Bereid je maar voor op een hoop ellende, ik heb een Wii naar ze opgestuurd welke ze vergeten waren, na vier weken maar even gebeld en de reactie was: "Sorry, is ergens onder een stapel gekomen, we gaan ermee aan de slag!"
Mijn eerste 3DS had slechte scharnieren, gebeld en alles met ze omdat ik de bui al zag hangen, werd mij gegarandeerd dat het goed zou komen, ik opsturen, vijf dagen later staat PostNL voor de deur met mijn 3DS en een briefje waarop staat dat het probleem niet gevonden is. Dus dan bellen ze simpelweg niet. Dit is twee keer achter elkaar gebeurd, terwijl ik erover gebeld en gemaild had en ik had er een uitgeprint briefje bijgevoegd met de vraag of ze a.u.b. willen bellen als ze vinden dat er niets aan de hand is....
Later mijn 3DS XL opgestuurd omdat de bumpers ervan niet groot genoeg waren en er strepen kwamen op het bovenste scherm, ik weer bellen en uitleggen waar ik bang voor was, nee hoor, komt echt goed nu. Wat denk je, zelfde verhaal, na toen gebeld te hebben moest ik hem t.a.v. iemand opsturen en toen was het uiteindelijk wel goed gelukt.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm