Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:49
Ja de pikachu editie is wel vet (jeugd sentiment :-p). Alleen nergens te vinden (meer). En ik heb niet echt zin om 2x de retail prijs te gaan betalen voor een 'tweedehands' exemplaar.

De gelaskins voor de 3DS zien er ook wel leuk uit. Eigen printje opsturen en laten afdrukken in zelda thema :)

Verwijderd

De Pikachu editie was dan ook "limited".

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Volgens mij is dit wel een sterke aanbieding ?
Media Markt 3 HALEN 2 BETALEN actie:
Mario Kart 7€ 30,15
New Super Mario Bros. 2 € 30,15
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity€ 30,15
Animal Crossing: New Leaf€ 30,15
Monster Hunter 3 Ultimate€ 30,15
LEGO Lord of the Rings€ 21,-

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 02:11
Koldur schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:31:
Als die echt aankomt, wat ik hoop, dan heb je een super deal gedaan! Had de desbetreffende tweaker een goede V&A status? Zo ja, dan zit je altijd wel goed.
Desbetreffende verkoper had 1 positieve feedback.
Kwam heel betrouwbaar over( al wil dat nog niks zeggen)
En anders zal ik ik een andere topic zijn tweaker naam + gegevens vrijgeven.

Update : inmiddels ook de barcode ontvangen dus het zit wel snor

[ Voor 7% gewijzigd door CallmeGod op 08-07-2013 16:31 ]

• CallmeGod
DukeBox schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:16:
Volgens mij is dit wel een sterke aanbieding ?
Media Markt 3 HALEN 2 BETALEN actie:
Mario Kart 7€ 30,15
New Super Mario Bros. 2 € 30,15
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity€ 30,15
Animal Crossing: New Leaf€ 30,15
Monster Hunter 3 Ultimate€ 30,15
LEGO Lord of the Rings€ 21,-
Nice, morgen meteen wat games bestellen. Geldt deze aanbieding alleen in de webshop of ook in de winkel?
En tot wanneer loopt deze actie , kan dit niet zo snel vinden met met me telefoon op de site van media markt

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:00
Volgens mij is dat een wekelijkse aanbieding. Als ik een gok zou moeten doen is het dus tot en met dit weekend. Het was in ieder geval geen superlimitedtijdelijke aanbieding.

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

martijn24 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:41:
Nice, morgen meteen wat games bestellen. Geldt deze aanbieding alleen in de webshop of ook in de winkel?
En tot wanneer loopt deze actie , kan dit niet zo snel vinden met met me telefoon op de site van media markt
Geen idee, zag het toevallig op de site toen ik zocht op 3DS.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:17
Ik heb ze in de winkelwagen gezet, maar ik moet de volle pond betalen.
Heeft iemand anders dit ook?

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
@Dubrillion: Ik heb precies hetzelfde... Vreemd. Ik heb nog niet geprobeerd of het zo blijft als je daadwerkelijk gaat betalen maar ik vrees het ergste.

[Edit] Betere link met alleen de geldige games: http://www.mediamarkt.nl/...59,458018.html?langId=-11
Echter, ze zijn niet erg duidelijk geweest: Op de Budgetgaming.nl forum heeft iemand navraag gedaan, het blijkt dat de geadverteerde prijzen de 3 halen = 2 betalen actie moeten voorstellen (2*45 euro = 90, gedeeld door 3 is ongeveer 30 euro per stuk)...

[ Voor 67% gewijzigd door kutagh op 08-07-2013 18:29 ]

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:25
martijn24 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:24:
[...]

Desbetreffende verkoper had 1 positieve feedback.
Kwam heel betrouwbaar over( al wil dat nog niks zeggen)
En anders zal ik ik een andere topic zijn tweaker naam + gegevens vrijgeven.

Update : inmiddels ook de barcode ontvangen dus het zit wel snor
Mooi zo, heb je een goede koop aan gedaan, veel plezier ermee.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• brekke007
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 21:29
Deze week ook eens een 3ds XL aangeschaft met mario super bros 2. Nu zie ik dat je MH3 gratis kunt krijgen als je een code hebt van iemand. Heeft iemand er nog 1 over want ik zou graag mijn game collectie uitbreiden. En welk zijn de oudere must have 3ds games van de afgelopen jaren ?

• mat.hi.as
brekke007 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:47:
Deze week ook eens een 3ds XL aangeschaft met mario super bros 2. Nu zie ik dat je MH3 gratis kunt krijgen als je een code hebt van iemand. Heeft iemand er nog 1 over want ik zou graag mijn game collectie uitbreiden. En welk zijn de oudere must have 3ds games van de afgelopen jaren ?
Er is helaas geen code die hier meer rondgaat. Misschien dat er nog iemand hem heeft, dan kunnen we weer op tweakers rondgaan ermee :P.

Mustbuys zijn sowieso Mario Kart 7 en Mario 3D Land. Tenminste, voor mij dan.

• CallmeGod
mat.hi.as schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:50:
[...]

