• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-12 13:22
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:40:
[...]

Bij sommige banen met hoogteverschil lukte het mij op de normale manier ook niet. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is bij de moeilijke banen het breedste gedeelte van de baan op te zoeken en daar onafgebroken doughnuts te maken tot je de gewenste score hebt. Het duurt waarschijnlijk even voordat het lukt want je moet precies in de sweet-spot zitten met je doughnut.
Ik vond gewoon de baan driften uiteindelijk toch makkelijker 😊
Beetje spelen met de instellingen van de wagen hielp wel.
Alleen bij de laatste (1.000.000) moet je onafgebroken blijven driften om het te halen, omdat het niet in 90 seconden kan, maar je maf je laatste drift af maken. Maar dit vond ik baan volgens nog steeds makkelijker dan rondjes driften.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
jongf7 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:46:
[...]

Ik vond gewoon de baan driften uiteindelijk toch makkelijker 😊
Beetje spelen met de instellingen van de wagen hielp wel.
Alleen bij de laatste (1.000.000) moet je onafgebroken blijven driften om het te halen, omdat het niet in 90 seconden kan, maar je maf je laatste drift af maken. Maar dit vond ik baan volgens nog steeds makkelijker dan rondjes driften.
Het is mij helaas nog steeds niet gelukt.

Gone Home moet je spel voltooien binnen een minuut, met de stopwatch ernaast (56sec!) en krijg je trophy nog steeds niet.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:10
Ricloo86 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:41:
[...]

Het is mij helaas nog steeds niet gelukt.

Gone Home moet je spel voltooien binnen een minuut, met de stopwatch ernaast (56sec!) en krijg je trophy nog steeds niet.
Ik heb het na een poging of 10 opgegeven. Uiteindelijk de save game verwijderd en nogmaals geprobeerd, toen kreeg ik m wel.

psnprofiles

• Ricloo86
peto84 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:47:
[...]

Ik heb het na een poging of 10 opgegeven. Uiteindelijk de save game verwijderd en nogmaals geprobeerd, toen kreeg ik m wel.
Dan ga ik dat nog even proberen, thnx!

Verwijderd

Op level 68 dood gaan als je level 70 moet halen voor de hardcore level 70 trophy...
Beetje jammer....

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:47:
Op level 68 dood gaan als je level 70 moet halen voor de hardcore level 70 trophy...
Beetje jammer....
Ugh, da's behoorlijk zuur. Ik weet dat je 't over Diablo III hebt trouwens ;)
Ik had gelezen ergens dat je je savegame kunt backupen naar een USB precies voor de reden die jij nu aangeeft.

De hardcore mode moet ik trouwens ook nog een keer aan beginnen met 1 van m'n characters. Heb d'r wel zin in overigens. Ik ben zelf bezig met een Barbarian op normal difficulty. Hierna maar eens een hardcore sessie starten.

PSN ID: MrMichel_75

Hoe krijg je dat voor elkaar Jan?
Als je op normal difficulty speelt is het zo goed als onmogelijk om dood te gaan...
Of ging het je niet snel genoeg en ging je op hard of Torment spelen? ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:44:
Hoe krijg je dat voor elkaar Jan?
Als je op normal difficulty speelt is het zo goed als onmogelijk om dood te gaan...
Of ging het je niet snel genoeg en ging je op hard of Torment spelen? ;)
Ik speelde de hele run al op master.. en ben geen enkele keer onder de 50% health gegaan.. Maar ik werd nu ingesloten door 2 groepen champions. ...
1 groep met als kracht bevriezen en arcanelasers.
Andere groep met vuur en jail.

Dus ik werd ingesloten door de ijs en jail waarop ik 10 lasers op mij kreeg en met als final klap een vuurmonster die ik dode die onplofte op het moment dat ik weer werd bevroren..
Gebeurde heel snel allemaal, normaal word ik dan wel gefrustreerd maar het was nu al over voordat ik besefte wat er gebeurde...
Tip: speel hardcore op normal, hoe simpel het op master ook lijkt.
Het risico is tè groot ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:29:
Tip: speel hardcore op normal, hoe simpel het op master ook lijkt.
Het risico is tè groot ;)
Heb hem nou toch gehaald :) .

Had gelukkig al de 2 bazen verslagen die je met Hardcore moest doen.
Dus hoefde nu alleen maar bounties en rifts te doen, en met behulp van iemand van Pstrophies.org ging ik van level 0 naar 50 binnen een uurtje..

Dat wou ik eigenlijk niet doen, maar had er eventjes de pest in.
De andere 3 karakters ga ik gewoon weer op de normale manier doen :)

Verwijderd

Hoppa,
Mijn 3000ste trophy behaald, en toevallig genoeg was mijn 3000ste trophy ook precies diegene die mij naar level 19 heeft gebracht.

Plague Inc..
Long Shot
Discover the Projectile Vomiting combo

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 12:21:
Hoppa,
Mijn 3000ste trophy behaald, en toevallig genoeg was mijn 3000ste trophy ook precies diegene die mij naar level 19 heeft gebracht.

Plague Inc..
Long Shot
Discover the Projectile Vomiting combo
Netjes! Proficiat. Het spel Plague Inc. ken ik niet. Zal eens gaan googlen om te ziet wat het is.

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

MisterMichel schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:27:
[...]

Netjes! Proficiat. Het spel Plague Inc. ken ik niet. Zal eens gaan googlen om te ziet wat het is.
Leuk spel hoor.
Alleen wel 1 nadeel aan als je voor de trophies gaat.
Heel veel van de trophies zijn RNG based.... zwaar kut dus...

Denk trouwens dat ik mijn 2de game in mijn lijst heb gevonden die ik onder de 10% hou..
Weer een paar uurtjes verder gegaan met GTA 5 op de ps3, maar op 1 of andere manier is het toch een stuk minder leuk als je solo speelt.
De SP zou ik dan nog wel kunnen doen, maar de MP laat ik sowieso links liggen ditmaal.
Totaal geen motivatie voor om weer helemaal naar level 100 te grinden.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:41
Iemand zin om de TTR Multiplayer Trophy te doen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-12 15:09
Jumpman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:15:
Iemand zin om de TTR Multiplayer Trophy te doen?
vanavond kan ik na 2100 (weersafhankelijk) en morgen avond kan ik.

PSN ID: Svennie-NL

Gisteren begonnen aan AC Syndicate, dat moet als ik het zo lees een hele makkelijke platinum worden (net als Unity was).
Heel vermakelijke game, dus dat komt wel goed :)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 07:48:
Gisteren begonnen aan AC Syndicate, dat moet als ik het zo lees een hele makkelijke platinum worden (net als Unity was).
Heel vermakelijke game, dus dat komt wel goed :)
Ik ga ook wel voor de platinum in deze game..

Zo lang er maar niet zo'n irritant puzzel/klim stukje in zit zoals op het einde bij unity met een muur waar dingen random uitsteken en gifpijltjes van andere kanten werden beschoten.
Krijg er al weer rage momenten van als ik eraan terugdenk.
Ik zit nu (na twee dagen lol) op 33% total sync en het valt wel mee tot nu toe. Gameplay is wel wat verbeterd tov de vorige versies, maar soms doet je char toch net even iets wat jij niet wil.... aaargh.
Er zitten twee of drie grind trophies in die wel wat werk vragen. Tip: rij zoveel mogelijk over de stoep, door lantaarnpalen en dergelijke, als je in je paard en wagen zit. Je moet 5000 breakable objects kapot maken, dat zijn er nogal wat. Ik probeer elke lantaarnpaal mee te pakken die ik tegenkom.
Buiten enkele van die grind trophies komen de meeste trophies wel vanzelf.
In ieder geval weer een vermakelijke game :)

• Ricloo86
Iemand nog tips om Farcry de platinum vlot te verkrijgen?

Vind het een leuk spel om de verhaallijn door te lopen maar dan heb ik het meestal wel gehad.

Ricloo86 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:48:

Vind het een leuk spel om de verhaallijn door te lopen maar dan heb ik het meestal wel gehad.
http://www.playstationtrophies.org/game/far-cry-4/guide/ :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:48:

Eigenlijk geld voor de laatste 3 far cry hetzelfde.

Zorg dat je z.s.m de radiotorens heb gedaan zodat je de goede wapens heb, zorg dat je de outposts en forten heb bevrijd zodat je daar geen last meer van heb en gebruik kan maken va de fast travel.

Zorg dat je de wapen/skill specifieke trophy's in de gaten hou, dan kan je die gewoon lekker tijdens de story doen (bijvoorbeeld kills met vuur).

O ja, pak de brieven en collectibles op als je ze op de map dichtbij ziet.... dat scheelt een boel met verzamelen.... En hou een beetje in de gaten welke huiden je nog moet voor upgrades...
Vooral Ammo, spuiten en holsters zijn fijn om op max te hebben.

Zodra je overal een beetje de fast travel heb unlocked en de leuke wapens dan vlieg je er doorheen.

• peto84
Gisteren Gemini: Heroes Reborn gespeeld. Kortgeleden in een aanbieding gekocht.
Kort spel wat in een uurtje of 3 wel uit te spelen is. Het spelen met de tijd was leuk gedaan. Maar daar had kwa puzzels veel meer mee gedaan kunnen worden.
De platina trophy is vrij eenvoudig. Op een paar na alleen maar verhaal trophys.

psnprofiles

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:56

Niku

Alagaesii

Voor het eerst sinds januari weer eens een paar trophies gehaald, Gone Home. Grappig spelletje. Binnenkort eens aan Fallout beginnen, die heb ik eindelijk aangeschaft :)

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:50:
Voor het eerst sinds januari weer eens een paar trophies gehaald, Gone Home. Grappig spelletje. Binnenkort eens aan Fallout beginnen, die heb ik eindelijk aangeschaft :)
Welcome back!.

We hebben je inderdaad een lange tijd gemist hier ;) .
Succes met Fallout d:)b

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:57:
[...]

Welcome back!.

We hebben je inderdaad een lange tijd gemist hier ;) .
Succes met Fallout d:)b
Thanks! Heb ook maandenlang niet echt gegamed eigenlijk, alleen een beetje Fifa. Vrees dat Fallout me er wel weer in trekt :)

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Ik heb gisteren South Park: the Stick of Truth weer eens in mijn PS3 gedaan. Ben er op de een of andere manier nooit aan toegekomen om die uit te spelen, maar na het zien van the Fractured But Whole op de E3-presentatie van Ubisoft heb ik er weer erg veel zin in gekregen en wil ik deze toch uitgespeeld hebben voordat ik die in december ga spelen.

Nou vroeg ik me af of er mensen zijn die tSoT platinum hebben en of dit ingewikkeld is. Heb al even op playstation trophies gekeken, maar ben toch nieuwsgierig naar ervaringen uit de eerste hand.

Btw, ik kan geen topic vinden dat volledig over deze game gaat. Ligt dit aan mij of bestaat deze niet.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:07:
Ik heb gisteren South Park: the Stick of Truth weer eens in mijn PS3 gedaan. Ben er op de een of andere manier nooit aan toegekomen om die uit te spelen, maar na het zien van the Fractured But Whole op de E3-presentatie van Ubisoft heb ik er weer erg veel zin in gekregen en wil ik deze toch uitgespeeld hebben voordat ik die in december ga spelen.

Nou vroeg ik me af of er mensen zijn die tSoT platinum hebben en of dit ingewikkeld is. Heb al even op playstation trophies gekeken, maar ben toch nieuwsgierig naar ervaringen uit de eerste hand.

Btw, ik kan geen topic vinden dat volledig over deze game gaat. Ligt dit aan mij of bestaat deze niet.
Ik heb deze op platinum.

En in principe is deze zeer makkelijk, maar er zijn een aantal chapter specifieke trophies.... en dus zeer missable.

