"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Nog even een update op m'n gratis game code (MH3U): Nog steeds niets ontvangen
Heeft iemand hier al zijn gratis game code gehad? Zo ja dan ga ik Nintendo maar mailen vragen waar de mijne blijft, zo niet dan wacht ik nog eventjes
Verwijderd
Vertaling van de filmpjes ed.lanerios schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:16:
Wel jammer eigenlijk. Waarom niet gewoon allebei de opties bieden?
Maar je zal ook het spel uit het Verenigd Koninkrijk kunnen importeren.
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Verwijderd
Is het op de een of andere manier mogelijk om alleen save data van het ene systeem naar de ander te kopiëren? Of gaan dan ook echt de games mee enzo.
Verwijderd
Verwijderd
Niet per sé, het kan ook met de D-pad. Of gewoon even op L tikken om de camera achter je te zetten, maar de CPP werkt inderdaad wel prettig, ja.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:29:
Zonder CPP is het idd niet erg fijn spelen, je bestuurt dan de camera met het touchscreen,
Pim, Fire Emblem kopen, een van de beste spellen die ik op de 3DS gespeeld heb. Houd er rekening mee dat je wel van turn based fighting moet houden.pclinde schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:20:
Silversin, dat vraag ik mij ook af! Graag ervaringen. Ik moet nog 2 games om mijn gratis game te unlocken. Ik heb momenteel van de reeks Luigi's Mansion en ik voel mij sterk aangetrokken tot MH3U. Mijn vraag is hoe bevalt Fire Emblem? Ik heb deze titel eigenlijk nooit gespeeld.
Ook zit er een super verhaal in dat mooi vormgegeven is met filmpjes en een hoop tekst
Geen informatie beschikbaar
Zelf zit ik alleen te twijfelen, heb dus Fire Emblem en Luigi's Mansion en heb zo'n voorgevoel dat Donkey Kong Country Returns ook in mijn collectie terecht zal komen. Een gratis game dus!
Echter zit ik erg te twijfelen tussen Monster Hunter 3, Lego Undercover en Animal Crossing (Pokemon en Castlevania hebben echt jammerlijk slechte reviews). Zijn allemaal niet echt games die ik normaal zou kopen in de winkel, maar het is gratis :-P.
Monster Hunter 3 heb ik de demo van gespeeld maar dat leek niet helemaal wat voor mij, ik vond het erg "vervelend" lastig (Fire Emblem speel ik ook op moeilijke difficulties maar dat voelt anders) ook irriteer ik mij aan dat er geen levensbalk is voor je tegenstander.
Kan iemand mij een van de drie aanraden of als je fan van 1 van deze games bent mij uitleggen wat de "appeal" van deze games is? Dat zou mij wel moeten helpen om een keuze te maken.
Monster Hunter trekt mij niet dus die zal ik ook niet aanprijzen.
Lego undercover is niet zo goed op de 3ds, komt mede door de vele dingen die ze weggehaald hebben. Hier zou ik dus ook niet voor gaan.
Ikzelf ga voor Animal Crossing, een casual game die je kan spelen wanneer je even niets te doen hebt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Thanks for the tip, heb mijn code nu dus ook.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 07:35:
Nog steeds geen email gehad maar de code stond wel op de hoofdpagina van Club Nintendo toen ik daar inlogdeWat raar dat ze dat er niet bij hadden verteld in die eerste bevestiging email
Het is zeker een goed spel ik heb bijna alle monster hunter spellen gespeeld en klok altijd wel meer dan 100+ uur.
Zeker een aanrader ! ook zonder cpp maar cpp is maar 20 euro en je hebt dan wel een stuk fijner ergonomische houding voor je handen.
Ik zoek eigenlijk nog mensen die monster hunter hebben op de 3ds rond eindhoven om samen te spelen.
Heb zelfs de GC weer aangesloten om hem daar ook weer eens te spelen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Is gewoon een kwestie van smaak. Ik heb de demo van Pokémon Mysterie Dungeon gespeeld en het smaakt voor mij naar meer. MH3 krijgt veel betere reviews maar ik vind de game niets voor mij.breakskater schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:04:
Ook ik vind Fire Emblem een top game. Zeker geen miskoop als je enigszins van (j)rpg's houdt.
