Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En? Wat vinden we van de Project X Zone demo?

Ik vond t wel erg tof! Beetje chaotisch door geen tutorial, maar nog steeds makkelijk te spelen. Ik ken veel van de personages niet, alleen Ryu en Ken, maar dat drukte de pret ook niet. Muziek is ook tof. Eerste gevecht met Ryu en Ken zette ik t geluid zelfs ff wat harder. Stemmen zijn ook leuk, alleen wel Japans. Was ff wennen, maar was eigenlijk wel een leuke toevoeging.

En dan de e-Shop prijs: EUR 35 !

Ik verwacht dat dit een insta-buy wordt als die beschikbaar is... Super tof! Blij dat ie toch hier uit komt!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
Iemand al in bezig van Donkey Kong Country returns 3ds? Hoe bevalt ie? Hem 'm net besteld via wowhd (kleine 30 euro).

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Rudyyy schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:52:
Iemand al in bezig van Donkey Kong Country returns 3ds? Hoe bevalt ie? Hem 'm net besteld via wowhd (kleine 30 euro).
Heb 'm niet gehaald omdat ik de Wii versie al heb gespeeld, maar je zult er geen spijt van krijgen! Persoonlijk vind ik DKCR één van de mooiere en betere spellen!

• rudyman85
Er!k schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 07:36:
[...]

Heb 'm niet gehaald omdat ik de Wii versie al heb gespeeld, maar je zult er geen spijt van krijgen! Persoonlijk vind ik DKCR één van de mooiere en betere spellen!
Hier ook, de wii versie uitgespeeld. Toch wil ik dit spel opnieuw spelen en de nieuwe levels verkennen. Hoop stiekem op een deel 2.

• Aethertyd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-11 07:55
Even een vraagje tussendoor; Ik heb een 3DSXL besteld maar kwam erachter dat er geen adapter word meegeleverd met het systeem. Nu zag ik dat de aansluiting microusb is, kan ik dan niet gewoon een smartphone oplader ervoor gebruiken?

Verwijderd

Aethertyd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:45:
Even een vraagje tussendoor; Ik heb een 3DSXL besteld maar kwam erachter dat er geen adapter word meegeleverd met het systeem. Nu zag ik dat de aansluiting microusb is, kan ik dan niet gewoon een smartphone oplader ervoor gebruiken?
Lijkt mij zeker niet verstandig om te proberen.
Oplader van de DSi en normale 3DS kan er wel op. Heb je die niet dan zal je toch echt even een losse 3DS adapter moeten kopen van Nintendo of een ander merk.

Verwijderd

Het is idd geen Micro USB, al lijkt hij daar wel veel op.

Je kan ook een USB oplaadkabel speciaal voor de 3DS/DSi gebruiken.
Bv deze: http://www.console4fun.nl...Charge-Cable-p-17458.html

Verwijderd

Ik heb DKCR, en ben er erg blij mee. Voelt toch leuk om de sounds terug te horen in heel mooie graphics. Ik heb ook de Wii versie, maar die speel ik bijna niet omdat de Wii bij mijn vriendin thuis staat.

Ik heb een vraagje: ik heb nu 1 code voor de Club Nintendo. Zijn er misschien twee mensen die mij hun sterren code willen geven, zodat ik een spelletje kan downloaden via de actie? Zou ik heel leuk vinden!

• Er!k
  • Laatst online: 21-11 20:50
Het is geen Vraag & Aanbod.

[ Voor 111% gewijzigd door psychoclown op 27-05-2013 12:03 ]

Verwijderd

Lekker ff mezelf quoten :)
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:20:
[...]

In de VS, ja. Voor Europa is hij nog niet aangekondigd. We zullen het a.s. maandag weten, want dan maken ze de download-releases bekend.
De downloads voor deze week zijn aangekondigd. En ja, Legend of Zelda Oracle of Ages / Seasons zijn aangekondigd!
Tot 20 juni voor 5 euro per stuk zodat je voor 10 euro het hele setje hebt :) (daarna kosten ze 6 euro per stuk)

Verder aangekondigd:
The Denpa Men 2: Beyond the Waves (3DSWare, € 9,99)
SpeedX 3D Hyper Edition (3DSWare, € 1,99)
Mario & Sonic at the London Olympic Games (Retail download, €39.99)
en een paar Wii U VC games.

Bron: http://www.nintendolife.c..._download_30th_may_europe

Te downloaden vanaf donderdag ongeveer 15:00 onze tijd.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:04
Heeft er toevallig iemand een idee hoelang het duurt voor je de code voor de 3 games registreren actie ontvangt?

Verwijderd

Die codes worden door Nintendo handmatig aangemaakt dus dat kan één á twee (werk)dagen duren.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:51
morm schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:22:
Heeft er toevallig iemand een idee hoelang het duurt voor je de code voor de 3 games registreren actie ontvangt?
Had donderdag mijn 3e game gekocht en zaterdagochten was de code al in mijn mailbox.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Sinds een paar dagen een 3DS XL in huis maar ik vind de 2e-hands markt tegenvallen eigenlijk. De prijzen liggen nog vrij hoog en er is niet zo veel te vinden aan kwaliteitsspellen. Heeft iemand tips om goede spellen voor een schappelijke prijs te vinden?

[edit] Te vroeg gesproken tenzij ik opgelicht ben :P. Heb inmiddels een viertal games (Zelda, Paper Mario, Mario 3dLand en New Super Mario Bros 2) voor 15 euro per stuk (Zelda was 20) gescoord.

[ Voor 45% gewijzigd door sebastius op 30-05-2013 16:56 ]

• rudyman85
sebastius schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:46:
Sinds een paar dagen een 3DS XL in huis maar ik vind de 2e-hands markt tegenvallen eigenlijk. De prijzen liggen nog vrij hoog en er is niet zo veel te vinden aan kwaliteitsspellen. Heeft iemand tips om goede spellen voor een schappelijke prijs te vinden?

