Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Kid Icarus zojuist bij Mediamarkt gekocht (samen met Hyrule Warriors). Is ook een leuke game.

PersonaQ staat nog op mijn verlanglijstje - die hadden ze niet.

Ik ga morgen nog Okami voor op de Wii halen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Flozem schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:55:
Kid Icarus zojuist bij Mediamarkt gekocht (samen met Hyrule Warriors). Is ook een leuke game.

PersonaQ staat nog op mijn verlanglijstje - die hadden ze niet.

Ga morgen no Okami voor op de Wii halen.
Is er nu ook korting op dit soort games dan?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Flozem
Op alle games.

[ Voor 20% gewijzigd door Flozem op 30-01-2015 18:57 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Huh raar. Lijstje met uitzonderingen staan ook computersoftware en spellen. Blijkbaar vallen games niet onder spellen of computersoftware :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Flozem
Touchdomex schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:12:
[...]

Huh raar. Lijstje met uitzonderingen staan ook computersoftware en spellen. Blijkbaar vallen games niet onder spellen of computersoftware :+
Onder spellen worden de gezelschapsspellen geschaald...

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Flozem schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:26:
[...]

Onder spellen worden de gezelschapsspellen geschaald...
Ja zo'n vermoeden had ik al 7(8)7 Morgen kom ik er toch langs kan ik best eventjes naar binnen wippen!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-11 13:42

BoGu5

hmmmz

Thrace Grumble schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:41:
Grrrrrrr!! Nadeel van goede titels: niemand biedt ze te koop aan :p Vrees dat mn eerste aankopen dan maar beide nieuw moeten worden: Bravely Default en Ocarina of Time. Zijn ze beide de moeite waard of zijn er volgens jullie betere titels al verkrijgbaar in hetzelfde genre?
Ze komen regelmatig op marktplaats. Geduld is een schone zaak hierbij.

request.getCookies();

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 10:58
Thrace Grumble schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:41:
Grrrrrrr!! Nadeel van goede titels: niemand biedt ze te koop aan :p Vrees dat mn eerste aankopen dan maar beide nieuw moeten worden: Bravely Default en Ocarina of Time. Zijn ze beide de moeite waard of zijn er volgens jullie betere titels al verkrijgbaar in hetzelfde genre?
Je zou eens bij game.co.uk kunnen kijken. Die verkopen naast nieuwe en 2de hands games ook downloadcodes, en vooral voor games die al een tijdje uit zijn, willen die DL-codes nog wel eens goedkoper zijn dan fysieke games (beiden nieuw uiteraard). Het kan sowieso al schelen omdat je daar met een wisselkoers zit en de prijzen in GB wat lager lijken te liggen.
Die DL-codes moet je natuurlijk alleen overwegen als je games zelf niet wilt doorverkopen, want dat kan er niet mee. En zorg dan voor BD voor ruimte op je SD – die game is ongeveer 3,4 GB, en OoT doet ongeveer 480 MB. En nee, dat verschil is geen grapje, nee, dat moeten echt GB's en MB's zijn...

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Seal64 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:29:
[...]

Je zou eens bij game.co.uk kunnen kijken. Die verkopen naast nieuwe en 2de hands games ook downloadcodes, en vooral voor games die al een tijdje uit zijn, willen die DL-codes nog wel eens goedkoper zijn dan fysieke games (beiden nieuw uiteraard). Het kan sowieso al schelen omdat je daar met een wisselkoers zit en de prijzen in GB wat lager lijken te liggen.
Die DL-codes moet je natuurlijk alleen overwegen als je games zelf niet wilt doorverkopen, want dat kan er niet mee. En zorg dan voor BD voor ruimte op je SD – die game is ongeveer 3,4 GB, en OoT doet ongeveer 480 MB. En nee, dat verschil is geen grapje, nee, dat moeten echt GB's en MB's zijn...
Goede tip, bedankt! Qua regiolock levert dit geen problemen op neem ik aan, beide EU toch? Storage is voldoende beschikbaar, heb een 32GB kaartje :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Thrace Grumble schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:28:
[...]

Goede tip, bedankt! Qua regiolock levert dit geen problemen op neem ik aan, beide EU toch? Storage is voldoende beschikbaar, heb een 32GB kaartje :)
Nee, levert inderdaad geen problemen op wat regio lock betreft, je kan zelfs spellen uit Australië en New Zeeland gebruiken op een EU 3DS.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:27:
[...]

Ja zo'n vermoeden had ik al 7(8)7 Morgen kom ik er toch langs kan ik best eventjes naar binnen wippen!
Ik was te laat. Beide Mediamarkten hier in de stad geweest maar beide leeggeplunderd.

• Seal64
Thrace Grumble schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:28:
[...]

Region lock is binnen de EU sowieso geen probleem. Zelfs taal is meestal geen issue, maar soms kan dat wel. De meeste games zijn meertalig binnen Europa en passen zich aan de instelling op je 3DS aan, maar er zijn er die weliswaar in verschillende talen beschikbaar zijn, maar per land slechts in één taal verkocht worden.
Professor Layton bijvoorbeeld, daar is een NL-only versie van, die dus niet automatisch naar UK gaat als je 3DS daarop staat. Reden voor mij om in ieder geval niet vanuit Frankrijk of Duitsland te kopen, want als het dan één taal moet zijn, dan liefst toch gewoon Engels.

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 19:14
Is er iemand hier met ervaring met Virtual Console en het downloaden van retro games op de 3ds?
Ik wil een n3ds kopen, maar ook met name voor de retro games (en smash).
Zijn er meer mensen die de retro games de moeite vinden op de 3ds?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
mickeyhouse schreef op zondag 01 februari 2015 @ 11:35:
Is er iemand hier met ervaring met Virtual Console en het downloaden van retro games op de 3ds?
Ik wil een n3ds kopen, maar ook met name voor de retro games (en smash).
Zijn er meer mensen die de retro games de moeite vinden op de 3ds?
Ik heb twee GB games (Tetris en Mario Deluxe) en dat werkt prima. Maar een echt retro gevoel krijg je er niet bij in mijn mening. Dat komt met name door die snapshots die je kan maken (dus zeg maar saven en loaden wanneer je maar wilt), dat is toch te verleidelijk om niet te gebruiken, zeker met die moeilijkere oude games. Het voelt hierdoor eigenlijk dat je het op een emulator speelt (wat natuurlijk ook zo is :P).

Het is aan de andere kant wel fijn dat je kan stoppen en doorgaan wanneer je wilt. Dus als je het mij vraagt doen ze alleen een "quicksave" feature die na saven je spel stopt en als je weer door gaat, delete ie je save.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:01
Ik vond de oude 3ds altijd wat te klein. De 3ds XL was dan wel weer erg een pixelfeest. Hoe ervaren de mensen hier de new 3ds? Zijn er mensen die ook teruggestapt zijn van oude XL naar New 3ds.

Btw, de naam "New 3ds" is weer echt net zo slecht als "Wii U". Daar moeten ze bij nintendo echt even iemand voor aannemen.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 17:01
giantgiantus schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:09:
Ik vond de oude 3ds altijd wat te klein. De 3ds XL was dan wel weer erg een pixelfeest. Hoe ervaren de mensen hier de new 3ds? Zijn er mensen die ook teruggestapt zijn van oude XL naar New 3ds.

Btw, de naam "New 3ds" is weer echt net zo slecht als "Wii U". Daar moeten ze bij nintendo echt even iemand voor aannemen.
Meh ze hadden hem ook 3ds 2 kunnen noemen, maar goed op een gegeven moment houd dat ook wel op iPhone 6 anyone :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• giantgiantus
SpoekGTi schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:14:
[...]

Meh ze hadden hem ook 3ds 2 kunnen noemen, maar goed op een gegeven moment houd dat ook wel op iPhone 6 anyone :P
Super 3DS? Leuke verwijzing naar de gekleurde knopjes!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Twisted-D schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:39:
maar sommige games zijn gewoon niet uitgegeven hier (Rune Factory bijv.)
Ben op zoek naar Fantasy Life - achtige game en zag dat Rune Factory 4 intussen wel is uitgekomen hier.
Iemand die misschien al gespeeld ?

EDIT: alhoewel ...
Producer Yoshifumi Hashimoto has said that the main theme is "passionate love, sweet marriage"
klinkt niet echt FL-achtig.

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 01-02-2015 13:33 ]

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Via de Nintendo eShop is er nu al een demo beschikbaar van Code Name STEAM, zeer vroeg aangezien het volledige spel pas uit komt in mei van dit jaar :).

Het laat zich het best omschrijven als een mix van Valkyrie Chronicles en stealth. Nog steeds niet echt weg van het Amerikaanse sausje wat er overheen is gegoten maar het speelt lekker weg :)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
De grafische style vond ik oorspronkelijk ook niet bijzonder, maar dat kwam omdat de E3 trailers e.d. het spel niet echt ten goede komen. Op het scherm van de 3DS zelf ziet het er stukken beter uit.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:09:

De naam is goed, de naam geeft aan dat het geen nieuwe generatie is maar gewoon een nieuw model van de huidige. Net zoiets als de PSVita 2000 (je weet wel, die met het LCD scherm). Als Nintendo in 2/3 jaar met een nieuwe generatie komt krijgt die ook weer een nieuwe naam.

• Koldur
Ik heb de demo van Code Name Steam ook geprobeerd, maar ben er snel mee gestopt. Turn based shooter?! Ben geen fan van shooters en turn based kan soms leuk zijn, maar dit voelt voor mij persoonlijk echt nutteloos!

Het ziet er wel mooi uit, maar zo spelen is voor mij dus geen optie, wel weer fijn dat er dus een demo van is, weet ik in ieder geval dat ik hier mijn geld niet aan uit hoef te geven.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• RayNbow
Code Name S.T.E.A.M. neemt de standaardformule van turn-based strategy (zoals bijv. in Fire Emblem) en voegt daar een extra dimensie aan toe. Nu spelen hoogte en line-of-fire ook een rol en daarnaast kun je movement units (steam in dit spel) opsparen om tijdens de vijandelijke beurt ook nog te kunnen handelen.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

RayNbow schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:19:
Code Name S.T.E.A.M. neemt de standaardformule van turn-based strategy (zoals bijv. in Fire Emblem) en voegt daar een extra dimensie aan toe. Nu spelen hoogte en line-of-fire ook een rol en daarnaast kun je movement units (steam in dit spel) opsparen om tijdens de vijandelijke beurt ook nog te kunnen handelen.
Voor zover ik begrijp lijkt het ontzettend op Xcom: Enemy Unknown.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• giantgiantus
Iemand ervaring met de new 3ds en games die gemaakt waren voor de circle pad pro? Is een star fox 3ds beetje ok te besturen?

• RayNbow
Edea <3

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:23:
Iemand ervaring met de new 3ds en games die gemaakt waren voor de circle pad pro?
Die vind ik erg goed met de C-stick werken, al is het wel even wennen.

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Weet iemand of je games kan herdownloaden op de 3DS, op de Vita en X360 weet ik dat het wel kan, maar ik kan het niet vinden op de 3DS, iemand enig idee??

• RayNbow
Avatar_Aang schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:55:
Weet iemand of je games kan herdownloaden op de 3DS, op de Vita en X360 weet ik dat het wel kan, maar ik kan het niet vinden op de 3DS, iemand enig idee??
Games zijn gekoppeld aan je NNID (en je NNID is gekoppeld aan de hardware, maar deze koppeling kan je wijzigen via een System Transfer of de Nintendo helpdesk) en die kun je op elk moment opnieuw downloaden.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

giantgiantus schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:23:
Iemand ervaring met de new 3ds en games die gemaakt waren voor de circle pad pro? Is een star fox 3ds beetje ok te besturen?
Van de week even wat monsterhunter gedaan op de NN3DS van Regenboogje. Speelt erg lekker met die c-stick.

