Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
15 euro... Heb je de discussie op de vorige pagina gelezen...?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 09:53
DukeBox schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:17:
[...]

BS=Bart Smit..
Ik heb zojuist diverse games voor €15 van marktplaats gekocht.. heb erg zin om weer wat nieuws te spelen :)
Ik zou even nakijken van welke persoon je dit gedaan hebt?
Vermeld hier overigens even de naam. Dat maakt het voor ons ook wat makkelijker.
En ook aangifte doen als je niks krijgt natuurlijk.
15 euro is namelijk het bedrag wat mensen hier een beetje vrezen -O-

Dat schijnt nogal vaak een oplichter te zijn.
Afgelopen weekt verkoch ''Melinda'' 3DS spellen voor 15 euro.
Alleen Melinda woonde de ene keer in Hoorn, dan in Amsterdam en Rotterdam... zoiets

[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 12-06-2013 09:51 ]

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
En vooral aangifte blijven doen !

• Dubrillion
Mensen nog interessante dingen gezien op de E3 die het vermelden waard zijn?

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Iemand ACNL al gespot in de Winkels? Zeker nu Wehkamp ze gisteren al verzonden heeft.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dubrillion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:48:
Nieuwe Super Smash Brothers dacht ik zo!

• Dubrillion
Ken. schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:53:
[...]

Nieuwe Super Smash Brothers dacht ik zo!
Coooool toen ik de aankondiging las dacht ik dat het een Wii U exclusive was.
Deze komt er wel als hij uitkomt O-)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

http://www.joystiq.com/20...-smash-bros-on-wii-u-and/
Director Masahiro Sakurai notes that "the total number of characters [in the Nintendo 3DS version] is the same as the Wii U version, but some of the stages will be completely different."

In addition: "In the Nintendo 3DS version, there will be more stages based on handheld games, while themed stages from home console games will be on Wii U."

Both games also boast a unique graphic style. The Wii U release focuses on primary colors and visual effects, while the 3DS version has cel-shaded characters in order to make them easier to see.

[ Voor 74% gewijzigd door Ken. op 12-06-2013 13:09 ]

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:46
Zou het niet handig zijn als je de originele games die je koopt achteraf alsnog kunt download naar een SD kaartje? Ik heb namelijk graag de originele games compleet in doos maar vind alle games op een SD kaart natuurlijk handiger voor portable gebruik ^^

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:40:
Zou het niet handig zijn als je de originele games die je koopt achteraf alsnog kunt download naar een SD kaartje? Ik heb namelijk graag de originele games compleet in doos maar vind alle games op een SD kaart natuurlijk handiger voor portable gebruik ^^
Je bedoelt dus een "backup" maken. Ja, ik ben dol op "backups". Helaas Nintendo wat minder :|

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Dubrillion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:45:
Ik zou even nakijken van welke persoon je dit gedaan hebt?
Vermeld hier overigens even de naam. Dat maakt het voor ons ook wat makkelijker.
En ook aangifte doen als je niks krijgt natuurlijk.
15 euro is namelijk het bedrag wat mensen hier een beetje vrezen -O-
Ik zie niet in waarom, gaat om hele andere games en bedragen dan eerder genoemd. Heb ook al keurig een T&T code gehad en eerder (jaar geleden) zaken gedaan met deze persoon.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Zou mij ook super lijken! Maar het probleem zit hem erin dat het lastig is om te voorkomen dat mensen dan het spel kopen, op de sdkaart zetten, en dan de cartridge weer verkopen.
Dan zouden ze óf de cartridge daarna "onklaar" moeten maken, maar dan zijn tweedehands games niet meer mogelijk, óf een manier verzinnen waarop ze geinstalleerde games kunnen deactiveren als de cartridge in een andere ds gedaan wordt. Maar dat laatste zal dan altijd een always-on internetverbinding vereisen, of bv een verplichte sync 1 keer per week.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Dubrillion
DukeBox schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:58:
[...]

Ik zie niet in waarom, gaat om hele andere games en bedragen dan eerder genoemd. Heb ook al keurig een T&T code gehad en eerder (jaar geleden) zaken gedaan met deze persoon.
Het was alleen een waarschuwing. We willen natuurlijk niet dat er nog meer mensen de dupe worden van oplichters. Ik heb zelf 3 games kunnen kopen voor €60,-. Die zijn nu onderweg in een stevige enveloppe _/-\o_
Hopelijk klopt het allemaal, want dan scheelt het een hoop geld. Meer geld voor Pokémon Y en Smash Bros :9~. Gaan er meerdere mensen Pokémon kopen? En ga je dan voor X of Y?
Dat ben ik helemaal met je eens. Lijkt me super. Mijn bedoeling was om alles in de E-Shop te kopen. Nu kom ik er achter dat dat niet mogelijk is en nog eens veeeeel duurder dan een stapel tweedehands games kopen. Ik ben nu opzoek naar een mooie tas waar ik alles in kan bewaren voor als ik buiten de deur gaat O-) .

Ze zouden eventueel een optie kunnen geven om de Games aan je 3DS console te koppelen. Dat de cardrigdes daarna niet meer werken en je data op je SD nog wel uitwisselbaar is, maar het simpelweg niet doen. Zie ook niet in dat hier een internetverbinding voor is. Of zit ik dan helemaal verkeerd?

