Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter

Animal Crossing: New Leaf

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iEk86JgA5VZi8.jpg

Animal Crossing: New Leaf is een spel voor het Nintendo 3DS-systeem dat op 14 juni 2013 uit is gekomen. Het is het nieuwste spel in de Animal Crossing-reeks, waarin de speler leeft in een plattelandsdorpje, samen met antropomorfe dieren. Het spel kwam het eerst ter sprake bij de E3 2010. De grootste verandering in New Leaf ten opzichte van andere delen is dat de speler nu burgemeester van het dorp wordt. Dit opent nieuwe mogelijkheden die het dorp persoonlijker maken zoals het bouwen van community projecten (banken, lantaarnpalen, piramides, etc.) en het instellen van wetten die het spel beïnvloeden.

Bron: Wikipedia

Trailer

Nieuwe features

Burgemeester
In tegenstelling tot de vorige spellen uit de Animal Crossing reeks ben je naast inwoner ook de burgemeester van je eigen dorp. Dit houdt in dat jij mag bepalen of er nieuwe gebouwen worden gebouwd, kun je je stad opfleuren met projecten als fonteinen, bruggen, bankjes en nog veel meer.

Meer aanpassen
In New Leaf zijn er meer mogelijkheden om je huis en jezelf naar je eigen wensen aan te passen. Naast T-shirts, hoeden en accessoires kun je nu ook met schoenen, sokken en broeken je personage personaliseren. Ook is er de mogelijkheid om bij Cyrus in de Re-Tail winkel meubelstukken te hervormen of met nieuwe patronen te bekleden. Ook de buitenkant van je huis kan naar eigen smaak worden aangepast. Wil je een kasteel, een japanse tempel of een bungalow? Alles is mogelijk!

Main street
In deze winkelstraat staan alle belangrijke gebouwen op een rij. Van het museum tot het postkantoor.

Zwemmen
Werk jezelf in een wetsuit, spring de zee in en ontdek de fantastische planten en dieren die onder water leven!

Tropisch eiland
Op dit tropische eiland kun je samen met je vrienden minigames spelen, exotische flora en fauna bemachtigen of gewoon even relaxen.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iAUGPd8CllBP6.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ijVuYWW5aLSL5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i9vlPBYCCpsho.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.minus.com/icziELjsGk2GK.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ih9AK7xRRDlAt.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.minus.com/imJNkxmjnUu2b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iICvHscGsEDug.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibq06K56b8Qicm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iysyylvPnWPXW.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i8h9r6X53LxBO.png

Video's

New Leaf Launch Trailer

New Leaf Tourism Trailer #1

New Leaf Tourism Trailer #2

New Leaf Tourism Trailer #3

Reggie's Animal Crossing: New Leaf Home Tour

Links

http://www.nintendo.nl/Sp...sing-New-Leaf-273841.html
http://www.animal-crossing.com/newleaf/
Wikipedia: Animal Crossing: New Leaf
http://www.thonky.com/animal-crossing-new-leaf/
http://crossing.redah.nl/

Dit is m'n eerste TS, dus suggesties/tip (per DM) zijn erg welkom. :)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Mooie TS hoor! Er is al een website opgezet door iemand, voor Fok! en Tweakers-users om friendcodes op te zetten en uit te wisselen voor animal crossing NL:
klik

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

In het 3DS topic hadden we het net over town layouts ... ik zat eens te kijken, maar is het strand in New Leaf altijd met kliffen omgeven ? In City Folk kon je ook huizen aan het strand bouwen, maar daar heb je hier geen ruimte voor, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het iig in nog geen enkele stad anders gezien. Je kunt alleen op gegeven moment er kokosnoten en bananen planten.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik probeer nog steeds een beetje een idee te krijgen wat voor een soort spel dit nou eigenlijk is. Ik krijg nu de indruk dat het een soort Sim City / the Sims achtig spel is met mensen en dieren. Het doel is om dingen te verzamelen waarmee je volgens je stad kunt uitbreiden en de gebouwen kunt inrichten ext. Klopt dat? Wat doe je dan precies in multiplayer? Elkaars stad bezoeken?

