Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 29-03 21:44

NinTeNdO_FrEaK

Most Wanted: Anthem

quote:
YamiHoshi.nl schreef op zondag 22 mei 2011 @ 09:54:
Ik dacht dat DOAD regio vrij zou zijn, aangezien ik elke populaire taal kan instellen in de Japanse versie, maar helaas, ook DOAD is region locked.
Er is toch nog geen 1 game regio vrij? Het blijft mij onduidelijk of de uitgevers nou wel de keuze hebben of niet. Zo lijkt het er mee op alsof nintendo oplegt dat er regiolock moet zijn, of zit het toch in de hardware?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 26-03 18:24

rajackar

Blood minister

Ik blijf die regio lock op een handheld btw wel bizar vinden. Ik heb op vakantie in de US een 3ds XL gekocht en hang nu dus aan US games. Met de eshop geen heel groot probleem maar oudere games als OOT 3d en snake eater zijn niet digitaal te krijgen. Ook kan ik nu mijn wiiu en 3ds niet op hetzelfde account laten draaien. Tikje onhandig allemaal.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 28-03 08:28
Ik heb even Ironfall Invasion geprobeeerd. Het is een covershooter zoals Gears of War. De c-stick is wel een must voor deze game, richten met de stylus werkt voor geen meter naar mijn mening. Het gebruikt ook de nieuwe ZR en ZL knoppen, voor sprinten en herladen. Op de "oude" 3DS gebruik je 2 knoppen op je touchscreen voor die acties. Graphics zijn ok en het loopt heel soepel op 60 fps, met 3D word de framerate gehalveerd. Het verhaal hoef je niks van te verwachten, is gewoon een 13 in een dozijn actiegame verhaal. Maar het is zeker vermakelijk. Ik heb de campaign gekocht, misschien koop ik later wel de multiplayer erbij.

Heb ook nog wat foto's gemaakt van de New 3DS:

De oude en de nieuwe:

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• coredalae
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 18:45
64gb gaat prima, zolang je m maar fat32 met klusters van 32kb formateerd, heb hier ook 64 gb.

Zie: http://lofi-gaming.org.uk...-card-to-64gb-and-beyond/

Voor die transfer doe je het volgende.

op je NEW 3DS XL MM maak je geen NNID.

in je oude 3ds xl replace je de sdkaart met je nieuwe microsd (met verloopje) volgens bovenstaande tutorial.

Daarna start je een systemtransfer, waar je bij je OUDE systeem FROM selecteerd.

op je MM 3DS XL selecteer je transfer to.

Je volgt de stappen op t scherm, en uiteindelijk haal je je micro SD uit de oude 3ds en verplaats je naar de nieuwe.

LET OP: in dit process zal de nieuwe 3ds zeggen dat alles (incl MM) verwijderd word van de 3ds. hier niet van schrikken, want dit klopt wel. MM word van de 4gb micro sd verwijderd.

NA de transfer kan je MM opnieuw dowloaden op je 64gb kaart.

En vooral, maak je niet teveel zorgen, lees goed wat er op je scherm staat en t komt goed :)

android since G1.

• pclinde
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:43

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Wilde al heel lang een nieuw YouTube kanaal maken, maar met mijn New 3DS XL MM heb ik toch maar de knoop doorgehakt. Vandaag bezig geweest met een unboxing/overview van de New 3DX XL MM. Voor degene die interesse hebben in close-ups en de New 3DS XL MM: YouTube: Majora's Mask NEW 3DS XL Edition Unboxing/Overview

Heb de eerste dungeon gisteren uitgespeeld. Vandaag verder richting de bergen. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 18:35
quote:
BtM909 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:37:
[...]

Serieus :?

Bij de chat bij bol.com zeiden ze wat anders :/

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

90710

In dat geval kan je beter de New 3DS XL nemen, die is groter en ligt daardoor beter in je handen.

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:03
Of een nette 3DS XL van marktplaats/V&A afhalen. Zitten vaak ook gelijk een paar games bij :)

90710

quote:
b.o.n.s schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:44:
[...]

Ja, vind die alleen wat aan de prijzige kant. Voordeel van de 2DS is de prijs natuurlijk (kan ik er gelijk 2 a 3 games bij halen)...

Lastig Lastig!

Misschien een 2DS gebruiker die mij kan adviseren?
De 2DS ligt zeker goed in de hand, maar de "new" functies van de nieuwe 3DSen moet je niet onderschatten! Vooral ingebouwde software, de webbrowser en verschillende games werken beter op de n3DS. (Sommige hebben betere gfx, anderen enkel Amiibo en/of C-stick ondersteuning) Plus heb je 1 exclusief spel voor de n3DS: Xenoblade Chronicles.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:56

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
b.o.n.s schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:44:
[...]

Ja, vind die alleen wat aan de prijzige kant. Voordeel van de 2DS is de prijs natuurlijk (kan ik er gelijk 2 a 3 games bij halen)...

Lastig Lastig!

Misschien een 2DS gebruiker die mij kan adviseren?
Ik heb mijn Playstation vita paar maanden terug ook verkocht via marktplaats.
Er kwamen te weinig leuke games uit voor de Vita en ik kreeg nintendo kriebels nadat ik amiibo's en wii u had aangeschaft.

ik heb redelijk grote handen en dus twijfelde ik op de ik New 3DS wel moest halen.
de XL was voor mij geen optie, want er waren nog geen coverplates en 3D zou ik waarschijnlijk toch uitgezet hebben,.
Zoals eerder vermeld had ik ouders die mijn wat nerveus maakte en ben ik voor de goedkoopste oplossing gegaan.

Nu ben ik een Trotse bezitter van de Nintendo 2DS en hij was zijn geld meer dan waard.
Hij ligt lekker in de hand en je kan gewoon alle games spelen in 2D. Zo heb ik Super mario bors 2 en Pokemon Omega ruby. Binnenkort komt daar chibi robot en Animal crossing bij.

2DS is net als alle nintendo "Gameboys" geweldig, maar voor mij heeft het ook een paar minpunten.
1. Niet makkelijk op te bergen, hij is groter dan de Vita (ik heb er wel een etui bij gekocht)
2. geen cover plates, dat maakt het net iets leuker voor mij persoonlijk
3. Ondanks dat ik toch weinig 3ds zal gebruiken, kan je met de 2DS hier niet mee spelen
4. New 3DS heeft een NFC reader, nu moet je daar een aparte reader voor halen (Voor amiibos)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:24

Canaria

4313-3581-4704

Yes, ik ben een 38-jarige vrouw en wilde wel eens wat anders dan Candy Crush :P
Denk dat ik inmiddels te oud ben om mezelf te oud voor Nintendo te vinden.

Bijkomend voordeel is dat ik gewoon in de auto kon stappen toen ik een New 3DS wilde kopen, ik hoefde dat niet eerst met mijn ouders te overleggen :+ Ook scheelt het dat ik niet een maand hoef te sparen voor een nieuw spelletje.

Er zijn genoeg Candy Crushende vrouwen van mijn leeftijd met drukke banen die zich best wel zouden vermaken met Nintendo-games.

Zelf was ik al in de twintig toen ik mijn eerste Nintendo kocht, die achterstand in behendigheid met controllers haal ik nooit meer in dus platformspelletjes laat ik liggen. Maar ik vermaak me prima met kleding of meubeltjes maken in Fantasy Life :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:42
[mo]Mocht iemand nog een leuke downloadcode zien staan op club nintendo, ik heb nog 1050 sterren op mijn account. Ik zie niets interessants, dus wil hem best voor je downloaden[/mo]

Silversin wijzigde deze reactie 21-09-2015 08:26 (8%)

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:03
1. Het is alles of niets. Je kan niet 1 spel wel overzetten, en de andere niet. In het geval van een system transfer, kan je beide spellen downloaden in de eShop.
2. Savegames staan bij de overgrote meerderheid op de cardridge (van het spel) zelf, dus je hoeft niet moeilijk te doen. Bij sommige games, zoals Fantasy Life, staan ze wel op de 3DS. In dat geval moet je een bepaalde map op de SD-kaart kopieren. Welke dat is, weet ik niet precies, maar is goed te vinden op internet of in dit topic.
3. Hangt ervan wat je bedoelt. Gaat het om twee dezelfde spellen, dan weet ik niet 100% zeker wat er gebeurt, maar volgens mij worden de twee licenties naar 1 licentie overgezet. Je verliest er dus één. Nogmaals, weet ik niet zeker.
Als je bedoelt dat spel A op de n3DS hebt, en spel B erbij wordt overgezet, heb je een n3DS met zowel de spellen A en B.

• --_--
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 26-03 21:01
Het probleem Is niet het scherm maar de input. Spelen op een touchscreen Is gewoon niet fijn (vind ik), daarnaast kost een nieuwe iphone 750 euro zoiets? Dan heb ik liever een dedicated handheld van 180 euro. Ik heb wel eens een gameboy advance emulator geprobeerd op een telefoon. De besturing Is dan om te huilen.

Rayman voor Android was wel oké te spelen. Maar dat Is weer zo simpel in vergelijking met een spel als Mario 3d land. Ik hoop dat de 3ds nog een opvolger krijgt iig :)

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14:17
Als er mensen zijn die interesse hebben in wat download/(10%)discount codes van zelda triforce heroes, ik heb er 2. doe even een berichtje en ik stuur ze je toe:)

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 26-03 18:24

rajackar

Blood minister

Ik heb ook nog twee codes voor de zelda triforce heroes demo:
B0HJLSVP54Y98TPP

B0HK3KR133B9Y6VF

Laat het graag even weten als je er één gebruikt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:19

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Zelda Triforce Heroes Demo

Deel deze downloadcodes met je vrienden:

B0HJKDJJ0C6XN805

B0HK265P0YNSJ9HQ

Alstu, laat even weten wie ze heeft gebruikt

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21:20
Hier nog 2 codes voor de demo van tri-force heroes.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En weg.
Bedankt voor het melden!

Codes kwamen bij mij en mijn vrouw gewoon binnen in de mail.

Arunia wijzigde deze reactie 16-10-2015 16:55 (34%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:39

Goner

What can I do you for ?

http://www.nintendolife.c..._in_a_10_percent_discount

If you would like to join in an online session, please see the times below:

08:00 BST / 09:00 CET – 13:59 BST / 14:59 CET 17/10/2015
11:00 BST / 12:00 CET – 14:59 BST / 15:59 CET 18/10/2015
08:00 BST / 09:00 CET – 13:59 BST / 14:59 CET 24/10/2015

(zie ook : Het 'Legend of Zelda' topic)

Goner wijzigde deze reactie 16-10-2015 16:57 (7%)

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:00
Nog twee codes voor triforce heroes:

B0HJF6WW554QDMNW

B0HJQT0K23QYJ5SJ

Flozem wijzigde deze reactie 17-10-2015 18:43 (6%)

• Lynox
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22-03 08:08
Hier nog een code voor Triforce Heroes : B0HK01TY3J7RFCFK. Net even online gedaan en wat zijn sommige mensen dom zeg. Veel meer frustatie dan plezier dus deze sla ik mooi over!

PSN: Lynox08 || NN: Lynox5 || Steam: Lynox

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:53
quote:
Koldur schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:27:
[...]

Klopt, maar ik heb er nu eentje via een pm verkregen, omdat ik in een andere tijdzone zit ben ik telkens te laat om de code te gebruiken die hier publiekelijk gepost worden en dan ook nog geen bedankje voor de gever in een aantal gevallen.
Ga hem binnenkort even testen!
Let op dat je alleen nog '08:00 BST / 09:00 CET – 13:59 BST / 14:59 CET 24/10/2015' de tijd hebt om te spelen.

Zijn er nog mensen die even een friendcode willen uitwisselen om binnenkort Zelda mee te spelen? Ik heb iedereen uit de TS toegevoegd.

PSN: Redrafted. NNID: Xeroxhuiberts

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 29-03 15:06
Als de vorige eigenaar een NNID heeft aangemaakt, dan werkt dat niet meer. De voorgeïnstalleerde titel is dan immers aan dat NNID gekoppeld en als jij dan je eigen NNID er overheen zet, dan is de oude dus weg.

Bovendien blijft het sowieso riskant, want als de vorige eigenaar naar Nintendo belt met het verzoek het NNID van 3DS met serienummer abcd over te zetten naar een ander systeem, dan ben jij alsnog je game kwijt.

• davidgilmour
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
quote:
iinnc. schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:38:
Bedankt, het is dus even opletten. Maar als de vorige eigenaar geen NNID heeft aangemaakt kan Nintendo deze ook niet overzetten toch ? Ik moet dus kijken naar een console waar de NNID niet is aangemaakt.

Nu nog uitvinden hoe je makkelijk kunt zien of dit wel of niet is gedaan.
Mijn god wat een systeem, wat is een NNID nou weer. Vind je het gek dat er R4 kaarten worden ontwikkeld met dit soort kut protectie.

• Xerox
quote:
davidgilmour schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:27:
[...]

Mijn god wat een systeem, wat is een NNID nou weer. Vind je het gek dat er R4 kaarten worden ontwikkeld met dit soort kut protectie.
Er is in principe niets mis met NNID. Dit is je gebruikersaccount, net als bij de Playstation je PSN account.

Het enige wat er gebeurd, is dat je spel nu aan je NNID gekoppeld wordt. Verder heb je geen extra poespas nodig met je NNID.

• Seal64
quote:
Xerox schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Er is in principe niets mis met NNID. Dit is je gebruikersaccount, net als bij de Playstation je PSN account.

Het enige wat er gebeurd, is dat je spel nu aan je NNID gekoppeld wordt. Verder heb je geen extra poespas nodig met je NNID.
Klopt, het enige verschil is dat Nintendo je NNID aan je hardware koppelt. Dat betekent dat je niet klakkeloos op elke 3DS of WiiU met jouw NNID kan inloggen en dan al je games kunt downloaden, daarvoor moet je eerst een system transfer uitvoeren.

Ik kan het niet nagaan, maar dit zou misschien kunnen zijn om te voorkomen dat je je account op één device inlogt, dan dat device gewoon permanent offline zet en vervolgens op een ander device inlogt om daar ook al je games op binnen te trekken. Met dit systeem kan dat niet.

Als de vorige eigenaar van de 3DS met pre-loaded game nog geen NNID had aangemaakt, dan is de game dus nog “vrij” en zal, zodra je jouw NNID op dat apparaat zet (via system transfer) de game op jouw account gekoppeld worden en is hij dus van jou. Zonder NNID kan de vorige eigenaar die game niet op afstand over laten zetten.

• Xerox
quote:
The_Bird schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:14:
Het is ook jammer dat je geen combi kan doen met 1 vriend in dezelfde ruimte en 1 iemand via internet. Het is of alle 3 in dezelfde ruimte of alle 3 via internet. Als ze een 2p mode a la Lost Vikings hadden gedaan was het nog wel aardig geweest.
Dit kan wel, als volgt:
Selecteer in de ruimte voor 'Online Play', kies voor 'Friends' en laat één van jullie twee de groep starten.
Wanneer jullie bij elkaar zitten, gaat de groepsleider naar dat mannetje, als je met hem praat krijg je de optie de 3e aan te vullen met een 'Unknown hero'.

Zo doe ik dit ook met m'n vriendin, anders wilde ze dit spel niet spelen. ;)

• Arunia
quote:
GG---77 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:51:
Ik heb voor mijn zoon (7jr) een 3DS overgenomen maar ik zie dat er meerdere 3DS-en in omloop zijn. 3DS/3DSXL/New 3DS. Is er ook een onderscheid in de cardridges-spelletjes? Dus cartridges die bv alleen voor de 3DSXl zijn? Of passen de spelletje in alle 3dS-en?

Nu nog op zoek naar wat games. Uiteraard zal ik de Mario games bekijken en wil ik ook een Pokémon spel voor hem kopen, maar welke adviseren jullie? Ik zie daar namelijk meerdere spellen van.
Er zit geen verschil qua spellen tussen de modellen.
3DS is 3DS. De new variant is alleen sneller waardoor spellen mooier kunnen zijn of wel of geen 3D ondersteunen.
Er stond me bij dat er 1 spel was die het niet deed op de oude 3DS, maar kan me ook vergissen. Lijkt me sterk dat Nintendo dat doet.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Arunia schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:54:
[...]
Er stond me bij dat er 1 spel was die het niet deed op de oude 3DS, maar kan me ook vergissen. Lijkt me sterk dat Nintendo dat doet.
Toch wel ...

Some games, such as Xenoblade Chronicles 3D, will be specifically optimized for the upgraded hardware, and thus be exclusive to the New Nintendo 3DS and its XL model.

alhoewel 'optimized' ook kan betekenen dat-ie gewoon extra's biedt op de New 3DS.

Goner wijzigde deze reactie 10-11-2015 13:14 (9%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
GG---77 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:51:
Ik heb voor mijn zoon (7jr) een 3DS overgenomen maar ik zie dat er meerdere 3DS-en in omloop zijn. 3DS/3DSXL/New 3DS. Is er ook een onderscheid in de cardridges-spelletjes? Dus cartridges die bv alleen voor de 3DSXl zijn? Of passen de spelletje in alle 3dS-en?

Nu nog op zoek naar wat games. Uiteraard zal ik de Mario games bekijken en wil ik ook een Pokémon spel voor hem kopen, maar welke adviseren jullie? Ik zie daar namelijk meerdere spellen van.
Er is geen verschil tussen de cardridges. Ik speel namelijk zelf nog op een Nintendo 2DS.
een 2DS is familie van de 3DS, alleen is deze kindvriendelijker (zeggen ze) en ondersteund hij geen 3D weergaven.

Op dit moment is er maar 1 game (Xenoblade) die geoptimaliseerd is voor de NEW 3DS.
Dit staat ook gewoon duidelijk op het hoesje afgebeeld.
De 3DSXL varianten zijn gewoon groter dan de normale 3DS.

Verschil tussen NEW 3ds en "Oude" 3DS zijn:
- Betere 3D weergave
- Amiibo (nfc) scanner
- Verbeterende hardware
- extra knopjes zoals een C-stick en 2 extra buttons boven aan
- Cover plates (Niet voor de New 3DS XL)

Ik ben zelf nog van plan om een New 3DS aan te schaffen.
Mijn 2DS werkt perfect, maar ik wil toch af en toe 3D kunnen aanzetten en mn Amiibo's makkelijker in kunnen lezen.

• Xerox
quote:
iinnc. schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:29:
Dit is echt een 3DS hoor ? Of bedoel je een DSi XL ? Een 2DS heb ik en die is plat ;)

[afbeelding]
Als ik zo kijk zou ik zeggen de New 3DS XL.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Volgens mij wil Nintendo dat ik een NN3DS ga aanschaffen

Ik ben een groot fan van Yoshi en deze tamplate is echt leuk :D
Zeg ik als volwassen man van 25 jaar hahaha

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Nieuwe aanwinst:

Nintendo New 3DS

Natuurlijk met Yoshi cover plates:

Het duurde vrij lang om alle content over te zetten vanaf mijn Nintendo 2DS, maar alles werkt nu.

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 27-03 19:04
quote:
mickeyhouse schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:47:
Vandaag de Mario Maker Cover Plate binnen gekregen.
1 van de mooiere al zeg ik 't zelf.
Klein video'tje van gemaakt.

[video]
Mooi gedaan (vet keyboard ook), ik ga deze ook halen, ter vervanging van m'n splatoon coverplates :)

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:21
quote:
iinnc. schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:36:
Ik vraag me af of jullie wel eens af en toe een back-up maken van jullie sd-kaart ? Ik doe het eigenlijk nooit en zou het wel erg jammer vinden als ik ineens een corrupt sd-kaartje heb. Dan zijn namelijk heel wat savegames weg.

Pokemon X heb ik wel als cartridge die blijft wel op de cartridge (als het goed is)
Een corrupte sd kaart is een probleem als je digitale games hebt op je 3ds, naar mijn weten slaat 90%+ van de 3ds games nog steeds hun save data op de cartridge (in ieder geval, thuis hebben wij 29 3ds games en op al die games zitten de save files in ieder geval op de cartridge)

Persoonlijk 1 game gezien voor de 3ds die de saves alsnog op de sd opslaat, ben de naam alleen vergeten.

Corrupte save file kan dus een ramp zijn, met de 3ds zal het meevallen bij een fysieke collectie, maar bij bijvoorbeeld PS Vita slaan de fysieke games alsnog hun saves op de geheugenkaart, alleen paar games doen dat niet, meeste wel dus dan zou een corrupt kaartje een ramp zijn, ook met een fysieke collectie.

• PricewatchJunk
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 31-12-2016
Samurai Warriors Chronicles draaide al een stuk beter dan dat en dat was zowat een launch game in 2011. Snap niet waarom iemand dit zou verkiezen boven SWC, veel minder dumbed down en draait ook nog eens beter.

• --_--
Ik ben inmiddels ook aan het kijken voor een New 3ds xl. Was het eigenlijk niet van plan maar hyrule warriors legends wil ik toch graag normaal kunnen spelen. Die limited edition ga ik iig niet kopen, wat een lelijk ding. Lees ook dat veel mensen verontwaardigd zijn omdat er nu weer een new3dsxl limited is, alsof je verplicht bent om ze allemaal aan te schaffen.

Fire emblem is een must buy, komt wel bijna een nieuwe uit. Kid icarus is ook de moeite waard als je aan de besturing kan wennen, en redelijk gunstig geprijsd. Steamworld heist. Maar er zijn te veel top spellen :p

• Musta
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:32
quote:
josstie85 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:34:
Dit weekend ga ik waarschijnlijk een New 3DS aanschaffen, naast de Zelda's en Mario's nog must-buy tips?
Bravely Default, ik zit nu al dagen lang dat spel te spelen. Helemaal top en de opvolger komt er al aan binnen een paar weken/maanden (Bravely second) + Pokemon is ook een must buy always :9

Powerbank nodig? / 3DS FC: 2423-5475-5029

• Seal64
Als ik hier even naar playtime ga kijken, dan heb ik de meeste tijd zitten in:
Pokémon Y
Animal Crossing - New Leaf
Monster Hunter 4 Ultimate
Xenoblade Chronicles 3D
Bravely Default

Allemaal minstens 100 uur, Pokémon 300+. De enige reden dat Xenoblade niet op kop staat is omdat de overige 250+ uur op de Wii gespeeld zijn :)

• josstie85
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 30-03 11:13
Het zijn Ocarina of Time, a link between worlds, mario bros 2, Pokemon Y, luigi's Mansion 2 en harvest moon geworden :) totaal prijsje van 207,50 incl new 3DS 😀

• Flozem
quote:
josstie85 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:08:
[...]

Gaat zeker goedkomen! Mede dankzij marktplaats oOo
Toch wel ophalen, hoop ik? :X

• RayNbow
* RayNbow drukt nooit per ongeluk op de powerknop? :?

90710

quote:
remcheese schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:50:
Er schijnt ook voor MIImoto te kunnen worden geregistreerd, maar dat heb ik nog niet uitgevogeld.
(nintendolife is niet helemaal duidelijk in de links)
https://miitomo.com/nl/

Hier kan je je voorregistreren. Je krijgt dan ook MyNintendo punten zodra het spel uit is.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 00:30
Kan zijn. Maar in een geglobaliseerde wereld werkt dit alleen maar tegen je als bedrijf.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:59
quote:
RayNbow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:10:
[...]

Welke geglobaliseerde wereld? Taalverschillen, cultuurverschillen, welvaartverschillen, wetgevingverschillen...
Geglobaliseerde informatie. De hele wereld heeft informatie over de hele wereld. Wij weten nu massaal dat de US het spel heeft terwijl wij dat nog niet hebben. Dat is een negatieve eerste ervaring met het spel.

En dan hebben we nog de media. Op allerlei sites en youtube channels spreken ze enorm positief over het spel. Over 2 maand (of meer) is iedereen het weer vergeten. Het is dus voor de uitgever nadelig dat ze niet voor Europa meeliften op deze gratis marketing. De fans kopen het spel wel, maar gamers die de franchise niet kennen of een neutrale mening hebben denken misschien van "ja dat lijkt me leuk, ga ik kopen!" maar dat kan dus niet. En over 2 maand denken ze dat misschien van een ander spel. Gemiste kans dus :p

En wat het nog erger maakt, is dat er voor de meesten van ons geen goede reden is. We spelen het toch in het Engels en trekken ons niks aan van ratings, laat staan de Duitse :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 30-03 08:16
quote:
BlackMage schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:11:
[...]

Nintendo zit wat dat betreft in een moeilijke positie. Ze hebben de 50 miljoen oude 3ds en 2ds klanten die ze nu mislopen ja, maar aan de andere kant willen ze natuurlijk meer van de New's verkopen. Jij hebt zelf gekozen voor de 2ds en dat zal vermoedelijk komen omdat je de meerwaarde van een New3DS de meerprijs niet waard vindt. Zo denken meer mensen, en al helemaal de mensen die al een oude hebben. Dus daar wil Nintendo vast ook wat aan veranderen. Maar ik denk wel dat het ontbreken van de SNES-games een voornamelijk technische reden heeft.
Nou, waar bij mij vooral de schoen wringt is dat ze allerlei bundels met de 2DS uitbrengen. Pokemon, Mario Kart, New Super Mario Bros en dan vervolgens je enigszins buiten sluiten. Als ze de New 3DS willen pushen vind ik het een vreemde zet om nog zoveel bundels met de 2DS in het assortiment te hebben.

De New 3DS vond ik inderdaad niet de meerprijs waard, Hyrule Warriors en Xenoblade overtuigden mij niet om het dubbele te betalen. Nu komen daar nog een aantal SNES titels bij en dat had ik wel leuk gevonden, Metroid heb ik nog nooit gespeeld, Super Mario is altijd goed en Donkey Kong wou ik ook wel proberen.

Maar het zal inderdaad vooral het technische verhaal zijn wat ontzettend jammer is want zo moeilijk hoort een emulator niet te zijn lijkt mij. Maar goed, ik overleef het wel en ik koop wel wat anders dan :+
quote:
yesjohn schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:25:
Ik ben wel blij met de SNES ondersteuning _/-\o_ maar ik heb ook een new 3DS. Ik heb gelijk Earthbound aangeschaft
Ik was ook blij geweest met de ondersteuning ja :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:43

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
taker1987 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:39:
mag je hier vragen stellen over R4 kaartjes ?
Nee, helaas hebben we een Spielerij beleid dat vrij duidelijk uiteenzet dat dergelijke vragen niet de bedoeling zijn.
quote:
DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:20:
Mod chips zijn idd illegaal, gemaakt om door een hardware aanpassing een beveiliging te omzeilen. Dat doet r4 niet.
Tja, we kunnen heerlijk 'Tweaker-achtig' gaan discussiëren over de verschillen tussen modchips en flashcards en in hoeverre het beleid dan al dan niet van toepassing is op de R4, maar lijkt me duidelijk dat het beleid óók op de R4 ziet. We hebben het toch grofweg over dezelfde categorie producten. Flashcards worden ook niet voor niets in juridische procedures in één adem met modchips genoemd.
quote:
DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Ook kom geen ik post tegen van een mod die dit bevestigd maar je moet natuurlijk wel het beleid in acht nemen.
Bij deze dan ;) Het feit dat er hier in dit topic pakweg 5 pagina's zijn te vinden over de R4 flashcard, betekent nog niet dat het stilzwijgend gedoogd wordt.
quote:
DukeBox schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 14:51:
[...]
Als youtube het zelfs toelaat, dan kan je de vraag denk ik wel stellen ;)
Sinds wanneer is Youtube de maatstaf voor het beleid op Tweakers? :)

Bottomline: Probeer dit soort onderwerpen gewoon te vermijden. Dit soort onderwerpen zullen altijd wel eens opduiken, maar het beleid is vrij helder: niet toegestaan.
In ieder geval dank aan de 'pseudo-mods' hier, die de eerdere vraag over de toelaatbaarheid van vragen over de R4 eigenlijk al ruimschoots hadden beantwoord :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

629110

quote:
DukeBox schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:39:
Is er eigenlijk al een manier om aan de verpakking te zien of de 3DS XL met IPS of TN scherm is ?
Zijn er en IPS en TN schermen gebruikt in de 3DS XL ? Goed dat je dit nu vraagt, ik ben er ook wel benieuwd naar.

Hoe zien we het verschil ?
Hier kan je het verschil zien:
http://www.neogaf.com/for...p=156553933&postcount=286

629110 wijzigde deze reactie 09-03-2016 09:35 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• --_--
Waarom maken ze dan zo weinig van die special editions..ik zou em ook graag willen hebben maar heb geen tijd om iedere dag in de gaten te houden of je het al kon bestellen. Plus dat als ik birthright of conquest apart moet kopen ik voor mijn gevoel maar een half spel krijg. Nu wordt het iig geen dag 1 aankoop meer voor mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
quote:
Flozem schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:21:
Edit: zo is Starfox First Print Edition wel weer los te bestellen bij GM... |:(
Thanks trouwens. Meteen om laten zetten.

Maar ik zou liever ook de optie hebben dat een reservering automagisch omgezet wordt naar een special. Al dan niet middels een vinkje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 26-03 08:40
quote:
Arunia schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Thanks trouwens. Meteen om laten zetten.

Maar ik zou liever ook de optie hebben dat een reservering automagisch omgezet wordt naar een special. Al dan niet middels een vinkje.
gamemania is hier heel erg inconsequent mee. Heb een paar keer gehad dat ik door de winkel werd gebeld of ik mijn order wilde omzetten naar een limited edition (majora's mask 3d bijvoorbeeld), en soms doen ze het zelfs automatisch (bijvoorbeeld xenoblade chronicles X, dan moest je een belletje doen als je het niet wilde). Andere keren laten ze je order gewoon op normale editie staan en is de limited binnen een paar uur uitverkocht.... (had ik bij hyrule warriors legends)

Mijn PC

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Vandaag heb ik Hyruke Warriors Legend ontvangen van Nedgame

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Raznov schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:21:
Heb eergisteren een New 3DS XL gekocht, samen met A Link Between Worlds. Laatste keer dat ik ook maar iets van Nintendo had was al jaren terug een GBA SP. Was helemaal weg van de Zelda A Link to the Past op de GBA, was een goede port van het origineel. Ook de Golden Sun games konden mij goed boeien en de Wario en Mario games waren goed vermaak. De hele DS toen over geslagen omdat ik de titels maar niets vond, maar ondertussen toch nog dat verlangen naar de Zelda games, Mario Kart en een aantal andere games.

Eerste instantie vond ik het 3D helemaal niets, maar na een beetje oefenen (hoe dicht moet ik de 3DS bij mijn hoofd houden etc) moet ik zeggen dat het goed werkt. Of ik het veel ga gebruiken is wel een tweede. Toch twijfel ik nog of een 2DS (welke letterlijk 2 keer zo goedkoop is) niet een betere keuze was. Denk dat ik toch bij deze 3DS XL blijf, beetje groter scherm is ook iets waard.
Ik heb een gameboy pocket gehad en vorig jaar een 2DS en een NEW 3DS gekocht.
Met de komst van amiibo's kreeg ik weer zin in nintendo games, dus kocht ik een Wii U en 2 maanden later een 2DS voor Pokemon Omega Ruby.
Ik was voor de 2DS gegaan omdat ik niet wist hoeveel tijd ik zou besteden aan de handheld. Ik had hiervoor een PS Vita, maar met geluk kunnen verkopen voor 90 euro.
Mijn 2DS was in de aanbieding en dus was ik omgerekend 10 euro kwijt.

Toch kriebelde het bij mij om een New 3DS te halen.
1. Faceplates,
2. performance zijn beter (ik heb het verschil echt gemerkt in pokemon) ,
3. Amiibo's kunnen inlezen en punt 4 de C stick (Geweldig in Hyrule warriors legend)
4. Mogelijkheid om toch 3D te gebruiken (ook al werkt het niet goed in donkere ruimtes)
5. 2 speakers ipv 1 speaker op de 2DS
6. inklapbaar dus makkelijker mee te nemen.

ik denk dat je gewoon een goede keuze hebt gemaakt om voor een New 3DS te gaan vanwege de punten die ik hier boven heb genoemd (Oke je hebt geen faceplates bij de XL variant, maar wel weer een groter scherm)

Acties:
  • +1Henk 'm!

90710

Miitomo (iOS, Android) en MyNintendo komen op 31 maart in het westen (inclusief Nederland en België) uit. :)

90710 wijzigde deze reactie 29-03-2016 16:13 (31%)

629110

My Nintendo is online ! Miitomo helaas nog niet. nu ook.

629110 wijzigde deze reactie 31-03-2016 14:38 (38%)

90710

Ik denk dat die voor speciale acties zijn. (Bijvoorbeeld bij evenementen en winkelacties; zoals bij Pokémon) In ieder geval staat er duidelijk bij de gouden rewards dat het om eShop downloads gaat.

Het kan zijn dat ze weer puntenkaarten bij spellen gaan doen, maar daar lijkt het voorlopig iig niet op.

Verder krijg je ook eens per week platinum punten voor het openen van Miiverse op een 3DS/WiiU/PC en voor het openen van de eShop op een 3DS/WiiU. Zolang deze via een NNID gekoppeld zijn aan je Nintendo Account.

90710 wijzigde deze reactie 31-03-2016 13:53 (19%)

• ReCreator
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

quote:
Miitomo is er nu in de iTunes store :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

90710

quote:
iinnc. schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:44:
Tijd voor een Miitomo topic op GoT ? Wie o wie :?
Ga ik vanavond even naar kijken :)
[mobiel] Nintendo Miitomo

90710 wijzigde deze reactie 01-04-2016 07:37 (24%)

• Mizgala28
Laatste tijd weer eens wat meer op de 3DS aan het spelen, vooral Pokemon Omega Ruby.

Puur uit verveling (en omdat het in ons geval gewoon kan) het "onmogelijke" gedaan en een Pokemon uit Pokemon Ruby (ja de GBA spel) naar Omega Ruby geruild.

Je krijgt een "certificaat" (foto) als dank en een poster voor in je Secret Base die aantoont dat je zoveel moeite deed om die pokemon over te gevelen naar de nieuwe generatie Pokemon spellen.

Voor diegenen die benieuwd zijn heb je het volgende nodig:

- Pokemon Ruby/Sapphire of Emerald (de League moet minimaal 1 keer verslagen zijn)
- Pokemon Diamond/Pearl/Platinum/Heart Gold of Soul Silver (PAL Park moet beschikbaar zijn, in het geval van D/P/P moet je de Sinnoh Pokedex voltooid hebben, bij die andere 2 ben ik het vergeten)
- Pokemon Black/White/Black 2 of White 2
- Een DS "Phat" of Lite
- Een (New) 3DS (XL) of 2DS
- Pokemon Bank

Kwestie van migreren uit de GBA spellen naar de DS via Pal Park, daarna van de oudere DS games naar de nieuwere DS games (dus Black (2) of White (2)) transfereren via PokeTransfer (bevindt zich ten westen van White Forest in White (2) of Black City in Black (2)

Vervolgens via Poke Transporter app op je 3DS de pokemons uit Black (2) of White (2) overhevelen (3DS is dan nodig) die worden vervolgens overgeheveld naar je Pokemon Bank app op de 3DS waarna je later uit de Pokemon Bank de boel kunt overhevelen naar Alpha Sapphire of Omega Ruby.

Daarna plaats je de geruilde pokemon uit de GBA generatie in de eerste slot in je party en praat met de Director, die bevindt zich in een motel in Lilycove City.

Erg veel gedoe maar leuk dat het kan, flinke portie backwards compatibility, echter heb je in mijn ogen heleboel dingen nodig om het te kunnen doen, nou hebben wij een gamekamer en dus ook al die games en consoles maar ik zie weinig mensen die van deze mogelijkheid überhaupt gebruik van kunnen maken.

Daarnaast is die poster in je base heel leuk maar te simpel voor zoveel gedoe, niet de moeite waard tenzij je alles in huis hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
quote:
iPodKiller schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:13:
[...]

13 uur? Denk eerder 13 dagen en 22 uur :+
Fixed :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22-03 08:08
quote:
iinnc. schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:07:
The Legend of Zelda a link between worlds bedoel ik, die is weg. Jammer toch maar gekocht voor de volle €19,99.
Alsnog weinig voor een spel zoals die. Veel plezier er toch nog mee dan! Hij is super vet.

Hebben jullie de Humble Bundle die sinds vorige week loopt ook al meegekregen? Super vette spellen voor een prijs die je zelf bepaald: https://www.humblebundle.com/friends-of-nintendo-3ds-wiiu

Vanavond worden er nog wat aan toegevoegd! :)

PSN: Lynox08 || NN: Lynox5 || Steam: Lynox

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
Nintendo gebruikt een nieuwe slogan:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Terwijl die LE nooit op hun site heeft gestaan ... dat reserveren is dus gewoon vriendjespolitiek.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• wes-
quote:
Flozem schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:20:
Je kan bij Mediamarkt gewoon persoonlijk gaan reserveren. Ik stond vierde op een lijst in Maastricht, en daar kon ik zaterdag mijn Fire Emblem SE reservering ophalen. Jammer voor diegene die vijfde op de lijst was, want ze hadden maar vier ontvangen.

Hierdoor heb ik mijn Fire Emblem SE uiteindelijk voor 40 Euro aan de verzameling kunnen toevoegen (net op tijd bij Intertoys het weekend daarvoor). Ik had hem op MP voor 100 Euro willen verkopen, maar als mensen graag 120 betalen zeg ik natuurlijk geen "nee". :*)

Ik had er overigens wellicht nog 140 voor kunnen krijgen, maar ik ben dan weer niet zo'n schraper. En dan moet je weer wat langer wachten op een serieuze koper... Win-win denk ik dan.
Wacht even, maar begrijp ik het goed dat je:

1: Bij Intertoys besteld hebt en deze ontvangen.
2: Daarna nog eens naar de Mediamarkt bent gegaan om je reservering op te halen ipv deze te annuleren.
3: De gereserveerde van Mediamarkt op marktplaats zetten en met dikke winst verkopen ipv ik weet niet hoor, de reservering te annuleren misschien? Zodat de 5de in de rij kans maakt of.. Ook nog een optie.. een mede Tweaker helpen die het spel ook zoekt?
4: Op GoT erover op loopt te scheppen.
5: Goed praat omdat je "er ook 140 kon krijgen"

Correct me if i'm wrong maar dat is echt een nare actie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flozem
quote:
wes- schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:30:
[...]

Wacht even, maar begrijp ik het goed dat je:

1: Bij Intertoys besteld hebt en deze ontvangen.
2: Daarna nog eens naar de Mediamarkt bent gegaan om je reservering op te halen ipv deze te annuleren.
3: De gereserveerde van Mediamarkt op marktplaats zetten en met dikke winst verkopen ipv ik weet niet hoor, de reservering te annuleren misschien? Zodat de 5de in de rij kans maakt of.. Ook nog een optie.. een mede Tweaker helpen die het spel ook zoekt?
4: Op GoT erover op loopt te scheppen.
5: Goed praat omdat je "er ook 140 kon krijgen"

Correct me if i'm wrong maar dat is echt een nare actie.
Ja. En ik proef hier een erg jaloerse en bittere reactie.

Als er iemand hier naar bezig is, is dat Nintendo door zo'n kleine oplage te produceren.

Dit heet opportunisme, en gebeurt dagelijks op grote schaal:
Nu kan ik na jaren te veel voor mijn (retro) gaming hobby te betalen ook eens profiteren. Retro game webshops doen niks anders, en daar hoor ik niemand over. Voor Cave Story 3D heb ik bijvoorbeeld de hoofdprijs mogen betalen.

Ik ben naar MM gereden om een twijfelachtige reservering te plaatsen, had de pech dat Centralpoint niet leverde en kon gelukkig net op tijd bij Intertoys bestellen. MM was voor mij een mazzeltje.
Het is niet zo dat ik 20 bestellingen heb geplaatst of alle 5 FE SE in een winkel heb gekocht om door te verkopen. Noch koop ik een (tweede) exemplaar om te hoarden in mijn verzameling en in nieuwstaat te houden. Want dat laatste schijnt minder erg?

Ik zal het zo verwoorden:
Ik zou me schuldig voelen wanneer ik niet al jaren aan het korte eind had getrokken. Ik ben geen filantropische instelling en wil mijn reiskosten en tijd terugverdienen. Voor de rest is het marktwerking - wanneer iemand 20 Euro meer dan vraagprijs biedt en het spel niet is gereserveerd, zou ik gek zijn dit niet te accepteren.

Tot slot:
Hij die zonder zonde is...

Flozem wijzigde deze reactie 25-05-2016 23:48 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wes-
quote:
Flozem schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:52:
[...]

Ja. En ik proef hier een erg jaloerse en verbitterde reactie.

Als er iemand hier naar bezig is, is dat Nintendo door zo'n kleine oplage te produceren.

Dit heet opportunisme, en gebeurt dagelijks op grote schaal:
Nu kan ik na jaren te veel voor mijn (retro) gaming hobby te betalen ook eens profiteren. Retro game webshops doen niks anders, en daar hoor ik niemand over. Ik ben naar MM gereden om een twijfelachtige reservering te plaatsen, had de pech dat Centralpoint niet leverde en kon gelukkig net op tijd bij Intertoys bestellen. MM was voor mij een mazzeltje.

Het is niet zo dat ik 20 bestellingen heb geplaatst of alle 5 FE SE in een winkel heb gekocht om door te verkopen. Noch koop ik een (tweede) exemplaar om te hoarden in mijn verzameling en in nieuwstaat te houden. Want dat laatste schijnt minder erg?

Ik zal het zo verwoorden: Ik zou me schuldig voelen wanneer ik niet al jaren aan het korte eind had getrokken. Ik ben geen filantropische instelling en wil mijn reiskosten en tijd terugverdienen. Voor de rest is het marktwerking. Hij die zonder zonde is...
Waarom zou ik jaloers op je moeten zijn? Je komt hier even opscheppen over hoe jij zaken doet. Dan mag je best kritiek verwachten.
Nu probeer je het nog steeds goed te praten en dat mag natuurlijk, maar verwacht geen schouderklopje ofzo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wes-
quote:
Flozem schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:55:
Dus ik moet jou nu gelijk geven, en me schamen? :)
Nee zeker niet, we verschillen in mening en dat is prima. Ik weet dat er veel mensen hetzelfde doen maar ik kan daar gewoon slecht tegen persoonlijk.

En nu weer verder :) heb je de game al wel gespeeld? Hoe bevalt ie tov Awakening? Ik heb de SE set ook besteld maar nog geen tijd gehad om deze op te halen en ben nu nog bezig met Awakening.(Chapter 11)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flozem
quote:
wes- schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 00:05:
[...]

Nee zeker niet, we verschillen in mening en dat is prima. Ik weet dat er veel mensen hetzelfde doen maar ik kan daar gewoon slecht tegen persoonlijk.

En nu weer verder :) heb je de game al wel gespeeld? Hoe bevalt ie tov Awakening? Ik heb de SE set ook besteld maar nog geen tijd gehad om deze op te halen en ben nu nog bezig met Awakening.(Chapter 11)
Eerst nog ff Fire Emblem Shadow Dragon afmaken. Die heb ik nu in mijn NDS bij me. Van het weekend begin ik met Conquest. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
quote:
Goner schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:04:
[...]

Dat snap ik niet helemaal ... op die nieuwe 3DS staat bijv. een "Tomodachi Life: Welcome Version". Als we een system transfer doen - incl. NetworkID vermoed ik - kun je die nog nog downloaden ?
Ja. Die Tomodachi Life: Welcome Version is nog niet gebonden aan een NNID. Wanneer je een System Transfer uitvoert, wordt dat spel aan je NNID gekoppeld zodat je 'm vanaf dat moment altijd uit de eShop kunt downloaden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlackMage
quote:
sanderev66 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:04:
[...]

En een bron voor support-vragen.

Maar geen van allen is trouwens correct. Nintendo doet het namelijk vanwege age-ratings. In elk continent is er een aparte age ratingssysteem. In Europa kennen we o.a. PEGI, Japan heeft een eigen systeem en de VS heeft ESRB. Op de Nintendo consoles hebben alle* software een age rating. En die rating is regio gebonden.

Zaken als censuur hebben ook met een age rating te maken. Zo doet Nintendo aan censuur op een PEGI 12 game om te voorkomen dat die in de PEGI 16 categorie zou vallen. Zelfde geldt voor PEGI 16 > 18 spellen.

*) Als je bv kijkt naar de Louvre 3DS guide, die is NIET regio gebonden want deze heeft geen age rating. De engelse versie werkt dan op alle 3DSen die de Engelse taal ondersteunen (dus niet Japan). Dit is dan wel het enige voorbeeld van een regiovrije 3DS "game".
Als die leeftijdsratings enzo de reden waren dan had Sony (o.a.) nu een probleem gehad :+

Als je een product niet in een land verkoopt dan heb je ook niks te maken met regelgevingen van dat land. Je hoeft dus niks te doen om te voorkomen dat je product wel in dat land gebruikt wordt. De importeur van dat product (of dat nu een handelaar is of een individu) moet zich wel houden aan eventuele wetten die te maken hebben met import en eventuele verkoop. Het is aan de autoriteiten van dat land om daarop te waken, niet aan de fabrikant van dat product.

En voordat het weer uit context getrokken wordt: Een USA versie van spel X met ESRB ratings op de cover is een ander product dan de Europese versie met PEGI ratings erop. Zolang Nintendo niet zelf die USA-versie hier in de schappen legt zijn zij ook niet aansprakelijk als iemand dat ding bij Amazon.com besteld.

Ook houdt niks je tegen om een USA console te kopen, waarmee je prima imports kan spelen :+ Regiolocks zijn gewoon klantonvriendelijk beleid met alleen eigen belang.

Maargoed, boeiend 8)7 die paar weken die we bij sommige games moeten wachten is voor mij geen reden om te gaan importeren, zelfs als het wel zonder problemen zou kunnen. Eventuele prijsverschillen worden ook tenietgedaan door verzendkosten en importkosten.

• NoReason
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17:15
quote:
Mizgala28 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:10:
Hmmm erg interessant :P

edit:

Demo komt uit voor iedereen op 30 juni maar de "uitverkoren" mensen krijgen een mail van Capcom met een early access code om de demo NU te kunnen spelen.

Andere mogelijkheid is de middelste E3 bundel uit Humble Bundle die $4 kost, daar zit die exclusieve code ook bij.

Demo bevat 3 gevechten met 3 verschillende monsters in verschillende moeilijkheidsgraden.
Of als je in Europa woont via http://www.nintendo.co.uk...-Generations-1090846.html (download-knop aan de rechterkant)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

• Mizgala28
quote:
NoReason schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:17:
[...]

Of als je in Europa woont via http://www.nintendo.co.uk...-Generations-1090846.html (download-knop aan de rechterkant)
Kwam ik ook pas vandaag achter, ik kreeg verkeerde informatie van een US website dus vandaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17:12
Ocarina of Time moet ik ook nog halen, maar kan hem alleen nog vinden voor 30+ euro :/

Edit: gevonden voor 21 euro :P

JerX wijzigde deze reactie 27-06-2016 20:36 (16%)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flozem
quote:
weszz schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:25:
Iemand die hier een case heeft voor zijn new 3ds xl, maar dan ook met ruimte voor games en adapter? Want ik zoek er 1 zonder resultaten. Krijg veel buitenlandse sites en de nl sites komen met allemaal nintendo figures erop. Wil gewoon een zwarte :+
Ik heb zo'n zwarte Hori case waar nog 8 spellen bij passen (12 a 13 Euro bij Mediamarkt, Intertoys en Bartsmit). Maar een adapter erbij gaat niet lukken. Is ook niet zo draagbaar dan.

Als je wat anders wil, kan je eventueel kijken naar flight cases met schuim en die op maat snijden. Zoiets dus:

http://www.cameranu.nl/nl...-500-zwart-met-plukschuim

Flozem wijzigde deze reactie 03-07-2016 17:48 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
quote:
weszz schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:25:
Iemand die hier een case heeft voor zijn new 3ds xl, maar dan ook met ruimte voor games en adapter? Want ik zoek er 1 zonder resultaten. Krijg veel buitenlandse sites en de nl sites komen met allemaal nintendo figures erop. Wil gewoon een zwarte :+
Jij bedoeld dit dus, hier kan ook een adapter bij.

https://m.bol.com/nl/p/pu...-3ds-xl/9200000020859514/

Geen idee alleen waar ze dit nog verkopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Seal64
quote:
Mizgala28 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:21:
[...]

Jij bedoeld dit dus, hier kan ook een adapter bij.

https://m.bol.com/nl/p/pu...-3ds-xl/9200000020859514/

Geen idee alleen waar ze dit nog verkopen.
Niet helemaal dezelfde, maar goed:
http://www.ebay.com/itm/S...7f9358:g:o9cAAOSwiYFXDf7T

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:58
Er zit altijd een 4GB SD-kaart bij een 3DS, interne opslag wordt alleen gebruikt voor DSi-ware en het OS.

In de eShop op de 3DS kan ik inderdaad niet terugvinden hoevel blokken een spel gebruikt, online versie van de eShop kun je zien dat, bijvoorbeeld, Monster Hunter Generations 12534 blokken in beslag neemt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:58
Je kunt er zelfs eentje van 128GB instoppen als je wilt, wel eerst herformatteren naar FAT32.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 01:34:
[...]

N3DS heeft een paar exclusives maar meer niet. Games zoals monster Hunter draaien iets vloeiender erop maar Pokemon is altijd volledig compatibel geweest met oudere consoles. Oras en xy draaien precies hetzelfde als op een 2ds/3ds.
Dat komt omdat de laatste 3ds Pokemon titel uit 2014 stamt dus voordat de New 3ds uitkwam.

Nieuwere Pokémon games blijven werken op de oude 3ds, maar op de nieuwere zullen ze sowieso in hogere fps draaien want hoe raar het ook is, de huidige 3ds Pokemon games draaien op max 30fps met framedrops waar de DS Pokemon games stabiel op 60fps draaien.

En door die framedrops hoop ik dat Sun & Moon betere framrates op de NN3DS zal halen.

Monster Hunter 4 Ultimate haalt de 55 tot 60fps op de New 3DS met verbeterde textures, Hyrule Warriors Legends, Monster Hunter Generations, Terraria en nog paar andere titles draaien ook in 60fps op de New 3DS, echter grafisch zijn ze niet anders.

En dat levert een probleem op, Monster Hunter 4 Ultimate heeft slechtere textures op de oude 3DS maar draait op vrijwel stabiele 30fps, Monster Hunter Generations heeft op beide 3ds en New 3ds hetzelfde en verbeterde grapics maar op de oude 3ds is de performance vrij vaak op 25 tot 30 fps waar de New 3ds 60fps haalt.

Op zich geen ramp het kan erger zoals met Hyrule Warriors Legends dat op de oude 3ds bijna constant op 20fps draait en op New 3ds op 60fps.

Best een zorgelijke ontwikkeling, de manier van MH4U bevalt meer maar kost denk ik meer geld en tijd, ik denk dus dat meer games gewoon slechter zullen draaien op de oude 3ds.

Op zich verwacht ik met Pokemon diezelfde performance als nu op de oude 3ds en betere framerate op de nieuwe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:18
quote:
Ja zeker :

https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=new+3ds

En anders op Marktplaats nog meer ...

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-03 09:37
Oké Nintendo, dank voor deze notificatie vandaag:

Heeft ons toch even aan het lachen gemaakt :D

outlandos wijzigde deze reactie 21-07-2016 00:26 (22%)

• BlackMage
quote:
Morzun schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:40:
- Online lijkt enorm soepel te werken, maar kun je alleen online tegen mensen spelen als je hun friend codes of w/e hebt?
Hangt van het spel af. De meeste games hebben wel iets om tegen willekeurige anderen te spelen.
quote:
- Wat vinden jullie zelf de fijnste feature aan de New 3DS? Ik las bijvoorbeeld dat deze een functie heeft waardoor mensen die je passeert op straat e.d. automatisch worden toegevoegd aan je 'vriendencodeboekje', ook al zit je DS dichtgeklapt in je tas.
Nee dat bestaat (gelukkig) niet :P Wat je noemt is streetpass, daarmee kan je afhankelijk van het spel iets met mensen die je op straat bent tegengekomen die ook hun 3DS in standby meenemen. Verschilt per spel, maar automatisch vrienden worden gebeurd niet. Bijvoorbeeld in Mario Kart krijg je wat time trial records van iemand en dan kan je tegen een opname van die time trial racen. Zo hebben veel veel games van die pseudo-multiplayer dingen voor streetpass.

De fijnste feature van de 3DS is dat het 3DS games speelt. De rest kan me gestolen worden :+

• Seal64
quote:
politrix schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:57:
Ik wil een nieuwe (lees meer opslagcapaciteit) SD-kaart kopen voor mijn N3DS XL. Waar moet ik op letten qua snelheid? Moet ik voor de Sandisk pro/extreme snelheden gaan of kan het lager omdat de snelheid toch niet gebruikt/gehaald wordt door de 3DS? Nog tips welke kaart te kopen, de zoekfunctie leverde me niets op.
Snelheid is (nu) niet echt een issue meer aangezien je echt je best moet gaan doen om kaartjes te vinden die niet minstens klasse 10 zijn, en ik merkte al nauwelijks verschil tussen de standaard klasse 4 en mijn nieuwe klasse 10 kaart.

Houd er wel rekening mee dat de 3DS alleen FAT32 kaartjes slikt, en de New 3DS alleen microSD. Standaard zijn alle SDHC kaarten max 32 GB en FAT32. SDXC werkt ook en is groter, maar is standaard exFAT geformatteerd, dus dat zul je even handmatig moeten herformatteren voor de 3DS ze accepteert. Daar heb je externe tools voor nodig, want Windows vertikt het om 32+GB FAT32 volumes te formatteren.

Als je echter een geschikte kaart hebt is het verder gewoon oude kaart in de PC, de complete inhoud naar je PC kopiëren, nieuwe kaart erin, alles weer naar de nieuwe zetten en that's it.

As for size, 32GB krijg je wel vol, maar alleen als je behoorlijk wat games aanschaft en daarbij de digitale (dus niet fysieke) versie koopt. Met 64GB moet je enorm je best doen en 128GB ga je hoogstwaarschijnlijk nooit vol krijgen voordat je tegen de hard-coded app-limiet (300 stuks) aanloopt.

• Flozem
quote:
Thorgrem schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:24:
De nieuwe trailer van Metroid is uit:

http://www.nintendolife.c...s_still_fighting_dislikes

Ik had enkel filmpjes gezien van de multiplayer en was daar vrij teleurgesteld in, maar nu ik dit zo zie kan de single plager best aardig zijn. Iemand al kunnen proberen (las dat er in de VS een demo is uitgebracht)?
Ik heb recent een hands-on preview gelezen, en het was volgens de reviewer best een goed (FPS / Adventure) spel dat helaas door de naam Metroid en alle kritiek daarop slecht lijkt te gaan verkopen. Je kan de levels coop spelen, maar single player is itt Zelda Triforce Heroes zeer goed te doen.

Overigens is de Blast Ball component gratis te downloaden en te spelen. Besturing werkt goed en die gameplay beviel me aardig. Diezelfde besturing wordt voor de hele game benut.

Exit:
http://www.nintendolife.c...id_prime_federation_force

Grappig genoeg staat die review doorgelinkt in jouw video link. :)

Flozem wijzigde deze reactie 10-08-2016 08:17 (8%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Mizgala28 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:32:
[...]
De garantie in Nederland is per wet geregeld, winkels zijn verplicht 2 jaar garantie te geven ook al is de fabrieksgarantie korter.
Oh ?
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland.

• Seal64
quote:
Arunia schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:01:
[...]

Ah, die andere zou tijdens leegmaken ontkoppeld moeten worden van de oude hardware. Of je moet daar voor kiezen. Dat is wat me bij staat. Of je bent gewoon verplicht te transferen.
Nope, die NNID zit gekoppeld aan die hardware. Er is géén manier om dat ongedaan te maken, behalve dan een system transfer, hetzij door jezelf, hetzij door Nintendo, die dat nog op afstand kunnen doen, mits je het serienummer hebt.

• PricewatchJunk
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 31-12-2016
Heel raar voor een portable device maar ik neem de 3ds nooit ergens naartoe. Gewoon niet de tijd/mogelijkheid/zin om op de 3ds te gamen als ik ergens naartoe ga. Heerlijk onderruit op de bank speel ik alle spellen uit.

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13-03 16:26
quote:
Koldur schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Als je ook retro gamed, is de XL echt de beste keuze. Waarom noem ik dat op, dan heb je blijkbaar geen moeite met pixeligheid, ik vind het juist wel een charme hebben als retro gamer. Vooral ook omdat er veel oude games op zijn uitgebracht.
Daar heb je een goed punt. Echter ga ik er niet alleen op retro-gamen. :)
Ergens wel lastig dat beide consoles op dit moment nagenoeg gelijk geprijsd zijn. Hiermee kan je het verschil in aanschafprijs dan niet meer meenemen in je keuze. :P

Ben trouwens wel van plan (voor het eerst) full digital te gaan. In het verleden verkocht ik mijn consoles nog wel eens maar iedere keer weer spijt van gehad, dus dat doe ik niet meer.

Heb inmiddels al een oplader en microSDXC 64GB aangeschaft. Ben dus goed voorbereid. ;)

PSN: breminem

• RayNbow
quote:
Goner schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:45:
[...]

Lijkt me stug dat dit via Spotpass komt ... er zijn bijna geen Nintendo Zones (hotspots) meer in NL, dus komt gewoon via internet/wifi thuis (tenzij dat ook onder spotpass valt) net als nieuws en puzzles. Ik kreeg deze ook als notification op de 3DS.
SpotPass is altijd al een push service geweest op basis van WiFi, ongeacht waar dat WiFi-netwerk was. Wanneer je een SpotPass notificatie kreeg ging het blauwe LEDje branden (StreetPass is groen).

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
josstie85 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 06:39:
[...]

Deze had ik ook gezien. Is iemand hem ook tegengekomen met een gewone nn3ds? De xl is mij wat te groot. Ga vandaag in ieder geval zoeken naar een mooie deal.
Er zal geen deal komen met nn3ds en pokemon sun/moon.

Vorige pokemon delen zoals x/y en omega ruby/alpha sephire hadden alleen een 2DS pakket.

629110

Ik heb nog een hele lijst van NNID's op mijn 3DS die mij niet hebben toegevoegd. Het is ook niet makkelijk te achterhalen wie dat precies zijn.

Ik heb dit lijstje:

SteveWoz 3325-4945-6621
Meilindis 4356-2906-2573
Garcia 2852-9422-8460
Dennis 1908-0209-6890

Daan 3969-7037-2627
henk 2938-8248-2179
roel 5215-2950-8924
jasper 2423-5419-0207

wesley 0316-9400-8216
pedro 2638-1967-4907
gaitii 0361-7487-5231
delano 2724-2837-3407

lieffdevol 3754-9554-8160
ian 0147-1423-6362
jordy 2595-2225-8448
arjen 2423-5012-5702
martin 1006-1341-6032

marco 0147-3337-4127
mies 4485-2787-0721
carmen 4313-4884-9296
gheranimo 3239-5659-7084

Kunnen jullie mij toevoegen ?
Mijn NNID: 1220 - 9718 - 4166

629110 wijzigde deze reactie 05-12-2016 18:43 (38%)

• Flozem
Doe het straks ff.... Moet eerst naar Sint bij mijn ouders... ;)

Mijn id (dacht dat die er al bij stond):

Flozem
0662-5380-5574

Flozem wijzigde deze reactie 04-12-2016 17:13 (84%)

• Renate1970
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16:42

Renate1970

soms is maar even

Mijn nummer Renate is ondertussen veranderd in 0233 2611 2433
quote:
iinnc. schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:51:
Ik heb nog een hele lijst van NNID's op mijn 3DS die mij niet hebben toegevoegd. Het is ook niet makkelijk te achterhalen wie dat precies zijn.

Ik heb dit lijstje:

SteveWoz 3325-4945-6621
Renate 5241-2176-0208
Meilindis 4356-2906-2573
Garcia 2852-9422-8460
Dennis 1908-0209-6890

Daan 3969-7037-2627
patriot 3668-8737-6271
henk 2938-8248-2179
roel 5215-2950-8924
jasper 2423-5419-0207

wesley 0316-9400-8216
aapenootje 1590-5733-8563
pedro 2638-1967-4907
gaitii 0361-7487-5231
delano 2724-2837-3407

lieffdevol 3754-9554-8160
ian 0147-1423-6362
jordy 2595-2225-8448
arjen 2423-5012-5702
martin 1006-1341-6032

marco 0147-3337-4127
mies 4485-2787-0721
carmen 4313-4884-9296
gheranimo 3239-5659-7084

Kunnen jullie mij toevoegen ?
Mijn NNID: 1220 - 9718 - 4166

HP googlechrome laptop,Samsung Note 8, Samsung Galaxy s7 edge, lumia 950, New N3ds XL, PS 4, PSP

• MacorgaZ
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 29-03 01:15
Oké, bedankt allebei :).
Het gaat om de bundel met 2DS met NSMB2, op Amazon.de besteld voor 70 euro, mooie prijs en leuk kerstcadeau voor mezelf.

Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver / Black / 18" No-Aero

90710

quote:
Arunia schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:39:
Vandaag de demo van yoshi's wooly world op de 3ds gespeeld. Het lijkt erop dat het dezelfde is als op de WiiU. Het spel heb ik daar al op. Jammer. De Amiibo van Pooch is wel erg schattig.
Die kan je ook los kopen en in de Wii U versie gebruiken :) (Er is een update voor de Wii U game vandaag gereleased) Verder zijn er de Poochy & Yoshi animated shorts in de 3DS game en de speciale Poochy levels.

Ik heb 'm wel voor de 3DS gehaald, omdat dit juist zo'n soort spel is wat ik graag ook onderweg wil spelen.

Ik wou dat er een console was die zowel thuis als onderweg te spelen is.. o wacht :+

90710 wijzigde deze reactie 04-02-2017 00:58 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flozem
quote:
Punkie schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:02:
Beste kenners,

Mag ik jullie een vraag over import van games stellen? We hebben een "gewone" hier aangeschafte new nintendo 3ds XL. Mijn zoon wil graag PES 2013 hierop spelen. Ik ondervond vlug dat de prijzen hiervoor wild schommelden. Waar moet ik op letten om een werkende kopij te bemachtigen? Zijn alle versies in het nederlands te spelen? Hij kent namelijk nog geen engels.
Alvast bedankt.
Op jouw 3DS kun je alleen Europese of Australische 3DS cartridges spelen.

Typisch zijn alleen de HOL versies (blauw driehoekje) in het Nederlands te spelen door de systeem taal op Nederlands in te stellen. Dat is echter geen garantie aangezien dat blauwe driehoekje alleen iets zegt over de omslag en het instructieboekje.

Wanneer een spel in het Nederlands te spelen is, is dit in de kleine tekst op de achterkant van het doosje aangegeven. Dat is lastig te controleren als je via een webshop bestelt, en zul je even via de servicedesk moeten navragen.

Of e.e.a. voor PES 2013 überhaupt relevant is, weet ik niet...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RayNbow
quote:
Flozem schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:11:
[...]

Ik wacht nog steeds op een pricedrop voor de WiiU... :+
Gezien de kosten rondom de Wii U... kleine kans. :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beakzz
quote:
Mizgala28 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 03:11:
[...]

N3DS = Nintendo 3DS
NN3DS = New Nintendo 3DS

Sowieso voor een New 3DS gaan dus.
Moet je nagaan hoe verwarrend die afkorting is :+ Heb ze namelijk allemaal liggen hier en nog heb ik geen idee :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beakzz

Oh wow ik dacht echt even dat dit fake was toen ik het op YouTube tegen kwam. Waren hier al geruchten over of komt deze versie compleet uit de lucht vallen?

Lost wel gelijk de vraag op of de Switch de 3DS/2DS gaat vervangen. Voorlopig nog niet dus.

Beakzz wijzigde deze reactie 28-04-2017 05:09 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Seal64
quote:
Touchdomex schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:15:
Leukste vind ik eigenlijk nog dat Pikmin is aangekondigd tussen neus en lippen door :+
We wisten toch allang dat die eraan zat te komen?
Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True