Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:05:
Enige waar ik mee zit is:

5. Select "delete" to erase the content on the New 3DS's microSD card.

Het voelt toch niet lekker, gezien daar juist Majora's Mask op staat..
Je kan 'm na de transfer opnieuw downloaden :)

eShop openen, Instellingen en meer, Software opnieuw downloaden en dan moet hij in die lijst staan :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 09:06 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:05:
[...]

I know, maar het voelt toch niet fijn. Als je begrijpt wat ik bedoel :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:05:
[...]

Als het goed is ja :P

Je moet er maar op vertrouwen dus :P

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:07:
[...]

Als het goed is ja :P

Je moet er maar op vertrouwen dus :P
100% zeker werkt het. Je new 3DS krijgt dezelfde User Id als je oude 3DS en de aankopen worden samengevoegd. Enkel als je voor de transfer een NNID op de new 3DS aanmaakt raak je je spel kwijt. Niet doen, dus ;)

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Het lijkt mij makkelijker om het gewoon draadloos te doen zoals hier staat: http://s1.thcdn.com/desig...r_Guide_3DS_EN_v03_cf.pdf

Het OS staat gewoon op intern geheugen toch? Anders word het helemaal lastig aangezien ik een nieuwe 32gb microSD kaart wil gebruiken.

Steam/XBL: Avioto

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ja, maar dan mag je alles gaan downloaden.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Dat maakt niet uit, je kan hem gewoon weer downloaden aangezien hij al aan je (N)3DS is gekoppeld
Never mind.. gaf geen new posts aan dus dit slaat nergens op ;)

[ Voor 26% gewijzigd door DukeBox op 12-02-2015 09:15 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Draadloos alles overzetten is alleen voor mensen met heel veel geduld. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• LOTG
Ja de 3DS is niet zo snel draadloos. Hopelijk is de New 3DS wat sneller.

• Avioto
Hmmm...4gb duurt 2 uur. Ik ga het ook maar via PC doen denk ik :P

Jammer dat het zo moeilijk moet. Nu maar hopen dat ik de backpanel niet sloop, volgens de review van Gamexplain is dit niet echt handig open te maken:

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Avioto schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:24:
Jammer dat het zo moeilijk moet. Nu maar hopen dat ik de backpanel niet sloop, volgens de review van Gamexplain is dit niet echt handig open te maken:

[video]
Valt toch wel mee?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Avioto
Dat valt wel mee ja, die kerel van Gamexplain moest het echt losrukken.

Dan weet ik het ook niet meer :P Ik zie het morgen wel.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

SqueakyClean schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:49:
A microSD card of equal or larger capacity (a 4GB one comes installed in the New 3DS)
Als je dus in je 'oude' 3DS een 8GB kaartje hebt zitten, zul je eerst op de N3DS de meegeleverde 4GB moeten vervangen door minstens 8GB ??

EDIT: of kun je dan in stap 13 gewoon de nieuwe/grotere kaart gebruiken ipv de meegeleverde ?

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 12-02-2015 10:28 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:40
Goner schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:24:
[...]

Als je dus in je 'oude' 3DS een 8GB kaartje hebt zitten, zul je eerst op de N3DS de meegeleverde 4GB moeten vervangen door minstens 8GB ??

EDIT: of kun je dan in stap 13 gewoon de nieuwe/grotere kaart gebruiken ipv de meegeleverde ?
Je kunt in stap 13 gewoon de nieuwe/grotere kaart gebruiken.
Als je een 8GB kaartje in je oude hebt zitten, betekend dit niet automatisch dat je ook meer dan 4GB in gebruik hebt. Dit kun je dan wel even controleren door het in je pc te steken en te bekijken.
Is je oude kaartje wel voor meer dan 4GB vol, dan zul je inderdaad een grotere kaart moeten hebben.

Mijn 32GB Lexar was 18 euro bij DataIO trouwens. Dus valt nog mee qua prijs.

[ Voor 28% gewijzigd door Arunia op 12-02-2015 10:32 ]

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

ye-roon schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:05:
Enige waar ik mee zit is:
5. Select "delete" to erase the content on the New 3DS's microSD card.
vind deze nog bedenkelijker :
10. Once this is complete the old 3DS will format and the New 3DS will restart.

Wat wordt er geformatteerd op de oude 3DS ??
Beetje summiere handleiding ... wordt er ook nog wat tussen de 2 DS-sen uitgewisseld behalve wat op de SD kaart staat ??
EDIT: oh wacht, da's stap 3.

[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 12-02-2015 10:54 ]

• LOTG
Het interne geheugen, dus je 3DS zonder SD kaart.

