• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 09:14
Ik heb een 2dehands Nintendo 2DS gekocht.Maar sd card hebben ze eruit gehaald natuurlijk.Heb ik deze sd card echt nodig als ik niets koop in de e-shop en enkel games speel die ik heb gekocht in doosje?De vooruitgang van mijn games die ik speel worden toch op de game cardridge bewaard he?Of ben ik ergens fout?

[Voor 6% gewijzigd door Ivan4you op 16-08-2021 19:33]

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 18:12
Ivan4you schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:11:
Ik heb een 2dehands Nintendo 2DS gekocht.Maar sd card hebben ze eruit gehaald natuurlijk.Heb ik deze sd card echt nodig als ik niets koop in de e-shop en enkel games speel die ik heb gekocht in doosje?De vooruitgang van mijn games die ik speel worden toch op de game cardridge bewaard he?Of ben ik ergens fout?
Vooruitgang word idd op de game cartridge bewaard.

eShop zal hij eerst intern geheugen aanspreken DENK ik maar daarna ga je SD kaart nodig hebben. Ben ik niet zeker, misschien weigert hij gewoon dingen te downloaden van eShop zonder SD kaart.

Games op cartridge moeten lukken though

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:51

Touchdomex

Meisje!

Ivan4you schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:11:
Ja saves wel maar updates of gratis content die bij spellen horen weer niet. Die gaan wel op je interne geheugen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 18:26
Hoe weet je of je een IPS scherm hebt op je 3DS (XL) is dat een bepaald typenummer ofzo?

• Satangel
Galactic schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 00:00:
Hoe weet je of je een IPS scherm hebt op je 3DS (XL) is dat een bepaald typenummer ofzo?
https://www.retrorgb.com/3dsscreen.html

Enkel visueel te zien.

Er is ook een homebrew applicatie voor dacht ik maar die kan ik niet direct terugvinden.

• Satangel
Satangel schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 16:58:
[...]

2 weken later en alweer iets op de kop getikt :F

[Afbeelding]

[Afbeelding]
80 euro opnieuw, 2 van die 6 bijgeleverde games zouden vlotjes 20 USD waard zijn volgens pricecharting.

Het is een NEW 3DS XL, wat volgens velen hier de ultieme 3DS is. Alles lijkt goed te werken, de 3DS is duidelijk eens gevallen op zijn rechterhoek maar verder alles ok.
Ik ga zien of ik die case/housing zelf ga vervangen, heb wat gezocht op internet en lijkt me niet zo simpel. We'll see

Er zit ook geen stylus bij, zou ik dit gewoon van Aliexpress plukken?
Alsook geen fysieke Wifi knop meer? Grotere batterij ook precies, leuk toestel!
Om mezelf even te quoten, voor de case te fixen zou ik dit kopen;

https://nl.aliexpress.com...22%3A%2266214851072%22%7D

Iemand ervaring met zo'n snap on hoesjes?
Uiteindelijk vervang ik hier niets, de kapotte bovenvoorkant die je kan zien in mijn foto's zal blijven bestaan. Maar ik maak het geheel wel wat steviger (en mooier ;) )

Echt de bovenste case vervangen zie ik niet direct zitten, is me iets te fragiel & te high risk.

Mvg

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 12:48
Satangel schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:54:
[...]

Om mezelf even te quoten, voor de case te fixen zou ik dit kopen;

https://nl.aliexpress.com...22%3A%2266214851072%22%7D

Iemand ervaring met zo'n snap on hoesjes?
Uiteindelijk vervang ik hier niets, de kapotte bovenvoorkant die je kan zien in mijn foto's zal blijven bestaan. Maar ik maak het geheel wel wat steviger (en mooier ;) )

Echt de bovenste case vervangen zie ik niet direct zitten, is me iets te fragiel & te high risk.

Mvg
Heb geen ervaring met die hoesjes. Ik heb zelf hori duraflexi hoes. Super fijn hoesje.

[Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 19-08-2021 21:01. Reden: Afbeelding toegevoegd]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• CarraraGT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:25
Satangel schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:18:
[...]

https://www.retrorgb.com/3dsscreen.html

Enkel visueel te zien.

Er is ook een homebrew applicatie voor dacht ik maar die kan ik niet direct terugvinden.
De homebrew applicatie die je bedoelt is 3dsident.

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:31
pinokkia schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:57:
[...]

Heb geen ervaring met die hoesjes. Ik heb zelf hori duraflexi hoes. Super fijn hoesje.

[Afbeelding]
Hier een resultaat zonder hoesje, ik heb de New 3DS XL zoveel gebruikt dat de lak er aan het afslijten is :D.

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 09:55
pinokkia schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:57:
[...]

[Afbeelding]
Zijn mooie hoesje inderdaad die van duraflexi. Voor de new 3ds xl kan ik ze alleen nergens meer vinden.

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-05 13:22
3style schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 22:20[/message]:
[...]

Zijn mooie hoesje inderdaad die van duraflexi. Voor de new 3ds xl kan ik ze alleen nergens meer vinden.
https://www.amazon.de/gp/product/B018DM48BS deze heb ik op een new 3ds xl (transparant). Past perfect.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Ivan4you SD-cards zijn het geld niet (vind ik, kan uiteraard niet in je portemonnee kijken, maar een 16GB variant is een paar euro).

@Ingelogd Ik heb dit in beginnend stadium al bij mijn Nintendo Switch. Meestal kijk je niet naar de onderkant.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-05 23:23
Ingelogd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:47:
[...]

Hier een resultaat zonder hoesje, ik heb de New 3DS XL zoveel gebruikt dat de lak er aan het afslijten is :D.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit heb ik zo vaak gezien, die lak op de XL model is mooi tot het niet meer mooi is...

Mijne ziet er uit als nieuw, maar dat komt omdat de crystal case eromheen alle klappen mocht opvangen.

Ik zou graag mijn crystal case vervangen want deze is inmiddels zo vol met krassen dat je bijna zou denken dat de 3DS zelf die heeft, ik had paar maanden terug enkele uit china gehaald maar de kwaliteit was slechter dan de BigBen case die ik nog steeds gebruik.

Ik vond wel paar officiële maar die waren te duur in mijn ogen (40 euro toen van Amazon JP, nee bedankt)

Edit: En nu heel toevallig vond ik ze op Amazon DE, meteen maar besteld dan weet ik ook waar ik aan toe ben.

[Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 03-09-2021 17:34]

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 09:55
Xfade schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:26:
[...]

https://www.amazon.de/gp/product/B018DM48BS deze heb ik op een new 3ds xl (transparant). Past perfect.
Ja klopt, die is prima alleen geen Soft TPU.

• Satangel
Laatste weken heel veel Fire Emblem Shadow of Valentia aan het spelen op mijn new 3DS XL.

Dat model is trouwens zeker het beste model voor op te gamen als volwassene, groot scherm en goeie batterij. Heel tevreden van.

Fantastisch spel, er zijn er meerdere op de 3DS , dit is een soort remake van de allereerste game. Staat op hard en is echt wel moeilijk.

Aanrader voor iedereen die turnbased action speelt, genre Advance Wars. Echt leuk!

• Satangel
Ik zoek een power switch/button voor de New 3DS XL.

Die kleine zwarte knop, heel klein die vast gesoldeerd zit op de PCB. Dat zoek ik.

Ik heb al even gezocht op Conrad maar niets gevonden. Waar zou ik dit wel kunnen krijgen?

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23
Bericht ook geplaatst in Switch & WiiU forum.

Het ziet er naar uit de de WiiU & 3DS eShops worden gesloten per eind maart 2023.
https://en-americas-suppo...answers/detail/a_id/57847
Wat gaat er precies gebeuren?
  • Mei 2022 gebruik van credit card niet meer mogelijk om te betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Augustus 2022 eShop betaalkaarten zijn niet meer te gebruiken in de WiiU & 3DS eShops (deze blijven wel bruikbaar in de eShop van de Switch en gedeelde Nintendo Network ID Wallet)
  • Met het sluiten van de eShops vervalt de mogelijkheid om extra content aan te schaffen voor games zoals StreetPass Mii Plaza, Theme Shop en Nintendo Badge Arcade (ik vermoed ook voor alle andere games)
  • Downloadcodes blijven nog beschikbaar tot het sluiten van de eShops
  • Heb je geld in je Nintendo Network ID Wallet staan dan kan je dit blijven gebruiken tot het sluiten van de WiiU & 3DS eShops, je kan dus ook na Augustus 2022 via een omweg opwaarderen en betalen in de WiiU & 3DS eShops
  • Downloaden van updates blijft mogelijk na het sluiten van de eShops
  • Opnieuw downloaden van games, updates en DLC blijft mogelijk na het sluiten van de eShops, maar aanschaf daarvan niet
  • Online gaming blijft mogelijk
Er is een archief beschikbaar waarin je kan terugkijken naar je statistieken: https://my-nintendo-3ds-wiiu-memories.nintendo.com/

• Satangel
Goed dat ik vorig jaar dus nog wat 3DS games gekocht heb dus, fantastisch platform en de prijzen gaan nu alleen maar stijgen.

Toch jammer voor de 3DS, de WiiU tja.... Dat is echt een triestig verhaal vergeleken met de Wii & de Switch

• Mizgala28
RollieBollie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 06:33:

• Opnieuw downloaden van games, updates en DLC blijft mogelijk na het sluiten van de eShops, maar aanschaf daarvan niet
https://www.siliconera.co...ntendo-3ds-eshop-in-2023/
Due to the discontinuation of the Nintendo 3DS and Wii U eShops, several games will make changes on how they handle DLC in the store. For Fire Emblem: Fates, all 3DS DLC (including maps and Revelation) will no longer appear in the shop after March 2023.
en
All DLC for Fire Emblem: Fates will disappear from the Nintendo 3DS eShop in late March 2023, so you will need to download it onto your device before then.
Dat betekend dat tenzij je de Fates LE kocht (die hebben wij gelukkig) je straks de final arc Revelation niet meer kunt spelen, tenzij je deze download voordat de eshop sluit.

Ben benieuwd hoeveel games en DLCs op diezelfde manier eindigen, dan heb je het gekocht maar kun je het na sluiten van de eShop alsnog niet opnieuw downloaden.

Nintendo spreekt zich hier lekker tegen weer :F

Naja ik denk dat ik binnenkort even wat fysieke games koop, als die stores sluiten worden de meeste games dan gewoon te duur, en de 3DS heeft nog een berg aan exclusives dus dat wordt nog wat.

[Voor 23% gewijzigd door Mizgala28 op 16-02-2022 13:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Pasgeleden eindelijk Bravely Default uitgespeeld. Wel de laatste bazen gecheesed. Ik zit er niet zo in om alle skills uit te pluizen. Verhaal was wel leuk, maar was er wel klaar mee op een gegeven moment. Dacht Bravely Second te beginnen, maar op het moment dat je opgestart bent, krijg ik in ieder geval het gevoel weer hetzelfde te spelen. Dus denk dat ik even wat anders op moet gaan pakken voor een tijdje.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:39
Update over de shutdown van de WiiU/3DS shop:
en belangrijk voor de Fire Emblem fans:

• Satangel
JackAvery schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:27:
[Twitter][Twitter] en belangrijk voor de Fire Emblem fans:[Twitter]
Spijtige zaak toch. Zo wordt je wel gedwongen naar piraterij voor bepaalde zaken. :|

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:54
JackAvery schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:27:
[Twitter][Twitter] en belangrijk voor de Fire Emblem fans:[Twitter]
Wow wacht even. Dus we kunnen kopen tot maart volgend jaar maar tegoed kunnen we enkel tot eind augustus toevoegen?

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Satangel schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:44:
[...]

Spijtige zaak toch. Zo wordt je wel gedwongen naar piraterij voor bepaalde zaken. :|
Ach door dit soort dingen voel ik mij gewoon minder bezwaard om het straks te doen.

Zeker wanneer het eigenlijk zo makkelijk is op een 3DS...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Satangel
Redax schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:51:
[...]

Wow wacht even. Dus we kunnen kopen tot maart volgend jaar maar tegoed kunnen we enkel tot eind augustus toevoegen?
Daar lijkt het wel op ja.

Veel beter ben je af physical media te kopen eerlijk gezegd. Die raak je minder snel kwijt en is echt effectief jouw bezit.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:54
Satangel schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 14:19:
[...]

Daar lijkt het wel op ja.

Veel beter ben je af physical media te kopen eerlijk gezegd. Die raak je minder snel kwijt en is echt effectief jouw bezit.
Klopt ja, alleen kun je die klassieke pareltjes zoals de oude Pokemon games niet fysiek voor de 3DS kopen. Zo zijn er nog veel meer klassieke games die er te krijgen zijn.

• Satangel
Redax schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 19:56:
[...]

Klopt ja, alleen kun je die klassieke pareltjes zoals de oude Pokemon games niet fysiek voor de 3DS kopen. Zo zijn er nog veel meer klassieke games die er te krijgen zijn.
Je bedoelt de Pokemon Yellow op 3DS bvb ? Ja die is enkel virtueel te verkrijgen idd.

Toch ridicuul hoeveel Pokemon games je op dit toestel kan spelen eigenlijk :9~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-05 14:46
Aangezien ik nog maar even de tijd heb om mijn tegoed op te hogen en games te downloaden even de volgende vraag.
Ik wil graag binnenkort de 3ds aan mijn dochtertje over gaan doen of in ieder geval voor gezinsgebruik hebben. Hebben jullie nog aanraders om te downloaden voor mijn dochtertje van (nu 3) 5+ die gek is op dieren, prinsessen en o.a. peppa pig etc.

Ik heb Animal Crossing zelf al, dat lijkt mij een hit als ze er klaar voor is. Maar verder heb ik hooguit iets als Golden Sun, pokemon, zelda, fire emblem etc. Daar is ze allemaal nog behoorlijk jong voor.

• Satangel
mathelicious schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:34:
Aangezien ik nog maar even de tijd heb om mijn tegoed op te hogen en games te downloaden even de volgende vraag.
Ik wil graag binnenkort de 3ds aan mijn dochtertje over gaan doen of in ieder geval voor gezinsgebruik hebben. Hebben jullie nog aanraders om te downloaden voor mijn dochtertje van (nu 3) 5+ die gek is op dieren, prinsessen en o.a. peppa pig etc.

Ik heb Animal Crossing zelf al, dat lijkt mij een hit als ze er klaar voor is. Maar verder heb ik hooguit iets als Golden Sun, pokemon, zelda, fire emblem etc. Daar is ze allemaal nog behoorlijk jong voor.
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Sorry maar geen andere ideetjes eigenlijk. Lekker Googelen dus

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 21:16
mathelicious schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:34:

Mario Party.
World of zoo.
Lego games.
Laura's Passie (alle 600 spellen...).

Toshiba e755 Pocket PC > Panasonic G500 >Nokia 8210 > Nokia 8850 > Vario MDA (htc wizard 200) > Vario MDA III (htc tytn II) > HTC Hero > HTC Desire HD > Asus Transformer TF101 > Asus Padfone > Oppo Find 5 > LG Nexus 5 > Wileyfox Swift 2X > Razer Phone

• Mizgala28
Toch maar even wat eshop tegoed kaarten gehaald vandaag, aangezien ik nog paar games wou op de 3DS.

Kon alleen niet alles halen, dus hopelijk treft ik die games fysiek (die fysiek bestaan) voor een meer betaalbare prijs (dan dat ze nu fysiek zijn), of de games krijgen een release op nieuwere systemen (dit voor digital only games)

Voor mijzelf nog even SMT 4 gehaald en wat virtual console games, mijn partner koos voor wat DLCs en Yokai Watch 3 (fysiek een te dure game)

Einde van een tijdperk, zonde ;w

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:11
Ik gooi het topic weer even omhoog :).

Is er iemand die recent voor een schappelijke prijs een New Nintendo 3DS XL aan heeft kunnen schaffen? Ik ben sinds een maand geleden weer begonnen met spelen echter ben ik op zoek naar een New Nintendo 3DS XL. Ik zie tegenwoordig prijzen op Marktplaats waar ik van schrik. 179,- euro voor een gebruikt model met redelijk wat krassen en beschadigingen. Voor 200-250 euro heb je een gebruikte in nette staat (excl. games e.d.). Zijn dit gewoon de prijzen tegenwoordig?

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:41

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

3ds xl is al tijden nooit echt goedkoop geweest 2e hands, dat de prijzen nu alleen maar stijgen is denk ik te wijden aan het hele retro-gaming-hype gebeuren en dat ze langzaam schaars worden.
Zelf heb ik 'op de valreep' een 2dsxl gekocht nieuw om te bewaren als aandenken, want in "die tijd" was de 3ds xl al lastig 2e hands, al helemaal 'als nieuw in doos'.
Kwa onderdelen (aliexpress) is er voor de 3dsxl wel genoeg, dus eentje kopen die niet tip-top is, is altijd nog een optie en dan beetje opknappen ;)
ik kijk net even op usedproducts(.nl) maar daar staan er nog een paar, ook nog 1 met originele doos voor 120, ik zou zeggen, doen ;)

[Voor 12% gewijzigd door CT op 18-12-2022 08:14]

• Satangel
mprkooij schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:06:
Ik gooi het topic weer even omhoog :).

Is er iemand die recent voor een schappelijke prijs een New Nintendo 3DS XL aan heeft kunnen schaffen? Ik ben sinds een maand geleden weer begonnen met spelen echter ben ik op zoek naar een New Nintendo 3DS XL. Ik zie tegenwoordig prijzen op Marktplaats waar ik van schrik. 179,- euro voor een gebruikt model met redelijk wat krassen en beschadigingen. Voor 200-250 euro heb je een gebruikte in nette staat (excl. games e.d.). Zijn dit gewoon de prijzen tegenwoordig?
De N3DSXL is echt wel het topmodel dus ja, is de duurste. 180 euro is wel veel, afgelopen jaar kon je voor 120 euro hier in België zeker 1 vinden, soms zelfs met doosje/boekje.

Eens snel gekeken en deze is een N3DS (niet XL, maar wel betere CPU dus) voor 100 euro. Nette staat zo te zien, wat krasjes op maar dat kan ook door de flits zijn.

200-250 euro is echt wel te veel, ik zou daar gewoon onder bieden. Ik heb de mijne persoonlijk 2 jaar geleden gekocht, 2ehands, niet perfecte staat maar gewoon een Aliexpress shell er rond gedaan. Ziet er vet uit en verstevigt hem nog wat. Was iets van 70 euro toen, afgeboden omdat er een scheurtje was id hoek.

De gewone 3DS kan je (§hier in BEL toch) vinden voor 50-70 euro. Niet overdreven dit.

Toptoestel trouwens, ben nu bezig met Fire Emblem Awakening ik <3

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:49
Als je zonder de 3d functie kan dan ben je met een new 2dsxl iets goedkoper uit (nog steeds rond de 150)
Als je zonder de new functionaliteit kan (het gaat om een handvol spellen) dan een standaard 3dsxl?

Ben blij dat ik mijn reserve 2dsxl (2e hands in doos in nagenoeg nieuwstaat) een paar jaar geleden gekocht heb voor 75 euro. Net op tijd dus blijkbaar.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:11
Heb een nette New 3DS XL Zwart weten te vinden voor 160,-. Nette deal denk ik als ik zo de rest van de advertenties zie.

[Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 21-12-2022 18:26]

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Ik koop met enig regelmaat consoles bij Reway.nl. Ik heb nog niet zo lang geleden een N3DSXL boxed in perfecte conditie aangeschaft bij hen. Dan kosten ze wel wat meer (ik betaalde rond de € 200,00) maar deze was dan ook absoluut in nieuwstaat, zelfs de doos was dit. Daar hecht ik persoonllijk waarde aan, vandaar mijn keuze. Je hebt ze ook in minder goede staat, of zonder doos. Dan zijn ze wat goedkoper.

• Retro
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:58
Twijfel sterk om een gebruikte New Nintendo 3DS XL te kopen. Er is er hier een in de buurt beschikbaar voor circa 100 euro. Op de foto's ziet het apparaat er netjes uit. Helaas geen doos.

Heb in het verleden een New 3DS gehad (niet XL) en op een of andere manier heb ik daar hele leuke herinneringen aan. Heb bijv. meer plezier gehad met Super Mario 3D Land dan met World op de Switch. Vind het 3D-effect ook echt leuk. Maar misschien gaat het na zoveel jaren toch wel tegenvallen.

Twijfel, twijfel...

[Voor 6% gewijzigd door Retro op 18-01-2023 12:13]

• Satangel
Retro schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:12:
Twijfel sterk om een gebruikte New Nintendo 3DS XL te kopen. Er is er hier een in de buurt beschikbaar voor circa 100 euro. Op de foto's ziet het apparaat er netjes uit. Helaas geen doos.

Heb in het verleden een New 3DS gehad (niet XL) en op een of andere manier heb ik daar hele leuke herinneringen aan. Heb bijv. meer plezier gehad met Super Mario 3D Land dan met World op de Switch. Vind het 3D-effect ook echt leuk. Maar misschien gaat het na zoveel jaren toch wel tegenvallen.

Twijfel, twijfel...
100 euro , zonder doos, is de prijs ja. Zou niet twijfelen en gewoon doen.
Top toestel, ik speel er nog regelmatig op. Fire Emblem bvb, hartstikke goeie games .

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Twijfel, twijfel...
Niet twijfelen, gewoon doen.

Geef zelf de voorkeur aan de Niet XL vanwege het gewicht. Echter als jij een XL wilt en hij is die prijs. Prijs is prima

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:31

Denko

|{ing Øf ßlitz

Twijfel, twijfel...
Ik heb er nog 2 thuis liggen, 1 new xl en 1 new gewoon. Heel veel lager dan 100 piek gaan ze niet meer op het moment. Lekker kopen, ombouwen en plezier hebben zou ik zeggen.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Edit:
Volgende maand sluit de 3DS eShop.

“ As of March 27, 2023, it will no longer be possible to make purchases in Nintendo eShop for the Wii U system and the Nintendo 3DS family of systems. It will also no longer be possible to download free content, including game demos”

[Voor 63% gewijzigd door Ike. op 26-02-2023 15:25]

• gorgel
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:16
Ike. schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:11:
Morgen sluit de 3DS eShop, dus vandaag is de laatste dag om nog iets te kunnen kopen.

“ As of March 27, 2023, it will no longer(…)”
Ik kan het mis hebben maar morgen is het 27 februari…

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
gorgel schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:17:
[...]

Ik kan het mis hebben maar morgen is het 27 februari…
haha. oeps :+

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Hier nog wat laatste tips van de ex-Nintendo Minute presentatoren voor ze verdwijnen door de sluiting van de eShop.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
Hele middag en avond bezig geweest met allerlei gratis DLC downloaden voor de 3DS games die wij hebben, plus nog een forse stapel aan updates voor games die wij nog niet hebben (want ook dat kan blijkbaar straks niet meer, en sommige games hebben toch echt een patch nodig)

Niet enorm veel gekocht, sowieso omdat de meeste games die wij willen we al of fysiek hebben, of zijn ze ook beschikbaar op andere apparaten (zoals de vele virtual console games)

Wel natuurlijk wat leuke games gehaald die wel de moeite waard waren.

Dit voelt meer als een einde van een tijdperk voor mij, dan met andere systemen ervoor.

Maar dat komt waarschijnlijk door de hoeveelheid herinneringen die ik met deze generatie handhelds (3DS en Vita) heb.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 12:48
Ik heb zoveel 3DS games die ook een patch en gratis DLC hebben. De meeste games zitten nog in de seal en bovendien heb ik er geen tijd voor gehad. Hoop alleen dat in de toekomst bepaalde games nog wel te spelen is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Satangel
pinokkia schreef op maandag 27 maart 2023 @ 03:25:
Ik heb zoveel 3DS games die ook een patch en gratis DLC hebben. De meeste games zitten nog in de seal en bovendien heb ik er geen tijd voor gehad. Hoop alleen dat in de toekomst bepaalde games nog wel te spelen is.
Single player games gaje altijd kunnen blijven spelen. Online games, voorlopig wel nog. Maar daar zit een einddatum op, dat weet je.

Maar als je de game fysiek hebt, en je 3DS werkt nog, kan je zolang beide blijven werken, die games blijven spelen. Geen online check of iets dergelijks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:49
Mizgala28 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 02:06:
Hele middag en avond bezig geweest met allerlei gratis DLC downloaden voor de 3DS games die wij hebben, plus nog een forse stapel aan updates voor games die wij nog niet hebben (want ook dat kan blijkbaar straks niet meer, en sommige games hebben toch echt een patch nodig)
Updates blijven beschikbaar, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
If someone visits Nintendo eShop and wants to download something on Wii U or the Nintendo 3DS family systems after March 27, 2023, what will they able to do?
On both platforms, users will still be able to:
  • Redownload content they own
  • Download existing software updates
https://en-americas-suppo...hop-discontinuation-q%26a

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Mizgala28
Raem schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:44:
[...]

Updates blijven beschikbaar, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

[...]

https://en-americas-suppo...hop-discontinuation-q%26a
Als ik wist dat dit op de website van Nintendo anders vermeld werd, dan was ik niet nog in de avond bezig geweest (aan de andere kant, ik ben er qua updates tenminste vanaf dan)

Zeker aangezien halve internet in "paniek" is dat je de updates juist wel moet downloaden, omdat dit straks niet meer kan.

Maar als ik die link zo lees is dat niet zo, naja voor mij nu geen probleem meer, maar alsnog goed om te weten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:02
Nieuwe firmware update uit voor de 3DS/2DS:

https://www.nintendolife....-are-the-full-patch-notes

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x

• Satangel
Tsja de eShop is toe en ze komen met patches uit, goed bezig jonges.

• Mizgala28
Blijkbaar blokkeert deze patch fors wat manieren om homebrew te kunnen installeren.

In feite blokkeren ze pirates hiermee ook

Terwijl de eshop allang plat ligt :F

ik heb hier geen last van, als ik ooit mijn 3DS hack is het puur voor het verwijderen van region lock

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Mizgala28 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:53:
Blijkbaar blokkeert deze patch fors wat manieren om homebrew te kunnen installeren.

In feite blokkeren ze pirates hiermee ook

Terwijl de eshop allang plat ligt :F

ik heb hier geen last van, als ik ooit mijn 3DS hack is het puur voor het verwijderen van region lock
Ik las dat het niet zo was als je hem al gemod had. Aldus reddit. Heb hem nog niet geupdate maar good to know dat ik dat ook nog even niet moet doen.

• Mizgala28
Touchdomex schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:10:
[...]

Ik las dat het niet zo was als je hem al gemod had.
Klopt was vergeten bij te zeggen.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:02
Ik heb mijn 3DS gemod en met Luma 11+ (begreep zelfs nog 10.2, maar 11 is zeker goed) is er geen probleem. Ik heb zelf wel even Luma naar 12 geüpgraded, maar zonder die upgrade ook geen problemen dus.

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x

Pagina: 1 ... 118 119 120 Laatste

Let op:
[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>![/html]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee