mprkooij schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:06:
Ik gooi het topic weer even omhoog

.
Is er iemand die recent voor een schappelijke prijs een New Nintendo 3DS XL aan heeft kunnen schaffen? Ik ben sinds een maand geleden weer begonnen met spelen echter ben ik op zoek naar een New Nintendo 3DS XL. Ik zie tegenwoordig prijzen op Marktplaats waar ik van schrik. 179,- euro voor een gebruikt model met redelijk wat krassen en beschadigingen. Voor 200-250 euro heb je een gebruikte in nette staat (excl. games e.d.). Zijn dit gewoon de prijzen tegenwoordig?
De N3DSXL is echt wel het topmodel dus ja, is de duurste. 180 euro is wel veel, afgelopen jaar kon je voor 120 euro hier in België zeker 1 vinden, soms zelfs met doosje/boekje.
Eens snel gekeken en
deze is een N3DS (niet XL, maar wel betere CPU dus) voor 100 euro. Nette staat zo te zien, wat krasjes op maar dat kan ook door de flits zijn.
200-250 euro is echt wel te veel, ik zou daar gewoon onder bieden. Ik heb de mijne persoonlijk 2 jaar geleden gekocht, 2ehands, niet perfecte staat maar gewoon een
Aliexpress shell er rond gedaan. Ziet er vet uit en verstevigt hem nog wat. Was iets van 70 euro toen, afgeboden omdat er een scheurtje was id hoek.
De gewone 3DS kan je (§hier in BEL toch) vinden voor 50-70 euro. Niet overdreven dit.
Toptoestel trouwens, ben nu bezig met Fire Emblem Awakening ik