Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Deathchant schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:16:
[...]

Ik ben in clocktown en ik heb
spoiler:
het eagle mask, fairy mask en bunny mask
al. Vooral die laatste is erg prettig om een stuk sneller te lopen. Wat ik niet snap, en misschien moet ik ook de verleiding weerstaan om youtube filmpjes te kijken, is hoe mensen de
spoiler:
reversed song of time en double time songs
al weten zodra ze clocktown uitlopen? Dat moet je door het spel toch leren ergens, maar je kunt niet echt zonder, want deze nieuwe 72-uurs tijdbalk verstoort een beetje het free-roamen/side quests gedeelte wat ik in OOT altijd deed.
spoiler:
volgens mij leer je deze van de vogelverschrikker in de de General store of bij de telescoop. Hij vraagt dan of je geheime liedjes wilt leren ofzo. Dansen met de scarecrow zorgt er overigens voor dat de tijd 12 uur vooruit gaat (kan gebruikt worden in de eerste 3 dagen om door te spoelen als je nog geen instrument hebt, anders moet je zolang wachten.)

[ Voor 10% gewijzigd door jorisderoo op 17-02-2015 09:30 ]

Mijn PC

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

[...]

spoiler:
al. Vooral die laatste is erg prettig om een stuk sneller te lopen. Wat ik niet snap, en misschien moet ik ook de verleiding weerstaan om youtube filmpjes te kijken, is hoe mensen de
spoiler:
al weten zodra ze clocktown uitlopen? Dat moet je door het spel toch leren ergens, maar je kunt niet echt zonder, want deze nieuwe 72-uurs tijdbalk verstoort een beetje het free-roamen/side quests gedeelte wat ik in OOT altijd deed.
spoiler:
Je hoeft ze niet te leren, je krijgt automatisch de song of time zodra je de ocarina terug hebt. De song of double time en de reversed song of time zijn varianten hierop. Het is wel zo dat er npc's zijn die je er op wijzen dat het bestaat, maar dat betekend niet dat je ze moet leren

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 18:40
[...]

spoiler:
spoiler:

Ik heb een Nintendo DSi en een 3DS (25th anniversary Zelda OOT edition) en ik wil em eigenlijk niet weg doen, maar man, ik heb me de laatste tijd toch pijn in mijn handen, vooral mijn linkerhand omdat ik zo "verkrampt" mijn 3DS moet vasthouden en bedienen....Echt irritant. Als je de swordsman expert training bij Zelda MM wilt doen (L1 targeting + forward + A) dan is het gewoon niet meer fijn. Dus ik was aan het overwegen de grotere XL te kopen, maar idd de scherpte is minder door het grotere scherm....Dus ik ga eens even naar de mediamarkt om het schermpje te beoordelen.
spoiler:
Voor je reverse en slow moet je even praten met de vogelverschrikker in het observatorium. Beneden voordat je de trap naar het telescoop platform op loopt.
Dus ja, die kun je al heel vroeg weten zodra je je Ocarina hebt.

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 09:45
Zijn die er ook voor de oude 3DS?

• Arunia
PuddingNL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:10:
[...]

Zijn die er ook voor de oude 3DS?
Nope. Iig niet zulke. Meer zo'n hardcover die je over de gehele 3DS heen zet.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 17:01
Zo.....dat kostte wat moeite, maar ik krijg mijn Skullkid van Bol.com hoor, morgen is hij hier.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SpoekGTi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:48:
Zo.....dat kostte wat moeite, maar ik krijg mijn Skullkid van Bol.com hoor, morgen is hij hier.
Mijn case is nog in onderzoek :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

Vanochtend mij N3DS geruild voor een N3DS XL bij de intertoys. Ook gelijk de laatste keer dat ik ooit iets koop bij die keten. Vind de kleinere mooier, maar ik krijg heel snel kramp, dus ik dacht ik ruil hem in tegen de grotere.

Zaterdag gekocht, Zo een 48 uur in bezit (nog geen uur gebruikt)
"nee meneer, dat kan echt niet, waarom kwam u er niet gelijk mee. En kijk, er zitten krassen op (ik kan ze niet zien, maar he, ik heb alleen perfect zicht) Dus ik zie vingerafdrukken en veeg ze af met mijn shirt.
"Heeft u hem al aan gehad?" Ja, ik heb hem aan gehad, hoe had ik het anders willen testen?
"Nee, hardware nemen we helemaal niet aan nadat het aan is geweest, u heeft nog wel gewoon de gewoonlijke 6 maanden garantie hoor" <-- hier ging ik even uit mijn plaat. 10 minuten later stond ik buiten met een 3ds XL.

Voortaan gewoon weer lekker bij een gameshop en dan het liefst online. Wat een mens zeg, ben er nog boos van. En gewoon glashard leugens vertellen. staat verdomme op de bon dat ik 30 dagen mag ruilen.
"Ja, maar dat geld voor goedkope dingen, dit is 170 euro meneer"

Nooooit meer bij de Intertoys voor mij

/rant

Pfew...Nu voel ik me beter :p

PSN & XBL: Denkoyugo

• SpoekGTi
BtM909 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Mijn case is nog in onderzoek :)
Ik duim met je mee

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 10:58
[...]

spoiler:
spoiler:

Ik heb een Nintendo DSi en een 3DS (25th anniversary Zelda OOT edition) en ik wil em eigenlijk niet weg doen, maar man, ik heb me de laatste tijd toch pijn in mijn handen, vooral mijn linkerhand omdat ik zo "verkrampt" mijn 3DS moet vasthouden en bedienen....Echt irritant. Als je de swordsman expert training bij Zelda MM wilt doen (L1 targeting + forward + A) dan is het gewoon niet meer fijn. Dus ik was aan het overwegen de grotere XL te kopen, maar idd de scherpte is minder door het grotere scherm....Dus ik ga eens even naar de mediamarkt om het schermpje te beoordelen.
De mensen die die liedjes al kennen hebben waarschijnlijk het origineel op de N64 al grijs gespeeld. En nee, dit zijn nu juist net liedjes die je niet eerst hoeft te leren (in-game) om ze te kunnen gebruiken, ze werken zodra je je Ocarina terug hebt.

Wat die kramp betreft, voor je 3DS kun je eventueel ook nog een circle pad pro kopen, die wordt door Majora’s Mask ook nog ondersteund ook. Heb je alleen steeds minder aan omdat het ding sowieso al amper gebruikt werd en bijvoorbeeld Super Smash Bros gebruikt wel de extra knoppen op de N3DS, maar ondersteunt de circle pad pro niet.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:19
Denko schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:28:
Vanochtend mij N3DS geruild voor een N3DS XL bij de intertoys. Ook gelijk de laatste keer dat ik ooit iets koop bij die keten. Vind de kleinere mooier, maar ik krijg heel snel kramp, dus ik dacht ik ruil hem in tegen de grotere.

Zaterdag gekocht, Zo een 48 uur in bezit (nog geen uur gebruikt)
"nee meneer, dat kan echt niet, waarom kwam u er niet gelijk mee. En kijk, er zitten krassen op (ik kan ze niet zien, maar he, ik heb alleen perfect zicht) Dus ik zie vingerafdrukken en veeg ze af met mijn shirt.
"Heeft u hem al aan gehad?" Ja, ik heb hem aan gehad, hoe had ik het anders willen testen?
"Nee, hardware nemen we helemaal niet aan nadat het aan is geweest, u heeft nog wel gewoon de gewoonlijke 6 maanden garantie hoor" <-- hier ging ik even uit mijn plaat. 10 minuten later stond ik buiten met een 3ds XL.

Voortaan gewoon weer lekker bij een gameshop en dan het liefst online. Wat een mens zeg, ben er nog boos van. En gewoon glashard leugens vertellen. staat verdomme op de bon dat ik 30 dagen mag ruilen.
"Ja, maar dat geld voor goedkope dingen, dit is 170 euro meneer"

Nooooit meer bij de Intertoys voor mij

/rant

Pfew...Nu voel ik me beter :p
Dan heb je denk ik te maken gehad met een idiote werknemer die zijn vmbo nooit af heeft gemaakt.
Maar ik denk dat je tegenwoordig beter online kunt kopen inderdaad, dan mag je tenminste binnen 14 dagen terugsturen en ben je door de Wet beter beschermd lijkt het wel.

• wertyuipo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11 14:01
Hallo

Ik twijfel op dit moment om een new 3DS xl te kopen of niet. Ik heb een aantal jaar terug redelijk veel tijd in mijn oude ds lite gestopt en heb daarna niet echt meer naar Nintendo omgekeken. Sinds smash voor de 3DS is uitgekomen heeft het mijn aandacht weer gekregen maar ik weet nog steeds niet zeker of het het wel waard is aangezien het een redelijk grote aankoop is. Om het kort samen te vatten, Ik ben dus een casual nintendo gamer en vroeg me af of de nieuwe 3DS een goede aankoop voor me is :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
mathelicious schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:53:
[...]

Dan heb je denk ik te maken gehad met een idiote werknemer die zijn vmbo nooit af heeft gemaakt.
Maar ik denk dat je tegenwoordig beter online kunt kopen inderdaad, dan mag je tenminste binnen 14 dagen terugsturen en ben je door de Wet beter beschermd lijkt het wel.
In principe hoeft een "echte" winkel geen producten terug te nemen, om wat voor reden dan ook. Natuurlijk zijn ze wel verantwoordelijk voor garantie (2 jaar minimaal).

Je bent inderdaad veel beter beschermd als je online koopt. Maargoed, dat mes snijd ook aan twee kanten. Ze gooien dat ding dat terug komt echt niet weg, ze checken de inhoud en de eerst volgende die dat product besteld krijgt die teruggestuurde. Dat is voor mij het dilemma. Ongeacht of het product nog perfect is, ik betaal geen volledige prijs voor een gebruikt product. Daarom check ik in winkels ook of het nog netjes gesealed is, maar online lukt je dat niet.

• blurgh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:07
wertyuipo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:15:
Hallo

Ik twijfel op dit moment om een new 3DS xl te kopen of niet. Ik heb een aantal jaar terug redelijk veel tijd in mijn oude ds lite gestopt en heb daarna niet echt meer naar Nintendo omgekeken. Sinds smash voor de 3DS is uitgekomen heeft het mijn aandacht weer gekregen maar ik weet nog steeds niet zeker of het het wel waard is aangezien het een redelijk grote aankoop is. Om het kort samen te vatten, Ik ben dus een casual nintendo gamer en vroeg me af of de nieuwe 3DS een goede aankoop voor me is :)
ligt eraan. zou je hem alleen voor smash kopen zou ik dat niet doen, maar als je dingen als zelda, mario kart en pokemon ook wel leuk vind zou ik het wel doen.

• wertyuipo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-11 14:01
blurgh schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:32:
[...]

ligt eraan. zou je hem alleen voor smash kopen zou ik dat niet doen, maar als je dingen als zelda, mario kart en pokemon ook wel leuk vind zou ik het wel doen.
Ik zit er ook over na te denken om Alpha Sapphire te kopen en heel misschien Mario kart. Daarnaast ben ik een groot fan van de Professor Layton serie (Heb bijna alle games ervan gespeeld op de DS lite.)

• Touchdomex
  • Laatst online: 06:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

wertyuipo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:15:
Hallo

Wat zou je nog meer willen spelen? :P of beter gevraagd wat speelde je vooral op je oude lite ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Arunia
wertyuipo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:34:
[...]

Ik zit er ook over na te denken om Alpha Sapphire te kopen en heel misschien Mario kart. Daarnaast ben ik een groot fan van de Professor Layton serie (Heb bijna alle games ervan gespeeld op de DS lite.)
Ga bij jezelf te rade of je het 3D gebeuren gebruikt. Zo niet, dan zou ik als de prijzen zakken gaan voor een gewone 3DS XL of zelfs voor een tweedehandse (kuch, GameMania heeft er de komende tijd tig liggen. Die van mij ligt in R'dam met cradle ;).

Dan zou ik zelf absoluut niet het geld voor een New 3DS XL uit gaan geven.

Mijn vrouw heeft bijvoorbeeld de 3DS XL maar zit heel erg te twijfelen om een New 3DS XL te kopen, maar eerlijk is eerlijk. Ze gebruikt hem niet erg veel. Dan is het zonde van het geld. 3D heeft ze wel altijd aan staan, maar toch.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
had graag wat releasedates gezien van games die nog gaan komen voor de NN3ds(xl) tot nu toe hebben ze alleen xenoblade aangekondigd. releasedates van andere exclusieve games wil vaak wel helpen om in te schatten of je de nieuwe of de oude versie moet halen...

• BlackMage
Voor de exclusive games hoef je het niet te doen, als het verleden ons iets leert (DSi) komen er weinig games die alleen werken op de NN3DS.

Wel zullen steeds meer games gebruik gaan maken van features, zoals bijv. die nieuwe Monster Hunter die hogere kwaliteit textures gebruikt op een NN3DS.

En dan heb je natuurlijk de overige features zoals betere 3d, etc.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je deze verbeteringen niet de 170-200 euro waard vind als je al een oude hebt. Zeker als je niet zovaak gamed op je 3DS.

Ik zit zelf met het zelfde dilemma. Ik twijfel nog steeds. Weet iemand of er ook demo-zuilen zijn voor de NN3DS? Ik ben alleen bij de MediaMarkt (Groningen) geweest, daar hadden ze die niet. Het beestje in mijn hand kunnen houden zal mij snel van mijn twijfel afhelpen denk ik :)

• mfneed
BlackMage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:15:
Voor de exclusive games hoef je het niet te doen, als het verleden ons iets leert (DSi) komen er weinig games die alleen werken op de NN3DS.
Ben wakker geschut door de NN3ds, mijn laatste handheld was een gameboyadvance die nog steeds als een zonnetje draait! (overigens met vette games, golden sun1&2 + advancewars) Ben dus niet echt thuis in de exclusieve games voor een nieuwe versie van de handheld :)

Heb zelf al wel een aantal redenen dat ik voor de NN3ds(xl) ga, nostalgische knoppenkleuren, extra buttons + cstick, en sowieso al de Nintendo exclusieve games. maar de exclusieve games voor een nieuwe versie maakt de keuze altijd makkelijker :)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

BlackMage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:15:

Wel zullen steeds meer games gebruik gaan maken van features, zoals bijv. die nieuwe Monster Hunter die hogere kwaliteit textures gebruikt op een NN3DS.

En dan heb je natuurlijk de overige features zoals betere 3d, etc.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je deze verbeteringen niet de 170-200 euro waard vind als je al een oude hebt. Zeker als je niet zovaak gamed op je 3DS.

Ik zit zelf met het zelfde dilemma. Ik twijfel nog steeds. Weet iemand of er ook demo-zuilen zijn voor de NN3DS? Ik ben alleen bij de MediaMarkt (Groningen) geweest, daar hadden ze die niet. Het beestje in mijn hand kunnen houden zal mij snel van mijn twijfel afhelpen denk ik :)
Nedgame kun je hem gewoon proberen afaik en den de GameMania ook wel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

BlackMage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:22:
[...]

In principe hoeft een "echte" winkel geen producten terug te nemen, om wat voor reden dan ook. Natuurlijk zijn ze wel verantwoordelijk voor garantie (2 jaar minimaal).

Je bent inderdaad veel beter beschermd als je online koopt. Maargoed, dat mes snijd ook aan twee kanten. Ze gooien dat ding dat terug komt echt niet weg, ze checken de inhoud en de eerst volgende die dat product besteld krijgt die teruggestuurde. Dat is voor mij het dilemma. Ongeacht of het product nog perfect is, ik betaal geen volledige prijs voor een gebruikt product. Daarom check ik in winkels ook of het nog netjes gesealed is, maar online lukt je dat niet.
Ik snap dat ook wel. Alleen het staat letterlijk op de bon en op de site. Ik had nog meer respect als ze had gezegd "Ja, dat klopt, maar dit filiaal hebben we daar geen zin in" Dat is een antwoord (lullig, maar had ik mee kunnen leven). Maar om dan dingen te verzinnen en weet ik veel wat is alleen maar irritant voor iedereen.
Tevens is dit ding wat ik heb ingeleverd niet van nieuw te onderscheiden, maar nogmaals. als ze had gezegd: sorry, doen we niet aan, hij is al gebruikt. Dan had ik gezegd: ok, jammer, volgende keer bestel ik wel online. that's it.

• BlackMage
mfreriks schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:26:
[...]

Ben wakker geschut door de NN3ds, mijn laatste handheld was een gameboyadvance die nog steeds als een zonnetje draait! (overigens met vette games, golden sun1&2 + advancewars) Ben dus niet echt thuis in de exclusieve games voor een nieuwe versie van de handheld :)

Heb zelf al wel een aantal redenen dat ik voor de NN3ds(xl) ga, nostalgische knoppenkleuren, extra buttons + cstick, en sowieso al de Nintendo exclusieve games. maar de exclusieve games voor een nieuwe versie maakt de keuze altijd makkelijker :)
Als je nog helemaal geen 3DS hebt, dan is de keus heel makkelijk. Je zou haast iemand voor gek verklaren als ze voor twee tientjes verschil nog voor een oude gaan. Tweedehands is wat genuanceerder.

