Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Bij de special events heb je idd geen keuze , gewoon even deze video's kijken en dan is het een fluitje van een cent. http://www.playstationtro...e-drifting-made-easy.htmlspaceboy schreef op zondag 22 mei 2016 @ 10:41:
[...]
Ja, dat heb ik ook door. Maar ik zit nu nog wel effe met die 1.000.000 drift challenge. Dan MOET je namelijk die verrekt snelle P16 gebruiken. De rest ga ik wel halen op termijn. Denk ik.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Denk dat ik daarna weer Borderlands 2 induik... Maar dan op de PS3..
Mochten er hier nog mensen zijn die deze ook nog in hun bezit hebben, er is 1 trophy waarbij je iemand in je friendlist moet reviven..
Dus mocht iemand mij hiermee kunnen helpen....graag..
Fluitje van een cent? Echt? Heb jij alle special events al? Dat is de enige trophy die ik nog moet, maar ik bijt me wel stuk op de laatste serie. Drifting vooral. Moet er nog 3 winnen voor de plat. Maar daar ben ik nu al de hele zondag mee bezig. Ik suck echt.skreppiedoe schreef op zondag 22 mei 2016 @ 10:59:
[...]
Bij de special events heb je idd geen keuze , gewoon even deze video's kijken en dan is het een fluitje van een cent. http://www.playstationtro...e-drifting-made-easy.html
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik had er op deze manier weinig moeite mee, kwestie van zorgen dat je op de juiste plek begint met driften. Ik heb aan t begin van de drift een beetje gespeeld met het gas en als je drift goed op gang is vol gas geven en vasthouden. Ik heb alle special events op 3 sterren, ik had wel moeite met die 10 laps in 4.50 op die unthinkable track.spaceboy schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:36:
[...]
Fluitje van een cent? Echt? Heb jij alle special events al? Dat is de enige trophy die ik nog moet, maar ik bijt me wel stuk op de laatste serie. Drifting vooral. Moet er nog 3 winnen voor de plat. Maar daar ben ik nu al de hele zondag mee bezig. Ik suck echt.(maar het is wel een vermakelijke snelle game, en dat "gratis")
Ik geef het op voor vandaag. Heb 750.000 punten gehaald, maar in the end flikker ik altijd ergens tegen de zijkant aan ofzo.skreppiedoe schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:29:
[...]
Ik had er op deze manier weinig moeite mee, kwestie van zorgen dat je op de juiste plek begint met driften. Ik heb aan t begin van de drift een beetje gespeeld met het gas en als je drift goed op gang is vol gas geven en vasthouden. Ik heb alle special events op 3 sterren, ik had wel moeite met die 10 laps in 4.50 op die unthinkable track.
Frustrerend man, dat drifen. Misschien laat ik deze plat dan maar mooi hangen. Kutspel
Verwijderd
Heerlijk he, racegames.spaceboy schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:43:
[...]
Ik geef het op voor vandaag. Heb 750.000 punten gehaald, maar in the end flikker ik altijd ergens tegen de zijkant aan ofzo.![]()
Frustrerend man, dat drifen. Misschien laat ik deze plat dan maar mooi hangen. Kutspel
Ik was zelf druk bezig met Gran Turismo 5.... maar na ongeveer 100 keer een Nascar race te hebben verloren(door BS).... heb ik hem maar eventjes weg gelegd
Voor mij zijn racegames by far de meest frustrerende games...
Ok, bij deze geef ik mijn jacht op een plek in de top-10 op. Als dit soort lui er bij komen...Dmp1982 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:09:
Zag hierboven dat de leaderbord op korte termijn wordt geüpdatet.
Hierbij mijn Psncard.
[afbeelding]
Ben op dit moment bezig met de UC collectie om dan uiteindelijk door te gaan naar UC4... Onwijs veel zin in maar Helaas weinig tijd ivm werk. 😐
Verwijderd
Holy crap! Mooie completion rate. Waarschijnlijk heb je vooralsnog de intentie om 100% completion aan te houden.Dmp1982 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:09:
Zag hierboven dat de leaderbord op korte termijn wordt geüpdatet.
Hierbij mijn Psncard.
[afbeelding]
Ben op dit moment bezig met de UC collectie om dan uiteindelijk door te gaan naar UC4... Onwijs veel zin in maar Helaas weinig tijd ivm werk. 😐
Voorts doe ik nog een poging om Pixeljunk 4AM te voltooien. Deze muziekgame voor de PS3 vereist een PS Move en camera, dus niet zo veel mensen zullen deze game hebben. Ik zoek andere gamers om kudos aan te geven, wanneer zij online zijn.
Het is een longshot, maar ik doe hier toch maar een oproep om kudos uit te wisselen, mocht iemand uit deze community deze inmiddels 4 jaar oude game in zijn bezit hebben. Mijn inschatting is dat ik er nu 9 heb en bij 10 unlocked mijn laatste trofee voor deze game. Wie o wie kan mij helpen aan de 100%?
YouTube: Table top racing world tour 1.000.000 drift guide easy methodspaceboy schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:43:
[...]
