Net een New Nintendo 3DS XL (Metallic Black) (PAL) besteld bij Play-Asia. Heb nog geen 3DS en het is toch wel een leuke handheld. Vooral nu gekocht omdat de Gateway kaart gaat werken met de huidige firmware versies. Nog maar af te wachten of dat kan als de handheld officieel in Europa wordt uitgebracht. Super fout ik weet het, maar ik ga toch wel spellen kopen die ik echt wil (net zoals bij mijn Nintendo WiiU). Nu wachten op de levering.
Oh op die manier. Maar ik heb een pakketje zonder naam er op. Net zoals je beschrijft een anonieme doos dat weinig aandacht trekt.remzor schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:36:
[...]
Ik heb inmiddels ook besteld maar jij bedoelt iets anders. Ik heb overigens na gemaild te hebben met Play Asia dezelfde mail gehad als die jij hebt gehad. Ik bedoelde meer de manier van versturen. Je kunt namelijk kiezen voor:
- Normal package (de store name er dus gewoon op)
- Package without store name
- Gift wrapping
Ik heb gekozen voor het pakketje zonder naam erop. In gift wrapping dacht ik dat het misschien juist de aandacht zou trekken dus wilde een zo anoniem mogelijke doos. Gelukkig is de verpakking maar klein als het goed is.. Let's hope for the best!
Mijn order staat trouwens nog steeds op: preparing order. Hoop toch dat het morgen of uiterlijk vrijdag verstuurd wordt, want er staat ships within 48hrs.
UPDATE 4-12
Het is verzonden. Alleen vraag ik me af. Waar kan ik die trackingnummer ergens invoeren? Gevonden. As dinsdag 9-12 wordt het pakketje geleverd
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 04-12-2014 12:08 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ga jij lekker een flashcart kopen, is sowieso niet de bedoeling dat dat hier besproken wordt en is nogal stom als je verder in de toekomst ook spellen wil spelen. Het hele R4 debacle heeft er mede voor gezorgd dat de 3DS nu minder goed verkoopt/3rd party spellen krijgt.Bisamrat schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:59:
Net een New Nintendo 3DS XL (Metallic Black) (PAL) besteld bij Play-Asia. Heb nog geen 3DS en het is toch wel een leuke handheld. Vooral nu gekocht omdat de Gateway kaart gaat werken met de huidige firmware versies. Nog maar af te wachten of dat kan als de handheld officieel in Europa wordt uitgebracht. Super fout ik weet het, maar ik ga toch wel spellen kopen die ik echt wil (net zoals bij mijn Nintendo WiiU). Nu wachten op de levering.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Gelukkig heeft Nintendo nu diverse mogelijkheden om het kraken zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Uiteindelijk wordt het lek gedicht en moet een ieder upgraden naar de nieuwste firmware. Tenminste als je gebruik wil maken van nieuwe legale games en online mogelijkheden als MiiVerse, de eShop en online gamen.
Uiteindelijk wordt het lek gedicht en moet een ieder upgraden naar de nieuwste firmware. Tenminste als je gebruik wil maken van nieuwe legale games en online mogelijkheden als MiiVerse, de eShop en online gamen.
Even een vraagje voor diegenen die reeds een New in bezit hebben.
Ik denk er aan ook één te importeren maar vroeg mij af of een system transfer ook gewoon kan?
Ik doe mijn oude immers pas weg nadat ik de transfer zou uitgevoerd hebben.
Ik denk er aan ook één te importeren maar vroeg mij af of een system transfer ook gewoon kan?
Ja hoor, is geen probleem.Ekfad schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:20:
Ey tweakers!
Bij de V&D zijn ALLE 3DS games nu 5 euro per stuk! Ik heb zelf Mario Tennis, Luigi's Mansion 2 en Epic Mickey gehaald voor 15 euro samen!
Deze aktie geldt trouwens ook voor alle andere games muv Wii U games en Lego games.
Bij de V&D zijn ALLE 3DS games nu 5 euro per stuk! Ik heb zelf Mario Tennis, Luigi's Mansion 2 en Epic Mickey gehaald voor 15 euro samen!
Deze aktie geldt trouwens ook voor alle andere games muv Wii U games en Lego games.
"21 jaar DSL!"
Online of fysiek?The_Bird schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:20:
Ey tweakers!
Zo te zien Fysiek.
[ Voor 3% gewijzigd door JerX op 05-12-2014 11:32 ]
Fysiek. Online helaas niet, dan had ik wel ps4 games gehaald.
"21 jaar DSL!"
Ben net ff wezen kijken, er stond bijna niks meerThe_Bird schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:40:
Fysiek. Online helaas niet, dan had ik wel ps4 games gehaald.
Hier in Sittard nog wel een paar Art Academy en How to start your own boutique titels. Fans, sla jullie slag 
Kunnen we er nu van uitgaan dat 3ds games niet meer verkrijgbaar zijn bij de V&D? De selectie is nooit echt super geweest
Kunnen we er nu van uitgaan dat 3ds games niet meer verkrijgbaar zijn bij de V&D? De selectie is nooit echt super geweest
Holy fucking moly. Dat is wel extreem goedkoop. Helaas kom ik er vandaag niet meerThe_Bird schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:20:
Ey tweakers!
Mwah niet alleen 3DS. Xbox, ps, pc staan er ook voor 5 euro, maar zijn allemaal ruk gamesFierry schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:40:
Hier in Sittard nog wel een paar Art Academy en How to start your own boutique titels. Fans, sla jullie slag
Nee, inderdaad ; sommige V&D's hadden een Dixon's afdeling en die hebben Nintendo al tijden in de ban. Niet interessant blijkbaar ...Fierry schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:40:
Vandaag in Maastricht wezen kijken... V&D had alleen maar crap titels.
Wel overstag gegaan voor een 3DS XL a 175 bij Intertoys. Lader + 3 spellen bij MM gehaald vanwege 3=2 actie. Fire Emblem, Bravely Default en Zelda between worlds. Voor vrouwlief een accu voor Canon 7D en een 16GB CF kaart besteld online. Hebben we ook Sinterklaas...
Wel overstag gegaan voor een 3DS XL a 175 bij Intertoys. Lader + 3 spellen bij MM gehaald vanwege 3=2 actie. Fire Emblem, Bravely Default en Zelda between worlds. Voor vrouwlief een accu voor Canon 7D en een 16GB CF kaart besteld online. Hebben we ook Sinterklaas...
Ik ga morgen eens op zoek naar een 3DS XL. Eens kijken wat ik zo allemaal kan vinden van packs en versies. Ook eens de games bekijken. Vermoedelijk betekent dat dus morgenavond een 3DS XL mee naar huis
.
Heb sinds de gameboy (originele zwart/wit) geen nintendo console meer gehad, dus heb wel wat in te halen wat games betreft op dat vlak
.
Nu geldt zo te zien ook nog de gratis game actie. Als ik het goed voorheb moet ik daarvoor dan eerst een nintendo account aanmaken? En via m'n account dan de game claimen. Ik zie dat er een club account is en een eshop account. Hoe zit dat juist? De ene als hoofdaccount en de andere enkel als account voor de shop of is dat tegenwoordig één en dezelfde?
Edit: Vind het maar verwarrend maar ik bekijk het wel eens het nodig is
. Denk dat ik enkel een nintendo network id nodig heb en dat de eshop daar dan automatisch aanhangt.
Heb sinds de gameboy (originele zwart/wit) geen nintendo console meer gehad, dus heb wel wat in te halen wat games betreft op dat vlak
Nu geldt zo te zien ook nog de gratis game actie. Als ik het goed voorheb moet ik daarvoor dan eerst een nintendo account aanmaken? En via m'n account dan de game claimen. Ik zie dat er een club account is en een eshop account. Hoe zit dat juist? De ene als hoofdaccount en de andere enkel als account voor de shop of is dat tegenwoordig één en dezelfde?
Edit: Vind het maar verwarrend maar ik bekijk het wel eens het nodig is
[ Voor 70% gewijzigd door Powerblast op 05-12-2014 21:12 ]
Het kan allemaal, maar het zou best kunnen dat je eerst een error code 005-5602 krijgt op je NN3DS.Ekfad schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:20:
Althans dit gebeurde bij mijn metallic black NN3DS XL.
Voor mij was de oplossing om je regio eerst op UK te zetten en dan de eshop opstarten. Je krijgt in de eshop een aantal vragen voorgelegd. Daarbij gewoon een aantal keren "next" klikken. Als er gevraagd wordt voor een nintendo ID, moet je gewoon op `SKIP` drukken. Vervolgens eshop sluiten en bij instellingen weer je regio op NL terugzetten en vervolgens weer eshop opstarten. Daar de vragen weer beantwoorden, nintendo ID NIET invullen/gewoon skippen en eshop weer afsluiten. Als het goed is werkt system transfer weer.
Verwijderd
Mijn New Nintendo 3DS heb ik gister ook besteld en is nu verzonden voor levering as. donderdag
Kennelijk niet. Daarnaast de losse lader is al tijden te verkrijgen en dus eerder een fuckup van de desbtreffende winkel.BlackMage schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:40:
[...]
Maar geen lader bij je product doen is een fuckup (dat ding wel erbij doen kost ze vast nog geen 50 cent per verkochte unit) en dan vervolgens niet zorgen dat losse laders in de winkel liggen is een dubbele fuckup.
[ Voor 11% gewijzigd door Cardinal op 06-12-2014 12:44 ]
Verwijderd
Hello, misschien een domme vraag, mijn zoontje van 7 heeft van sinterklaas een nieuw spel gekregen, 3ds fantasy life, dit is in het engels, is dit spel altijd in het engels?
Zo kan hij er toch niets mee?
Moet je dit altijd nakijken of een spel wel in het nederlands is?
Want er zijn toch wel spellen in het nederlands?
Als iemand wat tips heeft voor mij, heel graag.
Fantasy Life is alleen in het Engels te spelen en ja, dit moet je controleren bij ieder spel.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:06:
Hello, misschien een domme vraag, mijn zoontje van 7 heeft van sinterklaas een nieuw spel gekregen, 3ds fantasy life, dit is in het engels, is dit spel altijd in het engels?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
mooi moment om engels te leren.
Daarnaast het staat op de achterkant van het spel
[ Voor 45% gewijzigd door Cardinal op 06-12-2014 19:20 ]
Verwijderd
Ja, haha dat hebben wij ook al gezegd.Cardinal schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:15:
mooi moment om engels te leren.
Maar voor zoveel geld geen nederlands
Ja maar dat wist sinterklaas niet, dat dat daar staat.
Bedankt jullie voor de antwoorden.
Geld heeft weinig met de taal te maken, het is een RPG en die worden zeer zelden vertaald, vooral niet in het Nederlands.Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:32:
[...]
Ja, haha dat hebben wij ook al gezegd.
Maar voor zoveel geld geen nederlands![]()
Ja maar dat wist sinterklaas niet, dat dat daar staat.
Bedankt jullie voor de antwoorden.
nope, maar het spel is echter fantastisch. Dus conclusie sinterklaas heeft goede smaak en weet wat een goed spel is. nou nog de taal instructies...
Verwijderd
100% vanwege de grote hoeveelheid tekst in zulke spellen. In Nederland is het niet verplicht om games in het Nederlands uit te brengen dus gaan ze niet het geld steken in het maken van een vertaling. (Relatief kleine markt, en de meeste Nederlanders kunnen redelijk Engels lezen).Koldur schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:48:
[...]
Geld heeft weinig met de taal te maken, het is een RPG en die worden zeer zelden vertaald, vooral niet in het Nederlands.
Verwijderd
Waarbij het stomme dan weer is, dat de Professor Layton-spellen juist ALLEEN in het Nederlands te koop zijn hier. Ik haat het dat Nintendo wel even voor mij denkt te bepalen dat mijn Engels niet goed genoeg zou zijn en mij een bepaalde versie door de strot duwt. Geef me dan op zijn minst een keuze... (lang leve Nedgame die ze nog wel eens wil importeren)Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:15:
[...]
100% vanwege de grote hoeveelheid tekst in zulke spellen. In Nederland is het niet verplicht om games in het Nederlands uit te brengen dus gaan ze niet het geld steken in het maken van een vertaling. (Relatief kleine markt, en de meeste Nederlanders kunnen redelijk Engels lezen).
Zo de 3DS is binnen
. Het is uiteindelijk een 3DS XL geworden, de Super Smash Bros editie. Er lagen nog wat andere versies in de winkel ook, maar dan gewoon wit, zwart... Vond deze dan toch dat tikkeltje mooier
.
