dat pokemon zoveel blokken in beslag neemt zou niks uit moeten maken voor de performance. Al die modellen nemen natuurlijk flink wat ruimte in beslag, maar hoeven niet allemaal op hetzelfde moment getoond te worden.Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:43:
[...]
Ik denk dat je je redelijk verkijkt op de engine van Pokémon XY en ORAS. De andere spellen die je noemt zijn allemaal lichter. Kijk bv alleen al naar de bestandsgrootte:
Pokémon X / Y: 14000 blocks, dit is ongeveer 1.7GB.
Pokémon X / Y is ongeveer even groot als Prof. Layton vs Phoenix Wright, en vele malen kleiner dan Bravely Default 26k blocks, Maar verder hebben vrijwel alle spellen een kleinere hoeveelheid aan blocks, en dan te bedenken dat Pokémon geen pre-rendered video heeft (itt tot de andere spellen die ik heb genoemd) kan je er rustig van uit gaan dat die game vol zit met game modellen (voornamelijk van de Pokémon, vermoed ik). Zelfs Super Smash Bros is kleiner dan Pokémon en die vraagt al extra geheugen van het OS.
Ocarina of Time 3D is 4000 blocks,
Mario Kart 7 is 8000 blocks
Fantasy Life is 6800 blocks
Luigi's Mansion is 6700 blocks
Allemaal qua omvang kleiner dan Pokémon X en Y.
Dus ja Pokémon mag idd misschien wat "simpelere" graphics hebben, het heeft er ook méér en dat moet allemaal soepel getoond worden.
Ik vond overigens op de DS Final Fantasy 3 Super vet, en dan vooral het job systeem. Weet er iemand een vergelijkbare RPG voor de DS/3DS?
Bravely Default. Geen twijfel mogelijkNiku schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:11:
Ik vond overigens op de DS Final Fantasy 3 Super vet, en dan vooral het job systeem. Weet er iemand een vergelijkbare RPG voor de DS/3DS?
Dit, grootte zegt helemaal niets over zwaarte van de graphics, Pokemon heeft vooral een hele hoop data vanwege de Pokemon zelf en hoe die werken, ook is de wereld groter dan de spellen, die in delen weergegeven worden. Als het al graphisch zwaarder is, dan nog vind ik dat het aardig faalt op dat gebied, want je ziet het er in ieder geval totaal niet vanaf. Dat lijkt me toch het doeljorisderoo schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:47:
[...]
dat pokemon zoveel blokken in beslag neemt zou niks uit moeten maken voor de performance. Al die modellen nemen natuurlijk flink wat ruimte in beslag, maar hoeven niet allemaal op hetzelfde moment getoond te worden.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Voor de liefhebbers, passwords voor de Postoffice in Fantasy Life :
http://www.neoseeker.com/...79-post-office-passwords/
http://www.neoseeker.com/...79-post-office-passwords/
Net begonnen met Fantasy Life, erg leuk spel, had er al goede dingen over gelezen, maar nog heeft het me positief verrast! Goede sfeer, duidelijke systemen en afwisselend genoeg. Hier ga ik vele uren plezier aan beleven!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Over de jaren heen heb ik eigenlijk maar twee dingen gezien die een enorme hoeveelheid game-data veroorzaken – VA en FMV.Koldur schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Dit, grootte zegt helemaal niets over zwaarte van de graphics, Pokemon heeft vooral een hele hoop data vanwege de Pokemon zelf en hoe die werken, ook is de wereld groter dan de spellen, die in delen weergegeven worden. Als het al graphisch zwaarder is, dan nog vind ik dat het aardig faalt op dat gebied, want je ziet het er in ieder geval totaal niet vanaf. Dat lijkt me toch het doel
Ik kijk dan bijvoorbeeld naar de GameCube. Er zijn maar een paar games op dat apparaat verschenen die twee schijfjes besloegen, en daar zitten onder meer Resident Evil 4 en Tales of Symphonia bij. Beiden hebben veel voice acting en/of filmpjes.
Op de Wii, zelfde verhaal. Er zijn niet zoveel dual-layer spellen, maar diegenen die dat wel hebben maken uitgebreid gebruik van filmpjes of VA (Xenoblade, bijvoorbeeld).
Op de 3DS zie je dat ook. De grootste game die ik tot nog toe gezien heb, met ongeveer 3,5 GB, is Bravely Default. En jawel, bakken met voice acting in die game. Pokémon Y zat tussen de 1,5 en 2 afhankelijk van de extra data die je opgepikt hebt. Smash Bros zit ook in die orde van grootte.
Ik ben er inmiddels aardig aan verslaafd, begin is wat taai, maar als je eenmaal aan de gang bent is het heerlijk spelen, goed gebalanceerd qua verhaal en grinden.Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:59:
Fantasy Life wordt inmiddels gedownload op de 3DS. Ik ben zeer benieuwd.
Inderdaad heerlijk spel.
Is ook uitdagend op een manier. Ik kreeg als blacksmith maar geen high/great resultaten met maken van recepten voor wapens en armour.
Eens goed naar de skills gekeken en rondgevraagd en zag dat ik wat laag stond op 'focus' wat eigenlijk niet interessant zou zijn voor smid. Maar na aantrekken van items die focus verhogen werden resultaten meteen beter.
basic stats
Is ook uitdagend op een manier. Ik kreeg als blacksmith maar geen high/great resultaten met maken van recepten voor wapens en armour.
Eens goed naar de skills gekeken en rondgevraagd en zag dat ik wat laag stond op 'focus' wat eigenlijk niet interessant zou zijn voor smid. Maar na aantrekken van items die focus verhogen werden resultaten meteen beter.
basic stats
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 26-10-2014 09:10 ]
Wij zijn hier ook lekker bezigmet fantasy life. VVind het een leuk spel, maar hoe je het ook wendt of keert. Het blijft een aardig standaard rpg.
ik heb pas het thema voor halloween voor de 3ds gekregen. Mijn vrouw heeft dan weer niet de mail gehad. Echt vaag. Ze wil hem wel natuurlijk.
ik heb pas het thema voor halloween voor de 3ds gekregen. Mijn vrouw heeft dan weer niet de mail gehad. Echt vaag. Ze wil hem wel natuurlijk.
Heb hier ook geen email gekregen.Arunia schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:06:
Wij zijn hier ook lekker bezigmet fantasy life. VVind het een leuk spel, maar hoe je het ook wendt of keert. Het blijft een aardig standaard rpg.
Komt dit door een verkeerde instelling ergens? Of heeft Nintendo gewoon willekeurig mensen geselecteerd ofzo?
Ik heb 3 accounts en op alle accounts heb ik een mail gekregen. Je moet wel in de instellingen aanvinken dat je promotie email van Nintendo wilt ontvangen.Stravincy schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:58:
[...]
Heb hier ook geen email gekregen.
Komt dit door een verkeerde instelling ergens? Of heeft Nintendo gewoon willekeurig mensen geselecteerd ofzo?
[ Voor 12% gewijzigd door ATL op 26-10-2014 22:07 ]
Ok. Hmm even kijken waar.
in de instellingen van de 3ds neem ik aan.
in de instellingen van de 3ds neem ik aan.
Het is een Club Nintendo email, dus het lijkt me dat je die instellingen moet checken.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
De grap is alleen dat mijn club Nintendoaccount anders is dan het account voor de 3ds en wiiu.
nog niet geprobeerd om daar mee in te loggen maar lijkt me dat dit niet op de site werkt.
Edit
in de instellingen van je 3ds. Nintendo network id.
Daar kun je inschakelen dat je mails krijgt. Bij haar stond dit uit.
nog niet geprobeerd om daar mee in te loggen maar lijkt me dat dit niet op de site werkt.
Edit
[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 27-10-2014 07:03 ]
Dit stond bij mij ook uit. Toch maar eens aangezet nu dan.Arunia schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:15:
De grap is alleen dat mijn club Nintendoaccount anders is dan het account voor de 3ds en wiiu.
Edit
Sinds een paar dagen ook Fantasy Life aan het spelen, nadat ik iemand in de metro het zag spelen. Leuk spel. Moet alleen nog uitvinden hoe je jobs kan wisselen on-the-fly.
Verwijderd
Ik heb er inmiddels een paar uur inzitten. Best een leuke game. Aan spelen kom ik echter niet zo heel veel toe aangezien mijn vrouw het spelletje ook ontdekt heeft.
Je kan niet on the fly wisselen. Wat je wel kunt is naar de Guild Master gaan. Daar kun je wisselen.Cardinal schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:42:
Sinds een paar dagen ook Fantasy Life aan het spelen, nadat ik iemand in de metro het zag spelen. Leuk spel. Moet alleen nog uitvinden hoe je jobs kan wisselen on-the-fly.
Je kunt via de map kiezen waar je heen wilt teleporten, daar kun je ook naar de guild master gaan. Maar je moet dan wel weer terug naar waar je vandaan komt. Geen idee of je dit met teleporten kunt.
Veel dingen kun je trouwens doen als andere job mits je een andere al hebt gestart.
Oplossing: 2 x 3DS + 2 x Fantasy Life en samen spelen!Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:47:
Ik heb er inmiddels een paar uur inzitten. Best een leuke game. Aan spelen kom ik echter niet zo heel veel toe aangezien mijn vrouw het spelletje ook ontdekt heeft.
That's what we do. 
Vlak voor vakantie ofwel tijdens de autorit nog even 2 keer Fantasy Life opgepikt mwuahaha.
Alleen ik heb in de metro tijd om te spelen. Dat scheelt al heel wat.
Vlak voor vakantie ofwel tijdens de autorit nog even 2 keer Fantasy Life opgepikt mwuahaha.
Alleen ik heb in de metro tijd om te spelen. Dat scheelt al heel wat.
Als je er huizen hebt gekocht kun je in ieder geval terug teleporten naar Puerto Porto en Al Maajik ...Arunia schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Maar je moet dan wel weer terug naar waar je vandaan komt. Geen idee of je dit met teleporten kunt.
Daar ben ik achter gekomen, gelukkig maar, zat me al af te vragen of je nou als miner het veld in moest gaan, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat ik wel kan minen als een paladin, maar geen quest inleveren, dan moet je je leven omdraaien.Arunia schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Veel dingen kun je trouwens doen als andere job mits je een andere al hebt gestart.
Voor de rest is het een heerlijk spel, waar ik voornamelijk aan het farmen ben, om allemaal spullen te maken.
Mijn manier van spelen is gewoon zien wat voor quests er binnen komen en daar dan een job voor te kiezen. Had nu een aantal aanvragen voor vissen, dus mijn life voor het eerst veranderd naar visser.
Hiervoor begonnen met mage, toen alchemy, toen smith etc.
Hiervoor begonnen met mage, toen alchemy, toen smith etc.
Ja, ik baseer het meer op mijn "needs" momenteel ben ik veel ore aan het zamelen voor blacksmithing, maar heb ook veel (duur) hout nodig, waar ik er nu aan zit te denken om woodcutter te worden.
Ahh
Fantasy Life spelers. Ik heb het spel al sinds release en ben momenteel lvl 72 met een 5tal jobs op legend niveau.
Als er hier wat mensen zijn die ook ver in het spel zijn, let me know. (Mijn friendcode: 3523-3241-0035)
Ik heb er al ruim 80 uur inzitten dus ken de ins en outs nu wel een beetje. Binnenkort maar de extra content aanschaffen, maar eerst legend in Blacksmithing worden, wat niet lang meer zal duren.
Fantasy Life spelers. Ik heb het spel al sinds release en ben momenteel lvl 72 met een 5tal jobs op legend niveau.
Als er hier wat mensen zijn die ook ver in het spel zijn, let me know. (Mijn friendcode: 3523-3241-0035)
Ik heb er al ruim 80 uur inzitten dus ken de ins en outs nu wel een beetje. Binnenkort maar de extra content aanschaffen, maar eerst legend in Blacksmithing worden, wat niet lang meer zal duren.
Yes idd.
Als het goed is verhoogt origin island ook de level cap en de stat cap naar het dubbele. dus tot lvl 200 en tot 100 stat points.
Als het goed is verhoogt origin island ook de level cap en de stat cap naar het dubbele. dus tot lvl 200 en tot 100 stat points.
Laat 's horen hoe Origin Island is ; ga er ook maar aan beginnen, denk ik. Kom met Streetpass toch niemand tegen die FL speelt ... (of iedereen heeft de DLC al en ziet mij niet).
Heb nu Hunter, Miner en Woodcutter op Hero en Blacksmith en Carpenter op Master. Ook net begonnen met Tailor, heb veel textiel-items nodig voor de andere 2 crafts.
Heb nu Hunter, Miner en Woodcutter op Hero en Blacksmith en Carpenter op Master. Ook net begonnen met Tailor, heb veel textiel-items nodig voor de andere 2 crafts.
Verwijderd
Morgen om 23:00 onze tijd is een een generieke Nintendo Direct.
Met nieuwe releases tot volgend voorjaar. Ik hoop ook op informatie over de Europese release van de New 3DS.
Meer info / Directe link: http://www.nintendo.nl/Di...ntendo-Direct-698557.html
Met nieuwe releases tot volgend voorjaar. Ik hoop ook op informatie over de Europese release van de New 3DS.
Meer informatie over de EU release zou wel fijn zijn ja.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:37:
Morgen om 23:00 onze tijd is een een generieke Nintendo Direct.
Ik zie dat hier veel mensen Fantasy Life spelen, hebben deze mensen ook ervaring met Animal Crossing? Ik ben aan het twijfelen welke ik aan zal schaffen. Animal Crossing heb ik ook geen ervaring mee. Ik heb al het een en ander opgezocht en het valt me op dat niet iedereen even lovend is over Fantasy Life en Animal Crossing over het algemeen beter beoordeeld wordt. Maar aangezien hier wel enthousiaste reacties zijn ben ik wel benieuwd naar jullie mening.
Jammer dat Fantasy Life niet mee doet aan de Nintendo actie met het gratis spel dan was de keuze makkelijk geweest. Twijfel ook nog een beetje over smash bros want dan kan ik een gratis spel downloaden al vond ik de demo niet zo heel erg leuk de gratis games spreken me dan weer wel aan.
Jammer dat Fantasy Life niet mee doet aan de Nintendo actie met het gratis spel dan was de keuze makkelijk geweest. Twijfel ook nog een beetje over smash bros want dan kan ik een gratis spel downloaden al vond ik de demo niet zo heel erg leuk de gratis games spreken me dan weer wel aan.
Animal crossing was ik snel op uitgekeken, erg repeterend qua gameplay. Mijn duurste miskoop voor de 3ds
[ Voor 19% gewijzigd door mathelicious op 04-11-2014 22:18 ]
Als je Animal Crossing koopt, bereid je er dan op voor dat je niet alle content binnen 1 week/1 maand gezien hebt. Het gebruikt de interne klok en datum om events te starten inclusief seizoenen en andere specifieke gebeurtenissen. Hetzelfde geldt voor de lengte van de speeltijd in het begin zal het 5-20 minuten zijn, het zal naarmate de tijd verstrijkt echter steeds langer worden omdat het dorpje/stad steeds meer te bieden zal hebben
Disclaimer: Ik heb alleen Animal Crossing Wild World op de NDS gespeeld
Disclaimer: Ik heb alleen Animal Crossing Wild World op de NDS gespeeld
Ik heb ze ook beide. En ik kan zeggen dat ik veel meer uur in Fantasy life al heb zitten.--_-- schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:16:
Ik zie dat hier veel mensen Fantasy Life spelen, hebben deze mensen ook ervaring met Animal Crossing?
Animal crossing is leuk en lief. Als je er van houd om met alle dorpsbewoners te praten, te grinden om geld te krijgen, en zo een leuk huisje te maken. Dit betekend 1. of iedere avond gaan vissen om sharks etc te vangen. Of gaan traden in turnips. (iedere zondag komt er een verkoper in je stadje die turnips verkoopt. De andere 6 dagen zul je deze kunnen verkopen, maar de prijs is iedere dag anders, soms goed, soms slecht.)
Animal crossing is repetitive. Het draait alleen om een leuk stadje maken en deze opkleuren met bloemen etc. Er is veel te doen, maar veel van hetzelfde. Het spel is wel leuk om met andere te doen voor de mini games. Maar ook deze zullen gaan vervelen.
In Fantasy Life kan je ook je eigen huisje inrichten, maar niet zo uitgebreid. Maar er is verder zoveel meer te doen. Er zit een echt verhaal in. Het speel lekker. De wereld is best groot. En een groot deel van de hoofdpersonages maken allemaal een verandering door.
Ik heb mijn 3DS sinds de release (XL) en dit is by far het beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld.
Hoe je fantasy life goed kan beschrijven? Het is een mix van Monster Hunter en Animal Crossing met extra's. Het is een (MMO)RPG voor een handheld.
Zijn 2 toch wel heel verschillende spelletjes ... vind ze allebei erg leuk, maar op een heel andere manier.
FL heeft een duidelijk verhaal, een begin en een eind (alhoewel ik daar nog lang niet ben). Ook meer een spel, qua uitdaging/spanning.
AC gaat maar door, je moet het eigenlijk elke dag spelen, anders mis je dingen en dat ging me op een gegeven moment tegenstaan. Maar heb het wel op de DS (Wild World), Wii (City Folk) en 3DS (New Leaf) gespeeld. Dus kan moeilijk zeggen dat het niks is
FL heeft een duidelijk verhaal, een begin en een eind (alhoewel ik daar nog lang niet ben). Ook meer een spel, qua uitdaging/spanning.
