Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:51
Ga voor de 3DS XL, batterijduur is verbeterd, 3D ervaring is stukken beter, de 3D schuif is nu ook volledig uit te zetten met een klik/vergrendeling, select/home/start knoppen zijn fysiek gemaakt, scherm heeft minder last van spiegeling, de XL ligt beter in de hand (voor de meeste grote westerse handen).

Je krijgt er geen spijt van! Alleen voor je broekzak is de kleinere 3DS wel beter ;) maar ja... ik heb de XL netjes in een wallet hoesje zitten, ik gebruik de XL alleen in hotels (overnachten werk) en thuis.

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Ik heb vanmiddag de zwarte 3DS XL besteld. Ook heb ik daarbij de game Animal Crossing; New Leaf gekocht, vanwege de vele positieve reacties en ervaringen. Ben benieuwd!

Update: Animal Crossing is binnen, nu de 3DS en oplader nog...

[ Voor 16% gewijzigd door flashingst op 31-07-2013 14:16 ]

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:29

Melkaz

Melkazar

Is er toevallig iets veranderd aan Street Pass afgelopen dag?
Ik ben vandaag 41 man tegengekomen?? Terwijl ik in de afgelopen 3 maanden pas 3 man ben tegen gekomen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:06

Blaasvis

Cidora \o/

Waarschijnlijk zijn dat de relay punten waar nintendo het over gehad heeft.
Ik had laatst in utrecht ook ineens 15 hits.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Interessant. Vraag me dan wel af waar deze relay punt is geweest. Heb de 3DS eigenlijk alleen maar bij tussen woon werkverkeer in Breda. Ongeveer een 8 KM ritje met de fiets die zeker niet door de binnenstad gaat.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:00
w00t w00t. Dat betekent dus een enorme verbetering daarin. Alleen worden die spelletjes wel suf als je 41 keer moet aanvallen, of zoveel stukjes moet ruilen :P

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Ik heb net mijn 3DS geregistreerd en ik krijg een melding dat als iemand een aanbevelingscode heeft, ik deze voor 23:59 kan invullen en dan een gratis game krijg?

Weet iemand precies hoe dit zit en heeft iemand dit misschien voor mij?

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik ben benieuwd wat er met de 3DS gaat gebeuren nu de Gateway uit is.Ik ben tegen hacken maar vind de regiolock belachelijk dus ik hoop dat er van de ene of de andere kant wat aan gedaan wordt.

"21 jaar DSL!"

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:08

DukeBox

loves wheat smoothies

flashingst schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:11:
Weet iemand precies hoe dit zit en heeft iemand dit misschien voor mij?
Ja, dat is een code voor gratis Monster Hunter, al diverse malen langs geweest in dit topic.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:00
Vandaag Mario&Luigi Dream Team binnengeklregen van WowHD. Bedankt voor de tip!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 02:11
Ik ben in het bezet van 3 games voor de 3DS XL namelijk Super mario bros 2 en Mario kart 7 en Super mario 3D land. En deze vind ik alle 3 toppers alleen nu wil ik dit weekend 1 a 2 games erbij kopen.

Ik had in gedachten Luigi,s mansion 2 maar heb bij deze game wat vraagtekens als dit wel een spel voor mij is. Wat vinden jullie van deze spel?

Donkey Kong heb ik weer snel verkocht dit spel viel me tegen. Mario en Luigi Dream Team lijkt me ook niet erg veel aan omdat ik juist niet van RPG stijl hou.

Tips zijn welkom

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Is Animal Crossing New Leaf niks? Moet zeggen dat het mij ook niks leek, gratis uitgekozen bij de koop 3 krijg de 4e gratis actie van Nintendo vorige maand maar heb sinds dien niks anders meer gespeeld :D

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:35

Mauz1978

Console War Veteran

Jup Animal Crossing, Fire Emblem, Zelda, maar ook Luigi's Mansion is ook echt leuk. Elk spel is compleet af :)...

Something under the bed is drooling

• CallmeGod
Melkaz schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:57:
Is Animal Crossing New Leaf niks? Moet zeggen dat het mij ook niks leek, gratis uitgekozen bij de koop 3 krijg de 4e gratis actie van Nintendo vorige maand maar heb sinds dien niks anders meer gespeeld :D
Trailers en gameplay beelden bekeken lijkt me niet echt heel veel aan maar toch ga ik deze aanschaffen
erg veel positieve revieuws. Straks even naar de Mediamarkt :)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Ik dacht dat ik er helemaal niets aan zou vinden, dat Animal Crossing, maar nu is het mijn meest gespeelde titel en ik heb mijn 3DS al sinds juni 2011, dat zegt dus wel wat!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:01
New Leaf is wel grappig, ik speel het meestal een half uurtje als ik tijd heb. Uiteindelijk besteed ik mijn tijd liever aan een ander spel, Monster Hunter :)

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 15:52

BoGu5

hmmmz

Iemand al signalen opgevangen of er binnenkort nog een leuke limited edition of de all black 3DS XL uitkomt in Europa?

request.getCookies();

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:16
De zwarte is er al.

• BoGu5
  • Laatst online: 24-11 15:52

BoGu5

hmmmz

Ogen in mijn achterhoofd dus 8)7

request.getCookies();

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:01
de zwarte is wel erg vlekgevoelig btw, heb er zelf een en moet regelmatig even het oppervlak poetsen tot het egaal is.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11 07:35

pclinde

TechGaming.nl

Update: Animal Crossing: New Leaf - 'Verwelkom een vriend'-actie

Als je vriend tussen 0:01 op 7 augustus en 23:59 op 7 oktober een Nintendo 3DS XL registreert op www.club-nintendo.com en voor 23:59 op 7 oktober 2013 deze aanbevelingscode invoert, ontvangt hij of zij een gratis downloadcode voor Animal Crossing: New Leaf voor Nintendo 3DS!

Je vriend kan de downloadcode gebruiken om het spel in de Nintendo eShop op elk Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem te downloaden. De downloadcode vervalt om 23:59, op 30 november 2013.

[ Voor 10% gewijzigd door pclinde op 07-08-2013 22:02 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• CallmeGod
Update :aankoop gedaan vorige week Animal Crossing New Leaf maar volgens mij is dit spel niet voor
mij bestemd. Ik verveel me in het spel ! ik weet me god niet wat ik moet doen? Ja met een schep graven,vis uit het water vissen maar snap niet echt het hele idee achter het spel. Ben ik nou zo dom?

Wat is er nu zo geweldig aan dit spel? hopelijk kan iemand dit mij uitleggen dat ik er nog plezier aan ga beleven anders gaat deze de verkoop weer in.

ondertussen maar wat gameplay beelden bekijken :9

[ Voor 5% gewijzigd door CallmeGod op 08-08-2013 00:17 ]

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
martijn24 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:14:
Update :aankoop gedaan vorige week Animal Crossing New Leaf maar volgens mij is dit spel niet voor
mij bestemd. Ik verveel me in het spel ! ik weet me god niet wat ik moet doen? Ja met een schep graven,vis uit het water vissen maar snap niet echt het hele idee achter het spel. Ben ik nou zo dom?

Wat is er nu zo geweldig aan dit spel? hopelijk kan iemand dit mij uitleggen dat ik er nog plezier aan ga beleven anders gaat deze de verkoop weer in.

ondertussen maar wat gameplay beelden bekijken :9
Ik heb een beetje het zelfde bij dit spel. Het overigens wel lekker relaxed spelen. Maar als er niet veel meer te doen is word het toch wel saai.

Ik had ook begrepen dat de tijd in het spel met de tijd in het echt loopt. Maar waarom het dan in het spel om 7 uur al donker is snap ik dan niet.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Jammer dat je die code alleen kan gebruiken voor een nieuwe 3DS registratie. Iemand die dus al een 3DS heeft en gebruikt krijgt kan ik dus niet het spel geven?

This space is occupied

• Xerox
  • Registratie: September 2006
Collaborator schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:15:
Jammer dat je die code alleen kan gebruiken voor een nieuwe 3DS registratie. Iemand die dus al een 3DS heeft en gebruikt krijgt kan ik dus niet het spel geven?
Nee, alleen de personen die hun 3DS (XL) nu registreren.
Edit: Als zij hem nog niet op Club-Nintendo hebben geregistreerd, dan kan het, als het goed is, wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Xerox op 08-08-2013 18:00 ]

PSN: Redrafted

• ghoul
  • Laatst online: 25-02 18:31
Mochten er nog mensen zijn die hun 3ds(xl) nog moeten registreren. Dan heb ik nog wel een "kadootje"

Via DM graag.

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
ghoul schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:41:
Mochten er nog mensen zijn die hun 3ds(xl) nog moeten registreren. Dan heb ik nog wel een "kadootje"

Via DM graag.
DM gestuurd.

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:19
Heeft iemand nog een Animal Crossing aanbevelings code beschikbaar?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Mag ik een ieder nog eens wijzen op de topicwaarschuwing waarin duidelijk staat "Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan." Als iedereen er steeds om vraagt of aanbiedt dan komt er voor de rest niks nuttigs meer uit.

Wel is er het Geef hier je game vouchers weg! voor aanbieden van codes.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:17
Ik (en ook mijn vriendin) zijn verslaafd aan Mario&Luigi Dream team. Ben nog erg blij met me 3DS XL maar hebben meer mensen dat de scharniertjes van het scherm niet helemaal vast zitten... Misschien moeilijk uit te leggen maar mijn DS Lite zijn scherm stond vast als je hem open klikte. Mijn 3DS heeft nog een kleine speling. Hoort dit

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
Dubrillion schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:00:
Ik (en ook mijn vriendin) zijn verslaafd aan Mario&Luigi Dream team. Ben nog erg blij met me 3DS XL maar hebben meer mensen dat de scharniertjes van het scherm niet helemaal vast zitten... Misschien moeilijk uit te leggen maar mijn DS Lite zijn scherm stond vast als je hem open klikte. Mijn 3DS heeft nog een kleine speling. Hoort dit
Mijn 3DSXL heeft het ook. Mijn DS lite heeft het ook wel een beetje maar dat is maar minimaal. Als ik het goed begrepen heb hebben ze dit allemaal wel dus ja het zal wel zo horen...