Zelf zit ik alleen te twijfelen, heb dus Fire Emblem en Luigi's Mansion en heb zo'n voorgevoel dat Donkey Kong Country Returns ook in mijn collectie terecht zal komen. Een gratis game dus!
Echter zit ik erg te twijfelen tussen Monster Hunter 3, Lego Undercover en Animal Crossing (Pokemon en Castlevania hebben echt jammerlijk slechte reviews). Zijn allemaal niet echt games die ik normaal zou kopen in de winkel, maar het is gratis :-P.
Monster Hunter 3 heb ik de demo van gespeeld maar dat leek niet helemaal wat voor mij, ik vond het erg "vervelend" lastig (Fire Emblem speel ik ook op moeilijke difficulties maar dat voelt anders) ook irriteer ik mij aan dat er geen levensbalk is voor je tegenstander.
Kan iemand mij een van de drie aanraden of als je fan van 1 van deze games bent mij uitleggen wat de "appeal" van deze games is? Dat zou mij wel moeten helpen om een keuze te maken.
Als ik terug ben van vakantie ligt Pokémon op mij te wachten en een week later ga ik Animal Crossing halen en kan ik de gratis game uitzoeken en dat zal dan wel Luigi worden.
Ervaren hunters leren echter precies het gedrag van een monster te lezen en kunnen daardoor vrij nauwkeurig voorspellen wat een monster gaat doen, of hoe het op je acties gaat reageren. Daardoor weet je ook waar je wel en niet moet gaan staan en is de lock-on dus minder van belang. Je leert ook de tekenen herkennen die aangeven dat een monster uitgeput of zwaargewond is.
Al met al is het dus zonder meer een niche-titel met een behoorlijk steile leercurve, maar als je bereid bent om er de nodige uurtjes in te investeren is het wel een uitdagende game die goede spelers ook echt beloont. Het is echter niet een game die je even snel tussendoor speelt – hier moet je echt de tijd voor nemen.
Nog even ter aanvulling: de Nederlandse stemmen vind ik best wel leuk en doen weinig afbreuk aan het spel. En dan te weten dat ik zelfs m'n telefoon op Engels heb staan....Jochem Boom schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:33:
Even een vraagje. Zijn de gelokaliseerde uitgaven (Met Nederlandstalige hoes) van bijvoorbeeld Professor Layton ook Engels speelbaar? Of zal ik daarvoor echt één met engelse hoes moeten halen?
Waar blijft Cave Story+ nou!!?
Zelf neig ik dan toch naar Animal Crossing. Wat de doorslag voor mij bij MH3 heeft gegeven is dat ik het juist heerlijk vind om ook af en toe even kort een stukje te spelen.
Maar ik ga ook nog de demo van Mystery Dungeon proberen, just to be sure.
Laatste dagen veel Fire Emblem gespeeld wordt er echt helemaal ingezogen, probeer wel iets op te passen dat ik er niet te snel doorheen stoom. Overigens kan ik iedereen aanraden wel perma-death in te schakelen en ook een hogere moeilijkheidsgraad in te stellen dan "Normal".
Heb er momenteel zelf erg last van op normal dat het erg makkelijk is (heb wel perma-death aan staan). Eerste gevechten zijn wel enigszins lastig (was nieuw voor het genre), maar zou (nu mijn characters gelvld zijn) met 2 characters sommige maps uit kunnen spelen.
Raar ik heb deze een aantal maanden geleden al bij de media markt gekocht. Deze stonden er toen een aantal. Weet niet of deze dus nog gaat komen.
Dat is waarschijnlijk Cave Story 3D.Viper_4111 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:35:
[...]
Raar ik heb deze een aantal maanden geleden al bij de media markt gekocht. Deze stonden er toen een aantal. Weet niet of deze dus nog gaat komen.
Ik heb het over Cave Story+ wat in Europa eindelijk naar de 3DS Virtual Console komt. Althans zo twitterde Nicalis eind maart... Ze hebben goedkeuring, nu nog een release date...
