Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Op dit moment in de "lifecycle" van de 3ds familie is het antwoord op elke vraag of je moet upgraden van een 3ds model naar een ander 3ds model: NEE.

Als je plezier hebt met je oude dan krijg je niet zoveel meer plezier van een nieuwe om ~150 euro waard te zijn. Als je geen plezier hebt van je oude dan zal de nieuwe daar ook niks aan veranderen.

Maar ter vervanging ivm defect/schade of voor instappers is de New 2DS een prima ding. Niet dat je nog lang een keus gaat hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236

Ik heb een beetje zitten googlen, maar ik kan mijn vragen niet echt beantwoorden. De meeste antwoorden die ik heb gevonden zijn van lang geleden. Ik wil namelijk weten of het nu anders is.

Ik overweeg mijn 3ds weg te doen omdat ik veel meer tijd doorbreng met mijn switch en door de potentiële/gerucht pokemon stars voor de switch.

Zijn mijn digitale gekochte spellen nu wel account bound of kan ik de 3ds weg doen met spellen? Kan ik dus een ander account invoeren in mijn 3ds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:42
Volgens mij zijn digitale aankopen gelinkt aan je account, dus als je die kwijt wil moet je ook het account mee verkopen.

Alleen games die voorgeïnstalleerd meegeleverd werden met de 3DS (Bijvoorbeeld bij special edition 3ds'n) zijn standaard niet gelinkt aan een account en kunnen gelinkt worden aan een account naar keuze.

[ Voor 45% gewijzigd door Flapperbol op 16-05-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:26
Wat Flapperbol zegt. Spellen zijn gelinkt aan je account, niet aan je 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb een New 3DS XL weten te scoren. Met 2 IPS schermen :)
Arunia schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:47:
Wat Flapperbol zegt. Spellen zijn gelinkt aan je account, niet aan je 3DS.
Op MP staan wel 3DS te koop met games geïnstalleerd. Dat betekent dus dat die mensen hun account erbij moeten verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:26
@PWM Dat, of ze hebben die spellen nooit gekoppeld aan een account, maar volgens mij koppelen ze automagisch op het moment dat je een account aan maakt op een 3DS.

Dus ja, zodra ze er spellen bij geven, dan moeten ze het account erbij geven. Iemand die dat over neemt, moet wel alle gegevens wijzigen, anders heb je nog niets.
Zelf zou ik iig nooit een 3DS kopen 2e hands waar die spellen al op staan, achteraf kan er zoveel gekloot worden waardoor je uiteindelijk nog niets hebt op de 3DS na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:42
PWM schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:20:
Ik heb een New 3DS XL weten te scoren. Met 2 IPS schermen :)

[...]

Op MP staan wel 3DS te koop met games geïnstalleerd. Dat betekent dus dat die mensen hun account erbij moeten verkopen?
Klopt, maar de doorsnee verkoper zal dat in eerste instantie niet doorhebben, "want het staat gewoon op de DS/SD-kaart zelf"

@Arunia,
@PWM Dat, of ze hebben die spellen nooit gekoppeld aan een account, maar volgens mij koppelen ze automagisch op het moment dat je een account aan maakt op een 3DS.
Als toevoeging hierop: Zodra ze gebruik hebben gemaakt van de E-shop staan de games gelinkt aan het account welke gebruikt is voor het registreren.
Zelf zou ik iig nooit een 3DS kopen 2e hands waar die spellen al op staan, achteraf kan er zoveel gekloot worden waardoor je uiteindelijk nog niets hebt op de 3DS na dan.
Precies. Voor mij persoonlijk hebben digitale games op een tweedehands console geen waarde, omdat ze vrijwel altijd wel gelinkt staan en dus ook teruggenomen kunnen worden als het ware.

[ Voor 45% gewijzigd door Flapperbol op 16-05-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-05 16:04
Valt mij wel aardig tegen dat de tweedehands prijs van een oude 3DS niet echt naar beneden gaat... Wil er wel eentje aanschaffen maar vind de new 2DS te duur en de 2DS niet zo praktisch aangezien ik een klapscherm wil hebben... Hmmmff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Gisteren de nieuwe 2DS XL vast mogen houden. Ik moet zeggen dat ie erg lekker in de hand ligt. Het kritiekpunt van de 3DS dat het scherm wat zwaar zou zijn, is hier totaal niet aan de orde. Apparaat houd natuurlijk vast en is niet te zwaar. Gewicht is goed in balans.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb mijn New 3DS XL binnen. Vanavond eens wat bekijken met de kinderen. Nu even 1 Mario level gespeeld. Dat ging prima. Wel even wennen aan de lage resolutie, eigenlijk niet meer van deze tijd. Maar goed, voor 150,- gekocht, met 2 IPS schermen, lader en wat games. Het kost dus ook niet echt iets :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:23
Die doos van FE:Echoes LE is best wel van een aardig formaat (groter dan FE:Fates LE)...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LfMWykdN2MfeXpPZj2MZHFPv/full.jpg
(Artbook staat niet op de foto, maar de paginagrootte ervan is gelijk aan de grootte van de voorkant van de doos (A4).)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:20:
Of gebruik maken van CFW, zie ook een vraag eind vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

RayNbow schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:17:
Die doos van FE:Echoes LE is best wel van een aardig formaat (groter dan FE:Fates LE)...

