Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:54
quote:
DukeBox schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Klopt, die had ik inderdaad al gevonden maar worden al 2 jaar niet meer gemaakt. Ik had daar dus ook de China kloon van, echt troep.
Ik zie ze op ebay nog wel te koop, maar dan betaal je wel wat meer.

Ik heb zelf 1,5 van die dingen vol, maar ik kan me geen situatie voorstellen waarbij ik ooit meer dan 12 tegelijk mee zou willen nemen :P Dus wellicht heb je aan 1 zo'n case genoeg :)

Qua alternatieven kan ik niet echt helpen. Als ik ruimtegebrek heb en ~4 games mee wil nemen dan doe ik ze in zo'n klein ziplock zakje en dan bij de 3DS case in :p

• Ingelogd
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:56
Van deze game case lees ik goede reviews, het is wel voor totaal 18 spellen. Ik gebruik een soortgelijke case van de oude Nintendo Shop voor als ik in een hotel gestopt wordt door mijn werkgever, voor mij is dit voldoende, ik ga ook niet heel mijn collectie meenemen ;)

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:41
quote:
DukeBox schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Klopt, die had ik inderdaad al gevonden maar worden al 2 jaar niet meer gemaakt. Ik had daar dus ook de China kloon van, echt troep.
https://www.banggood.com/...053406.html?rmmds=myorder

Ik heb deze, geen amazing kwaliteit maar goed genoeg als je 't mij vraagt.

It's easier to try, than to prove it can't be done

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13:19

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

quote:
GreNade schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:59:
Ik heb deze, geen amazing kwaliteit maar goed genoeg als je 't mij vraagt.
Heb er daar al 5 van versleten.. 3 stuks waar het lipje gewoon niet bleef zitten en de 2 andere de 'beter' waren gingen al snel stuk bij de scharnieren.

@Ingelogd Die Assecure had ik al meerdere keren langs zien komen, vind ze zelf wel wat aan de prijs voor iets dat ook geen echte scharnier heeft. Zeker aangezien ik er dan 3 nodig heb maar vooralsnog is dit wel de (enige?) beste optie.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• WCA
quote:
DukeBox schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Heb er daar al 5 van versleten.. 3 stuks waar het lipje gewoon niet bleef zitten en de 2 andere de 'beter' waren gingen al snel stuk bij de scharnieren.

@Ingelogd Die Assecure had ik al meerdere keren langs zien komen, vind ze zelf wel wat aan de prijs voor iets dat ook geen echte scharnier heeft. Zeker aangezien ik er dan 3 nodig heb maar vooralsnog is dit wel de (enige?) beste optie.
https://www.amazon.co.uk/...-1&keywords=hori+3ds+case

Die hori is zo te zien te koop op Amazon UK, misschien een idee? je bent inc. verzending dan 16 euro kwijt

• DukeBox

DukeBox

quote:
GreNade schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:05:
Die hori is zo te zien te koop op Amazon UK, misschien een idee? je bent inc. verzending dan 16 euro kwijt
Tnx, lees alleen veel reviews waar mensen last hebben van brekende delen. Misschien ben ik ook gewoon te veel eisend maar dingen die afbreken verwacht ik wel van een doosje van < € 2,- niet een van > € 10,-

Denk dat ik ga zoeken naar een klein munten verzamel album o.i.d. heb thuis een grote map staan daar past het perfect in. Zal vast wel een compactere versie van bestaan.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:01
Niet op aliexpress of consorten? Weet dat ik een lange tijd geleden doosjes heb gekocht voor 6 a 8 spellen welke ik nog steeds gebruik en prima kwaliteit. Deze waren dan wel voor de oudere DS.
Maar dat is dan weer te klein voor wat jij wilt hebben denk ik?

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• DukeBox

DukeBox

@Arunia Die DS doosjes zijn er nog wel, ook best goede kwaliteit (heb er een paar van) maar er passen geen 3DS games in -O-

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:01
@DukeBox Dat nokje idd. Zal nog wel eens een keer kijken, want nu zitten de 3ds spellen los in mijn hoes achter zo'n half netje zeg maar.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:54
3DS games zijn ook niet zo kwetsbaar gelukkig :) En ook niet zo klein dat je ze ongemerkt kan laten vallen ofzo (zoals Micro SD kaartjes). Dus de noodzaak voor een case voor de games is er niet echt, het is puur voor gamak. Als je er iets mee doet wat de games in de 3ds hoes kan beschadigen, dan zullen die ook beschadigen in een echt game-hoesje :P

• DukeBox

DukeBox

quote:
Zeker, maar vind het ook gewoon 'leuk' om netjes alles games op een rijtje te hebben.
Het niet kunnen kwijtraken.. tja, zoals ik het nu los in een doosje heb is het ook lastig controleren of ik alles heb. Juist zo'n mapje/doosje is dan voor mij een snelle check of alles op zijn plek zit.

Eigenlijk wel een grappig verhaal, toen ik nog een jochie van een jaar of 14 was had mijn GB & GBA spellen ook altijd in een zakje zitten en ben in een vakantie huisje een GBA game kwijtgeraakt. Alles afgezocht onder stoelen banken tussen kussens.. je kent het wel.

Dacht nog even, misschien had ik hem niet mee en uiteraard thuis ook niet gevonden. Vond dat eigenlijk best wel balen, ook nog een briefje gestuurd naar het vakantie park mochten ze hem ooit vinden etc..

Een jaar later wij toevallig weer naar dat park en ook nog eens het zelfde huisje. Zit daar weer te gamen en laat een game vallen, was een soort van eet hoekje waar de bank (op maat gemaakt?) precies klem zat tussen de muren. Ik kijk er onder en mijn game niet te vinden, totdat ik nog eens goed keek en zat iets boven op de plint staat precies achter een poot van die bank. Denk àh daar is ie, kijk ik nog eens goed, is het het spel dat ik het jaar ervoor was kwijtgeraakt (die andere lag iets verderop wel gewoon op de grond).

Sindsdien ben ik dus nogal precies met het opbergen van mijn games en om een of andere reden wil ik ze ook altijd allemaal bij me hebben voor het geval ik opeens zin heb in juist die ene die ik dan niet bij me heb.

• Liliannetje
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 24-06-2019
Weet iemand iets van een goed tower defence spel op de 3DS (of de normale DS)? Ik heb wel van Lock's Quest gehoord maar weet niet in hoeverre dat ook echt tower defence is.

Trouwens, heeft iemand nog wat suggesties voor eShop titles die wat minder mainstream zijn? Ben eens op zoek naar wat anders. :)

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12:39
quote:
Liliannetje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:21:
Weet iemand iets van een goed tower defence spel op de 3DS (of de normale DS)? Ik heb wel van Lock's Quest gehoord maar weet niet in hoeverre dat ook echt tower defence is.

Trouwens, heeft iemand nog wat suggesties voor eShop titles die wat minder mainstream zijn? Ben eens op zoek naar wat anders. :)
Ninja Town (NDS)
Viking Invasion (3DS)

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12:08
zag gisteren bij de intertoys de 2ds blauw zwart (dus de "oude") inclusief Yo Kay Watch game voor 79 euro staan. Erg goedkopp als je nog een leuk cadeautje wil voor je kind :-)

• Ingelogd
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:56
Ben momenteel bezig met Donkey Kong Country Returns 3D. Een zeer mooi spel, er gebeurt van alles in de levels en de variatie is erg goed. Maar wat is dit platform spel pittig, tot frustrerends toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Nu de interesante switch games met een wat lager tempo uitgebracht worden (iig degene die ik interesant vind) ook mijn (new) 3DS weer eens gepakt. Het blijft een mooi apparaatje, al had de resolutie wat hoger mogen zijn. Laatst een 2DS in de vingers gehad en je merkt dat de resolutie veel beter bij dat formaat scherm past.

Maar vooralsnog weer een beetje op marktpaats aan het shoppen voor redelijk geprijsde games. Vorige week Bravely Default toch maar gekocht, nu het op het switchport front stil blijft. En vandaag Bravely Second vast voor een mooie prijs aangeschaft voor later :D

Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben kunnen we op de switch verder met Octopath Traveler :)

Magic wijzigde deze reactie 14-05-2018 12:09 (7%)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WCA
Toch maar een 3DS flashkaartje aangeschaft, met name om de gamedumper die er bij zit. Kan ik mooi mijn eigen games backuppen en hoef ik geen doos met kaartjes meer mee te nemen. Moet zeggen dat het allemaal best prima werkt. Games koop ik wel allemaal, nieuw/2e hands/digitaal, maar die losse kaartjes vind ik echt niks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
GreNade schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:21:
Toch maar een 3DS flashkaartje aangeschaft, met name om de gamedumper die er bij zit. Kan ik mooi mijn eigen games backuppen en hoef ik geen doos met kaartjes meer mee te nemen. Moet zeggen dat het allemaal best prima werkt. Games koop ik wel allemaal, nieuw/2e hands/digitaal, maar die losse kaartjes vind ik echt niks
Grappig, ik heb ook zo'n flashkaart, maar ik vind juist de cartridges veel fijner werken. Ik heb hem een poosje gebruikt om wat games te proberen of ze me aanstaan, waarna ik de games alsnog heb gekocht.

Daarnaast speel toch nooit meer dan 2 of 3 games tegelijk, en mn doosje kan der 8 houden :)

Op de switch koop ik liever ook al mijn games fysiek. Dr is een bepaalde charme aan het wisselen van cartridges :) (en daarnaast zijn cartridges vaak goedkoper dan digitaal aanschaffen, zeker als een game net uit is)

Magic wijzigde deze reactie 14-05-2018 12:27 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WCA
quote:
Magic schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:25:
[...]

Grappig, ik heb ook zo'n flashkaart, maar ik vind juist de cartridges veel fijner werken. Ik heb hem een poosje gebruikt om wat games te proberen of ze me aanstaan, waarna ik de games alsnog heb gekocht.

Daarnaast speel toch nooit meer dan 2 of 3 games tegelijk, en mn doosje kan der 8 houden :)

Op de switch koop ik liever ook al mijn games fysiek. Dr is een bepaalde charme aan het wisselen van cartridges :)
Ik koop verder al mijn games op cartridge, vind ik wel zo netjes.

Ik heb dan deze grip: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Met ruimte voor 2 spelletjes in een compartimentje achterop. Kan ik 1 fysieke game meenemen (atm Layton vs Wright, aanrader!), + de 3DS flashkaart en een DSi flashkaartje (waar al mijn -eveneens zelf gedumpte- DS games op staan)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
GreNade schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:29:
[...]

Ik koop verder al mijn games op cartridge, vind ik wel zo netjes.

Ik heb dan deze grip: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Met ruimte voor 2 spelletjes in een compartimentje achterop. Kan ik 1 fysieke game meenemen (atm Layton vs Wright, aanrader!), + de 3DS flashkaart en een DSi flashkaartje (waar al mijn -eveneens zelf gedumpte- DS games op staan)
Ik ben nu nog bezig met het Masker der Wonderen, daarna de azran erfenis en inderdaad layton vs wright :)

Maar daar doe ik er 1 tegelijk van, en als ie klaar is verkoop ik hem weer, weinig replaywaarde :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WCA
quote:
Magic schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:31:
[...]

Ik ben nu nog bezig met het Masker der Wonderen, daarna de azran erfenis en inderdaad layton vs wright :)

Maar daar doe ik er 1 tegelijk van, en als ie klaar is verkoop ik hem weer, weinig replaywaarde :)
Ik speelde m met name voor het Phoenix Wright gedeelte, Layton vind ik wel geinig maar AA vind ik geweldig.

Ben alleen bang dat het volgende deel Switch zal worden. Dus dan wordt het een switch kopen, òf een tot anderhalf jaar wachten op de iOS/Android release

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 27-03 13:01
Oud topic, maar ik zou graag ook hier aangeven dat ik op zoek ben naar een specifieke 3DS game die ik over zou willen kopen. Ik heb al een advertentie op Tweakers geplaatst, zal hem niet plaatsen want ik weet niet of dat mag (al is het een 'gezocht'-advertentie). Maar mocht er nog een 3DS (of games) stof liggen te verzamelen dan houd ik me aanbevolen om die game over te nemen. :)

Arguing with an idiot is like playing chess with a pidgeon. It'll just knock over all the pieces, shit on the board, and strut about like it's won anyway.

• Cowboy_Henk
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:31
Mijn dochter doet haar 1ste lentefeest in mei en we denken voor haar een new Nintendo 3ds te kopen.

Ik was aan het zoeken naar de new 3ds xl maar overal staat uitverkocht? Wordt deze niet meer gemaakt? Ik zie enkel new 2ds xl.

Verder zie ik nog 3ds staan maar niet de new...

Mi 9T Pro V11.0.3.0. - QFKEUXM ( eea global). TWRP en magisk installed

• DYX
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 27-03 10:08
Volgens mij wordt de new 3ds xl inderdaad niet meer gemaakt. De new 2ds is de enige nieuwe ds die nog gemaakt wordt. Recent heb ik zelf nog een in bijna nieuwstaat new 3ds xl kunnen scoren op marktplaats, dus daar zou je nog kunnen kijken. Persoonlijk vind ik het 3d niet super veel toevoegen en gebruik het ook niet.

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12:39
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 13:00:
Mijn dochter doet haar 1ste lentefeest in mei en we denken voor haar een new Nintendo 3ds te kopen.

Ik was aan het zoeken naar de new 3ds xl maar overal staat uitverkocht? Wordt deze niet meer gemaakt? Ik zie enkel new 2ds xl.

Verder zie ik nog 3ds staan maar niet de new...
Ik zou eens bij een van de lokale intertoys filialen kijken die opgeheven worden. In Geleen lag er nog eentje, en daar kreeg je nu ook nog 10% korting op.
Pagina: 1 ... 117 118 119 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True