Ik kan je ook nog adviseren om te kijken naar (gebruikte) DS games, die werken prima op de 3DS. Als je Advance Wars op de GBA leuk vindt, dan vindt je die van de DS (Dual Strike) nog leuker :) Ook is er een 3e Golden Sun uitgekomen, maar of dat wat is weet ik niet.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:09
Huh? Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vm388Yi.png

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Foutje in de eerste overzicht, want bij de volgende overzicht betaal je €219,97

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:09
pinokkia schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:03:
[...]

Foutje in de eerste overzicht, want bij de volgende overzicht betaal je €219
Damn ik zag het net, wilde hem net kopen... kon ik dat poppetje verkopen. Had ik een New 3DS + Game voor 119,-

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tweet van nintendonl:

"Hee hee! Now that's a good look for you!"

Verkrijgbaar vanaf 27-03-2015 Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B-EXGuNIEAA9Vxz.png:large

:)

Nothing to see here

• SpoekGTi
De enige versie van Zelda die ik nu nog mis op de 3DS als een Virtual console versie of download versie is Zelda: A Link to the Past, die zou nog wel mooi zijn als ze die ook uitbrengen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
BlackMage schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:35:
[...]

[...]

Vanaf 29 euro is het gratis verzenden. Maar doorgaans hebben alleen producten die geleverd worden door Amazon zelf dit.
Aha thanks! Lekker opgelet dan van mijn kant. :+ Gewoon even opnieuw besteld met de Toad amibo erbij. Nu maar hopen dat ik niet de Triforce cover daar mee in gevaar heb gebracht :o

Iemand al een optie gevonden om de schroefjes helemaal uit de coverplate te draaien ? Net de groenige camo binnen gekregen en die staat (in mijn ogen) briljant op mijn zwarte NNDS, maar er zitten zilveren schroefjes in ipv de zwarte die in de standaard coverplate zit. Ziet er niet uit die zilveren schroefjes.

Voel me zo lekker volwassen tegenwoordig met mijn amibo's en coverplates :+

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 17-02-2015 22:06 ]

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik denk niet dat je ze er uit krijg zonder het systeem stuk te maken dat ze erin houd. Maar ik zie op de screens erboven ook zilveren schroefjes in de zwarte triforce cover. Jammer.... rare keuze.

• jorisderoo
SpoekGTi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:55:
De enige versie van Zelda die ik nu nog mis op de 3DS als een Virtual console versie of download versie is Zelda: A Link to the Past, die zou nog wel mooi zijn als ze die ook uitbrengen.
SNES en Gameboy advance spellen zullen niet uitkomen op de 3DS (ik neem aan dat je wel de minish cap als ambassador game hebt). De 3ds is, volgens Nintendo, niet krachtig genoeg om deze als virtual console te laten draaien. Ze kunnen wel draaien maar dan moeten alle overige hardware functies worden uitgeschakeld (hetzelfde dus als de ambassador gameboy advance games). Om deze reden worden ze niet uitgebracht voor de 3DS

Mijn PC

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
LOTG schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:42:
Ik denk niet dat je ze er uit krijg zonder het systeem stuk te maken dat ze erin houd. Maar ik zie op de screens erboven ook zilveren schroefjes in de zwarte triforce cover. Jammer.... rare keuze.
Ja toch ? Vooral als je ziet dat in de bijgeleverde cover netjes zwarte schroefjes zitten. Maarja logisch en Nintendo gaan vaak niet samen ;)

• BlackMage
jorisderoo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 23:01:
[...]

SNES en Gameboy advance spellen zullen niet uitkomen op de 3DS (ik neem aan dat je wel de minish cap als ambassador game hebt). De 3ds is, volgens Nintendo, niet krachtig genoeg om deze als virtual console te laten draaien. Ze kunnen wel draaien maar dan moeten alle overige hardware functies worden uitgeschakeld (hetzelfde dus als de ambassador gameboy advance games). Om deze reden worden ze niet uitgebracht voor de 3DS
We kunnen nog altijd hopen op een remake van LTTP. Ze hebben immers de engine en een groot deel van de assets al van A Link Between Worlds. Ik zou hem kopen :P

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

[...]

Dat is natuurlijk bull aangezien een groot deel van de Snes games al als een zonnetje op de DS draaide.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

itsme schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:03:
Tweet van nintendonl:

"Hee hee! Now that's a good look for you!"

Verkrijgbaar vanaf 27-03-2015 [afbeelding]

:)
Awesome! Ja, ik had het eigenlijk ook wel verwacht. Nintendo gaat niet alleen in Duitsland die setjes uitbrengen :p

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

Zou je die ambassador games nu nog kunnen halen? Want zou heel graag Minish Cap weer willen spelen op de 3DS O+

Verwijderd

Nope.

Ik vermoed dat de new Nintendo 3DS wel GBA emulatie gaat krijgen. Gezien die genoeg geheugen* heeft om het te doen. Ambassador games worden trouwens NIET geemuleerd maar draaien op de interne DS-hardware.

*) Dit is voornamelijk het probleem met de oude 3DS.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 07:28 ]

• deltaquad
  • Laatst online: 23:16
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen of ik mijn 3DS om ga ruilen voor een New 3DS. Als ik de verhalen hier lees is de c-stick eigenlijk een tegenvaller? Kun je de new 3ds niet in de CPP proppen dat ie wel gaat werken? Ik vraag me af of bijv. Nano assault en resident evil wel lekker werkt met de c-stick, heeft iemand deze games al een keer geprobeerd hiermee?

Als het enige grote voordeel de 3D functie is ben ik iig nog niet overtuigt :/ .

• SpoekGTi
[...]

Nee heb niet de minish cap ambassador helaas, heb wel de minish cap voor de GBA liggen

Die voor de ambassador is die nog ergens voor elkaar te fietsen ?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 07:27:
Nope.

Ik vermoed dat de new Nintendo 3DS wel GBA emulatie gaat krijgen. Gezien die genoeg geheugen* heeft om het te doen. Ambassador games worden trouwens NIET geemuleerd maar draaien op de interne DS-hardware.

*) Dit is voornamelijk het probleem met de oude 3DS.
Jammer :( Ik had eerder een 3DS moeten halen blijkbaar :(

• BlackMage
Touchdomex schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:08:
[...]

Jammer :( Ik had eerder een 3DS moeten halen blijkbaar :(
Die ambassador games waren voor 3DS-eigenaren die er 1 hadden gekocht voor de officiele price drop. Niet alleen had je dan een veel te dure 3DS, maar de XL was er toen ook nog niet eens.

Dus pas op met wat je wenst :P

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

BlackMage schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:33:
[...]

Die ambassador games waren voor 3DS-eigenaren die er 1 hadden gekocht voor de officiele price drop. Niet alleen had je dan een veel te dure 3DS, maar de XL was er toen ook nog niet eens.

Ik wens GBA-games op de 3DS :+ Dat is wat ik wens :P

• LOTG
deltaquad schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 07:31:
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen of ik mijn 3DS om ga ruilen voor een New 3DS. Als ik de verhalen hier lees is de c-stick eigenlijk een tegenvaller? Kun je de new 3ds niet in de CPP proppen dat ie wel gaat werken? Ik vraag me af of bijv. Nano assault en resident evil wel lekker werkt met de c-stick, heeft iemand deze games al een keer geprobeerd hiermee?

Als het enige grote voordeel de 3D functie is ben ik iig nog niet overtuigt :/ .
Nog niet geprobeerd, maar na even wennen werkt het best prettig in MH4U en MM.
Ik weet niet of de N3DS in de CPP past, maar volgens mij heeft hij geen IR (niet op gelet) en als hij die heeft is het de vraag of het op de juiste plek is.

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021

Die allereerste 3DS heeft mij uiteindelijk wel een New 3DS Ambassador Edition + Ambassador games opgeleverd. Mocht ik deze alsnog van de hand doen dan verdien ik die investering vrijwel zeker terug. :P

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:25
LOTG schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:53:
maar volgens mij heeft hij geen IR (niet op gelet)
Zit er wel op: tussen de ZL en de charge port.
en als hij die heeft is het de vraag of het op de juiste plek is.
Heb m'n oude 3DS niet bij me, maar de NN3DS (en volgens mij ook de XL) heeft net andere afmetingen dan het oudere model. De vraag is dus of hij uberhaupt in de behuizing van de CPP klikt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

deltaquad schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 07:31:

Ik vind het zelf fijn werken met die games. Je moet alleen wel even oefenen met de stick. Je moet bv je vinger helemaal op de stick leggen en dan bewegen ipv tegen de stick drukken met je nagel. Hij is heel nauwkeurig en luistert al naar minimale aanraking.

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
Nedgame heeft een Nintendo uitverkocht. Leuke prijzen voor 3ds games :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Kevaai
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:03:
[...]

Ik vind het zelf fijn werken met die games. Je moet alleen wel even oefenen met de stick. Je moet bv je vinger helemaal op de stick leggen en dan bewegen ipv tegen de stick drukken met je nagel. Hij is heel nauwkeurig en luistert al naar minimale aanraking.
Bij Majora's Mask had ik toch liever een beweegbaar pookje gehad. Die C-stick voelt niet altijd lekker aan bij het besturen van de camera. Bij Super Smash Bros. werkt de C-stick uitermate goed.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JerX schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:04:
Nedgame heeft een Nintendo uitverkocht. Leuke prijzen voor 3ds games :)
Jammer dat de games zelf wat tegenvallen.

Verwijderd

Kevaai schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:07:
[...]

Bij Majora's Mask had ik toch liever een beweegbaar pookje gehad. Die C-stick voelt niet altijd lekker aan bij het besturen van de camera. Bij Super Smash Bros. werkt de C-stick uitermate goed.
Het is zeker wennen, maar daarna vind ik zelf dat er weinig verschil is tussen de C-stick en de slider. Maar goed, ik denk dat het ook heel persoonlijk is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 09:12 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 10:11
Touchdomex schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:07:
[...]

Jammer dat de games zelf wat tegenvallen.
Kid Icarus voor 28 euro gescoord :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JerX schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:15:
[...]

Is dat een beetje leuk dan? Heb alleen destijds die voor de GB gespeeld :+

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:09:
[...]

Het is zeker wennen, maar daarna vind ik zelf dat er weinig verschil is tussen de C-stick en de slider. Maar goed, ik denk dat het ook heel persoonlijk is.

[video]
Welk spel is dat? Ziet er gaaf uit!

• SpoekGTi
http://www.nedgame.nl/nin...arging-cradle/7402085064/ waarom is die cradle nou weer anders dan die voor de normale 3ds en de 3sXL..... die liggen allemaal plat met de mooie designs van de consoles mooi in het zicht en die nieuwe die moet weer staan..... men....

Verwijderd

PuddingNL schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:17:
[...]

Welk spel is dat? Ziet er gaaf uit!
Monster Hunter 4 :)

• Kevaai
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:09:
[...]

Ligt ook een beetje aan de positie en de grootte van de C-stick. Ik prefereer de C-stick onder de A/B/X/Y buttons dan er schuinboven (zoals de GC-controller). Ook zou het mogelijk moeten zijn om de snelheid en gevoeligheid van de C-stick aan te passen. Bij Majora's Mask vind ik de het sturen van de camera iets te traag.

• Kevaai
[...]

Ooit een keer gekocht, één keer gespeeld en weer weggelegd. Niet mijn genre. Kreeg er 2 pakjes AR-kaarten bij en een standaard. Te lui om die te verkopen. :P

• LOTG
Ja, maar dat ligt volgens mij aan het spel zelf, er word gewoon wat te weinig geaccelereerd.

Iemand hier trouwens al veel MH4 gespeeld met de charge blade? Volgens de hunter notes zou je een super A.E.D. moeten kunnen doen, maar dat lukt mij maar niet.

• BlackMage
Nu we het over aanbiedingen hebben...

Pokemon Omega Ruby en Alpha Sapphire zijn nu bij de MediaMarkt te koop voor 34 euro per stuk.

• RayNbow
[...]

Een van de betere spellen op de 3DS. :)
Touchdomex schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:15:
[...]

Is dat een beetje leuk dan? Heb alleen destijds die voor de GB gespeeld :+
De NES en GB spellen waren in 2D. De boel is flink op de schop gegaan om het 3DS spel in een 3D jasje te gieten. Kid Icarus: Uprising missies bestaan uit twee delen: on-rails en free-form 3rd person. Het Engelse script en de voice acting is goed en humorvol.

Het enige probleem wat sommige mensen met het spel hebben is dat de besturing zowel de circlepad als de stylus vereist. Als je bijv. linkshandig bent kan dit een probleem zijn.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

RayNbow schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:58:
Heb m'n oude 3DS niet bij me, maar de NN3DS (en volgens mij ook de XL) heeft net andere afmetingen dan het oudere model. De vraag is dus of hij uberhaupt in de behuizing van de CPP klikt.
Alle afmetingen in dit artikel ...

• LOTG
RayNbow schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:58:
[...]

Een van de betere spellen op de 3DS. :)

[...]

De NES en GB spellen waren in 2D. De boel is flink op de schop gegaan om het 3DS spel in een 3D jasje te gieten. Kid Icarus: Uprising missies bestaan uit twee delen: on-rails en free-form 3rd person. Het Engelse script en de voice acting is goed en humorvol.

Het enige probleem wat sommige mensen met het spel hebben is dat de besturing zowel de circlepad als de stylus vereist. Als je bijv. linkshandig bent kan dit een probleem zijn.
Als rechtshandige ook hoor. Het speelt gewoon niet fijn.

• Dufniall
  • Laatst online: 27-11 16:27
Met de release van de N3DS zitten er ook weer wat leuke nieuwe zaken in de eShop. Pokémon Shuffle wordt op dit moment gedownload. Daarnaast Ironfall (speelt best lekker à la Metroid Hunters maar is gratis wel erg karig) en het Anime Channel (wat hopelijk wat meer wordt aangevuld).

• RayNbow
LOTG schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Als rechtshandige ook hoor. Het speelt gewoon niet fijn.
Nergens last van als rechtshandige. :p Het enige wat ik heb aangepast in KI:U is de gevoeligheid een klein beetje opschroeven.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kevaai schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:07:
[...]

Het grootste probleem met de C-stick is dat naar beneden soms niet lekker werkt. Dat is eigenlijk hetgeen de meeste stoort en mij ook. Maar het went wel.

Ik vind Resident Evil wel lekker spelen. Ook MH4 speelt er goed mee...

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik had een pre-order staan voor de 2e levering van de MM n3DSXL bij Nedgame. Maar ik wilde zo lang niet wachten dus heb ik dit weekend van Marktplaats er ook al een gekocht. Op zich heel blij mee...
Maar! Al snel kwam ik erachter dat het bovenste scherm wat dubieuze pixels had. Pixels die dood waren onder bepaalde hoeken etc. Best een hoop eigenlijk.
Ik balen. Maar op maandag even met Nintendo gebeld. Die waren erg vriendelijk en zeiden dat ze hem (de MM versie) gewoon zouden vervangen ook als er maar 1 pixel dood was.
Dus ik ben net bij ze langs gegaan (had hem ook kunnen opsturen, maar was in de buurt)...en heb nu een nieuwe unit gekregen. Hopelijk werken hier wel alle pixels. Heerlijke service zo!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Arunia
Deddiekoel schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:58:
Ik had een pre-order staan voor de 2e levering van de MM n3DSXL bij Nedgame. Maar ik wilde zo lang niet wachten dus heb ik dit weekend van Marktplaats er ook al een gekocht. Op zich heel blij mee...
Maar! Al snel kwam ik erachter dat het bovenste scherm wat dubieuze pixels had. Pixels die dood waren onder bepaalde hoeken etc. Best een hoop eigenlijk.
Ik balen. Maar op maandag even met Nintendo gebeld. Die waren erg vriendelijk en zeiden dat ze hem (de MM versie) gewoon zouden vervangen ook als er maar 1 pixel dood was.
Dus ik ben net bij ze langs gegaan (had hem ook kunnen opsturen, maar was in de buurt)...en heb nu een nieuwe unit gekregen. Hopelijk werken hier wel alle pixels. Heerlijke service zo!
Dat is inderdaad netjes zeg.
Langs gaan? Kan dat ook? Wel grappig.
Hoor in gedachten het Zelda open kistje geluid wanneer daar de deuren open gaan, maar dat zal wel niet. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 18-02-2015 13:05 ]

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Arunia schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:04:
[...]

Dat is inderdaad netjes zeg.
Langs gaan? Kan dat ook? Wel grappig.
Hoor in gedachten het Zelda open kistje geluid wanneer daar de deuren open gaan, maar dat zal wel niet. :P
Redelijk simpel kantoortje in nieuwegein :)

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-11 14:10
Ben in de markt voor een nitendo 3ds xl maar nu vroeg ik me af wat precies t verschil is tussen de new en de oude. Ik wil vooral pokemon Zelda en dat soort games gaan spelen. Zou niet heel veel gebruikt gaan worden. (Vakanties, luie zondagen)

Hoelang gaat de oudere nog mee en blijft t mogelijk om hier de nieuwe pokemons die uit gaan komen nog te spelen? Of komen er ook echt exclusives voor de new Nintendo?

Thanks alvast

Verwijderd

Echte grote titels als Zelda en Pokémon komen niet exclusief op de new versie uit. (Al HOOP ik dat dit jaar Pokémon Z komt met wat "optimalisaties" voor de new 3DS)

Maar tenzij je 2e hands gaat kopen kan je net zo goed de new versie halen die is net zo duur als de oude :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 13:39 ]

• LOTG
Wat het verschil precies is, dat is natuurlijk al tig keren besproken (ook in iedere review) en de vraag of nieuwere Pokémon games blijven werken op de oude is natuurlijk koffiedik kijken.

Feit is dat Xenoblade Chronicles 3D niet op de oude gaat werken, alleen de nieuwe.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:38:
Maar tenzij je 2e hands gaat kopen kan je net zo goed de new versie halen die is net zo duur als de oude :)
Dat zou je denken ... was net toevellig bij Bart Smit en daar staat de New3DS XL voor €198 in het schap terwijl de oude nog €199.99 kost :?

Rokz schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:37:
Zou niet heel veel gebruikt gaan worden. (Vakanties, luie zondagen)
Jaja ... dat dacht ik destijds ook. Tot je zo'n pakkend (lees: verslavend) spel als Animal Crossing, Bravely Default of Fantasy Life koopt.

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 18-02-2015 14:07 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Goner schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:04:
[...]

Jaja ... dat dacht ik destijds ook. Tot je zo'n pakkend (lees: verslavend) spel als Animal Crossing, Bravely Default of Fantasy Life koopt.
Ik heb zelf Animal Crossing nog nooit gespeeld en ga 'm ook aanschaffen, maar wat is nou het bijzondere aan Animal Crossing? Ik zou mezelf niet omschrijven als bijzonder creatief en ben huiverig dat het spel me teveel ruimte geeft voor mijn eigen fantasie, zonder duidelijk doel, een soort van missies o.i.d.

Ik hoor graag je ervaringen.

• mfneed
hele stomme vraag misschien... Zijn er ook NN3ds bundels? of hebben alleen de XL versies bundels?

[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 18-02-2015 14:28 ]

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

mfreriks schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:28:
hele stomme vraag misschien... Zijn er ook NN3ds bundels? of hebben alleen de XL versies bundels?
Zover ik weet alleen de 3ds XL inderdaad.

• mfneed
Denko schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:31:
[...]

Zover ik weet alleen de 3ds XL inderdaad.
Ergens ook wel logisch want de NN3ds kun je zelf zo limited/uniek maken als je wil met die verwisselbare kappies, daar wordt een bundel niet interessant meer voor. Maar een game met wat korting erbij is altijd leuk zoals bij de XL versie

• BlackMage
Zou wel leuk zijn als ze bij sommige games een limited edition maken waar je unieke coverplates van dat spel erbij krijgt. Leuker dan een metalen doosje in ieder geval :P

• LOTG
Maar daar heb je dan geen flikker aan als je een XL hebt, wel aan dat metalen doosje :P

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Je hebt uberhaupt geen flikker aan zo'n metalen doosje want je krijgt de plastiekvariant er gewoon bij

• BlackMage
Ik heb voor Pokemon wel die Steelbook versies genomen, maar ik gebruik geen enkele van die doosjes. Ik bewaar mijn games in zo'n geval:

http://www.bol.com/nl/p/h...s-clear/1004004011171099/

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SqueakyClean schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:21:
[...]
Ik heb zelf Animal Crossing nog nooit gespeeld en ga 'm ook aanschaffen, maar wat is nou het bijzondere aan Animal Crossing?
Moeilijk.
Op de een of andere rare manier ga je er gewoon in op. Ik ben destijds op de DS de Wild World versie gaan spelen, omdat m'n dochters het speelden maar niet genoeg Engels kenden om alles te begrijpen. Voor ik het wist stak er meer tijd in dan zij samen !
Toen kwam de Wii versie (Let's Go to the City), met regional exclusives en die ook nog de mogelijkheid bood om contact te maken met spelers over de hele wereld en toen was het hek echt van de dam. Bij de 3DS versie New Leaf begon ik pas een beetje af te haken - maar pas na een paar maanden - omdat het allemaal een beetje hetzelfde was. (Tussendoor ook nog de Gamecube versie op eBay gekocht).
Wat me vooral aantrok was het gebrek aan actie :+ het kabbelt maar door, heerlijk ontspannend. En je wilt gewoon alles kopen/krijgen/bouwen wat er te halen is.

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:04:
[...]

Dat zou je denken ... was net toevellig bij Bart Smit en daar staat de New3DS XL voor €198 in het schap terwijl de oude nog €199.99 kost :?
De oude wordt gewoonweg niet meer geproduceerd, dus zodra de voorraad op is verdwijnt die gewoon.

Enkel de 2DS wordt nog geproduceerd, en daar wordt ook over gesproken dat er misschien een "new" versie van gaat komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 15:07 ]

• jorisderoo
SqueakyClean schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:21:
[...]

Ik heb zelf Animal Crossing nog nooit gespeeld en ga 'm ook aanschaffen, maar wat is nou het bijzondere aan Animal Crossing? Ik zou mezelf niet omschrijven als bijzonder creatief en ben huiverig dat het spel me teveel ruimte geeft voor mijn eigen fantasie, zonder duidelijk doel, een soort van missies o.i.d.

Ik hoor graag je ervaringen.
Animal crossing is een spel wat je welke dag ongeveer een half uurtje speelt. Je vult zelf in wat je doet. Maak bijvoorbeeld een praatje met de inwoners, ga fruit oogsten, ga insecten vangen of vissen, er is meer dan genoeg te doen. Of ga gezellig bij vrienden langs (kan via internet of lokaal). Er zijn ook genoeg uitdagingen, bijvoorbeeld het vullen van het museum met schilderijen, fossielen, insecten en vissen

Mijn PC

Verwijderd

Trouwens de Europese boxart van Xenoblade Chronicles 3D is bekent:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DSax5uFl.png

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Goner schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:01:
[...]

Moeilijk.
Op de een of andere rare manier ga je er gewoon in op. Ik ben destijds op de DS de Wild World versie gaan spelen, omdat m'n dochters het speelden maar niet genoeg Engels kenden om alles te begrijpen. Voor ik het wist stak er meer tijd in dan zij samen !
Toen kwam de Wii versie (Let's Go to the City), met regional exclusives en die ook nog de mogelijkheid bood om contact te maken met spelers over de hele wereld en toen was het hek echt van de dam. Bij de 3DS versie New Leaf begon ik pas een beetje af te haken - maar pas na een paar maanden - omdat het allemaal een beetje hetzelfde was. (Tussendoor ook nog de Gamecube versie op eBay gekocht).
Wat me vooral aantrok was het gebrek aan actie :+ het kabbelt maar door, heerlijk ontspannend. En je wilt gewoon alles kopen/krijgen/bouwen wat er te halen is.
jorisderoo schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:06:
[...]

Animal crossing is een spel wat je welke dag ongeveer een half uurtje speelt. Je vult zelf in wat je doet. Maak bijvoorbeeld een praatje met de inwoners, ga fruit oogsten, ga insecten vangen of vissen, er is meer dan genoeg te doen. Of ga gezellig bij vrienden langs (kan via internet of lokaal). Er zijn ook genoeg uitdagingen, bijvoorbeeld het vullen van het museum met schilderijen, fossielen, insecten en vissen
Thanks voor de feedback. Het spel blijft me trekken doordat het me ontzettend ongecompliceerd lijkt en ook erg geinig, een soort van charmant. Vooral dat laatste heeft het wel nodig, wil het interessant blijven. Hij blijft iig op m'n lijstje staan...

• BlackMage
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:14:
Trouwens de Europese boxart van Xenoblade Chronicles 3D is bekent:

[afbeelding]
Amiibo ondersteuning in Xenoblade?

Of is dit gewoon een mockup?

• LOTG
Kan goed, er is immers een Amiibo van Shulk.

Een aantal opvallende zaken:
Zwart doosje (in Japan zijn sommige ook zwart).
Horizontale header, tegenover de normale verticale.

[ Voor 60% gewijzigd door LOTG op 18-02-2015 15:22 ]

Verwijderd

Jup er is idd Amiibo ondersteuning voor het Shulk figuur.

http://www.vg247.com/2015...icles-3d-us-release-date/
It also supports Amiibo and players will be able to tap the Shulk figure to earn tokens in the game.
Niet echt bijzonder, maar goed.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 15:22 ]

• RayNbow
Ik hoop dat ik deze vrijdag eig. ergens een Shulk Amiibo op de kop kan tikken.

Verwijderd

Heb de mijne bij Nedgame (nu uitverkocht) besteld, dus dat zit wel goed :)

• BlackMage
Zijn er eigenlijk ook meer Pokemon coverplates aangekondigd? Vele keus uit Zelda en Monsterhunter covers, maar voor Pokemon zie ik maar 1 in de NL winkels (die met Groudon/Kyogre) en op Japanse sites nog 1 met Pikachus. Maar die zijn alleen mooi op een witte nn3ds.

Gewoon een halve Pokeball met zwarte achtergrond op elke zijde zou perfect zijn eigenlijk :P

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heeft iemand ergens de Majora's Mask Cover plate voor n3DS gezien? In het wild of online?

• LOTG
Wat is DE Majora's Mask coverplate? Er zijn er namelijk 2 (of 3 als je de triforce versie meeteld).

Als iemand nog erg graag voor een reeële prijs (geen 50 euro) van zijn skullkid af wilt, dan hou ik mij aanbevolen!

[ Voor 37% gewijzigd door LOTG op 18-02-2015 16:23 ]

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

LOTG schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:22:
Wat is DE Majora's Mask coverplate? Er zijn er namelijk 2 (of 3 als je de triforce versie meeteld).

Als iemand nog erg graag voor een reeële prijs (geen 50 euro) van zijn skullkid af wilt, dan hou ik mij aanbevolen!
Ehhh, degene die op de Nintendo.nl site staat... Ik meen dat dat no. 056 is. Die met Skullkid erop.
Maar elke andere ben ik ook benieuwd naar want buiten de Mario varianten zie ik er maar weinig.

• LOTG
Op amazon(de/uk), maar nog niet lieverbaar.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 18:20
Voor het eerst sinds m'n Gameboy Color weer een Ninentdo apparaat aangeschaft!
De New 3DS XL. oOo
Eigenlijk omdat ik Monster Hunter 4 wil spelen maar stiekem ook vanwege de Pokemon games.
De laatste die ik gespeeld heb is Gold. :P Nu begonnen met X en ik zit er weer gelijk helemaal in!

Moet alleen nog wat wennen aan het 3d effect (wat erg goed werkt trouwens!). Heb het gevoel dat ik een beetje scheel kijk na een uurtje spelen.

• LOTG
Dat is gewenning, daarom zit die slider er ook op. Je moet het instellen zodat je niet het gevoel hebt dat het je veel moeite kost om te kijken.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Nou mijn MM3D special edition is er nog steeds niet. Besteld via game.co.uk, Vorige week dinsdag verstuurd. Duurt het altijd zo lang? Ze geven zelf 3-5 business days aan. Begin hem te knijpen.

• LOTG
Geen track and trace nummer?

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:58

PBP

Silversin schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:53:
Nou mijn MM3D special edition is er nog steeds niet. Besteld via game.co.uk, Vorige week dinsdag verstuurd. Duurt het altijd zo lang? Ze geven zelf 3-5 business days aan. Begin hem te knijpen.
Ligt dan waarschijnlijk bij de douane :+
Pagina: 1 ... 83 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]