hij heeft bij mij 1/10e deel gedownload en dan blijft hij hangen
wat moet ik doen?
de batterij eruit halen en gewoon ff opnieuw proberen?
wat moet ik doen?
de batterij eruit halen en gewoon ff opnieuw proberen?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door mauritsm op 19-05-2010 18:33 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door job op 19-05-2010 20:04 ]
Verwijderd
Hmmm...merkwaardigDeadsy schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:19:
[...]
Ik heb zelf ook al verschillen gemerkt afhankelijk van het gebruikte programma en ben toen op aanraden van een Tweaker ook begonnen met het gebruik van GPS Status welke veruit het beste is.
Maar bij mij wil zelfs GPS Status bij regen of een zware bewolking geen signaal krijgen. Als ik bij bewolking een signaal krijg is het zeer zwak en valt zeer snel weg waardoor het (gps signaal) redelijk nutteloos is in dergelijke situaties.
Heb het altijd al gehad.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:54:
[...]
Hmmm...merkwaardigAls ik binnenshuis ben (maar wel voor het raam sta) het ik met GPS Status binnen no-time een fix. Buiten nooit problemen ook niet in de auto, niet met 1.5 en ook niet met JD1. Je zou daarom bijna aan een hardware probleem gaan denken. Heb je hem misschien eens laten stuiteren waardoor er iets los zit? Als je al vanaf het begin last heb zou ik gewoon garantie claimen.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 20-05-2010 11:04 ]
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Verwijderd
Ik had ook de user auth error gisteren. Echter nadat ik de telefoon uit had gezet en batterij eruit had gehaald, deed hij het weer. Bij mij doet vodafone het nu ook gewoon nadat ik vliegstandmodus aan en uit heb gezet.El_Bandito schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:20:
Volgens mij heeft Vodafone iets gewijzigd, want ik krijg nu met JE1 ook "fail user authentication" als ik m'n 3G wil aanzetten.
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door El_Bandito op 20-05-2010 16:50 ]
Verwijderd
instellinge -> Draadloze instellingen -> Mobiele netwerken.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:05:
weet iemand hoe je de 3g weer kan aanzetten na het updaten naar 2.1??
Alvast bedankt
Verwijderd
als je Vodafone hebt verwijs ik naar pagina 15 in dit topic daar staan de instellingen voor vodafone.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:05:
weet iemand hoe je de 3g weer kan aanzetten na het updaten naar 2.1??
Alvast bedankt
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 10:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
doet bij jou de 3g verbinding het weer met vodafone of heb je t-mobile?Deadsy schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:21:
Yup internet werkt hier ook eindelijk weer. Wilde al terug gaan naar 1.5
T-Mobile maar internet doet het al de hele dag niet. Er zou een storing zijn met het 3G netwerk van T-Mobile.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:39:
[...]
doet bij jou de 3g verbinding het weer met vodafone of heb je t-mobile?
bedankt
Verwijderd
oke maar ik heb sinds gisteren al geen 3g?Deadsy schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:38:
[...]
T-Mobile maar internet doet het al de hele dag niet. Er zou een storing zijn met het 3G netwerk van T-Mobile.
Storing Internet T-Mobile?Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:35:
[...]
oke maar ik heb sinds gisteren al geen 3g?
zou dat ook aan de storing liggen
en hoe heb je de 3g ingesteld?
bedankt
Verwijderd
oke bedankt hij geeft bij mij nu heel even aan dat ik verbinding heb en dan valt het pictogrammetje weg, dat zal wel aan de storing liggen ofniet?Deadsy schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:27:
[...]
Storing Internet T-Mobile?
De start van de thread is van April maar er zijn redelijk veel mensen die verbindings problemen melden sinds 19 mei.
Heb even op het forum van T-Mobile gekeken en daar is uiteraard niets te vinden. Posts die gemaakt worden betreffende verbindings problemen worden gewoon automatisch naar een bestaande thread verplaatst die al oud is en waar geen info van moderators te vinden is en dus geen officieel bericht van T-Mobile zelf.
Mijn internet instellingen zijn:
APN: Internet
Gebruikersnaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile
Het lachwekkende is dat deze niet te vinden waren op de site van t-mobile zelf.
