Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Mizgala28 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:23:
[...]

Je kan geen GBA games kopen op de 3DS, de GBA games die op de 3DS uit zijn gekomen zijn exclusief voor de eerste kopers als een "goedmakertje" omdat Nintendo de 3DS paar jaar terug in 1 klap flink goedkoper maakte.

(betreft Ambassador programma als ik mij niet vergis)

Hou het bij je Lite en anders koop je een andere SP of een beter werkende Lite als je dat noodzakelijk vindt.
Ohja, oeps }:O

Ik dacht dat de GBA naar de New 3DS VC was gekomen maar dat was natuurlijk de SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 19:01
Hallo,

Mijn dochter van 6 heeft gespaard en wil graag een Nintendo 3ds kopen.
Nu heb ik even wat afgestruind en zie ik verschillende opties:
new 3ds : pricewatch: New Nintendo 3DS XL Zwart
en
pricewatch: Nintendo 3DS XL + Mario Kart 7 Zilver, Zwart

Zit er heel veel verschil tussen de new en de old?
Ze wil er wel een tijd mee vooruit natuurlijk en het moet niet zo zijn dat de old niet zo goed is ofzo.

ze heeft een oude DS dus de lader etc is niet zo'n groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:15
beebie121 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:26:
Hallo,

Mijn dochter van 6 heeft gespaard en wil graag een Nintendo 3ds kopen.
Nu heb ik even wat afgestruind en zie ik verschillende opties:
new 3ds : pricewatch: New Nintendo 3DS XL Zwart
en
pricewatch: Nintendo 3DS XL + Mario Kart 7 Zilver, Zwart

Zit er heel veel verschil tussen de new en de old?
Ze wil er wel een tijd mee vooruit natuurlijk en het moet niet zo zijn dat de old niet zo goed is ofzo.

ze heeft een oude DS dus de lader etc is niet zo'n groot probleem.
De New 3DS XL is sneller en heeft een betere 3D dan de oude 3DS XL. Persoonlijk zou ik voor de New 3DS XL gaan, omdat er (volgens mij) geen prijsverschil in zit. Helaas past de oude oplader van de DS niet op de 3DS XL en New 3DS XL.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
pinokkia schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:32:
[...]

De New 3DS XL is sneller en heeft een betere 3D dan de oude 3DS XL. Persoonlijk zou ik voor de New 3DS XL gaan, omdat er (volgens mij) geen prijsverschil in zit. Helaas past de oude oplader van de DS niet op de 3DS en New 3DS.
ok dan bedankt!
ze hebben ook nog een DSi XL. Die lader past wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
beebie121 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:34:
[...]

ok dan bedankt!
ze hebben ook nog een DSi XL. Die lader past wel toch?
Volgens mij niet. Maar ik durf dit niet met 100% te zeggen of niet past.

Google is mijn vriend. En ja het past :)

[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 29-06-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
pinokkia schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:38:
[...]

Volgens mij niet. Maar ik durf dit niet met 100% te zeggen of niet past.
ok dan. We gaan het wel zien dan :)
Heb je nog goede tips voor meisjes games?
Iets met boerderijen ofzo (lol ik moet al lachen nu ik dit zo type hahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
beebie121 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:39:
[...]

ok dan. We gaan het wel zien dan :)
Heb je nog goede tips voor meisjes games?
Iets met boerderijen ofzo (lol ik moet al lachen nu ik dit zo type hahaha)
Harvest moon: the last valley, hometown story, story of seasons. Dat zijn de boerderij spellen die ik zelf wel leuk vind. Alleen is wel alles in Engels

Ps: de lader van de DSI past op de new 3DS XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
pinokkia schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:46:
[...]

Harvest moon: the last valley, hometown story, story of seasons. Dat zijn de boerderij spellen die ik zelf wel leuk vind. Alleen is wel alles in Engels

Ps: de lader van de DSI past op de new 3DS XL
Tof! dankjewel!
Is er een handige website ofzo waar je ook kan zien of er spellen in het Nederlands zijn?
Haar Engels is nog niet zo goed :)

Maar alvast bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:10
beebie121 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:53:
Is er een handige website ofzo waar je ook kan zien of er spellen in het Nederlands zijn?
Je kunt een lijst van spellen hier vinden: https://www.nintendo.nl/Z...af=GAME&gst=3ds_cartridge

Onder "leeftijdscategorie en overige" kun je filteren op o.a. leeftijd en taal.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
RayNbow schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:21:
[...]

Je kunt een lijst van spellen hier vinden: https://www.nintendo.nl/Z...af=GAME&gst=3ds_cartridge

Onder "leeftijdscategorie en overige" kun je filteren op o.a. leeftijd en taal.
Jij bent geweldig!
Ik zat al te hannessen met bart smit/bol/intertoys.
Dit is echt een makkelijkere manier zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:08
Animal Crossing is leuk voor een kind van 6, raad ik je aan te halen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Zag een leuke 3DS xl aanbieding(niet de new) is de oude nog een aankoop waard? Zag dat sommige games namelijk al new 3ds exclusive waren
Koldur schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:39:

[ Voor 40% gewijzigd door weszz op 30-06-2016 13:35 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

weszz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:32:
Zag een leuke 3DS xl aanbieding(niet de new) is de oude nog een aankoop waard? Zag dat sommige games namelijk al new 3ds exclusive waren

[...]
Nah als je het doet haal een nieuwere vanwege de betere 3D en de snelheidsverbetering.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Touchdomex schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:50:
[...]

Nah als je het doet haal een nieuwere vanwege de betere 3D en de snelheidsverbetering.
Ah spijtig, dacht ik zelf al wel maar toch bedankt

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

weszz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:01:
[...]

Ah spijtig, dacht ik zelf al wel maar toch bedankt
Tenzij je echt een hele mooie prijs rond de 100 euro kan halen zodat het echt scheelt maar anders gewoon doorsparen en de nieuwere halen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Touchdomex schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Tenzij je echt een hele mooie prijs rond de 100 euro kan halen zodat het echt scheelt maar anders gewoon doorsparen en de nieuwere halen.
Ah top, nee dan ga ik voor de upgrade ;)

Twijfel nog wel tussen de standaard en xl versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik vind de XL wel prettig.. vooral als je wat grote handen hebt.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Koldur schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:39:
AC is voor alle leeftijden leuk.
Kijk 's op http://www.animalcrossingcommunity.com/ daar zijn speciaal forums voor Grownup Gamers en dat zijn er niet zomaar een paar hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JerX schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:22:
Ik vind de XL wel prettig.. vooral als je wat grote handen hebt.
Ik heb kleinere handjes en ben juist van een XL naar een NN3DS gegaan omdat die kleiner is. Uiteindelijk voor mij de beste keuze geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:08
Goner schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:27:
[...]

AC is voor alle leeftijden leuk.
Kijk 's op http://www.animalcrossingcommunity.com/ daar zijn speciaal forums voor Grownup Gamers en dat zijn er niet zomaar een paar hoor ...
Weet ik hoor, heb het ook gespeeld, maar het is voor mij niet helemaal geschikt. De dingen die je verzamelt e.d. spreken mij gewoon niet aan. Wel kan ik zeggen dat het spel erg goed gemaakt en opgezet is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:10
Maya *O*

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Iemand die hier een case heeft voor zijn new 3ds xl, maar dan ook met ruimte voor games en adapter? Want ik zoek er 1 zonder resultaten. Krijg veel buitenlandse sites en de nl sites komen met allemaal nintendo figures erop. Wil gewoon een zwarte :+

[ Voor 8% gewijzigd door weszz op 03-07-2016 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:56
weszz schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:25:
Iemand die hier een case heeft voor zijn new 3ds xl, maar dan ook met ruimte voor games en adapter? Want ik zoek er 1 zonder resultaten. Krijg veel buitenlandse sites en de nl sites komen met allemaal nintendo figures erop. Wil gewoon een zwarte :+
Ik heb zo'n zwarte Hori case waar nog 8 spellen bij passen (12 a 13 Euro bij Mediamarkt, Intertoys en Bartsmit). Maar een adapter erbij gaat niet lukken. Is ook niet zo draagbaar dan.

Als je wat anders wil, kan je eventueel kijken naar flight cases met schuim en die op maat snijden. Zoiets dus:

http://www.cameranu.nl/nl...-500-zwart-met-plukschuim

[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 03-07-2016 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
weszz schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:25:
Jij bedoeld dit dus, hier kan ook een adapter bij.

https://m.bol.com/nl/p/pu...-3ds-xl/9200000020859514/

Geen idee alleen waar ze dit nog verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
Mizgala28 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:21:
[...]

Jij bedoeld dit dus, hier kan ook een adapter bij.

https://m.bol.com/nl/p/pu...-3ds-xl/9200000020859514/

Geen idee alleen waar ze dit nog verkopen.
Niet helemaal dezelfde, maar goed:
http://www.ebay.com/itm/S...7f9358:g:o9cAAOSwiYFXDf7T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1134
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Domme vraag misschien, maar ik ben van plan om als cadeau een New 3DSXL te regelen voor mijn man, waarbij ik er ook eentje haal voor mezelf. Ik neem aan dat je spelletjes wel gewoon kan delen? Alleen als we allebei tegelijkertijd pokemon zouden willen doen dan hebben we een eigen exemplaar nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Alwayshappyz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:59:
Domme vraag misschien, maar ik ben van plan om als cadeau een New 3DSXL te regelen voor mijn man, waarbij ik er ook eentje haal voor mezelf. Ik neem aan dat je spelletjes wel gewoon kan delen? Alleen als we allebei tegelijkertijd pokemon zouden willen doen dan hebben we een eigen exemplaar nodig?
Je kan alle fysieke spellen delen, let wel op dat bijna alle 3ds games op de cartridge opslaan dus met een game als Pokemon waar je maar 1 save hebt kan delen moeilijker worden (delen blijft mogelijk, maar je kan daarop maar 1 save file hebben).

Er zijn echter genoeg games die gewoon 2 of 3 save slots hebben en dan is delen makkelijker, ieder z'n eigen save.

(dat is 1 punt wat ik leuk vind aan de PS Vita, save staan op de geheugenkaart dus delen is makkelijker, echter vind ik saves op cartridges handiger omdat als 1 spel corrupt raakt ben je niet plots al je saves kwijt op alle games zoals met de Vita het wel kan)

[ Voor 14% gewijzigd door Mizgala28 op 12-07-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Mizgala28 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:05:
[...]

Je kan alle fysieke spellen delen, let wel op dat bijna alle 3ds games op de cartridge opslaan dus met een game als Pokemon waar je maar 1 save hebt kan delen moeilijker worden (delen blijft mogelijk, maar je kan daarop maar 1 save file hebben).

Er zijn echter genoeg games die gewoon 2 of 3 save slots hebben en dan is delen makkelijker, ieder z'n eigen save.

(dat is 1 punt wat ik leuk vind aan de PS Vita, save staan op de geheugenkaart dus delen is makkelijker, echter vind ik saves op cartridges handiger omdat als 1 spel corrupt raakt ben je niet plots al je saves kwijt op alle games zoals met de Vita het wel kan)
Hmm, dan gaat het een duur grapje worden als we spellen dubbel moeten gaan aanschaffen. Was van plan om te gaan voor Pokemon X of Y, Animal Crossing, Super Mario 3D Land of New Super Mario Bros 2. Misschien niet alles in een keer, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Alwayshappyz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:19:
[...]

Hmm, dan gaat het een duur grapje worden als we spellen dubbel moeten gaan aanschaffen. Was van plan om te gaan voor Pokemon X of Y, Animal Crossing, Super Mario 3D Land of New Super Mario Bros 2. Misschien niet alles in een keer, maar toch.
Mario spellen hebben meestal meerdere save slots, dus je partner pakt bijvoorbeeld slot 1 en jij slot 2, dus 1 game kan dan wel, pokemon gaat niet lukken en Animal Crossing weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Animal Crossing is ook 1 save, dat is je stad.
Daar kan 1 persoon de burgemeester zijn en dan kunnen nog 3 andere spelen maar die zijn gewoon bewoners in je dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Valt mij op dat er weinig bundles zijn voor de new 3ds XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
NegativeFreak schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:10:
Animal Crossing is ook 1 save, dat is je stad.
Daar kan 1 persoon de burgemeester zijn en dan kunnen nog 3 andere spelen maar die zijn gewoon bewoners in je dorp.
Bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
You're welcome!

Kijk voor die spellen ook eens bij een gamemania of via marktplaats. Nieuwprijs is nog steeds heel hoog.
Animal Crossing is 2e hands bij Gamemania €30 en via marktplaats vraagt iemand in Naaldwijk er €20 voor. Nieuw is ie €40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
NegativeFreak schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:31:
[...]

You're welcome!

Kijk voor die spellen ook eens bij een gamemania of via marktplaats. Nieuwprijs is nog steeds heel hoog.
Animal Crossing is 2e hands bij Gamemania €30 en via marktplaats vraagt iemand in Naaldwijk er €20 voor. Nieuw is ie €40.
Animal Crossing zit momenteel wel in het My Nintendo programma. Voor 600 platina punten (die je verdient met MiiTomo, of bijvoorbeeld elke week een keer inloggen op de My Nintendo website, de eShop en/of MiiVerse) kun je 20% korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Seal64 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:31:
[...]

Animal Crossing zit momenteel wel in het My Nintendo programma. Voor 600 platina punten (die je verdient met MiiTomo, of bijvoorbeeld elke week een keer inloggen op de My Nintendo website, de eShop en/of MiiVerse) kun je 20% korting krijgen.
Dat is op zich niet verkeerd. Toch mooi meegenomen voor niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NegativeFreak schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:31:
[...]

You're welcome!

n

Sorry maar gamemania is echt een dure skank winkel.. marktplaats is de beste route let wel op van wie je koopt..en anders budgetgaming.nl om de betere deals te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:09:
[...]
n

Sorry maar gamemania is echt een dure skank winkel.. marktplaats is de beste route let wel op van wie je koopt..en anders budgetgaming.nl om de betere deals te vinden
Ben ik met je eens maar het is wel nog een plek om iets 2e hands te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:09:
[...]
n

Gamemania duur? Goedkoop zijn ze niet maar met sales of bepaalde 2de hands games zijn ze vaak flink goedkoper.

Marktplaats is vrij vaak juist te duur, af en toe een gek die niet weet wat die verkoopt en een te lage prijs vraagt maar kom op, ik zie regelmatig idioten die zelfs meer dan winkels vragen.

75% van de tijd is Gamemania duur, maar die overige 25% niet.

Geldt ook voor andere winkels, het is maar net wat je zoekt, Nedgame kan ook erg duur zijn maar vaak niet, hetzelfde met Media Markt alleen bij die moet je het net treffen (World of Warcraft Warlords of Dreadnor CE voor 22 euro 2 jaar geleden bijvoorbeeld, ze maken vaak fouten waar je ze mooi op kunt aanpakken).

Maar marktplaats, je bedoelt vast die mensjes die vrolijk 50 euro voor een Mario spelletje vragen omdat het "zeldzaam" is? Marktplaats kan een goede bron zijn van goedkoop spul, mitst de persoon in kwestie of schijt aan heeft en er vanaf wilt of er geen verstand van de waarde heeft en of de naamsbekenheid niet boeit (dus niet iemand die 50 euro voor een Mario vraagt OMDAT het Mario is).

Maar goed, deze vrijdag kado gekregen mijn oude 3DS was erg nodig aan vervanging toe (Monster Hunter Generations zit hier trouwens wel bij maar pre-installed)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wJAyZTV0walAYiB5gmUKFlLZ/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 17-07-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Mizgala28 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:16:
[...]

Gamemania duur? Goedkoop zijn ze niet maar met sales of bepaalde 2de hands games zijn ze vaak flink goedkoper.

Marktplaats is vrij vaak juist te duur, af en toe een gek die niet weet wat die verkoopt en een te lage prijs vraagt maar kom op, ik zie regelmatig idioten die zelfs meer dan winkels vragen.

Geldt ook voor andere winkels, het is maar net wat je zoekt, Nedgame kan ook erg duur zijn maar vaak niet, hetzelfde met Media Markt alleen bij die moet je het net treffen (World of Warcraft Warlords of Dreadnor CE voor 22 euro 2 jaar geleden bijvoorbeeld, ze maken vaak fouten waar je ze mooi op kunt aanpakken).

Maar marktplaats, je bedoelt vast die mensjes die vrolijk 50 euro voor een Mario spelletje vragen omdat het "zeldzaam" is? Marktplaats kan een goede bron zijn van goedkoop spul, mitst de persoon in kwestie of schijt aan heeft en er vanaf wilt of er geen verstand van de waarde heeft en of de naamsbekenheid niet boeit (dus niet iemand die 50 euro voor een Mario vraagt OMDAT het Mario is).

Maar goed, deze vrijdag kado gekregen mijn oude 3DS was erg nodig aan vervanging toe (Monster Hunter Generations zit hier trouwens wel bij maar pre-installed)

[afbeelding]
Hoi, ziet er mooi uit! Zou ik mogen weten welke transparante case je hier gebruikt? Ben zelf al een tijdje aan het zoeken naar een dergelijke case.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
alexander1685 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:42:
[...]

Hoi, ziet er mooi uit! Zou ik mogen weten welke transparante case je hier gebruikt? Ben zelf al een tijdje aan het zoeken naar een dergelijke case.
Het is er eentje van Big Ben, kost gemiddeld 10 euro (ik was zelf 9 euro kwijt).

Media Markt, Bol.com, Nedgame en GameMania verkopen deze sowieso.

https://www.bol.com/nl/p/...-3ds-xl/9200000038999289/

Geloof de reviews niet, de case gaat makkelijk om de New 3ds XL heen en past precies, ik gok dat die mensen het voor de normale 3ds XL kochten aangezien Bol.com beweert dat deze daarop past, dat is niet zo het past alleen op de New 3ds XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Mizgala28 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Het is er eentje van Big Ben, kost gemiddeld 10 euro (ik was zelf 9 euro kwijt).

Media Markt, Bol.com, Nedgame en GameMania verkopen deze sowieso.

https://www.bol.com/nl/p/...-3ds-xl/9200000038999289/

Geloof de reviews niet, de case gaat makkelijk om de New 3ds XL heen en past precies, ik gok dat die mensen het voor de normale 3ds XL kochten aangezien Bol.com beweert dat deze daarop past, dat is niet zo het past alleen op de New 3ds XL.
Oké, bedankt voor de info. Ziet er prima uit, prijs is gewoon redelijk wat mij betreft.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:16:
[...]

[afbeelding]
Heb dezelfde gekocht (nog geen ervaring met 3DS), wat mij wel tegenvalt is dat er geen sd kaart bij zit (staat wel in de beschrijvingen) en hij door Monster Hunter hij direct vol zit. Heb ook een Zelda game gekocht. Als ik games download, kan ik deze dan naar de sd kaart sturen van een andere game (leek erop in de handleiding). Hoe kom ik erachter dat ik genoeg ruimte heb op de sd kaart _voor_ aanschaf? Ik kan nergens vinden hoe ik het aantal blokken kan weergeven wat een te kopen spel verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

init6 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Hoe kom ik erachter dat ik genoeg ruimte heb op de sd kaart _voor_ aanschaf? Ik kan nergens vinden hoe ik het aantal blokken kan weergeven wat een te kopen spel verbruikt.
Bij de instellingen, dan geheugen beheer, dan sd kaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13
Er zit altijd een 4GB SD-kaart bij een 3DS, interne opslag wordt alleen gebruikt voor DSi-ware en het OS.

In de eShop op de 3DS kan ik inderdaad niet terugvinden hoevel blokken een spel gebruikt, online versie van de eShop kun je zien dat, bijvoorbeeld, Monster Hunter Generations 12534 blokken in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:12:
[...]

Bij de instellingen, dan geheugen beheer, dan sd kaart
Dat is _NA_ aanschaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Niet online
hcQd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:14:
Er zit altijd een 4GB SD-kaart bij een 3DS, interne opslag wordt alleen gebruikt voor DSi-ware en het OS.

In de eShop op de 3DS kan ik inderdaad niet terugvinden hoevel blokken een spel gebruikt, online versie van de eShop kun je zien dat, bijvoorbeeld, Monster Hunter Generations 12534 blokken in beslag neemt.
Kan je elke SD kaart gebruiken zoals je in fototoestellen gebruikt? Heb nog een aantal 32G rond zwerven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13
Je kunt er zelfs eentje van 128GB instoppen als je wilt, wel eerst herformatteren naar FAT32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ben eigenlijk toch wel erg aan het twijfelen een New 3DS te halen, lijkt me toch wel leuk. Ik heb een Gameboy Advance gehad (die mijn nichtje vakkundig gesloopt heeft), en ik heb sinds de release een DS Lite. Dat is al 10 jaar geleden inderdaad, en ik speel er niet echt meer op. Nu Pokémon Go mijn zin in die games weer heeft teruggebracht kriebelt het.

Nu mijn vraag, is dit ding 200-220 euro waard inc. Pokémon X/Y? De DS Lite was echt niet zo duur. En ja, ik heb net zoals 90% van de mensen een flashcard gehad (TTDS), omdat 40 euro per game voor mij geen optie was. Ik wil absoluut geen regels breken door hierover te beginnen maar je doet het toch... Doe het dan ook niet.

Het is niet zo superveel geld voor mij, maar ik ga toch niet zomaar iets kopen (met andere woorden, ik wil alles voor mezelf drie-dubbel gechecked hebben voordat ik ergens een cent aan uitgeef). Daarnaast, is de XL versie het extra geld waard? Kan dat denk ik beter proberen door gewoon eens naar een winkel te gaan en te proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 19-07-2016 12:25 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Die kaartjes bestaan, meer zeg ik niet ben zelf fel tegen op de 3ds ongeacht de reden.

Is een 2ds geen optie dan? Die heb je vaak al voor rond de 100 euro met een game en een lader waar je bij de New 3ds de lader nog moet bijkopen (€10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:43:
Ben eigenlijk toch wel erg aan het twijfelen een New 3DS te halen, lijkt me toch wel leuk. Ik heb een Gameboy Advance gehad (die mijn nichtje vakkundig gesloopt heeft), en ik heb sinds de release een DS Lite. Dat is al 10 jaar geleden inderdaad, en ik speel er niet echt meer op. Nu Pokémon Go mijn zin in die games weer heeft teruggebracht kriebelt het.

Nu mijn vraag, is dit ding 200-220 euro waard inc. Pokémon X/Y? De DS Lite was echt niet zo duur. En ja, ik heb net zoals 90% van de mensen een flashcard gehad (TTDS), omdat 40 euro per game voor mij geen optie was. Ik wil absoluut geen regels breken door hierover te beginnen, maar bestaan die kaartjes ook voor de New 3DS? Kan er niet zo heel duidelijke informatie over vinden.

Het is niet zo superveel geld voor mij, maar ik ga toch niet zomaar iets kopen (met andere woorden, ik wil alles voor mezelf drie-dubbel gechecked hebben voordat ik ergens een cent aan uitgeef). Daarnaast, is de XL versie het extra geld waard? Kan dat denk ik beter proberen door gewoon eens naar een winkel te gaan en te proberen.
De DS Lite was bij release iets van 140-150 euro, excl game. Weinig verschil dus, dat kan je wel op inflatie gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mizgala28 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:57:
Die kaartjes bestaan, meer zeg ik niet ben zelf fel tegen op de 3ds ongeacht de reden.

Is een 2ds geen optie dan? Die heb je vaak al voor rond de 100 euro met een game en een lader waar je bij de New 3ds de lader nog moet bijkopen (€10).
Begrijp ik 100% ;)

En 2DS, het concept heeft me nooit echt kunnen interesseren, ik ben de normale klapbare DS gewend en ben bang dat ik dit dan minder handig ga vinden. Ik denk dat ik het beste gewoon naar de MM kan gaan, daar hebben ze die dingen toch meestal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Is tweedehands geen optie? Ik heb zelf afgelopen weekend op marktplaats een new Nintendo 3ds gekocht (geen XL) voor € 100,00 incl. factuur. De 3ds is iets meer dan een jaar oud. Heb Pokemon alpha sapphire erbij gekocht en ga binnenkort ook nog een Zelda en een Layton game aanschaffen.

Mocht ik het na de vakantie alweer zat zijn, dan kan ik hem altijd nog zonder al teveel verlies weer verkopen :).

[ Voor 17% gewijzigd door VeeGee op 19-07-2016 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:43:

Nu mijn vraag, is dit ding 200-220 euro waard inc. Pokémon X/Y? De DS Lite was echt niet zo duur. En ja, ik heb net zoals 90% van de mensen een flashcard gehad (TTDS), omdat 40 euro per game voor mij geen optie was. Ik wil absoluut geen regels breken door hierover te beginnen [mbr]maar je doet het toch... Doe het dan ook niet.[/]

Heb zelf een new 3ds gekocht van marktplaats. Vandaag binnengekomen voor 115 euro. Geen krasje op het ding te vinden. Vond hem best goedkoop eigenlijk als je nagaat dat ik mijn xl een half jaar geleden verkocht had voor 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:27:
[...]

Begrijp ik 100% ;)

En 2DS, het concept heeft me nooit echt kunnen interesseren, ik ben de normale klapbare DS gewend en ben bang dat ik dit dan minder handig ga vinden. Ik denk dat ik het beste gewoon naar de MM kan gaan, daar hebben ze die dingen toch meestal liggen.
Ben van een 3DS (origineel) naar 2DS geggaan. Ik vind de 2DS veel en veel fijner om te bedienen. Geen gedoe met scharnieren (die ook nog eens kapot kunnen gaan). Het doet me denken aan de originele gameboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tweedehands is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee, ik koop normaal echter nooit iets tweedehands omdat "voor die paar tientjes meer...". Ik zit een klein beetje op een eiland genaamd Zuid-Limburg, hier iets electronica-gerelateerd in de buurt (<25KM) vinden is niet te doen. Er zit er 1 binnen die 25KM maar die vraagt natuurlijk de hoofdprijs: http://www.marktplaats.nl...1b&previousPage=lr&pos=10

Voor dat geld (stel je krijgt hem mee voor 145 euro) koop ik liever een nieuwe.

Ik zal de 2DS dan ook overwegen, maar dan kan ik dadelijk ten tijden van Pokémon Sun/Moon niet gebruik maken van de extra rekenkracht van de New 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

kuusj98 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 00:51:
Tweedehands is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee, ik koop normaal echter nooit iets tweedehands omdat "voor die paar tientjes meer...". Ik zit een klein beetje op een eiland genaamd Zuid-Limburg, hier iets electronica-gerelateerd in de buurt (<25KM) vinden is niet te doen. Er zit er 1 binnen die 25KM maar die vraagt natuurlijk de hoofdprijs: http://www.marktplaats.nl...1b&previousPage=lr&pos=10

Ik zal de 2DS dan ook overwegen, maar dan kan ik dadelijk ten tijden van Pokémon Sun/Moon niet gebruik maken van de extra rekenkracht van de New 3DS.
Er is nog niks bekend over New 3ds enhanced features voor Sun & Moon. Sun & Moon zal op Iedere 2/3DS zal gewoon 100% hetzelfde draaien tot nu toe. Maar ik betwijfel of Game Freak gebruik gaat maken van de extra rekenkracht van de N3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

iPodKiller schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 01:25:
[...]

Er is nog niks bekend over New 3ds enhanced features voor Sun & Moon. Sun & Moon zal op Iedere 2/3DS zal gewoon 100% hetzelfde draaien tot nu toe. Maar ik betwijfel of Game Freak gebruik gaat maken van de extra rekenkracht van de N3DS.
Voor welke game heeft het dan wel nut een new-3DS te halen? Eens zullen ze toch van de extra "power" gebruik moeten gaan maken. (enja, "power", het is nog steeds zwaar ondermaats t.o.v. smartphones e.d.)
Wat ik wil zeggen, is: waarom is de New 3DS uitgebracht als er geen games worden gemaakt die gebruik maken van de extra kracht? Wat snellere menu's zal toch niet de main-objective zijn lijkt me.

[ Voor 14% gewijzigd door Kuusj op 20-07-2016 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
kuusj98 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 00:51:

Die kans is aanwezig, games als Monster Hunter 4 Ultimate en Generations halen hogere fps, zo ook Hyrlue Warriors Legends, Terraria en nog paar andere games.

Sowieso geen 3ds van iemand kopen die het een Gameboy noemt...
kuusj98 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 01:28:
[...]

Voor welke game heeft het dan wel nut een new-3DS te halen? Eens zullen ze toch van de extra "power" gebruik moeten gaan maken. (enja, "power", het is nog steeds zwaar ondermaats t.o.v. smartphones e.d.)
Nooit een smartphone met een handheld vergelijken, want mijn i7 laptop is ook veel sneller dan een smartphone ;)

Er zijn games die tegen de 60fps aan tikken op de nieuwere variant, Pokémon zal dat vanwege de bekendheid en budget vast ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

kuusj98 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 01:28:
[...]

Wat ik wil zeggen, is: waarom is de New 3DS uitgebracht als er geen games worden gemaakt die gebruik maken van de extra kracht? Wat snellere menu's zal toch niet de main-objective zijn lijkt me.
N3DS heeft een paar exclusives maar meer niet. Games zoals monster Hunter draaien iets vloeiender erop maar Pokemon is altijd volledig compatibel geweest met oudere consoles. Oras en xy draaien precies hetzelfde als op een 2ds/3ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Bedankt voor de uitleg, heren. Dan ben ik eigenlijk beter af ofwel een 2DS te kopen of een tweedehands 3DS te halen. Ik meen dat mijn nichtje nog zo'n ding heeft. Die doet er toch niks mee (die hebben al 5 van die dingen gesloopt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
iPodKiller schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 01:34:
[...]

N3DS heeft een paar exclusives maar meer niet. Games zoals monster Hunter draaien iets vloeiender erop maar Pokemon is altijd volledig compatibel geweest met oudere consoles. Oras en xy draaien precies hetzelfde als op een 2ds/3ds.
Dat komt omdat de laatste 3ds Pokemon titel uit 2014 stamt dus voordat de New 3ds uitkwam.

Nieuwere Pokémon games blijven werken op de oude 3ds, maar op de nieuwere zullen ze sowieso in hogere fps draaien want hoe raar het ook is, de huidige 3ds Pokemon games draaien op max 30fps met framedrops waar de DS Pokemon games stabiel op 60fps draaien.

En door die framedrops hoop ik dat Sun & Moon betere framrates op de NN3DS zal halen.

Monster Hunter 4 Ultimate haalt de 55 tot 60fps op de New 3DS met verbeterde textures, Hyrule Warriors Legends, Monster Hunter Generations, Terraria en nog paar andere titles draaien ook in 60fps op de New 3DS, echter grafisch zijn ze niet anders.

En dat levert een probleem op, Monster Hunter 4 Ultimate heeft slechtere textures op de oude 3DS maar draait op vrijwel stabiele 30fps, Monster Hunter Generations heeft op beide 3ds en New 3ds hetzelfde en verbeterde grapics maar op de oude 3ds is de performance vrij vaak op 25 tot 30 fps waar de New 3ds 60fps haalt.

Op zich geen ramp het kan erger zoals met Hyrule Warriors Legends dat op de oude 3ds bijna constant op 20fps draait en op New 3ds op 60fps.

Best een zorgelijke ontwikkeling, de manier van MH4U bevalt meer maar kost denk ik meer geld en tijd, ik denk dus dat meer games gewoon slechter zullen draaien op de oude 3ds.

Op zich verwacht ik met Pokemon diezelfde performance als nu op de oude 3ds en betere framerate op de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Laatst online: 18-09 13:50
Iemand een new 3ds te koop ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:04
Ja zeker :

https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=new+3ds

En anders op Marktplaats nog meer ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
Oké Nintendo, dank voor deze notificatie vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jnvNtmwBBTsuil5np8gXtkfB/full.jpg

Heeft ons toch even aan het lachen gemaakt :D

[ Voor 22% gewijzigd door outlandos op 21-07-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flauw...

http://www.dictionary.com/browse/pedometer
noun
1.
an instrument worn by a walker or runner for recording the number of steps taken, thereby showing approximately the distance traveled.

Nederlands: stappenteller

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:46:
Flauw...

http://www.dictionary.com/browse/pedometer
noun
1.
an instrument worn by a walker or runner for recording the number of steps taken, thereby showing approximately the distance traveled.

Nederlands: stappenteller
Je denkt niet dat ten minste 99% van de Nederlandstalige er in eerste instantie een andere betekenis aan geven? Ik namelijk wel :+

Dat is net zoiets als het woord ''lover'', niemand denkt bij het zien van dat woord aan een blad (van een boom). Terwijl dit wel de Nederlandse betekenis is van het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar je hebt je 3DS in 't Engels staan. En Engelsen zullen het woord niet als "Pedo meter" zien ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:52:
Ja maar je hebt je 3DS in 't Engels staan
Oh shit, daar stond ik helemaal niet bij stil :') het zal dan wel anders worden genoemd als je hem op NL hebt staan. Nvm then :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
outlandos schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:53:
[...]

Oh shit, daar stond ik helemaal niet bij stil :') het zal dan wel anders worden genoemd als je hem op NL hebt staan. Nvm then :D
Ik ga zo maar eens gokken dat je dan "Stappenteller" te zien gaat krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Vandaag mijn new 3DS XL binnen gekregen met Pokémon OR.
Nu lees ik over die zogenoemde friend-codes zodat je mensen toe kan voegen...
Waar vind ik die of maak ik die aan?

Edit: nvm... gevonden 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door A3aaN79 op 21-07-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:52
Ik weet niet of dit toegestaan is
nope

Iemand hier die mij verder kan helpen?
nope

[ Voor 71% gewijzigd door Grotman op 21-07-2016 23:32 ]

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is hier niet toegestaan dus even een ander forum zoeken.

[ Voor 57% gewijzigd door Grotman op 21-07-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet toegestaan.

[ Voor 62% gewijzigd door Grotman op 21-07-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Is niet toegestaan, ik kan je wel zeggen dat als je een backup hebt dat je die beter kan terugplaatsen.

[ Voor 51% gewijzigd door Grotman op 21-07-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Laatst online: 07:26
Confession: ik gebruik mijn New 3DS vooral om SNES en Gameboy games uit de eshop te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
NeuroticaPills schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:44:
Confession: ik gebruik mijn New 3DS vooral om SNES en Gameboy games uit de eshop te spelen.
On the go heb ik gewoon roms op de PSP, echter hebben wij wel een stapel SNES games op de Wii U.

Ik heb wel een New 3DS XL, maar ik weiger opnieuw games te kopen die ik gewoon op de Wii U heb, Nintendo had gewoon moeten doen wat Sony doet namelijk cross-buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:20
Hey Tweakers :)

Gister heb ik een 3DS gekocht via MP, even mee gespeeld en de spellen zijn natuurlijk geweldig. Nu bezig met het replayen van Majora's Mask maar ik stoor me wel een beetje aan de kwaliteit van het scherm.

Scanlines zijn erg aanwezig en het is toch allemaal wat klein. De wat zwaardere spelletjes (MH even getest) die haperen soms ook nog wat.

Is het het waard om toch maar een N3DS/N3DS XL aan te schaffen? Ik heb mee gekregen dat deze qua performance overal net wat sneller is, schermen wat groter zijn terwijl de DS grootte hetzelfde is, en ze i.p.v. een TN panel nu een IPS panel gebruiken die kwalitatief wat beter is en de scanlines minder aanwezig zijn.

Wat zeggen jullie }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N3Ds maakt bestaande games niet beter op enkele uitzonderingen (hyrule legends, monster hunter) na die te googelen zijn. Is dus puur afhankelijk welke games haperen en of die ondersteunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:02:
De N3Ds maakt bestaande games niet beter op enkele uitzonderingen (hyrule legends, monster hunter) na die te googelen zijn. Is dus puur afhankelijk welke games haperen en of die ondersteunt worden.
Dat de games niet sneller draaien vind ik niet zo erg. De haperingen merk ik toch alleen bij monster hunter.
Wat mijn grootste punt is, is de beeldkwaliteit. Is die bij de N3DS/N3DS XL wat beter dan bij de eerste DS?

Dan doel ik dus op de scanlines enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
IPS scherm wordt sporadisch in de new3DSXL gebruikt, maar die kan net zo goed zijn uitgerust met een TN scherm. Ligt er maar net aan of je geluk hebt of niet. De new3DS is zover ik weet altijd een TN scherm.

Resolutie is niet hoger dan de regulier 3DS of 2DS. Dus geldt: hoe groter het scherm, hoe zichtbaarder de pixels. Ik ben o.a. om die reden van een 3DS XL naar een new3DS overgestapt.

Wat ik overigens een pre vind voor de new3DS en de new3DSXL is dat deze standaard zijn voorzien van een thumbstick. Hierdoor heb je de circlepad pro accessoire niet nodig voor 3D games (Majora's Mask, Metal Gear, Resident Evil) om de camera te bedienen. Bovendien zijn de laadtijden wat sneller en voelt de new3DS wat degelijker aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 22-07-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Flozem schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:20:
IPS scherm wordt sporadisch in de new3DSXL gebruikt, maar die kan net zo goed zijn uitgerust met een TN scherm. Ligt er maar net aan of je geluk hebt of niet. De new3DS is zover ik weet altijd een TN scherm.

Resolutie is niet hoger dan de regulier 3DS of 2DS. Dus geldt: hoe groter het scherm, hoe zichtbaarder de pixels. Ik ben o.a. om die reden van een 3DS XL naar een new3DS overgestapt.

Wat ik overigens een pre vind voor de new3DS en de new3DSXL is dat deze standaard zijn voorzien van een thumbstick. Hierdoor heb je de circlepad pro accessoire niet nodig voor 3D games (Majora's Mask, Metal Gear, Resident Evil) om de camera te bedienen. Bovendien zijn de laadtijden wat sneller en voelt de new3DS wat degelijker aan.
Gebruikt de N3DS verder exact hetzelfde scherm als de 3DS?
Ookal hebben beide DS'en dezelfde resolutie, scherm kan natuurlijk nog steeds beter zijn.

Ik zal mijn vraag wat duidelijker stellen :)
Heeft de N3DS minder last van scan-lines dan de 3DS?
Zo niet, wat zou dan uberhaupt een reden kunnen zijn om een N3DS te kopen? Naast de stick en de kleine voordelen die jij hierboven noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Snellere processoren en batterij gaat langer mee ...
http://kotaku.com/how-doe...-the-older-one-1628391755

3D ervaring is beter omdat camera de positie van je hoofd volgt
http://www.trustedreviews...3ds-xl-should-you-upgrade

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 22-07-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Als je een "gewone" 3DS hebt gekocht dan kan ik me heel goed voorstellen dat je er niet tevreden over bent. Dat was op zoveel gebieden een onding dat het vrij snel na release van de XL uit de schappen werd gehaald.

Ik heb verder geen idee wat je bedoeld met scanlines. Maar de vertikale resolutie van alle 3DS modellen is erg laag. De gewone 3DS heeft naast de 2DS het kleinste scherm dus als je het daar al op ziet dan zal het met de grotere modellen nog meer opvallen.

Een New 3DS kost toch weer zo 160 euro dus kan moeilijk zeggen of het de moeite waard is om te upgraden. Het feit dat je uberhaubt dat ding hebt gekocht zegt mij dat je wel naar je centjes kijkt dus dan zou ik nee zeggen.

Ik heb zelf een 3DS XL, een New 3DS en een 2DS. Ik kan ze allemaal als product aanraden. De 2DS blinkt alleen uit omdat ze zoveel goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
BlackMage schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:02:
Als je een "gewone" 3DS hebt gekocht dan kan ik me heel goed voorstellen dat je er niet tevreden over bent. Dat was op zoveel gebieden een onding dat het vrij snel na release van de XL uit de schappen werd gehaald.

Ik heb verder geen idee wat je bedoeld met scanlines. Maar de vertikale resolutie van alle 3DS modellen is erg laag. De gewone 3DS heeft naast de 2DS het kleinste scherm dus als je het daar al op ziet dan zal het met de grotere modellen nog meer opvallen.

Een New 3DS kost toch weer zo 160 euro dus kan moeilijk zeggen of het de moeite waard is om te upgraden. Het feit dat je uberhaubt dat ding hebt gekocht zegt mij dat je wel naar je centjes kijkt dus dan zou ik nee zeggen.

Ik heb zelf een 3DS XL, een New 3DS en een 2DS. Ik kan ze allemaal als product aanraden. De 2DS blinkt alleen uit omdat ze zoveel goedkoper zijn.
Met scanlines bedoel ik;

Afbeeldingslocatie: https://help.autodesk.com/cloudhelp/2016/ENU/3DSMax/images/GUID-750C4F4D-9BAB-46F7-B83B-989BFFFD14C9.png

Nou is het niet zo heftig als links/rechtsboven, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Je hebt gelijk dat ik wel zuinig probeer te doen met mijn geld. Maar ik moet er natuurlijk wel plezier uit halen. Heb al een PS4 en een goede PC, wou eigenlijk gewoon een 3DS 'on-the-side' om af en toe een spelletje te spelen. Nu merk ik direct na aanschaf dat er toch een groter aanbod aan games is dan ik verwacht had en ik dus wel meer uren er in ga stoppen. Dat is dus wel meer geld waard 8)

Een N3DS is soms ook wel in de aanbieding en anders is 2e hands ook altijd nog een optie.

Ik merk dat de 3DS accu ook wat te wensen over laat. Denk dat ik deze 3DS even vasthoud tot ik een N3DS van iemand kan overkopen, dan geef ik daarna deze 3DS wel aan m'n vriendin cadeau. Kunnen we samen een beetje mario karten..

Dus mocht iemand een N3DS/N3DS XL kwijt willen.. V&A gevraagd: Op zoek naar een: New Nintendo 3DS (XL)

[ Voor 11% gewijzigd door Valandin op 22-07-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Als je het zeker wil weten, loop je ff naar een Intertoys, Bart Smit of Mediamarkt met demopod. Kun je zelf testen. Als gezegd, kom ik van een XL, dus werd de pixel dichtheid natuurlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:20
Vraagje! Ik zag vandaag nog een 2DS pokemon Blue Edition liggen de Media Markt. Is deze het nog waard om te kopen? Ik ben er beetje "tegen" om een oud product nieuw te kopen eigenlijk. Die N3DS kijkt me dan ook elke keer erg verleidelijk aan, aan de andere kant vind ik die pokemon versie wel erg vet.

Zeggen jullie 2DS is nog prima voor af een toe een spelletje of toch maar een N3DS? (Omdat de 3d ervaring wel erg leuk is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:37:
Vraagje! Ik zag vandaag nog een 2DS pokemon Blue Edition liggen de Media Markt. Is deze het nog waard om te kopen? Ik ben er beetje "tegen" om een oud product nieuw te kopen eigenlijk. Die N3DS kijkt me dan ook elke keer erg verleidelijk aan, aan de andere kant vind ik die pokemon versie wel erg vet.

Zeggen jullie 2DS is nog prima voor af een toe een spelletje of toch maar een N3DS? (Omdat de 3d ervaring wel erg leuk is?)
Als je het geld kan missen een N3DS, want hij is veel sneller, er zijn wat exclusieve games en games die beter draaien op de N3DS (de nieuwe Pokémon zal dat ook wel doen) en 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:05:
[...]

Als je het geld kan missen een N3DS, want hij is veel sneller, er zijn wat exclusieve games en games die beter draaien op de N3DS (de nieuwe Pokémon zal dat ook wel doen) en 3d.
Geld speelt geen rol 8) , altijd al willen zeggen.

Zonder gekheid, dan ga ik die toch maar overwegen. Is inderdaad wat meer geld maar als dat het waard is dan doen we dat gewoon.

Die 2DS Pokemon Blue is verder geen speciale uitgave? Gewoon een standaard blauwe 2DS met pokemon erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:33:
[...]

Die 2DS Pokemon Blue is verder geen speciale uitgave? Gewoon een standaard blauwe 2DS met pokemon erbij?
Hij ziet er iets anders uit, maar verder is die hetzelfde.
https://images-na.ssl-ima.../91y6Tn2JMYL._SL1500_.jpg
https://s.s-bol.com/imgba.../7/9200000054697693_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit is niet de bedoeling. Voor V&A verkopen is een andere plek.

[ Voor 88% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-07-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om een DS aan te schaffen. Ik twijfel tussen de 2DS en New 3DS. Hebben deze twee verschil qua grafische kracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 19:13:
Ik zit te denken om een DS aan te schaffen. Ik twijfel tussen de 2DS en New 3DS. Hebben deze twee verschil qua grafische kracht?
http://www.ign.com/wikis/..._vs._2DS_Comparison_Chart

Wikipedia: New Nintendo 3DS
Wikipedia: Nintendo 2DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 00:12:
[...]

Daar kan ik veel vinden. Maar niks of er grafisch verschil te zien is tussen de 2.
De "New" apparaten zijn krachtiger en in staat om grafisch betere beelden te produceren en sneller te laden enzo. Maar dat is alleen bij games die er ondersteuning voor hebben. Games die er geen ondersteuning voor hebben hebben geen baat bij die extra kracht.

Er is 1 spel die exclusief is (Xenoblade Chronicles 3D)
Er is 1 spel die exclusief zou moeten zijn omdat het bijna onspeelbaar draait op een oude (Hyrule Warriors)
Er zijn een handjevol spellen die iets sneller laden of mooiere textures gebruiken op een "New".
Als je Super Nintendo games wilt spelen dan kan dat alleen op een "New"

Er zijn meer dan 50 miljoen oude apparaten in omloop, die potentiele klanten laten liggen is slechte business. Exclusives of slecht draaiende games zullen daarom ook heel zeldzaam blijven. Maar denk dat veel nieuwe games die baat hebben bij de extra capaciteit dat ook zullen gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Laatst online: 16-02 18:04
heeft iemand toevallig verstand van het vervangen van de C-stick op de nieuwe 3ds met zo'n PSP 1000 knop?

heb het elders op het internet gezien maar lijkt in nederland niet veel info over, dus ga ik het zelf proberen.

deze gevonden

https://www.consolerepara..._joystick_dop_button.html

2,95 dus niet echt een risico qua kosten, op bol.com staat iets zonder foto voor 16 euro...

als iemand het al gedaan heeft en me zou kunnen adviseren zou dat geweldig zijn, zo niet ga ik er gewoon voor en zien we wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Nog even terugkomen op mijn eerdere post.
Ik heb inmiddels een Nintendo New 3DS in bezit.

Kan dus ook even mijn keek geven voor andere mensen die twijfelen..
In het kort kan ik eigenlijk zeggen; doe het.

De schermgrootte van de 3DS is gewoon te klein. Die van de 3DS XL vond ik achteraf toch nét wat te groot, beelden worden wat uigerekt en het oogde net wat minder scherp. de N3DS heeft met zijn schermgrootte x resolutie toch echt de sweet spot gehaald. XL had beter geweest als de resolutie ook wat hoger was.

Ook voelt de N3DS kwalitatief véél beter aan. Ligt een stuk lekkerder in de hand, 3D geeft me geen hoofdpijn meer zoals de 3DS wel deed.. Menu'tjes reageren een stuk soepelen en de extra performance in MH is aangenaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
lethalnl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:42:
heeft iemand toevallig verstand van het vervangen van de C-stick op de nieuwe 3ds met zo'n PSP 1000 knop?

heb het elders op het internet gezien maar lijkt in nederland niet veel info over, dus ga ik het zelf proberen.

deze gevonden

https://www.consolerepara..._joystick_dop_button.html

2,95 dus niet echt een risico qua kosten, op bol.com staat iets zonder foto voor 16 euro...

als iemand het al gedaan heeft en me zou kunnen adviseren zou dat geweldig zijn, zo niet ga ik er gewoon voor en zien we wel weer.
Als je nog garantie hebt, niet doen je moet de c-stick ervoor beschadigen zodat die PSP joystick erop kan.

Betreffende de andere post, N3DS XL ligt mij veel fijner in de hand, ondanks dat hij te groot is voor mijn handen.

MHG heeft sowieso baat bij, de oude 3ds moet herstarten als je MHG afsluit en de N3DS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Valandin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:15:

De schermgrootte van de 3DS is gewoon te klein. Die van de 3DS XL vond ik achteraf toch nét wat te groot, beelden worden wat uigerekt en het oogde net wat minder scherp. de N3DS heeft met zijn schermgrootte x resolutie toch echt de sweet spot gehaald. XL had beter geweest als de resolutie ook wat hoger was.

Ook voelt de N3DS kwalitatief véél beter aan. Ligt een stuk lekkerder in de hand, 3D geeft me geen hoofdpijn meer zoals de 3DS wel deed.. Menu'tjes reageren een stuk soepelen en de extra performance in MH is aangenaam.
Kijk - dat bedoelde ik dus... Weer een "believer" erbij. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Valandin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:15:

De oude 3DS gaf nog net geen littekens :+ Wat een onding was dat om vast te houden. De nieuwe is echt veel beter inderdaad al gebruik bij langere sessies nog steeds een grip die ik volgens mij voor €3,- van eBay heb gehaald. De New XL heb ik ook even gehad, maar blij dat ik uiteindelijk voor de kleinere versie ben gegaan.
Pagina: 1 ... 112 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]