Ik begon met de 3ds, toen bij release meteen voor de 3ds xl geruild en later geruild voor de new 3ds xl. Heb grote handen, dus dat zit wel goed.
Mijn vrouw heeft hetzelfde gedaan eigenlijk.
Mijn vrouw heeft hetzelfde gedaan eigenlijk.
PSN-ID: ThaDwizzle
Domme vraag misschien, maar waarom zou je met 1 hand moeten spelen ?? Dan kun je ook de helft van de buttons/paddles niet kunnen bedienen ..Flozem schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:06:
[...]
Vooral in games waarbij je de 3DS met één hand moet vasthouden
[Voor 5% gewijzigd door Goner op 10-09-2017 00:49]
Goede vraag die ik graag toelicht.Goner schreef op zondag 10 september 2017 @ 00:47:
[...]
Domme vraag misschien, maar waarom zou je met 1 hand moeten spelen ?? Dan kun je ook de helft van de buttons/paddles niet kunnen bedienen ..Of heb je zo vaak/lang de stylus nodig ?
[Voor 15% gewijzigd door Flozem op 10-09-2017 08:10]
Flozem schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:04:
[...]
Goede vraag die ik graag toelicht.
Afhankelijk van jouw smaak kom je wellicht games tegen waarbij je de stylus lang nodig hebt:
- Kid Icarus / Metroid Prime Hunters achtige controls (first partyperson, on rail en third partyperson shooters)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[Voor 19% gewijzigd door Flozem op 10-09-2017 14:24]
Ik doe mee met de 2DS XL.Petaaaaah schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:55:
Net een 2ds xl gekocht, voeg me toe!
2209 - 0337 - 9722
:-)
Nice, zit nog te twijfelen of ik die wil aanschaffen want ik heb nog een backlog van hier tot tokio qua Pokemon Games en volgende week komt er weer 1 bij. Zit zelf te twijfelen tussen welke ik moet nemen. Gold of Silver, denk dat ik voor Gold ga gezien ik Soul Silver ook heb, maar ik vind de Lugia theme zoveel cooler dan de Gold theme.Arunia schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:30:
En toen bedacht ik me dat morgen Samus Returns bezorgt gaat worden. Nice. Had in mijn hoofd dat die later zou komen. De Amiibo komen volgende week.
[Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 14-09-2017 09:51]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Bij mij komt hij morgen, de Legacy EditionReCreator schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:48:
Heeft iemand toevallig Samus Returns al ergens in het wild gezien in de winkel? Zou me niets verbazen als deze misschien al her en der in de schappen liggen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ooh die is wel erg gaaf!SpoekGTi schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:48:
[...]
Bij mij komt hij morgen, de Legacy Edition
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik ben met Pokémon Sun net aangekomen op Poni Island en ben onderweg naar de Ruins.icy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:50:
[...]
Nice, zit nog te twijfelen of ik die wil aanschaffen want ik heb nog een backlog van hier tot tokio qua Pokemon Games en volgende week komt er weer 1 bij. Zit zelf te twijfelen tussen welke ik moet nemen. Gold of Silver, denk dat ik voor Gold ga gezien ik Soul Silver ook heb, maar ik vind de Lugia theme zoveel cooler dan de Gold theme.
Done/Ongoing:
Pokemon Moon (done, maar goed nog met diverse pokemons aan het breeden voor goede iv)
Pokemon Yellow (3e badge gehaald)
Pokemon Alpha Sapphire (resetted, dus lekker opnieuw begonnen maar pas bij de 1e badge)
Todo:
Pokemon FireRed
Pokemon Emerald
Pokemon Diamond
Pokemon SoulSilver
Pokemon Black
Pokemon Y
The Legend of Zelda: A Link to the Past (vroeger meerdere keren uitgespeeld op de snes)
Zelda, Ocerina of Time
1 of andere vage voetbal RPG game, maar denk dat ik ga verpatsen. Tenminste poging tot.
SuMo is gewoonweg leuk. Heb daar mijn PokeDex op 100% maar ben alvast met mijn team bezig voor UltraMoon. Red en Blue had je net eerder moeten wezen, was in de aanbieding 2 week geleden. Heb zelf toen Yellow gekocht voor iets van 6 euro 40.Zorian schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:21:
[...]
