Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03:04
Yes, eindelijk een update op Streetpark.
Alleen jammer dat de update goed gaat, maar als de "shop" crashed. :(

Verwijderd

Ik had gehoopt op MiiVerse...

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Waar kan ik het beste (en vertrouwd) goedkope spellen vandaan halen?
Zoals een paar berichten hierboven ben ik dus €60,- kwijt, omdat PostNL zo fantastisch levert.
Ik kan nog wel 3 weken wachten tot me pakketje met spellen komt, maar ik heb Fire Emblem nu op me 3DS staan, maar zou graag nog wat spellen hebben.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49

Nitai

Live the life you love.

Nitai schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:07:
Echt balen, ik wacht al bijna 10 dagen op een reactie van de klantenservice van Nintendo. Had Luigi's Mansion en Fire Emblem gekocht (fysiek). En DKC via de eshop gekocht, helaas waren m'n accounts niet gelinked. Dus dat alsnog gedaan maar nog steeds zie mijn Nintendo Club account dat ik maar twee van de drie games heb geregistreerd. Misschien maar eens bellen naar ze.
Nou, de reactie van Nintendo is binnen. :( Ik heb de actievoorwaarden bekeken maar kon deze uitzondering niet vinden hier in. Dus maar weer teruggemaild.
Beste Vinod,

Digitale aankopen die gedaan zijn voor het koppelen van de Nintendo 3DS (XL) aan een Club Nintendo account worden niet op het account geregistreerd.
Wij zien dat je het spel Donkey Kong Country Returns 3D op 25 mei hebt gekocht en dat je de Nintendo 3DS (XL) pas op 1 juni hebt gekoppeld. Hierdoor telt dit spel dus helaas niet mee voor de "So Many Games" promotie.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 15:37
Gisteravond begonnen aan AC NL, nadat ik tig jaar geleden voor het laatst AC op de DS heb gespeeld. En toch weet het spelletje weer te boeien. Bijzonder, want je doet geen hele spannende dingen eigenlijk. Geen idee hoe lang het deze keer leuk blijft, maar heb in ieder geval alweer zin in vanavond om ff verder te 'rommelen' / 'prutsen' / 'pielen'. Wellicht dat een aantal mensen mij wellicht ook willen toevoegen? In mijn dorp groeien peren. FC: 0559 - 6748 - 6667

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11 07:35

pclinde

TechGaming.nl

Zijn er mensen die vanavond zin hebben om te meeten? We kunnen max met vier man, graag reageren! :D Dan kunnen we elkaar toevoegen mijn FC is: FC: 0473-7862-6462

[ Voor 9% gewijzigd door pclinde op 20-06-2013 17:01 ]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:13

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb door het lezen van deze thread zojuist bij de Mediamarkt de 3DS XL Animal Crossing bundle (205 euro, ze hadden er genoeg) gekocht voor mn vrouw, en die is nu al verslaafd, ook al had ze nooit van het spel gehoord haha. Wel erg suf dat er geen oplader bij zit, en jammer dat AC niet in het Nederlands te spelen is.

Voor mezelf heb ik Fire Emblem gekocht, maar zal moeten wachten tot ze naar bed gaat haha. Mooi spul :).

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 20-06-2013 19:09 ]

Something under the bed is drooling

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hmm, ik denk dat het een heel werk zou zijn om AC te vertalen. Zit zoveel tekst in, om te beginnen bv al de namen van de objecten die je kunt krijgen/kopen. En ik weet niet of alle reacties van dorpsgenoten voorgeprogrammeerd zijn , maar als je zoiets automatisch genereerd dan werkt dat ook anders in een andere taal. En als je vertaalt maak je internationale samenwerking ook lastiger.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11 13:58
Heeft iemand hier Monster Hunter? Sommige mensen klagen over de framerate, hebben jullie er last van?
En is de 3DS versie goed om mee te beginnen, of kan je beter met een eerder deel beginnen?

Ik krijg morgen mijn 3DS binnen met AC, Fire Emblem en Luigi's Mansion. Weet niet zo goed welke game ik dan moet downloaden. Ik heb alle games die ik wil dan al :P

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Ik ben wel blij dat Animal Crossing niet in het Nederlands is. Maar ja, ik heb er gelukkig toch weinig last van gezien mn 3DS op Engels ingesteld is.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Luigi's Mansion in the pocket!
Donkey Kong had ik al even

Nu nog een derde.. gaat toch Animal Crossing worden ;)

This space is occupied

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

'Miyamoto hasn’t forgotten about the possibility of Majora’s Mask on the 3DS.'

http://nintendoeverything...-idea-of-majoras-mask-3d/

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 15:12
Even een vraagje tussen door, weet iemand toevallig nog een shop waar de fire emblem 3ds xl bundel te koop is?

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
dennisvank schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:55:
Even een vraagje tussen door, weet iemand toevallig nog een shop waar de fire emblem 3ds xl bundel te koop is?
Via de pricewatch kwam ik bij deze winkel uit.

Of anders op Duitse Amazon

[ Voor 20% gewijzigd door disturbedmind op 21-06-2013 15:19 ]

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds vandaag ook Animal Crossing: New Leaf. Helaas ken ik niemand die dit ook speelt. Misschien dat hier iemand mij wilt toevoegen en dat we elkaar eens bezoeken! mijn FC: 0430-9366-2528

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:28:
Hallo, ik heb sinds vandaag ook Animal Crossing: New Leaf. Helaas ken ik niemand die dit ook speelt. Misschien dat hier iemand mij wilt toevoegen en dat we elkaar eens bezoeken! mijn FC: 0430-9366-2528
Je kan ook voor eventuele FC naar dit forum gaan en jezelf even registreren op http://crossing.redah.nl/ en die mensen ook gelijk toevoegen :)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Rn82 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:40:
En toch weet het spelletje weer te boeien. Bijzonder, want je doet geen hele spannende dingen eigenlijk.
Bizar he ?
Ik heb 'm echt heeeel lang gespeeld op de DS (Wild World) en de Wii (City Folk), leuk om even rustig bij te komen van Call of Duty, STALKER enzo :+
Leukste was om af te spreken met spelers uit andere continenten om regional DLC te ruilen, ik heb een huis vol met dat spul.
Misschien ook maar die speciale XL set halen ...