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11 16:27
LOTG schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:16:
Ja de 3DS is niet zo snel draadloos. Hopelijk is de New 3DS wat sneller.
Ja, de nieuwe schijnt met wifi wel een stuk sneller te zijn, vooral eShop downloads. Maar ik ben ook wel benieuwd of je het gaat merken met online. Smash Bros lagt nog als een malle in veel matches. Hopelijk is dat minder als je met wat meer New 3DS'ers werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Dufniall op 12-02-2015 11:12 ]

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
VP2000 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:11:
[...]

Ja, de nieuwe schijnt met wifi wel een stuk sneller te zijn, vooral eShop downloads. Maar ik ben ook wel benieuwd of je het gaat merken met online. Smash Bros lagt nog als een malle in veel matches. Hopelijk is dat minder als je met wat meer New 3DS'ers werkt.
Helaas gebruikt de New3DS voor zover ik weet dezelfde 802.11g WiFi als de oude.
Ik zou er niet op rekenen dus.

Maar misschien toch wel.. :P
Aangezien downloads ook sneller gaan op de New3DS inderdaad.

Het zou iig wel heel fijn zijn als Sm4sh minder zou laggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Stravincy op 12-02-2015 11:31 ]

Verwijderd

Alleen behaalde de oude 3DS niet de volledige Wifi g snelheid, doet de new 3DS wel ;)

• BlackMage
De 3DS gebruikt encryptie om de kopieerbeveiliging van digitale games te regelen. Volgens mij wordt dat gewoon on-the-fly tijdens het downloaden gedaan. Ik heb het gevoel dat die encryptie de vertragende factor is en niet de wifi of storage snelheid. Omdat de New3DS een veel snellere processor heeft zou dat verklaren waarom het downloaden veel sneller gaat.

• Stravincy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:29:
Alleen behaalde de oude 3DS niet de volledige Wifi g snelheid, doet de new 3DS wel ;)
Hopen op lag-free Sm4sh dan maar!
Helaas dit weekend niet veel tijd om te gamen. ;(

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik ben nieuw in de wereld van Nintendo, maar morgen krijg ik de N3ds (heb trouwens ook een Wii U erbij besteld ;) ). Ik heb daar een 32GB kaartje bij besteld. Nu heb ik geen transfer nodig, want ik heb immers geen oude ds. Maar moet ik dan nog wat doen voordat ik het 4gb kaartje vervang voor 32gb? Of kan ik 'm er gewoon in proppen en het werkt allemaal? Neem aan dat de systeemsoftware gewoon staat op het ingebouwde flashgeheugen.

PSN: xpock Live: xspock

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
pateen75 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:34:
Ik ben nieuw in de wereld van Nintendo, maar morgen krijg ik de N3ds (heb trouwens ook een Wii U erbij besteld ;) ). Ik heb daar een 32GB kaartje bij besteld. Nu heb ik geen transfer nodig, want ik heb immers geen oude ds. Maar moet ik dan nog wat doen voordat ik het 4gb kaartje vervang voor 32gb? Of kan ik 'm er gewoon in proppen en het werkt allemaal? Neem aan dat de systeemsoftware gewoon staat op het ingebouwde flashgeheugen.
Om even op het opslagmedium in te haken, maakt het nog uit wat voor een snelheid je kaartje heeft met het laden van je games? of is dat verschil nihil

• BlackMage
pateen75 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:34:
Als je een New 3DS zonder vooraf geinstalleerde software hebt gekocht, dan hoef je niets te doen. Als je wel voorgeinstalleerde software hebt dan kan je die gewoon via je pc in een tijdelijk mapje zetten en dan terugplaatsen op je nieuwe kaart.

• LOTG
Moet je niet eerst die software aan je Nintendo ID koppelen?
Of is die aan het systeem gelinkt? Anders kun je dat mapje natuurlijk aan meer mensen distribureren.

Verwijderd

Jup, of anders kan je alsnog de voorgeinstalleerde software gewoon opnieuw downloaden door de eShop in te gaan als je dit niet via de PC wil overzetten.

De pre-installed software zijn aan je hardware gekoppeld dus nee die kan je niet verspreiden. (encrypted met je hardware key)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 11:40 ]

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

LOTG schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:39:
Moet je niet eerst die software aan je Nintendo ID koppelen?
Of is die aan het systeem gelinkt? Anders kun je dat mapje natuurlijk aan meer mensen distribureren.
Als ik het goed heb in eerste instantie aan hardware ID, en zodra je inlogt met een NNID wordt ie daaraan gekoppeld.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Stravincy schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Helaas gebruikt de New3DS voor zover ik weet dezelfde 802.11g WiFi als de oude.
Ik zou er niet op rekenen dus.
Ik heb een video gezien waarin duidelijk sneller uit de eShop werd gedownload, dus er zit wel degelijk verbetering in!
Of het ook daadwerkelijk te merken is tijdens gamen, moeten we afwachten. Dat heeft ook meer met latency te maken...

• BlackMage
Sorbo schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:39:
[...]

Als ik het goed heb in eerste instantie aan hardware ID, en zodra je inlogt met een NNID wordt ie daaraan gekoppeld.
Nee, blijft hardware ID encryptie. Maar bij Nintendo wordt het wel aan je NNID gekoppeld zodat je het opnieuw kan downloaden.

• LOTG
Maar ja, je moet dus wel zorgen dat je dus niet het kaartje formateerd voordat je het gekoppelt hebt aan je NNID.

• BlackMage
LOTG schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:42:
Maar ja, je moet dus wel zorgen dat je dus niet het kaartje formateerd voordat je het gekoppelt hebt aan je NNID.
Ik spreek niet uit ervaring, maar volgens mij boeit dat niet als je alleen het overzet naar een nieuw SD kaartje. Het boeit wel als je een systemtransfer gaat doen.

Anyhow, het maakt ook niet uit. Better safe than sorry :)

[ Voor 7% gewijzigd door BlackMage op 12-02-2015 11:45 ]

Verwijderd

Nope maakt niets uit. Downloads zijn gekoppeld aan je Hardware of aan je NNID. Dus als je de SD kaart formatteert kan je altijd via de eShop de download opnieuw downloaden.

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 16:31
Iemand al iets vernomen of de 3DS vandaag al verkocht mag worden? ik zie verschillende webshops die het al verstuurd hebben maar de bart smits/intertoys van deze wereld laten nog niets zien.

Geen informatie beschikbaar

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:22
Geen idee, iig ook nog niets gehoord van game mania.

Weet dat ze met Pokemon X/Y begonnen met verkopen aan het einde van de middag, geen idee of dit weer t geval is nu

android since G1.

• LOTG
Ik hoop het, dan kan ik hem gewoon halen na het werk zonder lastig te moeten doen (donderdag -> koopavond).

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 07:47
Heb bij de GM een keer gehad dat ik de dag van tevoren ging vragen, en ze het me nog niet mee mochten geven. En een uur later kreeg ik een sms dat ik het spel kon ophalen. Dus voortaan wacht ik toch maar op die sms.

• Viper_4111
Alsof je het over de duivel hebt, net twee berichtjes van Game Mania binnen! Ophalen dus!

• Arunia
Idem hier
Ik was toevallig net naar de metro aan het gaan en aan het dubben om even langs te gaan onderweg naar huis.

[ Voor 85% gewijzigd door Arunia op 12-02-2015 13:12 ]

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 07:47
Net ook het verlossende smsje ontvangen.

• Stravincy
  • Niet online
Op naar de Game Mania! :)
Altijd leuk een dagje eerder.

• Viper_4111
dan hoop ik dat er vanavond nog een mini figurine uit is :) snel fietsen na het werk.

• Appeh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-11 21:41
De 3ds XL Metallic Black is net via de post binnen gekomen ( besteld via Nedgame ) ! En nu het lange system transfer proces starten :( . Wel even snel OOT geprobeerd met 3d volledig open. Ziet er geweldig uit en het 3d blijft perfect, ook als je je hoofd/console beweegt.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eigenlijk is het redelijk eenvoudig. Er zijn twee opties:

Sysem transfer voor LE N3DS (Majora's Mask/Monster Hunter 4G)
  1. Kopieer de data op de SD van de OG-3DS naar een micro-SD. Stop deze met een adapter in de OG-3DS.
  2. Start de N3DS en draai de setup. Volg alle stappen maar maak geen nieuwe Nintendo ID aan.
  3. lil]Ga op beide systemen naar System transfer: home menu -> System settings -> Other Settings -> System Transfer.[/li]
  4. Start de System transfer op beide systemen en selecteer “send” op de OG-3DS en “receive” op de N3DS.
  5. Bevestig de transfer.
  6. N3DS: selecteer “no” om aan te geven dat de N3DS geen andere microSD heeft gebruikt.
  7. OG-3DS: selecteer “yes” om aan te te geven dat je een SD gebruikt.
  8. Selecteer “PC-base transfer”.
  9. Selecteer “move” op de OG-3DS.
  10. Alles wordt op nieuw opgestart.
  11. Plaats de microSD uit je OG-3DS in je N3DS.
  12. Download op de N3DS de voorgeïnstalleerde software opnieuw.
  13. *O* Klaar *O*
Sysem transfer voor normale N3DS (geen voorgeïnstalleerde software)
  1. Kopieer de data op de SD van de OG-3DS naar een micro-SD. Stop deze met een adapter in de OG-3DS.
  2. Start de N3DS en draai de setup. Volg alle stappen maar maak geen nieuwe Nintendo ID aan.
  3. lil]Ga op beide systemen naar System transfer: home menu -> System settings -> Other Settings -> System Transfer.[/li]
  4. Start de System transfer op beide systemen en selecteer “send” op de OG-3DS en “receive” op de N3DS.
  5. Bevestig de transfer.
  6. N3DS: selecteer “no” om aan te geven dat de N3DS geen andere microSD heeft gebruikt.
  7. OG-3DS: selecteer “yes” om aan te te geven dat je een SD gebruikt.
  8. Selecteer “PC-base transfer”.
  9. Selecteer “move” op de OG-3DS.
  10. Alles wordt op nieuw opgestart.
  11. Plaats de microSD uit je OG-3DS in je N3DS.
  12. *O* Klaar *O*

• BlackMage
Opzich wel slim van Gamemania. Zo leveren ze toch nog een beetje meerwaarde.

Nedgame doet daar meestal veel moeilijker over. Die zitten in Groningen vrijwel naast elkaar en het is in het recente verleden wel gebeurd dat je bij Nedgame bot vangt maar toch slaagt een deur verderop.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik weet niet zeker of ik mijn nummer bij de GM heb opgegeven :+

Iemand van de GM of Nedgame in Groningen al iets gehoord? :+

FFS. Krijg net van beide dus een SMS! *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 12-02-2015 13:42 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Dufniall
  • Laatst online: 27-11 16:27
mfreriks schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:35:
[...]

Om even op het opslagmedium in te haken, maakt het nog uit wat voor een snelheid je kaartje heeft met het laden van je games? of is dat verschil nihil
Dit maakt zeker uit. Op mijn normale 3DS heb ik eerst gewerkt met een klasse 4 kaartje, daarna naar een klasse 10 gegaan. De savetijden bij bijvoorbeeld MH3U waren een flink stuk korter.

• LOTG
MH3U werd na een tijdje een ramp. Ik weet niet of de card versie ook op de SD deed saven, maar hoe langer je speelde hoe erger het werd.

• mfneed
VP2000 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:44:
[...]

Dit maakt zeker uit. Op mijn normale 3DS heb ik eerst gewerkt met een klasse 4 kaartje, daarna naar een klasse 10 gegaan. De savetijden bij bijvoorbeeld MH3U waren een flink stuk korter.
Bedankt voor de info! was even bang dat het ondergesneeuwd werd door alle sms meldingen van gamemania xD

• BlackMage
Je moet je ook niet blind staren op die klasses. Practisch alles wat je koopt is tegenwoordig klasse 10. Maar onderling zit er heel erg veel verschil in. Niet alleen in snelheid, maar ook in kwaliteit. Je hebt vele uren spelvoortgang erop dus ik zou zeker niet een paar euro besparen op dat ding.

Gewoon voor kwaliteit gaan zoals bijv. Lexar of Sandisk. Blijf vooral weg bij dingen als Kingston en huismerken.

• Dusty_
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10 15:29
Als iemand zijn NN3DS vandaag gaat ophalen zou er dan please gemeld kunnen worden welke firmware deze standaard out of the box draait ? :D

• LOTG
Klasse 10 zegt ook geen flikker meer. Alleen dat de miminum snelheids 10MB/s is.
Je hebt nu ook de UHS klasses, die zeggen ook niet zo heel veel, alleen of de mimimum speed 10 of 30MB/s is, en dat ze dus UHS bus ondersteunen.

Voor de rest kijken wat de fabrikant zegt, die geven meestal aan wat de max read/write is.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 23:52

rajackar

Blood Minister

Zojuist bericht gehad van Nedgame dat mijn Majora's Mask N3DS XL klaat ligt. Helaas kan ik hem pas morgen ophalen want ik zit nog in Barcelona.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb ook de smsjes gehad en ben even langsgegaan. Maar helaas hadden ze nog geen annuleringen binnen voor de LE Zelda of MH, dus wacht ik toch maar even tot morgen. De kans is alleen wel groot dat de Skull-kid zodadelijk er niet meer is...

Ze hadden trouwens in R'dam centrum 24 Zelde LE pre-orders...

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:54
Bol.com doet volgens mij anders met reserveringen of hebben mensen iets van hun gehoord over de MM LE 3DS?

• Squixx
Heb m ondertussen ook, met skull kid en mm Le.

Heeft iemand ergens een Dock gezien voor de normale New 3ds in een andere kleur dan wit?

android since G1.

• Arunia
coredalae schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:14:

Heeft iemand ergens een Dock gezien voor de normale New 3ds in een andere kleur dan wit?
Ik had zelf het zwarte dock voor de N3DS XL bij GM. Dacht dat ze daar op de site ook gewoon de zwarte versie hadden voor de normale.

• Prutsky
  • Laatst online: 24-11 10:39
Net een NN3DS opgehaald bij NedGame. Had verkeerd begrepen dat je nog wel een speciale laadkabel nodig had (dacht gewoon USB). Maar goed. Direct Mario Kart erbij gedaan. Ik kom van een DS Lite en moet zeggen dat 3D dan toch wel erg gaaf is. Gisteren even de demo van Zelda gespeeld. Ziet er erg mooi uit maar is niet soort spel.
Zit nu al te twijfelen over mijn volgende game. New Mario Bros vond ik altijd erg leuk, maar weet niet 3DS versie voldoende extra's biedt...

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 21:23
coredalae schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:14:

Helaas is de witte alleen voor de regular N3DS en de zwarte voor de XL.
prutksy schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:18:
Net een NN3DS opgehaald bij NedGame. Had verkeerd begrepen dat je nog wel een speciale laadkabel nodig had (dacht gewoon USB). Maar goed. Direct Mario Kart erbij gedaan. Ik kom van een DS Lite en moet zeggen dat 3D dan toch wel erg gaaf is. Gisteren even de demo van Zelda gespeeld. Ziet er erg mooi uit maar is niet soort spel.
Zit nu al te twijfelen over mijn volgende game. New Mario Bros vond ik altijd erg leuk, maar weet niet 3DS versie voldoende extra's biedt...
Super Mario 3D Land is een geniale instap spel voor de 3DS.

[ Voor 49% gewijzigd door Phuuz op 12-02-2015 15:21 ]

• Dusty_
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10 15:29
prutksy schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:18:
Zou je me willen vertellen welke firmware versie erop staat ? :D

• Squixx
Phuuz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Helaas is de witte alleen voor de regular N3DS en de zwarte voor de XL.
Bah, in Japan zag ik een heel palet aan kleuren liggen voor beide consoles. (had er toch een mee moeten nemen t_t).

Dan maar online verder kijken.

Exploits worden niet besproken

[ Voor 38% gewijzigd door Gropah op 13-02-2015 00:17 ]

android since G1.

• Phuuz
Ik heb trouwens vandaag Zelda Majoras Mask LE bij intertoys gekocht in alle snelte, heeft er hier iemand al toevallig al een verzendbevestiging daarvan gekregen?

Nvm is verstuurd!

[ Voor 9% gewijzigd door Phuuz op 12-02-2015 16:32 ]

• Arunia
Lol, er zit een club Nintendo card bij. Lekker nuttig voor diegenen die nog geen account hebben. Nahja, ze zullen wel klaar gelegen hebben.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

DukeBox

loves wheat smoothies

Arunia schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:10:
Lol, er zit een club Nintendo card bij. Lekker nuttig voor diegenen die nog geen account hebben.
Club nintendo verdwijnt niet, het gaat over in een ander jasje. Alleen de nintendo star points komen te vervallen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• mfneed
DukeBox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:12:
[...]

Club nintendo verdwijnt niet, het gaat over in een ander jasje. Alleen de nintendo star points komen te vervallen.
Dus geen goodies meer kopen voor die points? of hoe moet ik dit zien?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Ik had al een voorgevoel, maar ik denk dat ik nu al mijn saves kwijt ben. System transfer ging prima, alleen het kopieren van data op nieuwe micro sd lukt blijkbaar niet. Mijn N3DS laat een blank home screen zien, dus kan alles opnieuw downloaden =/

Edit: blijkbaar moet je alle mapjes op je oude sd kaart kopieren, alleen het mapje Nintendo 3DS werkt niet. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Silversin op 12-02-2015 22:21 ]

• Arunia
DukeBox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:12:
[...]

Denk dat het anders is hoor. De codes gaan namelijk ook verdwijnen. Dus doen ze ze er nog in tot het moment dat de codes verdwijnen.
Was april geloof ik?

De club Nintendo site wordt idd aangepast en wellicht komen ze met een ander systeem. Ofwel iets met activatie wanneer je het spel op je account voor het eerst opstart of iets?

Blijft gissen allemaal.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 27-11 17:01
Negaiido schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:08:
Bol.com doet volgens mij anders met reserveringen of hebben mensen iets van hun gehoord over de MM LE 3DS?
Nog niets, zal vanavond wel een verzendbevestiging krijgen en zal dan op de zaak worden geleverd :) tot ziens vrijdagmiddagproductiviteit :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Negaiido schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:08:
Ik heb ook nog niks gehoord wat betreft mijn bestelling bij Bol.com. De bestellingstatus staat nog steeds op: wordt verwerkt. Heb het gevoel dat ik vanavond de mail krijg, maar het zal toch niet waar zijn dat ze dit nog gaan verkloten...