Er is helaas geen code die hier meer rondgaat. Misschien dat er nog iemand hem heeft, dan kunnen we weer op tweakers rondgaan ermee :P.

Mustbuys zijn sowieso Mario Kart 7 en Mario 3D Land. Tenminste, voor mij dan.
Helaas ik wou hetzelfde vraag stellen ivm code

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:14:
De Pikachu editie was dan ook "limited".
Volgens mij zag ik er vorige week vrijdag eentje staan bij Intertoys in Ridderkerk ... niet gekeken of het een 3Ds of XL was.
kutagh schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:59:
heeft iemand navraag gedaan, het blijkt dat de geadverteerde prijzen de 3 halen = 2 betalen actie moeten voorstellen (2*45 euro = 90, gedeeld door 3 is ongeveer 30 euro per stuk)...
Ja, "moeten voorstellen" ?? Er staat keihard 3 halen, 2 betalen. Punt. Spellen zijn apart geprijsd.
Dat hebben ze bij MM regelmatig, leuke aanbieding in krantje of web en dan in de winkel een hogere prijs. Verkoper erbij slepen, laten opzoeken op website en bon laten maken voor lage prijs !!

[ Voor 52% gewijzigd door Goner op 08-07-2013 21:44 ]

• kutagh
  • Nu online
Goner schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:38:

[...]

Ja, "moeten voorstellen" ?? Er staat keihard 3 halen, 2 betalen. Punt. Spellen zijn apart geprijsd.
Dat hebben ze bij MM regelmatig, leuke aanbieding in krantje of web en dan in de winkel een hogere prijs. Verkoper erbij slepen, laten opzoeken op website en bon laten maken voor lage prijs !!
Ik ben het met je eens hoor... Ze moeten het veel duidelijker brengen want eigenlijk is dit misleiding van de consument (het indruk wekken dat er een 3 halen, 2 betalen actie is met de genoemde prijzen terwijl ze de prijzen hebben aangepast zodat ze de logica voor 3 halen 2 betalen niet hoeven te implementeren).
Echter, gelijk hebben, gelijk krijgen... Daar zit een verschil in. Ga je gang maar en laat het ons weten of het gelukt is :)

• Dubrillion
Ik vind het ook een misselijke streek. Het viel me dan weer op dat New Leaf maar €30,- kostte.
Maar dat Mario 3D land en Mario Kart 7 ondertussen wel €30,- zouden kosten lijkt me best logisch.
Ik wilde Donderdag in de avond even heen en weer rijden naar de MM, maar nu niet meer :S

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:36
Voor zover is dat eigenlijk altijd mijn ervaring geweest bij MM.
Alleen dan op de bon zelf en niet in de winkel.
Gewoon het totaal van de twee duurste spellen optellen en delen door 3.
Waarschijnlijk kan het niet anders in hun systeem.

• Tales
Langs geweest bij MediaMarkt. Ze willen er inderdaad niets van weten. Volgens hun worden online bestellingen niet uitgeleverd als je er niet 3 tegelijk besteld. (Wat 99% zeker niet kan kloppen, want er zijn zat mensen die maar 1 spel willen kopen).

Iig heb ik nog een Pikachu 3DS xl op de kop weten te tikken met dank aan Goner voor de tip om rond te bellen bij de wat kleinere speelgoed winkels :-)

Mocht je echter nog opzoek zijn naar Animal Crossing voor een leuk prijsje, Online bij MM & Saturn voor 30,15 (excl verzendkosten) en 36 euro bij MyCom en Dixons :)

[ Voor 17% gewijzigd door Tales op 09-07-2013 14:19 ]

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Tales schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:17:
Langs geweest bij MediaMarkt. Ze willen er inderdaad niets van weten. Volgens hun worden online bestellingen niet uitgeleverd als je er niet 3 tegelijk besteld. (Wat 99% zeker niet kan kloppen, want er zijn zat mensen die maar 1 spel willen kopen).
Sterker nog, als je via 3DS en dan games het spel op zoekt staat er geen 3 voor 2 bij.. en krijg je gewoon alleen de lage prijs te zien.

• kutagh
  • Nu online
DukeBox schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:19:
[...]

Sterker nog, als je via 3DS en dan games het spel op zoekt staat er geen 3 voor 2 bij.. en krijg je gewoon alleen de lage prijs te zien.
Echter, als je via Gaming - Acties - 3 Halen 2 Betalen (bovenste van de 2) gaat, impliceert zeker de menu wel zo'n actie... Of gebruik je de zoek functie op bepaalde titels, staat het er nog steeds bij. Ze hebben ondertussen wel een hoopje games van de site gehaald.

