Nais :)
We lopen bijna gelijk met trophies qua aantal ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2016 22:19 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:18:
Nais :)
We lopen bijna gelijk met trophies qua aantal ;)
Haha inderdaad.
En inderdaad, kwa platinums loop je nog ver voor ;) .

Maar nog maar een half level en dan ben ik bij je :P
Maar ik ben nu "eindelijk" de top 20 binnen gedrongen, werd wel eens tijd haha :+
Ik heb alleen niks meer om te halen :/
Heb buiten de fighting games elke game die ik op de PS4 heb gekocht platinum.
De games die ik nog veel speel ga ik geen trophies meer aan verdienen, dus het wordt tijd om weer eens iets nieuws op te pikken,
zit zelf te denken aan Trackmania Turbo want wat is die demo ontzettend vet! :*)

dvdkiwi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:09:
Bijna el level in LBP3 2 keer of meer in co-op gedaan, maar de platinum is binnen :)
Toffe game, maar online door de lag bijna niet te doen. Niet wenselijk bij een platformer.
Congrats. Vond ik ook idd. Eigenlijk LBP onwaardig wat online betreft.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:19:
Ik heb alleen niks meer om te halen :/
Heb buiten de fighting games elke game die ik op de PS4 heb gekocht platinum.
De games die ik nog veel speel ga ik geen trophies meer aan verdienen, dus het wordt tijd om weer eens iets nieuws op te pikken,
zit zelf te denken aan Trackmania Turbo want wat is die demo ontzettend vet! :*)
Zo, flink doorgewerkt, alles op platinum! _/-\o_

Trackmania ligt thuis op me te wachten, kan niet wachten om met de multiplayer aan de slag te gaan (met de kids). En vanavond de campaign! Wordt weer milliseconden schaven.

Eerst maar de sportvelden aflopen vandaag...
ralph075 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:18:
[...]
Zo, flink doorgewerkt, alles op platinum! _/-\o_
Valt best mee hoor, zo heel veel games heb ik niet voor de PS4 ;)
Ik koop lang niet zoveel games meer als dat ik op de PS3 deed.
Maar de games die ik koop speel ik dan wel langer.

Trackmania wordt een heel lastige platinum als ik de lijst zo bekijk.
99% is simpel, maar alles op goud kan wel eens een uitdaging a la Wipeout worden :D

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2016 12:33 ]

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:30:
[...]
Trackmania wordt een heel lastige platinum als ik de lijst zo bekijk.
99% is simpel, maar alles op goud kan wel eens een uitdaging a la Wipeout worden :D
Ik heb niet de illusie dat ik TM op platinum ga krijgen :N
Laten we het in ieder geval gaan proberen ;)

Verwijderd

Bezig met mijn 1999 run met Bioshock infinite, en daar zitten toch wel een paar pittige stukkies in..
Vooral de Handymans zijn een ware nachtmerrie op dit niveau.

Maar wat een spel(of beter gezegd wat een reeks).
Elizabeth blijft toch in mijn top 3 favoriete game karakters staan, en zie hier niet snel verandering in komen.

Deze run nog even afmaken en nog wat collectibles, en dan heb ik de platinum :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2016 20:34 ]

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:33:
Deze run nog even afmaken en nog wat collectibles, en dan heb ik de platinum :)
Ben er ook ooit aan begonnen toen ie gratis op de PS3 was, maar verder dan een 20% van het verhaal ben ik niet gekomen. Waar ik deel 1 echt heel tof vond, vond ik deel 2 al weer meer van hetzelfde en vond ik deel 3 er niet bij passen (want: geen onderwaterwereld).

Ik zat eens even door jouw trophylijst te scrollen, maar jij hebt aardig wat games waarbij je enkel nog wat relatief simpele trophies moet om ze op platinum te zetten ;)

Verwijderd

Klopt,

Er zijn een aantal games in mijn lijst die ik bijna op platinum heb, maar vaak is er wel een goede reden waarom ik die niet heb.
Of de trophy was te frustrerend of hij glitchte het niet of duurde simpelweg te lang.

Ik ben wel een trophy hunter, maar als ik een spel zat ben dan ben ik er ook klaar mee.
Of dat spel dan op 60% staat of op 97%.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:31:

Ik ben wel een trophy hunter, maar als ik een spel zat ben dan ben ik er ook klaar mee.
Of dat spel dan op 60% staat of op 97%.
In die categorie schaar ik mij tegenwoordig ook. Parttime trophy hunter. :P

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Afgelopen zaterdag platinum nr 50 binnengehaald. Het zou eigenlijk JC3 worden maar aangezien ik never nooit niet alle challenges op 5 gears krijg ben ik daar maar mee gestopt.
Uiteindelijk is het Grim Fandango geworden. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

Tijd voor weer een nieuwe vraag.

Op je PSN Profiles heb je een lijstje met mijlpalen (1000ste trophy, 10th platinum enz).
Maar je heb ook 1 mijlpaal voor 1337ste trophy. (waarom?.... geen idee)

Wat is die van jullie.
Die van mij is.

Mass effect 2
Missing in Action (Save your crew from an overwhelming attack)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:19:
Tijd voor weer een nieuwe vraag.

Op je PSN Profiles heb je een lijstje met mijlpalen (1000ste trophy, 10th platinum enz).
Maar je heb ook 1 mijlpaal voor 1337ste trophy. (waarom?.... geen idee)
Elite is leetspeak :)
Ik snap het ook niet, dat L33T gebeuren...
Maar ik ben dan ook al oud ;)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:53
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:26:
Ik heb weer zo'n heerlijke trophy die niet wilt poppen..

Trophy waarbij je 30 mortar kills moet krijgen in Far cry 4.... Heb er ondertussen wel minimaal 150 vermoord.....Jammer.
Bij Steam en Xbox one hebben dit soort trofeeën een voortgangstracker dat per trofee bijhoud hoeveel kills of dergelijke je nog moet doen voor de achievement. Dit zou ik ook wel willen zien in een volgende firmware-update voor PS4.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Laat je niet misleiden door Trophy Guides. Even dacht ik getroffen te zijn door een Trophy die wilde unlocken bij The Division (Outbreak). Ik heb de missie nog twee maal overnieuw gespeeld om er achter te komen, dat de Guide de onjuiste missie vermeldde. |:(

En passant nog wel de Trophy voor kills met 6 verschillende wapens meegepakt. Ik wist niet eens dat ik al zoveel verschillende had benut.

En verder lig ik op Platinum koers met Smart As, maar de bekende laatste loodjes...

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:17
Jeetje. Eindelijk 2 van de laatste drie trophies van battlefront gehaald. Survival op master zonder dood te gaan en binnen 30 min. Map hoth, die is het makkelijkst. Nu alleen de ander drie survival mappen op master en we zijn plat 😏
Lekker!
Kan je daarna aan de slag met de trackmaster trophy in Trackmania ;)
Ik moet zeggen dat die 50 trackmaster medals niet eens zo supermoeilijk zijn. Gelukkig.

Verwijderd

Afgelopen zaterdag een couch co-op sessie gehad met een goede vriend, 2 PS4's en 2 Vita's. Hoewel de bedoeling was om samen een aantalTrophies te scoren, slagen wij daar eigenlijk nooit zo heel erg in. :P

In Helldivers kwamen we niet zo heel ver (in het begin is het soms wat onduidelijk wat er moet gebeuren), we wilden over en weer wat nieuwe games proberen en een haperende online (server) verbinding speelde ons parten met Pixeljunk Shooter Ultimate. Uiteindelijk kwamen we achter een snelle wijze van het afronden van de League Battles waardoor het klusje in een kwartiertje geklaard was.

Voor de mensen met een PS4 en PSVita: de online Trophies kun je behalen door tegen jezelf te spelen. Raar maar waar, maar het kan...

Op dezelfde avond heb ik ook nog de level 50 trofee van Driveclub behaald. Hierdoor resteert er nog slechts 1 trofee tot de Platinum.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:42

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:24:
Voor de mensen met een PS4 en PSVita: de online Trophies kun je behalen door tegen jezelf te spelen. Raar maar waar, maar het kan...
Hee bedoel je met Pixeljunk Shooter? Die online dingen wil ik ook nog halen eigenlijk. Bedenk me nu dat ik hem ook SP nog uit moet spelen...

Net wel Day of the Tentacle platinum gehaald. Blijft lollig!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:41:
[...]

Hee bedoel je met Pixeljunk Shooter? Die online dingen wil ik ook nog halen eigenlijk. Bedenk me nu dat ik hem ook SP nog uit moet spelen...

Net wel Day of the Tentacle platinum gehaald. Blijft lollig!
Ja, die game bedoel ik. Je kan je zelf dus boosten, maar de servers van die game zijn niet echt geweldig, dus elke ronde moet als een Blitzkrieg verlopen. Dit kan het snelste door speler 1 een survivor te laten redden, dan killt speler 2 speler 1 (inclusief het oppakken van het leven, want dan is de ronde direct teneinde). Daarna snel nog twee rondes waarbij speler 2 respectievelijk speler 1 om zeep geholpen dienen te worden.

XP boosten kan trouwens bevorderd worden door succesvol te wedden op je eigen wedstrijden. Hierdoor krijg je geen 1000 maar 3000 XP ineens.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Boh, die challenges in Wolfenstein Old Blood zijn lastig.

Zojuist eindelijk "Paderborn bridge" op gold gezet. Heeft me aantal avonden (+ waarschijnlijk wat dagen van m'n leven :X) gekost.

Nog 4 van de 10 te gaan, plus wat restant trophies. Als ik deze game plat is het voor mij, samen met "Binding of Isaac: rebirth" de 2 plats waar ik meest trots op ben :)

[ Voor 3% gewijzigd door hanssuh op 05-04-2016 10:28 ]

PSN ID: Hanssuh

• Lasmibalsingh
Ik ben met beyond two souls bezig om de laatste trofeeën binnen te harken (duo mode), best wel een lange zit vergeleken met de heavy rain platina maar ik vind het niet erg. Dit spel vind ik een stuk beter dan de cliché Hollywood heavy rain waarin ik echt soms met tegenzin terugspeelde voor de trofeeën. Bij B:TS heb ik daar geen last van, verveelt geen moment ook niet na meerdere playthroughs.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Borderlands 1 op Platinum en 100% behaald..

Was wel weer een lange zit, en vooral die Moxi's Dome DLC is 1 lange saaie zit.

• M617573
Qoriox schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:56:
Jeetje. Eindelijk 2 van de laatste drie trophies van battlefront gehaald. Survival op master zonder dood te gaan en binnen 30 min. Map hoth, die is het makkelijkst. Nu alleen de ander drie survival mappen op master en we zijn plat 😏
Yes! Platinum binnen. 1 level moeten cheesen (Sullust) rest gewoon gehaald. Wat een drama zeg. paar maanden over gedaan :-)

Op naar trackmania!

• M617573
hanssuh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:14:
Boh, die challenges in Wolfenstein Old Blood zijn lastig.

Zojuist eindelijk "Paderborn bridge" op gold gezet. Heeft me aantal avonden (+ waarschijnlijk wat dagen van m'n leven :X) gekost.

Nog 4 van de 10 te gaan, plus wat restant trophies. Als ik deze game plat is het voor mij, samen met "Binding of Isaac: rebirth" de 2 plats waar ik meest trots op ben :)
Hmm, die challenges zijn inderdaad moeilijk. Ben er toen het spel uitkwam mee gestopt. Misschien moet ik het nog eens oppakken. Goed gedaan!

Verwijderd

Ik neem weer eventjes een pauze van het hunten, weer veel te veel gegamed de laatste weken.
Ik zou eigenlijk nog deze week met een medetweaker Sniper Elite V2 gaan doen, maar daar heb ik helaas niets meer van gehoord ;)..

Kijken hoe snel ik uit de top 20 ga vallen als ik een aantal weekjes niet game.
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:48:
Ik snap het ook niet, dat L33T gebeuren...
Maar ik ben dan ook al oud ;)
Erm... ik ben 46 en l33t bestond al toen ik Internet had op de univ zo'n 25 jaar geleden. Er was toen zelfs nog geen sprake van commerciële ISPs ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 06-04-2016 14:51 ]

• hanssuh
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:41:
Kijken hoe snel ik uit de top 20 ga vallen als ik een aantal weekjes niet game.
Dat zal wel meevallen.
Ik heb al maanden weinig tijd om te gamen en ben niet veel in lijst gezakt.
Op truetrophies zaten wij eerst qua punten redelijk dicht bij elkaar, maar je bent de laatste tijd al flink uitgelopen ;)

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:52
De laatste tijd niet meer zo bezig met gamen, maar Until Dawn staat op Platinum. Best een vermakelijke game en makkelijke Platinum.

Shikata ga nai.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:29:
De laatste tijd niet meer zo bezig met gamen, maar Until Dawn staat op Platinum. Best een vermakelijke game en makkelijke Platinum.
Dat is een game die ik nu met enige regelmaat voor nog geen 30 euro voorbij zie komen. Hoe lang ben je ongeveer bezig met een playthrough?
Om 'm platinum te behalen had je meerdere playthroughs nodig toch?

Ik heb even geen toegang tot playstationtrophies.org

[ Voor 6% gewijzigd door MisterMichel op 11-04-2016 09:02 ]

PSN ID: MrMichel_75

• Shinobi-vs-Gast
Ik kan aanraden om 'm de eerste keer zonder guide te spelen. Als je alles op je gemak doet, ben je in acht uur klaar. Daarna kun je via level select de gemiste trophies vrijspelen, wat ongeveer zes à acht uur in beslag kan nemen afhankelijk van je eerste speelbeurt.

Shikata ga nai.

Lekker bezig met Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Ontzettend vet spel! Ik heb voor het eerst sinds BF weer plezier in een shooter (MP). Ik vind CoD MP eerlijk gezegd al jaren niks meer aan.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Mijn 11de (en eerste PS4) platinum trophy in de pocket. De grind voor Driveclub was lang maar de moeite desondanks zeker waard, denk dat ik de game niet verkoop maar in de kast bewaar. Nu weer verder met GTA5 en Flower en sparen voor een van de volgende games:

- Dirt Rally
- Uncharted 4 (die ik eigenlijk wel op dag van release wil hebben)
- Firewatch (moet iets goedkoper worden)
- Life is Strange
Eens met Driveclub.

Dirt Rally en U4 gaan hier ook vroeg of laat komen! U4 denk ik heel vroeg. :P

• hanssuh
hanssuh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:14:
Boh, die challenges in Wolfenstein Old Blood zijn lastig
Deze week platinum behaald :)
Volgende game word "the new order"

Pas geleden Telltale Game of Thrones platinum gehaald en Unmechanical Extended 100%. :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:18:
Pas geleden Telltale Game of Thrones platinum gehaald en Unmechanical Extended 100%. :)
YouTube: Telltale's Game of Thrones Episode 2 Soundtrack - Ballad of the Forresters (Grab Her)

Komt het bekend voor? :+

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 19-04-2016 22:29 ]

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Eergisteren heb ik mijn 1000e trophy behaald en meteen een waar ik best trots op ben: de platinum voor Rayman: Legends. Die platinum heeft even geduurd, maar wat heb ik er toch van genoten!

Nu heb ik laatst bij een aanbieding Wasteland 2 gekocht. Daar was ik nog niet aan begonnen. Eergisteren eindelijk opgestart en ik denk dat ik me daar ook wel een hele tijd mee ga vermaken. Ik ben vooralsnog van plan zo min mogelijk een guide te gaan gebruiken voor de platinum. Wil ik de platinum dan zal ik minstens 2 keer het spel gaan doorlopen. Maar goed, zo ver is het nog lang niet. Eerst zelf maar op mijn eigen manier het verhaal beleven.

PSN ID: MrMichel_75

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MisterMichel schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:58:
Eergisteren heb ik mijn 1000e trophy behaald en meteen een waar ik best trots op ben: de platinum voor Rayman: Legends. Die platinum heeft even geduurd, maar wat heb ik er toch van genoten!

Nu heb ik laatst bij een aanbieding Wasteland 2 gekocht. Daar was ik nog niet aan begonnen. Eergisteren eindelijk opgestart en ik denk dat ik me daar ook wel een hele tijd mee ga vermaken. Ik ben vooralsnog van plan zo min mogelijk een guide te gaan gebruiken voor de platinum. Wil ik de platinum dan zal ik minstens 2 keer het spel gaan doorlopen. Maar goed, zo ver is het nog lang niet. Eerst zelf maar op mijn eigen manier het verhaal beleven.
Mooie platinum! Congrats! Dat is ook de trophy waar ik het meest trots op ben. Toffe game.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Redelijk stil in dit topic. Het lijkt erop alsof iedereen een kleine break heeft genomen. Ik heb zelf de Platinum van Pixeljunk Shooter Ultimate binnengehaald. Ik vond het een toffe game, al was de online multiplayer wel lastig voor elkaar te krijgen door de vele disconnects. Toen we de Blitzkrieg-methode ontdekt hadden, was het zo gepiept.

Ik heb me voorgenomen om Driveclub als 40e game te voltooien. Ik moet alleen de Credits Where it's Due trofee nog. Helaas is dat net een soort grind trofee, waarbij je 4 accolades op niveau 6 moet brengen. Als ik mijn stats goed heb bekeken, heb ik er al 3, maar die laatste is nog ver verwijderd...
Geen break hier ;)
Flink bezig met Trackmania Turbo, maar aangezien ik alles op groen wil halen ben ik nog wel even bezig tot aan de platinum.
Daarnaast BF4 weer opgepakt, die had ik al platinum dus er stromen niet veel trophies binnen de laatste tijd.

• Shinobi-vs-Gast
Ik heb een makkelijke Platinum voor de boeg met Life is Strange. Opgepikt tijdens de sale.

Shikata ga nai.

• wheeler
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:16:
Ik heb een makkelijke Platinum voor de boeg met Life is Strange. Opgepikt tijdens de sale.
Ja hier ook in de opruiming gescored. Ben er net mee begonnen maar dit lijkt mijn makkelijkste platinum te gaan worden.

Verwijderd

Ik ben zelf bezig met Fallout 4, de game bevalt wel. Niet heel spannend qua design, verhaal of trophies maar wel een mooie game om te doen richting Uncharted 4. Ik moet nog een aantal trophies die specifiek zijn voor bepaalde factions.

De Uncharted 4 trophies zijn ook gelekt trouwens, eerste indruk: een soort mix van voorgaande Uncharted en The Last of Us trophies.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:03:
Ik ben zelf bezig met Fallout 4, de game bevalt wel. Niet heel spannend qua design, verhaal of trophies maar wel een mooie game om te doen richting Uncharted 4. Ik moet nog een aantal trophies die specifiek zijn voor bepaalde factions.

De Uncharted 4 trophies zijn ook gelekt trouwens, eerste indruk: een soort mix van voorgaande Uncharted en The Last of Us trophies.
Ik heb ze even opgezocht en er zijn nog 17 geheime Trophies, waarvan het vermoeden bestaat dat deze op het verhaal zien. De lijst bevat een stuk of 5 Trophies die op de multiplayer betrekking hebben. Deze lijken niet al te ingewikkeld overigens.

Overigens staan ons wederom meerdere playthroughs te wachten.

Met Driveclub ben ik bezig aan de DLC Elements. Van dit pakket moet ik nog 1 trofee. Dit vond ik een leuker tijdverdrijf dan grinden voor de laatste accolade.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 13:59 . Reden: toevoeging Driveclub ]

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:58:
[...]
Met Driveclub ben ik bezig aan de DLC Elements. Van dit pakket moet ik nog 1 trofee. Dit vond ik een leuker tijdverdrijf dan grinden voor de laatste accolade.
Als je nou in alle DLC's alle sterren haalt hoef je daarna nauwelijks meer te grinden voor die laatste accolade ;)
Zeker niet als je voor de meeste races meerdere pogingen nodig hebt.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:26:
[...]

Als je nou in alle DLC's alle sterren haalt hoef je daarna nauwelijks meer te grinden voor die laatste accolade ;)
Zeker niet als je voor de meeste races meerdere pogingen nodig hebt.
Ja, daar heb je gelijk in. Ik moet zeggen dat ik soms een beetje snel door de DLC lijk heen te gaan. Elements was bij vlagen lastig, maar Apex voelde een stuk makkelijker aan. Ik ben inmiddels ook alweer bijna door Sakura heen (het Trophy Event en nog 1 ander event resteren nog).

Ik wil nog wel eens een 'zijmissie' niet voltooien en dan met name de Beat the Average Speed. Vooral die bij Elements gaf me de nodige problemen. Je zag op sommige stukken bijna niets door de hevige sneeuwval en aansluitend haarspeldbochten in combinatie met spekgladde wegen (track weet ik even niet meer).

Verder voornemens deze week The Division nogmaals aan te slingeren en flink te levelen. Ook Action Henk blijft leuk tussendoor, maar het laatste tier vind ik echt lastig.

Btw, hoe vordert Trackmania? Dat lijkt me een mooie Platinum om te hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 10:59 . Reden: typo ]

Trackmania vordert gestaag, maar dat komt omdat ik bezig ben elke track te masteren :P
Je hebt voor elke track een bronzen, zilveren en gouden tijd (logisch), maar ook een verborgen tijd, de zogenaamde trackmaster tijd, neergezet door de developers.
Voor een gouden trophy moet je sowieso 50 trackmasters hebben, maar daarna ben ik doorgegaan.
Heb er nu 99 op de eerste 100 tracks :)
Het lastige aan deze game is alle 200 tracks op goud (= gouden trophy). Bij de eerste 100 tracks was dat absoluut niet moeilijk, maar de laatste serie schijnt nogal lastig te zijn.
Deze trophy is wat de platinum moeilijk maakt, de rest is simpel.
Wat een heerlijk toffe game dit!

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 03-05-2016 01:10 ]

Verwijderd

Zo,

Na een ruime maand game-pauze te hebben gehad begint het toch weer een beetje te kriebelen...

Denk dat ik ga beginnen met Dark Souls 3.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dark Souls 3 platinum. Veel werk, niet al te moeilijk. Als je zoals ik de PvP covenants leuker vindt dan de PvE is het een gouden game en een fantastische platinum om mee bezig te zijn.
Qua bosses vond ik het vrij teleurstellend helaas. Verder op alle fronten absoluut een topgame.

Edit: Nu maar eens kijken Project Cars eens op platinum te zetten is.

[ Voor 11% gewijzigd door Voxalizer op 03-05-2016 19:18 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tering hee... Heb al wel een uurtje of 50 in DS3 zitten en zit nog in mijn eerste playthrough en heb nog niet de helft van de trophies joh. Ben ik nou zo slecht of zijn jullie zo goed? (maar ik vermaak me wel meer dan uitstekend) ☺

Voxalizer schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:11:
Edit: Nu maar eens kijken Project Cars eens op platinum te zetten is.
Enige trophy die ik daar nog moet is die voor 20 community events, maar zolang ze geen nieuwe non-DLC events activeren gaat dat nog wel even duren. Moet er nog 7 denk ik.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 01:41:
[...]

Enige trophy die ik daar nog moet is die voor 20 community events, maar zolang ze geen nieuwe non-DLC events activeren gaat dat nog wel even duren. Moet er nog 7 denk ik.
Ohja, damn dat is waar ook idd. Die moet ik ook nog, volgens mij ben ik daar nog niet eens mee op de helft.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Lasmibalsingh
Gisteren de platina van life is strange behaald. Wat een topspel is dat zeg, het begint een beetje slow maar naarmate het op gang komt wordt het spel steeds duisterder, spannender en emotioneel aangrijpender met een zeer goede climax.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 01:49:
Gisteren de platina van life is strange behaald. Wat een topspel is dat zeg, het begint een beetje slow maar naarmate het op gang komt wordt het spel steeds duisterder, spannender en emotioneel aangrijpender met een zeer goede climax.
Hmm, heb er inderdaad al een paar keer naar gekeken maar dacht steeds "die game wordt vast een keer gratis voor PS+". :)

Is het een makkelijke trophy?

• Lasmibalsingh
spaceboy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:13:
[...]

Hmm, heb er inderdaad al een paar keer naar gekeken maar dacht steeds "die game wordt vast een keer gratis voor PS+". :)

Niet echt moeilijk.

Om platina te halen moet je veel optionele foto's maken door het spel heen. De meeste zijn makkelijk te nemen maar voor een deel moet je ook puzzels oplossen voordat je een optionele foto kan maken.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit spel snel voor plus uitkomt. Daarvoor is de qualiteit te hoog. Tot nu toe heb ik alleen maar onzingames voor plus zien uitkomen. Rocket league, limbo en MGSV ground zeroes uitgezonderd. (Tropico 5 moet ik nog spelen).

• Exorcist
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:16:
[...]

Niet echt moeilijk.

Om platina te halen moet je veel optionele foto's maken door het spel heen. De meeste zijn makkelijk te nemen maar voor een deel moet je ook puzzels oplossen voordat je een optionele foto kan maken.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit spel snel voor plus uitkomt. Daarvoor is de qualiteit te hoog. Tot nu toe heb ik alleen maar onzingames voor plus zien uitkomen. Rocket league, limbo en MGSV ground zeroes uitgezonderd. (Tropico 5 moet ik nog spelen).
Tropico (er is niet voor niets een deel 5) is een goed spel waarmee, als het je genre is, je jezelf goed kunt vermaken. Leuke en relatief eenvoudige Platinum trophy ook, net als Life is Strange.

Verwijderd

Driveclub Platinum behaald! :D

Verder vandaag Toy Story Mania ook Platinum behaald, maar die was veel makkelijker (ik had alles binnen 4 uur). Ik wilde in ieder geval mijn collectie weer wat verkleinen. In principe ga ik deze game dinsdag inleveren, maar mocht iemand hem over willen (Toy Story dus) voor een zacht prijsje (10 incl 3 euro verzendkosten), stuur me dan voor dinsdag even een PB.

Verwijderd

Level 18 behaald *O*

• Lasmibalsingh
Gisteren de platina van Uncharted: Drake's Fortune behaald, wat was dat even vloeken op Crushing-niveau zeg. Later deze week ga ik verder met deel 2 en 3.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ch8ZyYsW0AApCuz.jpg:large

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:18:
Gisteren de platina van Uncharted: Drake's Fortune behaald, wat was dat even vloeken op Crushing-niveau zeg. Later deze week ga ik verder met deel 2 en 3.

[afbeelding]
Nice d:)b .

Deze staan ook nog op mijn to-do list :)

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bloodborne plat al enige tijd binnen, maar wel degene waar ik het meest plezier van heb gehad :)

Jammer dat ik van PSN geswitched ben sinds de PS4, anders ik had zeker Uncharted 1 ook geplat, wat een game was dat. Maar nu moet ik van scratch weer beginnen en daar heb ik geen zin in ;)

Kijken hoe ver ik kom met Fallout 4, iemand hier die plat binnen?

Verwijderd

Fuff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:16:

Ik ben aardig ver met Fallout 4, alleen nog de story line trophies van The Railroad en The Institute. Fallout 4 platinum kost vooral veel tijd (level 50 worden) de rest van de trophies haal je eigenlijk wel zonder al teveel moeite. Zelfs 'Benevolant Leader' is in mijn optiek prima te doen.

De trophies van de eerste grote DLC Far Harbor zijn ook bekend en die zien er vrij makkelijk uit, ben benieuwd. Maar vanaf morgen toch echt eerst Uncharted 4. :D

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:35:
[...]

Ik ben aardig ver met Fallout 4, alleen nog de story line trophies van The Railroad en The Institute. Fallout 4 platinum kost vooral veel tijd (level 50 worden) de rest van de trophies haal je eigenlijk wel zonder al teveel moeite. Zelfs 'Benevolant Leader' is in mijn optiek prima te doen.

De trophies van de eerste grote DLC Far Harbor zijn ook bekend en die zien er vrij makkelijk uit, ben benieuwd. Maar vanaf morgen toch echt eerst Uncharted 4. :D
Ah cool. Ik ga dit weekend beginnen met Fallout dus ik heb nog wel even te gaan. Blijft t wel leuk om te doen ? Bij The Witcher 3 had ik op een gegeven moment weinig zin meer om door te gaan omdat het echt een grind was om al die plekken te ontdekken in Skellige islands bijvoorbeeld, en Gwent: daar ga ik echt niet aan beginnen :')
Hier level 25 sinds kort. :+

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:35:
[...]
ik was al ergens in/tegen de level 30 voordat ik het verhaal echt ging spelen (toen was ik pas bij Diamond city) dus die level 50 was voor mij geen probleem maar als je meteen met het verhaal begint dan is het een ander verhaal.

PSN ID: Svennie-NL

• Exorcist
  • Niet online
Heb vroeger Day of the Tentacle nooit gespeeld (wat vreemd is gezien mijn voorliefde voor point and click adventures :+ ), dus nu maar een poging gegeven. Geweldig spel, met het warme weer de afgelopen dagen genoeg in de tuin kunnen doen (Vita) om hem uit te spelen.

Alleen nadelig van dat soort spellen, trophies. Na de playtrough hang ik op 89% en voor de paar die resten moet ik nog eenvoudige trophies halen, maar wat een tweede playtrough vereist. Nu ben ik een tegenstander van spellen nogmaals spelen voor de trophies en zeker met verhalende games. Laat deze dus maar even glippen. Op voorhand de trophy list bekijken doe ik feitelijk nooit omdat het spoilers kan bevatten en ik er liever blanco inga.

• ralph075
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:20:
met het warme weer de afgelopen dagen genoeg in de tuin kunnen doen (Vita) om hem uit te spelen.
Vind je dat fijn spelen, met de Vita in de tuin? Zelf heb ik teveel last van de reflecties op het scherm van de Vita bij dat zonnige weer.

• Exorcist
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:43:
[...]

Vind je dat fijn spelen, met de Vita in de tuin? Zelf heb ik teveel last van de reflecties op het scherm van de Vita bij dat zonnige weer.
Zonnescherm uit, dus dan zit ik grotendeels beschut. Was te warm om continu in de volle zon te zitten.

• Svennie
Fuff schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:16:
die is niet zo moeilijk, je moet weer een save maken om op dat punt een ander einde te gaan spelen (maar dat geeft het spel zelf aan met een melding dus je kan zonder guide de eerste playthrough doen, een tweede is niet nodig als je oplet met bobbleheads bv), verder spreken ze voor zich.

Ik moet zeggen dat TTR:WT een geinig spel is. Eenmaal bezig wil je toch al die races winnen. :+

En Table Top Racing platinum. :)

• skreppiedoe
LuPo schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 07:53:
Goed bezig! Ik ben er gisterenavond aan begonnen en ik vind het een erg leuke game, dus die plat zal er uiteindelijk wel komen :) .

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

LuPo schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 07:53:
Congratz. Is het een beetje te doen voor iemand die niet echt SUPERgoed is? Ik vind het ook wel een lollige game, maar heb in die 2e categorie (na amateur) al wel 'n paar keer dat ik 't net niet haal... :P

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
skreppiedoe schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 08:53:
[...]

Goed bezig! Ik ben er gisterenavond aan begonnen en ik vind het een erg leuke game, dus die plat zal er uiteindelijk wel komen :) .
Dat dacht ik ook tot dr multiplayer throphy... wat een crime zeg. Na 1 potje stopte het spel of kon ik nergens meer mee connecten.
Daarom blijven hangen op die trophy voor platinum en het meteen van de ps4 gehaald. Ik merk steeds meer dat als er online throphies zijn maar dat gedeelte brak werkt dat ik geen tijd erin wil steken voor die platinums. Zonde maar als ik het wel zou doen is het slecht voor mijn humeur.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• skreppiedoe
Ik heb gisteren avond een aantal races in public lobby's gereden en het werkte prima, geen last gehad van disconnects of vastlopers. Wat betreft de Platinum trophy maak ik me meer zorgen om die drift challenges aangezien ik driften niet leuk vind en er ook nog eens erg slecht in ben.

[ Voor 97% gewijzigd door skreppiedoe op 15-05-2016 09:23 ]

spaceboy schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:59:
[...]

Congratz. Is het een beetje te doen voor iemand die niet echt SUPERgoed is? Ik vind het ook wel een lollige game, maar heb in die 2e categorie (na amateur) al wel 'n paar keer dat ik 't net niet haal... :P
Ja hoor. Zeker als je deze guide gebruikt: http://www.playstationtro...-racing-world-tour/guide/

• wheeler
spaceboy schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:13:
[...]

Het was mijn makkelijkste platinum van de 12 die ik nu heb (en ook nog een leuk spel). In iets meer dan 2 weken uitgespeeld ondanks dat ik erg weinig tijd had. Gewoon per hoofdstuk het spel gespeeld en daarna de collectibles opgepikt, dat kon in 5 tot 10 minuten. Daardoor verstoorde het trophy hunten ook niet al te veel het verhaal.

Verwijderd

Weer een keertje tijd om de Ranglijst up te daten?.

Er zijn volgens mij weer een boel veranderingen...

• Svennie
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:39:
Weer een keertje tijd om de Ranglijst up te daten?.

Er zijn volgens mij weer een boel veranderingen...
dat wordt het ja, zal eens kijken of ik tijd heb deze avond/dit weekend

• Lasmibalsingh
Svennie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:47:
[...]

dat wordt het ja, zal eens kijken of ik tijd heb deze avond/dit weekend
Zou je mij ook kunnen toevoegen aan de lijst, lijkt me wel grappig:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/KADR777.png

• ralph075
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Zou je mij ook kunnen toevoegen aan de lijst, lijkt me wel grappig:

[afbeelding]
Nette score, 21 games en 16 platinum!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ralph075 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:11:
[...]