Ik snap er volgens mij gewoon nog steeds geen drol van :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Tja, het is zeker niet een spel wat je echt kunt classificeren op die manier.. Je bestuurt zeg maar jouw poppetje. Die is burgemeester in een stadje waar je zelf de naam van verzint. In je stad kan je bomen planten, bloemen planten, etc. Dingen opgraven. Fruit oogsten. Vissen vangen. Insecten vangen. Mini-games doen op een eiland. Je verdient geld (Bells) door dingen te verkopen aan winkeltje in het spel. Of je maakt juist heel veel winst door een soort belegging in knolrapen te doen, of je verkoopt jouw speciale fruit bij iemand anders in zn winkel voor een paar duizend per vrucht.
Dan kan je vervolgens jouw huisje in je stad naar eigen smaak inrichten. Vloerbedekking, behang. Allerlei voorwerpen. Kastje, schilderij, bed, koelkast, orgel - van alles.
Als je eenmaal je inwoners een beetje tevreden bent kan je allerlei projecten starten. Een extra brug, een politiebureau etc.
Je kan je kleren aanpassen, hoedjes, maskers, etc.
Er zit een winkelstraat die langzaam uitbreidt.
Multiplayer is idd elkaars stad bezoeken, en bekijken, en samen mini-games doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Beetje soort van Castleville van Facebook wat mijn vriendin altijd speelt als ik het zo lees :P

Ik moet wel zeggen dat dit spelletje er best leuk uit ziet. Leuke graphics, vrolijke gameplay. Misschien kan ik dit dan samen met mijn vriendin gaan spelen :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bekijk eens een filmpje op YouTube om een idee te krijgen.

Het spel is heel simpel, al 4 versies lang (Gamecube, DS, Wii, 3DS). Je komt aan in een dorpje met maffe dieren als bewoners. De bedoeling is dat je gesettled raakt, huis kopen en later uitbreiden, items (vruchten, schelpen, vissen, insectien, fossielen) verzamelen en verkopen (en/of aan het museum schenken) om aan de kost te komen.
Je kunt inderdaad vanaf de Wii versie ook bij elkaar op bezoek en in deze versie is er ook een eiland (soort club Med) waar je andere spelers uit de hele wereld kunt ontmoeten.

Snap ook nog steeds de aantrekkingskracht niet 8)7
Ben begonnen op de DS toen m'n dochters AC:WildWorld op hun DS gingen spelen. Ze spraken toen nauwelijks Engels en ik ben toen ook maar gaan spelen om ze te kunnen helpen. Voor ik het wist, stak ik er meer tijd in dan zij ... :+
Toen op de Wii later CityFolk kwam, zijn we dat ook gaan spelen, met z'n drieën in 1 dorp. Vooral het verzamelen van allerlei exotische items en vooral DLC uit andere regio's is erg leuk. Leuke contacten met spelers uit USA, Chili, Japan en later Zuid Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik denk de aantrekkingskracht vooral de simpelheid is. Er staat geen druk achter je, de gameplay is erg simpel, en je kan gewoon doen wat je wilt, wanneer je wilt. Heerlijk om gewoon een half uurtje op te pakken en te spelen, en zonder druk weer weg te kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
En ik vind het ook leuk om bv je poort open te zetten als je er niet bent. Als je dan terug bent zijn er misschien wel mensen langs geweest. Berichtje voor je achtergelaten, of iets gedoneerd.
Of als je pech hebt gevandaliseerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilMe
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08-2024
Dit is de eerste keer dat ik AC speel. Een vriendin van mij verteld over dit spel en het leek me heel erg leuk. Dus toen AC: New Leaf uit kwam gelijk aangeschaft en eens gekeken wat het nou eigenlijk was.

In het begin vond ik er niet heel veel aan en had ik bijna spijt dat ik het gekocht had omdat, ik geen AC speler ben. Ik wist helemaal niet wat ik kon en/of moest doen. Na mate het spel vordert en mijn AC vriendin mij een beetje heeft geholpen laat ik mijn 3DS niet meer thuis liggen. Ik heb hem (bijna) altijd bij om op doelloze momenten te spelen. Er gaat stiekem toch best wel wat tijd in zitten.

Mijn stad heeft op dit moment perziken en ik ben bezig om bananen te planten op mijn strand. Mijn T&T winkel is al geupgrade en ik heb een bloemenwinkel gekregen.
Mijn eerste project is bijna klaar n mooie fontein zodat mijn bewoners wat blijer worden.

Ik ben overigens aan het sparen voor de Polka Dot serie qua meubelen. Dus als iemand mij kan helpen dan hoor ik dat altijd graag. Ook als ik jou kan helpen natuurlijk ;).

Als je mij wil toevoegen dan is mijn friendscode te vinden op: crossing.redah.nl
Maar ik zal hem hier ook nog een keer posten ;) 2105-9949-2131

[ Voor 31% gewijzigd door EvilMe op 07-07-2013 18:53 ]

Vriendin van alex3305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Zo, terug van vakantie, en flink veel gespeeld in die twee weken. Huis veel geupgrade, museum tweede etage gegeven, en heb Club LOL, Kicks en dat Dream ding in mijn stad nu. Ik wacht met het politiehuisje tot ik een leuk plekje gevonden heb.
Ik heb nu ook aardig wat verschillend fruit in mijn dorpje, peaches, apples, pears, cherries, lemons, mangos en durians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:34
Afgelopen maandag ook begonnen, kende het spel van de GameCube, grappig spel om te spelen, ik kan helaas nog niet naar anderen reizen, maar heb als fruits oranges en pears.

Heb mijn eerste huis-upgrade aangevraagd, eerste permit is onderweg (nog even mijn town rating omhoog helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heeft er al iemand ervaring met bamboo ??
Heb er eentje geplant en vanochtend de eerste bamboo-shoot opgegraven, maar dat was niet vlak naast de boom, maar 1 square verder :? moet je nou elke paar dagen het hele gebied omspitten ?

EDIT: oops ! zit nog even naar screenshots te kijken en de shoots worden aangegeven als graafplek, net als fossils zo te zien.

[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 24-07-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Dus... Veel enthousiaste mensen over AC New Leaf zo te zien. Ik heb vandaag m'n 3DSXL besteld met Animal Crossing. Als ik met het spel start; wat is leuk/goed om in het begin te doen? Zijn er speciale dingen? Of gewoon de tutorials etc volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een spel dat je vooral niet te snel moet willen spelen. De meeste dingen duren gewoon een paar dagen om te unlocken, en ook als je iets hebt afbetaald moet je weer een dag wachten voor het echt klaar is. Het is een spel om rustig en relaxt te spelen, je hoeft niet in een dag je huis af te betalen en drie bruggen en een fontein te bouwen (kan niet eens). Probeer wel redelijk snel in het begin online te gaan en bij andere spelers wat fruit te halen dat niet van nature in jouw dorp voorkomt. Dit kan je dan bij thuiskomst planten, na een paar dagen levert dat fruit op dat als je het verkoopt meer oplevert dan je "eigen" fruit.
Na een paar dagen kan je ook naar een tropisch eiland, daar kun je minigames spelen maar ook andere soorten fruit vinden, neem die ook mee naar je eigen dorp en plant ze (kokosnoot en banaan op het strand, de rest gewoon tussen de andere bomen).
Verder moet je gewoon zelf kijken wat je leuk vindt, ga je voor het dorp zo mooi mogelijk maken of eerst je huis helemaal verbouwen, ga je het museum compleet maken of verkoop je alle fossielen voor veel geld, ga je je eigen kleding ontwerpen of blijf je in je standaardkloffie rondlopen, etc etc.
Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Laatst online: 12-09 11:34
Ik ben nog opzoek naar Appels en Kersen, voor de rest heb ik alle fruit.

Is er hier iemand die deze vruchten heeft? zou je contact op willen nemen via DM?
Misschien kunnen we elkaar helpen.

Heb ook een T&T markt en een bloemen winkel, dus ook voor tools kun je bij mij terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Het is - ondanks de stilte hier - blijkbaar wel een heel populair spel.

Zeker 4 op de 5 Streetpass hits levert een modelhuis in de HHA op ... gaat hard, zeker nu de hotspots aan Streetpass Relay doen miv de laatste 3DS update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Is het misschien een idee om turnip prices in dit topic te delen of in een aparte thread? Zodat je ze ook in een andere stad kan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:49
Ik heb AC net nieuw, nog actieve mensen hier of ligt AC bij jullie stof te happen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Laatst online: 14-09 08:23
Speel het nog steeds bijna dagelijks voor een kwartiertje ofzoiets. Heb het spel al sinds de release
Als je bepaalde items nodig hebt (soorten fruit die niet je stad groeien, tools, etc) moet je maar een DM sturen.
Ik heb ook nog heel veel perfect peaches liggen. Wil ze graag verkopen in een stad die geen peach heeft als standaard fruit. Dan levert het 3x zoveel op :)

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05
Ik heb het spel net aangeschaft en krijg het over 1 tot 2 weken binnen, ben zeer benieuwd.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik speel het ook dagelijks ... als ik een dag (of 2) mis, zet ik de klok terug en haal 'm in.
't is gewoon een lekker rustig moment, liefst 's avonds, om even ontspannen 'bezig' te zijn.

Heb Wild World en City Folk ook jaaaaren gespeeld, kan niet goed uitleggen wat nou de charme/aantrekkingskracht precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05
Ik heb het spel binnen, en ik moet zeggen dat het best een verslavend spel is ondanks dat ik nog niet heel veel kan doen volgens mij. Als iemand items uit wilt wisselen hoor ik dat graag, een DM is de makkelijkste manier van communicatie denk ik.

Sander

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
Rednas_N schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:50:
Ik heb het spel binnen, en ik moet zeggen dat het best een verslavend spel is ondanks dat ik nog niet heel veel kan doen volgens mij. Als iemand items uit wilt wisselen hoor ik dat graag, een DM is de makkelijkste manier van communicatie denk ik.

Sander
Wat voor vruchten groeien er in je dorp? Ik heb nog flink wat perfect peaches die ik in een andere stad wil verkopen. Ik kan silver tools voor je regelen :). Ook heb ik bijna alle fruitsoorten.
Ik raad je aan zo snel mogelijk het eiland vrij te spelen, dan op dat eiland alle bomen omhakken op de palmbomen na. En dan in de avond kevers vangen twv een paar duizend bells per stuk. Zo kun je snel veel geld verdienen.
Plant geen extra bomen van het fruit wat van nature in je dorp voorkomt. Vreemd fruit brengt 3 x zoveel op.

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
Ik heb vandaag in mijn dorp perfect oranges als spotlight in re-tail. Dat is dus 6000 per perfect orange. Als iemand nog wat wil verkopen......

Mijn PC

• badbadpresident
Nog actieve spelers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
niet echt. wandel is om de 2 dagen er door heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik ben afgehaakt afgelopen februari ... na gespeeld te hebben op DS, Wii en Gamecube, was het nieuwe er een beetje af na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
ik heb het weer opgepakt :P ben nooit een suuuper actieve speler geweest. Iemand interesse in een fruit trade? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik een van jullie komen bezoeken?
Ik ben pas begonnen en wil wel eens kijken hoe het bij een van jullie is!
Ik kan peertjes meenemen haha

Groetjes Ting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Leuk spel, heb het laatst weer eens opgepakt. Vooral dat rode hamertje is een pluspunt hehe.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Bij mij staat deze game nog op een verlanglijstje ;)
Hoewel ik steeds met de tijdens moet gaan spelen op mijn handheld
Ik speel alleen s'avonds en dan zijn denk ik de winkels gesloten ofzo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Pykow schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:59:
Bij mij staat deze game nog op een verlanglijstje ;)
Hoewel ik steeds met de tijdens moet gaan spelen op mijn handheld
Ik speel alleen s'avonds en dan zijn denk ik de winkels gesloten ofzo.
Dat kan je wijzigen. Je kan het zo instellen dat de winkels later open zijn en dat de mensen later op straat zijn.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Heb eindelijk eens een Animal Crossing aangeschaft en vermaak me al een aantal avonden met New Leaf - zijn er nog mensen die het spelen? :) lijkt me leuk om elkaars dorpjes eens te bezoeken!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:47
Ik krijg sterk de neiging dit spel nog eens, maar nu fysiek, aan te schaffen zodra de geupdate versie in de winkels ligt. Wat heb ik me hier enorm mee vermaakt zeg in die zomer van 2013, damn!

Maar dan kom je nu weer een keer terug in je dorpje en wil je graag álles anders doen. Maarja, dat gaat enorm veel tijd kosten natuurlijk. Dus waarom niet gewoon een 2e kopie kopen? :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Nieuwe update is uit! Zitten wel een paar leuke dingen in zoals die taakjes die je kan doen voor MEOW tokens en daar kan je veel nieuwe items mee kopen.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zal er toch maar eens naar kijken ... heb alle AC's vanaf de Gamecube gespeeld, maar bij New Leaf had ik het wel een beetje gezien.
Voor wat ontspannen gamen pak ik liever Fantasy Life, daar heb ik al flink wat uren inzitten.

EDIT: poeh, da's een flinke upgrade ... en nog gratis ook.
Ben wel erg geïnteresseerd in de extra storeroom, gelijk besteld bij Nook. Alle meubels van speciale seizoenen en feesten zitten nu in saved mail in het postkantoor.
Camping is leuk, town initiatives en MEOW ziet er leuk uit.

[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 03-11-2016 10:31 ]

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Een klein schopje (sorry :9)

Ben gisteren voor het eerst gaan spelen, zijn er nog mensen die friend codes willen uitwisselen? Zo ja, dan zal ik die van mij vanmiddag even delen.
Pagina: 1