Ben trouwens ook net begonnen aan M&L DT. Wat ik wel vind op/tegenvallen zijn dat de characters op het scherm er nogal lowres beetje uitgesmeerd uitzien. Zover ik kan herinneren had bijv. Mario 3D land hier geen last van.

• Dubrillion
Hebben mensen al een Pokémon X of Y gereserveerd?
Of gaan mensen hem uit de eShop halen?

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:04
Ik ga ze denk ik via NL bestellen om een mooi NL hoesje te krijgen. Woon namelijk in Duitsland en vind Duitse teksten op de game hoezen lelijk. Ik wil liever Engels of Nederlands, dus dan maar online bestellen. Ik denk dat ik zowel X als Y ga kopen, because i can! :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Dubrillion
Sir_Hendro schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:12:
Ik ga ze denk ik via NL bestellen om een mooi NL hoesje te krijgen. Woon namelijk in Duitsland en vind Duitse teksten op de game hoezen lelijk. Ik wil liever Engels of Nederlands, dus dan maar online bestellen. Ik denk dat ik zowel X als Y ga kopen, because i can! :P
Toe maar, toe maar :9~ . Tegen die tijd moeten we wel een nieuw topic hebben en daar friend codes in zetten, zodat we iets makkelijker kunnen ruilen / gevechten kunnen doen :+

Ik ga denk voor Y. Vind de Legendary iets stoerder :)

• Sir_Hendro
In het begin zal ik bij de ene game alle starters traden voor ratata ofzo zodat ik ze allemaal heb en dan later nog eens al die unieke pokemons overzetten zodat ik in ieder geval een van de twee op 100% kan uitspelen en misschien later dan ook nog de andere versie. Online battles lijken mij ook wel leuk.

Het beste is dat het gewoon een handheld game is en dus even wat minder pc games kan spelen zodat ik relaxed op de bank of in bed kan gamen ipv luie bureau stoel voor de verandering.

Tevens kijk ik ook wel uit naar die nieuwe Zelda game. Dat wordt ook een must have titel.

Recent nog Castlevania geleend bij de bibliotheek voor de 3DS en de eerste vijf minuten die ik speelde vond ik toch wel interessant en de graphics waren erg mooi. Helaas was ik te verslaafd aan een ander spel waardoor ik niet meer dan die vijf minuten heb gespeeld. Ik zit er aan te denken om deze te kopen ondanks de negatieve reacties die ik hier zo lees. Ik persoonlijk kreeg toch wel een goed gevoel bij dit spel. Alleen het combo systeem zal even wennen voor mij zijn.

Iets wat ik nog mis is een goede grip voor de 3DS XL. Op mijn oude normale 3DS had ik de official mario kart grip waarbij de 3DS echt fantastisch in de hand lag. Ik zou wel zo eentje willen voor de XL :)

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 08:46
Ik zoek eigenlijk Nintendo 3DS XL Blauw + Mario Kart 7 bundle. Is die nog ergens te koop dat iemand weet?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:11
Sir_Hendro schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:24:
Recent nog Castlevania geleend bij de bibliotheek voor de 3DS
Wait whut?

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:46
Pedr0 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:03:
Ik zoek eigenlijk Nintendo 3DS XL Blauw + Mario Kart 7 bundle. Is die nog ergens te koop dat iemand weet?
http://www.megastoresdenh...-gratis-mario-pluche.html

Dit is echt de enige die ik kan vinden. Volgens mij was het geen officiële bundel, zoals de witte 3DS + Mario Kart.

Steam/XBL: Avioto

• Pedr0

• Avioto
Ja klopt, http://www.nintendo.com/w...XN-9p3ftE8CK4j6AqBwxP1u1E

My bad :P Dan word die gewoon niet meer verkocht, bij de witte versie staan ook geen winkels meer in de pricewatch pricewatch: Nintendo 3DS XL + Mario Kart 7 Wit

• Pedr0
Je de witte versie zijn er nog genoeg, bij bv Bartsmit. ;)

• Pedr0
Ga vanavond richting Mediamarkt alles los kopen.......tja, als je iets beloofd hebt aan de kids ;)

• Dubrillion
YouTube: [Gamescom 2013] Pokémon X/Y - English Demo

En engelse demo van Pokemon X en Y op de GamesCon.
Ik heb zelf wat kleine stukjes zitten kijken, want wil niet alles al gespoiled hebben.
Maar het ziet er wel erg leuk uit :9

[ Voor 32% gewijzigd door Dubrillion op 22-08-2013 08:55 ]

• Sir_Hendro
Bij ons lokale bibliotheek kan je naast boeken ook games lenen voor diverse consoles, handhelds en zelfs pc :P

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Denken jullie dat Nintendo iets gaat doen aan de regioblokkering? Nu die onofficieel opgelost is (eigen schuld) zou het een mooi moment zijn om dit euvel te verhelpen.

"21 jaar DSL!"

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

The_Bird schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:17:
Nu die onofficieel opgelost is (eigen schuld)
Wat heb ik gemist ?

• Dubrillion
Ik geef er persoonlijk weinig om. Ik zie niet echt wat het probleem is met een regiolock.
Het is niet dat ik een japans spel wilt spelen wat ik toch niet kan verstaan ;)

Andere vraag: Gaan mensen een Gateway 3DS aanschaffen nu ze z'n beetje uitkomen?
Je moet per spel een nieuwe MicroSD hebben en hij schijnt niet helemaal goed te saven....

Ik vind het persoonlijk fijn om de games gewoon eerlijk aan te schaffen, maar ik ben wel bang dat als mijn 3DS ermee stopt dat ik me spellen allemaal kwijt ben. Er moet een soort Steam idee komen. Gelukkig kan je tegenwoordig wel je savegames backuppen op je SD kaart

• Seal64
  • Laatst online: 07:59
Dubrillion schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:44:
Ik geef er persoonlijk weinig om. Ik zie niet echt wat het probleem is met een regiolock.

Andere vraag: Gaan mensen een Gateway 3DS aanschaffen nu ze z'n beetje uitkomen?
Je moet per spel een nieuwe MicroSD hebben en hij schijnt niet helemaal goed te saven....

Ik vind het persoonlijk fijn om de games gewoon eerlijk aan te schaffen, maar ik ben wel bang dat als mijn 3DS ermee stopt dat ik me spellen allemaal kwijt ben. Er moet een soort Steam idee komen. Gelukkig kan je tegenwoordig wel je savegames backuppen op je SD kaart
Als je 3DS defect raakt, neem je gewoon contact op met Nintendo, en dan kunnen ze gewoon je hele account overzetten naar een nieuwe. Wat is het probleem?

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

De Gateway 3DS is uitgekomen waarmee je backups kan spelen, ook van games die je in andere regio's gekocht hebt.
Dubrillion schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:44:

Nu nog iets te duur maar het is een goede zaak dat ze er ver mee komen en nu ook al de nieuwe firmwares van Nintendo kunnen spoofen zodat backups van de nieuwere games die ik in de Eshop koop ook gebackupd kunnen worden.

"21 jaar DSL!"

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

The_Bird schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:00:
De Gateway 3DS is uitgekomen waarmee je backups kan spelen, ook van games die je in andere regio's gekocht hebt.
Ah, ja, daar had ik eerder wel al iets over gelezen.. maar wat ik vooralsnog zie is dat lang nog niet alles werkt en ik denk dat er niet veel zijn met nog firmware 4.5 (met name xl bezitters).

Hoe dan ook speel ik eigenlijk alleen maar AAA games en die wil ik origineel hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 22-08-2013 11:16 ]

• Seal64
The_Bird schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:00:

[...]

Nu nog iets te duur maar het is een goede zaak dat ze er ver mee komen en nu ook al de nieuwe firmwares van Nintendo kunnen spoofen zodat backups van de nieuwere games die ik in de Eshop koop ook gebackupd kunnen worden.
Een hele slechte zaak, dat dit er is. De R4 kaartjes hebben de hele markt voor de NDS verziekt, en dat zal nu voor de 3DS ook wel gaan gebeuren vrees ik. Ik hoop dan ook van harte dat dit via nieuwe firmware nog geblockt kan worden, dan blijft het platform een beetje gezond. Het gaat nu eindelijk goed met de 3DS, laten we dat vooral zo houden.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dat hangt er vanaf wat je er mee doet natuurlijk. Als ik de mogelijkheid krijg om daar backups van andere regio's mee te spelen nadat ik ze daar gekocht heb dan vind ik het een positieve ontwikkeling. Er zijn genoeg Japanse games die hier niet uitkomen maar die ik wel wil spelen. Om daar een aparte 3DS voor te kopen is belachelijk.

"21 jaar DSL!"

Verwijderd

The_Bird schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:38:
Dat hangt er vanaf wat je er mee doet natuurlijk. Als ik de mogelijkheid krijg om daar backups van andere regio's mee te spelen nadat ik ze daar gekocht heb dan vind ik het een positieve ontwikkeling. Er zijn genoeg Japanse games die hier niet uitkomen maar die ik wel wil spelen. Om daar een aparte 3DS voor te kopen is belachelijk.
Probleem is dat mensen straks games gaan spelen die ze niet gekocht hebben.
Als ik de website bekijk is het gewoon hetzelfde als er eerst voor de DS was maar dan onder een andere naam. No way dat Nintendo dit toestaat.

• Koldur
Gelukkig is hij al geblockt en is dat al een hele tijd het geval met de nieuwste firmwares. Het mooie is dat de 3DS ook echt nuttige features erbij krijgt met de laatste updates, de nieuwe StreetPass spellen, StreetPass Relay en straks MiiVerse. Dus als ze het ding goed weten te blocken met de MiiVerse update dan hoeven we niet veel te vrezen en zullen veel mensen hun 3DS wel willen updaten.
Ook moet je 3DS vaak geupdate worden als je online wil spelen, dus zie ik dit ding vooralsnog niet erg succesvol worden, het schijnt dat je firmware 4.5 of lager moet hebben. Dus het is gelukkig nog niet heel erg toegankelijk, laten we hopen dat het zo blijft of erger wordt ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ach we zullen zien hoe het loopt. De ontwikkelingen gaan wel snel. Eerst alleen 1 spel per kaart, nu al regio vrij en aan meerdere games per kaartje wordt ook gewerkt. Interessante ontwikkeling. Heb er ook 1tje voor mijn normale DS aangezien ik niet met 15 losse carts wil leuren als ik ergens heen ga.

"21 jaar DSL!"

• Dubrillion
Tja... Het gaat goed met de 3DS. Er mogen nog wel wat klappers al Suikoden Tierkreis en Dragon Quest IX bij, maar die komen denk ik vanzelf wel. Ik koop mijn spellen via de eShop. Wel moet ik een keer een fysiek spel kopen, want mijn Cardslot is nog leeg :P.

Ik denk ook niet echt dat de Gateway gaat aanslaan als het niet zo makkelijk werkt als de R4 kaartjes.
De 3DS moet regelmatig worden geupdate en zijn meestal wel goede updates. Ik ga hem in ieder geval niet aanschaffen. Ik ga lekker Pokémon spelen tegen andere over WiFi. Moet je daar mensen voor toevoegen op je Friends list of niet? Tegen die tijd zal ik denk wel een nieuw topic starten. Dan kan iedereen daar ze Friend Code achter laten ;)

• Seal64
The_Bird schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:28:
Ach we zullen zien hoe het loopt. De ontwikkelingen gaan wel snel. Eerst alleen 1 spel per kaart, nu al regio vrij en aan meerdere games per kaartje wordt ook gewerkt. Interessante ontwikkeling. Heb er ook 1tje voor mijn normale DS aangezien ik niet met 15 losse carts wil leuren als ik ergens heen ga.
Okay, ik ga dan even aannemen dat jij het ding “legitiem” gebruikt, al is dat argument op de 3DS al discutabel nu je games gewoon via de E-shop kunt kopen. Maar goed, jij zet dus alleen gekochte games op die kaart. Wat de regio betreft, kun je ook een boom over opzetten, maar zolang je het alleen om die reden gebruikt kan ik er weinig problemen mee hebben.

Je beseft alleen zelf ook wel dat jij dan de roepende in de woestijn bent? Voor elk persoon die de kaart om de legitieme reden gebruikt, zijn er duizend die het alleen maar zien als een manier om goedkoop spelletjes te kunnen spelen, want je hoeft alleen maar dat kaartje te kopen en de spelletjes halen we wel van het internet af. En daarmee beseffen ze dan niet dat ze op termijn de complete markt vergallen, want daardoor (en dat is al eerder gebeurd) gaan er gewoon minder spellen verschijnen.

Verwijderd

Van mij mogen ze elke 3DS permabricken die in contact komt met één van die kaarten. (Dit kunnen ze gewoon, die techniek is aanwezig) Deze kaarten zijn gewoon 100% gemaakt om illegale spellen te spelen.

Helemaal omdat je zo de game-industrie geheel verziekt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 12:01 ]

• Dubrillion
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:00:
Van mij mogen ze elke 3DS permabricken die in contact komt met één van die kaarten. (Dit kunnen ze gewoon, die techniek is aanwezig) Deze kaarten zijn gewoon 100% gemaakt om illegale spellen te spelen.

Helemaal omdat je zo de game-industrie geheel verziekt.
Ben ik met je eens. Detecteert de 3DS een Gateway: bricken die handel 8)7 !!! Misschien nog eenmaal een waarschuwing vooraf....
Voordat grote developers denken dat de 3DS niet meer interessant is en we hetzelfde krijgen als bij de DS.
Ik denk dat niemand dat kaartje eerlijk gebruikt. ''Ik gebruik hem op back-ups te spelen'' JA ME H*L O-)
Ik koop me spellen via de eShop en heb er een goede/snelle grotere SD in gezet zodat ik alle spellen mee kan nemen in 1x _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 23-08-2013 12:18 ]

• Koldur
Of net zoals ze bij de XBOX360 gedaan hebben, detecteren ze iets illegaals, dan een ban op Nintendo Network. Volgens mij makkelijker juridisch te implementeren dan een complete console te bricken.

Verwijderd

Koldur schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:02:
Of net zoals ze bij de XBOX360 gedaan hebben, detecteren ze iets illegaals, dan een ban op Nintendo Network. Volgens mij makkelijker juridisch te implementeren dan een complete console te bricken.
Ik neem aan dat je Xbox Live bedoelt? :)

Ik download mijn games tegenwoordig. Jammer voor de plaatselijke gameboer maar met een 32 Gb kaartje heb ik alles bij de hand en kan ik spelen wat ik wil zonder eerst cartridge te moeten wisselen.

Verwijderd

Ik download tegenwoordig ook de meeste 3DS games (heb een 64GB kaartje) maar wel allemaal legaal in de eShop.

Pokémon wil ik dan wel fysiek gaan kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 15:36 ]

• Seal64
Ik ben zelf nog redelijk ouderwets - ik koop liever gewoon doosje/kaartje dan het via de e-shop binnen te halen, al geef ik wel meteen toe dat het downloaden via de shop wel veel handiger werkt - je hebt geen gewissel meer met kaartjes.
That said, je zou verwachten dat Nintendo die e-shop wat harder zou promoten, maar de puntenkaartjes zijn maar lastig te krijgen. Hier in het dorp weet ik dat Primera ze verkoopt (15 en 25 euro) en dat AH ze heeft (alleen 15 euro), maar als je games gemiddeld 45 euro kosten snap ik niet dat ze niet gewoon kaartjes met dat bedrag in de winkels legt - en dan bij dezelfde winkels als waar je ook de games zelf verkoopt.