[ Voor 46% gewijzigd door Dubrillion op 12-06-2013 14:33 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Dubrillion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:30:
Zie ook niet in dat hier een internetverbinding voor is. Of zit ik dan helemaal verkeerd?
Ik denk dat het stukje flash niet te beveiligen is in zo'n cardridge. Dus je kan dan niet voorkomen dat de game gespeeld wordt op een niet 'gekoppelde' ds.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

@Dubrillion: ik ben van plan Pokemon X te kopen. Het ziet er eindelijk weer uit als een verniewing in de serie. En zoals ik zag in de trailer zitten er ook "oude" pokemon in de nieuwe regio voordat je eerst de national dex moet vinden. Wat ik wel een plus vind. En de keuze voor X, tja. Eerste generatie had ik Yellow. 2de generatie Gold, al was "silver meer richting blauw" ik kom er zo op. 3de generatie had ik Sapphire en Leaf Green. 4de generatie Diamond. Ik heb dus eigenlijk altijd de niet rode versie gehad. Gezien Y de rode versie en X de blauwe versie is. Tja, X it is. Plus die Legendary van X vind ik er toffer uitzien dan die van Y. Al zal die laatste vast een betere typing hebben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Indien er geïnteresseerden zijn: Gamemania (BE) verkoopt sinds gisteren Animal Crossing: New Leaf, 2 dagen vroeger dan oorspronkelijk aangegeven. Ben hem onmiddellijk gaan ophalen. AC blijft een leuk, relaxed spelletje, ideaal voor tussendoor.

• Dubrillion
ye-roon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:30:
@Dubrillion: ik ben van plan Pokemon X te kopen. Het ziet er eindelijk weer uit als een verniewing in de serie. En zoals ik zag in de trailer zitten er ook "oude" pokemon in de nieuwe regio voordat je eerst de national dex moet vinden. Wat ik wel een plus vind. En de keuze voor X, tja. Eerste generatie had ik Yellow. 2de generatie Gold, al was "silver meer richting blauw" ik kom er zo op. 3de generatie had ik Sapphire en Leaf Green. 4de generatie Diamond. Ik heb dus eigenlijk altijd de niet rode versie gehad. Gezien Y de rode versie en X de blauwe versie is. Tja, X it is. Plus die Legendary van X vind ik er toffer uitzien dan die van Y. Al zal die laatste vast een betere typing hebben.
Uhmmm ik had eerst Red geleend van iemand :*). Daarna helemaal verknocht geraakt aan de serie.
Toen Crystal, Ruby, Fire Red, Diamond, White, Black 2. Dus een neiging naar Rood... Ik vind persoonlijk de Legendary van Y er weer gaver uit zien. Ook zweven de flying Pokémon nu in een gevecht. Ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat hij in de E-Shop komt. Dan kan hij op me SD kaart naast Fire Emblem _/-\o_

Begin steeds dieper in Fire Emblem te zitten. Het is echt een gaaf spel. Ik heb de twee GBA versies plat gespeeld en nu soms nog steeds op me telefoon via een emulator. Ik hoop vandaag Zelda OoT, Mario 3D land, Mario Kart 7 en New Super Mario Bros 2 te ontvangen.

Ooohjaa de nieuwe Zelda ziet er ook weer erg leuk uit :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 13-06-2013 08:32 ]

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:46
Pokemon heeft mij na Gold / Silver even compleet kwijt geraakt. Al die nieuwe pokemons werden steeds lelijker alsof ze geen inspiratie meer hadden. Maar ik moet zeggen dat deze nieuwe Pokemon game me wel erg leuk lijkt, voornamelijk vanwege de nieuwe elementen en waarschijnlijk iets minder qua Pokemons zelf. The good old 151 ftw!! :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dubrillion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:48:
Vergeet ik helemaal de nieuwe Phoenix Wright!
Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies

[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 13-06-2013 09:33 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
WOOT! Die komt zeker in huis

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Duurt (zoals gebruikelijk) helaas nog even. Japan krijgt 'm volgende maand en wij mogen tot de herfst wachten. Gelukkig heb ik tot die tijd nog genoeg te spelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 13-06-2013 10:23 ]

• Laura86
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-11 13:05
Ik heb gisteren Animal Crossing New Leaf ontvangen. Net als zijn voorgangers weer een heerlijke game om te spelen. Zijn er nog meer mensen die hem spelen en items willen ruilen? Ik heb sinaasappels in mijn dorp en ik zoek andere fruitsoorten.

Verwijderd

Topicstarter
Ken. schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:32:
[...]

Vergeet ik helemaal de nieuwe Phoenix Wright!
Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies

[video]
Jamaar, wij wachten nog altijd op Phoenix Wright VS Professor Layton :(

Ik snap die Jappen bij momenten echt niet. Dat ze tijfelachtig zijn om visual novel games uit te brengen in het westen kan ik begrijpen, maar een crossover van 2 bestsellers zou toch enorm goed verkopen hier?

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan nu al niet wachten :D
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:28:
[...]

Jamaar, wij wachten nog altijd op Phoenix Wright VS Professor Layton :(

Ik snap die Jappen bij momenten echt niet. Dat ze tijfelachtig zijn om visual novel games uit te brengen in het westen kan ik begrijpen, maar een crossover van 2 bestsellers zou toch enorm goed verkopen hier?
Waarschijnlijk heeft de populariteit van de R4 kaartjes ook bijgedragen aan hun twijfel.
Laten we hopen dat de 3DS dat bespaard blijft.

