Sinds dat de meeste Nintendo Zones verdwenen zijn heb ik er niks aan, geen Game Mania in mijn stad dus als ik al iets tref is het heel misschien 1 persoon, zelfs met een dagje Amsterdam tref ik misschien 2 a 3 personen terwijl ervoor ik makkelijk 20+ haalde, zonde eigenlijk.
Arunia schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:49:
Ik heb hem uiteraard los aangeschaft. Misschien komt het spel later wel. Staat nog niet op de prioriteitenlijst.
En idd, dit is precies de reden dat ik de Switch op preorder heb staan. Alhoewel ik het wel eng vind om de Switch mee te gaan nemen.
Dat je dat eng vindt snap ik wel, ik zal de Switch wel buiten de deur nemen maar ik kan het mij wel voorstellen dat buitenhuis gebruiken eng kan zijn, Switch is groter dan alle handhelds tot nu toe (op de Atari Lynx na dan

) en hoewel de Joy-Cons goed eraan vastzitten is het alsnog een los onderdeel, het is niet zoals met een DS/3DS dat deze opklapbaar is, verder is de Switch ook fors duurder dan een eventuele 3DS.
Uit ervaring met de PS Vita is een hoesje een must-have want een kapotte joystick wil je ook niet (met een DS/3DS kom je er nog mee weg, al gebruik ik ook daarvoor een hoesje + crystal case).
Al zal vervangen makkelijker zijn dan op een PS Vita, 50 of meer euro neersmijten voor een nieuwe Joy-Con is ook geen pretje en een hoesje is veel goedkoper om schade te voorkomen.
In ieder geval, vandaag kwam mijn Hatsune Miku (zie foto) binnen en aangezien deze steeds moeilijker te vinden is voor een goede prijs ben ik blij dat ik deze had kunnen scoren.
Ik moet sowieso flink wat titels inhalen op de 3DS qua aankopen maar dat wordt flink spreiden, ik zie mijzelf niet alle 29 3ds titels halen dit jaar die ik al langer wou hebben, hou mij alleen bezig met de beste 5 daarvan want de vaste lasten moeten ook natuurlijk betaald worden.
Enige dat die 5 eventueel naar 8 kan verhogen zijn 3 titels, Etrian Odyssey V, Monster Hunter Stories en Dragon Quest Monsters 3, maar daar is helaas nog steeds niks over bekend betreffende release in het westen.
Waar ik vooral ook naar benieuwd ben is wanneer Nintendo de 3DS qua games niet meer gaat ondersteunen, hun beloftes zijn voor mij niks waard want in het verleden bleek dat vaak anders, mochten ze de boel dumpen hoop ik dat de algehele ecosysteem ervan wel nog paar jaar doorgaat, in tegenstelling tot de DS is dat meer dan online multiplayer.
ik was te lui om deze op een aparte foto vast te leggen, had de foto ook op andere sites gepost namelijk
En dan de Switch... die komt op z'n vroegst in december, feit is dat ik voorlopig niet even 400+ kan neer smijten voor 1 Switch met 1 Pro controller en 1 game, verder zie ik en mijn partner het als een handheld en dus hebben wij er 2 nodig, dat gaat dit jaar echt niet gebeuren al heeft dat zo z'n voordelen dat alle aangekondigde games tegen die tijd wel al uit zijn.
Overigens als ik qua games niks meer zou kopen dit jaar zou de Switch morgen gekocht kunnen worden, echter zie ik mijzelf niet alweer bepaalde titels voor de hoeveelste keer overslaan, sommige 3DS titels die ik wil zijn al inmiddels 4 jaar geleden uitgekomen
Luxe problemen, dat krijg je als je met z'n tweeën op alle consoles games wilt spelen, keuzes zijn dan onvermijdelijk.
[
Voor 57% gewijzigd door
Mizgala28 op 02-03-2017 04:01
]