• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd mijn Playstation maar weer eens aangeslingerd. Komende tijd wat games wegwerken om weer richting de 100% completion te komen, eerst maar eens AC: Syndicate.

Tevens maar eens op zoek gegaan naar een G29 wheel, niet echt een toevoeging voor Trophy Hunten verwacht ik maar het lijkt me wél onwijs gaaf :D
Werkt de G29 op PS4?
Dacht dat Logitech niet compatible was. Thrustmaster wel.

Gaaf is het zeker! Een goed stuur geeft zo veel meer beleving aan een racegame :)

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 30-06-2016 21:26 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:26:
Werkt de G29 op PS4?

Gaaf is het zeker! Een goed stuur geeft zo veel meer beleving aan een racegame :)
Dat niet alleen, je kan zoveel accurater sturen met een goed stuurtje..
En daardoor ben je uiteraard ook redelijk wat sneller, nachtmerrie om sommige licensies te doen in GT5 met een controller.... Maar met een stuurtje was het geen probleem :P

• Juhrat
dvdkiwi schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:26:
Werkt de G29 op PS4?

De G29 is compatible met de PS4, dat is ook dé reden dat ik hem wil hebben :D

Verwijderd

Zoals eerder vermeld start vandaag de GoT Trophy Challenge..

De challenge loopt van 1 Juli t/m 31 Juli en iedereen die ingeschreven staat op de ranglijst kan meedoen.
En de winnaar zal 1 Augustus bekend gemaakt worden.

Wat kan de winnaar winnen deze maand.... Een PSN Bon .....

Wat is de taak van deze maand dan?.
Haal de meest rare trophy.

We hebben wel een aantal regels hiervoor opgesteld..

- De zeldzaamheid van de trophy word gebaseerd volgens PSN Profiles, en niet de Playstation zelf.
- De trophy % telt niet vanaf het moment dat je hem heb behaald, maar wat de % is op 31 Juli.
- Games die je alleen kan spelen als je ze importeert tellen niet mee.
- Je mag op de PS3&PS4 spelen.

Voortgang kan je uiteraard hier op het topic neerzetten of via een PM sturen, voor vragen hetzelfde.

Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden, en hoop dat er genoeg interesse voor is zodat we dit elke maand kunnen doen
En ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met het trophy hunten!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 01:01:

De challenge loopt van 1 Juli t/m 31 Juli en iedereen die ingeschreven staat op de ranglijst kan meedoen.

- De zeldzaamheid van de trophy word gebaseerd volgens PSN Profiles, en niet de Playstation zelf.
- De trophy % telt niet vanaf het moment dat je hem heb behaald, maar wat de % is op 31 Juli.

Voortgang kan je uiteraard hier op het topic neerzetten of via een PM sturen, voor vragen hetzelfde.

Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden, en hoop dat er genoeg interesse voor is zodat we dit elke maand kunnen doen
Super initiatief!

Geen PS Vita? Staat namelijk ook op PSN Profiles en met het oog op vakanties misschien wel leuk als die ook mee doet?

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:20

Niku

Alagaesii

Haha awesome!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:47

spaceboy

Op grote hoogte

Ha tof! Erg leuk, Jan! Ik ga mijn best doen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:49
Gaaf! Dit is een mooie gelegenheid om wat oude games uit de kast te trekken en te proberen om schijnbaar onhaalbare trophies alsnog te halen.
Ik zou bijna de neiging hebben om de laatste 35 tracks in Trackmania op goud te gaan zetten voor de gouden en aansluitend platinum trophy :P
De platinum trophy heeft slechts 78 achievers, 1.18% rarity (zou nu mijn 2e zeldzaamste worden, alles goud in GT5 schuift dan naar plek 3)
De gouden trophy 86 achievers, 1.80% rarity.
Maar eerst Uncharted platinum, die staat op 16.39%, had ik veel lager verwacht eigenlijk omdat ik er vanuit ging dat veel mensen die game voor de lol spelen ipv voor het trophy hunten.
Maar ik doe niet mee, dus ik wens jullie veel succes!

• Juhrat
Allemaal veel succes! De kans is klein dat ik deze binnen ga slepen, mijn rarest trophy is de "Football Legend van Fifa 15" met 2.29%. Niet heel erg zeldzaam dus :)

Verwijderd

Juhrat schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:18:
Allemaal veel succes! De kans is klein dat ik deze binnen ga slepen, mijn rarest trophy is de "Football Legend van Fifa 15" met 2.29%. Niet heel erg zeldzaam dus :)
Die van mij is 2.27%, dus dat scheelt niet zoveel.

Maar alleen de trophy's die je deze maand haalt tellen mee, dus iedereen heeft evenveel kans
Maar ikzelf doe niet mee aan deze challenge :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2016 12:49 ]

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
hmm mijn meeste rare is 1,69%, benieuwd of ik daar kans mee maak. Is een Super Meat Boy Trophy (The Kid). Misschien moet ik de Dark World maar eens uitspelen (nog iets van 15 levels), de trophy daarvoor is 0,96% :p

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50
Jumpman schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:42:
Haha, ik start net de Store op om Need For Speed Rivals te kopen voor € 7,99., gezien hij niet bij de PlayStation Plus IGC van volgende maand zit. Liep de deal tot gisteren. :( Teveel andere zaken aan mijn hoofd.
Toch maar voor €10,00 de fysieke versie gehaald. Burnout Paradise en Need For Speed Most Wanted (2012) vond ik ook leuke games en deze lijkt er volgens reviews wel iets van weg te hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Platinum is ook niet zo heel moeilijk, kost je een uurtje of 25-30 (verdeeld pover 2 facties).
Rivals is een NFS zoals je gewend bent (a la Burnbout en Most Wanted inderdaad), 10 keer beter dan de slechte NFS die ze als laatste hebben uitgebracht.

Verwijderd

Bad_Boy schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:38:
hmm mijn meeste rare is 1,69%, benieuwd of ik daar kans mee maak. Is een Super Meat Boy Trophy (The Kid). Misschien moet ik de Dark World maar eens uitspelen (nog iets van 15 levels), de trophy daarvoor is 0,96% :p
Alleen de trophy's die je haalt in deze maand tellen mee..

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:50:
[...]

Alleen de trophy's die je haalt in deze maand tellen mee..
doooh :) Toch maar eens kijken of ik dan een deuk in die levels kan slaan.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 17:07

nog 1 extra regel:

alleen mensen die per aanvang van de challenge in de lijst staan mogen meedoen.

In dit geval iedereen die nu in de lijst staat.

PSN ID: Svennie-NL

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, ik trap af. Een simpele die ik net heb gehaald:

Collateral damage (Borderlands Pre Sequel): 8.55%

http://psnprofiles.com/tr...quel/45-Collateral-Damage

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Homeland
  • Niet online
Svennie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:08:
[...]

nog 1 extra regel:

alleen mensen die per aanvang van de challenge in de lijst staan mogen meedoen.

In dit geval iedereen die nu in de lijst staat.
Kunnen ps vita trophies meetellen? Of echt alleen ps3/4?

Verwijderd

niekvandermeer schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:26:
[...]

Kunnen ps vita trophies meetellen? Of echt alleen ps3/4?
Voor deze challenge houden we het eventjes op de consoles..

Waarom.
Omdat we voor de eerste keer iedereen een even gelijke kans willen geven, en iedereen in dit topic is wel in het bezit van een PS3 en/of PS4..
Maar lang niet iedereen heeft een Vita, en daar zijn de trophy's een stuk meer Rare dan op de consoles(aangezien de meeste de Vita snel spelen voor onderweg en niet naar trophy's kijken)

Maar bij de volgende challenge word de Vita wel inbegrepen :).

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben volgens mij de enige met een inzending tot nu toe? Kom op mensen...

Heb net de Challenger trophy van Borderlands Pre Sequel gehaald. 5.57% rarity

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 20:42:
Ik ben volgens mij de enige met een inzending tot nu toe? Kom op mensen...

Heb net de Challenger trophy van Borderlands Pre Sequel gehaald. 5.57% rarity
Haha :) .
Lekker bezig hoor 8) .

Deze challenge duurt de hele maand he ;), dus ik heb er wel een beetje op gerekend dat sommige mensen niet elke dag hun progress gaan posten :) ...

En er zijn natuurlijk ook een hoop mensen van de ranglijst die het nog niet weten, dus ik gok dat deze eerste maand een challenge word met "kleine" groep tot het wat bekender word.
Maar dat maakt het niet minder leuk :)

Ik hoop wel dat als iemand over de huidige Nr.1 gaat dat dit wel gepost word :), het is natuurlijk wel tactisch om dat niet te doen en pas op het einde dan met de winst te strijken.
Maar wel leuker en netjes als het word gepost zodat de andere nog een kans hebben om het eventueel beter te doen.

Excuses voor de smiley overkill...

Over mijn eigen game voortgang..
Ik ben bezig met Dragon Age 2..
Ik had daar hele slechte herinneringen aan toen ik hem voor het eerst speelde toen die net uit kwam, en vond het de slechtste van de 3.... Maar ik weet mijn god niet waarom..
Ben hem nu voor de 2de keer in een week aan een uitspelen(moet voor de trophy's), en heb me nog geen enkel moment verveeld of geërgerd...
Durf zelf te zeggen dat ik dit jaar nog niet zoveel plezier in een een spel heb gehad als nu met Dragon Age 2..... vreemd :D .

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2016 21:35 ]

• Homeland
  • Niet online
http://psnprofiles.com/Niek_vd_Meer/log

Even gezocht in mijn trophy advisor en kwam toen twee erg makkelijke trophies tegen die wel very en ultra rare zijn.

In Trials Fusion, de trophy "The Fifth Key" very rare 5.38% en in Torquel de trophy "10H" ultra rare 1.79%

For the record, beide trophies waren makkelijk, kosten geen moeite en wil ik ook niet mee laten tellen voor de competitie want ondanks dat ze op zich aan de voorwaarden voldoen zou ik het een te lamme manier vinden om eventueel te winnen.

En nu nog tot donderdag de tijd om een echt toffe trophy vrij te spelen voordat ik op vakantie ben :P

Verwijderd

niekvandermeer schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:41:
http://psnprofiles.com/Niek_vd_Meer/log

Even gezocht in mijn trophy advisor en kwam toen twee erg makkelijke trophies tegen die wel very en ultra rare zijn.

In Trials Fusion, de trophy "The Fifth Key" very rare 5.38% en in Torquel de trophy "10H" ultra rare 1.79%

For the record, beide trophies waren makkelijk, kosten geen moeite en wil ik ook niet mee laten tellen voor de competitie want ondanks dat ze op zich aan de voorwaarden voldoen zou ik het een te lamme manier vinden om eventueel te winnen.

En nu nog tot donderdag de tijd om een echt toffe trophy vrij te spelen voordat ik op vakantie ben :P
Van mij mag je deze gewoon mee laten tellen, je heb deze trophy's behaald in deze maand dus het maakt helemaal niets uit of ze makkelijk of niet waren..

Want iedereen kan en mag hetzelfde doen op dit topic..

Maar de Trophy Advisor is wel een hele goede tip voor alle andere :)

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:00:
[...]

Van mij mag je deze gewoon mee laten tellen, je heb deze trophy's behaald in deze maand dus het maakt helemaal niets uit of ze makkelijk of niet waren..

Want iedereen kan en mag hetzelfde doen op dit topic..

Maar de Trophy Advisor is wel een hele goede tip voor alle andere :)
Ja, op zich een goed punt, wil ze dan mee laten tellen en ben erg benieuwd wie er onder de 1.79% gaan komen.

Het is inderdaad het makkelijkst om eerst in de trophy advisor te zoeken, op de laatste pagina beginnen en kijken welke er goed te doen zijn. Heb al een paar mogelijke anderen op het oog dus wie weet kan ik het nog verbeteren.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmmm... Dat wordt lastig. Ondertussen heb ik wel de platinum van Borderlands Pre Sequel binnen. Maar die komt niet in de buuuurt van die 1.79% 😊

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Zou ik misschien ook toegevoegd kunnen worden? Heb net The Order: 1886 platinum behaald en zit nu op 8 platinum trophies, dus ik vind dat een plekje op het forum nu wel moet kunnen.

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/dvd-linden.png

Alvast bedankt!

P.S. Wel grappig. Mijn meest unieke trophy is een bronzen trophy :D. Toch maar ooit eens een hele bijzondere platinum trophy zien te halen, want dit kan eigenlijk niet natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door dvd-linden op 02-07-2016 18:44 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Gewoon uit nieuwschierigheid eens gekeken bij de advisor. Er staan er aardig wat onder de 1% rarity.
De zeldzaamste is zelfs 0.05%: de Street Fighter V platinum die slechts 17 mensen hebben :D
Enige haalbare is Trackmania platinum, 1.20% rarity. Die komt er sowieso wel :P

Verwijderd

dvd-linden schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:41:
Zou ik misschien ook toegevoegd kunnen worden? Heb net The Order: 1886 platinum behaald en zit nu op 8 platinum trophies, dus ik vind dat een plekje op het forum nu wel moet kunnen.

[afbeelding]

Alvast bedankt!

P.S. Wel grappig. Mijn meest unieke trophy is een bronzen trophy :D. Toch maar ooit eens een hele bijzondere platinum trophy zien te halen, want dit kan eigenlijk niet natuurlijk.
Het gaat niet om hoe hoog iemand zijn level is, maar meer om hoe actief iemand op dit topic en playstation gerelateerde topics is..

Jij bent de afgelopen 3 maanden wel redelijk actief geweest op de meeste topics, dus jou zal ik met de volgende update toevoegen aan de lijst(zal wel binnen een paar dagen zijn).

Helaas kan je deze maand niet meer mee doen met de Challenge, maar bij de volgende ben je welkom om mee te doen :) .

@ Kiwi..
Jaaa ..
Van jou verwacht ik wel een mooie trophy die mee doet om de top 5 :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Als "extra regel" is het misschien wel eerlijk om bij gelijke trophies de eerste te laten tellen? Het lijkt namelijk ook wel een wedstrijd te worden om op zoek te gaan naar "het onontdekte pareltje"... :)

Ik heb trouwens zojuist een ultra rare 1,51% te pakken!! YEAH BABY! 8)

Magicka 2 met Trying to get Trial and Error.

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:18:
Als "extra regel" is het misschien wel eerlijk om bij gelijke trophies de eerste te laten tellen? Het lijkt namelijk ook wel een wedstrijd te worden om op zoek te gaan naar "het onontdekte pareltje"... :)

Ik heb trouwens zojuist een ultra rare 1,51% te pakken!! YEAH BABY! 8)

Magicka 2 met Trying to get Trial and Error.
Wie hem het eerst heeft die wint uiteraard :) .

Maar toch leuk zo'n challenge, en het is ook nog eens handig voor je trophy clean up :+

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmmm ik ga de lat nog iets hoger leggen, boys. ☺

Net Angel of Death van Dragon Fin Soup gehaald. ULTRA RARE 0,06%.

Draak van een spel en stikt van de bugs, maar tijdens Italië-Duitsland gehaald in PiP op de tv.

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:30:

Draak van een spel en stikt van de bugs, maar tijdens Italië-Duitsland gehaald in PiP op de tv.
:o .
Dat is ...umm.... wel een hele lastige....

Maar mensen hebben gelukkig nog bijna een maand om je te verslaan :) , en hoe meer mensen de trophy halen die jij nu heb gehaald... hoe minder rare die word...... en hoe meer kans mensen hebben om lager te komen :)

Maar jij gaat wel vol voor die winst zeg :P .
Geef je andere ook nog een kans :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2016 23:57 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:54:
[...]

:o .
Dat is ...umm.... wel een hele lastige....

Maar mensen hebben gelukkig nog bijna een maand om je te verslaan :) , en hoe meer mensen de trophy halen die jij nu heb gehaald... hoe minder rare die word...... en hoe meer kans mensen hebben om lager te komen :)
Hehe ja, dat dacht ik ook al. Volgens PSNprofiles hebben 26 van de 43.000 owners deze trophy, maar ik sta (nog) niet in dit lijstje. Is trouwens wel een rotgrind, want je moet 100x dood gaan zonder dat het spel crasht. En dit spel crasht heel regelmatig.

Maar goed, ben benieuwd wie er overheen gaat. Ik heb nog wel een paar trophies in mijn Advisor van 0.00%. Dus het kan echt wel beter... Succes mannen/vrouwen! ;)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Net 'no point in dying' behaald in limbo, wat een klotetaak was dat zeg maar de voldoening is wel groot. Nu ga ik aan het bier!

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Homeland
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:30:

haha, had echt net besloten om met die game een paar ultra rare te gaan halen dus even verder zoeken.

• dvd-linden
Lasmibalsingh schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:09:
Net 'no point in dying' behaald in limbo, wat een klotetaak was dat zeg maar de voldoening is wel groot. Nu ga ik aan het bier!
Ja, die voldoening ken ik. Was echt lastig, want je moet precies alles uit je hoofd weten qua timing en waar je moet springen. Maar wel een lekker gevoel als je hem dan eindelijk in 1 keer doorspeelt hè.