Nette score, 21 games en 16 platinum!
Tering, nou en of... Dat is een doorzetter. Klasse.

Verwijderd

Shit. ... nog 1 om in te halen voor de hoogste completion rate haha. ... Zo blijf ik wel bezig:)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:02:
Shit. ... nog 1 om in te halen voor de hoogste completion rate haha. ... Zo blijf ik wel bezig:)
:w

Uncharted 4: A Thief's End nu op 63%. Nog een paar simpele trophies en dan nog 1 keer op Crushing.

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 19-05-2016 16:20 ]

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:02:
Juhrat de ander? ;)

Ik ga voor een zo hoog mogelijke score en probeer elke game altijd zo ver mogelijk door te spelen. Tenzij ik er echt helemaal klaar mee ben. Wat dat betreft ben ik wat makkelijker geworden de laatste jaren. :P

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:28:
[...]

Juhrat de ander? ;)

Ik ga voor een zo hoog mogelijke score en probeer elke game altijd zo ver mogelijk door te spelen. Tenzij ik er echt helemaal klaar mee ben. Wat dat betreft ben ik wat makkelijker geworden de laatste jaren. :P
Haha.

Njaah boven de 80% ga ik niet halen, daarvoor heb ik teveel games op een laag % die ik nooit meer ga aanraken..

Ik speel ook geen games meer alleen maar voor de trophy's..
Ik speel een game waar ik zin in heb, en deze game speel ik dan vaak ook helemaal uit...
Ik ben nu bezig met Life is Strange. Erg mooi verhalend spel!

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:08:
Ik ben nu bezig met Life is Strange. Erg mooi verhalend spel!
Deze wil ik ook nog een keer proberen...

Maar heb pas geleden Walking Dead 1+2 en GoT gespeeld, dus ben eventjes klaar met point&click avonturen....

Nu bezig met Gran Turismo 5, daar zal ik wel eventjes mee bezig zijn :)

• Svennie
Ike. schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Uncharted 4: A Thief's End nu op 63%. Nog een paar simpele trophies en dan nog 1 keer op Crushing.
ik ben op crushing begonnen, heb ik die meteen gehad maar zttten wel moeilijke stukken tussen. heb je ook al de
spoiler:
speedrun
gehaald?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Svennie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:27:
[...]

ik ben op crushing begonnen, heb ik die meteen gehad maar zttten wel moeilijke stukken tussen. heb je ook al de
spoiler:
speedrun
gehaald?
Die is glitched. ☺

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:24

OB1

Zal de mijne ook eens posten :P
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/cL_OliverB.png
Ik kwam een keer in een modded lobby terecht en daardoor heb ik heel veel BO2 trophies gekregen van de campaign die ik niet heb gedaan :P . Ik speel WAW, BO1, BO2 en MW3 (alleen survival en campaign). Ik ga de BO1 campaign spelen wat trophies op gaat leveren en misschien ook die van WAW..

[ Voor 20% gewijzigd door OB1 op 21-05-2016 17:37 ]

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ben hier nu mee bezig (Table Top Racing dus) maar vind hem wel pittig hoor. Ben nu in expert races bezig maar om die allemaal drie sterren te krijgen... en dan helemaal die drifting shit. Hoe DOE je dat man!?? De multiplayer dingen heb ik al wel (waarbij ik zelfs die trophy dat je een homing missile afketst met zo'n electric shock in volle actie gehaald heb), maar alles op 3 sterren inclusief trials wordt wel een uitdaging. :-(

• ralph075
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:16:
[...]

Ben hier nu mee bezig (Table Top Racing dus) maar vind hem wel pittig hoor. Ben nu in expert races bezig maar om die allemaal drie sterren te krijgen... en dan helemaal die drifting shit. Hoe DOE je dat man!?? De multiplayer dingen heb ik al wel (waarbij ik zelfs die trophy dat je een homing missile afketst met zo'n electric shock in volle actie gehaald heb), maar alles op 3 sterren inclusief trials wordt wel een uitdaging. :-(
Vergeleken met Trackmania is het peanuts O-)
(ben ook met TTR bezig)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ralph075 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:43:
[...]

Vergeleken met Trackmania is het peanuts O-)
Ja ongetwijfeld, maar ik suck redelijk in race-games. Dus voor MIJ is het TTR precies uitdaging genoeg... :P

• skreppiedoe
spaceboy schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:16:
[...]

Je kan als je de cup heb voltooid elke wagen gebruiken voor de races, dus het is een kwestie van zorgen dat je in ieder geval 1 ster heb op de drift events. Dan is het achteraf een kwestie van de drift events opnieuw doen met die "BMW" uit de street racers, dat is de beste drift wagen.

Ik heb inmiddeks alles op 3 sterren, moet alleen nog de online trophy' s en die emp/homing missile trophy.

Pagina: 1 ... 58 ... 119 Laatste