Kijk inderdaad eventjes op playstationtrophies, en dan zie je meteen welke dat zijn.
Deze zijn niet zo moeilijk, en zijn trophies waarbij je 9/10 keren bepaalde equipment aan moet hebben.

Maar bij sommige moet je iets oppakken in een chapter, en dat kan alleen tijdens die chapter.
En er is 1 trophy die de hele game duurt..Complete the game without a buddy going down..(spreekt voor zich).

Voor mij was dit 1 van de makkelijkste platinums, zolang je de guide maar een beetje in de gaten houdt :)

• dvd-linden
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Ik heb deze op platinum.

En in principe is deze zeer makkelijk, maar er zijn een aantal chapter specifieke trophies.... en dus zeer missable.

Kijk inderdaad eventjes op playstationtrophies, en dan zie je meteen welke dat zijn.
Deze zijn niet zo moeilijk, en zijn trophies waarbij je 9/10 keren bepaalde equipment aan moet hebben.

Maar bij sommige moet je iets oppakken in een chapter, en dat kan alleen tijdens die chapter.
En er is 1 trophy die de hele game duurt..Complete the game without a buddy going down..(spreekt voor zich).

Voor mij was dit 1 van de makkelijkste platinums, zolang je de guide maar een beetje in de gaten houdt :)
Thanks voor de informatie.

Volgens mij kan ik die 'complete the game without a buddy going down' trophy al niet meer halen. Geloof dat in de eerste paar uur die ik gespeeld heb mijn buddy wel eens dood is gegaan.

Nou ja, dan speel ik hem eerst wel even helemaal door en kijk ik hoeveel ik er heb. Kijken of ik dan nog zin heb in een tweede sessie en dan leg ik de guide er wel naast.

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:53:
[...]

Thanks voor de informatie.

Volgens mij kan ik die 'complete the game without a buddy going down' trophy al niet meer halen. Geloof dat in de eerste paar uur die ik gespeeld heb mijn buddy wel eens dood is gegaan.

Nou ja, dan speel ik hem eerst wel even helemaal door en kijk ik hoeveel ik er heb. Kijken of ik dan nog zin heb in een tweede sessie en dan leg ik de guide er wel naast.
Hij mag wel Down gaan, maar hij moet revived zijn voordat de battle eindigt.
Je moet samen levend de battle verlaten.

Er is trouwens ook een trophy voor equipment, mijn tip daarvoor is.
Niets verkopen, tenzij je iets dubbel heb

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:57:
[...]

Hij mag wel Down gaan, maar hij moet revived zijn voordat de battle eindigt.
Je moet samen levend de battle verlaten.

Er is trouwens ook een trophy voor equipment, mijn tip daarvoor is.
Niets verkopen, tenzij je iets dubbel heb
Ik vond die game echt niet chill om te platten, je hebt er echt consequent een guide bij nodig. Heb de plat daarom maar laten gaan, kwam anders echt niet in de game.
Ik zit wat videos van Xbox spelers te bekijken van AC Syndicate en het valt me op dat zij een achievement tracker hebben. Zij kunnen dus precies zien hoe ver ze zijn met bepaalde achievements, iets wat vooral bij grind achievements ontzettend handig is. Ook bij achievements waar je nu niet zeker weet of iets wel of niet meetelt kun je het in één oogopslag zien.
Het eerste wat ik dacht: waarom hebben wij dat niet?

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:08:
Ik zit wat videos van Xbox spelers te bekijken van AC Syndicate en het valt me op dat zij een achievement tracker hebben. Zij kunnen dus precies zien hoe ver ze zijn met bepaalde achievements, iets wat vooral bij grind achievements ontzettend handig is. Ook bij achievements waar je nu niet zeker weet of iets wel of niet meetelt kun je het in één oogopslag zien.
Het eerste wat ik dacht: waarom hebben wij dat niet?
Dat hebben ze inderdaad al jaren op de Xbox, dit was ook al op de 360 zo.

Waarom we dat niet hebben, geen idee.
Ik weet wel dat er veel om is gevraagd door de community, dat zou het trophy hunten veel en veel makkelijker maken :o

• dvd-linden
Niku schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Ik vond die game echt niet chill om te platten, je hebt er echt consequent een guide bij nodig. Heb de plat daarom maar laten gaan, kwam anders echt niet in de game.
Daarom speel ik hem ook eerst op mijn eigen manier uit. Wil er namelijk in eerste instantie wel echt plezier aan beleven zonder dat ik er continu een guide naast moet hebben.

Overigens is dat iets dat ik sowieso altijd wel doe met een game. Eerst het verhaal doorlopen en het op mijn eigen manier spelen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Ik weet wel dat er veel om is gevraagd door de community, dat zou het trophy hunten veel en veel makkelijker maken :o
Aantal games hebben dat wel in-game, maar zo'n 'tracker' zou het wel een stuk makkelijker maken inderdaad!

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:10:
[...]

Daarom speel ik hem ook eerst op mijn eigen manier uit. Wil er namelijk in eerste instantie wel echt plezier aan beleven zonder dat ik er continu een guide naast moet hebben.

Overigens is dat iets dat ik sowieso altijd wel doe met een game. Eerst het verhaal doorlopen en het op mijn eigen manier spelen.
Ligt er een beetje aan wat voor game het is.

Voordat ik een game begin scroll ik de guide altijd wel eventjes door, bijvoorbeeld bij een game die 100+ uur duurt.
Om te kijken of er missable trophies zijn, en dingen die ik echt MOET oppakken.

