Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:04:
Jup tot 1 april zitten ze nog bij de nieuwe games.
Tot 20 april kan je downloads registreren, en
Tot 30 september kan je sterren uitgeven.
http://www.nintendo.nl/Ni...Club-Nintendo-949921.html
Alleen erg jammer dat je je punten nergens aan kan uitgeven. Ik ga nog maar een pouch bestellen, want ik verwacht verder niets bijzonders meer... ;w

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00
Net 1 dag op me nieuwe 3ds gespeeld en nu heb ik geconstateerd dat ik 3 kleine zwarte puntjes op me scherm heb 'dead/stuck' pixels? Ze zijn duidelijk zichtbaar bij wit oppervlak. Zijn er meerdere met dit soort problemen?

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Tjona100 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:52:
Net 1 dag op me nieuwe 3ds gespeeld en nu heb ik geconstateerd dat ik 3 kleine zwarte puntjes op me scherm heb 'dead/stuck' pixels? Ze zijn duidelijk zichtbaar bij wit oppervlak. Zijn er meerdere met dit soort problemen?
Daar kan elk lcd-scherm last van hebben. Je hebt gewoon pech ben ik bang.

Je kan proberen op youtube een filmpje te zoeken met "pixel unstuck", dan knipperen snel achter elkaar wat kleurtjes. (Ik weet niet zeker of je uberhaubt op youtube kan met een 3ds, volgens mij wel). Kleine kans dat het werkt.

En je kan proberen om hem te ruilen. Maar veel winkels/fabrikanten zeggen dat dode pixels een bijproduct zijn van het productieproces en als je er maar een paar hebt, dat je apparaat dus niet stuk is.

Als je hem online hebt gekocht dan zou je in principe beroep kunnen doen op wet koop op afstand, maar ook die nemen niet graag een spelcomputer terug, ongeacht de reden.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Dode pixels is altijd een lastig verhaal, fabrikanten en winkels ontrekken zich inderdaad van verplichtingen en hebben regels omtrend het aantal en clustering ervan.

• Tjona100
BlackMage schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:01:
[...]

Je kan proberen op youtube een filmpje te zoeken met "pixel unstuck", dan knipperen snel achter elkaar wat kleurtjes. (Ik weet niet zeker of je uberhaubt op youtube kan met een 3ds, volgens mij wel). Kleine kans dat het werkt.

En je kan proberen om hem te ruilen. Maar veel winkels/fabrikanten zeggen dat dode pixels een bijproduct zijn van het productieproces en als je er maar een paar hebt, dat je apparaat dus niet stuk is.
Je kan wel op YouTube met je ds ik ga zometeen die dead pixel unstuck ff proberen. Ik heb m in de winkel gewoon gekocht bij de mm, naja ik ga t gewoon proberen.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:09
Iemand die weet of er ergens nog een No55 te krijgen is? Die is zoooo mooi. :9~

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
De nieuwe monster hunter is erg vet, er zijn zo waar tutorials voor wapens en ik ben al fan van de nieuwe chargeblade. Fijne combo tussen een sword/shield en een heavy wapen. Ziet er ook vet uit als je de energy opslaat (als of je het zwaard doorlaad in het schild, compleet met het ejecten van een shell). Rondrennen gaat een stuk soepeler nu je kunt springen (je springt zo op een lage rand). Nog niet zo heel ver, eerste rank 2 quests. Toch kan ik nu al zeggen dat er flink verbeterd is tenopzichte van MH3U,

Ziet er ook erg mooi uit op de N3DS XL. Wel moet ik nog even wennen aan de C-Stick, ik ben meer een xbox layout fan (stick onder de knoppen)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
mprkooij schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:18:
Iemand die weet of er ergens nog een No55 te krijgen is? Die is zoooo mooi. :9~
http://www.amazon.de/gp/p...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:09
Thanks, had die ook al gevonden, maar zag er geen foto's bij staan, dus wist niet of dat hem was.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
BlackMage schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:01:
[...]

Als je hem online hebt gekocht dan zou je in principe beroep kunnen doen op wet koop op afstand, maar ook die nemen niet graag een spelcomputer terug, ongeacht de reden.
Gelukkig mag het volgens de wet zonder opgave van reden terug gestuurd worden mits het allemaal weer netjes verpakt zit zonder schade. Dat er bedrijven zijn die moeilijk doen is een feit. Als je bv. een Bart Smit of Nedgame ziet met enkel verzegeld retourneren dan is dat een goede reden voor mij om er nooit iets te bestellen ;)

Dat is nou eenmaal een nadeel wat een webwinkel tegen een fysieke winkel heeft en soms ook DE reden voor mij om iets online te kopen.

• BlackMage
Beakzz schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Gelukkig mag het volgens de wet zonder opgave van reden terug gestuurd worden mits het allemaal weer netjes verpakt zit zonder schade. Dat er bedrijven zijn die moeilijk doen is een feit. Als je bv. een Bart Smit of Nedgame ziet met enkel verzegeld retourneren dan is dat een goede reden voor mij om er nooit iets te bestellen ;)

Dat is nou eenmaal een nadeel wat een webwinkel tegen een fysieke winkel heeft en soms ook DE reden voor mij om iets online te kopen.
Ja, er zijn uitzonderingen op de wet koop op afstand, maar (spel) computers is daar niet 1 van. Verzegelde media wel trouwens. Mogelijk grijpen ze daar naar als je een bundel hebt gekocht.

Maar helaas is je recht hebben en je recht krijgen vaak ver van elkaar verwijderd.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:44

Mauz1978

Console War Veteran

Sweet! Gisteren besteld bij bart smit, vandaag binnen: New 3DS XL Zelda editie :D. Uitpakken en spelen ! Monster Hunter wil ik ook nog kopen. Stiekem hoop ik dat ergens, vanwege de toegevoegde knoppen ooit Diablo nog eens naar de 3DS komt (i know ijdele hoop, maar een mens mag dromen ;))...

Something under the bed is drooling

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Ben zo blij met mijn New 3DS XL! Een heerlijke zaterdagmiddag aan Majora's Mask. Heb meteen even het Gouden Thema aangeschaft, deze pas goed bij mijn limited edition MM.

