Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-04 12:39
Ik heb een 2dehands Nintendo 2DS gekocht.Maar sd card hebben ze eruit gehaald natuurlijk.Heb ik deze sd card echt nodig als ik niets koop in de e-shop en enkel games speel die ik heb gekocht in doosje?De vooruitgang van mijn games die ik speel worden toch op de game cardridge bewaard he?Of ben ik ergens fout?

[ Voor 6% gewijzigd door Ivan4you op 16-08-2021 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:55
Ivan4you schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:11:
Ik heb een 2dehands Nintendo 2DS gekocht.Maar sd card hebben ze eruit gehaald natuurlijk.Heb ik deze sd card echt nodig als ik niets koop in de e-shop en enkel games speel die ik heb gekocht in doosje?De vooruitgang van mijn games die ik speel worden toch op de game cardridge bewaard he?Of ben ik ergens fout?
Vooruitgang word idd op de game cartridge bewaard.

eShop zal hij eerst intern geheugen aanspreken DENK ik maar daarna ga je SD kaart nodig hebben. Ben ik niet zeker, misschien weigert hij gewoon dingen te downloaden van eShop zonder SD kaart.

Games op cartridge moeten lukken though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ivan4you schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:11:
Ja saves wel maar updates of gratis content die bij spellen horen weer niet. Die gaan wel op je interne geheugen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 22:38
Hoe weet je of je een IPS scherm hebt op je 3DS (XL) is dat een bepaald typenummer ofzo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Satangel
Galactic schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 00:00:
Hoe weet je of je een IPS scherm hebt op je 3DS (XL) is dat een bepaald typenummer ofzo?
https://www.retrorgb.com/3dsscreen.html

Enkel visueel te zien.

Er is ook een homebrew applicatie voor dacht ik maar die kan ik niet direct terugvinden.

• Satangel
Satangel schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 16:58:
[...]

2 weken later en alweer iets op de kop getikt :F

[Afbeelding]

[Afbeelding]
80 euro opnieuw, 2 van die 6 bijgeleverde games zouden vlotjes 20 USD waard zijn volgens pricecharting.

Het is een NEW 3DS XL, wat volgens velen hier de ultieme 3DS is. Alles lijkt goed te werken, de 3DS is duidelijk eens gevallen op zijn rechterhoek maar verder alles ok.
Ik ga zien of ik die case/housing zelf ga vervangen, heb wat gezocht op internet en lijkt me niet zo simpel. We'll see

Er zit ook geen stylus bij, zou ik dit gewoon van Aliexpress plukken?
Alsook geen fysieke Wifi knop meer? Grotere batterij ook precies, leuk toestel!
Om mezelf even te quoten, voor de case te fixen zou ik dit kopen;

https://nl.aliexpress.com...22%3A%2266214851072%22%7D

Iemand ervaring met zo'n snap on hoesjes?
Uiteindelijk vervang ik hier niets, de kapotte bovenvoorkant die je kan zien in mijn foto's zal blijven bestaan. Maar ik maak het geheel wel wat steviger (en mooier ;) )

Echt de bovenste case vervangen zie ik niet direct zitten, is me iets te fragiel & te high risk.

Mvg

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-04 19:48
Satangel schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:54:
[...]

Om mezelf even te quoten, voor de case te fixen zou ik dit kopen;

https://nl.aliexpress.com...22%3A%2266214851072%22%7D

Iemand ervaring met zo'n snap on hoesjes?
Uiteindelijk vervang ik hier niets, de kapotte bovenvoorkant die je kan zien in mijn foto's zal blijven bestaan. Maar ik maak het geheel wel wat steviger (en mooier ;) )

Echt de bovenste case vervangen zie ik niet direct zitten, is me iets te fragiel & te high risk.

Mvg
Heb geen ervaring met die hoesjes. Ik heb zelf hori duraflexi hoes. Super fijn hoesje.

Afbeeldingslocatie: https://prosteps.cloudimg.io/v7m/resizeinbox/1000x1000/fsharp0/https://tilroy.s3-eu-west-1.amazonaws.com/375/product/132212-new-3ds-xl-duraflexi-protector-hori-overige-screenshot-02.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 19-08-2021 21:01 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarraraGT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-04 11:12
Satangel schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:18:
[...]

https://www.retrorgb.com/3dsscreen.html

Enkel visueel te zien.

Er is ook een homebrew applicatie voor dacht ik maar die kan ik niet direct terugvinden.
De homebrew applicatie die je bedoelt is 3dsident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:36
pinokkia schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:57:
[...]

Heb geen ervaring met die hoesjes. Ik heb zelf hori duraflexi hoes. Super fijn hoesje.

[Afbeelding]
Hier een resultaat zonder hoesje, ik heb de New 3DS XL zoveel gebruikt dat de lak er aan het afslijten is :D.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHQ2tvJn4lUuW_E56WuaY_UZkqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1lsBpNxxR9DvuWWnxkdlMWxV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6CTFqiMHw7zYymKKAuHd7xvUcN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uI0hhIyWfwygcenKCO8Vpu3n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 22:40

3style

...

pinokkia schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:57:
[...]

[Afbeelding]
Zijn mooie hoesje inderdaad die van duraflexi. Voor de new 3ds xl kan ik ze alleen nergens meer vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-04 13:56
3style schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 22:20[/message]:
[...]

Zijn mooie hoesje inderdaad die van duraflexi. Voor de new 3ds xl kan ik ze alleen nergens meer vinden.
https://www.amazon.de/gp/product/B018DM48BS deze heb ik op een new 3ds xl (transparant). Past perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:52
@Ivan4you SD-cards zijn het geld niet (vind ik, kan uiteraard niet in je portemonnee kijken, maar een 16GB variant is een paar euro).

@Ingelogd Ik heb dit in beginnend stadium al bij mijn Nintendo Switch. Meestal kijk je niet naar de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:00
Ingelogd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:47:
[...]

Hier een resultaat zonder hoesje, ik heb de New 3DS XL zoveel gebruikt dat de lak er aan het afslijten is :D.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit heb ik zo vaak gezien, die lak op de XL model is mooi tot het niet meer mooi is...

Mijne ziet er uit als nieuw, maar dat komt omdat de crystal case eromheen alle klappen mocht opvangen.

Ik zou graag mijn crystal case vervangen want deze is inmiddels zo vol met krassen dat je bijna zou denken dat de 3DS zelf die heeft, ik had paar maanden terug enkele uit china gehaald maar de kwaliteit was slechter dan de BigBen case die ik nog steeds gebruik.

Ik vond wel paar officiële maar die waren te duur in mijn ogen (40 euro toen van Amazon JP, nee bedankt)

Edit: En nu heel toevallig vond ik ze op Amazon DE, meteen maar besteld dan weet ik ook waar ik aan toe ben.

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 03-09-2021 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 22:40

3style

...

Xfade schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:26:
[...]

https://www.amazon.de/gp/product/B018DM48BS deze heb ik op een new 3ds xl (transparant). Past perfect.
Ja klopt, die is prima alleen geen Soft TPU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
Laatste weken heel veel Fire Emblem Shadow of Valentia aan het spelen op mijn new 3DS XL.

Dat model is trouwens zeker het beste model voor op te gamen als volwassene, groot scherm en goeie batterij. Heel tevreden van.