Binnenkort nog even Pokémon Red of Blue halen voor de VC en nog wat andere spellen de komende maanden zoals Zelda, Mario Kart, Smash Bros etc.
[Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 14-09-2017 19:15]
Nice.icy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:14:
[...]
SuMo is gewoonweg leuk. Heb daar mijn PokeDex op 100% maar ben alvast met mijn team bezig voor UltraMoon. Red en Blue had je net eerder moeten wezen, was in de aanbieding 2 week geleden. Heb zelf toen Yellow gekocht voor iets van 6 euro 40.
Heb inmiddels ook een N2DSXL, heb ook nog een O2DS maar daar durf ik geen tegoed meer voor te kopen.
Mijn Friendscode is 2466-6746-5156
De spellen die je op noemt wil ik ook hebben, maar komt nog wel. Mario Party die ik vaak met mijn vriendin en stiefzoon/dochter.
PokeBank is een must als je pokemons wil bewaren na een reset of over wil brengen naar de laatste generatie. Terug kan helaas niet.Zorian schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:27:
[...]
Nice.Mja ik heb mijn N2DSXL nog maar enkele dagen dus helaas geen gebruik kunnen maken van de aanbieding.
Al vind ik een tientje nog doenbaar.
Is de Poké Bank het ook waard?
Heb je trouwens added, hier is de mijne: 0276-3019-1893
Twijfel nog of ik U-Su, U-Mo of het dualpack ga halen.
En mocht je nog een 4e speler zoeken voor party, poke me dan maar.
hoezo is de KTR nergens te vinden?CT schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:28:
Ik heb een *New* Nintendo 3DS (niet XL) en daar zit een batterij in van het type KTR-003, maar deze is om de een of andere reden nergens te krijgen. Maar de CTR-003 batterij wel want die is blijkbaar met alles compatible *behalve* de non-XL *new* 3DS![]()
Maar als ik her en der op het internet kijk is de CTR-003 alleen ietsie dunner en wellicht klein tikje korter.. en de specs zijn nagenoeg hetzelfde (niks schokkends, ±100Mah ±0.1v verschil)
Ik vroeg mij dus af of iemand al een een CTR-003 batterij in een new 3ds had gepropt en geconcludeerd had dat dit gewoon prima werkt?
⛔geeft geen inhoudelijke reacties meer⛔ Check het standpunt van Tweakers over JOUW privacy in de link.
Ja dat is idd pretty much de enige website op de planeet die er blijkbaar 1 list.s0ulmaster schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:37:
[...]
hoezo is de KTR nergens te vinden?
eerste hit op gogle geeft mij gewoon een "origginele" accu.
ik zie het inderdaad. Voor 20 euro zou ik ze even mailen of ze hem inderdaad op voorraad hebben en gewoon bestellen trouwens.CT schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:40:
[...]
Ja dat is idd pretty much de enige website op de planeet die er blijkbaar 1 list.
Maar vergeleken met een (zelfs originele) ctr-003 is die website nogal prijzig (logisch zonder concurrentie). En ik heb verder geen contact met ze gehad, dus het is nog bezien of het ook daadwerkelijk op voorraad is.
⛔geeft geen inhoudelijke reacties meer⛔ Check het standpunt van Tweakers over JOUW privacy in de link.
Bijna alle games zetten de saves op de cartridge. Er zijn een paar die dat niet doen en het op de SD kaart zetten. En je hebt bijv. Fire Emblem Fates die bij aanschaf van DLC extra saveslots toevoegt die op de SD kaart komen.Zorian schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 00:28:
Waar staan de savegames trouwens op de New 2DS XL? Op de cardridge zelf of op de MicroSD die in de 3DS zit?
Top, toch wat minder zorgen als ik de SD kaart ooit upgrade naar meer opslag.BlackMage schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 01:08:
[...]
Bijna alle games zetten de saves op de cartridge. Er zijn een paar die dat niet doen en het op de SD kaart zetten. En je hebt bijv. Fire Emblem Fates die bij aanschaf van DLC extra saveslots toevoegt die op de SD kaart komen.