Ik geef het op voor vandaag. Heb 750.000 punten gehaald, maar in the end flikker ik altijd ergens tegen de zijkant aan ofzo.![]()
Mij lukte het niet op de normale manier. Dan maar zo.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Met bovenstaande filmpje is dat driften net gelukt! Alleen die Unthinkable track met 10 rondjes in 4.50 nog inderdaad... Nog tips? Ik kom nog niet in de buurt...skreppiedoe schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:29:
[...]
Ik had er op deze manier weinig moeite mee, kwestie van zorgen dat je op de juiste plek begint met driften. Ik heb aan t begin van de drift een beetje gespeeld met het gas en als je drift goed op gang is vol gas geven en vasthouden. Ik heb alle special events op 3 sterren, ik had wel moeite met die 10 laps in 4.50 op die unthinkable track.
Edit: HELL YEAH! Heb hem. Zweet in de bilnaad. Platinum nummer 20!
[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 25-05-2016 17:12 ]
Gefeliciteerd, die 10 laps op Unthinkable heeft mij ook een paar pogingen gekost. Ik moet nu alleen nog 6 MP races winnen voor platinum.spaceboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Met bovenstaande filmpje is dat driften net gelukt! Alleen die Unthinkable track met 10 rondjes in 4.50 nog inderdaad... Nog tips? Ik kom nog niet in de buurt...
Verwijderd
Nice,spaceboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Met bovenstaande filmpje is dat driften net gelukt! Alleen die Unthinkable track met 10 rondjes in 4.50 nog inderdaad... Nog tips? Ik kom nog niet in de buurt...
Congratz
Ik heb eergisteren Shadow of Mordor GOTY op Platinum behaald, en ben nu bezig met Borderlands 2 op de ps3.
Ah ook mooi bezig! Waarom op de PS3 trouwens? Je hebt hem toch ook op de PS4?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:12:
[...]
Nice,
Congratz.
Ik heb eergisteren Shadow of Mordor GOTY op Platinum behaald, en ben nu bezig met Borderlands 2 op de ps3.
Verwijderd
Ja, maar ik wou hem graag nog een keer spelen..spaceboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:51:
[...]
Ah ook mooi bezig! Waarom op de PS3 trouwens? Je hebt hem toch ook op de PS4?
Op de ps4 staat die op 75% trophy complete.. op de ps3 op 0%
Gaat wel lekker, ben nu level 26 en ben nog geen enkele keer down gegaan..
Alleen een handvol second winds, maar daarin wist ik gelukkig iemand te doden
is dat te boosten door een lobby aan te maken of wordt je random in een groep gezet?skreppiedoe schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:36:
[...]
Gefeliciteerd, die 10 laps op Unthinkable heeft mij ook een paar pogingen gekost. Ik moet nu alleen nog 6 MP races winnen voor platinum.
PSN ID: Svennie-NL
Is te boosten. Je kunt je eigen lobby maken en je kunt zelf een lobby kiezen om te joinen. Bij mij was het niet nodig. Ik heb zelf 20 races gewonnen. Gewoon een lobby zoeken met iemand die een lager level heeft.Svennie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:05:
[...]
is dat te boosten door een lobby aan te maken of wordt je random in een groep gezet?
[ Voor 17% gewijzigd door LuPo op 26-05-2016 09:46 ]
dat is ook een optie ja, ben zelf nog een laag level dus schiet nog niet echt op. voor wie de trophies nog wil halen, we kunnen een keer een boost sessie houden.LuPo schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:45:
[...]
Is te boosten. Je kunt je eigen lobby maken en je kunt zelf een lobby kiezen om te joinen. Bij mij was het niet nodig. Ik heb zelf 20 races gewonnen. Gewoon een lobby zoeken met iemand die een lager level heeft.
Verwijderd
Ik moet er uberhaupt nog aan beginnen en je staat al in mijn friendlist dus...Svennie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:46:
[...]
dat is ook een optie ja, ben zelf nog een laag level dus schiet nog niet echt op. voor wie de trophies nog wil halen, we kunnen een keer een boost sessie houden.
dat gaat goed komen! Ik speel het op het moment nog niet zo veel, U4 ben ik ook nog aan het spelen en daar wil ik de eerste playthrough van afmaken zodat ik geen spoilers hoor/lees en ook Life is Strange wil ik nog platten. Ben er dus nog wel even mee bezig, tijd genoeg om de trophies te boosten.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:03:
[...]
Ik moet er uberhaupt nog aan beginnen en je staat al in mijn friendlist dus...
Gefeliciteerd! Toch leuke game, zo gratis. ☺skreppiedoe schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:56:
Zo, de platinum trophy voor Table Top Racers is binnen. Ik had alleen wel 21 MP overwinningen nodig voor de laatste trophy aangezien ik m na de 20e overwinning niet kreeg.
PSN: TDBtje
Verwijderd
Nice!.TDB schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:20:
van de week mijn [klein beetje trots] 1000e trophy \[/klein beetje trots] gehaald met Star Wars Battlefront.
