Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Bij Nedgame en Game Mania is hij al niet meer te bestellen aka: uitverkocht. Deze websites halen namelijk de optie tot pre-order van de website op het moment dat ze niet meer kunnen garanderen dat ze het kunnen leveren. Zo'n beetje het zelfde als Deatheyee boven je verteld over bol.com.mike14.14 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:12:
[...]
Waarom wordt dit nu al gezegt dat hij niet te bestellen is? Hij is pas te koop bij 2 winkels, Nedgame en bol.com
Er zijn nog genoeg webwinkels welke de standaard n3DS (xl) niet eens als pre-order hebben staan.
Op marktplaats zijn ook al genoeg mensen welke hun MM edition aanbieden omdat deze al volledig is "uitverkocht"![]()
Neemt niet weg dat als je hem wilt hebben beter nu kan bestellen.
Maar iemand al webshops gevonden van de n3ds xl? (alleen nedgame heeft ze staan)
Gezien NG en GM al door hun pre-orders heen zijn, zal dat bij bol snel gebeuren. Vandaar de headsup.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Is vaak al te laat ... bij GameMania istie ook al op.mike14.14 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:12:
[...]
Neemt niet weg dat als je hem wilt hebben beter nu kan bestellen
Ook maar direct gedaanAvioto schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Die heeft bol ook: http://www.bol.com/nl/p/t...elda___1_9200000038448651
Ik heb gister ook de MM 3DS bij bol besteld, nu maar hopen dat ik niet later een mailtje krijg dat ik te laat was. Had niet verwacht dat mensen massaal gingen reserveren
Nu nog mijn 3DS binnenkort omwisselen. Zijn er al acties aangekondigd?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik denk dat ik de MH4 3DS bestel en de MM SE. Iemand nog plaatsen waar hij wel te krijgen is?
Ik probeer heel hard om het niet te doenLOTG schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:30:
Ik denk dat ik de MH4 3DS bestel
Van wat ik gelezen heb is het hoofdzakelijk de startup die sneller is met laden maar loopt de game zelf verder vrij soepel met loading screens. Als dat werkelijk het geval is hoop ik met de aankoop een Circle Pad Pro voor bij mijn 3DSXL klaar te zijn. Ik ga voor de aankoop maar de Monster Hunter Demo proberen als ze hem vrijgeven op de Estore en hopen dat het representatief is voor de volle game.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Vergeet de extra rekenkracht niet, Xenoblade Chronicles gaat bv niet werken op de reguliere 3DS, hier is de new 3DS voor nodig.Koldur schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:15:
Grootste pluspunt van de n3DS is de verbeterde 3D, dat is nu nagenoeg perfect gedaan en je hebt geen last meer van het 3D effect kwijt te raken. Als je niets om het 3D effect geeft blijft er inderdaad weinig reden over de n3DS te kopen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ja, maar ik denk dat er erg weinig echte n3DS exclusives gaan komen. Extra rekenkracht is, naar mijn idee in ieder geval, niet het grootste pluspunt ervan. Het is leuk, maar minder impactvol.Thrace Grumble schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:19:
[...]
Vergeet de extra rekenkracht niet, Xenoblade Chronicles gaat bv niet werken op de reguliere 3DS, hier is de new 3DS voor nodig.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Klopt, maar daar staat tegenover dat de games die de extra kracht gebruiken, die gebruiken met een rede: Dingen mogelijk maken die op een oude 3DS niet konden. Dingen die meer geheugen vragen, meer processortijd kosten, etc. En daarnaast ook dingen die de extra knoppen gebruiken.Koldur schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:27:
[...]
Ja, maar ik denk dat er erg weinig echte n3DS exclusives gaan komen. Extra rekenkracht is, naar mijn idee in ieder geval, niet het grootste pluspunt ervan. Het is leuk, maar minder impactvol.
Als straks de grootste/mooiste/meest uitgebreide games N3DS exclusive worden, dan ga ik t sowieso missen.
Tevens ligt in de lijn der verwachting dat het gros van de games straks wel de extra resources aan kunnen spreken (a la Super Smash Bros, die prima speelt op de oude, maar wel een stuk sneller is op de nieuwe). Kortere laadtijden is altijd mooi meegenomen
Persoonlijk vind ik dit een belangrijker punt dan de verbeterde 3D weergave, die erg cool is maar waarschijnlijk nog steeds niet door mij gebruikt gaat worden
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
De extra snelheid helpt vnl. als je graag vaak van bijv. Miiverse gebruik wil maken of als je vaak een snel potje Smash Bros er tussendoor wil doen.BlackMage schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:41:
De "extra snelheid" boeit me geen hol
Kwestie van uitproberen? Ik heb ooit van een collega de XL in handen gehad en die vond ik in vergelijking met m'n OoT 3DS te groot. Daarom ben ik dus voor de niet-XL NN3DS gegaan.Thrace Grumble schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:48:
Vraag me nog wel af wat qua formaat een betere aankoop zal zijn, de XL new 3DS of de normale... Zal het iets grotere scherm dan het ideale formaat zijn?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
A07723G821YCNL26
A07726X535G0HHAY
A07729K22AH3A178
Bedankt, heb deze genomenMiniHades schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:12:
Heb codes voor de demo van MH4U binnen:
A07723G821YCNL26
A07726X535G0HHAY
A07729K22AH3A178
Ik heb de bovenste gebruikt. Bedankt!MiniHades schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:12:
A07723G821YCNL26
A07726X535G0HHAY
A07729K22AH3A178
En ik de laatste, thanks!MiniHades schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:12:
A07723G821YCNL26
A07726X535G0HHAY
A07729K22AH3A178
A078G8AE01GK1LRR
A077248M0Y2V0SP5
A07727AJ0NBENA3E
A0772ACG13MRJHUX
Ik heb net mijn New 3DS Ambassador Edition binnen. Het formaat is perfect. De originele 3DS (die ik bezit) is eigenlijk net iets te klein en de 3DS XL te groot.
Thanks!Kevaai schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:23:
Ik geef hierbij mijn Monster Hunter 4 Ultimate democodes weg:
A078G8AE01GK1LRR
A077248M0Y2V0SP5
A07727AJ0NBENA3E
A0772ACG13MRJHUX
Ik heb net mijn New 3DS Ambassador Edition binnen. Het formaat is perfect. De originele 3DS (die ik bezit) is eigenlijk net iets te klein en de 3DS XL te groot.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nog even een vraagje.
Ik heb een 2ds en heb daarop Zelda: LBW en heel wat uur fantasy life gespeeld en wil eigenlijk deze save games overzetten naar mijn n3ds. Dit kan alleen niet via de 'System transfer' omdat ik mijn XL data heb overgezet naar mijn n3ds. Is er een manier om toch de data erop te krijgen? Zelf bestanden kopiëren via de computer oid?
Volgens mij is het dan niet mogelijk helaas, je kan wel je ALBW overzetten met een heel gedoe of misschien met een belletje naar Nintendo. Als je de ALBW download aan je NNID op je n3DS wil hebben moet je eerst het hele gebeuren overzetten naar je 2DS en 7 dagen daarna weer naar je n3DS. Alleen ben je dan dus wel je saves kwijt.iRolfje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:13:
De monster hunter 4 demo heeft mij ervan overtuigd om het spel te kopen. Het is mijn eerste ervaring met de monster hunter serie en ik snap niet waarom ik me niet eerder gewaagd heb aan deze serie.
Nog even een vraagje.
Ik heb een 2ds en heb daarop Zelda: LBW en heel wat uur fantasy life gespeeld en wil eigenlijk deze save games overzetten naar mijn n3ds. Dit kan alleen niet via de 'System transfer' omdat ik mijn XL data heb overgezet naar mijn n3ds. Is er een manier om toch de data erop te krijgen? Zelf bestanden kopiëren via de computer oid?