• Koldur
Ik heb net Animal Crossing, Fire Emblem en MH3 voor €55,- bij de MM weggehaald, dus is wel mogelijk. Alleen blijken ze het zelf niet helemaal te snappen, of mijn MM snapt de actie niet of andersom.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:08
Tales schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:17:

Iig heb ik nog een Pikachu 3DS xl op de kop weten te tikken met dank aan Goner voor de tip om rond te bellen bij de wat kleinere speelgoed winkels :-)
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?
Heb vandaag toevallig nog een Pikachu 3DS XL zien liggen bij de plaatselijke Intertoys voor 199 euro.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:15

Wub

Ik heb net even gebeld met Media Markt voor de actie van 3 halen 2 betalen in de webshop.

Ze hebben, omdat de computer de actie niet goed kan verwerken, alle prijzen met 33% verlaagd die bij de actie zitten.

Dus die €30,15 voor de 3DS spellen die er nu nog opstaan is ook de prijs die je uiteindelijk betaald.

Zelfs als je maar 1 of 2 spellen haalt. Dus ben je niet verplicht om er 3 te halen, je kan ook bij wijze van alleen Animal Crossing halen voor €30,15.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Koldur schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:54:
Ik heb net Animal Crossing, Fire Emblem en MH3 voor €55,- bij de MM weggehaald, dus is wel mogelijk. Alleen blijken ze het zelf niet helemaal te snappen, of mijn MM snapt de actie niet of andersom.
Bij welke MM was dat? Kan je voor mij misschien Fire Emblem, DKCR3D en Mario en Luigi: Dream Team Bros regelen dan vrijdag???

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• CallmeGod
Koldur schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:23:
[...]

Mooi zo, heb je een goede koop aan gedaan, veel plezier ermee.
update: inmiddels de Nintendo 3DS XL ontvangen samen met mario land 3D.
Keurig verpakt en ziet er nog als nieuw uit!
Net even mario land gespeeld tot world 2 , leuk spel alleen de 3D zet ik toch niet op z,n hoogst
dat is toch wel irritant speel het op ongeveer de helft dan is het erg goed te doen.

Morgen even Mario bros 2 aanschaffen en mischien donkey kong 3D.

• Tales
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:31:
[...]

Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?
Heb vandaag toevallig nog een Pikachu 3DS XL zien liggen bij de plaatselijke Intertoys voor 199 euro.
Ik heb er 199 voor betaald. Twee tientjes meer dan elders, al is het wel afhankelijk waar je hem koopt. De zwarte 3ds ligt in de winkel op sommige plaatsen voor 209 euro terwijl deze op Wehkamp staat voor 179. En hij ziet er gewoon erg vet uit.

• vtrisjin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-08 23:26

vtrisjin

Retro Games Collector

Even tussendoor,heeft iemand toevallig een Monster Hunter downloadcode voor me?
Heb men 3DS XL net binnen :D

3D Artist/Founder: Yellowcake Games

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die aanbieding is landelijk zo te zien... zag ze net bij MM Den Haag ook liggen in de schappen. Gewoon 30 euro, geen voorwaarden.

3DS XL is daar nu ook 179. Kreeg keurig € 8 terug (prijs garantie) omdat ik vorige week nog 187 moest betalen.

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 16:27
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb nu een normale 3ds. Maar met sommige games heb ik er last van dat hij toch aan de kleine kant is. Verder vind ik het analog stick erg soft. Mn duim glijdt er makkelijk vanaf. Maar ik vind hem wel mooi compact en handig mee te nemen. Zit dus met de twijfel een 3ds xl aan te schaffen maar dan puur voor ernaast. Dit vanwege de circle pad die ik meerdere games gebruik en mijn download games. Zo vind ik het bij fire emblem helemaal niet erg dat hij klein is. Die staat ook als download op mn 3ds. Is het hem waard om een 3ds xl ernaast aan te schaffen voor mijn retail versies? En slaat hij de safegame volledig op de cartridge of gedeeltelijk op de sd kaart? En is de analog stick bij de xl versie beter?

• Koldur
Analoge stick is hetzelfde helaas, ik heb er ook wel eens last van, vooral als je van die zweterige handen krijgt ;) . Voor de rest is het een erg goede keuze, heb zelf de stap gemaakt een jaar geleden en afgelopen Kerst mijn normale 3DS verkocht.

• mat.hi.as
Als je van een 3DS naar een 3DS XL gaat, dan worden eShop accounts gemerged. Daarbij behoren ook al je spelletjes + save games. Save games van cartridges staan volledig op je cartridge. Ik wissel Luigi's Mansion nu met mn vriendin constant af. Daar staan 3 save slots op, en we kunnen op elkaars 3DS ons eigen save game spelen.

• CallmeGod
Net bij MM te Eindhoven 3 games gekocht.
Mario kart, donkey kong, super mario bros 2.
Dit in totaal 79,78 3games halen en 2 betalen.
Prijs per stuk 39,99.

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:56
Heeft iemand Mario en Luigi Dream Team al? Deze komt morgen uit maar ligt meestal wel een dag eerder in de winkels. Ervaringen?

