle accolades op niveau 6 moet hebben. Ik heb alle tours incl. DLC gedaan en moet nu nog iets van 400 keer op Canada tracks racen. Ben level 4 met nog 140 x tot level 5. Daarna nog naar level 6.
Ik heb een maand of wat geleden DriveClub platinum gehaald. Daar heb ik toen geen level 6 voor welk land dan ook nodig gehad. De meeste 'tijd' ging zitten in het halen van een aantal race events.

PSN ID: MrMichel_75

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

LuPo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:40:
Gaat dat alleen voor de DLC op of ook voor 'the main' game?
Die wilde ik binnenkort gaan oppakken namelijk :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 01:27:
[...]

Ik wil ermee wachten tot eindelijk een keer alle DLC klaar is, en ik dan gewoon het spel op 100% kan halen.

Maar ze blijven die DLC er maar uit pompen(wat uiteraard fantastisch is en je nog nooit zo verwend ben met een season pass als met deze)

Heb nu net de DLC uitgespeeld van Dragon Age, en die was ook wel weer zeer vermakelijk.
Nu beginnen aan een ontspannend spel.
Tropico 5.

Mocht iemand deze ook spelen..
Ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken bij een aantal mp trophy's.
Ik check even wat het precies is. Tijdje terug al aan gedacht anders help ik je mee. No problem! Ik hou wel van een vreemde eet in de bijt nu en dan.
Hopelijk dit weekend alle MP trophies van Rainbow Six Siege erdoor en dan heb ik weer wat SP games liggen. Vreselijk onderschat spel Rainbow Six Siege. Zelden een game gezien waar campen zo goed of slecht kan uitpakken. En waar het out-of-the-box denken zo hard beloond wordt (5 kills in 3 seconden en meteen ronde klaar).
Typhone schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:04:
[...]

Gaat dat alleen voor de DLC op of ook voor 'the main' game?
Die wilde ik binnenkort gaan oppakken namelijk :)
Ook de main game. Lees trouwens net dat ze die trophy weer gewijzigd hebben. Je hoeft nu niet meer in alle accolades level 6 te zijn. Dan hoef ik denk ik niet heel veel meer. :)

http://www.playstationtro...phy-guide-roadmap-26.html

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ah thnx. Btw gisteren Firewatch voor het eerst bekeken. Wat een ongelofelijk brute sfeer hangt er in dat spel. Geen platinum helaas maar holy hell wat greep het mij positief bij de keel ;). Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had.

Verwijderd

Zojuist alle DLC van Borderlands 2 op 100% gehaald, wat een geweldige (co-op) game blijft het ook. Doe de game samen met een vriend al vanaf de release in 2012. Nu de main game nog op platinum halen. :)

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:06:
[...]

Ik check even wat het precies is. Tijdje terug al aan gedacht anders help ik je mee. No problem! Ik hou wel van een vreemde eet in de bijt nu en dan.
Hopelijk dit weekend alle MP trophies van Rainbow Six Siege erdoor en dan heb ik weer wat SP games liggen. Vreselijk onderschat spel Rainbow Six Siege. Zelden een game gezien waar campen zo goed of slecht kan uitpakken. En waar het out-of-the-box denken zo hard beloond wordt (5 kills in 3 seconden en meteen ronde klaar).
Is goed.

Is best wel een leuk en ontspannend spel.
De mp trophy's zijn in principe erg makkelijk om te halen, alleen niet met randoms.
Is hoogstens een uurtje werk.
Sp trophy's zijn wel wat lastiger, maar in principe ook geen probleem.

Geef maar een gil als je wilt helpen;)

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:58:

Nee, maar ik haalde er wel voldoening. De moeilijkste Trophies die ik behaald, zijn vooral in PSN games geweest waar 100% het hoogst haalbare is.
assasinbats schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:55:
[...]
Dit moment gaat komen! Thanks!
Ik kan eventueel vanavond. Daarna een aantal dagen niet...
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 01:27:
[...]