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Mauz1978 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:09:
Ik heb door het lezen van deze thread zojuist bij de Mediamarkt de 3DS XL Animal Crossing bundle (205 euro, ze hadden er genoeg) gekocht voor mn vrouw, en die is nu al verslaafd, ook al had ze nooit van het spel gehoord haha. Wel erg suf dat er geen oplader bij zit, en jammer dat AC niet in het Nederlands te spelen is.

Voor mezelf heb ik Fire Emblem gekocht, maar zal moeten wachten tot ze naar bed gaat haha. Mooi spul :).
Je vrouw is net langs geweest ;) :D!

Leuk dit! :)

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ik kan amper spelen, ze is zo verslaafd haha. Zitten nu zelfs aan een 2e 3DS XL te denken maar vind dat net te... Voor hetzelfde geld verstoffen ze allebei over n maand. Maar alsik de games zie die interessant zijn, kan dat wel voor maanden speelplezier zorgen... Hmm...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Deze AC:NL actie schijnt ook voor Nederland te zijn, maar ik kan de pagina niet vinden op de NL site :
http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=118&iid=715

Verwijderd

Mauz1978 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:21:
Ik kan amper spelen, ze is zo verslaafd haha. Zitten nu zelfs aan een 2e 3DS XL te denken maar vind dat net te... Voor hetzelfde geld verstoffen ze allebei over n maand. Maar alsik de games zie die interessant zijn, kan dat wel voor maanden speelplezier zorgen... Hmm...
Ook in de eShop is voor weinig geld leuk spul te vinden met regelmatig aanbiedingen.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Het is heel erg, maar heb zojuist zelf er ook maar een gekocht. Was te verknocht aan Fire Emblem. Om AC te kunnen spelen samen zal ik neem ik aan over een eigen versie moeten beschikken, aangezien ie voorgeinstalleerd is op die van mn vrouw? Lijkt me grappig haar stad te bezoeken ^^.

Volgende spelaankoop (heb ac en Fire emblem) (1 van de 8 op club nintendo) levert een gratis spel op trouwens... hmmm...

Trouwens een leuke tip: de XLS Bundel met Monster Hunter is €199 op de wehkamp en als je de kortingscode JUNI voor as maandag invoert, krijg je nog eens 7,50 korting ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Mauz1978 op 22-06-2013 16:25 ]

Verwijderd

Om samen te spelen heb je idd per 3DS Animal Crossing nodig.

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik zie de laatste tijd veel nieuws over de nieuwe Animal Crossing. Ik ben hierdoor erg gaan overwegen om een 3DS aan te schaffen zodat ik het kan spelen, aangezien ik jaren geleden ook veel plezier heb gehad aan Animal Crossing op de DS.
Aan de andere kant, het is wel veel geld om uit te geven aan een apparaat dat je maar voor 1 spel koopt. Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik niet beter gewoon mijn DS weer op moet zoeken en die versie spelen.
Wat zijn de verschillen tussen Wild World en New Leaf? Is het het waard om voor New Leaf een 3DS aan te schaffen of kan ik beter gewoon de DS gaan zoeken?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is het iemand gelukt om met die SSID truc thuis verbinding te maken met de Nintendo Zone ??
In-game (AC:NL) lukt het wel (voor DLC), maar niet vanaf hoofd-menu ...

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 23-06-2013 00:12 ]

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 19:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Metalkai schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:04:
Ik zie de laatste tijd veel nieuws over de nieuwe Animal Crossing. Ik ben hierdoor erg gaan overwegen om een 3DS aan te schaffen zodat ik het kan spelen, aangezien ik jaren geleden ook veel plezier heb gehad aan Animal Crossing op de DS.
Aan de andere kant, het is wel veel geld om uit te geven aan een apparaat dat je maar voor 1 spel koopt. Ik zit dus heel erg te twijfelen of ik niet beter gewoon mijn DS weer op moet zoeken en die versie spelen.
Wat zijn de verschillen tussen Wild World en New Leaf? Is het het waard om voor New Leaf een 3DS aan te schaffen of kan ik beter gewoon de DS gaan zoeken?
Er zijn een hoop nieuwe mogelijkheden bij gekomen: Je speelt nu als burgemeester, waardoor je je eigen dorp in kunt richten, er zijn een hoop nieuwe winkels, het multiplayer-gedeelte is verbeterd, en de game is grafisch een heel stuk beter.

Voor zo'n 90 euro kun je een tweedehands 3dsje oppikken op marktplaats, en dat is ie zeker wel waard. Als je dan toch een 3DS hebt, kun je meteen Fire Emblem, beide Mario's, en nog een zwik andere topspellen spelen.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11 08:42
Gisteren ook maar eens gestart met AC, alleen jammer dat ik meestal 's avonds speel.
Ik krijg zo de indruk dat ik dan het een en ander mis omdat mijn meeste inwoners dan knusjes voor hun tv zitten :). Of is dit een verkeerde indruk en past het spel zich aan? (Ik kreeg bijvoorbeeld de opmerking dat ik een nachtmus ben ....)

Is er ergens een friendlist beschikbaar voor AC?

• Dubrillion
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:20:
[...]

Ook in de eShop is voor weinig geld leuk spul te vinden met regelmatig aanbiedingen.
Ik heb nu tien euro tegoed over na Fire Emblem en Zelda.
Dus ik wacht nog even een leuke aanbieding af. Zijn er al mensen die Pokemon pre-orders hebben staan?

Verwijderd

Ik moet White 2 nog uitspelen dus ik wacht nog met de pre-order.

• Metalkai
Ekfad schreef op zondag 23 juni 2013 @ 07:41:
Gisteren ook maar eens gestart met AC, alleen jammer dat ik meestal 's avonds speel.
Ik krijg zo de indruk dat ik dan het een en ander mis omdat mijn meeste inwoners dan knusjes voor hun tv zitten :). Of is dit een verkeerde indruk en past het spel zich aan? (Ik kreeg bijvoorbeeld de opmerking dat ik een nachtmus ben ....)

Wat ik even snel gelezen had, schijnt het zo te zijn dat je een soort van regel in kan stellen waardoor inwoners later naar bed gaan, en winkels langer openblijven.
Iemand die het spel al gespeeld heeft zal dit maar moeten bevestigen.

Edit: Net ook maar een bestelling geplaatst voor de 3DS XL en Animal Crossing. Ik vind de bundel 3DS niet erg mooi, dus heb ze maar apart besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door Metalkai op 23-06-2013 13:52 ]

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:04
Ekfad schreef op zondag 23 juni 2013 @ 07:41:
Voor Fok! heb ik een verzamelsite gemaakt op http://crossing.redah.nl. Uiteraard zijn mede-tweakers ook welkom, ik kan een kolommetje Tweakers toevoegen :Y)

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 09:06
Metalkai schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:27:
[...]

Wat ik even snel gelezen had, schijnt het zo te zijn dat je een soort van regel in kan stellen waardoor inwoners later naar bed gaan, en winkels langer openblijven.
Iemand die het spel al gespeeld heeft zal dit maar moeten bevestigen.
Ja, als je eenmaal ordinances kunt instellen, moet je kiezen voor de Night Owl Ordinance. Kost je 20k bells, maar dan blijven de winkels langer open en de bewoners zijn 's avonds wat actiever :)
http://animalcrossing.wikia.com/wiki/Town_Ordinance

Verwijderd

Na Animal Crossing en Monster hunter 3 te hebben gedownload begint mijn bijgeleverde 4GB sd-kaart behoorlijk vol te raken. Is het mogelijk om mijn Animal Crossing save over te zetten naar een nieuwe SDHC kaart met meer geheugen? Herkent de 3DS de savegame dan nog wel als mijn eigen?
Indien data overzetten geen optie is, zou ik dan een extra 16gb kaart kunnen kopen waar ik toekomstige spellen op download en alterneren tussen de sd-kaart waar AC en MH3U op staan, en de nieuwe kaart?

Ik zou niet graag mijn savegame in Animal Crossing kwijtraken, dus voor de zekerheid informeer ik hier eerst even.
Deze zin vond ik in de faq van Nintendo:
Save data can only be transferred from the retail version of software to the downloadable version. You cannot transfer save data from the downloadable version of software to the retail version, and you cannot transfer save data between two copies of the retail version of software.
Echter, op een supportforum van Nintendo vond ik het volgende:
How to Transfer Data Between SD Cards
Description:
Step by step instructions on how to transfer data from one SD Card to another SD Card.

(Looking for instructions on transferring software from one Nintendo 3DS to another Nintendo 3DS? Click here for help.)

Important Note!
Need: Two compatible SD cards or SDHC cards
Need: An SD Card slot on a PC or Mac or a commercially available SD card reader/writer
Do Not: Alter, move, or erase files in the Nintendo 3DS folder.
Do Not: Overwrite data by recopying to the same SD card.

What to do:

Insert the SD card with the Nintendo 3DS data into the SD card slot or the SD card reader/writer.

Open Windows Explorer (for PC) or Finder (for Mac) and access the SD card.

Highlight the data and drag it to the desktop.

Eject the first SD card.

Insert the second SD card into the slot or reader/writer.

Using Windows Explorer or Finder, locate and access the SD card again.

Drag the data from the desktop to the second SD card.
Van wat ik begrijp is het dus niet mogelijk met de save data transfer tool, maar een simpele copy paste zou moeten werken?
Ik heb er al te veel uren in gestoken om het op de gok te nemen, dus ik hoop dat iemand hier meer kennis over heeft :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 02:12:
Na Animal Crossing en Monster hunter 3 te hebben gedownload begint mijn bijgeleverde 4GB sd-kaart behoorlijk vol te raken. Is het mogelijk om mijn Animal Crossing save over te zetten naar een nieuwe SDHC kaart met meer geheugen? Herkent de 3DS de savegame dan nog wel als mijn eigen?
Indien data overzetten geen optie is, zou ik dan een extra 16gb kaart kunnen kopen waar ik toekomstige spellen op download en alterneren tussen de sd-kaart waar AC en MH3U op staan, en de nieuwe kaart?

Ik zou niet graag mijn savegame in Animal Crossing kwijtraken, dus voor de zekerheid informeer ik hier eerst even.
Deze zin vond ik in de faq van Nintendo:

[...]

Echter, op een supportforum van Nintendo vond ik het volgende:

[...]

Van wat ik begrijp is het dus niet mogelijk met de save data transfer tool, maar een simpele copy paste zou moeten werken?
Ik heb er al te veel uren in gestoken om het op de gok te nemen, dus ik hoop dat iemand hier meer kennis over heeft :)
Je quote uit de FAQ gaat over het overzetten van save data in de software (game). Maw, je kan niet je save game van een gedownloade game (bijv. Zelda, ik noem maar wat) overzetten naar de save data van je fysieke Zelda. Vice versa kan wel, maar tussen twee fysieke Zelda's kan weer niet.

Een kopieer actie op SD kaart niveau kan natuurlijk altijd. Als je het niet vertrouwt, kun je het ook met een imagetool/kloon tool doen, dan kloon je je sd kaart naar de nieuwe. Het kopieren werkt gewoon trouwens, al heel vaak gedaan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:46
Nitai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 06:42:
[...]

Je quote uit de FAQ gaat over het overzetten van save data in de software (game). Maw, je kan niet je save game van een gedownloade game (bijv. Zelda, ik noem maar wat) overzetten naar de save data van je fysieke Zelda. Vice versa kan wel, maar tussen twee fysieke Zelda's kan weer niet.

Een kopieer actie op SD kaart niveau kan natuurlijk altijd. Als je het niet vertrouwt, kun je het ook met een imagetool/kloon tool doen, dan kloon je je sd kaart naar de nieuwe. Het kopieren werkt gewoon trouwens, al heel vaak gedaan.
Dus je kan gewoon de inhoud van je 4 GB SD naar een (noem maar wat) 16 GB SD kopiëren, en alles werkt gewoon?

Verwijderd

mat.hi.as schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:13:
[...]

Dus je kan gewoon de inhoud van je 4 GB SD naar een (noem maar wat) 16 GB SD kopiëren, en alles werkt gewoon?
Ja. Ik heb de oude 2GB vervangen voor een 16GB. Eerst alles slepen naar de computer en vervolgens naar het nieuwe kaartje en het werkte probleemloos.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan het altijd proberen. Als het niet werkt heb je nog altijd de data op je originele kaartje ;)

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11 09:53
Hallo allemaal,

Ik heb via marktplaats een nieuwe 3ds xl gekocht met een r4 kaartje.
Werkt perfect mijn vriendin is er gek op.Nu hebben wij 3 van de 8 games gekocht van de actie zie link onderaan.Maar ik moet de 3ds XL updaten om in de e shop te komen. Ik ben alleen bang dat ik dan het r4 kaartje niet meer kan gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee?

link: http://www.nintendo.nl/Di...cht/Overzicht-750393.html

[ Voor 12% gewijzigd door Mvandenberg91 op 24-06-2013 09:47 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Sta ook op het punt een 3DS XL te kopen.
Misschien goed idee om er gelijk een groter kaartje in te stoppen. Gewoon FAT32 ?
(wat kost AC:NL trouwens in de e-shop ?)

• Mvandenberg91
Ik zou de spellen via internet bestellen.
Spellen in shops van de fabrikant zijn meestal duur en betaal je de hoofdprijs.
Dat is mijn ervaring.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:39
Ik ga binnenkort de 3ds xl aanschaffen, er zijn zat games voor te vinden maar ik ben meestal erg slecht in het vinden van de leuke en simpele casual games die je een maand kan wegleggen en weer verder kan gaan waar je was zonder problemen. Welke games raden jullie mij aan om te bekijken?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Mvandenberg91 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:45:
Hallo allemaal,

Ik heb via marktplaats een nieuwe 3ds xl gekocht met een r4 kaartje.
Werkt perfect mijn vriendin is er gek op.Nu hebben wij 3 van de 8 games gekocht van de actie zie link onderaan.Maar ik moet de 3ds XL updaten om in de e shop te komen. Ik ben alleen bang dat ik dan het r4 kaartje niet meer kan gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee?

link: http://www.nintendo.nl/Di...cht/Overzicht-750393.html
Dit mag hier alleen niet besproken worden.

Verwacht maar dat hij niet meer gaat werken na de update. Er is 1 kaart die de updates overleeft.

• Metalkai
mathelicious schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:54:
Ik ga binnenkort de 3ds xl aanschaffen, er zijn zat games voor te vinden maar ik ben meestal erg slecht in het vinden van de leuke en simpele casual games die je een maand kan wegleggen en weer verder kan gaan waar je was zonder problemen. Welke games raden jullie mij aan om te bekijken?
Animal Crossing is zowat de definitie van casual gaming. Tenminste, dat was zo bij de vorige versies. Ik ga er vanuit dat dit bij de 3DS versie nog steeds zo is.

• Mvandenberg91
Bedankt voor de reactie.
Ik heb nu donkey kong, luigi's mansion en animal crossing welke van de andere 5 games is een aandrader?

• mathelicious
Metalkai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:19:
[...]

Animal Crossing is zowat de definitie van casual gaming. Tenminste, dat was zo bij de vorige versies. Ik ga er vanuit dat dit bij de 3DS versie nog steeds zo is.
Die game was ik inderdaad wel tegengekomen in dit topic, was niet te missen afgelopen dagen :P
Kende de titel wel maar dit soort games ga ik dus meestal voorbij in de winkel, het lijkt me te kinderachtig/simpel maar volgens mij is die game wel leuk inderdaad.

• Metalkai
mathelicious schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:22:
[...]

Die game was ik inderdaad wel tegengekomen in dit topic, was niet te missen afgelopen dagen :P
Kende de titel wel maar dit soort games ga ik dus meestal voorbij in de winkel, het lijkt me te kinderachtig/simpel maar volgens mij is die game wel leuk inderdaad.
De serie is inderdaad erg simpel, maar op de juiste manier uitgevoerd. Het is aan de andere kant wel een serie waar je van moet houden, aangezien het een best apart spel is.

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 07:04
Ik zit er ook aan te denken om mijn 3ds in te gaan ruilen voor een 3ds xl alleen nu is mijn vraag: Staat er een (hernieuwde) versie (3dsi xl??) op de planning of is daar voorlopig nog geen sprake van? (ik volg het nieuws omtrent de 3ds niet helemaal)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• Avioto
Tim_bots schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:49:
Ik zit er ook aan te denken om mijn 3ds in te gaan ruilen voor een 3ds xl alleen nu is mijn vraag: Staat er een (hernieuwde) versie (3dsi xl??) op de planning of is daar voorlopig nog geen sprake van? (ik volg het nieuws omtrent de 3ds niet helemaal)
Staat niet in de planning, en ik zie niet in wat ze nog kunnen verbeteren. De prijs misschien :P
Ik zou gewoon de XL halen :)

• Metalkai
Ik ben nu ongeduldig aan het wachten tot met 3DS XL met Animal Crossing morgen geleverd wordt. Ik heb er hoge verwachtingen van, helemaal nu ik er wat meer over gelezen heb. Ik heb Animal Crossing Wild World voor de DS er maar weer even bij gepakt, grappig hoe de villagers commentaar leveren dat ik al een jaar of twee niet aanwezig geweest ben.
Eerst maar even al het onkruid wegwerken :P

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Metalkai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:23:
heb Animal Crossing Wild World voor de DS er maar weer even bij gepakt,
Die was inderdaad ook leuk, net als de Gamecube versie daarvoor. Maar de leukste was toch City Folk (Wii), vooral omdat je bij andere spelers over de hele wereld op bezoek kon. Dat en dat je post kon versturen/ontvangen om items te ruilen enzo maakte het heel byzonder ... er konden ook bewoners verhuizen van een dorp dat je bezocht had naar jouw dorp. En die kattemoeder die op zoek was naar haar jong in een ander dorp ...
(en dat je dat als volwassene ook nog leuk kon/kan vinden :+ )

• Dubrillion
  • Nu online
Komen Pokémon X & Y eigenlijk in de EShop denken jullie?
Ik heb Fire Emblem en Zelda ondertussen gekocht uit de EShop en hebt nog geen fysieke games.
Ik vind het namelijk wel makkelijk om alles op me systeem te hebben, zodat je niet een sloot aan games hoeft mee te nemen als je het vliegtuig in gaat bijvoorbeeld.

Ik ben ook niet echt van het door verkopen van games, dus dat is niet echt een probleem.
Maar wat moet ik nou doen als me 3DS XL kapot gaat?
Ben ik dan alles kwijt of kan ik me SD kaart eruit halen, in een andere 3DS XL doen en de games weer spelen / opnieuw downloaden?

• Arunia
Vanmiddag maar even de 3 spellen voor de actie kopen.
Luigi's mansion, Animal Crossings, Lego City en Monster Hunter.
Waarbij of Luigi's Mansion of Animal Crossings dan de download wordt.

@Dubrillion,
Dan kun je je shop account openen op de nieuwe als het goed is en dan daar verder gaan. Dat of Nintendo moet het doen. Weet niet of dat al aangepast was.

[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 25-06-2013 10:00 ]

• Dubrillion
  • Nu online
Ja maar als je 3DS helemaal kapot is of hij wordt gestolen ben je alles kwijt.
Er is geen mogelijkheid om op die nieuwe 3DS je oude games weer gratis te downloaden.
Het is niet als Steam dat je het op een andere PC weer kan downloaden.

Nu heeft Nintendo volgens mij wel gezegd dat ze dit wel gingen doen.
Bij de Wii U is het namelijk wel zo heb ik me laten vertellen.

Verwijderd

Ik kan me vergissen, maar volgens mij kan je als je je 3DS kwijtraakt Nintendo bellen met het registratienummer van de 3DS en dan kan alsnog alles overgezet worden op een nieuwe 3DS.

• mathelicious
Toevallig heb ik laatst op internet een guide gezien over iemand met hetzelfde probleem, zijn 3ds was gestolen. Het gaat hier wel om een vs-variant.

A few weeks ago my 3DSXL was stolen. I panicked because I had 42 downloaded games on it. Today, I just got them ALL back! Here's the steps I took.
1. File a police report AND request a copy - You MUST file a police report or else they won't be able to give you your games back. Do it right away because it will take 3-5 business days to process. I had to file online which took a few days and then I paid 6$ for a copy to be sent to me.
2. Call Nintendo customer service - Find the phone # on the website. Have the serial # of the stolen 3DS (and the replacing 3DS if you have it) and your club nintendo ID ready.
3. Send a copy of the police report via fax or E-mail - Make sure to write your name, telephone, 3DS serial numbers and a detailed summary along with it.
I faxed the report and 2 full days later they reimbursed me $195 onto my club nintendo account to buy back my games and gave me download codes for all the games I downloaded via club Nintendo rewards. Nintendo was very easy to work with through the whole process, I couldn't be happier right now, I thought all of my games were lost for good. I just hope this can save someone from losing all their games!
EDIT: just want to say this was in the USA, it seems to differ between countries.

Verwijderd

Topicstarter
Heel leuk, maar wie houd er nu de serienummer van zijn DS (die niet op/in de verpakking staat) apart bij :?

• Dubrillion
  • Nu online
Opzich een mooi gebaar, maar wel krom dat het op die manier moet.

Niet gewoon via een aan account gebonden game. Die je dan bijvoorbeeld
via je Club Nintendo account op de ene 3DS onbruikbaar kan maken en op de andere kan vrijgeven.
Zo heeft maar één iemand toegang tot de game voor als je 3DS wordt gestolen of als hij kapot gaat.

Als je de 3DS en de games hebt geregistreerd zou dat moeten kunnen denk ik.
Laat de mensen voortaan hun 3DS-ID invullen bij het registreren en klaar is Kees.
Zo heeft de dief niets meer aan zijn gestolen 3DS (op fysieke games na) en kan jij je spellen weer opnieuw spelen.

Zo lijkt het me ook handig om eens in de zoveel tijd je SD te back-up of Nintendo moet met een Cloud back-up systeem komen. Zodat je niet je Savegames kwijt ben en je eventueel een back-up uit de cloud kan terugpakken O-)

Z'n beetje elke console, PC en smartphone heeft wel iets van z'n functie. Dus erg moeilijk lijkt het me niet :O

[ Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 25-06-2013 12:43 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:41:
Heel leuk, maar wie houd er nu de serienummer van zijn DS (die niet op/in de verpakking staat) apart bij
Iedereen, nu je dit weet :+

Je geeft je serienummer toch ook al door aan Nintendo als je je DS of games on-line registreert ??

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Is er hier iemand erg goed in Fire Emblem Awakening? Ik heb een aantal vraagjes aan die gene. Ik ben nieuw met de serie en probeer er een beetje in te komen :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Dubrillion schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:42:
Die je dan bijvoorbeeld via je Club Nintendo account op de ene 3DS onbruikbaar kan maken..
Hoe wou je dat doen als er geen DRM / always online policy is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:50:
[...]

Iedereen, nu je dit weet :+

Je geeft je serienummer toch ook al door aan Nintendo als je je DS of games on-line registreert ??
Nee dat is niet je serienummer, maar je registratiecode van dat spel of systeem ;)

• Avioto
Arunia schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:59:
Vanmiddag maar even de 3 spellen voor de actie kopen.
Luigi's mansion, Animal Crossings, Lego City en Monster Hunter.
Waarbij of Luigi's Mansion of Animal Crossings dan de download wordt.
Je moet toch 3 Nintendo games kopen, of ben ik nou gek? |:(
Lego City en MH zijn door andere ontwikkelaars gemaakt.

Laat maar, ik kan niet lezen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Avioto op 25-06-2013 16:32 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Stomme vraag, maar hoe kan je in AC ruilen met andere spelers? Ik heb m ook gekocht en bezoek nu de stad van mn vrouw maar we kunnen niks ruilen, alleen wat omslachtig op de grond gooien...

• NickD
Mauz1978 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:11:
Stomme vraag, maar hoe kan je in AC ruilen met andere spelers? Ik heb m ook gekocht en bezoek nu de stad van mn vrouw maar we kunnen niks ruilen, alleen wat omslachtig op de grond gooien...
Ik vrees dat dat de enige manier is. Direct traden is er niet (want je kan namelijk bugs/fish niet ruilen). Je kan elkaar ook, jammergenoeg, geen directe mail sturen.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

NickD schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:15:
[...]

Ik vrees dat dat de enige manier is. Direct traden is er niet (want je kan namelijk bugs/fish niet ruilen). Je kan elkaar ook, jammergenoeg, geen directe mail sturen.
Ah ok :). Thanks voor je reply ;).

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
NickD schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:15:
[...]

Je kan alleen de ander post sturen via het postkantoor in hun eigen stad..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Nipje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:15:
Is er hier iemand erg goed in Fire Emblem Awakening? Ik heb een aantal vraagjes aan die gene. Ik ben nieuw met de serie en probeer er een beetje in te komen :)
Goed wil ik niet zeggen, maar stel je vraag wie weet kan ik of iemand anders hier m beantwoorden.

• mathelicious
mathelicious schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:22:
[...]

Niemand die nog leuke titels weet om af en toe lekker simpel tijd te verdoen?

• Avioto
Als je van turn-based actie houd, is Project X Zone misschien wel interessant.
YouTube: Project X Zone (3DS) Trailer

Komt 5 juli uit geloof ik.

• Nipje
Nou er is iets wat ik niet helemaal volg in fire emblem awakening. Ik heb nu een aantal keer een game geladen na het uitspelen van chapter 3, en er verschijnen regelmatig random poppetjes op de world map. De ene keer kan ik daar speciale items van kopen, de andere keer moet ik met ze vechten en soms staat er helemaal niemand.

Wat moet ik hier nou precies mee? Altijd gebruik van maken als ze er zijn en moet ik bijvoorbeeld die seals kopen wanneer dit mogelijk is? Ik ben een beetje de weg kwijt :D

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Nipje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:20:
Nou er is iets wat ik niet helemaal volg in fire emblem awakening. Ik heb nu een aantal keer een game geladen na het uitspelen van chapter 3, en er verschijnen regelmatig random poppetjes op de world map. De ene keer kan ik daar speciale items van kopen, de andere keer moet ik met ze vechten en soms staat er helemaal niemand.

Wat moet ik hier nou precies mee? Altijd gebruik van maken als ze er zijn en moet ik bijvoorbeeld die seals kopen wanneer dit mogelijk is? Ik ben een beetje de weg kwijt :D
Je moet natuurlijk helemaal niks, maar ik adviseer je die seals te kopen zodra je dat kunt, want in het begin dacht ik dat ze er zouden blijven staan met de spullen, maar die verdwijnen inderdaad en die seals lijken erg zeldzaam. De gevechten zou je kunnen gebruiken om wat troepen te levelen (ik laat chrom en 'mezelf' meestal rusten en de lage levels gooi ik er in wat ook een foute keuze kan zijn, ga daarom eerst de map na en bestudeer de tegenstanders) en jezelf te trainen. De side quests kan je leuke nieuwe troepen aan overhouden.

• Nipje
Mauz1978 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:29:
[...]

Je moet natuurlijk helemaal niks, maar ik adviseer je die seals te kopen zodra je dat kunt, want in het begin dacht ik dat ze er zouden blijven staan met de spullen, maar die verdwijnen inderdaad en die seals lijken erg zeldzaam. De gevechten zou je kunnen gebruiken om wat troepen te levelen (ik laat chrom en 'mezelf' meestal rusten en de lage levels gooi ik er in wat ook een foute keuze kan zijn, ga daarom eerst de map na en bestudeer de tegenstanders) en jezelf te trainen. De side quests kan je leuke nieuwe troepen aan overhouden.
Bedankt voor de info! En welke van die seals moet ik dan kopen? Die masters eerder dan de "normale" of wat raad je me daarin aan?

Edit: Ik speel op hard trouwens, dus daarom let ik een beetje op wat ik beslis :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nipje op 25-06-2013 22:49 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Nipje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:42:
[...]

Bedankt voor de info! En welke van die seals moet ik dan kopen? Die masters eerder dan de "normale" of wat raad je me daarin aan?

Edit: Ik speel op hard trouwens, dus daarom let ik een beetje op wat ik beslis :)
Ik ook, zit tegen chapter 9 aan en verlies net Sumia wat ik dus k*t vind haha maar ja. Ik kies zelf voor masters om in dezelfde klasse te specialiseren. Zie daarvoor dit overzicht: http://serenesforest.net/fe13/class.html . Die andere is om je karakter om te toveren naar n andere klasse. Zo behoud je je skills zoals je wapenkunde, en kan je een nieuwe klasse beginnen. Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd het is me nog niet 100 % duidelijk, ook niet op de andere paginas van deze link...

• NickD
Nipje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:42:
[...]

Met die second seal kun je het karakter een andere klasse late aannemen. Let erop, niet elk karakter kan elke klasse aannemen (behalve dan de echte hoofdcharacters, inclusief je eigen unit). Het voordeel is dat je hiermee bepaalde skills aan je karakters kunt geven die ze normaal gezien niet zouden krijgen, en dat hun stats iets hoger zullen zijn. Zo zijn bijvoorbeeld Galeforce (dark flier) en Armsthrift (mercenary) eigenlijk twee must-have skills.

Het nadeel is dat ze na het omswitchen naar een andere klasse wel langzamer levellen (want er wordt gekeken naar je totale level, dus wat je over alle klasse geleveld hebt).

Die Master Seals kun je een advanced klasse mee aannemen, wat meestel erg nuttig is (betere stats en groei). Let wel, als je max level bent in je advance klasse, kun je een second seal gebruiken om weer naar level 1 te gaan in je huidige advance klasse, zo kun je namelijk je stats toch door kunnen laten groeien :)

• Arunia
Zo gisteren de 3 spellen geregistreerd.
Vanochtend had mijn vrouw haar code voor Animal Crossings binnen.

In de metro Luigi's Mansion kunnen spelen. Het eerste level weliswaar. Maar iig geen spel voor dat half uurtje in de metro. Kan niet saven halverwege.
De andere twee moet ik nog gaan proberen. Ben benieuwd. Mooie actie bij Saturn/Media Markt (Saturn maakt er reclame over, maar MM doet mee). Een select aantal spellen waarvan een aantal in de 8 zitten doen mee aan de actie voor 35 euro.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Arunia schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:29:
Mooie actie bij Saturn/Media Markt (Saturn maakt er reclame over, maar MM doet mee). Een select aantal spellen waarvan een aantal in de 8 zitten doen mee aan de actie voor 35 euro.
is er alleen een actie i.c.m. spellen ??
ben op zoek naar een 3DS XL en dacht dat ik bij MM onlangs iets zag voor €182, maar die is verdwenen ?

• Arunia
De spellen weet ik zeker, 3DSXL nog niet gezien.

Bij Nintendo zag ik trouwens dat wanneer je Monster Hunter 3 Ultimate koopt voor de 3DS, je een code kunt aanvragen zodat iemand anders een 3DSXL kan registreren en met die code meteen Monster Hunter 3 download krijgt.
Baalde, want ik heb alle XL's al geregistreerd staan, maar kan interessant zijn voor mensen.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Goner schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:37:
[...]

is er alleen een actie i.c.m. spellen ??
ben op zoek naar een 3DS XL en dacht dat ik bij MM onlangs iets zag voor €182, maar die is verdwenen ?
Bij de wehkamp is de 3DSXL nu 169 euro. Er was pas ook een actie bij bol.com: een 3dsxl+game+lader voor de prijs van de game+console -20 euro. Dus die lader gratis. Ik weet niet of die actie nog aan de gang is.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Metalkai
ye-roon schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:44:
[...]

Bij de wehkamp is de 3DSXL nu 169 euro. Er was pas ook een actie bij bol.com: een 3dsxl+game+lader voor de prijs van de game+console -20 euro. Dus die lader gratis. Ik weet niet of die actie nog aan de gang is.
Die actie is volgens mij inderdaad nog aan de gang, al geld het niet voor elke game. Ik heb hier geen gebruik van kunnen maken want de game die ik wil (Animal Crossing) was geen onderdeel van deze actie.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13

Melkaz

Melkazar

In het krantje van de saturn is de 3ds XL in de "aanbieding" voor 179.

8 games zijn nu 35 euro:
Pokemon Stadium, Mario Kart 7, DK Returns 3d, lego City, Mario 3D Land, Monster hunter TRI, Luigi's Mansion 2, New Super mario Bros 2 en Fire Emblem zo te zien.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Nipje
NickD schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:04:
[...]

Met die second seal kun je het karakter een andere klasse late aannemen. Let erop, niet elk karakter kan elke klasse aannemen (behalve dan de echte hoofdcharacters, inclusief je eigen unit). Het voordeel is dat je hiermee bepaalde skills aan je karakters kunt geven die ze normaal gezien niet zouden krijgen, en dat hun stats iets hoger zullen zijn. Zo zijn bijvoorbeeld Galeforce (dark flier) en Armsthrift (mercenary) eigenlijk twee must-have skills.

Het nadeel is dat ze na het omswitchen naar een andere klasse wel langzamer levellen (want er wordt gekeken naar je totale level, dus wat je over alle klasse geleveld hebt).

Die Master Seals kun je een advanced klasse mee aannemen, wat meestel erg nuttig is (betere stats en groei). Let wel, als je max level bent in je advance klasse, kun je een second seal gebruiken om weer naar level 1 te gaan in je huidige advance klasse, zo kun je namelijk je stats toch door kunnen laten groeien :)
Thanks voor de informatie. Is het dan niet ook mogelijk om die seal pas te gebruiken op level 20? Dan haal je er ook het maximale uit :)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Melkaz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:52:
In het krantje van de saturn is de 3ds XL in de "aanbieding" voor 179.

8 games zijn nu 35 euro:
Pokemon Stadium, Mario Kart 7, DK Returns 3d, lego City, Mario 3D Land, Monster hunter TRI, Luigi's Mansion 2, New Super mario Bros 2 en Fire Emblem zo te zien.
Het enige dat ik op hun site voor die prijs kan vinden is New Super Mario Bros. 2

http://www.saturn.nl/mcs/...11&hits=&sort=price&page=

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13

Melkaz

Melkazar

Ken. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:06:
[...]

Het enige dat ik op hun site voor die prijs kan vinden is New Super Mario Bros. 2

Het staat zo te zien alleen nog op hun folder, 2 pagina.

http://view.publit.as/saturn/wk26

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar eens de Project X Zone demo geprobeerd. Het zag er uit als een snelle manier om geld te cashen door bekende personages te gebruiken, maar ik was HEEL aangenaam verrast. Leuke gameplay, HEEL knappe vechtanimaties (vooral de specials) en ik kon Ken+Ryu van Street Fighter een team attack laten doen met Ulala van Space Channel 5. Echt, grote grijns op men gezicht om het zien te gebeuren :D.

• Arunia
Ken. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:06:
[...]

Ze zijn wel degelijk die prijs in de winkel.
Gewoon even vragen als het niet op de verpakkingen staat. De prijs wordt dan voor je aangepast (ofwel nieuwe sticker). De MM had iig de prijzen wel van te voren aangepast, maar kan zijn dat degene die het altijd deed, gewoon ziek was bij mijn Saturn.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Helder. Ik dacht even dat het misschien alleen een aanbieding was bij een specifiek filiaal zoals je soms wel ziet.

• Metalkai
Vandaag wordt hopelijk met 3DS XL en Animal Crossing bezorgt. Zou eigenlijk gisteren al bezorgt worden maar blijkbaar zijn er vertragingen bij PostNL (wanneer niet?).
Ben toch wel benieuwd naar wat er allemaal precies veranderd is, en hoe het nu speelt. Ik had bij Wild World op de DS af en toe problemen met de goede richting opkijken door de d-pad. Hopelijk gaat dat beter met de analog 'stick' die op de 3DS zit.

• mathelicious
Arunia schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:43:
De spellen weet ik zeker, 3DSXL nog niet gezien.

Bij Nintendo zag ik trouwens dat wanneer je Monster Hunter 3 Ultimate koopt voor de 3DS, je een code kunt aanvragen zodat iemand anders een 3DSXL kan registreren en met die code meteen Monster Hunter 3 download krijgt.
Baalde, want ik heb alle XL's al geregistreerd staan, maar kan interessant zijn voor mensen.
Klopt, dit ben ik op andere sites ook al tegengekomen. Daar werd niet gesproken over het registreren van de 3DS maar alleen de code en dat je dan MH3 kon downloaden. Ze werkten daar samen om de codes door te geven. Lijkt me een goed idee, heb alleen me 3dsxl nog niet
Avioto schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:10:
Als je van turn-based actie houd, is Project X Zone misschien wel interessant.
YouTube: Project X Zone (3DS) Trailer

Komt 5 juli uit geloof ik.
Ziet er tof uit, bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door mathelicious op 26-06-2013 13:32 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, blijkbaar loopt de 3DS XL goed ... er lag er nog eentje by MM (Den Haag), een roze. Maar niet gedaan.
(wat er zo byzonder aan die roze XL, doos is een stuk groter en de prijs een stuk hoger !?)

• mathelicious
Goner schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:34:
Nou, blijkbaar loopt de 3DS XL goed ... er lag er nog eentje by MM (Den Haag), een roze. Maar niet gedaan.
(wat er zo byzonder aan die roze XL, doos is een stuk groter en de prijs een stuk hoger !?)
Dat ding is knetterroze, chicks dig it. Mijn vriendin heeft ook roze :F

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Vandaag Animal Crossing in huis! Wie vriendjes wil worden moet maar even wat laten weten ;) Ik zal posten welke vruchten ik heb als ik eenmaal bezig ben.

This space is occupied

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Voeg jezelf ff hier toe: http://crossing.redah.nl/
Dat is wat praktischer.

• Arunia
Pfff, gisteren lag de hele tijd de store er uit. Vanochtend is het me gelukt om toch nog Animal Crossings te downloaden.
Kan mijn vrouw vanavond eens gaan spelen.

• Metalkai
Ben een beetje jaloers :-P Zit nu te wachten op de levering maar de staking bij PostNL gooit een beetje roet in het eten.

• Dubrillion
  • Nu online
Metalkai schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:00:
Ben een beetje jaloers :-P Zit nu te wachten op de levering maar de staking bij PostNL gooit een beetje roet in het eten.
PostNL is sowieso goed bezig.
Ik wacht al 3 weken op 3 spellen die met brievenbuspost zijn verzonden 7(8)7
Overigens leveren ze altijd alles op tijd... als het maar pakketten zijn, maar kan me voorstellen
dat door de staking het niet helemaal gaat lukken |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 27-06-2013 11:22 ]

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Dubrillion schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:22:
[...]

PostNL is sowieso goed bezig.
Ik wacht al 3 weken op 3 spellen die met brievenbuspost zijn verzonden 7(8)7
Overigens leveren ze altijd alles op tijd... als het maar pakketten zijn, maar kan me voorstellen
dat door de staking het niet helemaal gaat lukken |:(
3 spellen voor 15 euro per stuk via Marktplaats toevallig?
Zo ja, dan kan je eeuwig wachten. Die zijn nooit verstuurd.

• Dubrillion
  • Nu online
LabsTipJr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:28:
[...]

3 spellen voor 15 euro per stuk via Marktplaats toevallig?
Zo ja, dan kan je eeuwig wachten. Die zijn nooit verstuurd.
Nee gelukkig niet. Ik had van te voren dit forum al goed doorgelezen.
Desalniettemin wel een mooie deal gemaakt, maar geen 15 euro stuk :)

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 14:27
Ik zag dat er een monster hunter actie is waarbij je vrienden de game gratis kan giften, doen we hier op tweakers nog iets mee? je kan ze namelijk schijnbaar onbeperkt doorgeven, ik ben hier wel geintreseerd in mocht iemand zo'n key over hebben.

• Arunia
Game Error schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:26:
Ik zag dat er een monster hunter actie is waarbij je vrienden de game gratis kan giften, doen we hier op tweakers nog iets mee? je kan ze namelijk schijnbaar onbeperkt doorgeven, ik ben hier wel geintreseerd in mocht iemand zo'n key over hebben.
Ik heb zo'n code. Maar de ander moet dan wel hun 3ds in een bepaalde periode registreren. 5 juni tot ergens augustus.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Animals Crossing is echt een heerlijk relaxed spel. Gisterenavond lekker bezig geweest de vlag voor mn dorp te designen. Nu leek het me leuk om het logo van Blijdorp na te tekenen (mn dorp heet suprise suprise Blijdorp) en ik moest m gewoon even sharen want hij is aardig gelukt dacht ik zo haha:

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3713/9158985476_9b19e67001_o.jpg

(ter vergelijking:)
Afbeeldingslocatie: http://www.diergaardeblijdorp.nl/images/voorpagina/zomer/logo.gif

[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 28-06-2013 13:36 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]