[Voor 21% gewijzigd door Zorian op 16-09-2017 01:13]
Dat is ongeveer 200mb. Bijna niks dus.Zorian schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 01:11:
[...]
Top, toch wat minder zorgen als ik de SD kaart ooit upgrade naar meer opslag.
Geen idee verder hoe groot games verder zijn overigens. Er staat voornamelijk Animal Crossing New Leaf op en verder 2 updates voor Pokémon Sun en Alpha Sapphire. Volgens de 2DS nog 1500 blokken vrij, wat me minder zegt dan MB of GB.
Klopt, ga volgende week ergens een eshop tegoedbon halen, samen met een groter kaartje. En dan de VC maar even raiden.BlackMage schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 01:25:
[...]
Dat is ongeveer 200mb. Bijna niks dus.
De bijgeleverde kaart is 4gb (dacht ik?), dat is genoeg voor updates en wat kleine games van bijv. de VC. Maar niet als je ook games erop hebt (zoals AC).
Een 16 gb kaart heb je voor een tientje ofzo, daarmee kan je wel even vooruit als je vooral games op cartridge koopt.
Done! :-)Zorian schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:55:
[...]
Ik doe mee met de 2DS XL.Gisteren gehaald.
Voeg mij ook maar toe:
0276-3019-1893
Heb momenteel Pokémon Sun, Animal Crossing New Leaf, Mario Party Island Tour en Yoshi's New Island. Wil nog Mario Kart, Super Smash Bros en Zelda Ocarina Of Time halen for starters. Maybe more.
PSN-ID: ThaDwizzle
Ik heb recent de Nintendo klantenservice gebeld voor een vervangende accu. Dat was wel een ctr-003, maar ik kan me voorstellen dat ze ook de grotere capaciteit voor de new3DSXL op voorraad hebben.CT schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:28:
Ik heb een *New* Nintendo 3DS (niet XL) en daar zit een batterij in van het type KTR-003, maar deze is om de een of andere reden nergens te krijgen. Maar de CTR-003 batterij wel want die is blijkbaar met alles compatible *behalve* de non-XL *new* 3DS![]()
Maar als ik her en der op het internet kijk is de CTR-003 alleen ietsie dunner en wellicht klein tikje korter.. en de specs zijn nagenoeg hetzelfde (niks schokkends, ±100Mah ±0.1v verschil)
Ik vroeg mij dus af of iemand al een een CTR-003 batterij in een new 3ds had gepropt en geconcludeerd had dat dit gewoon prima werkt?
[Voor 3% gewijzigd door Flozem op 17-09-2017 07:49]
Ah Cool, Dat ga ik proberen. Ik zie namelijk dat in de replacement-parts webshop van nintendo (die alleen voor Canada en US isFlozem schreef op zondag 17 september 2017 @ 07:46:
[...]
Ik heb recent de Nintendo klantenservice gebeld voor een vervangende accu. Dat was wel een ctr-003, maar ik kan me voorstellen dat ze ook de grotere capaciteit voor de new3DSXL op voorraad hebben.
Ik zou hun eerst bellen. De prijzen waren in ieder geval niet veel hoger dan andere resellers. Ze verzenden onder rembours.
Heb je added.Mirandak79 schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:26:
Sinds een paar dagen een in het bezit van 2DS XL.
Voeg mij dan ook maar toe:
0061-5524-2886
Mijn catalogus zit nog in het beginstadium (maar dat zal in de toekomst nog wel uitbreiden): Pokémon Sun en Zelda a Link to the past.
[Voor 37% gewijzigd door Zorian op 17-09-2017 14:44]
Fusion was een heel nieuw deel na Super, Zero Mission is inderdaad een remake met extra's van de eerste Metroid. Samus Returns is een remake van deel 2 op de Game Boy en is inderdaad erg tof.Arunia schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:42:
Al enkele dagen met Metroid Samus Returns bezig. Man wat een leuk spel zeg.
De Amiibo geven extra's eenmalig zoals een backup energie tank etc. Daarna na uitspelen dingen voor de gallerie.
