pinokkia schreef op woensdag 23 april 2025 @ 23:12:
Zijn er nog tweakers die op zijn/haar New 3DS (XL) gamen? Heb sinds vandaag Pokémon Soulsilver en Heartgold bigbox gekocht. Ga binnenkort weer eens mijn new 3DS XL limited Zelda’s editions aanslingeren.
Ik speel regelmatig weer op de mijne (NN3DSXL MHG editie) sinds 1 jaar.
Daarvoor lag deze vooral stof te happen, qua handhelds (PC gaming negerende) speelde ik vooral op mijn PS Vita en Nintendo Switch, alleen beide mijn Vita's beginnen issues te vertonen met de accu (en je kan geen nieuwe accu voor kopen, alles wat claimt nieuw te zijn is gewoon oud spul met nieuwe label erop)
Dus toen bleef de Switch over, maar ik ben meer fan van de meer compacte handheld die makkelijk mee kan onderweg, dus vandaar dat ik de 3DS weer eens gebruik.
Vooral veel Etrian Odyssey erop gespeeld vorig jaar, maar ongeveer 1 maand geleden met Pokémon Platinum begonnen, want dat is de laatste Pokémon die ik nog niet opnieuw ben gaan spelen van de DS/3DS generatie Pokémon games.
(accu van mijn NN3DSXL is ondanks alles volledig prima, mijne is inmiddels 9 jaar oud maar was tussendoor 2 jaar niet gebruikt tot ik deze vorig jaar weer ging gebruiken)
In ieder geval heb ik er voldoende games erop, zelfs als ik onze DS collectie niet mee tel.