is er nog een manier om de bundel te bemachtigen met new 3DS XL incl Majora's mask?
Heb mijn huidige 3DS XL al te koop staan, maar loopt niet zo lekker.
whiteclear schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:36:
is er nog een manier om de bundel te bemachtigen met new 3DS XL incl Majora's mask?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 32% gewijzigd door LOTG op 09-02-2015 15:43 ]
Ik zou toch voorzichtig zijn, als ik de chat van SpoekGTI lees dan heb ik de indruk dat ze niet op de hoogte is van de special edition.BtM909 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:32:
Als je het spel los koopt, zit het beeldje erbij. Je hoeft dus niet die bundel te kopen (onzinnige "kortingsbundel" overigens) om het poppetje erbij te krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door Ekfad op 09-02-2015 15:48 ]
Klopt. Bedankt voor de info.LOTG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:43:
Ik denk dat hij de NN3DS XL Zelda editie bedoelde, en nee die is overal weg als ik het goed heb.
Zou wel mooi zijn, aangezien ik MM LE los heb gekocht, maar ik ben er bang voor.BtM909 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:32:
Als je het spel los koopt, zit het beeldje erbij. Je hoeft dus niet die bundel te kopen (onzinnige "kortingsbundel" overigens) om het poppetje erbij te krijgen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ben niet zo goed in SpaansRayNbow schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:34:
Heb je de video description gelezen?
Daarnaast, in het geval dat het echt was, dan zou dit alleen voor Europa zijn. De US krijgt alleen de NN3DS XL (dus geen faceplates) en het spel heet "Xenoblade" (zonder "Chronicles") in Japan.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Google Translate
Oops
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 22:24 ]
Zal dan vast ook wel met No56 zijn?Silversin schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:49:
Even terug op de Zelda cover plates no. 55. Blijkbaar is het een limited edition. Lekker geregeld weer van Nintendo.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Gadver... En dan te bedenken dat de faceplates nog best prijzig zijn. Zelfs als import van Playasia.Touchdomex schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 06:12:
[...]
Zal dan vast ook wel met No56 zijn?Want die wil ik juist
Valt wel mee toch? 20 euro voor een faceplate vind ik niet bijster veel...Flozem schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 06:34:
[...]
Gadver... En dan te bedenken dat de faceplates nog best prijzig zijn. Zelfs als import van Playasia.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
56 zal dan ook wel limited zijnRayNbow schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:07:
Nummer 055 is al uitverkocht op Amazon JP. Op de marktplaats van Amazon JP zijn de prijzen gestegen naar 8000 JPY. Op Ami Ami was 055 binnen een kwartier uitverkocht.
Verwijderd
En versie 1.0.5 is nu verkrijgbaarVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:05:
Trouwens, morgen komt de Amiibo update voor SSB 3DS uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 07:12 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Blaim op 10-02-2015 09:03 ]
Ze lijken toch niet van plan te gaan leveren bij de LE, en het antwoord slaat echt nergens op aangezien de actie retroactive is.Nintendo UK heeft niets met deze aanbieding te maken. Voor de Skullkid had je toch echt op het andere knopje moeten klikken. What you see is what you get....
Steam/XBL: Avioto
En dat antwoord wat jij quote is van goron? Ehm zelda Anyone, kortom iedereen kan antwoorden he dus zegt momenteel nietsLOTG schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:10:
[...]
Ze lijken toch niet van plan te gaan leveren bij de LE, en het antwoord slaat echt nergens op aangezien de actie retroactive is.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wat is er hier anders aan dan hier aangezien je hier ook de CD en Mew2 kon krijgen?SpoekGTi schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:05:
[...]
Feit blijft wel dat Nintendo UK hier los van staat, Nintendo heeft namelijk wel gewoon acties per regio, zie Nintendo US voor de mewtwo dlc voor ssmb Wii u en 3ds
"21 jaar DSL!"
Vrijdag binnen moet lukken!Silversin schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:53:
Yay game.co.uk heeft mn LE Zelda MM3D op de post gedaan. Vraag me af hoe lang het duurt =P
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
[ Voor 15% gewijzigd door MrMaxedTank op 10-02-2015 19:47 ]
Hoe bedoel je? Ik heb sinds 14 januari 2015 een pre-order staan bij bol.com. Is er een risico dat ze niet leveren?MrMaxedTank schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:46:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid
Voor de liefhebbers (hopelijk heb ik hiermee meer geluk dan met bol.com)
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ik was wat later en ben al geannuleerd (vorige week donderdag geloof ik)pclinde schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:59:
[...]
