Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Het is even wennen voor me om weer eens op een kleine scherm 3ds te gamen, maar ik ben reuze tevreden met mn N3DS. Alles loopt veel soepeler. Nu nog afwachten op MM3D.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 17:01
Mijn bestelling bij bol is zonder skullkid morgen maar eens een support medewerker daar confronteren met een screenie waarin hij is toegezegd. Gezien dat ik er weer moeite voor moet doen is bol.com me wel kwijt qua preorders

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
SpoekGTi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:23:
Mijn bestelling bij bol is zonder skullkid morgen maar eens een support medewerker daar confronteren met een screenie waarin hij is toegezegd. Gezien dat ik er weer moeite voor moet doen is bol.com me wel kwijt qua preorders
Hoe weet je dat hij zonder Skull Kid is?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Thrace Grumble schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:01:
Ervaringen, die wil ik horen! :P
Ga zaterdag op pad voor een New 3DS, maar weet nog niet of ik voor de 'normale' of de XL variant ga. Ik snap uiteraard dat het persoonlijk is en dat je beide zelf moet ervaren/proberen, maar toch ben ik erg benieuwd naar een aantal zaken:

-Is het (naar jullie mening) echt zo dat groter = beter?
-Ik lees veel verschillende verhalen over dat de resolutie echt TE slecht wordt voor een XL scherm. Hoe ervaren jullie dit? Wordt het echt te stretched, of is het puur gewenning?
1,5 jaar geleden de 3DS gekocht en die was hoekig en klein. Totaal niet ergonomisch voor mijn (volwassen) handen. Toen binnen een half jaar over gegaan op de 3DS XL. Nooit kunnen wennen aan de resolutie, maar vooral niet aan het gewicht. Mijn Vita is bijvoorbeeld zwaarder, maar die steekt niet zover voor mijn handen uit :+ Het is niet dat ik het niet kan volhouden, maar ik vind het gewoon niet comfortabel.

Nu de normale N3DS met een iets groter scherm dan zijn voorganger gekocht en echt stukken comfortabeler dan de oude versie en het scherm is top.. Het ontwerp is nu gewoon gelijk aan die van de XL en het is eigenlijk gewoon een DS Lite met een groter scherm :) (vorm)

Maarja dat is mijn mening, want het verschilt per persoon. Als je hem graag in je binnenzak of broekzak meeneemt dan is de XL niet prettig, maar als je niet zo veel geeft om de resolutie dan kan de XL je weer beter bevallen. Mijn N3DS is een "binnenhandheld" en gaat alleen mee op vakantie dus dat was niet mijn reden om kleiner te gaan.

• Koldur
Net gelezen dat op de n3DS MM een stuk soepeler loopt dan op de oude! Variabele framerate dus.

Had ik niet zien aankomen, maar wel fijn.
Touchdomex schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:08:
[...]

Het geeft bij mij een gevoel van een MMORPG. maar dat is het niet? :+

Heb namelijk wat teveel tegoed op mijn 3DS en wil een game halen.
Het gevoel is er inderdaad, maar je kan ook twee NPCs uitnodigen die volstaan als goede partners zodat je het dus semi-solo kan spelen. Het is voor mij echt een must have voor de 3DS in ieder geval!

[ Voor 93% gewijzigd door Koldur op 13-02-2015 00:39 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50
Arunia schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:16:
[...]

Thanks voor de uitleg en de ondersteuning. :)

Ik ben bijna klaar met de transfer.
Maar het valt me op dat het bovenscherm best wel gelig is.
Is dit bij jullie ook zo?
De oude 3DS XL is namelijk gewoon wit.
Gelig scherm komt door energiebesparing. Zet die maar eens uit.

• SpoekGTi
Koldur schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:28:
[...]

Hoe weet je dat hij zonder Skull Kid is?
Wordt nergens op de facturen genoemd

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Die energie besparing is idd heel vreemd. Terwijl ik met de setup bezig was, bleef die maar veranderen van helderheid. Ik heb t direct uitgezet.

Ik heb zelf de XL en ben ook erg tevreden. Ik kom van een XL, dus wist wat me te wachten stond, qua resolutie. Zo erg duidelijk is het niet en de spelervaring is er niet minder door. Zo vlieg je in het begin van MM in een ronde kamer en het verbaasde me hoe "scherp" de beelden waren.

Het 3D effect is sterk verbeterd, met veel meer beweegruimte voor je hoofd. Bij de setup zie je ook wat de camera kan zien om je ogen te volgen en dat bereik is groot!
Het geluid is ook erg goed, maar dat was het al.
Het apparaat zelf is erg mooi, met minder ronde hoeken, een plattere uitstraling en goeie knoppen. De L en R zijn iets kleiner zodat je bij de ZR en LR kan en dat is beter dan verwacht. De glanzende behuizing is wel een onwijze vingerafdrukmagneet, maar daar helpt een doekje prima bij...!

