Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

O,o,o Nintendo wat doe je me aan????
De Ambassador new3ds is nog niet eens aangekomen hier en dan houden ze me alweer een speciale xl versie van Zelda voor.
En nu bedenken hoe ik dit hier ga brengen "Oh schat........."

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30
3 codes voor de 'exclusieve' demo van Monster Hunter 34 :

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Bedankt voor het bedanken :+

[ Voor 49% gewijzigd door mat.hi.as op 14-01-2015 17:40 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 13:53
mat.hi.as schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:10:
3 codes voor de 'exclusieve' demo van Monster Hunter 3 4:

Members only:
Heb de onderste code gebruikt, bedankt!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
3 codes voor de 'exclusieve' demo van Monster Hunter 3:

Members only:
Dankje!
Heb de bovenste gebruikt.
MH 4 trouwens. :P

• DLeijen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 19:27
3 codes voor de 'exclusieve' demo van Monster Hunter 3:

Members only:
Wilde de middelste gebruiken, maar is helaas al gebruikt. Iemand anders die codes heeft?

Verwijderd

Bij deze 3 codes van mij voor de liefhebbers.

Members only:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 21:29 ]

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 19:04
Heb de middelste gebruikt, ontzettend bedankt!

• Kevin van L
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-08 23:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:13:
Bij deze 3 codes van mij voor de liefhebbers.

Members only:
Ik heb de derde code gebruikt. Thanks _/-\o_

Edit: Mijn vriend heeft de eerste code gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Kevin van L op 14-01-2015 18:53 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Ik vind de MM n3DS XL niet mooi om eerlijk te zijn, de kleurstelling is echt lelijk gedaan zo. Ik vind de ALBW 3DS XL wel mooi omdat die alleen aan de achterkant zwart is en ik vind de art erop niet mooi. Ik ben er ook wel een beetje blij om dat ik hem niet mooi vind :P want ik heb al een n3DS XL geimporteerd.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Ik baal als een stekker dat het alweer een SE is met pre-installed spel... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 14-01-2015 19:03 ]

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor de geïnteresseerde, ik zag dat de n3DS XL MM editie net op Nedgame te bestellen is geworden.

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:08
Voor de liefhebbers nog 3 codes van Monster Hunter 4

Members only:

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:40
Kijk, mijn vrouw kwam ook net met die info.

Heb altijd gezegd dat als er een MM NN3DS XL komt, ik die ga halen. Nadeel is, dat ik ook de collectors edition van MM wil hebben, maar de downloadcode verkoop ik dan wel. :P

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 13:53
Arunia schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:17:
Kijk, mijn vrouw kwam ook net met die info.

Heb altijd gezegd dat als er een MM NN3DS XL komt, ik die ga halen. Nadeel is, dat ik ook de collectors edition van MM wil hebben, maar de downloadcode verkoop ik dan wel. :P
Is volgens mij geen downloadcode maar voorgeinstalleerd

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 19:04
Dit werd in de Direct inderdaad wel zo gezegd, Majora's Mask zou "pre installed" zijn. Ziet er dus niet uit of je hem kan verkopen.

• Ike.
  • Niet online
Sj0eRdJuH schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:17:
Voor de liefhebbers nog 3 codes van Monster Hunter 4

Members only:
Thanks

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

DukeBox

loves wheat smoothies

Flozem schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:02:
Ik baal als een stekker dat het alweer een SE is met pre-installed spel... |:(
Sure ? Volgens de nintendo site zit de game er in een hoesje bij.Afbeeldingslocatie: http://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/games_6/nintendo_3ds_12/3ds_thelegendofzeldamajorasmask3d/CMM_3DS_TheLegendOfZeldaMajorasMask3D_SpecialEdition_nlNL_image600w.jpg

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DukeBox schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:52:
[...]

Sure ? Volgens de nintendo site zit de game er in een hoesje bij.[afbeelding]
Dat is de collectors edition van alleen de game

Nothing to see here

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

DukeBox

loves wheat smoothies

Flozem schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:02:
Dat is de collectors edition van alleen de game
Ah je zie het nu ook ;)

Doos leek net of die van de nn3ds was.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik zit na al deze grandiooze aankondigingen alleen met het volgende:

Ik heb nu een 3DS XL(en een 3ds, maar die ligt stof te happen). Ik vind die Majora's Mask NN3DSXL heel vet (ik heb nu de link between worlds 3ds, go figure). Echter ik heb hier nog meer games op staan dan alleen Link Between Worlds. Plus mijn ambassador program inclusief awesome games. Bij LBW zat een download code voor de game. Als op die unieke NN3DSXL de game pre-installed staat, kan ik dan mijn alles kopieren net als wat ik van 3ds-3dsxl gedaan heb en dan ook nog MM spelen, wat toch wel de hoofdrede is om dat ding te kopen. Of zijn ze gewoon slim en stoppen ze er een download code bij zodat je eerst ff je account kan omgooien en daarna de game downloaden?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Ja, dat kan :)

Zolang je geen NNID op je doelsysteem bij System Transfer hebt staan worden alle aankopen* van het bronsysteem met het doelsysteem samengevoegd.

