Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
Koldur schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:31:
https://twitter.com/Ninte...65460058461331456?lang=en

Die "oranje" vind ik er mooi uitzien, jammer dat ze er zo laat mee komen.
Die oranje zwart is echt spuuglelijk, die witte is dan weer wel mooi net als de roze.

Ben blij dat ik mijn limited edition New 3ds XL heb, rood is een hele mooie kleur en die kregen wij helaas nooit in EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:59

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3DS Direct is om 16:00 Nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
SmielBASIC komt mogelijk naar de Europese markt?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MwDWwvw.png

Verwijderd

Ik heb enkel nog maar wat nieuws berichten erover kunnen lezen, maar zo te horen gaat Nintendo weer flink uitpakken op de 3DS.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dit was ongeveer het niveau wat we hadden kunnen verwachten voor de direct. Zo te zien heeft de 3ds in 2017 nog genoeg recht op leven ondanks de komst van de nx. Het enige lullige is dat hun grote aankondiging (pikmin) weer een 2d games is terwijl de andere 2 grote aankondiging (ports van yoshi en mario maker) dat ook al zijn. Dan maak je niet echt indruk met een 2d pikmin.
Ook het niet uploaden van mario maker levels word niet gewaardeerd in de eerste reacties,.

• RayNbow
Het niet kunnen uploaden van levels op de 3DS versie van SMM had ik niet erg gevonden als je nog wel online levels kon sharen met vrienden (a la SpotPass berichten in Letter Box / Swapnote).

Verwijderd

Ben benieuwd. De nieuwe Ace Attorney en Yoshi komen er sowieso. Pikmin wacht ik af, krijg er een beetje chibi robo zip lash idee bij. Niets te maken het het origineel op de stijl na.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Met de StreetPass Plaza update van vandaag kun je met een premium account 100 encounters 'opslaan' in plaats van maar 10. Begrijp ik het nu goed dat je dan alsnog na elke 10 encounters je je 3DS moet openen om die 10 in de queue/wachtrij te plaatsen voordat je nieuwe hits krijgt?

Poochy & Yoshi's Woolly World *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 01-09-2016 19:48 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pikmin kunnen ze tof maken maar ben bang dat ze het toch verprutsen als fan :+

Yoshi is natuurlijk geweldig om te spelen :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
pikmin is interestant. tot nu toe ziet het er echt uit als een normale pikmin maar dan gewoon 2d. ik verwacht ook echt niet dat de 3ds een full clash pikmin game kan runnen XD. verders, 2 wiiu poorts is niet heel slecht.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Ike. schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:45:
Begrijp ik het nu goed dat je dan alsnog na elke 10 encounters je je 3DS moet openen om die 10 in de queue/wachtrij te plaatsen voordat je nieuwe hits krijgt?
Uit wat ik lees heb je wel degelijk een queue van 100 Mii's ... ben wel benieuwd met hoeveel je dan spelletjes kan spelen per keer.
Overigens vandaag geen enkele pass op station. Normaal altijd goed voor een stuk of 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ineens weer na lange tijd vertrouwen in de toekomst van de Nintendo 3DS. Super Mario Maker for Nintendo 3DS moet wel een hit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:37:
Ik krijg ineens weer na lange tijd vertrouwen in de toekomst van de Nintendo 3DS. Super Mario Maker for Nintendo 3DS moet wel een hit worden.
Die gaat hier zeker in huis komen, wou het erg graag op de 3DS hebben, vroeg me al af waar het eigenlijk bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:37:
Alleen heel erg jammer dat je geen levels online kan delen. Aan de andere kant komt het kneuterige van de 3DS weer naar boven met streetpass en local wireless sharing.
Ik heb er zin in! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario Maker topic [Wii U] Super Mario Maker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
ametis schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:05:
Het is gelukt, ik heb een N3DS XL met twee IPS schermen, yes!!😄
Even wat details. Ik heb het vandaag gekocht bij de Mediamarkt. Zo op het gevoel vond ik er één die duidelijk zwaarder aanvoelde. Die en een willekeurig andere meegenomen naar de weegschaal afdeling (gelukkig staan er daar genoeg om ermee een testje te doen)😈
En tot mijn grote verbazing woog de één 539 gram en de ander 754 gram, woow!!

Serie nummer van de zwaardere was ook lager en begon met QEF101 de ander zat in de 102 range.

De zwaardere maar gekocht. Thuis aangekomen uitgepakt en alles nog eens nagewogen. Het pakje met handleidingen woog 342 gram en de N3DS XL zelf 335 gram. Firmware versie is v9.5.0-22E.

Wellicht dat iemand hier zijn voordeel mee kan doen, succes! 😉
Hier ook twee IPS panelen met serial QEF101. Geen garantie maar goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:52
Is er ergens een kaart waar de streetpass locaties op staan. Of zou ik thuis een streetpass locatie kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:15
Als ik deze kaart mag geloven zijn de Nintendo Zones alleen nog beschikbaar bij de filialen van GameMania. Best wel jammer, tot voor een paar maanden geleden was er ook eentje in de AH en daar had je vrij vaak volle bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
hcQd schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:00:
Als ik deze kaart mag geloven zijn de Nintendo Zones alleen nog beschikbaar bij de filialen van GameMania. Best wel jammer, tot voor een paar maanden geleden was er ook eentje in de AH en daar had je vrij vaak volle bak.
Die GM locaties zitten veel in de stad. Dat is jammer, hier zal ik weinig komen Zijn er ergens anders waar mii's poppetjes achterblijven die ik kan oppikken Of is het echt alleen bij de Nintendo hotspots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Ingelogd schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:53:
Is er ergens een kaart waar de streetpass locaties op staan. Of zou ik thuis een streetpass locatie kunnen maken?
Het is mogelijk om thuis je eigen NZone op te zetten zodat je Streetpass hits krijgt. Google is your friend =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
NegativeFreak schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:46:
[...]

Het is mogelijk om thuis je eigen NZone op te zetten zodat je Streetpass hits krijgt. Google is your friend =)
Ik dacht dat die 'attwifi' truuk niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ike. schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:13:
[...]

Ik dacht dat die 'attwifi' truuk niet meer werkte.
Werkt nog prima, bij mij in ieder geval wel. Laatst nog gebruikt met de nieuwste FW. Beter is om "_The Cloud" te gebruiken, dan wordt er ook willekeurig gewisseld met andere SP stations.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Koldur schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:20:
[...]

Werkt nog prima, bij mij in ieder geval wel. Laatst nog gebruikt met de nieuwste FW. Beter is om "_The Cloud" te gebruiken, dan wordt er ook willekeurig gewisseld met andere SP stations.
Welk MAC adres gebruik jij?

Ik heb een WIFI repeater waarmee dit altijd werkte maar na een 3DS firmware update een lange tijd geleden werkt dit niet meer

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 04-09-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Ik heb WIFI Nzone 3ds truuk opgezocht. Het wordt mij iets te ingewikkeld.
De Nintendo site laat alleen GM locaties zien, zijn dit echt de enige of werken de vakantie parken, stations etc. nog wel voor streetpass hits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Koldur schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:20:
[...]
Beter is om "_The Cloud" te gebruiken,
Heb ik een hele tijd gebruikt op een ASUS access point, leverde honderden hits op. Helaas kapot gegaan en z'n opvolger wilde geen spatie en/of underscore in de SSID accepteren, dus helaas.
Maar heb nu een Devolo AP en heb net een _The Cloud guest ap gemaakt ... ben benieuwd. Mag er WEP of WPA op of moet het zonder security ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ike. schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:44:
[...]

Welk MAC adres gebruik jij?

Ik heb een WIFI repeater waarmee dit altijd werkte maar na een 3DS firmware update een lange tijd geleden werkt dit niet meer
Goner schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:59:
[...]

Heb ik een hele tijd gebruikt op een ASUS access point, leverde honderden hits op. Helaas kapot gegaan en z'n opvolger wilde geen spatie en/of underscore in de SSID accepteren, dus helaas.
Maar heb nu een Devolo AP en heb net een _The Cloud guest ap gemaakt ... ben benieuwd. Mag er WEP of WPA op of moet het zonder security ??
Het moet zonder security en als je maar één MAC adres gebruikt krijg je alleen per 8 uur een nieuwe SP. Ik heb zelf een router met een MAC change scriptje draaien (kan met DD-WRT of OpenWRT), in het bereik van: 4E:53:50:4F:4F:??
Dat is wat de meeste mensen gebruiken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Even een vraag. Ik heb sinds Woensdag een raar probleem met mijn New 3DS. Tijdens het spelen van Pokemon X freezde de 3DS. Toen ik het opnieuw aanzette bleef het scherm zwart, alleen het blauwe lampje aan de onderkant ging aan. De dag erna ging die wel weer aan, maar na een minuut of 2 freezde de boel weer, en begon alles van voren af aan.

Ben ik Zaterdag naar de GameMania geweest. Die zeiden me dat ze me geen garantie konden aanbieden omdat ik de 3DS heb gekocht in februari 2015. En Nintendo geeft maar 1 jaar. Maar ze zeiden dat als ik zelf contact opneem met Nintendo ze vaak wel 2 jaar geven. Dus ik belde Nintendo, en ze verwezen me door naar een internetpagina waar ik een retour label kan aanvragen. Daar moest je ook de datum invullen, waarna de website aangeeft dat ik geen garantie meer heb.

Nu de vraag, hoe zit het met de wet en hoe sterk sta ik als ik nog garantie wil? Want ik hoor verschillende geluiden over hoe de garantie in Nederland geregeld is. heeft hier ook iemand ervaring met een 3DS opsturen binnen 24 maanden maar na 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al een poging gedaan om direct met Nintendo te bellen ? Daar lees ik vaak wel positieve verhalen over.

https://www.nintendo.nl/K...antenservice-1106617.html

Oeps...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Eh, niet goed gelezen ? :+
Linkje3 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:01:
Dus ik belde Nintendo, en ze verwezen me door naar een internetpagina waar ik een retour label kan aanvragen.
Zelfde ervaring hier met een gewone 3DS. Uit garantie, gewoon betalen. En data kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
De winkel is jou verplicht garantie te bieden van minimaal twee jaar (sterker nog, de levensduur van het product. Maar twee jaar is doorgaans de standaard). Fabrieksgarantie kan een leuke extra service zijn, maar nooit in plaats van winkelgarantie. Dus gewoon terug gaan naar GameMania en als ze het weigeren boos worden, want dat is anno 2016 wel redelijk terecht naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Linkje3 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:01:
Even een vraag. Ik heb sinds Woensdag een raar probleem met mijn New 3DS. Tijdens het spelen van Pokemon X freezde de 3DS. Toen ik het opnieuw aanzette bleef het scherm zwart, alleen het blauwe lampje aan de onderkant ging aan. De dag erna ging die wel weer aan, maar na een minuut of 2 freezde de boel weer, en begon alles van voren af aan.

Ben ik Zaterdag naar de GameMania geweest. Die zeiden me dat ze me geen garantie konden aanbieden omdat ik de 3DS heb gekocht in februari 2015. En Nintendo geeft maar 1 jaar. Maar ze zeiden dat als ik zelf contact opneem met Nintendo ze vaak wel 2 jaar geven. Dus ik belde Nintendo, en ze verwezen me door naar een internetpagina waar ik een retour label kan aanvragen. Daar moest je ook de datum invullen, waarna de website aangeeft dat ik geen garantie meer heb.

Nu de vraag, hoe zit het met de wet en hoe sterk sta ik als ik nog garantie wil? Want ik hoor verschillende geluiden over hoe de garantie in Nederland geregeld is. heeft hier ook iemand ervaring met een 3DS opsturen binnen 24 maanden maar na 12 maanden.
De garantie in Nederland is per wet geregeld, winkels zijn verplicht 2 jaar garantie te geven ook al is de fabrieksgarantie korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Dus ik kan beter teruggaan naar GameMania en garantie eissen? Want ze zeiden me dat ze het dan opsturen naar Nintendo. En dat ze dan de kosten bij mij verrekenen. Maar dat mag dus niet blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mizgala28 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:32:
[...]
De garantie in Nederland is per wet geregeld, winkels zijn verplicht 2 jaar garantie te geven ook al is de fabrieksgarantie korter.
Oh ?
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:17
Mizgala28 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:32:
[...]

Nee: (fabrieks)garantie op elektronica is in heel Europa minimaal 2 jaar, maar daar mag de lokale wetgever in het voordeel van de consument van afwijken:

In Nederlands consumentenrecht heb je bij de leverancier aanspraak op garantie gedurende de te verwachten levensduur van het product, en naar de verwachtingen die (in bijvoorbeeld reclame uitingen) gewekt worden.

Die aanspraak is voor ons Nederlanders het uitgebreidst, en daardoor van toepassing. De twee jaar fabrieksgarantie geldt daarmee niet voor Nederlandse consumenten, hoewel veel Europese producenten één richtlijn en daarmee twee jaar fabrieksgarantie hanteren.

Als je rechtstreeks je NDS naar Nintendo stuurt, doe je dat op eigen risico / kosten omdat je de leverancier passeert. De leverancier mag namelijk zelf kiezen op welke manier hij de wettelijke garantie invult: geld retour, vervangen of reparatie.

Overigens is het gebruikelijk dat je na een bepaalde redelijke termijn (ik schat een jaar voor een 3DS) naar rato van de resterende levensduur bijdraagt in reparatiekosten. Veel bedrijven zijn hier uit service coulant in, maar het recht daartoe hebben ze wel.

Alleen recht hebben is één, krijgen een ander.... rechtsgang en ontvankelijkheid zijn gezien het geringe bedrag helaas moeilijk. Maar goed: naming & shaming wil ook vaak werken. >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Flozem op 13-09-2016 18:47 ]

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Linkje3 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:45:
Dus ik kan beter teruggaan naar GameMania en garantie eissen? Want ze zeiden me dat ze het dan opsturen naar Nintendo. En dat ze dan de kosten bij mij verrekenen. Maar dat mag dus niet blijkbaar.
Kwestie van je mond open doen en staan op je strepen, winkeliers zijn snel geneigd de schuld bij jou te schuiven ondanks dat ze het prima zelf kunnen oplossen. Kost hun alleen meer energie/moeite en als er een luie medewerker is dan wil die al helemaal niet iets doen buiten zijn normale activiteiten :+

Soms mag je dus rustig je stem wat luider maken anders horen mensen je niet, ondanks dat je er toch recht op hebt

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Verwijderd

Garantie is voor een hoop winkels de kosten en moeite niet waard. Als men geen verplichte garantie verleent is daar niets wat de koper daar tegen kan doen behalve publiek bekend maken. Vervolgens zijn ze er als de kippen bij om je aan te klagen als laster terwijl de kosten om garantie af te dwingen meestal hoger zijn dan het product zelf. Helaas weinig tegen te doen behalve de winkel boycotten.

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
Nog meer mensen die, naar aanleiding van de aankomende update, weer beginnen met het (opnieuw) spelen van Animal Crossing New Leaf? Bij mij zelf begint het wel wat te kriebelen!

Morgen maar eerst starten met Dragon Quest VII die dan binnenkomt. Een spel met een 120-urige story vind je niet vaak!

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:38
Hey mensen,

klopt het dat je op de 3DS heel veel Gameboy, NES én SNES-klassiekers kan spelen door deze aan te schaffen via de eShop?

Ik denk dan aan:
- Super Mario Land reeks (GB)
- Donkey Kong Land reeks (GB)
- Super Mario Bros. reeks (NES)
- Super Mario World (SNES)
- Donkey Kong Country reeks (SNES)

Of moet ik dan een kruiwagen met flappen meebrengen voor de aanschaf van alle genoemde Virtual Console games (via m'n browser zie ik geen prijzen vermeld staan in de eShop)?

En klopt het dat een New 3DS momenteel het goedkoopst is bij Wehkamp (€159,- + €7,50 korting met kortingscode "korting")?

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
breminem schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:51:
Hey mensen,

klopt het dat je op de 3DS heel veel Gameboy, NES én SNES-klassiekers kan spelen door deze aan te schaffen via de eShop?

Ik denk dan aan:

Of moet ik dan een kruiwagen met flappen meebrengen voor de aanschaf van alle genoemde Virtual Console games (via m'n browser zie ik geen prijzen vermeld staan in de eShop)?
Zie je op een pagina als deze geen prijs staan?
https://www.nintendo.nl/S...er-Mario-Land-275902.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Nee. Jij wel? Zo ja, dan kijk ik er blijkbaar gigantisch overheen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
breminem schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:45:
Nee. Jij wel? Zo ja, dan kijk ik er blijkbaar gigantisch overheen? :?
Hier verschijnt de prijs niet direct, maar na een fractie van een seconde verschijnt bij mij een prijs aan de rechterkant:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nEAUJ7o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:27

DukeBox

loves wheat smoothies

RayNbow schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:59:
Hier verschijnt de prijs niet direct, maar na een fractie van een seconde...
Omdat er gekeken wordt of er nog kortingen voor je profiel beschikbaar zijn duurt het idd wat langer.
Ook als je ambassadeur bent of de game al hebt aangeschaft staat er geen prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 18-09-2016 19:30 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
breminem schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:51:
Hey mensen,

Ik denk dan aan:

En klopt het dat een New 3DS momenteel het goedkoopst is bij Wehkamp (€159,- + €7,50 korting met kortingscode "korting")?
SNES spellen zijn alleen speelbaar op de New 3DS (XL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
OK, bedankt voor de tip! Zal wel aan mijn browser liggen dan.

Zijn er ook af en toe akties zodat de virtual console games een bepaalde periode goedkoper zijn? Of komt dat nooit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
breminem schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:25:
OK, bedankt voor de tip! Zal wel aan mijn browser liggen dan.

Zijn er ook af en toe akties zodat de virtual console games een bepaalde periode goedkoper zijn? Of komt dat nooit voor?
Oude spellen in de Nintendo Shop zijn af en toe afgeprijsd. Iedere week zijn er nieuwe aanbiedingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 18-09-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
soms zijn er ook combi deals bij nieuwe VC games.
de snes spellen(alleen voor new 3DS) worden bijvoorbeeld vaak per 2 uitgebracht, en als je dan allebij koopt dan gaat er van de 2e een paar euro van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:59

Dennis de Vries

Redacteur
Ik heb via iemand van Tweakers mijn regular New 3DS geruild voor zijn New 3DS XL, beide systemen zijn teruggebracht naar de fabrieksinstellingen.

Het probleem is nu dat ik geen idee heb hoe ik mijn Nintendo ID terugkrijg op de XL die ik nu heb. Mijn games zijn gekocht via de eShop, dus verbonden aan mijn account.

Iemand enig idee hoe ik dit terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
OK, thanks allemaal voor alle info!

Heb zelf een PS Vita en vermaak me er prima mee. En toch mis ik op de Vita de fun die mijns inziens alleen Nintendo biedt met Mario, Zelda enz.
Heb een paar jaar geleden een tijdje een DS gehad maar uiteindelijk verkocht. Nu uiteraard spijt van. Dus wellicht toch maar een New 3DS aanschaffen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Dennis de Vries schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:51:
Ik heb via iemand van Tweakers mijn regular New 3DS geruild voor zijn New 3DS XL, beide systemen zijn teruggebracht naar de fabrieksinstellingen.

Het probleem is nu dat ik geen idee heb hoe ik mijn Nintendo ID terugkrijg op de XL die ik nu heb. Mijn games zijn gekocht via de eShop, dus verbonden aan mijn account.

Contact opnemen met de klantenservice is de enige optie in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Dennis de Vries schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:51:

Volgens mij kun je tijdens het opstarten kiezen voor het instellen van een bestaand ID. En anders kun je dat via instellingen doen of door te gaan naar de eshop. Dat dacht ik iig. Is al even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Arunia schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:27:
[...]

Volgens mij kun je tijdens het opstarten kiezen voor het instellen van een bestaand ID. En anders kun je dat via instellingen doen of door te gaan naar de eshop. Dat dacht ik iig. Is al even terug.
Als dat zou kunnen, dan zou men dus op meerdere systemen met hetzelfde NNID kunnen inloggen en dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
RayNbow schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:18:
[...]

Als dat zou kunnen, dan zou men dus op meerdere systemen met hetzelfde NNID kunnen inloggen en dat is niet het geval.
Ah, die andere zou tijdens leegmaken ontkoppeld moeten worden van de oude hardware. Of je moet daar voor kiezen. Dat is wat me bij staat. Of je bent gewoon verplicht te transferen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Arunia schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:01:
[...]

Ah, die andere zou tijdens leegmaken ontkoppeld moeten worden van de oude hardware. Of je moet daar voor kiezen. Dat is wat me bij staat. Of je bent gewoon verplicht te transferen.
Nope, die NNID zit gekoppeld aan die hardware. Er is géén manier om dat ongedaan te maken, behalve dan een system transfer, hetzij door jezelf, hetzij door Nintendo, die dat nog op afstand kunnen doen, mits je het serienummer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
zucht...

Doet een kennis zoveel moeite om een LE Majora's Mask 3DS XL te kopen, gooit hij een rode plastic case eromheen om hem te beschermen.

Dus ik liet hem mijn Monster Hunter 3DS XL LE zien met een crystal case eromheen omdat het veel mooier staat en hij zo van "maar dan zie je die krassen op die case".

Dus al die moeite doen om een LE te kopen en dan een case eromheen gooien om het gehele LE design te verbergen, geniaal! |:( :F

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 20-09-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja dat soort mensen snap je gewoon niet, het zelfde met die car bra's. Ja dan krijg je geen schade, het ziet er alleen niet uit.

Ik heb trouwens bij mijn Monster Hunter LE dat de verf aan een zijkant eraf begint te gaan :(. Links voor aan de rand waar hij zegmaar aan de binnenkant aansluit.

Denk van het vasthouden ofzo, want ik ben er toch echt zuinig op geweest. Geen krassen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Mizgala28 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 00:21:
zucht...

Doet een kennis zoveel moeite om een LE Majora's Mask 3DS XL te kopen, gooit hij een rode plastic case eromheen om hem te beschermen.

Dus ik liet hem mijn Monster Hunter 3DS XL LE zien met een crystal case eromheen omdat het veel mooier staat en hij zo van "maar dan zie je die krassen op die case".

Dus al die moeite doen om een LE te kopen en dan een case eromheen gooien om het gehele LE design te verbergen, geniaal! |:( :F
Hij houdt hem gewoon netjes zodat hij hem straks met winst kan verkopen ;)

Maar idd zonde. Hou zelf sowieso niet van cases etc. Niet voor mijn telefoons en ook niet voor mijn 3ds

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
DarkSide schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:00:
[...]

Hij houdt hem gewoon netjes zodat hij hem straks met winst kan verkopen ;)

Maar idd zonde. Hou zelf sowieso niet van cases etc. Niet voor mijn telefoons en ook niet voor mijn 3ds
Voor een telefoon zoek ik eerder een praktische case, ik loop rond met een LG G3 en heb geen zin in een kapot toestel omdat ik geen hoesje had.

Maar voor een 3DS die ik 99,99% van de tijd zittend gebruik wil ik vooral een case die tegen krassen beschermd en aangezien het een LE is, is crystal case de betere keuze.

Voor de echte bescherming heb ik een stevige hoes voor vervoer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heel raar voor een portable device maar ik neem de 3ds nooit ergens naartoe. Gewoon niet de tijd/mogelijkheid/zin om op de 3ds te gamen als ik ergens naartoe ga. Heerlijk onderruit op de bank speel ik alle spellen uit.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Neem m'n 3DS XL geregeld mee ivm Street- en Spotpass ... jammer alleen dat sinds ze de Plaza hebben uitgebreid naar 100 hits, er geen actieve hotspot meer te vinden is :(
Normaal pakte ik zo 10 man op in Den Haag Centraal en een rondje centrum en nu helemaal niks meer.
Geniale zet van N ...

• Mizgala28
Goner schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:26:
Neem m'n 3DS XL geregeld mee ivm Street- en Spotpass ... jammer alleen dat sinds ze de Plaza hebben uitgebreid naar 100 hits, er geen actieve hotspot meer te vinden is :(
Normaal pakte ik zo 10 man op in Den Haag Centraal en een rondje centrum en nu helemaal niks meer.
Geniale zet van N ...
Jij ook al?

Ik was de laatste 2 weken meerdere keren dagje uit en vond maximaal 2 mensen, erg teleurstellend aangezien ik vroeger na 20 minuten door de buurt wandelen al een rij van 10 had.

Hetzelfde probleem bij mijn partner, misschien 1 of 2 mensen, meer niet.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:11
Het lijkt erop dat de KPN Hotspots die voorheen ook Nintendo Zones waren nu niet meer in gebruik zijn als Nintendo Zone.

Heb hier hetzelfde probleem. Heb uiteindelijk mijn SpillPass weer een paar keer aangezet.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik zie op de Hotspot Finder van N alleen nog GameMania's ... dat schiet niet op.
Weer een leuke feature om zeep.

• breminem
Ben op MP op zoek naar een N3DS maar nu vindt ik een verkoper die er ook een R4-kaart bij levert.
Nu wil ik die kaart toch niet maar vraag me af of die N3DS dan nog wel origineel is. Of blijft de handheld te allen tijde origineel, ook al heb je handheld gebruikt i.c.m. een R4-kaart?

• Mizgala28
breminem schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:38:
Ben op MP op zoek naar een N3DS maar nu vindt ik een verkoper die er ook een R4-kaart bij levert.
Nu wil ik die kaart toch niet maar vraag me af of die N3DS dan nog wel origineel is. Of blijft de handheld te allen tijde origineel, ook al heb je handheld gebruikt i.c.m. een R4-kaart?
Ja, als hij een homebrew had gebruikt was een R4 kaart overbodig naar mijn weten.

Lekker doorverkopen die kaart, kan aardig wat opleveren.

Verwijderd

@LOTG

Dat heb ik hier met 2 N3DSXL gehad, dacht eerst dat het misschien een reactie was op de klamme handjes van mn dochter.. maar ik heb nintendo een foto gemaild van beide n3ds xl en kreeg na een paar dagen een reactiie, 2 nieuwe kapjes (als hoge uitzondering!) gekregen , super afhandeling van Nintendo. Enigste wat ik toen gevraagd heb waar ik ze kon kopen.

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
breminem schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:38:
Een R4 kaart treft alleen DS games en dat heeft geen gevolgen voor de N3DS zelf. Die kaart is max 15 euro waard. Waar je mee moet oppassen zijn kaarten die 3DS games draaien op je systeem. Hiermee kan je bij verkeerd gebruik gebanned worden. Dan wordt de N3DS zelf gebanned van de Nintendo servers en kan je dus niks meer online doen. Mocht dit het geval zijn mocht het nog wel eens voorkomen dat bij een bericht naar Nintendo ze je 1 á 2x coulance bieden en je ban opheffen. Dus let hier wel op.
Goner schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:09:
Ik zie op de Hotspot Finder van N alleen nog GameMania's ... dat schiet niet op.
Weer een leuke feature om zeep.
Ik dacht eerst zelf dat het lag aan de verbouwing van Utrecht Centraal dat ze de hotspots uit hadden staan en er al iets van 2 maanden geen streetpasses meer binnen kwamen :/ We hadden laatst een uitwisselingsstudent uit Finland die in 2 jaar 3DS gebruik maar 17 streetpasses had gevonden daar. Wat dat betreft hebben wij het alsnog goed voor mekaar.

[ Voor 24% gewijzigd door -Cn- op 22-09-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Bedankt voor de info iedereen!

Uiteindelijk zijn we er niet uitgekomen met de onderhandelingen maar dan weet ik weer iets meer in elk geval. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Eigenlijk werkt sinds ik mijn New 3DS XL heb de c-stick niet helemaal lekker. Hebben meer mensen hier last van? Je moet vooral hard drukken en naar boven werkt vaak heel matig wat bij Resident Evil Revelations wel een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:58
Opnieuw kalibreren al geprobeerd?

• Mizgala28
Verleiding was te groot, Generations is een goed spel maar te makkelijk en de gebrek aan G-rank zorgt ervoor dat je achteraf met een leeg gevoel achter blijft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6QFR97k7TIHxKITnpDgzHgFh/full.jpg

• Goner

Goner

What can I do you for ?

-Cn- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:14:
[...]
Ik dacht eerst zelf dat het lag aan de verbouwing van Utrecht Centraal dat ze de hotspots uit hadden staan en er al iets van 2 maanden geen streetpasses meer binnen kwamen :/ We hadden laatst een uitwisselingsstudent uit Finland die in 2 jaar 3DS gebruik maar 17 streetpasses had gevonden daar. Wat dat betreft hebben wij het alsnog goed voor mekaar.
Nou ja, hebben ? Hadden dan ... want op deze manier is er geen lol aan. Kon vroeger op -tig plekken Spotpass doen en nu maar een paar.
Overigens moet je bij uitbreiding naar 100 encounters (maar ja, hoe haal je die nu nog ?) ook even opletten ; er komen er maar max. 10 in de plaza en die moet je dan zelf in de queue zetten elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:17
Wat dat betreft zou het fijn zijn als Nintendo iedere dag wat passes via hun eigen server zou gaan sturen. De ondersteuning voor spot/streetpass is nu echt bagger te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Mizgala28 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:01:
Verleiding was te groot, Generations is een goed spel maar te makkelijk en de gebrek aan G-rank zorgt ervoor dat je achteraf met een leeg gevoel achter blijft.

[afbeelding]
Heb beide en ben met beide nog erg low rank (4u HR4 en gen hr2 of 3) maar ik vind ook dat 4u beter aanvoelt als een volwaardige game. Story en expeditions leveren wat mij toch extra's. Er staat me nog zo veel te wachten met die games :). Is 4u online nog actief qua community?

[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 25-09-2016 12:08 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Flozem schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:34:
Wat dat betreft zou het fijn zijn als Nintendo iedere dag wat passes via hun eigen server zou gaan sturen. De ondersteuning voor spot/streetpass is nu echt bagger te noemen.
Mee eens, ik neem dat ding iedere dag mee en kom tegenwoordig nog zelden iemand tegen, probleem begon ergens dit jaar want vorig jaar was het keer op keer vol na een flinke te wandeldag.
Thrace Grumble schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:06:
[...]

Heb beide en ben met beide nog erg low rank (4u HR4 en gen hr2 of 3) maar ik vind ook dat 4u beter aanvoelt als een volwaardige game. Story en expeditions leveren wat mij toch extra's. Er staat me nog zo veel te wachten met die games :). Is 4u online nog actief qua community?
Er zijn nog genoeg mensen die het spelen merk ik, ik merk dat de meeste mensen al tegen het einde aan van Generations aankomen, mijn partner is nu al ruim driekwart verder na kleine 100 uur waar in het geval van 4 Ultimate dat pas het geval was na 300+ uur, G-rank maakt off en online veel verschil qua hoe lang je bezig bent, je hebt meer uitdagende quests waar je uren aan kwijt bent.

[ Voor 46% gewijzigd door Mizgala28 op 25-09-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:04:
@LOTG

Dat heb ik hier met 2 N3DSXL gehad, dacht eerst dat het misschien een reactie was op de klamme handjes van mn dochter.. maar ik heb nintendo een foto gemaild van beide n3ds xl en kreeg na een paar dagen een reactiie, 2 nieuwe kapjes (als hoge uitzondering!) gekregen , super afhandeling van Nintendo. Enigste wat ik toen gevraagd heb waar ik ze kon kopen.
Zelfde geval hier en ook een mail gestuurd. Krijg ook een nieuw klepje toegestuurde, topservice! Hoe lang duurde het bij jou eer je het had?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ze binnen een week in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb bij mijn New Nintendo 3DS XL dat de rechter speaker enorm schel klinkt op hoog volume. Net of die speaker los in de behuizing ligt te trillen.

Echter heb ik niet zo veel zin om mijn DS lang te missen... Iemand enig idee hoe lang je hem kwijt bent met een reparatie?

Eigenlijk wel beter als het voor de Sun/Moon release gefixt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Mmmm.... de N3DS XL is nu in de aanbieding bij Bol.com voor 179 euro (al is het geen scherpe aanbieding, scheelt slechts 9 euro met de normale prijs). Twijfel erg wat ik moet doen. N3DS of XL....

N3DS is compacter maar voor mij geen direct voordeel aangezien ik alleen thuis op de bank game op een handheld. Scherm is daarentegen wel weer een stukje scherper dan die van de XL, maar wel weer kleiner...

Luxe-dilemma's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
breminem schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:06:
Mmmm.... de N3DS XL is nu in de aanbieding bij Bol.com voor 179 euro (al is het geen scherpe aanbieding, scheelt slechts 9 euro met de normale prijs). Twijfel erg wat ik moet doen. N3DS of XL....

N3DS is compacter maar voor mij geen direct voordeel aangezien ik alleen thuis op de bank game op een handheld. Scherm is daarentegen wel weer een stukje scherper dan die van de XL, maar wel weer kleiner...

Luxe-dilemma's ;)
Als je ook retro gamed, is de XL echt de beste keuze. Waarom noem ik dat op, dan heb je blijkbaar geen moeite met pixeligheid, ik vind het juist wel een charme hebben als retro gamer. Vooral ook omdat er veel oude games op zijn uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breminem
Koldur schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Als je ook retro gamed, is de XL echt de beste keuze. Waarom noem ik dat op, dan heb je blijkbaar geen moeite met pixeligheid, ik vind het juist wel een charme hebben als retro gamer. Vooral ook omdat er veel oude games op zijn uitgebracht.
Daar heb je een goed punt. Echter ga ik er niet alleen op retro-gamen. :)
Ergens wel lastig dat beide consoles op dit moment nagenoeg gelijk geprijsd zijn. Hiermee kan je het verschil in aanschafprijs dan niet meer meenemen in je keuze. :P

Ben trouwens wel van plan (voor het eerst) full digital te gaan. In het verleden verkocht ik mijn consoles nog wel eens maar iedere keer weer spijt van gehad, dus dat doe ik niet meer.

Heb inmiddels al een oplader en microSDXC 64GB aangeschaft. Ben dus goed voorbereid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

breminem schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Ben trouwens wel van plan (voor het eerst) full digital te gaan. In het verleden verkocht ik mijn consoles nog wel eens maar iedere keer weer spijt van gehad, dus dat doe ik niet meer.
Ik was full-digital gegaan op de 3DS XL, maar nu hij defect is en bij Nintendo ligt maak ik mij ernstig zorgen over mijn save games. Je kan gewoon geen bruikbare backup maken.
Mij zie je geen games meer kopen in de eshop, ik doe het wel met fysieke cardridges vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Ik was full-digital gegaan op de 3DS XL, maar nu hij defect is en bij Nintendo ligt maak ik mij ernstig zorgen over mijn save games. Je kan gewoon geen bruikbare backup maken.
Mij zie je geen games meer kopen in de eshop, ik doe het wel met fysieke cardridges vanaf nu.
Het lijkt me dat Nintendo een eventuele andere 3DS die je teruggestuurd krijgt (als jouwe niet gerepareerd kan worden) direct voorziet van het hardware ID van je oude, en ze je eigen/oude SD kaart daar weer in stoppen. Daarmee zijn niet alleen je games en saves veilig, maar eventuele backups van die SD kaart doen het dan ook weer. Net zoals een systemtransfer dus.

Zelf geen ervaring hier mee, maar het zou me verbazen als ze je gewoon laten stikken voor zoiets simpels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Idd, en let er op dat cartridge spellen ook niet altijd op de cart opslaan. Dus dan zou het niet uitmaken of je digitaal koopt of "analoog".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik wilde vandaag weer een spel op de 3DS XL gaan spelen, maar de A knop werkt niet goed. Je moet een paar keer of heel hard drukken voordat het spel het pas registreert. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Is dit makkelijk (zelf) op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bianca schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:59:
Ik wilde vandaag weer een spel op de 3DS XL gaan spelen, maar de A knop werkt niet goed. Je moet een paar keer of heel hard drukken voordat het spel het pas registreert. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Is dit makkelijk (zelf) op te lossen?
Hapert die ook bij het indrukken? Alsin hij stokt bij het indrukken ergens?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:45:
[...]

Hapert die ook bij het indrukken? Alsin hij stokt bij het indrukken ergens?
De A knop drukt wel gewoon goed in en blijft niet hangen. Het lijkt dus alsof het indrukken niet goed geregistreerd wordt. Achteraf hoorde ik van degene die het laatst op de 3DS XL speelde dat het leek alsof toen de A knop bleef hangen in het spel, dus ook niet de A knop zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bianca schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:32:
[...]

De A knop drukt wel gewoon goed in en blijft niet hangen. Het lijkt dus alsof het indrukken niet goed geregistreerd wordt. Achteraf hoorde ik van degene die het laatst op de 3DS XL speelde dat het leek alsof toen de A knop bleef hangen in het spel, dus ook niet de A knop zelf.
Klinkt toch jammer genoeg als een knop die niet helemaal lekker is intern onder de fysieke knop. Hoopte ergens dat er wat viezigheid in zou zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:09:
[...]

Klinkt toch jammer genoeg als een knop die niet helemaal lekker is intern onder de fysieke knop. Hoopte ergens dat er wat viezigheid in zou zitten :P
Is het nu tijd voor een nieuwe 3DS of is dit een kwestie van onderdeel vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bianca schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:22:
[...]

Is het nu tijd voor een nieuwe 3DS of is dit een kwestie van onderdeel vervangen?
Heb je nog garantie? Als je aan dat stuk kan komen en dat is de oplossing is het mooi maar dit is een gokje van mijn kant :+ Weet absoluut niet of het daarmee is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:28:
[...]

Heb je nog garantie? Als je aan dat stuk kan komen en dat is de oplossing is het mooi maar dit is een gokje van mijn kant :+ Weet absoluut niet of het daarmee is opgelost.
De 3DS is helaas uit de garantie. Beetje jammer, want de 3DS is niet vaak gebruikt. Ik kon zo snel in de buurt geen winkels vinden die reparatie aanbieden, maar ik zal nog verder op zoek gaan. En anders toch maar een N3DS aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bianca schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:17:
[...]

De 3DS is helaas uit de garantie. Beetje jammer, want de 3DS is niet vaak gebruikt. Ik kon zo snel in de buurt geen winkels vinden die reparatie aanbieden, maar ik zal nog verder op zoek gaan. En anders toch maar een N3DS aanschaffen.
Eventjes op internet zoeken en ifixit bezoeken. Je kan het zo te zien prima zelf doen als je er genoeg guts voor hebt. Het lijkt niet heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
4th anniversary of Bravely Default, art and hint of news soon
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/bmukt.jpg

* RayNbow moet nog het laatste hoofdstuk van deel 1 uitspelen en nog beginnen aan deeltje 2... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel leuk zijn als ze met een NX versie komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Het is toch de NN3DS white geworden. :)

Gisteravond een Lexar 64GB MicroSDXC kaartje met een third-party progje geformatteerd naar FAT32 en in de 3DS geplaatst.
Vanavond de 3DS maar eens voor het eerst aanslingeren. :)

Wel vreemd trouwens dat de game card -gleuf niet afgesloten is als er geen game in zit. Ik ga full digital dus zal theoretisch nooit een fysieke game card gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:47

Lagune

Its time for warp

heel goedkoop spelletje kopen bij gamemania ofzo :) ben zelf ook full digital, geen gezeik met cardridges

is wel een stuk duurder in de e-shop helaas :(, soms wel goedkope eshop game codes op game.co.uk

[ Voor 32% gewijzigd door Lagune op 19-10-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Als je de game cartridge gleuf toch niet gebruikt, maakt het ook niets uit of hij afgesloten is of niet. Veel plezier ermee, is een mooi apparaat met nog veel mooiere spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem

Nou, ik noem het meer omdat zo'n opening voor veel stof IN de handheld kan zorgen. Maar wat Lagune zegt; misschien ff The Phantom Hourglass o.i.d. via Marktplaats op de kop tikken zodat die card er permanent in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Ik heb er inderdaad ook altijd een casual DS card in zitten. Tetris of Picross of zo. That being said, ik ken minstens één 3DS game die stomweg niet digitaal te koop is - Tales of the Abyss is voor zover ik weet alleen op kaart te koop. Als je zo'n game hebt dan is je lege-slot probleem ook opgelost natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Zo, New SMB en Zelda PH voor DS van Marktplaats gehaald voor een prikkie. Hoeft het game card slot nooit meer leeg te zijn. :)

Verder een Nintendo Network ID + Nintendo account aangemaakt. Nu nog tijd zoeken om te spelen. 8)7

Zie dat Majora's Mask nu in de aanbieding is in de eShop. Gelijk maar aanschaffen. :9

Pagina: 1 ... 114 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]