[afbeelding]
(Artbook staat niet op de foto, maar de paginagrootte ervan is gelijk aan de grootte van de voorkant van de doos (A4).)
Vandaag ook de volledige set bij de Nedgame gehaald, en die doos was idd groter dan ik had verwacht :p Maar allemaal wel erg gaaf. Ook het spel heb ik vandaag al 5+ uur gespeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:03
Die doos is inderdaad lomp groot, en helaas is alles ingesealed op de pins na. Ik had eigenlijk gehoopt op een kleinere doos (passend bij de overige SE/LE van Nintendo) met twee losse Amiibo daarin. Jammer overigens dat we geen pre-order bonus kregen in de vorm van een poster of iets dergelijks. :S

Maar het spel zelf is inderdaad super. Instant-hooked; ik vind de game nu al beter dan Fates. Er zit een betere flow in, en de voice-acting is veel beter (volledig ingesproken teksten in Echoes vs af en toe een kuchje in Fates).

[ Voor 12% gewijzigd door Flozem op 21-05-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Flozem schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:24:
Die doos is inderdaad lomp groot, en helaas is alles ingesealed op de pins na. Ik had eigenlijk gehoopt op een kleinere doos (passend bij de overige SE/LE van Nintendo) met twee losse Amiibo daarin. Jammer overigens dat we geen pre-order bonus kregen in de vorm van een poster of iets dergelijks. :S

Maar het spel zelf is inderdaad super. Instant-hooked; ik vind de game nu al beter dan Fates. Er zit een betere flow in, en de voice-acting is veel beter (volledig ingesproken teksten in Echoes vs af en toe een kuchje in Fates).
Die kuchjes destijds waren vrij irritant. Dit word de eerste Fire Emblem die ik zal uitspelen in normal/Classic mode en zonder dat ik me afvraag of ik wel de juiste keuzes heb gemaakt. Gelukkig dat relaties hier niet te veel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-06 13:46
Gisteren via Marktplaats een 2DS met Mario Kart opgehaald voor een zeer leuke prijs. :) De console was nog nooit met internet verbonden geweest, dus MK7 nog niet gekoppeld aan een NNID en nog een oude firmware versie! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
Voor de liefhebbers:

https://www.nedgame.nl/ni...egacy-edition/9983231571/

Metroid Legacy Edition is nu te bestellen bij Nedgame voor 79 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DownBusiness
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik wil de 2DS weer eens uit de kast halen om af en toe savonds een uurtje of twee te gebruiken.
Ben alleen helemaal uit het nieuws geweest wat betreft de games op deze console.

Beetje casual of RPG. Liefst een goed verhaal erin of verslavende gameplay.

Pokemon Sun/Moon een aanrader?
Of anders voor Fire Emblem gaan? (Awakening is aardig verslavend maar gaan zoveel uren in zitten!)

Wat zijn nog een beetje aanraders om te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
DownBusiness schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:21:
Ik wil de 2DS weer eens uit de kast halen om af en toe savonds een uurtje of twee te gebruiken.
Ben alleen helemaal uit het nieuws geweest wat betreft de games op deze console.

Pokemon Sun/Moon een aanrader?
Of anders voor Fire Emblem gaan? (Awakening is aardig verslavend maar gaan zoveel uren in zitten!)

Wat zijn nog een beetje aanraders om te spelen?
Jouw suggesties zou ik zeker aanraden. Fire Emblem heeft sinds Awakening twee nieuwe games: Fates (in twee varianten) en Echoes (de nieuwste). Ik heb geen ervaring met die laatste maar ik durf hem wel aan te raden als je van Awakening hebt genoten :p

Als je nog geen ervaring hebt met Bravely Default en/of Bravely Second dan zijn dat ook zeker aanraders :) Maar nieuw zijn ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

DownBusiness schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:21:
Niet zo nieuw, maar ik vond Fantasy Life nogal verslavend.
En zit nu de demo van Ever Oasis te spelen, lijkt erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Goner schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:35:
[...]

Niet zo nieuw, maar ik vond Fantasy Life nogal verslavend.
En zit nu de demo van Ever Oasis te spelen, lijkt erg leuk.
Ever Oasis is idd erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Mijn vrouw en ik spelen weer veel pokemon games, en willen dit nu ook op een handheld gaan doen, Echter duurt het nog erg lang voor er een Pokemon game voor de Switch is.

Daarom deze New Nintendo 2DS XL besteld van het weekend, Wil eigenlijk al voor de 28e spelen, dus misschien maar een New 3DS XL halen zodat wij nu al kunnen spelen en straks te gelijk kunnen spelen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:49

nielsvv

100% Afol

Mijn 3ds nog eens van onder het stof gehaald. Laatste log gegevens dateren nog van 2012! Accu opgeladen en de software ge-update. Updaten duurde zelf een 30min.
Wil mij enkele (fysieke) games aanschaffen om mee te nemen op vakantie. Maar zie dat Nintendo nu werkt met een id. De games die ik koop (in de winkel, niet in de e-shop), moeten deze ook gelinkt worden aan een account? Of is hier nog niets bij veranderd en kan ik eventueel ook 2dehands games kopen? De savegames worden nog steeds opgeslagen op de sd kaart en niet op de game cartridge en/of account?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:40

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Als je wilt verkopen gewoon cartridges blijven kopen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:17
Een enkele uitzondering daargelaten worden saves opgeslagen op de cartridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vandaag komt de 3DS Xl binnen, hopelijk werkt mijn Samsung USB oplader er ook op.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mars18 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:36:
Vandaag komt de 3DS Xl binnen, hopelijk werkt mijn Samsung USB oplader er ook op.
De 2DS bedoel je?

Anders moet je een specifieke kabel hebben :P Dan werkt het wel :P

Ik moet die van mij ook weer vinden. Kan die aan de powerbank voor op vakantie 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 05-07-2017 07:40 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Touchdomex schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:40:
[...]

De 2DS bedoel je?

Anders moet je een specifieke kabel hebben :P Dan werkt het wel :P

Ik moet die van mij ook weer vinden. Kan die aan de powerbank voor op vakantie 8)
Nee ik bedoel de New Nintendo 3DS XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mars18 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:45:
[...]

Nee ik bedoel de New Nintendo 3DS XL
Heb je ook een USB-kabel erbij gehaald? Aangezien die een eigen connector heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Touchdomex schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:51:
[...]

Heb je ook een USB-kabel erbij gehaald? Aangezien die een eigen connector heeft.
Nee enkel dit 3ds xl zelf.

https://www.bol.com/nl/p/...5m1MmnI20L3JNMaAsJh8P8HAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bij deze, er staat ook bij. Zit geen oplader bij en de oplader zelf is een eigen plug van Nintendo zelf. Dus je moet daar een specifiek kabel of oplader voor halen wil je het laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Touchdomex schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:14:
[...]

Bij deze, er staat ook bij. Zit geen oplader bij en de oplader zelf is een eigen plug van Nintendo zelf. Dus je moet daar een specifiek kabel of oplader voor halen wil je het laten werken.
Hmm oke, maar je kan wel spelen zodra die uit de verpakking is? Tot de batterij op is ;) Dan maar een echte oplader bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mars18 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:18:
[...]

Hmm oke, maar je kan wel spelen zodra die uit de verpakking is? Tot de batterij op is ;) Dan maar een echte oplader bestellen.
Het is niet goed om accu's langere tijd leeg te hebben, dus de fabrikant laadt ze voor je op. De meeste apparaten zal je kopen met zo'n 50-80% acculading.

Maar ze ontladen zelf ook een beetje en afhankelijk van hoe lang het is geleden dat het apparaat van de band rolde kan het ding wel vrijwel leeg zijn. De eerste New 3DS units zijn ongeveer 3 jaar geleden gemaakt dus als je zo 1 krijgt dan is hij vast vrijwel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Volgende week komt Maltida Castialla / Cursed Castilla uit in Japan in de Nintendo Store.
Kan nergens vinden of die ook in .nl uitkomt.
Fantastische Ghouls n Ghosts kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:49

nielsvv

100% Afol

Iemand ervaring met 3DS games te kopen op amazon uk? Gaan deze werken op mijn 3ds (regio lock)?

Waren kopen jullie je games?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nielsvv schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:31:
Iemand ervaring met 3DS games te kopen op amazon uk? Gaan deze werken op mijn 3ds (regio lock)?

Waren kopen jullie je games?
Ja, die werken. Games gaan via de goedkoopste site op budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 16:15
90710 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 00:29:
[...]

Vandaag ook de volledige set bij de Nedgame gehaald, en die doos was idd groter dan ik had verwacht :p Maar allemaal wel erg gaaf. Ook het spel heb ik vandaag al 5+ uur gespeeld :p
Leuke game, alleen mechanics werken iets anders dan gewend met promotions, wachten tot lvl 20 hoeft niet altijd meer (zeker met die alm villagers, rond de lvl 10 gewoon promoten naar iets nuttigs :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 20:37
Ik heb nog een oude 3ds xl en speel met name platform en puzzels spellen (layton, phoenix)
1. Is het 25 euro waard om zo'n nfc reader/writer aan te schaffen?
2. Zijn er nog echt gave puzzelgames naast layton en phoenix?
(ik wacht met smart op lady layton in de hoop dat het geen New 3ds exclusieve gaat worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
LaFleche schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:17:
Ik heb nog een oude 3ds xl en speel met name platform en puzzels spellen (layton, phoenix)
1. Is het 25 euro waard om zo'n nfc reader/writer aan te schaffen?
2. Zijn er nog echt gave puzzelgames naast layton en phoenix?
(ik wacht met smart op lady layton in de hoop dat het geen New 3ds exclusieve gaat worden)
Waarvoor zou je die nfc reader/writer nodig moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:07
Amiibo's neppen, zou mijn gok zijn? geloof niet dat het de bedoeling is die praktijken hier te bespreken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
marcelproust schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:14:
[...]