De game krijgt nog wel DLC, maar de Trophies passen inmiddels niet meer onder Driveclub, omdat 128 Trophies kennelijk het maximum aantal is. De nieuwe Trophies worden onder DriveClub Bikes geplakt. Raar maar waar... 8)7
True that.
Mijn Driveclub trophy lijst staat op 100% en gaat daar niet meer vanaf, ongeacht hoeveel DLC's ze nog uitbrengen.

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Platinum van Unravel gehaald 8). Mooie game.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Bad_Boy
Op het moment mijn Dead Space fix wat aan het halen, Dead Space 2 uitgespeeld en alle trophies gehaald die ik redelijk vond (dus geen hardcore walkthrough :p). Nu bezig met Dead Space 3, heb hem al een keer uit gespeeld en ben al begonnen met een 2e runthrough op classic.

Ik wil hiernaast ook de coop trophies nog even halen, is hier iemand die deze trophies ook nog niet heeft of die mij daar mee wil helpen? Zover ik het kan zien hoeven we alleen de drie coop missies te spelen, hier alle collectables in vinden en een aantal losse coop trophies (elkaar healen bijvoorbeeld). Ik gok dat deze trophies in een 2 a 3 uur wel te doen moeten zijn, omdat we volgens mij chapter select kunnen doen om specifiek alleen de coop missies te spelen.

Little Big Planet 3 is in de aanbieding in de PS store > 9,99 euro.
Zijn er hier mensen die hem ook hebben of gaan halen en binnenkort willen helpen met de 4-man co-op trophy?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bad_Boy schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:17:
Op het moment mijn Dead Space fix wat aan het halen, Dead Space 2 uitgespeeld en alle trophies gehaald die ik redelijk vond (dus geen hardcore walkthrough :p). Nu bezig met Dead Space 3, heb hem al een keer uit gespeeld en ben al begonnen met een 2e runthrough op classic.

Ik wil hiernaast ook de coop trophies nog even halen, is hier iemand die deze trophies ook nog niet heeft of die mij daar mee wil helpen? Zover ik het kan zien hoeven we alleen de drie coop missies te spelen, hier alle collectables in vinden en een aantal losse coop trophies (elkaar healen bijvoorbeeld). Ik gok dat deze trophies in een 2 a 3 uur wel te doen moeten zijn, omdat we volgens mij chapter select kunnen doen om specifiek alleen de coop missies te spelen.
Als je eventjes geduld hebt dan heb ik hem binnen en wil ik me meehelpen. Is dit out of the box te doen?
Gisteren weer lekker 21 levels NFS Rivals gehaald bij de Cops. Vanavond of morgen even uitspelen en dan kan ie in het doosje blijven liggen. Blurggggggh wat een saaie grind.

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 25-02-2016 07:33 ]

Typhone schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 07:22:
[...]Blurggggggh wat een saaie grind.
Hoe is dat een grind, je speelt toch gewoon de cops storyline/missies door?
Dat is gewoon de game uitspelen. Dat jij het saai vindt maakt het nog geen grind ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:14:
[...]

Hoe is dat een grind, je speelt toch gewoon de cops storyline/missies door?
Dat is gewoon de game uitspelen. Dat jij het saai vindt maakt het nog geen grind ;)
Nee, die speel je uit dan ben je denk ik level 21 ofzo? En dan moet je die Chapters selecteren en elke keer een speedlist halen. Dus 39 speedlists moet je completen en dan ben je pas klaar. Hadden ze je beter GEDURENDE de storyline alle speedlists kunnen laten completen. Dan had je iets meer verhaal ( :') ).

Nu is het dit:

- Gold any interceptor [X]
- Gold any hot pursuit [X]

Hierna is het:

- Drift 2286m [X]
- Gold any [med] event [X]
- Get 5 spike strip hits

Daarna is het:

- Gold any [hard] interceptor [X]
- Gold any [hard] hot pursuit [X]

Daarna weer:

- Gold any 2 [hard] interceptors
- Gold any 2 [hard] rapid responses

In mijn ogen is dat gewoon: doe alle speedlistjes halen (speel superveel evenementen dubbel) en ga lekker door tot je level 60 bent. Dat is toch super saai? Als je lekker een challenge hebt niks mis mee. Zo'n grind om 100.000 punten in een single session te scoren is ook rampzalig. Je kiest toch de snelste weg dus rij je 5x dezelfde rapid response op hard.
Woon je in de buurt?
Kom langs, log in met je psn gegevens en ik doe het graag voor je ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:17:
Woon je in de buurt?
Kom langs, log in met je psn gegevens en ik doe het graag voor je ;)
Haha, waar woon je ergens? Ik moet nog maar een beetje dus ik heb hem binnen 1-2 dagen platinum. Kan ik mooi verder met de 'Senseless Trophy' bij Rainbow Six en daarna zijn de multiplayer games weer wat rustiger. De grind die ik daar moet vind ik prima om te spelen haha. Alleen vanaf het begin heb ik al spijt van NFS met name vanwege de slechte camera, rubberbanding en zinloze acties eromheen. Veel respect dat je hier op zo'n manier tegen aan kan kijken ;). Normaal speel ik spellen (zeker als ik trophy hunt) graag door maar langer dan 1,5 uur kan ik NFS:Rivals toch niet spelen. Dan krijg ik twitches en begin te gapen. :+

• Bad_Boy
Typhone schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 07:22:
[...]

Als je eventjes geduld hebt dan heb ik hem binnen en wil ik me meehelpen. Is dit out of the box te doen?
Gisteren weer lekker 21 levels NFS Rivals gehaald bij de Cops. Vanavond of morgen even uitspelen en dan kan ie in het doosje blijven liggen. Blurggggggh wat een saaie grind.
Geen idee eigenlijk, volgens mij wel zolang ik de game maar start gok ik. En gedulde heb ik, de game loopt niet weg :) Ben zelf trouwens de komende dagen niet online dus wordt voor mij niet eerder dan volgende week.

PSN account staat in mijn sig.

Verwijderd

Na de vraag van wat jullie platinum is waar jullie het meest trots op zijn... nu een andere vraag..

Wat is jullie snelste platinum...

Mijn snelste is
Tales of the Borderlands 12 uur en 41 minuten (in 1 run helemaal uitgespeeld)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:23:
Na de vraag van wat jullie platinum is waar jullie het meest trots op zijn... nu een andere vraag..

Mijn snelste is
NCIS op de PS3, was iets van 4 uurtjes. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Mijn laatste platinum is tevens mijn snelste: Need For Speed 2015, iets van 25 uur.

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:23:

Mijn snelste is
Sound Shapes PS4 in 23 seconden :+ ( PS3 versie heb ik langer dan een jaar over gedaan)
Megamind PS3 in 5 uur en 35 minuten.
Megamind completed in 2 hours, 55 minutes.

The Order: 1886 completed in 8 hours, 21 minutes

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Zo gister mijn 17e platinum gehaald en gelijk een level omhoog. Ben pas begonnen met het spelen op de PlayStation sinds de release van de PS4. Vind dat ik het wel rap gedaan heb zo. Heb nog wel 3 à 4 spellen waar ik nog een paar trophies moet halen voor de plat, dus daar gaan we binnenkort maar mee verder.

Speelt er nog eigenlijk iemand deadnation? Moet alle co-op trophies nog.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Bad_Boy
De snelste? Volgens psnprofiles is dit Prince of Persia met 3 dagen en 16 uur. Maar dit was natuurlijk niet 24/7 gamen dus effectief de snelste zou ik zo niet weten, gok een game als de Walking Dead of Game of Thrones.