Fantastisch spel, er zijn er meerdere op de 3DS , dit is een soort remake van de allereerste game. Staat op hard en is echt wel moeilijk.

Aanrader voor iedereen die turnbased action speelt, genre Advance Wars. Echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Ik zoek een power switch/button voor de New 3DS XL.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8qHJfsN.jpg

Die kleine zwarte knop, heel klein die vast gesoldeerd zit op de PCB. Dat zoek ik.

Ik heb al even gezocht op Conrad maar niets gevonden. Waar zou ik dit wel kunnen krijgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50
Bericht ook geplaatst in Switch & WiiU forum.

Het ziet er naar uit de de WiiU & 3DS eShops worden gesloten per eind maart 2023.
https://en-americas-suppo...answers/detail/a_id/57847
Wat gaat er precies gebeuren?
  • Mei 2022 gebruik van credit card niet meer mogelijk om te betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Augustus 2022 eShop betaalkaarten zijn niet meer te gebruiken in de WiiU & 3DS eShops (deze blijven wel bruikbaar in de eShop van de Switch en gedeelde Nintendo Network ID Wallet)
  • Met het sluiten van de eShops vervalt de mogelijkheid om extra content aan te schaffen voor games zoals StreetPass Mii Plaza, Theme Shop en Nintendo Badge Arcade (ik vermoed ook voor alle andere games)
  • Downloadcodes blijven nog beschikbaar tot het sluiten van de eShops
  • Heb je geld in je Nintendo Network ID Wallet staan dan kan je dit blijven gebruiken tot het sluiten van de WiiU & 3DS eShops, je kan dus ook na Augustus 2022 via een omweg opwaarderen en betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Downloaden van updates blijft mogelijk na het sluiten van de eShops
  • Opnieuw downloaden van games, updates en DLC blijft mogelijk na het sluiten van de eShops, maar aanschaf daarvan niet
  • Online gaming blijft mogelijk
Er is een archief beschikbaar waarin je kan terugkijken naar je statistieken: https://my-nintendo-3ds-wiiu-memories.nintendo.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
Goed dat ik vorig jaar dus nog wat 3DS games gekocht heb dus, fantastisch platform en de prijzen gaan nu alleen maar stijgen.

Toch jammer voor de 3DS, de WiiU tja.... Dat is echt een triestig verhaal vergeleken met de Wii & de Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
RollieBollie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 06:33:

• Opnieuw downloaden van games, updates en DLC blijft mogelijk na het sluiten van de eShops, maar aanschaf daarvan niet
https://www.siliconera.co...ntendo-3ds-eshop-in-2023/
Due to the discontinuation of the Nintendo 3DS and Wii U eShops, several games will make changes on how they handle DLC in the store. For Fire Emblem: Fates, all 3DS DLC (including maps and Revelation) will no longer appear in the shop after March 2023.
en
All DLC for Fire Emblem: Fates will disappear from the Nintendo 3DS eShop in late March 2023, so you will need to download it onto your device before then.
Dat betekend dat tenzij je de Fates LE kocht (die hebben wij gelukkig) je straks de final arc Revelation niet meer kunt spelen, tenzij je deze download voordat de eshop sluit.

Ben benieuwd hoeveel games en DLCs op diezelfde manier eindigen, dan heb je het gekocht maar kun je het na sluiten van de eShop alsnog niet opnieuw downloaden.

Nintendo spreekt zich hier lekker tegen weer :F

Naja ik denk dat ik binnenkort even wat fysieke games koop, als die stores sluiten worden de meeste games dan gewoon te duur, en de 3DS heeft nog een berg aan exclusives dus dat wordt nog wat.

[ Voor 23% gewijzigd door Mizgala28 op 16-02-2022 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pasgeleden eindelijk Bravely Default uitgespeeld. Wel de laatste bazen gecheesed. Ik zit er niet zo in om alle skills uit te pluizen. Verhaal was wel leuk, maar was er wel klaar mee op een gegeven moment. Dacht Bravely Second te beginnen, maar op het moment dat je opgestart bent, krijg ik in ieder geval het gevoel weer hetzelfde te spelen. Dus denk dat ik even wat anders op moet gaan pakken voor een tijdje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:44
Update over de shutdown van de WiiU/3DS shop:
en belangrijk voor de Fire Emblem fans:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
JackAvery schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:27:
[Twitter][Twitter] en belangrijk voor de Fire Emblem fans:[Twitter]
Spijtige zaak toch. Zo wordt je wel gedwongen naar piraterij voor bepaalde zaken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 13:22
JackAvery schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:27:
[Twitter][Twitter] en belangrijk voor de Fire Emblem fans:[Twitter]
Wow wacht even. Dus we kunnen kopen tot maart volgend jaar maar tegoed kunnen we enkel tot eind augustus toevoegen?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Satangel schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:44:
[...]

Spijtige zaak toch. Zo wordt je wel gedwongen naar piraterij voor bepaalde zaken. :|
Ach door dit soort dingen voel ik mij gewoon minder bezwaard om het straks te doen.

Zeker wanneer het eigenlijk zo makkelijk is op een 3DS...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Redax schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:51:
[...]

Wow wacht even. Dus we kunnen kopen tot maart volgend jaar maar tegoed kunnen we enkel tot eind augustus toevoegen?
Daar lijkt het wel op ja.

Veel beter ben je af physical media te kopen eerlijk gezegd. Die raak je minder snel kwijt en is echt effectief jouw bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 13:22
Satangel schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 14:19:
[...]

Daar lijkt het wel op ja.

Veel beter ben je af physical media te kopen eerlijk gezegd. Die raak je minder snel kwijt en is echt effectief jouw bezit.
Klopt ja, alleen kun je die klassieke pareltjes zoals de oude Pokemon games niet fysiek voor de 3DS kopen. Zo zijn er nog veel meer klassieke games die er te krijgen zijn.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Redax schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 19:56:
[...]

Klopt ja, alleen kun je die klassieke pareltjes zoals de oude Pokemon games niet fysiek voor de 3DS kopen. Zo zijn er nog veel meer klassieke games die er te krijgen zijn.
Je bedoelt de Pokemon Yellow op 3DS bvb ? Ja die is enkel virtueel te verkrijgen idd.

Toch ridicuul hoeveel Pokemon games je op dit toestel kan spelen eigenlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:51
Aangezien ik nog maar even de tijd heb om mijn tegoed op te hogen en games te downloaden even de volgende vraag.
Ik wil graag binnenkort de 3ds aan mijn dochtertje over gaan doen of in ieder geval voor gezinsgebruik hebben. Hebben jullie nog aanraders om te downloaden voor mijn dochtertje van (nu 3) 5+ die gek is op dieren, prinsessen en o.a. peppa pig etc.

Ik heb Animal Crossing zelf al, dat lijkt mij een hit als ze er klaar voor is. Maar verder heb ik hooguit iets als Golden Sun, pokemon, zelda, fire emblem etc. Daar is ze allemaal nog behoorlijk jong voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
mathelicious schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:34:
Aangezien ik nog maar even de tijd heb om mijn tegoed op te hogen en games te downloaden even de volgende vraag.
Ik wil graag binnenkort de 3ds aan mijn dochtertje over gaan doen of in ieder geval voor gezinsgebruik hebben. Hebben jullie nog aanraders om te downloaden voor mijn dochtertje van (nu 3) 5+ die gek is op dieren, prinsessen en o.a. peppa pig etc.

Ik heb Animal Crossing zelf al, dat lijkt mij een hit als ze er klaar voor is. Maar verder heb ik hooguit iets als Golden Sun, pokemon, zelda, fire emblem etc. Daar is ze allemaal nog behoorlijk jong voor.
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Sorry maar geen andere ideetjes eigenlijk. Lekker Googelen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-04 21:18
mathelicious schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:34:

Mario Party.
World of zoo.
Lego games.
Laura's Passie (alle 600 spellen...).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
Toch maar even wat eshop tegoed kaarten gehaald vandaag, aangezien ik nog paar games wou op de 3DS.

Kon alleen niet alles halen, dus hopelijk treft ik die games fysiek (die fysiek bestaan) voor een meer betaalbare prijs (dan dat ze nu fysiek zijn), of de games krijgen een release op nieuwere systemen (dit voor digital only games)

Voor mijzelf nog even SMT 4 gehaald en wat virtual console games, mijn partner koos voor wat DLCs en Yokai Watch 3 (fysiek een te dure game)

Einde van een tijdperk, zonde ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Ik gooi het topic weer even omhoog :).

Is er iemand die recent voor een schappelijke prijs een New Nintendo 3DS XL aan heeft kunnen schaffen? Ik ben sinds een maand geleden weer begonnen met spelen echter ben ik op zoek naar een New Nintendo 3DS XL. Ik zie tegenwoordig prijzen op Marktplaats waar ik van schrik. 179,- euro voor een gebruikt model met redelijk wat krassen en beschadigingen. Voor 200-250 euro heb je een gebruikte in nette staat (excl. games e.d.). Zijn dit gewoon de prijzen tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:06

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

3ds xl is al tijden nooit echt goedkoop geweest 2e hands, dat de prijzen nu alleen maar stijgen is denk ik te wijden aan het hele retro-gaming-hype gebeuren en dat ze langzaam schaars worden.
Zelf heb ik 'op de valreep' een 2dsxl gekocht nieuw om te bewaren als aandenken, want in "die tijd" was de 3ds xl al lastig 2e hands, al helemaal 'als nieuw in doos'.
Kwa onderdelen (aliexpress) is er voor de 3dsxl wel genoeg, dus eentje kopen die niet tip-top is, is altijd nog een optie en dan beetje opknappen ;)
ik kijk net even op usedproducts(.nl) maar daar staan er nog een paar, ook nog 1 met originele doos voor 120, ik zou zeggen, doen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CT op 18-12-2022 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
mprkooij schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:06:
Ik gooi het topic weer even omhoog :).

Is er iemand die recent voor een schappelijke prijs een New Nintendo 3DS XL aan heeft kunnen schaffen? Ik ben sinds een maand geleden weer begonnen met spelen echter ben ik op zoek naar een New Nintendo 3DS XL. Ik zie tegenwoordig prijzen op Marktplaats waar ik van schrik. 179,- euro voor een gebruikt model met redelijk wat krassen en beschadigingen. Voor 200-250 euro heb je een gebruikte in nette staat (excl. games e.d.). Zijn dit gewoon de prijzen tegenwoordig?
De N3DSXL is echt wel het topmodel dus ja, is de duurste. 180 euro is wel veel, afgelopen jaar kon je voor 120 euro hier in België zeker 1 vinden, soms zelfs met doosje/boekje.

Eens snel gekeken en deze is een N3DS (niet XL, maar wel betere CPU dus) voor 100 euro. Nette staat zo te zien, wat krasjes op maar dat kan ook door de flits zijn.

200-250 euro is echt wel te veel, ik zou daar gewoon onder bieden. Ik heb de mijne persoonlijk 2 jaar geleden gekocht, 2ehands, niet perfecte staat maar gewoon een Aliexpress shell er rond gedaan. Ziet er vet uit en verstevigt hem nog wat. Was iets van 70 euro toen, afgeboden omdat er een scheurtje was id hoek.

De gewone 3DS kan je (§hier in BEL toch) vinden voor 50-70 euro. Niet overdreven dit.

Toptoestel trouwens, ben nu bezig met Fire Emblem Awakening ik <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-04 17:57
Als je zonder de 3d functie kan dan ben je met een new 2dsxl iets goedkoper uit (nog steeds rond de 150)
Als je zonder de new functionaliteit kan (het gaat om een handvol spellen) dan een standaard 3dsxl?

Ben blij dat ik mijn reserve 2dsxl (2e hands in doos in nagenoeg nieuwstaat) een paar jaar geleden gekocht heb voor 75 euro. Net op tijd dus blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Heb een nette New 3DS XL Zwart weten te vinden voor 160,-. Nette deal denk ik als ik zo de rest van de advertenties zie.

[ Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 21-12-2022 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:24
Ik koop met enig regelmaat consoles bij Reway.nl. Ik heb nog niet zo lang geleden een N3DSXL boxed in perfecte conditie aangeschaft bij hen. Dan kosten ze wel wat meer (ik betaalde rond de € 200,00) maar deze was dan ook absoluut in nieuwstaat, zelfs de doos was dit. Daar hecht ik persoonllijk waarde aan, vandaar mijn keuze. Je hebt ze ook in minder goede staat, of zonder doos. Dan zijn ze wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Twijfel sterk om een gebruikte New Nintendo 3DS XL te kopen. Er is er hier een in de buurt beschikbaar voor circa 100 euro. Op de foto's ziet het apparaat er netjes uit. Helaas geen doos.

Heb in het verleden een New 3DS gehad (niet XL) en op een of andere manier heb ik daar hele leuke herinneringen aan. Heb bijv. meer plezier gehad met Super Mario 3D Land dan met World op de Switch. Vind het 3D-effect ook echt leuk. Maar misschien gaat het na zoveel jaren toch wel tegenvallen.

Twijfel, twijfel...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1835258 op 18-01-2023 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Anoniem: 1835258 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:12:
Twijfel sterk om een gebruikte New Nintendo 3DS XL te kopen. Er is er hier een in de buurt beschikbaar voor circa 100 euro. Op de foto's ziet het apparaat er netjes uit. Helaas geen doos.

Heb in het verleden een New 3DS gehad (niet XL) en op een of andere manier heb ik daar hele leuke herinneringen aan. Heb bijv. meer plezier gehad met Super Mario 3D Land dan met World op de Switch. Vind het 3D-effect ook echt leuk. Maar misschien gaat het na zoveel jaren toch wel tegenvallen.

Twijfel, twijfel...
100 euro , zonder doos, is de prijs ja. Zou niet twijfelen en gewoon doen.
Top toestel, ik speel er nog regelmatig op. Fire Emblem bvb, hartstikke goeie games .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Twijfel, twijfel...
Niet twijfelen, gewoon doen.

Geef zelf de voorkeur aan de Niet XL vanwege het gewicht. Echter als jij een XL wilt en hij is die prijs. Prijs is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:29

Denko

|{ing Øf ßlitz

Twijfel, twijfel...
Ik heb er nog 2 thuis liggen, 1 new xl en 1 new gewoon. Heel veel lager dan 100 piek gaan ze niet meer op het moment. Lekker kopen, ombouwen en plezier hebben zou ik zeggen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Edit:
Volgende maand sluit de 3DS eShop.

“ As of March 27, 2023, it will no longer be possible to make purchases in Nintendo eShop for the Wii U system and the Nintendo 3DS family of systems. It will also no longer be possible to download free content, including game demos”

[ Voor 63% gewijzigd door Ike. op 26-02-2023 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gorgel
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:46
Ike. schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:11:
Morgen sluit de 3DS eShop, dus vandaag is de laatste dag om nog iets te kunnen kopen.

“ As of March 27, 2023, it will no longer(…)”
Ik kan het mis hebben maar morgen is het 27 februari…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
gorgel schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:17:
[...]

Ik kan het mis hebben maar morgen is het 27 februari…
haha. oeps :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:45

Zeror

Ik Henk 'm!

Hier nog wat laatste tips van de ex-Nintendo Minute presentatoren voor ze verdwijnen door de sluiting van de eShop.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Hele middag en avond bezig geweest met allerlei gratis DLC downloaden voor de 3DS games die wij hebben, plus nog een forse stapel aan updates voor games die wij nog niet hebben (want ook dat kan blijkbaar straks niet meer, en sommige games hebben toch echt een patch nodig)

Niet enorm veel gekocht, sowieso omdat de meeste games die wij willen we al of fysiek hebben, of zijn ze ook beschikbaar op andere apparaten (zoals de vele virtual console games)

Wel natuurlijk wat leuke games gehaald die wel de moeite waard waren.

Dit voelt meer als een einde van een tijdperk voor mij, dan met andere systemen ervoor.

Maar dat komt waarschijnlijk door de hoeveelheid herinneringen die ik met deze generatie handhelds (3DS en Vita) heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-04 19:48
Ik heb zoveel 3DS games die ook een patch en gratis DLC hebben. De meeste games zitten nog in de seal en bovendien heb ik er geen tijd voor gehad. Hoop alleen dat in de toekomst bepaalde games nog wel te spelen is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
pinokkia schreef op maandag 27 maart 2023 @ 03:25:
Ik heb zoveel 3DS games die ook een patch en gratis DLC hebben. De meeste games zitten nog in de seal en bovendien heb ik er geen tijd voor gehad. Hoop alleen dat in de toekomst bepaalde games nog wel te spelen is.
Single player games gaje altijd kunnen blijven spelen. Online games, voorlopig wel nog. Maar daar zit een einddatum op, dat weet je.

Maar als je de game fysiek hebt, en je 3DS werkt nog, kan je zolang beide blijven werken, die games blijven spelen. Geen online check of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Mizgala28 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 02:06:
Hele middag en avond bezig geweest met allerlei gratis DLC downloaden voor de 3DS games die wij hebben, plus nog een forse stapel aan updates voor games die wij nog niet hebben (want ook dat kan blijkbaar straks niet meer, en sommige games hebben toch echt een patch nodig)
Updates blijven beschikbaar, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
If someone visits Nintendo eShop and wants to download something on Wii U or the Nintendo 3DS family systems after March 27, 2023, what will they able to do?
On both platforms, users will still be able to:
  • Redownload content they own
  • Download existing software updates
https://en-americas-suppo...hop-discontinuation-q%26a

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Raem schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:44:
[...]

Updates blijven beschikbaar, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

[...]

https://en-americas-suppo...hop-discontinuation-q%26a
Als ik wist dat dit op de website van Nintendo anders vermeld werd, dan was ik niet nog in de avond bezig geweest (aan de andere kant, ik ben er qua updates tenminste vanaf dan)

Zeker aangezien halve internet in "paniek" is dat je de updates juist wel moet downloaden, omdat dit straks niet meer kan.

Maar als ik die link zo lees is dat niet zo, naja voor mij nu geen probleem meer, maar alsnog goed om te weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Nieuwe firmware update uit voor de 3DS/2DS:

https://www.nintendolife....-are-the-full-patch-notes

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Tsja de eShop is toe en ze komen met patches uit, goed bezig jonges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Blijkbaar blokkeert deze patch fors wat manieren om homebrew te kunnen installeren.

In feite blokkeren ze pirates hiermee ook

Terwijl de eshop allang plat ligt :F

ik heb hier geen last van, als ik ooit mijn 3DS hack is het puur voor het verwijderen van region lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mizgala28 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:53:
Blijkbaar blokkeert deze patch fors wat manieren om homebrew te kunnen installeren.

In feite blokkeren ze pirates hiermee ook

Terwijl de eshop allang plat ligt :F

ik heb hier geen last van, als ik ooit mijn 3DS hack is het puur voor het verwijderen van region lock
Ik las dat het niet zo was als je hem al gemod had. Aldus reddit. Heb hem nog niet geupdate maar good to know dat ik dat ook nog even niet moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Touchdomex schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:10:
[...]

Ik las dat het niet zo was als je hem al gemod had.
Klopt was vergeten bij te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Ik heb mijn 3DS gemod en met Luma 11+ (begreep zelfs nog 10.2, maar 11 is zeker goed) is er geen probleem. Ik heb zelf wel even Luma naar 12 geüpgraded, maar zonder die upgrade ook geen problemen dus.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winduss
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-04 12:03
Ik had een tijdje geleden een normale 2DS gekocht als backup omdat die vrij goedkoop zijn en ik ook toch veel voorzichtiger ben geworden met mijn Animal Crossing editie 2DS XL aangezien die al lang niet meer zo makkelijk te vinden is als in 2018 toen ik hem nieuw kocht :)

De normale 2DS voelt ook zo veel steviger en ik hoef er niet bang voor te zijn dat er iets mee gebeurt. En het was trouwens ook nog wel leuk om vorig jaar op vakantie weer wat spellen opnieuw uit te spelen zonder mijn save te verliezen ;)

Is nog wel een idee voor als je een 'backup' wil hebben. Kan je vaak voor minder dan 50 al krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Winduss waar heb je die gevonden? Marktplaats?
Die 2ds is de niet dubbelklap versie toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winduss
Arunia schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:38:
@Winduss waar heb je die gevonden? Marktplaats?
Die 2ds is de niet dubbelklap versie toch?
Inderdaad niet de dubbelklap versie.
Was begin vorig jaar ergens dat ik hem gekocht had op mario3ds.nl. Was toen rond de 50 euro met oplader maar ik zie dat het aanbod nu een stuk kleiner is en natuurlijk weer wat duurder.
Prijzen blijven verschillen.
Had in 2017 nog een normale 3DS gekocht voor 40 euro op Marktplaats maar dat zal al lang niet meer een normale prijs zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@Winduss onthoud alleen dat mocht je 2DS XL ooit stuk gaan, je de boel (account) niet kan overzetten van de New 2DS XL naar de normale 2DS.

Nintendo heeft dat om één of en andere reden niet mogelijk gemaakt (ik gok vanwege extra functionaliteit), je kon van de niet "new" modellen wel naar "new" gaan, maar niet andersom.

Ik ben zelf ook wat voorzichtiger met mijn New 3DS XL Monster Hunter Generation editie, ik neem deze bijvoorbeeld nooit meer mee buiten de deur zoals vroeger, alleen thuis nog.

Hetzelfde met mijn PS Vita LE, beide systemen zijn een beetje te duur geworden om nog mee te nemen, al overweeg ik ook een 2DS op ten duur, voor fysieke games maakt dat hele account overzetten niet uit, mitst je save op de cartridge staat.

[ Voor 39% gewijzigd door Mizgala28 op 21-06-2023 01:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winduss
Mizgala28 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 01:26:
@Winduss onthoud alleen dat mocht je 2DS XL ooit stuk gaan, je de boel (account) niet kan overzetten van de New 2DS XL naar de normale 2DS.

Nintendo heeft dat om één of en andere reden niet mogelijk gemaakt (ik gok vanwege extra functionaliteit), je kon van de niet "new" modellen wel naar "new" gaan, maar niet andersom.

Ik ben zelf ook wat voorzichtiger met mijn New 3DS XL Monster Hunter Generation editie, ik neem deze bijvoorbeeld nooit meer mee buiten de deur zoals vroeger, alleen thuis nog.

Hetzelfde met mijn PS Vita LE, beide systemen zijn een beetje te duur geworden om nog mee te nemen, al overweeg ik ook een 2DS op ten duur, voor fysieke games maakt dat hele account overzetten niet uit, mitst je save op de cartridge staat.
Over zetten kan altijd via custom firmware. Ik heb mijn saves gewoon gebackupped via Checkpoint. Ik heb wel wat fysieke games maar overzetten zou een kwestie zijn van de .cia bestandjes opnieuw installeren en dan met Checkpoint de saves terug zetten.

Het is inderdaad vervelend dat zo veel portable consoles nu te speciaal en zeldzaam zijn geworden dat we ze niet eens meer mee durven te nemen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrax0508
Winduss schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:36:
Ik had een tijdje geleden een normale 2DS gekocht als backup omdat die vrij goedkoop zijn en ik ook toch veel voorzichtiger ben geworden met mijn Animal Crossing editie 2DS XL aangezien die al lang niet meer zo makkelijk te vinden is als in 2018 toen ik hem nieuw kocht :)

De normale 2DS voelt ook zo veel steviger en ik hoef er niet bang voor te zijn dat er iets mee gebeurt. En het was trouwens ook nog wel leuk om vorig jaar op vakantie weer wat spellen opnieuw uit te spelen zonder mijn save te verliezen ;)

Is nog wel een idee voor als je een 'backup' wil hebben. Kan je vaak voor minder dan 50 al krijgen.
De prijs van de 3DS, zeker de "New" versie, is explosief gestegen. Niet normaal, ik heb een aantal special edition CIB 3DS consoles en die zijn goud geld waard.

Ik ben vooral blij met de Virtual Console en Game & Watch games die ik erop heb staan, die kun je simpelweg nergens meer kopen. Ik heb een groot aantal van die games officieel gekocht via de shop en sinds kort heb ik een gemodde New 3DS. Daar speel ik nu veel van die games op (geen zorgen, ik zet daar alleen games op die ik ook daadwerkelijk in mijn bezit heb, de vorige eigenaar had de console volgegooid met Hello Kitty en paardrijgames :-)), want mijn SE consoles moeten in perfecte conditie zijn. Maar het is een beetje sneu als je 6 3DS consoles hebt en eigenlijk nergens op wil spelen. Dus nu maar een console gekocht die niet in mint conditie is, maar waar ik wel lekker op kan gamen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winduss
Cyrax0508 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:48:
[...]

De prijs van de 3DS, zeker de "New" versie, is explosief gestegen. Niet normaal, ik heb een aantal special edition CIB 3DS consoles en die zijn goud geld waard.

Ik ben vooral blij met de Virtual Console en Game & Watch games die ik erop heb staan, die kun je simpelweg nergens meer kopen. Ik heb een groot aantal van die games officieel gekocht via de shop en sinds kort heb ik een gemodde New 3DS. Daar speel ik nu veel van die games op (geen zorgen, ik zet daar alleen games op die ik ook daadwerkelijk in mijn bezit heb, de vorige eigenaar had de console volgegooid met Hello Kitty en paardrijgames :-)), want mijn SE consoles moeten in perfecte conditie zijn. Maar het is een beetje sneu als je 6 3DS consoles hebt en eigenlijk nergens op wil spelen. Dus nu maar een console gekocht die niet in mint conditie is, maar waar ik wel lekker op kan gamen. :+
Bij mij is het niet zo dat ik een 3DS koop met het doel om hem mint te laten, want het blijft immers een stuk speelgoed. Toen ik mijn special editon kocht was ie nog gewoon nieuw te verkrijgen voor de aanbevolen prijs. Ik wist dat ie zeldzaam zou worden maar tegelijkertijd wist ik dat ik hem toch nooit zou verkopen :9 Dus hij heeft ook duidelijke gebruikersporen, de tekst is aan de onderkant op plekken waar mijn vinger rust na meer dan 4 jaar al weggevaagd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 18:59
Sinds gisteren weer een New nintendo 3ds xl (zwart) met aantal spellen op de kop weten te tikken. Jaren geleden mijn oude verkocht, begon toch weer te kriebelen om een aantal spellen te spelen die ik nooit echt heb gestart/uitgespeeld hebt.

Luma er op, 3ds draait firmware 11.17, werkte als een tierelier. Snes/gba werkt perfect en ben nu bezig met Luigi's mansion 2, 3d ook erg leuk weer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Zonde dat je de oude verkocht had, 3DSen zijn peperduur geworden.
Had ik totaal niet verwacht eerlijk gezegd, zelf nog een tweede n3DSXL gekocht vrij kort nadat de 3DS gediscontinued werd, voor €100 wat ik eigenlijk teveel vond, maar nu een koopje gebleken.

Het softmodden van de 3DS is wel echt kinderspel en heel praktisch, toch stiekem wel handiger de spellen op een SD kaart te hebben i.p.v. constant cartridges wisselen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 22-04 19:44
Bij ons in de buurt is een electronica winkel failiet gegaan en die gingen alles voor een appel en een ei dumpen. Na een beetje rondneuzen vond ik toevallig het laatste 3DS spel wat ik nog in mijn collectie wilde hebben. Daarbij gaat het om Sonic All Stars Racing Transformed. Die verkochte zij voor 12,50 EUR :D

Dat spel loopt voor geen ene meter op de 3DS maar dat maakt mij niet uit. Het is en blijft mijn lievelings race spelletje :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
Koldur schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:15:
Zonde dat je de oude verkocht had, 3DSen zijn peperduur geworden.
Had ik totaal niet verwacht eerlijk gezegd, zelf nog een tweede n3DSXL gekocht vrij kort nadat de 3DS gediscontinued werd, voor €100 wat ik eigenlijk teveel vond, maar nu een koopje gebleken.

Het softmodden van de 3DS is wel echt kinderspel en heel praktisch, toch stiekem wel handiger de spellen op een SD kaart te hebben i.p.v. constant cartridges wisselen.
275 euro voor een mint condition black 3ds xl new, met 13 spellen, waarvan ik er een aantal weg doe gezien ik die nu digitaal heb ;-)
Straks even op V&A knallen:
Hometown story
Boogie
Mijn geheim dagboek
Project rub
Asphalt 3d
sports island 3d
Lego city undercover - the chase begins
Mini RC rally

De spellen die ik hou:
Toad treasure seeker
Animal crossing new leaf
Super mario 3d land
Street fighter iv 3d edition
mario kart 7
super mario ds
super mario bros 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
sderooij schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 15:22:
[...]