En zo populair is Phoenix Wright toch niet? Zeker niet vergeleken met Layton.
Heb het idee dat het een beetje een niche publiek kent.

• Dubrillion
ik HAAAAT PostNL...
Maandagavond is een pakketje verzonden door een webshop. Nog steeds niet aangekomen.
Gelukkig had ik daar wel met PayPal betaald. Wat er dus voor zorgt dat me pakketje verzekerd is.
Nu heb ik op Marktplaats ook een spel gekocht en deze is gisteren ochtend op de bus gegaan.
Nog niks ontvangen.... Lekker is dat. Want ik heb het op me werk laten bezorgen en werk vaak Vrijdag thuis...
Wat dus betekent dat ik in het weekend niet mijn nieuwe spellen kan spelen. Hoe erg kan je falen als postbezorger |:(

Ontopic: Die nieuwe Zelda ziet er weer erg leuk uit. Heb me ook erg vermaakt met The Minish Cap en de eerste Zelda op de DS. De tweede vond ik persoonlijk wat minder. Hoop wel dat ie meer lijkt op The Minish Cap dan op de twee DS games. Die vond ik te veel gefocussed op het varen en het trein rijden.

[ Voor 34% gewijzigd door Dubrillion op 13-06-2013 14:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ken. schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:08:
En zo populair is Phoenix Wright toch niet? Zeker niet vergeleken met Layton.
Heb het idee dat het een beetje een niche publiek kent.
Integendeel: De onverwachte populariteit is de grote reden waarom alle PW delen in het Westen uitgekomen zijn ondanks dat dit genre anders nooit buiten de Japanse grens komt.

Wikipedia:
Phoenix Wright: Ace Attorney was very hard to find in stores shortly after its North American release because of a shortage, owing to unexpectedly high demand.[24] Capcom shipped more units in March 2006.[25] They later issued a new shipment in June 2006, which sold out within a week
Als dit niet was gebeurd hadden we nooit een Europese release gezien. Alle daaropvolgende delen gingen ook als zoete broodjes over de toonbank.

Verwijderd

Topicstarter
*dubbel*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 16:06 ]

• mathelicious
  • Laatst online: 20:39
Beste dames/heren,
ik sta op het punt om een 3ds (xl) te gaan kopen. Na mijn laatste GameBoy advance SP (!) nooit meer een handheld gekocht maar het begint nu toch weer erg te kriebelen. Uiteindelijk heeft de nostalgie van OoT 3D en enkele andere titels me over de streep getrokken.

Nu alleen de vraag, XL nemen of niet? Ik heb in dit forum vrij weinig kunnen vinden over accuduur, gaat de XL echt zoveel langer mee? (relatief natuurlijk) Is het echt zo veel fijner gamen op een groter scherm? Zijn de verbeteringen tov de 3DS het verschil in kosten waard??
Mocht de keuze op een 3DS vallen dan ga ik deze tweedehands aanschaffen, gelijk met wat spellen erbij (je bent Hollander of je bent het niet :P ) wat zijn punten waar ik op moet letten wat betreft slijtage?

Moet wel zeggen dat de XL mijn voorkeur zou hebben, zeker met de super smash bros die uitkomt, maar dit gaat mij gewoon 100 tot 200 euro extra kosten in vergelijking met een tweedehands 3DS aanschaffen. Wat is wijsheid

[ Voor 3% gewijzigd door mathelicious op 13-06-2013 23:20 . Reden: aanvulling ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:21
Ik heb ze nu allebei hier liggen, de 3DS XL is zeker weten een stuk fijner. Als je via marktplaats kijkt, scheelt het een euro of dertig voor een los apparaat. Ga je kijken naar ook met spellen erbij, dan wordt het prijsverschil wat kleiner, afhankelijk wat voor spellen erbij zitten. Over de batterijduur kan ik niks zeggen, omdat de ene al wat langer meegaat dan de ander. Nintendo zelf zegt dat de XL wat langer meegaat. Slijtage is denk ik puur cosmetisch, behalve op de schermpjes. Dat kan best wel storend zijn, maar dat is met alle schermen zo. Altijd langsgaan als je een handheld koopt, en spelletjes van 15 euro niet vertrouwen :P.

Verwijderd

Laura86 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:17:
Ik heb gisteren Animal Crossing New Leaf ontvangen. Net als zijn voorgangers weer een heerlijke game om te spelen. Zijn er nog meer mensen die hem spelen en items willen ruilen? Ik heb sinaasappels in mijn dorp en ik zoek andere fruitsoorten.
Heb de game net gedownload en ik heb kersen. Ik weet echter nog niet hoe te ruilen maar ben vanmiddag vrij en zal dan eens gaan kijken, altijd handig als je kunt ruilen want in de Wii versie kwam ik niet verder dan 5 soorten.

Ik hoop dat de Wii U versie andere soorten bevat en je uit kunt wisselen als je beide versies hebt.