Maar het beste aan die NN3DS: HOLY SHIT WAT IS HET 3D EEN STUK BETER. Het is echt een wereld van verschil met de huidige 3DS. Plus het werkt gewoon voor mij. Bij de "old" 3ds werkt 3D voor mij totaal niet. Net als bij veel films in de bios. Ik heb cylindrische afwijking in mijn bril en dat gooit roet in het eten. Maar met die NN3DS totaal geen last van, het 3D stond op vol en alles zag er prachtig uit. Ook Monster Hunter was daardoor een stuk prettiger speelbaar, het geeft je een hoop extra beeld ruimte waardoor het overzichtelijker is. Ook de headtracking is geniaal.

13 februari kan niet snel genoeg komen ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• giantgiantus
En een starfox 3ds? Zou zon game nu ook beetje werken denken jullie?

Nog meningen over de n3ds of de xl variant?

[ Voor 71% gewijzigd door giantgiantus op 02-02-2015 19:45 ]

• Koldur
giantgiantus schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:41:
En een starfox 3ds? Zou zon game nu ook beetje werken denken jullie?

Nog meningen over de n3ds of de xl variant?
Yup, werkt prima!
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2a99kw0.jpg

:+

Verwijderd

Avatar_Aang schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:55:
Jup, dat kan zoals RayNbow al aangaf. Hoe? Ga naar de eShop, ga in het menu helemaal naar links en open "Instellingen en meer", kies dan voor "Software die opnieuw kan worden gedownload". Je krijgt dan een lijst met games die je eens gedownload maar later verwijderd hebt. Klik op "Opnieuw downloaden" om je spel dan opnieuw te downloaden :)

Deze week komt Shantea and the Pirate's Curse (Download only) op de 3DS & Wii U uit. Is een erg leuke platformer. En zeer zeker ook een aanrader.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2015 21:09 ]

• Flozem
Jammer dat Shantae download only is. Als cartridge had ik die game direct gekocht. Zoek ook nog de gbc versie. :p

• ye-roon

ye-roon

knaak

Waarom heb ik deze game nog niet op m'n 3ds?

Also, waarom is Rogue Sqaudron nog niet uit voor de 3DS? :p

• Fierry
  • Laatst online: 27-07 17:33
ye-roon schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Waarom heb ik deze game nog niet op m'n 3ds?

Also, waarom is Rogue Sqaudron nog niet uit voor de 3DS? :p
Rogue Squadron op de 3DS zou een instant buy zijn! :D

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Fierry schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:33:
[...]

Rogue Squadron op de 3DS zou een instant buy zijn! :D
Laatst waren er nog beelden van een niet uitgekomen Star Wars game voor de Wii van Factor 5. Zaten ook lightsabre battles in, zag er goed uit.

"21 jaar DSL!"

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ja, Factor 5 heeft het de laatste jaren zwaar. Die Star Wars game was af, voor Sony hebben ze aan 2 games gewerkt waarvan alleen Lair is uitgekomen (en slecht was), een Superman spel wat nooit is uitgekomen en dan nog een spel voor Nintendo wat gecanceld is.

Een beetje net als Free Radical door externe oorzaken de deuren (helaas) mogen sluiten.

Wat zou ik blij zijn als er nog een Rogue Squadron of TimeSplitters komt.

Future Perfect ook maar naar de 3DS porten?

[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 03-02-2015 15:26 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:40
Gamemania heeft iig weer een 3DS inruil actie. Bij de xl hoef je je lader niet in te leveren. Wel staat er dat je een spel mee moet inleveren. Nu speel ik street fighter toch niet :p

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:33:
Gamemania heeft iig weer een 3DS inruil actie. Bij de xl hoef je je lader niet in te leveren. Wel staat er dat je een spel mee moet inleveren. Nu speel ik street fighter toch niet :p
Waar kan ik deze terug lezen? Staat niets op de website :(

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=927

Ik kan niet lezen :+

Ik vind de voorwaarden wel tegen vallen. Ga eens langs bij de Nedgame en kijk donderdag wat ze er dan voor bieden. Want als dat is wat ze destijds zeiden dan ga ik mooi daar hem inwisselen.

eigenlijk ook omdat ik geen 3DS game weg wil doen :/

Ik kan niet nu alvast een system transfer uitvoeren en straks een nieuwe machine halen en in de tussentijd het laten staan op een SD-kaart? :(

[ Voor 40% gewijzigd door Touchdomex op 03-02-2015 19:28 ]

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Touchdomex schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:17:
[...]

Ik vind de voorwaarden wel tegen vallen. Ga eens langs bij de Nedgame en kijk donderdag wat ze er dan voor bieden. Want als dat is wat ze destijds zeiden dan ga ik mooi daar hem inwisselen.

Ik kan niet nu alvast een system transfer uitvoeren en straks een nieuwe machine halen en in de tussentijd het laten staan op een SD-kaart? :(
Ze geven 100 euro als je direct weer iets nieuws koopt. Maar ze doen niet moeilijk over het eerst mee naar huis nemen van het systeem, system transfer uitvoeren, en de volgende dag je oude 3ds inleveren.

Mijn PC

• BlackMage
[...]

Ik heb een keer een dixons leeggekocht met games van 2 euro, maar zelfs met zo'n kontspel als RE: Mercenaries erbij vind ik het geen goede deal van Game Mania. Als je een 3DS XL op Marktplaats zet voor 100 euro dan ben je hem de zelfde dag kwijt.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jorisderoo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:31:
[...]

Ze geven 100 euro als je direct weer iets nieuws koopt. Maar ze doen niet moeilijk over het eerst mee naar huis nemen van het systeem, system transfer uitvoeren, en de volgende dag je oude 3ds inleveren.
Ja maar dat is dus met game :/ en ik wil geen enkele game kwijt :/ DS-games wel maar 3DS niet.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Touchdomex schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:33:
[...]

Ja maar dat is dus met game :/ en ik wil geen enkele game kwijt :/ DS-games wel maar 3DS niet.
Sorry voor de onduidelijkheid, maar bedoelde de nedgame :+

Mijn PC

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jorisderoo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:33:
[...]

Sorry voor de onduidelijkheid, maar bedoelde de nedgame :+
Ohw Nedgame in Groningen zei dat het niet kon. Misschien een ander personeelslid aanspreken dat het dan wel kan.

