Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110

MacorgaZ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:28:
He, zit er bij de 2DS + New Super Mario Bros 2 nou wel of niet een oplader?
Ik ken alleen het idiote dat er bij de 3DS/3DS XL en zo er geen bij zat, maar ik lees op internet tegenstrijdige berichten dat de 2DS die er wel bij heeft zitten.
Volgens mij is dat per versie weer verschillend.Het kan zomaar dat het er eerst wel in zat en nu niet meer.

De rode 2DS met Pokemon Omega Ruby die ik ooit heb gekocht was in de doos gewoon een lader meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik ken alleen het idiote dat er bij de 3DS/3DS XL en zo er geen bij zat, maar ik lees op internet tegenstrijdige berichten dat de 2DS die er wel bij heeft zitten.
2DS en bundels met een 2DS erin hebben wel een lader ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
Oké, bedankt allebei :).
Het gaat om de bundel met 2DS met NSMB2, op Amazon.de besteld voor 70 euro, mooie prijs en leuk kerstcadeau voor mezelf.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 22:57

Meneer iCy

swarma

Bol.com heeft de 2ds bundel met NSMB2 voor 88 euro, maar je krijgt 2,50 extra korting als je hem na 28-12 pas laat bezorgen.

Kostte in mijn geval maar 35,50 omdat ik een bol.com kaart kreeg van mijn ouders :)

Nu eens op zoek naar wat leuke (2ehandse) games :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:27

KRAI.7

Bwoah...

Verdorie, Super Mario 3D Land in de eShop gekocht voor €44,99 en is 2 dagen later in de eShop in de aanbieding voor €31,49. Zou het zin hebben om Nintendo hierover te contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 09:51
629110 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:31:
[...]

Volgens mij is dat per versie weer verschillend.Het kan zomaar dat het er eerst wel in zat en nu niet meer.

De rode 2DS met Pokemon Omega Ruby die ik ooit heb gekocht was in de doos gewoon een lader meegeleverd.
De 3DSXL was in Europa de eerste waar géén lader meer bij zat. Het helpt natuurlijk dat sinds de DSi alle laders identiek zijn. Ook de N3DS en N3DSXL worden zonder lader geleverd. De uitzondering daarop is, om wat voor reden dan ook, de 2DS, daar zit wél een lader bij.

In Amerika is de lader overigens pas bij de N3DS(XL) vervallen, daar zat 'ie bij de 3DSXL nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Er zit een lader bij. Heb hem zelf besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:39
Net nog met Majora's Mask voor de 3ds in mijn handen gestaan voor 30 euro bij intertoys in een gehucht. Wel laten liggen, want ik heb hem op de N64 en digitaal, maar blijf twijfelen.
Zie hem 2e hands ook voor die prijs te koop staan, dus dan is het wel weer een koopje. Soort van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:50
Arunia schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:20:
Net nog met Majora's Mask voor de 3ds in mijn handen gestaan voor 30 euro bij intertoys in een gehucht. Wel laten liggen, want ik heb hem op de N64 en digitaal, maar blijf twijfelen.
Zie hem 2e hands ook voor die prijs te koop staan, dus dan is het wel weer een koopje. Soort van.
Ik heb Majora's Mask 3D (speel op een 2DS) en ik kan hem zeker aanraden. Origineel ook meermaals doorgespeeld op de N64 en de grafische verbeteringen zijn echt leuk. Het voelt echt niet gedateerd aan.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Arunia schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:20:
Als het de special edition is, dan is die zelfs meer waard dan de 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, ik bedoelde. Ik heb zelf de New 3DS XL MM editie met de download van MM. Had nu in de winkel voor 30 euro het spel in mijn handen. Dus de cartridge versie. Aan de ene kant fijn om hem op Cart te hebben, maar vind het nog steeds een aardige prijs.
Heb MM uiteraard ook op de N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Arunia schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:51:
Lol, ik bedoelde. Ik heb zelf de New 3DS XL MM editie met de download van MM. Had nu in de winkel voor 30 euro het spel in mijn handen. Dus de cartridge versie. Aan de ene kant fijn om hem op Cart te hebben, maar vind het nog steeds een aardige prijs.
Deze bedoelde ik met de special edition, maar jij hebt vast de normale editie gevonden :)

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71AyERouysL._SX385_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
icy schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:58:
[...]

Deze bedoelde ik met de special edition, maar jij hebt vast de normale editie gevonden :)

[afbeelding]
De gewone inderdaad.
Heb zelf toendertijd wel gekeken naar die special, maar kreeg Skull kid ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Arunia schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:51:
Oh zo! Als je het spel al hebt op je 3DS zou ik niet direct inzien waarom je per se de cartridge ook zou moeten hebben. Het is misschien leuk voor de 'heb' maar 30 euro is wel fors voor iets dat je al hebt - tenminste, dat vind ik :9

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Foodie88 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:23:
[...]

Oh zo! Als je het spel al hebt op je 3DS zou ik niet direct inzien waarom je per se de cartridge ook zou moeten hebben. Het is misschien leuk voor de 'heb' maar 30 euro is wel fors voor iets dat je al hebt - tenminste, dat vind ik :9
Dat is het ook inderdaad. Enige is, dat de service wellicht ooit stop wordt gezet van de store, maar vraag me af of ik het spel dan nog wel op ga starten. Dan kan ik altijd de N64 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Arunia schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:25:
[...]

Dat is het ook inderdaad. Enige is, dat de service wellicht ooit stop wordt gezet van de store, maar vraag me af of ik het spel dan nog wel op ga starten. Dan kan ik altijd de N64 pakken.
Ik snap het, maar volgens mij start het spel gewoon van je SD kaart en is de storeverbinding daar niet (meer) voor nodig. Anders zou je denk ik ook niet kunnen spelen wanneer je internetverbinding uit staat.

Die laatste zin is niet de bedoeling

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 12-01-2017 21:45 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-06 10:08
Ik heb zojuist een 2ds gekocht om mijn ds lite eindelijk eens te vervangen, ik ga er meteen homebrew channel opzetten en even kijken wat er te emuleren valt. Heeft iemand nog wat tips of leuke dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:24
Gisteren Smash brothers eens gespeeld, maar dat is echt geen spel voor de 3DS en dan heb ik nog wel een XL maar het is gewoon veel te klein om iets fatsoenlijks te kunnen zien, laat staan op een normale of 2DS :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:28
harley schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:19:
Gisteren Smash brothers eens gespeeld, maar dat is echt geen spel voor de 3DS en dan heb ik nog wel een XL maar het is gewoon veel te klein om iets fatsoenlijks te kunnen zien, laat staan op een normale of 2DS :(
Valt toch wel mee? :p

(Footage van m'n oude 3DS voordat ik de New 3DS had.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-06 10:08
Ik heb er tot nu toe geen problemen mee ervaren, ik heb er alleen een hoop plezier mee gehad voor zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:33
Tegenwoordig kan je best cheap een bril of lenzen kopen :+ Je kan het te klein naar je zin vinden, maar heb de demo toen ook geprobeerd en het ging best. Het is alleen niet mijn spel.

Maarja ik vond Streetfighter op de advance ook goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:56
Demo van Poochy & Yoshi’s Woolly World nu beschikbaar

Speelt erg lekker weg. Heb net Yoshi's Island DS uitgespeeld (Yoshi's New Island (3DS) nog niet gespeeld) maar Woolly World voelt erg verfrissend aan.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:29
Klopt, maar de korting geldt op 1 aankoop vanuit die titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Klopt, maar bleek een fout te zijn. Je kan nu alle Zelda-titels met 30% korting kopen.
Heb zelf alle beschikbare 3DS Zelda-titels aangeschaft.

[ Voor 3% gewijzigd door breminem op 30-01-2017 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-06 09:44
Ik heb me zo vermaakt met Dragon Quest VIII op de PS2, dat ik bijna twijfel om het voor de 3DS nog eens aan te schaffen. Beetje jammer dat je voor een remake nog eens 40EUR mag neertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:27

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

breminem schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:08:
Klopt, maar bleek een fout te zijn. Je kan nu alle Zelda-titels met 30% korting kopen.
Heb zelf alle beschikbare 3DS Zelda-titels aangeschaft.
Wat ik dan weer niet snap is waarom Spirit Tracks en Phantom Hourglass niet met korting kunnen worden gekocht voor de 3DS. Of staan deze uberhaupt niet in de eStore?

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-02-2017 08:37 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thrace Grumble schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:37:
[...]

Wat ik dan weer niet snap is waarom Spirit Tracks en Phantom Hourglass niet met korting kunnen worden gekocht voor de 3DS. Of staan deze uberhaupt niet in de eStore?
Dat zijn DS games. Die staan niet in de store inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:37:
[...]

Zoals gezegd zijn dat DS games en de 3DS heeft geen DS games in de eShop.

De twee games zijn wel verkrijgbaar in de Wii U eShop:
http://www.nintendo.nl/Ga...tom-Hourglass-273289.html
http://www.nintendo.nl/Ga...Spirit-Tracks-273300.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
is het tegenwoordig al mogelijk om netflix te kijken op een new 3ds? of nog steeds us/canada only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag de demo van yoshi's wooly world op de 3ds gespeeld. Het lijkt erop dat het dezelfde is als op de WiiU. Het spel heb ik daar al op. Jammer. De Amiibo van Pooch is wel erg schattig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Arunia schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:39:
Vandaag de demo van yoshi's wooly world op de 3ds gespeeld. Het lijkt erop dat het dezelfde is als op de WiiU. Het spel heb ik daar al op. Jammer. De Amiibo van Pooch is wel erg schattig.
Die kan je ook los kopen en in de Wii U versie gebruiken :) (Er is een update voor de Wii U game vandaag gereleased) Verder zijn er de Poochy & Yoshi animated shorts in de 3DS game en de speciale Poochy levels.

Ik heb 'm wel voor de 3DS gehaald, omdat dit juist zo'n soort spel is wat ik graag ook onderweg wil spelen.

Ik wou dat er een console was die zowel thuis als onderweg te spelen is.. o wacht :+

[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 04-02-2017 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hem uiteraard los aangeschaft. Misschien komt het spel later wel. Staat nog niet op de prioriteitenlijst. ;)

En idd, dit is precies de reden dat ik de Switch op preorder heb staan. Alhoewel ik het wel eng vind om de Switch mee te gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik heb mijn 3DS altijd in een hoesje in mijn tas. Met de Switch ga ik hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
90710 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:53:
Ik heb mijn 3DS altijd in een hoesje in mijn tas. Met de Switch ga ik hetzelfde doen.
Eigenlijk hier hetzelfde. Ik heb mijn 3ds altijd in een hoes in mijn werktas. Voor de switch heb ik ook de reishoes meegenomen. Denk dat die dus ook regelmatig mee gaat, maar niet standaard in mijn tas zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 09:46

On_E

Housemusic

Ik heb mijn 3DS nog nooit buitenshuis gebruikt. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Dan heb je ook niet veel Streetpasses gehad, denk ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

90710 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:47:
Ik sleepte 'm wel overal naar toe, maar sinds de opheffing van Nintendo Zones (alleen Gamemania nog) is het einde verhaal. Heel af en toe een pass ... goeie timing ook ; nieuwe spelletjes, een wait-queue voor passes en dan de boel uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
90710 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:47:
Sinds dat de meeste Nintendo Zones verdwenen zijn heb ik er niks aan, geen Game Mania in mijn stad dus als ik al iets tref is het heel misschien 1 persoon, zelfs met een dagje Amsterdam tref ik misschien 2 a 3 personen terwijl ervoor ik makkelijk 20+ haalde, zonde eigenlijk.
Arunia schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:49:
Ik heb hem uiteraard los aangeschaft. Misschien komt het spel later wel. Staat nog niet op de prioriteitenlijst. ;)

En idd, dit is precies de reden dat ik de Switch op preorder heb staan. Alhoewel ik het wel eng vind om de Switch mee te gaan nemen.
Dat je dat eng vindt snap ik wel, ik zal de Switch wel buiten de deur nemen maar ik kan het mij wel voorstellen dat buitenhuis gebruiken eng kan zijn, Switch is groter dan alle handhelds tot nu toe (op de Atari Lynx na dan :P ) en hoewel de Joy-Cons goed eraan vastzitten is het alsnog een los onderdeel, het is niet zoals met een DS/3DS dat deze opklapbaar is, verder is de Switch ook fors duurder dan een eventuele 3DS.

Uit ervaring met de PS Vita is een hoesje een must-have want een kapotte joystick wil je ook niet (met een DS/3DS kom je er nog mee weg, al gebruik ik ook daarvoor een hoesje + crystal case).

Al zal vervangen makkelijker zijn dan op een PS Vita, 50 of meer euro neersmijten voor een nieuwe Joy-Con is ook geen pretje en een hoesje is veel goedkoper om schade te voorkomen.

In ieder geval, vandaag kwam mijn Hatsune Miku (zie foto) binnen en aangezien deze steeds moeilijker te vinden is voor een goede prijs ben ik blij dat ik deze had kunnen scoren.

Ik moet sowieso flink wat titels inhalen op de 3DS qua aankopen maar dat wordt flink spreiden, ik zie mijzelf niet alle 29 3ds titels halen dit jaar die ik al langer wou hebben, hou mij alleen bezig met de beste 5 daarvan want de vaste lasten moeten ook natuurlijk betaald worden.

Enige dat die 5 eventueel naar 8 kan verhogen zijn 3 titels, Etrian Odyssey V, Monster Hunter Stories en Dragon Quest Monsters 3, maar daar is helaas nog steeds niks over bekend betreffende release in het westen.

Waar ik vooral ook naar benieuwd ben is wanneer Nintendo de 3DS qua games niet meer gaat ondersteunen, hun beloftes zijn voor mij niks waard want in het verleden bleek dat vaak anders, mochten ze de boel dumpen hoop ik dat de algehele ecosysteem ervan wel nog paar jaar doorgaat, in tegenstelling tot de DS is dat meer dan online multiplayer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IlviUP68b8AyG0OHtIVtUkpS/full.jpg

ik was te lui om deze op een aparte foto vast te leggen, had de foto ook op andere sites gepost namelijk

En dan de Switch... die komt op z'n vroegst in december, feit is dat ik voorlopig niet even 400+ kan neer smijten voor 1 Switch met 1 Pro controller en 1 game, verder zie ik en mijn partner het als een handheld en dus hebben wij er 2 nodig, dat gaat dit jaar echt niet gebeuren al heeft dat zo z'n voordelen dat alle aangekondigde games tegen die tijd wel al uit zijn.

Overigens als ik qua games niks meer zou kopen dit jaar zou de Switch morgen gekocht kunnen worden, echter zie ik mijzelf niet alweer bepaalde titels voor de hoeveelste keer overslaan, sommige 3DS titels die ik wil zijn al inmiddels 4 jaar geleden uitgekomen 8)7

Luxe problemen, dat krijg je als je met z'n tweeën op alle consoles games wilt spelen, keuzes zijn dan onvermijdelijk.

[ Voor 57% gewijzigd door Mizgala28 op 02-03-2017 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Heel veel SEGA nu voor 30 procent en meeste voor 50 procent korting.
Koopadvies van Davidgilmour:

ARCADE GAMES
Outrun
Hang On
Space Harrier
Afterburner 2
Thunderforce

MEGADRIVE GAMES
Streets of Rage 2
Shinobi III
Gunstar Heroes

Allemaal voor €2,49 per stuk. Tot en met 9 maart!

Power Drift zit in een collectie van €21, dit zijn 9 games. Heb ik dus niet gekocht.
En is Super Monkey Ball de moeite waard voor €10?

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 07-03-2017 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Flashcards worden hier niet besproken

[ Voor 93% gewijzigd door Gropah op 12-03-2017 19:43 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maqish
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-06-2023
sinds een paar dagen een new 3ds gekocht. Ja ondanks dat de switch er is heb ik nog voor de 3ds gekozen. Waarom deze?

1) goedkoper
2) veel meer spellen
3) hij is beschikbaar, de switch niet.

Aantal spellen gekocht.. mijn oude ds spelletjes heb ik ook nog. Nog op zoek naar een aantal leuke spellen.
Heb Kirby robobot, zelda link between worlds en super smash bros erbij genomen.

Wat ik leuk vind is dat je die oude games ook kan downloaden. Ik ben er blij mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:12
maqish schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:44:
sinds een paar dagen een new 3ds gekocht. Ja ondanks dat de switch er is heb ik nog voor de 3ds gekozen. Waarom deze?

1) goedkoper
2) veel meer spellen
3) hij is beschikbaar, de switch niet.

Aantal spellen gekocht.. mijn oude ds spelletjes heb ik ook nog. Nog op zoek naar een aantal leuke spellen.
Heb Kirby robobot, zelda link between worlds en super smash bros erbij genomen.

Wat ik leuk vind is dat je die oude games ook kan downloaden. Ik ben er blij mee..
Goede keus! Je moet sowieso voor jezelf kiezen, niet wat anderen zullen denken.
Ook een voordeel dat mensen misschien hun 3DS games zullen verkopen, waardoor je goedkoper je spellen kan scoren.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
  • Laatst online: 26-04 20:11
Beste kenners,

Mag ik jullie een vraag over import van games stellen? We hebben een "gewone" hier aangeschafte new nintendo 3ds XL. Mijn zoon wil graag PES 2013 hierop spelen. Ik ondervond vlug dat de prijzen hiervoor wild schommelden. Waar moet ik op letten om een werkende kopij te bemachtigen? Zijn alle versies in het nederlands te spelen? Hij kent namelijk nog geen engels.
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06 06:47
Punkie schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:02:
Beste kenners,

Mag ik jullie een vraag over import van games stellen? We hebben een "gewone" hier aangeschafte new nintendo 3ds XL. Mijn zoon wil graag PES 2013 hierop spelen. Ik ondervond vlug dat de prijzen hiervoor wild schommelden. Waar moet ik op letten om een werkende kopij te bemachtigen? Zijn alle versies in het nederlands te spelen? Hij kent namelijk nog geen engels.
Alvast bedankt.
Op jouw 3DS kun je alleen Europese of Australische 3DS cartridges spelen.

Typisch zijn alleen de HOL versies (blauw driehoekje) in het Nederlands te spelen door de systeem taal op Nederlands in te stellen. Dat is echter geen garantie aangezien dat blauwe driehoekje alleen iets zegt over de omslag en het instructieboekje.

Wanneer een spel in het Nederlands te spelen is, is dit in de kleine tekst op de achterkant van het doosje aangegeven. Dat is lastig te controleren als je via een webshop bestelt, en zul je even via de servicedesk moeten navragen.

Of e.e.a. voor PES 2013 überhaupt relevant is, weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
  • Laatst online: 26-04 20:11
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Iemand enige idee of er een prijs drop aankomt voor de new 3ds xl. Ben van plan om die vanavond te kopen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ShittyNL schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:59:
Iemand enige idee of er een prijs drop aankomt voor de new 3ds xl. Ben van plan om die vanavond te kopen.
Daar is niks over bekend. Misschien dat Nintendo zo rond de e3 daar iets mee doet, maar ik acht die kans extreem klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06 06:47
BlackMage schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:09:
[...]

Daar is niks over bekend. Misschien dat Nintendo zo rond de e3 daar iets mee doet, maar ik acht die kans extreem klein.
Ik wacht nog steeds op een pricedrop voor de WiiU... :+

Kans is inderdaad erg klein dus. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Flozem schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:11:
[...]

Ik wacht nog steeds op een pricedrop voor de WiiU... :+
Gezien de kosten rondom de Wii U... kleine kans. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:33

Denko

|{ing Øf ßlitz

RayNbow schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:17:
[...]

Gezien de kosten rondom de Wii U... kleine kans. :p
Aan de andere kant, ik heb een release New 3ds xl. (met 2 IPS schermen) en die kan je gewoon voor bijna de nieuwprijs kwijt!

Blijft bizar met nintendo consoles.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-06 09:01
Ik ben sinds kort aan het kijken naar nintendo consoles en mijn oog viel op een zwarte n3ds. Maar deze n3ds (niet XL) lijkt overal uitverkocht te zijn? Is hij al langer uitverkocht of is dit gewoon slechte timing van mij? Ik kan op internet nergens informatie vinden waarom hij niet leverbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

suikerberg schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:52:
Ik ben sinds kort aan het kijken naar nintendo consoles en mijn oog viel op een zwarte n3ds. Maar deze n3ds (niet XL) lijkt overal uitverkocht te zijn? Is hij al langer uitverkocht of is dit gewoon slechte timing van mij? Ik kan op internet nergens informatie vinden waarom hij niet leverbaar is..
Je kan beter zoeken op de New 3DS. Dat is een verbeterde versie van de eerste 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Anoniem: 181786 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:01:
[...]

Je kan beter zoeken op de New 3DS. Dat is een verbeterde versie van de eerste 3DS.
N3DS = New 3DS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
N3DS = Nintendo 3DS
NN3DS = New Nintendo 3DS

Sowieso voor een New 3DS gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Mizgala28 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 03:11:
[...]

N3DS = Nintendo 3DS
NN3DS = New Nintendo 3DS

Sowieso voor een New 3DS gaan dus.
Moet je nagaan hoe verwarrend die afkorting is :+ Heb ze namelijk allemaal liggen hier en nog heb ik geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-06 09:01
Ik bedoelde inderdaad de new 3ds! Die is echt nergens meer te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:41
suikerberg schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:44:
Bij 4Launch op aanvraag beschikbaar, bij Bol gewoon te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
suikerberg schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:44:
Bij de normale New 3ds kun je ook de covers vervangen mocht hij niet helemaal zwart zijn.

Base kleuren zijn zwart en wit, de covers doen de rest, de XL modellen hebben geen covers dus daarvan staat de kleur vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz

Oh wow ik dacht echt even dat dit fake was toen ik het op YouTube tegen kwam. Waren hier al geruchten over of komt deze versie compleet uit de lucht vallen?

Lost wel gelijk de vraag op of de Switch de 3DS/2DS gaat vervangen. Voorlopig nog niet dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 28-04-2017 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Beakzz schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 05:06:
[video]

Oh wow ik dacht echt even dat dit fake was toen ik het op YouTube tegen kwam. Waren hier al geruchten over of komt deze versie compleet uit de lucht vallen?
Er waren geen geruchten vziw.
Lost wel gelijk de vraag op of de Switch de 3DS/2DS gaat vervangen. Voorlopig nog niet dus.
Gezien de releasedate is het zeer waarschijnlijk dat Nintendo al bezig was met de NN2DSXL en dus voordat het bekend werd dat de Switch verkooprecords verbrak. Daarnaast gezien de laatste Direct zijn er nog een aantal 3DS-titels die nog uit moeten komen, dus geheel dood is de 3DS-lijn niet. Verder wordt de NN2DSXL een stuk lager geprijsd dan de Switch, dus het spreekt een doelgroep aan die minder heeft of wil besteden (ouders met jonge kinderen bijv.?). In dat opzicht lijkt het een beetje op de Wii Mini.

In ieder geval zullen de kosten om een NN2DSXL te produceren zodanig laag zijn geworden dat dit product een laag risico voor Nintendo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik vind 'm er wel erg gaaf uitzien. Die gaat er zeker komen :)

Trouwens dit is een beetje als de GameBoy Micro toen Nintendo al met de originele DS uitgekomen was.

[ Voor 45% gewijzigd door 90710 op 28-04-2017 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:17
Net (via V&A) een 3DS gescoord anders was ik waarschijnlijk voor de N2DSXL gegaan. Het 3D gedeelte voegt voor mij (persoonlijk) niets toe. De reden dat ik toen niet voor een 2DS ben gegaan is vanwege het platte design.

Had het persoonlijk ook niet meer verwacht dat er nog een xDS uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Lijkt erop dat dit model voor de launch van dq11 is aangekondigd (komt ook een vette limited edition in japan). Prijs had van mij wel een paar tientjes lager gemogen om het aantrekkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind het een raar ding :)

De 2DS heeft twee voordelen:
- De extreem lage prijs (mede dankzij het feit dat er maar 1 scherm in zit) .
- Het design en bouwkwaliteit maakten deze beter geschikt voor kids.

Deze heeft beide voordelen niet.

Ik denk dat de introductie van dit model meer een manier is om de supply chain te vereenvoudigen om zo de laatste fase van het 3DS leven in te gaan. Ik denk dat de 2DS, New3DS en New3DSXL allemaal end of life gaan en dat deze daarvoor in de plaats komt.

3D schermen worden gewoon weinig gebruikt in consumenten electronica. Nu Nintendo lang niet meer zoveel 3DS apparaten verkoopt is het waarschijnlijk lastig om er nog voor een goede prijs aan te komen.

[ Voor 51% gewijzigd door BlackMage op 28-04-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 20:25
Verdikke en ik heb juist een 2DS gekocht, deze lijkt me veel interessanter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
SHFT schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:05:
Verdikke en ik heb juist een 2DS gekocht, deze lijkt me veel interessanter....
Online gekocht 2 weken bedenktijd?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 20:25
ShittyNL schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:06:
[...]

Online gekocht 2 weken bedenktijd?
Helaas is het al langer dan twee weken dus bedenktijd is over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Leukste vind ik eigenlijk nog dat Pikmin is aangekondigd tussen neus en lippen door :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 09:51
Touchdomex schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:15:
Leukste vind ik eigenlijk nog dat Pikmin is aangekondigd tussen neus en lippen door :+
We wisten toch allang dat die eraan zat te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:59
BlackMage schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:23:
Ik vind het een raar ding :)

De 2DS heeft twee voordelen:
- De extreem lage prijs (mede dankzij het feit dat er maar 1 scherm in zit) .
- Het design en bouwkwaliteit maakten deze beter geschikt voor kids.

Deze heeft beide voordelen niet.

Ik denk dat de introductie van dit model meer een manier is om de supply chain te vereenvoudigen om zo de laatste fase van het 3DS leven in te gaan. Ik denk dat de 2DS, New3DS en New3DSXL allemaal end of life gaan en dat deze daarvoor in de plaats komt.

3D schermen worden gewoon weinig gebruikt in consumenten electronica. Nu Nintendo lang niet meer zoveel 3DS apparaten verkoopt is het waarschijnlijk lastig om er nog voor een goede prijs aan te komen.
Vraag me altijd af of het huidige design van de 2ds beter geschikt is voor (jonge) kids. Vind het dubbel klappen juist een mooi systeem om het scherm te beschermen!
Al hoewel de gba micro die van mijn vrouw naar haar broer daarna mijn zoon en nu bij mijn dochter is gegaan er ook nog best goed uit ziet...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wat zijn nu in het kort de echte verschillen tussen de new 3DS XL, de 2DS XL en de 2DS, afgezien van wel of geen 3D en form factor?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
THE_BASE schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:15:
Wat zijn nu in het kort de echte verschillen tussen de new 3DS XL, de 2DS XL en de 2DS, afgezien van wel of geen 3D en form factor?
In het kort, excl 3D features en form:
- 2DS is veel goedkoper, maar mist de "new" hardware upgrade. Heeft ook maar 1 speaker ipv 2.
- De New 2DS XL is iets goedkoper als de New 3DS XL maar hij bestaat nog niet, geen idee wat er nog meer anders is, maar zoals het nu lijkt is het alleen de 3D wat mist.

Als je niet bekend bent met de "new" upgrade:
- Iets betere specificaties voor games die het ondersteunen, dat zijn er slechts een paar, vooral nieuwere. Denk aan snellere laad tijden of betere graphics. Games die er niet specifiek ondersteuning voor hebben, hebben er geen baat bij. Er is 1 spel, straks 2, die deze upgrade vereisen.
- C-Stick, een tweede analoge stick zeg maar. Erg weinig games die er wat mee doen.
- Extra schouderknoppen. Idem met hier boven.
- Amiibo ondersteuning. Als je geen Amiibo gebruikt heb je er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
BlackMage schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:33:
[...]

In het kort, excl 3D features en form:
- 2DS is veel goedkoper, maar mist de "new" hardware upgrade. Heeft ook maar 1 speaker ipv 2.
- De New 2DS XL is iets goedkoper als de New 3DS XL maar hij bestaat nog niet, geen idee wat er nog meer anders is, maar zoals het nu lijkt is het alleen de 3D wat mist.

Als je niet bekend bent met de "new" upgrade:
- Iets betere specificaties voor games die het ondersteunen, dat zijn er slechts een paar, vooral nieuwere. Denk aan snellere laad tijden of betere graphics. Games die er niet specifiek ondersteuning voor hebben, hebben er geen baat bij. Er is 1 spel, straks 2, die deze upgrade vereisen.
- C-Stick, een tweede analoge stick zeg maar. Erg weinig games die er wat mee doen.
- Extra schouderknoppen. Idem met hier boven.
- Amiibo ondersteuning. Als je geen Amiibo gebruikt heb je er niks aan.
Wat fijn dat je zo snel antwoord!

Ik wil graag een Nintendo. En dat omdat ik het leuk vind weer zoals vroeger wat games te spelen. Vooral Mario lijkt me weer eens leuk!

De 2DS XL vind ik qua kleuren niet erg mooi, maar dat zij dan maar zo. De 3DS XL is nu al leverbaar, scheelt zo'n 30 euro. Ik ga ervan uit dat een 149 dollar snel 169 euro wordt. De 3DS XL is nu 188 euro. Dan is het verschil niet groot.

De 2DS valt af: vreemd ding in mijn ogen. Morgen even naar MediaMarkt om naar ze te kijken!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
THE_BASE schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:48:
[...]

Wat fijn dat je zo snel antwoord!

Ik wil graag een Nintendo. En dat omdat ik het leuk vind weer zoals vroeger wat games te spelen. Vooral Mario lijkt me weer eens leuk!

De 2DS XL vind ik qua kleuren niet erg mooi, maar dat zij dan maar zo. De 3DS XL is nu al leverbaar, scheelt zo'n 30 euro. Ik ga ervan uit dat een 149 dollar snel 169 euro wordt. De 3DS XL is nu 188 euro. Dan is het verschil niet groot.

De 2DS valt af: vreemd ding in mijn ogen. Morgen even naar MediaMarkt om naar ze te kijken!
Ik zou in dat geval eigenlijk niet aanraden om nog een 3DS te kopen. Je zal er vast voldoende plezier aan beleven maar als je graag weer "een Nintendo" wilt dan zou ik aanraden om nu even te wachten, totdat er wat meer games zijn voor de Switch. En dan daar voor gaan.

Je moet aardig investeren en ik zou dat nu echt niet meer doen voor de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
BlackMage schreef op zondag 30 april 2017 @ 00:06:
[...]

Ik zou in dat geval eigenlijk niet aanraden om nog een 3DS te kopen. Je zal er vast voldoende plezier aan beleven maar als je graag weer "een Nintendo" wilt dan zou ik aanraden om nu even te wachten, totdat er wat meer games zijn voor de Switch. En dan daar voor gaan.

Je moet aardig investeren en ik zou dat nu echt niet meer doen voor de 3DS.
Switch is ook al langs gekomen inderdaad. Maar de prijs en het aanbod zorgen voor twijfel.

Een 2DS XL is een optie, maar qua prijs zal dat zoals ik al dacht weinig uitmaken. Het lijkt 50 dollar, maar de prijs zal hoger zijn terwijl de 3DS XL nu leuker geprijsd is.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 17:20

Renate1970

Lef is Leven

Hmmm ben eerlijk gezegd nog steeds blij met mijn New Nintendo 3ds XL. Als handheld kan ik me eigenlijk geen handiger formaat wensen. De switch kan mij tot nu toe nog niet bekoren als handheld moet ik zeggen dus ik hoop dat er nog voldoende spellen komen voor de mijne. De nieuwe 2ds heeft ook wel weer wat.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Weet iemand of de New Nintendo 3DS nog ergens verkrijgbaar is, niet de xl versie.
Lijkt wel of Nintendo gestopt is met de productie, nergens meer te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Vandaag binnen gelopen bij de plaatselijke speelgoedzaak. Gelukkig hadden ze nog een New Nintendo 3DS zwart op de plank liggen, voor €160,- meegenomen. Tweedehands had ik ook nog gekeken maar de prijzen variëren van 120 tot 160 euro en natuurlijk zeggen ze allemaal amper gebruikt nog nieuw.

New Nintendo 3DS is de perfecte maat voor mij, vooral omdat ik zoveel onderweg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:27

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ingelogd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:05:
Weet iemand of de New Nintendo 3DS nog ergens verkrijgbaar is, niet de xl versie.
Lijkt wel of Nintendo gestopt is met de productie, nergens meer te koop!
Kans zit er dik in inderdaad, ik denk dat Nintendo flink gaat inzetten op de New 2DS XL en de productie voor de New 3DS stopzet.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21-06 22:09
Bij nieuwe 2DS systemen wordt vaak een spel meegeleverd. Er staat dan bij dat dit spel op het systeem staat voorgeïnstalleerd. Betekent dit dat het spel alleen op die specifieke 2DS is te spelen of kan het ook op een andere worden overgezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Schweino schreef op zondag 7 mei 2017 @ 08:42:
Bij nieuwe 2DS systemen wordt vaak een spel meegeleverd. Er staat dan bij dat dit spel op het systeem staat voorgeïnstalleerd. Betekent dit dat het spel alleen op die specifieke 2DS is te spelen of kan het ook op een andere worden overgezet?
Zo'n voorafgeinstalleerd spel is nog niet gekoppeld aan een account. Via een system transfer kun je dat spel koppelen aan een account:

1. oud systeem gekoppeld aan NNID --system-transfer--> nieuw systeem met spel

Wil je echter het spel op je oude systeem hebben, dan moet je een tweede transfer uitvoeren:

(7 dagen cooldown)

2. nieuw systeem met spel (nu gekoppeld aan NNID) 
     --system-transfer--> 
   oud systeem (nu NNID-loos)

Let trouwens op dat een system transfer niet van een New 3DS (XL) of New 2DS XL naar een 3DS (XL) of 2DS kan worden uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-04 20:48
Ik had het ook al in de comments van het nieuwsbericht (aankondiging van de New 2DS XL) gezet maar heb het antwoord nog niet kunnen vinden online. Deze is voor de puristen:
heeft de New 2DS XL IPS of TN schermen?
Ik weet dat het bij de 3DS nogal een lotterij was of je nou een versie met TN of IPS had gekocht, vandaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:17
Niemand weet dat nog, de praktijk moet dat uitwijzen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21-06 22:09
RayNbow schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:35:
[...]

Zo'n voorafgeinstalleerd spel is nog niet gekoppeld aan een account. Via een system transfer kun je dat spel koppelen aan een account:

Wil je echter het spel op je oude systeem hebben, dan moet je een tweede transfer uitvoeren:

(7 dagen cooldown)

2. nieuw systeem met spel (nu gekoppeld aan NNID) 
     --system-transfer--> 
   oud systeem (nu NNID-loos)

Let trouwens op dat een system transfer niet van een New 3DS (XL) of New 2DS XL naar een 3DS (XL) of 2DS kan worden uitgevoerd.
Dank voor je uitleg. Als ik nu twee 2DS systemen koop waarvan een met Mario Kart en de andere met New Super Mario Bros 2. Kan ik dan beide spellen spelen op beide 2DS systemen (net als dat kan met een cartridge). Of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Schweino schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:16:
[...]

Dank voor je uitleg. Als ik nu twee 2DS systemen koop waarvan een met Mario Kart en de andere met New Super Mario Bros 2. Kan ik dan beide spellen spelen op beide 2DS systemen (net als dat kan met een cartridge). Of is dat niet mogelijk?
Nee, bij een system transfer wordt het bronsysteem leeggehaald. Dus 1 systeem zal na een transfer beide games hebben, de ander zal leeg zijn.

Let wel op dat hetgene wat ik beschreven heb alleen geldt voor de situatie waarin het doelsysteem een vooraf geinstalleerd spel bevat dat nog niet gekoppeld is aan een account. Mocht je een tweedehands systeem kopen en de vorige eigenaar heeft het systeem gekoppeld aan een NNID, dan zal na de transfer alle games van de vorige eigenaar niet meer beschikbaar zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door RayNbow op 07-05-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
New Nintendo 2DS XL is al te bestellen.
Bij bol beschikbaar voor €149,00.
Bij media markt beschikbaar voor €179,99.

Best wel een groot verschil in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ingelogd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:59:

De MM staat inmiddels bekend om een winkel die haar klanten graag te hoge prijzen laat betalen. Muv de echte acties waar ze klanten mee lokken en valselijk de indruk wekken dat je altijd een goede prijs betaald daar. De Switch is daar ook een stuk duurder dan elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

matthijsg schreef op zondag 7 mei 2017 @ 14:01:
Ik had het ook al in de comments van het nieuwsbericht (aankondiging van de New 2DS XL) gezet maar heb het antwoord nog niet kunnen vinden online. Deze is voor de puristen:
heeft de New 2DS XL IPS of TN schermen?
Ik weet dat het bij de 3DS nogal een lotterij was of je nou een versie met TN of IPS had gekocht, vandaar _/-\o_
Ik was van plan om een New 3DS XL te gaan kopen. Eigenlijk de New 2DS, maar geen zin om te wachten.

Nu zat ik gisteren in een vliegtuig met 2 broertjes, waarvan het ene scherm afgrijselijk was en het andere heel mooi. Degene naast me had echt ruk beeld terwijl die bij het raam goed beeld had, zelfs met de slechtere kijkhoek ik die had. Ik vroeg er even naar en ze melden bij het verschil tussen TN en IPS. Ik lees nu hier dat dat bekend is, ik wist het niet :p

Ik schuif het wel even op de lange baan en wacht wel wat die 2DS blijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Laatst online: 25-04 20:48
PWM schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Ik was van plan om een New 3DS XL te gaan kopen. Eigenlijk de New 2DS, maar geen zin om te wachten.

Nu zat ik gisteren in een vliegtuig met 2 broertjes, waarvan het ene scherm afgrijselijk was en het andere heel mooi. Degene naast me had echt ruk beeld terwijl die bij het raam goed beeld had, zelfs met de slechtere kijkhoek ik die had. Ik vroeg er even naar en ze melden bij het verschil tussen TN en IPS. Ik lees nu hier dat dat bekend is, ik wist het niet :p

Ik schuif het wel even op de lange baan en wacht wel wat die 2DS blijkt te hebben.
haha. Nu je het eenmaal weet valt het pas op. Vind het ook zo wat om bij een gamemania/nedgame een N3DS XL te kopen, in de winkel open te maken en te inspecteren en zodra het een TN is terug te retourneren....

Overigens, mag bovenstaande (3DS kopen, schermtype inspecteren en zodra het 'niet bevalt / niet gewenst scherm type' bevat terug brengen onder consumenten recht/bedenktijd)?

[ Voor 9% gewijzigd door matthijsg op 15-05-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 21:16

Barbas

Gallego!

Ingelogd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:59:

Ik twijfel nog om over te stappen van de 3ds xl. Prijs is netjes van 149€, weet alleen niet wat de meerwaarde gaat zijn t.o.v. de 3ds op het moment dat ie uit is.

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Als ik een gok mag doen, helemaal niks als je 3dsxl al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Arunia schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:01:
Als ik een gok mag doen, helemaal niks als je 3dsxl al hebt.
tov. de 3DS XL (niet de new variant) heb je extra processorkracht van de "new" serie. Maar verder, euhm, niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Vergeet men de ingebouwde NFC reader? :+

Edit: ...en writer

[ Voor 28% gewijzigd door RayNbow op 15-05-2017 20:05 ]

Pagina: 1 ... 116 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]