Geen informatie beschikbaar

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wil die ook kopen voor mn vriendin. Bij bart smit online staat ie trouwens voor 44,99 euro, en in de eshop voor 39,99!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Tales
WowHD heeft hem voor 29 euro. En als je hem direct wilt hebben dan bij mycom/dixons voor 36 euro.
http://www.wowhd.nl/games...o-3ds/dp/33112401#bc=f677

Nog geen ervaringen maar voor die prijs wil ik de gok er wel op wagen eigenlijk..

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ik zat net te kijken ja. Oh wowhd is wel betrouwbaar; had er zelf layton besteld. Niet zo zeer voor die paar euro verschil, maar omdat je dan de Engelse versie krijgt.
Volgens mij is Dream Team bros. nl. ook weer gelokaliseerd.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Ja, maar wel in meerdere talen op 1 cartridge ;)

• CallmeGod
Viper_4111 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:33:
Heeft iemand Mario en Luigi Dream Team al? Deze komt morgen uit maar ligt meestal wel een dag eerder in de winkels. Ervaringen?
Zag hem ook staan bij MM te eindhoven voor 39,99

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:04
Heb Mario en Luigi Dream Team gisteren binnen gekregen van de wehkamp en het spel koste me maar €18 >:)

[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 11-07-2013 23:36 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Dubrillion
Ik wil deze game zeker weten hebben. Ik koop hem denk in de Eshop. Ik vind het handig als ik alle spellen bij de hand heb. Ik ben namelijk toch niet zo van het later weer doorverkopen :D.

• Viper_4111
  • Laatst online: 13:56
Heb hem gisteren bij de Gamemania gehaald. Heel leuk spel met aardige humor. En de focus op de anti held Luigi meesterlijk :)

Geen informatie beschikbaar

Verwijderd

Misschien heeft dat hier iets mee te maken:

Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2013/152/9/8/year_of_luigi_logo_vector_by_shadicstudios-d67hmc0.png

;)

En ik heb de game vannacht in de eShop gedownload :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 09:00 ]

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 14:14
MaximusTG schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:42:
Wil die ook kopen voor mn vriendin. Bij bart smit online staat ie trouwens voor 44,99 euro, en in de eshop voor 39,99!
30,15 bij de webshop van mediamarkt

• Tales
pinokkia schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:34:
Heb Mario en Luigi Dream Team gisteren binnen gekregen van de wehkamp en het spel koste me maar €18 >:)
Heb je een 50% kortingscode ^^ O-)

• Dubrillion
eelco_akker schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:17:
[...]

30,15 bij de webshop van mediamarkt
Toch is die actie wel interessant. Er zitten aardig wat leuke spellen tussen. Zelf de nieuwe dream team _/-\o_
Alleen het 3 halen, 2 betalen is een beetje ''nep''.

• Peter_Aragorn
pinokkia schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:34:
Dat wil ik ook wel weten hoe je dat gedaan hebt.

• Dubrillion
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:47:
[...]

Dat willen we denk ik allemaal O-)

• Dubrillion
Ik heb gisteren de M&L Dream team gekocht in de Eshop. De humor zit er weer goed in en dit was 1 van de redenen waarom ik een 3DS wilde. Super :D. Nu in oktober nog Pokemon en dan ben ik weer blij.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:04
Tales schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:42:
[...]

Heb je een 50% kortingscode ^^ O-)
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:47:
[...]

Dubrillion schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:00:
[...]

Dat willen we denk ik allemaal O-)
Besteld met gratis kortingscodes van de wehkamp :) . Lang leve de gratis kortingscodes terwaardes van €7,50 en €10 :9

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik weet niet of dit het goede topic is hiervoor. Gezien het technisch gezien over een DS game gaat en geen 3DS game. Al zal ik het spelen op me 3DS. En gezien de DS wel een beetje legacy is en volgens mij geen topic van is maar toch.

Het zit zo, ik ben redelijk gecharmeerd van Pokemon X en Y. En wil die dus gaan spelen. En daarom nu bezig met Platinum (ff de league halen zodat ik meuk kan overhalen van eerdere generaties). Maar om het gat te overbruggen heb ik ook een 5de generatie spel nodig. Zodat ik het via de 5de weer over kan gooien naar de 6de. Nu is de vraag, heeft het nut om white of black te doen en daarna white2 en/of black 2? Of is het gewoon een kwestie van pak white2/black2 en laat 1 schieten?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Als je het om het verhaal doet kan je het beste eerst met 1 beginnen. Anders kan je net zo goed 2 nemen.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verhaal? In Pokemon? Je bedoeld: Ik wil de beste trainer van de wereld worden, oh NEE een evil team dat niet lief is voor de pokemon, nou die stop ik dan maar, vang de legendary die ze wilde hebben, finish de league en be the camp?

Ik speel het meer om te zien of het team wat ik pak, of ik daar de eindstreep mee kan halen. En in gold was het vooral: breeden tot ik een ons woog om het beste team ever te maken. Daarna niet echt competatief meer gespeeld. Al moet ik Leaf Green ook nog is uit spelen, ik zag dat ik daar al best ver was. Kan ik tenminste MewTwo vangen en die proberen in de origin form te krijgen in X-Y :D Alleen jammer dat de batterij van me Gold stuk is gegaan. Daar had ik nog een serebii volgens mij. Was ook wel leuk geweest voor in oktober ^^ Drukke maand sowieso kwa games, oktober :s

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ye-roon schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:18:
Alleen jammer dat de batterij van me Gold stuk is gegaan.
Batteries zijn te koop op eBay ...
en dan : http://www.instructables....y-in-a-pokemon-goldsilve/
(zelf geen ervaring mee, maar zag dat het kon toen m'n dochter een aantal van die klassieke Pokémons wilde spelen ; carts op eBay gekocht, maar gelukkig met werkende batterijen)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thanks Goner,

Maar het jammere is dat ik daardoor alles kwijt ben :) Ik had daar een aantal maxed out pokes. Vooral me Counter Machamp mis ik. Al die kiddies die Lugia gebruikte. Machamp in de game, Counter, dode lugia. En toen gingen ze huilen. Hij was zo getrained dat hij een max ev, max iv, +nature aeroblast kon overleven (zo lang het geen crit was). En dan dus met counter de tegenstander one-shotten. En daarna evt nog een Cross Chop en iedereen was neer. Dat was voordat die goede ability van hem bestond :)

Verwijderd

Kid Icarus prachtige game maar die besturing is waardeloos zeg :( Als ik ermee klaar ben verkoop ik hem denk ik, erg jammer en scoort daarom niet hoger dan een 6,5

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:37:
Kid Icarus prachtige game maar die besturing is waardeloos zeg :( Als ik ermee klaar ben verkoop ik hem denk ik, erg jammer en scoort daarom niet hoger dan een 6,5
Puur door de besturing is hij wat mij betreft echt onspeelbaar. De eerste paar leveltjes gaan nog wel, maar daarna.. Gewoon niet leuk om te spelen.

This space is occupied

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ye-roon schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:33:
Maar het jammere is dat ik daardoor alles kwijt ben
Weet niet hoe graag je verder wilt spelen (dit is tenslotte tweakers.net), maar zelfs daar heeft iemand iets op gevonden :+ :
Simple trick for replacing Game Boy cart batteries while retaining game saves
Op eBay verkopen ze batterijtjes met de tabs eraan zodat je niet alles los hoeft te solderen.

Verwijderd

Collaborator schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:45:
[...]

Puur door de besturing is hij wat mij betreft echt onspeelbaar. De eerste paar leveltjes gaan nog wel, maar daarna.. Gewoon niet leuk om te spelen.
Heb hem maar meteen te koop gezet hier :P

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 16:27
Heb vandaag een 2e 3ds gehaald namelijk de 3ds xl pickachu versie. Nu heb ik op mijn pes 2013 een master leugue game staan aangemaakt op mn normale 3ds. Hoe kan k deze op mijn 3ds xl spelen zonder mijn account over te zetten? Heb namelijk downloads op mn normale staan die daar moeten blijven. De xl is puur voor de fysieke games gekocht.

Edit: getest met mario kart en daar gaat het wel goed incl. Mii personage. Is dus meer een pes probleem? Meer mensen last hiervan met meerdere games?

[ Voor 18% gewijzigd door Hotman op 15-07-2013 17:31 ]

• Dubrillion
Wat zijn nou echt games waar mensen nog op wachten dit jaar?
Persoonlijk wacht ik voorlopig alleen even op Pokemon X&Y want ik moet Zelda, M&L Dream Team en Fire Emblem nog uitspelen

• Peter_Aragorn
SMT IV hier

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-11 15:03
Voor de 3ds zit ik zelf nog te wachten op Pokémon X&Y en Mario Party 3DS. Misschien nog TLoZ: A Link Between Worlds, maar daar moet ik eerst iets meer van gezien hebben.

• Arunia
Heel Misschien Pokemon X of Y en zeker weten TLoZ.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Zeker de nieuwe Zelda ja, en denk ook Phoenix Wright.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:04
Collaborator schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:45:
[...]

Met Metroid Prime voor de DS werkte de besturing wel fantastisch maar met Kid Icarus lijkt het allemaal wat traag en laggy te bewegen. Ze hadden gewoon het net zo goed als bij Metroid moeten maken dan zou het fantastisch spelen! ;(

GTA VI - All aboard the hype train!!

• mat.hi.as
Sowieso nog Pokemon X/Y hier, en MLDT is gister besteld bij wowhd, dus dat duurt nog een weekje. Geen probleem, er zijn nog zat spelletjes die gespeeld kunnen worden (Luigi's Mansion, NSMB2, MK7 etc)

• Dubrillion
Podver ik vergeet zelf Zelda :O.
En een hoop afkortingen snap ik niet... sorry :D

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:00

amas

Law of Nature: Chaos

1½ maand geleden heb ik een 3DS XL gekocht, maar sindskort beginnen er krassen te verschijnen op het schanier tussen de twee schermen (zie hier http://minus.com/mtBV1nsTozsS5). Ze zitten ook op hele specifieke plekken, ik heb daarom al met een busje perslucht ertussen geblazen, maar ze beginnen wel elke dag iets dieper te worden. Ik kan verder ook geen vuiltjes oid ontdekken. Valt dit dan onder de garantie?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Koldur
Lijkt me een fabricage fout, tenzij er zand tussen zit, maar je geeft aan dat dat niet kan. Kan, helaas, gebeuren en het hele gebeuren met Nintendo afhandelen duurt altijd even. Ik kan je aanraden dit zelf te doen en niet aan de winkel over te laten, dan duurt het meestal nog een week langer. Succes in ieder geval.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:38

Mauz1978

Console War Veteran

Zucht, ik ben opgegroeid met de NES en SNES en daarna nog de N64 en GC gehad, maar de liefde voor nintendo nam af met het begin van de N64, tot ik enkele weken geleden de 3DS XL heb gekocht (2 maal, 1 voor mn vrouw en een voor mij) en sindsdien is dat hele oude gevoel weer terug! Wat een heerlijke spellen en een ideaal aparaat! Oh Nintendo wat heb ik je gemist hahaha...

Ik heb Fire Emblem, Mario Kart, Animal Crossing en Luigi's mansion en zijn stuk voor stuk verslavende spellen en zo goed gemaakt! Alles klopt....

In mn snel gegroeide verlang lijst staan:
  • Mario Tennis Open (wordt bezorgd voor maar 20 euro)
  • Pokemon X/Y
  • Zelda: Occarina of Time
  • Zelda: A Link between worlds
  • Paper Mario Sticker Star
  • Super Mario 3D land
  • Super Mario Bros 2
  • Kid Icarus
  • Shin Megami Tensei IV
  • Etrian Odyssey IV
  • Mario Golf
... kortom nog maanden/jaren zoet mee!!

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 17-07-2013 18:14 ]

Something under the bed is drooling

• mat.hi.as
Dubrillion schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:32:
Podver ik vergeet zelf Zelda :O.
En een hoop afkortingen snap ik niet... sorry :D
Tsjah, aan die afkortingen raak je wel gewend. Het is ook makkelijker om MLDT te typen dan Mario & Luigi: Dream Team iedere keer :P. Die andere afkorting, SMT IV kende ik ook niet. Even googlen naar SMT IV 3DS levert al snel het juiste resultaat ;)

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^ misschien iets voor de TS.. moet af en toe ook ff zoeken gevolgd voor een.. "oh ja.. had ik kunnen weten" ;)

Het lijkt wel mode om games een heel epistel aan titels (en sub titels) mee te geven.. het wordt er niet allemaal duidelijker op vind ik.

• Er!k
  • Laatst online: 21-11 20:50
Net even de Nintendo Direct gezien; en er wordt nu ook op de diverse hotspots data bewaard... Maar moet je dan ook inloggen bij die betreffende hotspot? Of kun je gewoon langslopen met je 3DS in de slaapstand?

• mat.hi.as
Als het hetzelfde idee is als vroeger, dan kan je gewoon je 3DS dicht laten.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er!k schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:41:
Net even de Nintendo Direct gezien; en er wordt nu ook op de diverse hotspots data bewaard...
Wat voor data ?? DLC ?

Hotspots (KPN ?) zijn in mijn ervaring niet erg betrouwbaar ; als ik m'n 3DS op bijv. Den Haag centraal aanzet, krijg ik een melding dat ik in een Nintendo Zone zit, maar probeer ik vervolgens contact te maken volgt er een error 8)7
Ook die hotspots van GameMania doen het in een hoop gevallen niet, als ik zo eens ervaringen lees.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:39
Mauz1978 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:11:
Zucht, ik ben opgegroeid met de NES en SNES en daarna nog de N64 en GC gehad, maar de liefde voor nintendo nam af met het begin van de N64, tot ik enkele weken geleden de 3DS XL heb gekocht (2 maal, 1 voor mn vrouw en een voor mij) en sindsdien is dat hele oude gevoel weer terug! Wat een heerlijke spellen en een ideaal aparaat! Oh Nintendo wat heb ik je gemist hahaha...

Ik heb Fire Emblem, Mario Kart, Animal Crossing en Luigi's mansion en zijn stuk voor stuk verslavende spellen en zo goed gemaakt! Alles klopt....

In mn snel gegroeide verlang lijst staan:
  • Mario Tennis Open (wordt bezorgd voor maar 20 euro)
  • Pokemon X/Y
  • Zelda: Occarina of Time
  • Zelda: A Link between worlds
  • Paper Mario Sticker Star
  • Super Mario 3D land
  • Super Mario Bros 2
  • Kid Icarus
  • Shin Megami Tensei IV
  • Etrian Odyssey IV
  • Mario Golf
... kortom nog maanden/jaren zoet mee!!
Probeer Luigi's Mansion 2 ook ! Krijg je zeker geen spijt van. En dan zou je willen dat je een weekend zit opgesloten met je 3ds ;)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:38

Mauz1978

Console War Veteran

Rudyyy schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:23:
[...]