Vind het nogal irritant dat als ik 150 uur in een game heb zitten en de platinum niet kan halen omdat ik 1 gwent kaart heb gemist in The witcher of 1 Blaze ring heb gemist in Final Fantasy 13(Die laatste heb ik op de harde manier geleerd :P )

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Is best handig alleen doet hij niet bij alle achievements hoor. Best een buggy ding. Sowieso zijn achievements op de One minder handig dan op 360. Je moet altijd online zijn en ze blijven soms hangen op Done, unlocking. Hen wel eens een pop gehad drie dagen later tijdens het spelen van een ander spel. :)

Als af en toe meelezer van het andere kamp: leuk topic hebben jullie zo. Lees wel vaker iets nuttigs en kan wel genieten van de onderlinge strijd. :)

Als af en toe opschepper van het andere kamp: Over 1 missie in AC Syndicate unlock ik mijn 50e 1000GS (lees platinum) op de One. 100e completed game over alle platformen. :)
Netjes!
Zie je, we zijn helemaal niet zo verschillend, jullie en wij :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:40:
[...]

Is best handig alleen doet hij niet bij alle achievements hoor. Best een buggy ding. Sowieso zijn achievements op de One minder handig dan op 360. Je moet altijd online zijn en ze blijven soms hangen op Done, unlocking. Hen wel eens een pop gehad drie dagen later tijdens het spelen van een ander spel. :)

Als af en toe meelezer van het andere kamp: leuk topic hebben jullie zo. Lees wel vaker iets nuttigs en kan wel genieten van de onderlinge strijd. :)

Als af en toe opschepper van het andere kamp: Over 1 missie in AC Syndicate unlock ik mijn 50e 1000GS (lees platinum) op de One. 100e completed game over alle platformen. :)
Nice,
Congratz!.

Bij de ps4 moet je helaas ook on-line zijn om je trophies te kunnen bekijken, dit was beter geregeld op de ps3.... daar kon je alles gewoon off-line bekijken.

En bij gebrek aan een Achievement Topic ben je gewoon welkom hier.

• dvd-linden
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Ligt er een beetje aan wat voor game het is.

Voordat ik een game begin scroll ik de guide altijd wel eventjes door, bijvoorbeeld bij een game die 100+ uur duurt.
Om te kijken of er missable trophies zijn, en dingen die ik echt MOET oppakken.

Vind het nogal irritant dat als ik 150 uur in een game heb zitten en de platinum niet kan halen omdat ik 1 gwent kaart heb gemist in The witcher of 1 Blaze ring heb gemist in Final Fantasy 13(Die laatste heb ik op de harde manier geleerd :P )
Misschien is het niet zo'n stomme actie om dat van te voren even door te scrollen inderdaad.

FFXIII heb je dus helemaal opnieuw moeten doen? Dat is wel echt matig iig! Maar dan moet je drang om de game platinum te halen ook wel echt groot zijn ;).

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:05:
[...]

Misschien is het niet zo'n stomme actie om dat van te voren even door te scrollen inderdaad.

FFXIII heb je dus helemaal opnieuw moeten doen? Dat is wel echt matig iig! Maar dan moet je drang om de game platinum te halen ook wel echt groot zijn ;).
Ik heb Final Fantasy FFXIII ondertussen wel 4 of 5 keer 100% uitgespeeld.
Blijft 1 van mijn favoriete games op de ps3.

• dvd-linden
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Ik heb Final Fantasy FFXIII ondertussen wel 4 of 5 keer 100% uitgespeeld.
Blijft 1 van mijn favoriete games op de ps3.
Serieus?

Wellicht wat off-topic, maar vind je de game niet veel te lineair? Ik vond het vechtsysteem best tof en de wereld was opzich nog best oke, maar vond de characters echt inwisselbaar en de wereld veel te lineair, had liever wat meer vrijheid gehad.

Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat ik zo negatief over de game ben als dat veel mensen zijn. Heb er prima van genoten. Maar 4 à 5 keer op 100% uitgespeeld is andere koek.

Het begin (zeg de eerste 10 uur) vond ik ook lineair, maar dat beschouwde ik nog als de intro.
Toen ik eenmaal de Steppe had unlocked had ik alle vrijheid die ik wilde.
Game staat in mijn persoonlijke top 5. Maar die Hope..... blegh wat een naar mannetje.

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:13:
[...]

Serieus?

Wellicht wat off-topic, maar vind je de game niet veel te lineair? Ik vond het vechtsysteem best tof en de wereld was opzich nog best oke, maar vond de characters echt inwisselbaar en de wereld veel te lineair, had liever wat meer vrijheid gehad.

Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat ik zo negatief over de game ben als dat veel mensen zijn. Heb er prima van genoten. Maar 4 à 5 keer op 100% uitgespeeld is andere koek.
Mwoah..
Sommige personages waren inderdaad wel inwisselbaar, maar sommige vind ik echt wel fantastisch.
Zo vind ik Lightning 1 van de beste vrouwelijke gamekarakters ooit.

Linear was het inderdaad alleen in het begin, maar zoals Kiwi al zegt.. Zodra je in de Steppe terecht kom heb je zoveel vrijheid...
En zoveel dingen te doen.
Het verhaal vond ik ook zeer goed, met een fantastisch einde.

@Kiwi.
Pffff die Hope...
Enige karakter met Sahz die ik nooit in mijn party had.... zo irritant :P .

Maar sommige games van de vorige generaties die kan ik blijven spelen en die vervelen nooit.
Final Fantasy (maakt niet uit welke... ik kan ze allemaal blijven spelen).
Borderlands.
Tomb Raiders.

Voor mij hoeft een game gelukkig ook geen mooie graphics te hebben... ik heb net zoveel plezier met een game uit 1999 of een spel uit 2016 :)
De lijst nog eens bekijkend valt me op dat de trophies van AC Syndicate een stuk minder irritant zijn dan die van vorige AC games:
-Geen online trophies (sowieso geen multiplayer gelukkig);
-Niet nodig om alle chests/helix points te verzamelen;
-Geen 100% sync in side missies benodigd (mooi, want er zitten een aantal heel vervelende bij).
Alles wat de vorige platinums minder leuk maakte hebben ze er nu uit gehaald, dus ze kúnnen het wel ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:43:
De lijst nog eens bekijkend valt me op dat de trophies van AC Syndicate een stuk minder irritant zijn dan die van vorige AC games:
-Geen 100% sync in side missies benodigd (mooi, want er zitten een aantal heel vervelende bij).
Alles wat de vorige platinums minder leuk maakte hebben ze er nu uit gehaald, dus ze kúnnen het wel ;)
Eerste AC waarbij ik 100% achievements heb. Juist omdat ik de MP altijd oversloeg omdat ik het echt te brak vind (net als de eerste nieuwe TR). Heb jij Syndicate al in de pocket? Vond het een zeer vermakelijke AC.

