Zeker, maar vind het ook gewoon 'leuk' om netjes alles games op een rijtje te hebben.
Het niet kunnen kwijtraken.. tja, zoals ik het nu los in een doosje heb is het ook lastig controleren of ik alles heb. Juist zo'n mapje/doosje is dan voor mij een snelle check of alles op zijn plek zit.
Eigenlijk wel een grappig verhaal, toen ik nog een jochie van een jaar of 14 was had mijn GB & GBA spellen ook altijd in een zakje zitten en ben in een vakantie huisje een GBA game kwijtgeraakt. Alles afgezocht onder stoelen banken tussen kussens.. je kent het wel.
Dacht nog even, misschien had ik hem niet mee en uiteraard thuis ook niet gevonden. Vond dat eigenlijk best wel balen, ook nog een briefje gestuurd naar het vakantie park mochten ze hem ooit vinden etc..
Een jaar later wij toevallig weer naar dat park en ook nog eens het zelfde huisje. Zit daar weer te gamen en laat een game vallen, was een soort van eet hoekje waar de bank (op maat gemaakt?) precies klem zat tussen de muren. Ik kijk er onder en mijn game niet te vinden, totdat ik nog eens goed keek en zat iets boven op de plint staat precies achter een poot van die bank. Denk àh daar is ie, kijk ik nog eens goed, is het het spel dat ik het jaar ervoor was kwijtgeraakt (die andere lag iets verderop wel gewoon op de grond).
Sindsdien ben ik dus nogal precies met het opbergen van mijn games en om een of andere reden wil ik ze ook altijd allemaal bij me hebben voor het geval ik opeens zin heb in juist die ene die ik dan niet bij me heb.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.