• Silversin
  • Laatst online: 22:05
Iemand overgestapt van de 3DSXL naar N3DS. Is het verschil qua schermformaat groot? Ik weet nog dat er een wereld van verschil was tussen mijn oude 3ds en 3dsxl.

• Koldur
Zoals eerder al gezegd, je kan je oude 3DS beter via Marktplaats verkopen, krijg je er waarschijnlijk nog meer voor ook. Moet je wel even geduld hebben omdat er waarschijnlijk een kleine impuls van tweedehands 3DSen op dat moment op MP komen te staan.

• pclinde
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Iemand nog een goede suggestie voor een Micro SD kaartje? Ik krijg mijn N3DS XL op 13 februari. :)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Silversin schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:51:
Iemand overgestapt van de 3DSXL naar N3DS. Is het verschil qua schermformaat groot? Ik weet nog dat er een wereld van verschil was tussen mijn oude 3ds en 3dsxl.
Verschil is niet meer zo groot als het was. N3DS zit precies tussen beiden in. Ben zelf overgestapt naar een N3DS omdat ik de 3DSXL te groot vond toen ik hem had. N3DS is precies goed voor on-the-go gaming, al zeg ik het zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door blmp op 03-02-2015 22:33 . Reden: wat uitgebreid ]

Patient gamer

• Seal64
[...]
Nee. Tijdens de system transfer moet het nieuwe systeem ook beschikbaar en on-line zijn, want de hardware-id van het nieuwe systeem wordt ook gelijk aan je software gekoppeld. Als je het nieuwe systeem nog niet hebt, dan kan dat dus niet.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Seal64 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 07:02:
[...]

Nee. Tijdens de system transfer moet het nieuwe systeem ook beschikbaar en on-line zijn, want de hardware-id van het nieuwe systeem wordt ook gelijk aan je software gekoppeld. Als je het nieuwe systeem nog niet hebt, dan kan dat dus niet.
Je hoeft dus alleen maar internet te hebben of moeten de apparaten ook via wifi met elkaar verbonden zijn? :+

• RayNbow
Touchdomex schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:01:
[...]

Je hoeft dus alleen maar internet te hebben of moeten de apparaten ook via wifi met elkaar verbonden zijn? :+
Alle twee de systemen moeten op hetzelfde access point zitten en ze moeten in elkaars buurt zijn zodat ze een directe verbinding met elkaar kunnen maken.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:09:
[...]

Alle twee de systemen moeten op hetzelfde access point zitten en ze moeten in elkaars buurt zijn zodat ze een directe verbinding met elkaar kunnen maken.
Wat een debiel omslachtig systeem 7(8)7 Ik kan de games toch wel van het systeem verwijderen? Dan blijven ze wel gekoppeld aan mijn systeem? Dat zou ik nog wel kunnen doen. Gewoon alles wat geïnstalleerd is weghalen en echt alleen the bare minimum overzetten.

• BlackMage
Touchdomex schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:11:
[...]

Wat een debiel omslachtig systeem 7(8)7 Ik kan de games toch wel van het systeem verwijderen? Dan blijven ze wel gekoppeld aan mijn systeem? Dat zou ik nog wel kunnen doen. Gewoon alles wat geïnstalleerd is weghalen en echt alleen the bare minimum overzetten.
Dan ben je wel je save files kwijt ben ik bang.

Daarbij scheelt het qua tijd amper, want de games blijven op de SD kaart staan. Na een system transfer moet je namelijk de SD kaart van je oude 3DS in je nieuwe stoppen.

Ik weet niet of dat ook zo gaat met 3DS->N3DS want daar gaat namelijk een kleiner kaartje in. Zou lastig worden :P

• RayNbow
Touchdomex schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:11:
[...] en echt alleen the bare minimum overzetten.
Wat versta jij onder het bare minimum?

Let wel dat als je niet beschikt over beide 3DS systemen, een "transfer" een stuk omslachtiger is. Je moet zorgen dat je oude 3DS in ieder geval geformatteerd is. Je verkoopt vervolgens je oude 3DS. Op je nieuwe 3DS kun je niet simpelweg je NNID linken (maar 1 per 3DS toegestaan), dus moet je eerst Nintendo bellen of ze je NNID kunnen overzetten naar je nieuwe systeem.
BlackMage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:20:
Ik weet niet of dat ook zo gaat met 3DS->N3DS want daar gaat namelijk een kleiner kaartje in. Zou lastig worden :P
Ik heb voordat ik m'n NN3DS ontving een MicroSD kaartje met SD adapter gekocht en m'n oude SD kaart gekopieerd naar de nieuwe MicroSD. Dan kun je na een system transfer simpelweg de MicroSD kaart overzetten. Tijdens de system transfer vraagt het systeem of je een SD kaart gebruikt (optie "Yes" dacht ik) of niet ("No").

(Ik raad in ieder geval aan om tijdens een system transfer de instructies goed te lezen.)

• Arunia
[...]

Daarbij scheelt het qua tijd amper, want de games blijven op de SD kaart staan. Na een system transfer moet je namelijk de SD kaart van je oude 3DS in je nieuwe stoppen.

De SD kaart via de PC kopieren naar de nieuwe kan wel gewoon.

Ik heb nu een 3ds xl en ga over naar de n3ds xl. Heb een 16GB SD kaart in de 3ds zitten. Geen idee wat er voorheen in zat. Liggen namelijk ook nog 2 4 GB kaarten in een la. Zonde om dan de grote kaarten er in te verkopen als er kleinere in zaten.

• BlackMage
Ik snap dat het via de pc gewoon wil, maar Nintendo staat er als geen ander om bekend dat ze alles "noob proof" maken. Dus ik denk niet dat ze verwachten dat je zelf de inhoud van je SD kaartje op een Micro SD zet.

• RayNbow

• BlackMage
Ah oke :) aan alles gedacht dus.

Ik denk toch dat de meeste gebruikers nooit een SD kaart hebben gewisseld, dus die blijven wel onder die 4gb grens.

Bij mij past alles gelukkig ook nog op een 4gb kaartje :) Maar veel ademruimte heb ik niet meer.

