How are you doing?
Klinkt misschien naïef maar ik ga er gewoon vanuit dat hij niet kapot gaat. Regelmatig producten (laptops, monitor, OnePlus One) uit het buitenland besteld en eigenlijk (nog) nooit een kapot product gehad (zelfs na jaren gebruik), zoals je denk ik ook van een degelijk product mag verwachten. En als het dan toch ooit uitloopt op een kapot product dan tsja dan moet het maar.
Patient gamer
Mmmm, ik ging er vanuit dat de 3DS ook Amiibo support had/kreeg toen ik gisteren Link en Princess Peach kocht. Ook voor de Wii U uiteraard.RayNbow schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:46:
[...]
Voor de oude 3DSen heb je een aparte accessoire, maar ja, ideaal is anders...
Maar er komt inderdaad support :
Nintendo 3DS systems will be compatible with amiibo functionality using a peripheral device, scheduled to launch in 2015. Stay tuned for information on the Nintendo 3DS games that will work with amiibo.
http://www.nintendo.com/amiibo/ways-to-play/ (met plaatje)
Verwijderd
Garantie wordt moeilijk, terugsturen naar Australië lijkt me niet echt een optie. Wel kan je reparaties door Nintendo of Europe / Nederland laten doen.stftweaker schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:10:
[...]
En hoe doen jullie/ jij dit met garantie?
Wel vind ik hem echt pittig. Heb tot de black mage op normaal gespeeld maar die kreeg ik gewoon echt niet neer. 1800 HP terwijl mijn standaard aanval 15/30dmg doet, ugh. Dus toch maar even een stapje terug gegaan. Ik hou best van een uitdaging maar daar was niet echt tegenop te healen. Wellicht had ik het tactisch anders aan kunnen pakken, maar zo'n pittige baas voor je echt het vecht systeem onder de knie kunt hebben. Denk wel dat ik me hier een tijdje mee ga vermaken.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Best character: MrgrgrPhydomir schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:46:
Eindelijk aan Bravely Deafult begonnen. Game stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje en laatst tijden de 3 voor 2 bij de MM meegepikt. Heb nu 3 uurtjes gespeeld en het heeft die heerlijke FF vibe. Verhaal is heel standaard maar de karakters maken dat weer goed.

(Mijn hoogste damage ooit met haar:)
Die haalde ik in 1x neer, maar dat kwam omdat ik iemand anders summonde met een aanval die flink overpowered was...Wel vind ik hem echt pittig. Heb tot de black mage op normaal gespeeld maar die kreeg ik gewoon echt niet neer.
[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 16-12-2014 19:10 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Klopt volgens mij zijn er maar een paar themes gratis, de rest is betaald van 0,99 tot 1,99 Euro...Goner schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:05:
Free Themes tot 15/1 ??
Krijg net een notificatie, maar kan niet bij de shop via onze wi-fi (op werk).
EDIT: onderdeel van update 9.4.0-21 E ?
EDIT2: kan iemand die themes ophalen uit de shop ? Krijg alleen maar error code 004-3003 (bekend probleem als ik Google). Kon alleen die apart aangeboden Mario Cat theme ophalen ...
Een 3DS XL met Super Mario 3D land voor 179 euro. Dat is een goede deal of niet? Kan zo 123 geen betere vinden...
Ben vooralsnog blij met mijn zilvergrijze 3DS XL voor 175 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door Flozem op 17-12-2014 16:49 ]
Verwijderd
Even kijker of er nog mooie prijsjes zijn. Ben het meest geintesseerd in Pokemon Omega Ruby (of Sapphire), Fire Emblem en Bravely Default. Mario Kart 7 zou ook wel grappig kunnen zijn. Jammer dat er geen Pokemon-bundles zijn.
Ik heb de knoop doorgehakt en de nieuwe besteldVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:44:
[...]
Garantie wordt moeilijk, terugsturen naar Australië lijkt me niet echt een optie. Wel kan je reparaties door Nintendo of Europe / Nederland laten doen.
How are you doing?
Waar besteld? Fishpond of play-asia (wel het duurst, bekend maar met 4 dagen in huis)stftweaker schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:05:
[...]
Ik heb de knoop doorgehakt en de nieuwe besteldnu is het wachten op me pakketje. Ben benieuwd hoelang het duurt.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Play Asia via Fed expinokkia schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:09:
[...]
Waar besteld? Fishpond of play-asia (wel het duurst, bekend maar met 4 dagen in huis)
How are you doing?
Als het even mee zit heb je de New 3DS (XL) op 24 december
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
€190 is toch ook een hoop geld om risico te nemen. Ik hoop dat je de New 3DS (XL) snel, onbeschadigd en werkend binnen krijg. Ik heb op de dag van vandaag absoluut geen spijt van mijn New 3DS XL. Alleen jammer dat die amiibo nog niet op werkt. Al mij amiibo`s kijken me echt zielig aan.Koldur schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:28:
Zelf via Fishpond gekocht, moet ik even wachten, maar voor €190,- vind ik dat niet erg. Vond het via Play-Asia net even te gortig, vooral omdat je met zekerheid douane kosten moet betalen. Ik zie hem wel verschijnen, wilde op deze manier het risico toch wel nemen.
Pinokkia heeft weer haar dolle 5 minuten
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 19-12-2014 17:09 ]
Ik ben vooral erg benieuwd naar de "stabiele 3D" want ik gebruik 3D nu al veel, maar kan soms net even irritant kijken.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Zoals je in 1 van mijn reacties mbt 3D, is dat voor mij persoonlijk echt een vooruitgang. Heb nog steeds nergens last van. (duizeligheid en hoofdpijn door 3D)Koldur schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:26:
Tja, enige risico waar ik het over heb, is garantie en douane kosten. Als hij defect aankomt door beschadigingen dan is dat gedekt en ik heb met PayPal betaald, dus dat komt wel goed.
Ik ben vooral erg benieuwd naar de "stabiele 3D" want ik gebruik 3D nu al veel, maar kan soms net even irritant kijken.
waarom niet ? op de verpakking staat dat ze werken met New 3DS (tenminste, een foto).pinokkia schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:08:
[...]
Alleen jammer dat die amiibo nog niet op werkt. Al mij amiibo`s kijken me echt zielig aan.
(heb er ook een paar, maar moet wachten op gadget voor 3DS)
De New 3DS XL scant amiibo`s wel. Maar het werkt nog niet met Super Smash Bros 3DS game.Goner schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:32:
[...]
waarom niet ? op de verpakking staat dat ze werken met New 3DS (tenminste, een foto).
(heb er ook een paar, maar moet wachten op gadget voor 3DS)
Verwijderd
Al dat komt met (updates voor) games in 2015. Wanneer precies is onbekend.
Trouwens heb ik geprobeerd of met mijn Nieuwe 3DS ik een Amiibo kon scannen terwijl ik verbonden ben met Smash Bros Wii U (NN3DS als controller) Maar dat gaat niet.
Wel werken de C-stick, ZL en ZR knoppen wel op de Wii U versie.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 18:48 ]
Hij is nu in Duitsland dus je gaat gelijk krijgen hoop ikpinokkia schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:37:
[...]
Als het even mee zit heb je de New 3DS (XL) op 24 december
How are you doing?
Je gaat het zeker voor de kerstdagen krijgen. Gaaf zeg en welkom bij de New 3DS club.stftweaker schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:03:
[...]
Hij is nu in Duitsland dus je gaat gelijk krijgen hoop ikPokemon is binnen en de adapter dus ik zit er helemaal klaar voor haha. Wachten duurt nu erg lang.
Ik heb nu na een falende launch 3DS (2 verticale strepen op het scherm door dichtklappen, bekende probleem) een mooie Smash Bros 3DS gekocht. Echter zit ik met wat vraagjes:
1.) Kan ik de game (Smash) overzetten naar een grotere SD kaart?
