Wanneer vechten jullie tegen de bonus teams die je via het wireless menu op de map kan plaatsen? Ik heb echt ONTZETTEND veel bonus teams waar ik uit kan kiezen maar zou niet weten wanneer ik daar tegen zal gaan vechten =)
Je bedoelt die sterrencodes die je bij je 3DS krijgt?Arunia schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:28:
[...]
Ik heb zo'n code. Maar de ander moet dan wel hun 3ds in een bepaalde periode registreren. 5 juni tot ergens augustus.
Handig om te weten, gelukkig bewaar ik die altijd tot ik er een boel heb.
PSN: Redrafted
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Welke heb je? Ik moet zeggen dat luigis mansion me echt positief verrast heeft. Leuke sfeer, grappig en mooi. En nog leuke gameplay ookpclinde schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:26:
Nog 1 spel activeren om een gratis spel te krijgen... Hmm, ik heb tot zondag
Something under the bed is drooling
Ik heb momenteel Luigi's Mansion en Animal Crossing... Nu Monster Hunter of Donky Kong.pclinde schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:26:
Nog 1 spel activeren om een gratis spel te krijgen... Hmm, ik heb tot zondag
Fire Emblem niks voor je? Samen met animal crossing voert deze de ranglijsten van metacritics aan met behoorlijk wat reviews. Ik vind het een fantastisch spel.pclinde schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 00:55:
[...]
Ik heb momenteel Luigi's Mansion en Animal Crossing... Nu Monster Hunter of Donky Kong.
Die bedoel ik.Xerox schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:29:
[...]
Je bedoelt die sterrencodes die je bij je 3DS krijgt?
Handig om te weten, gelukkig bewaar ik die altijd tot ik er een boel heb.
Ik heb de code aan game error gegeven. Hij krijgt als het goed is daar weer een code voor om weg te geven.
Het is dat Game Error's DM niet aanstaat, anders had ik dit hier niet gepost. Kan Game Error die code weer naar mij doorsturen, of iemand anders? Op mijn beurt zal ik ook weer iemand er gelukkig mee maken, mijn DM staat wel open.
Ja, ook wel interessant! Vandaag moet ik een beslissing makenMauz1978 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:03:
[...]
Fire Emblem niks voor je? Samen met animal crossing voert deze de ranglijsten van metacritics aan met behoorlijk wat reviews. Ik vind het een fantastisch spel.
Die van mij zie ik ook niet meer aan staan.mat.hi.as schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:55:
offtopic:
Het is dat Game Error's DM niet aanstaat, anders had ik dit hier niet gepost. Kan Game Error die code weer naar mij doorsturen, of iemand anders? Op mijn beurt zal ik ook weer iemand er gelukkig mee maken, mijn DM staat wel open.
Lijkt er op dat het geblokkeerd is.
Terwijl Nintendo het gewoon accepteert.
Maar goed.
Verwijderd
Ik vecht tussendoor tegen deze teams zodat je renown awards kunt verdienen of ik zoek hele sterke teams uit om makkelijk aan betere wapens/spells te komen via de koopfunctie.Nipje schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:52:
Vraagje aan de fire emblem spelers:
Wanneer vechten jullie tegen de bonus teams die je via het wireless menu op de map kan plaatsen? Ik heb echt ONTZETTEND veel bonus teams waar ik uit kan kiezen maar zou niet weten wanneer ik daar tegen zal gaan vechten =)
Je moet dus zelf een beetje zoeken naar een team dat je aan kunt op een bepaald level en dan gewoon met ze vechten? Ik heb snel de neiging om dit niet te doen maar dat lijkt me niet verstandig denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 11:22:
[...]
Ik vecht tussendoor tegen deze teams zodat je renown awards kunt verdienen of ik zoek hele sterke teams uit om makkelijk aan betere wapens/spells te komen via de koopfunctie.
Dan maar naar de winkel he?
Ik heb net contact gehad met YourGameZone. Netjes te woord gestaan en de code per telefoon gekregen. Goede service ;)!Mauz1978 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:56:
[...]
Dan maar naar de winkel he?. De 8 spellen zijn bij bart smit in de aanbieding. 40 euro is een prima prijs. Zeker als je zo'n korte tijd over hebt...
Begin me steeds meer te realiseren wat een software/game knaller de 3DS is! Ik heb momenteel de volgende games fysiek in bezit:
- Animal Crossing: New Leaf
- Mario Kart 7
- Mario Tennis Open
- STAR FOX 64
- The Legend of Zelda OOT
- Street Fighter 3D
- Luigi's Mansion 2
- New Super Mario Bros 2
- Paper Mario Sticker Star
- Theatrhythm Final Fantasy
- Kid Icarus Uprising
- Dead or Alive Dimensions
- Resident Evil Revelations
Digitaal:
- Monster Hunter Ultimate (actie-code)
- Ambassadeurs programma (20 games)
Bizar eigenlijk :D!
[ Voor 41% gewijzigd door pclinde op 29-06-2013 14:31 ]
Ik kan de code gebruikenArunia schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:28:
[...]
Ik heb zo'n code. Maar de ander moet dan wel hun 3ds in een bepaalde periode registreren. 5 juni tot ergens augustus.
Is trouwens wel een super apparaat! Hoop dat ik de code kan ontvangen, heb nog geen spellen op dit moment omdat die niet direct leverbaar waren
Asphalt 3D
Dead or Alive Dimensions 3D
Pilotwings Resort
Pro Evolution Soccer 2011
Rayman 3D
Ridge Racer 3D
Super Monkey Ball 3D
Super Street Fighter IV : 3D Edition
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS
Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
Tom Clancy's Splinter Cell 3D
Kid Icarus Uprising + Stand
Mario kart 7
Skylanders: Giants
Skylanders: Spyro's Adventure - Starter Pack
Mario Tennis Open
New Super Mario Bros. 2
Donkey Kong Country Returns
Luigi's Mansion 2
Paper Mario: Sticker Star
Doctor Lautrec and the Forgotten Knights
Animal Crossing: New Leaf
Digitaal games
Super Mario 3D Land
Monster Hunter 3 Ultimate
Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate
Consoles
Nintendo 3DS XL Console Blauw/Zwart
Fire Emblem Awakening 3DS XL Bundle
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Hopelijk gaat het dan wel lukken, en kan ik diezelfde dag nog spelen (ze moeten wel opschieten, ik ga volgende week op vakantie).
Heeft iemand toevallig nog een Monster Hunter 3 code voor mij?
Komt goed. Krijg morgen waarschijnlijk een nieuwe code terug.Mithrildor schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 21:24:
Ik heb vandaag een 3DS XL gekocht met Animal Crossing en Super Mario 3D Land gekocht. Het apparaat is mooier dan verwacht, het scherm is echt heel mooi (had het pixelig verwacht doordat hij zou groot was) en het 3D werkt beter dan ik dacht.
Heeft iemand toevallig nog een Monster Hunter 3 code voor mij?
Verwijderd
Je moet een team van ongeveer of mindere sterkte zoeken maar soms zoek ik juist sterkere teams uit om aan betere wapens te komen via de buy optie.Nipje schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:19:
[...]
Je moet dus zelf een beetje zoeken naar een team dat je aan kunt op een bepaald level en dan gewoon met ze vechten? Ik heb snel de neiging om dit niet te doen maar dat lijkt me niet verstandig denk ik
Levelen doe ik meestal via de speciale map waar je XP kunt farmen die via de DLC te verkrijgen is. Daar heb ik die teams niet voor nodig.
Oké dus je vecht vrijwel nooit tegen de bonus teams?Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 10:39:
[...]
Je moet een team van ongeveer of mindere sterkte zoeken maar soms zoek ik juist sterkere teams uit om aan betere wapens te komen via de buy optie.
Levelen doe ik meestal via de speciale map waar je XP kunt farmen die via de DLC te verkrijgen is. Daar heb ik die teams niet voor nodig.
Wanneer kan ik bij die XP farm map? Ik ben natuurlijk benieuwd welke dit is
Verwijderd
Die XP map is een DLC map, die moet je apart aanschaffen via die gate onderaan je scherm op de wereldkaart. Je kunt elk personage gemiddeld ongeveer 1 a 2 levels omhoog brengen per keer dat je die map speelt en dat zijn 4 beurten.