Probeer Luigi's Mansion 2 ook ! Krijg je zeker geen spijt van. En dan zou je willen dat je een weekend zit opgesloten met je 3ds ;)
Die zit inderdaad in mn collectie (vergat 'deel 2' erbij te zetten ;)) en het is echt een heerlijk spel ja. Ben weer helemaal into de nintendo!

Something under the bed is drooling

• Martin56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-03-2022
Ik heb de originele 3ds en merk dat in de tuin een spelletje spelen niet mogelijk is door zonlicht wat het scherm opneemt...Nu lees ik dat de 3ds XL hier minder last van heeft. Weet iemand of je met een 3ds XL wel kan gamen met zonlicht? Of is dat ook dramatisch?

• mat.hi.as
Ik kan niet vergelijken met een 3DS, maar het is wel mogelijk om buiten te spelen met een XL. Als de zon op het scherm komt vind ik het eigenlijk niet te doen. Als dat niet het geval is, is het speelbaar, maar daar is ook alles mee gezegd

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Martin56 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:58:
Weet iemand of je met een 3ds XL wel kan gamen met zonlicht?
Nee, ook als je in de schaduw zit heb je buiten last van weerspiegeling. Is wel te spelen, maar is best hinderlijk (IMHO) Als het begint te schemeren wordt het iets beter ...

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 22-07-2013 15:07 ]

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:01
Het scherm heeft bij mij behoorlijk last van de zon. Zeker als je scherm niet helemaal schoon is kan je het gamen&zonnen wel vergeten met dit weer :P

Ik heb gisteren met 3 man Monster Hunter gespeeld, werkt echt ideaal.. Petje af voor Nintendo dat ze dit cross-platform hebben gefixed _/-\o_

Verwijderd

Eerder petje af voor capcom dat ze de ingebouwde functionaliteit van de Wii U en 3DS goed benutten. (En natuurlijk voor Nintendo voor het inbouwen van deze functionaliteit)

• WimBravo64
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 15:29
Ik heb een Club Nintendo code over aangezien ik Professor Layton niet tweemaal kan registeren op m'n eigen account. Mocht iemand interesse hebben, stuur me dan even een DM! :)

Dat ging vrij snel, dus geen code meer beschikbaar! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door WimBravo64 op 22-07-2013 21:51 ]

• Martin56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-03-2022
Oke duidelijk, niet aan beginnen dus 3ds of 3ds XL in de zon meenemen. Kan ook veel beter een biertje drinken in de zon he :9

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Martin56 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:16:
Oke duidelijk, niet aan beginnen dus 3ds of 3ds XL in de zon meenemen. Kan ook veel beter een biertje drinken in de zon he :9
Doe altijd beide.. maar dan idd liefst in de schaduw.

• Dubrillion
DukeBox schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:32:
[...]

Doe altijd beide.. maar dan idd liefst in de schaduw.
Ik ben ook geen fan van 3DSen in de zon. Als je een game als Pokemon speelt gaat het wel.
Maar als je een actie game gaat spelen mis ik vaak een hoop :9
En bier drinken doe ik nooit in me eentje. Als ik bier drink in het zonnetje ga ik niet zitten 3DSen 8)

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-11 22:39
Ik hoor ook bij de 3DS familie :D Mijn vriendin vond het leuk idee om er stiekem één in mijn tas te stoppen voor het dagelijkse woon-werk ritje met de trein. <3

Mooi ding! Ik ga nu van een DS lite naar een 3DS XL en dat is toch wel erg prettig voor wat betreft de scherm grootte. Het pixelgehalte valt me ook enorm mee!

Nou heb ik hem net geregistreerd en zie dat ik eventueel MH3 gratis zou kunnen krijgen als er nog ergens een code rondzwerft. Iemand enig idee waar ze hier nog mee bezig zijn? Actie loopt tot eind deze maand zie ik.

Ignorance Is Bliss

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Over die code is al vaker gevraagd eerder deze maand, maar tot op heden nog geen reactie gezien. Denk dus niet dat er nog een code beschikbaar is hier.

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:17
Ik houd mij ook aanbevolen voor een MH3 code. Heb mijn 3DS XL net ook geregistreerd en kan ook een exemplaar van MH3 downloaden als ik zo'n aanbevelingscode heb. Graag PM als er nog een beschikbaar is.

• richards3
  • Niet online
Goh, zou d'r ook wel 1 willen hebben, ben alleen bang dat ze hier niet aangeboden worden.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dubrillion schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:27:
[...]
En bier drinken doe ik nooit in me eentje.
Alleen drinken wordt ook sterk afgeraden .. ik hoor regelmatig een reclame : Drink met maten !!

• Arunia
Ga er maar niet vanuit dat die codes nog gaan komen. Ik heb toen MH3 gekocht en de code gedeeld. Daarna is er ergens niet moedwillig iets in de lijn fout gegaan.
Voor de rest heeft niemand het spel ondertussen volgens mij gekocht.