• dvd-linden
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 19:30:
[...]

Het gaat niet om hoe hoog iemand zijn level is, maar meer om hoe actief iemand op dit topic en playstation gerelateerde topics is..

Jij bent de afgelopen 3 maanden wel redelijk actief geweest op de meeste topics, dus jou zal ik met de volgende update toevoegen aan de lijst(zal wel binnen een paar dagen zijn).

Helaas kan je deze maand niet meer mee doen met de Challenge, maar bij de volgende ben je welkom om mee te doen :) .
Thanks. Ben inderdaad nog niet heel lang actief hier op het forum. Ben er eigenlijk pas sinds kort achter dat hier redelijk wat activiteit is qua games en op PS4 gebied (beter laat dan nooit zeg maar 8)7). Moet zeggen dat het leuk is om veel gelijkgestemden tegen te komen en zal de challenge deze maand eens in de gaten houden.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Lasmibalsingh schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:09:
Respect. Ik zie dat die op 2.19% staat, maar om eerlijk te zijn vind ik die knapper dan die 0.06% van mijn trophy (want daar waren geen skills voor nodig).

• dvd-linden
spaceboy schreef op zondag 03 juli 2016 @ 08:35:
[...]

Respect. Ik zie dat die op 2.19% staat, maar om eerlijk te zijn vind ik die knapper dan die 0.06% van mijn trophy (want daar waren geen skills voor nodig).
Ik denk ook zeker niet dat de uniciteit van een trophy alles zegt over de skills die je ervoor nodig hebt of de moeilijkheidsgraad van de trophy.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvd-linden schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Ik denk ook zeker niet dat de uniciteit van een trophy alles zegt over de skills die je ervoor nodig hebt of de moeilijkheidsgraad van de trophy.
Sterker nog, heb net ook ff "overlegd" met Jan, ik trek die 0.06% trophy van mij terug, daar wil ik niet mee winnen. Zelfde geldt voor die 1.51% trophy van Magicka 2 die ik had. Moeten we anders hier gewoon even een gentleman's agreement maken dat alleen trophies waar op een bepaalde manier "skill" voor nodig is tellen? Dan blijft het leuk, die challenge. Anders is het voor deze maand waarschijnlijk al gedaan (want ik kan me voorstellen dat niemand mij gaat toppen... Sta trouwens wel op psnprofiles.com bij de first achievers nu: wereldwijd de 27e) ☺

Blijft natuurlijk wat discutabel, waar je wel skill voor nodig hebt, maar die 2 trophies van mij slaan eigenlijk nergens op. Weg ermee dus.

• dvd-linden
spaceboy schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Sterker nog, heb net ook ff "overlegd" met Jan, ik trek die 0.06% trophy van mij terug, daar wil ik niet mee winnen. Zelfde geldt voor die 1.51% trophy van Magicka 2 die ik had. Moeten we anders hier gewoon even een gentleman's agreement maken dat alleen trophies waar op een bepaalde manier "skill" voor nodig is tellen? Dan blijft het leuk, die challenge. Anders is het voor deze maand waarschijnlijk al gedaan (want ik kan me voorstellen dat niemand mij gaat toppen... Sta trouwens wel op psnprofiles.com bij de first achievers nu: wereldwijd de 27e) ☺

Blijft natuurlijk wat discutabel, waar je wel skill voor nodig hebt, maar die 2 trophies van mij slaan eigenlijk nergens op. Weg ermee dus.
Netjes van je hoor. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat je niet op zo'n manier wilt winnen.

Ben het met je eens dat het redelijk discutabel is wat nou precies skills zijn die je nodig hebt om een trophy te halen. Het is alleen niet te doen om daar duidelijke regels over vast te stellen.

Verwijderd

Het is inderdaad moeilijk om die grens te trekken.. want wat voor de ene veel moeite kost en moeilijk is, kan voor de andere makkelijk zijn..

Een game uitspelen die onspeelbaar is zou ik bijvoorbeeld wel een prestatie vinden, maar 100 keer dood gaan niet.
Net zoals 10 uur lang idlen in een game.

We houden de challenge gewoon zoals deze nu is, maar we zijn allemaal volwassen genoeg om trophy's in te zenden waarvoor enige moeite is gedaan.

En we kunnen altijd nog onderling overleggen met zijn allen of we een trophy wel of niet toelaten.

Ik zal zorgen dat bij de volgende challenge dit soort problemen niet meer ontstaan, mijn excuses dat het deze maand niet loopt zoals ik had gehoopt :) ....

Als ik het correct heb.
Dan staat nu
Lasmibalsingh op Nr. 1

Met.
2.19 %

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2016 12:54 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Yes, klopt. En ik tweede met 4.79% voor de platinum van Borderlands Pre Sequel.

• Svennie
ik had hem nog niet gemeld omdat hij hoger was dan de 2.19%. Ik heb een 2.4% trophy, Treasure Master in U4

Treasure Master in Uncharted 4 is 21,02% (19,584 achievers).
Ik denk dat jij in je trophy lijst zit te kijken ipv op psnprofiles.
Dat gezegd hebbende denk ik dat de trophy lijst op je PS4 een meer nauwkeurige weergave geeft dan psnprofiles.
Ja, mensen moeten even syncen met het netwerk, maar dat gebeurt denk ik vaker dan dat iemand zichzelf bekijkt op psnprofiles.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op zondag 03 juli 2016 @ 18:36:
Dat gezegd hebbende denk ik dat de trophy lijst op je PS4 een meer nauwkeurige weergave geeft dan psnprofiles.
Ja, mensen moeten even syncen met het netwerk, maar dat gebeurt denk ik vaker dan dat iemand zichzelf bekijkt op psnprofiles.
PSNprofiles heeft wel altijd vele malen hogere percentages. Zal wel komen omdat alleen de trophy-whores daar komen. En in de PS4 elke Harrybarry die een game heeft gekocht/gekregen. Maar ben 't wel met je eens... misschien is dat een betere maatstaf.

[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 03-07-2016 18:42 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Big Sky Infinity
Home Potato - 3.54% ULTRA RARE

De moeilijkste trophy van dit spel is bijna onmogelijk te halen helaas. (0.46% op psnprofiles) Maar 98 van de 21.000+ hebben de trophy kunnen halen.

Verwijderd

Psn profiles is accurater.

En dat niet alleen, het is een stuk makkelijker om de controleren en bij te houden.
Als je op psn profiles eventjes bij iedereen kijkt dan ben je binnen 5 minuten klaar, als je het via de playstation doet dan ben je een uur bezig :P
Vooral ook als er mensen zijn die alleen via de ps3 gamen, waardoor het helemaal een gedoe word..
Ook vanwege toekomstige challenges die wat meer werk gaan kosten besloten voor psn profiles

En aangezien het een vereiste is om op psn profiles ingeschreven te staan voor de ranglijst, leek het mij niet meer dan logisch om de challenge ook via psn profiles te laten gaan :)
Maar ik snap je punt, heb er zelf ook eventjes over getwijfeld.

Maar.
JEUJ.... Net Dragon Age 2 op platium en 100% behaald :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2016 00:27 ]

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 00:26:
JEUJ.... Net Dragon Age 2 op platium en 100% behaald :)
Congrats! 8)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oeh netjes, Jan. Je gaat mij op de ranglijst wel voorbij zo. Das minder. ☺

• Svennie
inderdaad ja, jammer.

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:05

OB1

hmmm, ik kan voor Bo2 platinum (1.54%) gaan maar ik ben een keer in een modded lobby terechtgekomen, waardoor ik bijna alle regular trophies heb. Doe dus niet mee, de rest van de spellen hebben een platinum van boven de 5%..

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 04 juli 2016 @ 07:09:
Oeh netjes, Jan. Je gaat mij op de ranglijst wel voorbij zo. Das minder. ☺
Je kan de komende tijd weer eventjes uitlopen hoor :) .

Na
Dragon ball Xenoverse
Dragon age origins
Dragon Age 2

Te hebben uitgespeeld, ben ik weer eventjes toe aan een korte game pauze.
Gelukkig dit weekend alle seizoenen van Game of Thrones.... Uhmmm "gekocht" :+ .....
Dus daar zal ik me wel een weekje ofzo mee vermaken

Daarna verder Dragon Age Inq uitspelen op de ps3..
De maand van de Dragons bij mij :+

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50
Jumpman schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Toch maar voor €10,00 de fysieke versie gehaald. Burnout Paradise en Need For Speed Most Wanted (2012) vond ik ook leuke games en deze lijkt er volgens reviews wel iets van weg te hebben.
Vandaag begonnen met NFS:R. Het is echt een leuke game, nog bijzonder mooi beeld en geluid voor een 'last gen' opgewaardeerde release game. Zonder er echt voor te gaan zit ik nu op 17% van de Trophies, waaronder de niveau 10 politie Trophy. Ik kan nu al geen sirene meer zien of horen, volgens mij is de niveau 60 politie Trophy een behoorlijke grind. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Ik vond het niet zo'n grind als iedereen doet voorkomen. Ik vond het trouwens helemaal geen grind ;)
Een grind is keer op keer hetzelfde doen om iets te halen, dat hoeft hier niet.
In NFS werk je gewoon je speedlists met opdrachten af en je wordt level 60.
Het duurt lang, dat wel, maar een grind is toch echt wat anders imo.

*edit*
Uncharted 4 speedrun in 5 uur 25 min, redelijk op tijd dus.
Platinum nr 38 is nu in de pocket :)
Grappig feitje: van mijn 76 games heb ik er nu 38 platinum, precies op de helft ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 05-07-2016 21:57 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:01:
Ik zou bijna de neiging hebben om de laatste 35 tracks in Trackmania op goud te gaan zetten voor de gouden en aansluitend platinum trophy :P
De platinum trophy heeft slechts 78 achievers, 1.18% rarity (zou nu mijn 2e zeldzaamste worden, alles goud in GT5 schuift dan naar plek 3)
Ik ben net begonnen aan trackmania. Dacht datna de eerste set dat het een onmogelijke opgave zou zijn. Maar heb inmiddels de 1e 40 op goud en 3 op groen. Gaat een pittige worden maar tot nu toe erg gaaf!

Verder te veel rotzooi gespeeld waardoor ik mijn 'platinum' ratio op de One vernaggeld heb. Nu op 54 tov 94 games. Zo lang het boven de 50% zit ben ik wel tevreden. Zo boeiend vind ik completion ook weer niet.

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:05

OB1

Nummer 1 en 2 moeten gewisseld worden ;)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Verwijderd

OB1 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:28:
Nummer 1 en 2 moeten gewisseld worden ;)
Klopt,

Heb al een lijstje gemaakt met alle veranderingen..
Dit zal ik aankomende vrijdag doen, dan moet alles weer kloppen want er zijn alweer een boel veranderingen en mensen die in de lijst willen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2016 13:30 ]

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:17:
[...]
Ik ben net begonnen aan trackmania. Dacht datna de eerste set dat het een onmogelijke opgave zou zijn. Maar heb inmiddels de 1e 40 op goud en 3 op groen. Gaat een pittige worden maar tot nu toe erg gaaf!
Tof is ie he! :D
White, green, zelfs blue en red zijn prima te doen op goud, de 50 trackmasters zijn ook geen probleem.
Dat geeft vertrouwen voor de platinum want de "all gold" trophy is de enige lastige.
Totdat je bij de black series komt..... damn dat is andere koek :X 7(8)7

Verwijderd

Ik begin maar eens aan een race spel wat ik veel te lang heb uitgesteld..

Project Cars op de PS4.... heb er al aardig wat uurtje opzitten in de PC versie...maar nu maar eens beginnen aan de ps4 versie..

Al een beetje naar de trophies zitten kijken, en deze zijn wel te doen.... behalve de on-line trophies dan.
Daar zie ik wel tegenop, 50 keer op het podium eindigen....pff dat word lastig
Je kunt alle online trophies solo doen, ik heb er een soort van guide voor gemaakt.

Of je de platinum nog kan halen zonder DLC weet ik niet, omdat niemand weet hoeveel non-dlc community events er nog komen (je moet deelnemen aan 20 stuks) en deze trophy nogal glitchy lijkt te zijn voor een flink aantal mensen.
Het is de enige trophy waar ik op wacht...

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:46:
Je kunt alle online trophies solo doen, ik heb er een soort van guide voor gemaakt.

Of je de platinum nog kan halen zonder DLC weet ik niet, omdat niemand weet hoeveel non-dlc community events er nog komen (je moet deelnemen aan 20 stuks) en deze trophy nogal glitchy lijkt te zijn voor een flink aantal mensen.
Het is de enige trophy waar ik op wacht...
Hmm, ik heb de gewone versie gekocht omdat ik dacht dat de uitbreidingen gewoon tracks en cars waren.

Maar dat is wel jammer dan, njaah dan kijk ik volgende week wel of ik de DLC er ook bij koop.
Zal wel eventjes bezig zijn om de SP trophies binnen te krijgen.. (Ga natuurlijk niet om easy en kortste raceafstand spelen)
De DLC zijn ook gewoon tracks en cars ;)
Maar de meeste community events tegenwoordig zijn enkel te spelen als je de desbtreffende DLC's hebt, dus is die trophy makkelijker en sneller te halen als je de GOTY hebt. Anders zou je zo maar eens een jaar (minimaal) kunnen wachten, zo sporadisch er community events zijn.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:53:
De DLC zijn ook gewoon tracks en cars ;)
Maar de meeste community events tegenwoordig zijn enkel te spelen als je de desbtreffende DLC's hebt, dus is die trophy makkelijker en sneller te halen als je de GOTY hebt. Anders zou je zo maar eens een jaar (minimaal) kunnen wachten, zo sporadisch er community events zijn.
Dan denk ik dat het geen platinum gaat worden :P .

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:35:
[...]

Tof is ie he! :D
White, green, zelfs blue en red zijn prima te doen op goud, de 50 trackmasters zijn ook geen probleem.
Dat geeft vertrouwen voor de platinum want de "all gold" trophy is de enige lastige.
Totdat je bij de black series komt..... damn dat is andere koek :X 7(8)7
Ssssssh. Ik heb nog de illusie dat het gaat lukken. Bij de meeste krankzinnig moeilijke games kap ik op het moment dat je echt moet toeleggen. Action Henk, Gianni sisters en olliolli zijn hier voorbeelden van. :)

Super Meat Boy, enkele Trials en Super Time Force heb ik dan wel weer 100%.Vooral omdat ik de gameplay van die titels fenomenaal vond.

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-12 09:44

DUBWiSE

Feeling irie

Ondertussen heb ik NFS:HP platinum :) Wel jammer dat er niet meer genoeg mensen online spelen om alle DLC trophies ook te halen... Daarom ben ik maar aan de slag gegaan met Ratchet & Clank 3 (deel 1 en 2 had ik al platinum), ben bijna door de eerste playthrough heen.

• Juhrat
Zojuist begonnen aan de eindeloze cleanup van Syndicate, komt geen einde aan zeg ...

Twijfel over de volgende game, Division of Uncharted :o
De cleanup van syndicate vond ik wel leuk :) Buiten die eindeloze stroom aan collectibles, was al lang blij dat je niet elk kistje en helix point moest hebben.

Daarna Uncharted natuurlijk!
Heb 'm pas ook gespeeld (als Uncharted nieuweling) en was aardig impressed :D

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 22:11
Zo. Ik heb ook even een goede trophy gehaald voor de competitie.

Platinum van The Wolf Among Us. 59,9% rarity

Beat that! :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Svennie
LuPo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:23:
Zo. Ik heb ook even een goede trophy gehaald voor de competitie.

Platinum van The Wolf Among Us. 59,9% rarity

Beat that! :+
_/-\o_ ik geef het op, gaat noooooit lukken :9

Verwijderd

Benieuwd of mensen nog trophy's hebben gehaald het afgelopen weekend voor de challenge..

De update van de lijst is helaas het afgelopen weekend nog niet gelukt, lig al een aantal dagen ziek in bed dus ik update alles weer zodra ik wat beter ben.
Hoe lang lig je al ziek in bed?
6 dagen is al ultra rare :P
Beterschap dude!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:55:
Hoe lang lig je al ziek in bed?
6 dagen is al ultra rare :P
Beterschap dude!
Sinds afgelopen dinsdag :( .(probleempje met de binnenkant van mijn oor waardoor ik al een week het gevoel heb alsof ik in een draaimolen zit :|

Was begonnen aan Project Cars met het karten, stond op om een drankje te pakken... stootte mijn hoofd en klaar :+ .

Afgelopen 6 dagen ook maar 3 trophies behaald.

Maar thanx :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:47:
Benieuwd of mensen nog trophy's hebben gehaald het afgelopen weekend voor de challenge..

De update van de lijst is helaas het afgelopen weekend nog niet gelukt, lig al een aantal dagen ziek in bed dus ik update alles weer zodra ik wat beter ben.
Beterschap! Ik ben gewoon lekker aan het gamen (als ik tijd heb) met Steamworld Heist, maar daar ga ik op korte termijn geen hele bijzondere trophies voor pakken vrees ik. Wat was de hoogste ook alweer? 2.nogwat procent toch? Da's voor mijn doen best lastig. (los van die krengen die niet meetellen...) 8)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Ik heb vrijwel geen trophies gehaald, kwam ook omdat de jongste thuis een beetje onrustig in de nacht is. Dan ga ik liever vroeg op bed...

Op dit moment is Need for Speed onderweg via de post. Volgens mij een makkelijke platinum dus daar gaan we dan ook maar eens even aan werken de komende tijd.

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:03:
[...]

Beterschap! Ik ben gewoon lekker aan het gamen (als ik tijd heb) met Steamworld Heist, maar daar ga ik op korte termijn geen hele bijzondere trophies voor pakken vrees ik. Wat was de hoogste ook alweer? 2.nogwat procent toch? Da's voor mijn doen best lastig. (los van die krengen die niet meetellen...) 8)
Lasmibalsingh op Nr. 1
Met.
2.19 %

Dit is de hoogste tot nu toe inderdaad.

Deze maand is het helaas wat minder gegaan door die "probleempjes", maar voor de volgende maand heb ik al een hele leuk bedacht.
Voor degenen die eraan zitten te denken om Trackmania te gaan doen: ik heb deze game een 9,5/10 gewaardeerd qua platinum moeilijkheid en een duur van 100+ uur om platinum te halen.
het ziet er naar uit dat die 9,5 zomaar een 10 zou kunnen gaan worden (ik ben nog niet klaar).
Dus weet waar je aan begint ;)

On par met Wipeout HD en Street Fighter IV.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 13-07-2016 19:32 ]

• Ike.
  • Niet online
Big Sky Infinity:

Tolkienesque trophy
See everything
1.22% ULTRA RARE

8)

Trophies van dit spel kunnen automatisch gesynced worden tussen de PS3 en PS Vita.
Ik heb de mijne behaald op de PS Vita

Bovenstaande trophy heb ik binnen enkele seconden behaald op de PS3 (nog zeldzamer 1.04%)

[ Voor 89% gewijzigd door Ike. op 15-07-2016 20:42 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ike. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:15:
Big Sky Infinity:

Tolkienesque trophy
See everything

1.22% ULTRA RARE

8)
Shit hee... Netjes.

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:15:
Big Sky Infinity:

Tolkienesque trophy
See everything
1.22% ULTRA RARE

8)

Trophies van dit spel kunnen automatisch gesynced worden tussen de PS3 en PS Vita.
Ik heb de mijne behaald op de PS Vita

Bovenstaande trophy kan ik nu binnen enkele seconde unlocken op de PS3 (nog zeldzamer 1.04%) maar dat zou niet eerlijk zijn.
Dat is een hele mooie inderdaad :) .

Wel een beetje jammer dat het voor deze challenge PS3/PS4 only is -O-, want deze had zeker meegedaan om de eindprijs...(volgende challenge doen we wel alles wat met Playstation te maken heeft, en dat word een hele mooie challenge)

Ik update trouwens Zondagavond de hele lijst, en voeg iedereen toe die erbij wilt.
En volgens mij ben jij dan de nieuwe leader 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 20:29 ]

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:27:
[...]

Dat is een hele mooie inderdaad :) .

Wel een beetje jammer dat het voor deze challenge PS3/PS4 only is -O-, want deze had zeker meegedaan om de eindprijs...(volgende challenge doen we wel alles wat met Playstation te maken heeft, en dat word een hele mooie challenge)
Waarom doet de PS Vita niet mee? ;(
Ik heb de trophy ook op de PS3 behaald. Ik had het ook andersom kunnen doen en dan had ik de PS3 trophy 'eerlijk' behaald. -O-

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:45:
[...]

Waarom doet de PS Vita niet mee? ;(
Ik heb de trophy ook op de PS3 behaald. Had het ook andersom kunnen doen en dan had ik de PS3 trophy 'eerlijk' behaald. -O-
Dat hebben we meteen op de eerste dag kenbaar gemaakt, dat deze challenge alleen voor de PS3/PS4 is.

Waarom.

Omdat we voor de eerste keer iedereen een even gelijke kans willen geven, en iedereen in dit topic is wel in het bezit van een PS3 en/of PS4..
Maar lang niet iedereen heeft een Vita, en daar zijn de trophy's een stuk meer Rare dan op de consoles(aangezien de meeste de Vita snel spelen voor onderweg en niet naar trophy's kijken)

Bij de volgende challenge doet wel alles mee :) .
Maar voor de eerste keer wouden we alles gewoon "simpel" houden. (Al moet ik zeggen dat deze eerste maand niet vlekkeloos loopt :+, maar voor een eerste keer mag dat vind ik :+ )

Edit:
Of de mensen hier moeten zoiets hebben van.
Goh laat de Vita maar gewoon lekker mee doen..

Deze challenge is van en voor deze topic, dus ik sta altijd open voor suggesties om deze challenge leuker te maken voor iedereen .

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 21:00 ]

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:50:
[...]

Dat hebben we meteen op de eerste dag kenbaar gemaakt, dat deze challenge alleen voor de PS3/PS4 is.

Waarom.

Dan heb ik denk ik niet goed gekeken naar de 'challenge regels'. Ik dacht dat de PS Vita ook meetelde.

Dat de PS Vita meer ultra rare trophies heeft is denk ik niet helemaal correct.
De trophy die ik vandaag behaalde op de PS Vita is zeldzamer op de PS3.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tja, ik vind dit wel een twijfelgeval, Ike. Ik heb expres geen pogingen gedaan op mijn Vita, omdat hij niet mee deed. Ik heb mijn inzending (waar NIEMAND aan zou komen hier denk ik) ☺ ook teruggetrokken. Maar goed, het is wat de meerderheid vindt...

Verwijderd

We doen het gewoon zo.

Voor deze challenge houden we het gewoon op de PS3/PS4, dat hebben we vanaf het begin gezegd en is dus oneerlijk voor de mensen die hierop hebben gerekend.

Voor de volgende challenge telt gewoon alles mee, en hoop dat je dan ook gewoon mee doet Ike.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 22:11
Wat dat betreft had ik als ik jou was (spaceboy) die trophy ook mooi laten staan. Je hebt hem gehaald. Hij is ultra rare. So what dat hij niet heel moeilijk is. Iedereen kan zoeken naar een pareltje die makkelijk te halen is. Jij had dat gewoon snel en goed gedaan. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 16-07-2016 19:54 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

LuPo schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 19:53:
Wat dat betreft had ik als ik jou was (spaceboy) die trophy ook mooi laten staan. Je hebt hem gehaald. Hij is ultra rare. So what dat hij niet heel moeilijk is. Iedereen kan zoeken naar een pareltje die makkelijk te halen is. Jij had dat gewoon snel en goed gedaan. ;)
Ja, ach. Het is maar een spelletje hoor. En het blijft tricky. Wat is een grind, wat is skill? Ik heb net bijvoorbeeld "Nosferatu" (5.80%) in Steamworld Heist gehaald. Dan moet je 10 keer in 1 level met een bepaald karakter een bepaalde move op een bepaald moment doen. Het is niet ENORM moeilijk, maar je kunt het ook niet met je ogen dicht.

Het is in dit geval toch geen kansmaker op de eerste plek, maar bij dit soort trophies vraag ik me ook af of die mee zou moeten tellen.

Verwijderd

Deze maand is het gewoon een "ontwerp" fout van mijn kant.

Ik had geen rekening gehouden, dat mensen voor goedkope trophies zouden gaan.. ik dacht een beetje wat zou ik doen.
Alleen maar respect en dank dat spaceboy zijn easy trophies uit de competitie heeft getrokken en dat we hebben besloten dat we alleen trophies toelaten waarbij enigzins skill nodig is.

Maar zoals vaker gezegd door mij, dit valt helaas te verwachten bij een eerste keer.
De volgende challenge is al grotendeels bedacht, en ben ik nu nog aan het perfectioneren zodat er geen easy way out is.

En mensen hoeven niet mee te doen, maar iedereen van de lijst MAG meedoen.

Hoop daarom ook dat we bij de volgende challenge meer mensen hebben die meedoen.

Ik zal tevens in de laatste week van de challenge de prijs bekend maken, zodat mensen eventueel nog een reden hebben om toch nog een betere trophy te halen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

AAH! Ik denk dat ik nu weer (voorlopig) op nummer 1 sta. Zojuist gehaald:

Sore Back (Stealth Inc 2)

ULTRA-RARE 1.83%. En ja, hier is wel skill voor nodig (al is het niet absurd veel). :P

• Homeland
  • Niet online
Deze maand gaat qua challenge misschien niet perfect maar alsnog niets dan lof voor het organiseren ervan, en ergens ook wel leuk om te zien dat meteen de grenzen op worden gezocht, het is toch een beetje zoeken naar de juiste weg in het begin.

Ben erg benieuwd naar de challenge van volgende maand, ook al is er nu nog even te gaan. Kan helaas niet meer meedoen, op vakantie met een PS Vita dus hopelijk in augustus weer kans.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, op deze zondagochtend de lat nog even iets hoger gelegd. Big Boner uit Dragon Fin Soup (PS4)

http://psnprofiles.com/tr...gon-Fin-Soup/16-Big-Boner

0.37%

Alleen de naam van de trophy vind ik al bonuspunten waard. ;) Ook deze trophy is op het randje van "skills nodig", maar met je ogen dicht lukt het ook niet. Het spel blijft buggy, maar als hij niet crasht, toch best vermakelijk.

Verwijderd

Heeft hier iemand zin om Resident Evil 5 coop te doen binnenkort?.

Kan hem solo spelen, maar op de hoogste moeilijkheidsgraad is het fijn om een menselijke partner te hebben i.p.v een AI..

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:28:
Heeft hier iemand zin om Resident Evil 5 coop te doen binnenkort?.

Kan hem solo spelen, maar op de hoogste moeilijkheidsgraad is het fijn om een menselijke partner te hebben i.p.v een AI..
Nee, ik niet. Heb RE5 niet en is helaas ook niet mijn genre geloof ik. 8)

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Hrm, gisteren een trophy behaald die voor mij nu de meest zeldzame van de maand is:

Knack - Stealth Fighter
Defeated 20 enemies as Stealth Knack and completed the chapter

Rarity: 17,12%

Gaat 'm niet worden om de wedstrijd te winnen denk ik ;)

Nog 2 weken te gaan maar met dit mooie weer kom ik aan minder spelen toe. Daarbij ga ik nog even verder met Knack en de meest zeldzame trophy is de platinum met 6,59%.

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

Goed initiatief just_jan: Zelf weinig Trophies gehaald de afgelopen tijd. Ik ben te druk met Baby Simulator 2016. ;)

Ik zag onlangs wel dat de servers van LittleBigPlanet Karting per 31 augustus 2016 zullen gaan sluiten. Ik wil toch nog wel een gooi doen om de online Trophies binnen te hengelen. Zijn er nog anderen die hetzelfde van plan zijn? Wellicht kunnen we in een groepje vormen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2016 12:44 . Reden: datum aangepast ]

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Platinum nummer 20 is binnen: Ratchet & Clank :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Conscience NL schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:17:
Mooi werk! Die wil ik ook nog! Maar vanwege de challenge van deze maand ben ik daar ff niet aan toegekomen. Was me niet uniek genoeg. :P

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Conscience NL schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:17:
Is die een beetje makkelijk te doen?

PSN: Bellerophon-

Pagina: 1 ... 61 ... 119 Laatste