Wat de versie betreft, ik heb de gewone 3DS gehad maar zou mijn XL nooit meer in willen ruilen voor de gewone versie. Ga je voor de gewone versie dan heb je wel als voordeel dat je een voordelige vervangingsbatterij kunt krijgen die je in 2D ongeveer 14-16 uur speeltijd geeft.
Mijn XL gaat ongeveer 6 uur mee in 2D (ik speel voornamelijk 2D).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 07:52 ]

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 16:38
Hebben jullie de code al van Nintendo zelf gekregen? Ik heb nog steeds niets gezien om Animal Crossing te downloaden.. :(

Geen informatie beschikbaar

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 16:27
Viper_4111 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:24:
Hebben jullie de code al van Nintendo zelf gekregen? Ik heb nog steeds niets gezien om Animal Crossing te downloaden.. :(
Als je inlogt in de nintendo site staat de code klaar. Ook ik had namelijk nog geen mail maar ondertussen wel het spel.

• Viper_4111
Hotman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:11:
[...]
Als je inlogt in de nintendo site staat de code klaar. Ook ik had namelijk nog geen mail maar ondertussen wel het spel.
Thanks! Stond inderdaad klaar.

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11 10:11
Hotman schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:11:
[...]

Ik heb net ff ingelogt. maar zie niets staan... Waar zou je die code terug moeten vinden?
Ik heb al onder mijn account gekeken.

edit: Heb het gevonden! door de brakke internet explorer hier op het werk werd de site niet juist getoond. |:( 8)7
Even Firefox erop gezet en de websites werden weer normaal getoond. Nu zag ik inderdaad de code staan!
Nu wil ik naar huis!!!! :'(

[ Voor 25% gewijzigd door totempaal op 14-06-2013 10:17 ]

PSN: Totumpaal

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Donkey Kong 3DS in huis gehaald: Heerlijk natuurlijk :)

Luigi's Mansion 2 was ook in de aanbieding bij de MM (33 euro Heerlen) dus meteen gereserveerd (was op maar zodra hij binnenkomt krijg ik belletje)

Ik denk dat ik voor Animal Crossing ga als derde voor "de actie". Als ik naar mijn 3DS game collectie kijk zie je meteen hoe sterk de first party line-up van Nintendo toch steeds weer is _O_

This space is occupied

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17
Wat mij betreft is de 3DSXL superieur. Grotere schermen, betere ergonomie en de vormgeving lijkt ook wat beter doordacht te zijn. De kleine heeft bijvoorbeeld vaak last van het feit dat de opstaande rand rond het onderste scherm contact maakt met het bovenste, wat tot strepen of zelfs krassen kan leiden.
De accu gaat inderdaad wel langer mee, maar dat is hooguit een uurtje, misschien anderhalf, het blijft een feit dat de accu niet zo lang mee gaat als de GBASP/NDS.
Bij mij was echter het scherm de doorslag. Ik kwam van een DSiXL naar de 3DS en dan is dat schermpje inderdaad wel vreselijk klein. De 3DSXL is vooral als je de DSiXL gewend bent dus eigenlijk al de enige optie wat mij betreft.

Je weet overigens dat je bij de XL niet standaard een voeding krijgt? Die moet je dan nog wel los aanschaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door Seal64 op 14-06-2013 12:04 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat 3DS XL scherm is een verademing als je van de 3DS classic af komt.

Vooral bij de wat grotere, grafische indrukwekkendere games als Resident Evil Revelations of Mario 3D land. Ik wil niet meer terug.

This space is occupied

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 19:59
Hallo,

Weet iemand nog waar je nog de Nintendo 3DS XL Pikachu Edition kan kopen?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:55
BaZnGaNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:53:
Hallo,

Weet iemand nog waar je nog de Nintendo 3DS XL Pikachu Edition kan kopen?
http://www.next-level.nl/?content=product&pid=30530

Wel erg duur.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

Vandaag Animal Crossing gekocht (we hebben kersen in ons dorp). Was ook gelijk de derde uit de actiereeks dus heb even wat dingen in de club Nintendo ingevuld voor een gratis game. Het is MH3 geworden. Wordt de eerste keer dat ik iets uit die serie speel (muv de demo). Hoop dat het leuk is.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11 07:35

pclinde

TechGaming.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:25:
Vandaag Animal Crossing gekocht (we hebben kersen in ons dorp). Was ook gelijk de derde uit de actiereeks dus heb even wat dingen in de club Nintendo ingevuld voor een gratis game. Het is MH3 geworden. Wordt de eerste keer dat ik iets uit die serie speel (muv de demo). Hoop dat het leuk is.
Ik toch ook maar een pre-order geplaatst vandaag :) Morgen in huis! Wat bedoel je trouwens met kersen in jullie dorp (a)?

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

pclinde schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:28:
[...]

Ik toch ook maar een pre-order geplaatst vandaag :) Morgen in huis! Wat bedoel je trouwens met kersen in jullie dorp (a)?
Je hebt een specifiek soort fruit dat in jouw dorp aan de bomen groeit. De één heeft bijvoorbeeld kersen en de ander heeft perzikken of appels. Die kun je vervolgens met elkaar ruilen en kun je voor meer geld verkopen dan jouw eigen fruit.

Shit, nou krijg ik ook weer zin om Animal Crossing te gaan spelen :P

Verwijderd

pclinde schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:28:
[...]

In elk dorp groeit volgens mij in beginsel maar 1 soort vrucht. Door op bezoek te gaan bij elkaar kun je vruchten ruilen en zodoende dus meerdere vruchtenbomen in je drop krijgen. (toch?)

Bij deze dus. Wie kersen wil hebben moet bij mij op bezoek komen. Hoe dat kan, zover ben ik nog niet... Mijn friendcode staat in de OP. Graag een PM als ik door iemand ben toegevoegd.

Verwijderd

Ben weer opnieuw aan AC begonnen. Tip: haal de uit-button en startknop niet door elkaar als je wilt saven :)

Ik heb al mijn dorpsbewoners al een briefje geschreven met kersen erbij en hopelijk sturen ze mij wat ander fruit terug morgen. Ben er nog niet achter hoe fruit te wisselen. Zou middels vriendcodes of zo kunnen maar geen idee waar ik die moet zoeken.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Ohhh! Bedoel je de kersen in-game x'D! Ik dacht dat je het over je eigen woonplaats had :P.

Thorgrem/Kohaku voeg mij even toe :3!

Mijn FC: 0473-7862-6462 - Ongeveer 2 maanden geleden een DM gedaan voor de eerste post maar, ik ben nog niet zichtbaar in de tabel.

[ Voor 51% gewijzigd door pclinde op 14-06-2013 16:12 ]

Verwijderd

Toegevoegd.

• Laura86
  • Laatst online: 23-11 13:05
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:51:
Ben weer opnieuw aan AC begonnen. Tip: haal de uit-button en startknop niet door elkaar als je wilt saven :)

Ik heb al mijn dorpsbewoners al een briefje geschreven met kersen erbij en hopelijk sturen ze mij wat ander fruit terug morgen. Ben er nog niet achter hoe fruit te wisselen. Zou middels vriendcodes of zo kunnen maar geen idee waar ik die moet zoeken.
Als je in je ds in het hoofdmenu ben moet je klikken op dat vierkantje met een smile erin. Hier kan je je eigen friends code zien, maar ook die van andere toevoegen.

Als je dit gedaan hebt kan je in animal crossing bij het trein station praten met die aap. Daar kan je kiezen voor invite quest in ( dan kunnen mensen uit je vriendenlijst naar jou toe komen) of visit another town. Als je dan bij iemand in het dorp bent of diegene bij jou kan je het fruit op de grond neerleggen zodat de ander het kan pakken. Ik heb inmiddels al kersen van een vriendin gekregen, maar als je nog sinaasappels wilt mag je ze bij mij wel komen halen.

Verwijderd

Hoe snel krijg je eigenlijk de downloadcode voor je gratis game?

• mathelicious
  • Laatst online: 20:39
Ik ga maar eens een 3DS XL halen binnenkort, nu eerst tentamens halen. Mooie beloning voor als ik mijn Propedeuse haal :)

[ Voor 3% gewijzigd door mathelicious op 14-06-2013 20:05 ]

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:04
Ook ik ben op zoek naar wat meer 3DS vriendjes voor met name Animal Crossing (heb nu een kersen-stadje)
3DS-naam: Riler
Friendcode: 5257 9321 9374

Geef maar PM als je me toegevoegd hebt, zodat ik jou ook toe kan voegen.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17
Ik zie net, bij het zoeken naar de downloadcode voor die gratis game (nog geen mail ontvangen maar hij staat inderdaad wel in de banner bovenaan de Club Nintendo site) dat als je Monster Hunter 3 Ultimate op de 3DS geregistreerd hebt, daar momenteel een "Gift and Hunt Together" actie voor loopt.

Simpel gezegd, als je een korte vragenlijst invult, krijg je een code. Die kun je aan een vriend geven, en als hij die op zijn 3DS invoert, krijgt hij een downloadcode waarmee hij MH3U gratis kan downloaden. Actie loopt zo te zien nog tot eind juli, dat levert je dus effectief een gratis digitaal exemplaar van de game op die je aan een ander cadeau kan doen.

Verwijderd

Als het goed is sta ik straks ook in de spelerslijst en ik heb ondertussen ook wat mensen toegevoegd.
Mijn Nintendo naam is overigens Tommie2006.

Ik heb gisteren nog even bij Nook rondgekeken en ik denk dat ik maar ga sparen voor dat kasteel want dat ziet er goed uit :)

Verwijderd

Mijn tent is vandaag vervangen voor een huisje. Wel behoorlijk krapjes zeg.
Bij mij is het vandaag insecten vangdag oid. Je kan op de plaza een kikker aanspreken die je dan een net verkoopt voor 500. Vervolgens is er een competitie wie de insect vangt die de meeste punten waard is. Leuke beloningen.

Verwijderd

Onderstaande link laat zien wat je als burgemeester weg kunt zetten met bijbehorende kosten (slik).

http://acwiki3ds.wikispaces.com/Public+Works+Projects

Ik heb ook al insecten gevangen en sta nog steeds eerste vanwege een of andere kever maar ben nu bezig met vissen, dat levert meer op. Heb al wel een mini draaimolen gekregen voor het insecten vangen. Zit nu weer op ruim 70k bells en heb vanavond mijn tweede aflossing voor de uitbreiding afbetaald. Hopelijk kan ik dan morgen mijn derde uitbreiding van het huis regelen.

Nog een link met veel info:
http://www.thonky.com/ani...af/how-to-get-all-fruits/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 15:44 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 12:02
Hier ook 3ds bezitters die problemen hebben om andermans stad te bezoeken in Animal Crossing?
Offline werkt het allemaal goed (local city), echter via nintendo network werkt het allemaal niet.