Ik vind het 3D echt een dikke verbetering. Het doet eigenlijk geen pijn aan mijn ogen en is erg comfortabel. De snelheid van het downloaden is erg fijn en het schakelen tussen menu's ook. Het kan nog sneller, maar het is al een enorme verbetering tegenover de 3DS.

Ik heb ook het gevoel dat de speakers beter zijn, maar dat kan aan mij liggen. Het geluid van m'n ocarina in zowel Majora's Mask en Ocarina of Time voelt veel voller aan.

De gelimiteerde editie is wel erg gevoelig voor vingerafdrukken. Hoewel ik met veel liefde de behuizing schoonmaak!

Mijn downloads moest ik wel opnieuw doen, die had ik niet meegenomen in mijn kopie. Ik heb er nu een 32GB micro SD inzitten. Zojuist Monster Hunter 3 opgestart, maar m'n save is weg. Ik heb nog de gegevens van mijn 3DS op mijn computer misschien nog kans om deze te herstellen? Zodat ik m'n save terug heb.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Tjona100
Nou ik ben terug gegaan naar de mediamarkt en ik mocht m gelukkig probleemloos ruilen voor een nieuwe, nu maar hopen dat deze geen dode pixels heeft

• blurgh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:07
in hoeverre wordt het beeld op de XL onscherp in vergelijking met de normale 3ds? de XL ligt een stuk prettiger in de hand, maar vond van de dsi versie wel dat de XL erg veel heel onscherp was, al kan dat er ook egwoon aan liggen dat de ds in het algemeen een vrij lage resolutie had met lage beeldkwalieit. een tikkeltje korrelig vind in zelf niet zo'n probleem, maar zo erg als die oude wil ik neit meer.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:09:
Ok, ik heb hier ook eindelijk mijn MM 3DSXL nu even geprobeerd.

Hieronder mijn plan om te migreren van de 3DSXL naar de N3DSXL.

Ik heb op mijn LbW 3DSXL een 2GB SD Card, met diverse downloads en mijn NNID.

Ik heb op mijn MM N3DSXL een 4GB MicroSD, met Zelda MM preinstalled, zonder NNID

Ik heb maandag een nieuwe 64GB microSD.

HOE gaat ik nu alles combineren om uiteindelijk op mijn Zelda MM N3DSXL alles inclusief Zelda MM te krijgen.

De migratie hulp is leuk maar spreekt nergens van een grotere microSD card, of moet ik heel simpel gezegd, de inhoud van de oude kaart (2GB SD) kopiëren naar de nieuwe 64GB Micro (heb een adapter erbij) via de laptop/PC en dan de migratie starten vanaf de oude 3DSXL waar dan die 64GB micro inzit?

Ben een beetje de weg kwijt nu...
Volgens mij kan er max. een 32GB microsd in de New 3DS, dus ik zou die 64GB kaart eerst even checken voordat je Live gaat...
Pre-installed games zijn gebonden aan de console-id, die kan je dus na een systemtransfer gewoon opnieuw downloaden uit de estore.
Kopieer alle data van je 3DS sd kaart 1:1 naar je nieuwe microsd kaart, stop de microsd in je new 3ds en start system transfer op je new 3ds, volg de instructies.
Staat ook op pagina 57 van operations manual.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:22
64gb gaat prima, zolang je m maar fat32 met klusters van 32kb formateerd, heb hier ook 64 gb.

Zie: http://lofi-gaming.org.uk...-card-to-64gb-and-beyond/

Voor die transfer doe je het volgende.

op je NEW 3DS XL MM maak je geen NNID.

in je oude 3ds xl replace je de sdkaart met je nieuwe microsd (met verloopje) volgens bovenstaande tutorial.

Daarna start je een systemtransfer, waar je bij je OUDE systeem FROM selecteerd.

op je MM 3DS XL selecteer je transfer to.

Je volgt de stappen op t scherm, en uiteindelijk haal je je micro SD uit de oude 3ds en verplaats je naar de nieuwe.

LET OP: in dit process zal de nieuwe 3ds zeggen dat alles (incl MM) verwijderd word van de 3ds. hier niet van schrikken, want dit klopt wel. MM word van de 4gb micro sd verwijderd.

NA de transfer kan je MM opnieuw dowloaden op je 64gb kaart.

En vooral, maak je niet teveel zorgen, lees goed wat er op je scherm staat en t komt goed :)

android since G1.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 17:01
Ik heb nu alles op de microSD staan van de nieuwe 3DSXL en nu kan ik dan gewoon als die 64GB binnen is een c/p doen via mijn laptop

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:40
SpoekGTi schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:38:
Ik heb nu alles op de microSD staan van de nieuwe 3DSXL en nu kan ik dan gewoon als die 64GB binnen is een c/p doen via mijn laptop
Yup

• SpoekGTi
Nice, was trouwens mijn eerste DS die preinstalled software had en de tweede waarmee ik moest migreren

Blijft wel gaaf staan zo:

http://instagram.com/p/zFm3gnpq1H/

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Arunia
SpoekGTi schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:58:
[...]

Nice, was trouwens mijn eerste DS die preinstalled software had en de tweede waarmee ik moest migreren

I bow to you. Vette collectie zeg. Het is vaak dat ik de eerste versie van een console wel koop. Dus mis ik die edities.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:58:
[...]

Volgens mij mis je er nog 1.. :p Of is die gouden 3DS XL de A Link Between Worlds limited edition?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2015 21:55 ]

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:54:
[...]

Volgens mij mis je er nog 1.. :p Of is die gouden 3DS XL de A Link Between Worlds limited edition?
Correct.

Er is een advance SP, een ds lite, de 25th anniversary zelda 3ds, de link btw 3dsxl en dan nu de n3dsxl MM edition.

Heb ook de LE Wii U staan, maar die is nog volop te krijgen dus zo LE issie nog niet :)

• Silversin
  • Laatst online: 22:05
Mijn SE MM3D is er nog niet =(

Dinsdag vanuit de UK opgestuurd, dus ik hoop op volgende week.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
SpoekGTi schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:07:
[...]

Correct.