[edit] Te vroeg gesproken tenzij ik opgelicht ben :P. Heb inmiddels een viertal games (Zelda, Paper Mario, Mario 3dLand en New Super Mario Bros 2) voor 15 euro per stuk (Zelda was 20) gescoord.
Op marktplaats zeker? Zag hem voorbij komen inderdaad. had geboden op paper mario maar ben denk ik te laat ;)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)

Wou net zeggen, tweedehands markt valt mij iig nog niet tegen. Dat zijn nette prijzen voor die games.
Heb zelf net Layton weer verkocht. Had de NLse versie tweedehands gekocht, maar dat viel me toch ontzettend tegen. Dus Engelse versie via wowhd voor 28 euro. Net NLse versie alweer op de bus gedaan naar iemand anders. Toch weer paar euro winst op gepakt :P.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• mat.hi.as
  • Laatst online: 03:21

Hier exact hetzelfde, op de spellen na. Hopelijk morgen Super Mario 3D Land, Mario Kart en Lego Star Wars binnen.

• rudyman85
mat.hi.as schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:05:
[...]

Hier exact hetzelfde, op de spellen na. Hopelijk morgen Super Mario 3D Land, Mario Kart en Lego Star Wars binnen.
En nu is die gast van marktplaats gevlogen, fijn :S

edit:

Beschrijving

helaas ....u betaald € 15,00 voor een spel ds of ps3 maar geen spel..
Dit gebeurd!!
Momenteel is er een adverteerder bezig geld te innen maar opsturen ho maar!

deze adverteerder is vaak jong lid heeft meerdere advertenties allen € 15,00
trap er niet in!!

zodra je vraagt om ophaal adres krijg je geen response meer ( tipje?)

[ Voor 39% gewijzigd door rudyman85 op 30-05-2013 18:53 ]

Verwijderd

Ik heb hier op de site ook een 3DS met spel in de verkoop voor 90. Maar 15 EUR ?? is te mooi om waar te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 19:02 ]

• sebastius

sebastius

Jup: Rudyyy en ik zijn opgelicht (hij 15 en ik 45 euro). Rekeningnummer 2018671898 tnv Renee Schijvens. Vermoedelijk SNS Bank.

[ Voor 10% gewijzigd door sebastius op 30-05-2013 19:35 ]

Verwijderd

sebastius schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:35:
Jup: Rudyyy en ik zijn opgelicht (hij 15 en ik 45 euro). Rekeningnummer 2018671898 tnv Renee Schijvens. Vermoedelijk SNS Bank.
Aangifte doen. Dit soort mensen moet gewoon keihard aangepakt worden.

• sebastius

sebastius

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:41:
[...]

Aangifte doen. Dit soort mensen moet gewoon keihard aangepakt worden.
Alle mogelijkheden zijn in gang gezet.

3DS games voor 15 euro, had het kunnen weten.

Verwijderd

Meld het ook even op opgeletopinternet, daar kunnen ze je misschien verder helpen. In ieder geval bundelen ze aangiftes voor justitie en hebben ze kant-en-klare brieven die je naar de SNS kan versturen (plus hoe meer vermeldingen op internet hoe hoger in Google en hoe minder mensen ze verder kunnen oplichten).

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 09:53
Ik zit nog steeds sterk te twijfelen om een 3DS aan te schaffen.
Hoe groot zijn de games ongeveer? Want ik wil niet op vakantie een stapel met cartridges meenemen dus zou ze graag downloaden uit de e-shop en ze installeren op me SD-kaart (die heb ik nog zat liggen).
Dan koop ik een 3DS XL en download ik een spel naar me SD.

Ik heb me altijd erg vermaakt met een DSlite. Vond het alleen vervelend om elke keer van kaart te wisselen als ik even wat anders wilde spelen |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 31-05-2013 08:38 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, 3DS ligt voorlopig weer helaas in de kast. Heb alle games die ik heb uitgespeeld en voorlopig komt er niks nieuws uit wat ik leuk vind klinken.
Apparaat bevalt me wel, alleen is de EU support van Nintendo compleet belabberd. (games die oorspronkelijk EU en US zouden zijn komen op laatste moment alleen in US uit etc).

Volgende game wordt denk ik Pokemon of een goede RPG/adventure. Virtue's Last Reward was voor mij toch een gigantische teleurstelling (als in, veels te makkelijk)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dubrillion
lanerios schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 08:57:
Zo, 3DS ligt voorlopig weer helaas in de kast. Heb alle games die ik heb uitgespeeld en voorlopig komt er niks nieuws uit wat ik leuk vind klinken.
Apparaat bevalt me wel, alleen is de EU support van Nintendo compleet belabberd. (games die oorspronkelijk EU en US zouden zijn komen op laatste moment alleen in US uit etc).

Volgende game wordt denk ik Pokemon of een goede RPG/adventure. Virtue's Last Reward was voor mij toch een gigantische teleurstelling (als in, veels te makkelijk)
Nog aanraders? Ik wil er namelijk volgende week eentje gaan kopen. Sowieso Fire Emblem.
Ik ben gek op goede RPG's :9

• corset
Fire Emblem is een redelijk aanrader, pas op, wel zeer pittig.
Monster Hunter zou ik overslaan, ik vond hem zelf niet goed op de 3DS.
Ocarina of Time zou ik overslaan als je het spel al hebt gespeeld. Zoveel is er niet aan gedaan. (Master Quest is er al tijdje :p)

Ik heb zelf:

FF3 (DS)
Zelda Link's Awakening (via de shop, blijft geweldige game)
Tales of the Abyss
Paper Mario heb ik geleend keertje, niet leuk genoeg.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dubrillion
lanerios schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:12:
Fire Emblem is een redelijk aanrader, pas op, wel zeer pittig.
Monster Hunter zou ik overslaan, ik vond hem zelf niet goed op de 3DS.
Ocarina of Time zou ik overslaan als je het spel al hebt gespeeld. Zoveel is er niet aan gedaan. (Master Quest is er al tijdje :p)

Ik heb zelf:

FF3 (DS)
Zelda Link's Awakening (via de shop, blijft geweldige game)
Tales of the Abyss
Paper Mario heb ik geleend keertje, niet leuk genoeg.
Fire Emblem ga ik zeker doen.
Ocarina heb ik nooit gespeeld :$ shame on me....
Dus dat wordt toch een keer proberen. Al kost het weer 40euro :9
Sowieso ook Pokémon :$ als die uitkomt.

Als ik een 32GB SD koop. Kan ik dan een spel of 10 kwijt?

[ Voor 4% gewijzigd door Dubrillion op 31-05-2013 09:46 ]

• mat.hi.as
Over de oplichting hierboven: ik heb de spelletjes ook voor 15 euro gezien. De verkoper was nog maar 1 dag op marktplaats, en enkele advertenties met spelletjes voor dezelfde prijs en nagenoeg dezelfde beschrijving (alleen de titel en naam van het spelletje was anders). Ook is het rekeningnummer hier bekend, maar ik weet niet of dat ook al was ten tijde van jullie overboeking. Ik zal zelf nog niet te vroeg juichen, de spelletjes moeten vandaag binnenkomen, maar in beide gevallen heb ik geen vermoeden van oplichting.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17
Dubrillion schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:32:
[...]

Fire Emblem ga ik zeker doen.
Ocarina heb ik nooit gespeeld :$ shame on me....
Dus dat wordt toch een keer proberen. Al kost het weer 40euro :9
Sowieso ook Pokémon :$ als die uitkomt.

Als ik een 32GB SD koop. Kan ik dan een spel of 10 kwijt?
Sinds gisteren zijn ook The Legend of Zelda - Oracle of Ages en Oracle of Seasons via de VC binnen te halen voor (tijdelijk) vijf euro per game. Die zijn ook erg de moeite waard, ook al zijn ze dan oud. Ocarina of Time blijft een geweldige game, ook na al die jaren, en deze versie is nog fraaier dan de originele uitgave. Pokémon X&Y is al aangekondigd voor in oktober.

Wat formaat van de games betreft, dat zal nogal van de game afhangen, neem ik aan. Om je een idee te geven, ik gebruik een 16 GB SD-kaart, die door de 3DS in “blokken” wordt ingedeeld. In totaal zijn er dus ongeveer 121.150 blokken beschikbaar op mijn kaart, dus ongeveer 130 KB per blok.
Daarvan heb ik er momenteel nog bijna 108.600 vrij, met tien GBA titels, tien NES titels, drie GBC titels, vier GB titels en wat assorti aan 3DS software. Ik koop de meeste 3DS games lekker old-skool op kaart maar ik heb Prof. Layton digitaal (de vorige 3 kopen = 1 gratis actie, net als nu loopt) en die neemt ongeveer 6400 blokken in, iets meer als 5% van de opslagruimte. Zo zou je dus 15 à 20 games op een 16 GB kaart kunnen zetten. En de kaart die jij op het oog hebt is twee keer zo groot.
Voor de rest, NES-games zijn gemiddeld ongeveer 75 blokken, al loopt dat uiteen van 50 tot 115 afhankelijk van de titel. GB games doen ongeveer 45 blokken per stuk, GBC games rond de 60, en GBA games zitten gemiddeld op 114 maar lopen uiteen van 50 (Mario Kart: Super Circuit) tot bijna 300 (Fire Emblem: Sacred Stones). Merk trouwens op dat sommige van die games niet in de eShop verkrijgbaar zijn, met name de GBA titels.

Ook de 3DS apps zelf kunnen behoorlijk ruimte innemen, en dan vooral de Nintendo Video app die om de zoveel tijd nieuwe filmpjes binnenhengelt via street/spotpass. Daarbij worden de vorige vier wel verwijderd, maar dat kost je alsnog zo'n 2500 blokken.

• Dubrillion
Dankje op z'n uitleg zat ik te wachten.
Ik zit niet te wachten op games te kraaken enz. Wil gewoon lekker legaal kopen en spelen.
Vele dank :D

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

The Dutch Dude

Haiku Rules!

Vandaag op de frontpage - een bedrijf dat claimt een werkende flashcard voor de 3DS in ontwikkeling te hebben: http://tweakers.net/nieuw...-flashcards-voor-3ds.html

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

Verwijderd

Ik heb een 32GB SD card en daarvan is 30 GB voor opslag beschikbaar. Ik heb Fire Emblem gedownload met wat extra maps erbij en heb nu 3,08 GB gebruikt. Maar het kan zijn dat er ook nog een demo bij staat.
De grootte van de game bepaalt natuurlijk hoeveel jij kwijt kunt op je SD card maar als je voor 2 tientjes een 32 GB kaartje koopt moet je er zeker 8 a 9 grote games op kwijt kunnen.
Een Indie game zal sowieso minder plaats in beslag nemen. Ik heb Denpa Men 1 ook gekocht en wat flippergames en golfgames en mogelijk staan die ook op het kaartje maar dat kan ik niet zien.

Edit: Bedacht me dat ik ook Mario er op heb staan maar op onderstaande link kun je wat groottes bekijken.
Met een 32 GB kaartje kun je dus wel een flinke tijd vooruit.

http://www.nintendolife.c...ds_eshop_retail_downloads

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 14:18 ]

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-10 16:11
mat.hi.as schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:59:
Over de oplichting hierboven: ik heb de spelletjes ook voor 15 euro gezien. De verkoper was nog maar 1 dag op marktplaats, en enkele advertenties met spelletjes voor dezelfde prijs en nagenoeg dezelfde beschrijving (alleen de titel en naam van het spelletje was anders). Ook is het rekeningnummer hier bekend, maar ik weet niet of dat ook al was ten tijde van jullie overboeking. Ik zal zelf nog niet te vroeg juichen, de spelletjes moeten vandaag binnenkomen, maar in beide gevallen heb ik geen vermoeden van oplichting.
Mannen, misschien krijgen jullie je spellen nog maar ik ben vorig jaar ook opgelicht door een persoon met een SNS rekeningnummer, de SNS bank kan je alleen maar helpen indien je zelf klant bent bij hun. Ik heb aangifte gedaan bij Mijn Politie en ben bij de Rabobank geweest om melding te maken, dat heeft geholpen. Via hun afdeling fraude hebben ze de oplichter benaderd en 1 maand later had ik mijn geld terug via hetzelfde SNS rekeningnummer.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:14:
Ik heb een 32GB SD card en daarvan is 30 GB voor opslag beschikbaar. Ik heb Fire Emblem gedownload met wat extra maps erbij en heb nu 3,08 GB gebruikt. Maar het kan zijn dat er ook nog een demo bij staat.
De grootte van de game bepaalt natuurlijk hoeveel jij kwijt kunt op je SD card maar als je voor 2 tientjes een 32 GB kaartje koopt moet je er zeker 8 a 9 grote games op kwijt kunnen.
Een Indie game zal sowieso minder plaats in beslag nemen. Ik heb Denpa Men 1 ook gekocht en wat flippergames en golfgames en mogelijk staan die ook op het kaartje maar dat kan ik niet zien.