Valt mij overigens op dat ik op sommige momenten wel een lijst met de andere stad daarin te zien krijg, maar dat connecten Foutcodes 006-0520 of 006-06012. De andere kant van de lijn kan ook geen verbinding maken.

Porten ingesteld zoals Nintendo aangeeft verhelpt dit niet, net als statisch IP adres configureren.
Overige apparaten in huis (andere consoles, pc, mobiel) werken allemaal zonder problemen, dus lijkt niet aan de internet verbinding te liggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:48:
Onderstaande link laat zien wat je als burgemeester weg kunt zetten met bijbehorende kosten (slik).
Blij dat ik geen burgermeester ben. Nu hoef ik enkel voor mijn eigen huisje te zorgen.

Heb de downloadcode voor MH3 in 1 dag binnengekregen. Best snel. De game zelf is voor mij nog erg wennen. Komt denk ik ook deels door mijzelf omdat ik vaak het geduld niet heb om door eindeloze gesprekken te gaan. Ziet er wel mooi uit maar weet nog niet of het wel wat voor mij is.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2013 08:53 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49

Nitai

Live the life you love.

Echt balen, ik wacht al bijna 10 dagen op een reactie van de klantenservice van Nintendo. Had Luigi's Mansion en Fire Emblem gekocht (fysiek). En DKC via de eshop gekocht, helaas waren m'n accounts niet gelinked. Dus dat alsnog gedaan maar nog steeds zie mijn Nintendo Club account dat ik maar twee van de drie games heb geregistreerd. Misschien maar eens bellen naar ze.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Nitai schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:07:
Echt balen, ik wacht al bijna 10 dagen op een reactie van de klantenservice van Nintendo. Had Luigi's Mansion en Fire Emblem gekocht (fysiek). En DKC via de eshop gekocht, helaas waren m'n accounts niet gelinked. Dus dat alsnog gedaan maar nog steeds zie mijn Nintendo Club account dat ik maar twee van de drie games heb geregistreerd. Misschien maar eens bellen naar ze.
Bellen gaat vrij snel en makkelijk heb ik ervaren met andere dingen. Op mail kan je gerust een paar dagen wachten. Zeker het proberen waard dus.

Verwijderd

Iemand enig idee wat het minimale opwaardeerd-bedrag is bij de 3ds Eshop als je per creditcard betaald? Ik kom met mijn Eshop Prepaid-kaart natuurlijk weer net 1 euro te kort door die @%$@!& onhandige prijzen van Nintendo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:24:
Iemand enig idee wat het minimale opwaardeerd-bedrag is bij de 3ds Eshop als je per creditcard betaald? Ik kom met mijn Eshop Prepaid-kaart natuurlijk weer net 1 euro te kort door die @%$@!& onhandige prijzen van Nintendo.
Volgens mij is er geen minimum gesteld. Ik betaal altijd het exacte bedrag van een game of die nu 39,95 kost of 4,95. Werkt prima.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:34:
[...]

Volgens mij is er geen minimum gesteld. Ik betaal altijd het exacte bedrag van een game of die nu 39,95 kost of 4,95. Werkt prima.
Ah okay dankjewel! (Heb nog nooit wat in Eshop gekocht, vandaar :p Bij PSN Store is dit namelijk wel)
Straks dan eventjes Pushmo en MarioVSDonkeyKong kopen :D

Verwijderd

Je hebt bij het opwaarderen met CC altijd de keuze tussen vaste bedragen (€10, €20, €60, €130) maar zodra je een spel wilt kopen en je niet genoeg tegoed hebt krijg je ook de optie "Benodigd bedrag" wat je huidige tegoed aanvult met het bedrag dat je nodig hebt om dat spel te kopen.

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 20:44
Lijkt me leuk om andere dorpen te bezoeken in AC en fruit uit te wisselen; ik heb peren.
Mijn friend code: 0946 3543 1754
Ik ga jullie nu toevoegen :)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
IK heb vandaag AC:NL gekocht en hier is mijn FC 5043-1913-2570

Edit: Ik heb kersen :)

[ Voor 17% gewijzigd door disturbedmind op 16-06-2013 15:33 ]

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Ik heb trouwens Perziken. ;)

• totempaal
Ben ook sinds vrijdag bezig met animal crossing, leuk spelletje. Mijn aquarium in het museum is al aardig gevuld! 3 haaien rond zwemmen!

Heb mijn Huis gister laten upgraden eerste keer. Eerste huis is wel een kruip hok zeg...
Heb mijn rating op 100 gehaald gister. Nu dus een permit ofzoiets aangevraagd.

Maar dan kom ik ook gelijk op het in mijn ogen grootste minpunt van het spel... Waarom moet alles zo lang duren in het spel zeg... pff wil door!!!

En nog een minpunt. Ik speel of heel vroeg in de ochtend als ik uit bed kom, wanneer ik vrij ben. Dat is om 7 uur! Is er nog geen winkel open! en kan ik niets.... Wanneer ik weer kan spelen is het weer in de avond... Je raad het al! de winkels dicht (had begrepen dat je winkel tijden aan kunt passen uiteindelijk?)

Had zelf ook een stomme fout gemaakt... Heb per ongeluk mijn gieter verkocht!!! en nu Kan ik hem nog nergens krijgen..

Ik wil ook naar het tropisch eiland!!!!

• Viper_4111
Ik zal vanavond iedereen toevoegen, ik heb zover ik kan zien als enige hier Sinaasappelen! Kunnen we dus mooi ruilen. Mijn friend code staat in de startpost.

Verwijderd

Topicstarter
totempaal schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:54:
En nog een minpunt. Ik speel of heel vroeg in de ochtend als ik uit bed kom, wanneer ik vrij ben. Dat is om 7 uur! Is er nog geen winkel open! en kan ik niets.... Wanneer ik weer kan spelen is het weer in de avond... Je raad het al! de winkels dicht (had begrepen dat je winkel tijden aan kunt passen uiteindelijk?)
Animal Crossing is eigenlijk een spel voor jonge kinderen, vandaar dat de meeste activiteiten overdag zijn.

/me heeft destijds AC op de gamecube gespeeld en is ietwat verbaasd over de populariteit hier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:18:
[...]

Animal Crossing is eigenlijk een spel voor jonge kinderen, vandaar dat de meeste activiteiten overdag zijn.

/me heeft destijds AC op de gamecube gespeeld en is ietwat verbaasd over de populariteit hier.
Waarschijnlijk omdat je aanname verkeerd is. :)

• disturbedmind
[...]

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd die AC:NL speelt toch wel 18+ is

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Mijn vrouw wil hem heel graag hebben, zal haar wel even vragen of ze haar friendcode dan hier wil plaatsen ;)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Ten tijde van Animal Crossing Wild World op de DS was hier ook een explosie aan friendcodes en ruilhandel anders :)

• disturbedmind
totempaal schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:54:
Ben ook sinds vrijdag bezig met animal crossing, leuk spelletje. Mijn aquarium in het museum is al aardig gevuld! 3 haaien rond zwemmen!

Heb mijn Huis gister laten upgraden eerste keer. Eerste huis is wel een kruip hok zeg...
Heb mijn rating op 100 gehaald gister. Nu dus een permit ofzoiets aangevraagd.

Maar dan kom ik ook gelijk op het in mijn ogen grootste minpunt van het spel... Waarom moet alles zo lang duren in het spel zeg... pff wil door!!!

Had zelf ook een stomme fout gemaakt... Heb per ongeluk mijn gieter verkocht!!! en nu Kan ik hem nog nergens krijgen..

Ik wil ook naar het tropisch eiland!!!!
Jij hebt zeker nog nooit AC gespeeld? Ik vind het juist wel leuk dat het langzaam gaat, zo heb je mooi iets om naar uit te kijken voor dat je alles al hebt geunlocked :).

Je kan inderdaad later als burgemeester de tijden van de winkels aanpassen.

• Viper_4111
[...]

Je kan in het spel op een gegeven moment kiezen om er een 'avond' stad van te maken. Dan zijn de winkels langer open en gaan denk ik de activiteiten ook wat langer door.
Kost 20000 bells om te activeren :P en heb net 30000 bells uitgegeven aan mijn wishing well... dus even doorsparen nog.

• totempaal
disturbedmind schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:38:
[...]

Jij hebt zeker nog nooit AC gespeeld? Ik vind het juist wel leuk dat het langzaam gaat, zo heb je mooi iets om naar uit te kijken voor dat je alles al hebt geunlocked :).

Je kan inderdaad later als burgemeester de tijden van de winkels aanpassen.
jawel op de gamecube.....

Alleen had ik er toen niet zoveel last van... (school, vrijgezel, thuis wonend en geen kinderen...)

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 20:44
AC werkt imo beter op een handheld. Gewoon ff voor t slapen gaan met de 3DS in bed. Op de Wii startte ik m destijds ook nooit op.
Druk weekend achter de rug dus pas vandaag van die tent af en geupgrade naar een huis. Nu die permit eens regelen :)

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 17:52
AC ook maar besteld, lang geleden dat mijn 3DS aan heeft gestaan :p

Verwijderd

Een tip om makkelijker veel bells te krijgen: ga na 19.00 uur naar het eiland en ga vissen en insecten vangen. Ik heb diverse kevers en haaien gevangen en 2 trips hebben mij meer dan 250.000 bells opgeleverd. De kevers zitten tegen de bomen, je kunt er niet naast kijken. Je moet ze wel sluipend benaderen.

Alleen nog uit zien te vinden hoe ik van mijn stad een fairytale stad maak. Mijn huis wil ik de kasteellook geven.

• Dubrillion
Pfff vorige week Zelda, Mario 3D land, New Mario bros 2 en Mario kart7 besteld.
Er is nog niks geleverd. Werd verstuurd met brievenbuspost. Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Of is dit gewoon afwachten ?

• totempaal
Dubrillion schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:41:
Er is nog niks geleverd. Werd verstuurd met brievenbuspost. Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Ze waren toch niet €15,- de stuk he? ;w

• Viper_4111
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:03:
Een tip om makkelijker veel bells te krijgen: ga na 19.00 uur naar het eiland en ga vissen en insecten vangen. Ik heb diverse kevers en haaien gevangen en 2 trips hebben mij meer dan 250.000 bells opgeleverd. De kevers zitten tegen de bomen, je kunt er niet naast kijken. Je moet ze wel sluipend benaderen.

Alleen nog uit zien te vinden hoe ik van mijn stad een fairytale stad maak. Mijn huis wil ik de kasteellook geven.
Hoe krijg je het voor elkaar om die haaien te vangen? Iedere keer als mijn dobber ondergaat bash ik die A knop in maar ze ontsnappen iedere keer...

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Heb ook AC nu, geinig spelletje; Heb de 4? mensen toegevoegd die ook AC hebben, mijn friendcode = 4441-9012-3440

• disturbedmind
Hier staan nog 33 leuke tips voor beginnende AC:NL spelers :)

Verwijderd

Het is wel mogelijk voor die prijs, heb zelf Zelda, Mario Kart 7 en Super mario land 3d voor 15 euro per stuk gekocht op marktplaats.. Uiteraart wel van verkopers die al jaren op marktplaats actief zijn.
totempaal schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:47:
[...]

Ze waren toch niet €15,- de stuk he? ;w

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hoe bevalt New Leaf voor iedereen? Zit te denken deze op te halen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:57:
Het is wel mogelijk voor die prijs, heb zelf Zelda, Mario Kart 7 en Super mario land 3d voor 15 euro per stuk gekocht op marktplaats.. Uiteraart wel van verkopers die al jaren op marktplaats actief zijn.

[...]
Dat is helaas ook geen enkele garantie voor betrouwbaarheid, oudere marktplaatsaccounts worden verhandeld bij het leven en ook regelmatig gehackt (verkoper krijgt een mail met een bod op een advertentie en als hij op het linkje klikt krijgt hij een perfect nagemaakt marktplaatsinlogscherm).

• Dubrillion
Nee ze waren geen 15 euro. Dat is het rotte ervan. Maar heb gewoon niks binnen gehad. Ook degene uit die winkel niet. Daar heb ik wel geld terug van gehad, dus als die binnenkomt betaal ik hem alsnog. Maar bij marktplaats kan ik er naar fluiten gok ik...

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:16:
Hoe bevalt New Leaf voor iedereen? Zit te denken deze op te halen.
De game bevalt mij uitstekend maar het moet natuurlijk wel je type game zijn.
Voor mij is het al wel zeker dat ik ook over een jaar nog regelmatig de game opstart om nog even te te vissen of zo en wat rond te lopen.

Die haaien vang je hetzelfde als de andere vissen maar ook ik grijp weleens mis.

Verwijderd

Ik heb laatst voor 120 pond een 3ds xl gekocht bij amazon.co.uk, aangezien amazon gratis naar Nederland verscheept heb ik er een redelijke deal uit weten te slaan lijkt me. Ik heb direct Animal Crossing gedownload en ben niet weg te slaan achter het ding!

Ik heb echter wel een vraag over de koptelefoonaansluiting. Ik krijg mijn jack er voor mijn gevoel niet helemaal in, wat ook te horen valt aan de mono-output die je krijgt bij een gedeeltelijke aansluiting. Voor mijn gevoel zou ik het laatste stuk enorm moeten forceren. Op de foto is te zien voor hoever hij er zonder moeite in gaat. Zou hij het zo al moeten doen of en mankeert er iets aan mijn aansluiting, of moet ik hem nog verder forceren?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0SzD9mB.jpg

Vriendelijk bedankt alvast!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 03:21
Gewoon verder duwen. Bij mij gaat het laatste beetje ook een beetje moeilijker dan de rest.

Verwijderd

Dankjewel, ik ben gewend nieuwe apparatuur met fluwelen handschoenen aan te pakken. Nogmaals, wat een tof ding is de 3DS xl ook. Mijn vorige handheld was een ouderwetse Ds lite, waar ik sporadisch nog wel eens op speelde. Wat een verwennerij is zo'n groot scherm dan opeens! Binnenkort Fire Emblem ook maar even oppikken!

• Quinten998
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 10:16
yo ik heb AC al lekker verslaaft gespeeld mijn friend code : 0404-6377-5154

ik heb appels ;D

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Quinten988 zin om nu te connecten? Ik kan meerder perziken meenemen :D

• Quinten998
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 10:16
pclinde schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:14:
yo is goed

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Mijn FC is: 0473-7862-6462 Ik kom wel op bezoek :D

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

pclinde schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:14:
Klinkt echt heel schimmig, alsof je in Coke aan het handelen bent. Perziken... ja ja... :P

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dubrillion schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:41:
Herinnering sturen en daarna geld terug vragen en daarna geld terug eisen. Paypal of gewoon bank?

• Dubrillion
sebastius schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:38:
[...]

Herinnering sturen en daarna geld terug vragen en daarna geld terug eisen. Paypal of gewoon bank?
Zelda deed ik via PayPal en uit een webshop. Geld hebben hun uit zichzelf terug gestord. Met het vertrouwen dat ik juist handel als het alsnog binnenkomt.

De andere 3 via de bank en vanaf Marktplaats. Dat blijft altijd een kwestie van vertrouwen en deze verkoper leek me erg aardig. Ik geloof niet dat zij mij opgelicht heeft. Daar kan ik moeilijk iets bij claimen denk ik. Of werkt dat anders?

• Er!k
  • Laatst online: 21-11 20:50
Nice, iemand de v6.0 update al geïnstalleerd? Nu ook DLC voor StreetPark!
Pagina: 1 ... 51 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]