Er is een advance SP, een ds lite, de 25th anniversary zelda 3ds, de link btw 3dsxl en dan nu de n3dsxl MM edition.

Heb ook de LE Wii U staan, maar die is nog volop te krijgen dus zo LE issie nog niet :)
Is de ds lite versie niet US only, of is daar ook een pal versie van verschenen? (niet dat het veel uitmaakt gezien de DS region vrij is maar dan weet ik waar ik mijn laatste CIB moet zoeken :) )

• SpoekGTi
Ekfad schreef op zondag 15 februari 2015 @ 08:54:
[...]

Is de ds lite versie niet US only, of is daar ook een pal versie van verschenen? (niet dat het veel uitmaakt gezien de DS region vrij is maar dan weet ik waar ik mijn laatste CIB moet zoeken :) )
Ik heb hem uit Japan gehaald destijds

• SpoekGTi
Goed nieuws voor diegenen die nog een Skullkid willen scoren, Bol.com meldt dat ze aankomende week weer voorraad krijgen.

* SpoekGTi hoopt ook dat ze er nog eentje naar hem shippen :)

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

SpoekGTi schreef op zondag 15 februari 2015 @ 09:49:
Goed nieuws voor diegenen die nog een Skullkid willen scoren, Bol.com meldt dat ze aankomende week weer voorraad krijgen.

* SpoekGTi hoopt ook dat ze er nog eentje naar hem shippen :)
Ik heb een New 3DS MM van Bol, dus ik zou ze kunnen mailen? Zodat ik eventueel in aanmerking kom. Want ik baal er stiekem toch wel van.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb een MM n3DSXL bij Nedgame in preorder staan. Maar dan moet ik zo lang wachten! Iemand nog tips, behalve Marktplaats, waar ik sneller een kan scoren?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• SpoekGTi
pclinde schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:29:
[...]

Ik heb een New 3DS MM van Bol, dus ik zou ze kunnen mailen? Zodat ik eventueel in aanmerking kom. Want ik baal er stiekem toch wel van.
Mailen kan altijd, maar ik weet niet of het helpt, hij lijkt namelijk niet gebundeld te zitten met de MM console, die heb ik ook namelijk maar medewerker heeft vorige week via de chat aan mij bevestigt dat hij wel bij de SE MM game zou moeten zitten. En die heb ik ook

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-11 05:54
Deddiekoel schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:49:
Ik heb een MM n3DSXL bij Nedgame in preorder staan. Maar dan moet ik zo lang wachten! Iemand nog tips, behalve Marktplaats, waar ik sneller een kan scoren?
Zelfde hier, helaas nog geen webshops gevonden waar ze te koop zijn, en nog op voorraad zijn...

Xbox Live: WatersideHorse

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-11 15:24
Zijn hier meer mensen met problemen van connecten naar de eShop? Heb wel gewoon internet, kan ook gewoon browsen maar tijdens het inloggen op de eShop krijg ik een fout (022-5155).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Wilde al heel lang een nieuw YouTube kanaal maken, maar met mijn New 3DS XL MM heb ik toch maar de knoop doorgehakt. Vandaag bezig geweest met een unboxing/overview van de New 3DX XL MM. Voor degene die interesse hebben in close-ups en de New 3DS XL MM: YouTube: Majora's Mask NEW 3DS XL Edition Unboxing/Overview

Heb de eerste dungeon gisteren uitgespeeld. Vandaag verder richting de bergen. :D

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-11 17:40
Barremans schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:26:
[...]

Zelfde hier, helaas nog geen webshops gevonden waar ze te koop zijn, en nog op voorraad zijn...
Rondbellen is het beste denk ik. In iedergeval kun je reserveren bij Game Mania voor de nalevering begin maart, en voor de rest zijn (vooral de kleinere) intertoys nabellen of ze er één hebben liggen een goede zet. De comments hier in de gaten houden helpt over het algemeen ook goed: http://www.budgetgaming.n...ra04896s+Mask+3D_3DS.html

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-11 21:05
stomme vraag waarschijnlijk maar weet iemand hoe het zit met cross region data ?
ik heb een 3ds USA (stomme fout va nme geweest ooit :') )

Maar nu heb ik bijv savedata van Animal crossing e.d. , maaro ok heb ik de 10 ambasador games op die 3ds staan.

Als ik de sd kaarten copy paste, deze games het dan doen op de N3dsXL ?
En stel regionthree doet het dalijk op de N3dsXL, zou mn savegame van oa AC het doen op de EU 3ds dan of maakt hij een aparte save aan ?

• iaxe393
Barremans schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:26:
[...]

op marktplaats staan ze voor 275 +-
Als je echt snel aan de slag wil is die 25eur ook een klein beetje als je per se die limited wilt.

Verwijderd

iaxe393 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:29:
stomme vraag waarschijnlijk maar weet iemand hoe het zit met cross region data ?
ik heb een 3ds USA (stomme fout va nme geweest ooit :') )

Maar nu heb ik bijv savedata van Animal crossing e.d. , maaro ok heb ik de 10 ambasador games op die 3ds staan.

Als ik de sd kaarten copy paste, deze games het dan doen op de N3dsXL ?
En stel regionthree doet het dalijk op de N3dsXL, zou mn savegame van oa AC het doen op de EU 3ds dan of maakt hij een aparte save aan ?
Je kan geen system transfer van een US 3DS naar een EU 3DS doen. Dus dat gaat je niet lukken.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 23:52

rajackar

Blood Minister

Heb inmiddels de MM N3ds xl twee dagen flink bespeeld en het speelt echt een stuk lekkerder met 3D aan dan op de normale 3ds xl. Ik kan eindelijk lekker relaxt zitten en gamen zonder dat het 3d effect steeds weg flitst. Erg blij met mijn aankoop :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Beakzz
Top he ? Heb nu de normale NNDS en heb 3D continue aan terwijl ik het op mijn oude XL standaard uit had staan. Alleen in het donker werkt het niet echt ondanks de infrarood.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
iaxe393 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:30:
[...]

Als je echt snel aan de slag wil is die 25eur ook een klein beetje als je per se die limited wilt.
Hadden ze nou gewoon de reguliere new3DS als SE geleverd in Europa... Na mijn 3DSXL ben ik tot de conclusie gekomen dat die net wat te groot is om lang op te spelen. :F

• Tjona100
[...]

Nooit geweten dat die mm Edition zo bijzonder is, zag van het weekend nog exemplaren liggen voor 250 nieuw

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Tjona100 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:28:
[...]

Nooit geweten dat die mm Edition zo bijzonder is, zag van het weekend nog exemplaren liggen voor 250 nieuw
230 nog bij intertoys online :)

/edit: vanochtend, nu weer uitverkocht

[ Voor 7% gewijzigd door DrParanoid op 15-02-2015 22:32 ]

• iaxe393
Tjona100 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:28:
[...]

ach het is wat de gek er voor geeft. ze stonden op ebay voor 500+ :')

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Over die FC's in de openingstopic, is het vrij om willekeurig mensen toe te voegen? Ben nog op zoek naar mede MH4U spelers, en totaal nieuw in de wereld van Nintendo/3DS ;) Voor de geïnteresseerden: mijn FC is 1865-1700-0067, voeg gerust toe (the more, the merrier ;) ). Ben in bezit van MH4U, Bravely Default, Ocarina of Time en Super Smash Bros. Voor zover ik begrijp integreert Bravely Default ook wel leuk :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• iaxe393
Thrace Grumble schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:06:
Over die FC's in de openingstopic, is het vrij om willekeurig mensen toe te voegen? Ben nog op zoek naar mede MH4U spelers, en totaal nieuw in de wereld van Nintendo/3DS ;) Voor de geïnteresseerden: mijn FC is 1865-1700-0067, voeg gerust toe (the more, the merrier ;) ). Ben in bezit van MH4U, Bravely Default, Ocarina of Time en Super Smash Bros. Voor zover ik begrijp integreert Bravely Default ook wel leuk :)
Is mh4 een beetje tof ?
Wat is zn beetje het doel van het spel? is het als pokemon maar dan wat volwassener of ?

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Tot nu toe vind ik het zeker tof! Op zich is het eigenlijk een eigen genre: je gaat op jacht met verschillende wapens naar steeds grotere/moeilijkere monsters (zo rond de 100 soorten dacht ik), die allemaal zo hun eigen aanvalsstrategieen hebben. Ondertussen verzamel je 'ingredienten'/monsterparts van verslagen monsters om zo je uitrusting en wapens sterker te maken. Eigenlijk is elk gevecht tegen een monster een bossfight op zich, erg uitdagend en ziet er (mijns inziens) ook nog eens super vet uit! Voor een indruk kan je denk ik t beste even op YouTube zoeken ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Pokémon is heel veel vangen,trainen, levellen en je tegenstanders verslaan. Monster Hunter is echt meer jacht maken op de monsters (170 ;)) en je uitrusting verbeteren. Dus ja, het zijn allebei RPGs. En nee, ze zijn niet met elkaar te vergelijken.

En ik vind niet dat er een leeftijdsverschil tussen de games zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 23:46 ]

• Seal64
  • Laatst online: 27-11 10:58
Je kunt voor MH4U altijd even de demo checken. Geeft je allicht een beetje een idee van wat je mag verwachten, maar ik kan beamen (based on MH3U) dat Monster Hunter maar weinig lijkt op Pokémon. Het enige dat ze zo'n beetje gemeen hebben is dat er in beiden monsters zitten, maar dat is ook wel alles.

Ik zou Monster Hunter niet eens een RPG willen noemen, want je hebt geen XP, geen levels (ja, een Hunter Rank of HR, maar die heeft geen enkele invloed op je character buiten de gebieden waar je mag jagen) en zelfs niet eens echt stats of skills. Je kunt hooguit je levenslijn (tijdelijk) verlengen en er zijn skills, maar die zijn allemaal gear-based.
Je poppetje aan het begin van het spel is all it'll ever be. Alle verbeteringen zijn het gevolg van óf betere gear, óf meer ervaring - niet van je character, maar van jou, de speler. Jouw ervaring is belangrijk, want hoe meer je jaagt, hoe meer je de monsters leert herkennen en leert te anticiperen op wat ze gaan doen.

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-11 05:54
[...]

Ik zie ze zojuist weer staan bij Intertoys voor 229 euro. Nog 9 stuks, 1 is inmiddels onderweg naar mij:-)

http://www.intertoys.nl/new-nintendo-3ds-zelda

Xbox Live: WatersideHorse

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:37
Barremans schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:35:
[...]

Ik zie ze zojuist weer staan bij Intertoys voor 229 euro. Nog 9 stuks, 1 is inmiddels onderweg naar mij:-)

http://www.intertoys.nl/new-nintendo-3ds-zelda
Ik zou aan die voorraad status niet teveel waarde hechten, ik heb hem rond 8.45 besteld en er staat nog steeds 9 stuks beschikbaar.
Benieuwd of ik hem ook daadwerkelijk morgen binnen heb, ik kan niet wachten om met weer met MM aan de slag te gaan na zoveel jaar. (ik heb toendertijd de N64 versie gespeeld en die was super) :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11 16:27
Thrace Grumble schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:06:
Iedereen mag mij toevoegen, Dennis in de spelerstabel, want mijn lijst is nog angstvallig leeg haha. Ik speel onder andere Street Fighter IV, Resident Evil Revelations en The Mercenaries, Super Smash Bros., en binnenkort ook MH4U, eerst nog even doorbikkelen in deel 3 voordat ik weer vanaf 0 begin.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Vinden jullie ook dat de beschermhoes van de XL eigenlijk net iets te klein is voor de new 3ds XL?
Het past wel, maar je moet hem er wel een beetje in proppen.

Dit is een Speedlink hoesje die ik heb.
Iemand ervaring met een hoesje waar de new 3ds XL wel goed in past?

• Arunia
Vaag, ik heb zelf de hoes van mijn 3DSXL gebruikt en daar gaat hij prima in.
Sterker nog, de hoes is zelfs van mijn DSiXL geweest.

Dacht ook speedlink, maar er staat nergens een tekentje of logo op. Hij is creme wit met een belletjes achtige tekening er op.