Dit is echt iets wat Nintendo moet verbeteren..... Dit kan toch niet meer in deze tijd!
Hmm. Ga nintendo een mailtje sturen en zelf nog wat aan prutsen..Koldur schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:17:
[...]
Volgens mij is het dan niet mogelijk helaas, je kan wel je ALBW overzetten met een heel gedoe of misschien met een belletje naar Nintendo. Als je de ALBW download aan je NNID op je n3DS wil hebben moet je eerst het hele gebeuren overzetten naar je 2DS en 7 dagen daarna weer naar je n3DS. Alleen ben je dan dus wel je saves kwijt.
Dit is echt iets wat Nintendo moet verbeteren..... Dit kan toch niet meer in deze tijd!
Ik had niet op 2 systemen tegelijk moeten spelen
ThnxKevaai schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:23:
A078G8AE01GK1LRR
A077248M0Y2V0SP5
A07727AJ0NBENA3E
A0772ACG13MRJHUX
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Op mail reageren ze heel slecht, ik raad je aan echt even te bellen.iRolfje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:20:
[...]
Hmm. Ga nintendo een mailtje sturen en zelf nog wat aan prutsen..
Ik had niet op 2 systemen tegelijk moeten spelen
Thanks !Kevaai schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:23:
A078G8AE01GK1LRR
A077248M0Y2V0SP5
A07727AJ0NBENA3E
A0772ACG13MRJHUX
Daarnaast gisteren even bij de Game Mania langs geweest, en daar is nog geen inruil actie bekend. Doorgaans zitten ze vast aan een folder met dit soort acties en er komt pas weer een nieuwe eind februari/begin maart, wat volgens de medewerker betekent dat er op releasedag nog geen inruilactie zal zijn. En toch sympathiek dat de medewerker na een paar minuten toch maar besloot zijn spelletje te pauzeren tijdens het gesprek.
[ Voor 3% gewijzigd door Dufniall op 17-01-2015 15:31 ]
DankVP2000 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:29:
Ik heb ook nog 3 codes liggen voor de MH4 demo, enjoy!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dankuzeer!VP2000 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:29:
Ik heb ook nog 3 codes liggen voor de MH4 demo, enjoy!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
student - progger - beunen
[ Voor 26% gewijzigd door matthijsg op 18-01-2015 09:14 ]
Ik ben gisteren hier in het dorp eens bij de Intertoys naar binnen gelopen, maar daar moest ik de goede mensen eerst nog vertellen wat de N3DS is, en dat hij dus op 13 februari gaat komen. Pre-orders nemen ze nog niet aan zolang het ding niet in de systemen staat, maar ik sta wel (als eerste en voor zover ik weet, nu dus als enige) op de bellijst voor het geval ze wél pre-orders gaan aannemen.matthijsg schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:14:
Zeg uhm. Zijn er inmiddels al meer winkels die pre orders voor de New 3DS XL aannemen behalve Nedgame en Gamemania? Of heeft iemand een lijstje die het bijhoudt, hoef ik het niet tekens te posten
Betekent dat, dat ik een pre-order gepre-ordered heb?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Sinds gisteren (ik zag het 's avonds) zit bol.com er ook doorheen. Gelukkig 's ochtends een order geplaatstye-roon schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:20:
[...]
Bij Nedgame en Game Mania is hij al niet meer te bestellen aka: uitverkocht. Deze websites halen namelijk de optie tot pre-order van de website op het moment dat ze niet meer kunnen garanderen dat ze het kunnen leveren. Zo'n beetje het zelfde als Deatheyee boven je verteld over bol.com.
Gezien NG en GM al door hun pre-orders heen zijn, zal dat bij bol snel gebeuren. Vandaar de headsup.
Bedankt, gezien ik kennelijk niet meer op de trouwe fan lijst van nintendo sta krijg ik dus dit soort uitnodigingen niet meer. al sinds smash bros erg jammer van nintendoKevaai schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:23:
A078G8AE01GK1LRR
A077248M0Y2V0SP5
A07727AJ0NBENA3E
A0772ACG13MRJHUX
Bol heeft toch alleen de Zelda editie in her systeem tot nu toe? Gaat mij om de normale New XL variantMrMaxedTank schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:23:
[...]
Sinds gisteren (ik zag het 's avonds) zit bol.com er ook doorheen. Gelukkig 's ochtends een order geplaatst
Helemaal correct, ik had het verkeerd gelezen. Sorrymatthijsg schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:44:
[...]
Bol heeft toch alleen de Zelda editie in her systeem tot nu toe? Gaat mij om de normale New XL variant
Ik ben sinds de uitgave van de originele 3DS lid van Club Nintendo, dus écht trouw kun je het niet noemen. Maar ik ben sinds die tijd wel zeer actief met het invullen van enquêtes en het aanvullen van mijn sterrensaldo. Het helpt ook als je de optie om alle nieuwsbrieven te ontvangen aan hebt staan.Vrietje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:26:
[...]
Bedankt, gezien ik kennelijk niet meer op de trouwe fan lijst van nintendo sta krijg ik dus dit soort uitnodigingen niet meer. al sinds smash bros erg jammer van nintendo
Ik heb ondertussen 15 3DS games, een Wii U en 5 Wii U games aangemeld. Er zullen vast mensen zijn die veel meer sterren hebben verzameld en desondanks buiten de boot zijn gevallen voor democodes en de uitnodiging voor de Ambassador n3DS.
Ik heb ze ook al gezien bij ForeGames en Zavvi. Overigens is ForeGames tot nu toe de enige waarbij ik de cover plates heb gezien, die kosten daar €10 ongeacht welke je neemt.matthijsg schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:14:
Zeg uhm. Zijn er inmiddels al meer winkels die pre orders voor de New 3DS XL aannemen behalve Nedgame en Gamemania? Of heeft iemand een lijstje die het bijhoudt, hoef ik het niet tekens te posten
Zavvi is overigens wel heel erg duur op het hardware front, ze vragen €200 voor een N3DS en €240 voor een N3DSXL!
Gelukkig vrijdag direct besteld.
Toch stiekem blij dat ik hem vrijdag besteld hebFlozem schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:59:
Grappig... MM SE staat bij bol.com via tp leverancier al op 99 euro.
Gelukkig vrijdag direct besteld.
Nu nog wachten op de nieuwe DS en dan de oude XL inwisselen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik was al begonnen aan de Master Quest (OOT), maar daar wacht ik nog maar even mee. Ik heb momenteel niet zoveel tijd. Is er al een bevestiging dat er een 'Hero Mode' komt in Majora's Mask?
Edit: Staat nog niks over in het lijstje van Zelda Informer, maar toch een leuk lijstje voor de liefhebbers: http://www.zeldainformer....-of-confirma#.VLwFuCuG9Ry
En er is nog een leuke video online gekomen met een tour door Clocktown: http://www.zeldainformer....meeting-anju#.VLwGPyuG9Rw
[ Voor 31% gewijzigd door pclinde op 18-01-2015 20:16 ]
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ik ben al lid vanaf de gamecube. Ben alleen sinds dat je sterren verlopen wat minider actief geworden met registreren. omdat je anders nooit een mooi sterrensaldo opbouwt.Kevaai schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:54:
[...]
Ik ben sinds de uitgave van de originele 3DS lid van Club Nintendo, dus écht trouw kun je het niet noemen. Maar ik ben sinds die tijd wel zeer actief met het invullen van enquêtes en het aanvullen van mijn sterrensaldo. Het helpt ook als je de optie om alle nieuwsbrieven te ontvangen aan hebt staan.
Ik heb ondertussen 15 3DS games, een Wii U en 5 Wii U games aangemeld. Er zullen vast mensen zijn die veel meer sterren hebben verzameld en desondanks buiten de boot zijn gevallen voor democodes en de uitnodiging voor de Ambassador n3DS.