Voor de liefhebbers heb ik ook nog een promocode van MH3
Wat kan je met die MH3 code doen als ik het vragen mag?mathelicious schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:25:
Mijn vriendcode is 4184 2157 7049
Voor de liefhebbers heb ik ook nog een promocode van MH3
Oh daar heb ik wel interesse inmathelicious schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:38:
Met die code kan je via je club nintendo account het spel gratis downloaden in de eshop
Ik zal je de code doorsturen, wees asjeblieft wel snel met invullen op club nintendo. Vandaag krijg je nog een nieuwe code die je weer door kan geven, die code is nog tot augustus geldig. Dan kunnen we er nog sowieso nog iemand mee blijmaken
Als je de code hebt ingevoerd, zou ik dan de code mogen hebben die jij daar weer van krijgt? Dan zal ik mijne weer naar iemand anders doorsturen
Hij geeft alleen een fout melding. Uiteraard deel ik de code weer met iemamd
Dit kan alleen als jij jouw 3DS (XL) tussen 4 juni en 30 juli hebt geregistreerd, anders kan dit niet.sebastius schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:02:
Codes? Graag! Hou wel van spelletjes!
7 dagen te vroegMithrildor schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:29:
[...]
Dit kan alleen als jij jouw 3DS (XL) tussen 4 juni en 30 juli hebt geregistreerd, anders kan dit niet.
Kan iemand even de link doorsturen waar ik hem moet registreren?
Misschien doe ik het wel helemaal verkeerd
[ Voor 42% gewijzigd door Dubrillion op 30-06-2013 21:46 ]
Lukt dus niet. Ik weet niet wat er fout gaat, maar ik doe alles ''via het boekje''
is onderwegMithrildor schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:57:
Kun je anders de code naar mij PMen? Dan test ik of de code bij mij wel werkt en mocht hij bij mij wel werken dan zal ik je de nieuwe sturen die ik dan weer krijg.
Vandaag is de laatste kans geloof ik
Hopelijk reageert Nintendo er opmathelicious schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:11:
Ik heb een mail gestuurd naar Nintendo dat de code niet werkt. Gelijk gevraagd om een nieuwe aanbevelingscode, nu afwachten helaas.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Friendcode : 5429-7564-9207 , laat maar weten wat jullie friendcode is als je me hebt toegevoegd, rot systeem ook haha.
Steam: matsFR
Eigenlijk zou ik graag willen dat iemand zo'n code activeert en een eshop code genereert zodat ik die kan invullen, maar dat zal wel wishful thinking zijn
Heb het spel op cartridge, maar zou echt super zijn om met mijn vrouw samen te kunnen spelen.
Denk dat ik uiteindelijk de WiiU versie nog wel ga halen, dan kan het ook.
En het pakket wat binnen komt stuur je terug?Metalkai schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:57:
Ik ga vandaag mijn 3DS XL met Animal Crossing maar in de winkel halen. PostNL levert nog steeds niet, en ik heb het nu wel gehad met wachten. Zal dus waarschijnlijk vanmiddag eindelijk kunnen spelen. Jammer dat ik die code-actie gemist heb door het falen van PostNL.
Ik zit al vanaf 10 juni te wachten op een pakketje met DRIE spellen
Vorige week lag opeens één van de twee pakketjes op de mat. Nu die andere nog
Die ga ik gewoon terugsturen ja. Ik verwacht niet dat het nog snel zal komen, en aanstaande zaterdag ga ik op vakantie. Wil graag ruim voor die tijd alles in orde hebben.Dubrillion schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:13:
[...]
En het pakket wat binnen komt stuur je terug?
Ik zit al vanaf 10 juni te wachten op een pakketje met DRIE spellen![]()
Dat houdt het spannend, kun je weer vol verwachting in de brievenbus kijken iedere dagDubrillion schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:13:
[...]
En het pakket wat binnen komt stuur je terug?
Ik zit al vanaf 10 juni te wachten op een pakketje met DRIE spellen![]()
Heb net een 3DS XL opgepikt (heb een tijd de verleiding kunnen weerstaan, maar helaas), maar kan met wi-fi op werk niet bij de e-shop komen ( apart poortje
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ook maar eens downloaden, wel zo handig (had al gelezen dat je downloads makkelijk op een grotere SD kaart kan overzetten als de boel volloopt).
Gaat downloaden net zo langzaam als met de Wii U ??
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 01-07-2013 15:53 ]
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
toegevoegdMatss schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:17:
Ook ik heb maar is een 3DS aangeschaft, ben van plan om deze week nog Animal Crossing dus toevoegen kan altijd!
Friendcode : 5429-7564-9207 , laat maar weten wat jullie friendcode is als je me hebt toegevoegd, rot systeem ook haha.
Ook ik heb deze week animal crossing, vandaag ook nog starfox 64 op de kop getikt
Heb jou ook inmiddels toegevoegdmathelicious schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:12:
[...]
toegevoegd
Ook ik heb deze week animal crossing, vandaag ook nog starfox 64 op de kop getikt
Net Animal Crossing besteld, dus morgen binnen
Steam: matsFR
Ik speel zonder en maak gebruik van een Switch Axe. Waarschijnlijk is Circle Pad Pro comfortabeler (ben ik wel zeker van). Ik ben al gewend aan het besturen d.m.v. het scherm. Je moet niet vergeten dat de bewegingen/interactie echt Monster Hunter is. Hier moeten veel mensen aanwennen maar, als je aardig wat quest hebt gedaan lukt het vast beter :)!mat.hi.as schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:41:
Hmm, ik ben nog niet eens de levels van quests tegengekomen. Net met Iron Ore teruggekomen in die stad, maar daar nog verder niks mee gedaan. Het aanvallen vind ik wel een beetje suf, het gaat te snel de verkeerde kant op. Is er iemand die het speelt met de Circle Pad Pro? Is dat fijner spelen / de aanschaf waard?
Het is jammer dat er geen wireless multiplayer ismat.hi.as schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:47:
Het is mijn eerste MH spelletje, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Het is het enige spelletje wat ik digitaal heb, dus ik zal het wel vaker spelen als er geen leuk spel mee is.
Vooral de items zijn aardig ingewikkeld, ben van alles aan het combineren op dit moment
Ik dacht dat juist het idee was van deze actie: Play & hunt together (of zoiets). Moet je dan bij elkaar op schoot zitten om samen te spelen? Zonde inderdaad:(pclinde schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:49:
[...]
Het is jammer dat er geen wireless multiplayer isAnders hadden we samen kunnen hunten. Dan had ik je meteen ook kunnen helpen
Klinkt wel gezellig ;-)mat.hi.as schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:37:
[...]
Ik dacht dat juist het idee was van deze actie: Play & hunt together (of zoiets). Moet je dan bij elkaar op schoot zitten om samen te spelen? Zonde inderdaad:(
request.getCookies();
[/quote]
Alleen op de WiiU
Ja, had ik ergens gelezen... Met de WiiU... Even wachten nog op titels die ik wilVerwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:45:
De 3DS kan ook online met de speciale App voor de Wii U
Verwijderd
SPANNEND ??? 4 weken op drie spellen wachten vind ik gewoon irritantmat.hi.as schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:38:
[...]
Dat houdt het spannend, kun je weer vol verwachting in de brievenbus kijken iedere dag
Ik ga over een ruime 3 weken vliegen, dus dan wil ik ze wel hebben
Het probleem is dat je er gewoon niks aan kan doen.
Jammer dat de verkoper voor de goedkoopste oplossing koos en het in brievenbuspost verzond.
Ik ging er stiekem vanuit dat ze het in een pakketje zou doen... het zijn immers drie spellen en heeft wel
wat meer waarde dan een simpele brief... Misschien ook me eigen fout om ergens vanuit te gaan
Toch is het ronduit schandalig dat PostNL er zo lang over doet of gewoon kwijt raakt
[ Voor 6% gewijzigd door Dubrillion op 02-07-2013 10:12 ]
Game nu al zo'n 20x opnieuw opgestart omdat de vier die aangeboden worden niet naar mijn zin waren. Heb een paar gehad die wel goed waren, maar dan was mijn poppetje weer niet goed.
[ Voor 171% gewijzigd door Metalkai op 02-07-2013 20:39 ]
Pffff ... wat een gedoe. Ik heb de eerste de beste genomen ... maakt mij het nou uit hoe dat dorp eruit ziet.Metalkai schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:50:
Heb eindelijk mijn 3DS XL en Animal Crossing binnengekregen. Dat duurde een tijdje.
Game nu al zo'n 20x opnieuw opgestart omdat de vier die aangeboden worden niet naar mijn zin waren. Heb een paar gehad die wel goed waren, maar dan was mijn poppetje weer niet goed.
Ook op de Gamecube, DS en Wii niet moeilijk gedaan en heerlijk gespeeld.
Zomaar uit nieuwsgierigheid ; wat is dan wel de ideale lay-out ?
Gisteren een XL gekocht en 's avonds AC:NL gedownload, minder dan een half uurtje, redelijk vlot.
[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 02-07-2013 20:37 ]
Degene die ik er het leukst uit vind zienGoner schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:35:
[...]
Pffff ... wat een gedoe. Ik heb de eerste de beste genomen ... maakt mij het nou uit hoe dat dorp eruit ziet.
Ook op de Gamecube, DS en Wii niet moeilijk gedaan en heerlijk gespeeld.
Zomaar uit nieuwsgierigheid ; wat is dan wel de ideale lay-out ?
Gisteren een XL gekocht en 's avonds AC:NL gedownload, minder dan een half uurtje, redelijk vlot.
Even iets anders, ik heb nu mijn 3DS op de Nintendo website geregistreerd, en kreeg een melding van een Monster Hunter actie.
Als iemand voor 31 Juli Monster Hunter 3 Ultimate heeft geregistreerd, krijgt die een code die doorgegeven kan worden. Heeft iemand toevallig nog zo'n code?
Verwijderd
De game zou trouwens via de eShop morgen al te downloaden zijn.
Klopt ja, maar ik wil mijn tegoed voor de MM nog even opmaken :-)Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:03:
Ik ga Project X Zone halen, heb genoten van de demo's met de "over the top" actie en het is een leuke afwisseling van Fire Emblem.
De game zou trouwens via de eShop morgen al te downloaden zijn.
Uiteraard zal ik de code die ik daarna krijg weer doorgeven aan een ander, zo werkt dat toch?
Ik geloof nooit dat je op basis van zo'n code zelf nóg zo'n code krijgt. Dat zou wel erg handig zijn.ktulu666 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:00:
Heeft er misschien iemand nog een Monster hunter code?
Uiteraard zal ik de code die ik daarna krijg weer doorgeven aan een ander, zo werkt dat toch?
Ik speel veel Animal Crossing (heb peren)!
Heb mezelf ook op de lijst van Redah gezet en wat mensen toegevoegd maar dat heeft geloof ik niet veel zin want tenzij het wederzijds is kan je er niet veel mee toch
Dus als iemand me toevoegt, reply even dan voeg ik jou ook toe!
This space is occupied
Friendcode 4184 2157 7049
Als het goed is krijg ik vandaag nog AC binnen
Dat was wel zo. Ik was de eerste en daarna nog een paar via die code.Seal64 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:05:
[...]
Ik geloof nooit dat je op basis van zo'n code zelf nóg zo'n code krijgt. Dat zou wel erg handig zijn.
Daarna is het gestopt.
Wanneer je een nieuwe 3DS registreert zegt de pagina dat het pas eind Juli eindigt, dus het zou nu nog moeten werken.Arunia schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:42:
[...]
Dat was wel zo. Ik was de eerste en daarna nog een paar via die code.
Daarna is het gestopt.
Ik bedoelde dat bij de laatste die van mij een code kreeg de ketting stopte omdat er ergens iets fout ging.Metalkai schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 19:26:
[...]
Wanneer je een nieuwe 3DS registreert zegt de pagina dat het pas eind Juli eindigt, dus het zou nu nog moeten werken.
De ketting kan met een nieuwe code weer opgestart worden.
Ik ben geïnteresseerd. Ik heb mijn 3DS XL al wel een lange tijd, maar dat maakt niks uit toch? Ik geef mijn nieuwe code dan uiteraard weer door.ktulu666 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:00:
Heeft er misschien iemand nog een Monster hunter code?
Ik heb je toegevoegdCollaborator schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:15:
Mijn friendscode is trouwens: 5284-1442-8867 (Erik)
Ik speel veel Animal Crossing (heb peren)!
Heb mezelf ook op de lijst van Redah gezet en wat mensen toegevoegd maar dat heeft geloof ik niet veel zin want tenzij het wederzijds is kan je er niet veel mee toch![]()
Dus als iemand me toevoegt, reply even dan voeg ik jou ook toe!
Mijn friendscode is: 2105-9949-2131
Als iemand mij overigens wil toevoegen geen probleem. Mijn stad heeft perziken. En ik ben aan het sparen voor deze meubelen.
Dus als iemand me kan helpen dan hoor ik het graag
[ Voor 19% gewijzigd door EvilMe op 06-07-2013 00:07 ]
Vriendin van alex3305
Probeer eens [3DS] Animal Crossing: New LeafEvilMe schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 00:02:
[...]
toegevoegdEvilMe schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 00:02:
[...]
Ik heb je toegevoegd
Mijn friendscode is: 2105-9949-2131
Als iemand mij overigens wil toevoegen geen probleem. Mijn stad heeft perziken. En ik ben aan het sparen voor deze meubelen.
Bedankt! Maar ik heb het nog niet ontvangen
Helemaal overheen gekeken. Dankjewel!
[ Voor 4% gewijzigd door EvilMe op 07-07-2013 18:55 ]
Vriendin van alex3305
maar toch stiekem gekeken naar andere games bijv donkey kong lijkt erg leuk en Animal Crossing - New Leaf
lijkt me ook wel vermakelijk.
Moet ik ergens nog rekening mee houden? is de bijgeleverde 4 GB wel genoeg? adapter meteen erbij kopen?
mischien bij een winkel/web een topaanbieding?
alvast bedankt voor de reply,s
Er zijn bepaalde voordeel pakketten met Mario of New Leaf.martijn24 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:31:
Waarschijnlijk ga ik morgen een Nintendo 3DS XL aanschaffen , ik koop de DS ivm mario games.
maar toch stiekem gekeken naar andere games bijv donkey kong lijkt erg leuk en Animal Crossing - New Leaf
lijkt me ook wel vermakelijk.
Moet ik ergens nog rekening mee houden? is de bijgeleverde 4 GB wel genoeg? adapter meteen erbij kopen?
mischien bij een winkel/web een topaanbieding?
alvast bedankt voor de reply,s
Als je een beetje zoekt is dit altijd voordeliger als los kopen. En ja altijd een adapter erbij bestellen
dankjewel voor je reactie, hoe groot zijn de games eigenlijk als ik ze digitaal aanschaf?Dubrillion schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:46:
[...]
Er zijn bepaalde voordeel pakketten met Mario of New Leaf.
Als je een beetje zoekt is dit altijd voordeliger als los kopen. En ja altijd een adapter erbij bestellen. 4Gb is nog wel genoeg. Als je spellen fysiek koopt ipv digitaal heb je ook meer niet nodig. Ik zelf vind digitaal wel handig. Dan heb ik alles op 1 systeem. Beide heeft zo hun voor en nadelen.
scheeld dit ook in de prijs ?
Games variëren van 200MB tot 2GB. Het scheelt in de prijs, in verreweg de meeste gevallen is digitaal duurder dan fysiek.martijn24 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:04:
[...]
dankjewel voor je reactie, hoe groot zijn de games eigenlijk als ik ze digitaal aanschaf?
scheeld dit ook in de prijs ?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Gisterenavond in de vraag en aanbod een goeie deal.
De Nintendo 3DS XL + mario 3D land+ oplader voor 125,- .
Koop is inmiddels rond en kan hem morgen ontvangen.
Scheeld me aanzienlijk in de aankoopprijs.
De nieuwe special editions in Japan voor de 3DS Xl zijn wel super vet.. vooral de blauwe: http://kotaku.com/japan-g...-y-3ds-handheld-666066152
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]