Mooie mijlpaal
Vond ik ook. Binnenkort aan Tropico 5 beginnen.spaceboy schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:23:
[...]
Gefeliciteerd! Toch leuke game, zo gratis. ☺
Even kijken of ik ook voor Table Top Racing platina ga of een nieuwe spel ga kopen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Goh ja zeg. Had Tropico nog niet eens opgestart (het icoontje stond me niet aan), maar ondertussen al lekker een paar uur aan het bouwen. Weet niet of ik deze blijf spelen (Blood & Wine komt er ook aan, druk druk druk), maar Tropico bevalt me ook best prima. Ik kan er alleen nog weinig van. Mega schulden. Iedereen pissed. Valt niet mee.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:10:
Net Tropico 5 platina behaald, echt een leuk spel met ook een goede soundtrack en humor!
Even kijken of ik ook voor Table Top Racing platina ga of een nieuwe spel ga kopen.
Verwijderd
Hoe krijg je dat dan voor elkaar haha..spaceboy schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:37:
[...]
Goh ja zeg. Had Tropico nog niet eens opgestart (het icoontje stond me niet aan), maar ondertussen al lekker een paar uur aan het bouwen. Weet niet of ik deze blijf spelen (Blood & Wine komt er ook aan, druk druk druk), maar Tropico bevalt me ook best prima. Ik kan er alleen nog weinig van. Mega schulden. Iedereen pissed. Valt niet mee.
In principe is Tropico best wel makkelijk.
Een zooi docks + sugar plants is winst..
Latere generaties overgaan op rum en cigars en je loopt binnen.
kwa ongelukkigheid moet je eventjes goed naar het lijstje kijken naar alle facties..
Op elke paar huisjes een huisarts en politie en supermarkt gooien dan komt het meestal wel goed...
Ben ondertussen een weekend verder met Tropico. Helemaal met je eens: echt erg leuke game! Ik ga zeker niet voor platinum, helemaal met die multiplay dingen: dat boeit me te weinig. Vind het spel soms ook nog wat onvoorspelbaar: vooral je bevolking heel gelukkig maken vind ik lastig. Then again, een goeie dictator zal dat aan zijn reet roesten.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:10:
Net Tropico 5 platina behaald, echt een leuk spel met ook een goede soundtrack en humor!
Verwijderd
De MP trophy's heb je met een partner binnen 5 minuten binnenspaceboy schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:34:
[...]
Ben ondertussen een weekend verder met Tropico. Helemaal met je eens: echt erg leuke game! Ik ga zeker niet voor platinum, helemaal met die multiplay dingen: dat boeit me te weinig. Vind het spel soms ook nog wat onvoorspelbaar: vooral je bevolking heel gelukkig maken vind ik lastig. Then again, een goeie dictator zal dat aan zijn reet roesten.
Ik heb het spel vrij makkelijk op Platinum gekregen, de MP trophies met een vriend met zijn disc op mijn tweede PS4 (is wat gezelligerspaceboy schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:34:
[...]
Ben ondertussen een weekend verder met Tropico. Helemaal met je eens: echt erg leuke game! Ik ga zeker niet voor platinum, helemaal met die multiplay dingen: dat boeit me te weinig. Vind het spel soms ook nog wat onvoorspelbaar: vooral je bevolking heel gelukkig maken vind ik lastig. Then again, een goeie dictator zal dat aan zijn reet roesten.
/Friends With Benefits
Had relations higher than 90 with all factions in the Modern Era
11th Mar 2016
11:37:20 AM
6.37%
VERY RARE
Deze was iets meer tijdrovend maar met de juiste omschrijving ook nog vrij simpel te doen. Deze en de invasie van de USA overleven, die laatste had ik te makkelijk ingeschat maar je als genoeg defensiemateriaal plaatst een eitje. Vind het ook echt een leuk spel, dus de Platinum halen vond ik geen enkel probleem om er meer tijd in te steken.
[ Voor 24% gewijzigd door Exorcist op 29-05-2016 23:00 ]
Pas geleden Ratchet & Clanck platinum en nu Table Top Racers aan het proberen.

Ik heb alleen een 'oude' layout, kan ik dit nog aanpassen?
Ik kan het niet vinden.
Verwijderd
http://psnprofiles.com/jongf7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:01:
Ik vind het ook wel leuk om in de lijst te komen.
Pas geleden Ratchet & Clanck platinum en nu Table Top Racers aan het proberen.
[afbeelding]
Ik heb alleen een 'oude' layout, kan ik dit nog aanpassen?
Ik kan het niet vinden.
Verwijderd
Stuur me t.z.t. gewoon maar een bericht via PSN. Ik loop tot die tijd nog wel rond in het New York van The Division en de fraaie omgevingen van Uncharted 4.Svennie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:13:
[...]
dat gaat goed komen! Ik speel het op het moment nog niet zo veel, U4 ben ik ook nog aan het spelen en daar wil ik de eerste playthrough van afmaken zodat ik geen spoilers hoor/lees en ook Life is Strange wil ik nog platten. Ben er dus nog wel even mee bezig, tijd genoeg om de trophies te boosten.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 07:09 . Reden: typo ]
Verwijderd
Alleen nog maar Terramorpheus doden op Borderlands 2 en ik heb de platinum binnen..
Alleen het wil nog niet echt lukken helaas, net dood gegaan terwijl ik maybe nog 1 minuut schieten nodig had...
Ik had gisteren iemand van Playstationtrophies die wou helpen, in ruil voor hulp bij de DLC bosses.
Maarja, helaas weer zo'n type persoon die nadat ik hem had geholpen opeens uit mijn vriendenlijst was verdwenen
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 13:25 ]
Ik red het driften in die special events niet, ook niet met deze guide. Heb jij nog wat aan de auto aangepast met die drifts?LuPo schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:18:
[...]
YouTube: Table top racing world tour 1.000.000 drift guide easy method
Mij lukte het niet op de normale manier. Dan maar zo.
Ja volgens mij alles naar beneden zetten behalve acceleration. Dan komt 'ie makkelijker in een oneindige spin.Bosluis schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Ik red het driften in die special events niet, ook niet met deze guide. Heb jij nog wat aan de auto aangepast met die drifts?
tnx, zal het vanavond eens gaan proberen.LuPo schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:28:
[...]
Ja volgens mij alles naar beneden zetten behalve acceleration. Dan komt 'ie makkelijker in een oneindige spin.
Blijft alleen deze trophy nog over:
INCOMING!
Use an EMP to block an incoming Missile
Uit zichzelf gaat die niet komen. Boosten is de enige optie ben ik bang. Maar wil hem eigenlijk wel platinum halen, leuk spelletje hoor.
Dat rondje driften is ff trial and error. Kwestie van net de juiste hoek vinden en dan goed balanceren met gas geven/los laten.Bosluis schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:37:
[...]
tnx, zal het vanavond eens gaan proberen.
Blijft alleen deze trophy nog over:
INCOMING!
Uit zichzelf gaat die niet komen. Boosten is de enige optie ben ik bang. Maar wil hem eigenlijk wel platinum halen, leuk spelletje hoor.
INCOMING!: Die kan wel uit zichzelf komen. Geduld hebben, bij mij gebeurde het tijdens een combatrace in 1 van de cups. Puur geluk maar geen boost nodig gehad.
Als je een EMP hebt, vast blijven houden. Heeft de computer de raket, goed naar achteren kijken om te timen.
Succes!
[ Voor 7% gewijzigd door NegativeFreak op 30-05-2016 16:31 ]
Zelf geen zin om heel veel tijd in de Multiplayer te steken, gewoon even lame om en om elkaar laten winnen en klaar.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ikkeJumpman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:29:
Iemand die met mij de twee Multiplayer trophies wil halen van Table Top Racing: World Tour?
Zelf geen zin om heel veel tijd in de Multiplayer te steken, gewoon even lame om en om elkaar laten winnen en klaar.
Ik zal je toevoegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 30-05-2016 22:23 ]
die moet ik ook nog halen, wil wel meehelpenJumpman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:29:
Iemand die met mij de twee Multiplayer trophies wil halen van Table Top Racing: World Tour?
Is niet zo heel moeilijk. Ik zoek een room op met 1 tegenstander en dan hopen dat hij niet zo goed isJumpman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:29:
Daar moet je gewoon opletten dat de driehoekjes in de target dichter bij elkaar komen.. (scheelt weer omkijken) met een bommetje werkt het trouwens ookNegativeFreak schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:29:
INCOMING!: Die kan wel uit zichzelf komen. Geduld hebben, bij mij gebeurde het tijdens een combatrace in 1 van de cups. Puur geluk maar geen boost nodig gehad.
Als je een EMP hebt, vast blijven houden. Heeft de computer de raket, goed naar achteren kijken om te timen.
Succes!
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22
Keurig! Congrats! Nu de PS4 versie nog.
Verwijderd
Dat gaat zeker gebeuren.. De progressie die ik op de ps3 heb gemaakt word meegenomen naar de ps4. Dus ik hoef alleen nog maar de specifieke karakter skills 100 keer re doen...
Maar dat doe ik over een paar weken wel, ben nou begonnen aan gta5 op de ps3..
Dat word waarschijnlijk geen platinum omdat er niet veel bekende mensen zijn die dit nog spelen.
Dus ligt er een beetje aan of ik iemand kan vinden waarmee ik lekker on-line missies kan doen.
Bij nader inzien schuif is gta nog eventjes een paar weekjes door, was het aan het spelen en had er totaal geen zin in...
Dan maar Diablo
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 20:54 ]
Verwijderd
Jongf7
Dmp1982
Lasmibalsingh
OB1
matthijsg
Rubenk84
Hanssuh
Ralph075
Mocht ik je zijn vergeten, stuur me dan even een PM en dan zorgen we ervoor dat je er tussen kom te staan.
De ranglijst zelf word later vandaag bijgewerkt..
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Zou ik er bij kunnen?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:34:
De volgende mensen zijn toegevoegd aan de trophy lijst.
Mocht ik je zijn vergeten, stuur me dan even een PM en dan zorgen we ervoor dat je er tussen kom te staan.
Hahah, zat inderdaad al te kijken waar ik uit zou komen op de ranglijst. Er is een redelijk gat tot aan de 25.000 punten dus heb nog aardig wat trophies te gaan voordat ik een plek omhoog kan.
Ik moet
INCOMING!
Nog
Ik had de hoop dat die vanzelf zou komen tijdens het halen van de andere trophies
Maar inmiddels heb ik alle andere binnen
De 20x multiplayer winnen ging verrassend vlot. Gewoon servers gejoind en binnen een ochtend 20 races gewonnen.
Zou ik toegevoegd kunnen worden?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:34:

http://psnprofiles.com/Paladijn
Verwijderd
Ikzelf en de andere topic starters houden het voortaan vaker bij zodat het altijd accuraat blijft.
Daarbij hadden wij ook nog een leuk idee.
Wij willen trophy actie houden waarbij de deelnemers van de ranglijst een kleinigheid kunnen winnen (Bijvoorbeeld een PSN bon van 10 of 20 euro).
Dat zou dan een maandelijkse actie zijn.
Dat zullen geen acties zoals Haal de meeste trofeeën of haal de hoogste score, want niet iedereen heeft evenveel tijd om te gamen.
Maar meer acties waarbij iedereen evenveel kans maakt.
Wij willen weten wat jullie hiervan vinden...
Verschillen zijn er altijd, maar deze viel me wel erg op.
*die persoon staat ook 2x in de lijst trouwens
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 05-06-2016 22:06 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is toch wel even een verschil vergeleken bij Life is strange, Heavy rain en Beyond two souls. Daar maakt het wel degelijk uit voor het verloop van het verhaal welke keuzes je maakte.
Omdat ik Game of thrones volg en 'het lied van ijs en vuur' lees vond ik de game desondanks wel tof. Maar ik kan me voorstellen dat een neutraal persoon deze game helemaal zou kunnen afbranden.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Klopt,Lasmibalsingh schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:12:
Ik was een paar dagen geleden aan mijn eerste telltale game begonnen (Game of thrones) en heb inmiddels de platina al binnen maar Ik ben wel verbaasd dat de keuzes die je maakt tijdens de game geen ene zak uitmaken behoudens een paar in de laatste 2 episodes.
Het is toch wel even een verschil vergeleken bij Life is strange, Heavy rain en Beyond two souls. Daar maakt het wel degelijk uit voor het verloop van het verhaal welke keuzes je maakte.
Omdat ik Game of thrones volg en 'het lied van ijs en vuur' lees vond ik de game desondanks wel tof. Maar ik kan me voorstellen dat een neutraal persoon deze game helemaal zou kunnen afbranden.
Maar wat ik van latere TellTale reacties heb gelezen is dat de grotere keuzes mee worden genomen naar Game of Thrones season 2.
Daarbij kan het ook zo maar zijn dat je het nieuwe seizoen met vrijwel alle familieleden begint, maar het kan ook zo zijn dat je bijna iedereen kwijt ben.
En dus het verloop van het verhaal moeilijker word om in jouw voordeel om te keren.
Idem Dito voor een Tales of the Borderlands.
Bedankt voor al het werk weer! Top! En Jan, je komt mij veel te dicht bij.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:39:
Er zijn weer een aantal mensen toegevoegd aan de lijst, en de lijst zelf is weer helemaal bijgewerkt zodat de rang weer helemaal klopt..
Ikzelf en de andere topic starters houden het voortaan vaker bij zodat het altijd accuraat blijft.
Wij willen trophy actie houden waarbij de deelnemers van de ranglijst een kleinigheid kunnen winnen (Bijvoorbeeld een PSN bon van 10 of 20 euro).
Dat zullen geen acties zoals Haal de meeste trofeeën of haal de hoogste score, want niet iedereen heeft evenveel tijd om te gamen.
Ontopic: leuk idee met zo'n wedstrijd element! Hoe gaan we (?) dat financieren? En aan wat voor soort challenges dachten jullie? Sowieso leuk plan! Ik doe mee!
Verwijderd
Haha,spaceboy schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:30:
[...]
Bedankt voor al het werk weer! Top! En Jan, je komt mij veel te dicht bij.En met de nieuwe mensen erbij wordt die top 10 notering voor mij redelijk niet te doen. Nou ja, handhaving in de top 15 dan maar. Vandaag ook de hele dag gegamed met een schamele 3 bronzen trophies (Witcher 3). Voordeel is dat de game waanzinnig fijn is.
Ontopic: leuk idee met zo'n wedstrijd element! Hoe gaan we (?) dat financieren? En aan wat voor soort challenges dachten jullie? Sowieso leuk plan! Ik doe mee!
Ik ben tegenwoordig veel te veel bezig met Lange spellen, dus ik denk dat ik jou voorlopig nog niet inhaal.
Moet nu eerst nog 500 bounties doen in Diablo 3
Ik financier het zelf
Over de challenges zijn we nog aan het nadenken, maar er zijn wel een aantal leuke ideeën.
Er moet uiteraard wel genoeg animo voor zijn, als er maar 3 mensen willen mee doen dan heeft het niet echt nut uiteraard.
Daarom hoop ik dat er minimaal 10 mensen willen mee doen.
Je mag mij wel toevoegen aan de lijstVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:39:
Er zijn weer een aantal mensen toegevoegd aan de lijst, en de lijst zelf is weer helemaal bijgewerkt zodat de rang weer helemaal klopt..
Leuk initiatief wat mij betreft, ben altijd voor om wat te winnen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Qua challenge voorbeeld: score deze maand een brons, zilver en goud trophy uit 3 verschillende games. Of haal een trophy die onder 4% rarity op PSN profiles scored.
Ik weet niet of ik die ooit nog zal halen maar ben wel van plan om er mee aan de slag te gaan als ik klaar ben met mijn telltale games.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik hoor de benaming telltale games vaak voorbij komen, wat is dit?Lasmibalsingh schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:29:
Die akelige trofee van limbo waarin je het hele spel onafgebroken uit moet spelen en minder dan 5 keer dood mag gaan.![]()
Ik weet niet of ik die ooit nog zal halen maar ben wel van plan om er mee aan de slag te gaan als ik klaar ben met mijn telltale games.
Verwijderd
Ah makkelijk trophies scoren gamenVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:55:
Telltale games is de maker van episodische games zoals The Walking Dead, TWD: Michonne en Game of Thrones. Zie https://www.telltalegames.com/
Heb GoT gedaan, maar dat is wel heel makkelijk platinum verdienen
Voor mijn neefje (
Kan hem nu alleen echt nergens meer vinden, iemand die kan helpen?
Krijg nu dagelijks appjes met wat hij moet doen als hij bepaalde termen niet begrijpt
Klopt, maar goed..de spellen zijn vaak ook leuk om te spelen. De easy platinum stelt dan niks voor maar daar speel je niet voor in eerste instantieRicloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:56:
[...]
Ah makkelijk trophies scoren gamen![]()
Heb GoT gedaan, maar dat is wel heel makkelijk platinum verdienen
Eens, alleen heb ik bij FIFA16 mijn eerste platinum gehaald waarvan ik het echt voelde als overwinning.Exorcist schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:29:
[...]
Klopt, maar goed..de spellen zijn vaak ook leuk om te spelen. De easy platinum stelt dan niks voor maar daar speel je niet voor in eerste instantie
Je moet dan een online draft toernooi winnen, dus komt echt neer op skills en is haalbaar, na een gewonnen penaltyreeks stond ik op de banken
Dat gevoel heb ik sneller dan bijvoorbeeld bij the Division waar je doelloos allerlei bende overal moet gaan oppakken.
Vond het wel jammer dat vrijwel geen enkele beslissing (op het einde 1 of 2 misschien) echt consequenties had in het spel, maakte het wel erg statisch.LuPo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:30:
GoT vond ik echt goed. TWD ook. Andere Telltale nog niet gespeeld.
Dat is de enige trophy van FIFA 16 die ik nog moet.Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:32:
[...]
Eens, alleen heb ik bij FIFA16 mijn eerste platinum gehaald waarvan ik het echt voelde als overwinning.
Je moet dan een online draft toernooi winnen, dus komt echt neer op skills en is haalbaar, na een gewonnen penaltyreeks stond ik op de banken
Dat gevoel heb ik sneller dan bijvoorbeeld bij the Division waar je doelloos allerlei bende overal moet gaan oppakken.
Aangezien je flink wat coins moet betalen voor toelating en ik heel jammerlijk verloor moet ik eerst weer even coins sparen.
Verwijderd
Ik weet dat ik niet goed genoeg ben om tegen de betere mensen te spelen, dus deze trophy heb ik niet eens geprobeerd.Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:32:
[...]
Eens, alleen heb ik bij FIFA16 mijn eerste platinum gehaald waarvan ik het echt voelde als overwinning.
Weet dat als ik hem 1 maal probeer, dat ik hem 1000maal probeer en me dat veel geld door kapotte controllers gaat kosten
Lijkt me wel leuk als ze de in fifa 17 de trophy terugbrengen dat je Ultimate Team een waarde moet hebben van 50 miljoen.
Dat vond ik altijd wel een leuke
Ik heb hem ook meerdere malen geprobeerd, en op een gegeven moment mijn tactiek aangepast aan de speelstijl van mijn tegenstander. Dat heeft gewerkt uiteindelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:07:
[...]
Ik weet dat ik niet goed genoeg ben om tegen de betere mensen te spelen, dus deze trophy heb ik niet eens geprobeerd.
Weet dat als ik hem 1 maal probeer, dat ik hem 1000maal probeer en me dat veel geld door kapotte controllers gaat kosten.
Lijkt me wel leuk als ze de in fifa 17 de trophy terugbrengen dat je Ultimate Team een waarde moet hebben van 50 miljoen.
Dat vond ik altijd wel een leuke
Wil je er best een keer mee helpen hoor.
Verwijderd
Dat vind ik top van jeRicloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:11:
[...]
Ik heb hem ook meerdere malen geprobeerd, en op een gegeven moment mijn tactiek aangepast aan de speelstijl van mijn tegenstander. Dat heeft gewerkt uiteindelijk.
Wil je er best een keer mee helpen hoor.
Maar helaas bezit ik Fifa 16 niet meer, helaas 1 van de weinige spellen bij de PS4 die ik niet via de Store heb gekocht.
Maar toch bedankt
Verwijderd
31.214 mensen die een profiel hebben op psn profiles hebben dit spel.Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:00:
Gone home en NBA 2K16 gratis PS+ , eerste heeft volgens mij geen platinum en tweede is volgens mij niet te doen om platinum te halen (niet echt verstand van basketball haha)
Daarvan hebben er 2 de platinum.
Het schijnt inderdaad een extreem moeilijke platinum te zijn, en een extreem lange.
Vooral vanwege deze trophy.
Fortune Hunter
Acquire all runes in MyTEAM.
Maar ik ga zeker weten dit spel wel proberen, en zo veel mogelijk trophies halen
Daarmee ook gelijk mijn 64ste platinum!
64eLuPo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:31:
Net 'The Flapmaster' trophy van Goat Simulator gehaald. Dat was toch wel een pain-in-the-ass trophy zeg. Soort Flappy Bird maar dan met een geit. En hele slechte hit-detection. Dus al met al best frusterend. Gelukkig niet heel erg lang over deze trophy gedaan. Gisteren en vandaag een kwartiertje - half uurtje.
Ik kijk pas sinds paar maandjes naar die trophies , shame!
Nou ben al niet echt heel erg thuis in het basketball en zal geen blijver zijn, dus die platinum zet ik uit mijn hoofd.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:22:
[...]
31.214 mensen die een profiel hebben op psn profiles hebben dit spel.
Daarvan hebben er 2 de platinum..
Het schijnt inderdaad een extreem moeilijke platinum te zijn, en een extreem lange.
Vooral vanwege deze trophy.
Fortune Hunter
Acquire all runes in MyTEAM.
Maar ik ga zeker weten dit spel wel proberen, en zo veel mogelijk trophies halen
Nog wel een rijtje wat haalbaar is maar ik nog even voor moet gaan zitten, Table Top Racing (driften lukt maar niet
Dus nog best wel wat te doen
Er zijn hier mensen met meer hoor.Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:39:
[...]
64edat is best ziek, maar knap hoor.
Ik kijk pas sinds paar maandjes naar die trophies , shame!
Bijv, Ike. en Frenkovic
Heb er nu 4, maar kijk pas sinds een maandje of 3 naar trophies haha.LuPo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Er zijn hier mensen met meer hoor.
Bijv, Ike. en Frenkovic
Eerder speelde ik heel weinig en enkel FIFA
Vind het nu wel leuk en een sport om die trophies te krijgen, en dan vooral platinum.
Verwijderd
Ik snap ook niets van het Basketbal hoor, mijn kennis eindigt bij wat 2 en 3 punters zijn en hoeveel stappen je met de bal mag lopen voordat je schietRicloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:42:
[...]
Nou ben al niet echt heel erg thuis in het basketball en zal geen blijver zijn, dus die platinum zet ik uit mijn hoofd.
Nog wel een rijtje wat haalbaar is maar ik nog even voor moet gaan zitten, Table Top Racing (driften lukt maar niet) , Tropico5, Until Dawn en Hardware Rivals.
Dus nog best wel wat te doen
Tropico 5 is een easy plat, je moet alleen even een partner vinden voor de handvol coop trophy's...als je niemand kan vinden dan kan ik je daarmee eventueel wel helpen.
Until Dawn is in principe ook wel een easy, alleen je moet daarbij wel de juiste keuzes maken..
Hardware Rivals is ook een easy one
Ik speel in eerste instantie niet om de platinums.
Ik speel gewoon de games waar ik zin in heb, en speel niet speciaal een game omdat deze een makkelijke platinum zou hebben.
Ik wil gewoon games die ik speel minimaal op 70% hebben, en als ik daarna nog zin heb om het spel verder uit te spelen dan ga ik voor de platinum.
Maar dat gebeurt vaker niet dan wel.
Van de 75 games die ik heb gespeeld, heb ik er 27 op platinum.
Maar wel een average completion van 72.5, deze zal nog wel 7.5% stijgen de komende weken omdat ik veel (te veel) games heb gestart en niet mee ben verder gegaan.
Als ik hem dit jaar op de 80% krijg en 30 platinums
Haha dan heb je al meer kennis dan ik met basketballVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:50:
[...]
Ik snap ook niets van het Basketbal hoor, mijn kennis eindigt bij wat 2 en 3 punters zijn en hoeveel stappen je met de bal mag lopen voordat je schiet.
