hoi mensen. ik weet niet hoe ik moet thumbnailen of in ienigeval een klien plaatje klikbaar naar groot.
Dus mijn excuus voor de 22 groten.
Eerst heb ik mijn side window van mijn HAF922 maar eens te grazen genomen. Want normaal zit er een kleine rooster waar een optioneele 20cm fan tegenaan kan. Dat hielp weinig en als nadeel een gigantiesche stof tornado, daarom een big size ''Black Tinted'' window in gemaakt.
VOOR

NA
Ik had pas een H50 gekocht op MP om hem vervolgens te modden. wou ik altijd al doen

.

De oude slang trek je er nooit af die moet je op de fittingen langsop snijden en dan open pellen.
weet ik gelijk wat voor slang ik nodig had.

Ik dacht' gelijk maar lappen omdat de slang er al af ligt

VOOR

NA lappen. Ik ben begonnen met korrel 400 en zo doorgegaan naar 3000 En daarna met de poest machine en commandant M4 opgepoest. En bling bling

.

Toen moets ik natuurlijk nog Slang en Koelwater hebben. Maar gelijk een Blauw UV slang gedaan.

Toen dacht ik wat kan ik er nog meer mee uit vreten. And than it stroke me like a lightning bolt, ''Black Ice GT Stealth'' Power

sorry kon me even niet inhouden

. zag deze te koop in de PW dus maar gekocht.

Met een beetje binddraad vast gemaakt, tiraps gaan los zitten dacht ik zo als ze warm worden.

RGB 5060 30leds strip. voor degene die zich afvraagt ''van waar de verschillende kleuren.

Nu de temps! eerst met De Megahalems (gelapt) in dezelfde situatie, daarmee bedoel ik ambient, zelfde fans, bios settings, stress prog. etc.

H50 met Black Ice.

Ik denk dat ik de temps nog wel beter krijg, omdat de socket van 1155 een paar tiende millimeter lager is dan mijn vorige 1366. Dus later nog even een pressure Mod en ik draai nu nog alleen 2x PUSH er kunne dus nog 2x PULL bij.
De H50 heeft me 2e hands 40,- inclusief verzendkosten gekost. en de rad met koel water 35,- inclusief.
Dus voor 75,- heb ik een koeler die elke lucht koeler verslaat.
[
Voor 100% gewijzigd door
jbkappirossi op 15-03-2011 14:45
]