• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Afgelopen weekend de platinum van Assassin's Creed: Syndicate binnen. Ik heb me er heel erg goed mee vermaakt hoewel het steeds gemakkelijker werd naarmate ik verder in de game kwam.
De laatste hoofd-missie vond ik erg mooi. Dat was echt een mooie afsluiter. Over het filmpje wat erna kwam heb ik gemengde gevoelens maar goed...
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 19:02:
[...]

Ik ben er bijna met Tropio 5 8)
Daar ben ik ooit mee begonnen en die ligt nog op me te wachten om verder op te pakken. Op zich wel een leuk spel om tusendoor een sessie te doen.
Multiplayer Tropico voor mij wordt wel lastig omdat ik thuis met een vrouw en klein dochtertje zit en die hebben voorrang boven het gamen. (Trouwens alle MP games laat ik links liggen. Ik wil een spel kunnen pauzeren wanneer nodig.)

PSN ID: MrMichel_75

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:31

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:03:
[...]

:*)
Jammer dat ie klaar is nu zeker? >:)
Iemand vraagt om billenkoek! :>

Verwijderd

MisterMichel schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:28:
Afgelopen weekend de platinum van Assassin's Creed: Syndicate binnen. Ik heb me er heel erg goed mee vermaakt hoewel het steeds gemakkelijker werd naarmate ik verder in de game kwam.
De laatste hoofd-missie vond ik erg mooi. Dat was echt een mooie afsluiter. Over het filmpje wat erna kwam heb ik gemengde gevoelens maar goed...

[...]

Daar ben ik ooit mee begonnen en die ligt nog op me te wachten om verder op te pakken. Op zich wel een leuk spel om tusendoor een sessie te doen.
Multiplayer Tropico voor mij wordt wel lastig omdat ik thuis met een vrouw en klein dochtertje zit en die hebben voorrang boven het gamen. (Trouwens alle MP games laat ik links liggen. Ik wil een spel kunnen pauzeren wanneer nodig.)
Ik zou deze mp trophy's eigenlijk met iemand van psnprofiles snel gaan halen.
Maar als je wil kan ik deze afzeggen, en dan doen we hem gewoon een keer samen als je tijd heb..
Is een uurtje werk, hoogstens 1 1/2 uur :)
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 19:02:
[...]

Nice.
Congratz.

Ik ben er bijna met Tropio 5 8)
Dank en succes dan!

Ik heb de meeste DLC op 100%. Aantal zijn echt super moeilijk en daar heb ik dan 44/45 gouden sterren. De laatste paar DLC heb ik nog niet echt serieus gedaan want iets van 26/45 sterren.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• MisterMichel
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:02:
[...]

Ik zou deze mp trophy's eigenlijk met iemand van psnprofiles snel gaan halen.
Maar als je wil kan ik deze afzeggen, en dan doen we hem gewoon een keer samen als je tijd heb..
Is een uurtje werk, hoogstens 1 1/2 uur :)
Ik vind 't supertof dat je aanbiedt om samen die MP trophies te behalen!
Ik kan helaas heel moeilijk afspraken maken wanneer ik tijd heb - zo denk ik dat ik komende donderdag avond wel enkele uren kan gamen, maar dat kan zomaar weer veranderen. Daarom zou ik je gewoon aanraden met die persoon van PSNProfiles die 6 trophies te halen. Ik denk dat ik die MP trophies maar laat schieten :/

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

MisterMichel schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:44:
[...]

Ik kan helaas heel moeilijk afspraken maken wanneer ik tijd heb - zo denk ik dat ik komende donderdag avond wel enkele uren kan gamen, maar dat kan zomaar weer veranderen. Daarom zou ik je gewoon aanraden met die persoon van PSNProfiles die 6 trophies te halen. Ik denk dat ik die MP trophies maar laat schieten :/
Never nooit trophies laten schieten! >:)

Gisteren begonnen met Firewatch. Wat een geweldige sfeer hangt er in dat spel en wat zijn die dialogen goed. Als Amerika-fan en enige kennis van de nationale parken ook leuk om te doen.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:44:
Gisteren begonnen met Firewatch. Wat een geweldige sfeer hangt er in dat spel en wat zijn die dialogen goed. Als Amerika-fan en enige kennis van de nationale parken ook leuk om te doen.
Kijk uit voor het einde...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Oh oh... ik ben al bang geworden :N
Nee laat deze experience niet verpesten haha. Normaal is het niet mijn type game zoiets. Maar die dialogen zijn sterk en goed en vooral het begin met die "keuzes" trok direct mijn aandacht.

[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 01-03-2016 10:55 ]

Verwijderd

MisterMichel schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:44:
[...]

Ik laat ze gewoon lekker open staan.
Ik heb jou volgens mij in mijn lijst staan, zo niet dan voeg ik je wel ff toe.

Als jij dan een keer online ben en je heb een uur de tijd en er zin in.
Dan werken we ze gewoon weg, of dat nou deze donderdag is of over een maand haha.

Deal?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:42

spaceboy

Op grote hoogte

En dan hier ook The Witness platinum. Primeurtje: 100% samen met vriendin (die anti-game is) uitgespeeld. Wat een briljant level design heeft dat spel zeg!

Nu Far Cry Primal op platinum gaan proberen te krijgen. Ziet er doable uit.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:36:
En dan hier ook The Witness platinum. Primeurtje: 100% samen met vriendin (die anti-game is) uitgespeeld. Wat een briljant level design heeft dat spel zeg!

Nu Far Cry Primal op platinum gaan proberen te krijgen. Ziet er doable uit.
Nice,

Ik wacht met deze The witness tot die een keer gratis in PS Plus komt(over een half jaar ofzo).
Far cry wacht ik ook eventjes mee tot die wat goedkoper word, het zal vast wel weer een makkelijke plat zijn....altijd met een far cry..

Denk dat ik ook weer eventjes een poging ga wagen voor Borderlands 2 nadat ik klaar ben met c.o.d aw...
Maybe dat ik jou eventjes 5 minuten om hulp vraag met die invincible boss als ik daar ben...Mits je dat OK vind off course;)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 01:43:
[...]

Nice,

Ik wacht met deze The witness tot die een keer gratis in PS Plus komt(over een half jaar ofzo).
Far cry wacht ik ook eventjes mee tot die wat goedkoper word, het zal vast wel weer een makkelijke plat zijn....altijd met een far cry..

Denk dat ik ook weer eventjes een poging ga wagen voor Borderlands 2 nadat ik klaar ben met c.o.d aw...
Maybe dat ik jou eventjes 5 minuten om hulp vraag met die invincible boss als ik daar ben...Mits je dat OK vind off course;)
Thanks. En no problem, roep maar! That reminds me, moet ook Pre Sequel nog verder spelen. Is toch wel tijdrovend allemaal he? 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• MisterMichel
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Ik laat ze gewoon lekker open staan.
Ik heb jou volgens mij in mijn lijst staan, zo niet dan voeg ik je wel ff toe.

Als jij dan een keer online ben en je heb een uur de tijd en er zin in.
Dan werken we ze gewoon weg, of dat nou deze donderdag is of over een maand haha.

Deal?
Deal! d:)b

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:17:
Little Big Planet 3 is in de aanbieding in de PS store > 9,99 euro.
Zijn er hier mensen die hem ook hebben of gaan halen en binnenkort willen helpen met de 4-man co-op trophy?
PS4 versie gekocht en reeds gedownload. Hopelijk blijkt mijn internetverbinding ook voor die game voldoende

offtopic:
Ik ben voornemens een static IP te regelen voor de PS4. Dat zou het NAT Type 3 probleem moeten verhelpen. Nu alleen de tijd en zin nog krijgen om het te regelen.
Juhrat schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 00:38:
Wat doet iedereen eigenlijk met de games waarbij hij/zij de Platinum Trophy heeft behaald? Ikzelf verkoop mijn games vrijwel altijd direct nadat ik de game heb uitgespeeld, ik zit reeds op 40 PS4 Platinums wat anders in zou houden dat ik 40 PS4 games in mijn kast zou hebben staan á ± €20,-.

Daarentegen is het ook niet zo dat ik al mijn games nieuw koop, enkel de games waar ik écht daadwerkelijk naar uit kijk. Het grootste deel van de games koop na het afstruinen van Marktplaats om deze na het uitspelen met een gering verlies door te verkopen.
Vroeger bleven ze allemaal in de kast staan, maar ik heb nu van tig systemen in totaal heel veel games staan die erg veel ruimte innemen, waardoor ik (ook in verband met een ingrijpende wijziging in privésituatie) nu toch met pijn in het hart afscheid neem van een deel van de collectie die ik waarschijnlijk nimmer meer zal spelen. Ik probeer de games nog wel uit te spelen alvorens ik ze wegdoe of inlever.
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:23:
Na de vraag van wat jullie platinum is waar jullie het meest trots op zijn... nu een andere vraag..

Wat is jullie snelste platinum...

Mijn snelste is
Tales of the Borderlands 12 uur en 41 minuten (in 1 run helemaal uitgespeeld)
Motorstorm RC in 28 seconden (ook een game waarbij de savegame naar de cloud geupload kan worden. De game zelf had ik op PS3 Platinum in ruim 4 weken. Zonder dergelijke zaken zie ik Cabela's Adventure Camp voorbijkomen met 2 uur en 34 minuten...

Btw, Rocket League heb ik nu Platinum behaald na de patch! :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat een k*tzooi zeg. Ben ik met Firewatch achter een boompje blijven staan (glitch in het level) kom ik er niet meer uit. Moet ik helemaal opnieuw beginnen (PS4). Op de PC schijnt er een fix te zijn maar ik kan alleen m'n savegame deleten. Great!

• ralph075
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:13:
Wat een k*tzooi zeg. Ben ik met Firewatch achter een boompje blijven staan (glitch in het level) kom ik er niet meer uit. Moet ik helemaal opnieuw beginnen (PS4). Op de PC schijnt er een fix te zijn maar ik kan alleen m'n savegame deleten. Great!
Misschien loopt de savegame in de cloud nog achter met update... dan kan je die gebruiken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Getest en helaas. !@#$%

Drie trophies die weer 5 uur extra kosten. Zal ik op m'n sterfbed met weemoed aan terugdenken ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Typhone op 02-03-2016 20:40 ]

Verwijderd

Typhone schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:40:
Getest en helaas. !@#$%

Drie trophies die weer 5 uur extra kosten. Zal ik op m'n sterfbed met weemoed aan terugdenken ;)
Kan je niet wachten tot daar eventueel een Patch voor komt?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Daarvoor wil ik het einde te graag weten hahaha. Ik moest helemaal naar het zuiden lopen en liep over een bergje naar beneden (dacht ik) en toen zat ik vast. 5 min geprobeerd weg te komen en im dacht ik quit gewoon. Maar de game saved instantly. Ik weet niet eens of je uberhaupt dood kan gaan in het spel btw.

• MisterMichel
Gisteravond samen met Just_jan de 6 multi-player trophies van Tropico 5 gehaald. Heeft ons uiteindelijk zo'n 25 minuutjes in totaal gekost.
Leuk om dit samen gedaan te hebben.

Ik ben meteen daarna maar opnieuw begonnen met de campaign (Mijn vorige campaign was nog niet ver gevorderd en het was al weer een tijdje geleden dat ik daar mee bezig was). Nu wordt 't toch tijd dat ik een grote set van de andere trophies ga halen.
Na een het bouwen van een paar plantages en gebouwen zat ik weer lekker in het Caribisch sfeertje. Een lekker relaxt spel.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:22

Niku

Alagaesii

Tropico 5 zou wel eens een goede tip kunnen zijn om eens uit te proberen, ik kom momenteel echt in geen enkele game. The Witcher, GTAV, ik heb er gewoon al een tijdje totaal geen zin in op de een of andere manier.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
damn, LBP3 vergeten te kopen, aanbieding is niet meer geldig :(

PSN ID: Svennie-NL

Svennie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:48:
damn, LBP3 vergeten te kopen, aanbieding is niet meer geldig :(
Had ik laatste met Telltale GoT. :'(

Verwijderd

Niku schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:10:
Tropico 5 zou wel eens een goede tip kunnen zijn om eens uit te proberen, ik kom momenteel echt in geen enkele game. The Witcher, GTAV, ik heb er gewoon al een tijdje totaal geen zin in op de een of andere manier.
Ik kan Tropico erg aanraden.
Heerlijk ontspannend.