Nu eens kijken of er een remake is van deel 1. Dacht dat dit Fusion was, maar zal eerder de andere gba versie zijn geweest zero mission. Kom in deze tijd echt niet meer door die 8 bit spellen heen.
Zijn ze echt van karton? Of plastic doosjes?Mizgala28 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:26:
Altijd leuk als een winkel dingen verkoopt die nog niet uit zijn
[afbeelding]
Echter van wat ik heb begrepen zullen deze schaars worden, ik kocht ze puur omdat ik naast het spel ook een leuk doosje op de plank wil.
Nintendo FC: SW-7206-7059-7605
Karton maar wel van diezelfde goede kwaliteit als in de GameBoy tijdperk.Ryatzu schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:55:
[...]
Zijn ze echt van karton? Of plastic doosjes?
Gisteren toch maar alvast digitaal gekocht. Vanmiddag mee aan de slag.Mizgala28 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:03:
[...]
Karton maar wel van diezelfde goede kwaliteit als in de GameBoy tijdperk.
En helaas zit er inderdaad alleen een code in maar dat wist ik al, echter voelt het wel genaaid t.o.v Japan waar ze naast de code ook een magneet in vorm van een GameBoy cartridge kregen, stickers en een poster met alle 251 Pokémon uit die serie.
Maar toch, het was de eerste main Pokémon game voor mij toen ik jonger was dus deze variant in een doosje is uit nostalgie gekocht
Nintendo FC: SW-7206-7059-7605
Sun en Moon start een stuk sneller op een N2DSXL (en de laggy momenten zijn er niet) en het grotere scherm is wel ideaal. Tip, bestel wel even zo'n uitrek pennetje als je aan je pen gehecht ben, want die er bij zit is echt te klein.Ryatzu schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:45:
[...]
Gisteren toch maar alvast digitaal gekocht. Vanmiddag mee aan de slag.
Ik speel op een 2de hands 2ds en heb de pokeball 2ds xl in de pre-order staan. Vraag me af of het wel waard is want de enige games die ik speel op de DS zijn pokemon games.
Ik heb een New 3DS XL en ja de laadtijden van Sun & Moon zijn sneller, je kan je menu op de "New" ook benaderen wat op de orginele 3ds niet kan (New heeft dubbel de ram) maar er zijn genoeg laggy momenten in het spel hoor, vooral in gevechten.icy schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:01:
[...]
Sun en Moon start een stuk sneller op een N2DSXL (en de laggy momenten zijn er niet) en het grotere scherm is wel ideaal. Tip, bestel wel even zo'n uitrek pennetje als je aan je pen gehecht ben, want die er bij zit is echt te klein.
Het pennetje van de New 3DS is ook erg klein, maar ik betwijfel dat ze dat hebben gedaan om "geld te besparen", want die extra gram plastic kost natuurlijk bijna niks. Het zal vast te maken hebben gehad met designkeuzes en of die nu functioneel, technisch of esthetisch waren weet ik niet, maar economisch denk ik nietMizgala28 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:11:
[...]
Ik heb een New 3DS XL en ja de laadtijden van Sun & Moon zijn sneller, je kan je menu op de "New" ook benaderen wat op de orginele 3ds niet kan (New heeft dubbel de ram) maar er zijn genoeg laggy momenten in het spel hoor, vooral in gevechten.
Dat terzijde, ik heb de pennetje van de New 2DS XL gezien en hoewel ik kleine handen heb is die pennetje zelfs voor mij oncomfortabel klein, ik weet dat Nintendo geld wil besparen maar als ze de oplossing van de OG 3DS hadden gebruikt bestond dit probleem ook niet.
[Voor 57% gewijzigd door Amanoo op 23-09-2017 14:30]
Louzy#2475
De oude 3DS (dus zonder New of XL) zou ik niet kopen, maar de andere modellen zoals de 3DS XL, 2DS en de "New" serie hoeven geen slechte accu te hebben of 'gaar' te zijn. Dat is helemaal afhankelijk van hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan. Een eventuele slechte accu is ook wel te vervangen als dat nodig is.louzy82 schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:58:
vraagje
Ik wil voor mijn zoontje een handheld kopen.
Omdat hij nog maar 7 is lijkt me 2e hands vorig model 3ds (of 2ds?) prima om mee te beginnen.
Of is dat niet aan te raden bijv. in verband met slechte batterijen of omdat die dingen na al die jaren gewoonweg beetje gaar zijn?
Ligt er ook aan hoe ze er mee om gaan, maar de Old 2DS is een erg stevige handheld en als ze wat lomper in de handen zijn (zoals mijn bijna 6 jarig guppie) is een O2DS een goede uitkomst.louzy82 schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:58:
vraagje
Ik wil voor mijn zoontje een handheld kopen.
Omdat hij nog maar 7 is lijkt me 2e hands vorig model 3ds (of 2ds?) prima om mee te beginnen.
Of is dat niet aan te raden bijv. in verband met slechte batterijen of omdat die dingen na al die jaren gewoonweg beetje gaar zijn?
Ik denk dat het een verdien model is, want ze hebben een uitschuifpennetje op de markt gebracht.Mizgala28 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:11:
[...]
Dat terzijde, ik heb de pennetje van de New 2DS XL gezien en hoewel ik kleine handen heb is die pennetje zelfs voor mij oncomfortabel klein, ik weet dat Nintendo geld wil besparen maar als ze de oplossing van de OG 3DS hadden gebruikt bestond dit probleem ook niet.
[Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 26-09-2017 07:57]
Share and Enjoy!
Alle 6 AA games zijn beschikbaar op iOS.GreNade schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:41:
hoop een release voor iOS (als ie al uitkomt, [...]) heb ik maar laten vallen.
Over compatibiliteit heb ik geen verstand van... ben geen iPhone-gebruiker.eentje die ook op een ouwe iPhone 4s werkt
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[Voor 46% gewijzigd door WCA op 27-09-2017 06:33]
Share and Enjoy!
Ontzettend geinig en doodzonde dat deel 2 niet op 3DS is uitgekomen ...CT schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:14:
• Fantasy Life (misschien wel geinig)
Share and Enjoy!
Ik heb super mario 3d land 2e hands nu gekocht voor 18,90, 2e hands boeit me niets dus dat scheeltCT schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:41:
Ja 2e hands prijzen zijn gekkenwerk, maar nintendo released speciale re-releases die maar 19euro nieuw kosten fysiek. Die heten nintendo selects en Super Mario 3D land bijv. komt daar ook op uit deze maand geloof ik.
Share and Enjoy!
Gister een new 3DS aangeschaft omdat de switch mijn Mario jeuk nog niet kon krabben (ja, ik weet dat volgende week oddysey komt) en omdat de 3DS een prima backlog heeft die nu voor leuke prijzen 2e hands zijn te krijgen. Inderdaad ook Super Mario 3D land erbij genomen voor 19,99 euro.CT schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:41:
Ja 2e hands prijzen zijn gekkenwerk, maar nintendo released speciale re-releases die maar 19euro nieuw kosten fysiek. Die heten nintendo selects en Super Mario 3D land bijv. komt daar ook op uit deze maand geloof ik.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ziet er inderdaad erg fraai uit, maar ik moet er wel aan wennen, en na een poosje vind ik het ook wel fijn om weer even "2d" te kijkenCT schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:28:
Super Mario 3D Land is wel een pareltje voor een 3DS (zonde als je een 2DS hebt). Denk dat je erna baalt dat alles weer 'plat' is op een switch
[Voor 22% gewijzigd door Magic op 17-10-2017 15:29]
Dat zou goed kunnen, onder weet ik vrij zeker dat ik een TN paneel heb, maar bovenin zijn de verticale kijkhoeken volgens mij iets beter wat op een IPS scherm kan duiden. Echt spectaculair beter zijn ze echter niet, maar dat zou wel eens aan de parallax barrier kunnen liggen.CT schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:17:
ligt denk ik aan nogal wat factoren, elke 3ds uit elke serie (ook new 3ds) hebben willekeurig een TN of IPS display boven en/of beneden... ik heb een new 3ds met naar mijn mening 2x TN, misschien heb je een TN beneden en (een fraaie) IPS boven?
Dan is het een TN, ik heb een IPS paneel en die is echt super in alle hoeken. Vooral in 2D modus is dat heel duidelijk.Magic schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:51:
[...]