Net aan AC Chronicles begonnen. Best wel een lastig spelletje.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:43:
Ik heb sowieso het idee dat trophies de laatste tijden steeds makkelijker worden.

Een paar jaar geleden had je nog regelmatig trophies als.
-Complete the campaign without dying.
-Complete the campaign with only using a ........

Je ziet ook bijna geen games meer op playstationtrophies die kwa moeilijkheid een 9 of 10 krijgen, terwijl je dit een aantal jaren geleden toch nog regelmatig zag.

Nu zij het vaak trophies die lang duren i.v.m collectibles.

Ik mis het wel een beetje... de echt moeilijke trophies.(zoals campaign completen op realistic in black ops 3)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:52:
[...]

Ik heb sowieso het idee dat trophies de laatste tijden steeds makkelijker worden.

Een paar jaar geleden had je nog regelmatig trophies als.
-Complete the campaign without dying.
-Complete the campaign with only using a ........

Je ziet ook bijna geen games meer op playstationtrophies die kwa moeilijkheid een 9 of 10 krijgen, terwijl je dit een aantal jaren geleden toch nog regelmatig zag.

Nu zij het vaak trophies die lang duren i.v.m collectibles.

Ik mis het wel een beetje... de echt moeilijke trophies.(zoals campaign completen op realistic in black ops 3)
Ga anders even Overwatch spelen :')

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:58:
[...]

Ga anders even Overwatch spelen :')
Ik had het over SP games en SP trophies :) .

Overwatch speel ik niet, en ga ik niet spelen juist omdat alles 100% MP georiënteerd is.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:03:
[...]

Ik had het over SP games en SP trophies :) .

Overwatch speel ik niet, en ga ik niet spelen juist omdat alles 100% MP georiënteerd is.
Los van dat feit, de trophies zijn echt godsonmogelijk

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:13:
[...]

Los van dat feit, de trophies zijn echt godsonmogelijk
Dat is inderdaad vaak zo bij MP only games..

Ik vind het totaal niet erg als een MP trophy lang duurt, als er een prestige 10 level 70 trophy komt voor de remake van modern warfare dan zou ik die met plezier halen.

Maar als er trophies zijn waarin je in x aantal keer de beste moet zijn of op plaats x van de leaderbord moet staan....nee dan sla ik hem over..

Over mijn eigen trophyhunt....
Ik was weer met volle moed begonnen aan gta 5 op de ps3, maar ben er maar weer mee gestopt..
Denk dat dit een game word wat ik over een jaar ofzo weer een keer probeer want ik heb er totaal geen plezier in..

Ga nu maar eens Dragonball Xenoverse op de PS4 op platinum halen, heb hem al op de ps3 100% maar nu ook maar eens op de ps4 :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:37:
[...]

Dat is inderdaad vaak zo bij MP only games..

Ik vind het totaal niet erg als een MP trophy lang duurt, als er een prestige 10 level 70 trophy komt voor de remake van modern warfare dan zou ik die met plezier halen.

Maar als er trophies zijn waarin je in x aantal keer de beste moet zijn of op plaats x van de leaderbord moet staan....nee dan sla ik hem over..

Over mijn eigen trophyhunt....
Ik was weer met volle moed begonnen aan gta 5 op de ps3, maar ben er maar weer mee gestopt..
Denk dat dit een game word wat ik over een jaar ofzo weer een keer probeer want ik heb er totaal geen plezier in..

Ga nu maar eens Dragonball Xenoverse op de PS4 op platinum halen, heb hem al op de ps3 100% maar nu ook maar eens op de ps4 :)
Pray to RNG-jezus >:)
Zit met dat spel op 85% alleen vanwege het behalen van de special en ultimate moves.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:51:
[...]
Heb jij Syndicate al in de pocket?
Ben er 3 dagen geleden pas aan begonnen; nog niet dus ;)
Het is niet mijn eerste AC die ik platinum ga halen, heb Unity, Black Flag, III en II platinum.
Deel één wel rondgespeeld maar die had nog geen trophies. Revelations niet gespeeld.

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:41:
[...]

Pray to RNG-jezus >:)
Zit met dat spel op 85% alleen vanwege het behalen van de special en ultimate moves.
Als je de DLC heb dan kan je daar de Elder Kai als trainer krijgen..
Deze kan dan een aantal teksten zeggen.

Als die de juiste tekst zegt(33% kans) dan heb je 100% kans op een drop :) .
Dus het is gelukkig een heel stuk minder irritant als in het begin, dat was ook de reden waarom ik stopte op 87%..
Maar ik ga er weer vanaf 0 aan beginnen, en ga voor de platinum :) .
Als DBZ fan moet ik deze uiteraard op platinum hebben voordat Xenoverse 2 uitkomt over een paar maandjes

Mocht er iemand mee willen doen met Xenoverse ....Altijd gezellig met meerdere personen :)

@kiwi
Revelations vond ik juist 1 van de betere assassins creed :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 16:09 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:46:
[...]

Als je de DLC heb dan kan je daar de Elder Kai als trainer krijgen..
Deze kan dan een aantal teksten zeggen.

Als die de juiste tekst zegt(33% kans) dan heb je 100% kans op een drop :) .
Dus het is gelukkig een heel stuk minder irritant als in het begin, dat was ook de reden waarom ik stopte op 87%..
Maar ik ga er weer vanaf 0 aan beginnen, en ga voor de platinum :) .
Als DBZ fan moet ik deze uiteraard op platinum hebben voordat Xenoverse 2 uitkomt over een paar maandjes
Zo kijk ik er ook tegenaan (helaas). Alleen zegt King Kai bij mij nu dat ik steeds verder moet trainen ;w

Verwijderd

Bellerophon schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:09:
[...]

