Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 10:50
is er nog een manier om de bundel te bemachtigen met new 3DS XL incl Majora's mask?

Heb mijn huidige 3DS XL al te koop staan, maar loopt niet zo lekker.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

whiteclear schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:36:
is er nog een manier om de bundel te bemachtigen met new 3DS XL incl Majora's mask?

Heb mijn huidige 3DS XL al te koop staan, maar loopt niet zo lekker.
:? Bedoel je deze bundel: http://www.bol.com/nl/d/a...rine/272700011/index.html?

Die is gewoon nog te reserveren hoor :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik denk dat hij de NN3DS XL Zelda editie bedoelde, en nee die is overal weg als ik het goed heb.

[ Voor 32% gewijzigd door LOTG op 09-02-2015 15:43 ]

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
BtM909 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:32:
Als je het spel los koopt, zit het beeldje erbij. Je hoeft dus niet die bundel te kopen (onzinnige "kortingsbundel" overigens) om het poppetje erbij te krijgen.
Ik zou toch voorzichtig zijn, als ik de chat van SpoekGTI lees dan heb ik de indruk dat ze niet op de hoogte is van de special edition.
Het staat momenteel wel nog steeds duidelijk op de productpagina dat het niet zo is (special of limited edition).

Anderzijds wel balen daar ik mijn special edition bij bol gecancelled heb.

EDIT: anderzijds, ik zie dat de pagina van de limited edition opeens verdwenen is op bol.com (check maar ff het besteloverzicht en de pagina), dus wie weet wordt dat aangepast. (Krijgen ze toch wel een boze klant aan de lijn) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ekfad op 09-02-2015 15:48 ]

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 10:50
LOTG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:43:
Ik denk dat hij de NN3DS XL Zelda editie bedoelde, en nee die is overal weg als ik het goed heb.
Klopt. Bedankt voor de info.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
BtM909 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:32:
Als je het spel los koopt, zit het beeldje erbij. Je hoeft dus niet die bundel te kopen (onzinnige "kortingsbundel" overigens) om het poppetje erbij te krijgen.
Zou wel mooi zijn, aangezien ik MM LE los heb gekocht, maar ik ben er bang voor.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Iemand dit al gezien: http://youtu.be/Hgogno-LK4g

xenoblade faceplate, vraag me af of t echt is of fake.. Ziet er in ieder geval tot uit :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Heb je de video description gelezen? :p

Daarnaast, in het geval dat het echt was, dan zou dit alleen voor Europa zijn. De US krijgt alleen de NN3DS XL (dus geen faceplates) en het spel heet "Xenoblade" (zonder "Chronicles") in Japan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RayNbow schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:34:
Heb je de video description gelezen? :p

Daarnaast, in het geval dat het echt was, dan zou dit alleen voor Europa zijn. De US krijgt alleen de NN3DS XL (dus geen faceplates) en het spel heet "Xenoblade" (zonder "Chronicles") in Japan.
Ben niet zo goed in Spaans :p

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow
Google Translate :+

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Oops }:O 8)7 Design Contest dus |:( Toch ziet het er wel tof uit :) Als inwoner van de EU zou ik er wel blij mee zijn :D

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Even terug op de Zelda cover plates no. 55. Blijkbaar is het een limited edition. Lekker geregeld weer van Nintendo.

Verwijderd

Het is net alsof ze het expres doen :p

spoiler:
Jup

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 22:24 ]

• Silversin
Ik hoop echt dat ik er eentje kan regelen via play-asia ofzo :p

• LOTG
Ik heb een XL besteld, scheelt weer zorgen over faceplates :P. Al vond ik nummer 56 wel erg vet en dat had van mij ook wel de XL LE mogen zijn. Dan had ik hem wel gekocht ipv de MH4 XL LE.

Die Xenoblade mockup is ook wel mooi.

Xenoblade nog niet gespeeld dus ik kijk erg uit naar 3D en X.

Verwijderd

Trouwens, morgen komt de Amiibo update voor SSB 3DS uit.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Silversin schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:49:
Even terug op de Zelda cover plates no. 55. Blijkbaar is het een limited edition. Lekker geregeld weer van Nintendo.
Zal dan vast ook wel met No56 zijn? :'( Want die wil ik juist :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Touchdomex schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 06:12:
[...]

Zal dan vast ook wel met No56 zijn? :'( Want die wil ik juist :'(
Gadver... En dan te bedenken dat de faceplates nog best prijzig zijn. Zelfs als import van Playasia. :X

Die rage sla ik dan maar over. Amiibo gaat er nog net in bij mij, maar die kunstmatige schaarste om de prijs hoog te houden van Nintendo artikelen, begint me te irriteren. :(

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Flozem schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 06:34:
[...]

Gadver... En dan te bedenken dat de faceplates nog best prijzig zijn. Zelfs als import van Playasia. :X
Valt wel mee toch? 20 euro voor een faceplate vind ik niet bijster veel...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RayNbow
Nummer 055 is al uitverkocht op Amazon JP. Op de marktplaats van Amazon JP zijn de prijzen gestegen naar 8000 JPY. Op Ami Ami was 055 binnen een kwartier uitverkocht.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:07:
Nummer 055 is al uitverkocht op Amazon JP. Op de marktplaats van Amazon JP zijn de prijzen gestegen naar 8000 JPY. Op Ami Ami was 055 binnen een kwartier uitverkocht.
56 zal dan ook wel limited zijn :') Aangezien deze zo goed verkoopt :')

Doe je lekker nintendo :/

Hopelijk kan ik die No56 wel normaal halen dan :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:05:
Trouwens, morgen komt de Amiibo update voor SSB 3DS uit.
En versie 1.0.5 is nu verkrijgbaar :)

En voor de details:
http://www.nintendolife.c...ds_update_105_is_now_live

Meer dan alleen Amiibo support ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 07:12 ]

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Iemand enige ervaring met het bestellen bij Intertoys website van 3DS stuff? Als ik de 3DS nu reserveer, wanneer kan ik dan bestellen? Wil mezelf nog graag verzekeren van een launchday New 3DS.

Oh en hun faceplacets beginnen vanaf 10 euro: http://www.intertoys.nl//...y_rn=232051&storeId=10153

Ik besteld de houten Mario classic plates, :9

[ Voor 44% gewijzigd door Blaim op 10-02-2015 09:03 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik ga ook voor de NN3DS! *O*

Toen ik zag dat de GM een mooie inruilactie heeft, was de keuze eigenlijk snel gemaakt. Jammer dat de Zelda bundel niet meer te preorderen valt, maar wellicht krijgen ze er nog wat binnen voor "in de schappen". Anders wordt het een blauwe en met Zelda MM erbij, ook de Skull-kid! :D

Ik wilde eigenlijk eerst wachten tot april, kijken hoe Xenogears het zou doen. Maar een nette actie heeft me dus overgehaald. Hopelijk ga ik er nu meer op spelen... ;)

• LOTG
Nintendo UK heeft niets met deze aanbieding te maken. Voor de Skullkid had je toch echt op het andere knopje moeten klikken. What you see is what you get....
Ze lijken toch niet van plan te gaan leveren bij de LE, en het antwoord slaat echt nergens op aangezien de actie retroactive is.

• Skaffapiraat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-06 22:09
Ik ben een beetje nieuw in de DS wereld. Mijn laatste gameboy was een Gameboy Advance.Ik heb de nieuwe 3DS XL gekocht met een oplader en Pokemon Omega Ruby.

Mijn vraag is: Voor hoeveel games is een 4gb kaartje genoeg? Of is het handig om direct een 32gb kaartje te kopen? Ik ben van plan om meerdere games te kopen (ongeveer 8 in de komende maanden/jaren).

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Koop je die games digitaal? Dan is het beter om meteen een 16/32gb kaartje te kopen.
Koop je de fysieke versies, dan moet 4gb meer dan genoeg zijn. Ik heb 16 3DS games en heb nog steeds de standaard 4gb sd kaart, en zelfs nog 2 games digitaal gekocht en erop gezet.

Steam/XBL: Avioto

• LOTG
Ja het is vooral weinig als je spellen uit de eShop gaat halen. Als je kaartjes hebt dan is het wat save data en updates en dan is die 4GB wel genoeg. Wat demo's is dan ook geen probleem (tenzij je alle eShop demo's gaat downloaden en laten staan).

• SpoekGTi
  • Laatst online: 17:01
LOTG schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:10:
[...]

Ze lijken toch niet van plan te gaan leveren bij de LE, en het antwoord slaat echt nergens op aangezien de actie retroactive is.
En dat antwoord wat jij quote is van goron? Ehm zelda Anyone, kortom iedereen kan antwoorden he dus zegt momenteel niets

Feit blijft wel dat Nintendo UK hier los van staat, Nintendo heeft namelijk wel gewoon acties per regio, zie Nintendo US voor de mewtwo dlc voor ssmb Wii u en 3ds

Vind het wel netjes van Gamemania dat ze de preorders ook leveren en als bol.com me wil houden voor toekomstige aanschaffen/preorders dan lijkt het me netjes dat ze dit ook gaan doen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

SpoekGTi schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:05:
[...]
Feit blijft wel dat Nintendo UK hier los van staat, Nintendo heeft namelijk wel gewoon acties per regio, zie Nintendo US voor de mewtwo dlc voor ssmb Wii u en 3ds
Wat is er hier anders aan dan hier aangezien je hier ook de CD en Mew2 kon krijgen?

"21 jaar DSL!"

• Silversin
Yay game.co.uk heeft mn LE Zelda MM3D op de post gedaan. Vraag me af hoe lang het duurt =P

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Silversin schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:53:
Yay game.co.uk heeft mn LE Zelda MM3D op de post gedaan. Vraag me af hoe lang het duurt =P
Vrijdag binnen moet lukken!

Twee vraagjes:

1) Vaak is er een actie van 3ds kopen + spel = gratis spel. Loopt er nu ook zo'n actie of komt ie eraan?

2) heeft Nintendo Europa nog mooie dingen voor de sterrencatalogus aangekondigd? In de US zijn mooie dingen te krijgen als final fairwell, maar de EU krijgt niets bijzonders... Heb nog veel punten en een beeldje zou leuk zijn! :)

• LOTG
1: Ik neem aan de New 3DS? Je had de Majora's Mask en Monster Hunter 4 bundles, maar gratis was het spel daar niet bij (ongeveer voor de helft). Voor de rest zul je nog wel even mogen wachten, het is namelijk een nieuwe console en ik heb het idee dat de vraag er wel naar is dus is er geen nood voor dat soort acties.
2: Geen idee

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Hou http://stars.nintendo-europe.com/ in de gaten of er nog nieuwe producten beschikbaar komen. Laatst was bijvoorbeeld de soundtrack van Link between worlds toegevoegd (is alweer uitverkocht).

Mijn PC

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Nintendo lijkt langzaam maar zeker meer grip op het online gebeuren te krijgen:

http://gbatemp.net/thread...ds-online-service.381168/

Goed begin, die mensen kunnen met hun illegale carte dus simpelweg niet meer online gamen, lijkt een permanente ban. Goed werk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-11 14:30
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Voor de liefhebbers (hopelijk heb ik hiermee meer geluk dan met bol.com)

[ Voor 15% gewijzigd door MrMaxedTank op 10-02-2015 19:47 ]

• pclinde
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

MrMaxedTank schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:46:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Voor de liefhebbers (hopelijk heb ik hiermee meer geluk dan met bol.com)
Hoe bedoel je? Ik heb sinds 14 januari 2015 een pre-order staan bij bol.com. Is er een risico dat ze niet leveren?

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-11 14:30
pclinde schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:59:
[...]

Hoe bedoel je? Ik heb sinds 14 januari 2015 een pre-order staan bij bol.com. Is er een risico dat ze niet leveren?
Ik was wat later en ben al geannuleerd (vorige week donderdag geloof ik)

• pclinde
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

MrMaxedTank schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:01:
[...]

Ik was wat later en ben al geannuleerd (vorige week donderdag geloof ik)
Oh, duidelijk! Ik heb zojuist het overzicht bekeken bij mijn Bol.com account. Deze staat nog steeds steeds op: 'wordt verwerkt'. Edit: dus dit zit naar mijn idee wel goed. Wat betreft het beeldje; erg jammer. Had deze graag ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door pclinde op 10-02-2015 20:03 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Koldur schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:13:
Nintendo lijkt langzaam maar zeker meer grip op het online gebeuren te krijgen:

http://gbatemp.net/thread...ds-online-service.381168/

Goed begin, die mensen kunnen met hun illegale carte dus simpelweg niet meer online gamen, lijkt een permanente ban. Goed werk.
Ik vind het veel te ver gaan om hardware permanent te bannen van online services omdat er een flashkaartje in zit. Als de firmware nou gehackt was of er een modchip ingezet is was het een heel ander verhaal. Er is geen modificatie geweest aan het apparaat en vind dat je daarom niet dat apparaat mag beperken op onlinediensten.

Straks koop je een tweedehandse 3DS en blijkt dat je voorganger gebanned is ermee. Fijn.

Er is een veel klantvriendelijkere manier om te voorkomen dat flashkaartjes online gaan. Gewoon de firmware regelmatig updaten en zorgen dat online gaan verplicht de nieuwste firmware nodig heeft.

• Koldur
BlackMage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:10:
[...]

Ik vind het veel te ver gaan om hardware permanent te bannen van online services omdat er een flashkaartje in zit. Als de firmware nou gehackt was of er een modchip ingezet is was het een heel ander verhaal. Er is geen modificatie geweest aan het apparaat en vind dat je daarom niet dat apparaat mag beperken op onlinediensten.

Straks koop je een tweedehandse 3DS en blijkt dat je voorganger gebanned is ermee. Fijn.

Er is een veel klantvriendelijkere manier om te voorkomen dat flashkaartjes online gaan. Gewoon de firmware regelmatig updaten en zorgen dat online gaan verplicht de nieuwste firmware nodig heeft.
Illegaal gratis spellen spelen, ban de console, sta ik achter en is op de XBOX360 ook gewoon geaccepteerd toegepast.
Ja, tweedehands 3DS kopen moet je nu mee gaan oppassen, dan weten we dat ook meteen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Ik vind dit een top actie van Nintendo! Wat mij betreft blokkeert de hele 3DS zodra er een illegale softwarekaart inzit. Maar dit houdt iig de cheaters offline.

En voor tweedehands verkoop is het dan gewoon ophalen en controleren dat je online kan gaan vóórdat je overgaat tot koop.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 20:57 ]

• BlackMage
Koldur schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:33:
[...]

Illegaal gratis spellen spelen, ban de console, sta ik achter en is op de XBOX360 ook gewoon geaccepteerd toegepast.
Ja, tweedehands 3DS kopen moet je nu mee gaan oppassen, dan weten we dat ook meteen.
Het bannen van een apparaat nadat er een modificatie is aangebracht vind ik heel wat anders. Dan is dat gewoon onderdeel van de aanpassing. Maar zo'n flashkaartje vind ik geen modificatie aan de hardware. Dat moet Nintendo (en wie dan ook) gewoon op een andere manier bestrijden. Ik snap dat ze op hun l*l getrapt zijn met het DS fiasco en ik moedig ze echt aan om hard op te treden om herhaling te voorkomen. Maar dan wel op een consument vriendelijke manier.

Daar komt bij dat het niet eens effectief is. I.t.t. home consoles, is online gamen op een handheld voor veel gebruikers veel minder belangrijk.

En ik vind dat er ook "grijze" gebieden zijn rondom het gebruik van flashkaartjes. En dan bedoel ik niet eens homebrew. Bijvoorbeeld kijken of een spel bevalt voordat je het aanschaft (demo's zijn marketing, niet betrouwbaar als impressie van het spel) of lokale multiplayer (wtf moet ik nog steeds 2 cardridges hebben als ik met iemand wil spelen die naast me zit).

Ik hoef zo'n kaartje niet eens, dus mij raakt dit niet. Ik vind het leuk om de originelen te bezitten en beloon graag voor goed werk. Maar ik ben wel tot in de extreme pro-consumer en ik vind dit dus tever gaan.

• Koldur
BlackMage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:01:
[...]

Het bannen van een apparaat nadat er een modificatie is aangebracht vind ik heel wat anders. Dan is dat gewoon onderdeel van de aanpassing. Maar zo'n flashkaartje vind ik geen modificatie aan de hardware. Dat moet Nintendo (en wie dan ook) gewoon op een andere manier bestrijden. Ik snap dat ze op hun l*l getrapt zijn met het DS fiasco en ik moedig ze echt aan om hard op te treden om herhaling te voorkomen. Maar dan wel op een consument vriendelijke manier.

Daar komt bij dat het niet eens effectief is. I.t.t. home consoles, is online gamen op een handheld voor veel gebruikers veel minder belangrijk.

En ik vind dat er ook "grijze" gebieden zijn rondom het gebruik van flashkaartjes. En dan bedoel ik niet eens homebrew. Bijvoorbeeld kijken of een spel bevalt voordat je het aanschaft (demo's zijn marketing, niet betrouwbaar als impressie van het spel) of lokale multiplayer (wtf moet ik nog steeds 2 cardridges hebben als ik met iemand wil spelen die naast me zit).

Ik hoef zo'n kaartje niet eens, dus mij raakt dit niet. Ik vind het leuk om de originelen te bezitten en beloon graag voor goed werk. Maar ik ben wel tot in de extreme pro-consumer en ik vind dit dus tever gaan.
Kaartje is hardware, kaartje is illegaal gemodificeerd, dus wel degelijk een modificatie aan de hardware. XBOX360 is nog minder gemod als je het mij vraagt, is alleen een firmware mod met dezelfde hardware, dus een software hack.

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:01:
Er is niets dat het illegaal gebruik van software goedpraat.

1. Homebrew is geen argument, huidige 3DS flashkaarten ondersteunen het niet.
2. Nintendo demo's zijn over het algemeen erg accuraat, anders kan je altijd een spel kopen en binnen 24 uur ruilen bij meeste winkels.
3. Een cartridge per speler is redelijk simpel te verklaren, je werkt steeds met je eigen savegame. Hierdoor is je spel persoonlijk. Spellen die dit niet vereisen bieden allemaal een "download play" optie aan.

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:05:
[...]

Er is niets dat het illegaal gebruik van software goedpraat.

1. Homebrew is geen argument, huidige 3DS flashkaarten ondersteunen het niet.
2. Nintendo demo's zijn over het algemeen erg accuraat, anders kan je altijd een spel kopen en binnen 24 uur ruilen bij meeste winkels.
3. Een cartridge per speler is redelijk simpel te verklaren, je werkt steeds met je eigen savegame. Hierdoor is je spel persoonlijk. Spellen die dit niet vereisen bieden allemaal een "download play" optie aan.
Zoals ik zei. Ik VIND. Ik VIND wel meer. Jij VINDT ook dingen.

1. Ik kan (een beetje) programmeren. Als ik het wat beter zou kunnen, kan ik dat voor al mijn apparaten van de pc's tot tablets tot printer (doom op canon) tot keyboard (tetris op verlichte keyboards). Behalve de gameconsoles. Dat vind ik raar.

2. Welke demo's? De demo's die alleen worden weggegeven met speciale codes bedoel je? Demo's zijn marketing. Niet meer. Ik ben het wel eens dat die van Nintendo wel goede kwaliteit zijn, maar ze geven nooit een perfect beeld van het product dat je uiteindelijk koopt. Ik vind dat een consument daar wel recht op heeft: het product goed kunnen proberen voordat de aankoop definitief wordt. Dat vindt het consumentenrecht in NL ook trouwens. En ik ken geen enkele winkel die games terug neemt nadat ze uit de seal zijn geweest.

3. Download play ondersteunen de meeste games niet eens. En waar wel, dan vaak een veel beperktere versie. Ik ken maar 1 spel met goede download play: Tetris Axis. Er zijn tegenwoordig genoeg eenvoudige technische oplossingen.

Edit aanvulling:
Ik zeg niet dat dit legaal moet worden (zou wel mooi zijn:P) maar in de context van het bannen van de hardware wilde ik hiermee zeggen dat ik het een te zware consequentie vind voor de mensen die een flashkaart gebruiken voor deze reden.

[ Voor 7% gewijzigd door BlackMage op 10-02-2015 21:26 ]

Verwijderd

Ik kan ook programmeren, en ik bescherm ook mijn eigendommen.

En er zijn legale opties om voor de Nintendo 3DS en Wii U te programmeren. Alleen moet je dan wel via Nintendo een SDK aanvragen. De 3DS en Wii U zijn hun platformen en zij mogen bepalen hoe ze dit beveiligen en wie ze er op toelaten.

Anyway, ik zie dat we het niet eens gaan worden :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 21:46 ]

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:34:

Anyway, ik zie dat we het niet eens gaan worden :p
Het internet zou erg saai zijn als iedereen het met elkaar eens was :P

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

jorisderoo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:47:
Hou http://stars.nintendo-europe.com/ in de gaten of er nog nieuwe producten beschikbaar komen. Laatst was bijvoorbeeld de soundtrack van Link between worlds toegevoegd (is alweer uitverkocht).
Die link hou ik idd goed in de gaten. Laatst maar een blauw zakje besteld want er vervielen wat punten... Die is nu ook niet meer te krijgen.
Ik wacht t maar ff af...

Ff de Monster Hunter demo gespeeld: best wel leuk! Ziet er goed uit en speelt best lekker. Nog nooit een MH gespeeld, maar de demo en reviews zijn goed.

Wat vinden jullie van de MH serie? Het lijkt een beetje op Soul Sacrife (of vice versa). Klopt dat een beetje? Wordt t niet eentonig?

[ Voor 45% gewijzigd door SqueakyClean op 10-02-2015 22:41 ]

Verwijderd

Monster hunter is erg leuk, er gaat wel heel veel tijd inzitten ;)

Soul sacrife ken ik niet

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 10:58
SqueakyClean schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:37:
[...]

Die link hou ik idd goed in de gaten. Laatst maar een blauw zakje besteld want er vervielen wat punten... Die is nu ook niet meer te krijgen.
Ik wacht t maar ff af...

Ff de Monster Hunter demo gespeeld: best wel leuk! Ziet er goed uit en speelt best lekker. Nog nooit een MH gespeeld, maar de demo en reviews zijn goed.

Wat vinden jullie van de MH serie? Het lijkt een beetje op Soul Sacrife (of vice versa). Klopt dat een beetje? Wordt t niet eentonig?
MH4U ken ik nog niet, maar MH3U heb ik wel gespeeld, en daaruit kun je wel concluderen dat het eigenlijk gewoon “Item-Crafting: The Game” is. Je kunt wel wat gear kopen, maar dat is basisspul en niet erg goed.
Alle goede gear maak je van de “drops” van de monsters die je verslaat, al moet je hier wel actief de stukken van dat monster af hakken, vandaar dat ze het liever hebben over carves. Van een gemiddeld dood monster kun je drie stukken afhalen, maar welke je krijgt zijn grotendeels random. Je kunt er wel enige invloed op hebben door bijvoorbeeld een staart af te hakken (die kun je meestal ook carven).

Met al die carves kun je dan nieuwe gear maken. Houd er alvast maar rekening mee dat je een monster wel herhaaldelijk zult moeten slopen om voldoende spulletjes te verzamelen, en dat kan wel eens vervelend worden, vooral omdat er altijd wel iets bij zit dat erg zeldzaam is.

Aan de andere kant, het is de kunst om de monsters te leren kennen. Vooral in de hogere levels kunnen die beesten je met een paar klappen dood krijgen en moet je dus hun “tells” leren herkennen, je moet weten welke wapens het beste werken, welke plekken kwetsbaar zijn, wanneer je beter kunt blokken of ontwijken en wanneer je kunt aanvallen. Hersenloos hakken werkt maar zelden.

Tenslotte – ik weet niet hoe dit met MH4U zit, maar de demo voor MH3U was niet erg representatief voor de game, omdat je daar met belachelijk goeie gear achter een vrij eenvoudig monster aan gestuurd werd. Dat is dus een simpele overwinning, wat in het echie toch meestal net even anders werkt.

• LOTG
Probleem van Monster Hunter (3U) vind ik toch wel de difficulty curve. Een groot deel komt dit door de lappen tekst die je vertellen hoe het werkt, waardoor je in het begin tegen een muur aan loopt. Kom je daar eindelijk overheen dan is het een geweldig spel, waar ik dus ook meer dan 100 uur ingepompt heb.

Maar dit probleem heb ik met veel Japanse spellen. Veel tekst, en dan word je in het diepe gegooid en moet je gaan na denken wat je ook al weer verteld werd en dat gaan proberen toe te passen. Een hands on tutorial werkt gewoon veel beter zo dat je daadwerkelijk snapt wat je moet doen.

Soul Sacrifice heb ik nog niet gespeeld, maar als je een Vita hebt en Freedom Wars gespeeld hebt dan komt dat het dichtste bij.

Het blijft gewoon vet om een gigantisch monster op zijn bek te slaan (letterlijk).

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 05:53:
Monster hunter is erg leuk, er gaat wel heel veel tijd inzitten ;)

Soul sacrife ken ik niet
Wees blij, soul sacrifice is de meest overhyped Vita titel :+

Monster hunter is in mijn ogen stukken beter, puur omdat er gewoon veel, veel meer customisation, crafting etc zit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Seal64 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:52:
[...]

MH4U ken ik nog niet, maar MH3U heb ik wel gespeeld, en daaruit kun je wel concluderen dat het eigenlijk gewoon “Item-Crafting: The Game” is. Je kunt wel wat gear kopen, maar dat is basisspul en niet erg goed.
Alle goede gear maak je van de “drops” van de monsters die je verslaat, al moet je hier wel actief de stukken van dat monster af hakken, vandaar dat ze het liever hebben over carves. Van een gemiddeld dood monster kun je drie stukken afhalen, maar welke je krijgt zijn grotendeels random. Je kunt er wel enige invloed op hebben door bijvoorbeeld een staart af te hakken (die kun je meestal ook carven).

Met al die carves kun je dan nieuwe gear maken. Houd er alvast maar rekening mee dat je een monster wel herhaaldelijk zult moeten slopen om voldoende spulletjes te verzamelen, en dat kan wel eens vervelend worden, vooral omdat er altijd wel iets bij zit dat erg zeldzaam is.

Aan de andere kant, het is de kunst om de monsters te leren kennen. Vooral in de hogere levels kunnen die beesten je met een paar klappen dood krijgen en moet je dus hun “tells” leren herkennen, je moet weten welke wapens het beste werken, welke plekken kwetsbaar zijn, wanneer je beter kunt blokken of ontwijken en wanneer je kunt aanvallen. Hersenloos hakken werkt maar zelden.

Tenslotte – ik weet niet hoe dit met MH4U zit, maar de demo voor MH3U was niet erg representatief voor de game, omdat je daar met belachelijk goeie gear achter een vrij eenvoudig monster aan gestuurd werd. Dat is dus een simpele overwinning, wat in het echie toch meestal net even anders werkt.
Thanks voor de uitleg! Ik heb ook ff de review van Eurogamer gelezen en hij wordt echt de hemel in geprezen. Alleen is de review wel geschreven door een MH-veteraan, dus dan lijk je wel een beetje bevooroordeeld. Vandaar dat ik het hier ook vraag.

Samenhangend met de de nieuwe NN3DS: MH4 schijnt er op de NN3DS beter uit te zien dan op de N3DS.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FcxdqDE.jpg

Dus ze kunnen het zo programmeren dat nieuwe games er op de nieuwe hardware beter uitziet! Dat maakt in mijn ogen de NN3DS weer een stuk aantrekkelijker! :D

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
SqueakyClean schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:18:
[...]

Thanks voor de uitleg! Ik heb ook ff de review van Eurogamer gelezen en hij wordt echt de hemel in geprezen. Alleen is de review wel geschreven door een MH-veteraan, dus dan lijk je wel een beetje bevooroordeeld. Vandaar dat ik het hier ook vraag.

Samenhangend met de de nieuwe NN3DS: MH4 schijnt er op de NN3DS beter uit te zien dan op de N3DS.

[afbeelding]

Dus ze kunnen het zo programmeren dat nieuwe games er op de nieuwe hardware beter uitziet! Dat maakt in mijn ogen de NN3DS weer een stuk aantrekkelijker! :D
Dat zou voor mij wel een breekpunt zijn! zat namelijk stiekem nog te twijfelen over een normale 3ds of een N3ds... als ik dit zo zie zal de voorkeur uitgaan na de N3ds!

Hij komt er alleen weet ik nog niet wanneer :+ eerst wat carnaval vieren... daarna maar eens even zien :+

• LOTG
Lijkt inderdaad als of er betere textures op de nieuwe gebruikt worden.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Niet alleen de textures zijn beter, maar de schaduwen zijn ook beter!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IyWj4MB.jpg

Ben benieuwd of dit ook het geval is bij Zelda MM...

• BlackMage
LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:27:
Lijkt inderdaad als of er betere textures op de nieuwe gebruikt worden.
Ben wel benieuwd of bestaande games ook gepatched worden om gebruik te maken van de extra capaciteit van de NN3DS.

Met name de Pokemon games kunnen dat goed gebruiken. Als je de 3D gebruikt dan heb je echt last van framedrops. En double+triple battles hebben niet eens 3D.

• LOTG
Ik denk niet dat spellen gepatched gaan worden, tenzij ze net uit zijn en er echt profijt van zouden hebben (Smash Bros misschien door dat die nog actief gesupport word).

Spellen die last hebben van framedrop hebben denk ik automatisch profijt van de betere CPU, dus die hoeven niet gepatched te worden).

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het schijnt idd dat oude games ook beter werken op de N3DS, vooral betere framerates (minder dips).

Ik verwacht verder ook geen patches voor oude games. Nintendo is niet zo "patchereg"...

• BlackMage
LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:46:
Spellen die last hebben van framedrop hebben denk ik automatisch profijt van de betere CPU, dus die hoeven niet gepatched te worden).
Ik denk het niet. Om volledige compatibiliteit te bieden gaat die CPU vast op precies de snelheid, cache etc van de oude 3DS draaien, tenzij een spel daar specifiek instructies voor geeft om dat niet te doen.

• LOTG
Waarom zou die dat doen? Als jij timers gaat gebruiken die afhankelijk zijn van de CPU clockspeed ben je verkeerd bezig. Als een spel framedrop heeft houd die het immers ook niet bij.
We zitten niet meer in het DOS tijdperk (waar deze trucjes ook al slecht werkte).

Ik denk dat het gewoon allemaal soepeler word. De laadtijden zouden ook al beter zijn.

• Dufniall
  • Laatst online: 27-11 16:27
Ik was gisteren nog even bij de Nedgame om te kijken wat zij aan inruil hadden. Qua prijs zijn ze zeker interessanter, de NN3DS kost daar maar 169,- en voor mijn oude 3DS zou ik 80,- terug krijgen. En er hoeft geen game bij zoals bij de Game Mania. Nadeel is dat je dan op voorhand je 3DS moet inleveren en je met die storecredits de NN3DS moet kopen, waardoor je geen system transfer kunt doen. Nu heb ik geen digitale downloads, maar wel savegames en een hoop data bij Streetpass Miipark. Dus eens even kijken wat ik daarmee doe.

• LOTG
Je gaat naar Nedgame en zegt dat je wel intresse hebt maar wel een systemtransfer wilt doen. Desnoods in de winkel.

• Dufniall
  • Laatst online: 27-11 16:27
Ja, dat zei ik dus al maar ze hebben daar geen wifi, dus dat werd hem al niet. Het beste wat hij me dan kon bieden was 60 euro cash of 80 storecredits voor toekomstige games, maar daar zit ik wat minder op te wachten.

• BlackMage
Je zou een telefoon als accesspoint kunnen gebruiken. Volgens mij wordt er heel weinig gedaan met de internetverbinding.

• LOTG
Inderdaad, maar het is een beetje een omweg en eigenlijk zou ik het wel netjes vinden als de winkel hier een oplossing voor bied. Het is immers niet mogelijk om een systemtransfer te doen zonder beide systemen te hebben.

En ik vind het ook raar dat ze geen wifi hebben... Publiek misschien niet, maar ze zouden hier een uitzondering voor kunnen maken.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Ik heb bij nedgame arnhem bij de aankoop van een 3ds xl (en een 3ds ingewisseld) zonder problemen geregeld dat ik de console eerst mee naar huis mocht nemen en vervolgens een paar dagen later weer inleveren en mijn teveel betaalde geld terugkreeg.

Mijn PC

• BlackMage
Zo raar is het niet dat een winkel geen wifi heeft, publiek of zelfs prive. Het is een winkel, met pinterminals en kassasystemen die bij uitval ervoor zorgen dat er geen geld verdiend kan worden. Daar ga je wat anders mee om dan je netwerkje thuis :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BlackMage schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:04:
Zo raar is het niet dat een winkel geen wifi heeft, publiek of zelfs prive. Het is een winkel, met pinterminals en kassasystemen die bij uitval ervoor zorgen dat er geen geld verdiend kan worden. Daar ga je wat anders mee om dan je netwerkje thuis :)
Ik denk dat die discussie redelijk offtopic is verder.

Punt is wel dat de winkel, naar het lijkt, geen goeie mogelijkheid geeft een systeem transfer te kunnen doen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 17:01
Klopt dan heb je fatsoenlijke switches en routers hangen die VLANS snappen.....ik zie het probleem dan niet om een publiek wifi te hebben.

De starbucks heeft ook wifi, en ook kassasystemen en pinterminals. (autocorrect maakte er pisterminals van) *grinnik*

Hell de Spar heeft zelfs een public WiFi bij ons....ik verwacht toch wel van een Gameshop dat ze die ook hebben.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

BtM909 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat die discussie redelijk offtopic is verder.

Punt is wel dat de winkel, naar het lijkt, geen goeie mogelijkheid geeft een systeem transfer te kunnen doen.
Wat dat betreft lost Gamemania dat probleem wel netjes op. Daar staat het zelfs in de voorwaarden.

Ik ben benieuwd naar vrijdag. Doen ze geen middernacht-release oid. :+

• LOTG
Ik ben ook aan het hopen dat ze donderdagavond al mogen leveren. Het is voor mij lastig om er vrijdag voor 18:00 uur te zijn.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 15:01
Balen dat ik de orginele adapter niet meer heb. Anders was ik zonder nadenken naar de gamemania gerend voor die inruilactie.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
De N3ds maakt _geen_ verschil voor laggende (pokemon) games. Genoeg mensen uit Japan/Australie of met importconsoles die dat al getest en bevestigd hebben.

• LOTG
Is het je 10 euro waard? Zo ja kun je een nieuwe adapter kopen voor 10 euro.

• BlackMage
LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:30:
Is het je 10 euro waard? Zo ja kun je een nieuwe adapter kopen voor 10 euro.
Inderdaad :)

Je hebt toch een adapter nodig voor je New 3DS. Dus gewoon een nieuwe kopen, die bij je oude inleveren en de niet-officiele houden voor je New 3DS.

Al snap ik de aantrekkingskracht van die Game Mania deal niet echt. Ze zijn nu al 10 euro duurder en geven maar 100 euro voor je 3DS XL plus een spel (dus feitelijk maar 90 euro). Momenteel is Nedgame de goedkoopste en zij zijn helemaal geen prijs stunters. Ik verwacht dat je dus nog goedkoper uit kan zijn (en dus de deal van GM nog slechter wordt) bij MediaMarkt en andere stunters.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Zo raar is het niet dat een winkel geen wifi heeft, publiek of zelfs prive.
Van een winkel waar games/consoles etc verkocht worden zou ik het toch wel verwachten ... sterker, ben div. keren bij GameMania en MediaMarkt geweest ivm bijv. Pokemon en Animal Crossing acties voor de (3)DS, ging ook via lokaal access-point.
Seal64 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:52:
[...]
maar MH3U heb ik wel gespeeld, en daaruit kun je wel concluderen dat het eigenlijk gewoon “Item-Crafting: The Game” is. Je kunt wel wat gear kopen, maar dat is basisspul en niet erg goed.
Alle goede gear maak je van de “drops” van de monsters die je verslaat,
Klinkt als Fantasy Life ... daar kun je ook nog bomen hakken en erts delven om te gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 11-02-2015 12:00 ]

• LOTG
Nee ik ook niet, mij zus was geïnteresseerd in mijn oude 3DS, dus die ga ik niet in ruilen. GameMania had de MH4 XL versie nog, dus dat is de reden dat ik hem daar ga halen.

Sowieso maken winkels altijd winst op die 2e hands verkoop.
Goner schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:54:
[...]

Van een winkel waar games/consoles etc verkocht worden zou ik het toch wel verwachten ... sterker, ben div. keren bij GameMania en MediaMarkt geweest ivm bijv. Pokemon en Animal Crossing acties voor de (3)DS, ging ook via lokaal access-point.
Hebben die daar niet een Nintendo station voor?

[ Voor 46% gewijzigd door LOTG op 11-02-2015 11:56 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:55:
Hebben die daar niet een Nintendo station voor?
Is bij mijn weten gewoon een router. Daarom kun je thuis me de nodige tweaks ook zelf een fake-hotspot (voor Spotpass) inrichten.

• Arunia
  • Laatst online: 18:40
LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:29:
Ik ben ook aan het hopen dat ze donderdagavond al mogen leveren. Het is voor mij lastig om er vrijdag voor 18:00 uur te zijn.
Spellen meestal wel, dus ik heb hoop dat ze het toch stiekem op donderdag doen.
Vrijdag wordt hem iig niet aangezien het dan mijn dag met de kleine is en om die nu helemaal naar Rotterdam te sleuren om mijn N3DS XL op te halen... Tja, denk dat ik dat niet zo zie zitten. Anders wordt het misschien zondag.

• LOTG
Ja hier moet het vrijdag of zaterdag zijn, daarna is het 3 dagen carnaval en is hij dicht.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:58

PBP

Mijn Majora's Mask (de game, niet n3ds) is zojuist verzonden, morgen binnen

• Jochem Boom
Lijkt erop dat yourgamezone morgen al levert (http://www.yourgamezone.n...ts/22120#RemoteViewAction)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Arunia schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:15:
[...]
Vrijdag wordt hem iig niet aangezien het dan mijn dag met de kleine is en om die nu helemaal naar Rotterdam te sleuren om mijn N3DS XL op te halen...
Koop je nog een gewone N3DS ook, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen :+

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 14:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn Majora's Mask Skull Kid editie plus New 3DS is net verzonden, nice!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• mike14.14
  • Laatst online: 01-02-2023
Wordt binnen 24 uur verzonden, als ze hem morgen om 12 uur op de post doen voldoen ze nog steeds aan de uitspraak ;)

• Arunia
  • Laatst online: 18:40
Goner schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:27:
[...]

Koop je nog een gewone N3DS ook, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen :+
Haha, idd. Alhoewel mijn vrouw nog een eigen versie heeft en daarnaast heb ik nog een DSi XL, gewone Ds Lite en hadden we 2x de oude grijze DS.
Die laatste aan mijn schoonmoeder gegeven en zijn beide qua behuizing stuk.
1 laten vallen, de ander pakte ze na de vakantie op en die brak bij het open doen.
Denk dat het komt omdat dit bij ons onder het bed lag en wellicht door vocht oid broos is geworden.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Oh snap, het komt wel heel dicht bij allemaal. Moet nog ff microsd kaartje fixen en alles overzetten. Uit me werk maar ff langs een winkel rijden :)

Over MH4: De eerder geposte screenshots, dat verklaard waarom ik het veel beter vond spelen op de NN3DS(had het ff gechecked op die van Raynbow). Vond de demo op mijn huidige XL veel te korrelig en niet overzichtelijk daardoor, maar op de NN3DS was alles mooi en scherp en het 3D effect voegt echt wat toe.

Maja eerst maar ff vermaken met Majora's Mask, ik moet Fire Emblem en Bravely Default nog uitspelen. Dus heb nog wat te doen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ye-roon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:07:
Oh snap, het komt wel heel dicht bij allemaal. Moet nog ff microsd kaartje fixen en alles overzetten. Uit me werk maar ff langs een winkel rijden :)

Over MH4: De eerder geposte screenshots, dat verklaard waarom ik het veel beter vond spelen op de NN3DS(had het ff gechecked op die van Raynbow). Vond de demo op mijn huidige XL veel te korrelig en niet overzichtelijk daardoor, maar op de NN3DS was alles mooi en scherp en het 3D effect voegt echt wat toe.

Maja eerst maar ff vermaken met Majora's Mask, ik moet Fire Emblem en Bravely Default nog uitspelen. Dus heb nog wat te doen.
Ik ga 'm toch maar halen. Moet Bravely Default ook wel uitspelen, maar ben toe aan iets nieuws. Fire emblem moet ik ook nog aanschaffen. Maar met MM en MH moet ik voorlopig genoeg plezier hebben.
En goedkoper worden ze toch niet... :)

• Jochem Boom
ye-roon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:07:
Oh snap, het komt wel heel dicht bij allemaal.
Maar echt. Ik had me zo voorgenomen om hem gewoon nog even een paar maanden te laten liggen, maar vrees het ergste... (voor m'n bankrekening)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gewoon ff 8,99 voor een oplader een gaan met die banaan. Of als je een XL hebt, niet nodig!

De blauwe is mooi, maar ik hoop stiekum nog op een Zelda N3DS... :9~

• Goner

Goner

What can I do you for ?

• Stravincy
  • Niet online
Is dat een goede of slechte "wow"? :P
Ik vind het er wel aardig uitzien voor een 3DS game.

Overigens hadden ze het wel iets aantrekkelijker mogen maken om het hele spel aan te schaffen.
Beide pakketten voor 15 euro oid.

[ Voor 16% gewijzigd door Stravincy op 11-02-2015 18:36 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Achjah, 20 euro is ook een mooie prijs als er genoeg content is.
Ironfall ga ik vrijdag ook maar eens proberen :)

Ben benieuwd of het lekker werkt met de stylus, dat ging prima op de DS met Metroid Prime Hunters.

[ Voor 30% gewijzigd door Avioto op 11-02-2015 19:58 ]

Steam/XBL: Avioto

• Silversin
Ik heb een vraag over pc based system transfer. Aan het einde van de transfer wordt de memory geformatteerd. Maar verwijderd dit niet al mijn data en game files op mijn oude sd kaart, waardoor ik niks meer kan overzetten op een micro sd kaart? :?

• Koldur
Silversin schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:36:
Ik heb een vraag over pc based system transfer. Aan het einde van de transfer wordt de memory geformatteerd. Maar verwijderd dit niet al mijn data en game files op mijn oude sd kaart, waardoor ik niks meer kan overzetten op een micro sd kaart? :?
Het is wat onduidelijk, maar het geheugen bedoelen ze alleen het interne geheugen van de 3DS zelf mee en niet de SD of MicroSD kaart, dus zit je goed ;)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eurogamer heeft ook een mooie guide geschreven:

Here's what you'll need:

Your current 3DS/2DS
Its SD card
A New Nintendo 3DS
A microSD card of equal or larger capacity (a 4GB one comes installed in the New 3DS)
A size 0 Phillips screwdriver
A computer
An adapter to connect the SD and MicroSD cards to said computer
Wireless broadband internet access

Okay, ready? Let's begin.

1. Go through the setup on your New 3DS, download the latest software, but do not create a new Nintendo Network ID on this system as it will overwrite your old one.
2. On the home menu, go to System Settings, then Other Settings, then System Transfer.
3. On both systems select "Transfer From a System in the Nintendo 3DS Family." Select "send" from the old system and "receive" to the new one.
4. Follow the prompts to confirm the transfer.
5. Select "delete" to erase the content on the New 3DS's microSD card.
6. Select "no" on the New 3DS to confirm that no other microSD cards have been used with the system.
7. Select "yes" on the old 3DS to confirm that you're using an SD card (these come with the system, so you likely are).
8. Select "PC-based transfer."
9. Select "move" on the source system.
10. Once this is complete the old 3DS will format and the New 3DS will restart.
11. Power off both systems and remove their SD/microSD cards. This will require using a size zero Phillips screwdriver to remove the back panel on the New 3DS.
12. Connect the SD card to your computer and copy the folder called Nintendo 3DS to your desktop.
13. Connect the New 3DS's microSD card to your computer and copy the folder from step 12 into it.
14. Insert the microSD card into your New 3DS, reattach the back panel and power the system on.

Rejoice! You've just transferred all your old date to your new 3DS.

• RayNbow
Als je een microSD met adapter hebt, is 't imho gemakkelijker om eerst de gegegevens van je oude SD kaart op de microSD kaart te zetten en die alvast in je oude 3DS te stoppen. Dan hoef je na de System Transfer alleen nog het microSD kaartje te verwisselen.

(Let wel op dat je dan "No" selecteert tijdens de System Transfer wanneer je deze vraag gesteld wordt: "Are you using an SD Card or a miniSD Card with this system? (Select No if you are using a microSD Card.)")

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Enige waar ik mee zit is:

5. Select "delete" to erase the content on the New 3DS's microSD card.

Het voelt toch niet lekker, gezien daar juist Majora's Mask op staat..

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1 ... 79 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]