Alle gedownloade titels van het doelsysteem moet je echter wel opnieuw downloaden via de eShop (aankoopgeschiedenis).

*) Pre-installed is hetzelfde als een aankoop uit de eShop zonder NNID.

Bronsysteem is je "oude" Nintendo 3DS (XL)
Doelsysteem is de new Nintendo 3DS (XL)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 21:09 ]

• Arunia
wes- schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:23:
[...]

Je hebt gelijk. Zit nu de direct te kijken.
Weet nog niet wat te doen. Heb ook het losse spel van Zelda 64 3ds.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:08:

Zolang je geen NNID op je doelsysteem bij System Transfer hebt staan worden alle aankopen* van het bronsysteem met het doelsysteem samengevoegd.

Alle gedownloade titels van het doelsysteem moet je echter wel opnieuw downloaden via de eShop (aankoopgeschiedenis).

Hmmm, sinds wanneer is dit dan?

Toen ik namelijk mijn 3DS XL kocht en mijn gegevens over ging zetten van mijn 3DS naar mijn XL moest ik eerst een account aan maken voordat ik mijn oude gegevens naar mijn nieuwe XL kon overzetten. Ah well we zien wel :)

In ander nieuws. Die amerikanen krijgen wel echt een stuk betere deal. Die MM editie is los te koop en dan kan ook nog eens los de collectors edition kopen. Die een stuk meer awesome is dan een pin een poster en een steal case. Mister Skull Kid himself statue. Dat is dus nu in EU voor veel mensen een dilemma, MM collectors edition, of MM NN3DS XL. Jammer dat er geen bundel komt met de coll edition en de console, ben je in 1 keer klaar :)

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:20:
[...]

Toen ik namelijk mijn 3DS XL kocht en mijn gegevens over ging zetten van mijn 3DS naar mijn XL moest ik eerst een account aan maken voordat ik mijn oude gegevens naar mijn nieuwe XL kon overzetten. Ah well we zien wel :)
Ja, je zult idd de 3DS in moeten stellen. Maar dan zul je zien dat het spel er ook al op staat. :)

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-11 07:10
Nog 3 downloadcodes voor de Monster Hunter 4 Ultimate demo:

A076MAGK1QPBHM72
A076NBFQ1RF8K9UA
A076YCEW0FFTS2EA

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
zezke schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:22:

A076MAGK1QPBHM72
A076NBFQ1RF8K9UA
A076YCEW0FFTS2EA
Ik heb de onderste gebruikt

Mijn PC

• A.Bos
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 16:46
zezke schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:22:

A076MAGK1QPBHM72
A076NBFQ1RF8K9UA
A076YCEW0FFTS2EA
Bedankt! Ik heb de bovenste gebruikt.

Verwijderd

Ik heb 2 club nintendo accounts..

Members only:

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Members only:

Steam/XBL: Avioto

• mat.hi.as
Ik dacht (weer) bijzonder te zijn met de eerste codes, heeft bijna iedereen ze gekregen :P

• Avioto
Ik vind je wel heel bijzonder hoor.

• mat.hi.as
Avioto schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:40:
Ik vind je wel heel bijzonder hoor.
offtopic:
Dat fleurt toch maar weer mn avond op <3 :+

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:58:
Ik heb 2 club nintendo accounts..

Members only:
A076UDGC02SQ78SS gebruikt. Ben benieuwd! :)

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11 14:29
Ik heb ook nog monster hunter codes in de aanbieding

A076RHC4011MHK1D
A076RLLW0YT2LJ8T
A076RPVR2LM7F2KY

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Volgens mij heb ik de onderste gebruikt en tnx ;) Had de code net ingevoerd en toen werd ik weggeroepen en had dus geen tijd meer om eerder te reageren :p

Net voor het eerst van mijn leven de Nintendo direct gekeken. Grappig hoe die japanners dat doen met dat mooie engels :o >:) Bracht me even terug naar vorig jaar toen ik er op vakantie was. Topvolk _/-\o_

Annyway dat Puzzle & dragons lijkt me best leuk, maar eigenlijk alleen de Smb edition. Helaas lijkt het er op dat zelfs de digitale versie als pack verkocht gaat worden dus dan mag het wel een erg leuk prijsje hebben wil ik het kopen.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Bedankt voor de codes. Ik heb A076RLLW0YT2LJ8T inmiddels gebruikt. Eens checken of dat spel iets voor mij is. :)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
ye-roon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:20:
[...]

How to perform a system transfer to your New Nintendo 3DS or New Nintendo 3DS XL. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Beakzz schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:56:
[...]

Volgens mij heb ik de onderste gebruikt en tnx ;) Had de code net ingevoerd en toen werd ik weggeroepen en had dus geen tijd meer om eerder te reageren :p

Net voor het eerst van mijn leven de Nintendo direct gekeken. Grappig hoe die japanners dat doen met dat mooie engels :o >:) Bracht me even terug naar vorig jaar toen ik er op vakantie was. Topvolk _/-\o_

Annyway dat Puzzle & dragons lijkt me best leuk, maar eigenlijk alleen de Smb edition. Helaas lijkt het er op dat zelfs de digitale versie als pack verkocht gaat worden dus dan mag het wel een erg leuk prijsje hebben wil ik het kopen.
Ach Iwata (de man die de uitzending opende) spreekt in elk geval uitstekend engels, en heeft duidelijk gewerkt aan de uitspraak. Shibata (tweede helft van de presentatie) heeft nog een beetje de R en L door elkaar :9

Mijn PC

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:08:

Wat ik wel nog steeds vreemd vind is dat de savegames van al jouw downloadgames geen bal meer waard zijn. Of hebben ze dit ondertussen aangepast?

Ik had het immers voor met Animal Crossing toen ik van de 3DS naar de 3DS XL transfereerde, dat is ondertussen toch ook wel een paar jaar terug....

• Arunia
New 3ds xl mm editie besteld bij GM. Twijfel erg over speciaal van mm. Gaat mee alleen om die pin dan.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik vind het jammer dat er geen MM 3DS is maar alleen de XL :( Anders eens overwegen om de MM faceplate te halen op een 3DS. Die zag er op de introfilm ook wel gaaf uit.

Nu wachten op een goede actie om je oude 3DS om te wisselen voor een nieuwe :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Arunia
Touchdomex schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:10:
Ik vind het jammer dat er geen MM 3DS is maar alleen de XL :( Anders eens overwegen om de MM faceplate te halen op een 3DS. Die zag er op de introfilm ook wel gaaf uit.

Nu wachten op een goede actie om je oude 3DS om te wisselen voor een nieuwe :+
Waarschijnlijk omdat er faceplates voor zijn en niet voor de xl. Iig is dat mijn eerste gedachte.

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:15:
[...]

Waarschijnlijk omdat er faceplates voor zijn en niet voor de xl. Iig is dat mijn eerste gedachte.
Dat kan inderdaad. maar de rest van de kleuren lijken ook anders dus dat is niet helemaal zo.

Zou wel tof zijn trouwens als ze de MM faceplate aanbieden met de game :) Daar zou ik voor tekenen in ieder geval.

Bam! Zwarte 3DS met deze faceplate :)

Afbeeldingslocatie: http://image-cdn.gamnesia.com/20498/majora_cover__large.png

Megatof!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thanks.
Arunia schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:56:
New 3ds xl mm editie besteld bij GM. Twijfel erg over speciaal van mm. Gaat mee alleen om die pin dan.
Uhm, je weet dat de handheld console bundel met MM pre-installed iets anders is dan de collectors edition van de game? Het is in EU dus zo dat je OF de coll edition koopt OF de MM new 3ds xl console. Als je ze beide koopt heb je de game namelijk 2 keer.

Best wel jammer, maar ach, de EU collectors edition is niet echt de moeite imho. Die pin is leuk, maja als je dat vergelijkt met de US collectors edition met een awesome skull kid statue..

• pclinde
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Gisteren toch maar de MM editie besteld van The New 3DS XL. Ik had eigenlijk helemaal niet het idee dat het zo snel zou gaan. En ook niet het idee of ik überhaupt The New 3DS zo vroeg zou kopen. Had er eigenlijk helemaal niet zoveel interesse in.

Nu dat er een limited ED is.... Ik kan niet wachten. Ik heb mijn bestelling gedaan bij Bol, volgende maand dan maar mijn 'oude' 3DS XL verkopen.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Arunia
ye-roon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:26:
[...]

Thanks.

[...]

Uhm, je weet dat de handheld console bundel met MM pre-installed iets anders is dan de collectors edition van de game? Het is in EU dus zo dat je OF de coll edition koopt OF de MM new 3ds xl console. Als je ze beide koopt heb je de game namelijk 2 keer.

Best wel jammer, maar ach, de EU collectors edition is niet echt de moeite imho. Die pin is leuk, maja als je dat vergelijkt met de US collectors edition met een awesome skull kid statue..
Daar kwam ik gisteravond inderdaad ook achter.
Daarom twijfel ik ook. Maar die pin is verder niet zo interessant. Die skull kid statue was zeker een reden geweest om het spel te kopen en dan los te verkopen.
Maar de mm 3ds xl is voor mij de betere koop.
Wilde heel snel een surface pad pro 2 gaan kopen. Maar die zal wat langer duren denk ik zo. Blijf Nintendo fan in hart en nieren. :p

Verwijderd

Ekfad schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:51:
[...]

Wat ik wel nog steeds vreemd vind is dat de savegames van al jouw downloadgames geen bal meer waard zijn. Of hebben ze dit ondertussen aangepast?

Ik had het immers voor met Animal Crossing toen ik van de 3DS naar de 3DS XL transfereerde, dat is ondertussen toch ook wel een paar jaar terug....
Na de transfer moet je je SD kaart van je oude 3DS in je nieuwe 3DS doen ;) (of de map "Nintendo 3DS" kopiëren) waardoor je al je savegames behoud.

Verwijderd

pclinde schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:33:
Gisteren toch maar de MM editie besteld van The New 3DS XL. Ik had eigenlijk helemaal niet het idee dat het zo snel zou gaan. En ook niet het idee of ik überhaupt The New 3DS zo vroeg zou kopen. Had er eigenlijk helemaal niet zoveel interesse in.

Nu dat er een limited ED is.... Ik kan niet wachten. Ik heb mijn bestelling gedaan bij Bol, volgende maand dan maar mijn 'oude' 3DS XL verkopen.
Waar heb je hem besteld?

• Arunia
Zegt hij in zijn laatste alinea.
Ikzelf bij GM en nedgame heeft hem ook.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik kan hem niet vinden bij Bol?

EDIT: Laat maar, hebbes. Maar ik heb besloten dat ik toch voor de LE van Zelda ga, en dan los een normale N3DS haal, en geen XL. Ik wil die "houten" faceplate :P

Nog een EDIT: Waar kun je die faceplates halen?

[ Voor 83% gewijzigd door Willybubba op 15-01-2015 10:30 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Arunia
Iemand nog monster Hunter code?
Heb er nog 3. Laat even weten welke je gepakt hebt.
Members only:

Verwijderd

De prijzen zijn zeker overal gelijk of niet?

Verwijderd

• Wstreet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 22:23
Arunia schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:39:
Members only:
Thanks teammate :)

• Arunia
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:44:
Verwacht van wel alhoewel de meesten nog geen prijzen zullen hebben staan.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:50:
[...]

Na de transfer moet je je SD kaart van je oude 3DS in je nieuwe 3DS doen ;) (of de map "Nintendo 3DS" kopiëren) waardoor je al je savegames behoud.
Vreemd, ik had dat gedaan maar AC wou mijn save file niet meer herkennen. Volgens Nintendo kwam dit omdat iedere download een identificatie meekreeg en die gekoppeld was aan de savefile..

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:17:
Nog een EDIT: Waar kun je die faceplates halen?
Ik heb ze nog nergens gezien in NL, dat zal waarschijnlijk ergens in de komende dagen wel komen.
Wel kun je cover plates importeren, die van de Japanse/Australische modellen zijn identiek aan die in Europa.

Bijvoorbeeld via Play-Asia of Nippon-Yasan.

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 07:47
Is er al bij iemand bekend of er weer een inruil actie komt bij de GameMania?

Verwijderd

Ekfad schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:55:
[...]

Vreemd, ik had dat gedaan maar AC wou mijn save file niet meer herkennen. Volgens Nintendo kwam dit omdat iedere download een identificatie meekreeg en die gekoppeld was aan de savefile..
Dat klopt ook, maar bij een system transfer wordt die identificatie mee gekopieerd.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoor je eigenlijk altijd een Monster Hunter Code te krijgen als je een NNID hebt? Zo ja, is er iets mis met de mijne want ik heb niks.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• mat.hi.as
Willybubba schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:29:
Hoor je eigenlijk altijd een Monster Hunter Code te krijgen als je een NNID hebt? Zo ja, is er iets mis met de mijne want ik heb niks.
Volgens mij gaat het via Club Nintendo. En zelfs dan denk ik niet dat iedereen het krijgt, want er zijn zoveel mensen hier die een code gebruiken, en ik kan me niet voorstellen dat die allemaal geen CN account hebben.

• ye-roon

ye-roon

knaak

In ander nieuws de MH4 demo. Ik heb het gister even zitten spelen. Eerst met de recommended class met dual swords geprobeerd maar dat vond ik niets. Toen de Charge blade? een sword+shield wat een axe kan worden. Heerlijke playstyle was dat ging me ook stuk beter af dan die dual swords.

Toch doet die game het niet voor mij. Hoofdrede: De camera staat way to fucking close op je character. Het enige wat je zit is een character vol met armor en een wapen en de rest van de wereld zie je niet. Als die camera net even wat meer naar achter gezoomed zou zijn zou het een stuk beter spelen. Verder heb ik meer een console op de bank gevoel bij de game en niet een handheld gevoel. Een lock on functie zou ook handig zijn denk ik.

Iemand andere of dezelfde ervaringen?

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:27
ye-roon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:33:
In ander nieuws de MH4 demo. Ik heb het gister even zitten spelen. Eerst met de recommended class met dual swords geprobeerd maar dat vond ik niets. Toen de Charge blade? een sword+shield wat een axe kan worden. Heerlijke playstyle was dat ging me ook stuk beter af dan die dual swords.

Toch doet die game het niet voor mij. Hoofdrede: De camera staat way to fucking close op je character. Het enige wat je zit is een character vol met armor en een wapen en de rest van de wereld zie je niet. Als die camera net even wat meer naar achter gezoomed zou zijn zou het een stuk beter spelen. Verder heb ik meer een console op de bank gevoel bij de game en niet een handheld gevoel. Een lock on functie zou ook handig zijn denk ik.

Iemand andere of dezelfde ervaringen?
De camera is nog een stuk uit te zoomen (tenminste, dat was bij MH3U zo, en dat zal hierin ook zitten vermoed ik). Lock-on zit er in, als je op het monstericoon op het onderste scherm tikt activeer je target mode, en met een enkele tik op L centreer je op het monster. Twee keer L is recht vooruit.

Ik heb net de Great Jaggi quest gedaan in de demo, en ik merk dat ik vooral moet wennen aan de scherpte van het beeld en aan de nieuwe vormgeving qua icoontjes. Toch wel een nadeel na 200+ uur MH3U op de teller te hebben. ;) Ik gebruikte overigens ook de Charge Blade, fijn nieuw stuk wapentuig!

Hier ga ik waarschijnlijk voor de gewone New 3DS, XL hoeft van mij niet zo nodig. Die limited edition Monster Hunter is leuk maar ik ben toch geen fan van pre-installed. Dus dat wordt een gewone New 3DS met los MH4. Episch! En inderdaad hopen dat er een inruilactie komt. Hoe ging dat de vorige keer bij Game Mania, kon je wel van te voren file transfer doen?

Verwijderd

Iemand de ambassador edition al binnen vandaag? Had hem zaterdag besteld maar heb nog niks terwijl een vriend van me hem op vrijdag had besteld en maandag binnen had

Verwijderd

Nope, ik heb hem maandag besteld. Kan zijn dat wij in dezelfde batch zitten. Maar verwacht hem eerlijk gezegd ook nog niet. Maar wel irritant dat je geen verzendbevestiging en/of track&trace krijgt. Je durft gewoon je huis niet meer uit haha.

Edit: Hij komt net binnen, echt sneller dan ik had gedacht. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 13:40 ]

• Arunia
VP2000 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:13:
[...]

De camera is nog een stuk uit te zoomen (tenminste, dat was bij MH3U zo, en dat zal hierin ook zitten vermoed ik). Lock-on zit er in, als je op het monstericoon op het onderste scherm tikt activeer je target mode, en met een enkele tik op L centreer je op het monster. Twee keer L is recht vooruit.

Ik heb net de Great Jaggi quest gedaan in de demo, en ik merk dat ik vooral moet wennen aan de scherpte van het beeld en aan de nieuwe vormgeving qua icoontjes. Toch wel een nadeel na 200+ uur MH3U op de teller te hebben. ;) Ik gebruikte overigens ook de Charge Blade, fijn nieuw stuk wapentuig!

Hier ga ik waarschijnlijk voor de gewone New 3DS, XL hoeft van mij niet zo nodig. Die limited edition Monster Hunter is leuk maar ik ben toch geen fan van pre-installed. Dus dat wordt een gewone New 3DS met los MH4. Episch! En inderdaad hopen dat er een inruilactie komt. Hoe ging dat de vorige keer bij Game Mania, kon je wel van te voren file transfer doen?
De vorige keer konden mijn vrouw en ik iig gewoon de transfer doen. Het is wel zo dat je eerst die 3ds betaalde en dus thuis de transfer kon doen. Daarna kreeg je het geld terug.

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:16:
Iemand de ambassador edition al binnen vandaag? Had hem zaterdag besteld maar heb nog niks terwijl een vriend van me hem op vrijdag had besteld en maandag binnen had
Hier ook nog niet (besteld op vrijdagmiddag).

• mat.hi.as
RayNbow schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:42:
[...]

Hier ook nog niet (besteld op vrijdagmiddag).
Ik woensdag besteld, gister de factuur binnen. Maar binnen 7 werkdagen, dus hij moet toch wel snel gaan komen.

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 07:47
Arunia schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:23:
[...]

De vorige keer konden mijn vrouw en ik iig gewoon de transfer doen. Het is wel zo dat je eerst die 3ds betaalde en dus thuis de transfer kon doen. Daarna kreeg je het geld terug.
Ik kon de transfer bij de GM zelf doen. maar dat was volgens mij omdat het toen niet zo druk was.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Lukin schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:13:
Voor de geïnteresseerde, ik zag dat de n3DS XL MM editie net op Nedgame te bestellen is geworden.
Zat te zoeken bij div. winkels, maar kon 'm niet vinden bij NG. Zie nu via jouw link dat-ie daar al uitverkocht is.

• RayNbow
mat.hi.as schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Ik woensdag besteld, gister de factuur binnen. Maar binnen 7 werkdagen, dus hij moet toch wel snel gaan komen.
Heb nu net bevestiging van het thuisfront gekregen dat er een pakketje bezorgd is...

• ye-roon

ye-roon

knaak

RayNbow schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Heb nu net bevestiging van het thuisfront gekregen dat er een pakketje bezorgd is...
Ik nodig mezelf bij deze uit Ray :p

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Trouwens voor de degene die hem via Bol.com bestellen, dit kwam ik nog tegen:

EDIT: fout gelezen.

[ Voor 47% gewijzigd door pclinde op 15-01-2015 14:43 ]

Verwijderd

Heb nu ge-pre ordered bij GM.
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=31614

Misschien ook nog bij bol doen. :)

• Deatheyee
  • Laatst online: 21:22
pclinde schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:37:
Trouwens voor de degene die hem via Bol.com bestellen, dit kwam ik nog tegen: (Stond gister nog niet op de bestelpagina)

[afbeelding]

Voor de zekerheid maar een printscreen gemaakt.
Er is nog geen antwoord op gegeven, dus je hebt er niet veel aan. Ik heb hem zelf ook besteld bij Bol.com :) Hopelijk gaat alles goed! Ik las op een ander forum dat het wel eens is voorgekomen dat ze bestellingen moesten annuleren.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Deatheyee schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:42:
[...]

Er is nog geen antwoord op gegeven, dus je hebt er niet veel aan. Ik heb hem zelf ook besteld bij Bol.com :) Hopelijk gaat alles goed! Ik las op een ander forum dat het wel eens is voorgekomen dat ze bestellingen moesten annuleren.
Ja, inderdaad. Jammer dat er niet wat duidelijkheid is... Een klein beetje duidelijkheid zal al erg wenselijk zijn.

Verwijderd

Bij bol staat ie er ook al niet meer bij of wel?

http://www.bol.com/nl/l/g...Weergave/TILES/index.html

• Deatheyee
Jawel, maar is niet te vinden via de zoekfunctie

http://www.bol.com/nl/p/n...elda___1_9200000038634044

Dit is hem :)

Verwijderd

Cool, thanks.
Pre-ordered ! :)

• CT
  • Registratie: September 2001

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb de new 3ds xl ook gepre-ordered en meteen bij all4games persona gekocht (is in de aanbieding).
Maar nu heb ik wat vragen voor de mensen die de new 3ds wellicht al uit het buitenland hebben:
- Zit er nu wel of geen ac-adapter bij? Anders moet ik die ook nog ergens goedkoop op de kop tikken
- Kan je eShop games wel of niet op de SD card opslaan? Anders moet ik denk ik alvast een grotere sd card aanschaffen ;)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Is die Ambassador actie al voorbij of zo ?
Probeer net via de link in de e-mail naar de site te gaan en krijg een mededeling dat ik met dit Nintendo Club account niet kan meedoen aan de actie ??
Kan wel gewoon inloggen bij Club, dus account/wachtwoord zijn goed.

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 18:06
Members only:
Ik heb de middelste gebruikt en de onderste was ook al gebruikt! Thanks a lot! Even kijken of deze game wat voor mij is..

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 18:06
CT schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:09:
Ik heb de new 3ds xl ook gepre-ordered en meteen bij all4games persona gekocht (is in de aanbieding).
Maar nu heb ik wat vragen voor de mensen die de new 3ds wellicht al uit het buitenland hebben:
- Zit er nu wel of geen ac-adapter bij? Anders moet ik die ook nog ergens goedkoop op de kop tikken
- Kan je eShop games wel of niet op de SD card opslaan? Anders moet ik denk ik alvast een grotere sd card aanschaffen ;)
Er zit standaard geen AC-adapter bij .. deze is los verkrijgbaar in elke gamezaak die ook de 3ds verkoopt gemiddeld zo'n 10 eu volgensmij maar kan vast ook goedkoper elders..

En ja hij slaat juist de dingen die je downloadt op de SD card. Weet niet of het heel anders is bij de New 3ds.. Lijkt me niet.

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:12:
Is die Ambassador actie al voorbij of zo ?
Probeer net via de link in de e-mail naar de site te gaan en krijg een mededeling dat ik met dit Nintendo Club account niet kan meedoen aan de actie ??
Kan wel gewoon inloggen bij Club, dus account/wachtwoord zijn goed.
Was tot 12-01-2015

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
Members only:
Ik gebruik zo meteen de bovenste, thanks voor de code !

Edit : code was al in gebruik .. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door sleepwalkerbe op 16-01-2015 09:03 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• DLeijen
  • Laatst online: 14-10 19:27
Vandaag de ambassador binnen gekregen, dus direct system transfer uitgevoerd en aan de slag gegaan. Paar dingen die me opvallen:

- Formaat: Hiervoor een XL gehad, kreeg erg kramp van de normale 3DS die ik ervoor had. Formaat van de nieuwe 3DS is erg fijn, ik was erg aan het twijfelen of ik de ambassador wou hebben of ging voor een XL wat later, maar prima tevreden met dit formaat.
- Load times: Gigantische verbetering in Smash Bros. Scheelt gok ik zo'n 20 seconden.
- Charging cradle: Waar je bij de cradle van de XL nog een snoer erbij kreeg, ontbreekt die bij de charging cradle van de new 3DS (XL). Jammer!
- Face plates: Heb nu de ambassador faceplates erop zitten, denk eraan om de onderste te vervangen met de smash bros cover. Voelen degelijk aan.
- C-stick: even wennen, merk met kalibreren dat hij een stuk gevoeliger is dan je denkt als je hem voelt. Werkt prima met aimen bij monster hunter 4.

• RayNbow
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MQNcQz5mmWg9OdWyO4WgHvzh/full.jpg

*O*

• CT
  • Registratie: September 2001

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

badbadpresident schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:17:
[...]

Er zit standaard geen AC-adapter bij .. deze is los verkrijgbaar in elke gamezaak die ook de 3ds verkoopt gemiddeld zo'n 10 eu volgensmij maar kan vast ook goedkoper elders..

En ja hij slaat juist de dingen die je downloadt op de SD card. Weet niet of het heel anders is bij de New 3ds.. Lijkt me niet.
thanks, gelijk een ac adapter besteld, beetje jammer als ik em heb in feb. en vet blij als een kind na een half uurtje spelen is de accu leeg 8)7

opzich zouden ze dit wel kunnen vermelden bij de preorder lijkt mij, is gelijk handig als 'koppelverkoop', extra knaken voor die webwinkels

• RayNbow
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:23:
[...]

Dat gaat niet passen. De n3DS is wel een stuk groter dan de originele 3DS.
Zit qua formaat tussen de 3DS en 3DS XL in.
Net geprobeerd... hij past *net aan*... al sluit de klittenband-klep niet helemaal goed aan. :p

Wat meer beeldmateriaal van Xenoblade op de 3DS:

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 15-01-2015 21:57 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 10:58
Ik denk dat ik, hoe tof ik de MM-XL ook vind, toch liever voor een wat neutraler model ga. Die blauwe is wel erg fraai. Ik kon ook inschrijven op een Ambassador, maar ik wil juist een XL, die heb ik nu ook. Dus toch maar gewoon alleen MM besteld. Voor het apparaat zelf ga ik van het weekend wel eens kijken hoe goed onze lokale Intertoys zijn huiswerk gedaan heeft (meestal loopt hij nogal achter, ik ben benieuwd) maar als hij nog van niets weet, gaat die toch ook alvast online besteld worden.

Ik mis alleen nog een datum voor Xenoblade 3D. Ik geloof niet dat die al aangekondigd was, of mis ik iets?

Trouwens een behoorlijke prutser in dat filmpje, dat hij met een L15 party eerst tegen een L32 monster en later nog een L77 beest gaat knokken :F Zeker de Wii versie niet gespeeld…

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Gister ook mijn Ambassador versie binnen gekregen. Hoewel ik eerst op een XL speelde, vind ik de iets kleinere versie toch niet verkeerd. Vind het formaat eigenlijk wel fijn (vooral voor onderweg).

• RayNbow
Seal64 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:02:
Ik mis alleen nog een datum voor Xenoblade 3D. Ik geloof niet dat die al aangekondigd was, of mis ik iets?
2 april.
Trouwens een behoorlijke prutser in dat filmpje, dat hij met een L15 party eerst tegen een L32 monster en later nog een L77 beest gaat knokken :F Zeker de Wii versie niet gespeeld…
Ik denk trouwens dat zeer weinig mensen in de VS het spel gespeeld hebben. :p

• ye-roon

ye-roon

knaak

Voor mensen die nog een MM XL console wil aanschaffen. Deze is bijna in elke webshop niet meer te bestellen. Ik zou snel zijn of langs je lokale gameboer gaan en daar vragen of ze het binnen krijgen en of jij degene bent die het mag aanschaffen.

In ander nieuws, MH4 met een boog is totaal niet optimaal en kan ik niemand adviseren.

Charge Blade tot nu toe mijn favorietje. Al kan ik nog niet vinden hoe ik de camera kan uitzoomen. Ook de opmerking dat het een stuk scherper was dan MH3 kan ik niet plaatsten gezien ik het erg onscherp vind(ik heb MH3 niet gespeeld). MH2 op de psp had veel meer overzicht imho dan dat MH4 nu heeft.

In nog meer ander nieuws: wat vind men hier van de meer "japanse" fire emblem? De meeste fire emblems zijn vooral met westerse units/mythologie. Ik zag nu ninja's en samurai, gemixed met de wat meer klasieke units. Lijkt me zeer interesant, al moet ik Awakening nog uitspelen, ik moet eens stoppen met die dlc maps, das veelste leuk om ff tussendoor te doen.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 17:01
Ik heb hem (MM Console) gisteren maar gepreordered bij Bol.com, hij is nu ook te zien in de normale zoekfunctie.

Nu nog de LE steelbook edition van de game vinden..... :(

Wordt mijn 3de 3DS van zelda :P en heb dan ook nog de DS Lite variant ervan

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Arunia
Lol. Had het niet verwacht maar de speciale versies van console en spel zijn overal gewoon uitverkocht.
Ben gelukkig op tijd geweest met de console.

• Avioto
SpoekGTi schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:03:
Nu nog de LE steelbook edition van de game vinden..... :(
Die heeft bol ook: http://www.bol.com/nl/p/t...elda___1_9200000038448651

Ik heb gister ook de MM 3DS bij bol besteld, nu maar hopen dat ik niet later een mailtje krijg dat ik te laat was. Had niet verwacht dat mensen massaal gingen reserveren :P

• SpoekGTi
  • Laatst online: 17:01
Avioto schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:34:
[...]

Die heeft bol ook: http://www.bol.com/nl/p/t...elda___1_9200000038448651

Ik heb gister ook de MM 3DS bij bol besteld, nu maar hopen dat ik niet later een mailtje krijg dat ik te laat was. Had niet verwacht dat mensen massaal gingen reserveren :P
SJenx :P ook gepreordered :D

In basis was de MM console tot op vandaag niet te vinden op de site althans niet via de reguliere weg :) Dus denk wel dat het meevalt

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Deatheyee
pclinde schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Ja, inderdaad. Jammer dat er niet wat duidelijkheid is... Een klein beetje duidelijkheid zal al erg wenselijk zijn.
Inmiddels is er wel een antwoord van Bol.com :)

"Antwoord: Goedemiddag MidLevelCrisis, Zolang het product te reserveren is op de website ben je op dit moment gegarandeerd van een exemplaar. Zodra het product op 'Niet Leverbaar' staat is het product uitverkocht. Groeten Bart van bol.com"

Dus dat moet wel goed zitten!

• mike14.14
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-02-2023
ye-roon schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:33:
Voor mensen die nog een MM XL console wil aanschaffen. Deze is bijna in elke webshop niet meer te bestellen. Ik zou snel zijn of langs je lokale gameboer gaan en daar vragen of ze het binnen krijgen en of jij degene bent die het mag aanschaffen.
Waarom wordt dit nu al gezegt dat hij niet te bestellen is? Hij is pas te koop bij 2 winkels, Nedgame en bol.com
Er zijn nog genoeg webwinkels welke de standaard n3DS (xl) niet eens als pre-order hebben staan.
Op marktplaats zijn ook al genoeg mensen welke hun MM edition aanbieden omdat deze al volledig is "uitverkocht" :?

Neemt niet weg dat als je hem wilt hebben beter nu kan bestellen.

Maar iemand al webshops gevonden van de n3ds xl? (alleen nedgame heeft ze staan)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
MM Steelbook versie in de pre order gedaan. Woop! voor het eerst sinds SWTOR dat ik een game echt pre order Oo laaang geleden :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 75 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]