Zo kijk ik er ook tegenaan (helaas). Alleen zegt King Kai bij mij nu dat ik steeds verder moet trainen ;w
Je heb in eerste instantie maar een aantal kansen op die tekst te krijgen, mocht je mentormeter vol raken, dan moet je eerst zijn opdrachten voltooien voordat je deze tekst weer kan krijgen.
Volgens mij moet je level 93 bereiken..

Maar mocht je gezelschap/hulp nodig hebben met Xenoverse, dan wil ik best wel helpen..

Altijd gezelliger om PQ'S te farmen met gezelschap ;)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:14:
[...]

Je heb in eerste instantie maar een aantal kansen op die tekst te krijgen, mocht je mentormeter vol raken, dan moet je eerst zijn opdrachten voltooien voordat je deze tekst weer kan krijgen.
Volgens mij moet je level 93 bereiken..

Maar mocht je gezelschap/hulp nodig hebben met Xenoverse, dan wil ik best wel helpen..

Altijd gezelliger om PQ'S te farmen met gezelschap ;)
Added, ok genoeg slowchat!

Op het programma om plat te halen staan momenteel: Doom en Farcry Primal en Fracry 4

Zo, ik kan weer op de normale manier gaan spelen in AC Syndicate :+
Heb vanaf sequentie 2 vrijwel alles met paard en wagen gedaan en heb 99% van de tijd op de stoep gereden, dwars door elke lantaarnpaal die ik maar tegenkwam.
Gisteren, tijdens sequentie 7 (op 59% total sync), popte de trophy voor het breken van 5000 breekbare objecten :)
Op playstationtrophies wordt gezegd dat het de trophy is waarvoor na alle andere trophies nog even aantal uur gegrind moet worden, ook al rij je ingame roekeloos.
Blij dat ik die nu vast in de pocket heb >:)

Verwijderd

Succes met aanleren om niet half op de stoep te rijden. :)

Na 1 jaar en 2 maanden net Sniper Elite 3 op 1000 gs gezet. Mijn co-op partner van destijds had een break ingelast. Toen deden we twee avonden over 1 missie. Nu hebben we twee missies (nog de moeilijkste ook) in 1 avondje op authentic uitgespeeld.

Cool spel. Voor mij solo niet leuk maar in coop hilarisch en uitdagend.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 02:45:
Succes met aanleren om niet half op de stoep te rijden. :)

Na 1 jaar en 2 maanden net Sniper Elite 3 op 1000 gs gezet. Mijn co-op partner van destijds had een break ingelast. Toen deden we twee avonden over 1 missie. Nu hebben we twee missies (nog de moeilijkste ook) in 1 avondje op authentic uitgespeeld.

Cool spel. Voor mij solo niet leuk maar in coop hilarisch en uitdagend.
Nice..

Deze staat bij mij ook nog op de lijst om coop te doen, evenals Sniper Elite 2..
Had hier een partner voor gevonden via dit topic, alleen van deze partner heb ik helaas niets meer gehoord :P .

Binnenkort denk ik eventjes via pspprofiles iemand zoeken waarmee ik deze kan afronden :)
En platinum :*)
Dit moet wel mijn snelste AC platinum ooit zijn; woensdag aan begonnen _O-
Iets teveel tijd over de afgelopen dagen...

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heb nog geen enkel spel 100% dus platinum . Kost me te veel tijd haha. Sommige games zijn ook Mp en daar heb noch tijd noch zin an
Platinum halen is niet verplicht ;)
Maar in de meeste gevallen haal je wel meer uit je game dan wanneer je enkel de game uitspeelt; het is niet alleen maar collectibles verzamelen.
Toegegeven, de ene platinum is leuker om te halen dan de andere.
Maar he, als je zo dichtbij bent en nog slechts enkele trophies moet dan wil ik daar wel voor gaan.
Pas wel op: als je het platinum virus eenmaal hebt kom je er niet zomaar vanaf.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2016 18:07 ]

• Jumpman
Hmmm, ik zie dat Need For Speed Rivals € 7,99 is in de PlayStation Store (met PlayStation Plus korting), hebben jullie er goede herinneringen aan om deze Platinum te halen? Volgens PlayStationTrophies moet het goed te doen zijn.

Edit: Ik heb hier nog even op Rivals gezocht, maar over het algemeen wordt het een leuke game gevonden. Sommige mensen klagen alleen over een grind naar level 60. Na Driveclub en Table Top Racer: World Tour (hier moet ik nog één race voor de Platinum, Special Events - Supercars Expert Unthinkable II, Time Trial 10 Laps, deze is behoorlijk lastig), dan maar deze aanschaffen.

[ Voor 46% gewijzigd door Jumpman op 21-06-2016 14:52 ]

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:43:
Hmmm, ik zie dat Need For Speed Rivals € 7,99 is in de PlayStation Store (met PlayStation Plus korting), hebben jullie er goede herinneringen aan om deze Platinum te halen? Volgens PlayStationTrophies moet het goed te doen zijn.
Rivals is echt een leuk spel, en ook best wel makkelijk om op platinum te halen.
Je heb wel 1 vriend nodig in je lijst voor 2 trophy's, maar die vind je vast en zeker wel op dit topic.

Maar ik kan Rivals aanraden, ook de muziek is zeer goed in dit spel :)
Eens met Jan :)
Rivals is wat je van een NFS verwacht, vele malen beter dan de laatste.
Platinum is simpel. Kost wel wat tijd inderdaad omdat je alle speedlists af moet werken (om lvl60 in beide factions te worden) maar grinden hoef je nergens te doen.
Platinum kostte mij ca 28-29uur, zo'n 14 á 15 uur per faction.

Volgens mij heb ik Jan nog geholpen met de mp trophies ;)

• Svennie
klinkt goed, ga rivals ook halen, altijd leuk een need for speed.

done, als je nog iemand zoekt voor de trophies heb je die bij deze gevonden :)

[ Voor 38% gewijzigd door Svennie op 22-06-2016 07:17 ]

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Edit: Ik heb hier nog even op Rivals gezocht, maar over het algemeen wordt het een leuke game gevonden. Sommige mensen klagen alleen over een grind naar level 60. Na Driveclub en Table Top Racer: World Tour (hier moet ik nog één race voor de Platinum, Special Events - Supercars Expert Unthinkable II, Time Trial 10 Laps, deze is behoorlijk lastig), dan maar deze aanschaffen.
Ik ga Rivals ook aanschaffen, kan ik niet laten liggen.

Die race in Table Top Racing is wel te doen alleen moet je wel bijna alle power ups mee pakken per ronde. Ik moet nog steeds die twee drifts.

Ik zie NFS Rivals in de store voor € 10,99 staan, doe ik iets verkeerd?

Ik zie het al, € 7,99 is voor de PS3, € 10,99 is voor de PS4

[ Voor 6% gewijzigd door Bosluis op 22-06-2016 08:05 ]

€7,99 normale editie PS4
€10,99 Complete edition PS4

• Bosluis
  • Niet online
haha dat heb ik niet gezien, ik heb nu de complete edition aangeschaft ;)

• Jumpman
Bosluis schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:52:
haha dat heb ik niet gezien, ik heb nu de complete edition aangeschaft ;)
Heeft het zin de Complete Edition aan te schaffen, alleen extra auto's toch?

• Bosluis
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:15:
[...]

Geen idee, heb het op afstand gekocht. Ga het later pas bekijken. Zag wel heel veel verschillende downloads, Qua trophies is alleen de normal edition voldoende.
Jumpman schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:15:
[...]
Ho ho, ook nieuwe stickers he! :D

;)

Veel plezier met Rivals dudes d:)b

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:36

spaceboy

Op grote hoogte

LuPo schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:08:
€7,99 normale editie PS4
€10,99 Complete edition PS4
Ik wil Rivals ook al een tijdje kopen, maar ik heb het te sterke gevoel dat hij binnenkort gratis in de Plus zal liggen. Daar ben ik al te vaak ingetuind bij Sony, dat je geld uitgeeft voor iets wat je een paar maanden later gratis krijgt. Ook al is het maar een tientje, het gaat om 't principe. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Jumpman
spaceboy schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Ik wil Rivals ook al een tijdje kopen, maar ik heb het te sterke gevoel dat hij binnenkort gratis in de Plus zal liggen. Daar ben ik al te vaak ingetuind bij Sony, dat je geld uitgeeft voor iets wat je een paar maanden later gratis krijgt. Ook al is het maar een tientje, het gaat om 't principe. :P
Dit is helemaal niet zo’n vreemde gedachte. De game is wel erg goedkoop en Need For Speed Most Wanted (2012) zijn ook in de IGC geweest voor de PS3 en de PS Vita. Doet mij toch weer twijfelen, ik heb namelijk nog een hele backlog aan games liggen.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Ik heb Rivals op de PS3 gespeeld, tot die stuk ging :/ Twijfel er nog wel aan om 'm nu voor de 4 ook nog een keer te kopen en alsnog de platinum te halen. Het is een lange grind naar 60 maar als je Driveclub hebt overleefd moet dit ook wel lukken :)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:15
Is iemand hier voor de platina van Zombi gegaan? Hoe beviel dat spel?

Ik zit er aan te denken om daarmee te beginnen omdat het een paar maanden geleden een plusspel was en ik het in mijn bibliotheek heb staan.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• peto84
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik deze nog ga spelen. Als ik het zo lees is alles behalve Survival mode wel te doen is.
Survival mode is dus letterlijk maar 1 leven. Ga je dood dan kan je opnieuw beginnen. Nu zijn er wel trucs om je save game te backuppen en terug te zetten als je dood bent gegaan, maar eenvoudig zal het niet worden.

psnprofiles

Verwijderd

Op zoek naar een couch Coop spel met mijn broertje startte ik Chariot op. Inmiddels heb ik de 2e wereld af en heb ik door dat dit echt een pokke moeilijk spel is. Iemand hier hem al uitgespeeld?
Uncharted 4 uitgespeeld :)
De trophy lijst is lang en er zijn geen story mode trophies, dit wordt een aardige clean-up klusje :P
Zit pas op 18% van de trophies :D
Maar gelukkig speel je na het uitspelen van de storymode game modifiers vrij, die het opschonen een stuk minder erg maken (slow motion mode, infinite ammo, elk wapen dat je wilt etc).
Chapter select en het bewaard blijven van je treasures is ook wel fijn ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2016 01:10 ]

Verwijderd

Dragon Age origins op platinum behaald, nu bezig met alle DLC.
Daarna meteen doorstoten naar Dragon age 2
Nais, congrats met DAO :)
DA2, is dat Inquisition?

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 26 juni 2016 @ 01:09:
Nais, congrats met DAO :)
DA2, is dat Inquisition?
Thanx :)

Nee, Inquisition is Nr.3.
Nr.2 is de slechtste van de 3, dus van deze hoor je helaas niet zoveel.
Maar het is nog steeds een RPG waar je makkelijk 50 uur in kan steken per playtrough :)

Nadat ik klaar ben met DA 2 nog maar 4 PS3 games in mijn PS3 backlog en dan is die eindelijk leeg..(tot ik weer iets leuks zie in de volgende sale uiteraard).
Maar eerst nadat ik klaar ben met deze backlog maar eens beginnen aan mijn PS4 backlog... want daar staan nu ook alweer zo'n 10a15 titels op mij te wachten.... :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2016 01:34 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2016 @ 00:14:
Dragon Age origins op platinum behaald, nu bezig met alle DLC.
Daarna meteen doorstoten naar Dragon age 2
Damn. Je gaat als een raket, Jan. Ik ga je niet bijhouden zo. :P Congratz!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Tales of the Borderlands platinum. Leuke game, een van de leukere Telltale!

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-12 09:44

DUBWiSE

Feeling irie

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met Need for Speed: Hot Pursuit (2010), erg vermakelijk spel. Nog 2 online trophies en dan heb ik em platinum :)
Chapter 1 van The Wolf Among Us gespeeld. Hmmm.. verhaal vind ik wat minder. Ik ken de strip ook niet trouwens.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:15
Ik heb onlangs alle telltale spellen gespeeld en platina behaald maar vond juist the wolf among us het beste qua verhaal, erg origineel en boeiend. Daarna komt tales of the Borderlands maar dan meer om zijn humor. Walking dead vond ik vooral spannend maar qua verhaal geen echt hoogstandje met Game of thrones het zelfde verhaaltje.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Wat is Uncharted een trophy fest als je de cleanup gaat doen; vanmiddag een kleine 30 trophies gehaald in 2-3 uur tijd :D
De trophies die nog over zijn kosten wel wat werk: alle soorten collectibles, de game op crushing uitspelen, de game binnen 6 uur uitspelen én de 5 multiplayer trophies.

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:24:
Ik heb onlangs alle telltale spellen gespeeld en platina behaald maar vond juist the wolf among us het beste qua verhaal, erg origineel en boeiend. Daarna komt tales of the Borderlands maar dan meer om zijn humor. Walking dead vond ik vooral spannend maar qua verhaal geen echt hoogstandje met Game of thrones het zelfde verhaaltje.
Ik heb het juist andersom..

Ik vind The wolf among us echt waardeloos.

Maar Game of Thrones en Walking Dead vind ik fantastisch(maybe omdat ik ook graag naar deze shows kijk)
Borderlands is inderdaad ook fantastisch.

Bijna de DLC afgerond van Dragon Age(was nogal wat :P), morgen dan beginnen aan nr.2 :)

• Svennie
dvdkiwi schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:58:
Wat is Uncharted een trophy fest als je de cleanup gaat doen; vanmiddag een kleine 30 trophies gehaald in 2-3 uur tijd :D
De trophies die nog over zijn kosten wel wat werk: alle soorten collectibles, de game op crushing uitspelen, de game binnen 6 uur uitspelen én de 5 multiplayer trophies.
je mag blijkbaar alle hulpmiddelen gebruiken bij crushing, auto aim, wapens naar keuze, dan loop je er snel doorheen. Je kan nog net niet blind alle gevechten door rennen maar echt moeilijk is het niet.

Klopt, ik verwacht ook niet dat dat heel lastig gaat worden ;)
Ik ga voor de crushing trophy, de speedrun trophy én de sharpshooter trophy in één run. Eens zien of dat lukt.

• Svennie
speedrun maakt het lastiger, meer vijanden en je gaat vaker dood maar het moet kunnen, ik combineer de collectibles met crushing

Ik twijfelde nog, maar er zijn lui die zeggen dat het met de Barok .44 en infinite ammo wel te doen is.
En als ik 'm niet binnen 6 uur haal dan doen we er gewoon nóg een :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:38:
Ik twijfelde nog, maar er zijn lui die zeggen dat het met de Barok .44 en infinite ammo wel te doen is.
En als ik 'm niet binnen 6 uur haal dan doen we er gewoon nóg een :P
Ja maar dan moet je er nog 1 voor de collectibles :P
Dan doen we er daarna toch nóg één :P
Collectibles kunnen ook via chapter select, dus een hele run hoeft niet ;)

De 6 uur gaan we trouwens ook niet halen; start net chapter 8 en loop al 40 minuten achter tov de 5uur-guide ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Superkiwi op 28-06-2016 12:38 ]

Verwijderd

Een aantal weken had ik het hier over het idee om een competitie te houden waarbij je als winnaar een leuk prijsje kan winnen..

Gelukkig waren er een aantal enthousiast over en we gaan het dan ook 1 maandje proberen..

We starten vanaf 1 Juli t/m 31 Juli en de winnaar word een dag later bekend gemaakt..
Op 1 Juli zal ik dan ook de "taak" voor deze maand neerzetten.

Enige regel waar je aan moet voldoen om mee te kunnen doen aan deze competitie is dat je ingeschreven moet staan op Ranglijst..

• Jumpman
Haha, ik start net de Store op om Need For Speed Rivals te kopen voor € 7,99., gezien hij niet bij de PlayStation Plus IGC van volgende maand zit. Liep de deal tot gisteren. :( Teveel andere zaken aan mijn hoofd.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:42:
Haha, ik start net de Store op om Need For Speed Rivals te kopen voor € 7,99., gezien hij niet bij de PlayStation Plus IGC van volgende maand zit. Liep de deal tot gisteren. :( Teveel andere zaken aan mijn hoofd.
Dat is wel jammer voor je inderdaad.

Maar over het algemeen kan je er op rekenen dat zulke aanbiedingen maar 2 weken gelden, dan komen de volgende alweer :) .
En normaal gesproken worden deze dan om de woensdag weer vernieuwd...

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:42:
.... Liep de deal tot gisteren. :( Teveel andere zaken aan mijn hoofd.
Datzelfde had ik met Unravel, net te laat aan gedacht dat het tot en met gisteren liep (op zich wist ik dat wel)...
Maar goed, eenmaal in de aanbieding geweest, is de kans best groot dat het nog wel een keer terug zal komen in de aanbieding.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ralph075 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Datzelfde had ik met Unravel, net te laat aan gedacht dat het tot en met gisteren liep (op zich wist ik dat wel)...
Maar goed, eenmaal in de aanbieding geweest, is de kans best groot dat het nog wel een keer terug zal komen in de aanbieding.
Ik wil ook graag Unravel gaan spelen, maar ik verwacht hem binnen een jaar gratis op PS+.

Pagina: 1 ... 60 ... 119 Laatste