Dat zou goed kunnen, onder weet ik vrij zeker dat ik een TN paneel heb, maar bovenin zijn de verticale kijkhoeken volgens mij iets beter wat op een IPS scherm kan duiden. Echt spectaculair beter zijn ze echter niet, maar dat zou wel eens aan de parallax barrier kunnen liggen.
i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x
Zou ook kunnen, de kijkhoek van het bovenste scherm is wel merkbaar beter dan onder. Normaal kan ik me wel druk maken om zo'n loterij, maar aangezien ik er verder geen last van heb vind ik het prima. Ik heb het thema van het homescherm veranderd, en nu valt het kleurverschil me ook niet meer opKoldur schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:23:
[...]
Dan is het een TN, ik heb een IPS paneel en die is echt super in alle hoeken. Vooral in 2D modus is dat heel duidelijk.
Mee eens en beide hebben hun voor- en nadelen. TN ververst sneller en loopt dus iets soepeler en IPS heeft mooiere kleuren en betere kijkhoek. Was gewoon een constatering wat ik deel doordat ik een IPS heb, als ik er vanaf de moeilijkste hoek naar kijk is het nog allemaal precies zoals dat ik recht voor zit.Magic schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:21:
[...]
Zou ook kunnen, de kijkhoek van het bovenste scherm is wel merkbaar beter dan onder. Normaal kan ik me wel druk maken om zo'n loterij, maar aangezien ik er verder geen last van heb vind ik het prima. Ik heb het thema van het homescherm veranderd, en nu valt het kleurverschil me ook niet meer op
Sowieso zie ik posts dat kleurcalibratie iets is wat niet gebeurd bij Nintendo, dus dat zal het wel zijn.
i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x
[Voor 8% gewijzigd door juggle op 22-10-2017 21:37]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Ik gebruik zelf geen screenprotector. Vind ik persoonlijk overbodig bij dat dichtklap-design.juggle schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:15:
Hallo allemaal, zojuist mijn New 2DS XL aangeschaft met de volgende Nintendo selects:
- Zelda Ocarina of Time
- Mario 3D land
- Zelda A Link between worlds
Vol enthousiasme met OOT begonnne, heb deze namelijk nooit gespeeld (ben pas begonnen met Zelda bij Gamecube)
Nu vroeg ik mij af wat de beste accessoires zijn voor de New 2DS XL en of jullie screen protectors gebruiken en zoja, welke? Kan niet echt hier iets over vinden in Google en een mooie lijst met accessoires is natuurlijk zeer welkom.
EDIT: Beetje zoeken in dit topic kom ik op Hori screen protectors. Overige accessoire tips?
[Voor 20% gewijzigd door juggle op 22-10-2017 22:09]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Mejor así
Denk dat ze er mee stoppen en eigenlijk alle centjes op de switch pleuren. Voor de rest wat is aangekondigd. Dus een lange toekomst geef ik het niet maar er is wel al redelijk veel nu in omloop wat wel goed werkt.Gusev schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:40:
Ik dacht even een NN2DSXL aan te schaffen, want ach wat heb je aan een 3D functie, is maar een gimmick..
Totdat ik in de plaatselijke Intertoys op een 3DS even heb gespeeld. De eerste paar tellen moest ik er aan wennen, maar het is best wel leuk eigenlijk haha!
Ik heb echter een aantal vragen:
- Kan je voor een langere tijd met de 3D functie spelen? Of krijg je dan hoofdpijn achtige klachten (heel persoonlijk i know maar toch)?
- Wat is de toekomst van de 3D functie in de ogen van Nintendo? Is hier iets over gepubliceerd?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb hetzelfde gevoel, maar een switch in portable modus vind ik te groot (al gehad).Touchdomex schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:43:
[...]
Denk dat ze er mee stoppen en eigenlijk alle centjes op de switch pleuren. Voor de rest wat is aangekondigd. Dus een lange toekomst geef ik het niet maar er is wel al redelijk veel nu in omloop wat wel goed werkt.