275 euro voor een mint condition black 3ds xl new, met 13 spellen, waarvan ik er een aantal weg doe gezien ik die nu digitaal heb ;-)
Straks even op V&A knallen:
Hometown story
Boogie
Mijn geheim dagboek
Project rub
Asphalt 3d
sports island 3d
Lego city undercover - the chase begins
Mini RC rally

De spellen die ik hou:
Toad treasure seeker
Animal crossing new leaf
Super mario 3d land
Street fighter iv 3d edition
mario kart 7
super mario ds
super mario bros 2
Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 heb ik met veel plezier uitgespeeld.

Die laatste kan je nog online spelen ook, gaat vlotjes, geniet ervan want Nintendo kennende kan dat snel afgelopen zijn ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 19-04 15:25
Heb wat foto's gemaakt van m'n 3DS collectie. :) Ben er ondertussen best trots op! Ik zoek niet zoveel games meer, maar de games die ik nog wil hebben zijn prijzig. Ik had 7th Dragon gekocht via Marktplaats en de verkoper had 'm netjes verstuurd maar Post NL is hem kwijt geraakt en doet er niks aan... Byebye 120 euro. :(

Anyway... foto's.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vaVP8y8r5pmAzMkTHR_CFWQF4_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2TGfWq99hnyzj6BXxyVK8PCf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzbFqoY5DvEa8b1pDrFL-tHb5gQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rjabr8b2iNMsAq40ACzNOf2Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2-1p6KiNOm05IUL6cT4PmxMR6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oIMLvP0HREe61Eb4NU5pv0ST.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Disfigured schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:36:
Heb wat foto's gemaakt van m'n 3DS collectie. :) Ben er ondertussen best trots op! Ik zoek niet zoveel games meer, maar de games die ik nog wil hebben zijn prijzig. Ik had 7th Dragon gekocht via Marktplaats en de verkoper had 'm netjes verstuurd maar Post NL is hem kwijt geraakt en doet er niks aan... Byebye 120 euro. :(

Anyway... foto's.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die snes editie, wat een mooi apparaat! Nooit wegdoen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
sderooij schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:48:
[...]

Die snes editie, wat een mooi apparaat! Nooit wegdoen ;-)
Haha, die blijft staan. Is nog nieuw... nooit gebruikt. Best zonde eigenlijk. Maar ik gebruik m'n Fire Emblem Fates New 3DS XL met top IPS als daily driver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Disfigured schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:36:

Anyway... foto's.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Chevrolet Camaro Wild Ride 3D, als ik het niet zag in je foto dan wist ik nog steeds niet dat deze game überhaupt bestaat voor de 3DS.

Nou focus ik mij vooral op de PS Vita qua games, voor de 3DS heb ik momenteel 42 games (ik zou kunnen cheaten als ik de grotere 3DS collectie van mijn partner erbij mee tel, maar dat doe ik niet :) )

Meeste games die ik erop wou hebben heb ik al (vooral de Etrian Odyssey games ben ik blij mee), maar meeste games die ik mis zijn aan de dure kant (SMT game prijzen zijn gewoon niet leuk)

In ieder geval een hele mooie collectie heb je daar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Mizgala28 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:57:
[...]

Chevrolet Camaro Wild Ride 3D, als ik het niet zag in je foto dan wist ik nog steeds niet dat deze game überhaupt bestaat voor de 3DS.

Nou focus ik mij vooral op de PS Vita qua games, voor de 3DS heb ik momenteel 42 games (ik zou kunnen cheaten als ik de grotere 3DS collectie van mijn partner erbij mee tel, maar dat doe ik niet :) )

Meeste games die ik erop wou hebben heb ik al (vooral de Etrian Odyssey games ben ik blij mee), maar meeste games die ik mis zijn aan de dure kant (SMT game prijzen zijn gewoon niet leuk)

In ieder geval een hele mooie collectie heb je daar _/-\o_
Die Camaro game heb ik onlangs opgepikt, ik had 'm ook nog nooit gezien en hij blijkt dus ook best wel zeldzaam te zijn lol. Of het leuk is... ik ga er vanuit van niet.

Voor Vita heb ik ook behoorlijk wat trouwens! Maar das voor een ander topic.. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:37
Ah. Dat nodigt uit om ook nog een foto van mijn collectie te plaatsen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-dJhFRqZztfHnjW6jtW6sizND0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1NXh7msHEuoUW1Px8RrQkmKk.jpg?f=fotoalbum_large

En wat close-ups voor de titels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAj-lbOYfdP2WuLB4O3l8hD-IJk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P8DnePzYe53e4TBjtCZRRXha.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3JYNwgvhJixwa2FfL6XcP_wZvP8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q17eaRMSud3ZXB4SA7eG7YF2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DM1JmcNyuHwmHngOCxoLLzs3N9Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3KbiHretPQCup4F6v1JVWc9k.jpg?f=fotoalbum_tile

Majora’s Mask en Kirby Planet Robotot SE’s niet in de foto ivm plaatsing achter andere doosjes.

Ben ondertussen klaar met actief verzamelen. Passief kijk ik wel nog voor een new3DS XL, maar die prijzen… 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Flozem op 03-08-2023 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Gekke prijzen idd.... Vraag me af of er nu soortgelijke toestellen beschikbaar zijn die binnen 10 jaar ook zo'n stijging gaan meemaken.

PS4 limited edition of Switch denk ik dan maar lijkt me ook geen exacte wetenschap. Waarom de 3DS zoveel meer waard is gekomen vind ik vreemd, toch vooral de N3DSXL

Een 2DS is niet per se meer waard geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-04 17:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ow? Ik had helemaal niet door dat de N3DSXL zo in waarde stijgt! Ik zet die van mij nog maar even niet te koop dan.
Op een of andere manier heb ik altijd veel meer plezier van deze handheld gehad dan de Switch. Puur het format van een dicht te klappen device met twee schermen speelde/speelt zooooo lekker weg :). Misschien zelfs nog maar eens weer uit de kast trekken. Zijn er nog pareltjes die ik gespeeld móet hebben? Ik had de N3DS primair voor Xenoblade en MH games in het pre-Switch tijdperk.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Satangel schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:17:
Gekke prijzen idd.... Vraag me af of er nu soortgelijke toestellen beschikbaar zijn die binnen 10 jaar ook zo'n stijging gaan meemaken.

PS4 limited edition of Switch denk ik dan maar lijkt me ook geen exacte wetenschap. Waarom de 3DS zoveel meer waard is gekomen vind ik vreemd, toch vooral de N3DSXL

Een 2DS is niet per se meer waard geworden
Omdat de New modellen betere hardware hebben, meer knoppen, betere 3D.

Ze zijn daardoor meer geliefd.

Al moet ik zeggen dat de “verf” op de New 3DS XL modellen het slechtste van allemaal is, zelfs als je zuinig mee omgaat wil de verf weleens afbrokkelen, de mijne ziet er als nieuw uit (Monster Hunter Generations variant) puur vanwege een crystal case eromheen.

Wat de normale 2DS betreft, ze waren al vrij goedkoop en tegen het einde aan zag ik regelmatig Intertoys of Media Markt deze dumpen voor soms 40 a 50 euro met een game.

Daarnaast is de 2DS een 3DS qua hardware (minus 3D), de upgrades van de “New” modellen had deze nog niet, de New 2DS XL wel (maar die had weer hele andere, vreemde design keuzes die nergens op slaan).

Het is dat ik een grotere model wou, maar ik denk dat de 3DS, 2DS (vanwege de prijs) en New 3DS de betere modellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Mizgala28 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

Omdat de New modellen betere hardware hebben, meer knoppen, betere 3D.

Ze zijn daardoor meer geliefd.

Al moet ik zeggen dat de “verf” op de New 3DS XL modellen het slechtste van allemaal is, zelfs als je zuinig mee omgaat wil de verf weleens afbrokkelen, de mijne ziet er als nieuw uit (Monster Hunter Generations variant) puur vanwege een crystal case eromheen.

Wat de normale 2DS betreft, ze waren al vrij goedkoop en tegen het einde aan zag ik regelmatig Intertoys of Media Markt deze dumpen voor soms 40 a 50 euro met een game.

Daarnaast is de 2DS een 3DS qua hardware (minus 3D), de upgrades van de “New” modellen had deze nog niet, de New 2DS XL wel (maar die had weer hele andere, vreemde design keuzes die nergens op slaan).

Het is dat ik een grotere model wou, maar ik denk dat de 3DS, 2DS (vanwege de prijs) en New 3DS de betere modellen zijn.
De verf is inderdaad een groot issue bij de ‘New’ XL modellen. Alleen de SNES versie heeft er geen last van. Ik heb een crystal case om mijn Majora’s Mask 3DS, die is dus nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Cyrax0508 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:39:
[...]

De verf is inderdaad een groot issue bij de ‘New’ XL modellen. Alleen de SNES versie heeft er geen last van. Ik heb een crystal case om mijn Majora’s Mask 3DS, die is dus nog prima
Mocht dat bij de mijne gebeuren, dan ga ik denk ik de snes shell te kopen, is even een enorme rotklus maar kan ontzettend mooi worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
sderooij schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:14:
[...]

Mocht dat bij de mijne gebeuren, dan ga ik denk ik de snes shell te kopen, is even een enorme rotklus maar kan ontzettend mooi worden :)
Heb je een link waar je die kan kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
Koldur schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:27:
[...]

Heb je een link waar je die kan kopen?
Ik kwam deze tegen op aliexpress, maar moet nog even goed verder kijken voor complete sets; deze mist de binnenkant en knoppen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Het werd ook tijd om mijn 3DS verzameling eens te delen. Het 3DS tijdperk blijft toch unieks, wat niet zomaar naar bijvoorbeeld de switch geport kan worden, maar wel leuke spellen heeft. Mede daarom vind ik het tof om te hebben.

Ik heb zoals je kunt zien weinig met Pokemon en ook wat minder met RPGs ;) Daarnaast missen er nog een paar parels (2 metroid spellen bijvoorbeeld), en eigenlijk vind ik de Nintendo select versie van de hoesjes lelijk, maar dit het is voorlopig wel ongeveer voor mij de gewenste set zo.

Alles 100% tweedehands gekocht, en pas toen de new 3ds XL gemaakt werd ben ik erin gestapt (2015). Ook blij met de goede deals die ik heb gevonden voor de Club Nintendo came card hoesjes, waar ik de cards in heb. Il vind het fijn om enkel die doosjes binnen handbereik te leggen en snel een game te kunnen pakken, terwijl de vele originele (lege) doosjes ergens achterin een kast liggen.

Verder ook 2 top-IPS new 3ds xl consoles, die gewoon gebruikt worden om mee te spelen in combinatie met en grip (helpt enorm in fijner vasthouden), en een SNES versie dienvoorlopig nog even zo goed als nieuw in een doos blijft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3NcQzgK8xgttJpH8ggcmEx3nZK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbHfv3CbftaBF7wfy661DSuS.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDuAu0UKtQTTEu0XxfZU8Cu7G3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GoFGVbIlQwSTObMfVV3jx62T.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEMcZmyOhyoj7XFbAdx9jv0GrAs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gNIR9uihjAgpNloHcOzgTT6w.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-WDuObXns0Lt_DxyRVz7jxZyZ8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tNc4A1FxAOKRB10WbiqT1eh9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m6PrcjJCVjGnNxyPyxHb1T-iI-A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/31YIMz9sFthzIKYRqYOAyFBY.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1LBoKfWKYWTO_13HfqaGUW7eOA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x8a9H2HAwELKs03Pa0cOc83c.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgY-m6OTaWBvnR6RdYbv9gIw4TQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4F6eXbqegGqGadGDMmRpHY7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGM08gGGh6XT9170ATWAYN8mpyQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4kQhhmSf09xRNeLJBICsreTw.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7LPGB3i-46c8mdHyhepbV4EhVw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QtxNUHhJs3Cfy0ibRRKzZusm.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 7% gewijzigd door Sanny1987 op 08-08-2023 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:34
Je weet dat Luigi's Mansion 2 naar de Switch komt ?

Kid Icarus uprising: Als ik jou was zou ik deze topper ook nog een aan je collectie toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
jori040 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:28:
Je weet dat Luigi's Mansion 2 naar de Switch komt ?

Kid Icarus uprising: Als ik jou was zou ik deze topper ook nog een aan je collectie toevoegen ;)
ah ja, sommige games redden het, net als een enkeling die ook op de Wii U uitgebracht zijn, zoals ook mario 3d land/3d world of super mario maker, maar ze zullen niet met 3d-hardware zijn op de switch, dus het blijft uniek ;)

Kid Icarus ga ik eens bekijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:34
Sanny1987 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:38:
[...]

ah ja, sommige games redden het, net als een enkeling die ook op de Wii U uitgebracht zijn, zoals ook mario 3d land/3d world of super mario maker, maar ze zullen niet met 3d-hardware zijn op de switch, dus het blijft uniek ;)

Kid Icarus ga ik eens bekijken!
Dat die versie in 3D[effect] is heeft idd wel wat.

Kid Icarus: Je moet op Youtube maar eens eat filmpjes checken want die game staat niet bekend om zijn prettige besturing.

Wat dat betreft zou die game beter op de Switch tot zijn recht komen.Ondanks de lastige besturing is Kid Icarus wel mijn favo 3DS game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:48

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Er zijn een paar games, met name AAA, waarin ik de toepassing van het 3D effect subliem vind. Meerendeel (van de shovelware) is het meer een geforceerde gimmick.

Zo af en toe kijk ik bij de kringloop winkels om daar nog wat vandaan te halen dat ik niet heb (aan AAA games) maar het aanbod wordt wel steeds kleiner.

Gelukkig heb ik het meeste onderhand al en die ik nog niet heb zijn games die ik vermoedelijk toch niet echt leuk vind anders had ik ze al gekocht toen ze uitkwamen.

Heb zelfs een beetje spijt dat ik hem niet heb meegenomen op vakantie, pikmin 4 waarmee ik mijn vakantie wilde vullen was binnen 2 dagen uitgespeeld.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
begonnen met Yoshi's wooly world, wat een leuk spel op de 3ds!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sderooij
Vandaag op retrogame beurs Tilburg, eindelijk een mint condition majora's mask 3ds gevonden (met inruil oude games was dat een leuke deal!) :)

Erg blij mee!

[ Voor 17% gewijzigd door sderooij op 27-08-2023 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
sderooij schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:07:
Vandaag op retrogame beurs Tilburg, eindelijk een mint condition majora's mask 3ds gevonden (met inruil oude games was dat een leuke deal!) :)

Erg blij mee!
Top, leuk om te horen! Foto? Is hij CIB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Cyrax0508 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:02:
[...]