Was er inderdaad ook eentje van Speedlink en incl. pen:

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/1/8/8/1004004011678816_1.jpg

Deze qua binnenkant. Gebruik zelf nooit dat elastiek. Dus daar legde ik altijd de DS op. Die zijn nu naar beneden gedrukt. Netje zit bij mij zelfs helemaal vol met spul.

[ Voor 38% gewijzigd door Arunia op 16-02-2015 10:40 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Ik gebruik nog steeds het hoesje van mijn originele DS, past prima :)

Mijn friendcode is trouwens: 2509-1760-0657

Steam/XBL: Avioto

• Koldur
Ik gebruik ook de DSi van speedlink, heb ik pas gekocht toen ik mijn 3DS XL had gekocht, grappige is dat de DSi XL iets groter is en daarom juist prima is voor de n3DS XL en de case van Speedlink voor de 3DS XL dus juist net wat te klein is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Stravincy
  • Niet online
Ah vandaar.
Dus als ik een beter passend hoesje wil hebben voor de new 3ds XL, kan ik beter gewoon een hoesje kopen voor de DSi XL?

• Koldur
Stravincy schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:48:
Ah vandaar.
Dus als ik een beter passend hoesje wil hebben voor de new 3ds XL, kan ik beter gewoon een hoesje kopen voor de DSi XL?
Vreemd genoeg, ja! ;)

• Stravincy
  • Niet online
Bedankt voor de tips.
Even kijken voor een DSi XL hoesje dan maar!

• Seal64
Ik heb een 3DSXL hoesje van Hori:
Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/7/9/9/1/1004004013251997.jpg

http://www.bol.com/nl/p/h...-3ds-xl/1004004013251997/

Past perfect en er zit een soort scheiding in die de bovenkant bedekt en beschermt tegen eventuele andere rommel die je in de case stopt.

• Stravincy
  • Niet online
Seal64 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:33:
Ik heb een 3DSXL hoesje van Hori:
[afbeelding]

http://www.bol.com/nl/p/h...-3ds-xl/1004004013251997/

Past perfect en er zit een soort scheiding in die de bovenkant bedekt en beschermt tegen eventuele andere rommel die je in de case stopt.
Ziet er ook goed uit.
Je hebt dus niet het gevoel dat de new 3ds XL er erg krap inzit?

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik wil eigenlijk de digital download kopen van monster hunter 4, maar ik heb de zelda editie. Normaliter zou het er gewoon op moeten gaan, ook al is monster hunter 20k+ blocks. Echter na een system transfer waarbij ik alleen maar de savegames heb overgezet, heb ik maar 13k blocks over. Weet iemand hoe dat zit? Staat zelda er stiekem 2 keer op? Standaard geheugen van 4gig moet voldoende zijn voor 2 games toch? Op de oude had ik er meer games op staan....

[ Voor 14% gewijzigd door Mauz1978 op 16-02-2015 12:42 ]

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Mauz1978 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:29:
Ik wil eigenlijk de digital download kopen van monster hunter 4, maar ik heb de zelda editie. Normaliter zou het er gewoon op moeten gaan, ook al is monster hunter 20k+ blocks. Echter na een system transfer waarbij ik alleen maar de savegames heb overgezet, heb ik maar 13k blocks over. Weet iemand hoe dat zit? Staat zelda er stiekem 2 keer op? Standaard geheugen van 4gig moet voldoende zijn voor 2 games toch? Op de oude had ik er meer games op staan....
Kijk bij instellingen bij data management wat al die ruimte inneemt. En verwijder de dingen dan die je er niet op wil hebben

Mijn PC

• Arunia
Ik zou eens in je geheugen kijken wat er allemaal op staat. Lijkt er eerder op dat je ook de data van je spellen mee hebt genomen.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

jorisderoo schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Kijk bij instellingen bij data management wat al die ruimte inneemt. En verwijder de dingen dan die je er niet op wil hebben
Ja ik zie dat dus niet... ik zie allemaal logische saves, maar niet dat ik 30k data erop heb staan, terwijl ie wel aangeeft er maar 13k over te hebben... als ik alles optel wat aangegeven wordt, kom ik net op 8k blocks uit...

[ Voor 15% gewijzigd door Mauz1978 op 16-02-2015 12:52 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
Arunia schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:38:
Vaag, ik heb zelf de hoes van mijn 3DSXL gebruikt en daar gaat hij prima in.
Sterker nog, de hoes is zelfs van mijn DSiXL geweest.

Dacht ook speedlink, maar er staat nergens een tekentje of logo op. Hij is creme wit met een belletjes achtige tekening er op.

Was er inderdaad ook eentje van Speedlink en incl. pen:

[afbeelding]

Deze qua binnenkant. Gebruik zelf nooit dat elastiek. Dus daar legde ik altijd de DS op. Die zijn nu naar beneden gedrukt. Netje zit bij mij zelfs helemaal vol met spul.
Heb die zelf ook, vind hem waardeloos :P Die games liggen los in dat netje, maar vallen eruit als je er niet rekening mee houd... Vriend van mij heeft een andere en daar kan je de games in vakjes stoppen :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Seal64
Stravincy schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:42:
[...]

Ziet er ook goed uit.
Je hebt dus niet het gevoel dat de new 3ds XL er erg krap inzit?
Nee, er is nog een beetje speling rondom. Als ik met de case schud dan voel je dat hij een beetje heen-en-weer beweegt.
Er zit alleen niet zo'n netje in, maar wel een slot voor een stylus (ik heb die dikke stylus van de DSiXL erin zitten) en 3 vakjes voor games, met daarachter nog een groot vak voor rommeltjes.

• iaxe393
skreppiedoe schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:53:
[...]

Ik zou aan die voorraad status niet teveel waarde hechten, ik heb hem rond 8.45 besteld en er staat nog steeds 9 stuks beschikbaar.
Benieuwd of ik hem ook daadwerkelijk morgen binnen heb, ik kan niet wachten om met weer met MM aan de slag te gaan na zoveel jaar. (ik heb toendertijd de N64 versie gespeeld en die was super) :)
MM Is wel erg tof weer.
Ik heb ooit die n64 versie gespeeld maar nooit uitgespeeld. Ben nu in 2 dagen al een stuk verder dan toen :')

Wat me wel opvalt is dat je zoveel verschillende tacts kan toepassen in de game _O_ Veel van de dingen voor speedruns werken nog steeds, dus heb je al veel sneller de goede items om ff snel een temple te doen

spoiler:
Mocht iemand elke x in tijd nood zitten, als je song of time achterstevoren speelt, dan heb je opeens veel meer tijd om alles te doen :)

• Seal64
iaxe393 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:29:
[...]

MM Is wel erg tof weer.
Ik heb ooit die n64 versie gespeeld maar nooit uitgespeeld. Ben nu in 2 dagen al een stuk verder dan toen :')

Wat me wel opvalt is dat je zoveel verschillende tacts kan toepassen in de game _O_ Veel van de dingen voor speedruns werken nog steeds, dus heb je al veel sneller de goede items om ff snel een temple te doen

spoiler:
Mocht iemand elke x in tijd nood zitten, als je song of time achterstevoren speelt, dan heb je opeens veel meer tijd om alles te doen :)
spoiler:
Klopt, maar het is niet meer zo effectief als vroeger. Op de N64 was het effect dat je drie keer zoveel tijd had, nu nog maar dubbel. En de game vertelt je dat het kan - de vogelverschrikker in het observatorium legt je zowel inverse als double uit.

• iaxe393
Seal64 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:36:
[...]

spoiler:
Klopt, maar het is niet meer zo effectief als vroeger. Op de N64 was het effect dat je drie keer zoveel tijd had, nu nog maar dubbel. En de game vertelt je dat het kan - de vogelverschrikker in het observatorium legt je zowel inverse als double uit.
spoiler:
oh zo ver was ik nog niet eens, ik deed gister dat nummer fout spelen en toen BAM! dubbel de tijd, wat echt super chill was gezien ik zwaaar in tijdsnood zat in een temple.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11 09:37
Heb sinds zaterdag een new 3DS XL en Alpha Sapphire.. Wilde al langer weer Pokémon spelen de laatste die ik heb gespeeld was Crystal.

M'n friendcode is 3969-7037-2627 en de naam is Daan ;-)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Sinds vrijdag is ie er. MM NN3DSXL Hij speelt heerlijk. De schouder knoppen zijn stuk beter en het is een stuk lichter dan m'n oude 3DSXL. Het beeld is heul mooi! en met 3D aan spelen kan ik nu wel. Bij vorige zag ik het gewoon niet. Misschien tijd om OoT is uit te spelen en daarna gelijk door in MM. Prima aankoop imho.
Sinus_rhythm schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:42:
Heb sinds zaterdag een new 3DS XL en Alpha Sapphire.. Wilde al langer weer Pokémon spelen de laatste die ik heb gespeeld was Crystal.

M'n friendcode is 3969-7037-2627 en de naam is Daan ;-)
Ik zou het ook ff hier: Het grote Pokémon topic posten. Niet iedereen van dat topic leest ook dit topic :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

ye-roon schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:11:
Het beeld is heul mooi! en met 3D aan spelen kan ik nu wel.
Heb net even met de N3DSXL staan spelen bij Intertoys, Smash Bros. en de 3D is inderdaad stukken beter !! Maakt nu niet uit of je beetje schuin op scherm kijkt, de 3D blijft glashelder.

Vwb. case ; ik heb deze van BigBen, als ik het zo zie is de nieuwe XL even groot als de oude, dus gaat hopelijk passen.
Alhoewel, zie nu dat de nieuwe wel 4 mm. breder is.
http://www.nintendolife.c...everything_we_know_so_far

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 16-02-2015 14:25 ]

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-11 01:26
Ben benieuwd naar jullie ervaringen betreffende het scherm van de New 3DS (XL).

Ik vond namelijk de originele 3DS qua kleurweergave vrij goed. Mooie rijke kleuren en een vrij scherp beeld.
Toen heb ik die ingeruild voor een 3DS XL en dat scherm is naar mijn mening toch een stuk minder mooi. Sowieso natuurlijk minder pixeldichtheid, maar het scherm lijkt ook valer te zijn en de kleuren zijn vrij zacht (in tegenstelling tot de 'vibrant colors' van de originele 3DS).

Mijn vraag is dus eigenlijk aan de mensen die de New 3DS (XL) hebben (geprobeerd) hoe jullie het scherm ervaren.

Aangezien Gamemania nu een inruilactie heeft zit ik er over na te denken m'n XL in te ruilen voor een normale New 3DS.

• Arunia
JerX schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:51:
[...]

Heb die zelf ook, vind hem waardeloos :P Die games liggen los in dat netje, maar vallen eruit als je er niet rekening mee houd... Vriend van mij heeft een andere en daar kan je de games in vakjes stoppen :)
Dat is zo. Ik heb er via Deal-extreme.com een doosje voor meer spellen in gestoken. Maar dan nog neem ik teveel mee en dat valt er dan wel uit wanneer ik met de 3DS zelf aan het spelen ben in de Metro. :P
Maar ach, ik moet dan minder meenemen.

@hierboven,
Ik vond zelf de kleuren van de 3DSXL en de New 3DSXL erg goed.
Eigenlijk heb ik jouw ervaring niet van toen ik van 3DS naar XL naar New 3DS XL ging.
pixeldichtheid etc vond ik gewoon prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 16-02-2015 14:22 ]

• Jochem Boom
  • Laatst online: 27-11 15:01
@ DGonlag2

Dat vale komt door de pixeldichtheid in combinatie met de auto brightness en powersaving stand. Net even getest en zelfs met beiden op de hoogste brightness blijft er wel verschil zichtbaar. De voordelen van de XL wegen daar wat mij betreft wel tegenop.

• iaxe393
DGonlag2 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:20:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen betreffende het scherm van de New 3DS (XL).

Ik vond namelijk de originele 3DS qua kleurweergave vrij goed. Mooie rijke kleuren en een vrij scherp beeld.
Toen heb ik die ingeruild voor een 3DS XL en dat scherm is naar mijn mening toch een stuk minder mooi. Sowieso natuurlijk minder pixeldichtheid, maar het scherm lijkt ook valer te zijn en de kleuren zijn vrij zacht (in tegenstelling tot de 'vibrant colors' van de originele 3DS).