3D hoe lang je dat kan gebruiken ligt volledig aan jezelf. Ik kan alles in 3D spelen zeker op de NN3DS. Alleen is erg persoonsgebonden
Om de laatste restjes te verkopen qua games schat ikGusev schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:47:
[...]
Ik heb hetzelfde gevoel, maar een switch in portable modus vind ik te groot (al gehad).
Maar ik snap niet helemaal waarom ze dan 3 maanden geleden nog een nieuwe 2DS uitbrengen...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb mijn 3DS nu een maandje, en kwam inderdaad ook bij de mediamarkt aan met de gedachte even een new 2ds mee te nemen. Na een kwartiertje rondhangen toch de 3ds meegenomenGusev schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:40:
Ik dacht even een NN2DSXL aan te schaffen, want ach wat heb je aan een 3D functie, is maar een gimmick..
Totdat ik in de plaatselijke Intertoys op een 3DS even heb gespeeld. De eerste paar tellen moest ik er aan wennen, maar het is best wel leuk eigenlijk haha!
Ik heb echter een aantal vragen:
- Kan je voor een langere tijd met de 3D functie spelen? Of krijg je dan hoofdpijn achtige klachten (heel persoonlijk i know maar toch)?
- Wat is de toekomst van de 3D functie in de ogen van Nintendo? Is hier iets over gepubliceerd?
Da’s niet zo moeilijk, het ontwerp en productie van de New2DSXL kost niet zo bijster veel investering. De hardware is identiek aan de New3DSXL, de software eveneens, het is alleen de behuizing die afwijkt en het feit dat die 3D-functie er niet op zit.Gusev schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:47:
[...]
Ik heb hetzelfde gevoel, maar een switch in portable modus vind ik te groot (al gehad).
Maar ik snap niet helemaal waarom ze dan 3 maanden geleden nog een nieuwe 2DS uitbrengen...
[Voor 10% gewijzigd door CT op 16-11-2017 11:59]
Er zijn games die heel intensief met dat 3D-effect werken (Super Mario 3D Land bijvoorbeeld, of Luigi's Mansion 2), er zijn games die het als extraatje gebruiken (Xenoblade Chronicles 3D, Zelda - Link Between Worlds), en er zijn zelfs games die er nagenoeg niets mee doen, zoals de recente Pokémon games. Ze werken echter allemaal op alle systemen, met uitzondering van Xenoblade die niet op de oude 3DS/2DS werkt, alleen op de New 2/3DS. Zolang je dus óf een New 2DS XL koopt, óf een New 3DS (XL), dan zit je altijd safe.Gusev schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:32:
Duidelijk verhaal en licht volledig in lijn met mijn gedacht en wensen. Wat ik nog wil weten is; ondersteunen niet alle games de 3d functie of is het meer dat de 3d functie bij het ene spel een meerwaarde heeft en bij een andere minder? Alle games hebben een 3ds logo op de zijkant staan dus...
Volgens mij kun je de laatste pokemon games niet eens spelen op de ouders 2 en 3dsen.jaydenjarno schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:58:
heb nu de "oude" 2ds. De versie die uit 1 geheel bestaat. Twijfel om daar de nieuwe 2ds voor te halen. Speel veelal pokemon games. Is die nieuwe 2ds echt beter? ook wat kwaliteit van het scherm betreft?
Je kunt ze wel erop spelen, het zijn gewone 3ds games en niet de New 3ds only titles.Arunia schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:56:
[...]
Volgens mij kun je de laatste pokemon games niet eens spelen op de ouders 2 en 3dsen.
Dat zou een reden kunnen zijn om jaar de nieuwe te gaan.
Volgens mij werkt Binding of Isaac ook alleen op de New.Mizgala28 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:40:
[...]
Je kunt ze wel erop spelen, het zijn gewone 3ds games en niet de New 3ds only titles.
Een New 3ds of New 2ds is alleen nodig als je Fire Emblem Warriors, Xenoblade Chronicles (1) of SNES games erop wilt spelen.
Anoniem: 1008517
Louzy#2475
Budgetgaming is een goede plek om in de gaten te houden. En dan niet de prijslijsten, maar de prijs reacties. Als er een goede deal is zet iemand het daar wel neer. Pepper is ook prima hiervoor, maar daar wordt je overspoeld met van alles wat je misschien niet boeit.louzy82 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:50:
Ik wil voor mijn zoontje van 7 een Nintendo handheld kopen.
Maar ik weet nog niet precies welke.
Om direct iets te kopen waar hij (en misschien ik ook wel :-P ) de komende jaren mee vooruit kunnen laat ik de new 2 Ds afvallen.
3d is niet super belangrijk maar als het niet heel veel duurder is dan wil ik dat er misschien toch wel bij hebben.
Ik twijfel dus tussen de
New 3Ds
New 2DS XL
New 3DS XL
Waarbij ik denk dat XL ook niet perse nodig is.
Ik dacht ik laat het afhangen van aanbiedingen en bundels die ik tegenkom maar vind dat er maar weinig te vinden is.
Wellicht kijk ik niet op de juiste plek?
(ik heb hier in de pricewatch gekeken, budgetgaming, google shopping, etc...)
De normale 2ds is niet eens zo'n slecht idee, er is maar een handjevol New 3ds only games (waarvan minder dan 5 goede) en tenzij je SNES games wilt spelen kan de normale 2ds verder hetzelfde.louzy82 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:50:
Ik wil voor mijn zoontje van 7 een Nintendo handheld kopen.
Maar ik weet nog niet precies welke.
Om direct iets te kopen waar hij (en misschien ik ook wel :-P ) de komende jaren mee vooruit kunnen laat ik de new 2 Ds afvallen.
3d is niet super belangrijk maar als het niet heel veel duurder is dan wil ik dat er misschien toch wel bij hebben.
Ik twijfel dus tussen de
New 3Ds
New 2DS XL
New 3DS XL
Waarbij ik denk dat XL ook niet perse nodig is.
Ik dacht ik laat het afhangen van aanbiedingen en bundels die ik tegenkom maar vind dat er maar weinig te vinden is.
Wellicht kijk ik niet op de juiste plek?
(ik heb hier in de pricewatch gekeken, budgetgaming, google shopping, etc...)
Ik vind het ook knap, maar lees het vaker.Arunia schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:48:
Ik weet niet hoe mijn vrouw het voor elkaar krijgt, maar zij heeft altijd dat de N3DSXL uit gaat tijdens het spelen. Wat blijkt, ze zit met haar vinger op de power knop. Ik krijg het niet voor elkaar, maar wellicht knijpt ze ook constant. Bij de eerst 3DS had ze ook al dat de joystick stuk ging, wellicht omdat ze er te hard op drukt.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hori heeft/had wat jij zoekt, behalve dat er maximaal 24 in passenDukeBox schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:45:
Ben op zoek naar een game case/etui om (al) mijn (3)ds games in mee te nemen, ik zoek er een waar er minimaal 32 (liefst 48) in passen maar 2 cases van 16 (/24) is op zicht ook geen ramp. Het idee is dat ik een beetje makkelijk door alle games heen kan 'bladeren'. Ik heb ze nu los in een doosje zitten maar als ik er een zoek heb ik minimaal iedere game 3 keer in mijn handen gehad voordat ik eindelijk de juiste heb.
Dacht zelf aan zo'n mapje met vakjes er in maar om een of andere reden kan ik dat nergens vinden. Die china cases heb ik er al een paar van gehad, echt kl**te dingen, games zitten veel te klem en plastic breekt erg snel. Daarnaast mis ik altijd 1 of meerder vakjes die gemaakt zijn voor een sd-kaart.
Dacht, googeltje hier, ebaytje daar.. etc.. valt dat ff tegen ? Er is eigenlijk bar weinig te vinden of gebruik ik gewoon de verkeerde termen ? Heb een combi van: 3ds ll game(card) storage case transport organize(r) gebruikt.
tldr, weet iemand een travel case/etui voor >=32 games ?
Klopt, die had ik inderdaad al gevonden maar worden al 2 jaar niet meer gemaakt. Ik had daar dus ook de China kloon van, echt troep.BlackMage schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:03:
Maar ik noemde al "had". Want ze lijken overal uitverkocht. Het gaat om deze:
https://www.nedgame.nl/ni...se-24--clear-/9032331160/
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details