De instellingen krijgen per SMS werkt niet omdat mijn GSM niet ondersteund word door T-mobile.
Laatste officiële 1.5 via NPS was i5700xxik1Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:25:
Welke firmware is 1.5 . (Originele)
Verwijderd
Welke firmware moet ik hebben?job schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:40:
Op dezelfde manier, met odin dus.
Verwijderd
Maar die staat niet op samsung firmwaresjob schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:55:
Dat staat 3 posts naar boven: i5700xxik1
[ Voor 64% gewijzigd door job op 23-05-2010 11:58 ]
Verwijderd
Bedanktjob schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:57:
Er is meer dan samsung firmwares.
En desnoods zoek je naar de voorloper: i5700XXIJ5, dat was de eerste firmware waarmee de spica in europa is geleverd.
[ Voor 4% gewijzigd door job op 23-05-2010 12:05 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door The_Double op 23-05-2010 13:17 ]
Verwijderd
[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 11:52 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door justin_ti op 25-05-2010 23:21 ]
Ik draai ook JE1 maar zonder problemen, wel zonder LKmod want daarmee wil hij niet doorstarten, iemand enig idee waarom?Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:06:
Heeft iemand trouwens last van vastlopen met JE1? Het scherm blijft gewoon zwart, de unlock knop werkt niet en de enige oplossing is batterij eruit halen...
in de pagina waar je die kan downloaden staat dat je dan kan proberen om te booten naar de recovery console, en daar kiezen voor wipe, dan voor cache + dalvik (oid, in ieder geval beide wipen).Occy74 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:39:
[...]
Ik draai ook JE1 maar zonder problemen, wel zonder LKmod want daarmee wil hij niet doorstarten, iemand enig idee waarom?
Heb nu net JCE erop geflashed die wel gelijk goed werkt met LKmod.. mij eerst wel even best zo..gwystyl schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:11:
[...]
in de pagina waar je die kan downloaden staat dat je dan kan proberen om te booten naar de recovery console, en daar kiezen voor wipe, dan voor cache + dalvik (oid, in ieder geval beide wipen).
Bij mij hielp dat nog niet, maar een tweede keer LKmod-update.zip flashen (ook vanuit recovery) wel.
Verwijderd
Als je de "camera" hebt gebruikt dan wil die Wifi ~onbetrouwbaar worden.coendeurloo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:51:
Ik heb JE1 erop gezet, super hoor dat Android 2.1, ik heb alleen wel erg irritant puntje:
Mijn wifi stopt er telkens mee. Ik heb bij de geavanceerde settings zelfs ingesteld dat hij 'nooit' uit moet gaan wanneer hij in slaapstand staat, maar toch zie ik vaak genoeg dat de wifi ineens weg is, en dan is er niet eens een vervangende 3g/hdspa verbinding, kortom ben ik niet 'online'...wel erg vervelend!
Hebben jullie dit ook, of heeft iemand misschien suggesties?
die kitchen; daar kan je het in ieder geval kiezen als extra package.toon700 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:24:
Welke Nieuwere Lkmod heeft nu wifi tether? Ben weer terug naar JCE gegaan maar kan de lkmod niet meer vinden met leshaks wifi tether app. Thanks
Door een homescreen replacement te gebruiken: Ervaringen met homescreen-replacementsVerwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:42:
Weet iemand hoe je het balkje onderaan het startscherm kan weghalen?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
In principe zijn die van Samsung-Firmwares wel officieel. als je een specifieke versie zoekt moet je zelf verder kijken. Van SF werkte XEIL5 in ieder geval goed hierpingkiller schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:42:
Weet iemand waar ik de originele firmware kan vinden? Wil mijn telefoon graag ruilen maar met een custom firmware is dat lastig. Kan op samsung-frmwares niet zien of een firmware officieel is. Heb wel een 1.5 versie erop staan, maar die werkt niet samen met nps.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 17:29 ]
Ik zoek op die site, maar kan de update die je bedoeld niet echt vinden op de site, zie ik iets over het hoofd?Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:55:
Volgens Samsung is de firmware upgrade nu beschikbaar:
http://www.samsungmobile....e.do?phone_model=GT-I5700
Er staat echter niet bij over welke versie dit gaat.
Samsung Kies meld dat de huidige firmware op mijn mobieltje (geflashed met een béta JCE) niet ondersteund wordt.
Iemand hetzelfde probleem ? Is er een oplossing ? Moet er eerst terug worden geflashed naar 1.5 en dan via NPS de update doen ?
Heeft iemand de nieuwe firmware van Samsung reeds op zijn mobieltje staan ? Welke versie is het ?
[ Voor 47% gewijzigd door job op 31-05-2010 17:37 ]
Verwijderd
[ Voor 132% gewijzigd door job op 31-05-2010 20:32 ]
Verwijderd
Daar heb ik ook last van, inderdaad erg vervelend. Is er een manier om er iets aan te doen, want voor de rest loopt het als een trein.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:52:
[...]
Als je de "camera" hebt gebruikt dan wil die Wifi ~onbetrouwbaar worden.
je kan je phone dan liever rebooten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 21:55 ]
En dat lukt je dus niet als hij niet opstart..... (heb de mijne ook al terug moeten sturen).job schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:06:
rebooten? resetten bedoel je?
Je kan hem altijd naar de fabriekswaarden resetten als je dat wilt.
Verwijderd
Die post heb je niets aan, dat is het verhaal waar iedereen hier weken terug ook al mee bezig was (Verwijderd in "Samsung Galaxy Spica I5700 [deel 2]"). Die firmware is overigens in 2009 al gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:54:
Volgens een comment op planet android gaat het om een officiele 1.5 upgrade.
Blijkbaar nog even wachten op de officiele eclair dus..
http://www.androidplanet....-update-naar-android-2-1/
[ Voor 9% gewijzigd door job op 01-06-2010 09:10 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door justin_ti op 01-06-2010 15:16 ]
Helaas, ik heb deze upd uitgetest, leverd nog steeds geen 2.1 op,..http://www.mobilyz.com/ar...oor-samsung-galaxy-spica/
Bericht is van vanochtend. En dat verhaal van GJB29 is al een maand oud;) Je kan het direct zien als je telefoon dan WEL herkend word door PC studio.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Verwijderd
is nu ook niet eigen aan samsung alleenVerwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:33:
Goed om weten: Samsung doet maar wat om in de belangstelling te blijven. Een Eclair upgrade krijgen ze in 4 maanden dus niet klaar. Ondertussen is er al Froyo die flash ondersteund. We zullen binnenkort maar een nieuw mobieltje kopen en de Galaxy Spica vergeten. Zal het opnieuw een Samsung worden? Ik denk het niet.
Verwijderd
Verwijderd
Lees eens een paar posts naar boven?Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:44:
ik snap al dat updaten naar 2.1 PC Studio gedoe al niet
eerst kon ik niet op men W7 64bit, probeer ik het op men pa zen pc, is het ook geen succes
ik dacht dat het aan het lukken was, maar toen ik men Spica opstarten bleek het nog altijd 1.5 te zijn
ik heb geprobeerd met NPS 1.4.0 IL2
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Of de SonyEricsson Xperia X10 (net nieuw!), die pas in Q3 een update krijgt naar 2.1. Dan valt het nog wel mee met SamsungVerwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:41:
[...]
is nu ook niet eigen aan samsung alleen
kijk vb naar de 2.1 voor de hero
Verwijderd
Maar als ik hem reset dan ben ik al mijn gegevens kwijt toch?job schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:06:
rebooten? resetten bedoel je?
Je kan hem altijd naar de fabriekswaarden resetten als je dat wilt.
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 09:00 ]
Vind het al gaar dat de X10 net met 2.1 kwam maar als SE hun belofte houd en dus wereldwijd opdate naar 2.1 in Q3 dan vind ik dit al beter dan Samsung. Was geloof ik eerst zo dat we 2.1 eind februari zouden krijgen en we zijn nu al een paar maanden verder.gwystyl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:35:
[...]
Of de SonyEricsson Xperia X10 (net nieuw!), die pas in Q3 een update krijgt naar 2.1. Dan valt het nog wel mee met Samsung.
Ik hoop wel dat enthousiastelingen op sdx-developers of samdroid Froyo aan de praat krijgen. Op sdx-developers zijn ze vooral bezig met de Moment geloof ik; ik weet niet in hoeverre die hardwarematig te vergelijken is met de Spica?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq