Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Waar hebben ze ergens een fatsoenlijke collectie cover plates?
Heb al verschillende shops doorgekeken maar nergens hebben ze echt een voorraadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:34
Valandin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:39:
Heb al verschillende shops doorgekeken maar nergens hebben ze echt een voorraadje.
Mediamarkt en Gamemania hebben doorgaans een leuke selectie hier in Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Valandin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:39:
Play-asia of nippon yasan ofzo hebben wel leuke import cover plates mocht je specifieke coverplates zoeken. Nedgame ook wat.

Budgetgaming afspeuren kan ook natuurlijk:

http://www.budgetgaming.n...%20plate/console-all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
iPodKiller schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:08:
[...]

Play-asia of nippon yasan ofzo hebben wel leuke import cover plates mocht je specifieke coverplates zoeken. Nedgame ook wat.

Budgetgaming afspeuren kan ook natuurlijk:

http://www.budgetgaming.n...%20plate/console-all.html
http://www.budgetgaming.n...ates:+mario+wood_3DS.html

Was degeen die ik wou :P Echt nergens meer te krijgen dus.

Nu maar
http://www.budgetgaming.n...tes+24:+triforce_3DS.html
besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:29
Hey allemaal,

Sinds de Pokémon Go gekte ons kleine landje weer bereikt heeft, is het bij mij ook weer gaan kriebelen om een Pokémon game te spelen. Daarnaast spreekt Zelda: A link between worlds mij ook erg aan aangezien A Link to the Past mijn favoriete game aller tijden is.
Momenteel ben ik echter erg aan het twijfelen welke DS ik moet kopen. Ik twijfel tussen de 2DS en New 3DS XL. De 2DS spreekt mij erg aan omdat hij een stuk goedkoper is dan de andere DS'en. Ik lees op internet echter verhalen dat bepaalde games al niet meer compatibel zijn met de 2DS. Met de verwachting in het achterhoofd dat dit in de toekomst nog meer zou kunnen gebeuren, maakt dit voor mij de aankoop moeilijker.
De New 3DS XL spreekt mij aan omdat ie aanzienlijk groter is en wel de nieuwste games ondersteunt. Ik vraag mij echter af of dit apparaat de prijs die twee keer zo hoog ligt kan rechtvaardigen.
Ik vraag me verder af of ik, naast een groter scherm, een merkbaar verschil bij de apparaten heb. Hopelijk kunnen jullie de keuze voor mij wat makkelijker maken.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jelmar1990 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:10:
Hey allemaal,

Sinds de Pokémon Go gekte ons kleine landje weer bereikt heeft, is het bij mij ook weer gaan kriebelen om een Pokémon game te spelen. Daarnaast spreekt Zelda: A link between worlds mij ook erg aan aangezien A Link to the Past mijn favoriete game aller tijden is.
Momenteel ben ik echter erg aan het twijfelen welke DS ik moet kopen. Ik twijfel tussen de 2DS en New 3DS XL. De 2DS spreekt mij erg aan omdat hij een stuk goedkoper is dan de andere DS'en. Ik lees op internet echter verhalen dat bepaalde games al niet meer compatibel zijn met de 2DS. Met de verwachting in het achterhoofd dat dit in de toekomst nog meer zou kunnen gebeuren, maakt dit voor mij de aankoop moeilijker.
De New 3DS XL spreekt mij aan omdat ie aanzienlijk groter is en wel de nieuwste games ondersteunt. Ik vraag mij echter af of dit apparaat de prijs die twee keer zo hoog ligt kan rechtvaardigen.
Ik vraag me verder af of ik, naast een groter scherm, een merkbaar verschil bij de apparaten heb. Hopelijk kunnen jullie de keuze voor mij wat makkelijker maken.
Alvast bedankt!
Waarom niet de tussenmaat pakken die ook qua prijs ertussen valt? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Tja, moeilijke keuze. Voor mij is het tijd een no-brainer geweest om de xl aan te schaffen. Heb zelf een DSI XL, en ondertussen de 3DS XL geupgrade naar de New versie.
De 2DS heeft geen stereo geluid en geen 3D. Alhoewel ikzelf eigenlijk al niet meer op 3D speel. Zelfde als met onze 3D tv. Ik zou het daar niet op laten hangen. De laadtijden zijn ietsjes korter ook.
Ik zou iig als je het geld hebt, niet meer voor de 2DS gaan. Je kunt altijd nog de gewone New 3DS overwegen. Zeker omdat je naar de 2DS keek en het scherm qua formaat overeen komt.

Over Zelda, ik ben zelf ook fan van Lttp als top-down zelda. En bij deze kreeg ik weer hetzelfde gevoel. Dus ja, aanrader.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 27-07-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:03

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Misschien een stomme vraag, maar (voor)geinstalleerde digitale games zijn niet op een ander account te spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
mfreriks schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:24:
Misschien een stomme vraag, maar (voor)geinstalleerde digitale games zijn niet op een ander account te spelen toch?
Je kan maar 1 account hebben per 3DS. En 1 3DS per account.

Maar nee, je kan digitale games maar op 1 3DS spelen. Je kan ze wel overzetten naar een andere (system transfer) maar dan werken ze niet meer op de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
BlackMage schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Je kan maar 1 account hebben per 3DS. En 1 3DS per account.

Maar nee, je kan digitale games maar op 1 3DS spelen. Je kan ze wel overzetten naar een andere (system transfer) maar dan werken ze niet meer op de oude.
Maar dan moet je ook een system transfer doen naar hetzelfde account neem ik aan? neem aan dat je dan niet een system transfer van nintendo id piet naar nintendo id jan kan doen?

en is het dan 3ds > n3ds only of ook n3ds > 3ds ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
mfreriks schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:42:
[...]

Maar dan moet je ook een system transfer doen naar hetzelfde account neem ik aan? neem aan dat je dan niet een system transfer van nintendo id piet naar nintendo id jan kan doen?

en is het dan 3ds > n3ds only of ook n3ds > 3ds ? :)
Een system transfer zet alles, inclusief de ingelogde account, over naar de nieuwe. Dus alle instellingen, friends, games etc staan dan zoals vanouds op je nieuwe 3DS. En de oude wordt dan naar fabrieksinstellingen gewist zodat je die eventueel kunt verkopen ofzo.

En je kunt niet vanuit een New 3DS terug naar een gewone 3DS (XL) of 2DS helaas. Maar andersom wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
BlackMage schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:48:
[...]

Een system transfer zet alles, inclusief de ingelogde account, over naar de nieuwe. Dus alle instellingen, friends, games etc staan dan zoals vanouds op je nieuwe 3DS. En de oude wordt dan naar fabrieksinstellingen gewist zodat je die eventueel kunt verkopen ofzo.

En je kunt niet vanuit een New 3DS terug naar een gewone 3DS (XL) of 2DS helaas. Maar andersom wel.
Thanks voor de info! Maar even naar kijken, Tijdje geen 3ds meer maar kriebelt toch wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Ik twijfel tussen de 2DS en New 3DS XL.
Ik heb toen de New3DS gekocht en ik zou nooit anders hebben gewild.
Het scherm van de XL is groter maar de pixels ook.

Het lagere gewicht, de lagere prijs en verwisselbare faceplates is ook mooi meegenomen.

A Link Between Worlds is trouwens fantastisch :D

Los hiervan:

De demo van Kirby: Planet Robobot staat in de eShop!

[ Voor 12% gewijzigd door fabianspoelman op 27-07-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 16:50
Hier volgens mij nog wel verkrijgbaar, maar een stuk duurder: https://www.toychamp.nl/p...S_Cover_Plates_Mario_Hout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12

Emiel1984

Made in NL

Ik twijfel tussen de 2DS en New 3DS XL. De 2DS spreekt mij erg aan omdat hij een stuk goedkoper is dan de andere DS'en. Ik lees op internet echter verhalen dat bepaalde games al niet meer compatibel zijn met de 2DS. Met de verwachting in het achterhoofd dat dit in de toekomst nog meer zou kunnen gebeuren, maakt dit voor mij de aankoop moeilijker.
De New 3DS XL spreekt mij aan omdat ie aanzienlijk groter is en wel de nieuwste games ondersteunt.
Als ik jouw was had Ik een 2e hands 3ds xl overwogen in dat geval.
Deze bijvoorbeeld.. Inclusief pokemon games... Stuk goedkoper.. V&A aangeboden: 3DS XL ZWART

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:29
Emiel1984 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:04:
[...]

Als ik jouw was had Ik een 2e hands 3ds xl overwogen in dat geval.
Deze bijvoorbeeld.. Inclusief pokemon games... Stuk goedkoper.. V&A aangeboden: 3DS XL ZWART
Op deze advertentie had ik toen hij net online stond gereageerd. Helaas geen reactie terug van deze tweaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:21

Dennis de Vries

Redacteur
Hoi mensen,

Sinds Pokémon Go, heb ik echt weer de behoefte om weer lekker (onder andere) Pokémon te spelen, en lees heel veel goede verhalen over de New 3DS.

Ik twijfel echter nog een heel klein beetje, dus ik heb een paar vraagjes:

- Online lijkt enorm soepel te werken, maar kun je alleen online tegen mensen spelen als je hun friend codes of w/e hebt?
- Wat vinden jullie zelf de fijnste feature aan de New 3DS? Ik las bijvoorbeeld dat deze een functie heeft waardoor mensen die je passeert op straat e.d. automatisch worden toegevoegd aan je 'vriendencodeboekje', ook al zit je DS dichtgeklapt in je tas.
- Is het met deze generatie DS nog mogelijk om games via minder legitieme manieren op geheugenkaartjes te pleuren? Zou je deze dan ook online kunnen spelen?

Mijn dank is groot! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Dennis de Vries schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:40:
- Online lijkt enorm soepel te werken, maar kun je alleen online tegen mensen spelen als je hun friend codes of w/e hebt?
Hangt van het spel af. De meeste games hebben wel iets om tegen willekeurige anderen te spelen.
- Wat vinden jullie zelf de fijnste feature aan de New 3DS? Ik las bijvoorbeeld dat deze een functie heeft waardoor mensen die je passeert op straat e.d. automatisch worden toegevoegd aan je 'vriendencodeboekje', ook al zit je DS dichtgeklapt in je tas.
Nee dat bestaat (gelukkig) niet :P Wat je noemt is streetpass, daarmee kan je afhankelijk van het spel iets met mensen die je op straat bent tegengekomen die ook hun 3DS in standby meenemen. Verschilt per spel, maar automatisch vrienden worden gebeurd niet. Bijvoorbeeld in Mario Kart krijg je wat time trial records van iemand en dan kan je tegen een opname van die time trial racen. Zo hebben veel veel games van die pseudo-multiplayer dingen voor streetpass.

De fijnste feature van de 3DS is dat het 3DS games speelt. De rest kan me gestolen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
BlackMage schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Hangt van het spel af. De meeste games hebben wel iets om tegen willekeurige anderen te spelen.

[...]

Nee dat bestaat (gelukkig) niet :P Wat je noemt is streetpass, daarmee kan je afhankelijk van het spel iets met mensen die je op straat bent tegengekomen die ook hun 3DS in standby meenemen. Verschilt per spel, maar automatisch vrienden worden gebeurd niet. Bijvoorbeeld in Mario Kart krijg je wat time trial records van iemand en dan kan je tegen een opname van die time trial racen. Zo hebben veel veel games van die pseudo-multiplayer dingen voor streetpass.

De fijnste feature van de 3DS is dat het 3DS games speelt. De rest kan me gestolen worden :+
Bedankt voor je antwoorden! Ik ga er maar even van uit dat je het stukje over 'spelletjes op geheugenkaartjes flikkeren' genegeerd hebt, omdat we dit niet echt openlijk mogen bespreken op Tweakers?

Verder zie ik trouwens dat je voor zo'n pakweg 170 euro voor een N3DS er nog niet bent? Laders worden kennelijk los verkocht (wat? waarom?), en een geheugenkaartje die je standaard nodig bent zit er alleen bij in bepaalde combideals.

Dus naast de console zelf, losse oplader, geheugenkaartje, wat zou je nog meer nodig moeten hebben (naast minimaal een spel dan) om te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:43
Dennis de Vries schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:35:
Laders worden kennelijk los verkocht (wat? waarom?)
Waarom weet ik ook niet, maar voor nog geen twee euro haal je een USB->3DS-kabeltje uit China en gebruik je een van je tientallen laders die je over de jaren hebt verzameld.
en een geheugenkaartje die je standaard nodig bent zit er alleen bij in bepaalde combideals.
Er zit altijd een 4GB micro-SD-kaartje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
hcQd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:43:
[...]

Waarom weet ik ook niet, maar voor nog geen twee euro haal je een USB->3DS-kabeltje uit China en gebruik je een van je tientallen laders die je over de jaren hebt verzameld.

[...]

Er zit altijd een 4GB micro-SD-kaartje bij.
Held! Dankjewel.

Als m'n salaris volgende week binnen is, ga ik er ook maar eens eentje bestellen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Volgens mij komt het er op naar dat Nintendo denkt dat de meesten hun DSI XL, 3DS (XL) e.d. Bewaren incl. Lader. Op zicht een nobele gedachte, met uitzonderingen klopt dat hier niet. Vandaar.
Een tijd terug werd er met telefoons ook al vaak geroepen dat er te pas en te onpas laders overal meegeleverd worden terwijl mensen er al tig hebben.
Nu ben ik van mening dat dingen niet de hoofdprijs kosten. Overigens is de tip van het kabeltje (niet de Chinese adapters dus!) wel een goeie.

Ik heb zelf mijn 3ds XL verkocht zonder adapter omdat die ook al zonder verkocht werd nieuw. Daar heb ik dan wel het dock bij aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries

Dennis de Vries

Redacteur
Nog weer even een vraagje: Mijn plan is om zo langs de Mediamarkt te gaan en er eentje op te halen, want ik ben vrij ongeduldig, haha.

Ik ben van plan om dan als eerste spel Monster Hunter 4 Ultimate te kopen, want daar lees ik heel goede verhalen over, of Generations, want die is nieuwer, maar volgens mij heeft 4U een veel grotere playerbase op de 3DS.

Nu twijfel ik eigenlijk tussen een reguliere versie of een XL, want het kwam opeens in me op dat bij sommige games (zoals dus Monster Hunter of Super Smash) de actie vrij moeilijk te volgen zal zijn op zo'n klein scherm.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ik kan de actie goed genoeg volgen op mijn "kleinere" new3DS. Ik vind de actie op die grotere schermpjes te pixelated ivm de identieke resolutie. Het beeld lijkt op de (iets) kleinere schermpjes zelfs scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Het scherm is in feite ook gewoon scherper op de kleinere unit - hogere dpi want evenveel pixels op een kleiner oppervlak. Ik ben juist van de originele 3DS naar de XL gegaan en wil niet meer terug - die pixeldichtheid weegt IMHO niet op tegen het grotere scherm. De enige manier om dat te beoordelen is om ze zelf te proberen. Kijk eens of je lokale winkel niet toevallig demopods heeft staan van beide units, liefst uiteraard met hetzelfde spel erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Heb vandaag een N3DS XL gekocht en was eerst van plan om de N3DS te halen. Tot dat ik bij de Mediamarkt de N3DS XL en de N3DS naast elkaar zag staan en toen was ik meteen verkocht voor de XL versie :) Deze is echt wel een heel stuk groter en zoals Seal64 ook al aangeeft weegt de pixeldichtheid echt niet op tegen de scherm grote voor mij in ieder geval.

[ Voor 32% gewijzigd door Brummetje op 29-07-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Na een positieve ervaring met de demo heb ik monster hunter generations kado gekregen. Ben op dit moment nog bezig om de basic controls te leren. Dit is mijn eerste monster hunter game. Zijn er mensen hier hebben die nog tips hebben hoe ik het beste dit spel kan spelen. Had begrepen dat ondanks deze editie toegankelijker is voor nieuwkomers het nog wel taai kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 08:44
Ik ben na een paar keer kijken bij wat vrienden ook enthousiast over de N3DS, heb momenteel de 3DS XL.

Ben alleen benieuwd hoe het werkt met het overzetten van de spellen. Heb momenteel namelijk 2 spellen geïnstalleerd staan op m'n XL. Ik zag dat je deze over kan zetten bij een nieuwe N3DS, maar kan dat ook bij een tweedehandse? En hoe werkt dat als daar ook spellen op geïnstalleerd staan?

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Laatst online: 15-09 15:54
Kefding schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:29:
Ik ben na een paar keer kijken bij wat vrienden ook enthousiast over de N3DS, heb momenteel de 3DS XL.

Ben alleen benieuwd hoe het werkt met het overzetten van de spellen. Heb momenteel namelijk 2 spellen geïnstalleerd staan op m'n XL. Ik zag dat je deze over kan zetten bij een nieuwe N3DS, maar kan dat ook bij een tweedehandse? En hoe werkt dat als daar ook spellen op geïnstalleerd staan?
bij een system transfer word het account die op het systeem staat overschreven door het account dat je transfert. dit kan ongeacht of het een gloednieuw systeem is of een 2de hands (de 3ds ziet zelf niet dat hij/zij een 2de hands systeem is :) )

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Kefding schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 00:29:
En hoe werkt dat als daar ook spellen op geïnstalleerd staan?
Dat hangt geheel af of die spellen gekoppeld zijn aan een NNID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 13:03
Ik wil een nieuwe (lees meer opslagcapaciteit) SD-kaart kopen voor mijn N3DS XL. Waar moet ik op letten qua snelheid? Moet ik voor de Sandisk pro/extreme snelheden gaan of kan het lager omdat de snelheid toch niet gebruikt/gehaald wordt door de 3DS? Nog tips welke kaart te kopen, de zoekfunctie leverde me niets op.

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
politrix schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:57:
Ik wil een nieuwe (lees meer opslagcapaciteit) SD-kaart kopen voor mijn N3DS XL. Waar moet ik op letten qua snelheid? Moet ik voor de Sandisk pro/extreme snelheden gaan of kan het lager omdat de snelheid toch niet gebruikt/gehaald wordt door de 3DS? Nog tips welke kaart te kopen, de zoekfunctie leverde me niets op.
Klasse 10 is meer dan voldoende. Heb zelf anderhalf jaar geleden een 32 GB MicroSD van Kingston gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
politrix schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:57:
Snelheid is (nu) niet echt een issue meer aangezien je echt je best moet gaan doen om kaartjes te vinden die niet minstens klasse 10 zijn, en ik merkte al nauwelijks verschil tussen de standaard klasse 4 en mijn nieuwe klasse 10 kaart.

Houd er wel rekening mee dat de 3DS alleen FAT32 kaartjes slikt, en de New 3DS alleen microSD. Standaard zijn alle SDHC kaarten max 32 GB en FAT32. SDXC werkt ook en is groter, maar is standaard exFAT geformatteerd, dus dat zul je even handmatig moeten herformatteren voor de 3DS ze accepteert. Daar heb je externe tools voor nodig, want Windows vertikt het om 32+GB FAT32 volumes te formatteren.

Als je echter een geschikte kaart hebt is het verder gewoon oude kaart in de PC, de complete inhoud naar je PC kopiëren, nieuwe kaart erin, alles weer naar de nieuwe zetten en that's it.

As for size, 32GB krijg je wel vol, maar alleen als je behoorlijk wat games aanschaft en daarbij de digitale (dus niet fysieke) versie koopt. Met 64GB moet je enorm je best doen en 128GB ga je hoogstwaarschijnlijk nooit vol krijgen voordat je tegen de hard-coded app-limiet (300 stuks) aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 08:44
eathan schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:51:
[...]

bij een system transfer word het account die op het systeem staat overschreven door het account dat je transfert. dit kan ongeacht of het een gloednieuw systeem is of een 2de hands (de 3ds ziet zelf niet dat hij/zij een 2de hands systeem is :) )
RayNbow schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:19:
[...]

Dat hangt geheel af of die spellen gekoppeld zijn aan een NNID.
Bedankt! Is het niet verplicht voor de eshop om een NNID te hebben?
Maar als ik het goed begrijp kunnen de spellen dus niet behouden worden op een tweedehands N3DS waar al een NNID is ingesteld?

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kefding schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:26:
[...]

[...]

Bedankt! Is het niet verplicht voor de eshop om een NNID te hebben?
Maar als ik het goed begrijp kunnen de spellen dus niet behouden worden op een tweedehands N3DS waar al een NNID is ingesteld?
Het is niet verplicht om een NNID te hebben (muv. gratis software) en idd zodra je een NNID aan je 3DS koppelt worden alle gedownloade spellen op dat systeem aan die NNID gekoppeld. Zodra dat gebeurt kun je enkel door de NNID te ontkoppelen (lees het systeem te formatteren) een andere NNID koppelen. Waardoor je dus ook de downloads verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Deruxian schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:07:
Na een positieve ervaring met de demo heb ik monster hunter generations kado gekregen. Ben op dit moment nog bezig om de basic controls te leren. Dit is mijn eerste monster hunter game. Zijn er mensen hier hebben die nog tips hebben hoe ik het beste dit spel kan spelen. Had begrepen dat ondanks deze editie toegankelijker is voor nieuwkomers het nog wel taai kan zijn.
Wat aan de late kant, maar heb je een 'oude' 3DS(xl) of een N3DS? Als je een oude 3DS XL hebt, is het wijs om een Circle Pad Pro te halen, want een tweede thumbstick om de camera te bedienen is haast wel een must.

MHG valt me zelf wel wat mee qua moeilijkheidsgraad, maar ik heb ze dan ook sinds Freedom Unite gespeeld (al ben ik nooit echt actief met G-Rank bezig gegaan). De Monster Hunter games zijn sowieso wat taai voor nieuwe spelers omdat je niet echt bij de hand genomen wordt, en het een enorm uitgebreid spel is.

Wat standaard suggesties:
- Probeer alle wapens in ieder geval 1-2 keer uit, op een groter monster. Focus daarna op het wapen die je het fijnst of tofst vind. Het speelt niet fijn als je een wapen gebruikt waar je op dat moment geen gevoel voor hebt. Zelf heb ik voorheen nooit met de Greatsword gespeeld, maar in MHG ben ik er express mee begonnen zodat ik het vanaf het begin aan kan leren (veel van de greatswords zien er gewoon tof uit, en het wapen is sterk als je ermee om kan gaan).

- Check in ieder geval het combineren van items eenmalig zodat de combine list gevuld wordt. Dit maakt in het begin niet veel uit, maar als je verder in het spel zit en lastigere monsters moet verslaan, is het soms wel handig om 10 potions + 10 honey mee te nemen voor megapotions. Zo zijn er meerdere combinaties die handig zijn om in losse items mee te nemen (trap tool + thunderbug oa, want je kan maar 1 shock trap meenemen).

- Voor iedere hunt, ga even wat eten naast de questgiver (als je in het standaard dorpje zit). Bij simpele 'kill 10 jaggi' of iets kan je het achterwege laten, maar het is vaak wel handig om een leuke boost te krijgen in je health en stamina. Daarnaast kan je soms ook een combinatie aan eten / saus hebben die 'Weakener' als boost geven. Hierdoor kan het monster iets zwakker zijn, dus als je moeite met een specifiek monster hebt, kan dit doorslaggevend werken.

- Neem je tijd voor sommige monsters. Kijk gewoon eerst wat ze kunnen doen, en ontwijk het. Als je patronen gaat herkennen, weet je ook wanneer je aan kan vallen. De standaard Jaggi's, en -dromes zijn vrij standaard, maar als je bij de grotere, sterkere monsters komt, gaat dit erg belangrijk zijn.

- Om de zoveel hunts, kijk even of je wat gear kan upgraden en doe desnoods een bepaalde hunt een paar keer om de items ervoor te krijgen. Het is niet een game waarbij je iedere hunt een keer doorloopt en doorgaat naar de volgende (in het begin wel, maar later zeker niet meer). Bijv. in het begin heb je veel aan een Jaggi armor (volgens mij heb je maar 3 items nodig, ik weet zo even niet welke 3), want je kan daarmee makkelijk een Attack(S) krijgen, waardoor je aanvallen constant sterker zijn.

Dit zijn gewoon wat basic tips die me te binnen schieten, als je meer hulp nodig hebt, laat maar weten. Ik heb MHG nog niet heel veel gespeeld (nog druk met Fire Emblem en een speedrun challenge afgelopen weekend), maar ook de meeste monsters heb ik wel ooit een keer neergelegd.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem wat ik met monster hunter had op de wii was dat het vechten met grote monsters erg leuk was, maar er zulke enorme tijden van grinden en saaie side quests tussen de monsters in zaten. Is dat met mh4u of generations nu minder of blijft het uren verspillen tussen de grote monsters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:42:
Probleem wat ik met monster hunter had op de wii was dat het vechten met grote monsters erg leuk was, maar er zulke enorme tijden van grinden en saaie side quests tussen de monsters in zaten. Is dat met mh4u of generations nu minder of blijft het uren verspillen tussen de grote monsters?
In eerste instantie ben je even bezig met wat saaie quests, maar uiteindelijk ben je met niks anders dan de grote monsters bezig, soms zelfs 3 per quest en dat dus binnen een bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Voor de vakantie kirby planet robot gekocht.. zeer vermakelijk spel. Goed gebruik gemaakt van 3d en een hoop leuke unieke dingen erin. De amiibos voegen niet veel toe maar aangezien ze nog geen 5 euro kosten die er ook bijgekocht. Spel is we wat aan de makkelijke kant voor de geoefende speler maar desondanks wel vermakelijk.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Mizgala28 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

In eerste instantie ben je even bezig met wat saaie quests, maar uiteindelijk ben je met niks anders dan de grote monsters bezig, soms zelfs 3 per quest en dat dus binnen een bepaalde tijd.
Alhoewel t in Monster Hunter Generations met de village quests wel langer duurt. Sjee, wat een hoeveelheid quests hebben ze hierin gestopt. Nog een tip, voor de latere hunts: www.kiranico.com. Zijn ook verschillende apps voor Android en iOS, waar je veel informatie kunt vinden over waar je bijvoorbeeld bepaalde items kunt vinden.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Thrace Grumble schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Alhoewel t in Monster Hunter Generations met de village quests wel langer duurt. Sjee, wat een hoeveelheid quests hebben ze hierin gestopt. Nog een tip, voor de latere hunts: www.kiranico.com. Zijn ook verschillende apps voor Android en iOS, waar je veel informatie kunt vinden over waar je bijvoorbeeld bepaalde items kunt vinden.
Valt wel mee, ik denk dat na 100 uur de pret voorbij is terwijl met 4 Ultimate mijn partner nog steeds bezig is na ruim 300 uur puur vanwege de bikkelharde G rank die Generations niet heeft.

Edit:

Voor de 4de keer binnen 1 dag een crash van mijn New 3DS, ik had al sinds dag 1 problemen mee, crashes, downloads die crashen en stoppen, en sd kaart die steeds corrupt leek te worden, dus vandaag even dat ding geopend en de oude 4gb kaartje van mijn partners New 3DS XL erin gestopt en wat blijkt is dat Nintendo altijd een SD kaart van Toshiba gebruikte en mijn New 3DS XL eentje van Lexar had (zelf slechte ervaringen met dat merk) dus meteen alles overgeheveld naar de oude Toshiba en tot nu toe geen crashes en de downloads gaan in 1 keer goed, hopelijk dus gewoon een foutieve SD kaart en niet een foutieve New 3DS XL.

[ Voor 32% gewijzigd door Mizgala28 op 09-08-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe trailer van Metroid is uit:

http://www.nintendolife.c...s_still_fighting_dislikes

Ik had enkel filmpjes gezien van de multiplayer en was daar vrij teleurgesteld in, maar nu ik dit zo zie kan de single plager best aardig zijn. Iemand al kunnen proberen (las dat er in de VS een demo is uitgebracht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Is niet eens de naam Metroid waard..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:24:
(las dat er in de VS een demo is uitgebracht)?
Alleen van Blast Ball, maar die is ook hier te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:24:
De nieuwe trailer van Metroid is uit:

http://www.nintendolife.c...s_still_fighting_dislikes

Ik had enkel filmpjes gezien van de multiplayer en was daar vrij teleurgesteld in, maar nu ik dit zo zie kan de single plager best aardig zijn. Iemand al kunnen proberen (las dat er in de VS een demo is uitgebracht)?
Ik heb recent een hands-on preview gelezen, en het was volgens de reviewer best een goed (FPS / Adventure) spel dat helaas door de naam Metroid en alle kritiek daarop slecht lijkt te gaan verkopen. Je kan de levels coop spelen, maar single player is itt Zelda Triforce Heroes zeer goed te doen.

Overigens is de Blast Ball component gratis te downloaden en te spelen. Besturing werkt goed en die gameplay beviel me aardig. Diezelfde besturing wordt voor de hele game benut.

Exit:
http://www.nintendolife.c...id_prime_federation_force

Grappig genoeg staat die review doorgelinkt in jouw video link. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Flozem op 10-08-2016 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Al een tijdje de N3DS niet meer aangeraakt. Ik heb de indruk dat er ook op dit moment niet zoveel nieuwe topgames uitkomen. Of ben ik fout ? Wat is er recent (laatste 3 maanden+-) uitgekomen dat de moeite waard is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Hangt erg van het type games af waar je van houdt. Zoals ik eerder postte vond ik kirby planet robo erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Hou wel van platformers. Heb Donkey Kong en Zelda A Link Between worlds gespeeld. Liep onlangs de game winkel binnen en het viel mij op dat er niet echt veel nieuws lag dan wanneer ik mn N3DS bijna 8 maanden geleden aankocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blast Ball maar eens gedownload en gespeeld. Best wel leuk voor een gratis spel. Besturing werkt heel behoorlijk en het ziet er op de 3DS ook wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:35:
Hou wel van platformers. Heb Donkey Kong en Zelda A Link Between worlds gespeeld. Liep onlangs de game winkel binnen en het viel mij op dat er niet echt veel nieuws lag dan wanneer ik mn N3DS bijna 8 maanden geleden aankocht
Dat kan kloppen. Ik verwacht eigenlijk dat zo'n beetje alle Nintendo 1st en 2th party ontwikkelaars al een hele tijd erg druk bezig zijn met NX content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Rebbelx schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:59:
Al een tijdje de N3DS niet meer aangeraakt. Ik heb de indruk dat er ook op dit moment niet zoveel nieuwe topgames uitkomen. Of ben ik fout ? Wat is er recent (laatste 3 maanden+-) uitgekomen dat de moeite waard is ?
Fire Emblem Fates, Monster Hunter Generations :) Vooral MH is zeker tof!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Gisteren voor 10 euro de nintendo select titel Star Fox 64 kunnen kopen. Had hier al beel goed over gelezen en voor die prijs kon ik heb niet laten liggen. Echter na anderhalf uur spelen had ik het spel al uit. Blijkt dat je ook de levels kan herspelen en via bepaalde achiements in enkele moeilijkere levels kan geraken en een ander einde krijgt. Niettemin, blijft dan nog steeds een enorm kort spel. Was wel een leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ametis
  • Laatst online: 09-09 20:20
Brummetje schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:25:
Heb vandaag een N3DS XL gekocht en was eerst van plan om de N3DS te halen. Tot dat ik bij de Mediamarkt de N3DS XL en de N3DS naast elkaar zag staan en toen was ik meteen verkocht voor de XL versie :) Deze is echt wel een heel stuk groter en zoals Seal64 ook al aangeeft weegt de pixeldichtheid echt niet op tegen de scherm grote voor mij in ieder geval.
Weet je zo ook of de N3DS XL die je bij de Mediamarkt hebt gekocht IPS schermen heeft?
Als je schuin op de schermen kijkt blijft bij een IPS scherm het beeld nog goed leesbaar en scherp. Bij een TN scherm licht het wit op en wordt het onscherp.
Wil er graag een kopen met IPS schermen, dus ben even zoekende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

ametis schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:31:
Het is compleet random. Ik heb zelf meerdere gekocht en teruggebracht (uiteraard heel secuur zonder te beschadigen e.d. en terug gezet naar fabrieksinstelling) totdat ik er na 3 keer eindelijk een met ips had. Het mooiste is nog dat beide schermen ips zijn, dat was voor mij niet eens nodig geweest.
De helderheid is wel lager dan de tn maar ik speel eigenlijk alleen maar s'avonds. Als ik toch overdag speel dan pak ik wel mijn oude xl en speel ik zonder 3d.
Sommigen kijken dan wel raar op, met zo'n CCP er omheen heeft ie bijna het formaat van een atari lynx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ametis
Was dat bij de Mediamarkt of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik en mijn partners beide N3DS XL hebben beide boven een IPS, ene kwam uit Intertoys, de ander uit de Media Markt.

In 1 keer goed getroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ametis schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Weet je zo ook of de N3DS XL die je bij de Mediamarkt hebt gekocht IPS schermen heeft?
Als je schuin op de schermen kijkt blijft bij een IPS scherm het beeld nog goed leesbaar en scherp. Bij een TN scherm licht het wit op en wordt het onscherp.
Net even gekeken en als ik jou omschrijving moet geloven dan is het duidelijk een IPS scherm. Zelfs als ik compleet vanaf de zijkant kijk is het nog leesbaar en niet wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ametis
Ik had ergens iets opmerkelijks gelezen. Daar werd beweerd dat een niet IPS N3DS XL tussen de 525g - 535g woog (neem aan in doos). En dat eentje met beide schermen IPS duidelijk zwaarder woog ongeveer 540g.
Kan iemand dit bevestigen/controleren?
Dan is het een kwestie van wegen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me sterk. En welke winkels hebben nu het product in de doos in de schappen staan? Kan me alleen de mediamarkt bedenken en kan me het goed voorstellen dat ze niet willen dat jij vanalles gaat wegen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:16:
Lijkt me sterk. En welke winkels hebben nu het product in de doos in de schappen staan? Kan me alleen de mediamarkt bedenken en kan me het goed voorstellen dat ze niet willen dat jij vanalles gaat wegen daar
Ze hebben een heel schap vol met weegschalen die je kan gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ametis
Even de link erbij gezocht, bewering mbt het gewicht staat bij het commentaar (6e commentaar: YouTube: Nintendo New 3DS XL Display Test IPS TN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Omdat veel mensen de verpakking weggooien is het lastig dit soort beweringen te ontkrachten, je moet net iemand treffen die zo'n bericht leest, een dual-IPS exemplaar heeft en de doos heeft bewaard. Mijn dual-IPS weegt, inclusief doos, 526g (op een gewone keukenweegschaal, dus helemaal nauwkeurig zal het ook wel niet zijn). Er zit wel een andere SD-kaart in, maar dat zal weinig verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

hcQd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:11:
Omdat veel mensen de verpakking weggooien is het lastig dit soort beweringen te ontkrachten, je moet net
- iemand treffen die zo'n bericht leest,
- een dual-IPS exemplaar heeft en
- de doos heeft bewaard.
Check, check en check.. ff checken of al het verpakkings materiaal nog in het doosje zit (als het goed is wel) en dan de echte uitdaging, een (nauwkeurige) keukenweegschaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw filmpje met gameplay van de nieuwe Metroid
http://www.n1ntendo.nl/ar...ezoek-bij-nintendo-minute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ziet er nog best leuk uit... ik hoop dat het single player ook leuk blijft. In ieder geval al wat meer variatie dan in de NDS Metroid... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Hoi Allemaal,

Dankzij Pokemon Go ben ik een beetje erg nostalgisch geworden en heb ik zin gekregen in Sun/Moon. Ik was in eerste instantie van plan om te wachten op de nieuwe Limited Pokemon Editie 3DS, maar de laatste tijd is de 3DS erg in de aanbieding en dat is natuurlijk wel aantrekkelijk.

Ik kwam hier eigenlijk om te vragen of er een speciale reden is dat ze nu in de aanbieding zijn, maar toen las ik de IPS discussie en dat zou natuurlijk tof zijn. Weten jullie of de bestaande (zoals de Smash Bros) en aankomende 3DS limited modellen ook met IPS komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

BinaryRun schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:50:
Weten jullie of de bestaande (zoals de Smash Bros) en aankomende 3DS limited modellen ook met IPS komen?
Vooralsnog is het compleet random, aangezien de behuizing op een andere locatie erom wordt gedaan denk ik ook dat dat voor de speciale uitvoeringen ook zo geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Sinds wanneer komen de IPS schermen eigenlijk voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Sinds de introductie van de n3ds xl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
DukeBox schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:39:
Sinds de introductie van de n3ds xl.
Okee. Ze komen dus niet voor op de reguliere n3DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Nee, op de niet-XL N3DS komen ze ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

hcQd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:28:
Nee, op de niet-XL N3DS komen ze ook voor.
Klopt, maar pas sinds dat de XL er bij kwam. Daarnaast komt het wel minder vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
DukeBox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Klopt, maar pas sinds dat de XL er bij kwam. Daarnaast komt het wel minder vaak voor.
Grapjas. De N3DS en de N3DSXL zijn tegelijkertijd geïntroduceerd. De standaard 3DSXL heeft alleen TN, en voor zover ik weet de N3DS ook. Ik had begrepen dat het juist alleen de New 3DS XL is die IPS kan hebben, iets met dat die schermen meer energie verstoken en de XL heeft een grotere accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Seal64 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Grapjas. De N3DS en de N3DSXL zijn tegelijkertijd geïntroduceerd. De standaard 3DSXL heeft alleen TN, en voor zover ik weet de N3DS ook. Ik had begrepen dat het juist alleen de New 3DS XL is die IPS kan hebben, iets met dat die schermen meer energie verstoken en de XL heeft een grotere accu...
Dat alleen de New 3DS XL een IPS kan hebben klopt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Net Resident Evil Revelations gekocht voor 10 euro. Zou een toppertje moeten zijn op de 3ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 17:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Sinds gisteren ben ik de eigenaar van een N3DS XL Blue metallic en mijn vriendin van een N3DS White

Ben gelijk begonnen met Zelda OoT 3D. Ik had deze game nog nooit gespeeld en aangezien ik regelmatig op internet mensen zie zeggen dat het de beste game ooit is, moet het dan toch wel goed zijn. Heb nu 1,5 uur gespeeld en het lijkt erop dat het de 20 euro het zeker waard was. :)

De volgende game die ik ga aanschaffen zal Pokemon Y zijn, echter wil ik graag de fysieke cartridge hebben maar door de Pokemon Go hype is het spel zo goed als overal uitverkocht.
Als iemand nog een adresje heeft waar ze wel op voorraad zijn, dan houd ik me graag aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Rebbelx schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:06:
Net Resident Evil Revelations gekocht voor 10 euro. Zou een toppertje moeten zijn op de 3ds
Is ook een erg goed spel, maar speelt een stuk fijner met een Circle Pad Pro of op de New 3DS.

Ik had het spel vorig jaar voor 8 euro bij de Bart Smit gescoord, maar 10tje is het ook absoluut waard.
Psycho_Mantis schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:36:
Sinds gisteren ben ik de eigenaar van een N3DS XL Blue metallic en mijn vriendin van een N3DS White

Ben gelijk begonnen met Zelda OoT 3D. Ik had deze game nog nooit gespeeld en aangezien ik regelmatig op internet mensen zie zeggen dat het de beste game ooit is, moet het dan toch wel goed zijn. Heb nu 1,5 uur gespeeld en het lijkt erop dat het de 20 euro het zeker waard was. :)

De volgende game die ik ga aanschaffen zal Pokemon Y zijn, echter wil ik graag de fysieke cartridge hebben maar door de Pokemon Go hype is het spel zo goed als overal uitverkocht.
Als iemand nog een adresje heeft waar ze wel op voorraad zijn, dan houd ik me graag aanbevolen.
Nedgame, Media Markt, GameMania, Bol.com , elders online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mizgala28 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:32:

[...]

Nedgame, Media Markt, GameMania, Bol.com , elders online?
Alle genoemde winkels hebben het spel niet op voorraad. Bol.com kan je hem wel kopen met 4 weken levertijd, dus ook niet op voorraad.

Dus vandaar mijn vraag of iemand misschien nog een winkel kent die misschien minder bekend is die het nog op voorraad heeft. :)

Maarja als het echt te lastig te vinden is dan wordt het denk ik de eshop versie. Maar heb daar een beetje moeite mee omdat je evenveel betaald, maar niets fysiek in je handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/pokemon+y_3DS.html

Die pagina kan je in de gaten houden voor het aanbod.

Probeer amazon.de / amazon.co.uk of andere Amazon sites ook eens.

Anders 2e hands, marktplaats?

[ Voor 38% gewijzigd door R4m0n_46 op 17-08-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:45
Of anders uitwijken naar Pokemon ORAS? Volgens mij toch de go-to Pokemon game voor veel mensen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

R4m0n_46 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:15:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/pokemon+y_3DS.html

Die pagina kan je in de gaten houden voor het aanbod.

Probeer amazon.de / amazon.co.uk of andere Amazon sites ook eens.

Anders 2e hands, marktplaats?
Zijn die games inmiddels al multi language?
Had vroeger wel eens Pokemon Red gehaald in Frankrijk en kwam er toen achter dat het eigenlijk Pokemon Rouge was. :')
VeeGee schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:20:
Of anders uitwijken naar Pokemon ORAS? Volgens mij toch de go-to Pokemon game voor veel mensen :).
Nee, ik wil echt voor Y gaan. Ben momenteel al Ruby (GBA) aan het spelen op een emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Pokemon X en Y zijn zelfs 2e hands nog/weer 40 euro nu. Op veel plaatsen duurder dan een nieuwe versie destijds met de release. Komt dat nu echt puur door de pokemon go hype? Uit principe zou ik dat al niet betalen voor een 2e hands spel. Misschien in de e-store? Anders zou ik afwachten of er nog nieuwe voorraad komt.

Misschien dat je hem nog ergens in de stad kan vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door --_-- op 17-08-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
--_-- schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:48:
Pokemon X en Y zijn zelfs 2e hands nog/weer 40 euro nu. Op veel plaatsen duurder dan een nieuwe versie destijds met de release. Komt dat nu echt puur door de pokemon go hype?
In één woord: "ja".

Alle Pokemon games zijn duurder geworden. De losse Gameboy en GBA cartridges zijn 10 Euro duurder geworden, om over complete versies nog te zwijgen. NDS versies kostten rond de 20 Euro en zijn inmiddels weer even duur als retail. De 3DS titels waren af en toe in de aanbieding, maar kosten inmiddels ook weer het volle pond; zelfs tweedehands. :+

Gewoon een jaartje of twee wachten, en dan worden ze wel weer op Marktplaats gedumpt. Maar jammer voor de verzamelaars die de Pokemon titels nog niet kochtten omdat ze nog te duur waren. *kuch* de 9 NDS titels *kuch* }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Flozem schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Alle Pokemon games zijn duurder geworden. De losse Gameboy en GBA cartridges zijn 10 Euro duurder geworden, om over complete versies nog te zwijgen. NDS versies kostten rond de 20 Euro en zijn inmiddels weer even duur als retail. De 3DS titels waren af en toe in de aanbieding, maar kosten inmiddels ook weer het volle pond; zelfs tweedehands. :+

Gewoon een jaartje of twee wachten, en dan worden ze wel weer op Marktplaats gedumpt. Maar jammer voor de verzamelaars die de Pokemon titels nog niet kochtten omdat ze nog te duur waren. *kuch* de 9 NDS titels *kuch* }:O
Ik heb pokemon Y vind het wel een vermakelijk spel maar ik hoef ze niet allemaal te hebben. Lijken naar mijn mening toch te veel op elkaar en heb zelf totaal geen binding met die beestjes dus dat nieuwe spellen andere soorten hebben doet me niet zo veel :p Misschien dat ik sun of moon nog ga proberen als die uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Flozem schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Viel mij ook op, ik was al langer naar een betaalbare Pokémon Platinum op zoek, nu vragen mensen soms doodleuk zelfs 50 euro voor...

Ander voorbeeld is een spel die ik zelf heb, Pokémon Mystery Dungeon voor de GBA, die kocht ik bij een winkel voor 5 euro vorig jaar, nu vraagt diezelfde winkel 25 euro voor diezelfde losse cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ametis
Het is gelukt, ik heb een N3DS XL met twee IPS schermen, yes!!😄
Even wat details. Ik heb het vandaag gekocht bij de Mediamarkt. Zo op het gevoel vond ik er één die duidelijk zwaarder aanvoelde. Die en een willekeurig andere meegenomen naar de weegschaal afdeling (gelukkig staan er daar genoeg om ermee een testje te doen)😈
En tot mijn grote verbazing woog de één 539 gram en de ander 754 gram, woow!!

Serie nummer van de zwaardere was ook lager en begon met QEF101 de ander zat in de 102 range.

De zwaardere maar gekocht. Thuis aangekomen uitgepakt en alles nog eens nagewogen. Het pakje met handleidingen woog 342 gram en de N3DS XL zelf 335 gram. Firmware versie is v9.5.0-22E.

Wellicht dat iemand hier zijn voordeel mee kan doen, succes! 😉

[ Voor 3% gewijzigd door ametis op 19-08-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 31-08 20:15
Hé allemaal!

Ben sinds kort weer helemaal verslaafd aan de Zeldaspellen op mijn gewone DS. Nu al meermaals uitgespeeld, dus denk erover om een 3DS te kopen zodat ik de nieuwe spellen ook kan spelen. Iemand enig idee of ik zo'n ding ergens wat goedkoper kan krijgen? Marktplaats heeft na een week in de gaten houden nog geen goed aanbod gehad.

En, zijn er voordelen aan het kopen van een XL, naast dat hij groter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:17
Frandroid schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:50:
Hé allemaal!

Ben sinds kort weer helemaal verslaafd aan de Zeldaspellen op mijn gewone DS. Nu al meermaals uitgespeeld, dus denk erover om een 3DS te kopen zodat ik de nieuwe spellen ook kan spelen. Iemand enig idee of ik zo'n ding ergens wat goedkoper kan krijgen? Marktplaats heeft na een week in de gaten houden nog geen goed aanbod gehad.

En, zijn er voordelen aan het kopen van een XL, naast dat hij groter is?
De kleine "oude" 3ds lag voor mij totaal niet lekker in de hand. Na 15min spelen veel kramp. Heb toen een 2ds gehad die lag heerlijk in de hand. Nu een "oude" 3ds xl. Scherm grote is toch wel super om op te spelen. De 3ds xl heeft ook een betere accu duur.

Marktplaats of het vraag en aanbod hier zou ik toch in de gaten blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 31-08 20:15
flash2adv schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

De kleine "oude" 3ds lag voor mij totaal niet lekker in de hand. Na 15min spelen veel kramp. Heb toen een 2ds gehad die lag heerlijk in de hand. Nu een "oude" 3ds xl. Scherm grote is toch wel super om op te spelen. De 3ds xl heeft ook een betere accu duur.

Marktplaats of het vraag en aanbod hier zou ik toch in de gaten blijven houden.
Thanks voor de tips! Maar als ik het goed van je begrijp, is het dus misschien beter om een New 3DS te halen, gewoon in de winkel, mocht ik toch voor de kleinere willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Heeft iemand toevallig ervaring met het kopen van een 3DS in Duitsland? Ik overweeg namelijk om de mijne daar te halen omdat ze daar nog een mooie Limited Edition versie verkopen. Mijn voornaamste vraag is of de verpakking / boekjes gewoon in het Engels is. Vooral de boekjes is wel belangrijk, is ook een van de redenen dat ik daar geen spellen koop omdat daarvan de verpakking zeker Duits is. Maar bij Limited Edition vind ik de verpakking minder belangrijk, boekjes uiteraard wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
BinaryRun schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 02:14:
Heeft iemand toevallig ervaring met het kopen van een 3DS in Duitsland? Ik overweeg namelijk om de mijne daar te halen omdat ze daar nog een mooie Limited Edition versie verkopen. Mijn voornaamste vraag is of de verpakking / boekjes gewoon in het Engels is. Vooral de boekjes is wel belangrijk, is ook een van de redenen dat ik daar geen spellen koop omdat daarvan de verpakking zeker Duits is. Maar bij Limited Edition vind ik de verpakking minder belangrijk, boekjes uiteraard wel!
Ik kan me niet herinneren wat voor boekjes er bij een 3DS zaten, eigenlijk...

Anyway, je zou af kunnen gaan op de verpakking van de 3DS. Ik zie op Amazon.de dat een flink aantal 3DS verpakkingen volgeplakt zit met zowel een PEGI als USK rating-stickers, wat erop wijst dat de doos voor heel Europa is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BinaryRun schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 02:14:
Hoezo uiteraard? Wat heb je aan die garantie en waarschuwing onzin als je dat ook op internet zou kunnen lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Alle handleidingen zitten digitaal op het apparaat zelf. In de taal die je instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:20:
[...]

Hoezo uiteraard? Wat heb je aan die garantie en waarschuwing onzin als je dat ook op internet zou kunnen lezen?
#oldschoolmode Bij de GameBoy Advance zaten nog nuttige boekjes.
RayNbow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:27:
[...]

Ik kan me niet herinneren wat voor boekjes er bij een 3DS zaten, eigenlijk...

Anyway, je zou af kunnen gaan op de verpakking van de 3DS. Ik zie op Amazon.de dat een flink aantal 3DS verpakkingen volgeplakt zit met zowel een PEGI als USK rating-stickers, wat erop wijst dat de doos voor heel Europa is.
Okay. :P

• RayNbow
Zo... die nieuwe Phoenix Wright demo... is kort. O_O

• Mizgala28
RayNbow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 21:30:
Zo... die nieuwe Phoenix Wright demo... is kort. O_O
Stuk korter dan de vorige demo van de oudere game, zonde want het werd zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Interessant leesvoer: Visual Design, Special Effects, and Localization – Oh, My! (AA6)
Mizgala28 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:09:
[...]

Stuk korter dan de vorige demo van de oudere game, zonde want het werd zo spannend.
Yup, deze demo bestond uit 3 acties, waarvan de eerste voor mij al tijdens de Witness Testimony duidelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55
https://twitter.com/Ninte...65460058461331456?lang=en

Die "oranje" vind ik er mooi uitzien, jammer dat ze er zo laat mee komen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Pagina: 1 ... 113 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]