Op die manier heeft Intertoys er ook nog wat aan, nu verdienen ze niets aan e-shop games. Of verkoop kaartjes met een downloadcode voor een game, in plaats van de game zelf. Nu wordt je zowat gedwongen om online te kopen, want het assortiment in winkels is ook om te huilen.

Verwijderd

Je hebt ook winkels waar ze game vouchers verkopen.

Verwijderd

Heeft er eigenlijk iemand al Disney Infinity? En hoe bevalt het?
Ik ben op zoek naar gameplay beelden van de 3DS versie, maar het is nergens te vinden....

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 09:06
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:30:
Heeft er eigenlijk iemand al Disney Infinity? En hoe bevalt het?
Ik ben op zoek naar gameplay beelden van de 3DS versie, maar het is nergens te vinden....
Ik zou het persoonlijk proberen te vermijden:
http://kotaku.com/if-you-...isney-infinity-1184284497

Edit: De 3DS versie bedoel ik dan :)

[ Voor 4% gewijzigd door NickD op 24-08-2013 08:40 ]

Verwijderd

Bedankt voor de tip. Ik heb wel een Wii in huis staan, maar daar wil ik eigenlijk niet meer in investeren. Speel veruit het meeste op de 3DS. Maar eigenlijk is het ronduit schandalig dat zo'n slap aftreksel van het echte spel onder dezelfde naam in de winkels ligt. Een wanproduct zo te zien.

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 09:06
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:39:
Bedankt voor de tip. Ik heb wel een Wii in huis staan, maar daar wil ik eigenlijk niet meer in investeren. Speel veruit het meeste op de 3DS. Maar eigenlijk is het ronduit schandalig dat zo'n slap aftreksel van het echte spel onder dezelfde naam in de winkels ligt. Een wanproduct zo te zien.
Zo lijkt het wel idd.

De Wii versie moet je ook mee oppassen, want die heeft namelijk geen coop. De Wii U versie heeft nu wat controller problemen, maar die worden nog opgelost. Sowieso lijkt het een beetje een slechte launch, met de PS3 offline mode problemen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb Disney Infinity, maar dan voor de ps3. Hebben zitten dubben over de WiiU versie, maar bood niets extra's.
Het spel zelf is leuk, maar de 3DS versie zou ik links laten liggen of je moet geen andere consoles hebben.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:16
Mijn vriendin heeft gister Disney Infinity gekocht voor de 3DS. Ze zegt dat ze het een erg leuk spel vind, een beetje een Mario Party achtige game met dus allemaal mini games. Ook met verschillende spelborden en IN-logo's die je moet halen. Het enige 'jammere' is dat je de base in feite maar één keer nodig hebt met het pairen. En je dus een beetje blijft zitten met allemaal figuurtjes waar je daarna 'niets meer' mee kunt.

Wel krijg je er een actiecode bij om de karakters ook te unlocken in de Disney Infinity PC of iPad versie. Maar hoe dat gaat werken (met de 3DS), geen idee.

• Arunia
  • Nu online
Dat was ongeveer ook zo met Skylanders voor de 3DS.
Alleen daar kon je thuis met de portal 2 andere characters activeren. De poppetjes levellen daar ook, dus dat is wel weer anders en ook nodig.

Verwijderd

Bij Skylanders (3DS) ging het asynchroom, maar je had nog wel nog steeds de figuren nodig als je van karakter wilde wisselen.

Alleen daarom vond bij Skylanders de 3DS versie leuker dan de consle versies.

• KruidenTuin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:41
Bij het invullen van de aanbevelingscode van Animal Crossing gaat er bij mij wat fout, dat de code niet geldig is. Verder voldoe ik aan alle eisen... Bekend probleem?

Verwijderd

Voor zover ik weet niet, maar je kan altijd proberen om contact met Nintendo op te nemen.

• KruidenTuin
Weet iemand dan misschien of ik de aanbevelingscode bij een ander account kan invullen, en dan de downloadcode weer invoeren met een ander account?

• Koldur
KruidenTuin schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:31:
Weet iemand dan misschien of ik de aanbevelingscode bij een ander account kan invullen, en dan de downloadcode weer invoeren met een ander account?
Ja, dat kan, de code kan je op iedere 3DS gebruiken! Zelf ondervonden ;)

Als jullie graag wat meer streetpasses willen krijgen en daar een beetje moeite voor willen doen (waar ik vanuit ga dat jullie wel zouden willen als je op Tweakers zit >:) ) en het niet als spelbederf zien:

http://gbatemp.net/thread...-streetpass-relay.352645/

Werkt goed! Eindelijk kan ik de nieuwe StreetPass spellen ook echt spelen, kreeg misschien 1 á 2 StreetPasses per maand hier....

• KruidenTuin
Koldur schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:52:
[...]

Ja, dat kan, de code kan je op iedere 3DS gebruiken! Zelf ondervonden ;)
Bedankt voor je antwoord! Ik heb het nu geprobeerd met een ander account maar dat werkt dus ook niet. Dus nu maar wachten tot nintendo met antwoord komt.

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor. Ik zag de Killzone video voor de Vita en dat bracht mij tot de vraag of er geen shooters zijn voor de 3DS, of nog komen?

• Koldur
KruidenTuin schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:56:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Ik heb het nu geprobeerd met een ander account maar dat werkt dus ook niet. Dus nu maar wachten tot nintendo met antwoord komt.
Je moet de code gebruiken op een account waar je na de juiste datum een 3DS XL hebt geregistreerd, een normale 3DS of een 3DS XL ervoor werkt dus niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:14:
Even een vraagje tussendoor. Ik zag de Killzone video voor de Vita en dat bracht mij tot de vraag of er geen shooters zijn voor de 3DS, of nog komen?
Kid Icuras is een shooter, kijk even bij V&A ;)
Het schijnt volgens vele de beste shooter te zijn, ik ben alleen geen fan van shooters, dus mij moet je niet als referentie nemen.

[ Voor 34% gewijzigd door Koldur op 27-08-2013 11:35 ]

• KruidenTuin
Koldur schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:34:
[...]

Je moet de code gebruiken op een account waar je na de juiste datum een 3DS XL hebt geregistreerd, een normale 3DS of een 3DS XL ervoor werkt dus niet.
Bij beide accounts voldoe ik aan de voorwaarde (samen met mijn zusje een 3ds xl gekocht/geregistreerd)

Verwijderd

Koldur schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:34:
Kid Icuras is een shooter, kijk even bij V&A ;)
Het schijnt volgens vele de beste shooter te zijn, ik ben alleen geen fan van shooters, dus mij moet je niet als referentie nemen.
Heb ik, en alhoewel een zeer geslaagde game vind ik het toch meer een adventure game.

• KruidenTuin
Nou het is toch eindelijk gelukt! (geen idee waarom)
Iedereen bedankt voor de hulp.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Shooters passen niet echt bij de Nintendo-doelgroep dus die kan je beter voor andere systemen halen.

"21 jaar DSL!"

• Goner
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Dubrillion schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:17:
[...]
Detecteert de 3DS een Gateway: bricken die handel 8)7 !!! Misschien nog eenmaal een waarschuwing vooraf....
En idem met je mp3 speler, telefoon, tablet, pc etc als je van torrent of usenet gedownloade muziek en films/tv-series afspeelt ... :?

• Seal64
Goner schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

En idem met je mp3 speler, telefoon, tablet, pc etc als je van torrent of usenet gedownloade muziek en films/tv-series afspeelt ... :?
In tegenstelling tot muziek en films is het downloaden van games wel degelijk illegaal. En kom nu niet aan met homebrew, want je weet zelf ook wel dat er misschien tien man in NL zo'n Gateway koopt om er alleen maar homebrew mee te spelen, de rest gebruikt het gewoon voor gedownloadde games.

Dus, ja, gewoon bricken die hap. Houdt de markt tenminste gezond zodat er over een paar jaar ook nog games op de 3DS uitkomen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, vriendin new leaf gegeven, en raad eens? Sindsdien zie ik nauwelijks mn 3DS nog :p moet wel zeggen dat het onverwacht een zeer leuk spel is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Onverwacht? Amper. Animal Crossing is echt een meesterlijke serie ;) En goed verslavend ook.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
inderdaad, had het zelf niet verwacht, ben zelf meer van Tales serie, Final Fantasy, Borderlands e.d. En op de een of andere manier zit ik nu constant te zoeken naar meer en meer bells :p

voor de mensen die zich vervelen: 0044-2863-1782

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 28-08-2013 10:20 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Seal64 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:55:
[...]

In tegenstelling tot muziek en films is het downloaden van games wel degelijk illegaal. En kom nu niet aan met homebrew, want je weet zelf ook wel dat er misschien tien man in NL zo'n Gateway koopt om er alleen maar homebrew mee te spelen, de rest gebruikt het gewoon voor gedownloadde games.

Dus, ja, gewoon bricken die hap. Houdt de markt tenminste gezond zodat er over een paar jaar ook nog games op de 3DS uitkomen.
Bricken mag legaal niet. Wordt dus weer interessant om te zien of Nintendo de hackers kan bijbenen.

"21 jaar DSL!"

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zie hier een berichtje voor Animal Crossing Wild Leaf code

Code is weggegeven!

[ Voor 7% gewijzigd door brambest op 28-08-2013 23:55 ]

• Arunia
  • Nu online
Mijn 3DS aan meegenomen naar GamesCom.
Man, het was niet eens bij te benen daar. Al helemaal niet bij de Nintendo stand.
Wel weer lekker wat zooi binnen gehengeld daar.

• Koldur
lanerios schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:19:
inderdaad, had het zelf niet verwacht, ben zelf meer van Tales serie, Final Fantasy, Borderlands e.d. En op de een of andere manier zit ik nu constant te zoeken naar meer en meer bells :p

voor de mensen die zich vervelen: 0044-2863-1782
Ik had hetzelfde, zal wel niets zijn, maar is nu mijn meest gespeelde spel in mijn 3ds :D :X
Het is dan ook zo jammer dat Star Wars Galaxies is gestopt, want dit had het AC:NL aspect er in verwerkt met zoveel meer. Dat is denk ik ook wat mij zo aantrekt aan AC:NL
The_Bird schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:27:
[...]

Bricken mag legaal niet. Wordt dus weer interessant om te zien of Nintendo de hackers kan bijbenen.
Bricken inderdaad niet, maar ze kunnen wel iedereen bannen op Nintendo Network, als dat gebeurt dan zijn veel spellen al helemaal niet interessant meer om te spelen. Net zoals ze op de XBOX360 doen. Dat zie ik zeker wel gebeuren, misschien wel op de oudere firmwares. Zou een mooie stap zijn.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dit is apart

http://www.gamespot.com//...nching-october-12-6413747?

Nintendo today announced an all-new piece of hardware: the Nintendo 2DS. The entry-level handheld will launch on October 12 alongside Pokemon X and Y for $130.

The 3DS currently retails for $170.

The Nintendo 2DS will play all Nintendo 3DS games and is backwards compatible with Nintendo DS titles. It will be available in two versions: black with blue trim and black with red trim.

The form factor of the Nintendo 2DS is completely different than the 3DS. The new model is not hinged. And though it features two screens (of identical size to the 3DS), it bears a more tablet, slate style.

The Nintendo 2DS features two cameras with which users can snap photos or record video. Users can't play back this content in 3D on their systems, but can insert their SD card into a 3DS to view their content in 3D.

Just because Nintendo is releasing a non-3D handheld, it does not mean the company is distancing itself from 3D altogether, as the 3DS will remain on sale. Instead, the 2DS is aimed at attracting more consumers overall through its lower price point, according to Nintendo marketing executive Scott Moffitt.

"It doesn't mean that we are not committed at all to 3D and that we don't think that's a really valuable, unique eye-popping feature for a lot of gamers," Moffitt told GameSpot. "We just wanted to continue growing the installed base and needed to find a way to get to a price point that was more accessible for a broad swath of consumers."

Ziet er onpraktisch uit om vast te houden en op te bergen. Vind juist de scharnieren in het midden een dikke plus.

"21 jaar DSL!"

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-10 20:09
Verrassende aankondiging! Maar ik geloof wel dat er een markt voor is. M'n zusje gebruikt het 3D-effect van haar 3DS ook nooit.

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/18yf0lc45gmofgif/ku-bigpic.gif

• Avioto
Ik zie hier heel veel haat over op het internet, maar dat vind ik niet echt terecht.
Dit is een leuke optie voor mensen die niet zoveel willen betalen en toch 3DS games willen spelen, of gewoon voor ouders en hun kids. De releasedate is ook slim, Pokemon!

En ik ken bijna niemand die het 3D effect gebruikt, ikzelf ook niet. Alleen bij Luigi's Mansion, daar is het dan ook prachtig :o

Wel jammer dat het niet inklapbaar is, dus je zal wel een goed hoesje moeten kopen lijkt me.

Ps. Komt er nu een 2DS topic? :+

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

En dan noemen ze het nog beter geschikt voor kinderen ook. Juist, want zonder dichtklappen komen er alleen maar makkelijker krassen op.

Daarnaast.....mono geluid....in 2013 :')

Ook kan je het scherm niet in een hoek zetten. (Bovenste scherm) Niet echt praktisch wanneer je last hebt van lichtval.

[ Voor 25% gewijzigd door The_Bird op 28-08-2013 20:03 ]

"21 jaar DSL!"

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Opzich geen slechte ontwikkeling denk ik, voor de prijs erg leuk, ik heb zelf ook niet echt de behoefte aan het 3D gebeuren, 2d werkt prima voor dit soort dingen.
Het mono geluid is dan wel weer jammer, maar dat je de schermen niet kan kantelen lijkt me niet een heel erg groot gemis. Wel lijkt hij me inderdaad wat kwetsbaar voor kinderen, die joystick en de schermen zullen wel wat te verduren krijgen :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-10 20:09
Avioto schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:21:
Ik zie hier heel veel haat over op het internet, maar dat vind ik niet echt terecht.
Laat het maar aan gamers over om hysterisch te reageren op zoiets onschuldigs als de introductie van een nieuwe variant van een handheld spelcomputer. ;)
The_Bird schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:01:
En dan noemen ze het nog beter geschikt voor kinderen ook. Juist, want zonder dichtklappen komen er alleen maar makkelijker krassen op.
Ik vraag me af of ie een "gorilla glass" scherm heeft. Met de Gameboys waren krassen een probleem maar anno 2013 zou dat toch niet hoeven.

Verwijderd

ik kreeg even een rolberoerte toen ik de aankondiging van die 2ds zag totdat ik het ontwerp zag^^.
Heb er ac:nl en monster hunter 3 bij gekocht. moet wel zeggen dat monster hunter me een beetje tegenvalt. iemand misschien tips om hem te ruilen voor een ander spel(niet fire emblem, niet mijn soort spel)

Verwijderd

Dat was onverwachts. Maar dat zou wel iets voor mijn vrouw zijn, die gebruikt de 3D functie toch nooit. Ikzelf wel bijna altijd overigens. Ik vind het 3D gebeuren echt een leuke toevoeging aan het gamen geven.
Maar meer keuze is altijd leuk natuurlijk het ziet er ook ideaal lomp uit voor kinderen.
Pagina: 1 ... 55 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]