Denk dat het ook handig is om niet verder te vragen naar die codes. Daarbij, staat het ook boven de quickreply dat je er niet naar mag vragen/aanbieden.

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Arunia schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:15:

Denk dat het ook handig is om niet verder te vragen naar die codes. Daarbij, staat het ook boven de quickreply dat je er niet naar mag vragen/aanbieden.
Dat is toch wat anders denk ik. Club Codes zijn die codes die je inruilt voor sterren op de Nintendo website. De code waar nu over gesproken wordt is bedoeld om te delen.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Graag wil ik sommigen van jullie even op de topicwaarschuwing wijzen, het is namelijk niet de bedoeling hier enkel langs te komen om codes te vragen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Een vraag voor alle 3DS(XL) bezitters:

Ik heb vroeger altijd een Nintendo DS Lite (zwart) gehad. Man wat was ik verslaafd aan dat ding! In iedere Pokémon-game ging minimaal 400 (!) uur en games als Mario Kart en Mario Bros hielden me dagen bezig... Helaas vond ik dat het toen wat minder werd, vooral door de flashcards...

Toch heb ik altijd een handheld console gemist, nadat ik mijn DS Lite had weggegeven aan iemand. Aangezien de PlayStation Vita niets voor mij is, qua games niet en qua console zelf ook niet, neig ik toch weer naar een Nintendo handheld: de 3DS dus.

Nu is mijn vraag of ik beter een gewone 3DS kan kopen of een 3DS XL. Ik weet dat het grotendeels natuurlijk een persoonlijke kwestie is, maar zijn er dingen waarop ik moet letten? De prijs maakt niet uit, scheelt slechts 2 tientjes! Ik ben in ieder geval van plan om de laatste Animal Crossing erbij te kopen, ik heb over het algemeen zeer positieve ervaringen daarover gehoord.

Dus, welke kan ik het best kopen?

• NickD
  • Laatst online: 26-09 09:06
flashingst schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:42:
Een vraag voor alle 3DS(XL) bezitters:

Ik heb vroeger altijd een Nintendo DS Lite (zwart) gehad. Man wat was ik verslaafd aan dat ding! In iedere Pokémon-game ging minimaal 400 (!) uur en games als Mario Kart en Mario Bros hielden me dagen bezig... Helaas vond ik dat het toen wat minder werd, vooral door de flashcards...

Toch heb ik altijd een handheld console gemist, nadat ik mijn DS Lite had weggegeven aan iemand. Aangezien de PlayStation Vita niets voor mij is, qua games niet en qua console zelf ook niet, neig ik toch weer naar een Nintendo handheld: de 3DS dus.

Nu is mijn vraag of ik beter een gewone 3DS kan kopen of een 3DS XL. Ik weet dat het grotendeels natuurlijk een persoonlijke kwestie is, maar zijn er dingen waarop ik moet letten? De prijs maakt niet uit, scheelt slechts 2 tientjes! Ik ben in ieder geval van plan om de laatste Animal Crossing erbij te kopen, ik heb over het algemeen zeer positieve ervaringen daarover gehoord.

Dus, welke kan ik het best kopen?
Persoonlijk vind ik het grotere scherm een stuk plezierig op te spelen en het past ook beter in mijn handen. Het 3D effect komt ook beter tot zijn recht, maar die gebruik ik toch nauwelijks :) Ik zou even naar de winkel gaan en beide in je handen nemen, zien welke het beste ligt.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ben erg tevreden met de 3DS XL. Echt heerlijk dat grote scherm. Ook de 3D komt beter tot zijn recht en de kijkhoek voor 3D is beter op de 3DS. Ik heb hiervoor de gewone 3DS gehad en wil echt niet meer terug.

This space is occupied

• Koldur
Koop lekker de XL, maar je moet wel degelijk op één ding letten! Koop een adapter, die is niet inbegrepen bij de XL.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik heb zelf een 3DS, maar als ik langer dan een uur OoT speel dan heb ik echt kramp in me vingers waar je niet goed van word. Dat komt omdat ik 1.83 ben, en daarmee gepaard gaan grote handen.

Ik heb zelf een XL in me handen gehad bij de MM en die houd een stuk beter beet. En ik ga daarom ook een 3DSXL kopen, er gaan denk ik heel veel uren in PokemonX zitten en ik heb geen zin in kramp in me vingers.

Ik zou daarom ook voor een XL gaan, als je beetje grote nederlandse handen hebt, ligt namelijk stuk beter in de hand.

• mat.hi.as
Gewoon de XL. Je zegt zelf al dat de prijs je niet heel veel uitmaakt, dan is het eigenlijk een no-brainer :P. Alle reacties hierboven zeggen hetzelfde, en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er een aanzienlijk aantal mensen een 3DS boven een 3DS XL prefereert (op de prijs na).
Pagina: 1 ... 54 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]