Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:40
Regio lock is de voornaamste volgens mij. Ofwel, je moet dan alleen maar US spellen willen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Arunia schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:26:
Regio lock is de voornaamste volgens mij. Ofwel, je moet dan alleen maar US spellen willen.
En als je digitaal games aanschaft?:) die regio lock had ik al verwacht, ik heb verder nog geen account... als ik dan een us acc aanmaak en digitaal blijf kopen is dit geen probleem?

• Arunia
Daar zat ik net ook aan te denken. Je bent alleen wel afhankelijk van een US account.
Maar denk dat dat wel gewoon zonder problemen werkt.

Wat is voor jou de reden om een US versie te halen? Scheelt dat zoveel in de prijs?
Want je kan dan nooit een EU spel meer kopen.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
mfreriks schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:28:
[...]

En als je digitaal games aanschaft?:) die regio lock had ik al verwacht, ik heb verder nog geen account... als ik dan een us acc aanmaak en digitaal blijf kopen is dit geen probleem?
Klopt helemaal, alleen zit je vast aan de dollar waardoor je prijzen nogal kunnen fluctueren en vergeet je garantie niet, ga je niet krijgen op dat apparaat hier in Nederland.

Ook zijn fysieke games vaak goedkoper dan in de eShop wat behoorlijk kan schelen. Ik zou hem lekker hier in NL kopen, waarom wil je hem in de USA kopen? Met de huidige stand van de Euro is het helemaal niet gunstig.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• mfneed
Was een optie, aangezien er een tripje gepland staat in maart :) maar aan jullie reactie te zien is dit niet heel verstandig om te doen!

EDIT: NN3ds van hier, staat alles op het Nederlands of is dat in te stellen?:)

[ Voor 23% gewijzigd door mfneed op 05-02-2015 16:13 ]

Verwijderd

mfreriks schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:43:
EDIT: NN3ds van hier, staat alles op het Nederlands of is dat in te stellen?:)
Europese 3DSen bieden standaard Engels, Nederlands, Duits, etc als taalopties. De meeste (99%) games nemen dit over. Meesten zijn alleen in het Engels met een paar uitzonderingen die ook in het Nederlands zijn. Prof. Layton spellen zijn in Nederland echter wel alleen Nederlandstalig.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik zou eens rekenen of het nog de moeite is met de huidige dollar-euro koers. Je moet niet vergeten dat je nog de belasting er bij moet tellen, en wat dat is zul je even moeten opzoeken (afhankelijk van de county).

Adapter is in elk geval geen probleem want die zit er niet bij. Je kunt er alleen geen EU DS/3DS games meer in duwen.

Verwijderd

Wel EU DS games ;) (die niet DSi enhanced zijn) Alleen 3DS games gaan idd niet werken.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 16:57 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ook niet vergeten dat je in veel staten nog belasting betaald aan de kassa, dus adverteren ze niet online met de incl prijs. Dat verschilt per staat.

En ik denk dat je voor de zekerheid je doosje en alles ook maar beter kan weggooien. Anders mag je misschien nog eens 21% betalen :)

Daar komt bij geen garantie en de ellende dat je dus alleen digitale games kan gebruiken.

Ik zou hem gewoon in NL kopen :P

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-11 14:30
Bol.com heeft zojuist mijn preorder voor de MM n3ds gecanceld, fijn.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Die nieuwe 3ds met zijn supernintendo knopjes trekt toch weer aan me. 1,5 jaar geleden de 3ds gehaald en een half jaar later omgeruild tegen een XL aangezien de normale totaal niet lekker in mijn handen lag. Alleen de XL vind ik eigenlijk weer net ff te groot en de lage resolutie zie je er wel vanaf.

De nieuwe 3DS ziet er alvast veel prettiger uit om vast te houden, maar ik kan me maar moeilijk voor stellen hoe het scherm nu over komt. Ja het is iets groter, maar is het de sweet spot voor me ? Je kan nog steeds niet 2 x een 3DS met hetzelfde account hebben toch ? Anders kan ik de XL ook houden voor de afwisseling ;)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Beakzz schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:51:
Je kan nog steeds niet 2 x een 3DS met hetzelfde account hebben toch ?
Correct, een NNID kan slechts aan 1 Wii U en aan 1 3DS tegelijkertijd gekoppeld zijn.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
MrMaxedTank schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:40:
Bol.com heeft zojuist mijn preorder voor de MM n3ds gecanceld, fijn.
Kreeg je hier een mailtje van?

Steam/XBL: Avioto

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Avioto schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:33:
[...]

Mijn Special Edition pre-order staat gelukkig nog... :)

Ik zou wel behoorlijk pissig worden. :(

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 05-02-2015 19:36 ]

• MrMaxedTank
Avioto schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:33:
[...]

Ja, ze beweren dat ze er te weinig geleverd gekregen hebben, ondanks deze belofte van een medewerker:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ymuhyf.png

Kreeg als "compensatie" nog wel een coupon voor een massieve 2,50 korting op een volgende bestelling.

Edit: screenshot was wat groot..

[ Voor 6% gewijzigd door MrMaxedTank op 05-02-2015 19:37 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Dat hebben ze inderdaad beloofd, daarom vind ik het zo vreemd.
Op welke datum heb je het besteld als ik vragen mag?

Steam/XBL: Avioto

• MrMaxedTank
Avioto schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:40:
Dat hebben ze inderdaad beloofd, daarom vind ik het zo vreemd.
Op welke datum heb je het besteld als ik vragen mag?
17e, 's ochtends vroeg. Was daarmee niet erg op tijd geloof ik. Hopelijk pakt het voor jou beter uit, mijn plan voor een upgrade naar een new 3ds is uitgesteld in ieder geval.

• RayNbow
PSA: New 3DS Ambassadors - Free Skull Kid Figure

De vraag is of deze promotie ook naar NL komt.

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 21:23
Thanks! meteen besteld. Jammer dat we dit moeten importeren uit Azie. Zal wel waarschijnlijk vanwege NoA zijn, omdat hun alleen de XL versie gaan krijgen :(

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Inmiddels is bekend dat Majora's Mask een aardig magere remake is.