Tropico 5 is een easy plat, je moet alleen even een partner vinden voor de handvol coop trophy's...als je niemand kan vinden dan kan ik je daarmee eventueel wel helpen.
Until Dawn is in principe ook wel een easy, alleen je moet daarbij wel de juiste keuzes maken..
Hardware Rivals is ook een easy one![]()
Ik speel in eerste instantie niet om de platinums.
Ik speel gewoon de games waar ik zin in heb, en speel niet speciaal een game omdat deze een makkelijke platinum zou hebben.
Ik wil gewoon games die ik speel minimaal op 70% hebben, en als ik daarna nog zin heb om het spel verder uit te spelen dan ga ik voor de platinum.
Maar dat gebeurt vaker niet dan wel.
Van de 75 games die ik heb gespeeld, heb ik er 27 op platinum.
Maar wel een average completion van 72.5, deze zal nog wel 7.5% stijgen de komende weken omdat ik veel (te veel) games heb gestart en niet mee ben verder gegaan.
Als ik hem dit jaar op de 80% krijg en 30 platinums, dan ben ik tevreden
Ik speel er ook zeker niet om, maar als het enigszins haalbaar is wil ik gewoon die platinum hebben.
Kom er nog wel even op terug als het niet lukt
Bij sommige banen met hoogteverschil lukte het mij op de normale manier ook niet. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is bij de moeilijke banen het breedste gedeelte van de baan op te zoeken en daar onafgebroken doughnuts te maken tot je de gewenste score hebt. Het duurt waarschijnlijk even voordat het lukt want je moet precies in de sweet-spot zitten met je doughnut.Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:42:
[...]
Nog wel een rijtje wat haalbaar is maar ik nog even voor moet gaan zitten, Table Top Racing (driften lukt maar niet)
Ik heb die trophy vandaag ook gehaald. Ik ben er denk ik 20 minuten mee bezig geweest. Wat een kl#^e minigame is dat zeg! Ik ging uiteindelijk af bij 'poortje' 10 ik begon al te schelden maar de trophy unlockte tochLuPo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:31:
Net 'The Flapmaster' trophy van Goat Simulator gehaald. Dat was toch wel een pain-in-the-ass trophy zeg. Soort Flappy Bird maar dan met een geit. En hele slechte hit-detection. Dus al met al best frusterend. Gelukkig niet heel erg lang over deze trophy gedaan. Gisteren en vandaag een kwartiertje - half uurtje.
Kan ik ook opgenomen worden in de list of fame?

Al lange tijd trophy verslaafd. Altijd een leuke stimulans om een game op een moeilijker niveau te voltooien.
Recentelijk mijn 5000e trophy behaald. Zo uitgerekend dat dat de Uncharted 4 platina is geworden.
[ Voor 13% gewijzigd door peto84 op 07-06-2016 19:03 ]
Kolere hee! Weer zo'n gast met zo'n enorme bult trophies. Daar gaat mijn top15 op deze manier...peto84 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:00:
Ai de flapmaster trophy, wat een ding was dat zeg.
[afbeelding]
Al lange tijd trophy verslaafd. Altijd een leuke stimulans om een game op een moeilijker niveau te voltooien.
Recentelijk mijn 5000e trophy behaald. Zo uitgerekend dat dat de Uncharted 4 platina is geworden.
Mij lukt het driften ook niet. Ik moet die 400k en 1 miljoen tracks nog. Al van alles geprobeerd maar ik kan de juiste plek maar niet vinden.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:40:
[...]
Bij sommige banen met hoogteverschil lukte het mij op de normale manier ook niet. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is bij de moeilijke banen het breedste gedeelte van de baan op te zoeken en daar onafgebroken doughnuts te maken tot je de gewenste score hebt. Het duurt waarschijnlijk even voordat het lukt want je moet precies in de sweet-spot zitten met je doughnut.
En de mijne ookspaceboy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:50:
[...]
Kolere hee! Weer zo'n gast met zo'n enorme bult trophies. Daar gaat mijn top15 op deze manier...
Verwijderd
Gisteren weer de nodige games kunnen spelen. Ik ben begonnen met Gone Home en verder gegaan met Driveclub (Midnight DLC), waarvan nu alleen de RUF, VUHL en Trophy Challenge nog resteren. De eerstgenoemde wagens zijn alleen van die irritante bakken, die vrij snel bezwijken aan over- of onderstuur.
Gone Home ook even gespeeld. Met een guide kun je hem heel snel voltooien, maar ik doe rustig aan in verband met de beleving van de game.
noooo dan raak ik mijn 6e positie kwijtpeto84 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:00:
Ai de flapmaster trophy, wat een ding was dat zeg.
Gister GOD of War Ascension op platinum gezet, moest alleen nog een keer een hard playthrough doen. Op 1 plek na (Trial of Archimedes
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Hahaha, en mijn top 3 plek komt nu ook aardig in gevaar.spaceboy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:50:
[...]
Kolere hee! Weer zo'n gast met zo'n enorme bult trophies. Daar gaat mijn top15 op deze manier...