Top, leuk om te horen! Foto? Is hij CIB?
Complete in box ja! Had nog zooi oude 3ds spellen en hoefde niks bij te leggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Vet! Mooi hoor, veel plezier ermee 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
"Announcement of Discontinuation of Online Services for Nintendo 3DS and Wii U software

Thank you very much for supporting our products.

In early April 2024, online play and other functionality that uses online communication will end for Nintendo 3DS* and Wii U software. This also includes online co-operative play, internet rankings, and data distribution.

You can find more information about badges for decorating the Nintendo 3DS HOME Menu using Nintendo Badge Arcade here.

We will announce a specific end date and time at a later date.

Please note that if an event occurs that would make it difficult to continue online services for Nintendo 3DS and Wii U software, we may have to discontinue services earlier than planned.

We sincerely thank players for using the online services of Nintendo 3DS and Wii U software over a long period of time and apologize for any inconvenience.

* This includes software exclusive to New Nintendo 3DS.

It will still be possible to use online services for the following software but that may also end at some point in the future:
Pokémon Bank"

https://en-americas-suppo...nswers/detail/a_id/63227/

|:( |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 04-10-2023 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Ike. schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:42:
"Announcement of Discontinuation of Online Services for Nintendo 3DS and Wii U software

In early April 2024, online play and other functionality that uses online communication will end for Nintendo 3DS* and Wii U software. This also includes online co-operative play, internet rankings, and data distribution.

You can find more information about badges for decorating the Nintendo 3DS HOME Menu using Nintendo Badge Arcade here.

Please note that if an event occurs that would make it difficult to continue online services for Nintendo 3DS and Wii U software, we may have to discontinue services earlier than planned.

We sincerely thank players for using the online services of Nintendo 3DS and Wii U software over a long period of time and apologize for any inconvenience.

It will still be possible to use online services for the following software but that may also end at some point in the future:
Pokémon Bank"

Maar, we kunnen dan nog wel steeds spellen downloaden/game updates die al op onze accounts staan...toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
sderooij schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:56:
[...]

Maar, we kunnen dan nog wel steeds spellen downloaden/game updates die al op onze accounts staan...toch?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-04 09:30
Ike. schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:42:

Pokémon Bank"

Pretendo heeft aangegeven de online services door te zetten, moet je alleen wel even gaan tweaken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Sinds een maandje of 2 bestaat "Netpass": Het online alternatief voor Streetpass:
https://gitlab.com/3ds-netpass/netpass

Dit stukje homebrew is ook beschikbaar in de Universal Updater, als je al homebrew hebt draaien. Het is echt leuk om te zien dat er nog zoveel leven in de Nintendo 3DS zit, en dit Streetpass-alternatief (helaas krijg je alleen geen groen lichtje) geeft toch een extra dimensie aan veel spellen naast natuurlijk Mii Plaza. Tomodachi Life, Animal Crossing, Bravely Default en nog veel meer...

Ik heb de afgelopen weken nog zoveel mogelijk rond gelopen met m'n 3DS, maar geen Streetpass-ontmoetingen ontvangen. Netpass is zeker leuk, maar dat groene lichtje is toch wel bijna magisch...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
@FireMotion
Het werkt inderdaad heel fijn, heb het ook al een tijdje.

Wat ook leuk is om te doen, even gemodde Spotpass bestandjes plaatsen, zodat je op een na, alle beschikbare puzzels kunt krijgen:

Deze bestanden downloaden:
https://github.com/DBBDX/...Pass-BOSS/releases/tag/v1
https://archive.org/download/mc-donalds-puzzles (download hier alleen de zip)

En op deze manier installeren:

Installation Instructions:
Note: The 3DS you want to install this data on must have CFW (custom firmware) installed. If it doesn’t have it installed, follow the instructions at https://3ds.hacks.guide and come back to this page.

1. Download the .zip file from here corresponding to your console’s region code. If you’re not sure what region code your 3DS uses, open up System Settings (the wrench icon) and your region code should appear at the bottom right of the top screen next to the firmware version.

2. Power off your 3DS console and remove it’s SD card, connect the SD card to a device capable of copying files to it and unzip the file you downloaded to the root directory of your SD card. Eject and remove the SD card once all files have been extracted.

3. Insert the SD card into your 3DS console and power it on. Launch StreetPass Mii Plaza (the icon with a bunch of Mii avatars) and follow any necessary prompts. Navigate to the Settings menu option (the red toolbox) and make sure that both StreetPass and SpotPass are enabled. If any of those are turned off, you will need to enable them.

4. Once you’ve verified StreetPass and SpotPass are enabled for the Mii Plaza, press HOME, X, and then A to close out of the StreetPass Mii Plaza. Then, open up the FBI application. If you don’t have FBI installed, you will need to follow the guide linked above to install it.

5. Select SD with the A button, then use D-Pad Up and Down to navigate and select “StreetPass Puzzle Data [region code]” with A once again. Select the file with the weird filename and then select Copy.

6. Press B several times to return back to the main menu, then select Ext Save Data. Look for StreetPass Mii Plaza and select it, then select Browse SpotPass Data, and then select <current directory>. Select the Paste option and press A once again to confirm.

7. Once the file has finished copying, press A to confirm, then exit FBI and launch StreetPass Mii Plaza. Select the Games option (backpack or fountain depending on plaza version) and then select Puzzle Swap. All the additional puzzles should now be available for you to collect.

Ik heb het zelf met ftpd gedaan, zodat ik de SD kaart niet hoefde te verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

@Koldur
Nog bedankt voor die tip! Ik las overal wel over roze puzzelstukken en zag op screenshots allerlei puzzels die ik nog niet had, maar nu heb ik ze ook. Ik wist niet dat ze van origine via Spotpass kwamen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Ik zit ook in het Netpass Discord, daar valt mij op hoeveel mensen het doen met de OG 3DS. Hoewel ik daar veel plezier aan heb gehad, vind ik de New 3DS toch echt vele malen beter. Ik zou niet meer terug kunnen nu.

Ook zijn er spellen waarbij de overklok modus erg helpt, vooral Rayman 3D is daar een perfect voorbeeld van. Op mijn eerste 3DS ging die snel in de verkoop, maar op de New 3DS speel ik die veel, loopt zoveel soepeler.

Wel jammer dat zelfs de 3DS een zeldzaam item is geworden. Heb er twee, maar als er een stuk zou gaan, is een vervanger geen vanzelfsprekendheid.

Voor mij is de 3DS en dan de New 3DS in het bijzonder, de beste handhald van Nintendo geweest. Streetpass heeft daar ook aan meegeholpen, maar de spellen die we hebben gekregen, het goed werkende 3D en de form factor hebben het een heel mooi apparaat gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:29
Heb sinds een paar maanden ook weer een Nintendo New 2DS XL in bezit. Heb ik jaaaaren terug ook gehad, samen met de New 3DS XL. Beiden verkocht, en spijt van gehad. Uiteindelijk een New 2DS XL 2de hands gekocht...voor jawel: 150 euro. Maar wel in zeer goede staat, alsof ie nooit gebruikt was want er zat nog geen krasje op.
Gelijk maar voorzien van de welbekende softmods. Nu ook met het mooie weer speel ik er vooral buiten mee onder de overkapping. Blijft een tof apparaat.

Heb ook nog een DSi XL, ook die gebruik ik nog zo af en toe.
Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]