Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
breminem schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:06:
Zie dat Majora's Mask nu in de aanbieding is in de eShop. Gelijk maar aanschaffen. :9
Voor hoeveel? Is Majora's mask ook niet zo dat je de game in 3 dagen moet uitspelen ofzo? Ik heb een kleine hekel aan games met timers, word er zo nerveus van. Als de game onder de 10 euro kost dan wil ik best een poging wagen.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 22:33
Van €45,- voor €31,50. Het is Nintendo hè? ;)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
JerX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:25:
[...]

Voor hoeveel? Is Majora's mask ook niet zo dat je de game in 3 dagen moet uitspelen ofzo? Ik heb een kleine hekel aan games met timers, word er zo nerveus van. Als de game onder de 10 euro kost dan wil ik best een poging wagen.
Dat is idd de game die na 3 dagen weer 'gereset' wordt. Ik vind het ook de minste uit de Zelda serie. Ocarina of Time is een stuk leuket

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
Valt wel mee hoor met Majora's Mask. In het begin is het tegen de tijd "vechten". Iets later kun je er genoeg aan doen. Zeker op de 3DS heb je wat meer mogelijkheden. Kan me niet herinneren of er een bank was in de N64, maar in de 3DS versie wel. Dus niet meer opnieuw genoeg rupees vangen. Sommige dingen komen ook in je logboek zodat je daar zonder moeite verder mee kan. Het is wel de dagen opnieuw, maar niet alles wat nodig is. Het is niet dat je in 3 dagen alle dungeons gedaan moet hebben.

Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de N64 versie had en voor een deel gespeeld. Toen laten liggen en dat mijn vrouw (toen net mijn vriendin) me aanspoorde om door te spelen. Ocarina is nog wel beter in mijn ogen, maar MM moet je echt gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:53
Hmm, Nintendo deelt Pokemon demo's uit?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BSjmd62.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:18
RayNbow schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:12:
Hmm, Nintendo deelt Pokemon demo's uit?
[afbeelding]
Da's niets nieuws. De ORAS demo werd ook via SpotPass gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Seal64 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:10:
[...]

Da's niets nieuws. De ORAS demo werd ook via SpotPass gepushed.
Hmm, maar van die kreeg ik in ieder geval een email (kan niet meer herinneren of ik hem zelf gedownload heb of dat m'n 3DS 'm via SpotPass had binnengehaald). Van Sun/Moon heb ik in ieder geval geen mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:29

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ben er ook via via achter gekomen niets via de mail of iets anders

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:18
Hij stond afgelopen donderdag gewoon bij de nieuwe releases in de eShop, en op de NoE twitter pagina was ook al aangekondigd dat hij eraan zou komen. Ik denk dat met het ter ziele gaan van Club Nintendo die nieuwsbrieven ook gestopt zijn - ik zie ze ook al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

Seal64 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:10:
[...]
De ORAS demo werd ook via SpotPass gepushed.
Lijkt me stug dat dit via Spotpass komt ... er zijn bijna geen Nintendo Zones (hotspots) meer in NL, dus komt gewoon via internet/wifi thuis (tenzij dat ook onder spotpass valt) net als nieuws en puzzles. Ik kreeg deze ook als notification op de 3DS.

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 23-10-2016 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Goner schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:45:
[...]

Lijkt me stug dat dit via Spotpass komt ... er zijn bijna geen Nintendo Zones (hotspots) meer in NL, dus komt gewoon via internet/wifi thuis (tenzij dat ook onder spotpass valt) net als nieuws en puzzles. Ik kreeg deze ook als notification op de 3DS.
SpotPass is altijd al een push service geweest op basis van WiFi, ongeacht waar dat WiFi-netwerk was. Wanneer je een SpotPass notificatie kreeg ging het blauwe LEDje branden (StreetPass is groen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32
Seal64 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:32:
Hij stond afgelopen donderdag gewoon bij de nieuwe releases in de eShop, en op de NoE twitter pagina was ook al aangekondigd dat hij eraan zou komen. Ik denk dat met het ter ziele gaan van Club Nintendo die nieuwsbrieven ook gestopt zijn - ik zie ze ook al een tijdje niet meer.
Ik heb zaterdag nog een Nintendo nieuwsbrief ontvangen:
Onderwerp: Bekijk de eerste beelden van de Nintendo Switch!
Van: "Nintendo Newsletter" <nintendo@mail.nintendo-europe.com>
Datum: Za, 22 oktober, 2016 10:38 am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:55
Voor wie geen mail meer ontvangt, wat staat er ingesteld bij reclameemails op https://my.nintendo.com/settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
N3DS XL vanaf deze week in twee nieuwe kleuren beschikbaar; zwart/oranje & wit.

Iemand die één van de twee aan gaat schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:06

Lagune

Its time for warp

dit weekend de nieuwe mario party (star rush) ontdekt, leuke minigames, het spelbord is nog even uitvogelen hoe het precies te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nog meer mensen hier die de update voor AC:NL hebben opgehaald ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
Goner schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:11:
Nog meer mensen hier die de update voor AC:NL hebben opgehaald ??
Jep, en weer helemaal terug in dat spel! Heerlijk! Ze hebben echt aardig wat nieuwe functies en handigheden toegevoegd. Chapeau voor Nintendo, om een spel 3,5 jaar na zijn release nog zo'n grote update te geven! :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zat ook te kijken naar de New 3DS, maar zie net dat hij aanstaande vrijdag in de US naar $99,- gaat. Eerst maar eens even kijken of iemand die voor mij kan oppikken.

Wilde eigenlijk de XL, maar voor omgerekend €88,-, neem ik wel genoegen met de gewone. En hij ziet er wel goed uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nBIzOM42ZlR0myHXXcYlqGP9/thumb.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e7s864jWJjsueerQ3HES9i1L/thumb.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 07-11-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

PWM schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:01:
Ik zat ook te kijken naar de New 3DS, maar zie net dat hij aanstaande vrijdag in de US naar $99,- gaat. Eerst maar eens even kijken of iemand die voor mij kan oppikken.

Wilde eigenlijk de XL, maar voor omgerekend €88,-, neem ik wel genoegen met de gewone. En hij ziet er wel goed uit:

[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit een regiolock op dus daar moet je heel erg mee opletten :'( Tenzij je alleen maar DS games wil spelen of volgens mij games op het apparaat download. Fysieke games kun je dus never spelen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
Touchdomex schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:08:
[...]

Er zit een regiolock op dus daar moet je heel erg mee opletten :'( Tenzij je alleen maar DS games wil spelen of volgens mij games op het apparaat download. Fysieke games kun je dus never spelen
Kan wel, mits je die importeert uit de VS ;)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Lynox schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:12:
[...]

Kan wel, mits je die importeert uit de VS ;)
Ja maar dan moet je ALLES importeren ;) dat is wel klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:13

[afbeelding]
[afbeelding]
So die zwarte ziet er goed uit. Wil die cover wel los kopen als die beschikbaar komt of is die al los verkrijgbaar misschien

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]
Knappe jongen als je hem voor €88 in je handen in hebt straks. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 00:31:
[...]

Knappe jongen als je hem voor €88 in je handen in hebt straks. Ben benieuwd!
Idd, 88 euro + btw + transport + invoerbelasting + inklaringskosten. Nee, dat wordt niet goedkoop ;)
Kan je beter op de Nintendo Switch wachten, die wordt - volgens geruchten - regiovrij.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2016 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:20:
[...]

Idd, 88 euro + btw + transport + invoerbelasting + inklaringskosten. Nee, dat wordt niet goedkoop ;)
Kan je beter op de Nintendo Switch wachten, die wordt - volgens geruchten - regiovrij.
Ik ga een paar keer per jaar naar Amerika ;) Dus ik vraag iemand hem gewoon even te halen, en dan heb ik hem gewoon voor $99,- + 6% sales tax,- = €90,- in mijn handen :)

Qua spellen maakt het mij niet zoveel uit. Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste. Dus als ik 3 maanden moet wachten op een nieuwe game, is het prima. Ik wil gewoon de Mario games spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 08-11-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Het is absoluut een goede deal. En als je vaak genoeg naar de VS gaat om games te kopen dan hoef je het daar ook niet om te laten.

Nieuwe games hoef je je ook niet echt druk om te maken denk ik. Die put is zo goed als droog na dit winterseizoen.

Maar wie weet komt er ook een leuke deal bij ons. Dat zou me niks verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nintendo 2DS is nu iets meer dan 1 jaar oud, krijg nu al steeds het gevoel dat de stylus er uit wil vallen. Het is nog niet voorgekomen dat die vanzelf eruit is gekomen maar het voelt wel erg losjes aan. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

Ik kijk nu wat het meest handige is als een losse stylus. Een aantal losse stylussen heb ik al geprobeerd maar het is altijd zo dat die dan net niet in de buurt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:34:
Mijn Nintendo 2DS is nu iets meer dan 1 jaar oud, krijg nu al steeds het gevoel dat de stylus er uit wil vallen. Het is nog niet voorgekomen dat die vanzelf eruit is gekomen maar het voelt wel erg losjes aan. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

Ik kijk nu wat het meest handige is als een losse stylus. Een aantal losse stylussen heb ik al geprobeerd maar het is altijd zo dat die dan net niet in de buurt liggen.
Je zou je stylus iets dikker kunnen maken met wat plakband ofzo. Misschien helpt dat.

En anders gewoon geen stylus mee nemen. Tenzij je veel dingen als picross ofzo speelt heb je die toch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://s.pacn.ws/640/rb/touch-pen-leash-for-2ds-red-491881.1.jpg?odqtvl

Dit lijkt me een oplossing wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:06

Lagune

Its time for warp

of zo'n replacement stylus van de mediamarkt (noname), sinds ik die heb valt ie niet meer uit mn N3DS, geen idee of het ook past in een 2DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Mmm... het plan was om alleen digitale games aan te schaffen als ze in de sale zijn maar in de eShop loopt dat niet bepaald storm heb ik al wel gemerkt. -O-
Ben de PS Store gewend (elke twee weken nieuwe aanbiedingen).

Ik verwacht stiekem wel een aantal sales nu tegen het einde van het jaar (Thanksgiving, Black Friday, Kerst enz.) of is dat te positief gedacht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:26
Ik weet even niet of dit de plaats is om dit te vragen maar goed, moest dat niet zo zijn, verplaats maar dan :).
Weet iemand of er bundels op komst zijn van de New 3DS XL gecombineerd met Pokemon Sun/Moon? Als ik zoek vind ik de laatste dagen al een limited edition van de console (maar heb ik niet nodig) en ook net nieuw precies een bundel met de 2DS + Pokemon. Maar ik ben op zoek naar 3DS XL + Pokemon Sun/Moon voor m'n neefje :). Zijn daar al berichten van die dat die eraan komt of hoop ik nu op iets heel erg vreemd :p.

Ik kan het los ook wel bestellen, maar ervaring leert dat die bundels meestal toch iets goedkoper uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 14:55
Je bedoelt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:26
Dat is de limited edition zeg maar he? Wat ik bedoel is een pack waarbij je een 3DS XL samen met Pokemon Sun/Moon kunt kopen. Ik zie die dikwijls langskomen met populaire games dus ik vraag me af of die er voor deze game ook komt. Ik zag net dat zoiets voor de 2DS er al is, ik zou het zelf raar vinden dat Nintendo dit dan niet doet voor de 3DS. Maar ik vind er zo zelf niks over, vandaar m'n vraag :).

Kan hem altijd los kopen maar dan ben ik denk ik meer kwijt dan gecombineerd.

[ Voor 20% gewijzigd door Powerblast op 14-11-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Powerblast schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:05:
[...]
Ik zie die dikwijls langskomen met populaire games
Maar soms ook niet ... de special Fire Emblem 3DS XL was ook zonder game(s). Misschien omdat er net als met Pokemon keuze is uit 2 games ? Birthright/Conquest en Sun/Moon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Powerblast schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:24:
Ik weet even niet of dit de plaats is om dit te vragen maar goed, moest dat niet zo zijn, verplaats maar dan :).
Weet iemand of er bundels op komst zijn van de New 3DS XL gecombineerd met Pokemon Sun/Moon? Als ik zoek vind ik de laatste dagen al een limited edition van de console (maar heb ik niet nodig) en ook net nieuw precies een bundel met de 2DS + Pokemon. Maar ik ben op zoek naar 3DS XL + Pokemon Sun/Moon voor m'n neefje :). Zijn daar al berichten van die dat die eraan komt of hoop ik nu op iets heel erg vreemd :p.

Ik kan het los ook wel bestellen, maar ervaring leert dat die bundels meestal toch iets goedkoper uitvallen.
Die bundels zijn er niet en komen ook niet, Nintendo wil nieuwere gebruikers lokken en dan is zo'n 2DS bundel goedkoper en dus focussen hun zich daarop.

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 31-08 20:15
Powerblast schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:05:
[...]

Dat is de limited edition zeg maar he? Wat ik bedoel is een pack waarbij je een 3DS XL samen met Pokemon Sun/Moon kunt kopen. Ik zie die dikwijls langskomen met populaire games dus ik vraag me af of die er voor deze game ook komt. Ik zag net dat zoiets voor de 2DS er al is, ik zou het zelf raar vinden dat Nintendo dit dan niet doet voor de 3DS. Maar ik vind er zo zelf niks over, vandaar m'n vraag :).

Kan hem altijd los kopen maar dan ben ik denk ik meer kwijt dan gecombineerd.
Bedoel je zoiets? Dit is wel een aanbieding voor een samengesteld pakket, maar volgens mij zit het spel alsnog niet in de doos waar de 3DS XL in zit, als dat is wat je zoekt.

[ Voor 10% gewijzigd door Frandroid op 22-11-2016 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
Frandroid schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 02:39:
[...]

Bedoel je zoiets? Dit is wel een aanbieding voor een samengesteld pakket, maar volgens mij zit het spel alsnog niet in de doos waar de 3DS XL in zit, als dat is wat je zoekt.
Deze had ik ook gezien. Is iemand hem ook tegengekomen met een gewone nn3ds? De xl is mij wat te groot. Ga vandaag in ieder geval zoeken naar een mooie deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

josstie85 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 06:39:
[...]

Deze had ik ook gezien. Is iemand hem ook tegengekomen met een gewone nn3ds? De xl is mij wat te groot. Ga vandaag in ieder geval zoeken naar een mooie deal.
Er zal geen deal komen met nn3ds en pokemon sun/moon.

Vorige pokemon delen zoals x/y en omega ruby/alpha sephire hadden alleen een 2DS pakket.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
Toch voor de XL gegaan met Pokemon Sun voor 199,- :D

Ben heel benieuwd, mijn laatste handheld was een Gameboy Color met Pokemon Yellow O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Heb net na wat zoekwerk maar een tweedehandse xl (old) gekocht.
De prijs was goed vanwege de vele games die erop stonden.

Legend of Zelda ocarina of time
Legend of Zelda majoras Mask
Legend of Zelda a link between worlds
Four swords
VC legend of Zelda
VC Zelda II
VC legend of zelda minish cap
VC links awakening
Super Mario 3d land
Mario party island tour
Mario party star rush
New super Mario bros 2
Luigi's mansion 2
Mario kart 7
Professor Clayton en de erfenis van azran
Professor Clayton en het masker der wonderen
Kings hearts 3d dream drop distance
Fire Emblem awakening
En dan nog 17! Pokemon games inclusief sun en moon.

En nu begin ik dus te twijfelen of het wel allemaal legale games zijn aangezien die laatste 2 pas 1 week uit zijn. Ook leek de Nintendo shop nog nooit opgestart vanwege alle meldingen die ik kreeg alsof het de 1e keer was. Ik ging er eigenlijk vanuit dat alles origineel was want kopieën kan toch allee. Met een kaartje zoals de sky3d ? En er zit geen kaartje in het gameslot. Ook de software overzicht laat netjes alle games in aantal blokken zien. En op het start scherm zijn alle games netjes met eigen icoon.
De paar die ik net heb getest werken ook gewoon allemaal.
Moet ik me zorgen maken of zou het toch allemaal echt legaal zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door harley op 25-11-2016 23:21 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
harley schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:19:

Four swords
VC legend of Zelda
VC Zelda II
VC links awakening
Super Mario 3d land
Mario party island tour
Mario party star rush
New super Mario bros 2
Luigi's mansion 2
Mario kart 7
Fire Emblem awakening

En nu begin ik dus te twijfelen of het wel allemaal legale games zijn aangezien die laatste 2 pas 1 week uit zijn. Ook leek de Nintendo shop nog nooit opgestart vanwege alle meldingen die ik kreeg alsof het de 1e keer was. Ik ging er eigenlijk vanuit dat alles origineel was want kopieën kan toch allee. Met een kaartje zoals de sky3d ? En er zit geen kaartje in het gameslot. Ook de software overzicht laat netjes alle games in aantal blokken zien. En op het start scherm zijn alle games netjes met eigen icoon.
Welke software versie staat op de 3DS? Het is namelijk wel mogelijk om Custom Firmware te draaien op de 3DS.
Laatste officiële versie van de 3DS is 11.2.0-35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik zie staan sys 11.2.0-35E

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Hoe het precies allemaal zit met CFW weet ik niet maar dan denk ik dat je misschien gewoon goed geluk hebt gehad. Wie weet dat iemand anders nog reageert die je verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Makkelijkste check voor de meest gebruikte methode is om de 3DS volledig uit te zetten en dan aan te zetten terwijl je de select knop in houdt. Mocht je wat anders zien dan de normale 3DS menu, nouja, dat spreekt voor zichzelf :P

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:19:

Four swords
VC legend of Zelda
VC Zelda II
VC links awakening
Super Mario 3d land
Mario party island tour
Mario party star rush
New super Mario bros 2
Luigi's mansion 2
Mario kart 7
Fire Emblem awakening

Wat je kan proberen is de eShop openen en dan naar "Software die opnieuw gedownload gaan" (staat bij Instellingen en meer) Als je dan op "Gedownloade software" klikt zie je de lijst met software die legaal op je systeem aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Verdorie in die lijst staan maar 2 3ds games en 3 pokemon VC games de rest niet.

Met select opstarten zie ik ook een luna3ds menu.
Wist niet eens dat dat kon andere firmware alleen via sky3ds achtige kaartjes.
Wederom opgelicht :(

[ Voor 5% gewijzigd door harley op 26-11-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat is echt gaar. Balen zeg.
Ik zou zelf zeggen, probeer de spellen en koop (jammer genoeg) de leuke spellen. Soort test spellen.

On a different note. Mijn vrouw heeft animal crossings new leaf digitaal. Maar nu heeft ze dus een corrupt save game. Geen idee of dit al enige tijd was, maar dat is niet echt op te lossen. Schijnt wel iets met custom firmware, maar daar beginnen we maar niet aan. Schijnt ook een drama spel te zijn met backups maken en weer terug zetten. Maar ja, de vorige sd scheen ook al corrupt te zijn, dus kan daar ook vandaan gekomen zijn. Dus vandaag maar de sd helemaal testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:52
Arunia schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 08:52:
Dat is echt gaar. Balen zeg.
Ik zou zelf zeggen, probeer de spellen en koop (jammer genoeg) de leuke spellen. Soort test spellen.

On a different note. Mijn vrouw heeft animal crossings new leaf digitaal. Maar nu heeft ze dus een corrupt save game. Geen idee of dit al enige tijd was, maar dat is niet echt op te lossen. Schijnt wel iets met custom firmware, maar daar beginnen we maar niet aan. Schijnt ook een drama spel te zijn met backups maken en weer terug zetten. Maar ja, de vorige sd scheen ook al corrupt te zijn, dus kan daar ook vandaan gekomen zijn. Dus vandaag maar de sd helemaal testen.
Daar had ik last van bij Pokemon Shuffle nadat ik mijn SD kaart voor een iets grotere micro-SD kaart had gewisseld. Bleek in eerste instantie iets mis gegaan met de kopieerslag waardoor Mii-Park niet opgestart kon evenals wat andere officiele Nintendo apps; Shuffle deed het toen nog wel.

Ná opnieuw kopiëren deed alles behalve Shuffle het, omdat die natuurlijk niet meer in sync met de server was. Een jaar spelen naar zijn grootje. Sindsdien staat Shuffle er bij mij niet meer op... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 26-11-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Flozem schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:50:
[...]

Daar had ik last van bij Pokemon Shuffle nadat ik mijn SD kaart voor een iets grotere micro-SD kaart had gewisseld. Bleek in eerste instantie iets mis gegaan met de kopieerslag waardoor Mii-Park niet opgestart kon evenals wat andere officiele Nintendo apps; Shuffle deed het toen nog wel.

Ná opnieuw kopiëren deed alles behalve Shuffle het, omdat die natuurlijk niet meer in sync met de server was. Een jaar spelen naar zijn grootje. Sindsdien staat Shuffle er bij mij niet meer op... :(
Dacht dat shuffle de save van het internet trekt, maar dat kan ik ook mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:21
Gisteren bij de intertoys een 3DS New gehaald (non XL) voor €152 en Pokemon Sun voor €37 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Is er eigenlijk een verschil in performance merkbaar tussen een 2DS en new 3DS? Ik amuseer me wel op de 2DS maar stoor me lichtjes aan de laadtijden bij pokemon sun :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Matey schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:12:
Is er eigenlijk een verschil in performance merkbaar tussen een 2DS en new 3DS? Ik amuseer me wel op de 2DS maar stoor me lichtjes aan de laadtijden bij pokemon sun :).
Nee. Wel in enkele gevallen met de n3ds.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:21:
[...]

Wat je kan proberen is de eShop openen en dan naar "Software die opnieuw gedownload gaan" (staat bij Instellingen en meer) Als je dan op "Gedownloade software" klikt zie je de lijst met software die legaal op je systeem aanwezig is.
Het aantal legale games op gemiddeld een systeem dat illegale games kan spelen: 0.

Als er in de advertentie helemaal geen hint van illegale games was, en je niet 75 euro ofzo voor het hele setje hebt betaald (too good to be true): direct de verkoper benaderen. Bij geen reactie gewoon Marktplaats of waar je hem hebt aangeschaft inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 08:39:
Verdorie in die lijst staan maar 2 3ds games en 3 pokemon VC games de rest niet.

Met select opstarten zie ik ook een luna3ds menu.
Wist niet eens dat dat kon andere firmware alleen via sky3ds achtige kaartjes.
Wederom opgelicht :(
Hahaha, er staat voor €500 aan spellen op. Hoeveel heb je betaald, €200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Hmm dacht alweer gereageerd te hebben. Maar ik had er 150 voor betaald en gezien de spellen vond ik het dat wel waard, (zonder spellen mag een oude 3dsxl zonder aankoopnota en krassen in mijn ogen nooit meer dan 100 euro kosten.
Inmiddels is hij alweer terug en heb ik mijn geld ook weer terug.
Ga nu weer even verder kijken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:48
harley schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:54:
Hmm dacht alweer gereageerd te hebben. Maar ik had er 150 voor betaald en gezien de spellen vond ik het dat wel waard, (zonder spellen mag een oude 3dsxl zonder aankoopnota en krassen in mijn ogen nooit meer dan 100 euro kosten.
Inmiddels is hij alweer terug en heb ik mijn geld ook weer terug.
Ga nu weer even verder kijken,
Toch wel netjes, want iets op MP kopen is stoepgarantie

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
mwoah, ik had vrij duidelijk aangegeven dat ik een hekel heb aan illegale spellen/kopieren en flashcards. Dart hij dan op een andere manier alsnog gehacked en vol met illegale games blijkt te zijn is dan nog steeds oplichting in mijn ogen. Verkoper zei dat ie genoeg reacties had om hem zo weer te verkopen en had ook geen zin in gezeur.
[edit]
En hij staat weer te koop (maar nu wel met een andere cover, dus vermoed dat hij dus meerdere te koop heeft maar per stuk aanbiedt)

http://www.marktplaats.nl...f31&previousPage=lr&pos=2

[ Voor 33% gewijzigd door harley op 28-11-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Mocht iemand op zoek zijn naar een nieuwe 2DS, €70 bij Amazon.de met behulp van onderstaande code:

https://www.amazon.de/Nin...1-4&keywords=nintendo+2ds

Gebruik de kortingscode "WELKOM" voor €10 korting.

Zelf twijfel ik nog omdat ik eigenlijk wel een XL scherm zou willen hebben. Heeft iemand misschien ervaring met de 2DS? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chippu op 27-11-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Chippu schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:22:
Mocht iemand op zoek zijn naar een nieuwe 2DS, €70 bij Amazon.de met behulp van onderstaande code:

https://www.amazon.de/Nin...1-4&keywords=nintendo+2ds

Gebruik de kortingscode "WELKOM" voor €10 korting.

Zelf twijfel ik nog omdat ik eigenlijk wel een XL scherm zou willen hebben. Heeft iemand misschien ervaring met de 2DS? :)
Ik heb er één :) Twijfel zelf ook om 'm te upgraden of niet. Maar denk van niet, is de meerprijs niet waard voor mij omdat ik geen 3D gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Pokémon Sun and Moon are Nintendo's biggest ever UK launch. Bigger than any Wii game, even. Incredible.
Bigger than any other Pokémon. Any other 3DS game. Anything on Wii or DS... Dat Pokémon Go effect.
Hard to put into perspective - Pokémon Sun and Moon managed in one day what Wii Fit sold in two weeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Het scheelt niet heel veel maar via Ebay Duitsland nu de New 3DS XL voor 169.99 + 2.90 verzendkosten ipv de € 188,- in nederland.
http://www.ebay.nl/itm/Ne...m:mgjC6a9A8okM3BaBSOmJ59w

[ Voor 8% gewijzigd door harley op 29-11-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een tweedehands new 3DS gekocht voor 110euro. Nu komt het, ik heb een 2DS met 32GB micro-sd kaart.

Volgens mij zit er in de new 3DS waar ik een system transfer heen wil doen (nog) geen kaart. Hoe moet ik de system transfer uitvoeren zodat ik de 32GB micro-sd kaartje in mijn new 3DS kan doen ?

Hier staat de uitleg van Nintendo waar ik op ben uitgekomen maar ik durf het nog niet uit te voeren.
https://www.nintendo.nl/K...en-gebruiken--956506.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:14:
Hoe moet ik de system transfer uitvoeren zodat ik de 32GB micro-sd kaartje in mijn new 3DS kan doen ?
Hier staat de uitleg van Nintendo waar ik op ben uitgekomen maar ik durf het nog niet uit te voeren.
https://www.nintendo.nl/K...en-gebruiken--956506.html
Ehh.. je vraagt hoe je iets moet doen met zelf de link naar hoe dat moet.. wat begrijp je daar niet van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag was of ik de juiste methode had uitgekozen. Ik wist niet zeker of dit de juiste methode was. Er zijn op de site nog een paar andere methoden.

Uiteindelijk gewoon gedaan en alles ging goed. Voortaan ga ik verder met mijn new 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Pakketje onderweg met 2DS en Mario Kart 7 bundle voor 88 euro. En inclusief de reden voor mij om weer een DS the halen: Super Mario Maker!

Pakketje aangekomen maar ze waren SMM vergeten. Die krijg ik nu maandag met een 10 euro cadeaubon er bij. Maar ik heb me prima vermaakt met Mario Kart 7. En daarnaast heb ik de demo gespeeld van Kirby Planet Robobot. Die moet je echt even checken als je van 2D platformers houdt. Echt hele mooie actie en ik was verbaasd over de graphics

[ Voor 62% gewijzigd door Robolokotobo op 04-12-2016 03:39 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Ik heb gisteren een 2ds voor de kinderen gekocht, en nu vroeg ik me af of ik de richting toetsen kan gebruiken ipv het pookje, merk dat ze het pookje lastig vinden om te bedienen.

Kan die optie nergens vinden(als die er überhaupt al is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jimijames75 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:13:
Ik heb gisteren een 2ds voor de kinderen gekocht, en nu vroeg ik me af of ik de richting toetsen kan gebruiken ipv het pookje, merk dat ze het pookje lastig vinden om te bedienen.

Kan die optie nergens vinden(als die er überhaupt al is)
Ligt aan het spel. Sommige laten zich met beide bedienen maar sommige hebben alleen dat pookje. Denk dat het per spel in te stellen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een hele lijst van NNID's op mijn 3DS die mij niet hebben toegevoegd. Het is ook niet makkelijk te achterhalen wie dat precies zijn.

Ik heb dit lijstje:

SteveWoz 3325-4945-6621
Meilindis 4356-2906-2573
Garcia 2852-9422-8460
Dennis 1908-0209-6890

Daan 3969-7037-2627
henk 2938-8248-2179
roel 5215-2950-8924
jasper 2423-5419-0207

wesley 0316-9400-8216
pedro 2638-1967-4907
gaitii 0361-7487-5231
delano 2724-2837-3407

lieffdevol 3754-9554-8160
ian 0147-1423-6362
jordy 2595-2225-8448
arjen 2423-5012-5702
martin 1006-1341-6032

marco 0147-3337-4127
mies 4485-2787-0721
carmen 4313-4884-9296
gheranimo 3239-5659-7084

Kunnen jullie mij toevoegen ?
Mijn NNID: 1220 - 9718 - 4166

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2016 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:52
Doe het straks ff.... Moet eerst naar Sint bij mijn ouders... ;)

Mijn id (dacht dat die er al bij stond):

Flozem
0662-5380-5574

[ Voor 84% gewijzigd door Flozem op 04-12-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Robolokotobo schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:43:
Pakketje onderweg met 2DS en Mario Kart 7 bundle voor 88 euro. En inclusief de reden voor mij om weer een DS the halen: Super Mario Maker!

Pakketje aangekomen maar ze waren SMM vergeten. Die krijg ik nu maandag met een 10 euro cadeaubon er bij. Maar ik heb me prima vermaakt met Mario Kart 7. En daarnaast heb ik de demo gespeeld van Kirby Planet Robobot. Die moet je echt even checken als je van 2D platformers houdt. Echt hele mooie actie en ik was verbaasd over de graphics
Ja, mooie bundel is dat. Heb drie jaar geleden wel de 3DS gehad, maar toen was het aanbod van games nog niet heel geweldig. Gebruikte ook 3D-functie nooit, dus wellicht wordt het nu maar eens tijd voor een 2DS :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Peter_Aragorn schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:56:
[...]

Ja, mooie bundel is dat. Heb drie jaar geleden wel de 3DS gehad, maar toen was het aanbod van games nog niet heel geweldig. Gebruikte ook 3D-functie nooit, dus wellicht wordt het nu maar eens tijd voor een 2DS :)
De 2DS is niet alleen stuk goedkoper, de lader zit er bizar genoeg er ook bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:26

Renate1970

Lef is Leven

Mijn nummer Renate is ondertussen veranderd in 0233 2611 2433
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:51:
Ik heb nog een hele lijst van NNID's op mijn 3DS die mij niet hebben toegevoegd. Het is ook niet makkelijk te achterhalen wie dat precies zijn.

Ik heb dit lijstje:

SteveWoz 3325-4945-6621
Renate 5241-2176-0208
Meilindis 4356-2906-2573
Garcia 2852-9422-8460
Dennis 1908-0209-6890

Daan 3969-7037-2627
patriot 3668-8737-6271
henk 2938-8248-2179
roel 5215-2950-8924
jasper 2423-5419-0207

wesley 0316-9400-8216
aapenootje 1590-5733-8563
pedro 2638-1967-4907
gaitii 0361-7487-5231
delano 2724-2837-3407

lieffdevol 3754-9554-8160
ian 0147-1423-6362
jordy 2595-2225-8448
arjen 2423-5012-5702
martin 1006-1341-6032

marco 0147-3337-4127
mies 4485-2787-0721
carmen 4313-4884-9296
gheranimo 3239-5659-7084

Kunnen jullie mij toevoegen ?
Mijn NNID: 1220 - 9718 - 4166

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er net achter gekomen dat je ook visitekaartjes uit de vrienden lijst kunt wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Box Boy 3 and Limited Trilogy Special Edition announced

(ik moet nog beginnen aan 't 2e spel :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Weet iemand waar ik de 2DS Trigger grip nog kan krijgen? Het ding die je 2DS op een controller laat lijken? Ik krijg last van mijn hand na een uur spelen door een oude blessure

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:36
Robolokotobo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:26:
Weet iemand waar ik de 2DS Trigger grip nog kan krijgen? Het ding die je 2DS op een controller laat lijken? Ik krijg last van mijn hand na een uur spelen door een oude blessure
Lol.... ik heb lange tijd veel last van mijn duimen gehad. Te veel gamen... denk ik O-) Het is ook zo'n krampachtige houding om de 3DS vast te houden. Toch stug doorgaan, de spelletjes zijn ook zo leuk. Ik heb er uiteindelijk ook een grip voor gekocht, het maakt het een stuk comfortabeler.

De 2DS trigger grip zijn zo te zien overal uitverkocht.
Alleen nog bij http://www.game.co.uk/en/nintendo-2ds-trigger-grips-301338 is die te bestellen, wel behoorlijk prijzig. Een jaar geleden kosten deze nog tussen de 10 en 15 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-09 08:45
ik heb nu ruim een half jaar denk ik mijn new 3ds xl black . maar ondervind nu de volgende problemen , ik heb een dode pixel in het bovenste scherm die soms zichtbaar is in donkere omgevingen . en op het onderste scherm als je die op een bepaalde manier vasthoud of in bed ligt dan zie je aan de rechterkant van het onderste scherm onder het randje naast de tepel en de y knop licht balkjes .. ik weet niet of dat er altijd al zat maar het is zwaar vervelend in een donkere kamer . iemand die mij kan vertellen of dit normaal is of niet ? ik probeerde het te zoeken op google maar ik heb geen idee hoe je dat noemt .

de pixel wel maar het licht gebeuren rechts van het scherm niet .

helemaal normaal lijkt het me niet want waarom is het dan alleen aan de rechterkant op t onderste scherm en niet overal op dat onderste scherm .

zal is kijken later vandaag of ik er een foto van kan maken .

[ Voor 13% gewijzigd door taker1987 op 12-12-2016 11:32 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:38
taker1987 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:31:
ik heb nu ruim een half jaar denk ik mijn new 3ds xl black . maar ondervind nu de volgende problemen , ik heb een dode pixel in het bovenste scherm die soms zichtbaar is in donkere omgevingen . en op het onderste scherm als je die op een bepaalde manier vasthoud of in bed ligt dan zie je aan de rechterkant van het onderste scherm onder het randje naast de tepel en de y knop licht balkjes .. ik weet niet of dat er altijd al zat maar het is zwaar vervelend in een donkere kamer . iemand die mij kan vertellen of dit normaal is of niet ? ik probeerde het te zoeken op google maar ik heb geen idee hoe je dat noemt .

de pixel wel maar het licht gebeuren rechts van het scherm niet .

helemaal normaal lijkt het me niet want waarom is het dan alleen aan de rechterkant op t onderste scherm en niet overal op dat onderste scherm .

zal is kijken later vandaag of ik er een foto van kan maken .
Backlight bleeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
nee dat is t niet :) het zit zeg maar onder de rand van t onderste scherm en dan aan de rechterkant. beetje pixel achtig .

Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/xkq907ezl/IMG_0068.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/xsel7853b/IMG_0070.jpg[url=https://postimage.org//url]

dit zit dus alleen aan de rechterkant en is alleen zichtbaar als je er goed naar kijkt , maar als je in bed ligt dan is dit dus wel duidelijk zichtbaar en vrij storend , weet ook niet of dit normaal is of dat dit er altijd al zat .

[ Voor 40% gewijzigd door taker1987 op 12-12-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrummer
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-09 14:52
Ik ga er binnenkort ook eentje halen (new 3DS xl) vandaar een vraag,

Iemand een idee of er ook winkels zullen zijn (online/lokaal maakt niet uit), die met kerst aanbiedingen hebben? Ik zie namelijk nu al dat bij veel winkels hij uitverkocht is of er maar een paar nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!
Ik wil dus een 2ds met pokemon sun gaan kopen.Alleen heb ik een paar vragen: gaat de volgende pokemon game ook nog op de 3ds/2ds komen? En wat vinden jullie van vooraf geinstalleerde games? (Pokemon sun zit er al op geinstalleerd) loop ik niet het risicio dat het systeem ooit een keer crashed en dan pokemon sun kwijt ben? En mischien hoort dit niet bij dit topic maar ben nieuw op het forum dus zeg het ff aub als dit niet hoort. Wanneer word generatie 7 geintroduceerd in de series?

Mvg Sam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:55:
Hallo allemaal!
Ik wil dus een 2ds met pokemon sun gaan kopen.Alleen heb ik een paar vragen: gaat de volgende pokemon game ook nog op de 3ds/2ds komen? En wat vinden jullie van vooraf geinstalleerde games? (Pokemon sun zit er al op geinstalleerd) loop ik niet het risicio dat het systeem ooit een keer crashed en dan pokemon sun kwijt ben? En mischien hoort dit niet bij dit topic maar ben nieuw op het forum dus zeg het ff aub als dit niet hoort. Wanneer word generatie 7 geintroduceerd in de series?

Mvg Sam!
De volgende Pokemon zal niet meer op de 3/2DS meer werken nee. Over een paar maand komt de opvolger van de 3DS uit.

En wat betreft voorgeinstalleerde/digitale games daar kan je eeuwig over blijven discusseren, de een zweert erbij, de ander moet er niks van weten. Qua veiligheid zit je ook in een tweedeling, aan de ene kant kan je een backup maken met je pc, zodat je bij een defect geheugenkaartje je backup terug kan zetten. Maar als je apparaat stuk gaat en je moet een nieuwe dan heb je wel een probleem, want je backup werkt niet op een ander apparaat. Er zijn wel opties om (met Nintendo's hulp) je games op een nieuw apparaat te spelen, maar je save ben je kwijt denk ik. Maar aan de andere kant, een losse cartridge kan je kwijtraken en dan heb je niks meer.

Ik hoor bij de 2e groep en moet niks hebben van digitale games. Ik vertrouw mijn zuinigheid op mn spullen meer dan de betrouwbaarheid van de hardware. Daar komt bij dat het makkelijker te verkopen/uitlenen is en als je zelf meerdere 2ds/3ds/etc apparaten hebt is de keus nog makkelijker. Als toetje zijn cartridges in bijna alle gevallen goedkoper als digitaal.

Maar die 2DS+Pokemon voor 105 euro is gewoon een goede deal. Als ik nog niks had dan zou ik daar niet over twijfelen en dat gewoon doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor de reactie! Dan koop ik waarschijnlijk de bundel met mario kart voor €88 en dan pokemon sun er los bij! En hoelang duurt het ongeveer tot er een nieuw spel uitkomt van pokemon? En hoelang duurt het voordat pokemon sun saai word?

Mvg Sam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:11:
Oke bedankt voor de reactie! Dan koop ik waarschijnlijk de bundel met mario kart voor €88 en dan pokemon sun er los bij! En hoelang duurt het ongeveer tot er een nieuw spel uitkomt van pokemon? En hoelang duurt het voordat pokemon sun saai word?

Mvg Sam!
een nieuwe pokemon game kan altijd aangekondigd worden en is voor nu totaal niet aan de orde aangezien ze net sun en moon hebben uitgebracht .

om over je andere vraag te beginnen , wanneer pokemon sun saai word .... dit ligt puur wat je er mee wilt doen , als je alleen het verhaal wilt spelen dan ben je na max 30 uur wel klaar denk ik , maar als je er daarna nog meer mee wilt doen , zoals competitie spelen en pokemons breeden dan ben je wel een tijdje zoet denk ik . maar dit ligt echt puur aan elke gebruiker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:11:

Mvg Sam!
Eens per twee jaar ongeveer komt er een nieuwe. Soms iets sneller, soms iets trager. Maar je hebt nog X/Y en OR/AS voor de 2/3DS om je mee te vermaken. En als je een beetje op Marktplaats kijkt kan je nog 3 Pokemon Games voor de Nintendo DS vinden en die kan je ook prima spelen op de 2DS.

En hoe lang het duurt voordat het saai wordt? Hangt van jou af he. Je doet 30-35 uur over het verhaal, maar waar het spel dan voor sommigen stopt, voor anderen begint het dan juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
BlackMage schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:07:
[...]

De volgende Pokemon zal niet meer op de 3/2DS meer werken nee. Over een paar maand komt de opvolger van de 3DS uit.

En wat betreft voorgeinstalleerde/digitale games daar kan je eeuwig over blijven discusseren, de een zweert erbij, de ander moet er niks van weten. Qua veiligheid zit je ook in een tweedeling, aan de ene kant kan je een backup maken met je pc, zodat je bij een defect geheugenkaartje je backup terug kan zetten. Maar als je apparaat stuk gaat en je moet een nieuwe dan heb je wel een probleem, want je backup werkt niet op een ander apparaat. Er zijn wel opties om (met Nintendo's hulp) je games op een nieuw apparaat te spelen, maar je save ben je kwijt denk ik. Maar aan de andere kant, een losse cartridge kan je kwijtraken en dan heb je niks meer.

Ik hoor bij de 2e groep en moet niks hebben van digitale games. Ik vertrouw mijn zuinigheid op mn spullen meer dan de betrouwbaarheid van de hardware. Daar komt bij dat het makkelijker te verkopen/uitlenen is en als je zelf meerdere 2ds/3ds/etc apparaten hebt is de keus nog makkelijker. Als toetje zijn cartridges in bijna alle gevallen goedkoper als digitaal.

Maar die 2DS+Pokemon voor 105 euro is gewoon een goede deal. Als ik nog niks had dan zou ik daar niet over twijfelen en dat gewoon doen :+
hou er wel even rekening mee voordat je een 2ds koopt , de sun en moon games hebben aardig wat framedrops op de oude generatie 2ds/3ds , de new 3ds(xl) heeft hier geen problemen mee .

tevens zijn de laadtijden langer dan op de new 3ds(xl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
taker1987 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:18:
[...]

hou er wel even rekening mee voordat je een 2ds koopt , de sun en moon games hebben aardig wat framedrops op de oude generatie 2ds/3ds , de new 3ds(xl) heeft hier geen problemen mee .
Dat klopt, bij dubbele gevechten. Dat gebeurd weinig. Die framedrops heb je anders niet zo veel. Het laden duurt wel ietsje langer (bijv. als je vanuit een gevecht terug gaat naar de wereld).

Ik kan moeilijk aanraden om alleen daarvoor minimaal 100 euro meer te betalen voor een New 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
BlackMage schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:21:
[...]

Dat klopt, bij dubbele gevechten. Dat gebeurd weinig. Die framedrops heb je anders niet zo veel. Het laden duurt wel ietsje langer (bijv. als je vanuit een gevecht terug gaat naar de wereld).

Ik kan moeilijk aanraden om alleen daarvoor minimaal 100 euro meer te betalen voor een New 3DS.
ligt eraan wat je in de toekomst wil spelen , ik denk dat sun en moon niet de enige game is die fps drops gaat geven , ik meende ergens gelezen te hebben dat mario maker ook problemen geeft op de oudere generatie 2ds/3ds dus ik verwacht dat er later nog wat meer games gaan zijn die beter op de new 3ds draaien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja na het verhaal wil ik juist zeker verder gaan! En ja mischien de nieuwe mario maker inderdaad maar weet nog niet echt. Eerst maar eens sun spelen en dan zie ik wel.
En om €100 meer te betalen is (voor mij) teveel geld als de volgende pokemon game niet meer beschikbaar word voor de 3ds!
Is het gehalte gen 1 pokemon een beetje hoog in de sun? Heb al best wat mensen dratini en lapras zien vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:26:
Ja na het verhaal wil ik juist zeker verder gaan! En ja mischien de nieuwe mario maker inderdaad maar weet nog niet echt. Eerst maar eens sun spelen en dan zie ik wel.
En om €100 meer te betalen is (voor mij) teveel geld als de volgende pokemon game niet meer beschikbaar word voor de 3ds!
Is het gehalte gen 1 pokemon een beetje hoog in de sun? Heb al best wat mensen dratini en lapras zien vangen.
zijn best wel aardig wat gen 1 pokemons in inderdaad , en je kan ook ruilen met andere mensen die bijvoorbeeld pokemons van X en Y of ORAS hebben , die kan je ruilen tegen een pokemon van welke game dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
taker1987 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:23:
[...]

ligt eraan wat je in de toekomst wil spelen , ik denk dat sun en moon niet de enige game is die fps drops gaat geven , ik meende ergens gelezen te hebben dat mario maker ook problemen geeft op de oudere generatie 2ds/3ds dus ik verwacht dat er later nog wat meer games gaan zijn die beter op de new 3ds draaien .
Er zijn een handjevol games die beter werken op de New 3DS en sommigen daarvan kan je matig noemen op oude (bijv Hyrule Warriors Legends).

Maar welke toekomst? Het is zo goed als afgelopen. De 3DS heeft wat mij betreft de grootste catalogus aan goede games (van alle consoles tot dusfer), maar het eind is nu wel in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen in 2017 nog een aantal leuke titels uit, maar daarna is het denk ik wel een afgesloten tijdperk. En hij heeft een goede tijd gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:54:
Er komen in 2017 nog een aantal leuke titels uit, maar daarna is het denk ik wel een afgesloten tijdperk. En hij heeft een goede tijd gehad :)
wat ik dan niet snap , als het zijn goede tijd gehad heeft, waarom brengen ze dan een betere en snellere versie uit van de 3ds , de new 3ds en new 3ds xl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:58:
[...]

wat ik dan niet snap , als het zijn goede tijd gehad heeft, waarom brengen ze dan een betere en snellere versie uit van de 3ds , de new 3ds en new 3ds xl
De new 3DS is al twee jaar oud (11 oktober 2014 in Japan) ;) De 3DS als een serie is bijna zes jaar oud. (26 februari 2011 in Japan) Je kan rustig zeggen dat de 3DS een vol termijn heeft gehaald, en de new 3DS kan je vergelijken met de DSi.

Ik vermoed dat Nintendo nog een 3DS opvolger achetr de hand heeft mocht de Switch falen. Maar dat verwacht ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:01:
[...]
Ik vermoed dat Nintendo nog een 3DS opvolger achetr de hand heeft mocht de Switch falen. Maar dat verwacht ik niet.
Dat denk ik niet. Als de Switch zal 'falen' dan geven ze dat vast niet zelf toe door weer wat nieuws te introduceren. Wat wel zou kunnen is dat ze er een kleinere, niet te 'converteren' variant van maken en die voor een 'handheld prijsje' van 160-180 verkopen. De "Gameboy NeXt" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:33:
[...]

Dat denk ik niet. Als de Switch zal 'falen' dan geven ze dat vast niet zelf toe door weer wat nieuws te introduceren. Wat wel zou kunnen is dat ze er een kleinere, niet te 'converteren' variant van maken en die voor een 'handheld prijsje' van 160-180 verkopen. De "Gameboy NeXt" :+
Ik vermoed dat Nintendo sowieso de Switch in 2018 als een losse handheld gaat verkopen ;) Gezien ze dan niet met hun eigen 3DS concurreren (ik vermoed geen 3DS games in 2018).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BlackMage schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:07:
Over een paar maand komt de opvolger van de 3DS uit.
Bedoel je daar de switch mee of heb ik iets gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
He, zit er bij de 2DS + New Super Mario Bros 2 nou wel of niet een oplader?
Ik ken alleen het idiote dat er bij de 3DS/3DS XL en zo er geen bij zat, maar ik lees op internet tegenstrijdige berichten dat de 2DS die er wel bij heeft zitten.

Bambu Lab P1S Combo

Pagina: 1 ... 115 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]