2.) Welke game zal ik nemen bij de gratis game actie
3.) Geen vraag: Fantasy Life is awesome!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
2.) kies er een uit die je bij voorbaat al niet leuk lijkt, dan kan het alleen maar meevallen
3.) m.b.t. op vraag 2, dus zeker niet zo'n game
[ Voor 23% gewijzigd door DukeBox op 23-12-2014 08:50 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Bravely Default pricewatch: Bravely Default, Nintendo 3DS
Bravely Default Flying Fairy pricewatch: Bravely Default: Flying Fairy, Nintendo 3DS
Wil hem graag hebben!
Je kun de bijgeleverde SD kaart via een PC gewoon kopiëren naar een grotere kaart.lanerios schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:43:
1.) Kan ik de game (Smash) overzetten naar een grotere SD kaart?
http://en-americas-suppor...fer-data-between-sd-cards
[ Voor 75% gewijzigd door Goner op 23-12-2014 14:48 ]
Beide lijken dezelfde versie te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:42:
Wellicht een domme vraag, maar welke Bravely Default is nou de 'juiste' ofwel Europeaanse versie?
Bravely Default pricewatch: Bravely Default, Nintendo 3DS
Bravely Default Flying Fairy pricewatch: Bravely Default: Flying Fairy, Nintendo 3DS
Wil hem graag hebben!
pricewatch: Bravely Default, Nintendo 3DS
Heeft een eerste prijsvermelding van november 2014, maar er zijn geen nieuwe versies van uit gekomen.
pricewatch: Bravely Default: Flying Fairy, Nintendo 3DS
Lijkt gewoon de versie die al langer in de winkel ligt.
Zo gewoon diegene halen die bij de standaardwinkels ligt. Als je het goedkoper moet hebben dan zou je het via Amazon.de kunnen doen. Volgens mij is dit spel namelijk niet gedubd of vertaald:
http://www.amazon.de/Squa...intendo-3DS/dp/B00GA9FV68
Het spel heeft meerdere taalopties (JP/EN audio, EN/FR/DE/ES text).NickD schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:49:
Als je het goedkoper moet hebben dan zou je het via Amazon.de kunnen doen. Volgens mij is dit spel namelijk niet gedubd of vertaald:
http://www.amazon.de/Squa...intendo-3DS/dp/B00GA9FV68
http://www.usgamer.net/ar...er-about-the-bravo-bikini
Verwijderd
Ik ga dezer dagen maar even langs de winkel. Het lijkt mij zo'n gaaf spel!
2e hands word het niet echt vaak aangeboden heb ik het idee.
Er is trouwens wel een demo te downloaden.
Maar dat is het ook waard. Niet alleen het spel, maar ook de soundtrack, waaronder de bluray van het concert, is ook een aanrader.Wazzup! schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:57:
Mij ook alleen die prijs is nog steeds 45 euro
Stukje video:
Anyway, ik ben wel in de markt voor een nieuwe dus i.v.m. de nieuwe Pokemons. Ik twijfel echter tussen de 3DS en de 2DS. Ik moet zeggen dat mijn persoonlijke voorkeur wel uitgaat naar de 3DSXL omdat die dichtgeklapt kan worden. De 2DS lijkt mij een zeer onhandig apparaat qua formaat.
Het is dus een beetje een afweging van enerzijds een kut formaat voor een lage prijs en anderzijds een fijn formaat met een hogere prijs.
Tesla M3LR '21
Net toch nog een op mp gevonden voor 25 inclusief verzenden. Op zich wel redelijk prijs dan denk ik.
Ik ben benieuwd het zal wel even duren waarschijnlijk vanwege kerst en zo.
Verwijderd
Vermoedelijk wordt de Europese versie met de release van Monster Hunter 4 Ultimate uitgebracht.RayNbow schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:18:
Als je geen haast hebt, Shibata (Nintendo of Europe) refereerde naar de New Nintendo 3DS in zijn kerstgroet. Misschien dat er al snel een aankondiging volgt begin volgend jaar over de exacte plannen om de NN3DS te releasen in Europa.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 07:23 ]
Verwijderd
Zit zelf te twijfelen tussen Zelda en Monster Hunter 3. Zie alleen dat MH3 geen multiplayer heeft als ik het goed heb.
Als ik puur naar average playthrough time kijk dan lijkt het mij MH3, maar goed.
Zelda: http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=12965
Monster Hunter 3: http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=6147
Dank!
Verwijderd
Er is een "Packet Relay Tools"-app voor de Wii U waarmee je de 3DS met internet kan verbinden.
Maar als je moet kiezen...
Zelda!
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 14:46 ]
MH3U ondersteunt bij mijn weten gewoon multiplayer, hoor. Alleen niet online, daar heb je die relay app voor de WiiU voor nodig. Maar met een groepje 3DS spelers zou dat volgens mij gewoon moeten kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:44:
MH3 heeft multiplayer via de Wii U
Er is een "Packet Relay Tools"-app voor de Wii U waarmee je de 3DS met internet kan verbinden.
Maar als je moet kiezen...
Zelda!
(Miiverse post)
Tijd voor een warming up.
[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 24-12-2014 21:55 ]
Verwijderd
Zolang je op het moment dat je een New Nintendo 3DS (XL) koopt kan je een System Transfer van je 2DS naar je New Nintendo 3DS uitvoeren hierbij worden alle licenties van spellen overgezet.flashingst schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:47:
Ik twijfel om een 2DS bundel met OR of AS te kopen maar heb daar even een vraagje over. De Pokemon game komt pre-installed. Als ik later switch naar een New 3DS of 3DS XL, kan ik de game dan weer gratis daarop downloaden? Of is de "pre-installed" game gebonden aan een device?
Daarna moet je enkel nog de spellen naar de MicroSD kopiëren van de SD kaart in je 2DS. (Kan via WiFi of via je PC)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2014 21:54 ]
Dus deze game is niet gelinkt aan je Nintendo eShop account?Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:53:
[...]
Zolang je op het moment dat je een New Nintendo 3DS (XL) koopt kan je een System Transfer van je 2DS naar je New Nintendo 3DS uitvoeren hierbij worden alle licenties van spellen overgezet.
En als ik niet beide systemen tegelijk in huis zou hebben? Dus ik verkoop mijn 2DS, koop een week later een New 3DS? Dan is system transfer dus niet meer mogelijk.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:54:
Jawel, maar je eShop account wordt bij een System Transfer ook overgezet.
Verwijderd
Uh... wissen? Niet ontkoppelen?Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:58:
Bij verkoop van je 2/3DS moet je trouwens ook je eShop account wissen.
Ik ontkoppel altijd mijn Nintendo account. Daarna doe ik systeemherstel. Heb ik laatst bij de verkoop van de 3DS.
Hebben jullie ervaring/tips over het gebruik van de microfoon?
Oeh godver! net mijn DS uitgezet.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:11:
Bravely Default op de eStore nu voor € 29,99
Kon het niet laten.
morgen eens wat extra tegoed halen. Kom net 4 euro tekort
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Lang leve creditcardsTouchdomex schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:33:
[...]
Oeh godver! net mijn DS uitgezet.
morgen eens wat extra tegoed halen. Kom net 4 euro tekort
Creditcards zijn levensgevaarlijk voor mijn budget.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zal je zien dat ze dit in de tweede week van januari uitbrengen, terwijl mijn new 3DS XL nog onderweg is uit Nieuw Zeeland
Oeh ben benieuwd hoeveel mijn oude 3DS nog op gaat brengenRayNbow schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:18:
Europese verpakking van de NN3DS gespot?
[afbeelding]
(bron)
Ergonomisch is ie verder prima, in tegenstelling tot de oude kleine 3DS. Ik hoop dan ook dat de New 3DS daar een mooi compromis in gaat vormen. Is er toevallig iemand die ze beiden al gevoeld heeft en weet of ik gelijk heb?
Verder hoop ik dat er weer een GameMania inruilactie komt, die was de vorige keer wel erg interessant als ik het me goed herinner
OuchKoldur schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:27:
Lijkt me wel ja
Zal je zien dat ze dit in de tweede week van januari uitbrengen, terwijl mijn new 3DS XL nog onderweg is uit Nieuw Zeeland
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ja, dat op zich vind ik geen punt, maar zou jammer zijn als hij pas binnenkomt nadat hij hier al gereleased is of net een week of twee ervoor. Ik kreeg zo het gevoel dat het nog wel even zou duren (wat nog steeds kan, maar dit wekt het idee dat de new 3DS hier vrij snel zal komen) en nam daardoor het risico een bij voorbaat garantieloos systeem te kopen.pclinde schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:52:
[...]
OuchDan komt die waarschijnlijk pas binnen in de 1e of 2e week.
Ik zie het allemaal wel gebeuren, wel erg jammer dat Nintendo het zo vaag released allemaal, vooral omdat hij in Australië dus al uit is en hier gewoon met de spellen werkt. Maar ja, dat is nou eenmaal iets waar je als Nintendo gamer mee te maken hebt....
Verwijderd
Momenteel heb je alleen SSB 3DS als spel geoptimaliseerd voor de New Nintendo 3DS, wat weinig intentie aan kopers gaat geven. (Muv de mensen die 'm sowieso willen)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 16:02 ]
Dat er straks exclusives voor komen is mooi meegenomen, maar is voor mij niet de reden hem nu te kopen.
Verwijderd
http://www.gonintendo.com...ate-with-feb-27th-release

Hopelijk/vermoedelijk gelijktijdig met de new Nintendo 3DS
Sommige optionele bosses in chapter 5+ zijn wel gemakkelijk als je al een aantal classes hebt. Met de vampire jobclass worden boss-fights met non-boss enemies een stuk gemakkelijker: voorbeeldRayNbow schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:51:
[...]Ik ben zelf nu op het punt aangekomen dat een paar van mijn favoriete jobs gemaxt zijn en dat ik 1 a 2 jobs rouleer. M'n party wordt daardoor wel zwakker, maar...
spoiler:...juist de optionele boss fights in chapters 5+ zijn nu prima om je zwakker setups uit te proberen.
NB: spoilers voor mensen die nog niet in chapter 5+ zitten!
Als de 3DS welke je koopt nog niet aan een NNID is gekoppeld wel, anders moet je de NNID waarmee hij gekoppeld is behouden helaas, kan niet anders.Angie79 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:16:
Als ik een 2de hands 3ds xl koop en er staan spellen op, kan ik dan mijn eigen nintendo account eraan koppelen of zijn dan de spellen weg.
Blijkbaar had ik hem al eerder gekocht met het idee er aan te beginnen zodra ik de andere uit had gespeeld maar was ik dat compleet vergeten
Moet zeggen dat ik er er minder van verwacht had om een of andere reden maar nu ik er mee aan de gang ben kan ik niet anders zeggen dat ik hem erg goed vind. Ook de overgang naar de muur en weer terug gaat heel intuïtief.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Heb dezelfde mail gekregen, helaas heb ik al een New 3DS XL uit AustraliëVerwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:22:
Kreeg zojuist een mail van Nintendo. Dat ik als trouwe klant nog voor de Europese release van de new 3DS er een aan kan schaffen inclusief wat extra's. Leuke actie, of ik er gebruik van ga maken weet ik nog niet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wordt er vermeld in welke kleuren hij beschikbaar zal zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:22:
Kreeg zojuist een mail van Nintendo. Dat ik als trouwe klant nog voor de Europese release van de new 3DS er een aan kan schaffen inclusief wat extra's. Leuke actie, of ik er gebruik van ga maken weet ik nog niet.
Wit dus.
[ Voor 9% gewijzigd door RayNbow op 06-01-2015 11:42 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
€199,00 + €6,00 verzendkosten.Koldur schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:19:
Wel weer typisch dat het niet werkt..... Wilde even kijken wat de prijs is op de Nederlandse site, maar daar kan je dus lang op wachten, want je kan niet inloggen.
Als het een troost mag zijn. Ik geraak er ook niet op en wil er wel één!Koldur schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:19:
Wel weer typisch dat het niet werkt..... Wilde even kijken wat de prijs is op de Nederlandse site, maar daar kan je dus lang op wachten, want je kan niet inloggen.
Net even met Nintendo gebeld en daar zijn ze zich niet bewust van een probleem.
Heb jij dan wel kunnen inloggen?
Ben er één keer ingekomen, maar het aan je mandje toevoegen deed ook niet. M'n sessie is inmiddels verlopen helaas. Misschien moet ik ook maar even Nintendo bellen.Heb jij dan wel kunnen inloggen?
Totally not true Ray
Anyways, new 3DS. Ik ben wel tevreden over mijn link between worlds 3DSXL. Maar het verschil in beeld kwaliteit en snelheid op de new. G-- ----it Nintendo, weer krijgen jullie geld van me
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Is het beeld echt beter op die nieuwe XL in vergelijking met de huidige XL?ye-roon schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:27:
[...]
Totally not true Ray
Anyways, new 3DS. Ik ben wel tevreden over mijn link between worlds 3DSXL. Maar het verschil in beeld kwaliteit en snelheid op de new. G-- ----it Nintendo, weer krijgen jullie geld van me
Wel met speciale Ambassador Edition-cover (achterkant), maar ja. En ik wil eigenlijk een XL waar ik nu aan gewend ben, ik heb de 3DSsen van de kids wel 's vast, maar die vind ik echt te klein.Lekker Ventje schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:09:
Zover ik kan zien alleen in wit.
How The New Nintendo 3DS Stacks Up To The Original 3DS
Vergelijking met de oude XL:
[ Voor 15% gewijzigd door Amanoo op 06-01-2015 15:02 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 15:04 ]
Yep, vooral de buitenkantRayNbow schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:17:
De New 3DS is groter dan de 3DS:
Maar screensizes komen nog steeds niet in de buurt van de XL/LL :
new 3DS vs 3DS:
Upper screen size — 3.88 inches (diagonal) — compared to 3.5 inches in the original model
Lower screen size — 3.33 inches (diagonal) — compared to 3 inches in the original model
LL en XL :
Upper screen size — 4.88 inches (diagonal)
Lower screen size — 4.18 inches (diagonal)
http://www.nintendolife.c...everything_we_know_so_far
Verwijderd
En dat is tot nu ook mijn ervaring met de n3DS die ik via Play-Asia gekocht heb
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 15:18 ]
Ah, inderdaad:
Informatie over het product
New Nintendo 3DS Ambassador Edition
Voor dit systeem heb je een apart verkrijgbare voeding nodig (WAP-002 (UKV) voor het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Malta; WAP-002 (EUR) voor de EER, Zwitserland en Rusland). Je kunt voedingen gebruiken van de Nintendo 3DS, Nintendo 2DS, Nintendo DSi en Nintendo DSi XL.
[ Voor 66% gewijzigd door Goner op 06-01-2015 15:30 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Staat in die link van een paar posts terug. Is (op een paar mm. na) even groot als de XL.
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 06-01-2015 15:45 ]
Heb de DSi XL, 3DS XL en dan straks de New 3DS LL. Ik vind die maat wel fijn. Ook die past nog in mijn broekzak haha.
Vanaf de SNES heb ik elke console in bezit gehad en heb deze nog steeds. Alleen de Wii-U is er nog niet en de originele DS heb ik overgeslagen. Ik vind mij dan best een trouwe fan eigenlijk en die nieuwe 3ds had ik graag willen bestellen.
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]