Oude 3DS heeft geen NFC voor Amiibo, Nintendo heeft een ding te koop om daar op toch Amiibo te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
marcelproust schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:14:
[...]

De originele 3DS en 3DS XL hebben geen NFC-functionaliteit (de Wii U was het eerste apparaat met een NFC lees/schrijfunit). Nintendo heeft later een NFC accessoire voor de oude 3DS uitgebracht die via de infraroodport werkt.

@LaFleche vraagt zich dus af of het nut heeft om zo'n accessoire te halen.

Edit: Wat @BlackMage hierboven dus zegt. :p

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 08-07-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 20:37
Dat dus.... Een originele accessoire van Nintendo om oude 3ds-en amiiboos te laten gebruiken.
Ik vond 25 euro te duur voor deze gadget... bij intertoys in de aanbieding (laatste exemplaar uit magazijn) voor 15 (je moet er ook wel om vragen want niet in het schap)... Nog steeds 15 euro over de balk natuurlijk :-)

Paar keer proberen en dan in de kast...... Als je maar lol hebt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
BlackMage schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:46:
[...]

Oude 3DS heeft geen NFC voor Amiibo, Nintendo heeft een ding te koop om daar op toch Amiibo te gebruiken.
Dank je en ook @RayNbow ik leer nog elke dag bij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 20-06 16:06
Wat is de leercurve voor Animal crossing Happy home designer? Ik zit eraan te denken om een new 3DS inclusief dit spel te kopen voor mijn bijna (9) jarige dochter.
Zover ik kan zien is het spel niet in het Nederlands, dus twijfel nogal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, na bij de release een new 3ds gekocht te hebben nu eindelijk weer verkocht. Gebruikte heb amper meer sinds ik de switch heb. (en ik game ook nog een stuk minder)

Heb er wel bizar veel plezier aan gehad, alleen altijd de resolutie jammer gevonden. Hoop dat de switch een mooie opvolger wordt.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Sinds afgelopen januari heb ik (eindelijk) een DS handheld gekocht, namelijk de 2DS. Erg leuk om daar op Pokemon te spelen. Nu had ik deze voornamelijk gekocht voor als ik eens op vakantie zou gaan (lekker onder een parasol, beetje gamen), maar het valt mij op dat het scherm erg moeilijk (tot bijna niet) af te lezen valt als je buiten zit, zelfs als je onder een parasol zit. Ik vroeg mij dan ook af of dit beter is bij de 3DS, 3DS XL of de 2DS XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 09:46

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Edzeau schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:07:
Sinds afgelopen januari heb ik (eindelijk) een DS handheld gekocht, namelijk de 2DS. Erg leuk om daar op Pokemon te spelen. Nu had ik deze voornamelijk gekocht voor als ik eens op vakantie zou gaan (lekker onder een parasol, beetje gamen), maar het valt mij op dat het scherm erg moeilijk (tot bijna niet) af te lezen valt als je buiten zit, zelfs als je onder een parasol zit. Ik vroeg mij dan ook af of dit beter is bij de 3DS, 3DS XL of de 2DS XL.
Ze hebben allemaal last van lage helderheid, dus slecht leesbaar bij veel zonlicht. Het enige wat je misschien kan doen is een antiglare screenprotector. Of gewoon een boek lezen onder de parasol... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
Denko schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:40:
Zo, na bij de release een new 3ds gekocht te hebben nu eindelijk weer verkocht. Gebruikte heb amper meer sinds ik de switch heb. (en ik game ook nog een stuk minder)

Heb er wel bizar veel plezier aan gehad, alleen altijd de resolutie jammer gevonden. Hoop dat de switch een mooie opvolger wordt.
Ik gebruik hem bizar genoeg net meer, net vanwege de super draagbaarheid. De Switch neem ik zelf niet naar buiten, ik blijf het een fragiel onhandig ding vinden, thuis staat ze goed.
In ieder geval voor mij is het geen 3DS of een Switch verhaal. Ik hou ze beiden, net zoals de WiiU; ze kunnen perfect allemaal naast mekaar bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:57
Edzeau schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:07:
Viel mij ook erg tegen hoe slecht hij (new 3ds xl) bij een beetje zon te gebruiken is. Prima portable zolang je hem maar binnen gaat gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:45

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik zoek voor een 2ds xl screen protectors, iemand enig idee of die gelijk zijn aan de new 3ds xl of oude 3ds xl ?
Zover ik gevonden heb zijn alle modellen net weer afwijkend (3DSxl vs N3DSxl).

[ Voor 56% gewijzigd door DukeBox op 17-07-2017 13:35 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn new 3ds xl laadt niet meer op, is een paar maandjes oud en ik had hem nog niet eerder hoeven op te laden.
Komt dit vaker voor? Gebruik een cheap ass usb kabeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 00:37:
Mijn new 3ds xl laadt niet meer op, is een paar maandjes oud en ik had hem nog niet eerder hoeven op te laden.
Komt dit vaker voor? Gebruik een cheap ass usb kabeltje.
Grote kans dat dit door die goedkope kabel komt.
Ken je niemand die een originele Nintendo lader heeft?
Bij een GameMania winkel zou je dit ook wel kunnen testen denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 21-07-2017 00:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Zover ik weet laad geen enkele new versie op met een usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:13:
Zover ik weet laad geen enkele new versie op met een usb kabel.
De kabel werkte wel op mijn oude 3ds en oude 3ds xl.
De 'new 3dsxl' heeft dit dan geblokkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:00:
[...]

De kabel werkte wel op mijn oude 3ds en oude 3ds xl.
De 'new 3dsxl' heeft dit dan geblokkeerd?
Mijn usb kaneltje laadt wel mn New 3DS op. Lijkt me stug dat ze alleen de XL zo slim zouden maken om dat te herkennen.

Maar mijne is wel erg slecht. Als je ook maar een beetje aan de kabel beweegt als ie in de 3DS zit (ongeacht welke, 2DS en 3DS XL idem) dan verliest ie al de verbinding.

Misschien is jouwe gewoon defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:30:
[...]

Mijn usb kaneltje laadt wel mn New 3DS op. Lijkt me stug dat ze alleen de XL zo slim zouden maken om dat te herkennen.

Maar mijne is wel erg slecht. Als je ook maar een beetje aan de kabel beweegt als ie in de 3DS zit (ongeacht welke, 2DS en 3DS XL idem) dan verliest ie al de verbinding.

Misschien is jouwe gewoon defect.
Na wat google werk kwam ik erachter dat de new 3ds xl alleen met zo een usb kabeltje kan chargen in sleep mode. Dat lukt dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

BlackMage schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:30:
Ik heb gemerkt dat wanneer de voeding meer dan 5.15V (belast) is, dat ervoor zorgt dat ie net wel laad maar er onder niet. 5.25V (belast) is het max wat nog binnen de USB specs valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigen is er voor €12 een super tof spel verschenen in de shop.
Maldita castilla ex.

Een geweldige Ghouls n Ghosts / Ghost n Goblins clone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-06 15:30
Ik kan met een USB laad kabel die ik ooit gekocht heb gewoon prima mijn new 3DS XL opladen en ook opladen terwijl ik speel. Waarschijnlijk is jouw kabeltje net te dun om genoeg vermogen te leveren.

Ik had namelijk ooit een kabeltje gekocht die heel goedkoop was en daar had ik dezelfde problemen mee zoals hier beschreven wordt. Ik zou dergelijke kabels hoe dan ook niet gebruiken, is vragen om problemen en je 3DS te slopen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 09:22
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:29:
Overigen is er voor €12 een super tof spel verschenen in de shop.
Maldita castilla ex.

Een geweldige Ghouls n Ghosts / Ghost n Goblins clone.
Inderdaad geweldige titel, stuk vergevelijker dan Super ghouls n ghosts. Thanks >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-06 10:41

Nitai

Live the life you love.

conodihno1 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:10:
[...]

Viel mij ook erg tegen hoe slecht hij (new 3ds xl) bij een beetje zon te gebruiken is. Prima portable zolang je hem maar binnen gaat gebruiken :)
Dit werkt ook prima! http://www.instructables.com/id/Laptop-Compubody-Sock/
:+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:44:
[...]

Na wat google werk kwam ik erachter dat de new 3ds xl alleen met zo een usb kabeltje kan chargen in sleep mode. Dat lukt dus wel!
Dan heb ik blijkbaar de enige usb kabel die wel zijn job doet? Batterij is voor ik het weet opgeladen terwijl ik als een gekke pokemon speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:52
De komende tijd ga ik alleen maar gebruik maken van het OV. Spellen spelen op een smartphone is lame imo. Dus denk dat ik ga kijken naar een ds (xl). Sinds de gameboy heb ik altijd wel in m’n hoofd gehad dat ik het best zou willen hebben en nu is de wil concreet. Ik ga het eens proberen in een mediamarkt en dan zie ik wel verder.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Koldur schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:26:
Ik kan met een USB laad kabel die ik ooit gekocht heb gewoon prima mijn new 3DS XL opladen
Wat voor USB stekkertje zit daar dan aan ? Micro, mini ?
Als ik m'n DS oplaadsnoer en een USB kabel naast elkaar houd, zie ik 2 verschillende aansluitingen :?
USB is echt anders :

Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/pTggq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Goner schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:02:
[...]

Wat voor USB stekkertje zit daar dan aan ? Micro, mini ?
Als ik m'n DS oplaadsnoer en een USB kabel naast elkaar houd, zie ik 2 verschillende aansluitingen :?
USB is echt anders :

[afbeelding]
Nee, is een specifieke kabel for de 3DS natuurlijk, kan anders nooit.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Koldur schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:03:
[...]
Nee, is een specifieke kabel for de 3DS natuurlijk, kan anders nooit.
Ah, dus geen USB ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Aan een kant USB, aan de andere kant de 3DS aansluiting ;)

Het is niet officieel en voltage verschilt (4.6 dacht ik vs 5) maar het werkt prima, ideaal om bijv. je 3DS met een powerbank op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Wat BlackMage hierboven dus zegt, wel USB, alleen aan de 3DS kant de 3DS aansluiting. Handig voor op vakantie waar het voltage 110 volt is of in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:52
Nou die dingen zitten muurvast waardoor ik het niet kon vasthouden. Wat er qua spel op stond kon mij niet bekoren. Ik denk dat het een new 2ds xl gaat worden maar eerst nog wat gameplay checken op YouTube.

Zijn er gebruikers die 3D een onmisbare feature vinden? Nog niet eens gekeken naar compatibiliteit met draadloze headphones.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nah, we hebben hier een 3DS XL, een New 3DS en een New 3DS XL (recent ter vervanging van new 3DS), maar niemand heeft 3D echt vaak aan.
M'n dochter gaat binnenkort (vanwege nog een vervanging New 3DS, ze worden veel gebruikt) waarschijnlijk ook voor een new 2DS XL ...

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 15-08-2017 15:44 . Reden: geen new dus, maar gewoon 3DS ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
nwnc schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:24:
Zijn er gebruikers die 3D een onmisbare feature vinden? Nog niet eens gekeken naar compatibiliteit met draadloze headphones.
Over het algemeen is de mening dat de 3D functies niet veel toevoegen aan de speel ervaring en de meesten die ik ken spelen ook 99% van de tijd met 3D uit. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon en ook per spel. Je betaald 40-50 euro extra voor een New 3DS XL tov een New 2DS XL en als je twijfelt en niet in gelegenheid bent om het uitvoerig bij iemand te testen dan zou ik gewoon voor de 2DS XL gaan.

En wat betreft draadloze koptelefoons... geen ondersteuning. Alleen via de analoge 3,5mm audio jack. Dus tenzij je een bluetooth zendertje hebt die analoge audio verzendt gaat dat niet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
Meningen verschillen, maar ik ben (hoewel in de minderheid) iemand die 3D juist een onmisbare feature vindt. Op de niet new versies was het soms vervelend, maar met de new versie ben ik echt helemaal verkocht aan 3D op de 3DS en staat deze 99% van de tijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 20-06 14:56

Meneer iCy

swarma

Vandaag mijn O2DS vervangen voor een N2DSXL (nouja, komt vandaag binnen :)) en dan eindelijk even wat nintendo tegoed er op gooien zodat ik kan Banken. De O2DS zal gewoon blijven, maar daar kan de kleine kroost mooi mee spelen. :+

Ivm keuzes van het verleden ben ik bang voor de banwave. De N2DSXL blijft uiteraard volledig legitiem :).

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 18-08-2017 14:50 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 18:14
icy schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:48:
Ivm keuzes van het verleden ben ik bang voor de banwave. De N2DSXL blijft uiteraard volledig legitiem :).
Ach, ik zou me daar niet zo druk om maken. Ik heb in januari een new 3dsxl gekocht juist voor de CFW (voor emulators) Heb nog geen ban gezien terwijl ik bijna alles heb gedaan waarvoor ik een ban zou moeten krijgen. Aan de polls te zien de meeste mensen niet... Ik zou alleen gewoon niet online gaan met games van een bepaalde shop ;)

Speel toch niet veel online en vind wel fijn om emulators te kunnen draaien. Voorlopig kan dit toch niet op Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

V-rg schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:05:
[...]

Ach, ik zou me daar niet zo druk om maken. Ik heb in januari een new 3dsxl gekocht juist voor de CFW (voor emulators) Heb nog geen ban gezien terwijl ik bijna alles heb gedaan waarvoor ik een ban zou moeten krijgen. Aan de polls te zien de meeste mensen niet... Ik zou alleen gewoon niet online gaan met games van een bepaalde shop ;)

Speel toch niet veel online en vind wel fijn om emulators te kunnen draaien. Voorlopig kan dit toch niet op Switch.
Ach ik speel toch enkel mijn Cartridge games en heb geen zin in het risico. Heb er te veel op staan via de genoemde shop maar misschien 1 of 2 keer gestart en voor de rest enkel met Moon bezig geweest (en de mario game die ik er bij kreeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

V-rg schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:05:
[...]

Hoe draaien de emulators, welke zijn dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 18:14
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:04:
[...]

Hoe draaien de emulators, welke zijn dat?
Op het moment gebruik ik voornamelijk VC injector voor NES, SNES en GBA spellen. Hoewel voor sommige SNES spellen kan je beter Snes9x for 3ds gebruiken, gezien die aardig de superfx kan emuleren en ook geen issue heeft met beveiliging dat je spel niet kan starten zoals de VC daar wel last van kan hebben.

Voor de andere devices zoals Genisis enzo werkt Retroarch ook wel goed.
icy schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:27:
[...]

Ach ik speel toch enkel mijn Cartridge games en heb geen zin in het risico. Heb er te veel op staan via de genoemde shop maar misschien 1 of 2 keer gestart en voor de rest enkel met Moon bezig geweest (en de mario game die ik er bij kreeg).
Ja, ik ken het probleem :).

Ach als je het verder niet veel gebruikt kan je het idd laten zo. Ik heb wel enkele spellen via die bepaalde shop staan die ik af en toe heb gespeeld maar ja iets wat ik anders toch nooit gekocht had als dit niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

De New 2ds, wat een verademing qua beeld in vergelijking met de o2ds. Wel fijner dat het scherm groter is, maar het pennetje hebben ze kleiner gemaakt (denk zelfs te klein voor kleine chineze vingerhandjes).

Zit te twijfelen om Pokemon Gold/Silver of Y/R/B te kopen, naast mijn PokeBank toegang. Of dat ik de The Legend of Zelda: A Link to the Past ga kopen ipv de Pokemon. Pokemon Y/R/B heb ik vroeger best veel gespeeld en daarna is het vrijwel gestopt qua Pokemon Gaming, maar gezien de hoeveelheid Pokemon Games ik al heb ga ik denk ik voor Zelda. Ben bang dat ik Gold/Silver amper ga spelen gezien ik SoulSilver heb.

Andere tips voor max 10 euro mogen ook :)

Mijn 3ds/ds collectie bestaat op het moment uit:

Collectie wat ik al heb:
Eshop:
- New Super Mario Bros 2

Cartridges:
- Zelda Ocarina of Time (moet ik nog mee beginnen)
- Pokemon Moon (uitgespeeld, maar blijf ik nog steeds mee spelen_
- Pokemon Alpha Sapphire (net opnieuw begonnen)
- Pokemon Y (moet ik nog mee beginnen)
- Pokemon SoulSilver (moet ik nog mee beginnen)
- Pokemon Diamond (moet ik nog mee beginnen)
- 1 of andere gare pokemon ds game (moet ik nog mee beginnen, maar gaat waarschijnlijk verkocht worden)
- Inazuma Eleven GO Stones, Thunderflash (moet ik nog mee beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Je kan vanaf heden met paypal betalen. Dit moet via de website van de eshop. Dit telt ook voor de wii u. De switch kan rechtstreeks betalen trouwens via de eshop vanaf de device.

Wel handig, niet meer een kaartje van 25 euro halen voor een game van 16 euro. Dus gewoon 16 = 16 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:33
Aangekondigd voor de EU

Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/news/2017/08/new_nintendo_3ds_xl_n_super_nintendo_entertainment_system_edition/attachment/0/large.jpg

http://www.nintendolife.c...hemed_new_nintendo_3ds_xl

Ik ken iemand die de Japanse variant destijds kocht en de behuizing omwisselde met zijn blauwe EU model, hoewel dit goed nieuws is dat deze variant EINDELIJK naar het westen komt komen ze hier wel laat mee vind ik.

Ik hou mijn rode Monster Hunter Generations variant wel (want rood en je hebt geen reguliere rode NN3DS XL in EU) maar als ik al geen LE had had ik deze wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:15
Mizgala28 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:35:
Aangekondigd voor de EU

[afbeelding]

Ik ken iemand die de Japanse variant destijds kocht en de behuizing omwisselde met zijn blauwe EU model, hoewel dit goed nieuws is dat deze variant EINDELIJK naar het westen komt komen ze hier wel laat mee vind ik.

Ik hou mijn rode Monster Hunter Generations variant wel (want rood en je hebt geen reguliere rode NN3DS XL in EU) maar als ik al geen LE had had ik deze wel gehaald.
Wel positief is dat Luigi's mansion 2 nu Nintendo select is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb ik ook net vorige week een 2dsxl besteld. Als ik wist dat deze kwam had ik wel gewacht. O+ O+

Achja, je kan ook niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

icy schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:03:
Je kan vanaf heden met paypal betalen. Dit moet via de website van de eshop. Dit telt ook voor de wii u. De switch kan rechtstreeks betalen trouwens via de eshop vanaf de device.

Wel handig, niet meer een kaartje van 25 euro halen voor een game van 16 euro. Dus gewoon 16 = 16 euro.
inapp purchase zoals PokeBank werkt helaas niet. Daarvoor moet ik dus toch een kaartje halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

icy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:51:
[...]

inapp purchase zoals PokeBank werkt helaas niet. Daarvoor moet ik dus toch een kaartje halen...
Je kan ook op je Switch 10 euro op je eShop account zetten (dat is het minimum) en dan met je 3DS de PokéBank voor 2 jaar verlengen :p
(hiervoor moet je wel je tegoeden samengevoegd hebben)

[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 23-08-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

90710 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:07:
[...]

Je kan ook op je Switch 10 euro op je eShop account zetten (dat is het minimum) en dan met je 3DS de PokéBank voor 2 jaar verlengen :p
(hiervoor moet je wel je tegoeden samengevoegd hebben)
Moet je wel een switch hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

icy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:19:
[...]

Moet je wel een switch hebben :+
Jup :+

Serieus, Switch + 3DS is de beste portable game-experience die je kan krijgen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door 90710 op 23-08-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik wacht nog op een vrijwillige donatie van tweakers, maar ben bang dat die er niet komt. Haal vanmiddag wel een kaartje op en dan koop ik nog wel Zelda er bij en ook maar Pokemon Y/R/B, ben er nog niet over uit welke van de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Kan je beter op Gold / Silver wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

90710 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:23:
Kan je beter op Gold / Silver wachten ;)
Ik haal dan Gold op 22 september as well, die 8 a 10 euro. De pest was dat ik geen zin heb in dat kaart geneuzel en wachtte op een nieuwe dns ivm mogelijke ban ivm uhm jeweetwelwatikbedoel. Helaas moet ik voor pokebank dus wel een kaart ophalen.

De reden voor Gold is, dat ik al soulsilver heb :+

De keus is nu dus Pokemon Y/R/B of een compleet andere game. Zelda SNES koop ik sowieso al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Keuze is wat makkelijker gemaakt nu de Pokemon Yellow/Red/Blue in de aanbieding zijn voor 6 euro 39. Ga voor Yellow denk ik, want sjah Pikachu he.

Jammer genoeg moest ik een 25 euro kaartje kopen ipv een 15 euro. Dus na zelda, poke bank en dit spel heb ik bijna genoeg over om gold in september te halen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Meneer iCy op 23-08-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze week in de aanbieding op de Nintendo 3DS

PRACHTIGE SEGA SPELLEN!

3D Altered Beast (van €4,99 voor €2,24)
3D Ecco the Dolphin (van €4,49 voor €2,02)
3D Fantasy Zone (van €4,99 voor €2,24)
3D Fantasy Zone II (van €4,99 voor €2,24)
3D Galaxy Force II (van €4,99 voor €2,24)
3D Game Collection (van €6,99 voor €5,24)
3D Gunstar Heroes (van €4,99 voor €2,24)
3D Out Run (van €4,99 voor €2,24)
3D Shinobi III: Return of the Ninja Master (van €4,99 voor €2,24)
3D Space Harrier (van €4,99 voor €2,24)
3D Streets of Rage (van €4,99 voor €2,24)
3D Streets of Rage 2 (van €4,99 voor €2,24)
3D Super Hang-On (van €4,99 voor €2,24)
3D Thunder Blade (van €4,99 voor €2,24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 19:16
Mizgala28 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:35:
Aangekondigd voor de EU

[afbeelding]

Ik heb deze toch maar besteld, het zal wel een van de laatste n3dsxl varianten zijn en wil de spellen die ik nu nog op 3ds speel graag op een wat groter scherm spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is de mening over new 3ds vs. 3ds XL? Welke heb je en waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:22

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:45:
Ik heb beiden. Tenminste, m'n rode 3DS XL (destijds voor €150 gekocht toen FRS bijna failliet was) is naar m'n vrouw gegaan (die wilde de 3DS-Pokemons spelen) en ik heb via V&A een tweedehands New 3DS (non-xl) gekocht.

De New 3DS vind ik qua bouwkwaliteit een beetje fijner aanvoelen en de schermpjes zijn wat scherper omdat de pixels kleiner zijn. Ook pas hij mooi in de sleeve die ik voor m'n DSi had; de 3DS XL is wat lomper om mee te nemen.
Dankzij de face tracking heb ik 3D ook meestal aan staan - met de oude, ook met de XL, moest je hem redelijk stil houden om niet af en toe dubbel te zien, wat contra-productief werkt als je met de 3DS je katapult mikt in Ocarina of Time.

M'n vrouw vond het hele 3D-gebeuren toch al niet belangrijk en is blij met de grotere schermen van de XL.

De extra C-stick en schouderknoppen heb ik nog niet nodig gehad.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:45:
Ik sluit me helemaal aan bij Tarin. Ik heb zowel de 3DSXL als de new 3DS. De bouwkwaliteit, draagbaarheid en betere pixel dichtheid maken de new3DS voor mij de betere keus.

Vooral in games waarbij je de 3DS met één hand moet vasthouden is dat met een 3DSXL imho geen doen.

En zijn er ook mensen die juist een NEW XL hebben gekozen ipv de NEW 3ds?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik heb een NEW 3DS XL, omdat ik de schermpjes van mijn oude 3DS te klein vond voor sommige spellen.
Ik ben er erg tevreden over! Het bovenste scherm is echt zo veel fijner dan bij de oude 3DS. Mede door het automatisch bijstellen van de 3D functie op je gezicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
Ik heb ze allebei gehad, heeeeel snel de niet XL terug gestuurd en de XL gehouden. Veel meer immersie. Ik ben dan wel een liefhebber van retrogames en stoor mij dus niet zo snel aan "pixeligheid". Kon met de kleine 3DS echt niet genieten van de spellen, zag er veel strakker uit, maar te klein voor mij.

Pagina: 1 ... 117 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]