Dus zal wel daar aan liggen.
Hier lid sinds Gamecube en heb voor elk platform (GC, DSi, Wii, Wii U, 3DS). wel 25+ games geregistreerd en ook krijg ik alle nieuwsbrieven. Helaas sta ik dus niet op de trouwe lijst.. volgens mij is het gewoon compleet willekeurig.Kevaai schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:54:
[...]
Ik ben sinds de uitgave van de originele 3DS lid van Club Nintendo, dus écht trouw kun je het niet noemen. Maar ik ben sinds die tijd wel zeer actief met het invullen van enquêtes en het aanvullen van mijn sterrensaldo. Het helpt ook als je de optie om alle nieuwsbrieven te ontvangen aan hebt staan.
Had je de 3DS vóór de wereldwijde prijsdrop aangeschaft?JerX schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:15:
[...]
Hier lid sinds Gamecube en heb voor elk platform (GC, DSi, Wii, Wii U, 3DS). wel 25+ games geregistreerd en ook krijg ik alle nieuwsbrieven. Helaas sta ik dus niet op de trouwe lijst.. volgens mij is het gewoon compleet willekeurig.
Volgens bekende gamessites (o.a. Nintendolife) zou dat echter geen verschil moeten uitmaken. We zullen de vreemde (marketing)keuzes van Nintendo nooit helemaal begrijpen. Eveneens de keuze om in de Verenigde Staten enkel de n3DS XL te verkopen.
Verwijderd
enkel een tansfer van een new 3DS(XL) naar een "oude" 3DS(XL)/2DS gaat niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 21:06 ]
Dat had ik dan verkeerd begrepen, dat is wel prettig. Maakt de beslissing om er wel/niet 1 te halen meteen een stuk makkelijker.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:04:
Je kan zo vaak een system transfer uitvoeren als je maar wil(wel maximaal eens per week) Dus van je 3DSXL > new 3DS is geen enkel probleem
Verwijderd
Is A Link Between Worlds al meer dan een jaar uit dan? Ik kan me herrineren toen ik die speciale 3dsxl kocht en ik ging overzetten dat die 5x beperking nog wel werdt aangegven voordat ik ging transferren.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:09:
Vroeger kon je maximaal 5x een transfer uitvoeren, maar Nintendo heeft die beperking al ruim een jaar geleden er uit gehaald.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Bron: http://www.nintendo.nl/Ni...erland&utm_source=twitter
Nothing to see here
Ik heb al even gekeken of er iets interessants was, maar helaas niet. Die speldjes zijn leuk, maar eigenlijk totaal nutteloos, net als de golfballen.
Ik neem aan dat je wel een transfer kunt uitvoeren tussen een 3DS XL en een new 3DS (niet XL).Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:04:
Je kan zo vaak een system transfer uitvoeren als je maar wil(wel maximaal eens per week) Dus van je 3DSXL > new 3DS is geen enkel probleem
Aangezien ik van plan ben om voor de gewone new 3DS te gaan.
Ja. Die twee zijn immers qua hardware identiek, alleen het formaat is anders. Je kunt echter alleen vooruit, dus wel van een 2/3DS(XL) naar een N3DS(XL), maar niet terug.Linkje3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:48:
[...]
Ik neem aan dat je wel een transfer kunt uitvoeren tussen een 3DS XL en een new 3DS (niet XL).
Aangezien ik van plan ben om voor de gewone new 3DS te gaan.
Daarnaast kun je van 2DS naar 3DS naar 3DSXL en terug, en ik neem aan dat dat straks met de N3DS en de N3DSXL ook wel zal kunnen.
Verwijderd
Was te verwachten sinds ze geen club nintendo sterren meer bij de new 3DS doen.itsme schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:15:
Belangrijke informatie over de stopzetting van Club Nintendo
![]()
Ik vermoed dat alles door Nintendo Network vervangen gaat worden.
Heb snel nog wat besteld.itsme schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:15:
Belangrijke informatie over de stopzetting van Club Nintendo
![]()
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen eind dit jaar.
Heb al een aantal winkels gevraagd of dat die generieke Eva case (die ook overal op Ebay staat) groot genoeg is. Volgens één winkel is ie dat wel, andere hebben niet gereageerd.
Ik reis regelmatig met een rugzak en wil hem daar niet los instoppen, dus zo'n hard pouch leek me ideaal.
Inmiddels ook gelezen dat in de US t zelfde staat te gebeuren. Ik denk dat je gelijk hebtVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Was te verwachten sinds ze geen club nintendo sterren meer bij de new 3DS doen.
Nothing to see here
Als ze met een nieuwe dienst beginnen zou het logisch zijn als dat ook in Japan gebeurt.
Of wordt het westen straks gewoon genaait?
Ik heb mijn 3DS XL gewoon in een hardcase van een DSi XL zitten. Ik weet niet of de normale 3DS qua formaat verschilt van een DSi, maar als ze gelijk zijn kan je ook gewoon kijken naar een hoesje voor de DSi.noobynater schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:44:
Zijn er al ergens harde opberg hoesjes verkrijgbaar voor de N3DS? Ben zelf beetje rond aan het kijken maar kan vrij weinig vinden.
Heb al een aantal winkels gevraagd of dat die generieke Eva case (die ook overal op Ebay staat) groot genoeg is. Volgens één winkel is ie dat wel, andere hebben niet gereageerd.
Ik reis regelmatig met een rugzak en wil hem daar niet los instoppen, dus zo'n hard pouch leek me ideaal.
Width: 137 mm
Height: 19 mm
Length: 75 mm
N3DS:
Width: 142 mm
Height: 21.6 mm
Length: 80.6 mm
De N3DS is dus blijkbaar net iets groter dan de DSi, dus eens even zoeken naar een wat ruimer DSi hoesje.
Bedankt voor de tip!
Ik heb eigenlijk nog niet eens aan een hoesje gedacht. Mijn normale 3ds zit altijd in de borst zak van mijn jas, dus daar kan eigenlijk niets mis mee gaan.
Ik heb zelf een Speedlink case die ik in een setje met stylussen en cardridge opberghoesjes die ik kocht bij de Saturn. Ik denk voor 10 - 15 euro.noobynater schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:44:
Zijn er al ergens harde opberg hoesjes verkrijgbaar voor de N3DS? Ben zelf beetje rond aan het kijken maar kan vrij weinig vinden.
Weet je toevallig de afmetingen van de binnenkant? Of weet je al dat er een N3DS in past?QErikNL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:38:
[...]
Ik heb zelf een Speedlink case die ik in een setje met stylussen en cardridge opberghoesjes die ik kocht bij de Saturn. Ik denk voor 10 - 15 euro.
Ik ben normaal niet een fan van hoesjes, maar ben zoiets als een tablet/handheld vind ik het wel fijn want dan kan ik ze gewoon on mijn tas stoppen bij mijn andere spullen zonder dat ze beschadigd raken.Temo44 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:34:
Ik mag hopen dat mijn n3ds ambassador edt klaar ligt bij ophaal punt zometeen :)!
Ik heb eigenlijk nog niet eens aan een hoesje gedacht. Mijn normale 3ds zit altijd in de borst zak van mijn jas, dus daar kan eigenlijk niets mis mee gaan.
Het lijkt er op dat de goedkope pouches voor de 3DS iets grotere afmetingen hebben van de buitenkant. Kan helemaal niks vinden van de afmetingen binnen in.
Denk dat ik zo'n goedkope 3DS pouch bestel en hopen dat ie past, ze zijn ongeveer €3,50 op Ebay dus dat risico is nog wel te overzien
Laten we hopen dat ze nog wat leuks toevoegen. Ik heb hier nog (en ik overdrijf niet) een 50tal ongebruikte codes liggen. Zou graag nog een classic snes controller hebben en was daar op aan het wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Was te verwachten sinds ze geen club nintendo sterren meer bij de new 3DS doen.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ja, maar voornamelijk digitale games wat ik zo eens hoor. Amerikanen denken dat de Europese Club Nintendo beter is.amas schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:02:
Helaas is er niet heel veel merchandise om uit te kiezen. Heeft Nintendo US ofzo niet andere artikelen
Nee, in de Amerikaanse versie gebruiken ze Coins i.p.v. sterren.en zo ja, zou je daar je NL sterren kunnen uitgeven?
Play-Asia heeft er wat tussen staan ...noobynater schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:44:
Zijn er al ergens harde opberg hoesjes verkrijgbaar voor de N3DS?
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-18g-49-en.html
[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 22-01-2015 20:58 ]
Ik heb bij de GameMania toen ik een 3DS XL aan heb geschaft in de winkel een transfer kunnen uitvoeren, voordat ze m'n 3DS innamen. En er zijn ook voldoende GM's waar je thuis de transfer mag uitvoeren, en je je kortingsbedrag terug krijgt als je je oude 3DS een dag later langs brengt. Dat heb ik namelijk mogen doen toen ik erachter kwam dat de 3DS XL ruk is en ik weer terug wilde naar een gewone 3DSTouchdomex schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:58:
Zo 2 reserveringenvoor een zwarte N3DS. Eens gaan verdiepen in die system transfer
Ik wil niets kwijt raken vooral maar wel maximale korting hebben op mijn oude 3DS als ik hem omruil bij Nedgame of GameMania
Ja maar op dit moment bied Nedgame mij 100 euro voor een XL en de Mania 80redah schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:42:
[...]
Ik heb bij de GameMania toen ik een 3DS XL aan heb geschaft in de winkel een transfer kunnen uitvoeren, voordat ze m'n 3DS innamen. En er zijn ook voldoende GM's waar je thuis de transfer mag uitvoeren, en je je kortingsbedrag terug krijgt als je je oude 3DS een dag later langs brengt. Dat heb ik namelijk mogen doen toen ik erachter kwam dat de 3DS XL ruk is en ik weer terug wilde naar een gewone 3DS
Let op dat de codes zelf ook een vervaldatum hebben... 3,5 jaar na eerste verkoopdatum van het spel vervallen de codes die erbij zaten.Ekfad schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:49:
[...]
Laten we hopen dat ze nog wat leuks toevoegen. Ik heb hier nog (en ik overdrijf niet) een 50tal ongebruikte codes liggen. Zou graag nog een classic snes controller hebben en was daar op aan het wachten.
Het kan dus zomaar gebeuren dan van de 50 codes er 35 vervallen zijn... Staat niet op alle blaadjes, maar op de website van Club Nintendo...
PSN: Redrafted
Uit ervaring kan ik je wel zeggen dat ik 5 van de 10 codes die volgens de beschrijving verlopen zouden zijn, toch kon registreren. Dus het loont zich wel om te proberen.Xerox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:43:
[...]
Let op dat de codes zelf ook een vervaldatum hebben... 3,5 jaar na eerste verkoopdatum van het spel vervallen de codes die erbij zaten.
Het kan dus zomaar gebeuren dan van de 50 codes er 35 vervallen zijn... Staat niet op alle blaadjes, maar op de website van Club Nintendo...
Net mijn oude verlopen codes geprobeerd en geen van die werkte..Flozem schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:55:
[...]
Uit ervaring kan ik je wel zeggen dat ik 5 van de 10 codes die volgens de beschrijving verlopen zouden zijn, toch kon registreren. Dus het loont zich wel om te proberen.
Ze hebben ook een lijst online staan met welke codes nog werken.
PSN: Redrafted
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
(eventuele spoilers voor mensen die nog niet in chapter 5+ zitten)
Heb ik jammer genoeg moeten ervaren. Is wel balen!Xerox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:43:
[...]
Let op dat de codes zelf ook een vervaldatum hebben... 3,5 jaar na eerste verkoopdatum van het spel vervallen de codes die erbij zaten.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Jup, zolang je maar een handheld met uit dezelfde regio* koopt gaat dat goed.VulcanRaven schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:56:
Misschien een overbodige vraag, maar ik kan er niet echt een duidelijk antwoord op vinden op internet. Als ik een 2DS in Duitsland koop, kan ik deze dan op Engelse of Nederlandse taal zetten?
*) Japan, Europa + Oceanië of USA. Een n3DS uit Australië heeft dus ook netjes een volledig Nederlandstalige firmware aan boord
En voor de games hebben vrijwel alle spellen altijd meerdere talen aan boord, en sommigen ook Nederlands. Echter de prof layton spellen zijn idd "moeilijker" vanwege de cut-scenes. Prof. Layton vs Phoenix Wright is darentegen wél meertalig. De taal van het spel staat altijd op de doos, in de eShop en op de Nintendo website aangegeven.
De ingame taal wordt bepaalt door de taal waar je het systeem op ingesteld hebt. (Met als standaard Engels) Dus bv New Super Mario Bros 2, heeft Nederlands als optie en is dus Nederlands als je je 3DS op Nederlands instelt.
Hierdoor staat mijn 3DS (en alle andere consoles) op "Engels"
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 16:45 ]
En verkocht
[ Voor 18% gewijzigd door wes- op 28-01-2015 21:11 . Reden: url toegevoegd ]
Iemand nog een aanrader voor een goede microSDHC (Heb een Samsung EVO 32GB UHS-1 Class 10) of maakt de snelheid niet zo uit betreft snelheid voor games van de eShop?
Nette prijs en ook zeer netjes dat je hem niet probeert te verkopen voor €300 of meer! Moet zeggen dat ik best wel twijfel om hem te kopen, maar wil denk ik liever een zwarte. Je zal er waarschijnlijk niet lang mee zitten!wes- schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:35:
Voor mensen die niet de kans hebben gekregen om de Ambassador editie van de New 3DS te bemachtigen staat de mijne (nieuw) in V&A voor de normale prijs. Ik had er al 1 geimporteerd en misschien kan ik iemand hier blij mee maken.
[ Voor 53% gewijzigd door noobynater op 28-01-2015 20:00 ]
Bedankt voor de tip, ik heb hem ook besteld! Deel 1, 2 en 3 destijds met veel plezier gespeeld op de NDS, maar de serie werd net iets te repetitief om er weer de volle mep voor te betalen.jd1987 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 00:55:
En gelijk maar een game voorbij de 2DS besteld... Prof Layton and the Miracle Mask voor maar €7.35 bij de Monday sale bij Zavvi. Goede deal!
Dat is zeker een leuke verassing!jd1987 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:59:
Zo, leuke verrassing vandaagM'n tweedehandse 2DS zat nog op een oude firmware, pre NNID. De vorige eigenaar had wel wat Eshop games gekocht blijkbaar, die zijn gekoppeld aan den hardware. Ik heb nu ge-update en m'n NNID gekoppeld en nu zijn de vorige eshop aankopen gekoppeld aan mijn account :8 Voor 60,- zgan 2DS met Pokemon Y en Sonic Lost World!
Ik ook. Er stond geen prestatie tegenover, maar heb de enquete toch ingevuld in de hoop dat er op het eind nog iets vermeld zou worden. Vooral omdat de mail iets in de trant van "de plaatsen zijn beperkt!" zei.RayNbow schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:21:
Hmm, ontvang net dit in m'n inbox: "ShinNoNoir, tell us about your experience with the New Nintendo 3DS / 3DS XL system!"
Maar helaas, een bedankje en verder niks
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
A Link Between Worlds is dan ook nog een sequel voor A Link to the Past wat ook weer een totaal andere game is dan Ocarina of Majora's Mask.
Check anders ook wat reviews:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]