Je kan niet meer terug transferren naar een "oud" 3DS type toch?

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:53:
[...]

Ah oke :) aan alles gedacht dus.

Ik denk toch dat de meeste gebruikers nooit een SD kaart hebben gewisseld, dus die blijven wel onder die 4gb grens.

Bij mij past alles gelukkig ook nog op een 4gb kaartje :) Maar veel ademruimte heb ik niet meer.
Ik had het zo gedaan: ik had al een 64GB SDXC kaart in mn XL. Een paar dagen voordat ik mijn New 3DS kreeg had ik een MicroSDXC kaartje van 64GB gekocht en hierop de data gezet. Deze kaart had ik toen incl. adapter in mn 3DS XL gedaan.

De new 3DS vraagt bij transfer of je al een MicroSD kaart gebruikt anders geeft hij je de mogelijkheid via WiFi of PC data te transferen van SD > MicroSD.
Je kan niet meer terug transferren naar een "oud" 3DS type toch?
Nee. Om te voorkomen dat je eventuele exclusieve New 3DS games naar een oude 3DS overzet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 09:13 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

Dat maakt mij weinig uit die saves :+ Doe ik desnoods wel opnieuw. Ga denk ik wel gewoon vragen of ik de nieuwe eerst mee naar huis mag nemen of anders in de winkel overzetten :'(

• Arunia
Touchdomex schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:45:
[...]

Dat maakt mij weinig uit die saves :+ Doe ik desnoods wel opnieuw. Ga denk ik wel gewoon vragen of ik de nieuwe eerst mee naar huis mag nemen of anders in de winkel overzetten :'(
Bij GM mag je de nieuwe 3DS eerst naar huis meenemen en daarna kom je binnen een week voor je geld terug met je oude 3DS. Dat staat ook in de voorwaarden. Andere winkels geen idee.

• LOTG
Man wat blijft Nintendo cheap met die New 3DS, geen adapter, geen charging cradle, 4GB SD kaart (ok beter dan de 2 bij de 3DS).

Ik heb mijn 3DS al aan iemand beloofd, maar nu moet ik dus voor 20 euro aan lader en cradle kopen... En dan nog eens rond de 20 euro voor een microSD kaart van 32gb.

• BlackMage
LOTG schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:50:
Man wat blijft Nintendo cheap met die New 3DS, geen adapter, geen charging cradle, 4GB SD kaart (ok beter dan de 2 bij de 3DS).

Ik heb mijn 3DS al aan iemand beloofd, maar nu moet ik dus voor 20 euro aan lader en cradle kopen... En dan nog eens rond de 20 euro voor een microSD kaart van 32gb.
Die adapters vind ik ook raar. Maargoed Nintendo doet rare dingen voor een paar eurotjes extra (Youtube Affiliate progam :X)

Qua geheugenkaarten denk ik dat je geen Vita hebt? :P Daar krijg je tegenwoordig 1gb ingebouwd geheugen (eerst niet eens) en kost een 32gb kaartje je 70 euro. Nintendo doet dat 100x beter :P

• RayNbow
geen adapter, geen charging cradle
Alsof dat bij de 3DS XL anders was? :+

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:48:
[...]

Bij GM mag je de nieuwe 3DS eerst naar huis meenemen en daarna kom je binnen een week voor je geld terug met je oude 3DS. Dat staat ook in de voorwaarden. Andere winkels geen idee.
Ja maar moet ik wel weten wat de aanbieding is zonder game ;) Want die is niet bekend. Dus moet daar nog langsgaan voor meer informatie.
BlackMage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:58:
[...]

Die adapters vind ik ook raar. Maargoed Nintendo doet rare dingen voor een paar eurotjes extra (Youtube Affiliate progam :X)

Qua geheugenkaarten denk ik dat je geen Vita hebt? :P Daar krijg je tegenwoordig 1gb ingebouwd geheugen (eerst niet eens) en kost een 32gb kaartje je 70 euro. Nintendo doet dat 100x beter :P
Ja Vita is helemaal om te janken :X 16GB + stapel games kost je 40 euro ofzo. Dan valt het nog mee. Echter wil je

• Arunia

Of diegene koopt zelf een adapter...

Voor mijn XL hoef ik hem iig niet in te leveren volgens GM, dus dat is dan wel weer tof. Zal wel zijn omdat die er ook niet nieuw bij zat.

• LOTG
BlackMage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:58:
[...]

Jawel, en dat is nog bezeikter. Maar ik heb nu een geheugenkaart voor de 3DS die niet meer past. En de cradle ook niet. Dat is vooral de issue.

En Nintendo gaat er vanuit dat je een 3DS hebt die je in een lade pleurt en niet meer naar om kijkt.

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:11:
[...]

Ik had het zo gedaan: ik had al een 64GB SDXC kaart in mn XL. Een paar dagen voordat ik mijn New 3DS kreeg had ik een MicroSDXC kaartje van 64GB gekocht en hierop de data gezet. Deze kaart had ik toen incl. adapter in mn 3DS XL gedaan.

De new 3DS vraagt bij transfer of je al een MicroSD kaart gebruikt anders geeft hij je de mogelijkheid via WiFi of PC data te transferen van SD > MicroSD.
Als ik dit dus lees hoef ik alleen een nieuw micro sd kaartje te kopen en daar de gegevens op te zetten van de oude kaart. Deze stop ik dan in mijn nieuwe 3DS en dan de instructies lezen en kiezen dat hij de gegevens van de SD moet pakken en niet voor WIFI moet kiezen?

Geen informatie beschikbaar

Verwijderd

Viper_4111 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:25:
[...]

Als ik dit dus lees hoef ik alleen een nieuw micro sd kaartje te kopen en daar de gegevens op te zetten van de oude kaart. Deze stop ik dan in mijn nieuwe 3DS en dan de instructies lezen en kiezen dat hij de gegevens van de SD moet pakken en niet voor WIFI moet kiezen?
Bijna goed. Je moet je MicroSD kaart eerst in je oude 3DS doen voordat je gaat overzetten. Pas nadat je "System Transfer" uitgevoerd hebt moet je je (Micro)SD kaart in je nieuwe 3DS doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 10:30 ]

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:31
Duidelijk, dus nieuwe microsd kaart kopen, gegevens omzetten via de pc, nieuwe microsd kaart in mijn oude 3DS stoppen, ding verkopen, nieuwe 3DS uit verpakking, nieuwe microsd kaart erin, lezen wat de nintendo zegt, en dan heb ik al mijn games nog.

Geen informatie beschikbaar

• BlackMage
LOTG schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:15:
[...]

Jawel, en dat is nog bezeikter. Maar ik heb nu een geheugenkaart voor de 3DS die niet meer past. En de cradle ook niet. Dat is vooral de issue.

En Nintendo gaat er vanuit dat je een 3DS hebt die je in een lade pleurt en niet meer naar om kijkt.
Ik denk dat Nintendo helemaal niet verwacht dat veel bestaande eigenaren van een 3DS(XL) upgraden. Ze willen de 3DS weer actueel maken om nieuwe klanten over te halen. De bestaande mensen hebben toch al games en hun aankooppatroon voor games zal vast niet veel veranderen. Nieuwe eigenaren = meer games verkopen = Meeste winst.

Ik ben behoorlijk tegen anti-consumer acties die veel bedrijven toepassen om hun aandeelhouders tevreden te houden*, maar niets rondom de release van de N3DS doet mijn woede opkomen. Die adapter komt in de buurt, maar omdat die maar een tientje kost doe ik daar niet moeilijk over. Zoveel zullen ze niet verdienen aan die adapters. Na BTW blijft er 8 euro over, daar moet de winkel op verdienen, de transporteur, de importeur, de fabriek, de loodsen, de customer support, ga maar door.

*offtopic voorbeeld: Ik word elke keer echt kwaad als ik weer Zalando (of whatever) reclame in de doos van mijn bestelling van Alternate ofzo vind. Koop je voor honderden euro's aan spullen, moeten ze alsnog even die 10 cent extra verdienen met die shit. <rustig blackmage, rustig :P>

Verwijderd

Viper_4111 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:31:
Duidelijk, dus nieuwe microsd kaart kopen, gegevens omzetten via de pc, nieuwe microsd kaart in mijn oude 3DS stoppen, ding verkopen, nieuwe 3DS uit verpakking, nieuwe microsd kaart erin, lezen wat de nintendo zegt, en dan heb ik al mijn games nog.
Nee. Je moet wel een Systeem transfer uitvoeren. Hiervoor heb je beide 3DSen nodig. Dus je kan je oude niet eerst verkopen.

Stap 1. Verwijder SD kaart uit huidige 3DS.
Stap 2. Kopieer map "Nintendo 3DS" van SD kaart uit huidige 3DS naar MicroSD kaart.
Stap 3. Plaats MicroSD kaart + SD adapter in huidige 3DS.
Stap 4. Voer system transfer uit van huidige 3DS naar nieuwe 3DS. (Via Instellingen > System Transfer)
Stap 5. Plaats MicroSD uit huidige 3DS in de New 3DS.

Bij stap 4 heb je beide 3DSen nodig.

Je kan ook een MicroSD kaart ter grootte van je huidige SD kaart (of groter) in je New 3DS doen en dan tijdens transfer de data kopiëren. Maar dat duurt dan weer langer.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 10:40 ]

• Arunia
Maar weet iemand hoe groot de standaard SD kaart was van de 3DS XL?
Ik heb 4GB en 16GB Lexar liggen namelijk.
Staat me bij dat ik die heb gekocht zowel voor mezelf als voor mijn vrouw en dat er standaard 4 GB in zat, maar kan via Googlefu niets vinden hierover.

• BlackMage
Arunia schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:36:
Maar weet iemand hoe groot de standaard SD kaart was van de 3DS XL?
Ik heb 4GB en 16GB Lexar liggen namelijk.
Staat me bij dat ik die heb gekocht zowel voor mezelf als voor mijn vrouw en dat er standaard 4 GB in zat, maar kan via Googlefu niets vinden hierover.
4GB :)

• Arunia
Dan heb ik mooi 16GB over. :P
Scheelt weer, kan die in een ander apparaat haha.

4GB gaat mooi dan weer terug in de 3DS XL, dan maar eens kijken naar een micro SD kaart voor de N3DS XL. Zag al 32GB staan SDXC met verschillende adapters. Denk dat ik die er dan bij aan ga schaffen. Geen idee wat er standaard in zit, maar dat zal dan ook maar 4GB zijn of hooguit 8GB.

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:44:
[...]

4GB gaat mooi dan weer terug in de 3DS XL, dan maar eens kijken naar een micro SD kaart voor de N3DS XL. Zag al 32GB staan SDXC met verschillende adapters. Denk dat ik die er dan bij aan ga schaffen. Geen idee wat er standaard in zit, maar dat zal dan ook maar 4GB zijn of hooguit 8GB.
new 3DS is standaard ook 4 GB :)

• BlackMage
[...]

In de nieuwe zit ook 4GB. In de link van Nintendo vermelden ze namelijk dat als je meer dan 4gb capaciteit hebt in je oude 3DS, dat je eerst een nieuwe microsd met gelijke of hogere capaciteit moet aanschaffen.

• RayNbow
Zag al 32GB staan SDXC met verschillende adapters. Denk dat ik die er dan bij aan ga schaffen. Geen idee wat er standaard in zit, maar dat zal dan ook maar 4GB zijn of hooguit 8GB.
SDXC? Let op dat die officieel niet ondersteund worden. Je moet zo'n kaartje eerst formatteren als FAT32.

• BlackMage
RayNbow schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:48:
[...]

SDXC? Let op dat die officieel niet ondersteund worden. Je moet zo'n kaartje eerst formatteren als FAT32.
SDXC zal geen probleem zijn, maar capaciteit groter dan 32gb wel. Overgens denk ik niet dat een 32gb kaartje SDXC heeft maar gewoon SDHC

• Arunia
BlackMage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:45:
[...]

In de nieuwe zit ook 4GB. In de link van Nintendo vermelden ze namelijk dat als je meer dan 4gb capaciteit hebt in je oude 3DS, dat je eerst een nieuwe microsd met gelijke of hogere capaciteit moet aanschaffen.
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:45:
[...]

new 3DS is standaard ook 4 GB :)
Heren, bedankt voor de uitleg. Dan geef ik die er iig bij. 16GB kan ik mooi nog gebruiken ergens anders. :P
RayNbow schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:48:
[...]

Volgens mij werken die wel gewoon wat ik begrijp middels Google. Idd formatteren als FAT32, maar verder werkt het gewoon.
BlackMage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:53:
[...]

SDXC zal geen probleem zijn, maar capaciteit groter dan 32gb wel. Overgens denk ik niet dat een 32gb kaartje SDXC heeft maar gewoon SDHC
Er is 1 SDXC 32GB kaartje. :P Is verkeerd getagged
Ik ga wel gewoon voor 32GB microSDHC, maakt verder volgens mij ook niet zoveel uit. Heb wel wat download spellen, maar super groot zijn ze nu ook weer niet.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Waar ik alleen huiverig voor ben is het volgende: "Majora's Mask pre-intsalled" op de special edition NN3DSXL.

Ik wil graag een system transfer doen van mijn huidige XL naar de nieuwe. Met behoud van al m'n saves, maar ook dat Zelda op mijn eigen NNID terecht komt. Dus dat wordt even kijken hoe die transfer dan precies gaat. Ik was sowieso van plan om nog even een 64Gb microsd te kopen en die data al vast over te kopieren.

We zullen zien hoe het gaat volgende week :) Ik volg de RAGE wel hier als het bij iemand mis gaat :)

Verwijderd

BlackMage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:53:
[...]

64 GB / 128 GB werkt idd wel gewoon zolang je FAT32 formatteert! Zelf gebruik ik 64GB en dat is meer dan genoeg voor al mn spellen.

Feitelijk werken ze officieel niet omdat de 3DS geen exFAT ondersteund en SDXC is standaard exFAT. Maar met een simpel tooltje is dat heel eenvoudig op te lossen.

Dat kan met:
http://tokiwa.qee.jp/EN/Fat32Formatter/
http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm
ye-roon schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:12:
Waar ik alleen huiverig voor ben is het volgende: "Majora's Mask pre-intsalled" op de special edition NN3DSXL.

Ik wil graag een system transfer doen van mijn huidige XL naar de nieuwe. Met behoud van al m'n saves, maar ook dat Zelda op mijn eigen NNID terecht komt. Dus dat wordt even kijken hoe die transfer dan precies gaat
Dat moet gewoon lukken, zolang je dan geen NNID op de new 3DS aanmaakt voordat je de transfer uitvoert. De game is dan gekoppeld aan de hardware en dit wordt samengevoegd bij het uitvoeren van een system transfer. (Je moet de game dan wel opnieuw uit de eShop downloaden).

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 12:30 ]

• RayNbow
ye-roon schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:12:

Ik wil graag een system transfer doen van mijn huidige XL naar de nieuwe. Met behoud van al m'n saves, maar ook dat Zelda op mijn eigen NNID terecht komt. Dus dat wordt even kijken hoe die transfer dan precies gaat. Ik was sowieso van plan om nog even een 64Gb microsd te kopen en die data al vast over te kopieren.

We zullen zien hoe het gaat volgende week :) Ik volg de RAGE wel hier als het bij iemand mis gaat :)
System Transfer and pre-installed software?

Edit: In mijn geval was de speciale Tomodachi Life demo op de New 3DS afwezig (stond op de bijgeleverde 4 GB MicroSD kaart), maar na de System Transfer kon ik de demo wel opnieuw downloaden via de eShop.

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 04-02-2015 12:37 ]

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:19:
[...]

64 GB / 128 GB werkt idd wel gewoon zolang je FAT32 formatteert! Zelf gebruik ik 64GB en dat is meer dan genoeg voor al mn spellen.

Feitelijk werken ze officieel niet omdat de 3DS geen exFAT ondersteund en SDXC is standaard exFAT. Maar met een simpel tooltje is dat heel eenvoudig op te lossen.

Dat kan met:
http://tokiwa.qee.jp/EN/Fat32Formatter/
http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

[...]

Dat moet gewoon lukken, zolang je dan geen NNID op de new 3DS aanmaakt voordat je de transfer uitvoert. De game is dan gekoppeld aan de hardware en dit wordt samengevoegd bij het uitvoeren van een system transfer. (Je moet de game dan wel opnieuw uit de eShop downloaden).
Ok, dan ga ik voor een 64GB kaartje. Thanks!

Dat laatste maakte ik me ook druk over eigenlijk. Maar is inderdaad niet zo heel moeilijk.

• ye-roon

ye-roon

knaak

RayNbow schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:35:
[...]

System Transfer and pre-installed software?

Edit: In mijn geval was de speciale Tomodachi Life demo op de New 3DS afwezig (stond op de bijgeleverde 4 GB MicroSD kaart), maar na de System Transfer kon ik de demo wel opnieuw downloaden via de eShop.
Laten we het hopen Ray. Ik heb geen zin in gedoe, maar wel zin in Majora's Mask

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 21:23
Ik zoek al een paar dagen naar de nieuwe Hori N3DS screen protector, kan alleen de N3DXL versie vinden op amazon. Weet er iemand toevallig een zaak waar die je wel kunt halen op release? GM verkoopt hem zover ik weet niet en FGMs ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Phuuz op 04-02-2015 15:06 ]

• Arunia
Phuuz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:06:
Ik zoek al een paar dagen naar de nieuwe Hori N3DS screen protector, kan alleen de N3DXL versie vinden op amazon. Weet er iemand toevallig een zaak waar die je wel kunt halen op release? GM verkoopt hem zover ik weet niet en FGMs ook niet.
Gamemania wellicht?
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=31643
Ja dus. Ook de N3DSXL hebben ze met de release naar eigen zeggen gewoon liggen.
Ze hebben voor een tientje ook de chargingcradle voor zowel de N3DS en de N3DSXL

Nvm! Had het hori gedeelte gemist.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 04-02-2015 15:18 ]

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 21:23
Arunia schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Gamemania wellicht?
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=31643
Ja dus. Ook de N3DSXL hebben ze met de release naar eigen zeggen gewoon liggen.
Ze hebben voor een tientje ook de chargingcradle voor zowel de N3DS en de N3DSXL

Nvm! Had het hori gedeelte gemist.
Helaas zoek ik Hori, ik heb zeer slechte ervaringen met Big Ben screen protectors :(

• Koldur
Phuuz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:06:
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-876r.html

Ik heb zelf net deze binnen, maar is op het moment niet beschikbaar:

http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-876t.html

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Hoi,

Nieuw hier, overweeg een nn3ds aan te schaffen, nu twijfel ik over de normale/xl versie, welke raden jullie aan? Ook vroeg ik me af welke games jullie aanraden. Als ik een 3ds aanschaf komen iig de mario/donkeykong/Kirby/Zelda/metroid games maar zijn er nog andere games die de moeite zijn volgens jullie?

b.v.d!

[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 05-02-2015 10:41 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

mfreriks schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:41:
Hoi,

Nieuw hier, overweeg een nn3ds aan te schaffen, nu twijfel ik over de normale/xl versie, welke raden jullie aan? Ook vroeg ik me af welke games jullie aanraden. Als ik een 3ds aanschaf komen iig de mario/donkeykong/Kirby/Zelda/metroid games maar zijn er nog andere games die de moeite zijn volgens jullie?

b.v.d!
Heb je grote westerse handen en wil je wat langer doen met de batterij: NN3DS XL.

Heb je wat kleinere handen, of wil je dat de handheld wat beter in je binnenzak past: NN3DS. (Ook goed als je graag vaak van cover wil veranderen voor verschillende looks).

Games: Mario 3D land is geniaal (zal met nieuwe 3D nog beter werken). Alle 3 de zelda's zijn goed, OoT nostalgia trip, Link Between Worlds ook wel maar compleet nieuwe game. Majora's Mask is uniek in zijn mechanics. Hou je van strategy games met verhaal: Fire Emblem heeft uren van mijn tijd opgegeten. Ben je in voor een old school JRPG: Bravely Default. Wil je het old school pokemon gevoel van blue/red/yellow herleven: Pokemon X/Y. Te veel keuze really :)

[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 05-02-2015 11:15 ]

• RayNbow
mfreriks schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:41:
Nieuw hier, overweeg een nn3ds aan te schaffen, nu twijfel ik over de normale/xl versie, welke raden jullie aan?
Het beste is misschien om er een uit te proberen als je de mogelijkheid hebt (vrienden, kennissen, misschien demomodellen in winkels). Ik heb zelf de oude, normale 3DS en de normale New 3DS. Via collega's heb ik ooit de oude XL in handen gehad, maar die vond ik zelf te groot.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Zijn er nog mensen die een specifiek Micro SD kaartje aanraden? Die te bestellen is via de Pricewatch. :)

• Arunia
pclinde schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:01:
Zijn er nog mensen die een specifiek Micro SD kaartje aanraden? Die te bestellen is via de Pricewatch. :)
Ikzelf ga voor deze:
pricewatch: Lexar microSDXC Class 10 64GB

Maar dat komt omdat ik in mijn huidige ook Lexar heb en ook Lexar gebruik vanwege de levenslange garantie voor mijn spiegelreflex camera.
Vroeger bleef ik bij Sandisk, maar Lexar schijnt beter te zijn. Alhoewel het niet echt uit zal maken tegenwoordig.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Arunia schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:06:
[...]

Ikzelf ga voor deze:
pricewatch: Lexar microSDXC Class 10 64GB

Maar dat komt omdat ik in mijn huidige ook Lexar heb en ook Lexar gebruik vanwege de levenslange garantie voor mijn spiegelreflex camera.
Vroeger bleef ik bij Sandisk, maar Lexar schijnt beter te zijn. Alhoewel het niet echt uit zal maken tegenwoordig.
Ik weet niet of ik 64GB nodig heb. Ben momenteel in het bezit van Monster Hunter 3 Ultimate, de ambassador games (20 titels, niet zo groot van formaat) en nog wat extra games gehad en gekocht via de store met wat extra software. Op 13 februari krijg ik wel de Limited edition New 3DS XL van Zelda met download. Wat is wijsheid? 32 of 64GB.

Bedankt voor het reageren.

• mfneed
Bedankt voor jullie berichten! vind persoonlijk de witte met de gekleurde knoppen wel heel mooi, brengt een beetje de supernintendo gedachten in me naar boven! Heb dit filmpje ook even gekeken: https://www.youtube.com/watch?v=_wlUnR8DfDU

daarnaast las ik ook dat de nn3ds iets scherper beeld heeft met iets minder kleuren contrast.. een beetje om het even dus. toch maar even iets meer induiken!

• Flozem
Net ff de new3DS kunnen testen bij Intertoys... mooi apperaatje; 3D blijft inderdaad beter in focus en de C-stick werkt fijn in Majora's Mask. Kom in de verleiding, maar ga hem waarschijnlijk pas kopen als Xenoblade uitkomt op de new3DS.

• Arunia
pclinde schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:24:
[...]

Ik weet niet of ik 64GB nodig heb. Ben momenteel in het bezit van Monster Hunter 3 Ultimate, de ambassador games (20 titels, niet zo groot van formaat) en nog wat extra games gehad en gekocht via de store met wat extra software. Op 13 februari krijg ik wel de Limited edition New 3DS XL van Zelda met download. Wat is wijsheid? 32 of 64GB.

Bedankt voor het reageren.
Vast niet. Maar het verschilt een paar euro.
Ikzelf heb hetzelfde in bezit met nog een paar extra spellen geïnstalleerd op een 16GB kaart. Ik verwacht alleen nog wel wat er bij te kopen. Misschien dat ik toch een 32GB versie koop. Maar lexar komt op die prijs uit ongeveer.

• mfneed
Heren, ander vraagje. In maart staat er een tripje naar de states op het programma, wat zijn de voor en nadelen van een NN3DS (xl) uit de states?
Pagina: 1 ... 77 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]