Met super smash bros kom ik ineens ook in aanmerking voor een gratis game. Is ook altijd mooi meegenomen. Verder heb ik er ineens Bravely Default bijgekocht. Kan weer even voort denk ik zo
.
Gisterenavond de eerste stapjes in Bravely Default gezet. Wat een pracht van een intro video krijg je daar. De sfeer zit ineens goed vind ik. Als het hele game zo blijft, dat wordt interessant.
Met super smash bros kom ik ineens ook in aanmerking voor een gratis game. Is ook altijd mooi meegenomen. Verder heb ik er ineens Bravely Default bijgekocht. Kan weer even voort denk ik zo
Gisterenavond de eerste stapjes in Bravely Default gezet. Wat een pracht van een intro video krijg je daar. De sfeer zit ineens goed vind ik. Als het hele game zo blijft, dat wordt interessant.
spoiler:
Wat ik niet zo goed snap is waarom ik in het begin de camera op de marker kaart moest richten. Wat is daar het nut van?
[ Voor 10% gewijzigd door Powerblast op 07-12-2014 13:49 ]
Verwijderd
Prof Layton vs Phoenix Wright is dan wel meertalig, wat erg fijn isVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:00:
[...]
Waarbij het stomme dan weer is, dat de Professor Layton-spellen juist ALLEEN in het Nederlands te koop zijn hier. Ik haat het dat Nintendo wel even voor mij denkt te bepalen dat mijn Engels niet goed genoeg zou zijn en mij een bepaalde versie door de strot duwt. Geef me dan op zijn minst een keuze... (lang leve Nedgame die ze nog wel eens wil importeren)
Zelf heb ik eens geprobeerd om dmv een hacktool een vertaling van LoZ A Link to the Past te maken. Maar na het intro heb ik het maar opgegeven
Optionele Augmented Reality cutscene.Powerblast schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:48:
spoiler:Wat ik niet zo goed snap is waarom ik in het begin de camera op de marker kaart moest richten. Wat is daar het nut van?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zojuist contact gehad met FedEx. Via de track & trace zag ik dat mijn pakketje morgen geleverd zou worden, maar toch vandaag al in de 'truck' zou staan. Had even gebeld om te vragen hoe het zit met het niet thuis zijn (aangezien ik fulltime werk). Heb nu afgesproken het pakket af te halen in Veldhoven waar deze nu ligt.remzor schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:36:
Ik heb inmiddels ook besteld...
Ik heb gekozen voor het pakketje zonder naam erop. In gift wrapping dacht ik dat het misschien juist de aandacht zou trekken dus wilde een zo anoniem mogelijke doos. Gelukkig is de verpakking maar klein als het goed is.. Let's hope for the best!
De telefoniste wist me te vertellen dat ik 24,50,- aan btw + nog wat administratiekosten moest betalen. Vind ik nog schappelijk! Rekening krijg ik later vanuit FedEx aangezien zij dit voorschieten tot een bedrag van 150.- euro voor particulieren. Toch fijn dat ik 'half price' op de doos heb laten zetten uiteindelijk dus, anders was ik sowieso het dubbele kwijt. Ik heb altijd pech wat dat betreft dus had ook wel op de douane gerekend
De mijne zit in het lokale Fed-Ex vestiging. Welke nummer moet je bellen om de btw + administratie kosten te achterhalen? Remzor heeft mij DM.remzor schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:32:
[...]
Zojuist contact gehad met FedEx. Via de track & trace zag ik dat mijn pakketje morgen geleverd zou worden, maar toch vandaag al in de 'truck' zou staan. Had even gebeld om te vragen hoe het zit met het niet thuis zijn (aangezien ik fulltime werk). Heb nu afgesproken het pakket af te halen in Veldhoven waar deze nu ligt.
De telefoniste wist me te vertellen dat ik 24,50,- aan btw + nog wat administratiekosten moest betalen. Vind ik nog schappelijk! Rekening krijg ik later vanuit FedEx aangezien zij dit voorschieten tot een bedrag van 150.- euro voor particulieren. Toch fijn dat ik 'half price' op de doos heb laten zetten uiteindelijk dus, anders was ik sowieso het dubbele kwijt. Ik heb altijd pech wat dat betreft dus had ook wel op de douane gerekend
Ik moet €56 voor alles bij betalen. Dus €20,75 meer dan Remzor. (Administratie kosten bij fedex is €10,75)
[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 08-12-2014 14:25 ]
Verwijderd
Wachten op New 3DS of voor een 3DS XL gaan?
Laatste Nintendo game was Pokemon Red voor de Gameboy. Nu 100 jaar later wil ik toch weer even die nostalgie naarboven halen met Pokemon Omega Ruby.
Aan te raden?
Dank
Laatste Nintendo game was Pokemon Red voor de Gameboy. Nu 100 jaar later wil ik toch weer even die nostalgie naarboven halen met Pokemon Omega Ruby.
Aan te raden?
Dank
Ik zou voor de new 3DS (XL) gaan. Je kan het importeren via play-asia (kosten €230 + €35 of €56 importkosten) of wachten op de release in 2015Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:11:
Wachten op New 3DS of voor een 3DS XL gaan?
Aan te raden?
Dank
Ligt eraan wat je zelf denkt te gaan doen met je 3DS XL. Ik vind het geen upgrade waard, maar als ik nu in de markt zou zijn voor een 3DS had ik waarschijnlijk gewacht.
De motivatie om de New 3DS niet te releasen in Europa en Amerika zegt wat mij betreft wel genoeg: "Japan needed the New Nintendo 3DS models. The handheld’s sales pace slowed down significantly, likely because it had reached market oversaturation. The same can’t be said for the U.S. and Europe yet, according to Nintendo, so it’ll let the current 3DS models live through another holiday before rolling out new ones." (bron: http://www.technobuffalo....ica-or-europe-until-2015/)
De motivatie om de New 3DS niet te releasen in Europa en Amerika zegt wat mij betreft wel genoeg: "Japan needed the New Nintendo 3DS models. The handheld’s sales pace slowed down significantly, likely because it had reached market oversaturation. The same can’t be said for the U.S. and Europe yet, according to Nintendo, so it’ll let the current 3DS models live through another holiday before rolling out new ones." (bron: http://www.technobuffalo....ica-or-europe-until-2015/)
request.getCookies();
Ik zou een goedkope tweedehands 2ds/3ds aanschaffen. Je kunt dan nu pokemon spelen en later kun je alsnog upgraden als je daar dan nog interesse in hebt.
Of nu een 3DS kopen in de aanbieding, en volgend jaar na Kerst / 2016 een new3DS. Zal tzt wel voor een leuk prijsje te krijgen zijn.
Er is behalve Xenoblade namelijk nog geen enkele exclusive bekend. Die zullen pas rond 2016 gebruikelijk zijn.
Er is behalve Xenoblade namelijk nog geen enkele exclusive bekend. Die zullen pas rond 2016 gebruikelijk zijn.
En zeer waarschijnlijk op 1 hand te tellen, net zoals in de DS(i) generatie. De C stick lijkt me wel praktisch.Flozem schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:16:
Of nu een 3DS kopen in de aanbieding, en volgend jaar na Kerst / 2016 een new3DS. Zal tzt wel voor een leuk prijsje te krijgen zijn.
request.getCookies();
Verwijderd
Echter zullen er wel meer games komen die ondersteuning bieden voor de betere hardware / extra knoppen / c-stick.Flozem schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:16:
Smash Bros bijvoorbeeld, Majora's Mask 3D en Monster Hunter 4. Oké, die werken ook op een originele 3DS, maar op de New 3DS zijn ze speelbaar zoals ze bedoeld zijn.
Los van het feit dat die extra C-stick misschien handiger is. Je moet je mij toch eens de C-stick aanwijzen op een N64 controller (wetende dat de vierpuntstoets niet gebruikt wordt).Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:50:
[...]
Echter zullen er wel meer games komen die ondersteuning bieden voor de betere hardware / extra knoppen / c-stick.
Smash Bros bijvoorbeeld, Majora's Mask 3D en Monster Hunter 4. Oké, die werken ook op een originele 3DS, maar op de New 3DS zijn ze speelbaar zoals ze bedoeld zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door Flozem op 09-12-2014 06:54 ]
Het was toen nog geen stick, maar het waren toen C-knoppen:Flozem schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 06:32:
[...]
Los van het feit dat die extra C-stick misschien handiger is. Je moet je mij toch eens de C-stick aanwijzen op een N64 controller (wetende dat de vierpuntstoets niet gebruikt wordt).
Dat zou betekenen dat je items en de ocarina met de c-stick kan bedienen. Want dat werkte zo goed in de gamecube versie van ocarina of time /majora's mask......RayNbow schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:10:
[...]
Het was toen nog geen stick, maar het waren toen C-knoppen:
[afbeelding]
Op speciaal verzoek heb ik mijn Fire Emblem Awakening 3DS XL naast mijn New 3DS XL gelegd die vandaag geleverd isTouchdomex schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:54:
[...]
Kun je hem naast een oude 3DS of 3DS XL zetten?
Bovenste: New 3DS XL. Onderste: Fire Emblem Awakening 3DS XL
Links: New 3DS XL. Rechts: Fire Emblem Awakening 3DS XL
Links: New 3DS XL. Rechts: Fire Emblem Awakening 3DS XL
[ Voor 32% gewijzigd door pinokkia op 09-12-2014 14:32 ]
Kijk helemaal super. Ga denk ik stiekem toch voor een wat kleinere variant maar anders is dit nog best een optie.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Helaas heb ik gisteren de normale 3DS verkocht. Anders had ik een foto gemaakt waar ze allemaal opstaan.Touchdomex schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:18:
Kijk helemaal super. Ga denk ik stiekem toch voor een wat kleinere variant maar anders is dit nog best een optie.
Ik hoop wel dat er weer een cradle komt waarin je dit ding kunt opladen. Bij de originele 3DS werd hij meegeleverd, voor de XL kon je er één via de Club Nintendo store bestellen met je verzamelde sterren, en ik hoop dat ze dat nu weer gaan doen - die dingen zijn erg handig. Het lijkt er namelijk op dat de N3DS(XL) behoorlijk kaal wordt geleverd, geen oplader, geen cradle, niks. En gezien het feit dat de aansluiting niet op dezelfde plek zit, gaat de oude niet meer passen.
Seal64 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:36:
Ik hoop wel dat er weer een cradle komt waarin je dit ding kunt opladen.
New 3DS Charger Stand (White) for New Nintendo 3DS
New 3DS LL Charger Stand (Black) for New Nintendo 3DS LL / XL
Nice. Wel een ander type dan wat er nu bij zit - daar leg je het systeem in, deze is verticaal. Spaart wel ruimte, though.
Vandaag toch de importkosten brief van de FedEx op de deurmat gekregen, 49,80 kwam het op neer. New 3DS besteld bij Play-asia.
Verder trouwens net mijn New 3DS geupdate naar de nieuwe firmware (3DS System Update 9.3.0-21) en zie dat er amiibo support in het OS is gestopt. Ook kan je home-themes automatisch laten shufflen en de bekende 'stability fixes'. Hele changelog hiero http://en-americas-suppor...ystem-and-feature-updates
Verder trouwens net mijn New 3DS geupdate naar de nieuwe firmware (3DS System Update 9.3.0-21) en zie dat er amiibo support in het OS is gestopt. Ook kan je home-themes automatisch laten shufflen en de bekende 'stability fixes'. Hele changelog hiero http://en-americas-suppor...ystem-and-feature-updates
[ Voor 16% gewijzigd door blmp op 09-12-2014 19:43 ]
Patient gamer
Jammer van de importkosten. Maar dat was op zich wel te verwachten.blmp schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:40:
Vandaag toch de importkosten brief van de FedEx op de deurmat gekregen, 49,80 kwam het op neer. New 3DS besteld bij Play-asia.
Ik ga braaf wachten totdat ie hier te koop is.
Ik heb het idee dat mijn normale 3DSXL iets sneller is na de update van vandaag trouwens.
Verwijderd
Ik heb mijn New Nintendo 3DS ook binnen. Moet wel zeggen dat ik de verbeteringen in o.a. de webbrowser erg goed vind. En de C-stick werkt goed in SSB 3D.
Wat me pas echt opvalt is dat het geluid beter klinkt uit de New 3DS door mijn koptelefoon. Eerst had ik er altijd een versterker tussen zitten om het geluid wat beter te laten klinken, maar dat is nu geheel overbodig,
Wat me pas echt opvalt is dat het geluid beter klinkt uit de New 3DS door mijn koptelefoon. Eerst had ik er altijd een versterker tussen zitten om het geluid wat beter te laten klinken, maar dat is nu geheel overbodig,
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 19:05 ]
Zit hier nou veel verschil in tussen de huidige 3DS en 3DS XL? Misschien een fotootje? Veel plezier met de New 3DS.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:53:
Ik heb mijn New Nintendo 3DS ook binnen. Moet wel zeggen dat ik de verbeteringen in o.a. de webbrowser erg goed vind. En de C-stick werkt goed in SSB 3D.
Verwijderd
Heb hem ook binnenVerwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:53:
Vraagje zat er bij jouw (of anderen die hem binnen hebben) een registratiekaart bij met zo'n (kras)code?
Zo niet hoe kan je hem registeren op de Nintendo site? Of kan dat niet?
Bij mij zat die kaart er niet bij nl.
Bij mij zat geen registratie kaart.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:28:
[...]
Heb hem ook binnen
Vraagje zat er bij jouw (of anderen die hem binnen hebben) een registratiekaart bij met zo'n (kras)code?
Zo niet hoe kan je hem registeren op de Nintendo site? Of kan dat niet?
Bij mij zat die kaart er niet bij nl.
Verwijderd
Dat is in het begin al aangegeven dat de New 3DS (XL) niet voor Club Nintendo punten in aanmerking komt, helaas. Ook niet in Japan, trouwens.
Dat wist ik ook niet. Bedankt voor het melden.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:45:
Dat is in het begin al aangegeven dat de New 3DS (XL) niet voor Club Nintendo punten in aanmerking komt, helaas. Ook niet in Japan, trouwens.
Verwijderd
Bedankt voor de reacties 
Kwam er trouwens achter dat je maar 1 Nintendo ID op een 3DS kan hebben
Kan je ook SSB met een ander account dan die op de 3DS op je WiiU koppelen?
En weet iemand of de faceplates ook voor de New 3DS XL uitkomen?
Verwisselen van je microsd is ook niet echt handig, volgens de instructie kan je dat met de stylus doen, maar dan beschadig je de faceplate hel snel, met je nagels gaat eenvoudiger en netter...
Filmpje laat als eerste de new 3DS zien, de faceplate van de new 3DS XL is iets anders en zie je later in het filmpje.
En weet iemand of de faceplates ook voor de New 3DS XL uitkomen?
Verwisselen van je microsd is ook niet echt handig, volgens de instructie kan je dat met de stylus doen, maar dan beschadig je de faceplate hel snel, met je nagels gaat eenvoudiger en netter...
Filmpje laat als eerste de new 3DS zien, de faceplate van de new 3DS XL is iets anders en zie je later in het filmpje.
Je kunt meerdere 3DSen connecten met de Wii U in Smash Bros, dus ik zie niet welke beperking NNIDs hier zouden brengen.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:41:
De NN3DS XL heeft geen faceplates, alleen een afschroefbare onderkant.En weet iemand of de faceplates ook voor de New 3DS XL uitkomen?
Maar hoe vaak verwissel je van SD kaart? Op de originele 3DS was dit nodig om bijv. foto's er af te halen, maar met de NN3DS zou je bij je files moeten kunnen via WiFi.Verwisselen van je microsd is ook niet echt handig,
Klopt. je hoeft de geheugenkaart er niet meer uithalen.maar met de NN3DS zou je bij je files moeten kunnen via WiFi.
Vraag aan mede-tweakers die de new 3DS (XL) bezitten
Hebben jullie ook het probleem dat je geen streetpas berichten/ontmoetingen kan ontvangen van andere mensen? Ik heb hier nml 2 3DS XL liggen en geen van beide laat zien dat je iemand ontmoet heb met de new 3DS XL en andersom is dat ook zo
Verwijderd
Ik heb er geen last van, maar je moet wel onthouden dat je maar 1x in de zoveel uur met dezelfde (New) 3DS kan streetpassen.
Bij mij kan ik helemaal niet streetpassen met de New 3DS XL. Wil je dm voor uitleg hoe jij het heb gedaan? Anders teveel vervuiling in deze forumVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:37:
Ik heb er geen last van, maar je moet wel onthouden dat je maar 1x in de zoveel uur met dezelfde (New) 3DS kan streetpassen.
Zo zo! Veel mensen zie ik met de nieuwe 3DS.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen voor de komende dagen.
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Ik heb hem gekocht als kerstcadeautje voor mijn vriendin. Moet zeggen dat ik bij het demo 3D filmpje op de New 3DS het 3D effect boven verwachting goed vind! Ziet er tof uit 
De games moeten nog binnen komen. Op kerstavond zal er voor het eerst echt mee gespeeld gaan worden..
Is het heel raar als ik vraag wat die streetpas functie precies is/inhoud? Ik heb al geen nintendo meer gespeeld sinds de 8bit versie ervan
De games moeten nog binnen komen. Op kerstavond zal er voor het eerst echt mee gespeeld gaan worden..
Is het heel raar als ik vraag wat die streetpas functie precies is/inhoud? Ik heb al geen nintendo meer gespeeld sinds de 8bit versie ervan
Zie leesvoer voor jeremzor schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:55:
Ik heb hem gekocht als kerstcadeautje voor mijn vriendin. Moet zeggen dat ik bij het demo 3D filmpje op de New 3DS het 3D effect boven verwachting goed vind! Ziet er tof uit
http://www.nintendo.nl/Ni...ss/StreetPass-114943.html
Grrrr. Ik ben nu al x aantal uren bezig met streetpas. Maar wil niet lukken. Denk dat ik mijn New 3DS XL het raam uitgooi.
[ Voor 71% gewijzigd door pinokkia op 11-12-2014 19:36 ]
Laat ff weten waar je woont. Dan kom ik hem opvangen...pinokkia schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:34:
Grrrr. Ik ben nu al x aantal uren bezig met streetpas. Maar wil niet lukken. Denk dat ik mijn New 3DS XL het raam uitgooi.
De woonplaats is te achter halenFlozem schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:45:
[...]
Laat ff weten waar je woont. Dan kom ik hem opvangen...
Verwijderd
Bij mij werkte het gewoon direct.pinokkia schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:34:
[...]
Zie leesvoer voor je![]()
http://www.nintendo.nl/Ni...ss/StreetPass-114943.html
Wat je kan proberen is heel StreetPass eerst uitzetten. Dus ga naar Streetpass MiiPlaza en ga naar Settings en zet StreetPass op Off.
Schakel ook je Wifi uit.
Ga dan naar Mii Maker en maak een nieuwe Mii aan.
Herstart je N3DS.
Zet Wifi aan en ga naar Streetpass MiiPlaza.
Zet daar Street en Spotpass weer aan en kies de Mii die je zojuist gemaakt hebt.
Als het goed is krijg je weer Streetpass hits wanneer je nu je 3DS in slaapstand doet.
Als dit geslaagd is kan je je oude Mii weer kiezen.
Yes gelukt. Ik heb van mijn oude 3DS XL de wifi uitgezet en daarna weer aan. Ik weet nml niet hoe ik de wifi op de New 3DS XL kan uitzetten.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:18:
[...]
Bij mij werkte het gewoon direct.
Wat je kan proberen is heel StreetPass eerst uitzetten. Dus ga naar Streetpass MiiPlaza en ga naar Settings en zet StreetPass op Off.
Schakel ook je Wifi uit.
Ga dan naar Mii Maker en maak een nieuwe Mii aan.
Herstart je N3DS.
Zet Wifi aan en ga naar Streetpass MiiPlaza.
Zet daar Street en Spotpass weer aan en kies de Mii die je zojuist gemaakt hebt.
Als het goed is krijg je weer Streetpass hits wanneer je nu je 3DS in slaapstand doet.
Als dit geslaagd is kan je je oude Mii weer kiezen.
sanderev66 je bent mijn HELD. Dank je wel
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 11-12-2014 21:45 ]
Ik zit te twijfelen ik heb nu een 3DS XL maar wil graag naar een New 3DS of New 3DS XL ik begreep dat de New 3DS sowieso een groter scherm heeft zijn er al mensen die van de 3DS XL naar de new 3DS zijn gegaan?
Verwijderd
pinokkia schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:44:
[...]
Yes gelukt. Ik heb van mijn oude 3DS XL de wifi uitgezet en daarna weer aan. Ik weet nml niet hoe ik de wifi op de New 3DS XL kan uitzetten.![]()

Via Home Menu settings
Graag gedaansanderev66 je bent mijn HELD. Dank je wel![]()
En ja hoor. Ben echt blind. Jij bent en blijf mijn HELDVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:56:
[...]
[afbeelding]
Via Home Menu settings
[...]
Graag gedaan
Nieuwe trailer van Bravely Second:
Verwijderd
Ook wel grappig ontdek ik nu dat de C-Stick + ZR + ZL knoppen ook in spellen werken die voorheen de CPP (Circle Pad Pro) nodig hadden. Zoals bv Resident Evil Revelations
Dat had ik dus niet verwacht.
Ik heb het ontdekt door even Steel Diver: Sub Wars te spelen
Hier een lijstje met ondersteunde spellen:
http://nintendo3ds.wikia....rcle_Pad_Pro#cite_note-10
De Resident Evil spellen zijn nu trouwens in de eShop in de aanbieding, wat wel handig is
Edit: jup, RTFM. Staat gewoon in het boekje dat het kan.
Ik heb het ontdekt door even Steel Diver: Sub Wars te spelen
Hier een lijstje met ondersteunde spellen:
http://nintendo3ds.wikia....rcle_Pad_Pro#cite_note-10
De Resident Evil spellen zijn nu trouwens in de eShop in de aanbieding, wat wel handig is
Edit: jup, RTFM. Staat gewoon in het boekje dat het kan.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 23:49 ]
Moet zeggen vond Bravely Default wel leuk, maar
spoiler:
. Hier door heb ik de game dus ook nog niet uitgespeeld.
Toen ik door had dat ik elke keer weer elke baas moest verslaan werd ik een beetje nijdig. Voelde heel snel eentonig aan en je moet ook redelijk grinden voor levels.
Ik heb 'm ook nog niet uitgespeeld (zit nu ergens in Ch.06, tijdje niet aangeraakt door andere spellen), maar ik heb tot nu toe nog nooit hoeven grinden in Bravely Default (normal difficulty).JerX schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:47:
Hier door heb ik de game dus ook nog niet uitgespeeld.
Als je al een andere class wil spelen dan moet je deze eerst ook flink lvlen door te grinden. Wel apart, ik heb al redelijk vroeg moeten beginnen met grinden. Volgens mij was dat vanaf de sneeuw stad in het noorden (geen idee welke chapter dat is of hoe de stad heetRayNbow schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:17:
[...]
Ik heb 'm ook nog niet uitgespeeld (zit nu ergens in Ch.06, tijdje niet aangeraakt door andere spellen), maar ik heb tot nu toe nog nooit hoeven grinden in Bravely Default (normal difficulty).
Ik denk dat ik o.a. mazzel had met Abilink. Met de Abilink mogelijkheid krijg je toegang tot de skills die je vrienden al hebben (al zijn ze op een lager level minder effectief). Ik ben zelf nu op het punt aangekomen dat een paar van mijn favoriete jobs gemaxt zijn en dat ik 1 a 2 jobs rouleer. M'n party wordt daardoor wel zwakker, maar...
spoiler:
...juist de optionele boss fights in chapters 5+ zijn nu prima om je zwakker setups uit te proberen.
Probleem is dat ik nu bij de eindbaas ben, dus ik farm daar voor levels. Ik merk dat ik gewoon te snel dood gaat door level verschil. Alleen grinden duurt gewoon evenRayNbow schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:51:
Ik denk dat ik o.a. mazzel had met Abilink. Met de Abilink mogelijkheid krijg je toegang tot de skills die je vrienden al hebben (al zijn ze op een lager level minder effectief). Ik ben zelf nu op het punt aangekomen dat een paar van mijn favoriete jobs gemaxt zijn en dat ik 1 a 2 jobs rouleer. M'n party wordt daardoor wel zwakker, maar...
spoiler:...juist de optionele boss fights in chapters 5+ zijn nu prima om je zwakker setups uit te proberen.
Dat was in BD juist vrij simpel – ik deed dat in Central Command, net buiten Edea's kamer. Daar kun je namelijk gratis healen, en de vijanden daar geven goeie XP. Kwestie van combat op fast-forward zodat het allemaal wat sneller gaat, diegenen die niet nog hoeven job grinden instellen op vampire en dan Hellfire gaan spammen, en de auto-repeat inschakelen. Dan hoef je alleen nog rondjes te gaan lopen met de encounters op max, en elk groepje dat je tegenkomt wordt automatisch kapot genuked. Zodra je MP leeg is, even healen en, nou ja, je ziet waar ik heen ga...JerX schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:17:
[...]
Probleem is dat ik nu bij de eindbaas ben, dus ik farm daar voor levels. Ik merk dat ik gewoon te snel dood gaat door level verschil. Alleen grinden duurt gewoon evenGok nog 2 levels en dan moet ik het wel lukken
Als je te snel dood gaat, dan kan het soms ook aan je tactiek/party setup liggen. Welk level ben je momenteel?JerX schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:17:
Ik merk dat ik gewoon te snel dood gaat door level verschil.
Ik heb net even naar m'n save gekeken. Zelf ben ik lvl 65 in chapter 6 met 103h52m42s speeltijd.
Mijn job levels:
Edea: Spell Fencer 11, Knight 6, Freelancer 3, Vampire 14, Ninja 13, Valkyria 14.
Tiz: Templar 9, Swordmaster 5, Ninja 14, Pirate 3, Thief 14, Monk 4, Freelancer 2, Vampire 14.
Agnes: Summoner 12, Black Mage 8, White Mage 3, Freelancer 14, Spiritmaster 14, Red Mage 11.
Ringabel: Thief 7, White Mage 14, Monk 7, Freelancer 6, Performer 14, Salve-Maker 14, Ranger 10, Time Mage 6,
Heb mijn save niet bij de hand, maar weet wel zo beetje wat de rollen zijn:RayNbow schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:28:
[...]
Als je te snel dood gaat, dan kan het soms ook aan je tactiek/party setup liggen. Welk level ben je momenteel?
Ik heb net even naar m'n save gekeken. Zelf ben ik lvl 65 in chapter 6 met 103h52m42s speeltijd.
Mijn job levels:
Edea: Spell Fencer 11, Knight 6, Freelancer 3, Vampire 14, Ninja 13, Valkyria 14.
Tiz: Templar 9, Swordmaster 5, Ninja 14, Pirate 3, Thief 14, Monk 4, Freelancer 2, Vampire 14.
Agnes: Summoner 12, Black Mage 8, White Mage 3, Freelancer 14, Spiritmaster 14, Red Mage 11.
Ringabel: Thief 7, White Mage 14, Monk 7, Freelancer 6, Performer 14, Salve-Maker 14, Ranger 10, Time Mage 6,
Edea: Swordmaster 14, spellfencer 14 (en nog wat andere niet hoge classes)
Tiz: Knight 14, templar 14, monk 14 (en nog wat andere niet hoge classes)
Agnes: White mage 14, Spiritmaster 14, performer 14 (en nog wat andere niet hoge classes)
Ringabel: Ninja 14 (en nog wat andere niet hoge classes), ringabel is toch de gene die vaak dood gaat en dus een carriere switch nodig heeft. Volgens mij was ik bezig met salve-maker + red mage.
Ik sta op het punt om een 2e hands 3DS te kopen voor een schappelijke prijs. Er wordt beweerd dat er een hoop games meekomen en de eigenaar weet niet meer of hij de pin gebruikt heeft om het ding te registreren. Maar ik zit nog even met een paar vragen waar jullie mogelijk een antwoord op weten:
- Als hij al geregistreerd is, kan dit nadelige gevolgen hebben voor mij? (Krijg geen bon en hij is al minstens 1.5 jaar oud dus garantie zit er toch al niet meer in)
- De games die de verkoper noemt (en ik moet dit nakijken als ik de 3ds te zien krijg) zullen hopelijk legitiem zijn, als dit zo is: verlies ik de games als ik mijn eigen account aan de 3ds koppel?
- Hoe kan ik zien of er een NNID (?) van de huidige/vorige eigenaar gekoppeld is?
- Moet ik het ding formatteren om ervoor te zorgen dat er geen account van de vorige eigenaar gekoppeld is?
- Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?
Sorry voor de lange lijst.. ik vind de informatie rond het NNID, de licenties voor gedownloade games en die hele Nintendo Club nogal.. vaag, waarschijnlijk omdat ik er geen ervaring mee heb.
- Als hij al geregistreerd is, kan dit nadelige gevolgen hebben voor mij? (Krijg geen bon en hij is al minstens 1.5 jaar oud dus garantie zit er toch al niet meer in)
- De games die de verkoper noemt (en ik moet dit nakijken als ik de 3ds te zien krijg) zullen hopelijk legitiem zijn, als dit zo is: verlies ik de games als ik mijn eigen account aan de 3ds koppel?
- Hoe kan ik zien of er een NNID (?) van de huidige/vorige eigenaar gekoppeld is?
- Moet ik het ding formatteren om ervoor te zorgen dat er geen account van de vorige eigenaar gekoppeld is?
- Zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?
Sorry voor de lange lijst.. ik vind de informatie rond het NNID, de licenties voor gedownloade games en die hele Nintendo Club nogal.. vaag, waarschijnlijk omdat ik er geen ervaring mee heb.
Ik weet maar een ding: zorg dat je de 3DS persoonlijk ophaalt, en betaalt. Ik heb al meerdere gevallen van internetoplichting meegemaakt afgelopen maand omdat iemand het telefoonnummer van mijn vrouw had gebruikt als contactgegevens.
Als je 2dehands kopen niet vertrouwt bij particulieren kun je altijd nog naar nedgame gaan. Dan heb je in ieder geval nog 3 maanden garantie op het product. Of misschien zijn er wel mensen hier op het forum die hun 3ds (xl) weg doen vanwege de aanschaf van een new 3ds
Ik heb zelf 2 3DS XL (1 van mijn zoon en 1 voor mezelf) Ik ga de mijn Fire Emblem Awakening 3DS XL niet wegdoen. Die van mijn zoon ruil ik straks mooi in bij de gamemania voor de New 3DS XL. (tenminste als er een actie komt)jorisderoo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:31:
Als je 2dehands kopen niet vertrouwt bij particulieren kun je altijd nog naar nedgame gaan. Dan heb je in ieder geval nog 3 maanden garantie op het product. Of misschien zijn er wel mensen hier op het forum die hun 3ds (xl) weg doen vanwege de aanschaf van een new 3ds
Het is niet direct een kwestie van niet vertrouwen, de vragen waren meer bedoeld voor wat pointers. Maar ik zie wel wat het vanavond wordt, als het niet bevalt wacht ik misschien nog wel even op de New 3DS.
Zijn er al NL / EU webshops waar je een geïmporteerde New 3DS kan kopen? Ik heb niet zoveel zin in het gedoe via Play Asia met lange levertijd en mogelijkheid van fikse naheffing.
Lange levertijd van hooguit 4 werkdagen. Naheffing is €35 (waarde pakket is dan de half van de echte prijs) of €56 met als waarde de echte prijs.Cocytus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:47:
Zijn er al NL / EU webshops waar je een geïmporteerde New 3DS kan kopen? Ik heb niet zoveel zin in het gedoe via Play Asia met lange levertijd en mogelijkheid van fikse naheffing.
Sinds vandaag ook maar in het bezit van the new 3DS, wat is dat 3D gebeuren een verademing vergeleken bij de 3DS en 3DS XL zeg!! ik heb een compleet pakket van marktplaats af gehaald (incl cover plate, oplader, charger stand) scherm grootte valt mij eigenlijk ook niet tegen gezien ik van een 3DS XL kom.
kan ik eindelijk eens door m'n 3DS backlog heen gaan, vond het 3D gebeuren altijd vrij snel irriteren op de 3DS / 3DS XL. en om het nou niet te gebruiken vind ik dan ook weer zoiets
kan ik eindelijk eens door m'n 3DS backlog heen gaan, vond het 3D gebeuren altijd vrij snel irriteren op de 3DS / 3DS XL. en om het nou niet te gebruiken vind ik dan ook weer zoiets
ik ben binnenkort naar japan en zit te denken de nieuwe 3ds daar te halen, maar lees veel over regiolock. Weet iemand of dit nog te omzeilen is of heeft het geen zin om een japanse 3ds te hebben.?
Met dingen als bepaalde flashcarts zou 't mogelijk moeten zijn. Het is nog niet mogelijk met de recente homebrew hack.wingsofgold schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:57:
[...] maar lees veel over regiolock. Weet iemand of dit nog te omzeilen is [...]
Houd wel rekening mee als je dit wilt, dat je dan het beste niet meer met je 3DS online moet gaan.
ik zit te denken aan een 3ds xl of the new via play asia te halen. Wat raden jullie aan,
How are you doing?
Persoonlijk zou ik voor de New 3DS XL gaan, want je hebt beter 3D, is sneller. Maar uiteindelijk moet je de vraag stellen: Wat is voor mij nou echt belangrijk?stftweaker schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:16:
ik zit te denken aan een 3ds xl of the new via play asia te halen. Wat raden jullie aan,
Ja de new heeft mijn voorkeur. Maar 60 euro bij betalen lijkt me niks. En haal hem vooral voor pokemonpinokkia schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:44:
[...]
Persoonlijk zou ik voor de New 3DS XL gaan, want je hebt beter 3D, is sneller. Maar uiteindelijk moet je de vraag stellen: Wat is voor mij nou echt belangrijk?
How are you doing?
Als je een 3DS (XL) weinig gaat gebruiken dan zou ik voor de oude gaan. Ik zat zelf ook te twijfelen zou ik wel de New 3DS XL wel halen, want ik heb een 3DS XL. Zo`n New 3DS XL kost een hoop geld. Nou ik ben echt achteraf blij dat ik het gekocht heb. Puur vanwege ik kan nu ook in 3D gamen zonder dat ik duizelig/hoofdpijn krijg.stftweaker schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:21:
[...]
Ja de new heeft mijn voorkeur. Maar 60 euro bij betalen lijkt me niks. En haal hem vooral voor pokemon
Hoeveel heb jij uiteindelijk bij moeten betalen?pinokkia schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:27:
[...]
Als je een 3DS (XL) weinig gaat gebruiken dan zou ik voor de oude gaan. Ik zat zelf ook te twijfelen zou ik wel de New 3DS XL wel halen, want ik heb een 3DS XL. Zo`n New 3DS XL kost een hoop geld. Nou ik ben echt achteraf blij dat ik het gekocht heb. Puur vanwege ik kan nu ook in 3D gamen zonder dat ik duizelig/hoofdpijn krijg.
How are you doing?
Het gehele totaalplaatje was €286,94 (€230 play-asia en €56,94 extra Fed-Ex kosten). Dus vergeleken met de geschatte prijs inducatie (New 3DS XL €219) in Nederland betaal ik afgerond €70 meer. Maar heb het dan 3 tot 4 maanden eerder.stftweaker schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:29:
[...]
Hoeveel heb jij uiteindelijk bij moeten betalen?
Poeh, dat is vrij pittig. Maar als je het er echt voorover hebt, dan moet je het gewoon doen.pinokkia schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:41:
[...]
Het gehele totaalplaatje was €286,94 (€230 play-asia en €56,94 extra Fed-Ex kosten). Dus vergeleken met de geschatte prijs inducatie (New 3DS XL €219) in Nederland betaal ik afgerond €70 meer. Maar heb het dan 3 tot 4 maanden eerder.
Ik wacht nog wel even tot ze beschikbaar zijn in NL.
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Inmiddels is de prijs van de new 3DS XL omhoog gegaan. Maar vind €70 ook inderdaad pittig.pclinde schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:45:
[...]
Poeh, dat is vrij pittig. Maar als je het er echt voorover hebt, dan moet je het gewoon doen.
Ik wacht nog wel even tot ze beschikbaar zijn in NL.
Free Themes tot 15/1 ??
Krijg net een notificatie, maar kan niet bij de shop via onze wi-fi (op werk).
EDIT: onderdeel van update 9.4.0-21 E ?
EDIT2: kan iemand die themes ophalen uit de shop ? Krijg alleen maar error code 004-3003 (bekend probleem als ik Google). Kon alleen die apart aangeboden Mario Cat theme ophalen ...
Krijg net een notificatie, maar kan niet bij de shop via onze wi-fi (op werk).
EDIT: onderdeel van update 9.4.0-21 E ?
EDIT2: kan iemand die themes ophalen uit de shop ? Krijg alleen maar error code 004-3003 (bekend probleem als ik Google). Kon alleen die apart aangeboden Mario Cat theme ophalen ...
[ Voor 55% gewijzigd door Goner op 15-12-2014 21:45 ]
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]