Hoe bedoel je? Ik heb sinds 14 januari 2015 een pre-order staan bij bol.com. Is er een risico dat ze niet leveren?
Oh, duidelijk! Ik heb zojuist het overzicht bekeken bij mijn Bol.com account. Deze staat nog steeds steeds op: 'wordt verwerkt'. Edit: dus dit zit naar mijn idee wel goed. Wat betreft het beeldje; erg jammer. Had deze graag ontvangen.MrMaxedTank schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:01:
[...]
Ik was wat later en ben al geannuleerd (vorige week donderdag geloof ik)
[ Voor 13% gewijzigd door pclinde op 10-02-2015 20:03 ]
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ik vind het veel te ver gaan om hardware permanent te bannen van online services omdat er een flashkaartje in zit. Als de firmware nou gehackt was of er een modchip ingezet is was het een heel ander verhaal. Er is geen modificatie geweest aan het apparaat en vind dat je daarom niet dat apparaat mag beperken op onlinediensten.Koldur schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:13:
Nintendo lijkt langzaam maar zeker meer grip op het online gebeuren te krijgen:
http://gbatemp.net/thread...ds-online-service.381168/
Goed begin, die mensen kunnen met hun illegale carte dus simpelweg niet meer online gamen, lijkt een permanente ban. Goed werk.
Illegaal gratis spellen spelen, ban de console, sta ik achter en is op de XBOX360 ook gewoon geaccepteerd toegepast.BlackMage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:10:
[...]
Ik vind het veel te ver gaan om hardware permanent te bannen van online services omdat er een flashkaartje in zit. Als de firmware nou gehackt was of er een modchip ingezet is was het een heel ander verhaal. Er is geen modificatie geweest aan het apparaat en vind dat je daarom niet dat apparaat mag beperken op onlinediensten.
Straks koop je een tweedehandse 3DS en blijkt dat je voorganger gebanned is ermee. Fijn.
Er is een veel klantvriendelijkere manier om te voorkomen dat flashkaartjes online gaan. Gewoon de firmware regelmatig updaten en zorgen dat online gaan verplicht de nieuwste firmware nodig heeft.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 20:57 ]
Het bannen van een apparaat nadat er een modificatie is aangebracht vind ik heel wat anders. Dan is dat gewoon onderdeel van de aanpassing. Maar zo'n flashkaartje vind ik geen modificatie aan de hardware. Dat moet Nintendo (en wie dan ook) gewoon op een andere manier bestrijden. Ik snap dat ze op hun l*l getrapt zijn met het DS fiasco en ik moedig ze echt aan om hard op te treden om herhaling te voorkomen. Maar dan wel op een consument vriendelijke manier.Koldur schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:33:
[...]
Illegaal gratis spellen spelen, ban de console, sta ik achter en is op de XBOX360 ook gewoon geaccepteerd toegepast.
Ja, tweedehands 3DS kopen moet je nu mee gaan oppassen, dan weten we dat ook meteen.
Kaartje is hardware, kaartje is illegaal gemodificeerd, dus wel degelijk een modificatie aan de hardware. XBOX360 is nog minder gemod als je het mij vraagt, is alleen een firmware mod met dezelfde hardware, dus een software hack.BlackMage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:01:
[...]
Het bannen van een apparaat nadat er een modificatie is aangebracht vind ik heel wat anders. Dan is dat gewoon onderdeel van de aanpassing. Maar zo'n flashkaartje vind ik geen modificatie aan de hardware. Dat moet Nintendo (en wie dan ook) gewoon op een andere manier bestrijden. Ik snap dat ze op hun l*l getrapt zijn met het DS fiasco en ik moedig ze echt aan om hard op te treden om herhaling te voorkomen. Maar dan wel op een consument vriendelijke manier.
Daar komt bij dat het niet eens effectief is. I.t.t. home consoles, is online gamen op een handheld voor veel gebruikers veel minder belangrijk.
En ik vind dat er ook "grijze" gebieden zijn rondom het gebruik van flashkaartjes. En dan bedoel ik niet eens homebrew. Bijvoorbeeld kijken of een spel bevalt voordat je het aanschaft (demo's zijn marketing, niet betrouwbaar als impressie van het spel) of lokale multiplayer (wtf moet ik nog steeds 2 cardridges hebben als ik met iemand wil spelen die naast me zit).
Ik hoef zo'n kaartje niet eens, dus mij raakt dit niet. Ik vind het leuk om de originelen te bezitten en beloon graag voor goed werk. Maar ik ben wel tot in de extreme pro-consumer en ik vind dit dus tever gaan.
Verwijderd
Er is niets dat het illegaal gebruik van software goedpraat.BlackMage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:01:
En ik vind dat er ook "grijze" gebieden zijn rondom het gebruik van flashkaartjes. En dan bedoel ik niet eens homebrew. Bijvoorbeeld kijken of een spel bevalt voordat je het aanschaft (demo's zijn marketing, niet betrouwbaar als impressie van het spel) of lokale multiplayer (wtf moet ik nog steeds 2 cardridges hebben als ik met iemand wil spelen die naast me zit).
Zoals ik zei. Ik VIND. Ik VIND wel meer. Jij VINDT ook dingen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:05:
[...]
Er is niets dat het illegaal gebruik van software goedpraat.
1. Homebrew is geen argument, huidige 3DS flashkaarten ondersteunen het niet.
2. Nintendo demo's zijn over het algemeen erg accuraat, anders kan je altijd een spel kopen en binnen 24 uur ruilen bij meeste winkels.
3. Een cartridge per speler is redelijk simpel te verklaren, je werkt steeds met je eigen savegame. Hierdoor is je spel persoonlijk. Spellen die dit niet vereisen bieden allemaal een "download play" optie aan.
[ Voor 7% gewijzigd door BlackMage op 10-02-2015 21:26 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 21:46 ]
Het internet zou erg saai zijn als iedereen het met elkaar eens wasVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:34:
Anyway, ik zie dat we het niet eens gaan worden
Die link hou ik idd goed in de gaten. Laatst maar een blauw zakje besteld want er vervielen wat punten... Die is nu ook niet meer te krijgen.jorisderoo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:47:
Hou http://stars.nintendo-europe.com/ in de gaten of er nog nieuwe producten beschikbaar komen. Laatst was bijvoorbeeld de soundtrack van Link between worlds toegevoegd (is alweer uitverkocht).
[ Voor 45% gewijzigd door SqueakyClean op 10-02-2015 22:41 ]
MH4U ken ik nog niet, maar MH3U heb ik wel gespeeld, en daaruit kun je wel concluderen dat het eigenlijk gewoon “Item-Crafting: The Game” is. Je kunt wel wat gear kopen, maar dat is basisspul en niet erg goed.SqueakyClean schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:37:
[...]
Die link hou ik idd goed in de gaten. Laatst maar een blauw zakje besteld want er vervielen wat punten... Die is nu ook niet meer te krijgen.
Ik wacht t maar ff af...
Ff de Monster Hunter demo gespeeld: best wel leuk! Ziet er goed uit en speelt best lekker. Nog nooit een MH gespeeld, maar de demo en reviews zijn goed.
Wat vinden jullie van de MH serie? Het lijkt een beetje op Soul Sacrife (of vice versa). Klopt dat een beetje? Wordt t niet eentonig?
Wees blij, soul sacrifice is de meest overhyped Vita titelVerwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 05:53:
Monster hunter is erg leuk, er gaat wel heel veel tijd inzitten
Soul sacrife ken ik niet
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Thanks voor de uitleg! Ik heb ook ff de review van Eurogamer gelezen en hij wordt echt de hemel in geprezen. Alleen is de review wel geschreven door een MH-veteraan, dus dan lijk je wel een beetje bevooroordeeld. Vandaar dat ik het hier ook vraag.Seal64 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:52:
[...]
MH4U ken ik nog niet, maar MH3U heb ik wel gespeeld, en daaruit kun je wel concluderen dat het eigenlijk gewoon “Item-Crafting: The Game” is. Je kunt wel wat gear kopen, maar dat is basisspul en niet erg goed.
Alle goede gear maak je van de “drops” van de monsters die je verslaat, al moet je hier wel actief de stukken van dat monster af hakken, vandaar dat ze het liever hebben over carves. Van een gemiddeld dood monster kun je drie stukken afhalen, maar welke je krijgt zijn grotendeels random. Je kunt er wel enige invloed op hebben door bijvoorbeeld een staart af te hakken (die kun je meestal ook carven).
Met al die carves kun je dan nieuwe gear maken. Houd er alvast maar rekening mee dat je een monster wel herhaaldelijk zult moeten slopen om voldoende spulletjes te verzamelen, en dat kan wel eens vervelend worden, vooral omdat er altijd wel iets bij zit dat erg zeldzaam is.
Aan de andere kant, het is de kunst om de monsters te leren kennen. Vooral in de hogere levels kunnen die beesten je met een paar klappen dood krijgen en moet je dus hun “tells” leren herkennen, je moet weten welke wapens het beste werken, welke plekken kwetsbaar zijn, wanneer je beter kunt blokken of ontwijken en wanneer je kunt aanvallen. Hersenloos hakken werkt maar zelden.
Tenslotte – ik weet niet hoe dit met MH4U zit, maar de demo voor MH3U was niet erg representatief voor de game, omdat je daar met belachelijk goeie gear achter een vrij eenvoudig monster aan gestuurd werd. Dat is dus een simpele overwinning, wat in het echie toch meestal net even anders werkt.

Dat zou voor mij wel een breekpunt zijn! zat namelijk stiekem nog te twijfelen over een normale 3ds of een N3ds... als ik dit zo zie zal de voorkeur uitgaan na de N3ds!SqueakyClean schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:18:
[...]
Thanks voor de uitleg! Ik heb ook ff de review van Eurogamer gelezen en hij wordt echt de hemel in geprezen. Alleen is de review wel geschreven door een MH-veteraan, dus dan lijk je wel een beetje bevooroordeeld. Vandaar dat ik het hier ook vraag.
Samenhangend met de de nieuwe NN3DS: MH4 schijnt er op de NN3DS beter uit te zien dan op de N3DS.
[afbeelding]
Dus ze kunnen het zo programmeren dat nieuwe games er op de nieuwe hardware beter uitziet! Dat maakt in mijn ogen de NN3DS weer een stuk aantrekkelijker!

Ben wel benieuwd of bestaande games ook gepatched worden om gebruik te maken van de extra capaciteit van de NN3DS.LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:27:
Lijkt inderdaad als of er betere textures op de nieuwe gebruikt worden.
Ik denk het niet. Om volledige compatibiliteit te bieden gaat die CPU vast op precies de snelheid, cache etc van de oude 3DS draaien, tenzij een spel daar specifiek instructies voor geeft om dat niet te doen.LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:46:
Spellen die last hebben van framedrop hebben denk ik automatisch profijt van de betere CPU, dus die hoeven niet gepatched te worden).
Ik denk dat die discussie redelijk offtopic is verder.BlackMage schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:04:
Zo raar is het niet dat een winkel geen wifi heeft, publiek of zelfs prive. Het is een winkel, met pinterminals en kassasystemen die bij uitval ervoor zorgen dat er geen geld verdiend kan worden. Daar ga je wat anders mee om dan je netwerkje thuis
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Klopt dan heb je fatsoenlijke switches en routers hangen die VLANS snappen.....ik zie het probleem dan niet om een publiek wifi te hebben.BlackMage schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:04:
Zo raar is het niet dat een winkel geen wifi heeft, publiek of zelfs prive. Het is een winkel, met pinterminals en kassasystemen die bij uitval ervoor zorgen dat er geen geld verdiend kan worden. Daar ga je wat anders mee om dan je netwerkje thuis
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wat dat betreft lost Gamemania dat probleem wel netjes op. Daar staat het zelfs in de voorwaarden.BtM909 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:13:
[...]
Ik denk dat die discussie redelijk offtopic is verder.
Punt is wel dat de winkel, naar het lijkt, geen goeie mogelijkheid geeft een systeem transfer te kunnen doen.
InderdaadLOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:30:
Is het je 10 euro waard? Zo ja kun je een nieuwe adapter kopen voor 10 euro.
Van een winkel waar games/consoles etc verkocht worden zou ik het toch wel verwachten ... sterker, ben div. keren bij GameMania en MediaMarkt geweest ivm bijv. Pokemon en Animal Crossing acties voor de (3)DS, ging ook via lokaal access-point.BlackMage schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:04:
Zo raar is het niet dat een winkel geen wifi heeft, publiek of zelfs prive.
Klinkt als Fantasy Life ... daar kun je ook nog bomen hakken en erts delven om te gebruiken.Seal64 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:52:
[...]
maar MH3U heb ik wel gespeeld, en daaruit kun je wel concluderen dat het eigenlijk gewoon “Item-Crafting: The Game” is. Je kunt wel wat gear kopen, maar dat is basisspul en niet erg goed.
Alle goede gear maak je van de “drops” van de monsters die je verslaat,
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 11-02-2015 12:00 ]
Hebben die daar niet een Nintendo station voor?Goner schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:54:
[...]
Van een winkel waar games/consoles etc verkocht worden zou ik het toch wel verwachten ... sterker, ben div. keren bij GameMania en MediaMarkt geweest ivm bijv. Pokemon en Animal Crossing acties voor de (3)DS, ging ook via lokaal access-point.
[ Voor 46% gewijzigd door LOTG op 11-02-2015 11:56 ]
Is bij mijn weten gewoon een router. Daarom kun je thuis me de nodige tweaks ook zelf een fake-hotspot (voor Spotpass) inrichten.LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:55:
Hebben die daar niet een Nintendo station voor?
Spellen meestal wel, dus ik heb hoop dat ze het toch stiekem op donderdag doen.LOTG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:29:
Ik ben ook aan het hopen dat ze donderdagavond al mogen leveren. Het is voor mij lastig om er vrijdag voor 18:00 uur te zijn.
Koop je nog een gewone N3DS ook, kun je niet vroeg genoeg mee beginnenArunia schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:15:
[...]
Vrijdag wordt hem iig niet aangezien het dan mijn dag met de kleine is en om die nu helemaal naar Rotterdam te sleuren om mijn N3DS XL op te halen...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wordt binnen 24 uur verzonden, als ze hem morgen om 12 uur op de post doen voldoen ze nog steeds aan de uitspraakJochem Boom schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:26:
Lijkt erop dat yourgamezone morgen al levert (http://www.yourgamezone.n...ts/22120#RemoteViewAction)
Haha, idd. Alhoewel mijn vrouw nog een eigen versie heeft en daarnaast heb ik nog een DSi XL, gewone Ds Lite en hadden we 2x de oude grijze DS.Goner schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:27:
[...]
Koop je nog een gewone N3DS ook, kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ga 'm toch maar halen. Moet Bravely Default ook wel uitspelen, maar ben toe aan iets nieuws. Fire emblem moet ik ook nog aanschaffen. Maar met MM en MH moet ik voorlopig genoeg plezier hebben.ye-roon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:07:
Oh snap, het komt wel heel dicht bij allemaal. Moet nog ff microsd kaartje fixen en alles overzetten. Uit me werk maar ff langs een winkel rijden
Over MH4: De eerder geposte screenshots, dat verklaard waarom ik het veel beter vond spelen op de NN3DS(had het ff gechecked op die van Raynbow). Vond de demo op mijn huidige XL veel te korrelig en niet overzichtelijk daardoor, maar op de NN3DS was alles mooi en scherp en het 3D effect voegt echt wat toe.
Maja eerst maar ff vermaken met Majora's Mask, ik moet Fire Emblem en Bravely Default nog uitspelen. Dus heb nog wat te doen.
Maar echt. Ik had me zo voorgenomen om hem gewoon nog even een paar maanden te laten liggen, maar vrees het ergste... (voor m'n bankrekening)ye-roon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:07:
Oh snap, het komt wel heel dicht bij allemaal.
Is dat een goede of slechte "wow"?
[ Voor 16% gewijzigd door Stravincy op 11-02-2015 18:36 ]
Het is wat onduidelijk, maar het geheugen bedoelen ze alleen het interne geheugen van de 3DS zelf mee en niet de SD of MicroSD kaart, dus zit je goedSilversin schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:36:
Ik heb een vraag over pc based system transfer. Aan het einde van de transfer wordt de memory geformatteerd. Maar verwijderd dit niet al mijn data en game files op mijn oude sd kaart, waardoor ik niks meer kan overzetten op een micro sd kaart?
Als je een microSD met adapter hebt, is 't imho gemakkelijker om eerst de gegegevens van je oude SD kaart op de microSD kaart te zetten en die alvast in je oude 3DS te stoppen. Dan hoef je na de System Transfer alleen nog het microSD kaartje te verwisselen.SqueakyClean schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:49:
Eurogamer heeft ook een mooie guide geschreven:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq