Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Vanuit de UK? Dacht dat het wel mee viel in verband met open grenzen, en geen invoerrechten/belastingen.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:58

PBP

LOTG schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:58:
Vanuit de UK? Dacht dat het wel mee viel in verband met open grenzen, en geen invoerrechten/belastingen.
Vanuit UK betaal je niks volgens mij. Maar sommige UK shops verzenden vanuit buiten de EU en dan ben je als nog de pineut. Was maar een geintje overigens :P . Ik weet wel uit ervaring dat ik soms dingen uit UK veel later krijg dan ik iets uit Canada laat overkomen 8)7

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Nee geen T&T, doen ze blijkbaar alleen bij orders boven £100 =/ Douane zou misschien wel kunnen.

Ik wacht nog even af, kon ze vandaag niet bereiken via webchat.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Apparatuur waar een accu in zit mag niet worden verstuurd met lijnvluchten waar ook pasagiers inzitten. Daarom kan het dus wat langer duren.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Kan geen douane zijn wat het ophoudt, zoals eerder hier al gemeld, is gewoon EU. Dingen vanuit de UK duren soms gewoon bizar lang is mijn ervaring. En er zit geen batterij in MM LE editie van het spel, dus dat kan het ook niet zijn ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Koldur op 18-02-2015 21:35 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Silversin
Ik weet bijna zeker dat het aan de vervoerder ligt; Royal Mail. Hiervoor heb ik tig keren bij Amazon UK besteld, allemaal netjes op release binnen of maximaal 3 dagen later. was altijd UPS, DHL etc.

• LOTG
Royal late mail zeker.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:25
Mew te pakken *O*
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzTBa0eMvyuqHnb

Daar gaat m'n tijd... -O-

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:51
Heb ooit een nintendo dsi gehad en na een artikel gelezen te hebben over de nieuwe 3ds begin ik toch te twijfelen of het iets voor mij zal zijn maar..

Nu snap ik dat het niet altijd om de
grafische kwaliteiten van games gaat maar als ik op YouTube filmpjes bekijk van 3ds games ziet het er erg verouderd uit,is dit in het echt ook zo blokkerig?
Of is het in het echt samen met het 3d toch best te pruimen?

Speel normaal op een xbox one en ben een beetje bang dat het gaat tegenvallen.

Maar als ik terug denk aan de mooie tijden met mijn dsi met games zoals pokemon,professor layton,animal crossing dan heb ik daar wel echt weer zin in!

Misschien moet ik eens in de winkel gaan kijken hoe het er allemaal uitziet en wat het effect van het 3d is...

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Natuurlijk moet je geen next gen graphics verwachten, maar ik vind 3DS games er prima uit zien. De kwaliteit op Youtube is al niet al te best, en met 3DS gameplay word het nog eens behoorlijk uitgerekt. De 3DS heeft ook een veel sterker aanbod van games dan de Xbox One op dit moment. Nintendo focust veel meer op gameplay en maakt zich minder druk om graphics vergeleken met Sony en Microsoft en ik vind dat persoonlijk wel prettig.

Steam/XBL: Avioto

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:51
Het is ook niet zo dat ik next gen graphics verwacht hoor,vroeg me alleen af of het moeilijk voor mij zal zijn om die omschakeling te maken..al weet ik bijna zeker dat ik net zoveel plezier kan beleven aan mario kart dan aan forza horizon 2 :)

[ Voor 9% gewijzigd door schumi1986 op 18-02-2015 23:43 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Tja, wat je zelf al zegt, even naar de winkel en zelf uittesten. Ik zeg: het is prima te doen, maar jij bent mij niet ;)
Stills zijn sowieso minder dan bewegende beelden en helemaal als je in 3D speelt dan vind ik het er echt goed uit zien. Maar ook hier, ik ben jou niet en er zijn genoeg plaatsen waar demo units staan, dus test het en je weet het.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
En het is natuurlijk een veel kleiner schermpje dan wanneer je gameplay op je pc op YouTube kijkt. ;)

Ik speel op een pc en PS4 maar net zo lief op m'n 3DS!

• LOTG
Zelfde hier, PC, Xbox One, PS Vita maar ook op de 3DS en nu de N3DS XL. Het speelt allemaal prima, en ik heb meer uren in mijn 3DS geklokt dan in mijn Vita denk ik.

• BlackMage
Screenshots en video's ogen inderdaad veel slechter dan hoe het lijkt op het scherm van je 3DS. Maar als je veel waarde hecht aan "graphical fidelity" dan is een 3DS misschien niet ideaal voor je. Maar de spellen zijn vaak wel esthetisch mooi genoeg dat je de beperkingen aan de hardware misschien niet eens opvalt.

Ik heb ook een Vita en ook al is die in staat om veel mooiere beelden neer te zetten, dat is ook niet op het niveau wat je van sterkere platforms gewend bent. Dus als je je ergert aan het gebrek aan grafische power van de 3DS, dan kan je de Vita alleen bestempelen als "minder slecht".

Ik heb wel veel meer uren gestoken in de Vita, maar dat is voornamelijk vanwege de andere games die je erop hebt, niet omdat die mooier beeld geeft ofzo :). Je hebt vrijwel nul overlap qua games dus je moet je keuze maken aan de hand van welke games je wilt spelen.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Silversin schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:53:
Nou mijn MM3D special edition is er nog steeds niet. Besteld via game.co.uk, Vorige week dinsdag verstuurd. Duurt het altijd zo lang? Ze geven zelf 3-5 business days aan. Begin hem te knijpen.
Hier het zelfde, ook game.co.uk. :|

Heb ze even gecontacteerd, klagen kan pas na 45 dagen maar wel voor 60 dagen bij internationale orders.
Dat komt neer op 28 maart.

Nothing to see here

• LOTG
itsme schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Heb ze even gecontacteerd, klagen kan pas na 45 dagen maar wel voor 60 dagen bij internationale orders.
Zo dat als je via paypal betaald (geen idee of dat kan) je geen aanspraak meer kunt maken op hun dispuut procedure?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:40:
[...]

Zo dat als je via paypal betaald (geen idee of dat kan) je geen aanspraak meer kunt maken op hun dispuut procedure?
Heb je je special edition niet mee, dan heb je alleen de centen terug.
Dat ik die terug krijg als ze niet leveren geloof ik wel.

Nothing to see here

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-11 17:40
itsme schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:39:
[...]

Komt wel goed hoor, eerder bestellingen gedaan bij game.co.uk zijn altijd wel aangekomen. Soms binnen 2 dagen, soms pas na 2 weken. Royal Mail + PostNL zijn niet helemaal een ideale combinatie. Gaan vaak naar Frankrijk en liggen daar in een bak tot er genoeg is om naar Nederland te gaan lijkt het wel.

• LOTG
PostNL is ook al zo een ruk bedrijf, deed er ook weken over om een pakketje in te klaren.

Overigens is "ligt bij de douane" een lul argument. Een pakketje ligt NOOIT bij de douane maar altijd in de opslag van de desbetreffende vervoerder. Dit staat ook op de site van de belastingdienst.

Dus als je vervoerder zegt dat het bij de douane ligt, dan betekend het gewoon dat zij het nog niet hebben aangeboden en het dus gewoon bij hun ligt te verstoffen. Ze misbruiken dit gewoon om het voor hun zo gunstig mogelijk in te plannen. Bellen naar de douane heeft dus ook geen zin, tenzij je denk er reden is dat jou pakket er uit gevist word en in beslag genomen zou kunnen worden (airsoft wapens zonder papieren bijvoorbeeld). Een console waar al dan niet invoerrechten over betaald moeten is zo afgehandeld.

En dat is dan ook al zo een mooie service. In plaats van jou de kans te geven deze invoerrechten en dergelijke te betalen doen ze dat voor jou en vragen ze nog eens 15 euro of zo hiervoor.

• Silversin
Nou dat wordt afwachten dus. Raar dat Game UK geen extra optie om tegen meerbetaling een verzending met T&T heeft.

Even wat anders. Iemamd de nieuwe Xenoblade covers gezien? :9~

http://www.nintendo.co.jp/3ds/cafj/sp/kisekae/index.html

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik heb nog nooit een game uit de Xenoblade serie gespeeld. Sinds de introductie van Shulk in Smash ben ik er wel benieuwd naar. Misschien dat iemand hier in het kort kan uitleggen wat precies de bedoeling is in dat spel?

Toch een kleine frustratie ondervonden met betrekking tot de C-stick uit Majora's Mask:
spoiler: title
Dat zwemmen door die ringen bij de Beaver Bros. Uiteindelijk (na vele pogingen) wel gehaald.

|:(

[ Voor 33% gewijzigd door Kevaai op 19-02-2015 10:29 ]

• LOTG
Kevaai schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:23:
Ik heb nog nooit een game uit de Xenoblade serie gespeeld. Sinds de introductie van Shulk in Smash ben ik er wel benieuwd naar. Misschien dat iemand hier in het kort kan uitleggen wat precies de bedoeling is in dat spel?
Dat kan kloppen, de Xenoblade serie bestaat uit Xenoblade Chronicles, die nu naar de 3DS word geport er n Xeneblade Chronicles X, die nog voor de Wii U moet uitkomen.

Je hebt wel nog Xenogears en Xenosaga, maar dat zijn volgens mij niet helemaal dezelfde games (nooit gespeeld).

Xenoblade is een JRPG, dus veel expositie, voor de rest zou ik zeggen kijk de review van de Wii versie op IGN. Dat is ook wat je op de 3DS krijgt.

• Kevaai
LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:33:
[...]

Dat kan kloppen, de Xenoblade serie bestaat uit Xenoblade Chronicles, die nu naar de 3DS word geport er n Xeneblade Chronicles X, die nog voor de Wii U moet uitkomen.

Je hebt wel nog Xenogears en Xenosaga, maar dat zijn volgens mij niet helemaal dezelfde games (nooit gespeeld).

Xenoblade is een JRPG, dus veel expositie, voor de rest zou ik zeggen kijk de review van de Wii versie op IGN. Dat is ook wat je op de 3DS krijgt.
Bedankt!

Zal eens wat filmpjes gaan bekijken. Normaal gesproken laat ik spellen met RPG-elementen links liggen. Maar misschien wil ik het wel een kans geven.

• BlackMage
LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:33:
[...]

Xenogears, Xenosaga en Xenoblade zijn onofficieel wel uit de zelfde serie. Officieel is het een intellectual property clusterfuck.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Dat Majora's Mask is wel spannend/frusterend als je net in de laatste uren van de 3e dag bij een boss zit zeg. Vooral aangezien je vaak daarna nog even wat moet doen om die specifieke verhaallijn af te ronden. De tijd lijkt een stuk sneller te gaan dan op de n64. ook met 2x zo slome tijd maar dat zal gezichtsbedrog zijn doordat je ipv een wijzer echt een urenteller hebt.

Wat betreft het bewaren van geld pleeg je trouwens eigenlijk elke keer fraude bij de bank aangezien je in die nieuwe tijdstroom geen geld op de bank gezet hebt maar wel opneemt.

"21 jaar DSL!"

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:39
Weet iemand of je ook het doosje nodig hebt als je je 3dsxl wil ruilen voor de new 3dsxl?
Bij de Gamemania.

[ Voor 9% gewijzigd door Wazzup! op 19-02-2015 11:08 ]

• LOTG
De tijd is 45 seconden per uur, of 0.75 seconden per minuut.
Met inverted song of time is het 2.25 seconden per minuut of 2:15 per uur.

Het is inderdaad het tellertje dat je die indruk geeft.

En ja, die bank fraude was mij ook al opgevallen.
Link creëert een enorme inflatie door zo veel geld in te brengen.

• Kevaai
The_Bird schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:01:
Dat Majora's Mask is wel spannend/frusterend als je net in de laatste uren van de 3e dag bij een boss zit zeg. Vooral aangezien je vaak daarna nog even wat moet doen om die specifieke verhaallijn af te ronden. De tijd lijkt een stuk sneller te gaan dan op de n64. ook met 2x zo slome tijd maar dat zal gezichtsbedrog zijn doordat je ipv een wijzer echt een urenteller hebt.

Wat betreft het bewaren van geld pleeg je trouwens eigenlijk elke keer fraude bij de bank aangezien je in die nieuwe tijdstroom geen geld op de bank gezet hebt maar wel opneemt.
In vergelijking met de N64-versie is de "slomere" tijd in de 3DS versie minder sloom.

[ Voor 8% gewijzigd door Kevaai op 19-02-2015 11:13 ]

• Silversin
Wazzup! schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:07:
Weet iemand of je ook het doosje nodig hebt als je je 3dsxl wil ruilen voor de new 3dsxl?
Bij de Gamemania.
Nee doosje is niet nodig, wel leuk voor de volgende eigenaar.

• Wazzup!
Silversin schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:22:
[...]

Nee doosje is niet nodig, wel leuk voor de volgende eigenaar.
Dat is inderdaad waar kijken of ik het nog kan vinden.
Als ik nu mijn 3ds formateer dan kan ik op de new 3ds gewoon de software (2 nes games) weer downloaden neem ik aan?

• LOTG
Nee, je MOET een system transfer doen en daar heb je beide systemen voor nodig.

• Kevaai
LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:08:
De tijd is 45 seconden per uur, of 0.75 seconden per minuut.
Met inverted song of time is het 2.25 seconden per minuut of 2:15 per uur.

Het is inderdaad het tellertje dat je die indruk geeft.

En ja, die bank fraude was mij ook al opgevallen.
Link creëert een enorme inflatie door zo veel geld in te brengen.
Voor alle volledigheid:

N64
Voordat je de Deku Mask hebt bemachtigd:
1 minuut = 0.45 seconden
1 uur = 27 seconden

Normale tijd:
1 minuut = 0.75 seconden
1 uur = 45 seconden

Inverted Song of Time:
1 minuut = 2.25 seconden
1 uur = 2 minuten en 15 seconden

3DS
Voordat je de Deku Mask hebt bemachtigd:
1 minuut = 0.5 seconden
1 uur = 30 seconden

Normale tijd:
1 minuut = 0.75 seconden
1 uur = 45 seconden

Inverted Song of Time:
1 minuut = 1,5 seconden
1 uur = 1 minuut en 30 seconden

• Wazzup!
LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:28:
Nee, je MOET een system transfer doen en daar heb je beide systemen voor nodig.
Ok dan wachten we daar nog even mee.
Kom ik dus niet onderuit om nog een keer terug te komen.
Heb het liever gelijk. Nu schiet je toch eigenlijk die 100 euro voor.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Kevaai schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:30:
[...]

Voor alle volledigheid:

N64
Inverted Song of Time:
1 minuut = 2.25 seconden
1 uur = 2 minuten en 15 seconden

3DS
Inverted Song of Time:
1 minuut = 1,5 seconden
1 uur = 1 minuut en 30 seconden
Dus toch! Ik vond het al vreemd, vooral gezien ik de game al eens gespeeld heb en niet bijster lang over de dungeon deed voor mijn gevoel. Nou ja voortaan maar eerst eens resetten voordat ik een nieuwe dungeon binnenstap.

"21 jaar DSL!"

• Kevaai
The_Bird schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:32:
[...]

Dus toch! Ik vond het al vreemd, vooral gezien ik de game al eens gespeeld heb en niet bijster lang over de dungeon deed voor mijn gevoel. Nou ja voortaan maar eerst eens resetten voordat ik een nieuwe dungeon binnenstap.
Precies, viel me vooral op tijdens de tweede dungeon. Doordat ze de locaties van de Stray Fairies hebben gewijzigd kwam ik ook in tijdnood en kon ik de dungeon doodleuk nog een keer doen. 8)7

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Nou ja gelukkig geven ze wel aan waar degenen die je gevonden hebt zitten, anders zou echt irritant worden.

"21 jaar DSL!"

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:55:
Zelfde hier, PC, Xbox One, PS Vita maar ook op de 3DS en nu de N3DS XL. Het speelt allemaal prima, en ik heb meer uren in mijn 3DS geklokt dan in mijn Vita denk ik.
Hier ook een PS4, Vita en 3DS. In het algemeen heb ik evenveel tijd zitten in de Vita en de 3DS, maar nu met de N3DS krijgt Nintendo weer meer aandacht dan Sony.

Vita heeft betere graphics, maar 3DS de betere games. Achteraf gezien vind ik de twee handhelds aan elkaar gewaagd...

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

SqueakyClean schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:00:
[...]

Hier ook een PS4, Vita en 3DS. In het algemeen heb ik evenveel tijd zitten in de Vita en de 3DS, maar nu met de N3DS krijgt Nintendo weer meer aandacht dan Sony.

Vita heeft betere graphics, maar 3DS de betere games. Achteraf gezien vind ik de twee handhelds aan elkaar gewaagd...
Mja het enige wat ik met de Vita heb: Er zijn geen games waarvan ik zeg: DIE MOET IK HEBBEN ELEVENONE. Ik speelde MH2 op mijn psp, ook crisis core en ff1+2. Maar de PSP heeft voor mij ook nooit dat "magic" gevoel gehad. Dat heb ik met de DS/3DS wel. Enige rede om een Vita te kopen: Van mijn PS4 streamen naar Vita en in bed destiny of binnenkort Bloodborne doen.

Na mijn PC is de DS/3DS mijn meest gebruikte game apparaat. Ik zit vaak zelfs aan m'n bureau, op teamspeak met me clan en dan gewoon op de 3DS te spelen. Ik ben niet echt een graphics hoer (okay, als iets op 120fps kan draaien op pc, dan moet dat, maar dat is meer frames dan looks). Zolang de art style me aanspreekt en de gameplay is goed, dan speel ik het.

Zo speel ik op PC ook games als terraria, starbound, ben geintereseerd in Endless Dungeon en momenteel helemaal verslaafd aan Darkest Dungeon. Tbh: terraria op de 3DS. yes puleese! Maja zal vast niet komen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-11 07:45
Grappig:

De new3DS is noch bij Intertoys, noch bij Bart Smit geprijsd als je in de winkels kijkt. Bewust natuurlijk, omdat dan niemand meer de overpriced normale 3DS koopt... :+

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 19-02-2015 20:08 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 18:40
En toen viel mijn 3ds xl mm editie op de grond.
Zucht. Uiteraard buiten waardoor er op de hoeken schrammen zitten en beschadiging op de l en r knoppen.

Denk dat ik maar contact op ga nemen met Nintendo. Dit is gewoon klote.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ze moeten voor 3DS'en ook maar polsbandjes gaan uitgeven :')

"21 jaar DSL!"

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Arunia schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:07:
Zucht. Uiteraard buiten waardoor er op de hoeken schrammen zitten en beschadiging op de l en r knoppen.

Vraag mezelf een beetje af wat je hier mee zal willen bereiken? :)

• LOTG
The_Bird schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:08:
Ze moeten voor 3DS'en ook maar polsbandjes gaan uitgeven :')
Ik had gepoogd die van de 3DS aan mijn N3DS XL te hangen, maar omdat op de oude de bevestiging aan de voorkant zit en bij de nieuwe XL midden achter, is hij dus te kort...
mfreriks schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:11:
[...]

Vraag mezelf een beetje af wat je hier mee zal willen bereiken? :)
Ja dat vraag ik mij ook af?

• Arunia
Ehm. Zodat ze hem kunnen repareren en ik daar gewoon netjes vanwege mijn fout voor kan betalen? Voor zover ik weet doet Nintendo dat gewoon hoor.

Iig kan ik mijn verzekering ook nog even bellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 19-02-2015 13:19 ]

• Wazzup!
Net de 3ds omgeruild voor de new 3ds. Heb gekozen voor een zwarte. Maar het kan aan mijn ogen liggen maar zwart vind ik hem niet. Eerder donker groen.
Als ik dat had geweten had ik nog eerder een blauwe genomen.

• mfneed
Flozem schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:55:
Grappig:

De new3DS bij noch bij Intertoys, noch bij Bartsmit geprijsd. Bewust natuurlijk, omdat dan niemand meer de overpriced normale 3DS koopt... :+
Staan er wel op? intertoys wel helemaal achteraan in het lijstje :+ ja, als je er nog een stuk of wat in voorraad heb liggen kom je er nu lastig vanaf voor die prijs idd

• LOTG
Trouwens ook bij die N3DS enquête van Nintendo ingevuld dat ik het toch wel minpunten vond dat de doos zo leeg was en niets meer werkt van de 3DS.

- Geen adapter (ok die past dan weer wel)
- Geen charging cradle (10? euro los)
- Geen polsbandje

Vond het juist pluspunten bij de 3DS dat je voor zo een duur apparaat er tenminste wat bij kreeg.

Vooral een polsbandje wat Nintendo geen ruk kost.

• BlackMage
Flozem schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:55:
Grappig:

De new3DS bij noch bij Intertoys, noch bij Bartsmit geprijsd. Bewust natuurlijk, omdat dan niemand meer de overpriced normale 3DS koopt... :+
Bij de MediaMarkt in Groningen hadden ze de New 3DS op 185 euro gezet en in een hoekje verstopt. Ook direct duidelijk wat daar de motivaties achter zijn.

Maar het is wel zuur voor winkels, zo'n upgrade. Je moet je klanten gaan bedriegen of je oude voorraad met verlies verkopen. Dat zie je bijvoorbeeld bij Apple producten ook. Als er een upgrade komt van een iPad of Macbook ofzo dan heb je altijd van die geniepige winkels die de nieuwe producten niet eens in de winkel legt, maar alleen uit het magazijn haalt als er specifiek om gevraagd wordt.

Verwijderd

LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:30:
Trouwens ook bij die N3DS enquête van Nintendo ingevuld dat ik het toch wel minpunten vond dat de doos zo leeg was en niets meer werkt van de 3DS.

- Geen adapter (ok die past dan weer wel)
Zat niet meer bij de 3DS XL.
- Geen charging cradle (10? euro los)
Moest je bij de 3DS XL ook los kopen.
- Geen polsbandje
Heeft ook nooit los bij een Nintendo handheld gezeten.....

Daarbij zijn het extra zaken die je allang in huis kan hebben (adapter) of niet nodig hebt (cradle, polsbandje) dus zo sparen ze milieuvervulling uit en houden ze de handheld goedkoper.

Maw. 3+ voor Nintendo.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 13:39 ]

• LOTG
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:37:
[...]

[...]

[...]

Dat zat anders allemaal in de doos van mijn 3DS toen ik hem bij de launch kocht, en een XL heb ik niet gehad.

Verwijderd

Cradle wel idd, polsbandje niet. Ik kan me iig niet herinneren dat ik ooit een Nintendo 3DS polsbandje heb gehad bij mijn originele (launch day) 3DS.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 13:41 ]

• LOTG
Geen idee waar ik die dan vandaan heb (Circle pad pro???), maar los gekocht heb ik hem in ieder geval niet.
Bij de NDS kwam er zeker weten wel een, want die had zo een ding om hem op het touchscreen als joystick te gebruiken eraan zitten.

Maar zoals ik al zei, ook al heb je het in huis het past allemaal niet meer.
Dus zo veel beter voor het milieu is het niet als ik het als nog allemaal moet kopen.
Zelfde met de adapter, als je de 3DS verkoopt/weg geeft (recycling, beste voor het milieu) dan is er altijd iemand die er geen heeft. Alternatief is de 3DS weg flikkeren wat weer slecht is (en zonde).

[ Voor 45% gewijzigd door LOTG op 19-02-2015 13:45 ]

• BlackMage
Ik vind dat alles wat nodig is om er zoals bedoeld gebruik van te maken erbij hoort te zitten. Dingen voor extra gemak (cradle) of extra bescherming (polsbandje) zijn prima als extra accessoires. De adapter is wel raar, maar maak er ook geen punt van, want de originele is goedkoop en de 3DS doet niet moeilijk over onofficiële laders.

Verwijderd

Daarbij kan je laders van de DSi of nieuwer gebruiken. Ik heb zelf best veel laders thuis liggen van special editions ed. die ik nooit gebruik. Een polsbandje / cradle vind ik zelf alleen maar lastig, die mogen van mij wegblijven.

• LOTG
Ik vond die cradle juist super handig. 's avonds gewoon de 3DS erin leggen, niet zoeker naar de kabel (zoals nu) en 's ochtends weer mee de rugzak in.

En ik (zoals de meeste mensen) heb de luxe niet van tig laders die passen. Het was NDS ->RIP -> NDS Lite -> 3DS -> 3DS XL.

Ook als je de 3DS in ruilt moet je de lader volgens mij ook inleveren.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 17:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:43:
Geen idee waar ik die dan vandaan heb (Circle pad pro???), maar los gekocht heb ik hem in ieder geval niet.
Bij de NDS kwam er zeker weten wel een, want die had zo een ding om hem op het touchscreen als joystick te gebruiken eraan zitten.

Maar zoals ik al zei, ook al heb je het in huis het past allemaal niet meer.
Dus zo veel beter voor het milieu is het niet als ik het als nog allemaal moet kopen.
Zelfde met de adapter, als je de 3DS verkoopt/weg geeft (recycling, beste voor het milieu) dan is er altijd iemand die er geen heeft. Alternatief is de 3DS weg flikkeren wat weer slecht is (en zonde).
Klopt, de originele NDS (2005) had er eentje bij zitten, met het stukje plastic er aan wat je als duimstylus kon gebruiken.

Bij de 3DS zat ie niet bij:
- 3DS Zelf
- Lader + Dock
- Een debiel pak boekjes
- 6 AR Kaarten
- Stylus
- 2GB SD kaart

Verwijderd

LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:53:
Ik vond die cradle juist super handig. 's avonds gewoon de 3DS erin leggen, niet zoeker naar de kabel (zoals nu) en 's ochtends weer mee de rugzak in.

En ik (zoals de meeste mensen) heb de luxe niet van tig laders die passen. Het was NDS ->RIP -> NDS Lite -> 3DS -> 3DS XL.
Als je na je DSL een DSi had gekocht had je geen probleem meer gehad :p Daarbij kost een lader nog geen 10 euro en wordt in alle winkels waar je 3DSen kan kopen verkocht. En het staat heel duidelijk op de doos dat er geen lader bij zit.
Ook als je de 3DS in ruilt moet je de lader volgens mij ook inleveren.
Daar heb ik verder geen ervaring mee. Maar inruilacties zijn niet van Nintendo zelf. Dus daar kan je hen niet boos op aankijken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 13:57 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik mis wel de cradle waarin je automatisch kon laden. Ik snap niet dat die nieuwe officiële accessoire niet gewoon oplaadpuntjes heeft?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BlackMage
BtM909 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:15:
Ik mis wel de cradle waarin je automatisch kon laden. Ik snap niet dat die nieuwe officiële accessoire niet gewoon oplaadpuntjes heeft?
Dus die nieuwe cradle heeft gewoon een plugje die je in de normale adapter aansluiting gaat?

• RayNbow
BlackMage schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:19:
[...]

Dus die nieuwe cradle heeft gewoon een plugje die je in de normale adapter aansluiting gaat?
De nieuwe cradle heeft twee metalen pinnetjes.

• BlackMage
RayNbow schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:22:
[...]

Oh oke, net als de oude dus :)

Dan begreep ik het verkeerd :D

Die pinnetjes zijn juist ideaal. Dan grijpt ie je apparaat niet vast en je sloopt je contact niet :)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 17:01
Ik blijf het stom vinden dat de New 3DS cradle, je 3DS rechtop zet.....vond die van de originele 3DS en XL dan beter.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

RayNbow schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:22:
[...]

Serieus :?

Bij de chat bij bol.com zeiden ze wat anders :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• SpoekGTi
BtM909 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:37:
[...]

Chat van Bol.com, mjah daar zeggen ze wel vaker wat, maar goed dankzij dat er soms zomaar iets wordt gezegd heb ik dan wel mijn skullkid figurine gisteren geleverd gehad :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SpoekGTi
BtM909 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:12:
[...]

Mijn case is nog in onderzoek :)
Weet jij al wat van je Skullkid ? Ben toch benieuwd wat jij te horen krijgt.

• RayNbow
BtM909 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MQYdGKL5up2u12YJNCQNKgvQ/full.jpg

• BlackMage
SpoekGTi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:34:
Ik blijf het stom vinden dat de New 3DS cradle, je 3DS rechtop zet.....vond die van de originele 3DS en XL dan beter.
Ik ken hem verder niet in het echt, maar dat is toch juist praktischer? Dan kan je hem makkelijker vastpakken om eruit te halen.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 10:58
BlackMage schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Ik ken hem verder niet in het echt, maar dat is toch juist praktischer? Dan kan je hem makkelijker vastpakken om eruit te halen.
Het heeft voordelen en nadelen. Voordeel is dat het praktischer weggezet kan worden want het neemt minder ruimte in beslag, en het uitnemen van het systeem is wat handiger. Nadeel is dat je niet je 3DS op de cradle kan leggen en toch gewoon gebruiken.

• LOTG
Dat was met de andere cradle ook al geen doen. Het scherm in open positie kwam op de dock terecht waardoor hij iets werd gelift.

• BlackMage
Seal64 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:13:
[...]

Het heeft voordelen en nadelen. Voordeel is dat het praktischer weggezet kan worden want het neemt minder ruimte in beslag, en het uitnemen van het systeem is wat handiger. Nadeel is dat je niet je 3DS op de cradle kan leggen en toch gewoon gebruiken.
Mijn ervaring met de cradle van de oude XL is dat als je hem beweegt, dat ie periodiek heel eventjes de stroomtoevoer kwijt raakt. Dat kan negatieve gevolgen hebben voor de levensduur van je apparaat.

En als je hem tijdens het laden wilt gebruiken, dan druk je gewoon het kabeltje direct in je 3ds? Dan kan je hem ook nog eens normaal vasthouden :P

• SpoekGTi
BlackMage schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Praktischer smaktischer, ik wil hem in een vitrine stallen, dan is het gewoon lelijk :)

• BlackMage
SpoekGTi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:22:
[...]

Praktischer smaktischer, ik wil hem in een vitrine stallen, dan is het gewoon lelijk :)
Dan koop je er twee. 1 in de cradle, de ander er naast :P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SpoekGTi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:41:
[...]

Weet jij al wat van je Skullkid ? Ben toch benieuwd wat jij te horen krijgt.
Ja, het klonk ook een beetje als een schizofrene "persoon" met wie ik in gesprek was (in werkelijkheid is elke reply natuurlijk een andere medewerker).

Alle oneven emails waren dat ze het vervelend vond en verder gingen onderzoeken. Alle even emails gaven heel kort(af) aan dat het poppetje niet bij het losse spel aanwezig was. Uiteindelijk kreeg ik een even e-mail :D dat het poppetje vanaf de leverancier werd opgestuurd naar bol en dat ik daarna het poppetje doorgestuurd kreeg. Ik moest alleen even geduld hebben, maar ik zou hem direct nagestuurd krijgen zodra hij binnen was.

Dat is toch wat ik bedoel. :P Maar dat zegt natuurlijk niks over de cradle.

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/2/0/2/1/9200000038671202.jpg
Ik kon me ook niet voorstellen dat dit onhandig design was gekozen als je niet kon opladen terwijl de DS erin zat / zit.

• RayNbow
BtM909 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:24:

[...]

Dat is toch wat ik bedoel. :P Maar dat zegt natuurlijk niks over de cradle.

[afbeelding]
Ik kon me ook niet voorstellen dat dit onhandig design was gekozen als je niet kon opladen terwijl de DS erin zat / zit.
M'n cradle ligt thuis, kan er geen foto's van maken. :P

• Arunia
Net Nintendo gebeld.
Ze hebben nog geen onderdelen binnen voor reparaties. :P Logisch ook.
Maar moest hem gewoon opsturen, dan zouden ze het gaan regelen 1 a 1,5 week.
Nahja, kunnen zij ook natuurlijk niets aan doen.
De MM editie staat ook nog niet op de site. :P

Dus voorlopig ben ik even 3DS XL MM editie loos.
Kosten wisten ze nog niet, maar dat hoor ik wel. Kan me ook niet voorstellen dat dit over de 100 euro ligt. Maar ja, heb liever een goed uitziende versie waarbij de knoppen dan niet raar meer voelen, dan niet geld uitgeven en me er constant aan ergeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 19-02-2015 16:12 ]

• SpoekGTi
BlackMage schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:23:
[...]

Dan koop je er twee. 1 in de cradle, de ander er naast :P
Ja grapjas en 2 weken in de schuur slapen of een echtscheiding, ik heb al 3 3DS' en :P

• LOTG
Het is dat het koud is de afgelopen nachten...

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Arunia schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:06:
Net Nintendo gebeld.
Ze hebben nog geen onderdelen binnen voor reparaties. :P Logisch ook.
Maar moest hem gewoon opsturen, dan zouden ze het gaan regelen 1 a 1,5 week.
Nahja, kunnen zij ook natuurlijk niets aan doen.
De MM editie staat ook nog niet op de site. :P

Dus voorlopig ben ik even 3DS XL MM editie loos.
Kosten wisten ze nog niet, maar dat hoor ik wel. Kan me ook niet voorstellen dat dit over de 100 euro ligt. Maar ja, heb liever een goed uitziende versie waarbij de knoppen dan niet raar meer voelen, dan niet geld uitgeven en me er constant aan ergeren.
Wat heb je dan uitgevreten met 3DS XL MM?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• LOTG
pinokkia schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:25:
[...]

Wat heb je dan uitgevreten met 3DS XL MM?
Arunia schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:07:

• Arunia
Ik reis met de metro. Op donderdag moet ik altijd overstappen. Maar speel in de metro met de DS. Tijdens overstappen doe ik hem in mijn jaszak met mijn inears nog in. Toen ik zittend gespeeld had op het perron. Stopte ik hem in mijn jaszak, maar schijnbaar had ik met het dichtknopen van mijn jas. Het snoer van mijn inears er tussen geknoopt. Ik stond op en trok hierdoor de DS uit mijn jaszak. Het gewicht van de DS zorgde ervoor dat deze los van de stekker kwam en dus naar de vloer zeilde. Beschadigd aan de onderkant en de delen die ze kunnen vervangen. Maar de L en R knoppen zijn dan wel weer rot. Ze hebben ook de onderdelen nog niet.

Nahja, beter reparatie dan ergeren denk ik maar zo.

• LOTG
Dat is zo, maar leuk is anders.

• Arunia
Ik geef mijn geld ook liever aan andere dingen uit. Krasjes ok, maar dit ga ik me echt aan ergeren. Dan maar geld kwijt. Ach, het is maar geld. :p

• SpoekGTi
Arunia schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:39:
Ik geef mijn geld ook liever aan andere dingen uit. Krasjes ok, maar dit ga ik me echt aan ergeren. Dan maar geld kwijt. Ach, het is maar geld. :p
Doneer dan wat mijn kant op voor een 2de 3DSXL MM editie als het dan ff kan, dan kan ik er 1 in mijn cradle zetten en eentje gewoon :)

• LOTG
Ik kan nog wel wat geld voor een skullkid gebruiken (die voor exorbitante bedragen op marktplaats staan) :)

Pokémon Shuffle is blijkbaar gratis volgens IGN.

[ Voor 51% gewijzigd door LOTG op 19-02-2015 16:45 ]

• RayNbow
LOTG schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:44:
Pokémon Shuffle is blijkbaar gratis volgens IGN.
Gratis met in-app purchases. Desondanks een vermakelijk spel voor korte spelsessies tussendoor.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Oei dat is zwaar shit.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:37:
[...]

[...]

[...]

Daarbij zijn het extra zaken die je allang in huis kan hebben (adapter) of niet nodig hebt (cradle, polsbandje) dus zo sparen ze milieuvervulling uit en houden ze de handheld goedkoper.

Maw. 3+ voor Nintendo.
Oh wow jij kan ook echt alles positief draaien wat Nintendo doet he? Nintendo staat ook al zo lang bekend als een bedrijf dat zich inzet voor moeder natuur. Dat doen ze totaal niet omdat er dan meer 3DSjes in een container passen. De meeste mensen (ok tweakers misschien niet) verkopen de oudere versie gewoon zodra ze een nieuwe hebben dus dan moeten ze weer een nieuwe adapter kopen die Nintendo heel milieuvriendelijk in dik plastic verpakt net als de Amibo's en coverplates :+

Zelfs in een artikel over Project Cars gisteren op de frontpage sleep je Mario Kart er nog bij. Ik zou toch eens solliciteren bij Nintendo ;) Maar ff serieus. Nintendo wil gewoon geld verdienen en daar is niks mis mee, maar als je geen adapter bij wil sluiten moet je voor een universele aansluiting gaan. Dan weet je zeker dat iedereen wel een paar kabels thuis heeft liggen.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Vandaag Ocarina of Time toch maar besteld. Is niet meer op veel plaatsen te krijgen en wou het spel toch eens spelen. Helaas alleen nog te krijgen voor de absolute hoofdprijs, had ik maar niet zo lang moeten wachten natuurlijk. Hoop dat hij net zo goed is als Link to the past :)

• LOTG
Link to the past? Of bedoel je between worlds? Maar het is een totaal ander spel. 3D platform/action vs 2D topdown dungeon crawler.

En ja hij is erg vet, net als Majora's Mask.

• BlackMage
Ik heb de knoop ook doorgehakt en een New 3DS gekocht :)

Mijn eerste indrukken:
- Zoals ik al dacht, het formaat is perfect voor mij :)
- De 3D is veel beter, maar nog steeds niet super. Maar het heeft het wel over het randje van bruikbaar getild :)
- De sensor voor automatische helderheid is waardeloos. Gelukkig kan die uit :P
- De volumeknop zit eindelijk op een goede plek :P Daar zit je niet meer perongeluk aan.
- Het geluid is veel mooier. Het is helderder en ruimtelijker.
- De stylus is niet fijn. Gelukkig gebruik ik die bijna nooit (alleen voor typen).

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 20:55

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb dus vandaag in de mediamarkt de NN3DS XL geprobeerd en het 3D is idd een stuk beter wanneer je het scherm naar links of rechts beweegt. Het kijkt echt veel prettiger. Maar het is zeker weten pixeliger...Ik denk niet dat ik tot overstap overga, alhoewel het wel jeukt.

Overigens Zelda Majora's Mask....ik ben wat zeldas gewend, maar ik vind deze al meteen aan het begin van het spel moeilijker dan Ocarina of Time terwijl het wel dezelfde gameplay en feel is. Je moet veel sneller schakelen tussen Link-zijn en deku-zijn en alle maskers e.d. En je moet het maar weten van die inverted time song. Als je daar niet uit jezelf achter komt, hoe moet je het dan weten? Was niks voor mijn moeder, die had al moeite met Ocarina of Time. A link between worlds was dan weer belachelijk makkelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 19-02-2015 22:24 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• LOTG
Deathchant schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:23:
En je moet het maar weten van die inverted time song. Als je daar niet uit jezelf achter komt, hoe moet je het dan weten? Was niks voor mijn moeder, die had al moeite met Ocarina of Time. A link between worlds was dan weer belachelijk makkelijk.
Omdat een scarecrow (of 2, ik weet niet of het dezelfde is maar op 2 plekken staat ie) je verteld dat je het achterste voren of iedere noot dubbel moet spelen. Hij zegt alleen niet welke song het is.

Observeren en goed na denken ligt aan de core van Majora's Mask, en de gameplay met switchen tussen maskers is daar ook een voorbeeld van.

Ik vind het allemaal erg vet, maar dat vond ik vond ik 15 jaar geleden ook al.

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-11 14:10
toch maar een 2e hands 3ds xl opgehaald (word de eerste ds voor mij). dus wou niet gelijk gaan voor een nieuwe. krijg het spel omega ruby erbij (vanaf kids aan al pokemon fan)! en zelf ook ruby kapot gespeeld. ga zeker pokemon x erbij halen. en wil zeker een zelda erbij halen. (daarmee kan ik de vakantie wel rond komen).

voor de echte ds kenners. Met welke zelda zou ik moeten beginnen? die gewoon erg lekker wegspeeld en niet gelijk te moeilijk is voor een beginnend zelda fan. heb 'm wel op de wii gespeeld, en zelda spreekt mij persoonlijk erg aan!

Alvast bedankt :D

• LOTG
Zoals Deathchant zegt, A link between worlds is wat aan de makkelijke kant. Ocarina of Time is goed te doen en Majora's Mask schroeft het een beetje op vanaf daar maar extreem moeilijk kan het ook niet noemen.

• Kevaai
Deathchant schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:23:
Ik heb dus vandaag in de mediamarkt de NN3DS XL geprobeerd en het 3D is idd een stuk beter wanneer je het scherm naar links of rechts beweegt. Het kijkt echt veel prettiger. Maar het is zeker weten pixeliger...Ik denk niet dat ik tot overstap overga, alhoewel het wel jeukt.

Overigens Zelda Majora's Mask....ik ben wat zeldas gewend, maar ik vind deze al meteen aan het begin van het spel moeilijker dan Ocarina of Time terwijl het wel dezelfde gameplay en feel is. Je moet veel sneller schakelen tussen Link-zijn en deku-zijn en alle maskers e.d. En je moet het maar weten van die inverted time song. Als je daar niet uit jezelf achter komt, hoe moet je het dan weten? Was niks voor mijn moeder, die had al moeite met Ocarina of Time. A link between worlds was dan weer belachelijk makkelijk.
Er zijn een aantal aanpassingen in de 3DS-versie (t.o.v. de N64-versie) die de gameplay wat makkelijker maken. Zo worden roddels en gebeurtenissen in het spel opgeslagen in een agenda. Ook zie je wanneer je een gebeurtenis voltooid hebt. Voorheen was het maar de vraag of je alle prijzen van het boogschieten of iets dergelijks gehaald had. Ik vind het in de 3DS-versie veel leuker om alle side-missies op deze manier uit te spelen. De characters in Majora's Mask hebben veel meer diepgang dan in Ocarina of Time. OoT was meer "dungeon-based" terwijl MM de nadruk legt op "socializing". Je ziet dit al aan de hoeveelheid Piece of Hearts er in MM te krijgen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevaai op 20-02-2015 07:54 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Beakzz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:04:
[...]

Oh wow jij kan ook echt alles positief draaien wat Nintendo doet he? Nintendo staat ook al zo lang bekend als een bedrijf dat zich inzet voor moeder natuur. Dat doen ze totaal niet omdat er dan meer 3DSjes in een container passen. De meeste mensen (ok tweakers misschien niet) verkopen de oudere versie gewoon zodra ze een nieuwe hebben dus dan moeten ze weer een nieuwe adapter kopen die Nintendo heel milieuvriendelijk in dik plastic verpakt net als de Amibo's en coverplates :+
En daarbij scoort Nintendo sowieso extreem hoog bij overzichten van enivronmental Impact bij bedrijven dus dat excuus kan sowieso de deur uit. Daarbij kwam een aantal jaar geleden nog uit de kast dat Nintendo blijkbaar ook niks tegen kinderarbeid heeft:
http://www.telegraph.co.u...tory-production-line.html
Maar hey, Nintendo geeft zo de kinderen de kans om de nieuwste hardware van Nintendo te mogen zien of niet Sander ;)

Dat gebrek aan een adapter is vrij triest. Het kost niks en is verwarrend en klantonvriendelijk voor mensen die een nieuw apparaat kopen. Ik kan me vrij weinig elektronische apparatuur boven de 150 euro bedenken die zonder adapter geleverd wordt. Zelfs een cheap ass telefoon van een paar tientjes wordt er mee geleverd.

"21 jaar DSL!"

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
The_Bird schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:13:
[...]

Dat gebrek aan een adapter is vrij triest. Het kost niks en is verwarrend en klantonvriendelijk voor mensen die een nieuw apparaat kopen. Ik kan me vrij weinig elektronische apparatuur boven de 150 euro bedenken die zonder adapter geleverd wordt. Zelfs een cheap ass telefoon van een paar tientjes wordt er mee geleverd.
Het heeft enkel met geld te maken, een extra manier om te verdienen met als zwak excuus het milieu. Anders hadden ze wel een normale mini-USB aansluiting gebruikt.
Kijk ook naar hoe ze nu met youtube bezig zijn, ze doen alles om maar ergens geld vandaan te kunnen halen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mfneed
speelt ocarina of time eigenlijk met de zelfde wijze als MM? Dus timebased?

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Lekker Ventje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:22:
[...]

Het heeft enkel met geld te maken, een extra manier om te verdienen met als zwak excuus het milieu. Anders hadden ze wel een normale mini-USB aansluiting gebruikt.
Kijk ook naar hoe ze nu met youtube bezig zijn, ze doen alles om maar ergens geld vandaan te kunnen halen.
Ik ben het ermee eens dat het milieu een zwak excuus is, wat door veel bedrijven/mensen verkeerd gebruikt wordt (Toyota Prius e.d.).
Een beter argument vind ik de adapter al jaren gelijk is (2009) dus is de kans aanwezig dat mensen al een lader hebben liggen. Maarja, bij de iPhone zit ook al jaren gewoon een lader, dus die vlieger gaat niet direct op.
Maargoed, het gebeurt alleen bij de XL, maar vind het wel onhandig van Nintendo...
mfreriks schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:46:
speelt ocarina of time eigenlijk met de zelfde wijze als MM? Dus timebased?
Nee.

[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 20-02-2015 08:51 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]