Edit: Bedacht me dat ik ook Mario er op heb staan maar op onderstaande link kun je wat groottes bekijken.
Met een 32 GB kaartje kun je dus wel een flinke tijd vooruit.

http://www.nintendolife.c...ds_eshop_retail_downloads
Ik heb een 64 GB kaartje in mn 3DS zitten. En zo heb je echt zeeën van vrije ruimte.

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:41:
[...]

Ik heb een 64 GB kaartje in mn 3DS zitten. En zo heb je echt zeeën van vrije ruimte.
64Gb is een SDXC toch?
Ondersteund de 3DS XL dat ?
Zo ja _/-\o_

Verwijderd

Ja, maar je moet je sdxc kaartje wel fat formatteren (normaal gesproken zijn die exFat, wat niet werkt)

• corset
Even Donkey Kong getest, wat een ruk game. Blinde poort van de Wii versie, als ik dat wil, dan had ik die wel gekocht. Helaas in mijn omgeving zie ik dat blijkbaar verkeerd en is het een geniaal spel etc.

Voorlopig komt binnenkort eerst Luigi's Mansion 2 in huis, daarna zie ik wel weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Ultraman op 04-06-2013 12:22 ]

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:54:
Ja, maar je moet je sdxc kaartje wel fat formatteren (normaal gesproken zijn die exFat, wat niet werkt)
Mmmmm misschien ook nog wel interessant....
Zou het veel schelen of je nu een 45mb of een 95mb kaartje neemt (snelheid) ?
Ik denk dat de 3DS eerder de bottleneck is. Weet iemand de grens?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 15:27

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Modbreak:Ik heb een aantal reacties getrashed die over aanbieden/vragen van Nintendo Club codes gingen. We willen niet dat dit topic een vraag&aanbod topic voor codes wordt, en een apart topic zien we ook liever niet.
Bovendien is het uitwisselen van dergelijke codes niet toegestaan volgens de voorwaarden er van, zie daarvoor Algemene voorwaarden - Club Nintendo onder kopje "5. Misbruik van Club Nintendo".

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Seal64
lanerios schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:25:
Even Donkey Kong getest, wat een ruk game. Blinde poort van de Wii versie, als ik dat wil, dan had ik die wel gekocht. Helaas in mijn omgeving zie ik dat blijkbaar verkeerd en is het een geniaal spel etc.

Voorlopig komt binnenkort eerst Luigi's Mansion 2 in huis, daarna zie ik wel weer.
Tja, het is maar hoe je dat bekijkt natuurlijk. Als je de Wii-versie niet hebt en dit dus voor het eerst speelt, dan is het net zo'n goede game als dat het op de Wii al was. Heb je die al wel gespeeld, dan zijn dit hooguit wat extra leveltjes, maar voor de rest redelijk overbodig. Blijkbaar heb jij voornamelijk mensen gesproken die de Wii versie niet kennen...

• corset
Was dat maar waar, het zijn mensen die de wii versie ook al hebben.. Maar waarschijnlijk lichtelijk fanboy omdat ze blijven blaten dat de Wii U toch 100x beter is dan de PS4 (terwijl ze op 2 compleet verschillende markten richten en totaal niet te vergelijken zijn)

Verwijderd

Donkey Kong is gewoon een erg goede platformer en op de 3DS goed gepoort. Dat laatste vind ik niet zo heel bijzonder. Maar dat eerste is in deze tijd toch wel aangenaam. Je hoeft geen fanboy te zijn om een goede platformer te waarderen.

Verwijderd

Als je kijkt naar hoeveel mensen vandaag de dag nog NES / SNES, N64, etc spellen in bv de Virtual Console kopen zie je gewoon dat ports van goede games gewoon goed verkopen. Donkey Kong Country Returns 3D is een goede port van een geweldig spel, niet meer dan dat. Maar dat was bij de aankondiging ook zo aangegeven. Ze (Nintendo) hebben altijd aangegeven dat het een port van het Wii spel is. Dus als je het spel koopt en verwacht dat het iets anders is, zit je gewoon verkeerd met je verwachtingen.

Wat mij betreft poort Nintendo nog een legio aan andere Wii games naar de 3DS. (Super Mario Galaxy :p)
Dubrillion schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:32:
[...]

Mmmmm misschien ook nog wel interessant....
Zou het veel schelen of je nu een 45mb of een 95mb kaartje neemt (snelheid) ?
Ik denk dat de 3DS eerder de bottleneck is. Weet iemand de grens?
Mijn SDXC kaart is 30 MB/s en ik merk geen verschil met spellen die ik vanaf 3DS gamekaartjes speel qua laadtijden. Iets wat ik met mijn oudere (en tragere) 8GB kaart wel had. Dus ik vermoed dat 30 MB/s voldoende voor snelheid is.

Voor fans van Mighty Switch Force (3DS / Wii U) is er goed nieuws. 27 juni komt Mighty switch force 2 in Europa uit. (3DSWare)

Trailer:

Bron: http://www.nintendolife.c...rican_3ds_eshop_next_week

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 21:27 ]

• Dubrillion
Zaterdag ben ik van plan een 3DS XL te gaan halen als ik even tijd heb.
Zou graag een witte nemen, maar blauw vind ik ook mooi :9~
Neem gelijk een 32Gb kaartje mee en een hoop eShop kaarten bij de AH :D.
Fire Emblem.. here we come ;)

Gisteren een beetje naar ''coming soon'' games zitten kijken.
Er komt dus gelukkig een nieuwe ''Mario & Luigi RPG'' naar de 3Ds.
Altijd heel erg mee vermaakt met de vorige delen.
Uiteraard toch ook voor Pokémon. Zou deze ook naar de eShop komen?
Of kan je ondertussen z'n beetje elke game downloaden daarop?

Zijn er nog spellen waar jullie naar uit kijken?
En welke DS Franchises MOETEN volgens jullie naar de 3DS komen?
Ik hoop op een nieuwe Dragon Quest in de vorm van IX en Advance Wars vond ik
altijd erg leuk. O-)

En hebben jullie tips die ik echt moet doen vanaf eerste gebruik?