Bad_Boy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:32:
De snelste? Volgens psnprofiles is dit Prince of Persia met 3 dagen en 16 uur. Maar dit was natuurlijk niet 24/7 gamen dus effectief de snelste zou ik zo niet weten, gok een game als de Walking Dead of Game of Thrones.
Het gaat er natuurlijk om wat de tijdsduur is tussen eerste trophy en laatste. Dat is namelijk ook een prestatie om 24/7 te spelen.

Misschien kunnen we daar ook een kleur voor verzinnen? Dat je een platinum kleur krijgt bij de game als je hem in minder dan 10 uur platinum hebt gehaald? Zilveren kleur als je <15 uur. Brons bij <25 uur. :+

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-12 18:53

Fresh

nee is nee

Ike. schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:49:
[...]

Sound Shapes PS4 in 23 seconden :+
Wat?! Hoe krijg je dat voor elkaar?? :D
Gokje: waarschijnlijk al op de PS3 platinum gehaald, toen op de PS4 gehaald, stats werden automatisch overgezet, nieuwe trophy lijst, alles *pling *pling *pling gelijk binnen na opstarten.

• Ike.
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:26:
Gokje: waarschijnlijk al op de PS3 platinum gehaald, toen op de PS4 gehaald, stats werden automatisch overgezet, nieuwe trophy lijst, alles *pling *pling *pling gelijk binnen na opstarten.
Sound Shapes is een 'cross buy' spel maar het heeft wel voor ieder apparaat een eigen trophy lijst. (Dus 3 platinums als je een PS3, PS4 en PS Vita hebt.) Je kan je save file opslaan in de cloud en als je dan je save file download op een ander apparaat dan unlock je automatisch alle trophies die je al had gehaald.

YouTube: Sound Shapes - How to Get Triple Platinum / Free Trophies - Vita PS3 PS4

Dit kan ook zo met Sly Cooper: Thieves in Time PS3 en PS Vita.

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 26-02-2016 13:31 ]

• Dmp1982
  • Laatst online: 21-12 20:50
Ik ben maar begonnen met bloodborne... Had hem nog in mijn backlog staan =) Of dit ooit een platinum zal worden weet ik niet maar de game zelf is wel erg tof tot nu toe zeg =) . Net 2e baas verslagen en per ongeluk Eileen geaggro'ed.. Dus die heb ik ook maar afgemaakt.. Ik weet niet of dat erg is voor de trophy progressie, maar dat zien we dan wel weer :)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Als je de 2e baas al verslagen hebt wordt het een platinum ook ;)
Die baas is, zeker zo vroeg in de game, erg lastig. Dus de rest wordt een eitje voor je :P
Tip vwb trophies: alle NPC's laten leven, ze hebben namelijk allemaal een kleine quest line.
Ik zou in ieder geval alles goed exploren zodat je het meeste meepakt.
Mocht je aan het einde nog dingen missen dan kun je altijd een cleanup rondje doen in ng+.

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2016 15:34 ]

• Dmp1982
  • Laatst online: 21-12 20:50
Mooi goed om te horen dat ik kans maak op de platinum :). Hoe start je de quests van de NPC's eigenlijk? Van Eileen kreeg ik alleen wat tekst. Niets wijst op een quest?! Same voor Alfred ... Als ik het het Google kom ik er ook niet echt uit dus wellicht kan jij het verduidelijken :)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dmp1982 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:59:
Mooi goed om te horen dat ik kans maak op de platinum :). Hoe start je de quests van de NPC's eigenlijk? Van Eileen kreeg ik alleen wat tekst. Niets wijst op een quest?! Same voor Alfred ... Als ik het het Google kom ik er ook niet echt uit dus wellicht kan jij het verduidelijken :)
Die NPC quests ontwikkelen zich vrij natuurlijk. Volgens mij hebben ze ook lang niet allemaal een trophy als reward. Anyway: je moet op bepaalde punten in de game even langs bij bepaalde NPCs. Je hebt niet een questlog ofzo zoals in andere games. Als je puur voor de platinum gaat zou ik een guide gebruiken, dan kun je met een beetje savegame scumming (uploaden naar cloud) in 1 playthrough klaar zijn. Maar eigenlijk is dat zonde!

Bloodborne is een meesterwerkje en moet je eigenlijk gewoon blind spelen vind ik. Je krijgt de platinum op een vrij natuurlijke manier als je alles in de game gedaan hebt.

• Juhrat
Wat doet iedereen eigenlijk met de games waarbij hij/zij de Platinum Trophy heeft behaald? Ikzelf verkoop mijn games vrijwel altijd direct nadat ik de game heb uitgespeeld, ik zit reeds op 40 PS4 Platinums wat anders in zou houden dat ik 40 PS4 games in mijn kast zou hebben staan á ± €20,-.

Daarentegen is het ook niet zo dat ik al mijn games nieuw koop, enkel de games waar ik écht daadwerkelijk naar uit kijk. Het grootste deel van de games koop na het afstruinen van Marktplaats om deze na het uitspelen met een gering verlies door te verkopen.

Verwijderd

Juhrat schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:38:
Wat doet iedereen eigenlijk met de games waarbij hij/zij de Platinum Trophy heeft behaald? Ikzelf verkoop mijn games vrijwel altijd direct nadat ik de game heb uitgespeeld, ik zit reeds op 40 PS4 Platinums wat anders in zou houden dat ik 40 PS4 games in mijn kast zou hebben staan á ± €20,-.

Daarentegen is het ook niet zo dat ik al mijn games nieuw koop, enkel de games waar ik écht daadwerkelijk naar uit kijk. Het grootste deel van de games koop na het afstruinen van Marktplaats om deze na het uitspelen met een gering verlies door te verkopen.
Ik verkoop niets meer,

Heb in het verleden al zo vaak meegemaakt dat ik na een half jaar toch weer een spel wil spelen, maar dan heb ik hem al verkocht.
Vooral als je een game op platinum heb gehaald, maar daarna nog 4 DLC pakketten uitkomen.
Ik verkoop ook niets.
Het is leuk om al die games naast elkaar op de plank te zien staan.
Net als cd's die ik niet meer luister of dvd's/blu-rays die ik niet meer kijk (nee, ik download niets), die blijven ook gewoon op de plank staan.

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Juist, ongeacht of ik ze Platinum heb of niet verkoop ik ze niet; zo heb je aan het einde van een generatie een mooie fysieke verzameling. Daarom is het ook jammer dat sommige games geen fysieke release hebben (Unravel).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Driveclub vandaag platinum gehaald. Doordat die accolades trophy was veranderd leek het eerst een lange grind te worden. Maar uiteindelijk hebben ze het blijkbaar bij de laatste update wederom veranderd. Dus het was nog redelijk goed te doen. :)

Verwijderd

LuPo schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:23:
Driveclub vandaag platinum gehaald. Doordat die accolades trophy was veranderd leek het eerst een lange grind te worden. Maar uiteindelijk hebben ze het blijkbaar bij de laatste update wederom veranderd. Dus het was nog redelijk goed te doen. :)
Nice.
Congratz.

Ik ben er bijna met Tropio 5 8)

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:23:
Ik denk dat dat nooit was aangepast. Die informatie op playstationtrophies.org was gewoon niet juist.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

NFS:Rivals platinum gehaald. Vanwege een grote storing in mijn thuisnetwerk de hele zaterdag en zondag (uitgezonderd een testuurtje) bezig geweest met het fixen van het internet. Helaas pindakaaz :@
Vanavond een nieuwe game checken in m'n hotelroom. Gigantische keuze maar denk dat ik na het hardlopen eens op m'n gemak Firewatch ga checken.
Pagina: 1 ... 56 ... 119 Laatste