De enige toevoeging qua gameplay is de
spoiler:
vis minigame uit OoT. en de nieuwe Bombers Notebook

-Graphics zijn iets opgepoetst, voor de rest geen extra content zoals dungeons oid.
-Geen mogelijkheid om als
spoiler:
Fierce Deity Link
door de game te gaan na het uitspelen. Een wens van veel gamers die gemakkelijk te doen zou zijn.
-Geen Boss Rush Mode, way OoT wel had en wat gemakkelijk te implementeren zou zijn.
-Aantal zaken zijn iets aangepast zoals het zwemmen van Zora Link, en een paar controll switches die door sommigen als positief ervaren worden maar door anderen weer als negatief.
-Het save-gebeuren is aangepast wat ook wisselend wordt ervaren.
-Muziek is nog hetzelfde midi-geluid als op de N64. Dat was toen ok, nu klinkt het opvallend nep. Des te wranger dat je tijdens de credits
spoiler:
een opnieuw gearrangeerde track hoort
.

Hier is 4 jaar aan besteed (!)
Vervolgens er full price voor vragen is teleurstellend maar hey het is Nintendo. Dus het is goed.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

Dan koop je het toch NIET?!

Het is een remake van een oud spel, en ik heb dit echt vaker gezegd: als ze te veel aan het spel zouden veranderen zou het niet meer overeenkomen met het originele spel. Dan kan je echt veel beter een nieuw spel maken (wat ze dan ook doen, gezien dit NIET door Nintendo geport is ;))

Dit heb ik gezegd bij het uitkomen van OoT 3D, WWHD.
- Nieuwe dungeons toevoegen; leuk maar breekt 100% het originele spel. Verder kunnen die dungeons beter in nieuwe spellen gestopt worden.
- FDL oke, dat zou leuk geweest zijn. Maar dat had het origineel ook niet.
- Saven / Zwemmen waren problematisch op de N64 dat is dus gefixed.
- MIDI muziek, verander je de muziek dan verander je de game. Simpel. Dus de muziek moet gelijk blijven.

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 09:13 ]

• LOTG
The_Bird schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:46:
Inmiddels is bekend dat Majora's Mask een aardig magere remake is.

De enige toevoeging qua gameplay is de
spoiler:
vis minigame uit OoT. en de nieuwe Bombers Notebook

-Graphics zijn iets opgepoetst, voor de rest geen extra content zoals dungeons oid.
-Geen mogelijkheid om als
spoiler:
Fierce Deity Link
door de game te gaan na het uitspelen. Een wens van veel gamers die gemakkelijk te doen zou zijn.
-Geen Boss Rush Mode, way OoT wel had en wat gemakkelijk te implementeren zou zijn.
-Aantal zaken zijn iets aangepast zoals het zwemmen van Zora Link, en een paar controll switches die door sommigen als positief ervaren worden maar door anderen weer als negatief.
-Het save-gebeuren is aangepast wat ook wisselend wordt ervaren.
-Muziek is nog hetzelfde midi-geluid als op de N64. Dat was toen ok, nu klinkt het opvallend nep. Des te wranger dat je tijdens de credits
spoiler:
een opnieuw gearrangeerde track hoort
.

Hier is 4 jaar aan besteed (!)
Vervolgens er full price voor vragen is teleurstellend maar hey het is Nintendo. Dus het is goed.
Nog nergens gelezen dat het een magere remake moest zijn.

- Graphics zijn wel iets meer dan iets opgepoetst. In tegenstelling tot de meeste HD remakes zijn ook veel modellen aangepast met (veel) meer polygonen. Sommige side by sides lieten ook zien dat omgevingen veel gedetailleerder zijn en je haast denkt dat het een andere plek is.
- FD Link was wel leuk geweest, maar je kunt wel als hem gaan vissen.
- Boss Rush, ik meen mij te herrineren dat er al zoiets was? Je kon in iedergeval bosses vaker verslaan.

Ik weet niet waar jij 4 jaar vandaan haalt, maar ik krijg de indruk dat je een compleet nieuwe game had verwacht. De meeste remakes komen met wat betere textures en daar mag je het dan mee doen. Dit is toch wel een van de betere. En op boss rush na dan had Ocarina ook niet veel meer features. Master Quest was ook niet nieuw.

Als het even goed is geport als Ocarina of Time ben ik blij. En ik verwacht ook niet dat ze het spel gaan slopen door vanalles te veranderen. Als het niet jou ding is, dan koop je wat anders.

[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 06-02-2015 09:12 ]

• Arunia
Please! Laat dat waar zijn! Dat zou echt super vet zijn.

Verwijderd

Ze verkopen ze wel in combinatie met bij Nedgame.

• Arunia
Dat is wel heel apart aangezien ik hetzelfde betaal. Maar dit is dan een normale zwarte new 3ds xl. Ipv de special edition. Ben benieuwd.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

LOTG schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:09:
[...]

Nog nergens gelezen dat het een magere remake moest zijn.

- Graphics zijn wel iets meer dan iets opgepoetst. In tegenstelling tot de meeste HD remakes zijn ook veel modellen aangepast met (veel) meer polygonen. Sommige side by sides lieten ook zien dat omgevingen veel gedetailleerder zijn en je haast denkt dat het een andere plek is.
- FD Link was wel leuk geweest, maar je kunt wel als hem gaan vissen.
- Boss Rush, ik meen mij te herrineren dat er al zoiets was? Je kon in iedergeval bosses vaker verslaan.

Ik weet niet waar jij 4 jaar vandaan haalt, maar ik krijg de indruk dat je een compleet nieuwe game had verwacht. De meeste remakes komen met wat betere textures en daar mag je het dan mee doen. Dit is toch wel een van de betere. En op boss rush na dan had Ocarina ook niet veel meer features. Master Quest was ook niet nieuw.