[ Voor 15% gewijzigd door Dubrillion op 05-06-2013 11:23 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja. Mocht je spikkels op je scherm hebben, pas dan op met het eraf krabben.. die dingen kunnen mooie krassen achterlaten :X Ennuh.. waarom is jouw post zo smal. Blijf eens van die enterknop af :P

• Dubrillion
Ken. schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:11:
Ja. Mocht je spikkels op je scherm hebben, pas dan op met het eraf krabben.. die dingen kunnen mooie krassen achterlaten :X Ennuh.. waarom is jouw post zo smal. Blijf eens van die enterknop af :P
Hhahaha
Sorry
Zal erop letten... >:)

Dat is mooi klote als je gelijk krassen hebt op je gloednieuwe scherm. Ben erg benieuwd naar de 3DS XL.
Ben niet echt een Nintendo Fanboy ofz, maar heb een Color, Advance, Advance SP (alleen voor de backlight :9 ) en een DS Lite gehad. Allen helemaal grijs gespeeld. Al deed ik dat allemaal wel met een Flashcard :$ .
Dat wil ik nu niet meer, vandaar de vraag of alle games de kopen zijn in de eShop. Wil gewoon een 32Gb kaartje vol zetten met spellen en dan lekker in het vliegtuig kunnen gamen _/-\o_

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Deze maand komt zeker Donkey Kong zeker in huis, Luigi's Mansion natuurlijk, en na het lezen van de IGN review ook Animal Crossing! En dan meteen de nintendo actie gebruiken voor een leuke extra game (monster hunter) :)

Ondertussen heeft mijn vrouw de 3DS ingepikt om NSMB2 te spelen op weg naar haar werk :)

This space is occupied

• Dubrillion
Collaborator schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:21:
Deze maand komt zeker Donkey Kong zeker in huis, Luigi's Mansion natuurlijk, en na het lezen van de IGN review ook Animal Crossing! En dan meteen de nintendo actie gebruiken voor een leuke extra game :)

Ondertussen heeft mijn vrouw de 3DS ingepikt om NSMB2 te spelen op weg naar haar werk :)
Ik ben zelf niet zo van de Mario, maar 3D land ziet er wel erg leuk uit. Misschien dat me vriendin die wel weer leuk vindt :*)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Dubrillion schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:24:
[...]

Ik ben zelf niet zo van de Mario, maar 3D land ziet er wel erg leuk uit. Misschien dat me vriendin die wel weer leuk vindt :*)
Mijn vrouw vond 3D land te lastig om rond te lopen, nergens af te vallen. De diepte is vaak lastig bij vrouwen (ook bij de controlls van shooters) New Super Mario Bros 2 3DS is gewoon '2D' dus goed speelbaar voor haar.

This space is occupied

• Dubrillion
Ik weet nu al dat ze Mario Kart wilt spelen....
Daar gaat me credit kaart :P

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:51
Voor de geïnteresseerden, mijn club nintendo reward is binnen. Mario Kart 7 mushroom trophy. Aangenaam verrast, had verwacht dat het een cheap plastic ding zou zijn, maar het is van metaal.
http://imgur.com/l1ocJ4u
http://imgur.com/WnySSJI

Verwijderd

Collaborator schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:21:
Ik hou mijn hart vast, deze maand komt Animal Crossing..... Binnenkort raak ik dus voor heel lange tijd mijn 3DS kwijt.

Voordeel is dat dat de 3e game wordt van die actie en ik er dus een gratis game bij heb.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:54:
[...]

Ik hou mijn hart vast, deze maand komt Animal Crossing..... Binnenkort raak ik dus voor heel lange tijd mijn 3DS kwijt.

Voordeel is dat dat de 3e game wordt van die actie en ik er dus een gratis game bij heb.
Koop dan een tweede 3DS? Niet zo duur meer en kan je gewoon gebruik maken van je eigen 3DS.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Een 2e 3DS vind ik vrij overbodig. Zonde van het geld.

• Dubrillion
Oooohjaa en vergeet een nieuwe Golden Sun niet :D

• Koldur
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:08:
Een 2e 3DS vind ik vrij overbodig. Zonde van het geld.
Ieder zijn ding, ik vind het zonde van dat geld en dat je je spellen nu niet kan spelen, daar heb je de spellen dan toch voor gekocht.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Verwijderd

Ik zou een tweede erbij kopen. En degene die verliest met Mario Kart mag strijken en afwassen :)

• Seal64
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:52:

[...]

Mijn SDXC kaart is 30 MB/s en ik merk geen verschil met spellen die ik vanaf 3DS gamekaartjes speel qua laadtijden. Iets wat ik met mijn oudere (en tragere) 8GB kaart wel had. Dus ik vermoed dat 30 MB/s voldoende voor snelheid is.
Ik vermoed dat de leessnelheid sowieso niet zo heel erg boeiend is, tenzij je kaart wel érg sloom is. Wat me echter wel opvalt is dat het opslaan van games in MH3U op de 3DS echt véél langer duurt als op de WiiU (<5 seconden tegen ruim een halve minuut) terwijl het toch allebei gewoon flash-geheugen is. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat alleen maar de hardware is - een snelle GPU/CPU zal daar toch weinig aan veranderen, schat ik, dus ik denk dat daar een trage flashkaart wel een groot verschil maakt.

Verwijderd

Koldur schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:49:
[...]

Ieder zijn ding, ik vind het zonde van dat geld en dat je je spellen nu niet kan spelen, daar heb je de spellen dan toch voor gekocht.
Ik speel er gemiddeld 5 uurtjes per week op oid. Die tijd kan ik een paar weken lang ook wel anders besteden.

• Koldur
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:58:
[...]

Ik speel er gemiddeld 5 uurtjes per week op oid. Die tijd kan ik een paar weken lang ook wel anders besteden.
Prima dan toch, maar dan moet je er hier ook niet over zeuren dat je vriendin of vrouw je 3DS inpikt :+

Verwijderd

Seal64 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:49:
[...]

Ik vermoed dat de leessnelheid sowieso niet zo heel erg boeiend is, tenzij je kaart wel érg sloom is. Wat me echter wel opvalt is dat het opslaan van games in MH3U op de 3DS echt véél langer duurt als op de WiiU (<5 seconden tegen ruim een halve minuut) terwijl het toch allebei gewoon flash-geheugen is. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat alleen maar de hardware is - een snelle GPU/CPU zal daar toch weinig aan veranderen, schat ik, dus ik denk dat daar een trage flashkaart wel een groot verschil maakt.
Ik denk dat dat eerder aan optimalisatie binnen het spel ligt. Zo is de Wii U versie nieuwer dan de 3DS versie (die al ruim een jaar in Japan uit was)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Koldur schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:27:
[...]

Prima dan toch, maar dan moet je er hier ook niet over zeuren dat je vriendin of vrouw je 3DS inpikt :+
Precies dat :P

Toen Zelda (Wind Waker) op de Gamecube uit was, wilde mijn vriendin 'm ook spelen.
Maar goed, het was mijn 'cube en mijn spel en ik was al bezig. Kwam ze opeens thuis met een NGC Zelda pack :P Hebben we split screen (50/50 picture in picture) zitten spelen :Y)

• Dubrillion
Ken. schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:28:
[...]

Toen Zelda (Wind Waker) op de Gamecube uit was, wilde mijn vriendin 'm ook spelen.
Maar goed, het was mijn 'cube en mijn spel en ik was al bezig. Kwam ze opeens thuis met een NGC Zelda pack :P Hebben we split screen (50/50 picture in picture) zitten spelen :Y)
Hahahah klinkt leuk :D
Ik krijg mijn vriendin nog niet echt aan het gamen.
Al zegt ze wel dat ze overweegt om misschien ook een 3DS XL te halen met Fire Emblem en
Pokémon Y (als ik X neem, of andersom) zodat we samen kunnen gamen _/-\o_
Ik juig dat alleen maar toe. Ik ga hem Zaterdag halen. Blauw of Wit, maakt niet zoveel uit :*)

http://9gag.com/gag/av02BM5 ... gamen is goed voor een persoon (duuhhh O-) )
En voor 75% van de relaties die samen spelen.

Eigenlijk moet ik haar zover krijgen om Star Wars The Old Republic te gaan spelen O+

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:54:
[...]

Welke actie? :)

En ik ga denk ook maar aan de XL. kheb nu een normale, maar ik krijg gewoon kramp in me vingers als ik er langer mee aant gamen ben. Wel even m'n ambassador program over zetten, en dan de minish cap op een groter scherm spelen. En natuurlijk de nieuwe pokemon in oktober. En daarvoor nog ff white en/of white 2 :) bijna klaar met platinum. En zo alles klaar zetten voor de transfer naar X.

En hoe lang duurt die "actie" van the oracle zelda's nog?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Koldur
Ken. schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:28:
[...]

Zo kan het ook :D , het leuke van twee 3DSen hebben is dat je ook kan Mario Karten tegen elkaar en nog meer multiplayer spellen natuurlijk. Moet je partner er wel het geld voor over hebben natuurlijk.

• Dubrillion
ye-roon schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:46:
[...]

En ik ga denk ook maar aan de XL. kheb nu een normale, maar ik krijg gewoon kramp in me vingers als ik er langer mee aant gamen ben. Wel even m'n ambassador program over zetten, en dan de minish cap op een groter scherm spelen. En natuurlijk de nieuwe pokemon in oktober. En daarvoor nog ff white en/of white 2 :) bijna klaar met platinum. En zo alles klaar zetten voor de transfer naar X.

Ik zag laatst een plaatje op internet die het ''verleden'' beschreef.
Vroeger ging je naar de Bart Smit en zag de nieuwe Pokémon. Of je zag hem op een reclame.
Je kocht hem, want duuuuhhh het was de nieuwe Pokémon. Je dook in het verhaal zonder iets te weten van de nieuwste opties en dergelijke. De keuze van een Starter was net zo moeilijk in Ruby als in Red voor mij. Je wist niks over de evoluties en hoopte maar dat hij beviel als hij veranderde.

Nu heb je trailers gezien, previews gezien, reviews gezien. De hele PokéDex 3D staat online en je weet precies welke Starter je moet pakken. Iedereen weet ondertussen dat de game in volledig 3D is (opzich logisch). (SPOILER !!! ;) )Iedereen weet dat je op een Gogoat ze rug rijdt i.p.v. een fiets. Volgens mij heb ik zelfs rolskates voorbij zien komen. Ook kan je kiezen hoe je trainer eruit komt te zien

Het is niet meer zoals vroeger...
Ik heb door de tijd heen steeds minder reviews gelezen van spellen waar ik echt op wacht.
Buiten de Trailer van The Dark Knight Rises voor de rest geen reviews gelezen.
Voor Assassins Creed III heb ik geen reviews of story trailers gekeken.
En ik ben van plan voor Pokémon ook niet meer alles te gaan lezen O-)

Dan is het meeste een verassing en blijft het allemaal wat leuker denk ik zelf.

Pfff best verhaal 8)7

Dat daarbuiten gelaten...
Wat wordt jullie starter? :D

• Seal64
ye-roon schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:46:
[...]

Nintendo heeft momenteel een actie dat als je drie games uit een selectie van acht aanschaft, hetzij op cart, hetzij digitaal, en dan registreert op de website, je een vierde uit die lijst mag uitzoeken die je dan (later, als de actie afgesloten is) gratis kunt downloaden. Daar zitten onder meer Fire Emblem, Monster Hunter, Luigi’s Mansion en Animal Crossing bij, en zo uit mijn hoofd ook de nieuwe Pokémon Mystery Dungeon, Donkey Kong Country Returns en nog wat andere games.

Als je zoekt op "Zo veel spellen" op de Nintendo-site heb je 'm zo te pakken.

De Oracles zijn voor zover ik weet nog tot eind van de maand vijf euro per stuk. Daarna gaan ze naar zes euro per stuk, dus heel veel scheelt dat niet.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:14

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tetris Online voor € 9,99 in de eShop!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 14:27
Ik ben op zoek naar een 3ds XL icm Fire Emblem, bij Game mania hebben ze hem voor 205 euro op de site staan, maar die blijkt overal uitverkocht.

Heeft iemand suggesties waar ik hem voor een zelfde prijs kan vinden?

• Dubrillion
Game Error schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:12:
Ik ben op zoek naar een 3ds XL icm Fire Emblem, bij Game mania hebben ze hem voor 205 euro op de site staan, maar die blijkt overal uitverkocht.

Heeft iemand suggesties waar ik hem voor een zelfde prijs kan vinden?
Bol.com heeft een actie waar je een XL met oplader krijgt en een spel kan uitkiezen. Fire Emblem is er 1 van. Je kan kiezen uit alle kleuren XL O-)

Verwijderd

Er zijn inmiddels 3DS beelden van de nieuwe Sonic op internet verschenen: http://www.n1ntendo.nl/ar...oor-wii-u-en-nintendo-3ds

Ziet er leuk uit. Wel jammer dat ze twee heel verschillende stijlen hebben gebruikt. Maar wellicht ook fijn voor de afwisseling.

Verwijderd

Ziet er erg goed uit. Dit gaat een prijzig spel worden, gezien ik zowel de 3DS als WiiU versie ga halen :+

• rudyman85
Al een paar dagen zoet met Donkey kong country returns. Ik moet zeggen dat de 3D weergave bij dit spel een geweldige functie is! Een voorbeeldje: je hebt een level waar water op je af komt en bananen die je op kunt pakken spoelen dan ook weg, deze bananen komen recht op je af :D. Geen spijt van de aankoop ook al heb ik 'm uitgespeelt op de wii.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 11:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:10:
Er zijn inmiddels 3DS beelden van de nieuwe Sonic op internet verschenen: http://www.n1ntendo.nl/ar...oor-wii-u-en-nintendo-3ds

Ziet er leuk uit. Wel jammer dat ze twee heel verschillende stijlen hebben gebruikt. Maar wellicht ook fijn voor de afwisseling.
Wel jammer dat de overgang tussen delen van levels op de 3DS zo mager is uitgewerkt. Op de Wii U zie je het nieuwe deel gelijk in beeld, en Sonic er echt naartoe vliegen net als in SMG, maar op de 3DS zie je alleen Sonic in beeld en staat ie ineens weer op land. Ik hoop dat het aan de demo ligt en nog wat opgepoetst wordt, maar waarschijnlijk haal ik em toch alleen op de Wii U. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• sebastius

sebastius

Pas op, mijn oplichter is er weer op Marktplaats : http://www.marktplaats.nl/verkopers/19673392.html

Laat je niet foppen!

• corset
Sorry hoor, maar 15 euro voor nieuwe games? Dat kan je gewoon niet vertrouwen.. Dat is echt overduidelijk een oplichter. Helaas worden ze in dat opzicht steeds slimmer.

• mat.hi.as
Die spelletjes van 15 euro blijven maar komen. Ik snap het niet, als je er 25/30 voor vraagt, met een iets langere tekst, dan is het niet meer te onderscheiden van echte verkopers. Gelukkig heb ik al drie spellen via marktplaats succesvol gekocht (en gekregen :+)

• corset
Ik weet dat ik mensen op hun tenen ga trappen:

Maar als je nieuwe games voor de 3DS/PS3 blind gaat kopen voor 15 euro, dan ben je gewoon niet slim bezig. Als ze rond de 25/30 zitten is het inderdaad een stuk geloofwaardiger, maar met 15 euro? Dan weet je gelijk blind dat het een oplichter is. Als je dan zelf nog besluit hiervan te kopen.. tsja..

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:27
Ik heb ondertussen ook mijn 3 spellen verzameld voor de gratis code. Nu twijfel ik alleen tussen animal crossing en luigi mansion... Fire emblem, donkey kong, castlevania en monster hunter heb ik al (fire emblem zou mijn 3e zijn zodat k castlevania kon downe maar daar ging wat mis). Wat raden jullie mij aan van de overige 4. Al ligt mijn voorkeur wegens recenties bij de eerder genoemde 2.

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 20:44
Deze week Animal crossing... Eindelijk! Wild world op de DS helemaal grijs gespeeld. Half uurtje voor het slapen gaan. Werd altijd een uurtje.. of 2 :P
* Tha-PC-Legend hoopt dat de game donderdag al op de mat ploft.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Het is dat ik Animal Crossing gratis krijg via de promotie, anders had ik hem ook liever op de dag zelf gehaald :+. Benieuwd of Nintendo de key dan nog vrijdag of zaterdag opstuurt :)

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 20:44
Eduardboon schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:07:
Het is dat ik Animal Crossing gratis krijg via de promotie, anders had ik hem ook liever op de dag zelf gehaald :+. Benieuwd of Nintendo de key dan nog vrijdag of zaterdag opstuurt :)
Mee eens. Het liefst zou ik ook zelf in de auto stappen en op zoek gaan naar een exemplaar. Brengt altijd een zekere spanning met zich mee; zouden ze m al/nog hebben.. :+

Voor diegenen die online hun games bestellen; waar doen jullie dat meestal? Ervaringen met vòòr de release ontvangen? :9

• Dubrillion
Afgelopen weken al dit forum en andere sites afgespeurd naar info over de 3DS XL.
Zaterdag was ik jarig en kreeg ik een klein, maar zwaar pakketje van me vriendin in me handen gedrukt...
Een blauwe 3DS XL... met oplader zelfs. Ze had zich er dus nog in verdiept ook :D

Gauw bij het pompstation Nintendo E-shop punten gekocht en Fire Emblem uit de E-shop gekocht.
Ik moet nog even in het verhaal komen, maar was is dat 3D een leuke toevoeging :D. Nu zal Fire Emblem wel niet de meest spectaculaire game zijn voor 3D, maar ik vind het erg leuk. Aankomende week gauw een grotere Micro-SD (aangezien ik zelf een adapter heb liggen) bestellen en wat games aan gaan schaffen door de tijd heen. Als Fire Emblem is uitgespeeld ga ik toch maar eens aan Ocarina of Time beginnen. Heb ik nog nooit echt gespeeld, terwijl ik The Minish Cap en de DS Zelda's meerdere keren hebt uitgespeeld :D. Ook maar eens een mooi hoesje kopen en wat tweede hands games zoeken... Niet via Marktplaats zo te zien :D

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Heb gisteravond Oracle of Seasons en Ages aangeschaft via de eShop. Lekker old-school Zelda. Nu tot 20-6 voor 4,99 ipv 5,99 per stuk.

[ Voor 18% gewijzigd door MaximusTG op 10-06-2013 09:54 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Dubrillion
Ik wil graag Ocarina of Time spelen.
Wie heeft hem liggen en wil hem voor een mooi prijsje weg doen?
Op de V&A staan uberhaupt geen spellen, maar misschien heeft iemand hem al uitgespeeld en speelt hem toch niet meer :9

[ Voor 37% gewijzigd door Dubrillion op 10-06-2013 10:56 ]

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Eduardboon schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:07:
Ik krijg AC:NL ook via de promotie, maar volgens een poster op reddit die Nintendo support gecontacteerd heeft zouden de codes "maximum 7 dagen na release" verstuurd worden. Nu ben ik gewoonlijk wel een geduldig persoon, maar tot 7 dagen wachten na realease is me toch te lang. Daarenboven verkies ik een fysiek spel ipv digitaal aangezien ik 2 3DS'en heb, dus ga ik vrijdag bij gamemania langs om het spel fysiek op te halen, en ga ondertussen Nintendo contacteren of ik mijn keuze mag veranderen naar Donkey Kong Country Returns.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Is Animal Crossing niet een spel wat je 1 a 2 uur per dag kan spelen en daarna is het een beetje doelloos tot er een nieuwe dag is? Het lijkt me dan juist handig om de game op je systeem zelf te hebben staan, dan kan je een andere in het gameslot hebben zitten en na je AC sessie daarmee verder gaan?

Aan de andere kant, als je 2 devices hebt en het is een game die je veel gaat spelen op beide devices, dan is een fysieke idd handiger :)

Ik heb ook de knoop doorgehakt en ik ga voor een grijze 3DSXL. Zit nog wel ff denken over welke game ik er bij neem, want die actie bij bol is wel voordelig. Het word waarschijnlijk Mario Kart, maar het kan er ook nog 1 van die games worden van die nintendo actie. Zodat ik een 4de gratis kan krijgen ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Dubrillion
Ik heb Mario 3D land, Mario Kart 7 en New Mario Bros 2 voor een zacht prijsje kunnen vinden op Marktplaats. Trap trouwens niet in ene Melinda want die woont ''op meerdere plekken'' en verkoopt alles dus voor de bekende 15 euro.

Nu maar hopen dat ik zelf niet opgelicht ben O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 10-06-2013 13:42 ]

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Heb OoT zelf ook tweedehands gekocht, die staan ook genoeg op marktplaats. Soms is het handig om bv ook op "Zelda 3DS" te zoeken, want niet iedereen zet het als Ocarina of Time erop.
Snap alleen niet waarom iemand zo'n spel zou verkopen na uitspelen.. Speel het al sinds de N64, en na zekere tijd altijd weer zin het nog een keer te doen!

Oh en probeer altijd zoveel mogelijk tweedehands spellen op te halen ipv te laten verzenden. Dat reduceert het oplichtingsrisico aanzienlijk ;).

[ Voor 17% gewijzigd door MaximusTG op 10-06-2013 13:46 ]

• Dubrillion
Zo als alles mee zit krijg ik vandaag Zelda en morgen Mario 3D land, Mario Kart 7 en New Mario Bros 2 binnen :D.

Zijn er mensen die handige tasjes hebben waar ik wat spellen en dergelijke in kwijt kan?
Vroeger gebruikte ik me case van me DS lite waar ik kauwgom en andere kleine dingen in deed als ik het vliegtuig in ging.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ik gebruik gewoon het tasje dat ik al voor mn ds lite had, past ie perfect in. Maar daar passen geen spelletjes bij. Die heb ik allemaal in 1 speldoosje gedaan. Werkt prima.

• Dubrillion
MaximusTG schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:38:
Ik gebruik gewoon het tasje dat ik al voor mn ds lite had, past ie perfect in. Maar daar passen geen spelletjes bij. Die heb ik allemaal in 1 speldoosje gedaan. Werkt prima.
Past daar een 3DS XL in :X
Zou wel makkelijk zijn. Ik neem nooit handbagage mee, enkel wat kauwgom en een DS dus O-)

Ik heb trouwens nog 5 euro in me E-Shop tegoed. Zijn er spellen die ik echt moet spelen?
Ik zag de oude Zelda, maar vanmiddag komt OoT binnen dus die laat ik even schieten :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 11-06-2013 10:58 ]

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nee, maar ik heb dan ook geen XL...

Oh, en ik zou die 5 euro mooi wel aan een van de zelda's uitgeven, binnenkort zijn ze nl. 6 euro.

• Seal64
Dubrillion schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:13:
[...]

Past daar een 3DS XL in :X
Zou wel makkelijk zijn. Ik neem nooit handbagage mee, enkel wat kauwgom en een DS dus O-)

Ik heb trouwens nog 5 euro in me E-Shop tegoed. Zijn er spellen die ik echt moet spelen?
Ik zag de oude Zelda, maar vanmiddag komt OoT binnen dus die laat ik even schieten :*)
Waarschijnlijk niet, de DSi is een stuk kleiner. Je kan dan beter op zoek naar DSiXL cases, die is namelijk vrijwel even groot. Ik gebruik ook een DSiXL case van Big Ben voor mijn 3DSXL. Past perfect.

• Dubrillion
Deze vind ik mooi:
http://www.bol.com/nl/p/multi-pouch-dsi-xl/1004004009041779/
Alleen niet op voorraad :S

Deze is ook wel mooi:
http://www.bol.com/nl/p/n...012398467%26itm_role%3din
Alleen die Mario....

Moeilijk moeilijk ;)

Verwijderd

Deze week vanaf vrijdag luigis manson 2, mario kart 7, mario3d en nsmb2 voor €33 bij de BS.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:12:
Deze week vanaf vrijdag luigis manson 2, mario kart 7, mario3d en nsmb2 voor €33 bij de BS.
allleen donderdag, vrijdag & zaterdag

• Dubrillion
BS? Is dat een winkel?
Als het goed is heb ik al die games (-min Luigi's Mansion) voor 20euro st. :D

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Dubrillion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:59:
BS? Is dat een winkel?
Als het goed is heb ik al die games (-min Luigi's Mansion) voor 20euro st. :D
BS=Bart Smit..
Ik heb zojuist diverse games voor €15 van marktplaats gekocht.. heb erg zin om weer wat nieuws te spelen :)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1 ... 50 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]