AC gaat maar door, je moet het eigenlijk elke dag spelen, anders mis je dingen en dat ging me op een gegeven moment tegenstaan. Maar heb het wel op de DS (Wild World), Wii (City Folk) en 3DS (New Leaf) gespeeld. Dus kan moeilijk zeggen dat het niks is
[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 04-11-2014 22:34 ]
Animal Crossings heb ik een aantal delen van. Mijn vrouw heeft dan wel New Leaf.
Maar zij is geen goed voorbeeld van of een spel wel of niet leuk is. Beide speelt ze weinig >_<
Fantasy Life blijft gewoon een RPG met extra's. Simpel. Achterliggend verhaal is RPG. Maar je kunt ook zoals in MMO's minen, cooking, etc etc.
Maar zij is geen goed voorbeeld van of een spel wel of niet leuk is. Beide speelt ze weinig >_<
Fantasy Life blijft gewoon een RPG met extra's. Simpel. Achterliggend verhaal is RPG. Maar je kunt ook zoals in MMO's minen, cooking, etc etc.
Ik zou je adviseren om Fantasy Life aan te schaffen.
Ik heb zowel Animal Crossing als Fantasy Life, maar ik vind Fantasy Life veel leuker, omdat het een combinatie is van exploren, vechten, gatheren en craften en dat spreek mij persoonlijk erg aan.
Ik heb zowel Animal Crossing als Fantasy Life, maar ik vind Fantasy Life veel leuker, omdat het een combinatie is van exploren, vechten, gatheren en craften en dat spreek mij persoonlijk erg aan.
Majora's Mask 3ds aangekondigd. Kan niet wachten!
Ja, eindelijk! Geweldig.Silversin schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:32:
Majora's Mask 3ds aangekondigd. Kan niet wachten!
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Mooi op tijd als ik mijn nieuwe 3DS haal dus
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Leuk, een oude Zelda voor de 3DS. Echter lijkt dit er niet eentje voor mij, ik hou niet zo van tijdsdruk in een spelletje.
Laat MM nou de enige Zelda zijn die ik niet (uit) gespeeld hebt, dus dat is weer een must have.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
MM ook nog nooit gespeeld. Vet dus.
Zelf wel MM uitgespeeld. Jaren later onder druk van mijn vrouw. 
Deze ga ik zeker halen en ik ga ook zeker voor de SE versie met pin.
Daarnaast misschien een New 3DS XL als set zijnde, maar die haal ik ook echt alleen als het een set is.
Daarnaast misschien een New 3DS XL als set zijnde, maar die haal ik ook echt alleen als het een set is.
Shovel Knight is eindelijk beschikbaar! Aanrader als je van oldschool platformen houdt
Wait what?Arunia schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:10:
De SE versie van MM krijgt iets van een pin erbij, dubbelzijdige poster en metal case.
http://www.ign.com/articl...tion-majoras-mask-release
http://www.ign.com/articl...tion-majoras-mask-release
[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 06-11-2014 15:57 ]
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik jullie advies maar op volg en Fantasy Life ga aanschaffen
Ik heb een paar jaar geleden veel lol gehad met een Nintendo DSi, in een opwelling nu het idee gekregen om maar eens een 3DS aan te schaffen. Ben niet heel erg op de hoogte van alle verschillende modellen, maar deze deal lijkt me wel interessant: http://www.bol.com/nl/p/n...3d-land/1004004013234758/
Het grote scherm van de 3DS XL lijkt me eerlijk gezegd meer een nadeel van voordeel, gezien de lage resolutie. Maar de hardware van dit model is ook beter? De prijs lijkt erg scherp, goedkoper dan in de pricewatch, zeker gezien de gebundelde game.
Het grote scherm van de 3DS XL lijkt me eerlijk gezegd meer een nadeel van voordeel, gezien de lage resolutie. Maar de hardware van dit model is ook beter? De prijs lijkt erg scherp, goedkoper dan in de pricewatch, zeker gezien de gebundelde game.
Verwijderd
Leuke bundel hou er echter wel rekening mee dat in Japan inmiddels de New 3DS al gelanceerd is en dat die neem ik aan op een gegeven moment ook naar Europa komt. Dan is je 3DS dus verouderd.
Ja even wachten. Nieuwe 3DS heeft rechts nu ook een kleine 'joystick' waardoor sommigen games gewoon makkelijker te spelen zijn. Ook is de hardware volgensmij iets krachtiger en zouden er hier en daar games komen die niet op de oude te spelen zijn.
Gaan jullie de New 3DS aanschschaffen? Verder twijfel ik of ik Zelda a Link Between Worlds en Zelda Ocarina of Time HD moet aanschaffen. Wie heeft deze games, en wat vonden jullie ervan?
Ik wil, de XL is mij net te groot en had die vooral genomen vanwege de vorm (minder hoekig) Nu dus de New 3DS iets compacter is dan de XL maar groter dan de normale 3DS is de kans zeer groot dat ik de new 3DS ga halenJirachi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:44:
Gaan jullie de New 3DS aanschschaffen? Verder twijfel ik of ik Zelda a Link Between Worlds en Zelda Ocarina of Time HD moet aanschaffen. Wie heeft deze games, en wat vonden jullie ervan?
en die andere vraag is wat heb je gespeeld in de serie? Heb je al eens zelda's gespeeld? Wat voor soort zelda zoek je?
Ocarina is natuurlijk de klassieker maar stiekem pak ik liever a link between worlds omdat ik heel erg die top-down ben gewend van vroeger.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb Zelda a Link to the Past gespeeld op de SNES, en Twilight Princess op de Wii. A Link to the Past vond ik geweldig, toendertijd, Twilight Princess heb ik niet uitgespeeld, waarom weet ik niet. Verder heb ik Windwaker HD op de Wii U, maar aan deze ben ik nog niet begonnen.Touchdomex schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:58:
[...]
Ik wil, de XL is mij net te groot en had die vooral genomen vanwege de vorm (minder hoekig) Nu dus de New 3DS iets compacter is dan de XL maar groter dan de normale 3DS is de kans zeer groot dat ik de new 3DS ga halen![]()
en die andere vraag is wat heb je gespeeld in de serie? Heb je al eens zelda's gespeeld? Wat voor soort zelda zoek je?
Ocarina is natuurlijk de klassieker maar stiekem pak ik liever a link between worlds omdat ik heel erg die top-down ben gewend van vroeger.
A link between worlds is de opvolger van A link to the past. Dus eigenlijk als je die hebt uitgespeeld de meest logische keuze.Jirachi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:03:
[...]
Ik heb Zelda a Link to the Past gespeeld op de SNES, en Twilight Princess op de Wii. A Link to the Past vond ik geweldig, toendertijd, Twilight Princess heb ik niet uitgespeeld, waarom weet ik niet. Verder heb ik Windwaker HD op de Wii U, maar aan deze ben ik nog niet begonnen.
Gewoon beide halen eigenlijk
A Link Between Worlds is in 1 woord GEWELDIG. Niks aan toe te voegen, een must play als je maar enigszins van dit genre houdt.Jirachi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:44:
Ocrina of Time is een Klassieker. Als je hem nog niet gespeeld hebt moet je dat ook zeker doen, al is het maar omdat je als zelfrespecterende gamer niet kan zeggen dat je OoT niet gespeeld hebt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb eigenlijk geen zin om te wachten...LunaTempesta schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:41:
Ja even wachten. Nieuwe 3DS heeft rechts nu ook een kleine 'joystick' waardoor sommigen games gewoon makkelijker te spelen zijn. Ook is de hardware volgensmij iets krachtiger en zouden er hier en daar games komen die niet op de oude te spelen zijn.
Het lijkt me dat op de huidige de spellen van de afgelopen jaren prima te spelen zijn? Voorlopig zal ik toch voornamelijk de 'oude' games spelen. Heb ook geen zin om 45 euro per game af te tikken.
Wellicht even kijken naar een 2e hands 3DS met games... Of is een XL beter qua hardware?
Ja daar zit wat in. Het feit dat er misschien hier en daar een game komt die speciaal voor de nieuwe 3DS is, is niet zn ramp. Ik verwacht dat veel van de grote games gewoon ook op de 'oude' speelbaar zijn. Pokemon is niet voor niets heeeel lang doorgegaan op de DS, omdat er gewoon veel meer publiek voor is.
Ik zou persoonlijk wel voor de XL gaan. Ja hij is wat groter. Maar de extra schermgroote is wel fijn. Easier on the eye met 3D (Al zul je dat niet veel gebruiken). Maar over het algemeen IMO gamed het lekkerder met een iets groter scherm. Hij ligt wat fijner in de hand omdat de kleine 3DS hoekig is en deze wat ronder en de batterij was volgensmij iets groter(?).
Als je een (in goede staat) 2de handse 3DS XL kan vinden zou dat prima volstaan. Genoeg mensen die er eentje aanschaffen, vervolgens maanden niet gebruiken en dan ineens verkopen, zo goed als nieuw.
Ik zou persoonlijk wel voor de XL gaan. Ja hij is wat groter. Maar de extra schermgroote is wel fijn. Easier on the eye met 3D (Al zul je dat niet veel gebruiken). Maar over het algemeen IMO gamed het lekkerder met een iets groter scherm. Hij ligt wat fijner in de hand omdat de kleine 3DS hoekig is en deze wat ronder en de batterij was volgensmij iets groter(?).
Als je een (in goede staat) 2de handse 3DS XL kan vinden zou dat prima volstaan. Genoeg mensen die er eentje aanschaffen, vervolgens maanden niet gebruiken en dan ineens verkopen, zo goed als nieuw.
Zijn hier mensen die uitkijken naar deze game? 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tjivygva-yQ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tjivygva-yQ]
Hoewel de ontwikkelaar ook verantwoordelijk is voor Fire Emblem en Advance Wars is de sfeer voor mij te Amerikaans
A link between worlds is persoonlijk het beste spel dat ik in jaren gespeeld hebt.Jirachi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:44:
Geweldig spel, geweldige sfeer, 3D effect is geweldig geïmplementeerd, het hele top-down view terwijl het eigenlijk wel 3D is is geweldig, etc, etc.
Hmm, dus je bent positief over A link between worlds?Stravincy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:22:
[...]
A link between worlds is persoonlijk het beste spel dat ik in jaren gespeeld hebt.
Geweldig spel, geweldige sfeer, 3D effect is geweldig geïmplementeerd, het hele top-down view terwijl het eigenlijk wel 3D is is geweldig, etc, etc.
Ik zou echt gaan voor de new 3DS, kan je straks ook Xenoblade spelen erop! Ook is het 3D effect veel beter door eye-tracking, ik gebruik 3D nu zo goed als altijd, maar het kan wat afleiden als je de 3DS niet goed houdt. Ook laadt alles veel sneller, het werkt nu hoor, maar als je de keuze hebt dan zou je de "oude" 3DS en 2DS uitvoering als traag ervaren wat betreft laden en dergelijke.
Kan je nu rustig aan tweede hands spellen zoeken voor een mooi prijsje en wanneer de new 3DS uitkomt heb je lekker wat goedkope spellen te spelen
Verwacht wordt dat de new 3DS in maart uit komt.
Link Between Worlds is zeer goed inderdaad, maar net even te kort, had van mij de helft langer mogen duren om de beste Zelda te worden op mijn lijstje.
Fantasy Life is echt heerlijk, zoveel leuker dan Animal Crossing, smaken verschillen natuurlijk, maar vind het echt een goed uitgedacht spel. Ja, het is in de basis een standaard RPG, alleen is het erg toegankelijk met goede uitleg wat niet teveel in de weg zit. Hier hebben mensen met liefde voor spellen en groot talent aan gewerkt.
Nog even een toevoeging, net zelf Zelda MM Special Edition gekocht hier:
http://www.game.co.uk/en/...rchTerm=majora&catGroupId
Kan je nu rustig aan tweede hands spellen zoeken voor een mooi prijsje en wanneer de new 3DS uitkomt heb je lekker wat goedkope spellen te spelen
Verwacht wordt dat de new 3DS in maart uit komt.
Link Between Worlds is zeer goed inderdaad, maar net even te kort, had van mij de helft langer mogen duren om de beste Zelda te worden op mijn lijstje.
Fantasy Life is echt heerlijk, zoveel leuker dan Animal Crossing, smaken verschillen natuurlijk, maar vind het echt een goed uitgedacht spel. Ja, het is in de basis een standaard RPG, alleen is het erg toegankelijk met goede uitleg wat niet teveel in de weg zit. Hier hebben mensen met liefde voor spellen en groot talent aan gewerkt.
Nog even een toevoeging, net zelf Zelda MM Special Edition gekocht hier:
http://www.game.co.uk/en/...rchTerm=majora&catGroupId
[ Voor 8% gewijzigd door Koldur op 08-11-2014 09:36 ]
Zojuist level 80 in Fantasy Life gehaald en de hoogste rank in 6 van de 12 jobs.
Ik neem aan dat ik de eerste ben die de expansion nu heeft gekocht?
Ik heb de expansion ook al gekocht, weet nu al dat ik dat ga spelen en er zijn ook voor je het geheel unlockt al voordelen, weet even niet meer welke, maar ze zijn er wel
Er zijn weer meer bliss rewards. Waarvan de nuttigste, meer bag space!
Je allies worden nu sterker naar maten je meer met ze speelt en boss monsters verslaat.
Je kan meer pet soorten kopen (birds en dragons volgensmij).
Nieuwe huizen om te kopen (dus makkelijker teleporteren van plek naar plek).
Extra elements en materials voor character customization.
En iets met Lunares coins die je kan ruilen voor items.
Er zit dus redelijk wat extra bij. De nieuwe map is niet enorm groot. (Vergelijk het met 1 gebied) maar er is volgensmij genoeg te doen waardoor je story wise toch wel weer een aantal uur bezig bent. En dan nog niet gesproken over al het extra. Voor 8 euro een mooie uitbreiding dus.
Je allies worden nu sterker naar maten je meer met ze speelt en boss monsters verslaat.
Je kan meer pet soorten kopen (birds en dragons volgensmij).
Nieuwe huizen om te kopen (dus makkelijker teleporteren van plek naar plek).
Extra elements en materials voor character customization.
En iets met Lunares coins die je kan ruilen voor items.
Er zit dus redelijk wat extra bij. De nieuwe map is niet enorm groot. (Vergelijk het met 1 gebied) maar er is volgensmij genoeg te doen waardoor je story wise toch wel weer een aantal uur bezig bent. En dan nog niet gesproken over al het extra. Voor 8 euro een mooie uitbreiding dus.
Nee hoor, ik heb 'm gekocht zodra ik aan alle voorwaarden voldeed (level 50, story uit enzo).LunaTempesta schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:22:
Maar ik moet nog wel wat 'zwaarder' worden om ook maar een deuk in de bosses op Origin island te kunnen slaan. Sommige zijn akelig sterk ...
Zijn er eigenlijk al spellen bekend voor de 3DS waarbij je Amiibo's kunt gebruiken?
Ben tot nu toe alleen nog maar wat tegen gekomen over Sm4sh.
Ben tot nu toe alleen nog maar wat tegen gekomen over Sm4sh.
Verwijderd
Bandai Namco's Ace Combat: Assault Horizon Legacy Plus krijg Amiibo support.
Die komt januari 2015 in Japan uit.
Die komt januari 2015 in Japan uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2014 18:31 ]
Niet echt mijn type game denk ik, maar wel leuk dat er al meer Amiibo support onderweg is.
Trouwens wel jammer dat de New3DS niet tegelijk uitkomt met de Amiibo's.
Hierdoor is er voor 3DS-eigenaren straks niet veel motivatie om Amiibo's te kopen, behalve dan puur voor decoratie.
Ik ga er alsnog minimaal één kopen hoor, daar niet van, maar het is jammer dat ik hem bijvoorbeeld niet meteen kan gebruiken in Sm4sh.
Hierdoor is er voor 3DS-eigenaren straks niet veel motivatie om Amiibo's te kopen, behalve dan puur voor decoratie.
Ik ga er alsnog minimaal één kopen hoor, daar niet van, maar het is jammer dat ik hem bijvoorbeeld niet meteen kan gebruiken in Sm4sh.
Voor de oude 3DSen heb je een aparte accessoire, maar ja, ideaal is anders...Stravincy schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:21:
Ik ben deze week voor mijn werkgever in de US en wat moet je anders in het vliegtuig dan Fantasy Life op je DS spelen. Binnen dezelfde vlucht zowel Paladin master, Miner master en Blacksmithing Master geworden. Helemaal blij en met een lamme vinger van op de A bashen van de vlucht gekomen 
Nope, ik had hem van de week al gekocht voor het geval dat....LunaTempesta schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:22:
Zojuist level 80 in Fantasy Life gehaald en de hoogste rank in 6 van de 12 jobs.
[ Voor 36% gewijzigd door Cardinal op 10-11-2014 21:32 ]
Zijn er hier trouwens meer mensen die de Australische 'New' Nintendo 3DS gaan importeren? Gezien Australië als enige land buiten Japan de New 3DS nog dit jaar krijgt (21 november 2014). En het grootste voordeel; Australië heeft de PAL regiolock.
Heb zelf een preorder staan voor de (Australische) new 3DS (play-asia). Wou eerder de huidige 3DS XL aanschaffen maar naar het zien van het onderstaande Youtube filmpje, was ik toch wel onder de indruk van de prestatie verbeteringen (met name laadtijden en downloads). Zeker gezien dit mijn eerste 3DS wordt, leek het me verstandig om maar direct voor de nieuwe versie te gaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Hm-URxghvSs
Heb zelf een preorder staan voor de (Australische) new 3DS (play-asia). Wou eerder de huidige 3DS XL aanschaffen maar naar het zien van het onderstaande Youtube filmpje, was ik toch wel onder de indruk van de prestatie verbeteringen (met name laadtijden en downloads). Zeker gezien dit mijn eerste 3DS wordt, leek het me verstandig om maar direct voor de nieuwe versie te gaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Hm-URxghvSs
Patient gamer
Ik vind het lastig doordat de N3DS wederom het formaat is van de "oude" 3DS. Ik zeker interesse hebben gehad als het zelfde formaat was geweest als een 3DSXL. Doordat ik nu al moeite heb met het formaat zou kleiner voor mij persoonlijk niet wenselijk zijn.
Edit: oeh, er is wel een N3DSXL
.
Edit: oeh, er is wel een N3DSXL
[ Voor 29% gewijzigd door Cardinal op 13-11-2014 19:53 ]
Ik ben ook van plan hem te importeren: heb een n3DS XL in bestelling staan. Heb vanaf de eerste dag de 'normale' 3DS gehad maar al mijn vrienden hebben onderhand een XL aangeschaft en zijn daar heel tevreden over. Maar de original 3DS is niet het meest ergonomische apparaat ooit en dat weerhoudt mij er toch van om er lang mee te spelen. Resultaat is wel dat ik een redelijke backlog heb en die mooi kan wegwerken met de nieuwe.
Ben wel benieuwd hoe het met de portabiliteit van de XL zit. Heb nog nooit eerder de XL variant gehad van Nintendo's DS. De kleine 3DS is wat dat betreft wel perfect..
Ben wel benieuwd hoe het met de portabiliteit van de XL zit. Heb nog nooit eerder de XL variant gehad van Nintendo's DS. De kleine 3DS is wat dat betreft wel perfect..
Qua formaat is de 3DSXL ongeveer vergelijkbaar met de originele DS en de DSiXL, waarbij de DS een fractie kleiner, maar wel dikker, en de DSiXL een fractie groter, en ongeveer even dik is. Als je dus één van die apparaten hebt dan heb je een beetje een vergelijkingspunt.sebastiaaan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:59:
Ik ben ook van plan hem te importeren: heb een n3DS XL in bestelling staan. Heb vanaf de eerste dag de 'normale' 3DS gehad maar al mijn vrienden hebben onderhand een XL aangeschaft en zijn daar heel tevreden over. Maar de original 3DS is niet het meest ergonomische apparaat ooit en dat weerhoudt mij er toch van om er lang mee te spelen. Resultaat is wel dat ik een redelijke backlog heb en die mooi kan wegwerken met de nieuwe.
Ik had ze wel, vroegerSeal64 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:03:
[...]
Qua formaat is de 3DSXL ongeveer vergelijkbaar met de originele DS en de DSiXL, waarbij de DS een fractie kleiner, maar wel dikker, en de DSiXL een fractie groter, en ongeveer even dik is. Als je dus één van die apparaten hebt dan heb je een beetje een vergelijkingspunt.
Maar goed, de normale 3DS is ook niet fijn in m'n broekzak. Als ik hem meeneem probeer ik hem toch in een jaszak te doen. En in de zomer is het anders, merendeel van m'n zomerbroeken hebben grotere steekzakken.
En het aspect ergonomie zal ook een hoop goedmaken, denk ik.
nevermind, vat hem al
[ Voor 92% gewijzigd door Cardinal op 13-11-2014 20:14 ]
Kreeg nogal kramp in mijn vingers van de 3DS XL. Ik heb een grip gekocht op ebay voor een paar euro. Werkt erg goed, veel betere houding.

Ik kom ook grips tegen van GAMETECH met verlengde L en R knop, iemand daar ervaring mee?
http://www.gametech.co.jp/products/catalog/1577/1577_1.html

Ik kom ook grips tegen van GAMETECH met verlengde L en R knop, iemand daar ervaring mee?
http://www.gametech.co.jp/products/catalog/1577/1577_1.html
blmp schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:56:
...en het grootste voordeel; Australië heeft de PAL regio lock
Pal bestaat niet op op de 3ds. De enige handheld welke o.a. pal en ntsc onderscheid maakte was de atari lynx.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nintendo heeft gewoon regio-locking op de (New) 2/3DS hoor net zoals op de Wii. En om gemakkelijk onderscheid te maken worden Europese versies (van consoles en games) vaak PAL-versies genoemd zoals o.a. op play-asia. En zo heb je ook NTSC-J (Japan) en NTSC-U (North America).DukeBox schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:04:
[...]
![]()
Pal bestaat niet op op de 3ds. De enige handheld welke o.a. pal en ntsc onderscheid maakte was de atari lynx.
Nintendo regio's - http://nintendo.wikia.com/wiki/Regions
[ Voor 47% gewijzigd door blmp op 15-11-2014 22:44 . Reden: wat aangepast + linkje ]
Patient gamer
XL (zonder case) in een jas is goed te doen en inderdaad in zo'n cargobroek met van die zakken op je dij.sebastiaaan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:09:
[...]
Als ik hem meeneem probeer ik hem toch in een jaszak te doen. En in de zomer is het anders, merendeel van m'n zomerbroeken hebben grotere steekzakken.
Doe het geregeld als ik tussen de middag even centrum Den Haag inloop om evt. te street/spotpassen.
Waar heb jij 'm vandaan laten komen ? Prijzen variëren nogal ... van een paar euro uit de US (verzendkosten?) tot €12 uit Duitsland.Ingelogd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:19:
Ik heb een grip gekocht op ebay voor een paar euro.
[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 16-11-2014 11:39 ]
Ik heb deze gekocht:Goner schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:21:
[...]
Waar heb jij 'm vandaan laten komen ? Prijzen variëren nogal ... van een paar euro uit de US (verzendkosten?) tot €12 uit Duitsland.
http://www.ebay.nl/itm/Ne..._Bags&hash=item3f4035c4e2
Alles bij elkaar was ik ongeveer 3 euro kwijt.
Hmmm, aan het overwegen een Nintendo handheld te kopen als aanvulling op mijn PS Vita. Ik wil vooral weer eens de mario en zelda franchises spelen.
De vraag is dan: welke variant? De 3DS? 2DS? 3DS XL? Of wachten op de new 3DS? Lastig!
Iemand tips of adviezen over de pro's en con's van de verschillende systemen?
De vraag is dan: welke variant? De 3DS? 2DS? 3DS XL? Of wachten op de new 3DS? Lastig!
This is a Rapture reminder..
Als je avontuurlijk bent kun je de New 3ds XL importeren uit AustraliëSssquirrel schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:56:
Hmmm, aan het overwegen een Nintendo handheld te kopen als aanvulling op mijn PS Vita. Ik wil vooral weer eens de mario en zelda franchises spelen.
Zelf heb ik een 3ds XL gekocht na het vergelijken van een 3ds en 3ds XL in een GameMania winkel. Het grotere scherm is echt vele malen gebruiksvriendelijker. Ik zou nu geen 3ds XL meer kopen maar wachten tot de nieuwe versies verkrijgbaar zijn, je weet immers nooit zeker welke games je later gaat kopen
Ik zou zeker weten wachten op de New3DS(XL).Sssquirrel schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:56:
Meer knoppen, betere 3D, snellere CPU, meer RAM, exclusieve games, etc.
Hmmm, maar er is nog helemaal geen ETA voor de New 3DS in Europa, toch? Dat zou dan best nog wel een half jaar tot een jaar kunnen duren?
Als je niet veel om het 3D effect geeft, zijn er dan nog bezwaren tegen de best wel veel goedkopere 2DS?
Als je niet veel om het 3D effect geeft, zijn er dan nog bezwaren tegen de best wel veel goedkopere 2DS?
Daarom ook de raad om te importeren importeren uit Australië, de New 3DS komt daar volgende week uit 
Edit: PAL
Daarnaast maakt Nintendo nog steeds gebruik van regiolocks. De PAL regiolock die Nintendo hanteert in Europa komt overeen met de PAL regiolock in Australië
Edit: PAL
Daarnaast maakt Nintendo nog steeds gebruik van regiolocks. De PAL regiolock die Nintendo hanteert in Europa komt overeen met de PAL regiolock in Australië
[ Voor 45% gewijzigd door Fierry op 17-11-2014 21:08 ]
Heb je dan geen compatibility problemen voor games uit Europa of de e-store?
Theoretisch gezien niet maar ik heb nog geen apparatuur geïmporteerd dus ik kan het niet bevestigen, kan iemand anders hier even uithelpen?
Nee, Australië en Europa zit zoals Nintendo het heeft ontworpen in dezelfde regio, je kan er dus ook gewoon de Nederlandse eShop op gebruiken. Probeer maar eens met je EU 3DS de Australische eShop te gebruiken, werkt ook gewoon prima! Niet dat dat mijn bron is, maar dit is algemeen bekend dat Australië en EU 3DSen prima met elkaar samenwerken qua spellen en eShops.
Waarom heeft alleen die witte leuke kleurtjes op de knopjes
Ik wil die op een zwarte/donkere 3DS
Ik wil die op een zwarte/donkere 3DS
De zwarte NN3DS heeft ook gekleurde knoppen. Alleen de NN3DS XL heeft geen speciaal gekleurde knoppen. Daar zijn alleen de letters voorzien van een SNES-kleur.
Dan zijn de plaatjes bij de plaatjes bij Play-asia niet goedRayNbow schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:09:
De zwarte NN3DS heeft ook gekleurde knoppen. Alleen de NN3DS XL heeft geen speciaal gekleurde knoppen. Daar zijn alleen de letters voorzien van een SNES-kleur.
Heb je dit bevestigd? Wil graag een zwarte NN3DS. Want die kan ook andere faceplates hebben dus kun je funky kleurtjes hebben ook wanneer je hem openklapt
of hoop dat er een bundel komt met Majora's Mask
[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 17-11-2014 22:16 ]
Hier is een unboxing van een zwarte NN3DS (kostte wat moeite, want YouTube's relevance ranking is niet al te best... komt vast door het woordje "new"Touchdomex schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:12:
Heb je dit bevestigd? Wil graag een zwarte NN3DS. Want die kan ook andere faceplates hebben dus kun je funky kleurtjes hebben ook wanneer je hem openklapt
Hmm, hier zijn de plaatjes voor de zwarte NN3DS wel correct? http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-84r9.htmlDan zijn de plaatjes bij de plaatjes bij Play-asia niet goed
[ Voor 18% gewijzigd door RayNbow op 17-11-2014 22:39 ]
Oeps, theoretisch gezien natuurlijk wel, geen 3 dingen tegelijkertijd meer doenFierry schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:24:
Theoretisch gezien niet maar ik heb nog geen apparatuur geïmporteerd dus ik kan het niet bevestigen, kan iemand anders hier even uithelpen?
Ja ik zat bij de australische te kijken maar ik had misschien ook door moeten klikken.RayNbow schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:36:
[...]
Hier is een unboxing van een zwarte NN3DS (kostte wat moeite, want YouTube's relevance ranking is niet al te best... komt vast door het woordje "new"):
[video]
[...]
Hmm, hier zijn de plaatjes voor de zwarte NN3DS wel correct? http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-84r9.html
Ben hier in ieder geval wel blij mee! Kleurtjes kloppen
Nu kijken of er een majora editie komt. Die wil ik stiekem wel :9~anders gewoon de zwarte
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]