Mijn vraag is dus eigenlijk aan de mensen die de New 3DS (XL) hebben (geprobeerd) hoe jullie het scherm ervaren.

Aangezien Gamemania nu een inruilactie heeft zit ik er over na te denken m'n XL in te ruilen voor een normale New 3DS.
vind het scherm een stuk beter. vond die van mn oude 3ds zo vaag.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-11 01:26
Veel verschillende meningen dus :p

Als ik het zo zie online dan lijkt het erop dat je wat geluk moet hebben. De schermen in de 3DS'en kunnen behoorlijk van elkaar verschillen. Sommige zijn erg wit, andere weer een beetje blauwig, anderen weer geelig.

Ik heb overigens ook geen probleem met de Pixeldichtheid (hoewel de mindere scherpte van de XL wel jammer is), maar het gaat me vooral om de kleurweergave. Alles is gewoon mat en saai op mijn XL.

Misschien toch maar de gok wagen dan.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 23:52

rajackar

Blood Minister

Ik vind het scherm ook erg mooi qua kleuren.
En aan de pixeldichtheid doe je helaas weinig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Stravincy
  • Niet online
Seal64 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:28:
[...]

Nee, er is nog een beetje speling rondom. Als ik met de case schud dan voel je dat hij een beetje heen-en-weer beweegt.
Er zit alleen niet zo'n netje in, maar wel een slot voor een stylus (ik heb die dikke stylus van de DSiXL erin zitten) en 3 vakjes voor games, met daarachter nog een groot vak voor rommeltjes.
Ah, klinkt goed!
Dit gaat hem dan worden voor mijn New3ds XL.

Nu toevallig voor maar €10.44 inclusief verzenden bij all4games.
Komt goed uit.

Heb hier ook niets te klagen over de kleuren trouwens hoor.
Ziet er allemaal mooi uit wat mij betreft.

[ Voor 15% gewijzigd door Stravincy op 16-02-2015 15:36 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Omg wat blijft Monster Hunter toch een brilliant spel. Ik begrijp niet dat we daar geen aparte thread voor hebben. Ben me langzaam door de village quests aan het werken. Eindelijk de mogelijkheid om een tweede Palico te krijgen unlocked!

Ik heb getwijfeld om een new 3DS voor deze game te halen maar het werkt top, misschien zou het laden sneller kunnen maar traag is het zeker niet. Misschien wel een CCP bestellen straks maar zonder lukt het me ook fijn. Waarschijnlijk omdat ik honderden uren met de "claw" positie gespeeld heb op mijn PSP GO.

Echt heerlijk al die kleine verbeteringen sinds toen. Vooral de mogelijkheid om item sets te registeren, wat een gemak is dat :D

Ik speel vooralsnog de game single player omdat ik liefst op eigen kracht eerst de game leer maar als iemand me wil toevoegen, ga je gang. Geen idee of dat ook als Streetpass geld voor de guild card/hunter for hire.

Friend Code: 2981-6790-6278 (als een mod me aan de lijst kan toevoegen)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Pheace schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:00:
Omg wat blijft Monster Hunter toch een brilliant spel. Ik begrijp niet dat we daar geen aparte thread voor hebben. Ben me langzaam door de village quests aan het werken. Eindelijk de mogelijkheid om een tweede Palico te krijgen unlocked!
Je kan gewoon zelf een nieuw topic openen. :) Het is sowieso aan te raden om dat per spel te doen, zodat je makkelijker kan zoeken.
De topicstarter(s) van dit topic kunnen dat doen. Als je niet snel bent toegevoegd, kan je die een berichtje sturen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kutzooi heb ik ze net besteld vanuit Japan :+ Dan deze ook maar halen :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Seal64
iaxe393 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:39:
[...]

spoiler:
oh zo ver was ik nog niet eens, ik deed gister dat nummer fout spelen en toen BAM! dubbel de tijd, wat echt super chill was gezien ik zwaaar in tijdsnood zat in een temple.
spoiler:
Als je elke noot twee keer speelt, dan is dat dus The Song of Double Time. In de oude versie spoel je daarmee door naar de volgende zonsopgang/ondergang, in deze versie kun je zelfs kiezen naar welk (hele uur) je wilt. Heel handig voor bepaalde sidequests waar je voorheen gewoon een halve dag zat te wachten.

• SpoekGTi
Zoals het er nu naar uit ziet is bol.com me kwijt als trouwe klant, nog geen bevestiging van een skullkid die mijn kant op hoort te komen. Nintendo Nederland al gebeld En die kunnen helaas ook niets...dan gaan we reggie wel mailen en anders Nintendo Japan :) heel marktplaats staat al vol met skullkids bieden vanaf 50€ ..... Damnit

Verwijderd

@SpoekGTi, misschien moet je Iwata een e-mail sturen als je toch bezig bent? :+

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 14:35

Wahloh

Professioneel Nietsnut

@SpoekGTi, je weet dat Bol.com alleen Skullkid figurines bij een combinatie van New 3DS + Majora's Mask gaf? Je krijgt er geen bij je New 3DS Majora's Mask Edition.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• SpoekGTi
K
Wahloh schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:57:
@SpoekGTi, je weet dat Bol.com alleen Skullkid figurines bij een combinatie van New 3DS + Majora's Mask gaf? Je krijgt er geen bij je New 3DS Majora's Mask Edition.
Klopt maar als door een medewerker gezegd wordt dat hij bij de game zit via de chat ben ik van mening dat hij prima geleverd kan worden. Anders had ik
Mijn preorders wel gecanceld bij bol en had ik hem elders besteld. En ik heb de console EN de SE gekocht, dus ben zelfs nog royaler geweest qua aanschaf. Daarbij zou hij officieel alleen maar bij de SE van de game en bij de MM console horen, alleen omdat de aktie volgens bol pas later kwam was bol al door hun preorders van de game en de MM console heen. En ze maken dus zelf een bundel met een item wat eigenlijk naar de preorders van de LE console had gemoeten

[ Voor 5% gewijzigd door SpoekGTi op 16-02-2015 19:17 ]

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik zit te twijfelen of ik de new 3DS xl majora's mask versie zou kopen of niet, verleidelijk aanbod! :(

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Pherox006 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:24:
Ik zit te twijfelen of ik de new 3DS xl majora's mask versie zou kopen of niet, verleidelijk aanbod! :(
Gewoon doen. Ik heb vanaf 9-12-2014 een geïmporteerde New 3DS XL Blue metallic en heb sinds 12-2-2015 de New 3DS XL zelda majora's Mask. Ik heb totaal geen spijt van mijn aankopen😄

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• iaxe393
pinokkia schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:12:
[...]

Gewoon doen. Ik heb vanaf 9-12-2014 een geïmporteerde New 3DS XL Blue metallic en heb sinds 12-2-2015 de New 3DS XL zelda majora's Mask. Ik heb totaal geen spijt van mijn aankopen😄
geen spijt van de uS/JAP 3ds?

Kan ik me bijna niet voorstellen, heb nu juist een EU model gekocht omdat ik zn spijt had van mn USA versie.
Zelfs met regionthree werkt dat ding niet mee

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
iaxe393 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:17:
[...]

geen spijt van de uS/JAP 3ds?

Kan ik me bijna niet voorstellen, heb nu juist een EU model gekocht omdat ik zn spijt had van mn USA versie.
Zelfs met regionthree werkt dat ding niet mee
Geen spijt , want ik heb een Aus (Australië) en die hebben ook pal😄

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Daar gaat m'n geld... :(

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Beakzz
Ook maar de Triforce incl. een Luigi Amibo besteld. Aangezien die pas op 20 maart uit komt en ik ze niet apart laat verzenden zal het nog even duren :) Dacht altijd dat het boven de €25 gratis verzenden was bij Amazon.de ? Zijn ze daar nu ook al mee gestopt ?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Ik heb al in geen tijden free shipping op m'n bestellingen bij Amazon gezien, dus het kan makkelijk dat ze dat hebben afgeschaft. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
Pheace schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:00:

......

Ik heb hem hier nog liggen in seal maar vraag mij af of ik niet beter eerst nr 3 afwerk. Daar moet ik immers nog steeds verder.
Is niet helemaal juist. Hij zat enkel standard bij de limited in USA, hier in Europa werd hij, ook in de uk store, in eerste instantie verkocht in combo zoals bol hem aanbod. Pas later bij de limited en special. En dan nog tegen een meerprijs.
Beakzz schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:04:
Ook maar de Triforce incl. een Luigi Amibo besteld. Aangezien die pas op 20 maart uit komt en ik ze niet apart laat verzenden zal het nog even duren :) Dacht altijd dat het boven de €25 gratis verzenden was bij Amazon.de ? Zijn ze daar nu ook al mee gestopt ?
Ik dacht dat ik voor mijn voorbestelling van beide covers geen shipping moest betalen, mss is het vanaf 30€ nu? In ieder geval is men stilaan overal de free shipping aan het afschaffen.
RayNbow schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:13:
Ik heb al in geen tijden free shipping op m'n bestellingen bij Amazon gezien, dus het kan makkelijk dat ze dat hebben afgeschaft. :p
Maakt de impulsaankopen wel een stuk minder aantrekkelijk. Er komt vlug een 3 à 5€ bij tegenwoordig voor standard shipping. Het was onlangs zelfs zou erg dat men 50€ vroeg voor fast shipping naar hier. Werkelijk onwerkelijk :). Het item kostte immers slechts 15€....

[ Voor 56% gewijzigd door Ekfad op 17-02-2015 08:35 ]

• BlackMage
Beakzz schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:04:
RayNbow schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:13:
Vanaf 29 euro is het gratis verzenden. Maar doorgaans hebben alleen producten die geleverd worden door Amazon zelf dit.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Maakt de impulsaankopen wel een stuk minder aantrekkelijk. Er komt vlug een 3 à 5€ bij tegenwoordig voor standard shipping. Het was onlangs zelfs zou erg dat men 50€ vroeg voor fast shipping naar hier. Werkelijk onwerkelijk :). Het item kostte immers slechts 15€....
Tja, supersnel volgende-dag-in-huis-shipping is altijd erg duur. Doorgaans is de normale verzending (3 dagen) ook genoeg voor mij.

"21 jaar DSL!"

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 20:55

Deathchant

Don't intend. Do!

Seal64 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:32:
[...]

spoiler:
Als je elke noot twee keer speelt, dan is dat dus The Song of Double Time. In de oude versie spoel je daarmee door naar de volgende zonsopgang/ondergang, in deze versie kun je zelfs kiezen naar welk (hele uur) je wilt. Heel handig voor bepaalde sidequests waar je voorheen gewoon een halve dag zat te wachten.
Ik ben in clocktown en ik heb
spoiler:
het eagle mask, fairy mask en bunny mask
al. Vooral die laatste is erg prettig om een stuk sneller te lopen. Wat ik niet snap, en misschien moet ik ook de verleiding weerstaan om youtube filmpjes te kijken, is hoe mensen de
spoiler:
reversed song of time en double time songs
al weten zodra ze clocktown uitlopen? Dat moet je door het spel toch leren ergens, maar je kunt niet echt zonder, want deze nieuwe 72-uurs tijdbalk verstoort een beetje het free-roamen/side quests gedeelte wat ik in OOT altijd deed.

Ik heb een Nintendo DSi en een 3DS (25th anniversary Zelda OOT edition) en ik wil em eigenlijk niet weg doen, maar man, ik heb me de laatste tijd toch pijn in mijn handen, vooral mijn linkerhand omdat ik zo "verkrampt" mijn 3DS moet vasthouden en bedienen....Echt irritant. Als je de swordsman expert training bij Zelda MM wilt doen (L1 targeting + forward + A) dan is het gewoon niet meer fijn. Dus ik was aan het overwegen de grotere XL te kopen, maar idd de scherpte is minder door het grotere scherm....Dus ik ga eens even naar de mediamarkt om het schermpje te beoordelen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Pagina: 1 ... 82 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]