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
pclinde schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:10:
[...]

Ik heb ook nog niks gehoord wat betreft mijn bestelling bij Bol.com. De bestellingstatus staat nog steeds op: wordt verwerkt. Heb het gevoel dat ik vanavond de mail krijg, maar het zal toch niet waar zijn dat ze dit nog gaan verkloten...
Dacht hier precies hetzelfde... :p

Mag toch hopen dat het pakket met mijn MM LE box vanavond nog wordt verzonden... (Al dan niet met skullkid statue).

Zo niet, dan is dit de laastste preorder die ik daar plaats...

Sowieso eens bij Intertoys binnenwippen in mijn pauze... SE kost daar maar 45 euro... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 12-02-2015 18:22 ]

• Avioto
Bol stuurt vaak heel laat pas de verzendbevestiging. Ik heb wel eens mailtjes gehad om 2 uur 's nachts. Ik zou me er niet druk om maken :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Omdat ze pas na middernacht ook overdragen aan de post ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-11 17:37
MM N3DS binnen :) laat hem nog in de doos zitten voor... altijd.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Dan maar hopen dat er geen steen of defecte versie in zit :+

Net bij intertoys een N3DS gehaald. Ze waren zo lief om hem achter tussen de laatste levering te gaan zoeken. Heel even wennen dat hij wat kleiner is dan mijn Xl, maar dat gaat wel lukken gok ik ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Beakzz op 12-02-2015 20:18 ]

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:54
Bol geeft ook zelf aan dat ze pas op release versturen. Dit geeft aan dat je op het vroegst op zaterdag hem ontvangt . Dit klopt dus niet of wel ?

• Flozem
Negaiido schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:23:
Bol geeft ook zelf aan dat ze pas op release versturen. Dit geeft aan dat je op het vroegst op zaterdag hem ontvangt . Dit klopt dus niet of wel ?
Lekker dan, wanneer de levering zaterdag mislukt, ligt mijn SE tot volgende week woensdag in een sorteercentrum... Carnaval... :|

• Avioto
Nee, ze sturen het vandaag op. Morgen heb je je nieuwe 3DS, vertrouw mij maar gewoon :P

• Stravincy
  • Niet online
Heel erg tevreden over de New3ds. Echt een grote verbetering qua alles bijna.

3d weergave is zooooo veel beter nu. Echt ideaal.

De browser is ook flink verbeterd. Zo erg dat het geen straf is om dit bericht vanaf mijn New3ds te typen. :p

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Yes mijn kleine 3DS gehaald :D O+

Nu nog de covers. De vorm in mijn hand zijn helemaal perfect! Beter dan de XL! Heel blij dus dat ik dit heb gedaan!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:28
Vandaag de metallic blue xl NN3DS opgehaald. System transfer draadloos uitgevoerd ivm niet compatibel zijn van SD en Micro SD. Geheel zonder problemen alles over; ambassador certificaat en bijbehorende GBA titels, DSi Ware van intern geheugen via de SD-card draadloos naar de microSD card weer naar intern geheugen, alle eShop aankopen in alle varianten (VC, 3DS software en full cart versies van games).

Kortom duurde lang maar tot nu toe is het op deze manier een één op één kopie geworden.

Overigens mocht iemand hier op het forum in Amersfoort bij de Nedgame zijn pre order voor MM met skull kid en NN3Ds hebben geannuleerd... duizend maal dank, een onverwacht cadeautje die figurine :)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 14:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Whoop, binnen :D

Inclusief Skull Kid Statue. Morgen komen m'n houten faceplates :)

Straks Majora's Mask maar eens aanslingeren. De enige 3D Zelda die ik niet heb gespeeld.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:26
Avioto schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:28:
Nee, ze sturen het vandaag op. Morgen heb je je nieuwe 3DS, vertrouw mij maar gewoon :P
Correcto. Net via mijn PostNL-app een melding gekregen dat er een nieuw pakket is aangemeld. Afzender is Bol.com.
Bol.com status is nog steeds ongewijzigd.

PSN: Redrafted

• Phuuz
Ben ook erg tevreden met de regular New 3DS, wat een verbetering zeg, qua bouwkwaliteit, snelheid en 3d effect. Zeer zeer tevreden op dit moment, morgen mijn Zelda LE hopelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Phuuz op 12-02-2015 21:12 ]

• Flozem
Xerox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:11:
[...]

Correcto. Net via mijn PostNL-app een melding gekregen dat er een nieuw pakket is aangemeld. Afzender is Bol.com.
Bol.com status is nog steeds ongewijzigd.
Idem...

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb nog niets van Bol gehoord maar wil morgen hem hebben eigenlijk anders annuleer ik de bestelling :(

• Arunia
Poeh, moeilijk.
Ik moet nu waarschijnlijk eerst de micro sd kaart in de New 3DS XL kopieren naar de nieuwe kaart.
En dan pas de systeemtransfer uitvoeren van de oude 3DS XL naar de New 3DS XL.
Iig anders heb ik het idee dat mijn mogelijkheid voor Majora's Mask verdwijnt. Die staat op de extra kaart neem ik aan?

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Arunia schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:33:
Poeh, moeilijk.
Ik moet nu waarschijnlijk eerst de micro sd kaart in de New 3DS XL kopieren naar de nieuwe kaart.
En dan pas de systeemtransfer uitvoeren van de oude 3DS XL naar de New 3DS XL.
Iig anders heb ik het idee dat mijn mogelijkheid voor Majora's Mask verdwijnt. Die staat op de extra kaart neem ik aan?
Nee, die microSD kaart moet je niets mee doen, als je je oude 3DS naar je MM 3DS XL transfered dan moet je daarna opnieuw via de eShop MM downloaden, kan niet anders. Je moet alleen de data van je oude SD kaart kopiëren naar je microSD kaart.

Met de transfer koppelt Nintendo de licentie van je MM 3DS XL aan je NNID en unlinkt hem daarmee effectief van je MM 3DS XL om hem vervolgens er weer aan te koppelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Koldur op 12-02-2015 21:36 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Arunia
Koldur schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:35:
[...]

Nee, die microSD kaart moet je niets mee doen, als je je oude 3DS naar je MM 3DS XL transfered dan moet je daarna opnieuw via de eShop MM downloaden, kan niet anders. Je moet alleen de data van je oude SD kaart kopiëren naar je microSD kaart.
Ok, ik heb een geheugenkaart in mijn oude 3DS XL zitten.
Daarnaast heb ik in de nieuwe nu de 4GB zitten en wat er in gaat, een 32GB versie.

Dus ik kan gewoon de 4GB niet gebruiken en meteen de 32GB in de New 3DS XL zetten?
Wil niks verkeerd doen, vandaar.

Ah ok, dus de koppeling zit aan de New 3DS XL en niet aan de geheugenkaart op dit moment.

Ik zit dat stukje paar pagina's terug te lezen over hoe je de transfer van de MM versie doet. Ziet er inderdaad makkelijk uit.
Oude SD kaart naar pc kopieren en dan dat naar de micro sd en met een adapter in de oude 3DS XL. etc etc. Moet lukken. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 12-02-2015 21:46 ]

• SpoekGTi
  • Laatst online: 27-11 17:01
Touchdomex schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:20:
Ik heb nog niets van Bol gehoord maar wil morgen hem hebben eigenlijk anders annuleer ik de bestelling :(
Ik heb net mijn verzendbevestiging gehad al dan niet met skullkid van bol

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Koldur
Arunia schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:37:
[...]

Ok, ik heb een geheugenkaart in mijn oude 3DS XL zitten.
Daarnaast heb ik in de nieuwe nu de 4GB zitten en wat er in gaat, een 32GB versie.

Dus ik kan gewoon de 4GB niet gebruiken en meteen de 32GB in de New 3DS XL zetten?
Wil niks verkeerd doen, vandaar.

Ah ok, dus de koppeling zit aan de New 3DS XL en niet aan de geheugenkaart op dit moment.

Ik zit dat stukje paar pagina's terug te lezen over hoe je de transfer van de MM versie doet. Ziet er inderdaad makkelijk uit.
Oude SD kaart naar pc kopieren en dan dat naar de micro sd en met een adapter in de oude 3DS XL. etc etc. Moet lukken. :)
Ja, dit is precies zoals je het moet aanpakken, veel plezier ermee ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

SpoekGTi schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:45:
[...]

Ik heb net mijn verzendbevestiging gehad al dan niet met skullkid van bol
Ik heb de limited edition besteld maar als ik die morgen kan halen in de winkel doe ik dat.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Geen mail gekregen van bol.com maar wel via PostNL gezien dat de 3ds en zelda is aangemeld. Skullkid is bij mij geannuleerd. Hoe zit dat nu met die 50 euro korting? Die krijgt ik vast niet meer.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00
Heb me NEW3DS vandaag opgehaald bij de mediamarkt, schijnt dat ze m sinds de 11e al hadden liggen :o

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

TheKillingBean schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:56:
Geen mail gekregen van bol.com maar wel via PostNL gezien dat de 3ds en zelda is aangemeld. Skullkid is bij mij geannuleerd. Hoe zit dat nu met die 50 euro korting? Die krijgt ik vast niet meer.
Ik heb nog niets gezien en status online staat op wordt verwerkt. Dus we gaan het morgen wel zien :)

Iemand trouwens enig idee of Fantasy Life leuk is in je uppie of kan je beter Bravely Default halen? :+

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ervaringen, die wil ik horen! :P
Ga zaterdag op pad voor een New 3DS, maar weet nog niet of ik voor de 'normale' of de XL variant ga. Ik snap uiteraard dat het persoonlijk is en dat je beide zelf moet ervaren/proberen, maar toch ben ik erg benieuwd naar een aantal zaken:

-Hoe speel Monster Hunter op de 'normale' New 3DS? Is dit te doen of is voor een dergelijk complex en groots spel echt wel een XL variant gewenst?
-Is het (naar jullie mening) echt zo dat groter = beter?
-Ik lees veel verschillende verhalen over dat de resolutie echt TE slecht wordt voor een XL scherm. Hoe ervaren jullie dit? Wordt het echt te stretched, of is het puur gewenning?

Zomaar even enkele vragen, ik hoop dat dit nu vanuit de praktijk enigszins geantwoord kan worden :) Al veel gelezen in de media, maar toch ben ik ook benieuwd hoe en of deze vragen binnen GoT leven...

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Belangrijkste vraag is wat heb je nu ;)

• Koldur
Touchdomex schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:00:
[...]

Ik heb nog niets gezien en status online staat op wordt verwerkt. Dus we gaan het morgen wel zien :)

Iemand trouwens enig idee of Fantasy Life leuk is in je uppie of kan je beter Bravely Default halen? :+
Geweldig om in je eentje te spelen, heb er al 240 uur in zitten en dat alles alleen!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Thrace Grumble schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:01:
Ervaringen, die wil ik horen! :P
Ga zaterdag op pad voor een New 3DS, maar weet nog niet of ik voor de 'normale' of de XL variant ga. Ik snap uiteraard dat het persoonlijk is en dat je beide zelf moet ervaren/proberen, maar toch ben ik erg benieuwd naar een aantal zaken:

-Hoe speel Monster Hunter op de 'normale' New 3DS? Is dit te doen of is voor een dergelijk complex en groots spel echt wel een XL variant gewenst?
-Is het (naar jullie mening) echt zo dat groter = beter?
-Ik lees veel verschillende verhalen over dat de resolutie echt TE slecht wordt voor een XL scherm. Hoe ervaren jullie dit? Wordt het echt te stretched, of is het puur gewenning?

Zomaar even enkele vragen, ik hoop dat dit nu vanuit de praktijk enigszins geantwoord kan worden :) Al veel gelezen in de media, maar toch ben ik ook benieuwd hoe en of deze vragen binnen GoT leven...
Zelf sinds vandaag aan het spelen met Monster Hunter 4 Ultimate op mijn New 3DS en dat werkt prima.

Groter is niet beter, resolutie is hetzelfde dus de beeldkwaliteit gaat achteruit. Of dat opweegt tegen het eventuele gebruikersgemak (misschien beter in de hand en het grotere scherm) dat ligt aan jezelf. Is gewoon een kwestie van gewenning, al heb ik wel het idee, met mijn beperkte ervaring, dat je op de XL eerder 'pixelation' achtige dingen ziet, maar dat kan ook placebo zijn geweest. En naar mijn inzien is de XL te groot voor mijn on-the-go (aka jaszak) play stijl.

[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 12-02-2015 22:07 . Reden: wijziging ]

Patient gamer

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Touchdomex schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:02:
Belangrijkste vraag is wat heb je nu ;)
Nog niets :P Heb wel in het verleden een DS lite gehad :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Koldur schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:04:
[...]

Geweldig om in je eentje te spelen, heb er al 240 uur in zitten en dat alles alleen!
Het geeft bij mij een gevoel van een MMORPG. maar dat is het niet? :+

Heb namelijk wat teveel tegoed op mijn 3DS en wil een game halen.

• Arunia
Koldur schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:55:
[...]

Ja, dit is precies zoals je het moet aanpakken, veel plezier ermee ;)
Thanks voor de uitleg en de ondersteuning. :)

Ik ben bijna klaar met de transfer.
Maar het valt me op dat het bovenscherm best wel gelig is.
Is dit bij jullie ook zo?
De oude 3DS XL is namelijk gewoon wit.

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 12-02-2015 22:53 ]

Pagina: 1 ... 80 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]