Als het even goed is geport als Ocarina of Time ben ik blij. En ik verwacht ook niet dat ze het spel gaan slopen door vanalles te veranderen. Als het niet jou ding is, dan koop je wat anders.
-Eji Aonuma heeft gezegd dat de ontwikkeling in 2011 begon.
-Als je als FD kan spelen dan wil je natuurlijk meer doen dan alleen vissen.
-Je kan bosses opnieuw verslaan maar dan moet je ze wel eerst opzoeken. OoT had een aparte Boss Rush mode die veel gebruikersvriendelijk was.
-OoT was ook een magere remake.

Het gaat mij er meer om dat Nintendo magere remakes voor de volle prijs verkoopt en doordat de fanboys het toch wel kopen er geen enkele incentive is om beter hun best te doen en zo een volwaardig product af te leveren. MM was een goede game maar met een ontwikkeltijd van 4 jaar zou je mogen hopen dat er iets extra's bij het product zit.

"21 jaar DSL!"

• LOTG
Ja ik vind het juist geen magere remakes. Ik verwacht het zelfde spel, wat er beter uit ziet en daar scoren de Nintendo remakes toch beduidend beter dan die van andere bedrijven (FF Remakes bijvoorbeeld, VII is vooral waardeloos).

Ik denk dat FD Link een bewuste keuze is geweest omdat het zo makkelijk te maken was.

Verder zijn er toch wat dingen aan gepast. Je kunt nu vooruit travelen naar een specifiek uur, clock town layout aangepast en de bombers notebook quest is wat gebruikers vriendelijker.

Maar dat er 4 jaar aan gewerkt is betekend niet dat het met een team van 100 man gedaan is. De meeste tijd zal wel zitten in het remaken van alle resources.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Suggeren mensen nou om de hele game te spelen als FD Link? Dat maakt de game toch veel te makkelijk? Als soort van "Maser Quest" was het wel leuk geweest. Dus heel de game uit spelen op 100%, dan FD mask gebruiken tegen de final boss. En dan een optie krijgen om een nieuwe game te starten als FD Link. Echter dat word nog steeds best lastig te implementeren met al die gedeeltes waar je goron, zora en deku moet worden.

Het was op de N64 iig mogelijk om alle bosses te doen als FD link zodra je dat masker had. Gezien alle bosses "resetten". Je begint die dagen immers steeds opnieuw, dus zijn de bosses ook weer gespawned. Misschien dat ze een NG+ hadden kunnen invoeren waar je begon met FD mask en zo elke boss doen. Maar dat zou voor mij de fun en de challenge weg halden denk ik.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• BlackMage
Ik vind niet dat je het remakes kan noemen. Want echte remakes zijn zeldzaam. Die zeldagames zijn remastered ports.

Port = Identieke spel op ander platform
Remastered port = Port, maar op bepaalde plaatsen (grafisch bijv) verbeterd/aangevuld
Remake = Compleet nieuw spel met zelfde verhaal/gameplay als het origineel.

Pokemon Omega Ruby/Alpha Sapphire zijn goede voorbeelden van remakes.

Ik ben het wel eens dat Nintendo's remasters een beetje hoog geprijsd zijn voor de beperkte toevoeging die het geeft t.o.v. het origineel. Maar dat compenseert wel weer met het extra gemak wat je er van krijgt. Wil je soms een dikke accu, een n64 en een portable dvd player meenemen in de trein ? :P

• Koldur
BlackMage schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:46:
Ik vind niet dat je het remakes kan noemen. Want echte remakes zijn zeldzaam. Die zeldagames zijn remastered ports.

Port = Identieke spel op ander platform
Remastered port = Port, maar op bepaalde plaatsen (grafisch bijv) verbeterd/aangevuld
Remake = Compleet nieuw spel met zelfde verhaal/gameplay als het origineel.

Pokemon Omega Ruby/Alpha Sapphire zijn goede voorbeelden van remakes.

Ik ben het wel eens dat Nintendo's remasters een beetje hoog geprijsd zijn voor de beperkte toevoeging die het geeft t.o.v. het origineel. Maar dat compenseert wel weer met het extra gemak wat je er van krijgt. Wil je soms een dikke accu, een n64 en een portable dvd player meenemen in de trein ? :P
Als een remake echt iets zou zijn zoals jij het omschrijft, dan kunnen er nooit remakes komen ;) Compleet nieuw spel is ook een nieuw verhaal/gameplay. Het blijft vaag wanneer iets wel of niet een echte remake is, maar als je alles opnieuw moet programmeren om dezelfde wereld te recreëren, wat hier volgens mij wel gebeurd is, dan is het een remake.

Ik heb het spel nooit eerder gespeeld, dus vind ik het niet erg om er een full price voor neer te leggen. Ik heb het spel wel voor de N64, maar vond de besturing van OoT niet erg prettig vergeleken met de 3DS versie, dus heb de 3DS versie al een tijd afgewacht.
We gaan het zien, voorlopige reviews zijn erg goed, maar ben meestal niet zo'n fan van tijdsgebonden spellen. Ik heb begrepen dat, hoewel dit spel tijdsgebonden is, je vrij makkelijk met de tijd kan spelen, dus ik heb hoop dat ik er van ga genieten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• BlackMage
Koldur schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:28:
[...]
We gaan het zien, voorlopige reviews zijn erg goed, maar ben meestal niet zo'n fan van tijdsgebonden spellen. Ik heb begrepen dat, hoewel dit spel tijdsgebonden is, je vrij makkelijk met de tijd kan spelen, dus ik heb hoop dat ik er van ga genieten.
Dat is ook de reden dat ik hem niet hoef :)

Al geven ze me 10x meer tijd dan ik nodig heb, daardoor speel ik het toch met een andere mindset, een niet-relaxte mindset.

Een uitzondering daarop is tijdgebonden zoals bijv. Persona 4 het doet. Dat je zelf kan bepalen wanneer de tijd vooruit gaat door te gaan slapen. Dat vind ik juist weer leuk.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:49
Al een tijdje aan het tobben over een new 3DS XL of een new 3DS, laatste handheld wat ik heb gehad was een Game Boy Advance.

Alleen de keuze is zo moeilijk, als 28 jarige retro nerd heb ik een zwak voor de witte N3ds met SNES achtige buttons en moet eerlijk zeggen dat ik in de faceplate swaps ook wel potentieel zie afhankelijk van faceplate.
Mijn grootste ''gripes'' bij de XL zijn de afmetingen, glossy afwerking en lees hier en daar dat je toch meer merkt dat het scherm groter is maar dezelfde resolutie heeft ( lagere PPI, sneller het idee dat je de pixels ziet )

Ik heb geen schoppen van handen en ben nog van de stempel dat een iPhone 5s perfect is qua telefoon afmetingen, dus leun meer richting de non-XL versie, voor de rest ben ik ook niet van plan een halve dag aan een stuk op een handheld door te brengen, is meer iets voor op OV / in bed.

• BlackMage
Katmi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:03:
Al een tijdje aan het tobben over een new 3DS XL of een new 3DS, laatste handheld wat ik heb gehad was een Game Boy Advance.

Alleen de keuze is zo moeilijk, als 28 jarige retro nerd heb ik een zwak voor de witte N3ds met SNES achtige buttons en moet eerlijk zeggen dat ik in de faceplate swaps ook wel potentieel zie afhankelijk van faceplate.
Mijn grootste ''gripes'' bij de XL zijn de afmetingen, glossy afwerking en lees hier en daar dat je toch meer merkt dat het scherm groter is maar dezelfde resolutie heeft ( lagere PPI, sneller het idee dat je de pixels ziet )

Ik heb geen schoppen van handen en ben nog van de stempel dat een iPhone 5s perfect is qua telefoon afmetingen, dus leun meer richting de non-XL versie, voor de rest ben ik ook niet van plan een halve dag aan een stuk op een handheld door te brengen, is meer iets voor op OV / in bed.
Ik denk dat je inderdaad beter voor de niet-xl kan gaan. Ik heb denk ik ongeveer de zelfde maat handen (gezien ik je mening deel over het 5s formaat), en ik vind mijn (oude) 3DS XL eigenlijk te groot.

Maar je zou ze beiden gewoon even kunnen vasthouden. Er zijn vast wel winkels die daar demo modellen voor hebben of ze even uit de doos willen halen voor je.

• mfneed

Precies mijn verhaal... zit met het zelfde dilemma :+

• Koldur

Zo te lezen is de niet XL versie dan echt de betere. Veel mensen die een XL hadden en nu naar de n3DS over zijn, zeggen dat ze het geen punt vinden.

Enige dingetje is, als je GBA nog wel OK vindt qua pixel density, of de DS, dan vind je de XL wat dat betreft gewoon goed.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:01
Arunia schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:29:
[...]

Please! Laat dat waar zijn! Dat zou echt super vet zijn.
Bol.com heeft een actie met zelda MM en een N3DS dat je ook een Figurine krijgt.....heb een mailtje gestuurd dat ik een MM N3DSXL heb besteld met een LE Zelda MM er nog los bij en dat ik ook wel graag een Skull Kid wil....ik voldoe immers aan de eis....maar die actie was er nog niet op het moment van pre-orderen van de mijne

En limited editions en speciale edities zijn uitgesloten meldt Bol.com.....kortom hopen op Nintendo Nederland voor een actie

[ Voor 11% gewijzigd door SpoekGTi op 06-02-2015 15:45 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SpoekGTi
MrMaxedTank schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:42:
[...]

17e, 's ochtends vroeg. Was daarmee niet erg op tijd geloof ik. Hopelijk pakt het voor jou beter uit, mijn plan voor een upgrade naar een new 3ds is uitgesteld in ieder geval.
Ai das minder, mijne staat ook nog, order van de 15 januari 20:44

Ben benieuwd

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Arunia
BlackMage schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:55:
[...]

Dat is ook de reden dat ik hem niet hoef :)

Al geven ze me 10x meer tijd dan ik nodig heb, daardoor speel ik het toch met een andere mindset, een niet-relaxte mindset.

Een uitzondering daarop is tijdgebonden zoals bijv. Persona 4 het doet. Dat je zelf kan bepalen wanneer de tijd vooruit gaat door te gaan slapen. Dat vind ik juist weer leuk.
Dat valt reuze mee.
Alleen de eerste keer. Daarna kun je heen en weer in de tijd. Tuurlijk is terug in de tijd naar het begin, maar met alles wat je hebt. Dungeuns heb je 3 dagen voor en volgens mij staat de tijd daar zelfs stil.
SpoekGTi schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:23:
[...]

Bol.com heeft een actie met zelda MM en een N3DS dat je ook een Figurine krijgt.....heb een mailtje gestuurd dat ik een MM N3DSXL heb besteld met een LE Zelda MM er nog los bij en dat ik ook wel graag een Skull Kid wil....ik voldoe immers aan de eis....maar die actie was er nog niet op het moment van pre-orderen van de mijne
Ik had hem op het moment dat hij bij Game Mania op de site kwam al gepreordered. Ik heb dan weliswaar alleen de 3ds xl MM, maar niet het spel los.

[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 06-02-2015 13:34 ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Nieuwe Zelda faceplate ziet er strak uit. Misschien toch maar 'downgraden' naar een normale 3DS.

https://mobile.twitter.co...63700493243801601/photo/1

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 10:58
The_Bird schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:41:
[...]
Het gaat mij er meer om dat Nintendo magere remakes voor de volle prijs verkoopt en doordat de fanboys het toch wel kopen er geen enkele incentive is om beter hun best te doen en zo een volwaardig product af te leveren.
Tja, ik moet het hier toch echt heel hard mee oneens zijn. Jij bent dan misschien van mening dat het geen volwaardig product is, maar ik wel – en velen met mij. De meerwaarde zit er al in dat je het nu portable hebt, da’s voor mij al genoeg. Dat ze dan ook de graphics flink verbeterd hebben inclusief 3D, dat is mooi meegenomen, maar zonder die updates had het ook al een volwaardig product geweest.

Wat je puntjes betreft, dat de ontwikkeling in 2011 begonnen is leuk, maar misschien was het nog een hele toer om de game aan de praat te krijgen. Op de N64 was het ook een behoorlijk zware game – het standaard vRAM was in ieder geval niet voldoende.
FD Link was nooit buiten boss arenas speelbaar, en als ze dat zouden toevoegen, dan help je heel de game om zeep. Die is namelijk zo ontzettend overpowered dat je overal overheen walst.
Boss rush is hier niet nodig. In OOT is die toegevoegd omdat veel mensen klagen dat je boss battles niet opnieuw kan spelen. In MM kon dat altijd al, dus is een rush mode overbodig.
OOT was geen magere remake, maar misschien stel je teveel eisen aan een remake. Je kunt niet de hoeveelheid content verdubbelen of zo, want dan is het gewoon een hele nieuwe game en dan gaan fans van het origineel klagen dat het niks met OOT/MM te maken heeft.

Dus ja, dan ben ik misschien wel een “fanboy”, maar ik denk dat we gewoon blij moeten zijn met het feit dat een vergeten klassieker de 3D-treatment krijgt. Ze hadden het ook niet kunnen doen en gewoon een ROM in de WiiU eShop kunnen plempen.

• LOTG
Die staat al in de Wii eShop.

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Trolololo nieuwe game gehaald bij de V&D zodat ik gegarandeerd mee kan doen met de omruilactie van de GameMania :')

Was maar 5 euro dus daar is geen man over boord.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RayNbow
Nieuwe (NoA) Xenoblade trailer:

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 21:23
Nieuwe Zelda faceplate(s) door officiele Zelda twitter getoond;

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B9KozwsCYAA0PZw.jpg:large

:9~ No.055 is een pareltje.

Er is mij trouwens ook iets raars opgevallen aan alle unboxings van de New Nintendo 3DS (White)

Het blijkt zo dat er eigenlijk tussen alle varaties van de New Nintendo 3DS's (Regular Black en de XL's N3DS's) een bescherm foam (clamshell) zit wanneer je hem gloednieuw unboxed. Waarschijnlijk is dat gedaan voor extra bescherming voor de 2 schermen, om zo krassen te voorkomen. Is hiervoor een reden voor dat de witte en ambassador versie dat niet heeft? of gewoon een verpakkings fout van Nintendo? Niet dat ik het erg vind, ik vind het alleen frappant dat ze het bij elke N3DS wel doen en bij de witte versie niet.

• Koldur
Alleen is dat dus niet voor de 3DS en ook niet echt handheld te noemen :F

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Phuuz schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:40:

[afbeelding]

Er is mij trouwens ook iets raars opgevallen aan alle unboxings van de New Nintendo 3DS (White)

Het blijkt zo dat er eigenlijk tussen alle varaties van de New Nintendo 3DS's (Regular Black en de XL's N3DS's) een bescherm foam (clamshell) zit wanneer je hem gloednieuw unboxed. Waarschijnlijk is dat gedaan voor extra bescherming voor de 2 schermen, om zo krassen te voorkomen. Is hiervoor een reden voor dat de witte en ambassador versie dat niet heeft? of gewoon een verpakkings fout van Nintendo? Niet dat ik het erg vind, ik vind het alleen frappant dat ze het bij elke N3DS wel doen en bij de witte versie niet.
Ja kijk deze faceplates wil ik hebben O+ Zouden die bij de launch ook al beschikbaar zijn? :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• SpoekGTi
Touchdomex schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:25:
[...]

Ja kijk deze faceplates wil ik hebben O+ Zouden die bij de launch ook al beschikbaar zijn? :9~
Nee meen ergens gelezen te hebben dat deze pas begin April leverbaar gaan worden.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Instant buy... :p

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Precies :P

Desnoods die shit importeren :+

Verwijderd

Jup faceplates zijn leuke dingen die je kan importeren. :)

• Beakzz

[afbeelding]

Het blijkt zo dat er eigenlijk tussen alle varaties van de New Nintendo 3DS's (Regular Black en de XL's N3DS's) een bescherm foam (clamshell) zit wanneer je hem gloednieuw unboxed.
Misschien omdat je op wit minder snel een krasje ziet ?

Annyway bedankt voor je link want tot nu toe twijfelde ik tussen een witte NNDS of een XL, maar nu ik die zwarte zie.... Zucht :+

• Mauz1978
  • Laatst online: 22:44

Mauz1978

Console War Veteran

Touchdomex schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:17:
Trolololo nieuwe game gehaald bij de V&D zodat ik gegarandeerd mee kan doen met de omruilactie van de GameMania :')

Was maar 5 euro dus daar is geen man over boord.
Misschien wel want gamemania zal niet elk spel aannemen waar je mee komt... Dus succes ermee ;).

Something under the bed is drooling

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mauz1978 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 09:36:
[...]

Misschien wel want gamemania zal niet elk spel aannemen waar je mee komt... Dus succes ermee ;).
Dit is Splinter Cell voor de 3DS, lijkt mij nou ook weer niet het meest brakke spel op deze planeet ;)
Het is geen My Little Pony ofzo.

Staat alleen in de voorwaarden wat in over de staat van het apparaat. Nou moet ik dat allemaal nog bij elkaar zoeken. Hopelijk is er in de verhuizing niets kwijt geraakt :X

[ Voor 23% gewijzigd door Touchdomex op 07-02-2015 10:10 ]

• RayNbow
Vergelijking tussen Xenoblade voor de 3DS en de Wii:

• Beakzz
Ziet er netjes uit, maar snap dat blauw filter niet zo goed op de 3DS versie. Zou dat zijn om wat minder details te renderen ? Bijvoorbeeld die weg waar ze op staan die in de Wii versie bruin is.

• SpoekGTi
Beakzz schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:45:
Ziet er netjes uit, maar snap dat blauw filter niet zo goed op de 3DS versie. Zou dat zijn om wat minder details te renderen ? Bijvoorbeeld die weg waar ze op staan die in de Wii versie bruin is.
Denk eerder dat dat te maken heeft met het LCD paneeltje van de 3DS (N3DS) en een normale TV

Verwijderd

Jup, 3DS trailers / video's zien er eigenlijk nooit even goed uit op de PC dan op de 3DS zelf.