Al met al ben ik blij met de upgrade. Hij lijkt niet groot, maar voelt wel zo.

• SpoekGTi
Trouwens iedereen de via een post zending op zijn MM wacht :P het is vandaag natuurlijk wel vrijdag de 13de :P misschien gaat er wel iets mis (post medewerker vast in sorteerband, chauffeur die een greppel lief vind)

* SpoekGTi zit ook op de Post te wachten

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:08:
[...]

Het geeft bij mij een gevoel van een MMORPG. maar dat is het niet? :+

Heb namelijk wat teveel tegoed op mijn 3DS en wil een game halen.
Dreigen heeft gewerkt hier. Vanmiddag komt Majora's Mask :) Straks nog eventjes een Mario oid halen en dan ben ik voorlopig weer blij 8)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:45
[verwijderd]

[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

ye-roon schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:58:
[...]

Oh man, we need the whole story.

* ye-roon grabs popcorn

Maar wel zonde, al lijkt elk nadeel zijn voordeel te hebben aan je laatste zin te zien. Er zijn hopelijk geen games gesneuvelt? Geen gedownloade games die je over moet zetten?
Eind goed al goed :) Gisteravond een super mooie blauwe N3DSXL gekregen! Ik had wel Pokemon Y als download, staat de save data daarvan gewoon op de SD kaart?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:40
jd1987 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:14:
[...]

Eind goed al goed :) Gisteravond een super mooie blauwe N3DSXL gekregen! Ik had wel Pokemon Y als download, staat de save data daarvan gewoon op de SD kaart?
Je moet toch een system transfer doen. Dus die save ben je dan toch kwijt.
Wellicht even contact opnemen met Nintendo zodat zij iets voor je kunnen regelen?

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Had al met Nintendo gebeld om mijn NNID los te koppelen. Dat is geen probleem. Die staat al op de nieuwe. In de eShop kan ik ook oa Pokemon weer opnieuw downloaden. Wel jammer van de save...(inclusief Diancie :'()

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Arunia
Wellicht als je de SD kopieert naar de nieuwe dat het dan wel weer werkt?
Gewoon proberen omdat Nintendo je nnid heeft losgekoppeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 13-02-2015 08:30 ]

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-11 17:37
Waar hebben jullie allemaal de Skull Kid figurine vandaan gehaald? Ik zoek/zocht er zelf 1 maar zag hem alleen bij Nedgame in combi. met de N3DS

• SpoekGTi
Dazzyreil schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:39:
Waar hebben jullie allemaal de Skull Kid figurine vandaan gehaald? Ik zoek/zocht er zelf 1 maar zag hem alleen bij Nedgame in combi. met de N3DS
Zelfde heeft Bol.com, Kid was bijna nergens los te krijgen en werd niet gebundeld met de Zelda MM LE of de Special Edition Console.

De enige waarvan ik weet die achteraf de Skullkid nog meelevert met zijn LE/SE Game of Console was gamemania.

Ik moet straks even gaan sparren met bol. Ik wil of een Skullkid die me is toegezegd of ze crediteren maar 50 euro (is immers de bepaalde verkoopprijs van Skullkid op de site van Bol.)

Uitslag hoor je vanmiddag :P

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Mar.tin schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 07:57:
Ik heb voor mijn 3DSXL een expanded battery pack maar twijfel nu om te switchen..
Welke ?
Zit ook aan nieuwe/betere batterij te denken.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dazzyreil schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:39:
Ik heb 'm bij de GM meegekregen bij m'n N3DS en MM/MH.

Wel lief kijken! En hopen dat er een vrouw achter de balie staat... ;)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:45
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]

• Arunia
SqueakyClean schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:00:
[...]

Ik heb 'm bij de GM meegekregen bij m'n N3DS en MM/MH.

Wel lief kijken! En hopen dat er een vrouw achter de balie staat... ;)
Ik hoefde niet eens lief te kijken bij de GM. Werd al automatisch in de tas erbij gedaan. Maar je hebt er bij GM gewoon recht op. Zeker met een preorder. Anders is het first come first serve voor de overgebleven.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Arunia schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:35:
[...]

Ik hoefde niet eens lief te kijken bij de GM. Werd al automatisch in de tas erbij gedaan. Maar je hebt er bij GM gewoon recht op. Zeker met een preorder. Anders is het first come first serve voor de overgebleven.
Ik had alleen een blauwe N3DS en niet een LE... Dat maakte het wat lastiger... Uiteindelijk kreeg ik 'm door lief kijken nog mee... De LE was idd. wel gegarandeerd...

Andere vraag: ik wil AC: New Leaf bij Amazon.de bestellen, maar er staat bij dat het de Duitse versie is:
Bildschirmtexte: Deutsch
Is de taal instelbaar, zoals gebruikelijk bij EU/PAL-games?

• Arunia
SqueakyClean schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:47:
[...]

Ik had alleen een blauwe N3DS en niet een LE... Dat maakte het wat lastiger... Uiteindelijk kreeg ik 'm door lief kijken nog mee... De LE was idd. wel gegarandeerd...
Voor zover ik weet was het iig n3ds met mm. Ofwel le n3ds xl, mm le of gewone met mm.

Verwijderd

Bij bol heb ik dus een 10tje meer betaald en krijg ik hem niet. :|
Dom dat ik mijn MM order heb geannuleerd natuurlijk maar toch. :(

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-11 14:30
Wehkamp bood de MM 3ds xl nog een poosje aan op de 10 maar hebben me zojuist gemaild dat ze niet kunnen leveren binnen de afgesproken termijn. Verwijzen vervolgens naar het "mijn bestellingen" systeem dat tot morgen of maandag niet bereikbaar is vanwege onderhoud.

Ziet er naar uit dat ik opnieuw misgrijp..

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
SqueakyClean schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:47:
[...]

Andere vraag: ik wil AC: New Leaf bij Amazon.de bestellen, maar er staat bij dat het de Duitse versie is:

[...]

Is de taal instelbaar, zoals gebruikelijk bij EU/PAL-games?
Waarom bij Amazon.de?

Maar volgens de doos zou het zo moeten zijn.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Arunia schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:56:
[...]

Voor zover ik weet was het iig n3ds met mm. Ofwel le n3ds xl, mm le of gewone met mm.
Klopt, zo heb ik het ook begrepen. Maar dan hebben ze me lopen fukken... :N
Maar goed, ik heb 'm... Dat is wat telt!
LOTG schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:58:
[...]

Waarom bij Amazon.de?

Maar volgens de doos zou het zo moeten zijn.
Voor de nette prijs. Maar eigenlijk vertrouw ik het niet, omdat Duitsland nog wel eens lastig kan zijn wat taal betreft. Dus ik hoop dat iemand hier ervaringen heeft...

Bij andere games staat andere talen wel aangegeven...

Fire Emblem Awakening:
Bildschirmtexte: Englisch, Französisch, Deutsch

[ Voor 21% gewijzigd door SqueakyClean op 13-02-2015 10:06 ]

• LOTG
Je kunt ook gewoon op budgetgaming.nl kijken.

Bigu!, 35 euro en direct leverbaar.
Verzendkosten van DE->NL zijn vrij hoog, dus die paar euro verschil haal je er wel uit denk ik.

• Koldur
SpoekGTi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 06:29:
[...]

Wordt nergens op de facturen genoemd
Het hoeft er dan ook niet per sé op te staan, het kan dus alsnog. Ik kan waarschijnlijk mijn Bol.com order vanmiddag oppikken en dan zullen we het weten ;)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dan maar s kijken bij Bigu... nooit van gehoord!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33

TdV

MrMaxedTank schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:58:
Wehkamp bood de MM 3ds xl nog een poosje aan op de 10 maar hebben me zojuist gemaild dat ze niet kunnen leveren binnen de afgesproken termijn. Verwijzen vervolgens naar het "mijn bestellingen" systeem dat tot morgen of maandag niet bereikbaar is vanwege onderhoud.

Ziet er naar uit dat ik opnieuw misgrijp..
Hier hetzelfde, Bartsmit.com heeft ze nog voor 10 euro minder, als die levert annuleer ik die van wehkamp weer zodra dat weer kan.

• SpoekGTi
Koldur schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Het hoeft er dan ook niet per sé op te staan, het kan dus alsnog. Ik kan waarschijnlijk mijn Bol.com order vanmiddag oppikken en dan zullen we het weten ;)
True,

De bezorger, mits hij niet in een greppel rijdt is hier tussen 13:30 en 15:30....we gaan het zien en anders heeft er een medewerker bij Bol een echte vrijdag de 13de als ik bel :P

• MrMaxedTank
TdV schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:44:
[...]

Hier hetzelfde, Bartsmit.com heeft ze nog voor 10 euro minder, als die levert annuleer ik die van wehkamp weer zodra dat weer kan.
Verrek, geen random reader hier..

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hmm mijn oude case van mijn normale 3DS XL past niet heel lekker voor mijn nieuwe XL.
Weet iemand nog een case die wel goed past voor de New3DS XL?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het viel me op hoe makkelijk de backplate van de N3DS XL eraf gehaald kan worden. De schroefjes kan je niet kwijtraken, want die blijven erin zitten en zonder moeite eraf te halen.

Bedacht me toen ook dat ze ook nieuwe face-plates kunnen maken voor de XL, al is het maar voor de backplate. Die suede backplates lijken me wel wat! :D

• MrMaxedTank
TdV schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:44:
[...]

Ik ontvang zojuist dit:

Geachte heer <knip>,

Het is fijn dat u bij ons besteld. Helaas is het artikel uitverkocht. Mijn excuses hiervoor.

Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

<knip>
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
---

Als antwoord op de vraag of ze nog gaan leveren. Ondanks het feit dat ik op de dag van bestelling een belofte kreeg dat het geleverd zou worden. Bol.com all over again.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
SqueakyClean schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:33:
Het viel me op hoe makkelijk de backplate van de N3DS XL eraf gehaald kan worden. De schroefjes kan je niet kwijtraken, want die blijven erin zitten en zonder moeite eraf te halen.

Bedacht me toen ook dat ze ook nieuwe face-plates kunnen maken voor de XL, al is het maar voor de backplate. Die suede backplates lijken me wel wat! :D
Dit gaat inderdaad heel makkelijk.
Maarja, alleen de achterkant helaas.

• LOTG
Nou ja, helaas... Ik vind het wel mooier dat de cover ook over de camera heen gaat. Bij de gewone heb je zowel boven als onder een zwarte strip.

De MH4U cover is ook erg mooi. Heeft een beetje een geborstelt staal look, ook al moet het vacht voorstellen. Ziet er erg vet uit.

Hij is wel wat shiny.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Ik heb de MM edition van de New 3DS. Data transfer van mijn oude 3DS naar de nieuwe ging goed, maar Majora's Mask staat er niet op. In de eshop geeft ie aan dat ik de game nog niet heb. Iemand enig idee wat te doen?

Steam/XBL: Avioto

• LOTG
Heb je op de nieuwe een nieuw Nintendo ID aangemaakt voor je ging transferen? Dat moest namelijk niet.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Avioto schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:55:
Ik heb de MM edition van de New 3DS. Data transfer van mijn oude 3DS naar de nieuwe ging goed, maar Majora's Mask staat er niet op. In de eshop geeft ie aan dat ik de game nog niet heb. Iemand enig idee wat te doen?
Contact opnemen met Nintendo?
Als je de stappen hebt uitgevoerd wat hier stond/op Nintendo's site staat, zullen zij het voor je (moeten) oplossen.

PSN: Redrafted

• Arunia
Avioto schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:55:
Kijk eens in de eshop bij de spellen die je mag downloaden. Links boven het menu en dan ergens onderaan kijken. Daar krijg je de optie voor nog te downloaden.

• Avioto
LOTG schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:58:
Heb je op de nieuwe een nieuw Nintendo ID aangemaakt voor je ging transferen? Dat moest namelijk niet.
Nee, heb ik niet gedaan.
Arunia schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:09:
[...]

Kijk eens in de eshop bij de spellen die je mag downloaden. Links boven het menu en dan ergens onderaan kijken. Daar krijg je de optie voor nog te downloaden.
Staan geen games in de lijst :(
Xerox schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:58:
[...]

Contact opnemen met Nintendo?
Dat is de enige optie dan denk ik :'(

Bedankt voor de hulp!

Edit:Oeh, toch nog gefixt! Toen ik naar mijn activiteiten geschiedenis ging in de Eshop, stond Majora's Mask daar wel bij. Toen ik op 'Meer info over deze titel' drukte kreeg ik een knop waar ik de game kon downloaden. Misschien handig om te weten als iemand anders hetzelfde probleem heeft :)

[ Voor 16% gewijzigd door Avioto op 13-02-2015 12:21 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb net mijn Monster Hunter LE New 3DS XL binnen, maar het valt me op dat het bovenste scherm speling heeft bij de scharnieren, waardoor het bovenste scherm naar links en rechts kan bewegen. Hebben meer mensen hier last van?

• Koldur
xelfer schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:21:
Ik heb net mijn Monster Hunter LE New 3DS XL binnen, maar het valt me op dat het bovenste scherm speling heeft bij de scharnieren, waardoor het bovenste scherm naar links en rechts kan bewegen. Hebben meer mensen hier last van?
Ja, op budgetgaming blijkt iedereen dit ook te hebben.

• Avioto
Ik heb dit ook bij de MM versie.

• Arunia
xelfer schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:21:
Ik ook.
Had het ook bij de dsi xl, 3ds en 3ds xl.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 17:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

Klopt, ik heb het ook op mijn kleine N3DS. Je ziet aan de linkerkant ook een klein stukje metaal van het scharnier. Daar staat tegenover dat bij deze versie het scherm wel heerlijk strak vastklikt, en er geen beweging van voor naar achter meer is. (Dat, en de scharnieren zijn soepeler en stiller :D)

Het is een tradeoff, maar wel een goeie naar mijn mening :)

• xelfer
  • Niet online
Laten we hopen dat hij ook strak vast blijft klikken :). Kennelijk is het intended.

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:54
Mijn eerste indruk bij de new 3DS is dat op een of andere reden de 3D mij erg irriteert.
Er is ghosting bij beide zelda games terwijl ik mijn hoofd niet eens beweeg en mijn ogen op het scherm houd.

Dit verhaal krijgt nog een vervolg.

PS: nu moet ik zeggen dat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik een eigen 3DS heb ipv iemand anders zijn 3DS te gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door Negaiido op 13-02-2015 12:49 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

DukeBox

loves wheat smoothies

Negaiido schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:48:
Er is ghosting bij beide zelda games terwijl ik mijn hoofd niet eens beweeg en mijn ogen op het scherm houd.
Ff de slider finetunen voor je afwijking ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Koldur
Negaiido schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:48:
Mijn eerste indruk bij de new 3DS is dat op een of andere reden de 3D mij erg irriteert.

Dit verhaal krijgt nog een vervolg.

PS: nu moet ik zeggen dat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik een eigen 3DS heb ipv iemand anders zijn 3DS te gebruiken.
Bij OoT en MM 3D zal je sowieso wat ghosting blijven houden, er zijn veel fel op donker situaties waar je simpelweg ghosting hebt op de manier waarop de 3DS, 3D TV's en beamers hun 3D aanbieden. Ghosting kan je alleen elimineren door de ogen echt hun eigen beeld te geven zoals bij de Virtual Boy of de Oculus Rift.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Cool alles binnen. Bol.com had gisteren mij nog verteld dat mijn Skull Kid Statue niet meer leverbaar was voor mij en dus geannuleerd is. Maar toch nog vandaag gekregen :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Avioto
Ik heb even Ironfall Invasion geprobeeerd. Het is een covershooter zoals Gears of War. De c-stick is wel een must voor deze game, richten met de stylus werkt voor geen meter naar mijn mening. Het gebruikt ook de nieuwe ZR en ZL knoppen, voor sprinten en herladen. Op de "oude" 3DS gebruik je 2 knoppen op je touchscreen voor die acties. Graphics zijn ok en het loopt heel soepel op 60 fps, met 3D word de framerate gehalveerd. Het verhaal hoef je niks van te verwachten, is gewoon een 13 in een dozijn actiegame verhaal. Maar het is zeker vermakelijk. Ik heb de campaign gekocht, misschien koop ik later wel de multiplayer erbij.

Heb ook nog wat foto's gemaakt van de New 3DS:
Afbeeldingslocatie: http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Avioto/mm3dsfront_zpsb0acb746.jpg
De oude en de nieuwe:
Afbeeldingslocatie: http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Avioto/3dsvsnew3ds_zps8b77ecd5.jpg

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Vind het toch een hele vette skin hoor, die van MM!! gratz:D

• LOTG
De tekening is mooi, maar ik vind het goud echt helemaal niets. Dat is voor mij de reden geweest om niet voor de MM versie te gaan.

Zwart met witte tekening was denk ik erg vet geweest. Past ook beter bij de donkere sfeer van MM.

Als ze nou nr 56 op de XL hadden gemaakt, dan was ik verkocht geweest.

• SpoekGTi
TheKillingBean schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:50:
Cool alles binnen. Bol.com had gisteren mij nog verteld dat mijn Skull Kid Statue niet meer leverbaar was voor mij en dus geannuleerd is. Maar toch nog vandaag gekregen :)
En had jij een gewone bundel met Skullkid of kwam hij met een LE console of de SE game?

• xelfer
  • Niet online
Ik ga zelf 3D niet gebruiken, maar de betere performance en de C-stick vind ik wel interessante vernieuwingen :).

Edit: Ik krijg deze message bij mijn club-nintendo registratie van de 3DS:

Deze PIN-code is verlopen. Je kunt dit product niet langer registreren.

Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 45% gewijzigd door xelfer op 13-02-2015 14:31 ]

• LOTG
Wat betreft IronFall, het filmpje zag er maar meh uit. Grafisch is het wel OK maar de gameplay zag er echt 13 in een dozijn uit. Vuur zag er ook exact zo uit als ik zou verwachten.

Qua controls heb ik de stylus nooit goed gevonden voor richten. Op de DS maakte ik dan ook veelvuldig gebruik van de duim en het touchscreen als joystick, een stylus vasthouden was gewoon instant RSI.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LOTG schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:08:
De tekening is mooi, maar ik vind het goud echt helemaal niets. Dat is voor mij de reden geweest om niet voor de MM versie te gaan.

Zwart met witte tekening was denk ik erg vet geweest. Past ook beter bij de donkere sfeer van MM.

Als ze nou nr 56 op de XL hadden gemaakt, dan was ik verkocht geweest.
Over die 56 gesproken. Iemand enig idee hoe laat 14 februari ingaat bij Play-Asia? :+ Dan is die volgens de website beschikbaar :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• SpoekGTi
Ik ben benieuwd, zojuist mijn MM console ontvangen met de SE Zelda game los er nog bij, maar geen skullkid bij bol.

Contact gehad, heel vervelend dat hij er niet bij zat, de productspecialist is er op gezet en die komen er op terug, hoogstwaarschijnlijk gaan ze er 1tje na sturen. :)

Ik wacht af.....

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik kwam gister nietsvermoedend bij de GameMania binnen om mijn 3DS XL Majora's Mask editie op te halen. Zegt de gast achter de kassa: Ik heb nog wat leuks erbij voor je :D .. En ja hoor. HET Skullkid figuur. Ik stond zowat te springen in de winkel van blijdschap :')

Misschien nog wel blijer met het figure dan met de 3DSXL zelf! Ze konden blijkbaar zelf kiezen hoe ze de figures verdeelde en hadden besloten deze bij de 3DS MM editions weg te geven (first come first serve denk ik)

This space is occupied

• LOTG
Crap, levering van bol.com mislukt. Wat een ruk timeframes ook, van 7 uur.

Morgen weer vrijwel de hele dag kans.... Nog een dag wachten op Zelda. Nou ja dan nog maar wat frustratie op monsters uiten. Zal toch wel geen beeldje bij de SE zitten, ook maar meteen accepteren.

• Koldur
LOTG schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:10:
Crap, levering van bol.com mislukt. Wat een ruk timeframes ook, van 7 uur.

Morgen weer vrijwel de hele dag kans.... Nog een dag wachten op Zelda. Nou ja dan nog maar wat frustratie op monsters uiten. Zal toch wel geen beeldje bij de SE zitten, ook maar meteen accepteren.
Ik kies daarom ook altijd voor afhalen als het even kan, ga de mijne van Bol nu halen bij de AH.

• LOTG
Dat had ik ook willen doen, maar dat kan niet meer na dat je de bestelling hebt geplaats. Ook al heb je nog weken.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

SpoekGTi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:46:
Ik ben benieuwd, zojuist mijn MM console ontvangen met de SE Zelda game los er nog bij, maar geen skullkid bij bol.

Contact gehad, heel vervelend dat hij er niet bij zat, de productspecialist is er op gezet en die komen er op terug, hoogstwaarschijnlijk gaan ze er 1tje na sturen. :)

Ik wacht af.....
Met wie heb je contact gehad? Ik ben nog niet thuis, maar ik heb via PostNL wel de melding dat het pakket afgeleverd is. Ik weet bijna wel zeker dat er geen beeld bijzit en wil het beeldje eigenlijk heel graag hebben. :)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:07
Ugh moet me echt inhouden, ik hoop op een Xenoblade bundle dus wacht nog even met de N3DS. Wel MM gekocht natuurlijk O+

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• SpoekGTi
pclinde schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:26:
[...]

Met wie heb je contact gehad? Ik ben nog niet thuis, maar ik heb via PostNL wel de melding dat het pakket afgeleverd is. Ik weet bijna wel zeker dat er geen beeld bijzit en wil het beeldje eigenlijk heel graag hebben. :)
Volgens mij ene marieke en daarna een kerel. Maar ik had al een stok om mee te slaan :P afgelopen maandag een chat gehad met een medewerker die toen zei dat hij bij de SE van zelda zat

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nou, toch maar het besluit genomen om uiteindelijk een 3ds te kopen. Wordt mijn eerste nintendo sinds de SNES. Heb echt zin in de N64 remakes.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Tja - MM SE pack binnen. Het Skullkid debakel en de hogere prijs dan de concurrentie, betekent wel dat ik niets meer via Bol.com zal preorderen in het vervolg. :p

Tof dat Gamemania in ieder geval niet zo lam is om de statues te gebruiken om reguliere versies te verkopen / promoten. Volgende keer gewoon daar bestellen / kopen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Bol faal...

order geannuleerd, en wat gebeurt er? Krijg m'n MM SE binnen. >_> of ik hou hem of ik verkoop hem door. Maar even bedenken. heb een schijthekel aan timed games. Maar Steelbook is zooi mooi :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
lanerios schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:41:
Bol faal...

order geannuleerd, en wat gebeurt er? Krijg m'n MM SE binnen. >_> of ik hou hem of ik verkoop hem door. Maar even bedenken. heb een schijthekel aan timed games. Maar Steelbook is zooi mooi :p
Waarom overkomt mij zoiets nooit? :+

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Toch nog vanmiddag de MM 3ds kunnen bestellen :) morgen binnen (Y)

• Koldur
Net begonnen met MM 3D, maar vind dat de tijd wel erg snel gaat! Zal wel zien of ik nu al de lul ben of dat het allemaal nog goed komt, ben al een dag verder en moet iets opnieuw doen en voor de rest nog niets nuttigs gedaan....

Ben meestal ook geen fan van getimede spellen, maar MM 3D zou het geen probleem moeten zijn volgens velen, maar zo voelt het nog niet. Wordt het nog beter?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.zeldadungeon.net/Zelda06/Songs/SongofTime.jpg

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Dit :D _/-\o_ kijk er naar uit

[ Voor 3% gewijzigd door DrParanoid op 13-02-2015 16:56 ]

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Koldur schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:54:
Net begonnen met MM 3D, maar vind dat de tijd wel erg snel gaat! [...] Wordt het nog beter?
Gewoon doorspelen! Zonder al te veel weg te geven: het komt goed... :)
Off-topic! :P

Screenshot uit de N64 versie... (knoppen komen niet overeen met 3DS versie) ;)

[ Voor 32% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 13-02-2015 17:01 ]

... en oranje! :P

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

[dubbel]

[ Voor 94% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 13-02-2015 17:01 ]

... en oranje! :P

• Koldur
iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:58:
[...]

Gewoon doorspelen! Zonder al te veel weg te geven: het komt goed... :)

[...]

Top, bedankt voor het advies en spoilervrije tip. Was er een beetje klaar mee en kreeg er een gehaast gevoel bij.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:09
Wil voor het eerst na mijn (FAT) DS weer een nieuwe DS kopen.. zit erg te twijfelen tussen de new 3DS en de new 3DSXL... wat raden jullie aan qua gebruiksgemak?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mprkooij schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:13:
Wil voor het eerst na mijn (FAT) DS weer een nieuwe DS kopen.. zit erg te twijfelen tussen de new 3DS en de new 3DSXL... wat raden jullie aan qua gebruiksgemak?
N3DS O+

• Arunia
Tja. N3ds xl. Maar heb ook een 3ds xl gehad en nog een dsi xl. Vond het grote scherm wel fijn. Daarnaast heb ik grote handen, maar mijn vrouw met kleinere handen vind hem ook fijn.
Maar hou ze eens vast. Ik krijg de xl ook in mijn broekzak.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Vreemd dat er geen MH4 topic is trouwens :) Ik vermoed dat veel mensen deze game nog wel halen (waaronder ik als 3ds noob) en ik kan nog wel wat friendcodes gebruiken, o.a. dus voor Monster Hunte. Nog slechts een dagje wachten! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Thrace Grumble schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:36:
Vreemd dat er geen MH4 topic is trouwens :) Ik vermoed dat veel mensen deze game nog wel halen (waaronder ik als 3ds noob) en ik kan nog wel wat friendcodes gebruiken, o.a. dus voor Monster Hunte. Nog slechts een dagje wachten! :D
Maak het topic aan zou ik zeggen! Het moet ergens beginnen

Mijn PC

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:58:
[...]

I know, ik moest ff snel een plaatje zoeken :p

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Bestaat er nog een winkel die eshop gamecodes iets voordeliger verkoopt ? Via de zoekfunctie game.co.uk tegen gekomen maar daar is zo goed als alles even duur als in de eshop zelf.

Ik heb zin om Zelda OOT te kopen, maar geen zin om nu nog de nieuwprijs af te tikken ;)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Hangt ook een beetje van de koers af. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:01
Heb n3dsxl. Als ik hem op klap maakt hij een goede tik maar zit er wel speling op t bovenste scherm. Kan je als het ware een beetje bewegen. Hebben jullie dat ook?

Verwijderd

Dat heeft elke DS vanaf de DSi. Simpel omdat de DSLite veelal het probleem had dat de scharnieren stuk gingen. Ze hebben by design wat speling in het scharniertje aangebracht om dat op te lossen.

Afbeeldingslocatie: http://www.buysellcommunity.com/uploads/060809/ww1/thuenbybwdrx.jpg

Heb ik zelf ook eens gehad en die DSLite is toen door Nintendo vervangen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 20:33 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:01
Dank voor de snelle reactie. Ik vind het echt een top 3ds.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kan je de N3DS eigenlijk registreren bij Club Nintendo? Er zat niets in de doos en op Nintendo.nl kan ik ook niets vinden...

Edit: Nvm. er is geen N3DS code. Dus je kan t systeem niet registreren...

[ Voor 23% gewijzigd door SqueakyClean op 13-02-2015 21:00 ]

Verwijderd

Nope. Club Nintendo gaat sluiten, dus ze stoppen ze niet meer bij de consoles.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:01:
Nope. Club Nintendo gaat sluiten, dus ze stoppen ze niet meer bij de consoles.
Hij zit anders wel bij MM... :')

Verwijderd

Jup tot 1 april zitten ze nog bij de nieuwe games.
Tot 20 april kan je downloads registreren, en
Tot 30 september kan je sterren uitgeven.
http://www.nintendo.nl/Ni...Club-Nintendo-949921.html

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 21:06 ]

• LOTG
Koldur schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:07:
[...]

Top, bedankt voor het advies en spoilervrije tip. Was er een beetje klaar mee en kreeg er een gehaast gevoel bij.
Ja maar dat hoort er ook gewoon bij, dat hopeloos gevoel aan het einde van de 3e dag. Het spel steekt echt goed in elkaar, en er is echt na gedacht over het tijdsmechanisme. Het is er niet om je te naaien, maar om het spel een extra dimensie te geven (en sfeer).

• SpoekGTi
Ok, ik heb hier ook eindelijk mijn MM 3DSXL nu even geprobeerd.

Hieronder mijn plan om te migreren van de 3DSXL naar de N3DSXL.

Ik heb op mijn LbW 3DSXL een 2GB SD Card, met diverse downloads en mijn NNID.

Ik heb op mijn MM N3DSXL een 4GB MicroSD, met Zelda MM preinstalled, zonder NNID

Ik heb maandag een nieuwe 64GB microSD.

HOE gaat ik nu alles combineren om uiteindelijk op mijn Zelda MM N3DSXL alles inclusief Zelda MM te krijgen.

De migratie hulp is leuk maar spreekt nergens van een grotere microSD card, of moet ik heel simpel gezegd, de inhoud van de oude kaart (2GB SD) kopiëren naar de nieuwe 64GB Micro (heb een adapter erbij) via de laptop/PC en dan de migratie starten vanaf de oude 3DSXL waar dan die 64GB micro inzit?

Ben een beetje de weg kwijt nu...

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
SpoekGTi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:09:
Ok, ik heb hier ook eindelijk mijn MM 3DSXL nu even geprobeerd.

Hieronder mijn plan om te migreren van de 3DSXL naar de N3DSXL.

Ik heb op mijn LbW 3DSXL een 2GB SD Card, met diverse downloads en mijn NNID.

Ik heb op mijn MM N3DSXL een 4GB MicroSD, met Zelda MM preinstalled, zonder NNID

Ik heb maandag een nieuwe 64GB microSD.

HOE gaat ik nu alles combineren om uiteindelijk op mijn Zelda MM N3DSXL alles inclusief Zelda MM te krijgen.

De migratie hulp is leuk maar spreekt nergens van een grotere microSD card, of moet ik heel simpel gezegd, de inhoud van de oude kaart (2GB SD) kopiëren naar de nieuwe 64GB Micro (heb een adapter erbij) via de laptop/PC en dan de migratie starten vanaf de oude 3DSXL waar dan die 64GB micro inzit?

Ben een beetje de weg kwijt nu...
Lees deze 'guide' ook even.
Wat je kan doen is nu een system transfer uitvoeren van je 3DSXL naar je N3DSXL. Dan wanneer je de 64GB MicroSD kaart hebt, de gegevens kopiëren van de 4GB naar de 64GB en in je N3DSXL stoppen en het blijft werken.

PSN: Redrafted

• SpoekGTi
Xerox schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:18:
[...]

Lees deze 'guide' ook even.
Wat je kan doen is nu een system transfer uitvoeren van je 3DSXL naar je N3DSXL. Dan wanneer je de 64GB MicroSD kaart hebt, de gegevens kopiëren van de 4GB naar de 64GB en in je N3DSXL stoppen en het blijft werken.
Thnx ga ik dat morgenmiddag eens proberen

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Omdat ik vermoedelijk achter het net ga vissen om voor een normale prijs Cover Plate No56 ga krijgen.

Heb ik maar No33 besteld :D

Afbeeldingslocatie: http://media2.nin-nin-game.com/30568-pos_large/cover-plates-no-33-new-3ds-en.jpg

Hoera Ebay en het komt mooi uit JPN :)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 10:58
LOTG schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:10:
[...]

Ja maar dat hoort er ook gewoon bij, dat hopeloos gevoel aan het einde van de 3e dag. Het spel steekt echt goed in elkaar, en er is echt na gedacht over het tijdsmechanisme. Het is er niet om je te naaien, maar om het spel een extra dimensie te geven (en sfeer).
Ik zat hier ook mee, en ik heb de game toch al vele malen uitgespeeld. Maar ik kwam er tot mijn aangename verrassing achter dat de Bombers zich in de 3D versie wat beter verstopt hebben dan voorheen, en als je dan aanneemt dat ze allemaal op dezelfde plekken zitten, dan kom je van een koude kermis thuis.

Ik heb inmiddels een metallic blauwe staan. System transfer was zo gepiept omdat ik een paar weken terug mijn SD-kaart in de 3DSXL al vervangen had door een µSD-kaartje, dus die kon ik nu zo overzetten. Enige dingetje waar ik tegenaan liep was dat Monster Hunter 3 Ultimate na de transfer niet meer wilde starten, dus moest ik die even verwijderen en opnieuw downloaden. Moet ik er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik die na mijn kopieer-actie van SD naar µSD niet meer gestart heb, dus waarschijnlijk is er daar iets niet helemaal lekker gegaan. Maar dat is nu ook opgelost.

Oh, en mocht iemand zich dat misschien toch nog afvragen, als je de Ambassador-games van de originele 3DS overzet naar de N3DS(XL), dan blijven die (uiteraard) gewoon werken.
Had misschien wel aardig geweest om de Ambassador-games ook weer naar een Ambassador-N3DS te zetten, maar ik heb liever wat grotere schermpjes en een groter apparaat.
Pagina: 1 ... 81 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]