Maar ik ben een beetje op hetzelfde punt als jou, ik kom totaal niet in een game.
Ben nou Advanced warfare aan het downloaden, dus daar begin ik na het weekend mee.
Lekker zombies doen...

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
Grim Fandango gisteren platinum gehaald. Had moest weer even gebeuren dus dacht laat ik een makkelijke vinden en dat was Nummertje 14 platinum. Erg leuke game om te spelen kan ik wel zeggen. Op naar de volgende platinum

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:44:
[...]

Ik kan Tropico erg aanraden.
Heerlijk ontspannend.

Maar ik ben een beetje op hetzelfde punt als jou, ik kom totaal niet in een game.
Ben nou Advanced warfare aan het downloaden, dus daar begin ik na het weekend mee.
Lekker zombies doen...
Die heeft geen zombies toch? :P
Volgens mij kom je ze maar op 1 punt tegen en verder in de DLC als ik me niet vergis. Correct me if wrong.

Gisteren FireWatch uitgespeeld. Ik was niet heel erg geshockeerd van het einde maar beter kon het wel imo. Verder leuk en apart. Until Down nu maar eens opstarten in de hotels. Geen Rainbow Six gedaan dit weekend in verband met USA planning :).

[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 05-03-2016 19:06 ]

Verwijderd

Typhone schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:03:
[...]

Die heeft geen zombies toch? :P
Volgens mij kom je ze maar op 1 punt tegen en verder in de DLC als ik me niet vergis. Correct me if wrong.

Gisteren FireWatch uitgespeeld. Ik was niet heel erg geshockeerd van het einde maar beter kon het wel imo. Verder leuk en apart. Until Down nu maar eens opstarten in de hotels. Geen Rainbow Six gedaan dit weekend in verband met USA planning :).
Ik bedoel ook de DLC;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Check ik vanavond eens even hoe die is. Anders doe ik graag mee.Mocht er iemand ooit nog de veteran run no deaths willen gaan halen in BLOPS III dan gil! Ik join meteen want die is een bitch.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Heeft iemand met Driveclub even zin om mij te helpen met de Unbeatable trophy? Ik stuur 5 solo challenges en je hoeft ze alleen maar uit te rijden en niet te verbeteren. Natuurlijk ook bereid om de gunst terug te geven.

PSN = whlr77

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
wheeler schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:30:
Heeft iemand met Driveclub even zin om mij te helpen met de Unbeatable trophy? Ik stuur 5 solo challenges en je hoeft ze alleen maar uit te rijden en niet te verbeteren. Natuurlijk ook bereid om de gunst terug te geven.

PSN = whlr77
die kan je mij wel sturen, wil Driveclub ook nog gaan platten. Doe ik ze vanavond als ik thuis kom meteen.

PSN ID: Svennie-NL

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Svennie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:58:
[...]

die kan je mij wel sturen, wil Driveclub ook nog gaan platten. Doe ik ze vanavond als ik thuis kom meteen.
Dankje. Weet niet of ik vanavond er aan toe maar anders deze week :)

Verwijderd

Far Cry 3 platinum gehaald, toch maar even gedaan voor Far Cry Primal. Heel makkelijk alleen ergelijke co-op trophies op een bijna lege server. Grafische verschil is gigantisch tussen 3 en Primal trouwens.

Vorige week Borderlands 2 op platinum, is een leuke om te halen.

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:21:
[...]

Check ik vanavond eens even hoe die is. Anders doe ik graag mee.Mocht er iemand ooit nog de veteran run no deaths willen gaan halen in BLOPS III dan gil! Ik join meteen want die is een bitch.
IK ga black ops 3 ook weer spelen, maar dat zal helaas pas over een half jaar zijn als alle DLC er is..
Vind het altijd fijner als ik alles in 1 week kan halen, in plaats van elke paar weken weer op te starten :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:01:
[...]

IK ga black ops 3 ook weer spelen, maar dat zal helaas pas over een half jaar zijn als alle DLC er is..
Vind het altijd fijner als ik alles in 1 week kan halen, in plaats van elke paar weken weer op te starten :P
Meld je maar bij mij. Ik doe mee als is het over een half jaar. Nu en dan de accolades halen en die DLC krijgen we wel rond. Ik heb ook nog wat zeer fanatieke zombiespelers erbij (die niet voor de trophies spelen maar wel fanatiek genoeg zijn zodat je de trophies rond krijgt). Dan kan ik de platinums eens rechttrekken. Sinds die stomme Aliens en 'Obey the Voices Trophy in BLOPS 2' heb ik er al 2 gemist helaas.

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:35:
[...]

Meld je maar bij mij. Ik doe mee als is het over een half jaar. Nu en dan de accolades halen en die DLC krijgen we wel rond. Ik heb ook nog wat zeer fanatieke zombiespelers erbij (die niet voor de trophies spelen maar wel fanatiek genoeg zijn zodat je de trophies rond krijgt). Dan kan ik de platinums eens rechttrekken. Sinds die stomme Aliens en 'Obey the Voices Trophy in BLOPS 2' heb ik er al 2 gemist helaas.
Ik was vroeger echt een fanatieke zombie speler.
Vooral in de black ops 1 tijd..

Heb naar meerdere malen Wave 90+ solo gehaald op kino der toten en vooral op ascension.
1 snel potje eindigde dat uiteindelijk in 7 uur lang treintjes maken :P

Maar is goed, tegen die tijd geef ik wel even een gil :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2016 18:08 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb dat ooit nog op Ascension gefilmd hehe. Om de andere 'noobs' te leren hoe je een treintje moest maken en waarom je met 1-2 zombies even wapens moest gaan stocken en 'gokken' bij de mysterybox. Kino der Toten zijn we tot 75 gekomen denk ik. Ik zag tot mijn verbazing vandaag dat Just Cause 3 een expansion heeft gekregen. Nondeju heb ik die net volledig eraf gegooid (Save Game data en dergelijke). Hopelijk vrij te spelen :O.

[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 08-03-2016 07:35 ]

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:54:
Far Cry 3 platinum gehaald, toch maar even gedaan voor Far Cry Primal. Heel makkelijk alleen ergelijke co-op trophies op een bijna lege server. Grafische verschil is gigantisch tussen 3 en Primal trouwens.

Vorige week Borderlands 2 op platinum, is een leuke om te halen.
Manmanman lange zit is dat altijd die coop missies, ik doe ze alleen local coop als er iemand is die dat wil spelen >:) las dat het online soms glitched?

Van de week Teslagrad platinum gehaald, leuke 2D platformer met 1 lastige trophy Protective Father verder goed te doen.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Verwijderd

Bear schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:53:
[...]

Manmanman lange zit is dat altijd die coop missies, ik doe ze alleen local coop als er iemand is die dat wil spelen >:) las dat het online soms glitched?

Van de week Teslagrad platinum gehaald, leuke 2D platformer met 1 lastige trophy Protective Father verder goed te doen.
De eerste keer dat ik dat die coop trophy's haalde, toen ben ik inderdaad echt een week bezig geweest omdat er niemand te vinden was..

Maar ik heb hem een half jaar geleden weer platinum behaald(ander account dan 4 jaar geleden), en ik had hem binnen 1 avond te pakken.
Kwam meteen het eerste potje bij iemand in de lobby terecht in de eerste chapter en we hebben ze allemaal doorgespeeld :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
In de afgelopen drie dagen Hitman Go en Game of Thrones Platinum gehaald, hetgeen an sich geen prestatie is maar daar doe ik het verder niet voor: heb me vermaakt met de spellen. Hitman is echt een ideaal tussendoortje, strategisch. GOT heb ik nooit gezien tot het spel, ben nu pas gestart met de serie en geen spijt van.

Telltale stelt wel teleur omdat het lijkt alsof je keuzes echt invloed uitoefenen maar dit is niet echt het geval. Twijfel nu om aan Borderlands/Minecraft te beginnen wat dat betreft, Walking Dead 1/2 en Wolf Among Us heb ik al gehad.

Ook verleden week begonnen met Tropico, en zonder en voor te gaan zie ik dat ik nog een aantal trophies mis voor Platinum, zeker MP trophies. Heb een vriend het spel laten zien vd week en hij heeft hem ook gekocht, dus als ik die heb plus nog een viertal SP trophies is die ook op Platinum :+

[ Voor 20% gewijzigd door Exorcist op 10-03-2016 22:51 ]

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:50:
In de afgelopen drie dagen Hitman Go en Game of Thrones Platinum gehaald, hetgeen an sich geen prestatie is maar daar doe ik het verder niet voor: heb me vermaakt met de spellen. Hitman is echt een ideaal tussendoortje, strategisch. GOT heb ik nooit gezien tot het spel, ben nu pas gestart met de serie en geen spijt van.

Telltale stelt wel teleur omdat het lijkt alsof je keuzes echt invloed uitoefenen maar dit is niet echt het geval. Twijfel nu om aan Borderlands/Minecraft te beginnen wat dat betreft, Walking Dead 1/2 en Wolf Among Us heb ik al gehad.

Ook verleden week begonnen met Tropico, en zonder en voor te gaan zie ik dat ik nog een aantal trophies mis voor Platinum, zeker MP trophies. Heb een vriend het spel laten zien vd week en hij heeft hem ook gekocht, dus als ik die heb plus nog een viertal SP trophies is die ook op Platinum :+
Telltale Borderlands is echt fantastisch...
Fantastische humor, en een goed verhaal wat in de borderlands universum past

• MisterMichel
Exorcist schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:50:

Tales from the Borderlands vind ik echt geweldig. Ik moet de laatste episode nog spelen maar ik stel 'm maar uit omdat ik het jammer vind dat ik er dan klaar mee ben. Prachtig verhaal waar je niet veel invloed op hebt. Voor mij is dat absoluut geen minpunt.

Met Tropico vermaak ik me op dit moment ook prima. Ben nu lekker op weg met de campaign. Heb nog maar 4 missies van de main campaign afgerond dus nog voldoende te gaan.

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 00:13:
[...]

Telltale Borderlands is echt fantastisch...
Fantastische humor, en een goed verhaal wat in de borderlands universum past
Ben niet zo heel into Borderlands (wel gespeeld), maar goed, Game of Thrones had ik voor kort ook nooit gezien. Dus wie weet ;)

Verwijderd

Weinig tijd gehad de afgelopen dagen om Trophies binnen te halen, maar wel enkele uren bezig geweest met Action Henk. Ik heb die felbegeerde 1% Trophy in the pocket! :D

Je moet sneller zijn dan 99% van de andere spelers op 1 van de tracks.

Verwijderd

MisterMichel schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:32:
[...]

Tales from the Borderlands vind ik echt geweldig. Ik moet de laatste episode nog spelen maar ik stel 'm maar uit omdat ik het jammer vind dat ik er dan klaar mee ben. Prachtig verhaal waar je niet veel invloed op hebt. Voor mij is dat absoluut geen minpunt.

Met Tropico vermaak ik me op dit moment ook prima. Ben nu lekker op weg met de campaign. Heb nog maar 4 missies van de main campaign afgerond dus nog voldoende te gaan.
Lekker uitspelen die handel.
EN zodra PS Now uitkomt, dan gewoon lekker nog een keer spelen voor de ps3 :)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Eindelijk door met de volgende game: Assassin's Creed Syndicate, derde AC alweer op de PS4.

Behoorlijk lang bezig geweest met Fallout 4, nog aardig wat uren in moeten steken ná de storyline...

Verwijderd

Juhrat schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:07:
Eindelijk door met de volgende game: Assassin's Creed Syndicate, derde AC alweer op de PS4.

Behoorlijk lang bezig geweest met Fallout 4, nog aardig wat uren in moeten steken ná de storyline...
Nice,
Congratz..

Ik heb nu een game dip..
Geen idee wat ik wil spelen, nergens zin in :P .
Dus dat word weer een paar weekies films en tv series kijken :+

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 20:50
Bloodborne platinum :) toffe game echt een aanrader!

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:53
Dmp1982 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:14:
Bloodborne platinum :) toffe game echt een aanrader!
Gefeliciteerd! Je krijgt als het goed is binnenkort ook een code van sony toegestuurd waarmee je de platina thema kan downloaden, het duurde bij mij iets van anderhalve week na de platina trofee voordat ik het binnen had.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Dmp1982
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:15:
[...]

Gefeliciteerd! Je krijgt als het goed is binnenkort ook een code van sony toegestuurd waarmee je de platina thema kan downloaden, het duurde bij mij iets van anderhalve week na de platina trofee voordat ik het binnen had.
bedankt! tof van sony dat je een Theme opgestuurd krijgt als je bloodborne platinum haalt.. Mogen ze van mij ook wel doen met andere games :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dmp1982 op 17-03-2016 08:50 ]

Enkel als je op de playstation site hebt aangevinkt dat je mail van partners wilt ontvangen, anders kun je wachten tot je een ons weegt ;)

Van de week begonnen met LBP3. Heerlijk briljante game weer!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Dmp1982
dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:59:
Enkel als je op de playstation site hebt aangevinkt dat je mail van partners wilt ontvangen, anders kun je wachten tot je een ons weegt ;)

Van de week begonnen met LBP3. Heerlijk briljante game weer!
Aah snel even doen dan. Thx for de tip! van lbp3 heb ik helaas de actie in de store gemist :( lbp1+2 waren trouwens echt brilliant echter die community trophies waren zonder boosten bijna niet te doen. ik had trouwens wel gehoord dat lbp3 wat minder is als zijn voorgangers aangezien het niet van de hand komt van MM. Maar goed aan jou enthousiasme af te lezen valt dat reuze mee.. ;)

Het valt inderdaad reuze mee ;)
Ik heb deel 2 overgeslagen maar vind deel 2 net zo vermakelijk als deeltje 1.

Er zijn dit keer geen trophies voor het krijgen van een tig aantal hartjes en dat een tig aantal mensen jouw level moeten spelen gelukkig.
Wel is er een trophy dat je bepaalde levels (gelukkig niet allemaal) met 4 man moet doorlopen, die kan nog wel eens lastig worden.
Ik hoop alleen dat alle glitches ondertussen gefixt zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2016 12:14 ]

Verwijderd

Zijn er hier eventueel mensen die mij eventjes kunnen helpen met Far cry 4 op de PS3...
Ik moet daar die 2 coop trophy's doen...
Op de PS3 niet...

Uit nieuwschierigheid: waarom heb je 'm voor de ps3? Had je nog geen ps4 toen ie uit kwam?

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:15:
Op de PS3 niet...

Uit nieuwsgierigheid: waarom heb je 'm voor de ps3? Had je nog geen ps4 toen ie uit kwam?
Ik liep vanmiddag in de game speciaal zaak, en daar zag ik hem liggen voor 7.50.
Heb best wel weer zin om een Far cry te spelen, maar Primal vind ik te duur voor 60 euro :P en op de ps4 heb ik Nr.4 al uitgespeeld en platinum behaald.

Dus dan maar lekker op de ps3 spelen..

Heb ze ondertussen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 01:31 ]

Verwijderd

Helaas te weinig tijd gehad om te gamen en effectief veel Trophies te scoren. Een begin gemaakt met The Division en daarnaast de 6e set levels van Action Henk doorlopen, leverde mij enkele bronzen trofeëen op. Verder ben ik ook bezig met Smart As op de PSVita met dagelijkse en locale challenges. Ik heb bijna alle games vrijgespeeld. Nu moet ik alleen nog een keertje die AR kaarten opzoeken om ze ook daadwerkelijk allemaal te kunnen spelen.
Of ik LBP3 ga platten weet ik nog niet, die laatste 2 levels gaan echt helemaal nergens over :/
Ik krijg 'm nu nog niet eens uitgespeeld...

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:56:
Of ik LBP3 ga platten weet ik nog niet, die laatste 2 levels gaan echt helemaal nergens over :/
Ik krijg 'm nu nog niet eens uitgespeeld...
Tsss.. Beetje doorzetten hè, niet gelijk opgeven! Ik heb 'em platinum. :p

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:53
Gisteren eindelijk de platina van 'Heavy rain' ontgrendeld. Bepaalde uiteinden zijn echt indrukwekkend in dit spel, ik kreeg er echt een brok in mijn keel van.

Nu maar aan 'Beyond: two souls' beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f6bDoXO.png

[ Voor 25% gewijzigd door Lasmibalsingh op 19-03-2016 09:12 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

LuPo schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 07:25:
[...]

Tsss.. Beetje doorzetten hè, niet gelijk opgeven! Ik heb 'em platinum. :p
Doorzetten ga ik wel doen want ik wil 'm ook plat.
Maar de fun van de game maakt bij die laatste 2 levels plaats voor frustratie... ik weet niet hoe of waarom ze het hebben gedaan maar leuk is het niet.
LBP1 was ook geen makkelijke trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 19-03-2016 21:31 ]

Vraagje aan iedereen die LBP1, 2 of 3 heeft:
Ik heb nog een flink aantal hartjes nodig om LBP1 te platten.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om, indien mogelijk natuurljjk, mijn nieuwe level even te spelen (15 seconden tops) en mij en mijn level een hartje te geven?
Het level heet "Quicky".
Eens kijken of ik na al die jaren LBP1 nog eens kan platten :P

Verwijderd

Zijn er hier nog mensen die de Tomb Raider MP trophy's nog moeten op de PS3 ?, eventjes deze weg werken voordat ik aan Sniper Elite begin.

@zuperkiwi.
Ik zal eventjes kijken, volgens mij heb ik LBP1 nog ergens liggen hier.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 14:11 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, platinum 18 is binnen. Apex Predator! ☺ (Far Cry Primal)

Leuke game vond ik. Alleen een beetje eentonig op het eind.

Nu nog maar ff wat losse eindjes van andere games opzoeken in afwachting van Dark Souls 3...

dvdkiwi schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Doorzetten ga ik wel doen want ik wil 'm ook plat.
Maar de fun van de game maakt bij die laatste 2 levels plaats voor frustratie... ik weet niet hoe of waarom ze het hebben gedaan maar leuk is het niet.
LBP1 was ook geen makkelijke trouwens.
Da's imo de charme. Dat niet iedereen hem zomaar kan halen. Bij zowel LBP1 en 3 is het acen best pittig. Ik vind het prima.

Nog 4 -edit, 2- levels, het komt wel goed ;)
Het is inderdaad geen makkelijke opgave om alles te acen :D
Al lees ik dat LBP1 moeilijker was, maar daar had ik volgens mij minder moeite mee dan met deze.
Of ik word gewoon oud ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2016 22:20 ]

dvdkiwi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:12:
Nog 4 -edit, 2- levels, het komt wel goed ;)
Het is inderdaad geen makkelijke opgave om alles te acen :D
Al lees ik dat LBP1 moeilijker was, maar daar had ik volgens mij minder moeite mee dan met deze.
Of ik word gewoon oud ;)
Dat idee had ik ook en ik begon ook aan mezelf te twijfelen. Succes nog even.

De laatste 2 levels lukken me nu met 1 death.
Vanmiddag is die trophy binnen ;)

Daarna nog even heel relaxt alle levels doorlopen met een 2e persoon en de platinum is daar.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:40:
Vraagje aan iedereen die LBP1, 2 of 3 heeft:
Ik heb nog een flink aantal hartjes nodig om LBP1 te platten.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om, indien mogelijk natuurljjk, mijn nieuwe level even te spelen (15 seconden tops) en mij en mijn level een hartje te geven?
Het level heet "Quicky".
Eens kijken of ik na al die jaren LBP1 nog eens kan platten :P
Als ik dat niet al eerder gedaan heb, dan zal ik het alsnog regelen. LBP 1 ooit met de PS3 samen in huis gehaald. Altijd weer een plezier om die nogmaals op te starten. Ik moet zelf de DLC van LBP 2 nog voltooien, maar ik heb zowel de Move als een Vita in huis, dus alle ingrediënten zijn aanwezig. :)

Daarna beginnen aan LBP 3.
Het hoeft niet per se in LBP1, de gemaakte levels zijn speelbaar in alle 3 de games ;)
Ik zag dat ik voor de LBP1 trophies nog flink veel hartjes moet, dus of het ooit nog gaat lukken is de vraag...
Thanks in ieder geval! :)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:18:
Het hoeft niet per se in LBP1, de gemaakte levels zijn speelbaar in alle 3 de games ;)
Ik zag dat ik voor de LBP1 trophies nog flink veel hartjes moet, dus of het ooit nog gaat lukken is de vraag...
Je kan een oproep plaatsen bijvoorbeeld op psnprofiles.com forum aan de hand van zo'n level link via lbp.me (of iets dergelijks). Via die website kunnen spelers het level aan hun playlist toevoegen, zodat die te voorschijn komt zodra je online gaan.

Het 'nadeel' is wel dat mensen ook een wederdienst verlangen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:58:
[...]

Je kan een oproep plaatsen bijvoorbeeld op psnprofiles.com forum aan de hand van zo'n level link via lbp.me (of iets dergelijks). Via die website kunnen spelers het level aan hun playlist toevoegen, zodat die te voorschijn komt zodra je online gaan.

Het 'nadeel' is wel dat mensen ook een wederdienst verlangen.
Dat zou ik niet eens een nadeel willen noemen, gewoon een wederdienst:)..

Wel grappig.
Toen ik Far cry 4 op de ps4 platinum haalde was ik er binnen 2 dagen klaar mee.

Ben er nu op de ps3 al 4 dagen mee bezig..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 14:58 ]

Zo ging het in LBP1 ook al, H4H (heart for heart).
Maar ja, als ik voor ieder hartje er ook een terug had gehad dan was die platinum al lang en breed binnen.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:58:
Zo ging het in LBP1 ook al, H4H (heart for heart).
Maar ja, als ik voor ieder hartje er ook een terug had gehad dan was die platinum al lang en breed binnen.
Niet iedereen is helaas zo netjes..
Had ik ook een paar dagen geleden met Far cry 4.

Daar is een trophy waar je iemand moet vermoorden vanuit de passiersstoel, en dus coop.
Heb 2 personen waarbij ik het hun als eerste liet doen, die daarna meteen off-line waren en plotseling uit mijn vriendenlijst waren.....
Jammer zulke mensen..
Maarja, dan zet ik gewoon een simpel berichtje op het forum van de site dat ze deze personen niet meer moeten vertrouwen :P
Ik zat van het weekend met 4 onbekenden (via playstationtrophies) in Little Big Planet om een level te spelen waar je 4 man voor nodig hebt.
Het level zelf duurt maar iets van 1 minuut, maar doordat de servers van LBP zo slecht zijn waren we anderhalf uur bezig, en niemand ging weg. Leuk om te zien dat er nog wel hulpvaardige mensen zijn :)
Uiteindelijk wel eentje teleur moetenh stellen omdat het écht niet meer lukte.

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:56:
[...]
Toen ik Far cry 4 op de ps4 platinum haalde was ik er binnen 2 dagen klaar mee.

Ben er nu op de ps3 al 4 dagen mee bezig..
Tja, oudere hardware is gewoon trager... ;)

Verwijderd

ralph075 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:19:
[...]

Tja, oudere hardware is gewoon trager... ;)
Nee,
Meer omdat ik destijds hem z.s.m op platinum wou halen, was volgens psnprofiles ook de Nr.29 destijds.
Nu ben ik echt elk vraagteken aan het onderzoeken :P

Verwijderd

Ik wil het zo puur mogelijk houden, dus gooi ik LBP in de PS3. ;)

Btw, gaat het om hartjes voor je level of ook author hearts?
Ik wil het zo puur mogelijk houden, dus gooi ik LBP in de PS3. ;)
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Dat zou ik niet eens een nadeel willen noemen, gewoon een wederdienst:)..
Eens.
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:23:
[...]
Btw, gaat het om hartjes voor je level of ook author hearts?
Beide :P

Zojuist het laatste level uit de storymode ge-aced oOo
Als je het zo ziet lijkt het allemaal zo simpel maar man man, wat slecht voor je hart dit :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RwFDd85KqOQ]
Nog één level te gaan!

*edit*
Woohoo! Ook klaar oOo
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lNKDE6a7Lkc]

Nu enkel nog wat levels in 2player co-op spelen voor de platinum *O*

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2016 17:43 ]

Verwijderd

Ik heb weer zo'n heerlijke trophy die niet wilt poppen..

Trophy waarbij je 30 mortar kills moet krijgen in Far cry 4.... Heb er ondertussen wel minimaal 150 vermoord.....Jammer.
150 is best veel! :D
Die mortar is best zeldzaam toch (staat niet zomaar in elk dorpje)?

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:22:
150 is best veel! :D
Die mortar is best zeldzaam toch (staat niet zomaar in elk dorpje)?
Ik heb 60 of 70 keer dezelfde outpost gecapture(Die kan je telkens weer opnieuw doen).
Daar had ik elke keer minimaal 10 mortar kills..

ruim 600 mortal kills gehad, maar geen trophy.
Dus heb zoiets van, laat maar zitten.

Jammer dat je een platinum niet kan krijgen omdat een trophy het niet doet.
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad *klop klop*.
Op pstrophies lees ik het ook regelmatig, maar zelf nog niet meegemaakt.
Zuur voor je :-(
Even pstrophies gecheckt maar daar op het forum lees ik niks over een gebugte trophy.
Deze video heb ik zelf bekeken als guide, waarna de trophy bij mij popte.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 22-03-2016 18:10 ]

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:58:
[...]

Ik heb 60 of 70 keer dezelfde outpost gecapture(Die kan je telkens weer opnieuw doen).

Vreemd. Had er zelf geen issues mee en ook twee van m'n vrienden hebben hem platinum, maar dat zegt natuurlijk weinig. Of je moet een nieuw spel starten nadat je de rest hebt en je data even verwijderen, die voor de mortars moet je vrij simpel al in het begin kunnen halen - als ik me niet vergis.

/Vanavond komt er een vriend op bezoek, die neemt zijn exemplaar van Tropico 5 mee; kunnen we in een uurtje nog de MP trophies doen samen, dan heb ik alles wel in Tropico. En dan alleen omdat het gewoon een erg leuk spel is om te spelen. Mis nu wel verder het doel na alles te hebben gezien, gehaald en gedaan maar dan nog was het 20 uur goed besteed.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:49:
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad *klop klop*.
Op pstrophies lees ik het ook regelmatig, maar zelf nog niet meegemaakt.
Zuur voor je :-(
Even pstrophies gecheckt maar daar op het forum lees ik niks over een gebugte trophy.
Deze video heb ik zelf bekeken als guide, waarna de trophy bij mij popte.
Ik heb volgens exact dezelfde video gedaan...
En echt 60 a 70 keer.
Maakt verder ook niet meer uit hoor, heb het spel uitgespeeld, en begonnen aan het volgende spel.

Wou eigenlijk Tomb Raider weer spelen, maar Bioshock 2 was naar mij aan het roepen.
Dus deze proberen op platinum te halen, zal wel lastig worden aangezien er een boel MP trophy's zijn.
Dus mocht er hier nog iemand zijn die de MP trophy's ook nog wilt halen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 20:58 ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb dat met The Witcher 3. Gwent? Alle Gwent kaarten verzameld, meerdere keren checklist afgewerkt om te kijken of ik er niet toch eentje mis... Geen trophy.
50 Headshots? Ik denk dat ik er wel 250 heb gemaakt voor ik het heb opgegeven. Geen trophy.

DLC trophies anders dan de story trophies poppen ook gewoon niet. Zonde want dat was dan wel weer een platinum die ik graag had gehad, tja.

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 22-03-2016 21:10 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Voxalizer schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:10:
Ik heb dat met The Witcher 3. Gwent? Alle Gwent kaarten verzameld, meerdere keren checklist afgewerkt om te kijken of ik er niet toch eentje mis... Geen trophy.
50 Headshots? Ik denk dat ik er wel 250 heb gemaakt voor ik het heb opgegeven. Geen trophy.

DLC trophies anders dan de story trophies poppen ook gewoon niet. Zonde want dat was dan wel weer een platinum die ik graag had gehad, tja.
Bij The witcher had ik dat ook inderdaad.
Alleen de omschrijving van die trophy klopt niet helemaal.

Er staat 50 enemy's , alleen dit hoort 50 menselijke vijanden te zijn.
Die van Gwent heb ik gelukkig wel, moet alleen het spel nog een keer op Death March uitspelen... Maar hier wacht ik eventjes mee tot dat de laatste DLC uitkomt.

Ik heb daar ook gewoon zo'n gruwelijk hekel aan, Trophys die niet werken.
Dan ben ik vaak ook direct klaar met het hele spel.

Had ik ook bij Dying Light, toen de trophy van alle letters ofzo het niet deed... Heb het spel Ruim een jaar niet meer aangeraakt daarna :P

Hierom speel ik vaak ook geen spellen meer bij de release, dan heb je veel te vaak dat zulke dingen problemen geven.
Alleen had het eventjes niet verwacht bij een spel van een aantal jaren geleden op de ps3 :+

Maargoed,
Denk ook dat Bioshock 2 geen platinum gaat worden, weet niet of ik zin heb om 30 uur deze MP te spelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2016 23:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:58:
[...]

Zijn er eventueel ingame statistieken om te zien hoeveel de game er geteld heeft? (eventueel via website ubisoft)

Zelf druk met real life. Tussendoor wel mijn dagelijkse training gedaan met Smart As... :+

Verwijderd

Far Cry Primal op platinum gezet. Prima game, maar geen volwaardig Far Cry imho. Verhaal slaat echt nergens op (had een kleuter kunnen verzinnen) en dat vind ik jammer want de wereld die Ubi neerzet met deze game is tof en sfeervol. Trophies zelf waren goed te doen en het scheelt dat deze game geen coop of online trophies heeft.

Waarschijnlijk wordt de volgende game The Division. Stiekem zit ik te wachten op Uncharted 4 in mei. Nog anderhalve maand... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 10:10 ]

The Division is goed te doen qua trophies las ik?
Gefeliciteerd Frankaro! En niet alleen met je platinum *O*

2500+ trophies en mijn eerste trophy bug :(
Don't Go Alone (elk adventure level in co-op spelen) in LBP3 popt niet op.
Alles bijgehouden op een lijstje en ik heb bij elk level een online-2speler score op de leaderboards.
Ik ga ze wel weer allemaal opnieuw doen; laatste trophy voor de plat dit :F

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2016 19:42 ]

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:06:
[...]

Maargoed,
Denk ook dat Bioshock 2 geen platinum gaat worden, weet niet of ik zin heb om 30 uur deze MP te spelen :P
Moet Bioshock 1 nog steeds uitspelen :X maar idd als er zoveel uur MP trophies inzitten heb ik er ook gauw genoeg van *kuch ala AC: Brotherhood

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Verwijderd

Bear schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:54:
[...]

Moet Bioshock 1 nog steeds uitspelen :X maar idd als er zoveel uur MP trophies inzitten heb ik er ook gauw genoeg van *kuch ala AC: Brotherhood
Indeed.
Het valt wel te boosten, en dan ben je in 15 uur klaar.
Maar ik hou niet van boosten, zelfs niet voor een platinum.

Dus dan maar gewoon de makkelijke MP trophy's halen, en die van max level halen lekker achterwege laten..
dvdkiwi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:42:
The Division is goed te doen qua trophies las ik?
Gefeliciteerd Frankaro! En niet alleen met je platinum *O*

2500+ trophies en mijn eerste trophy bug :(
Don't Go Alone (elk adventure level in co-op spelen) in LBP3 popt niet op.
Alles bijgehouden op een lijstje en ik heb bij elk level een online-2speler score op de leaderboards.
Ik ga ze wel weer allemaal opnieuw doen; laatste trophy voor de plat dit :F
Had ik ook. Moest meerdere keren sommige levels spelen. Op internet stonden wat tips. Volgens mij moet je het local co-op doen en niet online. Ik heb het in mijn eentje gedaan met tweede controller naast me. Kostte wel wat moeite omdat de camera soms met het verkeerde karakter mee switcht. Uiteindelijk toch gelukt.

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:29:
[...]

Indeed.
Het valt wel te boosten, en dan ben je in 15 uur klaar.
Maar ik hou niet van boosten, zelfs niet voor een platinum.

Dus dan maar gewoon de makkelijke MP trophy's halen, en die van max level halen lekker achterwege laten..
Inderdaad. Ik speel sowieso niet met "vreemden", ook niet om welke trophy dan ook te halen. Des te irritanter was mijn MP sessie met een maat (zaten in dezelfde ruimte) om Tropico 5 te spelen omdat ik nog wat simpele MP trophies moest halen. Heb tig vriendschapsverzoeken gekregen ondanks dat ik op alleen Friends-only MP sessies zat, omdat Tropico 5 niet druk bezocht is op Internet. Rot op.

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:28:
[...]

Inderdaad. Ik speel sowieso niet met "vreemden", ook niet om welke trophy dan ook te halen. Des te irritanter was mijn MP sessie met een maat (zaten in dezelfde ruimte) om Tropico 5 te spelen omdat ik nog wat simpele MP trophies moest halen. Heb tig vriendschapsverzoeken gekregen ondanks dat ik op alleen Friends-only MP sessies zat, omdat Tropico 5 niet druk bezocht is op Internet. Rot op.
Dat had ik toen ik met een mede tweaker de trophy's van Tropcio ging doen(svennie-nl volgens mij).
We werden continu gespamd door uitnodigingen en friendrequests..

• MisterMichel
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:52:
[...]

Dat had ik toen ik met een mede tweaker de trophy's van Tropcio ging doen(svennie-nl volgens mij).
We werden continu gespamd door uitnodigingen en friendrequests..
Neu, dat was ik ;)

Overigens ben ik nu nog steeds lekker bezig met die campaign. Ben alleen bang dat ik het mezelf erg moeilijk heb gemaakt. Moet nu een missie doen om 20.000 uranium te exporteren. Op zich is dat het probleem niet, maar het volk op mijn eiland is blijkbaar bij aanvang van de missie al erg ontevreden. Gisteravond al 2 keer de missie gefaald. 1x elections verloren en 1x military coup.
Ik merk dat ik bij beide keren te weinig mensen had op mijn eiland om de diverse gebouwen te laten functioneren. Door het inhuren van foreign workers kon ik dat gedeeltelijk oplossen maar ik kreeg het probleem niet echt opgelost.
Ik geef de moed in ieder geval nog niet op. Het spel is leuk en uitdagend genoeg!

[ Voor 53% gewijzigd door MisterMichel op 25-03-2016 08:51 ]

Verwijderd

MisterMichel schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:20:
[...]

Neu, dat was ik ;)

Overigens ben ik nu nog steeds lekker bezig met die campaign. Ben alleen bang dat ik het mezelf erg moeilijk heb gemaakt. Moet nu een missie doen om 20.000 uranium te exporteren. Op zich is dat het probleem niet, maar het volk op mijn eiland is blijkbaar bij aanvang van de missie al erg ontevreden. Gisteravond al 2 keer de missie gefaald. 1x elections verloren en 1x military coup.
Ik merk dat ik bij beide keren te weinig mensen had op mijn eiland om de diverse gebouwen te laten functioneren. Door het inhuren van foreign workers kon ik dat gedeeltelijk oplossen maar ik kreeg het probleem niet echt opgelost.
Ik geef de moed in ieder geval nog niet op. Het spel is leuk en uitdagend genoeg!
Zorg dat je eerst je happyness van je eiland onder controle heb, uranium kan wel eventjes wachten.
En nooit teveel open banen hebben.

Ik heb vaak in mijn wet staan dat alleen geleerde mensen mijn land in mogen.
Dat scheelt ook een hoop troep, mocht je hulp nodig hebben dan geef je maar een gil;) dan kijk ik ff mee
Bijna el level in LBP3 2 keer of meer in co-op gedaan, maar de platinum is binnen :)
Toffe game, maar online door de lag bijna niet te doen. Niet wenselijk bij een platformer.

Verwijderd

Net mijn 2500ste trophy binnen gehaald.

De trophy Savior van Bioshock 2.
Saved every Little Sister.

Een mooie trophy voor als 2500ste vind ik zo, verder met the next game
Pagina: 1 ... 57 ... 119 Laatste