• Arunia
Touchdomex schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:04:
[...]

Dit is Splinter Cell voor de 3DS, lijkt mij nou ook weer niet het meest brakke spel op deze planeet ;)
Het is geen My Little Pony ofzo.

Staat alleen in de voorwaarden wat in over de staat van het apparaat. Nou moet ik dat allemaal nog bij elkaar zoeken. Hopelijk is er in de verhuizing niets kwijt geraakt :X
Ik heb zelf street fighter. Maar vraag me inderdaad ook af wat ze wel of niet aannemen.
Denk dat ik het binnenkort eens ga vragen.

Heb net een lexar 32GB micro SD kaart gekocht. Scheelt weer bijna de helft. 64GB krijg ik denk ik niet vol.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 07-02-2015 15:31 ]

• RayNbow
Beakzz schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:45:
Dag/nacht-cyclus. De cutscenes zijn realtime. Check bijv. 0:55-0:58. Je kunt zien dat er lichten branden in 't huis en dat de lantaarnpalen aanstaan in de NN3DS footage.

[afbeelding]

Zo ziet No.055 er trouwens uit op een witte NN3DS:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IQumgO4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Zctulg.jpg

Oh, en wat mensen op 't internet hebben de tekst op de onderkant vertaald:
"Three golden goddesses descended upon the chaos that was Hyrule"

[ Voor 39% gewijzigd door RayNbow op 07-02-2015 16:53 ]

• Seal64
  • Laatst online: 27-11 10:58
RayNbow schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:38:
Vergelijking tussen Xenoblade voor de 3DS en de Wii:
[video]
Nice, maar wat mij wel opvalt is het verschil in gear. Op Shulk is dat duidelijk te zien tijdens het gevecht met Metal Face - in de Wii versie heeft hij zichtbare headgear, in de N3DS versie niet. Kan zijn omdat dit erg vroeg in de game is, maar ik hoop niet dat dit betekent dat je gear niet langer zichtbare verschillen in character model oplevert, dat was wel een tof detail in de Wii-versie dat het daar zelfs bijgehouden werd in flashbacks en zo.

• RayNbow
Seal64 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:40:
[...]

Nice, maar wat mij wel opvalt is het verschil in gear. Op Shulk is dat duidelijk te zien tijdens het gevecht met Metal Face - in de Wii versie heeft hij zichtbare headgear, in de N3DS versie niet. Kan zijn omdat dit erg vroeg in de game is, maar ik hoop niet dat dit betekent dat je gear niet langer zichtbare verschillen in character model oplevert, dat was wel een tof detail in de Wii-versie dat het daar zelfs bijgehouden werd in flashbacks en zo.
Headgear e.d. zit nog steeds in de game, zie bijv. opnames van het spel hier. Het is dat in de 3DS trailer de default gear gebruikt wordt.

• Silversin
Iemand enig idee waar ik de zelda no 55 cover plate kan pre orderen?

• RayNbow
Silversin schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:41:
Iemand enig idee waar ik de zelda no 55 cover plate kan pre orderen?
Momenteel is Amazon JP de enige die de faceplates als preorder aanbiedt, maar die verscheept niet naar 't buitenland. Zie deze spreadsheet.

• Silversin
RayNbow schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:52:
[...]

Momenteel is Amazon JP de enige die de faceplates als preorder aanbiedt, maar die verscheept niet naar 't buitenland. Zie deze spreadsheet.
Thanks heel handig dit, probeerde al playasia maar tevergeefs. Ik hoop echt dat we deze cover plates ook in Europa gaan zien.

• RayNbow
Silversin schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:56:
[...]

Thanks heel handig dit, probeerde al playasia maar tevergeefs. Ik hoop echt dat we deze cover plates ook in Europa gaan zien.
Nintendo heeft een tijdje terug wat enquetes gemaild (vnl. aan de NN3DS Ambassador Edition eigenaren) en een van de vragen ging over welke faceplates je misschien zou willen aanschaffen. Hoewel deze nieuwe Zelda faceplate er niet tussen stond, denk ik wel dat Nintendo deze enquete gebruikt om te peilen hoe groot de interesse is in faceplates in 't algemeen.

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

RIP m'n 1 week oude 2DS :'( Speciaal gekocht voor Majora's Mask. Een aanvaarding met een boze, zwangere vrouw, een muur en een paar hakken trok ie niet...

Nouja, kan met Valentijnsdag iig rekenen op een mooie New 3DS, omdat iemand zich nu nogal schuldig voelt :p

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Ik wil, met het oog op de new 3DS mijn huidig kaartje upgraden naar een 16GB.
Ik steek mijn huidig kaartje in de pc, mijn niewe (SDHC) kaartje ook en kopieer de gegevens over van het ene naar het andere. Als ik het nieuwe kaartje vervolgens in mijn 3DS stop krijg ik de melding dat mijn SD kaart niet toegankelijk is... mijn downloads verschijnen ook niet in het menu.

Nieuwe SD kaartje is FAT32 geformatteerd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

http://en-americas-suppor...fer-data-between-sd-cards

Wellicht nog met die SD Formatter tool proberen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Arunia
Mijn 32GB kaartje komt dinsdag binnen. Dus op tijd voor de New 3ds. Hoop stiekem dat die een dag eerder komt alsnog. :p

• SpoekGTi
Mijn 64GB moet nog geordered worden maar die verwacht ik woensdag

Verwijderd

Ekfad schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:29:
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Ik wil, met het oog op de new 3DS mijn huidig kaartje upgraden naar een 16GB.
Ik steek mijn huidig kaartje in de pc, mijn niewe (SDHC) kaartje ook en kopieer de gegevens over van het ene naar het andere. Als ik het nieuwe kaartje vervolgens in mijn 3DS stop krijg ik de melding dat mijn SD kaart niet toegankelijk is... mijn downloads verschijnen ook niet in het menu.

Nieuwe SD kaartje is FAT32 geformatteerd.
Heb je misschien per ongelijk de schrijfbeveiliging van de SD kaart aangezet?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:12:
[...]

Heb je misschien per ongelijk de schrijfbeveiliging van de SD kaart aangezet?
Ja dat soort stomme dingen willen nog wel eens gebeuren bij SD-kaarten :D :X :D Stomme schuifjes! Opzich wel een voordeel van Micro-SD dat het er fysiek niet op kan.

Verwijderd

Jup, bij mij willen die nog wel eens per ongeluk op slot gaan als ik ze ergens in probeer te doen. Wat Ekfad beschrijft is wat je te zien krijgt als je een readonly SD kaart in een 3DS stopt. Dus het is mogelijk een oorzaak,

• Beakzz
Je eigen custom new 3ds kan natuurlijk ook ;)

http://youtu.be/wdMrdNY9d9o

Net de new 3ds gereserveerd bij de intertoys (niet veel keuze meer hier in de buurt en geen zin om te laten verzenden) Nu ff een cover uitzoeken op Nippon ;) Ik hoop echt dat dit voor mij de sweetspot wordt tussen de onhandige standaard 3DS en de (voor mij) net te grote XL en zijn in verhouding lage resolutie.

• ye-roon

ye-roon

knaak

jd1987 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:01:
RIP m'n 1 week oude 2DS :'( Speciaal gekocht voor Majora's Mask. Een aanvaarding met een boze, zwangere vrouw, een muur en een paar hakken trok ie niet...

Nouja, kan met Valentijnsdag iig rekenen op een mooie New 3DS, omdat iemand zich nu nogal schuldig voelt :p
Oh man, we need the whole story.

* ye-roon grabs popcorn

Maar wel zonde, al lijkt elk nadeel zijn voordeel te hebben aan je laatste zin te zien. Er zijn hopelijk geen games gesneuvelt? Geen gedownloade games die je over moet zetten?

• pclinde
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Arunia schreef op zondag 08 februari 2015 @ 17:50:
Mijn 32GB kaartje komt dinsdag binnen. Dus op tijd voor de New 3ds. Hoop stiekem dat die een dag eerder komt alsnog. :p
En welk kaartje is het geworden? :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Arunia
pricewatch: Lexar microSDHC 32GB

Deze is het geworden. Mede omdat ik fan ben van Lexar. Daarnaast zit hier nog een SD module bij.
Had een mooie gezien van een ander merk met usb module waar je de micro SD kaart in zet.

In principe kun je eigenlijk nergens mee fout gaan, maar heb toch wel zo mijn voorkeuren omdat het echt euro werk is. Als het 2 euro max scheelt, dan weet ik het wel. :D

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:14:
Jup, bij mij willen die nog wel eens per ongeluk op slot gaan als ik ze ergens in probeer te doen. Wat Ekfad beschrijft is wat je te zien krijgt als je een readonly SD kaart in een 3DS stopt. Dus het is mogelijk een oorzaak,
Toch niet, dan krijg je de melding dat het kaartje tegen schrijven beveiligd is.

Vreemde is dat ondertussen mijn problem verdwenen is. Deze morgen kreeg ik de melding niet en waren mijn games zichtbaar en speelbaar. Vreemd allemaal.

• mfneed
Zijn er nog pokemon spelers hier? vroeg me af of de recente pokemon games al random boss fights heeft? bedoel hiermee de gevechten om badges en ook gewoon in bijv. de open wereld tegen trainers... Groeien de trainers ook mee met jou lvl of als je er eenmaal voorbij bent is het 1 hitten en done?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Enige wat ik jammer vind, is dat ik die rode (voorlopig) niet beschikbaar komt in NL :(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• ye-roon

ye-roon

knaak

mfreriks schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:31:
Zijn er nog pokemon spelers hier? vroeg me af of de recente pokemon games al random boss fights heeft? bedoel hiermee de gevechten om badges en ook gewoon in bijv. de open wereld tegen trainers... Groeien de trainers ook mee met jou lvl of als je er eenmaal voorbij bent is het 1 hitten en done?
Zie: Het grote Pokémon topic

Story mode zal altijd zo blijven. Al zijn de gymleaders in X/Y en AS/OR wel best pittig. Je krijgt in beide games vroeg de exp share die het heeeeeeeeeeel makkelijk maakt. Maar die kan je altijd uitzetten. Verder kan je terug en met sommige trainers nogmaals vechten ze hebben dan higher level pokemon en evt ook evoluties.

Main story blijft echter gewoon hetzelfde, het is altijd zo geweest. Je kan daarna wel battle tower in en tegen random teams vechten.

• mfneed
ye-roon schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:04:
[...]

Zie: Het grote Pokémon topic

Story mode zal altijd zo blijven. Al zijn de gymleaders in X/Y en AS/OR wel best pittig. Je krijgt in beide games vroeg de exp share die het heeeeeeeeeeel makkelijk maakt. Maar die kan je altijd uitzetten. Verder kan je terug en met sommige trainers nogmaals vechten ze hebben dan higher level pokemon en evt ook evoluties.

Main story blijft echter gewoon hetzelfde, het is altijd zo geweest. Je kan daarna wel battle tower in en tegen random teams vechten.
Ah, kijk aan! bedankt voor je bericht! Dit is wel interessant dan, games waar je na completen van story op door kan gamen zijn altijd welkom ^^

• Arunia
Fantasy life. Heb de story uit, maar je kunt alle lifes ofwel jobs levellen tot max.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Wat je ook kan doen is Pokemon kopen. Dan speel je dat uit met 6 Pokemon in je team (niet laten evolueren). Daarna speel je het uit met een andere team van 6 Pokemon. Laten we zeggen dat wanneer je het uitgespeeld hebt je in 10 uur de game kan uitspelen.

Dit levert 720x720x720x720x720x720 = 139.314.069.504.000.000 combinaties op.
Dit keer 10 uur speelplezier = 139314069504000000 X 10 = 1393140695040000000 uur speelplezier

Dan heb je genoeg gameplay voor de rest van de levensduur van de 3DS.

Dan zou ik wel afvinken welke combinaties je al gehad hebt, anders moet je weer overnieuw beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door The_Bird op 09-02-2015 12:04 ]

"21 jaar DSL!"

• Arunia
Ahw yeah!

http://www.gamemania.nl/D...8&gmgame=31391&source=hpc

GM heeft ook het beeldje! En idd bij de 3DS, 3DSXL icm MM en ook bij de 3DS XL MM editie!
Uiteraard de 3 zijn New 3DSen. :P

• pclinde
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Arunia schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:54:
pricewatch: Lexar microSDHC 32GB

Deze is het geworden. Mede omdat ik fan ben van Lexar. Daarnaast zit hier nog een SD module bij.
Had een mooie gezien van een ander merk met usb module waar je de micro SD kaart in zet.

In principe kun je eigenlijk nergens mee fout gaan, maar heb toch wel zo mijn voorkeuren omdat het echt euro werk is. Als het 2 euro max scheelt, dan weet ik het wel. :D
Top! Ik heb hem zojuist besteld. :) Een adapter kon ik nog wel gebruik. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• mfneed
schiet me nou net weer een vraag te binnen, wordt de stylus eigenlijk veel gebruikt in de games?

• Arunia
mfreriks schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:29:
schiet me nou net weer een vraag te binnen, wordt de stylus eigenlijk veel gebruikt in de games?
Ik heb zelf de stylus weinig gebruikt op beide DS games na dan.
Zelfs voor Picross gebruik ik de stylus niet eens.

Mario 64 voor de DS gebruikte hem wel, maar ze zijn er eigenlijk best wel met de 3DS vanaf gestapt. Beetje WiiU waar de Wiimote meer extra is dan daadwerkelijk gebruikt.

Net reactie gehad van GM, Street Fighter mag ik gewoon inruilen iig. :D

• SpoekGTi
Arunia schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:29:
Ahw yeah!

http://www.gamemania.nl/D...8&gmgame=31391&source=hpc

GM heeft ook het beeldje! En idd bij de 3DS, 3DSXL icm MM en ook bij de 3DS XL MM editie!
Uiteraard de 3 zijn New 3DSen. :P
Mjah, maar om mijn preorder die nog staat bij bol nou te cancellen en een gewone er voor terug te bestellen....

In de afdeling goed nieuws:

Net met Bol.com gechat :)

https://www.evernote.com/...e9f9548035e84b8e42ad1f6a4

Dus hij lijkt wel te worden meegeleverd met een LE Zelda MM game (en ja dan weet ik dat ik de game 2x heb)

[ Voor 25% gewijzigd door SpoekGTi op 09-02-2015 14:14 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Arunia schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:36:
Fantasy life. Heb de story uit, maar je kunt alle lifes ofwel jobs levellen tot max.
Fantasy Life, als je nog niet alle jobs hebt gemaxed (met de DLC) heb je nog niet de story af :p aangezien je dan nog de tower moet afmaken, iirc kan het laatste stuk alleen met de max ranks van alles :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• LOTG
SpoekGTi schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:57:
[...]

Mjah, maar om mijn preorder die nog staat bij bol nou te cancellen en een gewone er voor terug te bestellen....
Ja, jammer. Ik heb de MH4 3DSXL gepreorderd en MM:SE bij bol.com omdat die al uitverkocht was.
Komen ze ook nu pas mee.

• Arunia
LOTG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:12:
[...]

Ja, jammer. Ik heb de MH4 3DSXL gepreorderd en MM:SE bij bol.com omdat die al uitverkocht was.
Komen ze ook nu pas mee.
Volgens mij krijg je hem bol.com bij het spel ook? of heb je de 3DSXL ergens anders besteld?

• LOTG
3DSXL bij GameMania, en MM bij bol.com. Maar bij bol.com moet je volgens mij ook de juiste combo bestellen (de "voordeel bundle" ).

Op bol.com hadden ze de 3DS XL met monster hunter niet, en bij Gamemania hadden ze juist weer de MM:SE niet.

Dus 2 pre-orders bij 2 verschillende winkels.

• SpoekGTi
LOTG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:35:
3DSXL bij GameMania, en MM bij bol.com. Maar bij bol.com moet je volgens mij ook de juiste combo bestellen (de "voordeel bundle" ).

Op bol.com hadden ze de 3DS XL met monster hunter niet, en bij Gamemania hadden ze juist weer de MM:SE niet.

Dus 2 pre-orders bij 2 verschillende winkels.
Zie mijn vorige post, de Skullkid wordt volgens bol.com meegeleverd te worden met de LE Zelda MM game pre orders dus ook zonder bundel aanschaf.

Dus niet bij de console alleen, ook niet bij de normale game versie maar bij de LE game en de voordeelbundel die ze nu hebben.

En komt hij niet mee vrijdag dan heb ik in ieder geval een stok om mee te slaan om toch een Skullkid te gaan ontvangen.

• LOTG
Wij gaan het beeldje dus niet meeleveren bij de Limited Edition 3DS of Special Edition van Majora's Mask. Groeten Bart van bol.com
Staat bij een van de vragen op de pagina van het beeldje.

• SpoekGTi
LOTG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Mjah die zag ik ook, maar goed Janeau meldde mij via de chat anders. Ik wacht af, we wachten allemaal af :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is Janeau niet een verzamelnaam? Ik krijg ook altijd alleen maar Janeau mocht ik een keer willen chatten :P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

LOTG schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:48:
[...]

"nou ik wilde het zeker weten, want ik zag het antwoord van Bart (van Bol)"
En ze reageert daarop met:
Dat klopt, deze info zal zo snel mogelijk worden aangepasst.
offtopic:
Oeps! dubbelpost, sorry

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 09-02-2015 15:27 ]

• SpoekGTi
BtM909 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:26:
[...]

"nou ik wilde het zeker weten, want ik zag het antwoord van Bart (van Bol)"
En ze reageert daarop met:

[...]

offtopic:
Oeps! dubbelpost, sorry
Hoe bedoel je dit nu......in welke context

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je het spel los koopt, zit het beeldje erbij. Je hoeft dus niet die bundel te kopen (onzinnige "kortingsbundel" overigens) om het poppetje erbij te krijgen.

Pagina: 1 ... 78 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]