Duurt veel te lang!
ik haal ze echt allemaal door elkaar...
Je heb ook vaak van die krankzinnige zinnen (fictief):
'Klik hier om bonus sterren te krijgen op je club nintendo account samen met de registratie van je nintendo kraskaart welke je weer kan omwisselen voor wii point in de nintendo store en die weer vervolgens om als eshop betaalmiddel in de kan omwisselen naar in de eshop middels nintendo punten kan gebruiken om virtual console dsi ware te kopen in de wii mode van je nintendo wii u als nintendo ambassadeur en nintendo premium account houder mits uw club nintendo account wel gekoppeld is.'
[ Voor 13% gewijzigd door DukeBox op 02-05-2013 14:13 ]
Heb meteen fire emblem maar uit de e-shop getrokken, maar helaas geen 500 sterren ontvangen. Bij Luigis Mansion 2 had ik dit probleem ook al; alles is gekoppeld, maar toch maar 250 sterren. Ben hierdoor net de mariokart trofee beeldjes misgelopen
Verwijderd
Het is eigenlijk best simpel. Als het spel op een oudere generatie Nintendo Console (of handheld) is het Virtual Console. Ligt het spel ook in de winkel (of in een andere regio) is het een retail download.
De rest is 3DS Ware.
Nahja, kan er weinig aan doen voor de rest. Zolang het niet het scherm is.
Heb ik helaas ook gehad ja. Gelijk vers uit de doos zaten er allemaal spikkeltjes op het scherm die ik inderdaad weg heb proberen te halen. Ze gingen gelukkig allemaal netjes weg, behalve eentje in de linker bovenhoek. Die liet een mooi krasje achterEduardboon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:03:
Heb mijn XL moeten vervangen door putjes in het bovenste scherm. (dacht dat het stof was en heb ze flink uitgekrast. oeps.).
Bij mij werd het uiteindelijk een vierkante rij die zich boven de rand van t onderste scherm vormde. Nintendo repareerde dat, maar toen kreeg ik hem vol krassen aan de bovenkant een op t scharnier terug. Nintendo weigerde te geloven dat ze dat gedaan hadden. Daarna maar plakkers van de Xbox erop en gaan weer. Helaas na een paar maanden weer putjes aan de onzerzijde dus.Ken. schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:02:
[...]
Heb ik helaas ook gehad ja. Gelijk vers uit de doos zaten er allemaal spikkeltjes op het scherm die ik inderdaad weg heb proberen te halen. Ze gingen gelukkig allemaal netjes weg, behalve eentje in de linker bovenhoek. Die liet een mooi krasje achter
Nu bij de nieuwe maar een microvezel doekje tussen de schermen. Hopelijk krast dat niet..
haha, klopt! Ik denk dat dat toch ook komt doordat Nintendo nog wat "nieuw" is met online + verschillende consoles. Kijk bijvoorbeeld hoe de Vita is ingeregeld op PSN en daarnaast hoe PSN en Xbox Live werken.DukeBox schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:11:
^ Niet alleen jij.. is ook echt om helemaal gek van te worden.
Je heb ook vaak van die krankzinnige zinnen (fictief):
'Klik hier om bonus sterren te krijgen op je club nintendo account samen met de registratie van je nintendo kraskaart welke je weer kan omwisselen voor wii point in de nintendo store en die weer vervolgens om als eshop betaalmiddel in de kan omwisselen naar in de eshop middels nintendo punten kan gebruiken om virtual console dsi ware te kopen in de wii mode van je nintendo wii u als nintendo ambassadeur en nintendo premium account houder mits uw club nintendo account wel gekoppeld is.'
Nintendo heeft het iig. erg onduidelijk gemaakt. Hopelijk als ze de accounts gaan loskoppelen van de consoles, komt hier verbetering in!
Buiten dat:
Castlevania bij kennis getest, leuk spelletje. Misschien voor budgetbak.
Ben nu druk bezig met de 2de set werelden van Super Mario 3DS (die eerste). Blijft toch heerlijk spel.
Mario 3D land: bedoel je nu wereld 2, of zijn er na wereld 8 ook weer wat werelden (geen spoilers graag)?lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:01:
[...]
Castlevania bij kennis getest, leuk spelletje. Misschien voor budgetbak.
Ben nu druk bezig met de 2de set werelden van Super Mario 3DS (die eerste). Blijft toch heerlijk spel.
Ben nu net bij één van de allerlaatste Bowser confrontaties... maar slechts 9 of 10 uur gespeeld, maar wel voor elk level de drie sterren. Jammergenoeg wat kort!
Hopelijk wordt er op E3 een vervolg aangekondigd, want echt één van de beste handheld games die ik ooit gespeeld heb...! Aanschaf van de 3DS al meer dan waard.
Verwijderd
Enige spel die dat momenteel ondersteund is Monster Hunter.lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:01:
Zijn er trouwens al plannen om de 3DS te laten samenwerken met de Wii U? Of is dit een verloren droom? Zou graag een Wii U willen, maar als ik kijk wat de connectiviteit is tussen andere handhelds/consoles, mis ik dat wel heel erg
Mag het? De WiiU ligt net een half jaar in de schappen en er zijn nog niet veel games die op beide systemen verschenen zijn. Ik had begrepen dat de nieuwe Smash Bros ook op beiden te spelen zal zijn, met hetzelfde save-systeem als MH3U en geloof maar gerust dat Pokémon X&Y hier ook op in gaat springen met een nieuwe Colosseum o.i.d.lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:04:
Balen.. had wel de hoop dat Nintendo hierop in zou spelen. Maar ja, tijd genoeg.
Misschien tzt een beetje cross buy achtig iets invoeren oid, en ze hebben veel spelers te pakken. (waaronder ik)
Ik had de hoop dat Nintendo toch wat meer op de concurentie zou inspelen. Maar het is het "Het werkte voor de NES en SNES, dus waarom niet nu?"
De vita is zo dood als een pier. Je ziet er niemand mee en er komt ook geen drol voor uit. Een pricedrop zal hoogstens een korte piek veroorzaken door wat koopjesjagers, maar op de lange termijn. Nee helaas.lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:18:
Dat lopen ze al een paar consoles. Dat is zo jammer. De kracht van de Wii was de betaalbaarheid, daardoor verkocht deze goed. Dat idee hebben ze met de U en 3DS laten varen. Dat is wel iets wat ik erg jammer vind. 3DS merkt nu veel van de Vita pricedrop (Vita is 150 euro, paar grote titels 17 euro).
This space is occupied
De rest gaat tenminste wel door met gewoon gamen en niet als een fanboy zeuren dat andere handhelds dood zijn.
Ik speel allebei, en heb nergens last van. Ken evenveel mensen die zowel de Vita als de 3DS de kast in hebben gepleurd. EN dezelfde aantallen die spelen. Het hele "vita is dood" verhaaltje is leuk fabeltje van de Nintendo fanboys denk ik.
Heeft iemand trouwens al een leuke metroidvania achtig spel gevonden voor de 3ds? Cave Story heb ik al voor de PC (de uitgebreide versie zoals op de DSware dacht ik?), en ben wel toe aan iets nieuws.
[ Voor 49% gewijzigd door corset op 08-05-2013 09:36 ]
Verwijderd
Simpel omdat er geen goede platformer op de Vita bechikbaar is, of een goede RPG..
Uuuuuhm wat dacht je van P4G...Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:25:
Ik heb zowel de Vita als de 3DS, en ik spel echt 1000x vaker op mn 3DS dan op mn Vita.
Simpel omdat er geen goede platformer op de Vita bechikbaar is, of een goede RPG..
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Enkel een console betaalbaar maken zal je geen hele grote verkopen opleveren. De Wii had een samenloop van dingen waardoor het een groot succes werd. De betaalbaarheid (250 euro het eerste jaar) was daar slechts een deel van.lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:18:
Dat lopen ze al een paar consoles. Dat is zo jammer. De kracht van de Wii was de betaalbaarheid, daardoor verkocht deze goed.
Allerminst. Dat idee hebben ze ook gehanteerd bij de 3DS en Wii U. De economische tijden zijn wel wat veranderd sinds de introductie van de Wii waardoor mensen minder hebben te besteden of willen besteden. De Wii U is vanaf introductie echter een redelijk betaalbare console. Maar beide hadden/hebben voornamelijk last van een gebrek aan games. De 3DS ging goed verkopen na een reeks aan goede games en een pricedrop.Dat idee hebben ze met de U en 3DS laten varen. Dat is wel iets wat ik erg jammer vind.
Japan is het enige land (voor zover ik weet) waar wekelijks onafhankelijke verkoopcijfers bekend worden gemaakt. Daaruit kan je lezen dat de pricedrop van de PSVita slechts enkele weken effect heeft gehad en dat het nu weer op zo'n beetje hetzelfde niveau hangt als voor de pricedrop. Anders gezegd, verkoopaantallen in Japan laten helemaal niet zien dat de 3DS nu veel merkt van de PSVita.3DS merkt nu veel van de Vita pricedrop (Vita is 150 euro, paar grote titels 17 euro).
Onzin. Over fanboys gesproken...Ik had de hoop dat Nintendo toch wat meer op de concurentie zou inspelen. Maar het is het "Het werkte voor de NES en SNES, dus waarom niet nu?"
Zelda (en geen remake, maar een nieuwe titel. Zelda remakes hebben we nu wel gehad)
Een leuke Mario Galaxy achtig spel. Misschien Sunshine sequel (blijft gewoon een geweldig spel)
En een echt goede RPG. De Snes was destijds voor mij awesome vanwege FF, Lufia etc. Dat zijn wel het soort games wat ik nu erg mis op de Wii U.
Verwijderd
De vorige zelda is uit 2011.. Het duurt echt wel 3-4 jaar om een goede Zelda game te maken. Tel uit je winst.lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:52:
Wat ik heel erg mis bij de Wii U zijn:
Zelda (en geen remake, maar een nieuwe titel. Zelda remakes hebben we nu wel gehad)
Vandaar dat ze nu even een remake doen (van mi. een geweldig spel)
Een nieuwe 3D Mario game zou speelbaar zijn op E3.Een leuke Mario Galaxy achtig spel. Misschien Sunshine sequel (blijft gewoon een geweldig spel)
Monster Hunter.En een echt goede RPG. De Snes was destijds voor mij awesome vanwege FF, Lufia etc. Dat zijn wel het soort games wat ik nu erg mis op de Wii U.
FF & Lufia zijn trouwens Square Enix en Taito. Twee uitgevers die in de laatste paar jaren echt niet veel bijzonders op de markt hebben gezet IMHO.
Maar je hebt gelijk dat er tegenwoordig erg weinig goede RPGs op consoles uitkomen. Maar ja RPGs hebben last van hetzelfde als de Zelda games. Zulke games zijn vaak heel groot en duurt het jaren voordat ze voltooid zijn.
ON topic:
Morgen komt Mario and Donkey Kong: Minis on the Move uit in de eShop
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 19:26 ]
Ik kan van iemand een 3ds overnemen met een sloot aan virtual console games.
Zijn deze bind on device of account?
Oftewel kan ik ondanks dat ik ze niet heb gekocht, later weer uit de store downloaden, of moet ik ten alle tijden een backup bewaren?
Verwijderd
Op je apparaat heb je 2 accounts, je Club Nintendo account (gelinked) en je eShop account. Alleen die laatste geeft je de mogelijkheid om een spel te downloaden & spelen. En die kan je naar maximaal 5 apparaten overdragen.
Als je dus de 3DS van een ander overkoopt moet die ander dan niet het eShop account verwijderen. Hij kan wel zijn Club Nintendo account ontkoppelen waarna jij jouw Club Nintendo account kan koppelen. (Zo krijg je bv sterren voor je downloads)
Alleen is het officieel niet toegestaan om je 3DS met account aan een ander te verkopen
En dit is dan ook een echte waarschuwing van mijn kant. Als je een Nintendo account koppelt ziet Nintendo natuurlijk dat je een compleet ander account gekoppeld hebt. Ze doen dit niet, maar ze zullen zo je account kunnen verbannen.quote: informatie in eShopIn het geval je dit Nintendo 3DS-systeem wilt overdragen aan iemand anders, zijn je tegoed en downloads (betaald of gratis) niet met het systeem overdraagbaar. Verwijder van tevoren je Nintendo eShop-account via dit scherm.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 07:28 ]
Dat zou inderdaad wel tof zijn, dat je bijvoorbeeld een MH3U pakket verkoopt waar dan beide games in zitten. Op dit moment zal die cross-platform functionaliteit nauwelijks gebruikt worden omdat je beide games tegen volle prijs mag aanschaffen en dat zal niet vaak gedaan worden.lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:39:
... zoals ik al zeg. Tijd genoeg. Als in, het heeft de tijd nodig.
Misschien tzt een beetje cross buy achtig iets invoeren oid, en ze hebben veel spelers te pakken. (waaronder ik)
Welk account word dan gebanned? die oude e-shop of de nieuwe van mij?Alleen is het officieel niet toegestaan om je 3DS met account aan een ander te verkopen
[...]
En dit is dan ook een echte waarschuwing van mijn kant. Als je een Nintendo account koppelt ziet Nintendo natuurlijk dat je een compleet ander account gekoppeld hebt. Ze doen dit niet, maar ze zullen zo je account kunnen verbannen.
Verwijderd
Ik heb er ook heel erg van genoten, juist vanwege dat soort dingen inderdaad.Rudyyy schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:01:
Heel erg tevreden over Luigi's Mansion 2. De gehele sfeer, de animaties en de muziek is erg goed ! Luigi mompelt af en toe met de muziek mee, geweldig zoveel detail
Heb een klein maandje geleden de story line uitgespeeld, toen al wel een paar keer de online multiplayer geprobeerd, maar er zaten toen nog erg veel mensen in die nog niet helemaal door hadden hoe dat werkte.
Dat maakte de multiplayer voor mij toen minder interessant, helemaal omdat je nooit echt ver komt.
Hebben mensen hier inmiddels positievere ervaringen mee?
Kan er werkelijk niets over vinden. Iemand enig idee wat er speelt of hoe lang het kan duren?
Ik blijk erg ongeduldig te zijn wanneer ik eenmaal besloten heb iets nieuws te kopen :3 .
Ik lees op dat de MediaMarkt (Utrecht & Cruquius) 'm verkoopt.jjohnnie schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:42:
Er zijn blijkbaar problemen met de leveringen van Nintendo producten aan de winkels. Ik wacht momenteel op mijn Monster Hunter 3 3DS XL (zwart) pakket, samen met de Circle Pad. Deze moet nog geleverd worden aan de gameshop.
Kan er werkelijk niets over vinden. Iemand enig idee wat er speelt of hoe lang het kan duren?
Ik blijk erg ongeduldig te zijn wanneer ik eenmaal besloten heb iets nieuws te kopen :3 .
Misschien daar even kijken en dan je bestelling annuleren.
EDIT: Op voorraad: http://www.castlegames.nl...-hunter-3-ultimate-3ds-xl
[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 13-05-2013 09:33 ]
Bij Castle was het pakket tot dit weekend ook nog niet voorradig. Toch eens de Game Mania bellen waar ik de reservering geplaatst heb ^^ , misschien hebben zij hem dan ook al wel binnen.Ken. schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:31:
[...]
Ik lees op dat de MediaMarkt (Utrecht & Cruquius) 'm verkoopt.
Misschien daar even kijken en dan je bestelling annuleren.
EDIT: Op voorraad: http://www.castlegames.nl...-hunter-3-ultimate-3ds-xl
Verwijderd
Schijnbaar alleen de website dan nog..
Denk het dan? Ik weet er sowieso niets van af hoor. Ik kende Castle niet eens. Misschien is het inderdaad gewoon een aparte webshop gebleven, als ze inderdaad overgenomen zijn.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:02:
Bestaat Castle Games nog? Volgens mij hadden ze de toko verkocht aan Game Mania.
Schijnbaar alleen de website dan nog..
De Game Mania even gebeld, ze hadden het nog niet binnen. Ik wacht wel even (: voor zo lang ik dat vol kan houden ^^
[ Voor 5% gewijzigd door jjohnnie op 13-05-2013 21:20 ]
Ik heb alles al.... klinkt stom maarja
Een Nexus 7 tablet, een laptop en een 2 maanden oude Game-PC.
Nu is er iets wat ik grijs, maar dan ook grijs gespeeld heb..
Een Gameboy color (Alleen Pokémon Crystal), Gameboy Advance en een DSlite.
Uren heb ik erin gestoken en zit nu te kijken naar een 3DS XL.
Zijn er al games die de moeite waard zijn?
Ik heb uren Pokémon, Suikoden Tierkreis en andere jRPG's gespeeld.
Zou het zonde en niet leuk vinden als ze vol overtuiging een 3DS XL koopt en ik
er niet mee speel omdat er geen spellen voor zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 14-05-2013 09:46 ]
RPG wise heb je weinig echt goede games voor de 3DS nog helaas. Maar ik gok wel dat ze nog gaan komen.
En Fire Emblem, Shin Megami Tensei Devil Survivor & Tales Of The Abyss dan ?lanerios schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:16:
Pokemon Black/White zijn leuk voor de DS. De Black2/White2 sequels? Meh, weinig verandering.
RPG wise heb je weinig echt goede games voor de 3DS nog helaas. Maar ik gok wel dat ze nog gaan komen.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Goedkoopste is dan voor €28,69 hier:
http://www.wowhd.nl/games...o-3ds/dp/31640443#bc=f825
[ Voor 35% gewijzigd door invmat op 14-05-2013 22:20 ]
3DS + Super Mario 3d Land 100 euro
Mario Kart 7 + New Super Mario Bros + Zelda OoT 3d voor 75 euro samen.
Vind de 3D functie wel mooi, maar het is toch ook best vermoeiend voor je ogen.
Waarom ben je überhaupt overgestapt?Silversin schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:26:
Ben van een normale 3DS naar een 3DSXL overgestapt. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
* DukeBox ook.Silversin schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:26:
Ben van een normale 3DS naar een 3DSXL overgestapt. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ben er zelf iig heel blij mee (bezit ook een dsi xl). Mijn vrouw speelt weinig, maar dat is met alle consoles.
Oh, ben ik niet de enige met een partner die elke Nintendo handheld koopt en er eigenlijk amper op speeltArunia schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:43:
Mijn vrouw en ik zijn beide overgestapt. Eigenlijk vanwege de inruilactie van game mania. Was iets bij leggen. De voordelen waren voor ons iig voldoende. Overigens voor de volle mep hadden we het niet gedaan.
Ben er zelf iig heel blij mee (bezit ook een dsi xl). Mijn vrouw speelt weinig, maar dat is met alle consoles.
Overigens twee weken geleden de Fire Emblem XL pack gekocht, prima aankoop! In het begin dacht ik...he..is dit XL? Valt toch wel mee! Ben natuurlijk de grote telefoons en tablets van tegenwoordig gewend dus vond het een prima formaat. Pakte paar dagen geleden de oude DS uit de kast maar dan zie je wel het verschil tussen normaal en XL
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Verwijderd
Erg vermakelijk en lekker kort steeds. Ideaal voor een handheld.
Grootste reden was omdat ik MH3 op een groter scherm wilde spelen. Je ziet net wat meer details. Heb net LoZ:OoT erop gespeel. Wauwie. Bigger is indeed better
[ Voor 11% gewijzigd door Silversin op 18-05-2013 19:01 ]
In de NL webshops kan ik hem ook niet vinden met levertijden < 2 weken; dus ik zit te denken om 'm van amazon (UK) te plukken. Kan dat? Of levert dat problemen met regio-locks oid op?
Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
Verwijderd
Indien dat het geval was hadden ze dat wel bij grotere titels als Luigi's Mansion 2 gedaan. En buiten speculatie om, hoe komen de winkelbedienden van Game Mania aan die informatie? Het zou best kunnen, maar ik ben dan wel benieuwd naar wie die informatie gegeven heeft en hoe.The Dutch Dude schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:18:
Afgelopen zaterdag overal in Nijmegen rondgekeken naar Fire Emblem -- nergens te vinden.. Bij de Game Mania vertelden ze me dat Nintendo ze maar mondjesmaat levert aan winkels zodat men het spel via de eShop kopt (alweer ie €5 duurder is, aldus de dude). Ik wil graag een fysieke versie, niet een download!
Overigens liegt 'de dude' als die steld dat de download 5 euro duurder is. Het is namelijk in de GM even duur als via de eShop. GM is niet goedkoop qua games. Ik zou zeker wel net als jij voor de fysieke versie gaan.
En in de meeste webshops is FE:A even duur als in de eShop, dus ik snapte zijn opmerking ook niet
Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.
http://www.bol.com/nl/d/a...handheldweken_3DSXLbundel
Ik wil heel graag een 3DS, maar wacht toch nog even op een betere aanbieding.
Steam/XBL: Avioto
Die komt op 30 meilanerios schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:41:
is er al wat meer bekend over Oracle of Ages/Seasons? Die zou in de store komen
http://www.joystiq.com/20...-discounted-for-first-th/
Omdat ik in de de 5e mansion al redelijk ver was dacht ik ik pak de GC versie er weer ff bij tussendoor..Er!k schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:38:
(heb het eerste deel op de GC nooit gespeeld)...
Grafisch was deze in mijn herinnering veel mooier.. ook de bediening viel me me zelfs ff tegen.
De 3DS versie is echt een van de beste games (in dat genre) die ik ooit gespeeld heb.
Ik zit er nu niet mee dat het zo'n tering weer is ;-)
Verwijderd
In de VS, ja. Voor Europa is hij nog niet aangekondigd. We zullen het a.s. maandag weten, want dan maken ze de download-releases bekend.NickD schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:03:
[...]
Die komt op 30 mei
http://www.joystiq.com/20...-discounted-for-first-th/
Ik dacht dat ik het voorbij zag komen in de Europese Nintendo Direct, maar ik kan zo snel ook geen bevestiging vinden. Het zou wel jammer zijn als deze er niet komen dan, zijn twee van mijn favoriete Zelda'sVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:20:
[...]
In de VS, ja. Voor Europa is hij nog niet aangekondigd. We zullen het a.s. maandag weten, want dan maken ze de download-releases bekend.
Verwijderd
Was toch wel typisch anders dan dat waar ik woon in heel de stad geen Fire Emblem te krijgen was op de dag van release. Game Mania had de game helemaal niet binnen gekregen terwijl ook bij andere zaken die games verkopen geen Fire Emblem binnen was gekomen. Voor Lego City Undercover exact hetzelfde verhaal. Ook in andere Nederlandse steden was precies hetzelfde aan de hand. Ik heb een column van iemand op een game site gelezen die in een middelgrote stad woont en uiteindelijk ook maar is gaan downloaden omdat ie FE nergens kon kopen op de dag van release.Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:10:
[...]
Indien dat het geval was hadden ze dat wel bij grotere titels als Luigi's Mansion 2 gedaan. En buiten speculatie om, hoe komen de winkelbedienden van Game Mania aan die informatie? Het zou best kunnen, maar ik ben dan wel benieuwd naar wie die informatie gegeven heeft en hoe.
Overigens liegt 'de dude' als die steld dat de download 5 euro duurder is. Het is namelijk in de GM even duur als via de eShop. GM is niet goedkoop qua games. Ik zou zeker wel net als jij voor de fysieke versie gaan.
Zal dan wel toeval zijn maar daar geloof ik niet in want Nintendo had een week eerder nog heel schijnheilig op een Engelse website excuses aangeboden omdat exact hetzelfde twee maanden eerder in de VS was gebeurd. Of ze weigeren te leren van hun fouten of ze doen het erom. Ik denk het tweede.
Verwijderd
Zowel New Super Luigi U, Pikmin 3 als Wonderful 101 komen eerder in de EU dan in de US uit
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 15:12 ]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]