Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Theebag schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:00:
Geen idee wat de criteria waren, maar dit is jammer. :|
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FT9TPu3.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Angie79
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Jammer, ook geen mail gehad en zit ook op de new 3ds te wachten. Hopelijk komen ze dan snel in de winkel te liggen.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:37
Ik heb wel een mailtje gekregen, maar ik ben niet geïnteresseerd. Wel in de grote, maar door geldgebrek zal het er wel niet snel van komen. Als dit de enige manier is om een ambassador-ding te bemachtigen, wil ik best wel iemand eraan helpen, aangezien er blijkbaar vraag naar is.

edit: Is al weg helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door mat.hi.as op 07-01-2015 20:38 ]

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:45
Zou de 2DS nog interessant zijn? Ik kijk er wel naar uit om nog wat Nintendo games te spelen maar vind een 3DS toch te duur :-)

• Angie79
Bij ons bij de mm zwolle lag ie laatst. Wou zelf ook voor de goedkoopste gaan maar na hem gezien te hebben wacht ik op de nieuwe 3 ds. Voelt allemaal net wat goedkoper aan. Verder kan ik er niet veel van zeggen heb er niet mee gespeeld.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
2DS heeft voordelen hoor. Is flink goedkoper en duurzamer in minder voorzichtige (kinderen) handen (geen scharnier wat stuk gaat). Daarbij doet ie gewoon bijna alles wat een (New) 3DS (XL) ook doet. De lage resolutie valt minder op door het kleine scherm, dat in tegenstelling tot de XL wel 'hedendaags' oogt.

Sinds de GBA heb ik niet zo'n degelijk aanvoelende Nintendo handheld vastgehad. Maar ik ben te zuinig op mijn spullen om te zeggen of ie ook echt degelijker is.

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:10
Net zopas eentje besteld, maar geen bevestigingsmail voorlopig. Als ze echt serieus zijn met rechtstreeks aan hun fans te verkopen zullen ze toch wel wat mogen doen aan hun website.

Verwijderd

Ik denk dat dat idd redelijk accuraat is, volgens mij hebben ze gewoon willekeurig mensen gekozen die een 3DS hebben en dan bv de 10.000 mensen. (Weet niet precies hoeveel)

• BlackMage
10.000 klinkt erg veel voor een limited edition.

Ik heb nog even mijn spamfilter bekeken maar het enige aanbod dat daarin stond was voor Russische vrouwen. Niet verder gekeken of package deals mogelijk waren :P

Achja nu hoef ik ook niet te twijfelen :P

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52
ik heb wel een mail gehad, zit nog te twijfelen het is wel tof natuurlijk maar ik heb net een New 3DS.......

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:51:
10.000 klinkt erg veel voor een limited edition.

Ik heb nog even mijn spamfilter bekeken maar het enige aanbod dat daarin stond was voor Russische vrouwen. Niet verder gekeken of package deals mogelijk waren :P

Achja nu hoef ik ook niet te twijfelen :P
10.000 is natuurlijk een magic number. En het enige wat echt limited aan deze bundel is, is de extra faceplate.

Die zouden ze eigenlijk later gewoon via de Sterrencatalogus moeten verspreiden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 21:57 ]

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:11
Nee helaas ook niks gekregen. Maar van wie het wel gekregen hebben , hebben jullie ook de tomochi life demo en smash bros demo gekregen via de mail.
Ik heb alleen tomochi life gekregen.
Ik heb overigens dit aanbod wel voor de oorspronkelijke DS gehad toendertijd.

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-11 15:00
Ik heb m ook gekregen terwijl ik helemaal niet zoveel spellen gerigstreerd heb staan. Zit nog een beetje te twijfelen of ik hem ga halen, wil eigenlijk liever de XL versie, plus ik heb geen creditkaart :(
Vrietje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:18:
Nee helaas ook niks gekregen. Maar van wie het wel gekregen hebben , hebben jullie ook de tomochi life demo en smash bros demo gekregen via de mail.
Ik heb alleen tomochi life gekregen.
Ik heb overigens dit aanbod wel voor de oorspronkelijke DS gehad toendertijd.
Ik heb, zie ik nu, idd ook de democodes voor smashbros gehad. Destijds nog over zitten frustreren dat ik zo lang moest wachten op de public release van de demo 8)7

• RayNbow
En de unbox pics/vids van de Ambassador NN3DS beginnen online te komen, e.g.:

[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 07-01-2015 12:15 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
En dat is balen.. in de familie weer een 3DSXl zonder pin code erbij, en dus geen gratis game (hadden pokemon erbij). Nintendo alweer gemailed, maar de kans dat er wat van komt is erg klein (2e keer dit nu..)

Heb de eerste keer al te horen gekregen dat ze niks kunnen doen.. :(

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 07-01-2015 12:27 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Vrietje
  • Laatst online: 22:11
Zal er ook een new 2ds komen?
Ben wel benieuwd of de Amerikaanse versie paarse knoppen krijg ipv de gekleurde.

Verwijderd

Vrietje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:13:
Zal er ook een new 2ds komen?
Ben wel benieuwd of de Amerikaanse versie paarse knoppen krijg ipv de gekleurde.
Nee, in Australië hebben ze wel een gewone 2DS, maar geen new versie. Daarbij is de 2DS nooit in Japan uitgebracht.

Trouwens gaat het gerucht dat de n3DS volgende week al in de Europese winkels kan liggen.
http://www.nintendolife.c...aunch_in_europe_next_week

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Zijn er toevallig ook tweakers die een uitnodiging hebben gekregen maar die niet gaan gebruiken? Ik heb wel interesse, maar heb geen invite...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:24

DukeBox

loves wheat smoothies

lanerios schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:24:
En dat is balen.. in de familie weer een 3DSXl zonder pin code erbij
Bij de laatste 3DS series zit ook geen kraskaart meer (net als de wii u). Je moet het hoofd account koppelen aan een nintendo id en dat id koppelen aan een club nintendo account. Dan krijg je automatisch de punten in je club account. Nadeel is dus wel dat wanneer je meerdere 3ds en wii u's hebt je de punten niet meer in 1 account staan. Mogelijk kan nintendo nl je daar wél bij helpen om ze samen te voegen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Raar, bij mijn 3DS XL Smash brothers zat gewoon een kraskaart :) erg apart. Ik ga het uitzoeken :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Negaiido
  • Laatst online: 22:54
Willybubba schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:55:
Zijn er toevallig ook tweakers die een uitnodiging hebben gekregen maar die niet gaan gebruiken? Ik heb wel interesse, maar heb geen invite...
Ik houd me ook beschikbaar , ik zou heel graag een 3DS willen hebben maar nu een "oude" kopen is zonde.

• Matey
Gezien ik van plan ben om een 2DS aan te kopen, vroeg ik me af of ik games ook in het buitenland kan kopen. Via de Duitse Amazon, zijn die games dan (enkel) in het Duits, of kunnen die ook in het Engels gespeeld worden?

Verwijderd

99% van de games zijn meertalig en hebben vrijwel altijd Duits en Engels als opties. (Sommigen ook Nederlands).

Er zijn echter ook spellen (Prof. Layton bv) die je geen optie bieden. Maar het staat altijd op de doos van het spel welke talen er ondersteund worden.

• Matey
Ok, bedankt voor de feedback. Ik ga een 2DS kopen omdat ik geen behoefte heb aan 3D + interessante prijs. Waar kopen jullie de meeste games, of zijn er bekende websites/winkels die een goedkopere prijs hanteren?

Verwijderd

Als je niet erg vind om gamedownloads te kopen, kan je game.co.uk proberen. Verder koop ik fysieke games eigenlijk altijd via Nedgame of BartSmit.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
http://www.shop4nl.com heeft nog wel eens mooie aanbiedingen, en je kunt spellen zoals professor layton er in het engels halen. verzenden uit de UK

Mijn PC

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:42:
Als je niet erg vind om gamedownloads te kopen, kan je game.co.uk proberen. Verder koop ik fysieke games eigenlijk altijd via Nedgame of BartSmit.
Ik kijk vaak op budgetgaming.nl, maar voor 3DS games maakt het bijna niks uit. De mediamarkt 3 halen 2 betalen zijn wel ideaal :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Matey schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:13:
Waar kopen jullie de meeste games,
Hangt ervan af wie op een bepaald moment de laagste prijs heeft ... MediaMarkt, GameMania, BartSmit, Intertoys. Soms een aanbieding in de e-shop.

• Matey
Ok, bedankt. Ik bekijk het vanavond, ik woon in België. Bij Coolblue staan de transparante 2DS' aan 99 euro. Is dit een goede deal? Ik heb reeds een PS4, Xbox One, PS Vita, dus een 2DS zal zeker voldoende zijn om weer wat Nintendo games te spelen vermoed ik, of niet :-)?

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Matey schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:29:
Ok, bedankt. Ik bekijk het vanavond, ik woon in België. Bij Coolblue staan de transparante 2DS' aan 99 euro. Is dit een goede deal? Ik heb reeds een PS4, Xbox One, PS Vita, dus een 2DS zal zeker voldoende zijn om weer wat Nintendo games te spelen vermoed ik, of niet :-)?
€ 99,- bij Coolblue is momenteel inderdaad de goedkoopste :)

• RayNbow
Hmm, zonder email ontvangen te hebben kon ik toch inloggen op de Ambassador N3DS site. Ik kon ook een bestelling plaatsen...

...nu nog afwachten of de bestelling geleverd wordt. :p

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet inloggen :(

"Met deze Club Nintendo-account kun je niet deelnemen aan deze actie."

• Angie79
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:43:

Ook ik krijg deze melding.
:(
Als ze nou eens zouden zeggen wanneer hij hier in de winkel komt.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Schijnt een tweede lading mails de deur uit te zijn... En daar zat ik weer niet tussen :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:33
Willybubba schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:13:
Schijnt een tweede lading mails de deur uit te zijn... En daar zat ik weer niet tussen :(
Laat ze eerst maar even leveren. Heb dinsdag wel kunnen bestellen maar tot nu toe nog geen levering.
Ik vind het trouwens allesbehalve netjes opgevolgd. Kreeg wel een bevestigingsmail maar kan nergens de status van mijn bestelling opvolgen.

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:43:

Welke site gebruik je om in te loggen? Wie niet waagt wie niet wint :)

• zezke
Ekfad schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Laat ze eerst maar even leveren. Heb dinsdag wel kunnen bestellen maar tot nu toe nog geen levering.
Ik vind het trouwens allesbehalve netjes opgevolgd. Kreeg wel een bevestigingsmail maar kan nergens de status van mijn bestelling opvolgen.
Ik heb zelfs geen bevestingsmail gehad. Echter hebben ze inmiddels wel al bevestigd dat de bestelling correct is verlopen... De vraag voor een statuspagina of trackingnummer hebben ze dan wel weer genegeerd.

• BlackMage

Helaas/gelukkig* ben ik niet gemachtigd om mee te doen :P

* Weet niet of ik wel zo'n ding wil

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Ik heb wel een bevestigingsmail gehad met bestelnummer. Sommige mensen hebben het product al binnen maar volgens mij niemand in Nederland.

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:16
Ik twijfel nog of ik straks een new 3ds XL ga kopen of een Wii-U. Een gewone 3ds XL heb ik al en een Wii-U is maar een paar tientjes duurder...

• Matey
Is Super Mario Bros 2 op de 2DS wat? De bundel staat aan 129 euro op bol.com. Lijkt me interessanter dan een losse 2DS :-)

Ik twijfel nog Bol.com of fysieke winkel -- hoewel MM België 10 euro duurder is dan bol.com én ik benzine zal verrijden!

Verwijderd

Het is een erg leuke game en je hebt 3D er echt niet bij nodig (3D Land geeft soms wat problemen in enkel 2D)
De game is wel pre-installed op die 2DS.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 20:56 ]

• Matey
dan is 129 een mooie deal, dacht ik? :-)

En die nieuwe Pokémon games, is dat wat?? Ik heb de allereerste generatie nog gespeeld, maar ben inmiddels 26 en vraag me af of die nieuwe generatie - die ik niet ken - me nog gaat bekoren :-).

Verwijderd

Tja, je kan de demo uit de eShop downloaden. Maar verder kan ik enkel zeggen dat je het moet spelen voordat je iets kan zeggen. Zélf vind ik 'm erg goed.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ze zijn fijn en geven je gewoon het gevoel van vroeger. Dat is wat ik zelf erg kan waarderen eraan,.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Matey
Dan begin ik met Super Mario en download ik idd de demo eens. Bedankt voor de tip! Kan toch maar één game met de keer spelen. Ik heb een PS Vita ook, maar dat zijn me iets te veel van die Japanse fantasy games, ik mis de goede oude Nintendo games ;-).

• Angie79
Je kan ook eens op amazon.de kijken soms kan je de 2ds daar ook wel eens goedkoop krijgen. Laatst was er een 2ds met animal crossing voor 83 euro.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Angie79 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:08:
Je kan ook eens op amazon.de kijken soms kan je de 2ds daar ook wel eens goedkoop krijgen. Laatst was er een 2ds met animal crossing voor 83 euro.
Ja klopt maar persoonlijk zou ik wel de 3DS aanraden omdat die op te vouwen is en mee te nemen. Juist het hele idee van zo'n console.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Matey
Is toch niet echt om mee te nemen hoor. Op de bank of in bed wat gamen gewoon, en dat 3D zegt me niks + is stuk duurder. Voor mij zal die 2DS voldoen :-).

• Matey
maar goed, ik rij morgen wel eens naar de winkel om eens een 2DS en 3DS vast te nemen. Kan dan nog altijd beslissen, zal op die 1 dag ook wel niet komen ;-).

[ Voor 25% gewijzigd door Matey op 09-01-2015 21:42 ]

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:57
en iets wat we hier niet bespreken :)

[ Voor 77% gewijzigd door BM op 10-01-2015 12:36 ]

PC Specs

• Angie79
Bij nedgame is de import versie van de 3ds XL te koop voor 229.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Net mijn n3DS XL binnen voor €190 zonder extra importkosten, Fishpond is dan een goede om te kopen!

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2eoh15l.jpg

Super stable 3D is wel een uitkomst!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:52
Koldur schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:26:
Net mijn n3DS XL binnen voor €190 zonder extra importkosten, Fishpond is dan een goede om te kopen!

[afbeelding]

Super stable 3D is wel een uitkomst!
Same here, ik kan echter niet een gegevensoverdracht uitvoeren.. knalt er uit met error 005-5602 (mogelijk regio probleem)... N3DS staat op NL... werkt het bij jou wel?

• Koldur
jvalks schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:23:
[...]

Same here, ik kan echter niet een gegevensoverdracht uitvoeren.. knalt er uit met error 005-5602 (mogelijk regio probleem)... N3DS staat op NL... werkt het bij jou wel?
Had ik eerst ook, maar je moet eerst even met je n3DS connecten met de eShop voordat je de transfer gaat doen. Ging daarna ook nog eens fout bij stap 5/5 waardoor ik het over moest doen.... Maar nu net gelukt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

jvalks schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:23:
[...]

Oplossing;

Zet eerst je new Nintendo 3DS in regio op Australië en open de eShop. Je hoeft geen club nintendo account aan te maken, gewoon doorgaan totdat je op de hoofdpagina bent.

Daarna wijzig je de regio op Nederland en open je opnieuw de eShop. Zelfde als hierboven. Koppel geen NNID of Club Nintendo account en wanneer je op de hoofdpagina bent kan je de eShop sluiten en je system transfer doen.

Dit komt omdat aan elke Nintendo 3DS een eShop account gekoppeld is, en deze wordt aan het land van verkoop gekoppeld op het moment dat hij de fabriek uit gaat. Om dan succesvol een transfer uit te voeren moet je dus eerst het systeem "ontgrendelen" op dat land. (Of groep van landen)

De foutcode is niet nieuw, en treed ook op als een land restvoorraad uit een ander land verkoopt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2015 22:49 ]

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:52
Het is inmiddels gelukt, na een format gewoon alles opnieuw doorlopen en toen ging het wel... bezig met een full transfer...

• zezke
Hier is inmiddels de Ambassador edition aangekomen:-)

Afbeeldingslocatie: http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/10932207_1054702457880664_1849151656_n.jpg

Verwijderd

Vet, niemand nog voor de n3DS XL gegaan?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

de XL/LL heb ik niet gezien bij die aanbieding :?

De New Nintendo 3DS Ambassador Edition-bundel bevat:

- De New Nintendo 3DS (wit), inclusief een speciale Ambassador Edition-cover (achterkant), een New Nintendo 3DS-stylus, een microSDHC-geheugenkaart van 4 GB, zes AR-kaarten, een snelstartgids en een handleiding, ter waarde van € 169,99.
- De exclusieve Ambassador Edition-cover (voorkant), ter waarde van € 9,67.
- Super Smash Bros.-covers (voor- en achterkant), ter waarde van € 9,67.
- New Nintendo 3DS-oplaadstation (wit), ter waarde van € 9,67.

[ Voor 83% gewijzigd door Goner op 12-01-2015 15:31 ]

• RayNbow
zezke schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:39:
Hier is inmiddels de Ambassador edition aangekomen:-)

[afbeelding]
Hoeveel dagen zaten er tussen bestelling en levering?

• zezke
Op de dag van de mail zelf nog besteld, vandaag geleverd. 5 of 6 dagen dus.

• Koldur
Mijn ambassador editie is ook binnen, nog niet uitgepakt omdat ik ook een n3DS XL heb geïmporteerd (XL is nog niet officieel in Europa te verkrijgen).
Zit nog te twijfelen of ik de ambassador editie ga openen of niet, vooral omdat ik wel erg tevreden ben met de XL versie. Ook al is de niet XL groter qua schermen, zoveel groter is het nu ook weer niet. Vind het wel een keer leuk (als verzamelaar) om een dergelijk speciale versie gewoon nieuw in doos te houden, maar de tijd zal het leren ;)

Ik had hem dinsdag besteld, vandaag binnen. Eerste waren zaterdag al bij mensen aangekomen.

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Heb hem ook binnen, ook dinsdag besteld.

• DCG909
  • Laatst online: 07:12
Weet iemand overigens waar er Hori screen protectors te krijgen zijn?
ik heb één nederlandse shop gevonden, maar die heeft een wisselvallige reputatie in de shop reviews (en ook vermelden ze dat het de standaard editie is, met een afbeelding van de zero air pit)
Playasia heeft ze ook, maar ik heb daar nog nooit gekocht, dus ik weet niet hoe lang de shipping dan duurt :/

Heb ook overwogen om maar een 3Ds XL hori screen protector te halen en die op maat te snijden, maar ik vraag mij af of ik dan wel de goede maat heb of er weer eens net naast zit :/

Heb zelf de ambassador editie vrijdag kunnen bestellen.

• RayNbow
Mocht m'n Ambassador NN3DS bestelling geleverd worden, vraag ik me wel af hoe ik 'm dan ga vervoeren...

Momenteel gebruik ik namelijk de volgende (zeer fijne) hoes, maar die zal waarschijnlijk niet passen... :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2U2uFlc.jpg

Verwijderd

Hoe groot is dat vak waar je 3DS zit?

• RayNbow
Vrijwel net zo groot als de 3DS zelf, met een heel klein beetje speling aan de zijkanten.

• Koldur
DCG909 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:50:
Weet iemand overigens waar er Hori screen protectors te krijgen zijn?
ik heb één nederlandse shop gevonden, maar die heeft een wisselvallige reputatie in de shop reviews (en ook vermelden ze dat het de standaard editie is, met een afbeelding van de zero air pit)
Playasia heeft ze ook, maar ik heb daar nog nooit gekocht, dus ik weet niet hoe lang de shipping dan duurt :/

Heb ook overwogen om maar een 3Ds XL hori screen protector te halen en die op maat te snijden, maar ik vraag mij af of ik dan wel de goede maat heb of er weer eens net naast zit :/

Heb zelf de ambassador editie vrijdag kunnen bestellen.
http://www.play-asia.com/...html?affiliate_id=1384257

Duurt ongeveer een weekje normaal gesproken, je beste optie om er nu één te kopen. Mijn n3DS XL protector had ik al klaar liggen voordat ik de 3DS zelf binnen had. Maar ergens anders dan PlayAsia is er voor de niet XL n3DS helaas niets te vinden.

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:11:
Vrijwel net zo groot als de 3DS zelf, met een heel klein beetje speling aan de zijkanten.
Dat gaat niet passen. De n3DS is wel een stuk groter dan de originele 3DS.
Zit qua formaat tussen de 3DS en 3DS XL in.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 19:23 ]

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:45
RayNbow schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:34:
Mocht m'n Ambassador NN3DS bestelling geleverd worden, vraag ik me wel af hoe ik 'm dan ga vervoeren...

Momenteel gebruik ik namelijk de volgende (zeer fijne) hoes, maar die zal waarschijnlijk niet passen... :p
[afbeelding]
Heb je echt zoveel spellen in één keer nodig? 8)7

• RayNbow
Flozem schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:53:
[...]

Heb je echt zoveel spellen in één keer nodig? 8)7
Nee, maar deze case is zeer compact: 3DS, lader (USB kabel met 230V plug; originele EU-lader is te breed) en alle (3)DS games die ik op cart heb in één opberghoes.

• DCG909
Koldur schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:15:
[...]

http://www.play-asia.com/...html?affiliate_id=1384257

Duurt ongeveer een weekje normaal gesproken, je beste optie om er nu één te kopen. Mijn n3DS XL protector had ik al klaar liggen voordat ik de 3DS zelf binnen had. Maar ergens anders dan PlayAsia is er voor de niet XL n3DS helaas niets te vinden.
Ik denk dat ik daar maar een protector bestel.
De schermen van de n3Ds XL hebben hetzelfde formaat als de "oude" 3Ds XL en deze moeten dus compatible zijn.

Hmmm.
Moet eigenlijk ook een nieuwe "pouch/case" hebben... want de N3Ds past niet in mijn huidige pouch...
Helaas zijn er niet gek veel pouches voor de N3Ds en degene die er zijn, zijn duurder dan de xl varianten -.-
Ik neem aan dat het niet veel kwaad kan een XL pouch voor de N3Ds te gebruiken, maar ergens heb ik het gevoel de N3Ds er een beetje in kan stuiteren :/

Hmmm, met een klein beetje geluk past de N3Ds gewoon in mijn oude pouch :o
Het beschermende aspect tegenover stoten neemt wel af, maar voor mij is dat het minst grote probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door DCG909 op 12-01-2015 23:19 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:11

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Morgen dan de officiele aankondiging voor US/EU NN3DS?
http://kotaku.com/this-we...nintendo-direc-1679150037

Ben nog een nieuweling op Nintendo gebied, maar die NN3DS lijkt me toch erg interessant en het kopen waard. Kan de oude DS en de Vita de deur uit ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:39:
Morgen dan de officiele aankondiging voor US/EU NN3DS?
http://kotaku.com/this-we...nintendo-direc-1679150037

Ben nog een nieuweling op Nintendo gebied, maar die NN3DS lijkt me toch erg interessant en het kopen waard. Kan de oude DS en de Vita de deur uit ;)
Gewoon de Vita en de NN3DS :D :+

Ik wacht nog eventjes, wil weten of er een Zelda editie komt :'(

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik zie nu twee manieren van schrijven. Is het nou n3DS of NN3DS, ik hoop de eerste is 1 character korter en scheelt ook weer de shift knop indrukken :)

Anyways, ik hoop net als Touchdomex op een Zelda editie (misschien iets met Majora's Mask purple/black n3DS XL of awesome?).

Ik was gisteren ook weer van plan verder te gaan met Awakening. Maaarrr geeen idee waar ik ben en waar ik mee bezig was. Ik heb al wel wat stelletjes en had van alles geplanned volgens mij. Belangrijkste is galeforce en iets met Ricken en Meriel dacht ik. Vandaag maar ff bij lezen. Maja, moet ook Alpha Sapphire nog uitspelen, en Bravely Default. Damn, 3DS is toch eigenlijk de beste console tot nu toe. Althans, tot bloodborne uitkomt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• RayNbow
Newニンテンドー3DS, dus NN3DS. :p

• Koldur
Tja, er is natuurlijk geen officiële afkorting, maar n3DS lijkt me de meest logische, het is immers "new 3DS". NN3DS is wat overbodig als je het mij vraagt, staat dan voor "new Nintendo 3DS"?

Ik verwacht wel een speciale Zelda editie, maar vraag me af of er een XL versie van gaat komen, vooral omdat je de niet XL versie hebt welke face-plates heeft en Nintendo daar waarschijnlijk leuk geld aan wil verdienen.

• RayNbow
Koldur schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:12:
NN3DS is wat overbodig als je het mij vraagt, staat dan voor "new Nintendo 3DS"?
Zoals ik hierboven al zei, ja. De volledige naam van het systeem dat Nintendo zelf hanteert is Newニンテンドー3DS (ニンテンドー is Nintendo in katakana). De afkorting NN3DS geeft de minste verwarring.

(De oorspronkelijke 3DS wordt voluit ニンテンドー3DS genoemd. Wanneer iemand de afkorting als N3DS zou gebruiken, weet je niet of hij Nintendo 3DS of New 3DS bedoelt.)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ye-roon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:07:
Maja, moet ook Alpha Sapphire nog uitspelen, en Bravely Default.
En aan Fantasy Life beginnen ? :+

• Koldur
RayNbow schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Zoals ik hierboven al zei, ja. De volledige naam van het systeem dat Nintendo zelf hanteert is Newニンテンドー3DS (ニンテンドー is Nintendo in katakana). De afkorting NN3DS geeft de minste verwarring.

(De oorspronkelijke 3DS wordt voluit ニンテンドー3DS genoemd. Wanneer iemand de afkorting als N3DS zou gebruiken, weet je niet of hij Nintendo 3DS of New 3DS bedoelt.)
Ik blijf het bij n3DS houden, duidelijk zat en er staat duidelijk "new 3DS" op de dozen. Linken naar je eigen post twee posts terug vind ik wel weer grappig :+

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Eens. Als iets eerst standaard 3DS wordt genoemd is het vreemd om er ineens dubbel n voor te zetten als er maar 1 woord bij komt. Wel opvallend hoe vaak Nintendo verwarring creëert met benamingen. 3DS+ of 3DS new had het leven makkelijker gemaakt in afkortingen land ;)

• Koldur
Beakzz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:43:
Eens. Als iets eerst standaard 3DS wordt genoemd is het vreemd om er ineens dubbel n voor te zetten als er maar 1 woord bij komt. Wel opvallend hoe vaak Nintendo verwarring creëert met benamingen. 3DS+ of 3DS new had het leven makkelijker gemaakt in afkortingen land ;)
Haha, ja, maar ik heb het idee dat dit gewoon bewust gedaan is, op deze manier wordt er over gepraat, zullen mensen eerder vragen stellen aan winkel personeel wat vaak verkoop helpt, als je eenmaal iets gevraagd hebt over een product zal je het product veel sneller kopen uit een soort van loyaliteits gevoel (zo blijken mensen nu eenmaal te werken) zo ook met de adapter welke er niet bijgeleverd wordt.
Nintendo is slimmer dan de meeste mensen ze afschilderen zelf zijn ;) dit is juist slimme marketing. Gestructureerde chaos!

• RayNbow
Koldur schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:38:
[...]

Ik blijf het bij n3DS houden, duidelijk zat en er staat duidelijk "new 3DS" op de dozen. Linken naar je eigen post twee posts terug vind ik wel weer grappig :+
Er staat nog iets tussen "new" en 3DS op de doos? ;)
Beakzz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:43:
Eens. Als iets eerst standaard 3DS wordt genoemd is het vreemd om er ineens dubbel n voor te zetten als er maar 1 woord bij komt.
N3DS is ook een afkorting die gebruikt werd om de 3DS aan te duiden, nog ver voordat de New 3DS werd aangekondigd.

• BlackMage
Koldur schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:52:
[...]

Haha, ja, maar ik heb het idee dat dit gewoon bewust gedaan is, op deze manier wordt er over gepraat, zullen mensen eerder vragen stellen aan winkel personeel wat vaak verkoop helpt, als je eenmaal iets gevraagd hebt over een product zal je het product veel sneller kopen uit een soort van loyaliteits gevoel (zo blijken mensen nu eenmaal te werken) zo ook met de adapter welke er niet bijgeleverd wordt.
Nintendo is slimmer dan de meeste mensen ze afschilderen zelf zijn ;) dit is juist slimme marketing. Gestructureerde chaos!
Niemand noemt Nintendo dom hoor :) Maar qua naamgeving moeten ze wel even beter nadenken. Ze hebben een recente historie van slecht gekozen namen (3DS en Wii U) en wat mij betreft hoort de New 3DS daar ook bij. "Nieuw? Alles wat ik in de winkel koop is nieuw.", "Nieuwe 3DS? Waarom, mijn oude is nog prima." Maar de New 3DS heeft echt meerwaarde en dat blijkt niet aan de naam. "plus", "pro" of misschien zelfs "super" zou een betere keus zijn geweest, vind ik dan.

Bij de DS vond ik het een stuk beter. De eerste was de DS lite, de meerwaarde ervan (compacter apparaat) samengevat in 1 woord. Perfecte keus. De tweede was de DSi, de meerwaarde ervan (internet connectiviteit) samengevat in 1 letter. Perfecte keus.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Koldur schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:52:
[...]

Ik geloof wel dat het geen dom bedrijf is, maar of het bij de Wii tegen over de Wii U erg geholpen heeft vraag ik me af. Genoeg mensen om me heen die denken dat de Wii U de gamepad van de Wii is :+
RayNbow schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:21:

N3DS is ook een afkorting die gebruikt werd om de 3DS aan te duiden, nog ver voordat de New 3DS werd aangekondigd.
Het gaat toch om de praktijk? Of zeg/schrijf je nu ook altijd N3DS ipv. 3DS ?

[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 13-01-2015 11:31 ]

• RayNbow
Beakzz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:26:
[...]

Het gaat toch om de praktijk?
Het gebruik van N3DS om Nintendo 3DS aan te duiden in de praktijk.
Of zeg/schrijf je nu ook altijd N3DS ipv. 3DS ?
Het gebruik van N3DS als afkorting sluit het gebruik van 3DS als afkorting niet uit.

• BlackMage
Het maakt ook verder niet uit wat officieel is of wat in de praktijk wordt gebruikt.

De realiteit is:
3DS = Kan alles zijn (zullen vast genoeg zijn die hun ook hun New 3DS gewoon '3DS' gaan noemen)
N3DS = Kan alles zijn
NN3DS = Kan alleen New 3DS zijn.

Ik noem het gewoon New 3DS :P Ik vind mijn tijd niet kostbaar genoeg om "new" af te korten :P

• DCG909
Met het zoeken naar accesoires maakt het wel uit.
3ds geeft enkel oude spullen, n3ds geeft iets meer new 3ds spul en "new 3ds" geeft meer oude dan nieuwe 3ds accesoires...

Het is jammer dat er niet over een modelnummer wordt gesproken l.

• BlackMage
DCG909 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:23:
Met het zoeken naar accesoires maakt het wel uit.
3ds geeft enkel oude spullen, n3ds geeft iets meer new 3ds spul en "new 3ds" geeft meer oude dan nieuwe 3ds accesoires...

Het is jammer dat er niet over een modelnummer wordt gesproken l.
De New 3DS is nog niet uit in de VS en Europa, dus de markt zal nog niet overspoeld zijn met accessoires inderdaad ;) Na een half jaartje zal je relatief eenvoudig je accessoires overal kunnen vinden. En ja het blijft verwarrend, een onervaren koper zal er misschien in trappen "he goedkoop setje accessoires in de uitzoekbak, wat handig!" maar iemand die weet dat er verschil in zit zal dat niet zo snel doen denk ik.

Die (niet new) 3DS dingen blijven nog wel jaran te koop. Wen er maar aan :P

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Ik kan een (Amerikaanse, met regio lock) 3DS XL kopen voor €60. Dit lijkt me een goeie deal, maar hoe zit het met de games? Weet iemand toevallig of je makkelijk (en goedkoop ;) ) games kan importeren uit de VS? Ik dacht zo als ik een stuk of 4 games Importeer ben ik wel FF zoet :P

• Koldur
Op zich een prima deal, alleen pas op met importeren voor de importkosten. Hier kan je importeren voor een goede prijs met een voorbeeld:
https://www.videogamesplu...rds=mario+3d+land&x=0&y=0

Verwijderd

Er is een Nintendo Direct morgen middag om 3 uur.

Gaat over spellen die dit jaar op de Wii U en 3DS uitkomen....

...en vermoedelijk over de release van de new Nintendo 3DS.

Linkje:
http://www.nintendo.nl/Di...ntendo-Direct-698557.html

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 20:24 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:23:
Er is een Nintendo Direct morgen middag om 3 uur.

Gaat over spellen die dit jaar op de Wii U en 3DS uitkomen....

...en vermoedelijk over de release van de new Nintendo 3DS.

Linkje:
http://www.nintendo.nl/Di...ntendo-Direct-698557.html
Thrace Grumble in "Nintendo 3DS - Deel 1" ;)
Ben erg benieuwd, mss wel snel een NN3DS aanschaffen :) Dan alleen nog de eerste game bepalen...

[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-01-2015 20:27 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:57
al een maand een blije gebruiker van de New 3DS XL blue aussie. Ik zoek nu nog een geschikte pouch. ik neem aan dat de normale 3ds xl pouchen niet passen, omdat de new 3ds xl groter is. heeft iemand al een pouch voor zijn/haar new 3ds xl die goed past?

PC Specs

• BlackMage
Jirachi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:37:
al een maand een blije gebruiker van de New 3DS XL blue aussie. Ik zoek nu nog een geschikte pouch. ik neem aan dat de normale 3ds xl pouchen niet passen, omdat de new 3ds xl groter is. heeft iemand al een pouch voor zijn/haar new 3ds xl die goed past?
Ik denk dat je een heeel erg strake pouch voor je XL moet hebben als die niet past voor de New 3DS XL.

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/sn0uyribsuokfvcuendu.png

• Koldur
Jirachi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:37:
Ik heb toentertijd een DSi XL pouch gekocht voor mijn normale 3DS XL en die was net even te groot voor die versie, maar nu perfect voor mijn n3DS XL. Dus die! ;)

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Special edition Zelda new3DSXL. :9~

YouTube: New Nintendo 3DS XL Majora's Mask Edition

[ Voor 64% gewijzigd door Stravincy op 14-01-2015 15:52 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Leuke Nintendo Direct was het! 13 februari eindelijk de NN3DS :)

Pagina: 1 ... 74 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]